نتایج جستجو برای عبارت :

اطلاع‌نگاشت | ماجرای انقلاب‌ها

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «نخستین انقلاب بزرگ قرنهای اخیر است که توانسته خط مستقیم خود را در این مدت طولانی حفظ کند.»  ۱۳۸۳/۱۱/۱۹رهبر انقلاب معتقدند انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که توانسته بعد از گذشت مدت طولانی، خط مستقیم و جهت‌گیری خود را حفظ کند. پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR در پرونده‌ی «انقلابی که منحرف نشد» ویژگی‌ها و وقایع مرتبط با مهمترین انقلاب‌های معاصر را با استفاده از بیانات رهبر انقلاب در این اطلاع نگاشت بررسی می‌کند.
     
مصادیق کار عالمانه و مجاهدانه از نظر رهبر انقلاب
رهبر انقلاب اسلامی راه شکوفایی اقتصادی کشور برای تحقق رونق تولید را، کار مجاهدانه و عالمانه می‌دانند و در سخنرانی نوروزی در حرم مطهر رضوی (۹۸/۰۱/۰۱)  مصادیقی را برای این نوع کار، بیان کردند.نوجوان خامنه‌ای این موارد را در این اطلاع‌نگاشت مرور می‌کند.
            
رهبر انقلاب در اجتماع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی با اشاره به منشأ مشکلات اقتصادی کشور، آن‌ها را فرصتی برای اصلاح و پیشرفت دانستند.
نوجوان خامنه‌ای این موارد و رهنمودهای مرتبط با هر یک را در این اطلاع‌نگاشت مرور می‌کند.
            
رهبر انقلاب در دیدار جمعی از پاسداران (۱۳۹۸/۰۱/۱۹) علت دشمنی‌‌های آمریکا با سپاه را پیش‌قدمی این نهاد در همه عرصه‌های مقابله با دشمن دانستند.برهمین اساس، بخش دفاع مقدس نوجوان خامنه‌ای اطلاع‌نگاشت «سپاه پیش‌قدم در همه عرصه‌ها» را منتشر می‌کند.
        
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار مردم آذربایجان شرقی (۹۷/۱۱/۲۹) به نشانه‌های ضعف دشمنان جمهوری اسلامی اشاره کردند.از این رو،
سایت نوجوان خامنه ای در این اطلاع‌نگاشت، برخی از گرفتاری‌های آمریکا را که مورد اشاره رهبر انقلاب بوده است، مرور می‌کند.
         
رهبر انقلاب در سخنرانی نوروزی‌شان در حرم رضوی، شبه‌روشنفکران داخلی که دنبال ترویج فرهنگ غربی هستند را با حسن تقی‌زاده، به‌اصطلاح منورالفکر دوران پهلوی مقایسه کردند و برخی از خصوصیات آنها را برشمردند. نوجوان خامنه‌ای در این اطلاع‌نگاشت موارد مورد اشاره ایشان را مرور می‌کند.
          
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با ارزیابی مشکلات اقتصادی کشور و استفاده از نظر کارشناسان سال ۹۸ را به نام «رونق تولید» نامگذاری کردند. نوجوان خامنه‌ای ابعاد مختلفی را که رهبر انقلاب درباره رونق تولید در پیام نوروزی و بیانات در حرم مطهر رضوی مطرح کردند در این اطلاع‌نگاشت منتشر می‌کند.
           
رهبر انقلاب اسلامی در بیانات نوروزی در حرم مطهر رضوی (۱۳۹۸/۰۱/۰۱)، در بیان نحوه مواجهه‌ با دولتهای غربی، با توجه به تجربیات تاریخی، مواردی از انتظارات غلط یا درست از قدرت‌های غربی را متذکر شدند.
نوجوان خامنه‌ای در اطلاع‌نگاشت «از غربی‌ها چه انتظار داریم» این موارد را مرور می‌کند.
         
حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به مناسبت ایام انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ویژگی‌هایی را برای نماینده مطلوب برشمردند که پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR این موارد را در این اطلاع‌نگاشت مرور می‌کند.
ادامه مطلب
آقای بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه صبح امروز (دوشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد.سایت نوجوان خامنه ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر می‌کند.
        
        
آقای نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان و هیئت همراه عصر امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.سایت نوجوان خامنه ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر می‌کند.
       
       
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار اعضای مجلس خبرگان، با تأکید بر ضرورت ایجاد یک گفتمان و فهم عمیق عمومی درباره «نوع و چگونگی مواجهه با چالشها و حوادث» به تبیین ۱۰ دوگانه در این زمینه پرداختند.
سایت نوجوان خامنه ای در این اطلاع‌نگاشت این موارد را مرور می‌کند.
        
اعضای مجلس خبرگان رهبری، پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.سایت نوجوان خامنه ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر می‌کند.
            
       
       
            
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح یکشنبه (۱۳۹۷/۱۲/۵) در ابتدای جلسه‌ی درس خارج فقه، به شرح حدیثی از حضرت امام صادق علیه‌السلام درباره‌ی «عاقبت‌اندیشی در امور و لزوم نشاط در کارها» پرداختند. ایشان در جریان سخنان‌شان با استناد به این روایت به مسئولان توصیه کردند «بی‌حوصلگی» و «ناامیدی» را از خود دور کنند و بدانند انقلاب اسلامی به‌پیش خواهد رفت.سایت نوجوان خامنه ای بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت مرور می‌کند.
          
       
به مناسبت هفته‌ی کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی رحمه‌الله با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.نوجوان خامنه‌ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر می‌کند.
        
           
           
         
سخن‌نگاشت | پیروزی ملت ایران «تضمین‌شده» است
رهبر انقلاب در دیدار اخیر: پیروزی تضمین‌شده است؛ پیروزی ملّت ایران و پیروزی بسیج و پیروزی این جریان عظیم انقلابی در ایران، تضمین‌شده است. خدای متعال در قرآن میفرماید: اِن یَنصُرکُمُ اللهُ فَلا غالِبَ لَکُم؛ اگر خدا شما را یاری کند، هیچ کس بر شما غلبه نمیکند. خب، یاری کردن خدا چه جوری است؟ اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم‌‌؛ اگر شما یاری کردید دین خدا را، جهت‌گیری الهی را، منطق خدایی را، راه خد
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۳۹۸، سال جدید را سال «رونق تولید» نام‌گذاری کردند.سایت نوجوان خامنه ای پیام نوروزی رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت مرور می‌کند.
           
          
     
        
           
           
در دومین روز از ماه مبارک رمضان، جمعی از طلاب حوزه‌های علمیه‌ی سراسر کشور، عصر امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.نوجوان خامنه‌ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر میکند.
            
              
               
             
           
           
در آستانه‌ی بهار قرآن ماه مبارک رمضان، عصر امروز (دوشنبه ۱۳۹۸/۰۲/۱۶) محفل انس با قرآن کریم با حضور رهبر انقلاب اسلامی، در حسینیه‌ی امام خمینیرحمه‌الله برگزار شد. در این مراسم جمعی از قاریان، استادان و حافظان کلام‌الله مجید و همچنین گروه‌های جمع‌خوانی به تلاوت قرآن و مدیحه‌خوانی پرداختند.نوجوان خامنه‌ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر میکند.
         
        
             
               
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار اعضای مجلس خبرگان، با تأکید بر ضرورت ایجاد یک گفتمان و فهم عمیق عمومی درباره «نوع و چگونگی مواجهه با چالشها و حوادث» به تبیین ۱۰ دوگانه در این زمینه پرداختند.
نوجوان خامنه‌ای در این اطلاع‌نگاشت این موارد را مرور می‌کند.
             
