نتایج جستجو برای عبارت :

12 - غار نمکی اسراییلی طولانی ترین غار نمکی جهان . ( غار ملهام ) . ( تازه کشف شده ) .

مطلب زیر از لحاظ محتوای زمین شناسی و چون که بعداً به مطلب های مرجع زمین شناسی بین الملل اضافه می شود درج گردیده است .

توضیح تصویر : غار ملهام زیر کوه سدوم ، در جنوب غربی بحر المیت واقع شده است .
12 - غار نمکی ملهام اسراییلی طولانی ترین غار نمکی جهان . ( تازه کشف شده ) .
محققان اسرائیلی می‌ گویند طولانی‌ ترین غار نمکی جهان را در کوهی در حاشیه ی بحر المیت ( دریای مرده ) کشف کرده‌ اند که حدود سه کیلو متر از غاری در جنوب ایران که تا الان به عنوان بلند تری
مطلب زیر از لحاظ محتوای زمین شناسی و چون که بعداً به مطلب های مرجع زمین شناسی بین الملل اضافه می شود درج گردیده است .

توضیح تصویر : غار ملهام زیر کوه سدوم ، در جنوب غربی بحر المیت واقع شده است .
12 - غار نمکی ملهام اسراییلی طولانی ترین غار نمکی جهان . ( تازه کشف شده ) .
محققان اسرائیلی می‌ گویند طولانی‌ ترین غار نمکی جهان را در کوهی در حاشیه ی بحر المیت ( دریای مرده ) کشف کرده‌ اند که حدود سه کیلو متر از غاری در جنوب ایران که تا الان به عنوان بلند تری
اعتراف ابن حجر مکی به فضائل امام موسی کاظم علیه السلام
ابن حجر مکی از علمای بزرگ اهل تسنن و دشمنان مکتب اهل بیت علیهم السلام در کتابی که بر ضد شیعه نوشته است می‌نویسد:
موسى الكاظم وهو وارثه علما ومعرفة وكمالا وفضلا سمی الكاظم لكثرة تجاوزه وحلمه وكان معروفا عند أهل العراق بباب قضاء الحوائج عند الله وكان أعبد أهل زمانه وأعلمهم وأسخاهم.
موسی کاظم (علیه السلام) علم و معرفت و فضل و کمال را از پدرش به ارث برد و در اثر عفو و گذشت و بردباری که از خود
هفت برتری امیر المومنین علیه السلام در کلام حضرت پیامبر صلی الله علیه و آله (به روایت اهل تسنن)
حافظ ابی نعیم محدث و عالم بزرگ اهل تسنن روایت کرده است:
حَدَّثَنَا إِبْرَاهِیمُ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ أَبِی حُصَیْنٍ، ثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللهِ الْحَضْرَمِیُّ، ثَنَا خَلَفُ بْنُ خَالِدٍ الْعَبْدِیُّ الْبَصْرِیُّ، ثَنَا بِشْرُ بْنُ إِبْرَاهِیمَ الْأَنْصَارِیُّ، عَنْ ثَوْرِ بْنِ یَزِیدَ، عَنْ خَالِدِ بْنِ مَعْدَانَ، عَنْ مُعَاذِ بْنِ
اگر باشی محبت روزگاری تازه خواهد یافت
زمین در گردشش با تو مداری تازه خواهد یافت
 
دل من نیز با تو بعد از آن پاییز طولانی
دوباره چون گذشته نوبهاری تازه خواهد یافت
 
درخت یادگاری باز هم بالنده خواهد شد
که عشق از کُندهٔ ما یادگاری تازه خواهد یافت
 
دهانت جوجه‌هایش را پریدن گر بیاموزد
کلام از لهجهٔ تو اعتباری تازه خواهد یافت
 
بدین سان که من و تو از تفاهم عشق می‌سازیم
از این پس عشق‌ورزی هم، قراری تازه خواهد یافت
 
من و تو عشق را گسترده‌تر خواه
امام حسن علیه السلام شبیه‌ترین مردم به رسول خدا صلی الله علیه و آله
شیخ مفید رضوان الله علیه روایت کرده است که امام صادق علیه السلام فرمودند:
كانَ الحَسَنُ أشبَهَ النّاسِ بِرَسولِ اللّه ِ خَلقا و سُؤدُدا و هَدیا.
امام حسن علیه السلام در خلقت و سیرت و شرافت شبیه ترین مردم به رسول خدا بود.
الارشاد، تالیف شیخ مفید، جلد ۲، صفحه ۵، چاپ موسسه آل البیت لاحیاء التراث
همه‌ی آنچه در بیرون می‌‌بینم، چشم می‌بندم و در حافظه‌ی الهی خویش پاک می‌کنم، و بر صحنه‌ی چشمان بسته، جهان تازه‌ای خلق می‌کنم. همه‌ی این‌ها را که نمی‌خواهم، به جوب خدا می‌ریزم، و همه‌ی آنچه می‌خواهم- زیبا و رعنا و پرآوا - بر قلب خویش فرامی‌خوانم و از قلب خویش در تمام عالم روان می‌کنم. 
امروز اینجا چشم می‌بندم و می‌گذرم، 
فردا باد رویاهای مرا بر شما خواهد وزید.
حلمی | هنر و معنویت
شعر نو می گویم اما حرف هایم تازه نیستعزم رفتن دارم اما رد پایم تازه نیستیک دو روزی در دلی بودیم و رفتیم عاقبترفتن از یاد عزیزانم برایم تازه نیستدوستت دارم ولی دیگر چه جای ماندنم ؟میروم بی منت از جایی که جایم تازه نیستآمدم با شور و شوق از عشق گویم با دلتکهنه شد آواز من شور و نوایم تازه نیستسخت می گردد تنفس در فضای بی کسیسینه ام سنگین و هم حال و هوایم تازه نیستروزگاری گوش یاران بود و صحبت های منگرچه مدت هاست هم دیگر صدایم تازه نیست
اوج لذتی که تجربه میکنم اینه که وقتی همه دارن نهال تازه جون گرفته باغچه‌ام را تشویق میکنند؛ من سمعک هر دوگوشم را درمیارم، جهان در سکوت فرو می‌ره و من زیر لب میگم تازه خبر ندارین که چه دونه هایی توی اون گلدون کنار دیوار کاشته‌ام. قصه همیشه همین بوده، همه فقط اون چیزی که هست را میبینند، کسی اون چیزی که قراره باشه را نمیبینه، فقط خودتی و ‌خودت که می‌دونه چه دونه‌هایی کاشته و قراره چه جنگلی رغم بزنه!
یکی از رسم های قدیمی ایرانی ها خوردن ماهی در شب های عید و دیگر شب های مناسبتی سال است و از دغدغه‌های مهم افراد در این شب ها تشخیص ماهی تازه از کهنه است تا غذایی تازه و لذت بخش بخورند. اما واقعا چگونه می توان ماهی تازه را از کهنه تشخیص داد؟ نشانه های ظاهری در آن وجود دارد؟ با ما همراه باشید تا در ادامه نکات مهم در تشخیص ماهی تازه بیان کنید.
 
ادامه مطلب
درسوره مریم /۲۵(وهزّی الیکِ بجِذع النخله تُساقط علیکِرُطباًجَنیّاً).خدا به حضرت مریم میفرماید:شاخه خرما رابه سمت خود تکان بده تا رطب تازه بر تو بریزد،ولذا طبق اینآیه شریفه برای زنی که زایمان کرده یکی از بهترین غذاهارطب تازه است.
 از اواسط مهر ماه تا اوایل آذر ماه فصل برداشت میوه تازه زرشک قرمز در شهر ستان های بیرجند و قاینات  است. زرشک تازه به سه صورت فروخته می شود:
 
فروش زرشک تازه با برگ و شاخه 
فروش زرشک تازه خوشه شده  (شاخه های و برگ ها در این شیوه جدا می شوند)
فروش زرشک تازه به صورت دان شده. 
 
قیمت روز هر دسته از دیگر گروه ها متمایز است. قیمت زرشک تازه با برگ و خوشه در مجموعه زرشک ابرام برا فروش عمده  ۱۵ هزار تومان است. قیمت فروش زرسک تازه خوشه شده ۲۰ هزار تومان و قیم
هین سخن تازه بگو تا دو جهان تازه شود
وارهد از حد جهان بی حدو و اندازه شود
(مولوی)
پرسید سخن تازه چیست؟
گفتم  سخنی که حال من را خوب نماید و مثل نیسمی روح مرا بنوازد،
سخنی که من را از روزمرگی و تکرارهای بیحاصل رها سازد؛ سخنی که من را از این وضعی که هستم ارتقاء دهد.
سخنی که مرا از این مکان محصور و جایگاه فعلی جدا سازد و در جهان ماورائ سیر دهد. 
سخنی که منیت من را از من دور سازد.
سخنی که الهام بخش لحظه های بعدی من باشد و چنان نفسی در من بدمد که چیزی های
این روزها که علم در تمام زمینه ها با سرعت در حال گسترش می باشد و دستیابی به تازه های علمی درهمه جای جهان امری الزامی است، موضوع ترجمه از اهمیت بیشتری برخوردار می گردد و تنها راه بهره مندی از این تازه ها، ترجمه و برگردان این یافته های جدید به زبان هر ملت است. ترجمه از مهم ترین وسایل ارتباط، انتقال و القاء افکار و سازنده ملتها به یکدیگر است. از این رو ترجمه لازمه بهبود زندگی اجتماعی، اقتصادی و صنعتی کشورها بوده و از جمله راه های بهره گیری از تجا
معرفی کتاب 1984
کتاب ۱۹۸۴ اثر جورج اورول یکی از شاهکارهای مسلم ادبیات جهان می‌باشد که تأثیر زیادی در فرهنگ عامه و رسانه‌ای جهان گذاشته است.
۱۹۸۴ رمانی است که هیچگاه کهنه نمی‌شود و داستان آن برای ابد تازه جلوه می‌کند و هر کسی گمان می کند که کتاب برای عصر او نوشته شده است. با کتاب ۱۹۸۴، اصطلاحاتی مانند «برادربزرگ» به واژه‌های روزمره مردم و مطبوعات تبدیل شدند.
کتاب 1984 تا به حال به بیش از ۶۵ زبان مختلف برگردان شده و میلیون‌ها نسخه از آن به فر
معرفی کتاب 1984
کتاب ۱۹۸۴ اثر جورج اورول یکی از شاهکارهای مسلم ادبیات جهان می‌باشد که تأثیر زیادی در فرهنگ عامه و رسانه‌ای جهان گذاشته است.
۱۹۸۴ رمانی است که هیچگاه کهنه نمی‌شود و داستان آن برای ابد تازه جلوه می‌کند و هر کسی گمان می کند که کتاب برای عصر او نوشته شده است. با کتاب ۱۹۸۴، اصطلاحاتی مانند «برادربزرگ» به واژه‌های روزمره مردم و مطبوعات تبدیل شدند.
کتاب 1984 تا به حال به بیش از ۶۵ زبان مختلف برگردان شده و میلیون‌ها نسخه از آن به فر
زمین چه با سخاوت است. گرمى آغوشش باز است به روى مسافرها 
دانه اى که در خاکش خانه مى کند و گرده ى افشانى که بر آن مى نشیند را در بر مى گیرد و با داشته هایش در طبق اخلاص آن را مى نوازد. بذر ریشه مى دواند و آغوش زمین مى فشارد، جوانه مى زند و سر بر مى آورد. به بار مى نشیند؛ خواه میوه اى باشد یا رنگ و رایحه اى. و دانه یا گرده ى مسافر دیگرى روانه ى سفره ى خاک مى کند. 
زمین را دوست دارم. جایم مى دهد. سفر پیشینم را بذر سفر تازه مى پروراند. هر بار مى رویاندم به ب
اقا یکی که به پشمشم نیست ب اقای مهری کنکور اسان است زنگ بزنه بگه کی گفته میخوایم بات کار کنیم که تازه رتبه دو رقمیم نشیم تازه شرطم میذاری یک ساعت و نیمم مخ ادمو میذاری تو فرقون ک بگی خیلی خفنی و خفنین و اینا!!؟؟ تازشم!!! م اگ مشاور میخاسم همون تابستون میزنگیدم باو. بیا بروووو ://// یه فیلم خاسیما! اه :| ینی تازه وقتشم مهمه براش! 
م سرم درد گرفته :/ 
 
تو را دارم ای گل، جهان با من است.تو تا با منی، جانِ جان با من است.کنار تو هر لحظه گویم به خویشکه خوشبختیِ بیکران با من است.
 
"فریدون مشیری"
 
پ.ن1:
جان و جهان خواند مرا آن صنم 
تا بزیم جان و جهان من است 
 
"سنایی"
 
پ.ن2:
بیا نگارا
بیا در آغوش من 
 
"هوشنگ ابتهاج"
آشنایی با طراحی منزل و دکوراسیون عروس این روزها می‌تواند به عروس و دامادها در تعیین سبک مناسب و موردپسندشان در فضای منزل جدید کمک‌رسان باشد.
دکوراسیون عروس
شاید بتوان بیان کرد که این‌گونه دکوراسیون اغلب در بین ایرانی‌ها بیشتر موردبحث و بررسی است و تازه‌عروس‌های ایرانی بیشتر در تکاپو برای تزئینات منزل و دکوراسیون آن نسبت به دیگر کشورهای جهان هستند البته به خاطر فرهنگ ایرانی و توجه بسیار به فضای منزل و دکور آن است ولی مسلماً در کشورهای
ازدواج و برگزاری مراسم یکی از مراحل سخت در عروسی است اما با پشت سر گذاشتن این دوران کوتاه ،دوران زندگی مشترک با کوله باری از مسائل کوچک و بزرگ در انتظار تازه عروس و داماد هاست.تازه عروس ها می توانند با داشتن علم مدیریت خانه داری بسیاری از این مسائل را به دوران شیرینی تبدیل کنند.

ادامه مطلب
ارواح طیبه شهدا لاله های گلگون ایران اسلامی دیگربار روح سردار دلاوری را درآغوش گرفتند .
سردارسپهبدشهیدحاج قاسم سلیمانی چشم امید امت اسلام و خار چشم ظالمان جهان ،
سردار پرافتخار ایران زمین که بزرگی و عظمت اراده و ایمان او سایه امنیت و آرامش را به وسعت جهان اسلام گسترانید و نام و یاد ایشان و طنین گامهای مستحکم او آرام دل مظلومان و ستم دیده گان جهان شده بود.
خون پاک صدها هزار شهید ایران اسلامی در اقصی نقاط جهان که در طول سالها مظلومانه در راه
عاشقانه ترین عاشقانه های جهان
در برابر قلبم کم میاورند
وقتی که پای "تو" در میان است
.
بشنو!
فریاد عاشقانه ی قلبم را
دستهایم را که میگیری
نگاهم که میکنی
مشتاقانه تر از ثانیه ها...
عشق در وجودم میتپد
آوای بودنت، عاشقانه های جهان را میرقصاند
جهان در برق چشمانم میلرزد
و آغوشت تو گرم میکند تنم را...
با آرامشی از جنس بهشت... :)
.
آغوش تو آرامشی از جنس بهشت است
آرامشت از جنس "تو" در آینه ی "من"
خالیست جهان بی تو و عشقت شهِ قلبم!
بر بوم جهان با تو خوشست عشق کشید
بوی جان می آید اینک از نفس های بهاردستهای پر گل اند این شاخه ها ، بهر نثاربا پیام دلکش ” نوروزتان پیروز باد ”با سرود تازه ” هر روزتان نوروز باد ”شهر سرشار است از لبخند ، از گل ، از امیدتا جهان باقی است این آئین جهان افروز باد . . .
خسته ام. دستم به هیچ کاری نمی‌رود. توی خودم فرو رفته‌اند. دلم می‌خواهد یکی عاشقم شود و دوستم بدارد. خسته ام از این دنیای تنهایی. و آخر چه کسی کسی را چنان که ارسطو می‌گوید دوست خواهد داشت؟ نه این جهان، جهان من نیست. این جهان پر از نقص است و من حقیقتا از اینهمه نقص در جهان دلزده‌ام. امروز شنبه هست. کاش امروز که کتابخانه می‌روم کمی بیشتر تلاش کنم. دلم می‌خواد دکتری بخونم آی‌پی‌ام کاش...
جهان از کجا شروع می شود؟
این سوال یه نکته غلط و پنهان دارد و مانند تقسیم یک عدد بر صفر! پی پاسخ و مبهم می ماند.
نکته آن است که جا و مکان هم در محدوده ی جهان است و هر نقطه که جا و مکان معنی دارد، جهان هم معنا دارد. بنابراین مکانی که «جهان» نباشد وجود ندارد.
ادامه مطلب
مَردم منم ، اسباب هیاهو شده ام
هرجا که نیاز بوده من رو شده ام
برجام دوپهلوی سیاست مردان
وقت ظلمات نیمه شب رو شده ام
.
کانون تمام گفتگوهای جهان
بازیچه شهر آرزوهای جهان
سربسته تر از پیام سرّی در جنگ
پیچیده چنان بگو مگو های جهان .
پای خود را از گلیم دیگران بیرون بکشدست خود از آستین این و آن بیرون بکشخود قلم در کف بگیر و نقش تازه خلق کنسر نوشتت را ز دست آسمان بیرون بکشبرتری از هرکه هست و بهتری از هر چه بودروح را از بردگی ناکسان بیرون بکشمن نمی گویم ننوش از آب انگور حیاتجام خود از محفل نعره کشان بیرون بکشغم نباش و مردمان را پای بند خود نکنمثل شادی رقص از پیر و جوان بیرون بکشدشنه داری دشمنان دوست را گردن بزنتیغ نامردی ز کتف دوستان بیرون بکشسخت می گیرد جهان بر مردمان اهل حق
در خیالم هنوز زنده ای؛ هنوز دوربین شکاری ات را به دست داری و در بیابان ها، برای گرگ ها کمین گرفته ای. صدای تیراندازی تو از پشت خاکریز های نبرد، در گوشم طنین انداخته. هنوز از قدم های گرم تو، خاک عراق و سوریه مثل تنور، داغ است. هنوز سرم را با آرامش خاطر به بالشت می گذارم و از حمله ی گراز ها هراسی ندارم؛ زیرا به خود می گویم: حاج قاسم، آن سوی مرز ها ایستاده و دارد دفاع می کند... . اما بعد، به خودم می‌آیم و از خواب بیدار می شوم. باز به خواب می روم و بعد، ب
‍ ای خالق من ، پرده برانداز ببینم
عشقی که جهان عاشق آنست چه عشق است؟
دیوار ندارد و درش باز به هرکس
وابستگیش دربدری هست ، چه عشق است؟
سوزانده و از بوی خوشش عالم و آدم
چون باده زنان گشته از آن مست چه عشق است؟
سیراب کند با عطش هر تشنه لبی را ،
در بند کشد هرکه که دل بست ، چه عشق است؟
گویند که افلاک بنا شد به وجودش ،
هر دسته که همراه شده ، نگسست چه عشق است؟
از کرببلا جاری و در جوی جهان است
شاهراه جهان است نه بن بست ، چه عشق است؟
#احمد_یزدانی
#کربلا #اربعی
چگونه خرما را تازه نگه داریم؟ شاید تابحال بارها برایتان پیش آمده که با این مسئله رو به رو شده اید و نمی دانید که به درستی چگونه می توان خرماهای خریداری شده را طوری نگهداری نمود که تازه بمانند و خواص خود را از دست ندهند؟! به همین سبب مطلب زیر تمامی شیوه ها و روش های موجود برای این عمل را ذکر نموده است.
پیش از نگهداری درست خرما بهتر است بدانید که خرمای تازه و مرغوب را می توانید به راحتی از طریق فروشگاه ما و به صورت خرید آنلاین خرما انجام دهید و ت
دانلود رایگان کتاب دانشنامه اساطیر جهان pdf    
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتب تخصصی و حرفه ای | دانشنامه اساطیر جهان ... - ...nirikadesign.com › دانلود-کتب-تخصصی-و-حرفه-ای › دانشنامه-اساطی...منبع کنکور ارشد پیام‌نور .کتاب دانشنامه اساطیر جهان نوشته شده زیر نظر رکس وارنر و ترجمه شده توسط ابوالقاسم اسماعیل پور در سال 1389 توسط انتشارات اسطوره به ...
دانلود رایگان کتاب دانشنامه اساطیر جهان pdf :: دانلود کتابketabdownloadpdf.blog.ir › دانلود رایگان ک
 
پودر از سیرهای تازه و خشک شده که شامل آلیین و آلیناز هستند، اما شامل آلیسین نیست، ساخته میشود. طبق یک بررسی مارس ۲۰۰۱ منتشر شده در مجله تغذیه.
 
بیشتر تحقیقات نشان داده است که سیر تازه یک منبع مناسب تر برای کسب فواید سیر در بدن را فراهم می کند، اما کپسول سیر هم میتواند یک گزینه جایگزین باشد، به خصوص اگر شما بوی سیر تازه را دوست نداشته باشید. کپسول سیر حاوی پودر سیر غلیظ، اسانس یا عصاره سیر است. 
ادامه مطلب
#ترانهدارم از دست تو میرم ، من به جایی نرسیدمچشماتو قبله ی من کنبه خدایی نرسیدم
چه گناهی کرده قلبم که دلم شبیه دریاستتو که میری از کنارم یه کویر سرد و تنهاست
دلم آشوبه عزیزم، روزگارم تیره و تاربیا دستامو بگیر و در بیار از زیر آوار
بغض چند سالمو بشکن روزگار من سیاههمن فقط نگاتو میخوامنکنه اینم گناهه
پا به پای من بمون و قصه‌مونو تازه‌تر کناین روزا کنار من باشیه جهان و دس به سر کن
این هوا هوای درده، زنده باشی یا بمیریبایدم وقتی که رفتیواسه
بابک جهانبخش پایان تازه
دانلود آهنگ بابک جهانبخش پایان تازه با کیفیت ۳۲۰ و لینک مستقیم به همراه پخش آنلاین و متن ترانه
Download Song ♪ Babak Jahanbakhsh Payane tazeh ♪ With Best Quality + Lyrics
بزودی…دمو و تیزر قرار گرفت. زمان پخش نامشخص
 
منبع: گیتار موزیک
دانلود رایگان کتاب تاریخ مصور جهان pdf
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تاریخ مصور جهان دنیای باستان تاریخ : ابو عبدالرحمن الکردی ...archive.org › details › abo_abdrahman_kordi_barid_20150604۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - تاریخ مصور جهان دنیای باستان تاریخ. by: ابو عبدالرحمن الکردی ... عاطفه سلیانی. برای دانلود کتابهای بیشتر اینجا کلیک کن: مُنْتَدی إِقْرَأ الثَقافِی.
کتاب تاریخ مصور جهان دنیای باستان( با عنوان فرعی انسان ...www.pinterest.com › pinدانلود کتاب تاریخ مصور جهان دنیای باستان اثر
دانلود رایگان کتاب تاریخ مصور جهان 
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تاریخ مصور جهان دنیای باستان تاریخ : ابو عبدالرحمن الکردی ...archive.org › details › abo_abdrahman_kordi_barid_20150604۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - تاریخ مصور جهان دنیای باستان تاریخ. by: ابو عبدالرحمن الکردی ... عاطفه سلیانی. برای دانلود کتابهای بیشتر اینجا کلیک کن: مُنْتَدی إِقْرَأ الثَقافِی.
کتاب تاریخ مصور جهان دنیای باستان( با عنوان فرعی انسان ...www.pinterest.com › pinدانلود کتاب تاریخ مصور جهان دنیای باستان اثر
دانلود رایگان کتاب دانشنامه اساطیر جهان  
 
دانلود فایل   
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود کتب تخصصی و حرفه ای | دانشنامه اساطیر جهان ... - ...nirikadesign.com › دانلود-کتب-تخصصی-و-حرفه-ای › دانشنامه-اساطی...منبع کنکور ارشد پیام‌نور .کتاب دانشنامه اساطیر جهان نوشته شده زیر نظر رکس وارنر و ترجمه شده توسط ابوالقاسم اسماعیل پور در سال 1389 توسط انتشارات اسطوره به ...
دانلود رایگان کتاب دانشنامه اساطیر جهان pdf :: دانلود کتابketab
تازه دارد فهمم میشود چه بر سرم رفته است... اگر تمام اشعار ابتهاج و منزوی و شهریار را هم ممزوج کنم، باز هم کفاف دردهایم نمیشود... آنقدر دلگیرم که گویا جهان در برابر دلمرده است، به راستی مرگ واژه باشکوهی است برای اینگونه زیستن.. نمیدانم، این سکوت، این تحمل، این فریاد، این ناشکیبایی از کجا در وجودم رخنه کرد... هر چه تبر هم بزنم فایده نکند، انگار بعضی چیزها از درون فاسد شده است.. عزیز من! از من بشنو... آنقدر حیرانم که به جامی هم جمی جهان‌نما را بنگرم و
بزرگ ترین قاره کره زمین =اسیا(44میلیون کیلومتر مربع )
بزرگ ترین اقیانوس =کبیر یا آرام (166میلیون کیلومتر مربع )
بزرگ ترین شبه جزیره جهان =عربستان(3183100کیلومتر مربع)
بزرگ ترین جزیره جهان =استرالیا (7682300کیلومتر مربع)
بزرگ ترین دریای جهان =مدیترانه (2966000کیلومتر مربع)
بزرگ ترین دریاچه جهان =خزر یا مازندران (371795کیلومتر مربع)
بزرگ ترین خلیج جهان =مکزیکو
طولانی ترین رود جهان =نیل (6600کیلومتر)
پر آب ترین رودجهان=آمازون
بلند ترین آبشار جهان =انجل در ونزوئلا (
مَردم منم ، اسباب هیاهو شده ام
هرجا که نیاز بوده من رو شده ام
برجام دوپهلوی سیاست مردان
وقت ظلمات نیمه شب رو شده ام
.
کانون تمام گفتگوهای جهان
بازیچه شهر آرزوهای جهان
سربسته تر از پیام سرّی در جنگ
پیچیده چنان بگو مگو های جهان .
Ahmad Saeedi
Naz Nakon
#AhmadSaeedi
دل به دل راه نداره مگه 
چرا من دلم تنگ اما تو نه
قلب من با یه دنیا برات 
داره میجنگه اما تو نه
دل به دل راه نداره مگه 
چجوری به چشمت نیومد دلم
مثل من شو که لب تر میکردی
قید کل دنیا رو میزد دلم 
ناز بی اندازه نکن
زخمای دل منو تازه نکن
کی با تو میسازه نرو نرو
من دلم گیره پیشت اه
ناز بی اندازه نکن
زخمای دل من و تازه نکن
کی باتو میسازه نرو نرو 
من دلم گیره پیشت
خوب میدونی دلم تنگته آخه
اما عزیزم این نمیشه که
هرچی میگم میگی باشه بعد 
خیلی وقت است که
می‌خواهم بنویسم؛ از کبوتری که در ایوان کوچک‌مان لانه کرده، از دخترانی که
روزهاست من را خانوم فارسی صدا می‌کنند، از آشپزی و شعفی که وقت مخلوط کردن خوراکی‌ها
با هم به من دست می‌دهد، از اتو کردن لباس‌های مردی که دوستش دارم، از تمام شدن
کلاس‌های ارشد، از شعرهای تازه‌ای که می‌گویم، از رویاهایی که می‌بافم، از لحظه‌های
دو نفره و درک شیرینیِ از خود گذشتگی‌های دو سویه، از دوستان جدیدی که پیدا کرده‌ام،
از خانۀ دوست‌داشتنی‌م
دانلود رایگان کتاب تاریخ مصور جهان pdf
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تاریخ مصور جهان دنیای باستان تاریخ : ابو عبدالرحمن الکردی ...archive.org › details › abo_abdrahman_kordi_barid_20150604۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - تاریخ مصور جهان دنیای باستان تاریخ. by: ابو عبدالرحمن الکردی ... عاطفه سلیانی. برای دانلود کتابهای بیشتر اینجا کلیک کن: مُنْتَدی إِقْرَأ الثَقافِی.
کتاب تاریخ مصور جهان دنیای باستان( با عنوان فرعی انسان ...www.pinterest.com › pinدانلود کتاب تاریخ مصور جهان دنیای باستان اثر ش
از هر طرف خبرهای دلهره آور به سمتم میاد . به خودم میگم تو که نمونه این رو قبلا هم داشتی پس نباید اینجوری به هیجان بیای و دلت هرری بریزه . اما انگاری دردها جنس شون اینجوریه که هر بار که سمتت میان تازه ان ! حتی اگه برای سالیان درگیرشون بوده باشی. 
قصه ی خوشحالی اما اینجوری نیست . خوش حالی ها ، همه یه جورن ...
جان من , که ندارمت اینهمه رخت تازه تن نکن از دور که می بینمت باز شعر می شوی و از دهان فکر جاری ... نمی دانم شخص تو کیستی اما شخصیتت را خوب می شناسم و نیز می دانم حال که می خوانی فکرش را نمی کنی این شعر توست ... دوست داری و می گویی : یعنی کیست آن خوش اقبالی که این چنین عاشقی دارد کاش من جایش بودم و کسی این چنین با نوشتن مرا بر دل ها نقش می کشید ... #الهام_ملک_محمدی
خیلی اتفاقات در زندگی هست که در لحظه دردناک جلوه میکنه اما با گذر زمان ثمر میده و طور دیگه ای به چشم میاد.گاهی از دور که به یک شکست نگاه کنی و جزئی نگری رو پشت سر بگذاری یک موفقیت می بینی. 
زمان دادن و فاصله گرفتن باعث میشه از نظرگاه تازه ای به خودت و جهان نگاه کنی؛ فاصله گرفتن از هر اونچه که بخش مهم جهانت بوده یا هست.
پاک کنید... 
گذشته ی تمام شده را...
اگر عکسی دارید که شمارا به عمق گذشته بر میگرداند...
اگر نوشته ای از رفته ها دارید...
اگر گلی خشک شده در گلدان گوشه اتاق شمارا ساعتها به رویاهای دور تمام شده میکشاند...
پاک کنید...!
گذشته ای که تورا متوقف میکند...
مانع از جریان انرژیهای جدید است...
پاک کنید انرژیهای صرف شده و تمام شده را...
راه را برای انرژیهای تازه باز کنید...
برای رویاهای تازه...
آدمهای تازه...
راه را برای زندگی تازه تر باز کنید...

+ از صبح چندین بار این مت
ریدایرکت چیست؟ ریدارکت به معنای پند به مکان تازه است . در وب , ریدارکت Redirect هم معنی است با انتقال بازدیدکننده به مکان تازه . به عبارت دیگر هر زمان فرد یا این که قابل انعطاف افزاری به آدرسی وارد شود که ما نمی‌خواهیم , آن فرد یا این که اپلیکیشن را به نشانی تازه منتقل می‌کنیم .
 
ادامه مطلب
طرز تهیه نان باگت تازه و خوشمزه
 درست است که تقریبا همه نوع نانی را می‌توان از نانوایی‌ها و حتی سوپرمارکت‌ها تهیه کرد اما نان خانگی همیشه طعم بهتری دارد و در ضمن به این ترتیب می‌توانید سر سفره نان داغ و تازه داشته باشید. نان باگت یکی از انواع نان فرانسوی پر طرفدار است. اما باگت مانده کیفیت نان تازه را ندارد و معمولا موقع مصرف خرد میشود. اگر از کسانی هستید که دوست دارید همیشه نان تازه داشته باشید و بتوانید به راحتی با آن ساندویچ تهیه کنید
 
«اسرافیل» فیلم تازه آیدا پناهنده است که سال گذشته با فیلم «ناهید» در جشنواره فیلم کن در بخش نوعی نگاه شرکت کرد.
تهرانی در فیلم تازه آیدا پناهنده
هدیه تهرانی در این فیلم در کنار بازیگرانی چون پژمان بازغی و مریلا زارعی نقش آفرینی می کند. فیلمبرداری «اسرافیل» از اوایل آبان شروع شده است و در شمال کشور ادامه دارد.

ادامه مطلب
۱۰ ژانویه ۲۰۱۶، وقتی وبلاگی رو در بلاگ اسپات  میروندم، به جای بدرقه نوشته بودم بدرغه. 
و امروز بعد از ۳ سال این غلط املایی رو دیدم. زمان زیادی گذشته اما تازه‌ بود نوشته. اونقدر تازه که لازم دیدم برای خاطراتی اینقدر زنده باید تصحیح کرد غلط‌ها رو.
Fresh Pistachio – 500 gr
⭐⭐⭐⭐⭐
ویژگی های محصول:
خرید با تخفیف ویژه پسته تازه – 500 گرم
Fresh Pistachio – 500 gr
دسته بندی محصول :
#خوردنی_و_آشامیدنی
برای خرید با تخفیف ویژه پسته تازه – 500 گرم
Fresh Pistachio – 500 gr یا دیدن جزئیات بیشتر بر روی لینک زیر یا بر روی عنوان محصول کلیک کنید.پسته تازه – 500 گرم
Fresh Pistachio – 500 gr
[عکس 320×320]
دیدن توضیحات و تخفیف برای خریدنمشاهده مطلب در کانال
درست است که تقریبا همه نوع نانی را می‌توان از نانوایی‌ها و حتی سوپرمارکت‌ها تهیه کرد اما نان خانگی همیشه طعم بهتری دارد و در ضمن به این ترتیب می‌توانید سر سفره نان داغ و تازه داشته باشید. نان باگت یکی از انواع نان فرانسوی پر طرفدار است. اما باگت مانده کیفیت نان تازه را ندارد و معمولا موقع مصرف خرد میشود. اگر از کسانی هستید که دوست دارید همیشه نان تازه داشته باشید و بتوانید به راحتی با آن ساندویچ تهیه کنید این نان فرانسوی مناسب شماست. البته
دانلود آهنگ کردی آوات بوکانی تازه بوک
Download Music Kurdi Awat Bokani Taza Buk
دانلود اهنگ تازه بوک از آوات بوکانی با متن شعر و ترانه از سایت پلی نیو موزیک
برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …
متن آهنگ آوات بوکانی تازه بوک
….
دانلود آهنگ کردی آوات بوکانی تازه بوک با لینک مستقیم
 
امشب چه شبی است بهتر از یک دهر است
آواز جهان مژده از صد بهر است
صد بهر به گوش این جهان یک راز است
وآن راز محمدی پسند، آن ساز است
آن راز دهد مژده به هر دل ای دوست
بر گوش جهان نغمه ی یا الله است
امشب شب مهمانی و شب، شوق و نداست
تا صبح به گوش ماه،قل هو الله است
یا حق کنم از بهر سجود خوش اقبال
من عاشقم و حاجت این شب یاد است
امشب شب قدر و شب فتوا و دعاست
ای مونس من، عشق همه ثار الله است
خونی که شده جاری ز بوی الله
دارد این ندا که یار ما قران است
خب امروزم شروع شد من از ساعت هفت هی بیدار شدم هی خوابیدم به بهانه های مختلف :( الان تازه میخوام روزمو شروع کنم. زبان درس یک کتاب جدید رو بخونم به سی دیش گوش کنم لغاتشو حفظ کنم دیکته رو بنویسم. بعد کتابمو بخونمو کلی جلو ببرمش. دفتر استادمو بخونم زبان فرانسویمو درس جدیدشو بخونم نگاهی به عکسها‌ چند تا عکاس جدید رو جلو ببرم و در آخر ۵۰۴ دررس یکشو بخونم. به نظرت خیلی کارام زیاده؟ بهشون میرسم اگه الکی وقت هدر ندم و هی استراحت نکنم البته یسریاش زمان ز
قطار شو که مرا با خودت سفر ببری
بــه دورتر برسانی ــ بـــه دورتر ببری
تمـــام بـــود ونبـــود مرا در ایــن دنیــا
که تا ابد چمدانی ست مختصر ببری
و من تمـــام خودم را مسافرت بشوم
تو هم مرا به جهان های تازه تر ببری
سپس نسیم شوی تو و بعد از آن یوسف ...!
کـــه پیرهن بشوم تــــا مرا خبــــر ببـــری
مرا به خواب مه آلود ابرهای جهان
بــه خواب های درختانِِِِ بارور ببری
و بعد نامه شوم من ... چه خوب بود مرا
خودت اگــر بنویسی ــ خودت اگـــر ببری
عجیب نیست که
بر اساس بررسی‌های انجام شده در خصوص قدرتمندترین اقتصادهای جهان، ایالات متحده آمریکا از سال ۱۸۷۱ تا کنون، در جایگاه نخست این لیست قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ٢٠١٩ نیز جایگاه خود را حفظ کند.
مراحل مختلف چرخه‌های اقتصادی، به طور مداوم باعث تغییر و تحول اقتصاد سراسر جهان می‌شود. اما جالب توجه است که اقتصادهای قدرتمند جهان، به همین سادگی جایگاه خود را از دست نمی‌دهند. با نگاهی به لیست 10 اقتصاد برتر جهان از سال1980 تا کنون، شاهد ثا
قدبلندترین افسر پلیس جهان با بیش از 2 متر قد +عکس
جاگدیپ سینگ با قد ۲ متر و ۲۸ سانتیمتری خود به عنوان قدبلندترین افسر پلیس جهان شناخته می‌شود.
اگر کسی دلش بخواهد با قدبلندترین افسر پلیس یک عکس سلفی بیندازد احتمالا به یک نردبان نیاز خواهد داشت چون قدبلندترین افسر پلیس در هند زندگی می‌کند و قدش 2 متر و 28 سانتیمتر است. جاگدیپ سینگ، افسر پلیس ترافیک شهر پنجاب هند ادعا می‌کند به عنوان بلندترین افسر پلیس جهان می‌تواند هر تخلفی که در خیابان‌های
با دانلود بازی پوکر بر روی موبایل و کامپیوتر خود میتوانید به راحتی با باز کردن اپلیکیشن بازی پوکر بر روی سیستم عامل اندروید یا اپل ios موبایل خود به صورت آنلاین با بازیکنان دیگر در سرتاسر جهان پوکر آنلاینبازی کنید و از رقابت با پوکر بازان جهان و چت کردن با آن ها حس و حال بازی کردن بر روی میز پوکر واقعی را تجربه کنید.ما در این پست ابتدا بهترین بازی های پوکر آنلاین برای اندروید و ios که با پول غیر واقعیمیباشند را معرفی میکنیم برای افرادی که تازه
 
گوشی‌های هوشمند با ورود خود به عرصه زندگی انسان‌ها جایگاه و اهمیت بسیار مهمی را کسب کرده‌اند و به جرات می‌توان گفت که محبوب‌ترین ابزار هوشمند در جهان می‌باشند که طیف وسیعی از مردم دارای یک گوشی هوشمند بوده و یا به دنبال خرید آن هستند. شرکت‌های مطرح تولید کننده گوشی‌های هوشمند در جهان نیز در رقابت شدید با یکدیگر قرار دارند تا با ارائه مدل‌های مختلف با امکانات متفاوت و به‌روز توجه کاربران را به سوی محصول خود جلب نموده و سهمی از بازار
در این پست سایت تازه کار Stable Calm را معرفی می کنیم. این سایت به تازگی راه اندازی شده است. آن چنان تازه کار است که طبق اطلاعات خود سایت مبلغ پرداخت آن عدد صفر بوده است، یعنی تا به حال هیچ پرداختی نداشته است و تعداد اعضای آن تا به حال به هزار نفر هم نرسیده است، ولی در زمان کم رشد تعداد اعضای قابل توجهی داشته است.
ادامه مطلب
جدیدترین کشور جهان کدام است ؟این گونه نیست که تعداد کشور های جهان دائما در حال افزایش باشد ، همچنین اگر یک نهاد سرزمینی، خود را به عنوان یک کشور مستقل اعلام کند ، کشور های دنیا به آن به چشم یک کشور جدید نگاه نمی ‎کنند. چنانچه در بخش سرگرمی و گوناگون نمناک می خوانید جدید ترین کشور شناخته شده بین الملی در جهان ، کشور افریقایی سودان جنوبی است که در تاریخ 9 ژوئیه 2011 استقلال خود را اعلام کرد و بعد ها به عنوان عضو جدید سازمان ملل شناخته شد.

ادامه مط
فراد ثروتمند جهان هیچوقت به طور شانسی ثروتمند نشدند زیرا مغز خود را به کار گرفته اند و از جایشان بلند و زحمت کشیده اند در ادامه با معرفی 30 نفر از پولدارترین افراد جهان در سال 2020 سایت تالاب را دنبال کنید.
 
بیشتر افراد ثرومتمند جهان را مردان و زنان در حوزه تکنولوژی و فناوری تشکیل می دهند که این اهمیت بالای فناوری در زندگی انسان ها را نشان می دهد. براساس شاخص میلیاردرهای بلومبرگ (Bloomberg Billionaires Index) که اخیرا لیستی از 500 میلیاردر بزرگ در آن به صورت
در این پست سایت تازه کار Stable Calm را معرفی می کنیم. این سایت به تازگی راه اندازی شده است. آن چنان تازه کار است که طبق اطلاعات خود سایت مبلغ پرداخت آن عدد صفر بوده است، یعنی تا به حال هیچ پرداختی نداشته است و تعداد اعضای آن تا به حال به هزار نفر هم نرسیده است، ولی در زمان کم رشد تعداد اعضای قابل توجهی داشته است.
ادامه مطلب
قدرتی که غلبه کرده، به مغلوبان خویش، مثل اشیاء می‌نگرد. گاهی به آنها خیره می‌شود، گاهی همه آنها را نادیده می‌گیرد. گاهی روی یکی تمرکز می‌کند. گاهی آرایش آنها را به هم می‌ریزد. اما بالاخره حوصله‌اش از این همه اشیاء مغلوب سر می‌رود. همه را با یک لگد به گوشه‌ای پرتاب می‌کند. اگر به درستی همه مغلوبان شیء شده باشند، قدرت آنکه غالب شده، دیگر به پایان رسیده است. او که غلبه کرده، میل سیری ناپذیری دارد به نمایش‌های تازه قدرت. درست مثل قماربازی که
فک کنم کاربر های وبلاگ از پست های قبلی زیاد حمایت نکردن توی پست گلایه بیشتر توضیح دادم امیدوارم این پست برای شما عزیزان بهتر باشه یک میلیون کومبو اکانت های جیمیل دامپ کردم تازه تازه

لینک دانلود
===========================================================
دانلود
===========================================================
«ملت ایران در روز 22 بهمن، با نمایش وحدت کلمه و اتحاد خود، جبهه استکبار را بار دیگر همچون گذشته مبهوت خواهد کرد.»
از کلیه خادمیاران گر امی شهرستان مینودشت و حومه و خانواده محترمشان دعوت می گردد با حضور خود در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن، شکوه اعتماد ملی و نمایش اقتدار نظام اسلامی را در صفوف به هم پیوسته به جهانیان نشان دهیم تا موج بیداری اسلامی در سراسر جهان جانی تازه بگیرد و با طنین فریاد ا... اکبر در سایه ولایت ولی امر مسلمین جهان، حکومت صالحان را
تا قبل از اینکه عاشقش بشم، هیچ آرزویی نداشتم، وقتی شناختمش و شیفته اش شدم تازه فهمیدم آرزو یعنی چی و واسه اولین بار یه آرزو کردم... حالا همه آرزوم شده بخشش و گذشت او. کاشکی زمان به عقب برمیگشت، کاشکی بیشتر قدرشو میدونستم... حالا که از چشمش افتادم، تازه فهمیدم بودنش چه نعمتی بود و نبودنش چقدر دردناک...
دانلود فیلم جدید جهان با من برقص محصول 1399 اثری از سروش صحت, دانلود فیلم جدید جهان با من برقص با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4k, دانلود فیلم جدید سینمایی ایرانی جهان با من برقص بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه دانلود فیلم جدید

ادامه مطلب
تازه دو هفته ست که وارد این مسئولیت های اجرایی شدم . اما همین دو هفته چقدر برایم درس داشت . در بازه ی همین دو هفته فهمیدم که چه طور آدم های مدعی دوستی که اگر یک روز در مقابل آنها ایستادی و از حق گفتی کاملا کاملا ورقشان بر می گردد . در بازه ی همین دو هفته آدم هایی را دیدم که چقدر می توانند پلید و کثیف باشند و به خاطر چند ملیون آخرتشان را بفروشند . حیوانیت آدم هایی را دیدم که عقل وسیله ی سبُعیتشان شده است . در همین دو هفته فهمیدم که چیزی که تا دیروز از
دانشمندان داروهای تازه ای را تهیه کرده اند که حملات میگرن را کم می کنند.
نتیجه های ای تحقیق نشانگر این می باشد که  ، این دارو تازه به وجود آمده
توانایی این را داد که حملات میگیرن را در اشخاص دچار از نصف هم بیشتر کم کند.
این دارو اولین معالجه جلوگیری شده از میگرن در ۲۰سال گذشته به حساب می آید.
داروی جدید میگرندر این تحقیق با انجام دادن آزمایش هایی بر ” ارنوماب” دریافتند که این دارو حمله کردن میگرن را از
نصف هم کمتر می کند ، این دارو امید تازه ای
پی آرامش شب می‌گردم. از شب‌ چه می‌شود نوشت؟ که ننوشته باشند؟ همه جهان انگار مواجهه است. مواجهه من با خودم و همه چیز. سیگار توی دستم نفس می‌کشد. به کور سوی زننده‌ی چراغ‌ها از دور می‌نگرم. به رفتن ماشین‌ها از بالای یک‌ بزرگراه. به دویدن انگار یک مسابقه است در گذراندن. ثانیه‌ها می‌چرخند مثل‌ پاهایم پاندول وار. خوابم؟ جهان خواب است؟ یا همه تبدیل شده‌ایم به همان چراغ‌های دور ِ زننده. چه‌چیزی است جهان جر خنکا و یخ‌زدگی مسکوت شب؟
♬♪♬♪ایران ای سرای امیدبر بامت سپیده دمیدبنگر کزین ره پر خونخورشیدی خجسته رسیداگر چه دلها پر خون استشکوه شادی افزون استسپیده ما گلگون است ،وای گلگون است♬♪♬♪ که دست دشمن در خون استای ایران غمت مرسادجاویدان شکوه تو بادراه ما راه حق راه بهروزی استاتحاد اتحاد رمز پیروزی استصلح و آزادی جاودانه در همه جهان خوش باد یادگار خون عاشقان،ای بهار تازه جاودان در این چمن شکفته ♬♪♬♪ باد……
 
کتاب اعتراف
لف تولستوی کتاب اعتراف
را بعد از گذراندن دوران سختی از زندگی خود که دچار یاس و سرشکستگیِ عمیق
روحی شده بود به نگارش درآورد. این کتاب هشتمین جلد از مجموعه تجربه و هنر زندگی از انتشارات گمان است.
تولستوی
در اوج شهرتش به شکی عمیق از زندگی رسید و سوالاتی از قبیل معنای زندگی
باعث شد تا نیم نگاهی به سراسر گذشته‌اش داشته باشد. و به دنبال پاسخ
پرسش‌های فلسفی‌ای که آزارش می‌داد برود. تولستوی بعد از گذر از آن دوران
سخت که دائما بین ش
انگار تازه از یه خواب مزخرف زمستونی بیدارم.هیچی خوب نیست...نه حال دنیای درونم و نه حال جهان بیرون...
امیدوارم بتونم درستش کنم یا حداقل یکم اوضاع بهتر شه...
برای خودم متاسف م که اینقدر هوش هیجانی پایینی و دارم و سربزنگاه هایی که برام مهم ن گند زدم:اونم به بدترین شکل ممکن.واقعا از خودم خجالت میکشم.من این ادم رو نمی خوام و عوض ش میکنم و به چپم که تا الان کسی نتونسته یا نشده و یا هر شر و ور دیگه ای.من باید انجامش بدم چون بهش نیاز دارم؛همونقدر ی که به اک
الان داشتم فکر میکردم که باید خیلی پخته تر رفتار کنم
مثلا وقتی یکی داره میگه پلویی که شب تا صبح تو یخچال بمونه دیگه میزان قندش بیشتر شده و خوردنش ضرر داره و باس تازه تازه پلو دم کرد و خورد، یا مثلا میگه سیب زمینی پخته که اگه بمونه دیگه وحشتناکه و سم تولید میکنه و باس تازه تازه پخته شه و خورده شه،
من نباس فرتی راستشو بگم که حاجی من بخاطر شرایط زندگیم برنج پنج شیش روز مونده تو یخچالو همینجوری از یخچال در میارم و بدون گرم کردن همونجوری سردسرد سرپ
بسم الله الرحمن الرحیمامام زمان در آیین هندیان
دور دنیا تمام شود به پادشاه عادلی در آخرالزمان که پیشوای ملائکه وپریان و آدمیان باشد.
و حق و راستی با او باشد وآنچه در دریاها و زمین ها و کوه ها پنهان باشد همه را به دست آورد و ازآسمان ها و زمین آنچه باشد خبردهد واز او بزرگتر کسی به دنیا نیاید.
پس از خرابی دنیا پادشاهی در آخرالزمان پیدا شود که پیشوای خلایق باشد و نام او "منصور" باشد.تمام عالم را بگیرد و به دین خود آورد و همه کس را از مومن و کافر بشنا
دانشمندان داروهای تازه ای را تهیه کرده اند که حملات میگرن را کم می کنند.
نتیجه های ای تحقیق نشانگر این می باشد که  ، این دارو تازه به وجود آمده
توانایی این را داد که حملات میگیرن را در اشخاص دچار از نصف هم بیشتر کم کند.
این دارو اولین معالجه جلوگیری شده از میگرن در ۲۰سال گذشته به حساب می آید.
داروی جدید میگرندر این تحقیق با انجام دادن آزمایش هایی بر ” ارنوماب” دریافتند که این دارو حمله کردن میگرن را از
نصف هم کمتر می کند ، این دارو امید تازه ای
دانشمندان داروهای تازه ای را تهیه کرده اند که حملات میگرن را کم می کنند.
نتیجه های ای تحقیق نشانگر این می باشد که  ، این دارو تازه به وجود آمده
توانایی این را داد که حملات میگیرن را در اشخاص دچار از نصف هم بیشتر کم کند.
این دارو اولین معالجه جلوگیری شده از میگرن در ۲۰سال گذشته به حساب می آید.
داروی جدید میگرندر این تحقیق با انجام دادن آزمایش هایی بر ” ارنوماب” دریافتند که این دارو حمله کردن میگرن را از
نصف هم کمتر می کند ، این دارو امید تازه ای
میگفت تاکید بیش از حد بر ایگو، زندگی مارو تباه میکنه اتفاقا، فروید باید ساکت بشه. نزدیکی بیش از حد بر ابژه(شی ء، دیگری، دوزخِ سارتر)، موجب اضطراب است. (درد من هم همین بود) به دلیل اینکه ما در جهانِ دیگری، ثانوی هستیم، همانطور که جهان من ابتدا برای خودم است. و ترس از دوم بودن، ترس از تفاوت معیارها و متر و اندازه های جهان او و جهان من، باعث اضطرابمان است.  اما من ترسم از دست دادنِ دنیای خودم در مواجهه با دیگری ها بود...
چه اندوهبار است ای خدایان، جهان به شب هنگامان، و چه رازگونه است مهی که مرداب‌ها را می‌پوشاند. اگر پیش از مرگ رنجی فراوان برده با‌شی و اگر در این وادی مه‌گرفته به درماندگی پرسه‌ای زده باشی و اگر بار گران جانکاهی بر دوش، گرد جهان می‌گشتی، می‌فهمیدی. و اگر خسته باشی و بی‌هیچ بیم و دریغی به ترک جهان و ترک مه و مرداب و رودخانه‌هایش رضا داده باشی، می‌فهمیدی. اگر حاضر بودی با قلبی سبک به کام مرگ فرو روی و می‌دانستی که تنها مرگ مرهم زخم تو است،
+سلام.-علیک.+خوش اومدین.-مزاحم که نیستم.+این چه حرفیه؟شما مراحمید!-خیلی ممنون.+به فرمایید داخل.-به چه خونه ای داری؟+قابل نداره.تازه تاسیسه معمارش هم خودمم!-جدا؟+بله.-من میتونم از این به بعد هر وقت دوست دارم به اینجا سر بزنم؟+خونه ی خودتونه.-چرا حالا سبز؟+عشقه!-سبز؟+اره باو.-کلا همینه ؟+چی؟-محتوای خونت.+نه بابا تازه تو اولین مهمون خونمی قراره از الان کلی پست بزارم.-جدا؟+البته.-پس هرچه سریعتر شروع کن.+چشم
 
 باز می‌توانم نفس بکشم. راه نفسم را فریادی که برای گل دوم کشیدم باز کرد. فکر می‌کردم شاید دیگر فوتبال مرا آن‌قدرها خوش‌حال نکند. آن خوش‌حالی با اطمینانی که دوامش مثل شادی یک‌شبه‌ی برد پاری‌سن‌ژرمن نباشد، که غصه‌ی «بعد چه می‌شود؟» ننشیند به جای آن توی دلم. فصل جدید شروع شد و قصه‌ها از سر گرفته می‌شوند. امید باز به سکوها برمی‌گردد. دلمان دوباره تپش می‌گیرد. می‌شود این بار؟ 
بازی شروع پاسخ خوشایندی است. تماشای بازیکنانی که خواستن، آ
آنها که راه می افتند تازه به خطرها می رسند و آنها که شتاب بر می‌دارند، باید حتی لرزش ها را کنترل کنند؛
چون در سرعت های زیاد یک دهم ثانیه انحراف، سی هزار کیلومتر انحراف است
و این است که یک کبر، یک حرص، یک بخل و یک حسد و یک شتاب، شیطان و آدم و پسر آدم و یونس را از عظمت های زیاد به تبعید ها و زندان ها گرفتار نمود.
اما ما با این که جامع الشرایط هستیم و تمام اینها را با هم داریم، هنوز زندانی شکم ماهی ها نگشته ایم.
تفاوت در همان سرعت و شتاب است.
در سرع
من هر روز ساعت شش و بیست دقیقه‌ی صبح بیدار می‌شوم. هر روز از این‌که چند سانتی‌متر آن‌طرف‌تر کنار من دراز کشیده‌ای تعجب می‌کنم و چند ثانیه را به تماشا و حیرت و شنیدن صدای نفس‌هایت می‌گذرانم. بعدتر بلند می‌شوم و توی اتاق‌ها و نشیمن و پذیرایی می‌چرخم و وسایلم را از گوشه و کنار جمع می‌کنم و برای رفتن به محل کارم آماده می‌شوم. اما فقط صبح‌هایی که تو هم بیداری، جوانه‌ی تازه روییده در گلدان‌ را می‌بینم و رنگ قشنگ آسمان را به وقت طلوع آفتا
لَکان میگفت تاکید بیش از حد بر ایگو، زندگی مارو تباه میکنه اتفاقا، فروید باید ساکت بشه. نزدیکی بیش از حد بر ابژه(شی ء، دیگری، دوزخِ سارتر)، موجب اضطراب است. (درد من هم همین بود) به دلیل اینکه ما در جهانِ دیگری، ثانوی هستیم، همانطور که جهان من ابتدا برای خودم است. و ترس از دوم بودن، ترس از تفاوت معیارها و متر و اندازه های جهان او و جهان من، باعث اضطرابمان است.  اما من ترسم از دست دادنِ دنیای خودم در مواجهه با دیگری ها بود...
عنوان از ساموئل بکت کبیر (برای کوتاه نویسی چون من شاید این نوشته طویل باشد ولی تقاص نبودن هایم میشود)
نوشتن سخت است ننوشتن سخت تر. روزی به این فکر میکنم که اوایل دهه بیستم چگونه گذشت چه شد که از یک جوان بیست ساله به یک جوان میان سال و بعد به پیری رسیدم. جوابم قطعا این است که چاره ای نداشتم مگر میشد زمان را نگه دارم مگر می توانستم کاری جز گذران وقتم داشته باشم قطعا به این هم میرسم که شاید و شاید بهتر از این هم میشد استفاده کرد و شاید یک قدم جلوتر ا
الان یعنی نیم ساعت برم عقب بعد اونم دو ساعت، پس ساعت تازه شده 11 اونجا. تازه باشگاهش تموم شده تا برگرده دوش بگیره و بعدم خسته و کوفته. کی حرف بزنیم پس؟
+ وارد چیزی شدم که اصلا فکرشم نمی کردم. امیدوارم شیرینیش همیشه باقی بمونه. 
کار این روزام شده در نظر گرفتن اختلافات زمانی مکانی! میشه این اختلاف از بین بره؟!
++ آخر هفته بعد بالاخره میرم کویر. امیدوارم فوبیام اذیتم نکنه! (کاش اونم بود...)
 
 
محسن جلال پور
 
چرا محیط کسب وکار در عربستان بهتر از ایران شده و چرا ما عین خیالمان نیست؟
در تازه ترین گزارش سهولت راه اندازی کسب وکار در اقتصادهای جهان، رتبه ایران یک پله بهتر شده اما عربستان سعودی بالاترین نمره را در بهبود رتبه به دست آورده است.جز عربستان، رتبه کشورهای اردن، توگو، بحرین، تاجیکستان، پاکستان، کویت، چین، هند و نیجریه بیشترین میزان بهبود را داشته‌اند. 
 
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
باسلام خدمت مهدی دوستان عزیز ازهمراهی وهمکاری شمادوستان عزیز متشکریم. 
ان شاءالله باحمایت وبازدیدهای مستمر شما خوبان واطلاع رسانی به دوستان ونزدیکان خود کمک کنید تا صفحه تازه تاسیس حضرت ولی عصر(عج) بانیرویی مضاعفترازقبل به کار خودادامه دهد.
(به روایتی:کودک تازه کار صفحه راه رفتن رابلد شود.)
منتظر نظرات وانتقادات شما هستیم.ان شاءالله.
سوالاتی کم و بیش ذهن دوست داران قهوه و حتی کسانی که قهوه نمی نوشند را مشغول کرده است که:
قهوه تازه یا فله با قهوه فوری چه تفاوتی دارد؟
قهوه های فوری:
این نوع قهوه ها طی مراحل و فرآوری هایی به قهوه فوری “Instant Coffee” تبدیل می شود که پودر قهوه به محض تماس با آب جوش رنگ می دهد و آماده مصرف می شود و زمان کوتاهی طول می کشد تا قهوه تان آماده شود. این نوع قهوه ها همراه با طعم دهنده ها و اسانس ها می باشند.
قهوه های تازه:
این قهوه ها به صورت روزانه یا هفتگی رست
سردار سلیمانی تازه به تکثیر نشست
تکثیر شدن شهید 
از عجایب رحلت شهید آن است که خون پاک او سبب می شود با اینکه جسمش تکه تکه شده، شخصیت او در بین ارادتمندانش تکثیر شود، این هم نوعی از حضور و شاهد بودن و زنده بودن شهید است، و از این طریق از باب من سن سنة حسنة، بل أحیاء می شود و عند ربهم یرزقون. 
دراین غذا از چهار نوع سبزی استفاده میشود که بر اساس محل زندگی خود می توانید ازآن‌ها استفاده کنید. یا این که تنها می توانید از شوید استفاده کنید، دراین صورت باید بجای یک چهارم فنجان شوید، از یک فنجان شوید استفاده کنید. درکنار این غذا می توانید از ترشی کلم، لیمو یا خیار شور استفاده کنید. همچنین در این جا با استفاده از زعفران و آب لیمو بوی ماهی را کاهش می دهیم.
مواد لازم
= ۲ فنجان برنج دانه بلند باسماتی
= ۳ تکه ماهی تیلاپیا یا ماهی موردنظر خودتان
=
خدایا چقدر این دنیا بالا و پایین داره
خدایا شکرت من همین امواج را می خواستم
این تازه اول راه عاشقیت... 
برای فتح دریای پرتلاطم الهی باید آماده شد... 
نه اشتباه می کنم
باید بتوانم در این تلاطمات آمادگی، تمرین کنم... 
تا بدون واهمه ای بتوانم در دریای مواج الهی با آرامشی الهی غرق شوم
و این تازه آغاز عاشقی و اول یک سفر بزرگه...
 
 
نمیدونم این رابطه ای که تازه با میم شروع شده درسته یانه
اما بشدت احتیاج دارم از نوع عاطفی!
همین که باشه حرف بزنیم
دردودل کنم برام کافیه
نمیدونم درسته یاغلط!
فقط میدونم به همچین دوستی احتیاج دارم
کاش میشد دوست تازه پیدا کرد باهاش سینما رفت
رستوران کافه!نمیدونم یه چی که حالمو خوب کنه!
دلم تنگه برا اون روزای خوب کاش میشد بازم اون حال خوب وروزای خوب برگرده
احساس نیاز کردم که راجب چیزی که همین الان خوندمش حرف بزنم. هرچند، کتاب هنوز تموم نشده. واسه من تازه شروع شده حتی، چون موضوعاتش بیشتر به علایقم نزدیکه. 
این کتاب، به چند بخش موضوعی تقسیم شده. (1. خدا، 2. درست و نادرست، 3. سیاست، 4. جهان خارج، 5. علم، 6. ذهن، 7. هنر) و تو هر بخش یک سری نظریه های معروف رو میگه، نظر مخالفانشون و نقداشونم میگه. هدفش آشنایی با نظریه ها و طرز تفکر فلسفیه. آخر هر بخش هم یه سری منبع معرفی میکنه برای مطالعه بیشتر، چون مثلا بخشی از
خوب   راحت   زیبا   خوشگل   چاق  لاغر   صاف  کج     برقی     ایستاده    شیب   قائم   داغ   سرد   گرم     تند  ترش   شیرین   تلخ     عمیق    سطحی    پایدار    همیشگی     لحظه ای     خوشایند    دلخواه     طولانی   کوتاه     ماهر    تازه کار   بیکار     تنبل     شجاعانه    قدیمی  نو     تازه     پیر     جوان     فهمیده     نوآور    صمیمی کوتاه بلند     پرحرف     کم حرف     زبان بسته     پرگو       پرچانه     همدل     همراه     همخانه     مهربان     اصل      اصیل  
بسمه تعالی...
خبر رو که شنیدم کل دنیام تیره و تار شد...انگار جهان یه لحظه وایساد که من بتونم خبر رو درک کنم...
مامانم گریه میکرد...
تموم جهان هم انگار با من شروع به گریه کرد...

عموی چهل ساله م به دلیل سرطان دستگاه گوارشی فوت کرد...
خیییلی درد کشید...از سال تحویل سال 1397 تا الان درد کشید...
شده بود پوست و استخون...
از همه ی ده تا عموی دیگه م بیشتر دوسش داشتم...
توی ذهنم تموم خاطراتم رژه می رفتن...
و این خاطره از همه پر رنگ تر...:
قبل از اینکه عمل کنه و روده شو برد
1-چند پر زعفران +یک تکه چوب دارچین +3عدد هل درسته داخل آب جوش بریزید بعد از چند دقیقه که دم کشید کمی گلاب اضافه کنید.( شادابی و از بین بردن کسالت)
2- زنجبیل تازه 2حلقه +چای سبز1قاشق داخل قوری بریزید آب جوش روش بریزید بعد از 3دقیقه داخل فنجون بریزید چند قطره لیموی تازه بچکونید.(برای پیشگیری از سرما خوردگی)
3-گل گاوزبان+گشنیز درسته +چند پر لیمو عمانی +چند دونه هل یا چوب دارچین.(آرامش بخش)
4-برگ تازه ی پونه یا نعنا رو دم کنید اگه دوست داشتید چند برگ به لیم
مجمع‌الجزایر ژاپن (نیپون یا نیهون) ملقب به سرزمین آفتاب (یا خاستگاه خورشید) کشوری در اقیانوس آرام در آسیای شرقی است، که یکی از قدرت‌های اصلی اقتصادیِ جهان و سومین اقتصاد بزرگ جهان از نظر تولید ناخالص داخلی است؛ ژاپن با جمعیتی در حدود ۱۲۸ میلیون نفر دهمین کشور پرجمعیت جهان است. توکیو پایتخت ژاپن با بالغ بر ۳۵ میلیون نفر جمعیت از بزرگترین و گرانترین پایتخت‌های جهان است
پنجشنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۴، ۰۲:۰۲ ب.ظ
تازه داری دنیا رو میشناسی ، تازه همه چیز برایت مهیا که می شود، اول کار که هستی ... همه چیز می ریزد به هم !
امروز مهمانی داشتیم. از هیچ چیز زندگی اش راضی نبود، خودش می گفت. نه شغلش را دوست داشت و نه شرایط زندگی شخصی و خانوادگی اش را.
خیلی ها می گویند : چه زود دیر می شود.
ادامه مطلب
 
پیشرفته ترین سلاح ها و هواپیماهای جهان 29 ص
نام فایل : پیشرفته ترین سلاح ها و هواپیماهای جهان 29 صفرمت : .docتعداد صفحه/اسلاید : 18حجم : 16 مگابایتموضوع:پیشرفته ترینسلاح ها وهواپیماهای جهاندبیر محترم:جناب آقای سلطانیتهیه کنندگان: تیموری-بهمنی-اسماعیل و ابراهیمارقیانی-اسماعیل پور تهیه شده در سال تحصیلی 84-85تفنگهاتفنگ ژ-3مشخصات جنگ افزاری است خودکار (مسلسل) که به وسیله برگه ناظم آتش به حالت نیمه خودکار وظامن در می آید. با فشار مستقیم گاز باروت مسلح
قانونِ همسویی با جهانِ هستی:
وقتی با جهان هستی همسو و هماهنگ شوید، مورد حمایت ابر، باد، خورشید، ماه، آسمان و فرشتگان قرار می‌گیرید. برای کمک گرفتن از تمام انرژی‌های جهان هستی و رشد و تعالی باید ۱۰ قانون را در نظر داشته باشید
۱. قانون خلاء (خالی شدن):
هر انسانی ک خالی شود، قدرتمند می‌شود. خالی شوید از کینه، حسد، دروغ، نفرت، گناه، علم و محبت. هر چ دانش داریم ب دیگران یاد بدهیم تا جا برای ورود علم جدید باز شود.
۲. قانون جریان و حرکت:
هر چیزی ک جاری

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دستبند صدرا