نتایج جستجو برای عبارت :

قرص تستوسترون چیست و موارد مصرف آن

 قرص تستوسترون چیست و موارد مصرف آن
قرص تستوسترون (Testosterone) از
داروهای افزایش دهنده هورمون تستوسترون در بدن آقایان است. تستوسترون در
اشکال دارویی مثل قرص و آمپول وجود دارد تستوسترون
از جمله هورمون‌های مهم بدن است که میزان آن در مردان چندین برابر زنان
است. این هورمون از اصلی‌ترین هورمون‌های جنسی به شمار می‌رود که با کاهش
آن در بدن قطعا فرد دچار مشکلاتی می‌گردد. امروزه برای جبران کمبود این
هورمون داروهایی با عنوان آمپول
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از نیمروز : تستوسترون یک هورمون جنسی است که غالبا به مردان منتسب است، هرچند زنان نیز مقدار کمی از این هورمون را در بدن‌شان دارند. اگر یک مرد دارای سطح پایینی از تستوسترون باشد، نشانه‌های آن می‌توانند اختلال نعوذ، و کاهش تراکم استخوانی و قوای جنسی را شامل شود. این هورمون دارای عملکردهای مهمی است، از جمله:
ادامه مطلب
تستوسترون یکی از هورمون‌های مهم رشد و جنسی در بدن مردان و زنان است که اندام‌های جنسی، سوخت و ساز بدن، پوکی استخوان و دیگر عملکردهای بدن را تنظیم می‌کند. به طور متوسط بدن هر مرد ۲۰ برابر، بیشتر از بدن هر زن تستوسترون تولید می‌کند.
کاهش این هورمون در مردان، باعث خواهد شد تا زنانگی بیشتری در بدن خود داشته باشند. مواردی همچون سینه‌های مردانه یا کم مویی در بدن و صورت و افزایش این هورمون در زنان هم می‌تواند باعث تجربه‌ی الگوی موهای مردانه در ص
مونومیتونین آسپارتات روی، منیزیم آسپارتات و ویتامین (B6) مکمل است که
در درجه اول توسط ورزشکاران، ژیمناستها و بدنسازان استفاده می شود.
فرمول اصلی ZMA شامل مونومیتیونین روی و آسپارتات (۳۰ میلی گرم)، منیزیم
آسپارتات (۴۵۰ میلی گرم) و ویتامین B6 به عنوان پرییدوکسین هیدروکلراید
(۵/۱۰ میلی گرم) است.
ZMA باید ۳۰ تا ۶۰ دقیقه قبل از خواب و در معده خالی برای کمک به همگام سازی جذب با خواب گرفته شود. کمبود
روی و منیزیم در ورزشکاران معمول است. این باعث کاهش سطح
بهتر برای ساخت عضله :
کلید ساخت و تعمیر عضلات تستوسترون است از آنجایی که تستوسترون در حدود 8 صبح به اوج تولید خودش می رسد و در طول روز کاهش می یابد، بهترین زمان برای ساخت عضلاتتان، تمرین در صبح است. 
بهتر برای کاهش چربی :
ورزش کردن زود هنگام و قبل از اینکه بدن شما فرصتی برای پردازش هر نوع غذایی داشته باشد، حالت سوزاندن چربی بدن را فعال خواهد کرد و از سلول های چربی به عنوان انرژی برای تأمین انرژی استفاده خواهد کرد. 
تقویت خلق و خو :
ورزش باعث افزا
موارد مصرف زینک
سولفات روی به عنوان مکمل در پیشگیری و درمان کمبود روی مصرف می شود. نیاز به این ماده معدنی درحالاتی از قبیل سوختگی ها، سیروز کبدی، دیابت، بی اشتهایی گاسترکتومی، اختلالات ژنتیکی، نوزادان نارس، عفونت های مزمن، بیماریهای روده، بیماری لوزالمعده، بیماری کلیوی، اختلالات پوستی، استرس و ضربه ممکن است افزایش یابد.
ادامه مطلب
اگر گهگاه با مشکل عدم نعوظ مواجه شدید، لازم نیست فورا نگران شوید و در پی درمان باشید. اما اگر عدم نعوظ به مشکلی همیشگی مبدل شد، می‌تواند شما را دچار استرس و نگرانی کند، بر اعتماد به نفس شما تاثیر بگذارد و در روابط عاطفی و جنسی شما نیز اثر منفی داشته باشد.
مشکل نعوظ و حفظ آن می‌تواند دلیل یک بیماری یا عارضه جسمی یا روانی باشد که نیاز به درمان دارد و حتی ممکن است از عوامل خطرساز و نهفته بیماری قلبی نیز به شمار رود.در خیلی از موارد، ناتوانی جنسی
شنبلیله یا شینبل یکی از انواع گیاهان دارویی بوده و برای هزاران سال است که در طب سنتی چین برای درمان بیماری های پوستی استفاده می شود.
مطالعات نشان می دهد که شنبلیله به کاهش قند خون کمک می کند، باعث افزایش تستوسترون در مردان شده و برای لاغری و کاهش وزن مفید می باشد.
در ایران شنبلیله را به صورت دمنوش و عرق شنبلیله، برگ های تازه، جوانه شنبلیله و تخم شنبلیله مصرف می کنند.
در ادامه همراه کوکا باشید تا با تمامی فواید سبزی و دانه های شنبلی
قرص آفرودیت یک داروی تقویت کننده میل جنسی برای آقایان و بانوان است که باعث افزایش سطح هورمون LH و تستوسترون شده و به این ترتیب ناتوانی های جنسی را بر طرف می کند.
قرص آفرودیت گل دارو
یکی از معیار های مهمی که امروزه برای بررسی میزان خوشبختی زوجین مورد توجه قرار می گیرد، میزان رضایت طرفین از روابط جنسی است. رابطه جنسی یک راه ارتباطی بسیار مهم برای همسران است که نه تنها جنبه فیزیکی، بلکه جنبه های روحی و عاطفی نیز دارد. به همین دلیل است که رفع مش
داروی ارگوتامین و موارد مصرف آن
ارگوتامین از آن دسته داروهایی می باشد که در درمان سردردهای عروقی مانند میگرن و خونریزی رحمی بعد از زایمان و سقط کاربرد دارد و همچنین گاهی به درمان افت فشار در حالت ایستاده ناشی از اختلال اعصاب خودکار استفاده می شود این دارو را بانوانی که باردار میباشد نباید مصرف کنند چراکه ممکن است مصرف آن باعث نقص جنین و یا مرگ شود.
دارو ارگوتامین برای سردرد
ادامه مطلب
خبرگزاری ایسنا: یک فراتحلیل تایید کرده است که ممکن است هورمون تستوسترون در درمان افسردگی مردان مفید باشد، اما متخصصان خواستار آزمایشات دقیق‌تر هستند.
یک فراتحلیل جدید با بررسی 27 مطالعه موجود، نتیجه گرفته است که درمان با تستوسترون در کاهش علائم افسردگی در مردان موثر است.
فراتحلیل، دستیابی به حقیقت مشترک در پس همه مطالعات علمی مفهومی و فردی برای بهتر کردن زندگی است.
در حالی که سال‌های زیادی است که محققان وجود ارتباط بین هورمون تستوسترون (t
مصرف الکلدر مورد مصرف الکل یک جمله ی معروف وجود دارد که می گوید ” شما می خورید و می بازید” مضرات مصرف الکل زیاد است و بدترین آن کاهش میل جنسی می باشد . یک نوشیدنی می تواند میل جنسی شما را افزایش دهد ، اما مصرف زیاد الکل میل جنسی شما را نابود می کند . مست بودن می تواند میل جنسی همسر شما را تحت تاثیر قرار بدهد .
ادامه مطلب
بهترین مکمل برای  افزایش حجم
شاید شما نیز از افرادی هستید که در پی پیدا کردن یک مکمل بدنسازی اصل به داروخانه اینترنتی فردامارکت مراجعه کرده اید دراین مقاله با ما همراه باشید تا به شما بهترین مکمل ها را معرفی کنیم
برای افزایش حجم  سه مرحله در پیش دارید : خوردن کالری بیشتر از سوزاندن ، مصرف پروتئین بیشتر از آنچه مصرف می‌کردید و برنامه تمرینی با درگیر کردن ماهیچه ها در حداکثر حالت
 
در ادامه این مطلب بهترین مکمل ها برای بدنسازی  با توجه به 
5 قانون مهم تغذیه ای برای ورزشکاران
چند وعده در روز باید غذا خورد؟
کسانی که می‌خواهند عضلات خود را پرورش دهند باید به جای سه تا چهار وعده غذای عادی شش وعده غذایی کم حجم‌تر و مفید‌تر داشته باشند. مصرف مواد غذایی با فاصله کمتر باعث می‌شود میزان کربوهیدرات بیشتری در عضلات ذخیره شود. این سوخت به صورت گلیکوژن در عضلات ذخیره می‌شود و به عضلات کمک می‌کند که سوخت مورد نیاز خود را تامین کنند. خوردن سه تا چهار وعده غذا باعث می‌شود که عضلات بدون سوخ
بودزوناید چه نوع دارویی است؟ قبل از مصرف آن چه نکاتی لازم است؟ در چه مواردی مصرف می شود و عوارض آن چیست؟ شاید شما بخواهید از این نوع دارو استفاده کنید. در ادامه این مطلب به تمام سئوالات شما در رابطه با بودزوناید پاسخ داده می شود. با ما همراه باشید.
ادامه مطلب
شربت میم اورنج و موارد مصرف آن
تقویت بدن مخصوصا در دوران کودکی مسئله حائز اهمیتی است. در این دوران بدن بیشتر از همیشه به ویتامین‌ها و مواد معدنی نیاز دارد و لازم است از طریق مصرف مکمل‌ها، کمبود آن در بدن جبران شود. علاوه بر کودکان، مادران باردار و افرادی که به تازگی عمل جراحی داشته‌اند نیز بیش از سایرین به مصرف مکمل‌ها نیازمند هستند. در ادامه با یکی از مکمل‌های مفید تحت عنوان شربت میم اورنج آشنا می‌شویم.

ادامه مطلب
عوارض مصرف هروئین
همانطور که در کمپتو گفته شد، عوارض مصرف هروئین را می‌توان به دو دسته کلی عوارض کوتاه‌مدت و عوارض بلندمدت تقسیم کرد. از جمله عوارض کوتاه مدت مصرف هروئین، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
احساس رخوت سستی اندام‌ها
احساس خارش شدید
کاهش اشتها
آبریزش از بینی و چشم‌ها
اضطراب و نگرانی
کاهش سرعت تنفس
کاهش ضربان قلب
خواب‌آلودگی
اختلال در حافظه
تهوع و استفراغ
سوالات فراوانی وجود دارد از اینکه شرایط درونی و بیرونی بدن چه تاثیری در طاسی سر و ریزش مو دارند.
سعی کردیم در این مقاله به تعدادی از این سوالات پاسخ دهیم.
 
آیا مردان طاس تستوسترون بیشتری دارند؟
این یک باور نادرست درباره ریزش مو است. با آن که طاسی مردان به تستوسترون مرتبط است اما طاسی به میزان تستوسترون نه بلکه به میزان حساسیت یک فرد به این هورمون مرتبط است. یک آنزیم، تستوسترون را به ترکیبی به نام دی هیدروتسترون تبدیل می‌کند که این ترکیب باع
فواید و خواص درمانی عسل
 
 
عسل برای افزایش میل جنسی: 
 
در افرادی که میل جنسی پایینی دارند، عسل به عنوان یک افزایش دهنده طبیعی میل جنسی به شمار می‌ رود و مصرف منظم آن باعث تقویت قوای جنسی می شود. محققان بیان می‌ کنند که عسل به تولید تستوسترون بیشتر در مردان و استروژن در زنان کمک می‌ کند. همچنین عسل می‌ تواند باعث برانگیختگی بیشتر فرد در زمان جماع شود، با این حال بسیاری از افراد، از فواید چنین داروی سهل‌الوصولی برای رفع میل جنسی پایین خود ب
مصرف الکلدر مورد مصرف الکل یک جمله ی معروف وجود دارد که می گوید ” شما می خورید و می بازید” مضرات مصرف الکل زیاد است و بدترین آن کاهش میل جنسی می باشد . یک نوشیدنی می تواند میل جنسی شما را افزایش دهد ، اما مصرف زیاد الکل میل جنسی شما را نابود می کند . مست بودن می تواند میل جنسی همسر شما را تحت تاثیر قرار بدهد .
ادامه مطلب
استروژن نقش بزرگی در ترکیب بندی بدن ایفا می کند. اگر زیاد باشد، شما چربی های ناخواسته اضافه می کنید. اگر کافی نباشد استخوان هایتان شکننده خواهند شد. پس چگونه بهینه سازی می کنید؟
وقتی صحبت از دستیابی به بدن رویاهایتان می شود، استروژن به طور معمول در بالای فهرست کارهایی که باید به آنها توجه کنید قرار نمی گیرد.
اگرچه، آنچه که بسیاری از مردم نمی دانند، شیوه ای است که استروژن می تواند از طریق آن فیزیک شما را بسازد یا تخریب کند.
وسوسه شدید؟ باید هم
قرص دوفاستون ده میلی گرمی، برای مرض هایی تجویز می شود که به انگیزه فقدان پروژسترون برپایی شده اند.
اختلالات قاعدگی، پریودی های دردناک، سندروم قبل از قاعدگی و خونریزی های غیر طبیعی رحم، از آنگونه مرض هایی هستند که برای شفا این بیماری ها و اختلالات، قرص دوفاستون تجویز می شود. البته طبیعی است که مصرف این قرص عوارضی نیز دارد. در این مطلب علاوه بر معرفی , عوارض قرص دوفاستون در بارداری را نیز بازگو می کنیم.


قرص دوفاستون در بارداری
مصرف قرص دوفاست
مصرف الکلدر مورد مصرف الکل یک جمله ی معروف وجود دارد که می گوید ” شما می خورید و می بازید” مضرات مصرف الکل زیاد است و بدترین آن کاهش میل جنسی می باشد . یک نوشیدنی می تواند میل جنسی شما را افزایش دهد ، اما مصرف زیاد الکل میل جنسی شما را نابود می کند . مست بودن می تواند میل جنسی همسر شما را تحت تاثیر قرار بدهد .
ادامه مطلب
چرا ریزش موی زنان اتفاق می افتد؟
اکثر مردم هنگامی که کلمه ریزش مو را می شنوند به فکر طاسی در مردان می افتند با این وجود ریزش مو در زنان یک مشکل بسیار مهم است. ریزش موی زنان می تواند در انواع مختلف و به دلایل متفاوتی رخ دهد که در ادامه برخی از شایع ترین آنها را بررسی خواهیم کرد.
هورمون ها
هورمون ها شایع ترین علت ریزش موی زنان و مردان هستند. در هر دو جنس هورمون اختصاصی که بر ریزش مو تاثیر می گذارد، هورمون دی هیدرو تستوسترون یا DHT است. این هورمون، ما
دلیل کم شدن میل جنسی همسرم چیست؟
 
  
کاهش  هورمون تستوسترون از دلایل کم شدن میل جنسی در مردان  و زنان است
 
چرا میل جنسی همسرم کم شده است؟کـاهـش میل جنسی  در  زنان  امری  بسیار  شایع  و  در  مـردان  امری  نادر  اسـت.  (حـتـی  غـالب  مـردانی  کــه  از  اختلال  نعوظ  رنج  میبرند  نیز  میل  جنسی  خود  را  از  دست  نمی دهند.) 
هورمون  جنسی  مردانه  ی  تستوسترون  نقش  فراوانی  بروی  میل  جنسی در  هر  دو  جنس  مرد  و  زن  ایفا  میکند. برخلاف  ت
موارد مصرف پروفیل ها در صنعت ساختمان سازی، صنایع بزرگ، خودروسازی و ماشین آلات سنگین، در و پنجره سازی و برخی مصارف شهری موجب شده تا انواع پروفیل یکی از مهمترین و کاربردی ترین مصالح صنعت ساختمان و دیگر صنایع بزرگ باشند. در اینجا می خواهیم ابتدا پروفیل و متریال تشکیل دهنده آن را معرفی کرده و سپس از کاربرد و مصرف پروفیل برای شما بگوییم. پروفیل ها در هر یک از صنایع دارای کاربردهای متفاوتی هستند. در این میان می توان به انواع پروفیل نبشی، درز انب
کافئین، محرکی است که در قهوه، چای، شکلات و برخی از نوشابه‌های غیر الکلی یافت می‌شود. این محرک انقباض عضله‌ی قلب، مصرف اکسیژن، سوخت و ساز و دفع ادرار را افزایش می‌دهد.
بر اساس تحقیقات صورت گرفته، مصرف دوزی معتدل از کافئین باعث هوشیاری و تمرکز خواهد شد. در صورتی که مصرف بیش از اندازه‌ی آن می‌تواند باعث افزایش تپش قلب، فشار خون، عصبانیت و در برخی موارد باعث خستگی در افراد شود.
دستکش پلاستیکی یکبار مصرف
دستکش یکبار مصرف خیلی ساق بلند محصول جدید شرکت ماموت پلاستیک می باشد.
موارد استفاده:
۱) فعالیت های آزمایشگاهی
۲) خدمات فنی خودرو
۳) تعویض لباس نوزاد
۴) پاک کردن سبزیجات
۵) واکس زدن کفش
۶) مصارف درمانگاهی
۷) جهت استفاده در پمپ بنزین ها
و ...
کد محصول: 6260145619114
 
 
عضلات پا مهم ترین عضله بدن در نظر تمامی بدنسازان حرفه ای هستند و  تمرینات پا اهیمت بیشتری برای ورزشکار حرفه ای نسبت به سایر عضلات بدن دارد، افزایش حجم عضلات پا نه تنها باعث زیبایی و تقارن بهتر بدن شما میشود، بلکه تمرینات پا باعث افزایش استقامت و توان ورزشی شما و همچنین ترشح بیشتر هورمون تستوسترون و در نتیجه رشد کلی بدن میشود. در این مقاله ما چندین موارد از تمرینات کاربردی به منظور حجیم ساختن عضلات پا را به شما آموزش می دهیم.برای مشاهده کامل
ولایت اهل بیت علیهم السلام و برائت از دشمنان ایشان شرط اصلی شناخت خداست
ثقة الاسلام کلینی قدس الله روحه الشریف روایت کرده است:
۱- الحسین بن محمد، عن معلى بن محمد، عن الحسن بن علی الوشاء قال: حدثنا محمد ابن الفضیل، عن أبی حمزة قال: قال لی أبو جعفر علیه السلام: إنما یعبد الله من یعرف الله، فأما من لا یعرف الله فإنما یعبده هكذا ضلالا قلت: جعلت فداك فما معرفة الله؟ قال: تصدیق الله عز وجل وتصدیق رسوله صلى الله علیه وآله وموالاة علی علیه السلام والا
دلایل کاهش میل جنسی مردان چاقی :چاقی در مردان باعث می شود که ترشح هورمون جنسی یعنی تستوسترون کاهش پیدا کند و در نتیجه میل مرد به رابطه جنسی کم شود . هم چنین چاقی با فشار خون بالا و سخت شدن شریان ها همراه است که این باعث می شود جریان خون در آلت تناسلی مردانه کاهش یافته و نعوظ را مختل شود . 
ادامه مطلب
در میان مخدرها ، مخدری که وابستگی جسمانی زیادی در مصرف کننده ایجاد می کند، تریاک است. ترک اعتیاد به تریاک با آشفتگی، سردرگمی، و دردهای مختلف جسمانی همراه است که همین امر سبب در تنگنا قرار گرفتن فرد در زمان ترک اعتیاد می شود.3 چالش اصلی در ترک اعتیاد به تریاکفرد مصرف کننده در زمان ترک اعتیاد به تریاک با سه چالش بزرگ روبرو می‌شود که عبارت‌اند از :-چالش اول در ترک تریاک، خماری است. خماری  حالاتی مانند درد در بدن، تعریق شدید ، ضربان قلب بالا، نگر
اطلاعات دارویی یدوکینول
 Iodoquinol
رده درمانی:ضد آمیب.
 
اشکال دارویی:قرص
 
موارد مصرف:آمیبیاز روده ای
 
قرص یدوکینول در درمان آمیب روده ای تاثیر گذار می باشد. آمیب در واقع انگلی است که در روده انسان زندگی می کند به غشای روده آسیب رسانده و از سلول های خونی تغذیه کرده و موجب پاره شدن دیواره روده شده و اسهال خونی را به وجود می آورد.
 

ادامه مطلب
ریزش مو و راه های درمانی آن
بیشتر مردان تار موهای خود را دست میدهند.تعداد موهای سر از ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ عدد می باشد  ریزش مو بیشتر از حد معمول یک امر طبیعی میباشد که با زنان و تغییرات هورمون رخ می دهد.  ریزش موی ارثی نیست مردان درگیر کرده تا ۳۰ سالگی آنها را کچل خواهد کرد. میتواند به دلایلی همچون استرس دارو مریضی و زایمان داشته باشد که باید با پزشک معالج در میان بگذارید.
 در این میان بسیاری از راه‌های درمان خانگی و دارویی وجود دارند که می توان بر
دستکش پلاستیکی یکبار مصرف
دستکش یکبار مصرف خیلی ساق بلند محصول جدید شرکت ماموت پلاستیک می باشد.
موارد استفاده:
۱) فعالیت های آزمایشگاهی
۲) خدمات فنی خودرو
۳) تعویض لباس نوزاد
۴) پاک کردن سبزیجات
۵) واکس زدن کفش
۶) مصارف درمانگاهی
۷) جهت استفاده در پمپ بنزین ها
و ...
کد محصول: 6260145619114
 
قرص لورازپام از جمله داروهای ضد اضطرابی است که برای مواردی همچون بی‌خوابی، بد خوابی، اضطراب و استرس تجویز می‌گردد. رعایت نکاتی که درباره این دارو وجود دارد باعث می‌شود که از خطرات و آسیب‌های احتمالی آن کاسته شود. همچنین از آنجا که این دارو برای افراد با اعتیاد همراه است، لازم است زیر نظر کامل پزشک مصرف و یا قطع شود. پیش از مصرف هر دارویی لازم است نسبت به موارد مصرف، موارد منع و عوارض آن اطلاعات کامل کسب کنید. برای آگاهی بیشتر در زمینه دارو
شایع‌ترین دلیل تغییر رنگ مایع منی ابتلا به یک عفونت است. اگر به همراه مایع منی زرد رنگ بوی بدی نیز حس می کنید، احتمال ابتلا به عفونت بالا است
 
نشانه های سلامت و یا عفونی بودن منی 
مایع منی هنگامی که به رنگ سفید باشد، سالم در نظر گرفته می شود. البته اگر اندکی به رنگ زرد نیز تمایل داشته باشد، جای نگرانی نیست. با این وجود، اگر با رنگ های زرد یا سبز مواجه هستید، مراجعه به پزشک توصیه می شود، زیرا این شرایط به طور معمول از یک عفونت جدی، به ویژه زمانی
همه  گیاهان دارویی فوق العاده اند و دارای خواص و اثرات بسیار، اما این فوق العاده بودن مشروط بدان است که بدانیم این گیاهان دارویی برای  چه کسانی در  چه وقتی و به  چه میزان باید مصرف شوند تا فوق العاده خوب باشند و الا اگر علم به این شروط نباشد همین گیاهان می توانند فوق العاده بد باشند!!
برای مثال با بیمارانی برخورد کرده ایم که شنیده یا خوانده اند که سیر دارای چه خواص فوق العاده ای است ول ذا شروع به خوردن آن نموده اند و پس از چندی با عوارض جانبی ن
منبع تغذیه 12 ولت 300 میلی امپر بدون ترانس
اگر میخواهید یک شب خواب،لامپ led کم مصرف،فتوسل و … بسازید و نیازمند
یک منبع کوچک و کم هزینه و کم مصرف هستید، این بهترین مورد برای انتخاب شما
میباشد.
این منبع فضای بسیار کوچکی را اشغال میکند و  ولتاژ 220 ولت را به ۱۲
ولت با جریان خروجی 300 میلی امپر DC تبدیل میکند،شما نیز میتوانید با
تغییر مقدار زنر،میزان ولتاژ خروجی را  تغییر بدهید.شما میتوانید از این
منبع برای ساخت لامپ های led کم مصرف و بسیاری از موارد د
آکنه معمولا در سنین ۱۰ تا ۱۳ سال بروز می کند و در
افراد با پوست چرب امکان شدت گرفتن آن بیشتر است. آکنه در نوجوانان معمولا ۵
تا ۱۰ سال طول می کشد و به طور معمول در سن ۲۰ سالگی از بین می رود.
آکنه در هر دو جنس دختر و پسر رخ می دهد اما پسر ها استعداد بیشتری برای ابتلا به انواع شدیدتر آن را دارند.
در سنین بالاتر از ۳۰ سالگی زنان، نسبت به مردان
احتمال بیشتری برای ابتلا به آکنه های خفیف دارند. بروز آکنه بر روی صورت،
شایع تر است. اما ممکن است آکنه بر روی
قرص کم کاری تیروئید  یا تیروکسین  که در ایران به اسامی تجاری  لووتیروکسین یا  لووکسین  یا یوتیروکس و... موجود است در مصرف این قرص باید نکات زیر رعایت شود :
1- مصرف قرص لووتیروکسین باید حتما با معده خالی و ناشتا انجام شود در غیر این صورت جذب خوبی نداشته و اثرات درمانی لازم را نخواهد داشت توصیه میشود قرص لووتیروکسین صبح ناشتا و با اب مصرف شود و حداقل تا نیم ساعت بعد مصرف ان غذا یا داروی دیگری مصرف نشود .
2- دارو را با اب میوه یا شیر مصرف نکنید .
3- اگ
کپسول تقویت جنسی دوریکس نام یک داروی صد در صد گیاهی و فرآورده طب سنتی است که محصول شرکت داروسازی آنا شیمی می‌باشد. این داروی گیاهی به شکل کپسول بوده و تشکیل شده از ترکیبات گیاهی مختلفی می‌باشد و به عنوان داروی گیاهی درمان زود انزالی ، افزایش طول مدت رابطه و افزایش میل جنسی بسیار مفید و موثر می باشد.  در ادامه با سالم بازار برای معرفی خواص این داروی گیاهی همراه باشید.
نوع دارویی: بسته بندی حاوی ۶۰ عدد کپسول گیاهی ۵۰۰ میلی گرمی.
ترکیبات کپ
عوارض پرفشاری خون از جمله عوارض این بیماری می توان به موارد زیر اشاره نمود:-    افزایش میزان بیماری های قلبی -    سکته های قلبی و مغزی-    بیماری های کلیوی-    آسیب اندام های حیاتی-    مرگ زودرسعوامل ایجاد و تشدید پرفشاری خونعوامل بسیاری می توانند باعث ایجاد یا تشدید این بیماری شوند که عبارتند از:-    مصرف دخانیات و الکل -    مصرف غذاهای چرب و پرنمک -    عدم مصرف میوه و سبزیجات به مقدارکافی -    عدم تحرک بدنی کافی -    استرس -    چاقی فشارخون
دلایل کاهش میل جنسی مردان چاقی :چاقی در مردان باعث می شود که ترشح هورمون جنسی یعنی تستوسترون کاهش پیدا کند و در نتیجه میل مرد به رابطه جنسی کم شود . هم چنین چاقی با فشار خون بالا و سخت شدن شریان ها همراه است که این باعث می شود جریان خون در آلت تناسلی مردانه کاهش یافته و نعوظ را مختل شود . 
ادامه مطلب
موارد مصرف دارو:
این دارو هم بروی نشانه‌های مثبت روان‌گسیختگی positive symptoms (مانند هذیان و توهم) و هم بروی نشانه‌های منفی آن negative symptoms (مانند گریختن از اجتماع و رفتارهای اجتماعی) اثردرمانی قابل توجهی دارد.
درمان اسکیزوفرنی مقاوم به درمان
در بیمارانی که به سایر داروهای ضد سایکوز متعارف (حداقل دو دارو) مقاومت نشان می‌دهند.
کاهش احتمال خودکشی در بیماران اسکیزوفرنی که شدیداً در خطر اقدام به خودکشی قرار دارند.
سایر موارد مصرف (تأیید نشده)
-درما
موارد مصرف دارو:
این دارو هم بروی نشانه‌های مثبت روان‌گسیختگی positive symptoms (مانند هذیان و توهم) و هم بروی نشانه‌های منفی آن negative symptoms (مانند گریختن از اجتماع و رفتارهای اجتماعی) اثردرمانی قابل توجهی دارد.
درمان اسکیزوفرنی مقاوم به درمان
در بیمارانی که به سایر داروهای ضد سایکوز متعارف (حداقل دو دارو) مقاومت نشان می‌دهند.
کاهش احتمال خودکشی در بیماران اسکیزوفرنی که شدیداً در خطر اقدام به خودکشی قرار دارند.
سایر موارد مصرف (تأیید نشده)
-درما
داروی ارگوتامین و موارد مصرف آن
ارگوتامین از آن دسته داروهایی می باشد که در درمان سردردهای عروقی مانند میگرن و خونریزی رحمی بعد از زایمان و سقط کاربرد دارد و همچنین گاهی به درمان افت فشار در حالت ایستاده ناشی از اختلال اعصاب خودکار استفاده می شود این دارو را بانوانی که باردار میباشد نباید مصرف کنند چراکه ممکن است مصرف آن باعث نقص جنین و یا مرگ شود.

دارو ارگوتامین برای سردرد
ادامه مطلب
اطلاعات کامل از داروی لوزارتان
لوزارتان ( Losartan ) ، آنتاگونیست گیرنده آنژیوتانسین دو، دارویی برای پایین آوردن فشارخون است.
 
اسامی تجاری این دارو:cozzar- Lozaten- Lozar- Pozarex
اشکال داروئی و بسته بندی :
قرص های 25 و 50 میلی گرمی .

ادامه مطلب
کمبود میل جنسی یا کاهش میل جنسی ، می تواند بر زنان و مردان تأثیر بگذارد. عجیب نیست که علاقه شخص به رابطه جنسی در دوره های مختلف زندگی به دلیل
تغییرات هورمونی ، سن و استرس در نوسان باشد.اما ، اگر میل جنسی ایجاد کند ، بر سلامتی کلی فرد تأثیر می گذارد یا باعث اضطراب در مورد رابطه آنها می شود ،
داشتن میل جنسی کم می تواند یک مشکل باشد .
کمبود میل جنسی می تواند یک دلیل اساسی پزشکی داشته باشد یا ممکن است به دلیل عوامل سبک زندگی باشد. در این مقاله به بررس
اطلاعات کامل از داروی لوزارتان
لوزارتان ( Losartan ) ، آنتاگونیست گیرنده آنژیوتانسین دو، دارویی برای پایین آوردن فشارخون است.
 
اسامی تجاری این دارو:cozzar- Lozaten- Lozar- Pozarex
اشکال داروئی و بسته بندی :
قرص های 25 و 50 میلی گرمی .

ادامه مطلب
حنجره که تنه تولیدکننده نغمه در مردم است درون لحظه بلوغ به علت فراز روبیدن مدل هورمون مردانه یا تستوسترون رشد می کند. رشد کردن و محکمی یافتن نخ های صوتی درون حنجره باعث بم تر شدن نغمه می شود. این رشد زننده طناب های صوتی درون مبدا ممکن است باعث شود صدای پسر نوجوان نخراشیده شود که معمولا فقط چند ماه طول می کشد و به تدریچ فرد با آن تطبیق می نرم. افراد تو زمان های متفاوتی کبیر می شوند و بنابراین این تغییرات لحن تو فدایی پسران زودتر و درون برخی دیگر
قرص لاغری ادیوس محصول کشور اسپانیا، ساخت کارخانه (H&R) اسپانیایی است. ادیوس به اسپانیایی به معنی خداحافظ است؛ نام این قرص در اولین نگاه به ما می‌فهماند که می‌توانیم با مصرف این قرص با چاقی خداحافظی کنیم.
روی جعبه قرص ادیوس به مشتریان گفته می‌شود که این قرص‌های لاغری گیاهی هستند و به روش سنتی و فقط به منظور استفاده به همراه رژیم‌های کالری سوزی ساخته شده اند. آیا واقعا همینطور است؟
عوارض مصرف قرص های لاغری ادیوس
از عوارض قرص‌های لاغری
طبق گزارشات وزارت نیرو، با شیوع کرونا و متعاقب آن مراقبت های شخصی و بهداشتی، مصرف آب تا 40 درصد افزایش یافته است. این در حالی است که کشور ما با بحران جدی آب مواجه است و این افزایش مصرف می تواند عواقب بدی را به همراه داشته باشد. تابستان نزدیک است و اگر مصرف به همین رویه ادامه یابد در تابستان ممکن است با قطعی های پی‌درپی آب مواجه شویم. از طرفی نمی توان انتظار داشت که مردم به خاطر صرفه جویی در مصرف آب از مراقبت و شستشو در برابرکرونا صرف نظر کنند.
ام
1-کمک به مدیریت و درمان هایپرپلازی خوش خیم پروستات
افزایش دفعات دفع ادرار، باعث می شود که شخص چندین بار در طول روز و شب نیازمند رفتن به دستشویی باشد و همین باعث ناخوشایند شدن زندگی می شود. به طور دقیقتر، دانه های کدو می توانند به تستوسترون تبدیل شده و DHT که هورمون ایجاد تورم در پروستات است را کنترل کنند. مصرف منظم تخمه کدو (به صورت روزانه) یا استفاده از یک مکمل با آن می تواند به عنوان یکی از بهترین روش ها، به کاهش این مسأله کمک کند.
2- کمک به تنظی
نتایج تازه‌ترین بررسی‌ها نشان می‌دهد قرص‌های ایبوپروفن یا ناپروکسن در زنان پرخطر می‌تواند ریسک ابتلا به سرطان سینه را تا ۴۰ درصد کاهش دهد.
به گفته محققان، آسپرین به زنان پرخطر کمکی نمی‌کند و باوجود مفید بودن این دو قرص در کاهش ریسک ابتلا به سرطان، زنان باید مراقب مصرف این دو قرص باشند.
دانشمندان تأثیر داروها را بر روی بیماران خوش خیم سرطان سینه آزمایش کردند و درنهایت مشخص شد، ایبوپروفن یا ناپروکسن با تأثیر ضدالتهابی ریسک بروز سرطان را
هندوانه
زمان مصرف: درست بعد از تمرینات
علت مصرف:
اگر چه میگویند میوه را قبل از تمرین مصرف کنید اما برخی از میوه ها دارای هضم کند می باشند. اما هندوانه یکی از میوه هایی است که سریع الهضم می باشد. یعنی موجب متوقف کردن سطح انسولین می شود که بعنوان کربوهیدرات خوب بعد از تمرین محسوب می شود.
محتوای قرمز و بخصوص پوست سفید سرشار از سیترولین آمینو اسید است که به راحتی در بدن به آرزنین تبدیل می شود و آرژنین درون بدن را حتی بهتر از مصرف خود مکمل افزایش می
❌ترکیبات:
ویتامین A
5000 واحد بین المللی
ویتامین E
2.50 میلی گرم
ویتامین D3
800 واحد بین المللی
اﺴﺎن Q.S
۱ میلی لیتر
 
یکی از مهم ترین اثرات ویتامین E تاثیر در گنادها ( غدد تناسلی ) و آدنوهیپوفیز است. کمبود ویتامین E باعث دژنره شدن یا از بین رفتن اسپرم ، کاهش غریزه جنسی ، عدم جوجه دهی و دیستروفی عضلانی خواهد شد. ویتامین A قابلیت باروری را افزایش میدهد و ویتامین D3 متابولیسم کلسیم و فسفر را تنظیم میکند.
❌ موارد مصرف :
توصیه می شود که مکمل ویتامین AD3E تابرنی
آمپول دیفن هیدرامین
شکل دارویی
آمپول 50 میلی گرم در میلی لیتر
دسته درمانی
آنتی هیستامین
آثار درمانی و موارد مصرف
درمان علامتی بیماری مسافرت (Motion Sickness)، سرگیجه حقیقی، تهوع و استفراغ.
درمان کمکی در شوک آنافیلاکسی به همراه اپی نفرین
جایگزین مناسب فرم خوراکی در زمانی که امکان بلع نبوده و یا منع مصرف خوراکی وجود داشته باشد.
ضد پارکینسون به تنهایی یا ترکیب با مواد آنتی کولینرژیک دیگر
به عنوان آرامبخش، خواب آور، آنتی کولینرژیک و ضد حساسیت
سرفه ها
 
۱.استشمام دود اسفند و کندر 
۲.خوردن سیر 
۳.مصرف سرکه در غذا
۴.مصرف نمک دریا قبل و بعد غذا
۵.مصرف روغن زیتون در غذاها
۶.مصرف عسل 
۷.استشمام گل نرگس
۸.تربت الحسین در ابتدای تولد
۹.روغن مالی بدن با روغن زیتون
۱۰.مداومت به خوردن سیب
۱۱.مصرف شلغم
۱۲.قرائت آیه الکرسی و معوذتین هر روز
۱۳.تنقیه 
۱۴.عطسه 
۱۵ .خوردن نیم خورده مسلمان 
16ـ صدقه دادن
زردچوبه ادویه ای است با طعم تلخ و گرم که از گیاه زردچوبه به دست می آید و معمولا در غذاهای آسیایی استفاده می شود. زردچوبه اغلب برای طعم یا رنگ پودر کاری (Curry)، سس خردل، کره و پنیر استفاده می شود. زردچوبه دارای ماده زرد رنگی به نام کورکومین است که اغلب برای رنگ آمیزی غذاها و لوازم آرایشی یا به عنوان اسانس معطر کننده مورد استفاده قرار می گیرد. ریشه زردچوبه نیز به طور گسترده ای به عنوان دارو استفاده می شود. اخیرا مصرف دارویی زردچوبه به خصوص در کشوره
لوپرامید (به انگلیسی:Loperamide)
یک داروی ترکیبی بر پایه پیپریدین، و از انواع مخدر ضد اسهال میباشد. در درمان اسهال ناشی از گاستروآنتریت کاربرد ویژه دارد. از دیگر نامهای آن Lopex، Imodium، Dimorو Fortasec میباشد.
رده درمانی:ضداسهال ها
اشکال دارویی:قرص، شربت

ادامه مطلب
برای شادابی و نشاط خود از این مواد غذایی مصرف کنید.
ضعف عمومی بدن، افسردگی و خستگی از موارد شایعی است که در همه سنین به چشم می خورد که به قطع  علت های مختلفی دارد. کمبود برخی مواد مغذی در بدن که ممکن است به دلیل رعایت نکردن زنجیره غذایی یا دریافت نامناسب مواد غذایی و سوءتغذیه رخ دهد می تواند در ایجاد خستگی و افسردگی افراد مؤثر باشد. 
 در برخی موارد سوسیس تخم مرغ و کالباس، صبحانه مورد علاقه برخی افراد است، اما نیترات موجود در سوسیس مصرف
دستگاه تولید ماسک پزشکی یکبار مصرف
ماسک های چند لایه یکی از انواع ماسک های پزشکی یکبار مصرف است که از پارچه اسپان باند و ملت بلون تشکیل می شود.
شرح لایه های مصرفی در ماسک یپزشکی یکبار مصرف
1. لایه های اسپان بند : جهت جلوگیری از ورود ذرات معلق در هوا به داخل مجاری تنفسی می باشد.
2. لایه ملت بلون : به عنوان لایه اصلی ماسک عمل می کند. ماسک پزشکی یکبار مصرف حدود 2 الی 4 ساعت در برابر عوامل بیماری زا محافظت دارند و بعد از گذشت این زمان باید ماسک تعویض گرد
سوءمصرف مواد مخدر همواره با احتمال بروز عوارض جانبی جدی و مرگباری همچون اوردوز یا مصرف زیاد مواد مخدر همراه است. سوءمصرف الکل، مواد غیرقانونی مانند کوکائین یا داروهای تجویزی پزشک، مانند مسکن‌های مخدر، می‌تواند به ایجاد وابستگی یا اعتیاد بیانجامد. همچنین در بسیاری از موارد اگر رفتارهای مربوط به سوءمصرف مواد استمرار داشته باشد، احتمال اوردوز بالا خواهد بود.
داروهای تجویزی و مواد غیرقانونی بر سیستم عصبی مرکزی اثر می‌گذارد. سیستم عصبی
۵ فایده مصرف سرکه سیب هنگام صبح
افزودن یک قاشق سرکه سیب به یک سوم فنجان آب و شستشوی دهان با این ترکیب برای مدت زمان ۲۰ ثانیه به برطرف کردن بوی بد دهان کمک می‌کند. اما در این مطلب بررسی شده که مصرف این خوردنی در هنگام صبح چه فوائدی برای بدن به همراه دارد؟
سایت "مدیکال دیلی" در مطلبی به برخی از فوائد مصرف سرکه سیب به هنگام صبح اشاره کرده‌ که به شرح زیر است:
ادامه مطلب
‍ ‍ ‍ ‍ ‍
‍ نه به بیماری و سلامتی بدون دارو تنها با مصرف پودر ۱۰۰ ٪ گیاهی سوپر فود 
توقف ریزش مو رویش مجدد مو !!!!  خشکی پوست و طراوت پوست برطرف شدن عفونت ها در نقطه از بدندرد های بدنسردرد های میگرنی و درد مفاصلکم خونی لاغریمشکلات گوارشیبهبود دیابت و چربی سوز قوی فشار خونبیماری های قلبیآرتروزافسردگی ، بی حسی ، ضعف و بی حالیرماتیسم !!!!!ام اس !!!!!سایر بیماری های خود ایمنی کولیت روده تشتج مغزی و صرع  آسم و آلرژی بهبود سرطان تنظیم هورمونی بان
محلول ایزوتونیک (9/0 درصد کلرور سدیم یا محلول نمکی نرمال) به عنوان جانشین شونده در حالاتی که با از دست رفتن کلرور سدیم یا آب بدن همراه است، مصرف می شود. محلول هیپرتونیک پنج درصد کلرور سدیم، در کمی سدیم و کلرور خون به علت از دست رفتن الکترولیت ها، رقیق شدن مایعات بدن به علت مصرف بیش از حد آب همچنین در درمان فوری تخلیه شدید نمک بدن به کار می رود.
مکانیسم اثر سرم تزریقی سدیم کلراید
کلرور سدیم نمک اصلی در نگهداری فشار اسموتیک مؤثر پلاسما است.
منع مص
محلول ایزوتونیک (9/0 درصد کلرور سدیم یا محلول نمکی نرمال) به عنوان جانشین شونده در حالاتی که با از دست رفتن کلرور سدیم یا آب بدن همراه است، مصرف می شود. محلول هیپرتونیک پنج درصد کلرور سدیم، در کمی سدیم و کلرور خون به علت از دست رفتن الکترولیت ها، رقیق شدن مایعات بدن به علت مصرف بیش از حد آب همچنین در درمان فوری تخلیه شدید نمک بدن به کار می رود.
مکانیسم اثر سرم تزریقی سدیم کلراید
کلرور سدیم نمک اصلی در نگهداری فشار اسموتیک مؤثر پلاسما است.
منع مص
موارد مصرف :
کمک به عملکرد و تقویت عضلات و ماهیچه ها
کمک به عملکرد متابولیسم و افزایش سوخت و ساز بدن
کمک به افزایش انرژی و بهبود عملکرد سیستم ایمنی
روش مصرف :
روزی یک عدد همراه غذا میل شود
 
ساخت کمپانی برانسون ؛ آمریکا
>>> قیمت : 80 هزار تومان
 
> موجود
>> سفارش تلفنی یا مراجعه حضوری
 
برای هر متر مکعب بتن ۲٫۲ تن شن و ماسه مصرف می شود 
برای هر متر مکعب ملات دیوار چینی ۱٫۸ تن ماسه مصرف می شود 
برای هر متر مکعب اندود افقی یا قائم، ۱٫۸۵ تن ماسه مصرف می شود 
برای هر متر مکعب ملات فرش کف (سنگ وسرامیک)، ۱٫۶۷ تن ماسه مصرف می شود.
موارد مصرف :
کمک به عملکرد و تقویت عضلات و ماهیچه ها
کمک به عملکرد متابولیسم و افزایش سوخت و ساز بدن
کمک به افزایش انرژی و بهبود عملکرد سیستم ایمنی در بزرگسالان
روش مصرف :
روزانه یک قرص میل شود.
 
ساخت کمپانی برانسون ؛ آمریکا
>>> قیمت : 80 هزار تومان
 
> موجود
>> سفارش تلفنی یا مراجعه حضوری
آلگومد فورت به عنوان یک منبع طبیعی و کامل از مواد و ترکیبات مورد نیاز جهت خونسازی در
بدن، علاوه بر آهن، ویتامین‌های B9 و B12، مقادیر زیادی ویتامین C نیز دارا
می‌باشد که موجب تسهیل جذب آهن می‌گردد.
علاوه بر این، آلگومد با داشتن اسیدهای چرب امگا موجب بهبود کارایی سیستم
گردش خون، کاهش فشار خون و افزایش خون رسانی به بافت‌ها و پیشگیری از سکته
قلبی می‌گردد.
موارد مصرف :
کاهش و کنترل وزن
کمک به درمان دیابت
افزایش سوخت و ساز
کمک به درمان کبد چرب
آن
برای به صفر نزدیک کردن خطرا ت ناشی از عوا مل عوامل بیولوژیکی ٫عوامل شیمیایی ٫عوامل فیزیکی گفته شده است ٫ سیستم HACCP پیشنهاد شده است ٫ اجزا تشکیل دهنده این سیستم شامل وﻴژگی ها و شرایط گزینش مواد اولیه و سایر امکانات لازم برای تولید ،جا به جا یی ، نگهداری، فرایند، بسته بندی ، توزیع و مصرف است . که برای هر صنعت و حتی هر کارخانه جداگانه باید تدوین شود .درغیر این صورت در شرایط فعلی که ارتباطات بین المللی رو به گسترش است و از طرف دیگر در درون کشورها ب
آموزش همگانی ویروس کرونا:
http://corona.irimc.org
‌ موارد زیر بطور جدی و حتمی ممنوع شود:▪️مهمانی‌های غیرضروری▪️استعمال قلیان در سفره خانه▪️استفاده از  توالت عمومی▪️مصرف غذاهای بیرون و رستوران ها▪️دست دادن و روبوسی▪️استفاده از لوازم بازی و ورزشیِ پارک ها و باشگاه ها و دستگاه های شهربازی▪️استفاده از مِترو  و اتوبوس ▪️استفاده مکرر از دستگاه های عابربانک▪️استفاده از تاکسی و سواریهای غیرشخصی▪️خرید حیوانات زنده ▪️استفاده از  گوشی های
▪️ رمز دوم یکبار مصرف از اول خرداد برای خرید اینترنتی الزامی می‌شود. البته نه به این معنی که برای هر خرید اینترنتی یک سر به بانک بزنیم و رمز دوم یکبار مصرف دریافت کنیم، رمز دوم یکبار مصرف خودش به سراغمان می‌آید. حالا یا با پیامک، یا از طریق اپلیکیشن‌های موبایل‌بانک.
▪️ اینطور که بانک مرکزی اعلام کرده رمز دوم ایستا تا آخر اردیبهشت اعتبار دارد و در این دو هفته باقی مانده، باید برای فعال کردن رمز دوم یکبار مصرف یک سر به شعبه بانک بزنیم. رمز
✅مصرف باتری سیستم شما موضوعی بسیار مهم است و میزان آن به عوامل زیادی بستگی دارد. اپلیکیشن‌ها یا برنامه‌ها در مصرف زیاد باتری موثر هستند. برخی از آن‌ها حجم زیادی از شارژ باتری را مصرف می‌کند اما این مصرف کنترل‌شدنی است.
در این مقاله نحوه مدیریت مصرف باتری برنامه‌ها در ویندوز ۱۰ را به شما آموزش می‌دهیم.
ادامه مطلب
بین ربا و نزول دادن وگرفتن با بهره و بازدهی و سود بانکی و غیر بانکی تفاوت هائی است.
موارد مثبت اینکه :
معنی بازدهی شراکتی و شریک شدن دربازدهی صندوق  بمعنی شراکت در کامیابی ها و ناکامی های بازار و خدمات آن شراکت می باشد.
معنی سود بانکی درصدی از سود به سرمایه گذار تعلق بگیرد و  همه سود ایجاد شده در کار با پول توسط بانک به سرمایه گذار تحویل نمی شود و اگر متوجه ضرر شود سود را کاهش میدهد.
موارد منفی اینکه:
دادن وام با بهره زیاد یا کم فرق نمی کند چندین
پودر انشور یک تغذیه کامل ومتعادل می باشد. ترکیبات : ویژگیهای محصول:- فاقد گلوتن ولاکتوز.- جایگزین یک وعده غذا یا بخشی ازغذا و باعث حفظ وزن یاافزایش آن می گردد. - دربیماری گالاکتوزمی منع مصرف دارد.- غیرقابل تزریق- مخصوص افرادبالای4 سال* محتوی:
نشاسته ذرت هیدرولیزشده، روغن آفتابگردان بااولئیک بالا، روغن نارگیل،
روغن سویا،پروتئین خالص سویا ،فروکتوالیگوساکارید، موادمعدنی وویتامینها. از ترکیب پودر انشور
با آب، نوشیدنی کامل و متعادلی ایجاد می
تشخیص بد عملکردی جنسی زنانهپزشک شما به منظور تشخیص دادن بد عملکردی جنسی زنانه در شما می تواند:
در رابطه با سابقه بالینی و جنسی شما صحبت کندممکن است که شما در حین بحث کردن در رابطه با مسائل شخصی با پزشکتان احساس اضطراب داشته باشید، ولی بحث های جنسی شما عامل مهمی در بهزیستی شما می باشند.
هر چقدر که شما در مورد سابقه جنسی و مشکلات فعلی خودتان بیشتر صادق باشید، شانس بهتری را برای پیدا کردن روش های درمان مشکلاتتان پیدا خواهید کرد.
انجام دادن یک آز

قرص اورژانسی ، نحوه مصرف و موارد منع آن
 
  
قرص اورژانسی ضد بارداری
 
قرص اورژانسی با نام ژنریک لوونورژسترول روشی مؤثر و بی خطر برای پیش‌گیری از حاملگی میباشد آن هم زمانی که نزدیکی جنسی مراقبت نشده ای صورت گرفته و یا شیوه کنترل حاملگی مؤثر واقع نشده باشد.
ادامه مطلب
کم شدن امیال جنسی یک نوع اختلال عملکرد جنسی است.
هیچ کس آن را دوست ندارد.
این مشکل می تواند در یک نقطه در زندگی مردم و در هر دو جنس مرد و زن رخ دهد.
تعدادی از عوامل فیزیکی و روانشناختی در حل این مشکل موثر هستند که به عنوان مهمترین آنها اشاره شده است.
اضطراب و کاهش میل جنسی
ممکن است برخی  در طول اضطراب بتوانند کارهای زیادی انجام دهد، اما شکی در مورد کاهش رابطه جنسی وجود ندارد.
استرس شغلی، مشکلات مالی، مراقبت از بیمار و از اعضای خانواده و سایر عوا
کم شدن امیال جنسی یک نوع اختلال عملکرد جنسی است.
هیچ کس آن را دوست ندارد.
این مشکل می تواند در یک نقطه در زندگی مردم و در هر دو جنس مرد و زن رخ دهد.
تعدادی از عوامل فیزیکی و روانشناختی در حل این مشکل موثر هستند که به عنوان مهمترین آنها اشاره شده است.
اضطراب و کاهش میل جنسی
ممکن است برخی  در طول اضطراب بتوانند کارهای زیادی انجام دهد، اما شکی در مورد کاهش رابطه جنسی وجود ندارد.
استرس شغلی، مشکلات مالی، مراقبت از بیمار و از اعضای خانواده و سایر عوا
مسلماً مصرف نکردن مواد مخدر منطقی‌ترین راه برای پیشگیری از اوردوز است. اما اگر خود یا یکی از نزدیکان‌تان به دام اعتیاد گرفتار شده‌اید یا با رفتارهای دردسرساز ناشی از وابستگی به مواد دست و پنجه نرم می‌کنید، رعایت توصیه‌های زیر احتمال اوردوز را کاهش می‌دهد:
افزایش آگاهی درباره نشانه‌ها و خطرهای مصرف زیاد مواد مخدر
شناخت مخدر مصرفی و تعیین دوز ایمن مصرف دارو
اجتناب از مصرف هم‌زمان چند مخدر. هیچ گاه هم‌زمان با مصرف مخدر، مشروبات الکلی ن
در یک رژیم غذایی ایده آل باید تمام ویتامین ها و مواد معدنی ضروری از غذا به بدن فرد برسد.
هنگامی که به یک رژیم معمولی نگاه می کنیم، چیزی که واضح است این است که ما نمی توانیم تمام این مواد را از غذا هایمان دریافت کنیم.
75 درصد از مردم کل دنیا به مقدار کافی میوه مصرف نمی کنند و 80 درصد آن ها سبزیجات کافی نمی خورند.
 
ویتامین ها و مکمل های ضروری برای مردان
1. مولتی ویتامین آ
یکی از بهترین راه ها برای این که مواد مغذی و مواد آهنی به بدن ما برسد، استفاده از
خرید و فروش خودرو پس از مسکن مهمترین انتخاب افراد برای خرید می‌باشد‌، چراکه بیشترین بهای پرداختی را بعد از مسکن دارد و امروزه خودرو یک نیاز مبرم برای افراد است که طبیعتاً امنیت و رفاه نیز جزو پارامترهای مهم آن خواهد بود.
 
شاید بتوان خودرو را یکی از محصولات گران قیمت و در بعضی موارد لوکس ( در ایران ) به حساب آورد  چرا که خرید این کالا نیازمند صرف بخش زیادی از درآمد مصرف کننده ی ایرانی است و در برخی موارد هم مشتری برای خرید خودرو مجبور به دریا
ویژگی های پروژکتور cob:

مقاوم در برابر شرایط جوی و محیطی
فوق کم مصرف با 70% صرفه جویی انرژی
طراحی زیبا و کم حجم و سبک با دفع حرارتی بسیار عالی
فاقد اشعه های مضر مادون قرمز ، ماورإ بنفش و یا جیوه
سازگاری بی نظیر با محیط زیست

موارد مصرف پروژکتور COB پنجاه وات صنایع سبز
– تامین روشنایی عمومی محیط هایی که نور به صورت مستقیم در زاویه دید قرار ندارد.
– این مدل پروژکتور COB با توجه به ویژگی ها و همچنین نمودار پخش نور خوب
آن از گزینه های قابل قبول جهت تامی
عوارض جانبی مصرف سبوس برنج و محدودیت ها
 
 
مصرف سبوس برنج به صورت خوراکی برای افرادی که مبتلاء به زخم معده و روده و کولیت عصبی روده هستند مضر است.
مصرف سبوس برنج به صورت خوراکی برای زنان باردار ، شیرده ،نوزادان و کودکان توصیه نمی شود.
مصرف زیادی آن باعث انسداد روده ، التهاب دیورتیکول روده و اسهال می شود.
توصیه می شود که مایعات و آب زیاد پس از مصرف سبوس برنج نوشیده شود.
برای شستشوی پوست و موی سر با محلول سبوس برنج ۲۴ ساعت قبل کمی از محلول را روی
به گزارش ایسنا، زنجبیل از جمله طعم‌دهنده‌های نوشیدنی چای به حساب می‌آید. کارشناسان تغذیه و سلامت، مصرف زنجبیل را به دلایل پزشکی متعددی توصیه می‌کنند از جمله اینکه می‌توان با افزودن این گیاه خوراکی به وعده صبحانه، روز خود را تغییر داد. صبحانه مهم‌ترین وعده غذایی است و افزودن زنجبیل که سرشار از مواد مغذی است، این وعده غذایی را سالم‌تر می‌سازد. به نوشته روزنامه "تایمز آو ایندیا" از جمله دلایلی که به مصرف مرتب زنجبیل در هنگام صبح توصیه می
علائم هشدار دهنده و علائم دیابت در مردان و زنان یک‌سان هستند ؟ علائم هشدار دیابت وجود دارد که هم زنان و هم مردان به عنوان مثال : تشنگی بیش از حد و ادرار کردن مکرر بدن ( از عفونت دستگاه ادراری یا مشکلات کلیوی ) عفونت پوست و پوست در مناطق بدن و یا بوی استون و یا بی‌حسی در دست‌ها و یا بی‌حسی .
علائم هشدار دهنده و علائم دیابت برای مردان منحصر به فرد هستند ؟
علایم و نشانه‌های دیابت منحصر به فرد عبارتند از: اختلال عملکرد sex ( تصادفات ، عجز ) Retrograde ejaculat
جوپار قهوه ای پلاس ( دکتر نیک + ) ، در واقع محصولی ویژه و جدید برای آقایان می‌باشد و تقویت کننده قوای جنسی خاص و اثربخشی سریع در فرد دارد، بدلیل درصد بالای گیاه جینسینگ که به عنوان داروی طبیعی افزایش دهنده قوا و غرایز جنسی می‌باشد . این ماده غذایی سطوح تستوسترون را افزایش می‌دهد، جریان خون به عروق اندام‌های تناسلی را افزایش داده و میل جنسی را افزایش می‌دهد.
ادامه مطلب
جوپار قهوه ای پلاس ( دکتر نیک + ) ، در واقع محصولی ویژه و جدید برای آقایان می‌باشد و تقویت کننده قوای جنسی خاص و اثربخشی سریع در فرد دارد، بدلیل درصد بالای گیاه جینسینگ که به عنوان داروی طبیعی افزایش دهنده قوا و غرایز جنسی می‌باشد . این ماده غذایی سطوح تستوسترون را افزایش می‌دهد، جریان خون به عروق اندام‌های تناسلی را افزایش داده و میل جنسی را افزایش می‌دهد.
ادامه مطلب
قرص فلورازپام به عنوان یکی از داروهای آرام بخش اغلب در درمان اختلالات اضطرابی به کار می‌رود و به افراد کمک می‌کند تا بتوانند با سهولت بیشتری کنترل هیجانات خود را به دست بگیرند. با این حال داروهای آرام بخش در درمان اختلالات اضطرابی به عنوان گزینه مکمل محسوب می‌شوند و به تنهایی کافی نیستند. در واقع دارو درمانی بدون دریافت خدمات روانشناسی و رواندرمانی نمی‌تواند تأثیرات بلندمدتی داشته باشد و بهبودی پایداری ایجاد کند. اگر می‌خواهید درمان د
ویژگی ها :
مناسب در موارد افزایش نیاز به مکمل آهن (مانند دوران کودکی برای رشد و نمو مناسب ذهنی و شناختی کودک)
مناسب در کم خونی فقر آهن (بویژه ناشی از اختلال جذب آهن) و یا در موارد کاهش دریافت آهن از طریق تغذیه
فرمولاسیون سوکروزومیال دارو باعث فراهمی زیستی بالای دارو
جذب بسیار مناسب در بیماری های گوارشی، سلیاک و بیماری های التهاب روده
افزایش تحمل گوارشی دارو به دلیل پیشگیری از تماس آهن با مخاط دستگاه گوارش و کاهش عوارضی مانند درد معده و تهوع م
جایگزینی لیوان‌های شیشه‌ای به جای لیوان‌های پلاستیکی، همراه داشتن لیوان، قاشق و چنگال شخصی و جایگزینی ظرف‌های چند بار مصرف با ظروف یکبار مصرف توصیه‌هایی ساده و قابل اجرا برای برگزاری مراسم محرم محیط زیستی است.
ادامه مطلب
کتاب شادخواری در رابطه با ارتباط غذا و گروه خونی منتشر شد غذاهایی که با هم نباید خورد مثل لوبیا با تخم مرغ یا لوبیا با پیاز یا لوبیا با سیر که در باغچه هم نباید در کنار هم کاشته شود مصرف غذاهایی که سبب کمبود مواد معدنی در بدن می شود مثلا قهوه سبب کمبود پتاسیم و کاهش روی یا زینک در بدن می شود کمبود پتاسیم سبب تپش قلب و اسپاسم عضله می شود و کمبود روی باعث کاهش حس چشایی و بویایی می شود که باعث می شود مصرف نمک و فلفل به غذا زیاد مصرف شود اما مهمترین ض
یکی از مراقبت های بعد از کاشت مو که متخصص ها خیلی در مورد آن به بیمار سفارش می کنند، مصرف داروها و قرص های بعد از کاشت مو است. متخصص با توجه به وضعت بیمار و نوع نیازهای او، داروهای خاصی را برای بیمار تجویز می کند که شامل آنتی بیوتیک، مسکن، ویتامین C، فیناستراید و ماینوکسیدیل می شود.
قرص فیناستراید
قرص فیناستراید که مورد تایید FDA آمریکا می باشد، که این قرص را با نام های فین پشیا و یا پروپشیا می توان شناخت. این قرص مانع از تبدیل هورمون تستوسترو
آسپرین یک سالیسیلات است. این موارد با کاهش عوامل درد در بدن باعث فروکش کردن علائمی مانند تب، التهاب و همچنین درد در قسمت‌های مختلف می‌شود. اسپرین از این رو عموماً برای کاهش درد و همچنین تب بر استفاده می‌شود. گاهی اوقات از آسپرین به عنوان جلوگیری کننده از حملات قلبی، سکته مغزی و همچنین دردهای قفسه سینه یا آنژین استفاده می‌شود. اسپرین برای درمان مشکلات قلبی و عروقی فقط و فقط با تجویز پزشک قابل استفاده است.
طریق مصرف آسپرین
آسپرین را باید بر
تصفیه صنعتی و نیمه صنعتی فاضلاب در بوشهر: به نوعی از دستگاه تصفیه آبی می گویند که با توجه به نیاز مصرف کننده و موارد خاص در ظرفیت های گوناگون که حتما می بایست مصرف کننده آنالیز آب را قبلا تهیه کرده باشد گفته می شود . آنالیز دستگاه تصفیه آب صنعتی در آب نقش مهمی در طراحی دارد و می‌بایست یک نمونه از آبی که قصد دارید آن را مصرف کنید به آزمایشگاه برده تا مقدار املاح محلول و غیر محلول آن مشخص شود زیرا قطعات در اکثر مواقع بر این اساس طراحی می شوند . بر
مزایا و خواص شنبلیله برای سلامتی بدن
علائم قاعدگی را کاهش دهید
ترکیبات موجود در شنبلیله از علائم قبل از قاعدگی و علائم مختلف یائسگی مانند گرگرفتگی و نوسانات روحی جلوگیری می کند. تخم شنبلیله به دلیل خاصیت ضد التهابی و ضد درد قدرتمندی می تواند گرفتگی عضلات و سایر اختلالات قاعدگی را کاهش دهد و پودر دانه شنبلیله می تواند حالت تهوع ، سردرد و خستگی را بهبود بخشد.
 
بهبود حافظه
شنبلیله می تواند مغز را بهبود بخشد و خطر ابتلا به بیماری هایی مانند آل
 اگر عفونت خفیف معده دارید، احتمالا بیماریتان در خانه قابل درمان است. موارد زیر را امتحان کنید:
مصرف مایعات در طول روز، به ویژه پس از اسهال و برای مقابله با آنبه طور منظم غذاهای حاوی نمک اما کم، مصرف کنید.خوردن غذاها و نوشیدنیهایی حاوی پتاسیم، مانند موز و آبمیوه بدون مشاوره با پزشک، دارو مصرف نکنیددر صورتی که نمیتوانید مایعات بدنتان را حفظ کنید، به بیمارستان برویدظروف را با مایع دتول ضدعفونی کنیدزنجبیل میتواند به درمان عفونت کمک کند و درد
معرفی پلاگین   Resource Monitor برای cPanel/WHM Resource Monitor  به مدیران سرور کمک می کند تا به سرعت یوزر هایی که بالاترین مقدار استفاده از منابع سرور (ram,cpu,mysql) دارند را شناسائی کنید و بصورت کاملا گرافیکی این موارد را نمایش می دهد. این پلاگین در صورت داشتن لایسنس cpanel بصورت رایگان قابل فعالسازی می باشد. پیشنیازهای نصب … مشاهده میزان مصرف منابع سرور توسط پلاگین Resource Monitor
منبع : وبلاگ ایران سرور
سیلیکون موجب نرم و یکدست کردن پوست شده و کاربرد آن نیز برای مصرف کننده آسان تر است. در برخیی موارد برای مراقبت پوست از آفتاب، به کرم ها، مواد ضدآفتاب مانند دی اکسید تیتانیوم و اکسید روی یا متوکسی سینامیت افزوده می شود. در برخی موارد برای محافظت بیشتر از پوست، مواد خاص در مقادیر اندک نظیر AHA که ضد پیری می باشد، به محصول افزوده می شود. نگهدارنده هااستفاده از مواد نگه دارنده به منظور جلوگیری از باکتری ها در لوازم آرایشی، ضروری است. پارابن ها (ات
اسفناج
زمان مصرف: به عنوان سالاد در کنار ناهار یا شام
علت مصرف:
اسفناج نه تنها سلامتی را با منابع غنی از آنتی اکسیدان بالا می برد بلکه حاوی موادی است که قدرت و سایز غضلات را بالا می برد.
منبغ بزرگ گلوتامین است، اسید آمینهای که برای رشد عضلات، عملکرد سیستم دفاعی و سلامت گوراش و همچنین افزایش سطح هورمون رشد حتی میزان سوخت و ساز ضروری است 
مقدار مصرف:
10 اونس اسفناج خام: 65 کالری، 8 گرم پروتئین، 10 گرم کربوهیدرات، 1 گرم فیبر
 
 
بین ربا و نزول دادن وگرفتن با بهره و بازدهی و سود بانکی و غیر بانکی تفاوت هائی است.
موارد مثبت اینکه :
معنی بازدهی شراکتی و شریک شدن دربازدهی صندوق  بمعنی شراکت در کامیابی ها و ناکامی های بازار و خدمات آن شراکت می باشد.
معنی سود بانکی درصدی از سود به سرمایه گذار تعلق بگیرد و  همه سود ایجاد شده در کار با پول توسط بانک به سرمایه گذار تحویل نمی شود و اگر متوجه ضرر شود سود را کاهش میدهد.
موارد منفی اینکه:
دادن وام با بهره زیاد یا کم فرق نمی کند چن
جوانه گندم
زمان مصرف: 30 دقیقه قبل از تمرین و هر زمان از روز که می خواهید کربوهیدرات را هضم کنید.
علت مصرف:
گندم غنی از زینک، آهن، سلنیوم، پتاسیم و ویتامین B و پروتئین بالا با یک مقدار اسید آمین، آرزین و گلوتامین است. دارای فیبر بالاست و بزرگترین منبع کربوهیدرات های کند هضم می باشد.
مقدا مصرف:
1/2 فنجان جوانه گندم: 207 کالری، 13 گرم پروتئین، 30 گرم کربوهیدرات، 6 گرم چربی

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

راهنما مهاجرت