             
             
              
            
هم‌زمان با سالگرد قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن ۱۳۵۶، هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم استان آذربایجان شرقی، صبح امروز (دوشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.سایت نوجوان خامنه ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت مرور می‌کند.
         
             
          
         
        
      
          
          
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «مک‌های مردمی و ورود دستگاههای عمومی به عرصه‌ی امداد و جبران خسارتها وظیفه‌ی مهمی است که می‌تواند گوشه‌ای از آلام آن مردم عزیز را برطرف کند.» ۱۳۹۸/۰۱/۰۳نوجوان خامنه‌ای براساس این بخش از پیام رهبر انقلاب در پی حادثه سیل ویرانگر در استان‌های گلستان و مازندران، مجموعه سخن‌نگاشت «مرهم زخم» را منتشر می‌کند.
          
            
             
      
            
میرسدفجرسلیمانی پیام انقلاب/برشهیدان خدایی هم سلام انقلاب/کوثرحق شدولایت بادعای اهل بیت/رحمت حق برخمینی آن امام انقلاب/گشته دستاوردنهضت عزت وشوروولا/برعلیه ظلم دارداوقیام انقلاب/درشروع نهضت اوشد شهیدانی فدا/خون سرخ آن عزیزان هم دوام انقلاب/دشمن این ملت ماهست شیطان بزرگ/رهبری دردست گیردچون زمام انقلاب/سوی نابودی دشمن ماولایت محوریم/ازبصیرت جلوه گیرد چون قوام انقلاب/دررکاب رهبرمامالک و عمارهاست/منتشرباحاج قاسم هم تمام انقلاب/فجرپیروز
واقعاً چقدر منظره‌ زیبا و معطّری است که جمع کثیری از جوان‌های ما برخلاف سیره‌ متعارف جوان‌های دنیا که غرق در تمایلات نفسانی هستند، روزها و شب‌هایی را روزه‌ بگیرند؛ بروند در یک مسجدی اعتکاف کنند. از این فرصت‌ها استفاده کنید. جوان‌ها! شما بیشتر استفاده کنید. دل‌های پاک شما آماده تشعشعات رحمت الهی و توجهات الهی است؛ این را قدر بدانید.
۱۳۹۲/۲/۲۵-رهبر انقلاب
        
           
مملوعطرشهادت شدفضای انقلاب/بیمه ورنگ عنایت شدردای انقلاب/شهرهای کشورما هست مدیون شهید/ازبر گنج سعادت هم دعای انقلاب/زمزم ایثارآنان درسهای عزت است/منتشرسازد به عالم چون صدای انقلاب/کشورماافتخارش عشق ناب اهل بیت/چون که بخشیده به ملت او ولای انقلاب/کربلاالگوی خوب باولایت بودن است/یادمان هرشهیدی در صفای انقلاب/منتقل گشته پیام کشور ما در جهان/باولایت تاشهادت شد نوای انقلاب/یادمان مهدویت باشهادت شد قرین/تاظهورحضرتش باشد عطای انقلاب/
رونق اسلام وقرآن ارمغان انقلاب/دلسپاری برولایت شدنشان انقلاب/چهل سالی که گذشته افتخارواقتدار/عزتش شدجاودانه اززمان انقلاب/برشهیدانش سلامی تاقیامت میدهیم/هست درخط ولایت یاوران انقلاب/راه پرنورخمینی چلچراغ این نظام/میشود ملت سراسر درامان انقلاب/درتمام عرصه هاشدخادم اسلام ناب/صدهزاران آفرین برپیروان انقلاب/شدطلیعه برظهور مهدی و روزفرج/میشودیاران حضرت عاشقان انقلاب/
انقلاب صنعتی چه بود و از کجا آغاز شد؟ 
 انقلاب صنعتی، ظهور ماشین‌های بخار تجاری و تأسیس کارخانه‌هایی است که شرایط اقتصادی بریتانیا را برای همیشه تغییر داد و به مرور زمان به سایر ...
 
انقلاب صنعتی 
تغییرات بزرگی که در قرن هجدهم در انگلستان رخ داد به نام انقلاب صنعتی شناخته می شود. اختراعات جدیدی مثل ماشین بخار کالاها را سریعتر و ارزانتر از قبل تولید می ...
 
انقلاب صنعتی چه بود و در چه دوره‌ای روی داد؟ 
اصطلاح انقلاب صنعتی یا Industrial Revolution
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «انقلاب اسلامی نخستین انقلاب بزرگ قرنهای اخیر است که توانسته خط مستقیم و جهتگیری خود را در یکچنین مدت طولانی حفظ کند؛ این سابقه ندارد.» ۱۳۸۳/۱۱/۱۹پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR به‌مناسبت فرارسیدن ایام دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، لوح «انقلاب مستمر» را منتشر می‌کند.
            
هرمصلی اجتماع یاوران انقلاب/در نمازجمعه باشد آرمان انقلاب/خطبه اش چون ذوالفقاری بازغوغامیکند/خوارمیسازدهمیشه دشمنان انقلاب/اوپیام نهضت مامیرساند برجهان/داده است هردم جواب پرسمان انقلاب/مردمی وباصفا و برولایت محوری است/این نماز جمعه شوق دوستان انقلاب/شدمقر هرفضیلت درنگاه رهبری/باولایت تاشهادت داستان انقلاب/میشودآدینه ما در مصلی پرخروش/زمزم آمادگی بر عاشقان انقلاب/برکتش گشته فراوان پیش چشم مردمان/مثل خورشیدی درخشدآسمان انقلاب/یاد می
آن کسانی که انقلاب را رها کردند و طبق خواست دشمن در مقابل انقلاب ایستادند، ضرر کردند. آنها خیال میکنند که اگر علیه انقلاب توطئه کنند، حرف بزنند و تحریک کنند، راه به جائی خواهند برد؛ این اشتباه است.
۱۳۸۸/۱۱/۲۸-رهبر انقلاب اسلامی
در پی شهادت دو تن از جوانان بحرینی توسط رژیم آل خلیفه بحرین، حساب توئیتر عربی پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب اسلامی، موضعی از حضرت آیت الله خامنه ای در واکنش به این جنایت را منتشر کرد. رهبر انقلاب درباره این حادثه فرمودند: ظلم و زور پایدار نخواهد ماند و تصمیم و اراده ملتهای عدالت طلب سرانجام پیروز خواهد شد.
سوم خرداد ایران شدصدای انقلاب/درجهان تبلیغ دارد از برای انقلاب/یاددوران حماسه جنگ با اهریمنان/منتشر روی زمین شدآن ندای انقلاب/بر امام وبرشهیدان بودتوفیقی بزرگ/برکت وعزت فراوان از خدای انقلاب/شهرخرمشهر ما شد قهرمان وافتخار/روز پیروزی ملت درصفای انقلاب/از ولایت محوریها شدشکست دشمنان/درجهان پوشیده ایران هم ردای انقلاب/فتح خرمشهر گشته اسوه ای بهرامور/رهگشا اینک ولایت بررهای انقلاب/هست این آمادگیها سوی مهدی وظهور/تاشودمملوبه عالم این عطای
موشک به موشک اقتدارانقلاب است/ضربه به دشمن افتخار انقلاب است/باشدجواب غرب وآمریکافقط این/عزت پیام آشکارانقلاب است/ایران ماالگوی ایثارزمین شد/چون باولایت پاسدار انقلاب است/داده شهیدان زیادی بهر اسلام/گنج شهادت هم نثار انقلاب است/مثل سلیمانی برایش جانفشان شد/حاج قاسم ایران عیار انقلاب است/اوباشهادت ضربه اش غرب ویهودی /چون بارفیقان هم که یارانقلاب است/خونش طریق حق شده تاآن فلسطین/آماده باش شیعه کارانقلاب است/تاروز مهدی که فرج حاصل بگردد/ه
نوجوان خامنه‌ای در ایام ماه مبارک رمضان، مجموعه‌ای از مواعظ اخلاقی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را برای استفاده‌ی بیشتر از فرصت ارزنده و معنوی این ماه، در قالب مجموع سخن‌نگاشت «مواعظ رمضانی» منتشر میکند.این مجموعه هر روز، تا پایان ماه مبارک رمضان به روز رسانی میشود.
            
             
           
چرا انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب‌های دنیا متفاوت است؟
«در تحولات دو سه قرن اخیر، که قرن انقلاب‌های بزرگ است، هرچه نگاه کردم موردی را پیدا نکردم که مثل انقلاب اسلامی، در دوره‌های بعد، با همان شکل و هدف‌ها، به‌سوی همان آرمان‌ها ادامه پیدا کند. یعنی انقلاب‌ها بر اثر عوامل گوناگون، یا از همان اول منحرف شدند، یا بعد از اندکی منحرف شدند.»
۱۳۹۰/۵/۱۹- رهبر انقلاب

            
یک از مهم ترین مباحث در رابطه با انقلاب ها, تداوم آن هاست
انقلاب اسلامی ایران یکی از بزرگترین انقلاب های جهان, همگان را متحیر بقای خود نموده و این یکی از همان دلایلی است که قدرت طلبان و منافقان به دشمنی با جمهوری اسلامی می پردازند
راهکارهای منافقان برای رسیدن به هدفشان که فروپاشی یک انقلاب عظیم است, چیست؟
پیروان انقلاب در برابر هجمه ها و دشمنی ها چه وظیفه ای دارند؟؟؟
ادامه مطلب
بیانیه گام دوم، یک ترسیم کلی از گذشته و حال و آینده انقلاب است. 4نقطه اصلی در بیانیه: «عظمت حادثه انقلاب و ماندگاری آن»، «عظمت راه طی شده و کارکرد انقلاب تا امروز»، «چشم انداز پیش روی انقلاب» و «عظمت نقش نیروی جوان متعهد» است/ ما یک حرکت عمومی لازم داریم برای رسیدن به چشم انداز. این حرکت طبعاً با محوریت جوان متعهد انجام میشود. جوان هم لزوماً 22 و 25 ساله نیست. 35ساله و 40ساله ها هم جوانند و میتوانند در نظام مدیریت کشور، تحول عظیم ایجاد کنند.
نمونه سوال منشور گام دوم انقلاب
دوره آموزشی با عنوان « منشور گام دوم انقلاب » با کد ۹۹۵۰۶۶۳۵ به مدت ۶ ساعت به شیوه الکترونیکی از طریق سامانه LTMS برگزار می گردد. نمونه سوال منشور گام دوم انقلاب
قبولی در آزمون با دانلود سوالات، ۱۰۰درصد تضمینی
فایل دانلودی با قابلیت جستجو هست که شامل تمامی سوالات منشور گام دوم انقلاب دوره مذکور می باشد، با استفاده از این فایل می توانید به راحتی نمره قبولی را در این آزمون منشور گام دوم انقلاب کسب کنید.
**سوال
نمونه سوال منشور گام دوم انقلاب
دوره آموزشی با عنوان « منشور گام دوم انقلاب » با کد ۹۹۵۰۶۶۳۵ به مدت ۶ ساعت به شیوه الکترونیکی از طریق سامانه LTMS برگزار می گردد. نمونه سوال منشور گام دوم انقلاب
قبولی در آزمون با دانلود سوالات، ۱۰۰درصد تضمینی
فایل دانلودی با قابلیت جستجو هست که شامل تمامی سوالات منشور گام دوم انقلاب دوره مذکور می باشد، با استفاده از این فایل می توانید به راحتی نمره قبولی را در این آزمون منشور گام دوم انقلاب کسب کنید.
**سوال
نمونه سوال منشور گام دوم انقلاب
دوره آموزشی با عنوان « منشور گام دوم انقلاب » با کد ۹۹۵۰۶۶۳۵ به مدت ۶ ساعت به شیوه الکترونیکی از طریق سامانه LTMS برگزار می گردد. نمونه سوال منشور گام دوم انقلاب
قبولی در آزمون با دانلود سوالات، ۱۰۰درصد تضمینی
فایل دانلودی با قابلیت جستجو هست که شامل تمامی سوالات منشور گام دوم انقلاب دوره مذکور می باشد، با استفاده از این فایل می توانید به راحتی نمره قبولی را در این آزمون منشور گام دوم انقلاب کسب کنید.
**سوال
نمونه سوال منشور گام دوم انقلاب
دوره آموزشی با عنوان « منشور گام دوم انقلاب » با کد ۹۹۵۰۶۶۳۵ به مدت ۶ ساعت به شیوه الکترونیکی از طریق سامانه LTMS برگزار می گردد. نمونه سوال منشور گام دوم انقلاب
قبولی در آزمون با دانلود سوالات، ۱۰۰درصد تضمینی
فایل دانلودی با قابلیت جستجو هست که شامل تمامی سوالات منشور گام دوم انقلاب دوره مذکور می باشد، با استفاده از این فایل می توانید به راحتی نمره قبولی را در این آزمون منشور گام دوم انقلاب کسب کنید.
**سوال
 
 
دویست‌ونوزدهمین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله با عنوان «وظیفه مردم در قبال شهادت حاج قاسم» منتشر شد. به گزارش خط حزب‌الله، رهبر انقلاب در دیدار با اقشار مختلف مردم قم در روز چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه با اشاره به همین موضوع انتقام سخت و اینکه «یک سیلی‌ای دیشب به دشمن زده شد» اما به موضوع مهم دیگری اشاره کردند و یک وظیفه‌ی عمومی و همگانی را در قبالِ ماجرای شهادت مظلومانه‌ی حاج قاسم سلیمانی متذکر شدند: «یک نکته‌ی مهمّ قابل توجّه این است
مستند «انقلاب جنسی» آقای شمقدری را شاید دیده‌اید. من مطالعات جنسی نداشته‌ام اما بنظرم یک تأملی در این مستند جا مانده بود. این مستند همه‌چیز را در همان سطح «جنسی» میبیند و تفسیر میکند و اصلاً توضیح نمیدهد چرا یک «انقلاب» برای یک امر جنسی رخ داده است؟ اصلا وجه تسمیه عبارت «انقلاب» بعنوان یک مفهوم سیاسی چیست؟
ادامه مطلب
دویست‌وبیست‌وچهارمین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله با عنوان «قوی شویم تا زور نشنویم» منتشر شد.به گزارش خط حزب‌الله، رهبر انقلاب در هر سه بیانات اخیر خود، بر ضرورت «قوی شدن» کشور تأکید کردند. خط حزب‌الله با توجه به این بیانات به این موضوع از منظر رهبر انقلاب پرداخته است.همچنین باتوجه به نزدیکی زمان برگزاری انتخابات یازدهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی، خط حزب‌الله در اطلاع‌نگاشت این شماره، پنج نکته درباره‌ی جایگاه رأی مردم و اهمی
و داستانی عاشقانه صورت می‌بندد، باطنش را پیش‌تر بسته بود؛ تو را دیدن و تو را تمنّا کردن. آنگاه که در صورت محو می‌شوی، در باطن برپایی. تو را در باطن دیدن و در صورت برپا کردن.
هنر تو را دوست داشتن، تو را تجسّم بخشیدن و به صورت درآوردن، به صوت؛ کلمه. تو را به وادی کلام کشیدن، این ناممکن‌ترین انقلاب زمان، و چنین انقلابی! من تو را در خود انقلاب کردم و این انفجار به بیرون پاشیدم؛ انقلاب عشق. 
حلمی | هنر و معنویت
⛔ سخن‌نگاشت| حرف تقی‌زاده‌ها به کرسی نخواهد نشست
رهبرانقلاب، امروز در حرم مطهر رضوی:
️ کسانی که افکار، #سبک_زندگی، روش‌های غربی و لغات غربی را به طور پیوسته در داخل تزریق و پمپاژ میکنند، در ادبیات و افکار و دانشگاه ها و مدارس ما، اینها همین تقی‌زاده‌های جدید هستند.
️ اینهایی که پشت سر سند ۲۰۳۰ می‌ایستند - #سند۲۰۳۰ یعنی برگرداندن سبک زندگی اسلامی به زندگی غربی - اینها همان تقی‌زاده‌های امروز هستند.
️ البته امروز به توفیق الهی جوان‌ها
بارها در جلسات مختلفی که پیرامون بیانیه‌ی گام دوم انقلاب برگزارشده است عرض کرده‌ام که محتوای این بیانیه، حدود ۴۰سال است که در سخنرانی‌ها و مکتوبات رهبر انقلاب بیان شده، لکن متاسفانه به آنها توجه خاصی نشده است.رهبر انقلاب:در سخنرانی‌های ما، حرف‌های خوبی در گوشه و کنار هست.  منتهی غالباً دقت نمی‌شود و همینطور گم می شود. ۷۷/۲/۷
ادامه مطلب
لحظه های انقلاب نویسنده: محمود گلابدره ای انتشارات: نشر معارف
لحظه های انقلاب : مستندی از لحظه های ناب و بی نظیر انقلاب مردم ایران…
 
لحظه های انقلابنویسنده: محمود گلابدره ایانتشارات: نشر معارف
خلاصه :
کتاب شامل خاطرات یک نویسنده ی جوان در دوران انقلاب است که در متن حوادث و اتفاقات در زمان وقوع انقلاب اسلامی حضور دارد و با تمام وجود در لحظات پایانی انقلاب همه چیز را حس کرده واین حس را به خوبی به مخاطب منتقل می کند و نشان می دهد که چگونه در هفت
ماه دی یعنی طلوع انتظار انقلاب/درحمایت از ولایت افتخار انقلاب/آمده تاج بصیرت برقلوب مومنین/گوهروحدت فروغ آشکار انقلاب/زمزم دلهای امت درولایت محوری است/هرزمانی عشق مردم روزگار انقلاب/دشمن دین هرکجایی خوار ورسوامیشود/نقش بسیارحماسه در نگارانقلاب/برامام وبرشهیدان ده سلامی مستمر/باولایت تاشهادت در بهارانقلاب/رهبرفرزانه ما گشته الگوی کمال/شدکلام ناب مولا خوشگوارانقلاب/هست ایران ولایی اسوه کل جهان/لطفها دارد به ملت کردگار انقلاب/کن دعااز
 
 
دویست‌وبیست‌وسومین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله با عنوان «تنها مسیر» منتشر شد. به گزارش خط حزب‌الله، همواره راه حل‌های مختلفی برای حل مشکلات کشور توسط افراد و جریان‌های سیاسی پیشنهاد گردیده است. اما از منظر اندیشه‌ی امام و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، اجرای الگوی واقعی مردم‌سالاری دینی، و برگزاری انتخابات واقعی و نه تشریفاتی، و همچنین حضور گسترده‌ی مردم در انتخابات راهکار اساسی است. خط حزب الله در سخن هفته‌ی این شماره‌ی خود
نمونه سوالات دوره ضمن خدمت منشور گام دوم انقلاب
دوره آموزشی با عنوان « منشور گام دوم انقلاب » با کد ۹۹۵۰۶۶۳۵ به مدت ۶ ساعت به شیوه الکترونیکی از طریق سامانه LTMS برگزار می گردد. نمونه سوالات دوره ضمن خدمت منشور گام دوم انقلاب
قبولی در آزمون با دانلود سوالات، ۱۰۰درصد تضمینی
فایل دانلودی با قابلیت جستجو هست که شامل تمامی سوالات منشور گام دوم انقلاب دوره مذکور می باشد، با استفاده از این فایل می توانید به راحتی نمره قبولی را در این آزمون م
مروری بر بیانات رهبری درباره فتنه سال ۱۳۸۸ در «نقشه‌ نقش بر آب»

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور،
به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی انتشارات انقلاب اسلامی، بروز فتنه‌ بزرگ و
سازمان یافته‌ای که دشمنان قسم‌خورده‌ این انقلاب و سرزمین، سال ها برای آن
برنامه‌ریزی و آماده‌ءسازی کرده بودند، کشور و همه‌ آحاد جامعه را در معرض
آزمونی بزرگ و سرنوشت ساز قرارداد. به مدد لطف و عنایت الهی و برکات خون
شهیدان و با رهبری حکیم
سوالات ضمن خدمت منشور گام دوم انقلاب با فرمت و پی دی اف و آپدیت روزانه منابع آزمون
کاملترین فایل در مورد سوالات ضمن خدمت گام دوم انقلاب
جزوه کامل به همراه دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت گام دوم انقلاب سوالات ضمن خدمت منشور گام دوم انقلاب
این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان آموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون نمونه سوالات گام دوم انقلاب می باشد.سوالات گام دوم انقلاب آن زیر می باشد:سوالات
سوالات ضمن خدمت منشور گام دوم انقلاب با فرمت و پی دی اف و آپدیت روزانه منابع آزمون
کاملترین فایل در مورد سوالات ضمن خدمت گام دوم انقلاب
جزوه کامل به همراه دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت گام دوم انقلاب سوالات ضمن خدمت منشور گام دوم انقلاب
این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان آموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون نمونه سوالات گام دوم انقلاب می باشد.سوالات گام دوم انقلاب آن زیر می باشد:سوالات
نمونه سوال منشور گام دوم انقلاب
دوره آموزشی با عنوان « منشور گام دوم انقلاب » با کد ۹۹۵۰۶۶۳۵ به مدت ۶ ساعت به شیوه الکترونیکی از طریق سامانه LTMS برگزار می گردد. نمونه سوال منشور گام دوم انقلاب
قبولی در آزمون با دانلود سوالات، ۱۰۰درصد تضمینی
فایل دانلودی با قابلیت جستجو هست که شامل تمامی سوالات منشور گام دوم انقلاب دوره مذکور می باشد، با استفاده از این فایل می توانید به راحتی نمره قبولی را در این آزمون منشور گام دوم انقلاب کسب کنید.
**سوال
دکتر امدند روی سن؛ بعد از توضیح روند زندگی شون و کارهایی که از دوره دانشجویی تا الان انجام دادند، یه جمله گفتند: 
بچه ها من ۳۰ سالِ که ... دقیق اش می شه ۲۸ سالِ که بیشتر از ۴ یا ۵ ساعت در روز نخوابیدم. 
همین الانم از دم در کارخونه تا اینجا رو توی ماشین خوابیدم. 
 اللهم انی اسئلک الیسر بعد العسر 
رهبر معظم انقلاب: شما جانبازان، مجاهدان فداکار و شهیدان زنده‌اید
در سالروز ولادت با سعادت قمر بنی هاشم حضرت اباالفضل‌العباس علیه‌السلام و روز جانباز، رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی از مقام شامخ جانبازان انقلاب اسلامی تجلیل کردند. 
✍️متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:
ادامه مطلب
در سرآغاز پنجمین دهۀ انقلاب و در گام دوم حرکت انقلاب به سمت تمدن اسلامی بیانیه‌ای صادر شد که زمستان ۹۷ را برای نسل جوان مومن به انقلاب اسلامی بهار کرد. خمینی عصر ما برای جلو بردن نهضت در یک اعلامیه انقلابی فرمان جهاد عمومی داد، یک نسل را به میدان مبارزه آورد و پرچم‌دار این راه‌پیمایی تا دروازه های آرمانشهر اسلامی کرد.
یک تصمیم اساسی برای تغییر صحنه کشور به نفع آرمان‌ها لازم بود، اعتمادی حقیقی به همین نسل جوان (یک کلام جوانگرایی)! در مرحله
تصاویر کمتر دیده‌شده رهبر انقلاب در لباس پاسداری و ۱۰ تعبیر ایشان درباره سپاه
رهبر معظم انقلاب اسلامی:
۱. تنها نیرویی که قادر است از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، انقلابی دفاع کند، فقط سپاه است.
۲. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این افتخار را دارد که زاده‌ی انقلاب است و این خصوصیت را دارد که از درون دامان انقلاب روییده است. دیگران انقلابی شدند اما سپاه انقلابی به وجود آمد.
ادامه در لینک زیر
www.isna.ir/news/98012007060
@isna94
  " #دوشنبه_های_انقلاب " ۱۸ (جهت دانلود کلیک کنید)
 با سخنرانی استاد هدایتخواه 
 مورخ ۹۸/۴/۱۰ 
مسجد و حسینیه امام علی علیه السلام 
  با موضوع : #بیانیه_گام_دوم_انقلاب 
 این هفته :
  بررسی اولین بند بیانیه 
اهلبیت علیهم السلام واسطه فیض اند 
چرا به صحابه و تابعین هم درود می فرستد ؟ 
دلیل انقلاب کردن چیست ؟ 
تفاوت انقلاب کردن ملتها در چیست ؟
  علت عدم پیروزی و به سرانجام رسیدن انقلابات ملتها چیست ؟ 
انقلاب اسلامی ایران چگونه در مسیر حرکت دنیا چ
یک انقلاب دینی می‌گوید دین باید به عنوان پایگاه حرکت برای بشریت مطرح باشد. و این ادعای کوچکی نیست. و روشن است که بدون انقلاب اقتصادی (و تحقق عدالت راستین – اقامه قسط)، انقلاب فرهنگی نیز تحقق نخواهد یافت. این واقعیت الهی تاریخ را بارها یادآوری کرده‌ام که: اینکه پیامبران، انقلاب فرهنگی و انقلاب اقتصادی را با هم مطرح می‌کرده‌اند، و در کنار «أنِ اعبُدوا الله»، موضوع بسیار مهم «أوفوا الکَیلَ وَالمیزان» را پیش می‌کشیده‌اند، برای همین است که
سوالات ضمن خدمت منشور گام دوم انقلاب با فرمت و پی دی اف و آپدیت روزانه منابع آزمون
کاملترین فایل در مورد سوالات ضمن خدمت گام دوم انقلاب
جزوه کامل به همراه دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت گام دوم انقلاب سوالات ضمن خدمت منشور گام دوم انقلاب
این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان آموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون نمونه سوالات گام دوم انقلاب می باشد.سوالات گام دوم انقلاب آن زیر می باشد:سوالات
 
رهبر معظم انقلاب :
امام زمان را فراموش نکنیم.مملکت ما، مملکت امام زمان است.انقلاب ما، انقلاب امام زمان است، زیراانقلاب اسلام است. یاد ولیّ الله اعظمرا در دل های خودتان داشته باشید. دعای《اللّهمَّ اِنّا نَرغَبُ اِلیکَ فی دَولهِکَریمَه》را با همه دل و با نیاز کاملبخوانید. هم روحتان در انتظار مهدیباشد، هم نیروی جسمی تان در این راهحرکت بکند. هر قدمی که در راه استواریاین انقلاب اسلامی برمیدارید، یک قدمبه ظهور مهدی’عج’ نزدیک تر می شوید.  
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «شهادت حاج قاسم سلیمانی، زنده بودن انقلاب در کشور ما را به رخ همه‌ی دنیا کشید. عدّه‌ای میخواستند وانمود کنند که انقلاب در ایران از بین رفته است، مرده است، تمام شده  امّا شهادت او نشان داد که انقلاب زنده است.» ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
 
در مکان های مختلف خیلی ها  پیشنهاداتی به ما می دهند که به نفع ماست.بعضی وقت ها پدر ها،بعضی وقت ها مادرها،ویا پدربزرگ ها و مادربزرگ های ما.ما هم برای اینکه به نفع ماتوصیه می کنند حتما عمل می کنیم.حال فکر کنید ولی فقیه یعنی رهبر انقلاب اسلامی که حتما خیر خواه ما هستند توصیه ای کنند.آن وقت آیا نباید عمل کنیم؟
بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که در چهلسالگی انقلاب توسط رهبر انقلاب به دست ما رسیده است بخش مهمی از توصیه های رهبر عزیزمان هست:
 
PDF دریاف
                          
 
انقلاب ۱۳۵۷ ایران یا انقلاب بهمن ۵۷ در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ هجری خورشیدی (۱۱ فوریه ۱۹۷۹) با مشارکت طبقات مختلف مردم انجام پذیرفت و نظام پادشاهی پهلوی را سرنگون و زمینهٔ روی کار آمدننظام جمهوری اسلامی به رهبری مرجع تقلید شیعه، روح‌الله خمینیرا فراهم کرد. تفکرات و شخصیت‌های اسلامی در این انقلاب ضدسلطنتی حضور برجسته‌ای داشتند و خمینی آن را انقلاب اسلامی خواند. علاوه بر اسلام‌گرایی، ایدئولوژی‌های مختلفی نظیر 
 
انقلاب مظاهر مهدویت را احیاء کرد
حجت الاسلام «محمدصادق کفیل» در تشریح خدمات متقابل مهدویت و انقلاب، با اشاره به اینکه هدف از تشکیل انقلاب اسلامی زمینه سازی برای ظهور است، اظهار کرد: اصل انقلاب برای زمینه سازی ظهور امام زمان(عج) بوده است لذا باید هر حرکت و برنامه ای در انقلاب در راستای این هدف باشد پس برای ارزیابی دستاوردهای انقلاب باید بررسی کنیم که در این راستا حرکتی داشته ایم یا خیر؟معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج
از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دست آورد های نرم آن می باشد. برای معرفی این دستاوردها شناخت آن ها لازم و ضروری است. در نوشتار قبل برخی از دستاوردهای نرم انقلاب اسلامی مطرح گردید در این نوشتار نیز برخی دیگر از دستاوردهای نرم بیان می شود. بررسی های انجام شده نشان می دهد تأثیر جدی انقلاب اسلامی بر نظریه های سیاسی، ارائه الگوی نه شرقی نه غربی، تأثیرگزاری بر مسائل منطقه، همچنین ایجاد و تقویت روحیه جهادی انقلابی از دیگر دستاوردهای نرم انقلا
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «عزیزان! بسیاری از آنچه را ما دیده و آزموده‌ایم، نسل شما هنوز نیازموده است. ما دیده‌ایم و شما خواهید دید. دهه‌های آینده دهه‌های شما است و شمایید که باید از انقلاب خود حراست کنید و آن را هر چه بیشتر به آرمان بزرگش که ایجاد تمدّن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمیٰ (ارواحنافداه) است، نزدیک کنید.» ۱۳۹۷/۱۱/۲۴پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR براساس این بخش از بیانیه گام دوم انقلاب، لوح «آینده برای شما جوانان ا
 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در اولین دیدار مردمی پس از شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، با توجه به «حادثه‌ی مهمّی» که اتّفاق افتاده است، وظیفه‌ی همه آحاد مردم را در این هنگام، «دشمن‌شناسی» دانستند و این مساله را در سه بخش، تشریح کردند.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR
پیشرفت، پسرفت یا توقف؟
در ایام­‌الله دهه فجر، سخن از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و به‌خصوص مقایسه میان وضعیت کنونی کشور و دوره پیش از انقلاب اسلامی، بسیار است. در این میان مغرضان و دشمنان انقلاب گاه تلاش می‌کنند، دستاورد‌ها را ضعیف و ناچیز و حتی پسرفت معرفی کرده و آنگاه‌که در مقابل بزرگی این دستاوردها، ناتوان قرار می‌گیرند، آن‌ها را نتیجه گذر زمان و طبیعی معرفی و ادعا می‌کنند اگر انقلاب اسلامی رخ نمی‌داد نیز این پیشرفت‌ها حاصل می‌ش
• انقلاب‌ اسلامی‌ ملت‌ ایران‌، حادثه‌ بسیار بزرگی‌ است‌ که‌ ابعاد عظمت‌ آن‌ هنوز به‌ روشنی‌ تبیین‌ نشده‌ است‌. این‌ انقلاب‌ بر خلاف‌ سنت‌ حوادث‌ انقلابی‌ جهان‌، به‌ هیچ‌ قدرت‌ مادی‌ متکی‌ نبوده‌ است‌ و با وجود تمامی‌ تنش‌هایی‌ که‌ میان‌ نظام‌ اسلامی‌ و قدرت‌های‌ استکباری‌ بروز کرد، انقلاب اسلامی‌ ایران‌، این‌ ظرفیت‌ را داشته‌ است‌ که‌ نظام‌، دولتمردان‌، مسئولان‌، ارتش‌، سپاه‌ و مجموعه‌ نیروهای‌ مسلح‌ را
﷽ #بیانات.رهبر رهبر انقلاب: اگر روحیه جهاد و شهادت گسترش یابد؛ گرایش به شرق و غرب رخت برخواهد بست بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره شهدای استان قزوین که در تاریخ ۱۴ آبان ۹۷ رهبر انقلاب اسلامی، شهدا را مایه رونق حیات معنوی در کشور و حفظ حرکت به سمت اهداف آرمان ها دانستند و افزودند: #
ادامه مطلب
حضرت آیت الله خامنه ای روز پنجشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ مصادف با نیمه شعبان، مستقیم با ملت شریف ایران سخن خواهند گفت. سخنرانی تلویزیونی رهبر انقلاب ساعت ۱۱ صبح از رسانه ملی و از پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR و حسابهای اینستاگرام و توئیتر این پایگاه بصورت زنده پخش خواهد شد.
{منبرک و دلنوشته مهدوی - شماره 26}
 
تا انقلاب مهدی
 
بدانیم که ظهور ولی عصر همان طوری که با این انقلاب ما یک قدم نزدیک شد، با همین انقلاب ما باز هم می تواند نزدیک تر بشود؛ یعنی، همین مردمی که انقلاب کردند و خود را یک قدم به امام زمانشان نزدیک کردند، می توانند باز هم یک قدم و یک قدم دیگر، خودشان را به امام زمان نزدیک تر کنند. انقلاب، پرچم عزت این ملت است و ملت این پرچم را در دستِ استوار خود محکم نگه خواهد داشت و به فضل پروردگار تسلیم امام زمان خواه
 
این کارشناس مهدوی با بیان اینکه در چهل سالگی انقلاب باید بررسی کنیم که آیا ظرفیت انقلاب اسلامی در حوزه مهدویت صرفاً تا این حد بوده است؟، ابراز کرد: باید در سال های آینده مهدویت را وارد چشم اندازهای نظام و کرسی مهدویت را در مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای عالی انقلاب فرهنگی وارد کنیم.وی با بیان اینکه دومین دستاورد انقلاب در زمینه مهدویت در عرصه مقابله با آسیب هایی است که در این حوزه بروز می کند، گفت: در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی مقابله خوبی با جر
1.    برگزاری کلاسهای آموزشی و ترویجی معارف ادعیه و اندیشه قرآنی رهبر معظم انقلاب2.    تدوین متون آموزشی پژوهشی معارف ادعیه و اندیشه قرآنی رهبر معظم انقلاب3.    برگزاری مسابقات حفظ، ترجمه و مفاهیم ادعیه و صحیفه سجادیه4.    اجرای برنامه های فرهنگی سبک زندگی اسلامی و خانواده مبتنی بر معارف ادعیه و اندیشه قرآنی رهبر معظم انقلاب5.    استفاده از ظرفیتهای رسانه ای و فضای مجازی در جهت ترویج معارف ادعیه و اندیشه قرآنی رهبر معظم انقلاب
 
 
نهم دی ماه نمایش بصیرت انقلابی مردم بود. بصیرتی که غبارها و نقاب ها را کنار زد و چهره واقعی مدعیان و فتنه گران را نشان داد، چهره کسانی که به خاطر رسیدن به قدرت از هیچ تلاشی حتی ضربه زدن به ریشه های انقلاب و ارکان رکین نظام اسلامی دریغ نکردند. چهره کسانی که سال ها با نقاب انقلاب گری در صفوف مردم نفوذ کرده بودند و ولایتمداری را فقط در شعار و ظاهر و نه در عمل و رفتار از خودشان بروز داده بودند، یقیناً بزرگ ترین پیام حماسه نهم دی ضرورت بصیرت مداری
همزمان با سالگرد ورود امام خمینی (ره) به ایران و
آغاز ایام دهه‌ی فجر، خط حزب‌الله در سخن‌هفته این شماره خود یکی از
درس‌های مهم مکتب امام را بررسی می‌کند. در بخشی از این متن چنین
می‌خوانیم: «بی‌اعتمادی به دشمن و در مقابل آن ایستادن، یکی از درس‌های
عقلانیت مکتب امام خمینی(ره) است که در طول سال‌های بعد از انقلاب اسلامی،
همواره آن را تجربه کرده‌ایم. «امام به دشمن اعتماد نکرد. بعد از آنکه دشمن
ملت ایران و دشمن این انقلاب را درست شناخت، در
نماهنگ | رایحه انقلاب
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «مفاهیم انقلاب و مفاهیم اسلام، مثل عطر گلهای بهاری است؛ هیچ کسی نمیتواند جلوی آن را بگیرد؛ پخش میشود، همه‌جا میرود؛ نسیم روح‌افزا و روان‌بخشی است که همه‌جا را به خودی خود میگیرد»

ادامه مطلب
1.    برگزاری کلاسهای آموزشی و ترویجی معارف ادعیه و اندیشه قرآنی رهبر معظم انقلاب2.    تدوین متون آموزشی پژوهشی معارف ادعیه و اندیشه قرآنی رهبر معظم انقلاب3.    برگزاری مسابقات حفظ، ترجمه و مفاهیم ادعیه و صحیفه سجادیه4.    اجرای برنامه های فرهنگی سبک زندگی اسلامی و خانواده مبتنی بر معارف ادعیه و اندیشه قرآنی رهبر معظم انقلاب5.    استفاده از ظرفیتهای رسانه ای و فضای مجازی در جهت ترویج معارف ادعیه و اندیشه قرآنی رهبر معظم انقلاب
 
اجاره منزل روزانه در تهران انقلاب
اجاره منزل روزانه در تهران انقلاب یک واحد تک خواب و بسیار شیک در موقعیت مناسب است. ساختمان در کوچه ای دنج و مشجر قرار دارد. مساحت واحد 45 متر مربع است. دسترسی عالی به مترو و بی آر تی ، نقشه مهندسی ، نورپردازی عالی و دکوراسیون بسیار شیک از مزایای این واحد هستند. همچینن آپارتمان دارای آسانسور و پارکینگ می باشد.
مشخصات کلی و امکانات اجاره منزل روزانه در تهران انقلاب
کف سرامیک 
کابینت ام دی اف
تلوزیون ۴۲ اینچ و میز
انقلاب پوچی‌ها
قضیه انقلاب فرق کردهدف گم شده در جایی پَرتمردم نمی‌خواهند این تغییر راعاملانشان میشوند از جامعه طرد
×××
صدای صفوف دعا نیستهمه به دار مجازات آویخته شده‌اندهمه به جرم مشترک آن بالابه مُشتی احمقِ رجز‌خوان تبدیل شده‌اند
×××
گویند: خدااا به داد ما خواهد رسیداو عادل بی بَدیل جهان ما‌ستاگر او عادل است حکم شما میشود اعداماما قبلش نثارِ صورتشان پاست
×××
بمانید و دعا کنید که ناجی برگرددقصد ما اغتشاش و شورش نیستاگر شما داشتید حق
دیدن کل کلیپ ها در سایت روشنگری
  پروژه 2020 | روشنگری
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
پروژه ای مشکوک از انقلاب برای انقلاب/ قسمت اول
پروژه براندازی انقلاب (قسمت دوم)
پروژه براندازی انقلاب(قسمت سوم)
پروژه براندازی انقلاب (قسمت چهارم)
پروژه براندازی انقلاب (قسمت پنجم)
پروژه براندازی انقلاب (قسمت ششم)
پروژه براندازی انقلاب (قسمت هفتم)
پروژه براندازی انقلاب (قسمت هشتم)
برخی دیگر از سخنرانی های استاد علیرضا پورمسعود
بام
مسابقه گام دوم انقلاب
از متن بیانیه تفصیلی رهبر انقلاب در تبیین گام دوم انقلاب اسلامیحجم: 1.28 مگابایت
برای دریافت فرم پاسخگویی به پایگاه های بسیج محلات شهرستان خداآفرین مراجعه نمایید.
کانال تلگرامی گام دوم انقلاب@gham2enghelab
بسم الله الرحمن الرحیم
دهه فجر انقلاب از رشحات اسلام است و آئینه ای است که خورشید اسلام در او درخشید.  فجر انقلاب، دمیدن خورشید استقلال و آزادی است. امام خمینی(ره)
 
 
در 41 سالگی انقلاب، 22 بهمن را بدون سردار #حاج_قاسم_سلیمانی جشن میگیریم!!!
اکنون 41 سال از پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط حکومت های طاغوتی میگذرد. امروز نه تنها ابرقدرت‌ها در حال احتضار هستند که به فرموده مولا و مقتدای ما، امروز اسرائیل نیز در حال سقوط است. دشمنان انقلاب اسلامی از ش
بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
سال 57 رسما انقلاب اسلامی وارد فاز جدیدی از خودش شد! یعنی حکومت داری... خیلی ها تصور میکردند و میکنند که چون حکومتی جابجا شد به معنی پایان یافتن یک انقلاب می‌باشد... و این حجم از دشمن تراشی با جهان کاری بس بیهوده و بهتره بگم کاری بسیار بد میباشد که موجب عقب افتادگی کشور شد...(همین اول بگم که اصلا نمیخوام که منکر وضعیت بد موجود در کشور بشم)
اما واقعا انقلاب اسلامی یعنی چی؟ آیا انقلاب بر
به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی - خبری تاریخ تطبیقی؛ دشمن در دهه چهارم انقلاب تاکتیک های مختلفی را اتخاذ کرده که در ادامه بخشی از آن را ملاحظه می کنید؛
 
دهه اول: دشمن به دنبال انهدام بود، ولی موفق نشد.
 
دهه دوم: طراحی مقابله را تغییر داد و به دنبال مهار انقلاب اسلامی برآمد تا این انقلاب نوپا از ایران به سایر مناطق صادر نشود و در ایران بماند، ولی در این زمینه هم موفق نبود.
 
دهه سوم: وقتی دشمن در زمینه‌های انهدام و مهار ناموفق شد، به دنبال تغیی
سامانه جامع اطلاع‌رسانی ناشران که از آن تحت عنوان کدال یاد می‌کنند سامانه‌ای است که به همین منظور تعریف شده است و تمامی سرمایه‌گذاران پس از سایت بورس اوراق بهادار به دفعات بسیار به آن مراجعه می‌نمایند.
 
پس از تصویب قانون راه‌اندازی قانون بورس اوراق بهادار در سال ۱۳۴۶ به تدریج و طی چند سال پیش از انقلاب اسلامی حدود ۱۰ شرکت در بورس درج نماد و مورد معامله قرار گرفتند.
با وقوع انقلاب اسلامی و آغاز جنگ تحمیلی در حدود ۱۲ سال بورس تهران تعطیل
به نام خدای شنهای طبس

شهید بهشتی(ره): در این انقلاب آنقدر کار هست که می توان انجام داد بی آنکه هیچ پست، سمت، حکم و ابلاغی درکار باشد...امام خمینی (ره) پس از شهادت ایشان فرمودند:« آنچه که من راجع به ایشان متأثر هستم (که) شهادت ایشان در مقابل او ناچیز
است و آن مظلومیت ایشان در این مخالفین انقلاب است… ایشان مورد هدف اجانب و
وابستگان به آنها در طول زندگی بود، تهمت های ناگوار به ایشان زدند.رهبر معظم انقلاب نیز شهادت را مکمل شخصیت ایشان دانستند:«شها
هدف‌هایی که دشمنان دنبال می‌کنند، در درجه اول براندازی نظام جمهوری اسلامی است. هدف بعدی این است که اگر براندازی تحقق پیدا نکرد، انقلاب را استحاله کنند، یعنی صورت انقلاب باقی بماند، اما باطن انقلاب از بین برود. هدف سوم این هست که کاری کنند که نظام اسلامی  از عناصر ضعیف‌النفسی که می‌توان در آن‌ها نفوذ کرد، استفاده کند.
فصل اول: مبانی، خصوصیات و مواجهات انقلاب اسلامی ایران 
گفتگوی بی واسطه نماینده رهبر انقلاب با مردم ماهشهر
حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی که به همراه برخی از معاونان خود ظهر امروز در شهرک طالقانی ماهشهر حضور پیدا کرده بود با مردم این منطقه دیدار و پای درد دل آنان نشست.
  قرار است وی از مناطق مختلف این شهرک دیدار کرده و پس از گفت‌وگو با مردم این منطقه، خواسته‌ها و گفته‌های آنان را به محضر رهبر معظم انقلاب منتقل نماید.
شهرک طالقانی یکی از مناطق محروم ماهشهر به شمار می‌رود که ح
 
حجت الاسلام متوسل تاکید کرد: پس از پیروزی انقلاب عنوان این مرجع تقلید به «ولی فقیه» تغییر یافت؛ ولی فقیه همان مرجعی است که سرپرستی جامعه را نیز بر عهده دارد و مردم این سرپرستی را به دلیل نایب امام زمان(عج) بودنِ وی پذیرفته اند؛ به عبارت دیگر، مردم اگر قبل از انقلاب به فرمان مرجع تقلید مبارزه می کردند بعد از انقلاب تحت امر ولی فقیه مبارزه با استکبار و ظلم را ادامه دادند.وی در ادامه بیان کرد: از این رو، هم انقلاب و هم نظام جمهوری اسلامی هر دو م
سری که برای سرداری آماده شده است شیری است که شغالان و روبهان از آن می ترسند، فرزندان انقلاب، سرداران انقلابند و نه تنها از جان و مال در راه اسلام و انقلاب اسلامی می گذرند بلکه در راه سازندگی و جهاد هرگز خسته نمی شوند و از پای نمی نشینندکسانی که برای مردم کار نمی کنند نمی توانند فرزندان انقلاب را از کار کردن به مردم باز دارندنفرین و ننگ بر کسانی که سفره مردم را خالی می کنند و مردم را می خواهند ناراضی کنندهر چند پول و پله ای نداشته باشیم همت کار
نباید خیال کرد که اگر چهار نفر آدمی که سابقه‌ی انقلابی دارند، از کاروان انقلاب کنار رفتند، پس انقلاب غریب ماند؛ نه آقا! همه‌ی انقلاب‌ها، همه‌ی فکرها، همه‌ی جریان‌های گوناگون اجتماعی، هم ریزش دارند، هم رویش دارند؛ ریزش در کنار رویش.
فصل اول: مبانی، خصوصیات و مواجهات انقلاب اسلامی ایران 
عدالت اجتماعی، جزو شعارهای اصلی است؛ نمی‌شود این را در درجه‌ی دوم قرار داد و به حاشیه راند. مگر می‌شود؟! حالا عده‌ای از آن‌طرف در می‌آیند که امام فرمود: انقلابِ ما انقلاب نان نیست؛ بله، انقلاب ما براساس یک ایمان بود. اما معنایش این نیست که انقلاب نباید به زندگی مردم، به اقتصاد، به نان و به رفاه مردم بپردازد. آنچه در درجه‌ی اول، مورد نظر امام بود، عبارت بود از طبقات محروم و مستضعف.
کتاب عهد مشترک، صفحه ۲۲۱
مروز زیارتی ها همچون گذشته آمدند تا جشن پیروزی انقلاب اسلامی را پرشور تر از گذشته برگزار کنند. مرد و زن ، پیر و جوان ، همه آمدند تا به ندای امام جامعه لبیک بگویند.
هوای بارانی هم مانع حضور نشد، و مردم خونگرم زیارت جشن ۴۰ سالگی انقلاب را گرامی داشتند. رضا محسنی و سیدعلیرضا فاطمی
 
مرجعیت دینی، وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران 
همچنین حجت الاسلام «محمود متوسل» در تشریح خدمات متقابل مهدویت و انقلاب، اظهار کرد: مهمترین ویژگی و وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب ها در جهان آن است که این نهضت با رهبری یک مرجعیت دینی آغاز شد و به ثمر رسید و در سایه همین مرجعیت، عموم اقشار مردم با انقلاب همراهی کردند و مثل دیگر انقلاب ها به طبقه کارگری یا روشنفکری و امثال آن محدود نمی شد.مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) تصریح
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با ارزیابی مشکلات اقتصادی کشور و استفاده از نظر
کارشناسان، سال ۹۸ را به نام «رونق تولید» نامگذاری کردند. پایگاه
اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR ابعاد مختلفی را که رهبر انقلاب درباره رونق تولید در پیام نوروزی و بیانات در حرم مطهر رضوی مطرح کردند در این جدول منتشر میکند.
ادامه مطلب
آقاجان خداروشکر که هستید! شمایید کوه استوار ایستادگی! شمایید پیر طریقت که از دامانتان هزاران هزار شهید عروج کرده اند. ان شالله به زودی زود امانت انقلاب اسلامی را به صاحبمان خواهید سپرد! دوستتان داریم آقاجان! ۴۱ سال پیروزی انقلاب مبارکتان باشد! ۴۱ اُمین سال پیروزی انقلاب مبارک همه آبجی ها و داداشای عزیزم
ماه بهمن آمده درآن طلوع انقلاب/بعدتاریکی وظلمت گلشنی بر آفتاب/بوده طاغوت زمانه نوکرغرب ویهود/نقشه های دشمن مادائماباشدخراب/ناگهان درآن حوادث ازتبار اهل بیت/رادمردی باصلابت معدن نورو کتاب/برامام ماخمینی هم سلام وهم درود/رفتن راه شهیدان روشنی و پرثواب/او ولایت محوری را راه کشور کرده است/بعد اوسیدعلی شد مقتدایی ناب ناب/رهبری حضرت اوافتخارشیعیان/یاوران برولایت دشمنان راشد عذاب/مالک وعمارهایش در جهان شدبیشمار/چون سلیمانی ایران شددعایش مست
والقلم و ما یسطرون ( و قسم به قلم و آنچه خواهد نگاشت)
و نوشتن و نوشتن و نوشتن...
نوشتن خاطرات ؛ نوشتن کارای روزمره ؛ نوشتن حال و احوال ؛ نوشتن بغض ؛ نوشتن خنده ؛ نوشتنِ پاییز و برگ های زرد ؛ نوشتنِ زمستان و برف ؛ نوشتنِ بهار و هوای بهاری ؛ نوشتن تابستان و هلو ؛ نوشتن عشق بیستون ؛ نوشتن کتاب و زندگی؛ اصلا نوشتن خود زندگی...
 
و چه لذت عجیب و غریبیست خلق کلمات بر روی کاغذ.
و چه ماناست عشق چندین و چند ساله ی قلم و کاغذ.
عشقی که تاریخ بشریت را رقم زد.
ادامه
میدان انقلاب...اگر از من بخواهی آرامش بخش ترین نقطه ی تهران را نشانت بدهم تورا میبرم کنار آبمیوه فروشی ضلع جنوب شرقی میدان انقلاب و بعد آرام دستت را میگیرم و میرویم تا فلسطین پیاده و هر ویترین پر از کتابی که میبینیم چند لحظه ای می ایستیم تا کتاب هایش را یک دل سیر نگاه کنیم و سکوتمان را لا به لای صدای پایان نامه و ترجمه گم کنیم و بعد میبینیم خودمان را هم گم کرده ایم انگار...میدان انقلاب از آن مکان هاییست که میتوانی در آن خودت را پیدا کنی خود همیشگ
بیانیه گام دوم دارای آموزه ای جامع و کامل است. نکته آن است که به ‌صورت شفاف آرمان بزرگی را برای انقلاب اسلامی با عنوان «ایجاد تمدن نوین اسلامی» بیان می ‌کند. به‌ عبارتی هدف غایی انقلاب اسلامی ایران را ایجاد تمدن نوین اسلامی بیان می ‌کنند. تمدن نوین اسلامی در جمله رهبر انقلاب با این تعبیر آمده است: «انقلاب اسلامی اینک وارد دومین مرحله خودسازی، جامعه ‌پردازی و تمدن‌سازی شده است. عزیزان از انقلاب خود حراست و آن را هرچه بیشتر به آرمان بزرگش ک
باسم رب الجمیل
انقلاب ما انقلاب زینبی است. از اول انقلاب، زنان یکی از برجسته‌ترین نقشها را در این انقلاب ایفاء کردند. هم در خود حادثه‌ی بزرگ انقلاب، هم در حادثه‌ی بسیار بزرگ هشت سال دفاع مقدس، نقش مادران، نقش همسران، از نقش مجاهدان اگر سنگین‌تر و دردناکتر و تحمل‌طلب‌تر نبود، یقیناً کمتر نبود. مادری که جوان خودش را، عزیز خودش را، دسته‌ی گل خودش را هجده سال، بیست سال - کمتر، بیشتر - پرورش داده، با آن محبت مادرانه او را به ثمر رسانده، حالا ا

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها