نتایج جستجو برای عبارت :

۱۳۸۸

مصباح یزدی در واکنش به رویدادهای پس از انتخابات سال ۱۳۸۸ گفت: «سلسله جنبان این قضایا هر که بود درصدد حذف ولایت فقیه از نظام سیاسی کشور بود.» وی «ولایت فقیه را روح انقلاب و مشخصه این حکومت» دانسته و گفت: «دشمنان می‌خواستند یا این رکن اساسی را حذف یا تضعیف و کمرنگ کنند که در این جریان برخی آگاهانه و برخی فریب خورده اقدام به این امر نمودند.»او همچنین در ۲۱ مرداد ۱۳۸۸ در جمع گروهی از هنرمندان بسیجی در مؤسسه آموزشی امام خمینی در این‌گونه استدلا
چگونه تپش قلبمان را کاهش دهیم؟
با توجه به این که در بیشتر موارد تپش قلب، بیماری خاصی نیست، با کاهش استرس و اضطراب و انجام ورزش‌های سبک می توان تپش قلب را کاهش داد.
دکتر سینا مرادمند، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در
گفت‌وگو با ایسنا، درباره تپش قلب اظهار داشت: گاهی فرد احساس می‌کند که
دچار تپش قلب شده است که به صورت‌های گوناگونی نظیر کوبیدن، لرزیدن، تپیدن و
... احساس می شود.
تعداد ضربان قلب در حالت طبیعی بین 60 تا 100
ضربه در دقیقه ا
بحث امروز من و نگار و من و الهه و من و رقیه در باب رابطه‌ی جنسی با شریک به جایی نرسید. فقط سردرگم‌تر شدیم. نمی‌دونیم که چرا نباید بهترین سال‌های زندگیمون رو به لذت بردن بگذرونیم. برای کسی که معلوم نیست چقدر وقت بعد سرشو از یه سری مناطقی بکشه بیرون و بیاد توی پاکدامن رو «بگیره»! 
میوه‌ها و سبزی های مفید برای قلب
از دیرباز تا کنون، انواع سبزی و
میوه‏ها ارزش و اهمیت زیادی در پیشگیری و درمان بیماری‏ها داشته و دارند.
در طول تاریخ هیچ‏گاه ارتباط گیاهان چه به عنوان ماده غذایی و چه به عنوان
ماده دارویی با بشر قطع نشده است و شاید بتوان گفت قسمت عمده‏ای از فرهنگ
تغذیه‏ای جوامع را تشکیل داده‏اند.
میوه ها و سبزی هایی که دوستدار قلب هستند عبارتند از:
زغال اخته
زغال اخته در جلوگیری از بیماری‏های قلبی سودمند است.
زغال اخته
آن کسانی که انقلاب را رها کردند و طبق خواست دشمن در مقابل انقلاب ایستادند، ضرر کردند. آنها خیال میکنند که اگر علیه انقلاب توطئه کنند، حرف بزنند و تحریک کنند، راه به جائی خواهند برد؛ این اشتباه است.
۱۳۸۸/۱۱/۲۸-رهبر انقلاب اسلامی
چارچوب مفهومی و معیارهای شناخت دارایی ها در گزارشگری موسوم مالی ، جنبه های ” ارتباطات نا مشهود “93 و ” دارائیهای مبتنی بر اطلاعات و دانش “94 ( که بخش زیادی از دارایی سازمان های دانش محور95 می باشد ) را پوشش نمی دهد (شفاعی و کاظمی ، 1388،ص11(7. 2-6-2 لزوم مدل جدید گزارشگری…
ادامه مطلب
اهل دل و محبت
27- فقط کسی که درد فهمیدن داشته باشد می تواند دیگران را دوست بدارد و یا لااقل دشمن ندارد. درد فهمیدن همان درد آدم بودن است و همین درد است که وحشی ترین حیوان دو پا را صالح می سازد و لاغیر.
28- فقط کسی که درد فهمیدن داشته باشد اهل دل می شود و لذا اهل محبت. زیرا به تدریج باور می کند که به واسطه ذهن خود نمی تواند هیچ رازی از وجود خود را فهم نماید و لذا رجوع به دل خویش می کند و اهل دل می شود. پس محبت میوه معرفت است نه حرص و هوس.
از کتاب عشق شناسی
زندگی عرفانی
۳۴- فرق زندگی عرفانی و ظلمانی بسیار ساده است: زندگی جدی و زندگی بازی و شوخی: صداقت با خود و مکر با خود: صدق با خدا و مکر با خدا. همین و بس!
۳۵- همه می دانند که خدا هست و بر روی زمین و در زندگی حاضر و ناظر است و هر چند وقت یکبار با او روبرو می شوند ولی اکثراً به روی خود نمی آورند و روی بر می گردانند و خود را می فریبند. همین و بس!
استاد علی اکبر خانجانی 
کتاب سرگذشت روح من
 92- کتاب صوتی (1) سرگذشت روح من (فرستاده مردم به سوی خدا) - ۱۳۸۸ (The life of My S
هنگامی که کسی را دوست می داری...


امام صادق (علیه السلام)
فرمودند: هنگامی که کسی را دوست میداری، او را از این محبت آگاه کن، زیرا
این کار، دوستی بین شما را محکم تر می کند. (کافی ، ج 2 ، ص 644 ، حدیث 2)




نسبت دین و محبت
از نظر اسلام می توان به روایت امام باقر (علیه السلام) استناد کنیم که «هل الدین الا الحب» آیا دین جز محبت است؟ و می
توان آغازگر قرآن یعنی «بسم الله الرحمن الرحیم» را در سوره فاتحة الکتاب
دلیل این قرار دهیم که در اسلام همه چیز با رحمانیت
دانلود آهنگ های سینا سرلک
جدیدترین آهنگ های سینا سرلک با لینک مستقیم و کیفیت بالا
دانلود تمام آهنگ های سینا سرلک
 
سینا سرلک (زاده ۶ آبان ۱۳۶۱ در الیگودرز)، خواننده موسیقی سنتی ایرانی است. وی مدتی خواننده ارکستر ملی ایران به رهبری فرهاد فخرالدینی بود. علاوه بر آن زمانی که نادر مشایخی به عنوان رهبر در ارکستر سمفونیک تهران فعالیت داشت؛ با این ارکستر همکاری می‌کرد. وی همچنین در ارکستر پایور نیز فعالیت داشت.[۱] وی در همخوانی چند ترک با محسن چاوش
انسان ققنوسی
1- در افسانه های شرقی، ققنوس پرنده ای است بس خوش صدا که حدود سیصد سوراخ بر منقارش وجود دارد که بواسطه آن انواع اصوات و موسیقی سحرآمیز تولید می کند. این پرنده با نام دیگری در تمدن غرب هم با اندک تفاوتی وجود دارد که فنیکس نامیده می شود. ققنوس حدود هزار سال عمر می کند و چون مرگش فرا رسید هیزمی فراهم می آورد و بر آن می خوابد و با گرمای بالهایش آنرا می افروزد و در آن می سوزد و چون سوخته شد تخمی از خاکسترش پدید می آید که ققنوس بعدی از آن سر
رمان بابا لنگ دراز یکی از صد رمان برتر جهان می باشد و بسیار مناسب جهت قدم گذاشتن در عرصه نویسندگی و آموزش نویسندگی می باشد.
نویسنده : جین وبستر
تاریخ اولین انتشار رمان : 1912
زبان : آمریکایی
مترجم : محسن سلیمانی 1388 
مشخصات نشر : تهران ، نشر افق ، 1388
کتاب بابا لنگ دراز در قالب نامه های جودی ابوت شخصیت اول داستان به پدرخوانده او جان اسمیت است و جودی او را در داستان بابا لنگ دراز صدا میزند.جودی ابوت دختری یتیمی در یتیم خانه بود که مورد حمایت مالی شخصی
با اقتدار و عزم کافی و با تهذیب نفس و خودسازی علمی و خود سازی اخلاقی پیش بروید. ان‌شاءاللَّه روزی را خواهد دید که کشورتان به برکت مجاهدتهای شما در اوج افتخار و در قله‌ی اقتدار باشد.۱۳۸۸/۰۸/۱۲ مقام معظم رهبری
 
شهید خرازی : در هر شهیدی یک خصیصه ای ، یک اخلاق نیکو و پسندیده ای است که اگر ما به آن تأسی کنیم ، برای ما می تواند رهنمون و هدایت گر باشد . 
 
شادی روح شهید خرازی صلوات
 
جهت دانلود مستقیم پوستر شهید خرازی
 
التماس دعا
خوشبختی یعنی چه؟
1- حیات و هستی آدمی یک بخت است یعنی یک شانس. زیرا می توانست که هرگز بوجود نیاید ولی آمده است. بخت به معنای شانس بوجود آمدن. پس هر کسی که وجود دارد خوشبخت ترین موجودات است در قبال کسانی که بوجود نیامده اند. پس زندگی آدمی بخودی خود دارای بخت بسیار خوش و شانس خارق العاده است. بودن، یک بخت است و بخت برترین است و شانس مطلق که شانس "بودن " است در قبال نبودن که امری طبیعی است.
2- و اینک این خوش بختی و شانس کبیرِ "بودن" در قبال نبودن، مجالی اس
پشتوار سرور با عنوان برترین مرجع "رایگان" انجمن بازی و محصولات مجازی به همراه فروشگاه محصولات گارنا ,سرورهای مجازی,سرورهای اختصاصی,هاست,ثبت دامنه و کلیه محصولات مجازی در ایران خدمات رسانی خود را در ضمینه فروشگاه در سال 1388 و در ضمینه انجمن در سال 1391 آغاز کرد . از لحظه تولد تاکنون پشتوار سرور همواره سعی در بکارگیری شیوه های مدیریتی جدید و خدمات نوین داشته است
شهادت امام باقر (علیه‌السّلام) که یک شهادت دارای پیام بود؛ لذا خود امام باقر وصیت کرد که بعد از او تا ده سال در منا به مناسبت این رحلت، یادبود برپا شود. در میان ائمه‌ی ما این بیسابقه است، بی‌نظیر است. یاد امام باقر، یعنی یاد سر برآوردن حیات دوباره‌ی جریان اصیل اسلامی در مقابله‌ی با تحریفها و مسخهائی که انجام گرفته بود. (۱۳۸۸/۰۹/۰۴) بیانات حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) در دیدار جمع کثیری از بسیجیان کشور
خداوندا گل قالیم قشنگه لچک‌های قالیم رنگ و وارنگهیه ماشین پر کنم از فرش و قالیزیارت می‌روم جای تو خالی
برگرفته از کتاب نغمه‌های فرش فارس (زمزمه‌های زنان صاحب دل دیار فارس به هنگام قالی‌بافی)، انتشاران لوزا، 1388، صفحه 50
منظورم این نبود!
96- اگر بخش عمده ای از بدبختی های ما حاصل سخنانی است که بر زبان می رانیم بدان دلیل است که این کلمات حاصل مواد و عناصری بیگانه در دل و ذهن ما هستند. وارداتی بیگانه و نامحرم و نامفهوم و هضم و جذب نشده که مولد سخن هائی بیگانه و نامفهوم است و لذا جز سوء تفاهم و دروغ و تهمت تولید نمی شود. و آنچه که می گوئیم ربطی به خود ما ندارد و بیانگر نیازها و امیال خود ما نیستند.
97- "منظورم این نبود" : این یکی از مسائل دائمی همه آدمها در روابط با دیگران
• نماز اول وقت، حضور در مساجد، تلاوت قرآن، اُنس با قرآن، اُنس با ادعیه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی وارده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی از اهل‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بیت - که گنجینه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی معارف اسلامی است - را مغتنم بشمرید. ۱۳۸۸/۰۶/۲۹
 
بسم الله
رسول خدا صلى اللّه علیه وآله از همان روز نخستِ بعثت اعلام فرمود که امامت و تعیین امام تنها به دست خداوند سبحان است و به همگان خبر داد که امامت هم چون رسالت و نبوّت است و تمام شرایط و ویژگى هاى آن را نیز دارد، چنان که پیش از این متذکّر آن شدیم.
ادامه مطلب
بازی درمانی یک تعامل کمکی بین کودک و بزرگسال اموزش دیده است که از طریق ارتباط نمادین در بازی ،در جست و جوی راه‌هایی برای کاهش اشفتگی هیجانی کودک است.به طوری که کودک در طی تعاملات بین فردی با درمانگر،پذیرش، تخلیه هیجانی، کاهش اثرات رنج اور، جهت دهی مجدد تکانه ها و تجربه هیجانی تصحیح شده را تجربه می کند (محمداسماعیل، 1388).
هدف از بازی درمانی ایجاد یک محیط صمیمانه و راحت است تا کودک بتواند در هنگام درمان از توانایی های خود در حل مشکلات بهره بگیر
من مادری دارم که او هستهم مهربان و هم فداکارمی‌بافد او بادستهایشدر خانه قالی‌های بسیارهر قالی خوبی که او بافتمانند یک صحرای زیباستدر نقش قالی‌های مادرگل‌های رنگارنگ پیداستچندی است قالی بافتن رامادر به من هم یاد دادهدر ذهن دارم چند قالیبا نقش‌های خوب و سادهمی‌خواهم از امروز من همبا مادرم قالی ببافمبرگرفته از کتاب نغمه‌های فرش فارس (زمزمه‌های زنان صاحب دل دیار فارس به هنگام قالی بافی)
انتخاب، تنظیم و ویرایش اشعار: شاپور پساوند، سید
معمای آرام و قرار
436- آرام و قرار گرفتن یعنی آرام و قرار گرفتن در خویشتن! آیا نه اینست؟
437- ولی گویا هیچکس نمی تواند در خود قرار گیرد و آرام شود زیرا جهان بیرون امکان لحظه ای در خود نشستن را به کسی نمی دهد و دمادم او را بسوی خود وسوسه می کند و بیقرار می سازد و از خویشتن بیرون می آورد و به بازی می گیرد.
438- پس اشیاء و آدمها و بازیهاست که به انسان امکان قرار و جلوس در خویشتن نمی دهد. پس کافیست که دست از بازی با اشیاء و آدمها بردارد تا آرام و قرار گیرد.
439-
بسم الله

ادله اى که نقش انسان را در مقدرات شب قدر ثابت مى کند به شرح زیر تقدیم مى گردد:1- حالات و دریافت هاى شخصى کسانى که اهل دعا و راز و نیاز و اهل شب قدر هستند, نقش خویش را در شب قدر به خوبى دریافته اند. گاهى این حالات آن چنان ژرف و تاثیرگذار است که تا شب قدر آینده و بلکه تا آخر عمر, در همه افکار, اخلاق, کردار و رفتار شخص رخنه کرده و آن را در یک خط و سیر معنوى قرار مى دهد.
ادامه مطلب
بسم الله
یک سؤال اساسى در بحث از رسالت پیامبران، پرسش از هدف اصلى ‏آنان است. آیا پیامبران براى آبادى دنیاى مردم آمدند یا سعادت اخروى‏ ایشان؟!در این گفتار ما به تجزیه و تحلیل شبهاتى مى‏پردازیم که از سوى‏ مرحوم مهندس مهدى بازرگان و دکتر سروش در این باب مطرح شده‏ است.
ادامه مطلب
تهیه کننده: سلطان علی نایبی
 
«الدّقّاق» ، 6 صورت برای جمع قرآن محتمل دانسته است:1-    جمع قرآن در عصر پیامبر ص.2-    جمع قرآن زمان خلافت ابوبکربن ابی قحافه.3-    جمع قرآن در عصرخلافت عمربن الخطاب.4-    ابتدای جمع قرآن در عصر ابوبکر و اتمام آن در عصر عمر.5-    جمع قرآن در عصر عثمان بن عفان.6-    تدوین و کتابتقرآن توسط امام علی بن ابی طالب ع در حیات رسول الله ص ،واین کار به وصیت پیامبرص انجام شد که بعد فوت ایشان صورت گرفت( الدّقّاق،1388،ص 31-32).در این که
بسم الله
ماه شعبان، هشتمین ماه از ماههای قمری است. ماهی بسیار شریف و منسوب به سید انبیاء صلی الله علیه و آله است از سفارشات نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله است که می‌فرمود در این ماه برای جلب محبّت پیغمبر خود و برای تقرّب به سوی پروردگار خود روزه بدارید که در این صورت کسی که چنین کند خداوند او را دوست می‌دارد و در روز قیامت کرامت خود را نصیب او می‌گرداند و بهشت را بر او واجب می‌کند.[1]
ادامه مطلب
سریال کره ای مردی به نام خدا A Man Called God
با بازی سونگ ایل گوک و هان چائه یونگ
نام فارسی : مردی به نام خدانام انگلیسی : A Man Called Godمحصول: 2010 کره جنوبی از شبکه MBCژانر: #اکشن | #عاشقانه | #جناییتاریخ پخش: 15 اسفند 1388- 06Mar 2010قسمت ها: 24نمره 7.0 در MDLمدت زمان: 60 دقیقهوضعیت: پایان یافته استبازیگران:Song Il gook – Han Chae young – Kim Min jong – Han Go eun – Yoo In young
خلاصه داستان: چوی گانگ تا (Song Il gook) با خودش عهد می بندد که انتقام مرگ خانواده اش را بگیرد. او باور دارد که می تواند با استفاده
سریال کره ای مردی به نام خدا A Man Called Godبا بازی سونگ ایل گوک و هان چائه یونگ
نام فارسی : مردی به نام خدانام انگلیسی : A Man Called Godمحصول: 2010 کره جنوبی از شبکه MBCژانر: #اکشن | #عاشقانه | #جناییتاریخ پخش: 15 اسفند 1388- 06Mar 2010قسمت ها: 24نمره 7.0 در MDLمدت زمان: 60 دقیقهوضعیت: پایان یافته استبازیگران:Song Il gook – Han Chae young – Kim Min jong – Han Go eun – Yoo In young
خلاصه داستان: چوی گانگ تا (Song Il gook) با خودش عهد می بندد که انتقام مرگ خانواده اش را بگیرد. او باور دارد که می تواند با استفاده
ماه، غمناک، در این گُلشنِ خَضرا می‌گشت
باد، بی‌خویشتن، افسرده و شیدا می‌گشت
گُلبُن، از دردِ نهان، زار به‌خود می‌پیچید
شب، فرومانده در اندیشه‌یِ فردا می‌گشت
بانگی از دور می‌آمد، همه رنج و همه درد
مانده بود از ره و، نالان پیِ مأموا می‌گشت
رازی اندر دلِ شب بود که ناگاه اگر،
برگی از شاخه جدا می‌شد، رسوا می‌گشت
سایه‌یِ بیدبُن، از بیم، می‌آویخت به شاخ
باد چون می‌شد از او دور هویدا می‌گشت
یادِ آن یارِ سفرکرده، پریشان و غمین
زیرِ هر
بسم الله
ولادت
چهارمین اختر آسمان ولایت، در نیمه ی جمادی الآخر، سال 38 هجری در مدینه دیده به جهان گشود. (1) نام آن بزرگوار «علی»، کنیه اش «ابوالحسن» (2) و مشهوترین لقبهایش «زین العابدین» و «سجاد» است. پدر بزرگوارش امام حسین (علیه السلام) و مادرش «شهربانو» (3) دختر «یزدگرد» پادشاه ایران بود. (4)
ادامه مطلب
آن‌چنان جایِ تو خالی ست که چون یاد کنم،
خواهم این خانه پُر از ناله و فریاد کنم
ای خیالِ تو انیسِ شبِ تنهاییِ من،
همه شب شِکوه‌یِ هجرانِ تو با باد کنم
نه‌چنان بسته‌یِ مهر ام که از آن بگریزم
چه کنم تا دل از آزارِ وی آزاد کنم؟
طفلِ گریانِ دل آن کودکِ گم‌کرده‌ره است
با چه نیرنگ و فُسون خاطرِ او شاد کنم؟
کاخِ شادیِّ من از هجرِ تو ویران شد و، ریخت
مگر این غم‌کده از یادِ تو آباد کنم
رفتی و خانه تهی، کوچه تهی، شهر تهی ست
دل تهی – وای به دل – گر
 
وزیر امور خارجه ترکیه گفته است که ازبکستان به سازمان همکاری کشورهای تورک موسوم به شورای تورک می پیوندد.
 
بنا به گفته مولود چاووش اوغلو، ترکمنستان نیز به عنوان عضو ناظر قصد عضویت در شورای تورک را دارد.
 
شایان ذکر است که هفتمین نشست کشورهای عضو شورای همکاری کشورهای تورک در ۲۲ و ۲۳ مهرماه امسال در باکو برگزار می شود
 
سازمان همکاری کشورهای تورک(شورای تورک) یک سازمان بین المللی با هدف همکاری های همه جانبه بین کشورهای عضو می باشد.
 
شورای تورک
بسم الله

 
محل دفن حضرت زینب علیهاالسلام
یکى از موضوعات مورد پرسش تعیین محل دقیق قبر مطهر حضرت زینب کبرى علیها السلام است. این سؤال به خاطر انتساب مکان‏هاى مختلفى به آن بانوى بزرگوار در کشورهاى مختلف است.
از قدیم الایام سه مکان به عنوان قبر مطهر این بانوى بزرگوار مطرح است و هرکدام نیز طرفدارانى دارد.
ادامه مطلب
 در مصارف گوناگون شخصی و خانوادگی، اسراف فردی صورت می‌گیرد. تجمل‌گرائی‌ها، چشم و هم‌چشمی‌ها، هوسرانی افراد خانواده، مرد خانواده، زن خانواده، جوان خانواده، چیزهای غیر لازم خریدن؛ این‌ها از موارد اسراف است. وسائل تجملات، وسائل آرایش، مبلمان خانه، تزئینات داخل خانه؛ این‌ها چیزهائی است که ما برای آن‌ها پول صرف می‌کنیم. پولی که می‌تواند در تولید مصرف شود، سرمایه‌گذاری شود، کشور را پیش ببرد، به فقرا کمک کند، ثروت عمومی کشور را زیاد کن
سیزده ساله بود.
دوستانش برایم گفتند که وقتی نماز تمام شد و همه رفتند. 
محمدرضا سر گذاشت به سجده ومدتی همان جور ماند.
خشکش زده بود هر چه صبر کردند او سر از سجده بر نداشت
یکی از بچه ها گفت خیال کردیم مرده!
وقتی بلند شد صورتش غرق اشک بود از اشک او
فرش مسجد خیس شده بود.
پیرمردی جلو آمد و پرسید:بابا! چیزی گم کرده ای؟ پاسخ 
شنید، نه، پرسیدچیزی میخواهی پدرت برایت نخریده؟ 
سری تکان داد که، نه،
پرسید پس چرا اینجور گریه میکنی؟
گفت پدرجان! روی نیاز ما به خد
بسم الله 
نوشتاری که پیش رو دارید بیان برخی انتظارات و توصیه های امام حسن مجتبی(علیه السّلام) است به امت اسلامی بخصوص شیعیان و کسانی که خواهان دستیابی به هدایت الهی و صراط مستقیم هستند. با هم این مطلب را که از سایت تبیان انتخاب شده، از نظر می گذرانیم.1- خدا محوریاز مهمترین انتظاراتی که تمام انبیا و اولیا از بندگان خدا، داشته اند و دارند این است که مردم در کارها و رفتارها خدا محور باشند و رضایت الهی و خداوندی را در تمام امور، محور و اساس قرار ده
هتل آتی مشهد یکی از هتل های دوستاره وکیفیت خوب مشهد می باشد . این هتل عالی در سال 1388 افتتاح گردید و در سال 1395 جهت ارائه خدمات بهتر مورد نوسازی قرار گرفته است . این هتل در نزدیکی و جوار حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) واقع شده است که با توجه به فاصله کمی که تا حرم مطهر دارد , از این رو هتل آتی مشهد را می توان از جمله هتل مشهد نزدیک به حرم به شمار آورد. این هتل دو ستاره با کیفیت دارای 5 طبقه با 45 واحد اقامتی دلباز و تمیز در واحد های اتاق دو تخته , اتاق سه تخته
_ امام حسین را فقط به جنگِ روز عاشورا نباید شناخت؛ آن یک بخش از جهاد امام حسین است. به تبیین او، امر به معروف او، نهی از منکر او، توضیح مسائل گوناگون در همان منی و عرفات، خطاب به علما، خطاب به نخبگان - حضرت بیانات عجیبی دارد که در کتاب‌ها ثبت و ضبط است - بعد هم در راه به سمت کربلا، هم در خود عرصه‌ی کربلا و میدان کربلا، باید شناخت.
_ در خود عرصه‌ی کربلا حضرت اهل تبیین بودند، می‌رفتند، صحبت می‌کردند. حالا میدان جنگ است، منتظرند خون هم را بریزند،
بإسمک الأعظم
 

ماه رجب ماه خدا، ماه حرمت و فضیلت از راه رسید، ماهی که مومنان با ورود به آن باید توشه ای برگیرند تا بتوانند به نهایت مقصود یعنی ماه رمضان نایل آیند. ماه رجب به اندازه ای با اهمیت است که گویند هر آنکس که این ماه مبارک را درک کند و عبادت های خاص آن را به جای آورد همانند روزی که از مادر زاده شد، از تمامی گناهان پاک خواهد شد."رجب" نامی است بهشتی، نام نَهرى در بهشت که از شیر سفیدتر و از عسل شیرین تر است از این رو هر که خود را از آلودگی ها
بإسمک الأعظم









ماه رجب ماه خدا، ماه حرمت و فضیلت از راه رسید، ماهی
که مومنان با ورود به آن باید توشه ای برگیرند تا بتوانند به نهایت مقصود
یعنی ماه رمضان نایل آیند. ماه رجب به اندازه ای با اهمیت است
که گویند هر آنکس که این ماه مبارک را درک کند و عبادت های خاص آن را به
جای آورد همانند روزی که از مادر زاده شد، از تمامی گناهان پاک خواهد شد. "رجب"
نامی است بهشتی، نام نَهرى در بهشت که از شیر سفیدتر و از عسل شیرین تر
است از این رو هر که خو
نقد اندیشه مطلق
53- کل تکبر و غرور و سلطه جوئی و استکبار جهانی انسان از بابت ذهن اوست از اینکه می بیند که صاحب چه قدرت مطلقه و جاودانه ای است در سر خویشتن، ولی با اینحال بندرت می تواند از این قدرت عظیم بهره ای گیرد و مشکلات کوچک خود را حل و فصل نماید. و این یکی از مهمترین تناقضات وجودی انسان است که با داشتن چنین ذهنی احساس خدائی می کند ولی عملاً یک موجود درمانده و حقیر و ناتوان و گداست.
54- بسیار اندکند انسانهائی که از قدرت عظیم و خدائی ذهن خود در خ
هتل پارمیدا مشهد یکی از هتل های سه ستاره و کیفیت بالای مشهد می باشد که در سال 1388 در خیابان امام رضا به بهره برداری رسید و در سال 1396 برای ارائه بهترین خدمات هتلینگ بازسازی شده است . این هتل داری فضای داخلی زیبا و منحصر به فرد با اتاق های جذاب و راحت می باشد . هتل پارمیدا مشهد در نزدیکی و جوار حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) واقع شده است و با توجه به فاصله کمی که تا حرم مطهر دارد , از این رو هتل پارمیدا مشهد را می توان از جمله هتل مشهد نزدیک به حرم به شمار آ
 
پس از ماهها تلاش مهندسین شرکت مهندسی مشاور سازه آزمون فولاد در سال 1388 موفق به بومی سازی نمودن تکنولوژی نوین جوشکاری سر به سر میلگرد با روش فشار و گاز استیلن (فورجینگ میلگرد) گردید.بروز مشکلات و معضلات متعدد در بحث وابستگی به تولیدات خارجی و مشکلات و معضلات عدیده در زمینه تامین و خرید تجهیزات جوشکاری فورجینگ سر به سر میلگرد و ارائه خدمات ضعیف تولید کنندگان خارجی کارشناسان این شرکت را بر آن داشت تا با بررسی های فنی خود اقدام به برنامه ریزی ج
امروز 9 دی  مصادف است با سالروز حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ماه 1388 که نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مردم ایران محسوب می شود.
حماسه 9 دی ، نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد.
روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلا
بسم الله
 
زندگى افتخارآمیز امام حسن مجتبى علیه ‏السلام را مى‏توان به دو بخش کلى تقسیم کرد:‏‏1. از کودکى تا امامتاین بخش، خود مى‏تواند داراى سه مرحله باشد:‏الف) امام در عهد رسول الله صلى‌‏الله ‏علیه‏ و ‏آله‏ و سلّم‏ب) امام در زمان خلفاء ثلاث‏ج) امام در عصر خلافت پدر ‏‏2. از شهادت پدر تا شهادت خودش‏این بخش نیز به دو مرحله قابل تفکیک است:‏الف) از بیعت مردم تا زمان صلحب) از هنگام صلح تا شهادت‏بررسى همه دوره‏هاى حیات آن امام همام، در این
 پاسخ به سئوالات پراکنده:
س - شما خودتان به اعتراف خودتان در همه امور زندگی یک شکست خورده کاملی. پس چگونه می توانی راه سعادت و پیروزی را به دیگران نشان دهی و هدایتشان کنی؟
ج- من یک شکست خورده کاملم زیرا برای خودم در این دنیا هیچ نخواسته ام. من راهی را برگزیدم که شکست آنرا در این دنیا برای شخص خودم پیشاپیش می دیدم و انتخاب کردم چون دیدم در همه خواسته های دنیوی خود پیروز هستم لذا دست از همه امیال شخصی و دنیوی خود کشیدم و زندگی برتری را گزیدم که می
 داستان فیلم : موضوع این فیلم درباره حوادث بعد از انتخابات ۱۳۸۸ است و در خانه یک پیرزن که با دخترخاله اش (سیما) زندگی می‌کند، می‌گذرد…
بازیگران : شیرین یزدان بخش، حبیب رضایی، هدیه تهرانی، نگار جواهریان، اکبر عبدی، صابر ابر و شهاب حسینی


برای دانلود فیلم سینمایی آشغال های دوست داشتنی کلیک کنید
دانلود آهنگ سیروان خسروی در سایت دانلود آهنگ و پخش آنلاین تی پلی tplay.ir سیروان خسروی در تابستان 1389 در فیلم سوت پایان نیکی کریمی در حضوری کوتاه در نقش خود ظاهر شد. سیروان، مراحل ساخت دومین آلبوم خود با نام ساعت 9 را از سال 1384 آغاز کرد و بعد از چهار سال آن را در اردیبهشت ماه 1388 منتشر کرد. در اسفند ماه 1388 سیروان خسروی برای اولین بار کنسرت خود را برگزار کرد که با استقبال فوق العاده طرفدارانش مواجه شد.  دانلود آهنگ سیروان خسروی همراه برادرش زانیار
بسم الله الرحمن الرحیم
یکی از وظایف روحانیت آگاه در طول تاریخ مبارزه با خرافات و کج اندیشی های حاصله در دین و بالاخره انحرافات در موضوع عاشورا بود
3- مبارزه با خرافات، تحریف و انحراف در متن دین و جامعه دینی
یکی از وظایف روحانیت آگاه در طول تاریخ مبارزه با خرافات و کج اندیشی های حاصله در دین و بالاخره انحرافات در موضوع عاشورا بود که شهید مطهری از آنها، به عنوان یک دغدغه فکری در کتاب های خود، مخصوصا سه جلد «حماسه حسینی» سخن به میان آورده است، ب
تاریخچه مختصر از زمان:
در اروپای قرون وسطی، کلیسا زمان را تنظیم می­کرد و قوانینی درباره کارهایی که می­توان یا نمی­توان در روز خاصی انجام داد وضع می­کرد؛ قوانین مذهبی زمان­های معینی از روز را برای نماز خواندن تعیین می­کرد. گرچه اولین ساعت­های مکانیکی حدود قرن 13 میلادی ساخته شد ( پیش از آن به طور گسترده از ساعت­های آبی و شنی استفاده می­شد) اما از آن­ها برای قرن­ها فقط برای مجسمه­های تزیینی استفاده می­شد؛ حتی اشخاص مهمی چون ساموئل پینر[1] که ی
فصل سوم را با توضیحاتی درباره براندازی نرم، عوامل و ویژگی‌های آن و قابلیت‌های کشورهای هدف آغاز می‌کند. در مرحله بعد نیز سه عامل مورد نظر را با سه شاخصه کلی «حمایت سیاسی»، «حمایت رسانه‌ای» و «حمایت مالی» مورد بررسی قرار می‌دهد. در پایان هم درباره مقدمه چینی قبلی دشمنان برای این سال سخن گفته و با یک نتیجه گیری کتاب را به پایان می‌برد.
ادامه مطلب
 
رزومه استاد دکتر حسین ناظریانتخصص : دکتری حقوق جزا و جرم شناسیدکتری حقوق جزا و جرم شناسی-کارشناسی: رشته حقوق در دانشگاه فردوسی مشهد در سال 1384- کارشناسی ارشد:  حقوق جزا و جرم شناسی در دانشگاه شهید بهشتی در سال 1388- دکتری: حقوق کیفری و جرم شناسی در دانشگاه تربیت مدرس در سال 1391- مدرس دانشگاه کاشان و دانشگاه آزاد استان تهران- تدریس در موسسات آموزش عالی آزاد- مدرس دوره های آمادگی آزمون های وکالت و کارشناسی ارشد-مولف کتب 1000 تست حقوق جزا و آیین دادرس
یامن له الدنیاوالأخره

 

رسول خدا صلى اللّه علیه وآله از همان روز نخستِ بعثت اعلام فرمود که امامت و تعیین امام تنها به دست خداوند سبحان است و به همگان خبر داد که امامت هم چون رسالت و نبوّت است و تمام شرایط و ویژگى هاى آن را نیز دارد، چنان که پیش از این متذکّر آن شدیم.بنا بر این پیامبر خدا صلى اللّه علیه وآله در سخت ترین شرایط و دشوارترین زمان ها; در ابتداى دوران رسالت بر این سخن پافشارى مى فرمود. هنگامى که خداوند متعال به آن حضرت امر نمود:(فَاصْ
حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی: «دولت آمریکا از اول با این انقلاب با روی عبوس و چهره‌ی تُرش روبه‌رو شد. هواپیمای مسافربری ما را در آسمان خلیج فارس افسر آمریکائی با موشکی که از ناو جنگی شلیک کرد، ساقط کرد. قریب سیصد نفر مسافر کشته شدند. بعد به جای اینکه آن افسر توبیخ شود، رئیس‌جمهور وقت آمریکا به آن افسر پاداش و مدال داد. ملت ما این‌ها را می‌تواند فراموش کند؟»
 ۱۳۸۸/۰۱/۰۱
فراموش نمی‌کنیم
سی‌ویکمین سالگرد حمله‌ی جنایت‌بار ناو آمریکایی
عشق شناسی
بسم الله العشق
1- همه مرثیه ها برای عشق است. عشقی که حقوقش ادا نشده و لگد مال گردیده است.
2- همه جنایت ها نیز برای عشق است. عشقی که مورد خیانت واقع شده و به مبلغی ناچیز فروخته شده است.
3- دو نوع سرنوشت نیز بیشتر نداریم: سرنوشتی که حاصل وفای به عشق است و سرنوشتی که حاصل جفای به عشق است.
4- زندگی آدمی کوره عشق است و آنکه عشق را نمی شناسد زندگی را نمی شناسد و کیست که عشق را نشناسد. ولی آنانکه آن را لگد مال کرده اند دچار نسیان شده اند نسبت به عشق و
وجه تسمیه آموزشگاه پسرانه شهید دانشور


  
 وزارت آموزش و پرورش
 سازمان آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری
 
شناسنامه آموزشگاه:
 اداره آموزش و پرورش  ناحیه ی دو شهرستان شهرکرد
نام آموزشگاه: شهید دانشور فرخشهر
سال تحصیلی:1389-1388
ادامه مطلب
محسن ابراهیم زاده خواننده جوان خوش صدا خوش ذوق و فوق العاده با استعداد است.او در روز ۱۷ شهریور ماه ۱۳۶۶ در پایتخت (تهران) زاده شده است.از سال ۱۳۸۰ شروع به فعالیت در زمینه ی تواشی و قرائت قرآن کریم کرده و در سال ۱۳۸۳ شروع به فعالیت در زمینه ی موسیقی سنتی و پاپ نموده و از سال ۱۳۸۸ در آموزشگاه موسیقی گام نزد استاد نیکنام , به یادگیری تئوری موسیقی وصدا سازی پرداخته است. وی از سال ۱۳۸۹ به طور حرفه ای در زمینه ی آهنگ سازی و خوانندگی شروع به کار کرده اس
سال ها قبل مرحوم ابوالقاسم پاینده در کتاب نهج الفصاحه کلمات قصار و احادیث نبوی را جمع آوری کرد. البته قبل از ایشان بسیاری از جمله شیخ موسی عباسی زنجانی در مدینه البلاغه این کار را انجام داده بودند. بعدها و تا زمان ما گرچه کارهای بسیاری در این زمینه انجام پذیرفت که می توان مکاتیب الرسول آیت الله احمدی میانجی را از نمونه های ارزنده آن کارها به شمار آورد، اما کامل ترین مجموعه پیرامون احادیث، خطب و کلمات رسول اکرم «موسوعه کلمات الرسول الاعظم» ا
▪️ ما امروز هرچه راجع به آینده بگوئیم، در حقیقت نگاه کردن و گفتن و اشاره کردن به برهه‌ای از زمان است که آن برهه متعلق به شماست؛ وجود واقعی شما در آن برهه تعیین کننده و کارگشاست. این موضوعی که نگاه به آینده دارد، مسئله‌ی شعار دهه‌ی چهارم است - که شروع شده - یعنی پیشرفت و عدالت. اعلام کرده‌ایم که این دهه، دهه‌ی پیشرفت و عدالت باشد. البته با گفتن و با اعلام کردن، نه پیشرفت حاصل می‌شود و نه عدالت؛ اما با تبیین کردن، تکرار کردن و همت‌ها و عزم‌ه
در ماده ۱۵ قانون جرایم رایانه ای مصوب ۱۳۸۸/۵/۳ در فصل چهارم زیر عنوان جرایم علیه عفت واخلاق عمومی ، قانون گذار هر کسی را (اعم از شخص حقوقی یا حقیقی ) که از طریق سامانه های رایانه ای یا مخابراتی یا حامل داده مرتکب اعمال نامبرده در قانون از قبیل تحریک ،ترغیب،تهدید،تطمیع،فریب دادن شود ویا شیوه دستیابی به محتویات مستهجن را تسهیل و یا آموزش دهد مستوجب مجازات است و همچنین هر شخصی افراد رابه ارتکاب جرایم منافی عفت یا استعمال مواد مخدر یا روان گردان
رضایت مردم
(ارباب رجوع) در سازمان ها به عنوان یکی از شاخص های اصلی سنجش کارآمدی و
رشد و توسعه نظام اداری تلقی می گردد. مؤلفه هایی از قبیل دقت و صحت در
انجام امور ارباب رجوع، سرعت، کیفیت انجام امور، نحوه رفتار و برخورد با
گیرندگان خدمت، هزینه های انجام خدمت، شفافیت و اطلاع رسانی مناسب عواملی
هستند که در جلب رضایت مردم و نهایتاٌ افزایش اعتماد عمومی به عنوان یکی از
بزرگترین تکیه گاه برای نظام اداری نیز می باشد. (میرسپاسی،۱۳۷۹،ص۵۷)
در
سازمان
مروری بر بیانات رهبری درباره فتنه سال ۱۳۸۸ در «نقشه‌ نقش بر آب»

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور،
به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی انتشارات انقلاب اسلامی، بروز فتنه‌ بزرگ و
سازمان یافته‌ای که دشمنان قسم‌خورده‌ این انقلاب و سرزمین، سال ها برای آن
برنامه‌ریزی و آماده‌ءسازی کرده بودند، کشور و همه‌ آحاد جامعه را در معرض
آزمونی بزرگ و سرنوشت ساز قرارداد. به مدد لطف و عنایت الهی و برکات خون
شهیدان و با رهبری حکیم
برند خدمات
امروزه قسمت عمده ای ازتولید ناخالص اقتصاد کشور های توسعه یافته، بخش خدماتی است؛ بر همین اساس خدمات نقش مهمی را در برنامه بازاریابی بسیاری از شرکت ها ایفا می‎کند و برتری خدمت بخشی از سیستم ارزش مورد تقاضای مشتریان است؛ از این رو در بازارهای رقابتی و آزاد، راهبردهایی از قبیل ارائه خدمت با کیفیت، بیشترین توجه را بسوی خود جلب کرده است (حاجی کریمی و همکارانش، 1388، ص30). در عین حال تحقیقات کمی به منظور ارتقای عملکرد نام های تجاری خدماتی
این مسابقه اولین مسابقه رسمی اتللو در ایران هست ، انشالله سال های آینده هم شاهد برگزاری باشیم و در مسابقات جهانی هم نماینده داشته باشیم، فدراسیون اتللو ایران از سال ۱۳۸۸ با همت آقای سینا کسروی به صورت یک نهاد رسمی زیرمجموعه فدراسیون جهانی در آمده است ، در ۹ سال گذشته مشکلات فراوانی رو داشته و حالا خوشحالیم که شاهد برگزاری اولین مسابقه ملی هستیم...
این پوسترو به تمام کسایی که علاقه مند هستن بدید، ثبت نام از امروز عصر آغاز شده و ظرفیت محدوده!
بسم الله الرحمن الرحیم
این نوشتار سعی برآن دارد که به اقدامات فرهنگی قشر روحانیت پس از انقلاب اسلامی در کشور بپردازد
البته گرایش مقاله بیشتر به سمت طرح مسائلی است که غالباً تئوری و فرهنگ آن از ناحیه این قشر آگاه و اندیشمند (حوزه و روحانیت) به جامعه القا شده و در راستای عملی ساختن و اجرایی نمودن آن نیز اقدامات وسیعی انجام گرفته است.
اگرچه ممکن است این اقدامات به نتایج درخور انتظاری دست نیافته، و یا با دسیسه های دشمنان به گرایش های مخالفی کشید
 در خصوص اینکه جرایم اینترنتی در کدام دادگاه‌ها قابل رسیدگی و تعقیب است، باید گفت که مطابق مواد ۳۰ و ۳۱ قانون جرایم رایانه‌ای مصوب سال ۱۳۸۸، قوه قضاییه موظف است به تناسب ضرورت، شعبه یا شعبی از دادسراها، دادگاه‌های عمومی و انقلاب، نظامی و تجدیدنظر را برای رسیدگی به جرایم رایانه‌ای اختصاص دهد. قضات دادسراها و دادگاه‌های مذکور باید از میان قضاتی که آشنایی لازم به ‌امور مربوط به رایانه دارند، انتخاب شوند. همچنین در صورت بروز اختلاف در صلا
بیندیشید و ثروتمند شوید
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
goldenbooks.ir › downloads › بیندیشید-و-ثروتمند-شویدبیندیشید و ثروتمند شوید | فروشگاه کتاب های طلاییدانلود رایگان کتاب الکترونیکی “بیندیشید و ثروتمند شوید”. نویسنده : ناپلئون هیل مترجم : مهدی قراچه داغی تعداد صفحات : ۱۶۷ صفحه حجم فایل : ۲٫۲۸ MB.www.fadakbook.ir › product › بیندیشید-و-ثروتمند-شوید-اثر-ناپ...بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل ترجمه قراچه داغی ... رتبه: ۳ - ‏۳۶ مرورکتاب بیندیشید و ثروتمند شوید اثر
پورتال بیتوته با هدف راه اندازی سایتی جامع در حوزه اجتماعی وب فارسی از سال 1388 فعالیت خود را آغاز کرده و در زمان کوتاهی حوزه فعالیت محتوایی خود را به بیش از 150 عنوان مجموعه گسترش داده است. همچنین بیتوته چندین سال است که در جایگاه پربیننده ترین پورتال خبری اجتماعی کشور قرار دارد و در حال حاضر روزانه نزدیک به 700 هزار نفر بازدید کننده دارد.
 
پایگاه خبری بیتوته بدون هرگونه گرایش سیاسی به حزب یا گروه خاصی همواره سعی در تحقق اهداف ذیل داشته است :
 
-
نظافت منزل تهران
شرکت خدماتی دسبکار
این شرکت در سال ۱۳۸۸ برای رفاه حال مشتریان و اهالی محترم منطقه فاطمی جهت نظافت منزل تاسیس و شروع بکار کرده و در این مدت با تلاش و پشتکار و نیروهای متخصص نظافت آموزش دیده و مجرب سبب گردید تا با اندیشه گسترش شرکت و اضافه کردن خدمات دیگر،سایت و رزرو اینترنتی نیرو را راه اندازی کنیم.
امروزه به دلیل شرایط موجود و نداشتن زمان جهت نظافت منزل یا محل کار بهترین راه برای تمیز کردن و صرفه جویی در زمان استفاده از نیرو
دستگاه‌های تبلیغاتی و اطلاعاتی وابسته‌ به استکبار، میدان‌دارترین عناصر برای به آشوب کشیدن ملتها هستند؛ دستورالعمل‌هایشان برای گروه‌های غافل و نادانِ اغتشاشگر توی رسانه‌های خودشان به طور علنی دارد پخش میشود: اینجوری با پلیس درگیر بشوید؛ اینجوری علیه بسیج حرف بزنید؛ اینجوری توی خیابان اغتشاش ایجاد کنید؛ اینجوری تخریب کنید؛ اینجوری آتش بزنید!
 
 
هر کسی امروز جامعه را به سمت اغتشاش و ناامنی سوق بدهد، از نظر عامه‌‌ی ملت ایران انسان م
تحلیل و بررسی دستگاه های جوجه کشی بلدرچین دماوند

شرکت بلدرچین دماوند یک واحد
تولیدی است که سالیان سال در عرصه ساخت و طراحی ماشین های جوجه کشی فعالیت
دارد. این گروه سازنده از سال ۱۳۸۸ در تهران تاسیس شد و کم کم کار خود را
توسعه داد تا امروز به یکی از شرکت های موفق در زمینه ساخت و طراحی قطعات
دستگاه جوجه کشی تبدیل شود حال آنکه چقدر در کار تولید و ارائه محصولات با
کیفیت به بازار،  صاحب نام و آوازه است، سوالی است که پاسخ آن را در این
مقاله دریاف
بنام خدا



































حضرت آیت الله جوادى آملى: تبیین علمى شخصیت آن حضرت ثمره اعتقادى دارد اما آنچه ما موظفیم بررسى
کنیم سیره و سنت آن حضرت است که براى ما ثمره عملى دارد. در عین حال باید گفت که
قسمت اول پشتوانه علمى قسمت دوم است.
ادامه مطلب
✴️مواد قانونی مربوط به جرم توهین
از نظر "عنصر قانونی" جرم توهین، دارای مواد متعددی است؛ از جمله: 
۱) موادی از قانون مجازات اسلامی  تعزیرات، مصوب ۱۳۷۵؛ از جمله مواد: 
۵۱۳ (توهین به مقدسات مذهبی)؛
۵۱۴ (توهین به امام و رهبری)؛
۵۱۷ (توهین به مقامات سیاسی خارجی)؛
۶۰۸ (توهین به افراد)؛
۶۰۹ (توهین به کارکنان دولتی و عمومی)؛
۶۱۹ (توهین به زنان و اطفال)؛
۷۰۰ (توهین از طریق چاپ هجویات)؛
۷۴۴ (ماده ی ۱۶ قانون جرایم رایانه ای، مصوب ۱۳۸۸؛ الحاقی به قانون تعزیر
 
باراد طالب زاده متولد 1368 اصفهان است، پسر عموی خواننده های معروف موسیقی پاپ ایرانی عماد طالب زاده و حمید طالب زاده است  که فعالیت خود را از سال 1388 آغاز کرده است.کارها و فعالیت خود را در ابتدا با همکاری پسر عموی خود عماد آغاز کرد و به صورت دو نفره در کنار هم به خوانندگی ادامه دادند.از آهنگ های باراد میتواند از آخرین بار و انتقام نام برد که از معروف ترین آهنگ های منتشر شده توسط این خواننده است باراد طالب زاده تاکنون بیش بیست تک ترک و چندین موزی
کد 3084
تکرار در تولیدکد٣٠٨٤٣کیف با هم٤٢٠٠٠تومان(عمده)مجموعه٣تیکه(راه راه نسکافه اى)➕کیف زنانه بسیار بزرگ➕کیف دوشى + بند بلند➕کیف آرایشى سایز کوچکمدل بسیار پرفروشجنس بسیار عالى و با کیفیت(مطابق عکس)تلفن 02136832085
صفحه اصلی سایت تولیدی کیف
مشاهده تمام محصولات تولیدی کیف یک
تولیدی کیف زنانه تمام محصولات
کیف کمری و دستی اداری مردانه تمام محصولات
تولیدی کوله پشتی تمام محصولات
تولیدی کیف مدرسه تمام محصولات
عبدالکریم سروش می‌نویسد:
«خوف‌ و حبّ حق‌
عینِ‌ آزادگى است‌ و انبیا در اصل‌ براى آن‌ آمده‌اند. 

کیست‌
مولى‌ آنکه‌ آزادت‌ کند
بند
رقیت‌ زپایت‌ برکند 

چون‌
به‌ آزادى نبوت‌ هادى است‌
مومنان‌
را زانبیا آزادى است‌
(مثنوی،
دفتر ششم، ابیات 4540 ــ 4541 )

ماه‌ مبارک‌ رمضان‌
مزرعه‌ این‌ دو صفت‌ است‌؛ به‌ همین‌ دلیل‌ ماه‌ خداست‌. ماهى است‌ که‌ خوف‌ از
خدا در آن‌ به‌ اوج‌ می‌رسد، زیرا روزه،‌ که‌ از بهترین‌ تجلى‌گاه‌هاى اطاعت‌ از
 
 
دو طبقه ویلای مسکونی
 
متراژ : ۲۰۰ متر
قیمت کل: 1100000000
سال ساخت:  ۱۳۸۸
تعداد اتاق : پنج یا بیشتر
پارکینگ :دارد
منزل :مسکونی ویلایی
تعداد طب:هدوطبقه
نما :سنگ
هرطبقه :۳ اتاق خواب
شمالی جنوبی
دارای پارکینگ و انباری
هر طبقه مجزا دارای آب و برق و گاز و تلفن و فاضلاب جدا میباشد
طبقه اول ده سال ساخت
طبقه دوم سه سال ساخت
 
دو طبقه ویلای مسکونی
در محله منارجنبان بهترین منطقه با آب و هوای سالم مناسب برای افرادی ک بیماری تنفسی و قلبی دارند
جهت مشاورهو اطل
دانلود کتاب اموزش ساخت گلخانه
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود رایگان کتاب آموزش گلکاری - گل منتخبsell.montakhab.co › product... روز افزون گلخانه هـا، اهمیـت تولیـد محـصولات سـالم برای جامعه و نیاز به.. 0 تومان. نا موجود. برچسب ها: دانلود رایگان کتاب آموزش گلکاری،لکاری، آموزش گلکاری، کاشت ...
دانلود کتاب PDF آموزش روشهای کشت گوجه فرنگی در گلخانهwww.parsbook.com › دانلود-کتاب-pdf-آموزش-روشهای-کشت-گوجه-فرن۱۹ خرداد ۱۳۸۸ - توضیحات : گوجه فرنگی یک نوع خوردنی و محص
بسم الله

































تولد حضرت عیسی (علیه السّلام) حضرت عیسی (علیه
السّلام) تولدی منحصر به فرد و شگفت انگیز داشته‌اند. مادرشان حضرت مریم
(سلام الله علیها) دختر حنا و عمران بود. حنا، مریم (سلام الله علیها) را
از همان ابتدا به معبد سپرد و او نیز تحت اشراف حضرت زکریا (ع
به‌عنوان هدف نهایی نظام تعلیم و تربیت بیان‌شده است. (مروجی،۱۳۹۱)تحقیقاتی درزمینه‌ی حیات طیبه و ابعاد مختلف آن انجام‌شده است که در آن به بیان ویژگی‌های حیات طیبه از منظر قرآن و نهج‌البلاغه پرداخته‌شده است.قاسمی (۱۳۸۸) در پایان‌نامه خود با عنوان “حیات طیبه در قرآن و نهج‌البلاغه” حقیقت حیات طیبه و چیستی آن را تبیین کرده است و معنای لغوی و اصطلاحی حیات طیبه و همچنین مراتب آن را برای انسان‌های مختلف بیان کرده است. دیسناد (۱۳۸۸) نیز به «بر
1- موسسه ایران اروپا
در حال حاضر یکی از بهترین موسساتی که می تواند شما را در زمینه آیلتس کمک کند همین موسسه ایران اروپا می باشد. موسسه زبان ایران اروپا که در سال 1388 تاسیس گردید به عنوان یکی از بزرگترین مراکز آموزش زبان در غرب تهران ارایه کننده دوره های آموزشی زبان انگلیسی با تاکید بر پیشرفت در مهارت مکالمه زبان انگلیسی و آمادگی امتحانات بین المللی به صورت گروهی، نیمه گروهی و خصوصی به افراد حقیقی و سازمانها با بالاترین کیفیت می باشد و به طور
حق عشق
اکثز آدمها تمام عمر در انتظار کسی هستند که چون فرشته ای سوار بر اسب سفیدی بیاید و عاشقشان شود و آنها را بر اسب خود سوار کند و به سرزمین عشق ببرد و تا ابد بپرستد ولی عده ای اندک شمارند که در بدر در جستجوی کسی هستند که عاشقش شوند و تمام هستی خود را به پایش نثار کنند و تا ابد وی را بپرستند.
این دو نوع انسان است: خودپرست و دیگر پرست. شقی و عاشق. دسته اول زنانند و زن صفتان. دسته دوم مردانند و بس اندکند و جمله شهیدند. یعنی شاهد بر این حقیقت که هیچ ک
شماره نظریه : 7/98/77شماره پرونده : 98-168-77تاریخ نظریه : 1398/02/16
استعلام :نظریه مشورتی اداره کل حقوقی قوه قضاییه :
مفاد تبصره الحاقی سال 1388 به ماده 1 قانون نحوه خرید و تملک اراضی برای اجراء برنامه های عمومی، عمرانی و نظامی دولت  ناظر به موردی است که دستگاه اجرائی که محکوم علیه واقع شده است، توقف حکم خلع ید و قلع و قمع را از دادگاه درخواست نماید تا ظرف 6 ماه از تاریخ صدور دستور موقت ( توقف اجرای حکم ) نسبت به پرداخت یا ایداع قیمت روز املاک یاد شده اقدام بن
دادستان( 1387) برای روشن شدن مفهوم فشار عصبی ذکر چند نکته را ضروری می داند :
1- استرس همواره به علت عوامل ناخوشایند و نامطلوب در فرد به وجود نمی آید. یک خبر شادی بخش نیز می تواند به اندازه یک حادثه ناگوار استرس زا باشد.
2- استرس را نباید پدیده ای منفی در نظر گرفت بلکه میزان مشخص از آن به عنوان محرک افراد لازم است.
3- مفهوم استرس با مفهوم اضطراب متفاوت است، زیرا اضطراب جنبه روانی دارد،  در حالی که استرس صرفاً حالت روانی نیست و بلکه جنبه روانی تنی نیز د
 
 عید با شکوه ولایت مبارک باد 
به گواه پیامبر
حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی
«معیارهای متعددی در اسلام، معیار برگزیدگی و برتری است، از علم و تقوا و انفاق و ایثار و جهاد و بقیه‌ی معیارها، یکی یکی با امیرالمؤمنین تطبیق می‌کند... پیغمبر اکرم درباره‌ی امیرالمؤمنین طبق نقل همه‌ی مسلمانان -شیعه و سنی- می‌فرمود: «أنا مَدینَةُ العِلم و عَلىٌّ بابُها»، از این بالاتر چه شهادتی؟... کیست که بتواند این چیزها را در علی بن ابی‌طالب (علیه‌السّلام) ا
یکی از کارهای مهم نخبگان و خواص، تبیین است؛ حقائق را بدون تعصب روشن کنند؛ بدون حاکمیت تعلقات جناحی و گروهی و بر دل آن گوینده. اینها مضر است. جناح و اینها را باید کنار گذاشت.باید حقیقت را فهمید.در جنگ صفین یکی از کارهای مهم جناب عمار یاسر تبیین حقیقت بود. چون آن جناح مقابل که جناح معاویه بود، تبلیغات گوناگونی داشتند. همینی که حالا امروز به آن جنگ روانی می‌گویند، این جزو اختراعات جدید نیست، شیوه‌هایش فرق کرده؛ این از اول بوده. خیلی هم ماهر بود
محسن ابراهیم زاده 17 شهریور سال 1366 در تربت حیدریه متولد شد. مدتی در
کرج ساکن بود ولی در حال حاضر ساکن قلعه حسن خان (شهر قدس) می باشد، اولین
بار بطور جدی صدایش در تیتراژ برنامه مهتاب از شبکه تهران شنیده شد، او در
سال 96 برای برنامه مهتاب شبکه تهران تیتراژ ویدیویی خواند که به شدت وی
را به محبوبیت و شهرت رساند، نام این آهنگ سال نو می باشد.جا پای پاشاییفرم
خواندن و استقبال مردم می تواند از وی مرتضی پاشایی 2 را بسازد، چه بسا
مهدی کرد نیز در شکل گیری
نام جوئی؟ چو ملک باش نکو کردارقدر خواهی؟ چو فلک باش بلند ارکانبرو ای قطره در آغوش صدف بنشینروی بنمای چو گشتی گهر رخشان(پروین اعتصامی)
به گزارش وبگاه هیأت رهروان حجت (عج) بردخون و به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا، پنجاه و ششمین همایش جایزه بنیاد البرز صبح یکشنبه 5 اسفند در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.
بنیاد فرهنگی البرز در سال 1342 با هدف کمک به اشاعه فرهنگ کشور از طریق اعطای جوایزی به‌نام "جایزه بنیاد البرز" به دانشمندان، پژوهند
فرایند CRM
فرایندها روشهای انجام کار و به‌عنوان مجموعه فعالیتهای مرتبط و پیدرپی برای براورد نیاز بازار میباشند  فرایندهای CRMدر دو گروه  قرار دارند: گروه اول مراحل توسعه ارتباط فروشنده-خریدار را توصیف میکنند و گروه دوم فرایندهای مورد توجه فروشندگان برای ایجاد روابط  بلندمدت با مشتریان است(الوندی و کریمی،1388 ، ص 49).
ارتباط فروشنده-خریدار
آگاهی: در این مرحله خریدار و فروشنده به طور مستقل یک بخش را به‌عنوان شریک مبادله درنظرمیگیرند  تبلیغات
عنوان
توضیحات

سرشناسه:    
طلوعی، محمد، 1323

عنوان و نام پدیدآور:
برگ آخر / محمد طلوعی

مشخصات نشر:
مشهد: پشنگ ، 1388.

مشخصات ظاهری:
136 ص، 21X14 س.م

شابک:
978-600-90961-0-7

وضعیت فهرست نویسی
فیپا

موضوع:
شعر فارسی، قرن 14

رده:
1387 4 ب 846 ل/ PIR8146

رده بندی دیویی
1/62 فا 8

نوع ماده:
کتاب


مطالب مرتبط:


نویسندگان گنابادی


کتابها با موضوع گناباد



محمد طلوعی


تصاویر گسترده شهرستان گناباد
تاریخچه صنعت برق در ایران
در سال ۱۲۸۳ هجری شمسی با نصب ژنراتور KW400 توسط حاج امین الضرب در خیابان چراغ برق تهران استفاده از انرژی الکتریکی بصورت یک سیستم در ایران آغاز شد .تا سال ۱۳۳۸ تنها چند نیروگاه دیگر به ظرفیت های MW 6،MW8،MW 2 ، MW1 مورد بهره برداری قرار گرفتند.در سال ۱۳۳۸ نیروگاه طرشت با چهار واحد توربین بخار وتولید جمعاً  MW50 بعنوان اساسی ترین منبع تولید قدرت در ایران بشمار می رفت .با تشکیل وزارت آب وبرق در سال ۱۳۴۳ که بعداً به وزارت نیرو تغیی
                                                                           مدرسه پسرانه صادقیه


با معرفی کتابهای
زنده باد علامت تعجب
احمد وضیعی
مشهد: آستان قدس رضوی، 1378
شاعر و آفتاب
سیروس طاهباز
تهران: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، 1363
خاطرات یک مورچه
استیو پارکر؛ شهرزاد فتوحی
تهران: شرکت انتشارات فنی ایران، 1383
من و خاله خورشید
مهری ماهوتی
تهران موسسه منادی تربیت، 1387
سلول ها چگونه باعث رشد می شوند
کیت روئن؛ پریسا همایون روز
تهران: پنجره، 1388
روبا
دانلود سریال کره ای مردی به نام خدا A Man Called Godبا بازی سونگ ایل گوک و هان چائه یونگ
 
نام فارسی : مردی به نام خدانام انگلیسی : A Man Called Godمحصول: 2010 کره جنوبی از شبکه MBCژانر: اکشن | عاشقانه | جناییتاریخ پخش: 15 اسفند 1388- 06Mar 2010قسمت ها: 24نمره 7.0 در MDLمدت زمان: 60 دقیقهوضعیت: پایان یافته استبازیگران:Song Il gook – Han Chae young – Kim Min jong – Han Go eun – Yoo In young
تا قسمت آخر با زیرنویس فارسی اضافه شد.
ادامه مطلب
 
 
۱- بررسی رابطه بین اعتماد پذیری مشتریان و میزان موفقیت شعب در جذب سپرده.
 
 
۲- بررسی رابطه بین رضایت مشتریان و میزان موفقیت شعب در جذب سپرده.
 
 
۳- بررسی رابطه بین رضایت مشتریان از مهارت کارکنان و میزان موفقیت شعب در جذب سپرده.
 
 
 
۴- بررسی رابطه سرمایه فیزیکی و بین میزان موفقیت شعب در جذب سپرده.
 
 
۵- بررسی رابطه بین تنوع خدمات و میزان موفقیت شعب در جذب سپرده.
 
 
۱-۵) چارچوب نظری تحقیق
 
 
مدل تحقیق که ارتباط بین متغیرهای در آن نشان داده می
فصل اول
ما در پنج مایلی پشت جبهه در حال استراحت هستیم. از دیروز به ما راحت‌باش داده‌اند و حالا شکمهامان تا خرخره از گوشت گاو و لوبیا پخته پر است. حسابی سیر و مستیم. هرکس یک یقلاوی پرخوراک هم برای شام شب پس دست گذاشته. تازه اینها همه هیچ به هر کدام از ما دو جیره سوسیس و نان سربازی رسیده است که خودش آدم را حسابی روبه‌راه می‌کند. مدتها بود چنین بساطی به خودمان ندیده بودیم. آشپز موقرمز گروهان پشت سر هم به ما التماس می‌کند که بیشتر بخوریم. او به هر
وفاداری خدماتی
وفاداری به خدمت مفهومی متفاوت با دیگر سازه­های وفاداری است و تعاریف متعددی از آن وجود دارد. جدول2-1 برخی از این تعاریف را ارائه کرده است. سیندر[1] معتقد است که مفهوم وفاداری به خدمت پیچیده­تر از وفاداری به برند است که به طور معمول، برای کالاها به کار برده می­شود. از دیدگاه وی، وفاداری به خدمت لزوماً با اشکال دیگر وفاداری –مثل وفاداری به برند، وفاداری به فروشگاه و یا وفاداری به تأمین کننده- تطبیق پیدا نمی­کند. اشنایدر[2] عنوان م
در نظام جمهوری اسلامی ایران، مردم‌سالاری یا دموکراسی از ارکان نظام سیاسی است که در قانون اساسی کشور نیز ذکرشده است.
دموکراسی یعنی حکومت مردم بر مردم و افرادی از میان مردم، بارأی و انتخاب به نمایندگی از طرف آنان، حکومت کنند و این در مقابل حکومت‌های دیکتاتوری و الیگارشی است که یک‌تن با عده‌ای اندک بدون دخالت رأی مردم، بر آنان حکومت می‌کنند. اهمیت دموکراسی در نوع حکومت مردم بر مردم است که عموم شهروندان با لحاظ قانون از حقوق مساوی در جامعه
صدیقه وسمقی ‌می‌نویسد:
«زکات بر اساس آیات
متعدد قرآن واجب است و تأکید فراوانی بر آن شده است. زکات پرداخت بخشی از مال از
سوی شخص متمول به افراد فقیر و درمانده است. شرایط زندگی، گذر زمان و تحولات
اجتماعی نمی‌تواند در ماهیت این عبادت تأثیر بگذارد. پرداخت زکات در هر جامعه و
عصری از سوی ثروتمند به فقیر کاری انسانی و پسندیده و عقلانی است.
در قرآن به اصل
پرداخت زکات و صفات افراد مستحق دریافت زکات اشاره شده است. اما اینکه زکات به چه
اموالی تعلق می‌
دانلود سریال کره ای شکارچیان برده The Slave Huntersبا بازی جانگ هیوک
 
نام فارسی : چونو – تعقیب کنندگان – شکارچیان بردهنام انگلیسی : The Slave Hunters – Chuno – Pursuing Servantsمحصول: 2010 کره جنوبی از شبکه KBS2ژانر: اکشن | عاشقانه | تاریخی | درامتاریخ پخش: 16 دی 1388- 06Jan 2010قسمت ها: 24نمره 8.2 در MDLمدت زمان: 60 دقیقهوضعیت: پایان یافته استبازیگران:Jang Hyuk – Oh Ji ho – Lee Da hae – Gong Hyung jin – Lee Jong hyuk
تا قسمت آخر با زیرنویس فارسی اضافه شد.
ادامه مطلب
اهداف مدیریت دانش
مدیریت دانش شامل فرآیند ترکیب بهینه دانش و اطلاعات در سازمان و ایجاد محیطی مناسب به منظور تولید، اشتراک و به کارگیری دانش و تربیت نیروهای انسانی خلاق و نوآور است. هدف مدیریت دانش ایجاد یک سازمان یادگیرنده و شراکت با ایجاد جریانی بین مخازن اطلاعات ایجاد شده توسط افراد قسمت های مختلف شرکت (مالی، عملکرد،هوش رقابتی، وغیره) و مرتبط کردن آن ها با یکدیگر است. به عبارت دیگر هدف نهایی مدیریت دانش ارتقای ارزش افزوده دانش موجود در س
مبانی نظری وپیشینه تحقیق با موضوع اعتیاد مبانی نظری وپیشینه تحقیق با موضوع اعتیاد




دسته بندی
روانشناسی و علوم تربیتی

فرمت فایل
docx

حجم فایل
72 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
42

مبانی نظری وپیشینه تحقیق با موضوع اعتیاد
توضیحات: فصل دوم پایان نامه (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
 
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نو
گروه مهندسی توزین صدر از سال 1388 تولیدات خود را در زمینه ترازو دیجیتال ، ترازوی لیبل پرینتر ، صندوق فروشگاهی و پوز اسکیل آغاز کرده است و توانسته جزء تولیدکنندگان برتر سیستم های توزین فروشگاهی باشد .ترازوی توزین صدر در بیش از 20 مدل با کارایی های مختلف بر مبنای نوع نیاز مصرف کنندگان تولید می شود و بدون شک می توان گفت گروه توزین صدر از موفق ترین تولیدکنندگان ترازو دیجیتال بوده است .ترازو فروشگاهی ساده ، ترازو پرینتر دار و ترازوی لیبل زن از جمله
بسم الله
رنجها و غمهاى امام موسى بن جعفر بعد از فاجعه کربلا، دردناکتروشدیدتر از سایر ائمه‏ علیهم السلام‏بود. هارون الرشید همواره در کمین ایشان‏بود، امّا نمى‏توانست به آن‏حضرت آسیبى برساند. شاید او از ترس اینکه‏ مبادا سپاهیانش در صف یاران آن‏حضرت درآیند، از فرستادن آنان براى‏ دستگیرى وشهید کردن امام خوددارى مى‏ورزید، زیرا پنهانکاریى که ‏افراد مکتبى در اقدامات خود ملزم بدان بودند، موجب شده بود که‏ دستگاه حاکمه حتّى به نزدیک‏ترین
※※بسم الله الرحمن الرحیم※※
وبلاگ گنجینه شعر و ادبیات با مدیریت محمد مهدی حاتمی کار خود را از سال ۱۳۸۸ در بلاگفا شروع کرد و اینک با کادر مدیریتی قوی و نویسندگان وبلاگ به بهترین وبلاگ تبدیل گردیده و جزو وبلاگ های شعر بلاگفا قرار گرفته است اینک و امروز با ارائه  نسخه وبلاگ بیان امده ایم و می کوشیم تا از بهترین های شعر و هنر باشیم امروز در کادر مدیریت وبلاگ گنجینه نسخه اصلی ( بلاگفا) تصمیمی مبنی بر ایجاد وبلاگ در سایت بیان کرده ایم تا کاربران ا

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها