نتایج جستجو برای عبارت :

سخن‌نگاشت | دیدار نخست وزیر ارمنستان

آقای نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان و هیئت همراه عصر امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.سایت نوجوان خامنه ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر می‌کند.
       
       
اخد ویزای ارمنستان
دارندگان پاسپورت ایرانی میتوانند بدون اخذ ویزا به کشور ارمنستان سفر کرده وویزا را در فرودگاه بین المللی ایروان  یا مرز زمینی ایران -ارمنستان (مرز نوردوز  ) با هزینه 3000درام (کمتر از 10دلار) دریافت نمایند .
ایرانیان میتوانند با این ویزا تا 90روز در ارمنستان اقامت داشته باشند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.
خانم شاوردی
03131315505
09129584751
@chalipatravel
بستن مرز ارمنستان
 
مرز ارمنستان تا اطلاع ثانوی به روی مسافران ایرانی بسته می باشد.
 ایران یکی از شرکای تجاری اصلی ارمنستان و یکی از دو مجرای حمل و نقل کشور به خارج از کشور است. اما ارمنستان به دنبال شیوع  ویروس کرونا در آن کشور و شرایط اضطراری پیش آمده، مرز خود را با ایران را برای مسافران تور ارمنستان بسته است.
 
بستن مرز ارمنستان به علت ویروس کرونا
اندکی پس از گزارش اولین پرونده های کروناویروس در هفته گذشته، دولت ارمنستان با تماس هایی برای
یکی از کنسولگری های معرفی شده برای گرفتن وقت سفارت آمریکا،کنسولگری آمریکا در ارمنستان می باشد.
این کنسولگری در بلوار آمریکن نزدیک رودخانه هرازدان در شهر ایروان قرار دارد.
برای سفر به کشور ارمنستان نیازی نیست در ایران برای دریافت ویزا اقدام نمائید،ویزای ارمنستان با پرداخت مبلغ 8 دلار به صورت مرزی قابل دریافت است.
از دیگر مزایای کشور ارمنستان این است که میتوانید برای سفر به ارمنستان و مراجعه به سفارت آمریکا به دو صورت زمینی و هوائی اقدام ن
دره گلها در ایروان ارمنستان

دره گلها یکی از شهرها و تفریحگاه های فوق العده ارمنستان است که در حدود 50 کیلو متری پایتخت ارمنستان یعنی ایروان واقع شده است.
ارمنستان کشوری پهناور و زیبا در قفقاز جنوبی است که به یکی از مقاصد مهم گردشگری در دنیا تبدیل شده است. این کشور با طبیعت بکر و زیبای خود، دارای جاذبه‌های متعدد طبیعی، تاریخی و تفریحی است. طبیعت کم نظیر ارمنستان باعث شده تا گردشگران در سفر خود با تور ارمنستان عاشق این کشور شوند. اگرراهنمای س
 کشور ارمنستان در نواحی قفقاز جنوبی واقع شده است. این کشور از سوی شمال همسایه کشور گرجستان ، از سوی شرق همسایه جمهوری آذربایجان، از غرب همسایه ترکیه و از سوی جنوب اب نخجوان مرز مشترک دارد. ایروان پایتخت کشور ارمنستان بوده و واحد رسمی پول این کشور درام است. در سفر با تور ارمنستان متوجه خواهید شد که هنوز هم در برخی از مناطق این شهر سنت ها پابرجا می باشد. هنگامی که به کشور ارمنستان سفر می کنید به فرهنگ و آداب و رسوم آن ها احترام بگذارید، این بدا
تور زمینی ارمنستان 
تور زمینی ایروان همه روزه از تهران می باشد 
امکان انتخاب پکبج گروهی یا انفرادی
امکان انتخاب اتوبوس 32 یا 25 نفره
امکان رزرو هتل های 3 الی 5 ستاره با قیمت های درج شده در پکیج تور زمینی ارمنستان 
مرجع سفر مجری مستقیم تور زمینی ارمنستان به دلیل گارانتی بودن هتل و اتوبوس ها به شما دوستان و مسافرین عزیز تضمین قیمت و کیفیت را می دهد
مشاوره و رزرو 
02188757053
وب سایت رسمی مرجع سفر
خدمات تور ارمنستان
ارمنستان همسایه شمال غربی ایران است. با مساحتی به اندازه استان آذربایجان غربی، جمعیتی بالغ بر 3 میلیون نفر دارد. طبیعت زیبا جاذبه های طبیعی و تاریخی و ارزان بودن خدمات، مقصد بسیار مناسبی برای یک تور چند روزه و ریلکس کردن می باشد. اردیبهشت تا آبان زمان مناسبی برای تور ارمنستان و لذت بردن از این کشور بسیار زیبا می باشد.
خدمات تور ارمنستان:
پرواز رفت و برگشت
ترانسفر رفت و برگشت ( تا هتل و بالعکس)
اقامت در هتل های 3 تا 5 ستاره ( هم
وزارت دفاع جمهوری آذربایجان اعلام کرد که ارتش ارمنستان بار دیگر اقدام به نقض آتش‌بس در خط مقدم جبهه میان دو کشور کرد.
به گزارش خبرگزاری آناتولی، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ارتش ارمنستان اشغالگر بار دیگر اقدام به نقض آتش‌بس در خط مقدم جبهه میان دو کشور کرده و با تیراندازی به سمت آذربایجان منجر به شروع درگیری شده است.
در این اطلاعیه ضمن اشاره به اقدامات تحریک آمیز ارمنستان آمده است: واکنش لازم به این اقداما
تجربه زیباترین اماکن تاریخی و تفریحی با تور ارمنستان
ارمنستان به دلیل نزدیکی و هم مرزی با کشورمان ایران همواره تورهای مسافرتی اش ازجمله تورهای محبوب مسافران ایرانی است و نیز تور ارمنستان به دو شکل هوایی طرفدار بیشتری دارد و البته تور زمینی ارمنستان هم در سال های اخیر به دلیل گذر از جاده‌ های بسیار سرسبز و خوش‌ منظره مورد توجه قرار گرفته و این کشور جذاب به لطف ارزان بودن نسبت به اکثر مقاصد خارجی، وجود جاذبه های متنوع و کلیساهای تاریخی در ک
@arnikaseir تور زمینی ارمنستان
 3 شب و 4 روز اقامت 
king 3* …………………………. Dbl(1330)baxos 3* ………………………. Dbl(1480)primer 3* …………………….. dbl(1650) comfort 3* …………………… dbl(1790) silachi 4* ……………………… dbl(1950)diamond 4* …………………. Dbl(2030)congress 4* …………………. Dbl(2090)
✅برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.
☎️021-88762762✅برای تماس در ساعات غیر اداری با شماره زیر تماس بگیرید.☎️021-88759777@arnikaseir
رهبر انقلاب در اجتماع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی با اشاره به منشأ مشکلات اقتصادی کشور، آن‌ها را فرصتی برای اصلاح و پیشرفت دانستند.
نوجوان خامنه‌ای این موارد و رهنمودهای مرتبط با هر یک را در این اطلاع‌نگاشت مرور می‌کند.
            
@arnikaseir تور زمینی ارمنستان
3شب و 4روز
2* BAXOS...1.150 2* CALIFORNIA ... 1.280 2* NUR...1.550 2* BELLA...1.550 3* PRIMER...1.590 3* SHIRAK...1.650 3* YEREVAN DELUXE ... 1.690 3* REGINEH...1.770 3* COMFORT...1.780 4* METROPOL...1.940 4* DIAMOND...1.990 4* SILACHI ... 2.030 4* AQUATEK...2.120 5* CAUCASUS...1.780 5* PANORAMA RESORT ... 2.350 5* MULTI GRAND...3.190 5* GRAND ... 3.560
✅برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.
☎️021-88762762✅برای تماس در ساعات غیر اداری با شماره زیر تماس بگیرید.☎️021-88759777@arnikaseir
تا حالا فکر کردید که چطوری می تونید خیلی ارزون و در حد سفرهای داخلی به کشورهای خارجی سفر کنید؟ راه من برای سفرهای ارزون که امتحانشم کردم اینه که دلو به دریا بزنید و راهی جاده بشید. اگر ماشین ندارید و یا راه رو بلند نیستید و یا حتی حوصله رانندگی ندارید باز هم اصلا مشکلی نیست میتونید تور زمینی ارمنستان رو بخرید که تور ارزان ارمنستان به حساب میاد. من بهار امسال این کار رو انجام دادم و خیلی راضی بودم به همین خاطر خواستم به شما هم بگم که خرید این جو
حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به مناسبت ایام انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ویژگی‌هایی را برای نماینده مطلوب برشمردند که پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR این موارد را در این اطلاع‌نگاشت مرور می‌کند.
ادامه مطلب
رهبر انقلاب در دیدار جمعی از پاسداران (۱۳۹۸/۰۱/۱۹) علت دشمنی‌‌های آمریکا با سپاه را پیش‌قدمی این نهاد در همه عرصه‌های مقابله با دشمن دانستند.برهمین اساس، بخش دفاع مقدس نوجوان خامنه‌ای اطلاع‌نگاشت «سپاه پیش‌قدم در همه عرصه‌ها» را منتشر می‌کند.
        
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار مردم آذربایجان شرقی (۹۷/۱۱/۲۹) به نشانه‌های ضعف دشمنان جمهوری اسلامی اشاره کردند.از این رو،
سایت نوجوان خامنه ای در این اطلاع‌نگاشت، برخی از گرفتاری‌های آمریکا را که مورد اشاره رهبر انقلاب بوده است، مرور می‌کند.
         
سخن‌نگاشت | پیروزی ملت ایران «تضمین‌شده» است
رهبر انقلاب در دیدار اخیر: پیروزی تضمین‌شده است؛ پیروزی ملّت ایران و پیروزی بسیج و پیروزی این جریان عظیم انقلابی در ایران، تضمین‌شده است. خدای متعال در قرآن میفرماید: اِن یَنصُرکُمُ اللهُ فَلا غالِبَ لَکُم؛ اگر خدا شما را یاری کند، هیچ کس بر شما غلبه نمیکند. خب، یاری کردن خدا چه جوری است؟ اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم‌‌؛ اگر شما یاری کردید دین خدا را، جهت‌گیری الهی را، منطق خدایی را، راه خد
ترک ایران و رفتن به ارمنستان
حصین به منظور تحصیل ایران را ترک کرد و به ارمنستان رفت و در آنجا با صادق و علی مجیدی آشنا شد که باعث خلق آثاری بی همتا در رپ فارسی شد و هنر علی مجیدی و موسیقی های تلفیقی او نقش زیادی در ان قضیه داشت حصین به همره صادق کمپانی کاغذ را تاسیس کردند و بعدها محمدرضا شایع رپر جوان و با استعداد توسط حصین به گروه اضافه شد و پس از مدتی صادق از این گروه جدا شد.
ایران با کشورهای افغانستان، پاکستان، ترکمنستان، ترکیه، ارمنستان، جمهوری آذربایجان و عراق مرز مشترک زمینی دارد. ایران کوتاه ترین مرز را با ارمنستان و طولانی ترین مرز را با عراق دارد. گروه حمل و نقل بین المللی گلدن گیت ارائه دهنده کلیه خدمات حمل و نقل جاده ای از تمامی مرزهای مهم ایران به اقصی نقاط جهان می باشد.
منبع: مرزهای مهم ایران
@arnikaseir
تور هوایی 4 روزه ارمنستان
✈️پرواز آرمنیا
22 دی
❄️❄️
☃️ 2* BAXOS... 3.920☃️ 2* NUR...3.920☃️ 2* BELLA...4.220
❄️❄️❄️
☃️ 3* PRIMER... 4.360☃️ 3* SHIRAK... 4.320☃️ 3* REGINEH...4.450☃️ 3* COMFORT... 4.460
❄️❄️❄️❄️
☃️ 4* METROPOL ... 4.530☃️ 4* DIAMOND... 4.550☃️ 4* SILACHI ... 4.700
❄️❄️❄️❄️❄️
☃️ 5* CAUCASUS...4.460☃️ 5* PANORAMA RESORT ... 4.890☃️ 5* MULTI GRAND... 5.860☃️ 5* GRAND ... 5.930
✅خدمات تور:پرواز آرمنیا ایر ..سه شب اقامت در هتل با صبحانه، بیمه مسافرتی، لیدر.ترنسفر,سیمکارت
✅برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.
☎️021-8876
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار اعضای مجلس خبرگان، با تأکید بر ضرورت ایجاد یک گفتمان و فهم عمیق عمومی درباره «نوع و چگونگی مواجهه با چالشها و حوادث» به تبیین ۱۰ دوگانه در این زمینه پرداختند.
سایت نوجوان خامنه ای در این اطلاع‌نگاشت این موارد را مرور می‌کند.
        
مصادیق کار عالمانه و مجاهدانه از نظر رهبر انقلاب
رهبر انقلاب اسلامی راه شکوفایی اقتصادی کشور برای تحقق رونق تولید را، کار مجاهدانه و عالمانه می‌دانند و در سخنرانی نوروزی در حرم مطهر رضوی (۹۸/۰۱/۰۱)  مصادیقی را برای این نوع کار، بیان کردند.نوجوان خامنه‌ای این موارد را در این اطلاع‌نگاشت مرور می‌کند.
            
قاپاما
یکی از بهترین غذاهای ارمنی قاپاما نام دارد که در آن از کدو حلوایی استفاده می شود و طعم بسیار لذیذی دارد.در ارمنستان مردم برای مراسمات خاص یا عید ها قاپاما را می پزند.در تمامی رستوران های ارمنستان قاپاما وجود دارد و شما می توانید میل کنید.پخت قاپاما سخت نیست و شما می توانید خودتان این غذا را بپزید.طرز تهیه قاپاما این گونه است که ابتدا داخل کدو های حلوایی یا کدوهای تنبل را خالی می کنند سپس در داخل آن ها برنج های پخته شده و میوه هایی مثل س
کشور گرجستان در منطقه ى قفقاز و اوراسیا قرار دارد. از غرب با دریاى سیاه، از شمال با روسیه، از جنوب با ترکیه و ارمنستان و از جنوب شرق با آذربایجان همسایه است. 
دوکشور ترکیه و آذربایجان دو شریک مهم این کشور به حساب مى آیند .
یکى از مهم ترین شرکای اقتصادى کشور گرجستان، ترکیه مى باشد. و آذربایجان نیز به دلیل صادرات نفت به گرجستان نقش مهمى دارد. 
گرجستان و روسیه، که از شمال همسایه این کشور است، رابطه چندان خوبى ندارند. به دلیل اینکه روسیه درسال٢٠٠٨
رهبر انقلاب در سخنرانی نوروزی‌شان در حرم رضوی، شبه‌روشنفکران داخلی که دنبال ترویج فرهنگ غربی هستند را با حسن تقی‌زاده، به‌اصطلاح منورالفکر دوران پهلوی مقایسه کردند و برخی از خصوصیات آنها را برشمردند. نوجوان خامنه‌ای در این اطلاع‌نگاشت موارد مورد اشاره ایشان را مرور می‌کند.
          
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با ارزیابی مشکلات اقتصادی کشور و استفاده از نظر کارشناسان سال ۹۸ را به نام «رونق تولید» نامگذاری کردند. نوجوان خامنه‌ای ابعاد مختلفی را که رهبر انقلاب درباره رونق تولید در پیام نوروزی و بیانات در حرم مطهر رضوی مطرح کردند در این اطلاع‌نگاشت منتشر می‌کند.
           
سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، مجموعه‌ها و شخصیت‌های تأثیرگذار در دیپلماسی عمومی و ارامنه مقیم ایران، بایستی ارمنستان را متوجه اشتباه استراتژیک خود بکنند و نسبت به هزینه‌های این اقدام هشدار دهند.
به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، سایت مشرق در گزارشی نوشت: تصمیم ارمنستان به افتتاح رسمی سفارت خود در فلسطین اشغالی و اعزام سفیر مقیم به رژیم صهیونیستی پس از سفر مشاور امنیت ملی وقت کاخ سفید در پاییز ۲۰۱۸ به ایروان و ترغیب آن کشو
آقای بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه صبح امروز (دوشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد.سایت نوجوان خامنه ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر می‌کند.
        
        
رهبر انقلاب اسلامی در بیانات نوروزی در حرم مطهر رضوی (۱۳۹۸/۰۱/۰۱)، در بیان نحوه مواجهه‌ با دولتهای غربی، با توجه به تجربیات تاریخی، مواردی از انتظارات غلط یا درست از قدرت‌های غربی را متذکر شدند.
نوجوان خامنه‌ای در اطلاع‌نگاشت «از غربی‌ها چه انتظار داریم» این موارد را مرور می‌کند.
         
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «نخستین انقلاب بزرگ قرنهای اخیر است که توانسته خط مستقیم خود را در این مدت طولانی حفظ کند.»  ۱۳۸۳/۱۱/۱۹رهبر انقلاب معتقدند انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که توانسته بعد از گذشت مدت طولانی، خط مستقیم و جهت‌گیری خود را حفظ کند. پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR در پرونده‌ی «انقلابی که منحرف نشد» ویژگی‌ها و وقایع مرتبط با مهمترین انقلاب‌های معاصر را با استفاده از بیانات رهبر انقلاب در این اطلاع نگاشت بررسی می‌کند.
     
انتخاب سفر به ارمنستان با تور ارمنستان، می تواند تجربه ی شگفت انگیزی از
سفر برای شما باشد. ایروان پایتخت ارمنستان است که در فصول مختلف سال
زیبایی های خاص خود را دارد. متاسفانه کمتر از جاذبه های ارمنستان به
گوشمان رسیده و شاید این باعث شده که عده ی نسبتا کمتری از تور ارمنستان
استفاده کنند. در حالیکه ارمنستان سرشار از بناهای تاریخی، جاذبه های طبیعی
و … است. سایت خدمات گردشگری تورنت، تور ارمنستان ارزان و همچنین تور لحظه آخری ارمنستان را ارا
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «مک‌های مردمی و ورود دستگاههای عمومی به عرصه‌ی امداد و جبران خسارتها وظیفه‌ی مهمی است که می‌تواند گوشه‌ای از آلام آن مردم عزیز را برطرف کند.» ۱۳۹۸/۰۱/۰۳نوجوان خامنه‌ای براساس این بخش از پیام رهبر انقلاب در پی حادثه سیل ویرانگر در استان‌های گلستان و مازندران، مجموعه سخن‌نگاشت «مرهم زخم» را منتشر می‌کند.
          
            
             
      
            
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار اعضای مجلس خبرگان، با تأکید بر ضرورت ایجاد یک گفتمان و فهم عمیق عمومی درباره «نوع و چگونگی مواجهه با چالشها و حوادث» به تبیین ۱۰ دوگانه در این زمینه پرداختند.
نوجوان خامنه‌ای در این اطلاع‌نگاشت این موارد را مرور می‌کند.
             
             
             
              
            
اعضای مجلس خبرگان رهبری، پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.سایت نوجوان خامنه ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر می‌کند.
            
       
       
            
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح یکشنبه (۱۳۹۷/۱۲/۵) در ابتدای جلسه‌ی درس خارج فقه، به شرح حدیثی از حضرت امام صادق علیه‌السلام درباره‌ی «عاقبت‌اندیشی در امور و لزوم نشاط در کارها» پرداختند. ایشان در جریان سخنان‌شان با استناد به این روایت به مسئولان توصیه کردند «بی‌حوصلگی» و «ناامیدی» را از خود دور کنند و بدانند انقلاب اسلامی به‌پیش خواهد رفت.سایت نوجوان خامنه ای بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت مرور می‌کند.
          
       
به مناسبت هفته‌ی کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی رحمه‌الله با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.نوجوان خامنه‌ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر می‌کند.
        
           
           
         
نوجوان خامنه‌ای در ایام ماه مبارک رمضان، مجموعه‌ای از مواعظ اخلاقی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را برای استفاده‌ی بیشتر از فرصت ارزنده و معنوی این ماه، در قالب مجموع سخن‌نگاشت «مواعظ رمضانی» منتشر میکند.این مجموعه هر روز، تا پایان ماه مبارک رمضان به روز رسانی میشود.
            
             
           
هزار پله ارمنستان + تصاویر

هزار پله ارمنستان

هزار پله ارمنستان
هزار پله ارمنستان : سال 1970، بعد از مستقل شدن ارمنستان، مهندسی به نام الکساندر تامانیان، طرح هزار پله را برای شهر ایروان در نظر گرفت. هزار پله یا گاسگاد، از پایین ترین نقطه از شهر تا بالاترین نقطه شهر، یعنی از مرکز شهر به سمت شمال و پارک پیروزی، تماما پله است. حدود 750 پله داشته که به آن هزار پله نیز میگویند. در واقع این هزار پله، به عنوان 5امین سالگرد پیروزی روس ها در برابر آلمان ها
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۳۹۸، سال جدید را سال «رونق تولید» نام‌گذاری کردند.سایت نوجوان خامنه ای پیام نوروزی رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت مرور می‌کند.
           
          
     
        
           
           
مولانا محی الدین بن بدرالدین اناری از اخترشناسان سده 10 هجری قمری بوده است.شاه عباس صفوی به این شتاره شناس اناری،اعتقاد زیادی داشت.
مولانا محی الدین بن بدرالدین انار،سال1012 هجری قمری را سالی پرحادثه پیش بینی کرده بود که همین گونه هم شد.دراین سال،شاه عباس صفوی به ارمنستان لشکرکشی کرد.شاه عباس در این مقطع،پس از فتح تبریز،اقدام به باز پس گیری ولایات از دست رفته ایران در آذربایجان،ارمنستان،گرجستان و شروان نمود که در زمان پدرش از ایران جدا گشته
۲۸ سال از اشغال خانکندی و منطقه استراتژیک کرکیجهان جمهوری آذربایجان توسط ارمنستان اشغالگر می گذرد.
در ۲۸ دسامبر سال ۱۹۹۱ مناطق خان کندی  و منطقه کرکیجهان توسط ارامنه به اشغال درآمد.
مدافعین خان کندی و کرکیجهان که با سلاح های سبک در مقابل شبه نظامیان ارامنه که از سلاح های سنگین و تجهیزات مختلف استفاده می کردند پس از مقاومتی سخت و نرسیدن قوای پشتیبانی مجبور به عقب نشینی شدند. 
قبل از اشغال  ۱۷۹۶ نفر در قالب ۳۵۰ خانوار در این مناطق زندگی می کر
در دومین روز از ماه مبارک رمضان، جمعی از طلاب حوزه‌های علمیه‌ی سراسر کشور، عصر امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.نوجوان خامنه‌ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر میکند.
            
              
               
             
           
           
در آستانه‌ی بهار قرآن ماه مبارک رمضان، عصر امروز (دوشنبه ۱۳۹۸/۰۲/۱۶) محفل انس با قرآن کریم با حضور رهبر انقلاب اسلامی، در حسینیه‌ی امام خمینیرحمه‌الله برگزار شد. در این مراسم جمعی از قاریان، استادان و حافظان کلام‌الله مجید و همچنین گروه‌های جمع‌خوانی به تلاوت قرآن و مدیحه‌خوانی پرداختند.نوجوان خامنه‌ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر میکند.
         
        
             
               
۲۸ سال از اشغال خانکندی و منطقه استراتژیک کرکیجهان جمهوری آذربایجان توسط ارمنستان اشغالگر می گذرد.
در ۲۸ دسامبر سال ۱۹۹۱ مناطق خان کندی  و منطقه کرکیجهان توسط ارامنه به اشغال درآمد.
مدافعین خان کندی و کرکیجهان که با سلاح های سبک در مقابل شبه نظامیان ارامنه که از سلاح های سنگین و تجهیزات مختلف استفاده می کردند پس از مقاومتی سخت و نرسیدن قوای پشتیبانی مجبور به عقب نشینی شدند. 
قبل از اشغال  ۱۷۹۶ نفر در قالب ۳۵۰ خانوار در این مناطق زندگی می کر
⛔ سخن‌نگاشت| حرف تقی‌زاده‌ها به کرسی نخواهد نشست
رهبرانقلاب، امروز در حرم مطهر رضوی:
️ کسانی که افکار، #سبک_زندگی، روش‌های غربی و لغات غربی را به طور پیوسته در داخل تزریق و پمپاژ میکنند، در ادبیات و افکار و دانشگاه ها و مدارس ما، اینها همین تقی‌زاده‌های جدید هستند.
️ اینهایی که پشت سر سند ۲۰۳۰ می‌ایستند - #سند۲۰۳۰ یعنی برگرداندن سبک زندگی اسلامی به زندگی غربی - اینها همان تقی‌زاده‌های امروز هستند.
️ البته امروز به توفیق الهی جوان‌ها
هم‌زمان با سالگرد قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن ۱۳۵۶، هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم استان آذربایجان شرقی، صبح امروز (دوشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.سایت نوجوان خامنه ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت مرور می‌کند.
         
             
          
         
        
      
          
          
 
 
جناب آقای  رضا پور جمشیدی از چه زمانی و کجا وارد دنیای حرفه ای مدلینگ شدید و اولین پروژه حرفه ای شما چه بود؟ 
    حرفه ی مدلینگ را از سال 2012 به صورت آماتور آغاز کرده و در سال 2016برای آموختن آکادمیک این رشته به          آرمنستان سفر کردم . اولین پروژه حرفه ای من همکاری با آکادمی اتکس و شرکت در کت واک این برند روس          بود که خدا رو شکر توانستیم با همکاری هم به نتایج خیلی خوبی برسیم . 
 
 
 
 
 
لطفا تعدای از فعالیت های خود را که با کمپانی های م
دکتر امدند روی سن؛ بعد از توضیح روند زندگی شون و کارهایی که از دوره دانشجویی تا الان انجام دادند، یه جمله گفتند: 
بچه ها من ۳۰ سالِ که ... دقیق اش می شه ۲۸ سالِ که بیشتر از ۴ یا ۵ ساعت در روز نخوابیدم. 
همین الانم از دم در کارخونه تا اینجا رو توی ماشین خوابیدم. 
 اللهم انی اسئلک الیسر بعد العسر 
اگر در سفرها ، گردش ها و مسافرت های خود هوس سفر به ارمنستان و ایروان داشتید، میتوانید  راه زمینی یا هوایی انتخاب کنید که راه زمینی با توجه به خطرناک بودن جاده توصیه نمیشود.
برای سفر هوایی به تور ارمنستان باید از طریق فرودگاه امام خمینی به فرودگاه ایروان اقدام کنید. متاسفانه فرودگاه ایروان پرواز مستقیم به شهرهای بزرگی مانند فرودگاه تبریز ، فرودگاه اصفهان ، فرودگاه مشهد و فرودگاه شیراز ندارد.
پرواز به ایروان قبلا از طریق شرکت هواپیمایی ماها
نخست وزیر مستعفی انگلیس اعلام کرد پس از پایان کارش در دولت، به نمایندگی پارلمان این کشور ادامه می دهد.
به گزارش مهر، «ترزا می» نخست وزیر مستعفی انگلیس در جلسه پرسش و پاسخ مجلس عوام گفت قصد ندار از سیاست خداحافظی کند.

بر این اساس می پس از آغاز به کار نخست وزیر جدید انگلیس به نزد هم حزبی هایش در کرسی های پارلمان باز می گردد.

این در حالی است که اعضای حزب محافظه کار با سه طرح ترزا می در مورد چگونگی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا مخالفت کرده و سرانج
افت 92 درصدی فروش خودروی چین به دلیل کروناویروس !
▪️سازمان خودروهای مسافربری چین از کاهش 92 درصدی فروش خودرو در این کشور و همزمان با شیوع ویروس کرونا خبر داده است.
▪️بنابر اعلام این نهاد چینی، این کاهش فروش مربوط به دو هفته نخست ماه فوریه است و فروش خودرو حتی در هفته نخست با کاهش 96 درصدی مواجه شد و کار به جایی رسید که در سرتاسر بازار چین، روزانه 811 دستگاه خودرو به فروش رسیده است.
▪️پیش‌بینی می‌شود که در مجموع ماه فوریه، فروش خودرو با کاهش 70
درباره ی ایروان
پایتخت ارمنستان به نام ایروان دارای جاذبه هایی مثل پارک ملی دلیجان وشیکاهو و صومعه خور ویراب و قلعه آمبرد و دره آپرآزات همچنین دریاچه آرپی می باشد.شهر ایروان پایتخت کشور ارمنستان می باشد که دارای مکان های دیدنی بسیار زیادی می باشد که آبشارهای زیبایی در این شهر قابل بازدید می باشد.همچنین در ایروان بناهای تاریخی زیادی وجود دارد که یادآور گذشته و تاریخ ارمنی ها است.یکی از بازارهای معروف شهر ایروان ورنیساژ می باشد که زمان فعال
چگونه به ارمنستان ارزان سفر کنیم؟آیا شما هم نیاز به یک سفر خارجی دارید، اما پول کافی ندارید؟ آیا شما هم دوست دارید که با صرف یک هزینه معقول و کم، اوقات فراموش نشدنی را تجربه کنید و با بودجه محدود از جاذبه های گردشگری متنوع دیدن کنید و غذاهای خوشمزه و لذیذ میل کنید؟ اگر جواب شما به این سوالات مثبت است، سفر به ارمنستان بهترین انتخاب برای شماست. ارمنستان یکی از کوچکترین کشورهای جهان است، ولی در عین با کوچک بودن مساحتش، تعداد زیادی جاذبه های گر
هتل کاپیتال ایروان ارمنستان
معرفی : هتل کاپیتال یکی از هتل های 4 ستاره شهر ایروان است که به سبک آپارتمانی است. این هتل که در منطقه آیگدزور قرار دارد در سال 2012 افتتاح شده است. یکی از سیاست های این هتل بر آن بوده است تا واحدهای اقامتی آن شبیهتور ارمنستان زمستان 97 خانه شما به نظر برسد و تا حد زیادی نیز موفق بوده است. در این هتل 15 واحد اقامتی وجود دارد.
امکانات اتاق ها : واحد های اقامتی این هتل از نوع سینگل، دبل، تریپل، اتاق خانوادگی و سوئیت هستند
تور ارمنستان رو از توریاب بخر و اگه قیمت تور ارمنستان رو دیدی تعجب نکن که چرا انقدر نرخ پایین هست؛ مهم‌ترین علت پایین بودن قیمت تورارمنستان کایت، بی‌واسطه بودنش هست و پرواز چاتری که به ارمنستان داریم. ما تا ارمنستان باهات هستیم و به فرودگاه که رسیدی.به استقبالت میایم و با ترانسفر ویژه به هتل درجه یک چهار ستاره یا پنج ستاره می‌ریم. برای رزرو تور ارمنستان به سایت کایتکه اومدی به قسمت تور در بالای صفحه برو و تور ارمنستان رو انتخاب کن و آما
لومومبا؛ نخست‌وزیری که MI6 در اسید حل کرد
نگاهی به سرگذشت پاتریس لومومبا، این مبارز ضد استعمار، سند جنایت هولناک دیگری از دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا و بریتانیا را ورق می‌زند که آشکارا منتخب یک ملت را برای تداوم استثمار و استعمار ثروت آفریقا، به وحشیانه‌ترین شکل ممکن به قتل می‌رسانند.
 
ادامه مطلب
به گزارش آذربایجان پرس، شهر شوشا که مرکز فرهنگ کهن آذربایجان بشمار می رود، در طول قرن بیستم سه بار در معرض تجاوز ارامنه قرار گرفته است.
شهر شوشا برای اولین بار در سالهای ۱۹۰۷- ۱۹۰۵ در معرض هجوم ارامنه قرار گرفته و به آتش کشیده شده است. دومین تجاوز ارامنه به این شهر در سالهای ۱۹۲۰- ۱۹۱۸صورت پذیرفت. سومین تجاوز که منجر به اشغال این شهر گردید، در روز ۸ ماه می سال ۱۹۹۲ رخ داد.
شهر شوشا در سال ۱۹۹۲ در نتیجه حمله نظامی به دست ارامنه افتاد. تداوم تسخیر
بعد از مدت‌ها انتظار، بالاخره موعد مقرر از راه رسیدن فصل نخست سال پنجم Rainbow Six Siege مشخص شد؛ بعد از آنکه با مسیر سال پنجم و تمام مشخصات و ویژگی‌های تازه این قسمت آشنا شدیم، بالاخره یوبیسافت تاریخ و ساعت دقیق انتشار این بسته گسترش‌دهنده را اعلام کرد.
ادامه مطلب
طراحی سایت، بدون در نظر گرفتن صفحه نخست و عوامل آن ،قطعا با مشکلات فراوانی همراه خواهد بود.صفحه نخست مهم ترین صفحه در وب سایت شماست و باید در طراحی آن عوامل مختلفی را در نظر گرفت. صفحه نخست باید جامع بوده و علاوه بر عناصر گرافی، کاربر را با محصولات و خدمات و روش دسترسی به آنها آشنا کند تا کاربران بتوانند در سریع ترین زمان با شما آشنا شوند و در صورت نیاز از خدمات شما استفاده کنند
ادامه مطلب:
رفتارشناسی موضع سست حیدر العبادی
حیدر العبادی، نخست وزیر عراق اخیراً اظهار داشته که تحریم های آمریکا علیه ایران را محکوم می کند اما ناچار است برای حفظ منافع عراق از آنها تبعیت نماید.
درباره این موضع توجه به چند نکته حائز اهمیت است:
۱. با وجود رقبای مطرح و سرسخت، حیدر العبادی برای دستیابی به جایگاه نخست وزیری از موقعیت لغزانی برخوردار است و با این مواضع تلاش می کند:
اولا ؛ نظر جناح های مختلف پارلمان را به دست آورد.
ثانیا ؛ پیام مثبتی به طرف ها
شرکت sts سهند تبریز از سال 1385 مورد تائید ثبت شرکت ها کشور قرار گرفته و در زمینه های مختلف پروژه های بین المللی پیمانکاری عمرانی فعالیت چشم گیری داشته. که تاکنون در کشورهای ترکیه. اقلیم کوردستان عراق . آذربایجان  . ارمنستان گرجستان .ایران فعالیت های قابل توجهی داشته. 
ادامه مطلب
بیوگرافی حصین در سال 99
 
حصین در سن ۱۷ سالگی رپ کنی رو اغاز کرد به عبارتی سال۱۳۸۳ استارت کار حصین با گروه ۰۵۱ و آهنگ تو
زنده میمونی زده شد. اعضای اولیه گروه ۰۵۱ حسین ابلیس، کنبین، رضا، مستر کیلر و مبهم
بودند .که بعدها
کسان دیگری مثل حسین تهی نیز به گروه پیوستند. بدلیل اینکه اکثر اعضای گروه اهل مشهد
بودند. نام ۰۵۱ را
که از ابتدای کد شهر مشهد گرفته شده بود برای گروه انتخاب کردند.
دومین آهنگ این گروه کل کل نکن بود که نخستین دیس رپ پارسی بود که بعد ا
ارمنستان که در همسایگی ایران قرار گرفته در سال های اخیر به یکی از مقاصد گردشگری ایرانیان تبدیل شده که سالانه مسافران بسیاری را از مرزهای زمینی و هوایی به خود جذب می کند. یکی از بهترین بخش های سفر تجربه طعم غذاهای آن منطقه است و بی شک ارمنستان با تاریخچه غنی که دارد غذاهای محلی و سنتی لذیذی نیز دارد. در این مطلب آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی قصد دارد تا برخی از غذاهای محبوب ارمنستان را به شما معرفی کند، پس با ما همراه باشید تا در تور ارمنستان
والقلم و ما یسطرون ( و قسم به قلم و آنچه خواهد نگاشت)
و نوشتن و نوشتن و نوشتن...
نوشتن خاطرات ؛ نوشتن کارای روزمره ؛ نوشتن حال و احوال ؛ نوشتن بغض ؛ نوشتن خنده ؛ نوشتنِ پاییز و برگ های زرد ؛ نوشتنِ زمستان و برف ؛ نوشتنِ بهار و هوای بهاری ؛ نوشتن تابستان و هلو ؛ نوشتن عشق بیستون ؛ نوشتن کتاب و زندگی؛ اصلا نوشتن خود زندگی...
 
و چه لذت عجیب و غریبیست خلق کلمات بر روی کاغذ.
و چه ماناست عشق چندین و چند ساله ی قلم و کاغذ.
عشقی که تاریخ بشریت را رقم زد.
ادامه
گُرجِستان  کشوری است در منطقهٔ قفقاز اوراسیا. این کشور که در سرحد آسیای غربی و اروپای شرقی قرار دارد، از غرب با دریای سیاه، از شمال با روسیه، از جنوب با ترکیه و ارمنستان، و از جنوب شرق با جمهوری آذربایجان هم‌مرز است. پایتخت و بزرگترین شهر آن تفلیس است.

ادامه مطلب
بیوگرافی حسین رحمتی:
حسین رحمتی متولد 12 مرداد 1366 با نام هنری حصین (پیش‌تر حسین ابلیس)، از خوانندگان رپ فارسی است. حصین فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته ارتباطات از دانشگاه ارمنستان می باشد. حصین همکاریهای مشترک با هیچ‌کس، رضا پیشرو، امیر تتلو، صادق، علی اوج، شایع، عرفان، فلاکت، بیگرض، سوگند، نیموش، سهراب ام جی داشته است.
 
حصین در سن ۱۷ سالگی رپ رو اغاز کرد به عبارتی حصین از سال ۱۳۸۳ کارش را با گروه ۰۵۱ و آهنگ تو زنده میمونی آغاز نمود. اعضای اول
در ژاپن و در دومین بخش از دیدار آسیایی‌ام هستم. با وزیر امور خارجه و نخست وزیر ژاپن دیدار کردم. گفتگوهای سازنده‌ای درباره پیشبرد روابط بسیار خوب دو جانبه، کاهش تنش در خلیج فارس و حفظ منافع برجام برای مردم ایران داشتیم.
برنامه بعدی: تداوم ابتکار دیپلماتیک در مالزی
@IrNews_24
[عکس 603×414]
مشاهده مطلب در کانال
از همان زمانی که کودکی خردسال بیش نبودم، از همان زمانی که یک توپ داشتم و در خانه با خودم فوت‌بال بازی می‌کردم و مثل الآن با برداشتنِ دو قدم کلِ عرض خانه طی نمی‌شد، از همان زمانی که به‌تازگی با مفهوم نگاشت بین دو مجموعه آشنا شدم، هیچ‌موقع آب‌م با عبارتی که برای نگاشت‌های یک‌به‌یک به‌کار می‌بردیم (و می‌بریم) توی یک جوب نرفت. منظورم همین «یک‌به‌یک» است! طبق تعریف، نگاشتی را یک‌به‌یک می‌نامیم که هر عضو برد دقیقن مربوط به یک عضو دامنه
دختر خاله دومیه سیزده ساله شده. خاله دومیه خیلی نگرانشه و مدام به ما دخترخاله بزرگا می‌سپاره هواش رو داشته باشیم. چون سیزده سالگی سن حساسیه. چند وقت پیش هم با خانواده دوستش فرستادش بره ارمنستان حال و هواش عوض بشه بچه. من یادم افتاد ده سال پیش با ذوق رفتم خونه مامبزرگم و با شادی به همه اعلام کردم که امروز سیزده ساله شدم!  خاله بزرگم نگام کرد و گفت: نچ نچ نچ چه سال نحسی رو پیش رو داری! هیچی دیگه. خودتون فکرش رو کنید با چه بدبختی‌ای اون سال نحس رو ر
2661 - «اردشیر زاهدی» داماد شاه در آمریکا و وزیر خارجه کابینه هویدا درباره دوران طولانی نخست‌وزیری او نوشته است: “مهمترین عامل بقای هویدا در راس قدرت این بود که او به هیچکدام از اعضای خانواده پهلوی و دیبا «نه» نمی‌گفت! ... هویدا در زمان نخست‌وزیریِ نه فقط با سواستفاده شاهزادگان و نزدیکان مبارزه نمی‌کرد و برابر این مطامع نمی‌ایستاد، بلکه برنامه‌های غیرقانونی آنها را هم تسریع می‌کرد...”منبع: کتاب «دست بوس»، ص۸۲
دانلود فایل اصلی
کرونا در ایران
بنا به گفتۀ رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت ایران، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا به ۴۳ نفر و تعداد کشته‌شدگان به ۸ نفر رسیده است. با جمع بندی آمار ارائه شده از سوی وزارت بهداشت، از ٤٣ نفری که تا کنون به این ویروس مبتلا شده اند، ٢٦ نفر در قم، ١٠ نفر در تهران، ٤ نفر در گیلان، دو نفر در استان مرکزی و یک نفر در مازندران هستند. وزارت ارشاد ایران با انتشار اطلاعیه ای، از تعطیلی تمامی برنامه های هنری و سینمایی به مدت یک هفته خبر داد.
 صادرات خودرو از ترکیه به آلمان و فرانسه
▪️ترکیه در نیمه نخست امسال به بیش از 170 کشور معادل 13 میلیارد دلار صادرات وسایل نقلیه موتوری انجام داده است.
▪️بر این اساس، برندهای معروف خودروسازی فیات، رنو، فورد، تویوتا و هیوندای که کارخانه‌های تولیدی آنها در ترکیه قرار دارد، خودروهای تولید شده را اغلب به بازار اروپا می‌فروشند. ▪️بیشترین صادرات خودروی ترکیه در نیمه نخست امسال به کشورهای آلمان و فرانسه انجام شده است.
پروژه دینامیک خاک با نرم افزار opensees NERA EERA deep soil
قیمت: 50000 تومان

در این پروژه اثر لایه های خاک بر روی امواج زلزله هنگام انتقال از بستر سنگی به سطح زمین بررسی شده است.120 صفحه
فهرست مطالب  این پروژه :
آموزش کامل NEERAوEERAآموزش بررسی اثر ساختگاه با برنامه openseesو….۱    ‌ فصل اول مقدمه. ۱۲    فصل دوم مشخصات شتاب نگاشت ها ۳۲‌.۱‌   زوج شتاب نگاشت پروژه ۴۲‌.۲‌   ضریب مقیاس شتاب نگاشت‌ها ۶۳   فصل سوم محاسبه پارامترهای دینامیکی خاک ۷۳‌.۱‌   تعیین گمان
چه شده پس از 40 سال ژاپن با نخست وزیرش به ایران آمده است؟
نخست وزیر کشوری آمده که 
بعد از شکست در جنگ جهانی دوم تسلیم محض آمریکا شد
حمله اتمی آمریکا رو با افتخار عامل  و باعث پیشرفت خود میداند
ارتش مستقلش را با نیروهای آمریکایی جایگزین کرده
بخاطر فروش یک تیوتا به سفارت ایران از آمریکا عذر خواهی کرده 
بنظر میرسد آمریکا در انتخاب میانجی‌گر خود دچار اشتباه شده ؛ 
ذلیل ترین را برای راضی کردن مقاوم ترین فرستاده
+علیرضا مصطفوی
آتش سوزی مراتع در شیروان، ۵۰ درصد افزایش یافت.
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی با بیان اینکه آتش سوزی مراتع شیروان در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۵۰ درصد افزایش داشت، گفت: در این بازه زمانی ۹ هکتار از عرصه های طبیعی این شهرستان در آتش سوخت.سرهنگ موسی الرضا حیاتی، گفت: نیمه نخست امسال ۴ مورد آتش سوزی در سطح مراتع روستای بلغان از توابع بخش مرکزی و گلیل بخش سرحد این شهرستان رخ داد.وی افزود: در مدت مشابه سال گ
تقریبا یادم رفته بود که چقدر شب های پنجشنبه، وقتی میدانی فردا تا لنگ ظهر خواب آزاد است، خوش میگذرد. وقتی زیر پتو گوله میشوی و تو وبلاگ های ملت فوضولی میکنی. وقتی میتونی به این فکر کنی که چقدر اعصابت از دست خدا خورده ولی بهش میگی:چقدر معلم اجتماعی باحالی ساختیا.
ولی واقعا...خدا خیلی واسه جغدا پارتی بازی کردیا. کلی شبا بهشون خوش میگذره. وقتی به معشوقه هرودوت گرفته تا مسواک حضرت محمد، فکر میکنی یا تصور میکنی اگه یه خانوم غیبتوی دوران کوچه نشینی و
چند سال قبل کارشناسان سازمان شیلات ، بازدیدی با موضوع تولید میگوی SPF از کشور تایلند داشتند. طی این بازدید، کارگاه های آموزشی و ارائه های متنوعی در این خصوص تهیه شده که در این مطلب و در لینک ذیل، بخش نخست فایل صوتی، مربوط به یکی از کارگاه آموزشی با موضوع یاد شده به حضور علاقمندان و بازدید کنندگان وبلاگ تقدیم گردیده است.
لینک دانلود فایل صوتی
ترکیه کشوری اوراسیایی است که دو بخش دارد. بخش بزرگ آن یعنی آناتولی در شمال غرب آسیا و بخش کوچک آن یعنی ترکیه در جنوب غرب اروپا واقع‌ شده است.
به گزارش ایسنا، بنابر اعلام کی سفر، ترکیه در بین شش کشور آسیایی و دو کشور اروپایی قرار دارد و با کشورهایی مانند ایران، جمهوری آذربایجان، ارمنستان، گرجستان، سوریه و عراق همسایه است. ویژگی دیگری که از لحاظ جغرافیایی موقعیت مناسبی به این کشور می‌دهد، ارتباط این منطقه از سه طرف با دریاهای سیاه، مرمره، اژ
در 9 ماهه نخست سال جاری میلادی در مجموع بیش از 41 میلیون گردشگر خارجی وارد ترکیه شده‌اند و این کشور بیش از 24 میلیارد دلار درآمد ارزی از گردشگران خارجی کسب کرده است.
به گزارش "سی‌ان‌ان ترک"، بر اساس آمار وزارت گردشگری ترکیه در 9 ماهه نخست سال 2019 (ژانویه تا پایان سپتامبر) گردشگران آلمانی با 858 هزار نفر بیشترین گردشگران خارجی استانبول بوده‌اند و پس از آنها گردشگران ایرانی با 687 هزار نفر در جایگاه دوم و عراقی‌ها با 545 هزار نفر در جایگاه سوم قرار گ
۲۳شهریور


زردآلو گونه‌ای از خانواده گلسرخیان است. این درخت کوچک که میوه آن خوراکی است از دوران پیش‌تاریخی کشت می‌شد.
تولید زردآلو در سال ۲۰۱۷ برابر ۴.۳ میلیون تن بوده است که ترکیه با ۲۳ درصد بیشترین سهم را در تولید این محصول داشته است. سایر تولیدکنندگان اصلی این محصول ازبکستان، ایتالیا، الجزیره و ایران هستند.
درخت زردآلو برای هزاران سال در دامنه های کوه ها در آسیا و حداقل برای دو هزار سال در اروپا رشد کرده است. گونه زردآلو متعلق به جنس Prunus
پیروزی متحدان مقاومت بر رقبا#حَسّان_دیاب با اعلام رسمی ریاست جمهوری لبنان به عنوان نخست وزیر دولت جدید معرفی، و مامور تشکیل کابینه شد.پس از رایزنی های نمایندگان پارلمان لبنان با رییس جمهور «میشل عون» برای انتخاب نخست وزیر، دیاب با کسب موافقت ۶۹ نماینده همسو با مقاومت، مامور تشکیل کابینه شد.در برابر او گزینه آمریکاییها یعنی «نواف سلام» قرارداشت که فقط ۱۲ نماینده تاییدش کردند.اما حریری! به پایان عمر آقایی در سیاست رسید.کسی که پس از بازداشت
 
سال روز انتصاب امیر عباس هویدا به نخست وزیری
 

مجلس شورای ملی در جلسه روز یکشنبه سی‌ام مهر ماه ۱۳۴۴ پس از طرح برنامه دولت و استماع سخنان هویدا با اکثریت ۱۶۷ رای از یکصد و نود و هفت نفر نماینده حاضر به دولت امیر عباس هویدا رای اعتماد داد.
هویدا از اواخر دهه ۱۳۳۰ از طریق آشنایی با عبدالله انتظام و دوستی با حسنعلی منصور پله‌های ترقی را به سرعت طی کرد و در دولت منصور به وزارت دارایی منصوب شد. پس از ترور منصور توسط گروه فداییان اسلام، وی توسط
تور ارمنستان
کشور ارمنستان در شمال غربی ایران قرار دارد و پایتخت آن شهر ایروان است.
این کشور در زمانهای دور بخشی از خاک ایران بوده و سابقه تعامل فرهنگی و اقتصادی ارمنی ها با ایرانی ها به گذشته های دور بازمی گردد.
به همین دلیل چندین سال است که تور و سفر به ارمنستان از شهرهای مختلف ایران به صورت زمینی و هوایی برگزار می گردد.
جاذبه های گردشگری زیادی در ارمنستان و مخصوصا شهر ایروان وجود دارد و ایرانی ها به دلیل نزدیکی فرهنگی از تور ارمنستان لذت ف
2546 - «اسدالله علم» وزیر دربار، نخست‌وزیر و از نزدیکان «محمدرضا پهلوی» در خاطراتش می‌نویسد: "فرمودند «به وزارت خارجه گفته‌ام که هیچ مقامی غیر از خود من حق ندارد در کارهای وزارت خارجه مداخله بکند، حتی گفته‌ام برادر هویدا که نماینده ما در سازمان ملل است، حق ندارد به نخست وزیر گزارش بدهد، حتی تلفنی بکند. او را هم توبیخ کردم که چرا به برادرت گزارش‌های وزارت خارجه را می‌دهی»"منبع: خاطرات علم، جلد سوم، ص۳۶۷
دانلود فایل اصلی
نتایج جدیدترین نظرسنجی بعد از متهم شدن نتانیاهو نخست وزیراسرائیل به فساد حاکی است که مقبولیت وی در بین صهیونیستها کاهش و شانس "گانتس" رئیس حزب "آبی سفید" این رژیم افزایش یافته است.
 
به گزارش رجانیوز به نقل از تسنیم، نتایج جدیدترین نظرسنجی انجام شده بعد از متهم شدن نتانیاهو به فساد که شبکه دوم تلویزیون رژیم اسرائیل آن را منتشر کرد، حاکی است: 56 درصد اسرائیلی ها معتقدند که نتانیاهو نمی تواند به سمتش ادامه دهد و 35 درصد دیگر تداوم کار نتانیاهو د
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از خبرگزاری رسمی کویت (کونا)، روحانی "صباح احمد جابر الصباح" شاه کویت، نخست وزیر را مکلف کرد وزاری جدید را معرفی بطی ء. امیر کویت نیز "ناصر صباح الاحمد الصباح" دستیار اول نخست وزیر و وزیر دفاع و "خالد الجراح الصباح" معاون نخست وزیر و وزیر ناحیه کویت را از منصب های خود برکنار کرد و "صباح جاوید الحمد الصباح" معاون مطلع وزیر و وزیر خارجه را مأمور رسیدگی به امور وزارت دفاع و "انس خالد ناصر الصالح" معاون نخست وزیر و و
بخواهیم یا نخواهیم سال‌هاست که نام کشور تایلند بیش از آن که با طبیعت بکر یا معابد کهن عجین شده باشد، با گردشگری جنسی پیوند خورده و شهرتش در این زمینه به حدی است که معمولا نخستین نکته‌ای که هر گردشگری در دنیا با شنیدن نام تایلند به یاد می‌آورد همین است. تمایل ایرانی‌ها برای سفر به کشورهایی مثل تایلند، ارمنستان و ترکیه چند سالی است افزایش چشمگیری داشته است اما انتشار خبر جمع‌آوری تمامی ‌فاحشه‌های خیابانی از سطح شهر پاتایا و تبدیل این شهر
چرا رشتی بی غیرت شد؟!!!زمان قاجار که زنها حق رفتن به مدرسه رو نداشتند، اولین مردمانی که به دخترهاشون اجازه درس خوندن دادند رشتی ها بودند، وقتی این خبر به شهرهای دیگر رسید، مردمانشان می گفتن رشتی ها چقدر بی غیرت هستند که دخترانشان را به مدرسه میفرستن! و این تا الان هنوز موندهدر حالیکه در زمان حمله خلفای ناحق اعراب به ایران همه جای ایران بزرگ (ایران، پاکستان، افغانستان، تاجیکستان، ازبکستان، عراق ، آذربایجان و ارمنستان امروزی) زیر سلطه اعراب
در این مقاله  4 حوزه استراتژیک و مهم در مدل های کسب و کار را معرفی خواهیم کرد :

محیط مدل کسب و کارمدل های کسب و کار در محیط های خاصی طراحی و اجرا می شوند. ایجاد درک مناسب از شرایط سازمان در مقایسه با محیط تحولات بیرونی، به شما کمک می کند تا به درک عمیق تری دست یافته و مدل کسب و کار رقابتی تری را به تصویر بکشید. برای فهم بهتر فضای طراحی مدل کسب و کار، نگاشت چهار حوزه از محیط پیشنهاد می شود:
ادامه مطلب
در این مقاله  4 حوزه استراتژیک و مهم در مدل های کسب و کار را معرفی خواهیم کرد :

محیط مدل کسب و کارمدل های کسب و کار در محیط های خاصی طراحی و اجرا می شوند. ایجاد درک مناسب از شرایط سازمان در مقایسه با محیط تحولات بیرونی، به شما کمک می کند تا به درک عمیق تری دست یافته و مدل کسب و کار رقابتی تری را به تصویر بکشید. برای فهم بهتر فضای طراحی مدل کسب و کار، نگاشت چهار حوزه از محیط پیشنهاد می شود:
ادامه مطلب
در این مقاله  4 حوزه استراتژیک و مهم در مدل های کسب و کار را معرفی خواهیم کرد :

محیط مدل کسب و کارمدل های کسب و کار در محیط های خاصی طراحی و اجرا می شوند. ایجاد درک مناسب از شرایط سازمان در مقایسه با محیط تحولات بیرونی، به شما کمک می کند تا به درک عمیق تری دست یافته و مدل کسب و کار رقابتی تری را به تصویر بکشید. برای فهم بهتر فضای طراحی مدل کسب و کار، نگاشت چهار حوزه از محیط پیشنهاد می شود:
ادامه مطلب
برای اکثر ویزا های کانادا بعد از ثبت درخواست باید کارهای بیامتریک یا همون انگشت نگاری انجام بدید.
 
انگشت نگاری ۱۰ سال اعتبار داره و روی بقیه ویزا ها احتیاج به انگشت نگاری مجدد نیست.
 
برای انگشت نگاری باید به موسسه های وک که زیر نظر اداره مهاجرت کانادا هستند بریم.
 
متاسفانه ایران دفتر وک و سفارت فعال کانادا نداره.
 
برای انگشت نگاری باید به یکی از گزینه های زیر رفت
 
شهر استانبول و یا آنکارا در ترکیه
 
شهر تفلیس در گرجستانشهر باکو آذربایجان
در این مقاله  4 حوزه استراتژیک و مهم در مدلد های کسب و کار را معرفی خواهیم کرد :

محیط مدل کسب و کارمدل های کسب و کار در محیط های خاصی طراحی و اجرا می شوند. ایجاد درک مناسب از شرایط سازمان در مقایسه با محیط تحولات بیرونی، به شما کمک می کند تا به درک عمیق تری دست یافته و مدل کسب و کار رقابتی تری را به تصویر بکشید. برای فهم بهتر فضای طراحی مدل کسب و کار، نگاشت چهار حوزه از محیط پیشنهاد می شود:
ادامه مطلب
یکی از مشهورترین یافته ها در پازیرک , گلیم پازیریک است که احتمالاً دیرین ترین گلیم بافت شمع بازمانده در عالم است . میزان آن 200 × 200 سانتی متر است و تراکم گره تقریبا 360 , 000 گره در هر متر مربع داراست که فراتر از بیشتر گلیم بافت های امروزی است . اواسط گلیم از نقوش روبان تشکیل شده شده‌است , در حالی که در مرز یک پیاده روی با الک یا آهو و در مرز مرزی دیگر بر روی اسب ها جای‌دارد .
گلیم پازیریک در ارمنستان باستان یا کشور ایران نزدیک به 400 سال پیشین از میلاد
 
تاریخ: 16 بهمن 1398‏‏   ‏نرخ ارز ها :‏  .............................................................‏   (USD)  دلار : 134,200‏  ‏ (EUR)  یورو : 149,200‏  ‏ (GBP)  پوند : 177,300‏   (AED)  درهم امارات :3,741‏   (JPY)  ین ژاپن : 123,000‏   (CHF)  فرانک سوئیس : 142,520‏   (AUD)  دلار استرالیا : 91,480‏   (CAD)  دلار کانادا 102,970‏   (NZD)  دلار نیوزیلند 89,400‏   (TRY)  لیر ترکیه 22,830‏   (SEK)  کرون سوئد 14,380‏   (DKK)  کرون دانمارک 20,420‏   (NOK)  کرون نروژ 15,330‏   (KWD)  دینار کویت 447,490‏   (SAR)  ریال عربستان 36,090‏  ‏ (CNY)  یوان چین 19,520‏   (
حدود چهار ماه از استعفای عادل عبدالمهدی از سمت نخست‌وزیری عراق در پی اعتراضات مردمی می‌گذرد و این کشور همچنان بدون نخست‌وزیر است.
دیروز پس از آنکه عدنان الزرفی نیز از تشکیل کابینه انصراف داد، مصطفی الکاظمی از سوی برهم صالح؛ رییس‌جمهور عراق مأمور تشکیل کابینه گردید. پیش از الزرفی نیز توفیق علاوی مأمور تشکیل کابینه شده بود که او نیز در موعد مقرر موفق به تشکیل کابینه نشد. بدین ترتیب الکاظمی سومین گزینه برای تشکیل کابینه پس از استعفای عادل
چیزی وجود ندارد که نخست همانند خود باشد و خود را به بیننده عرضه کند و بیننده ای وجود ندارد که نخست تهی و خالی باشد و سپس خود را پذیرای آن چیز کند - ما فقط از طریق نگاه می توانیم به چیزها نزدیک شویم و آنها را لمس کنیم- چیزهایی که حتی در رویا هم نمی توان آنها را سراسر عریان دید،زیرا نگاه خیره،آنها را می پوشاند و با گوشت خود آنها را در حجاب قرار می دهد.
 
مرلوپنتی: پیدا و ناپیدا(1964،ص130)
به گزارش آذرپست، امروز ۲۷ سال از اشغال شهر تاریخی شوشا در قره باغ اشغالی از سوی نیروهای ارمنی می‌گذرد. شوشا یکی از مراکز فرهنگی منحصر به فرد جمهوری آذربایجان می‌باشد، این شهرستان با زیبایی‌های طبیعی خود نمونه ارزشمندی از معماری و هنر شهری قرون وسطی در جمهوری آذربایجان است.
این شهر با داشتن سنت‌ها و ارزش‌های ملی و معنوی تا زمان کسب جایگاه مهم اقتصادی، سیاسی و فرهنگی قابل توجه راه زیادی پیموده است. به عنوان مرکز سیاسی خان نشین قره باغ در د
چشمانش برق میزد میخواست شیره ی زندگی رابچشد تمام حقایق رابه صورت سرگرمی وشادی وبا لذت وشادی بیان میکرد چنان دردها را بانور لذت، می نگاشت که حسرت روزهای گذشته وترس از آینده را دردیگران به باد می داد گرچه از دلمردگی ترس داشت ولی درلحظه بازیرکی به مشکلات درزمان حال پاسخی زیبا ولذتبخش میداد ودیگران راسرگرم میکرد بدون هرگونه تمسخرکردن دیگران وماسک دورویی.به صورتی خودجوش وطبیعی بکر بودن کودکانه ی خودراجوری نشان میداد که خشم وبغض دیگران ناپدی
بمب یک عاشقانه
یه دقیقه دیگه تو این شهر معلوم نیست کی زنده است کی مرده.
اگه قرار باشه من یه دقیقه دیگه زنده باشم، فکر می کردم دلم می‌خواد یه چیزایی بهت بگم که هیچ وقت نگفتم
این که من چقدر قیافه‌تو، صداتو، لحن حرف زدنتو، حتی وقتی باهام دعوا میکنی، خنده هاتو، همین خنده ای که میکنی و من خیلی وقتا نمیفهمم داری به من میخندی یا واقعا خوشحالی، اهمیتی که به کارت می‌دی، به شاگردات می‌دی، شانی که برای خودت قائلی، همین آرایش ناشیانه ی قشنگی که کردی
در
ایروان پایتخت ارمنستان،
جاهای جذابی برای بازدید کردن وجود دارند و همچنین تفریحات لذت بخشی را می توانید
تجربه کنید. اما شاید همه گردشگران فرصت زیادی برای گردش در ایروان را نداشته
باشند و فقط با تهیه بلیط ایروان قصد یک مسافرت کوتاه مدت در ارمنستان را داشته
باشند به همین دلیل الفبای سفر به شما برنامه گردش 2 روزه در ایروان را ارائه می
دهد.
روز اول

صبح
اینکه
برای شروع گردش باید در صبح یک صبحانه مغذی بخورید یک واقعیت ثابت شده است. چراکه
شما به ا
کشتیها که شب در پهنه اقیانوس از کنار هم می گذرندبا هم گفتگویی کوتاه دارند:نخست به یکدیگر علامت می دهندو سپس صدایی در تاریکی شنیده می شود.چنین است در اقیانوس زندگی که ما چون دو کشتی از کنار هم می گذریمو با هم گفتگو می کنیم:نخست یک نگاهو سپس یک صداو آنگاه تاریکی و سکوت.هنری وادزوُرث لانگ فلو"Signals in the Dark"Ships that pass in the night, and speak each other in passing,Only a signal shown and a distant voice in the darkness.So on the ocean of life we pass and speak one another, Only a look and a voice, then darkness again and a silence.Henry Wadsworth Longfellowب
 
در این پژوهش هدف اصلی نگاشت (ترسیم) شبکه تداعی‌های برند ایرانسل و همراه اول با بهره گرفتن از روش BCM می‌باشد. روش نقشه مفهومی برند شامل سه گام زیر است:
 
 
۱.استخراج: در این گام با پرسیدن سوالی باز از پاسخ دهندگان خواسته می‌شود آنچه با شنیدن نام تجاری شرکت در ذهن آن‌ها شکل می‌گیرد را بیان کنند. این تداعی‌های ذهنی در مرحله بعد مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 
 
۲.ترسیم نقشه: در این مرحله پاسخ دهندگان می‌بایست با بهره گرفتن از تداعی‌های به دست آ
داستان آموزنده 
 
مردی در زمینی مشغول زراعت  بود و زمین بزرگی را تصاحب شده بود. فردی طمع کار و حیله گر هر روز بر  مزرعه مرد کشاورز نظری می داشت و هر چند وقت بر سر زمین با هم به جدال می پرداختند .
مرد طمع کار به آنچه که می داشت هیچ گاه قانع نبود . جدال او نه تنها با مرد کشاورز می بود . بلکه با دیگر اهالی  ده که کنار ملک او املاکی داشتند هم به جنگ و دعوا می انجامید و  از او راضی نبودند . 
او اب و املاک زیادی را در ده تصرف کرده بود و در هر همسایگی املاک خ

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها