نتایج جستجو برای عبارت :

چند مطلب مهم زندگی

 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
یشی برای این مطلب است!این یک متن آزمایشی برای این مطلب است!این یک متن آزمایشی برای این مطلب است!این یک متن آزمایشی برای این مطلب است!این یک متن آزمایشی برای این مطلب است!این یک متن آزمایشی برای این مطلب است!این یک متن آزمایشی برای این مطلب است!این یک متن آزمااین یک متن آزمایشی برای این مطلب است!این یک متن آزمایشی برای این مطلب است!این یک متن آزمایشی برای این مطلب است!این یک متن آزمایشی برای این مطلب است!این یک متن آزمایشی برای این مطلب است!این
این یک متن آزمایشی برای این مطلب است!این یک متن آزمایشی برای این مطلب است!این یک متن آزمایشی برای این مطلب است!این یک متن آزمایشی برای این مطلب است!این یک متن آزمایشی برای این مطلب است!این یک متن آزمایشی برای این مطلب است!این یک متن آزمایشی برای این مطلب است!این یک متن آزمایشی برای این مطلب است!این یک متن آزمایشی برای این مطلب است!این یک متن آزمایشی برای این مطلب است!این یک متن آزمایشی برای این مطلب است!این یک متن آزمایشی برای این مطلب است!این
نحوه ی ارسال مطلب برای قالب فیلم و سریال بلاگ تمز ، از آنجا که بلاگ فقط از یک نوع مطلب برای انتشار پشتیبانی می کند(مطلب استاندارد) و امکان ایجاد فیلدهای خصوصی برای مطلب بصورت دیداری نیست ارسال مطلب نوع فیلم و سریال سخت است.
مثلا وردپرس از چند فرمت مطلب پشتیبانی می کند ( استاندارد،دیالوگ،ویدیو،تصویر)، همچنین در وردپرس امکان اضافه کردن نوع مطلب شخصی هم وجود دارد و اینکه شما می توانید فیلد های مخصوص برای بلاگ تان ایجاد کنید.
ادامه مطلب
بقلم شهروز براری صیقلانی اپئزود اول از اثر شماره یک                    نویسنده اثر     شهروز براری  صیقلانی  اثر   
L♥o♥v♥e♥♥♥s♥h♥i♥n♥♥b♥r♥a♥r♥y♥
 
داستان اول ♦♦ از شهروز براری صیقلانی   ♦♦
        
               همواره حرفهایم را نتوانستم بگویم ، درعوض بی وقفه نوشته آم . چه توان کرد وقتی توان ابراز نباشد؟ نوشتن بهتر از در خود نهفتن است . هر چه است از نگفتن بهتر است. افسوس ک اشتیاق خواندنش نباشد. افسوس.....
ترا روی کاغذ ها جامیگذارم و میروم ،م
بعضی از دوستان از طریق تنظیمات پیشرفته، نحوه آدرس دهی به مطالبشون رو جوری انتخاب کردن که لینکشون خیلی طولانی می شه، بهرحال چون زبان ما فارسی هست باید همه ی حروف فارسی تبدیل بشن به یه سری کاراکترهای خاص! الان مثلا فکر کنید این لینک یه مطلب هست که شما قراره به کسی معرفی کنی یا کسی قصد داره لینک مطلب شما رو به اشتراک بذاره، ببینید چه بدقیافس:
http://naghl.blog.ir/post/%D8%AA%D8%B3%D8%AA%20%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%A9%20%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B3%DB%8C

ادامه مطلب
این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.
مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!
اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها
ادامه مطلب
خب بزارید برم سر اصل مطلب! به نظرتون اون مطلب من که بالای 100 تا مشاهده داشته واقعا بالای 100 تا مشاهده داشته؟
خب این یه باگه نمیدونم شما هم بهش پی بردین یا نه اما با یه روش ساده میشه ویوها رو افزایش دادو این باگ رو من برای خود سایت فرستادم اما جوابی براش نیومد و درستم نشد حالا با گذاشن این مطلب شاید اونم شاید دیده شد و پیگیری شد!
یکی از دوستای نزدیکم یه روز که داشتیم خیلی صمیمانه با هم حرف می زدیم، گفت چرا مطلب مینویسی و وقتت را تلف می کنی! می گفت مگه مهمه که این چیزها را توی وبلاگ بنویسی؟ مگه اصلا کسی می خونه؟
 
راستش تنها جوابی که دادم و بسیار راضی کننده برام بود این بود که تو چرا مطلب نمی نویسی؟ تو چرا وبلاگ نداری؟ تو اگه ننویسی فرقی داره؟
 
به نظرم جوابم براش قانع کننده بود، چون دیگه ادامه نداد.....
بعضی از وبلاگ نویسای عزیز ، برای جذب بازدیدکننده بدون این که حتی کلمه ای از مطلب رو بخونن ، فقط به پایین مطلب و به قسمت نظرات مراجعه می کنن و یه سری جمله می نویسن مثل :

وبلاگ خوبی داری .
مطلب خوبی بود ..
چقدر زیبا می نویسی ...
چه وبلاگ قشنگی داری ....
نمی دونم چرا هیچ جوره نمی تونم با این افراد کنار بیام ! خیلی رو مخن :|
مطلب جالبی را سالها پیش خواندم که عنوانش این بود: کارمند خوب
 
برخی قسمتهای این مطلب را که به یاد دارم اینجا براتون می نویسم. جالبه
 
1- کارمند خوب همیشه به فکر سلامتی اش است. در این خصوص خوردن چای سبز را فراموش نمی کند.
2- کارمند خوب همیشه به فکر این است که برای خودش یک کسب و کار جدید راه بیندازد ولی همیشه منتظر مهیا شدن پیش نیازهای مربوطه است
3- کارمند خوب نسبت به همه چیز شاکی است
 
اگر شما موارد دیگری از این مطلب را خوانده اید را دیده اید لطفا بنو
احساس کردم که مطلب "برنامه نویسی را از کجا آغاز کنم؟" به کمی بررسی بیشتر نیاز دارد، لذا تصمیم به بازنویسی این مطلب گرفتم.
لازم است قبل از هر چیز بگویم که من صرفا نظرات خودم را به جهت کمک به برنامه نویسان تازه‌وارد مطرح می کنم. در این مطلب به بررسی و راهنمایی برنامه نویسان تازه‌وارد می پردازیم تا علاقه مندان به این هنرِ فنی در رایانه راه خود را بیابند.
بسیاری از دوستان و اطرافیان من می پرسند که برنامه نویسی چیست و باید از کجا شروع کنیم. در واقع
احساس کردم که مطلب "برنامه نویسی را از کجا آغاز کنم؟" به کمی بررسی بیشتر نیاز دارد، لذا تصمیم به بازنویسی این مطلب گرفتم.
لازم است قبل از هر چیز بگویم که من صرفا نظرات خودم را به جهت کمک به برنامه نویسان تازه‌وارد مطرح می کنم. در این مطلب به بررسی و راهنمایی برنامه نویسان تازه‌وارد می پردازیم تا علاقه مندان به این هنرِ فنی در رایانه راه خود را بیابند.
بسیاری از دوستان و اطرافیان من می پرسند که برنامه نویسی چیست و باید از کجا شروع کنیم. در واقع
با سلام
امروز با یک سوپرایز ویژه در کنارتون هستیم
میخواهیم بهتون ده تا از بازی هایی که میتونید در رم 4
اجرا کنید رو معرفی میکنم البته این بخش اولش هست
 در ضمت رم تنها ملاک نیست شما باید حد اقل کارت گرافیک
در حد خوب داشته باشید برای دیدن مطلب به ادامه ی مطلب بروید
ادامه مطلب
این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.
مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!
اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.
ادامه مطلب
در این مطلب قالب پر که جزو اولین و شاید پرطرفدارین قالب پیش فرض بیان هست قرار داده شده اما با یک سری تغییرات مفید توسط نقل بلاگ که شامل این موارد هستن :

واکنش گرا شدن قالب و نمایش صحیح در انواع دستگاه ها
تغییر فونت قالب به ساحل
اضافه شدن قابلیت تصویر مطلب
اضافه شدن تصویر بک گراند جهت زیبایی بیشتر
ادامه مطلب
کورن داگ یه غذای خیلی خوشمزه و پرطرفدار آمریکایی و البته یه غذای ملله. پیشنهاد میکنم که این مطلب رو از دست ندین چون کورن داگ فوق العاده خوشمزه است و توش از سوسیس و پنیر استفاده میشه. حتی مورد داشتیم که برخی بعد از دیدن این مطلب دچار غش و ضعف شدن یا به حالت تشنج در اومدن! پس ادامه مطلب رو دنبال کنین تا طرزتهیه این فست فود فوق العاده رو یاد بگیرین.
ادامه مطلب
در این مطلب ، قالبی از قالب های پیش فرض بیان قرار داده شده بنام
کاغذ 2 ، که دو ستونه هم می باشد .. یک سری تغییرات توسط نقل بلاگ روی این
قالب اعمال شده شامل :

واکنش گرا شدن قالب و نمایش صحیح در انواع دستگاه ها
افزوده شدن فونت وزیر به قالب
تغییر رنگ نوار آدرس مرورگر در تلفن های همراه
افزوده شدن قابلیت تصویر مطلب به قالب
ادامه مطلب
امروز که چشمم به بخش بایگانی وبلاگم خورد یه لحظه به فکرم رسید که یه بررسی کنم ببینم که من تو کدوم ماه بیشترین مطلب رو ارسال کردم. بنابراین داده‌های مربوط به بخش بایگانی رو تو اکسل وارد کردم و نتیجه این شد:
اطلاعاتی که من میتونم از این نمودار در بیارم:
بیشترین تعداد مطلب در ماه بهمن (ماه دوم زمستان) ارسال شده است.
کمترین تعداد مطلب در ماه آبان (ماه دوم پائیز) ارسال شده است.
تنوع سال‌ها برای ماه بهمن بیشتر از سایر ماه‌هاست - در چهار سال در ماه بهم
در این مطلب در این باره مفصل می‌خوایم صحبت کنیم. اول بگیم که پت شاپ چیه؟ بعد فرق پت‌شاپ حضوری و اینترنتی رو بگیم و در آخر هم بهترین پت شاپ های آنلاین و اینترنتی رو به شما معرفی کنیم. اگه حیوان خانگی دارید یا به هر شکلی از یه حیوان نگهداری و مراقبت می‌کنید حتما این مطلب رو بخونید.
ادامه مطلب
در این وبلاگ هم از معتقدین به فلسفه و عرفان مطلب میذارم هم از مخالفین فلسفه و عرفان. قضاوت با شما.
البته خودم موافق فلسفه و عرفان هستم.
از شخصیت ها و اعتقادات متفاوت مطلب میذارم. شما سعی کنید با تحقیق و دقت حق رو انتخاب کنید.
در ضمن اگر نظری و پیشنهادی و انتقادی نسبت به سایت دارید و مطلب خاصی رو میخواید که در وبلاگ نیست حتما لطف کنید بگید.
طرح لایه باز بسیار زیبا و فوق العاده از کارت ویزیت فست فود و رستوران در این مطلب سایت اسکای طرح برای طراحان و کاربران گرامی به دانلود گذاشته شده است که این کارت ویزیت با طراحی شیک و به صورت پشت و رو می باشد برای دانلود با لینک مستقیم و بافرمت PSD به ادامه مطلب مراجعه نمایید
ادامه مطلب
سلام دوستان ابتدا خدمتتون بگم این پست بصورت مدام قرار هست که آپدیت بشه هر هفته مجدد سر بزنین و ادامه همین مطلب را مطالعه کنین . 
در این مطلب قرار داریم برای شما آموزش پیشبینی فوتبال رو به صورت کاملا دقیق یاد بدیم .  همچنین در این مطلب میتوانید تمام سوالات خود در مورد هندیکپ چیست ؟ و چه حالت هایی دارد را پیدا کنید . 
ادامه مطلب
این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.
زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، ی
ادامه مطلب
قران کتابی است که بیشتر از مباحث دینی به مطالب علمی اشاره دارد ولی ما از این کتاب آواز مرگ ساخته ایم طوریکه هروقت صدای قران در کوچه ای شنیده میشود گمان میکنیم کسی مرده است.
در این مطلب نمونه هایی از نکات فیزیکی را در ادامه مطلب بیان میکنیم.
                           
ادامه مطلب
خوب این چند مدت اخیر خیلی کم حرف شده بودم ( البته یعنی کمتر مطلب میزاشتم) و برای همین گفتم که یه مطلب بزارم البته بهتره اسمش رو بزارین هرزنامه ولی خوب به هر حال مطلبه. الان که دارم اینو با گوشی 5 اینچی مینویسم و جای/ گ/ رو با /و/ قاتی میکنم خواهرم که تازه کنکور تموم شده و منتظر نتیجه ها هست زل زده به صفحه گوشیم و داره از فضولی میمیره دوستم که رفته شهرستان زنگ میزنه و میگه که مشق های زبان رو بگو و بعد من میام و ادامه مطلب رو مینویسم و همه این ها در 5 دق
در این مطلب از ابرتازه ها جملات فلسفی از بزرگان را بیان می نماییم. برای استفاده از این مطلب با ما همراه باشید.
مقصر دانستن دیگران
همیشه خیلی آسان است.
 میتوانی تمام عمرت را
به مقصر دانستن دنیا بگذرانی،
اما بِدان مسئولیت تمام موفقیت ها
یا شکست هایت فقط با خودت است‌.
پائولو_کوئلیو
ادامه مطلب
یک مطلب بسیار مفید در خصوص مصاحبه کاری خواندم. لطفا شما هم بخونید و به افرادی که نیاز به اطلاعات مفید در این زمینه دارند معرفی کنید. 
 
بطور کلی مصاحبه کاری یکی از مراحل بسیار مهم در یافتن شغل است. 
 
اینجا مطلب مصاحبه کاری را بخوانید
آموزش پیش بینی فوتبال 
 
سلام دوستان ابتدا خدمتتون بگم این پست بصورت مدام قرار هست که آپدیت بشه هر هفته مجدد سر بزنین و ادامه همین مطلب را مطالعه کنین . 
در این مطلب قرار داریم برای شما آموزش پیشبینی فوتبال رو به صورت کاملا دقیق یاد بدیم .  همچنین در این مطلب میتوانید تمام سوالات خود در مورد هندیکپ چیست ؟ و چه حالت هایی دارد را پیدا کنید . 
ادامه مطلب
با سلام خدمت تمامی کاربران عزیز
یه مدت پیش بود که سردرد داشتم و اصلا نمی خواستم قرص و دارو مصرف کنم به همبن دلیل در گوگل یه گشتی زدم و از چند تا سایت بدرد بخور تحقیق کردم و به این نتیجه رسیدم که ما گروهی از انسان ها در حدی که از مغزمون کار میکشیم یه ذره هم به فکر سلامتیش نیستیم به همین دلیل هستش که زود تر از زمان موعود دچار فرسودگی ذهنی می شویم.
 
در این مطلب که گلچینی از چند تحقیق هست میخوام روش های نرمش و ورزش مغز رو با شما به اشتراک بگذارم.
این
در این مطلب میخوایم در مورد این بحث کنیم که ایا وبسایت بسازیم بهتره یا وبلاگ؟
تفاوت های زیادی بین سایت و وبلاگ وجود داره اما باید اینو بدونیم که وبلاگ نوعی وبسایت هست ! بله اما چطوری؟ برای یافتن این پاسخ تا آخر مطلب با ما همراه باشید.در حقیقت وبلاگ نوعی سایت است و وبلاگ ها و وبسایت ها چیز جدا از همی نیستند و این برنامه نویس بک اند است که تعیین میکند نحوه کاربردش چیست:
ادامه مطلب
خبر را که خواندید، این مطلب جلب توجه میکند: ازدواج فامیلی، باعث بیماری های مختلف از جمله کوتاه قدی میشود. اینکه معصومین از ازدواج فامیلی نهی کردند، هزاران دلیل دارد از جمله اشکار سذن بیماری های ژنتیکی⬇️⬇️⬇️⬇️
مشاهده مطلب در کانال
همونطور که میدونید قلقلک یه فرآیند زجرآوره اما در عین حال خنده رو با خودش به همراه داره! اما چرا قلقلک باعث خنده ما میشه؟ چرا نمیتونیم خودمون رو قلقلک بدیم؟ یا چرا بعضیا اصلا قلقلکی نیستند؟ توی این مطلب میخوام همه چی رو درباره قلقلک براتون توضیح بدم. راستی، بعد از خوندن مطلب حس تون نسبت به قلقلک رو توی نظرات بنویسید! 
ادامه مطلب
تغییر استایل پنل مدیریت بلاگ بیان! شاید قبلا مطلب آموزش تغییر فونت پنل مدیریت رو مطالعه کرده باشید.در این مطلب برای شما دوستان یک اسکرین شات از پنل مدیریت بلاگ بیان اشتراک می گذارم تا ببینید می شود پنل مدیریت رو بصورت حرفه ای تر و البته شخصی سازی شده با سلیقه خودتان باز طراحی (ریدیزاین) کنید و لذت ببرید.
ادامه مطلب
در سال کنکور چشم یکی از اصلی ترین اعضای بدن است که اگر در موردش نکات ایمنی (!) رو خوب رعایت نکنید ممکنه بهش آسیب بزنید 
تو ادامه مطلب یه سری نکات بهتون میگم تا به این عضو دوست داشتنی بدنتون آسیبی وارد نشه
روی ادامه مطلب کلیک کنید
ادامه مطلب
در سال کنکور چشم یکی از اصلی ترین اعضای بدن است که اگر در موردش نکات ایمنی (!) رو خوب رعایت نکنید ممکنه بهش آسیب بزنید 
تو ادامه مطلب یه سری نکات بهتون میگم تا به این عضو دوست داشتنی بدنتون آسیبی وارد نشه
روی ادامه مطلب کلیک کنید
ادامه مطلب
شاید برایتان جالب باشد سادگورو (Sadhguru) دقیقا کیست و چطور به جایی رسیده است که میلیون ها نفر در سراسر جهان از او برای رسیدن به آرامش ذهنی و یادگیری یوگا پیوری می کنند. در این مطلب سایت ویکی روان به بررسی دقیق زندگینامه سادگورو می پردازیم.
لینک مطلب:
https://www.wikiravan.com/sadhguru/
ادامه مطلب
امروز می خواستم چند تا عکس از سریال زیبا و جذاب و دیدنی "شاه گوانگئوتوی کبیر" بذارم که می دونم خیلی ها دوست دارند.من خودم تمام سایت های ایرانی رو زیر و رو کردم ولی هیچ عکس پشت صحنه ای از این سریال پیدا نکردم.برای همین الان چند تا عکس باحال گذاشتم که اگه کسی مثل من دوست داشت یه سری به این وبلاگ بزنه.پس امیدوارم لذت ببرید.
 
برای تماشای عکس ها به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.
 
ادامه ی مطلب
اونیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی میانهههههههههههههههههههههههههههههههههههه 
چینجاااااااااااااااااااااااااا میانهههههههههههههههههههههههههههههههههه
نمیدونستم 50 روزگیته الان با 4 روز تاخیر میذارمش بازم میانههههههههههههه 
برای دیدن بقیش برین ادامه مطلب
ادامه مطلب
در این مطلب قصد دارم جدیدترین سریال های ایرانی را معرفی کنم که چند وقتی می شود بازار شبکه نمایش خانگی را کرده اند و یا با احتمال بسیار بالا داغ خواهند کرد.
اگر تمایل به بررسی لیست پیشنهادی ما دارید، ادامه مطلب را از دست ندهید :)
ادامه مطلب
در این مطلب قصد دارم جدیدترین سریال های ایرانی را معرفی کنم که چند وقتی می شود بازار شبکه نمایش خانگی را کرده اند و یا با احتمال بسیار بالا داغ خواهند کرد.
اگر تمایل به بررسی لیست پیشنهادی ما دارید، ادامه مطلب را از دست ندهید :)
ادامه مطلب
این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.
مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!
اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.
همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را ف
با سلام و احترام
امروز خواستم چند تا عکس از سریال زیبا و جذاب و دیدنی "شاه گوانگئوتوی کبیر" بذارم که می دونم خیلی ها دوست دارند.من خودم تمام سایت های ایرانی رو زیر و رو کردم ولی هیچ عکس پشت صحنه ای از این سریال پیدا نکردم.برای همین الان چند تا عکس باحال گذاشتم که اگه کسی مثل من دوست داشت یه سری به این وبلاگ بزنه.پس امیدوارم لذت ببرید.
 
برای تماشای عکس ها به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.
 
ادامه ی مطلب
این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.
زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.
ادامه مطلب
علت خواب زیاد از نظر روانشناسی بسیار زیاد است اما باز هم فرد به فرد متفاوت است. Insomnia یا بی خوابی یک اختلال خواب است که فرد را بی خواب کرده و یا فرد نمی تواند خواب بماند. اما اگر زیاد از حد می خوابید احتمالا مشکل دیگری دارید و باید به دنبال دلیل خواب زیاد باشید. در این مطلب سایت ویک روان به بررسی علت خواب آلودگی زیاد و علت خواب زیاد از نظر روانشناسی می پردازیم.
پیشنهاد می کنیم پیش از شروع حتما مطلب انواع خواب چیست را در ویکی روان مطالعه نمائی
سلام دوستان عزیز، از اینکه در حال مطالعه این مطلب هستید ممنونیم
با ساخته شدن بلاک شماره ۶۳۰,۰۰۰ در بلاک چین بیت کوین، هاوینگ (نصف شدن پاداش بلاک) اتفاق افتاد. به این ترتیب، از این پس به‌طور میانگین در هر ده دقیقه به جای ۱۲.۵، ۶.۲۵ واحد بیت کوین تولید خواهد شد.
 
جهت مشاهده ادامه مطلب برروی فلش سمت چپ در بالا کلیک نمایید 
ادامه مطلب
بیشتر ما ها همیشه برای عید نوروز سفره ی هفت سین می چینیم و توی اون ماهی، سبزه، سیب، سیر، سنبل، آینه، قرآن و... رو می ذاریم اما نمی دونیم که هر کدوم از اینا نماد چی هستند؟ توی این مطلب مفهوم تمام این نماد ها رو میگم که قدمت تاریخی در ایران باستان دارند و نیاکان ما به خاطر همین مفاهیمی که میگم این نماد ها رو برای سفره هفت سین انتخاب کرده اند. پس در ادامه مطلب با من همراه باشین:
ادامه مطلب
فن فیکشن یا فن فیک چیست ؟
ممکنه این کلمه رو تاحالا خیلی شنیده باشین ،و یا شاید هم نه این اولین بار باشه که باهاش مواجه میشید .
بهرحال این وبلاگ با توجه به اسمش، با هدف نشر انواع فن فیکشن ها ساخته شده و بهتره ابتدا درموردش مقداری بحث بشه...
توی این مطلب سعی کردم توضیح مفیدی برای بیان معنی و مفهوم این کلمه رو قرار بدم و امیدوارم مطلب براتون مفید باشه
برای خواندن این مطلب ،به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.
ادامه مطلب
با سلام خدمت همه ی بازدید کنندگان عزیز شاید در بخش آموزش سئو نیاز داشته باشید که مقداری قوی تر فعالیت کنید و نکاتی را بهتر یاد بگیرید ما در ادامه مطلب کانال تلگرام آموزش سئو را به شما معرفی میکنیم 
 
 
 
 
 
 
لطفا به ادامه مطلب بروید 
 
ادامه مطلب
این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.
زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.
ادامه مطلب
طرح لایه باز بسیار زیبا و فوق العاده از کارت ویزیت فست فود و رستوران در این مطلب سایت اسکای طرح برای طراحان و کاربران گرامی به دانلود گذاشته شده است که این کارت ویزیت با طراحی شیک و به صورت پشت و رو می باشد برای دانلود با لینک مستقیم و بافرمت PSD به ادامه مطلب مراجعه نمایید
ادامه مطلب
 
این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.
زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.
ادامه مطلب
این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.
زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.
ادامه مطلب
4 نکته غیر کرونایی درباره کرونا (!) : از امن ترین جای دنیا تا خدا قوت به کادرهای درمانی
در این مطلب نمی خواهم راجع به خود کرونا و راه های پیشگیری از آن بنویسم بلکه چند موضوع مرتبط که کمتر بدان ها توجه می شود را یادآور می شوم:
ادامه مطلب
سریال "ملکه کی" جزو شاهکار های کره ای است که جهانیان رو انگشت به دهان گذاشت.شاید دوست داشته باشیم از عکس های این سریال به عنوان والپیپر و پروفایل استفاده کنیم.
پس چندتا عکس خواستم براتون بذارم که با کپی ازشون می تونید به عنوان پروفایل و والپیپر استفاده کنید.امیدوارم مورد استفاده قرار بگیرد. 
 
برای تماشای عکسها به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.
 
ادامه ی مطلب
اندازه‌ی دور کمر، مهم‌ترین شاخصی است که هم زن‌ها و هم مرد‌هایی که به دنبال تناسب اندام و کاهش وزن هستند، حساسیت زیادی به آن نشان می‌دهند. در این مطلب نکات و ترفند‌های ساده‌ای به شما ارائه می‌دهیم که کمک‌تان می‌کنند شکمی صاف و تخت داشته باشید.
ادامه مطلب
سلام . درا ین مطلب با مپ خیلی هیجان انگیز مکان رقص در خدمتتونم .
برای دانلود کردن و کسب اطلاعات بیشتر از این مپ بر روی ادامه نوشته که در زیر مطلب قرار دارد کلیک کنید و اگر در صفحه متن کامل هستید این خط را نادیده بگیرید .
ادامه مطلب
سلام ، قالب انتظار بیان بلاگ ، شامل ویژگی هایی هست که شاید کمتر کسی به اون توجه کرده باشه:)
از جمله امکان عوض کردن رنگ بدنه قالب و متون ، بدون احتیاج به دانش طراحی وب:)
اگر از این قالب استفاده میکنید یا این مطلب براتون جالب هست پیشنهاد میکنم حتما ادامه مطلب رو بخونید:)

ادامه مطلب
طرح لایه باز بسیار زیبا و فوق العاده پوستر روز معلم در این مطلب سایت اسکای طرح برای طراحان و کاربران گرامی به دانلود گذاشته شده است این طرح در نرم افزار قدرتمند فتوشاپ کاملا قابل ویرایش می باشد برای دانلود با لینک مستقیم و بافرمت PSD به ادامه مطلب مراجعه نمایید .
ادامه مطلب
در این مطلب از مجله بانوان
صورتی‌ها رمانی را برای شما آماده کرده‎ایم به نام ازدواج اجباری. با
خواندن این رمان با قلم زیبای یک نوسنده آشنا می‌شوید. با خواندن رمان‌های
متفاوت شما نیز می‌توانید زندگی خود را به شکل رمان بنویسید چرا که رمان‌ها
همه ساخته ذهن نویسنده نیستن و گاهی با واقعیت مخلوط می‌شوند. با ما همراه
باشید تا با هم این رمان زیبا را بخوانیم. برای دانلود رمان ازدواج اجباری
در انتهای مطلب روی “دانلود با لینک مستقیم” کلیک کنید.
در مطلب و موضوع قبلی راه‌کارهایی را برای افزایش نشاط در مدرسه به مدیران و مسئولین مدرسه پیشنهاد دادیم. اما حال دانش آموزان چگونه میتوانند در محیط مدرسه پر نشاط باشند؟ در ادامه مطلب پاسخ این سوال را خواهیم داد.  ادامه مطلب...
ادامه مطلب
سوختگی پای کودکان در اثر اسهال عارضه‌ای است که آرام‌ و قرار را از آنها می‌گیرد و پدر و مادرها را به دلهره می‌اندازد؛ بنابراین باید جدی گرفته شود. دو بیماری رایج در میان کودکان وجود دارد که اسهال یکی از علائمشان است. در بخش ابتدایی مطلب، اطلاعات کافی درباره این بیماری ها و روش‌های درمان و پیشگیری از آنها را در اختیارتان می‌گذاریم. بخش دوم مطلب را هم به درمان سوختگی پای کودکان در اثر اسهال اختصاص داده‌ایم و در آن، از راهکارهای درمانی مناس
با سلام
امروز با یک سوپرایز ویژه در کنارتون هستیم
میخواهیم بهتون ده تا از بازی هایی که میتونید در رم 4
اجرا کنید رو معرفی میکنم البته این بخش اولش هست
 در ضمت رم تنها ملاک نیست شما باید حد اقل کارت گرافیک
در حد خوب داشته باشید برای دیدن مطلب به ادامه ی مطلب بروید
ادامه مطلب
اگر شما  دائم آخرین اخبار مربوط به خودرو را پیگیری می کنید و دوست دارید 10 تا از سریع ترین خودرو های سال گذشته (2019) را بشناسید , شما را به خواندن ادامه این مطلب دعوت میکنم.کلیه خودرو های معرفی شده در این مطلب در حالت استاندارد و بدون هیچگونه تقویت، آماده براش فروش و به صاحبان خود تحویل داده شده، هستند. این لیست خودرو های دیگری همانند McLaren Speedtail و Koenigsegg Jesko که هنوز در مرحله تولید هستند را شامل نمی شود.
ادامه مطلب
درساتو متوجه نمی شی!می خوای مجازی اونا رو ببینی؟می خوای پیشرفت تحصیلی کنی؟
با مطالب ما همراه شوید:
 
ادامه مطلب
 
در ادامه مطلب در ابتدا پایه خود را انتخاب می کنید و سپس به رشته درسی خود بروید و انتخاب کنید و درس بخوانید!
 
البته هنوز این صفحات در دست ساخت می باشند!
 
ادامه مطلب
از صمیم قلب برای نوشتن این مطلب تلاش میکنم و امیدوارم که باب میل سروران باشد. این مطلب کاملا دوستانه و عامیانه نوشته میشود، بنابراین این پست صرفا به بیان تجربیات و شهودات شخصی من در راه زبان های خارجی بوده است و هیچ هدف دیگری ندارد. ممکن است نظریات من با علم آکادمیک دانشگاهی منطبق نباشد. من پیشاپیش پوزش میطلبم. پس عزیزان اهل فن و تاج سر مته به خشخاش نگذارید و اگر اشتباهی دیدید به حرمت روح بلندتان نزد خودتان اصلاح بفرمایید و باب هر مشاجره ای ر
دانلود گام به گام کار و فناوری ششم

گام به گام کار و فناوری ششم : در روز های گذشته بسیاری از درخواست های دانش اموزان پایه ششم بر این بود که گام به گام کار و فناوری ششم را قرار دهیم. در این مطلب نیز برای شما گام به گام این درس را آماده دانلود کرده ایم .
ادامه مطلب
تمامی دلایل کمر درد
عرض سلام و ادب دکتر ویزیت را پذیرا باشید
در این مطلب قصد داریم با بررسی تمامی دلایل کمر درد راه های عدم تشدید و عدم ابتلا به آن راهم با شما در میان بگذاریم پس اگر خود ، دوست یا عزیزانتان از درد کمر رنج میبرید ادامه این مطلب را برای فهمیدن دلایل کمر درد و راه های عدم تشدید آن با دکتر ویزیت همراه باشید.
ادامه مطلب
مطمئن نبودم که باید این پست را بنویسم یا نه. بعد از اندکی فکر کردن، دیدم بهتر است این حرف‌ها را به گوش بقیه رسانده و عقیده‌ی خود را ابراز کنم! شاید دلیل نوشتن حداقل بخشی از این پست یک تعصب پنهان به بعضی زبان‌ها و سیستم‌عامل‌ها باشد.بخشی دیگر هم مطالبی بودند که فکر کردم پست بهنام سیمجو به اندازه کافی به آنها نپرداخته یا مبهم نوشته و ... .پیشنیاز مطالعه‌ی این مطلب، مطلب بهنام سیمجو است.
ادامه مطلب
این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.
مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!
اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم، همه می توانند با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.
 
یه مطلب نوشتم...
کمی طولانی شد اما انصافا تا حالا طولانی تر از این هم زیاد نوشتم...
نمیدونم چرا بیان منتشرش نمیکنه... هر هشدار میده "خطای داخلی سرویس دهنده"
همون مطلب رو به 4 مطلب تقسیمش میکنم منتشر میکنه...
کسی نمیدونه چرا اینطوریه؟
حتی به سه قسمت هم تقسیمش میکنم منتشر نمیکنه...
نمیدونم بیان بهم ریخته...
علائم نگارشی ای تایپ کردم که این هشدار رو میده...
نمیدونم...
 
از اونجایی که خیلیا اطلاعاتمو میپرسیدن تصمیم گرفتم تو این مطلب همه چیو بگم.

همه من رو یه اسمarmy میشناسین من اولین بار این اسمو روز تولد شوگ تو سایت جیسوگ استفاده کردم .البته قبل از اون اسمی نداشتم.من چهارده سالمه  وتو یکی از شهرستانای کرمانشاه به اسم جوانرود زندگی میکنم.یه ارمی بوی متعصبم.به جز بی تی اس طرفدار هیچ گروهی نیستم.اسمم رامتینه.ممنون
اگر مثل من از بروزرسانی جدید بیان خوشتون نیموده و با ویرایشگر مطلب در هنگام ارسال مطلب راحت نیستید و سر درگمید میتونید از طریق این اموزش به حالت اولیه برگردونیدش !!:)
(منظورم این ویرایشگر جدیده هست که عکسشو در زیر مشاهده میکنید ):/
کافیه در پنل مدیریت وبلاگتون برید تو قسمت تنظیمات > تنظیمات مرکز مدیریت 
و در قسمت ارسال مطلب گزینه ویرایشگر پیشفرض رو انتخاب کنید و ذخیره را بزنید . حالا ویرایشگر ارسال مطلب شما به همان حالت اول باز میگردد !
+ایزی
اینکه حقوق و منشا آن چیست، قابل ذکر در اینجا نمیباشد؛ اما، با فرض بر آشنایی یا آن، به سراغ عنوان مطلب میرویم.
شاید اگر شما هم با حقوق بین الملل آشنایی داشته باشید، حتما خواهید شنید یا خودتان از معتقدان به آن هستید که حقوق بین الملل از توهمات ساختگی بشر است و یا اینکه نمینواند جلوی سیاست قد علم کند، اینکه این اندیشه تا چه اندازه درست است، در ادامه مطلب به آن میپردازیم.
ادامه مطلب
در این مطلب نحوه تقسیم و تفکیک سلول ها و رشته های متنی را با استفاده از فرمول ها و ابزارهای اکسل توضیح میدهد. شما در این مطلب نحوه جداسازی متن را با استفاده از کاما، فاصله یا هر جداکننده دیگری و همچنین نحوه تقسیم یک رشته را به متن و عدد فراخواهید گرفت.
ادامه مطلب
سلام 
این صفحه برای کلاسه که در صورت قطعی اینترنت بجای کانال تلگرامی استفاده خواهیم کرد.
چند تا نکته : 
 خبر هر چقدر قدیمی تر باشه تو صفحه پایینتره
حتما به تاریخ درج مطلب دقت کنین
اگه نظری سوالی داشتین تو قسمت نظرات مطلب یا تماس با من مطرح کنین یا بچه ها پاسخ میدن یا من 
در این مطلب قصد داریم بهترین سایت های اجاره ون را معرفی کنیم. اگر شما مهمانان زیادی داشته باشید و قصد داشته باشید با یک حمل و نقل مناسب آنها را در سطح شهر جابجا کنید اجاره کردن ون در اولویت انتخابهای شما قرار می گیرد.
ادامه مطلب
با سلام
امروز واستون یک top 10 جدید قرار دادیم و امیدواریم لذت ببرین در این top 10 قصد داریم بهترین بازی های مناسب برای رم 2 گیگ رو معرفی کنیم همان طور که میدونید برای اجرای این بازی ها باید مشخصات دیگه ی سیستمتون هم باهاش همخونی داشه باشه باید بگم بیشتر بازی ها با سیستم ششما همخونی داره چون ما اون بهترین بازی هایی رو واستون آماده کردیم کهواقعا بتونید اجرا کنید خب برای دیدن این مطلب بر روی ادامه ی مطلب کلیک کنید
ادامه مطلب
خب خب خب. می خوام یه داستانی رو که با دو تا از دوستای خوبم نوشتم رو بزارم.ولی برای اینکه ببینم اگه بزارم کسی می خوانتش؛باید به این پست نظر بدین و بگید که داستان رو بزارم یانه؟
راستی برید ادامه مطلب تا داستان رو معرفی کنم.
ادامه مطلب
وبلاگ نویسی برای یه سری از افراد ، خیلی لذت بخش هست و یکی از اون ها هم خود من هستم .. با این وجود که توی هر سرویس وبلاگ دهی حداقل یک وبلاگ ساختم و تا زمانی هرچند کوتاه مطلب نوشتم ، بعد از مدتی اقدام به حذف اونها کردم .. اما این عشق و علاقه باعث شد که دوباره پا به این مسیر بگذارم .
ادامه مطلب
سلام و خدا قوت خدمت همه ورزکارای ایران زمین
نیازی نمیبینم که توضیحی در مورد کیوکوشین قرار بدم ، چون شمایی که توی این وبلاگ هستی نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سبک رزمی داری که الان اینجایی و حتما میدونی چیه ، ادامه مطلب رو بخونید ...
ادامه مطلب
مختصر دانشی درباره کد نویسی فرا گرفتم که شاید بتونه یک سری از مشکلات وبلاگ نویسان عزیز رو حل کنه .. هر کسی در نظرات این مطلب ، می تونه سوال خودش رو بپرسه تا اگر در توان بود ، بهش پاسخ داده بشه !
فرقی هم نداره که از کدوم سرویس وبلاگ دهی و یا حتی وبسایت مستقل استفاده می کنید ..
ادامه مطلب
پی‌نوشت مطلب قبلی:
مریم داشت صحبت می‌کرد و من داشتم خودم رو می‌دیدم که چه قدر از خودم دورتر و دوتر شده بودم. از منی که چه تلاش کرده بودم بسازمش.
اگر توانایی دقیق‌کردن داشته باشم، سعی می‌کنم راجع به تغییراتی که کرده‌م بنویسم.
عکس هایی که مشاهده میفرمایید توسط دانش آموز و عکاس عزیز آقای نوروزی گرفته شده است , ضمن آرزوی سلامت و توفیق برای ایشان , امید که این عکس ها مورد توجه و عنایت شما دوستان واقع شود.
جهت مشاهده عکس ها بر روی ادامه مطلب کلیک کنید 
ادامه مطلب
                       متن کامل در ادامه مطلب
زود فکر کنید:«این مطلب را می خوانید؟» باید تصمیم بگیرید.هر دقیقه و هر
روز ما تصمیم های کوچکی می گیریم که ممکن است زندگی شخصی یا مسیر شغلی مان
را متحول کند.زندگی امروز ما، نتیجه مجموع تصمیم هایی است که در گذشته، در
زمینه های مختلف گرفته ایم.موفقیت شما تا حد زیادی تابع کیفیت تصمیم گیری
شماست. آیا به اندازه کافی در مورد اینکه
ادامه مطلب
                       متن کامل در ادامه مطلب
زود فکر کنید:«این مطلب را می خوانید؟» باید تصمیم بگیرید.هر دقیقه و هر
روز ما تصمیم های کوچکی می گیریم که ممکن است زندگی شخصی یا مسیر شغلی مان
را متحول کند.زندگی امروز ما، نتیجه مجموع تصمیم هایی است که در گذشته، در
زمینه های مختلف گرفته ایم.موفقیت شما تا حد زیادی تابع کیفیت تصمیم گیری
شماست. آیا به اندازه کافی در مورد اینکه 
ادامه مطلب
چرا باید کمیک بخونیم‌؟
قسمت ۱

امروزه افراد زیادی پیدا میشن که هنوز به طور درست با دنیای کمیک و رومان های گرافیکی آشنایی ندارن و در مورد اونها اشتباه فکر میشه ، توی این مطلب به نکات و ویژگی هایی جالب از دنیای کمیک میپردازیم که شاید باعث بشه بعد از خوندن این مطلب برید و کمیک خوندن رو امتحان کنید. 

ادامه مطلب
                       متن کامل در ادامه مطلب
زود فکر کنید:«این مطلب را می خوانید؟» باید تصمیم بگیرید.هر دقیقه و هر
روز ما تصمیم های کوچکی می گیریم که ممکن است زندگی شخصی یا مسیر شغلی مان
را متحول کند.زندگی امروز ما، نتیجه مجموع تصمیم هایی است که در گذشته، در
زمینه های مختلف گرفته ایم.موفقیت شما تا حد زیادی تابع کیفیت تصمیم گیری
شماست. آیا به اندازه کافی در مورد اینکه
ادامه مطلب
سلام خدمت دوستان عزیز
بعد از این که وبسایت یوتیوب توسط کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه ایران فیلتر شد خیل عظیمی از کاربران ایرانی به سمت سرویس های اشتراک ویدیوی فارسی آمدند
ما در این پست دو سرویس اشتراک ویدیو مطرح را انتخاب کرده ایم و کاری به سرویس های دیگر نداریم
هر کدام از این دو مزایا و معایبی دارند
چون مطلب بزرگ است روی ادامه مطلب کلیک کنید
ادامه مطلب
۱- یک هدف تعیین کنیدبه یاد داشته باشید این موضوع که چرا تصمیم گرفته اید انگلیسی را مطالعه کنید؛ از اهمیت زیادی برخوردار است. برخی از اهداف نمونه برای یادگیری زبان انگلیسی عبارتند از:
رسیدن به نمره ی خاصی در TOEFL یا آیلتستوانایی درک فیلم های زبان اصلی بدون زیرنویستوانایی گفتگو با یک دوست انگلیسی زبانسفر به کشورهای خارجی بعنوان توریستمهاجرت و کار یا تحصیل در کشورهای خارجیبسیاری از اهداف دیگر نیز هستند که می توانید انتخاب کنید، بنابراین یکی
انواع افسردگی بسیار زیاد هستند، بله بیشتر از آن چیزی که تصور میکنید اما نگران نباشید این به معنای تهدید نیست. هر کدام از انواع افسردگی نشانه های خاصی دارند که در مطلب نشانه های افسردگی به آنها پرداختیم. در این مطلب به این سوال پاسخ دهیم که انواع افسردگی کدامند و همچنین به بررسی انواع افسردگی در روانشناسی میپردازیم.
برگرفته شده از : انواع افسردگی ویکی روان
ادامه مطلب
 پاسخ به استعلام کاریر شماره ی 724 میثاق معمارزاده رسولی  با شناسه 8055408 یافت شد.
HadiRasoli@gmail.com 
برای اطلاع از استعلامات تحصیلی سپیده محمودی ریگی به مطلب سرآعاز رجوع شود 
در این مطلب شما نمیتوانید تصویر سازگار با گوشی خود را بخوانید و ببینید 
بروز رسانی کنید
                       متن کامل در ادامه مطلب
زود فکر کنید:«این مطلب را می خوانید؟» باید تصمیم بگیرید.هر دقیقه و هر
روز ما تصمیم های کوچکی می گیریم که ممکن است زندگی شخصی یا مسیر شغلی مان
را متحول کند.زندگی امروز ما، نتیجه مجموع تصمیم هایی است که در گذشته، در
زمینه های مختلف گرفته ایم.موفقیت شما تا حد زیادی تابع کیفیت تصمیم گیری
شماست. آیا به اندازه کافی در مورد اینکه
ادامه مطلب
                       متن کامل در ادامه مطلب
زود فکر کنید:«این مطلب را می خوانید؟» باید تصمیم بگیرید.هر دقیقه و هر
روز ما تصمیم های کوچکی می گیریم که ممکن است زندگی شخصی یا مسیر شغلی مان
را متحول کند.زندگی امروز ما، نتیجه مجموع تصمیم هایی است که در گذشته، در
زمینه های مختلف گرفته ایم.موفقیت شما تا حد زیادی تابع کیفیت تصمیم گیری
شماست. آیا به اندازه کافی در مورد اینکه
ادامه مطلب
همونطور که میدونین،کوه ها یخ،تنها یه بخش کوچک بیرون از اب دارن و بخش بزرگی ازشون زیر ابه.
در واقع باید بگم که اینترنت هم همینجوریه،فضای بالای اون به فیسبوک و ویکی پدیا و سایتایی مثل این تعلق داره،ولی بقیه ی اون کوه یخ که زیر ابه،مال فضای ترسناک و غیرقابل درک دیپ وبه!
برای خوندن بخش های مختلف دیپ وب برین به ادامه مطلب
ادامه مطلب
خب ...
 
یک عدد معلم جوان دهه شصتی ، دارای دکترای زبان و تدریس در دانشگاه ایران و خارج....
دارای اخلاقی منحصر به فرد و خاص که قلق داره و ما بعد یک ترم هنو نفهمیدیدم دقیقا چشه...
و اما ماجرای امروز که اصلش بر می گرده به ماجرای دیروز :)
((ادامه مطلب))
 
ادامه مطلب
این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.
مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!
اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.
همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فر
خواسته مردها در روابط جنسی شاید بسیار واضح و آشکار باشد اما اینطور نیست. در یک دنیای ایده آل هم زن و هم مرد باید انتظارات جنسی که از یکدیگر دارند را به همسرانشان بگویند. اما اگر سوالاتی نیز پیش بیاید، نرمال است. خواسته های جنسی مردان چیزی است که در نهایت به رضایت جنسی آنها منجر می شود. خب در این مطلب سایت ویکی روان به بررسی علایق مردان در سکس و اینکه مردان از چه زنانی و با چه ویژگی لذت می برند از دید روانشناسی می پردازیم.
پیش از شروع بد نیس
خوب خوب خوب. از اونجایی که تازه این وب راه اندازی شده و طول می کشه تا نویسنده و مخاطب پیدا کنه می خوام یه داستانی رو که با دو تا از دوستای خوبم نوشتم رو بزارم.ولی برای اینکه ببینم اگه بزارم کسی می خوانتش؛باید به این پست نظر بدین و بگید که داستان رو بزارم یانه؟
راستی برید ادامه مطلب تا داستان رو معرفی کنم.
ادامه مطلب
در این مطلب به معرفی رشته مهندسی کامپیوتر پرداخته‌ایم و سعی کرده‌ایم تناسب آن با روحیات افراد، دروسی که برای موفقیت در این رشته مهندسی باید در آن‌ها پایه‌ای قوی‌تر داشت، گرایش‌های آن، بازار کار و سایر موارد مرتبط را مورد بررسی قرار دهیم...
ادامه مطلب
سلام به دوستای گلم :) ^-^
براتون راجع به فرق کویر ها و بیابان ها مطلب گذاشتم☀Ⓜ____Ⓜ
مواد رسوبی بیابان ها بیشتر ماسه٬ شن٬ ریگ و... است و خاک آن دارای بافت درشت تری نسبت به کویر می‌باشد.
پوشش گیاهی در بیابان بسیار کم و نادر است.
بیابان معمولا فاقد آب است٬ مگر در واحه ها 
ادامه مطلب
در این مطلب درباره مشکلات گرفتگی در ساختمان ها و منازل مسکونی صحبت خواهیم کرد. مشکلات گرفتگی لوله فاضلاب اصلاا چیز خوبی نیست. اما در این مطلب شما می دانید که چه مکان هایی و چه قسمتهایی در خانه ممکن هست تاثیر بسیار بیشتری برای گرفتگی لوله داشته باشند.
  
ادامه مطلب
برای ادامه توضیحات به ادامه مطلب مراجعه کنید.
سلام، دوستان تغییر هدر وبلاگ برای اکثر قالب های بیان بلاگ یکی هست و از یه قانون پیروی میکنه، من سعی میکنم یه آموزش کلی راجب نحوه تغییر هدر بدم، و در آخر یه قالب رو با هم هدرش رو عوض میکنیم
و در آخر یک ویدئو از نحوه عوض کردن هدر های تمام صفحه براتون قرار دادم:)
،اگر مشکلی پیش اومد میتونید سوالتون رو از قسمت نظرات بپرسید تا راهنماییتون کنم:) ، با ما همراه باشید در ادامه مطلب
 
ادامه مطلب
هوحکیم غیر عامل ، سلوک راه ظاهر تنها کرده ، و در راه باطن قدمی نپیموده ، چه نتیجهٔ پیمودن راه باطن رسیدن است به خدا و رسیدن به خدا ممکن نیست مگر به مجرد شدنِ بالفعل و وارستن از قید جسم بالکلیه ، چه با جسم و تعلق با جسم به خدائی که نه جسم است و نه متعلق به جسم ، نتوان رسید. و نفس تا مهذب نشود علاقه اش لامحاله با جسم باقی است و آن هر آینه کُندهٔ پای اوست و از پای کنده دار ، راه پیمائی نیاید ، پس تا علاقهٔ جسم باقی است از خدا محروم باشد. و تهذیب نفس به ت
معرفی و تحلیل سایت کلیکی صدرا باکس
امروز هم با معرفی و تحلیل یکی دیگر از سایت های کلیکی در خدمت شما عزیزان هستیم، در این مطلب قصد داریم تا با معرفی و تحلیل نقاط قوت و ضعف این سایت شمارا هرچه بهتر با این سایت کلیکی کسب درآمد آشنا کنیم.سایت کلیکی صدرا باکس به ازای کلیک بر روی تبلیات و همچنین انجام آفر وسهیم شدن در سهام نرخ بالایی از سود را در اختیار کاربران خود قرار میدهد با ما در ادامه مطلب همراه باشید
 
ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها