نتایج جستجو برای عبارت :

بهترین راه مراقبت از پوست در برابر آفتاب

میکرودرمی پوست
با آنکه میکرودرم کردن برای بیمار کاری سبک است اما مراقبت های پس از آن نقش مهمی در اثربخشی آن دارد. از آنجاییکه با عمل میکرودرمی پوست، لایه محافظ پوست بطور موقت برداشته می شود، بنابراین، پوست در روزهای اول بسیار آسیب پذیر است. مخصوصا در برابر اشعه آفتاب. به همین دلیل است که متخصصان پوست بهترین فصل میکرودرمی پوست را پاییز و زمستان می دانند تا شدت نور خورشید کمتر باشد.
 
 
http://WWW.NEGARSKIN.IRhttp://WWW.NEGARSKIN.IR
نور آفتاب منبع ویتامین D طبیعی است که بدن‌مان برای حفظ تناسب و سلامتی به آن نیاز دارد. برای حفاظت از گونه‌های مختلف روی زمین شامل گیاهان و انسان‌ها نور آفتاب ضروری است. اما، وقتی این پرتوهای آفتاب به شدت سوزان می‌شوند به خصوص در ماه‌های تابستان، می‌تواند زیان آور باشد. قرار گرفتن بیش از حد در معرض گرمای سوزان تابستان می‌تواند برای سلامت عمومی ما، از جمله پوست‌مان، مهلک باشد.
ادامه مطلب
روش های مراقبت از پوست
 
 
پوست باید تمیز نگه داشته شود پاک کردن منظم پوست باعث بهبود جریان خون می شود و مرطوب کردن آن به حفظ پوست در برابر آلودگی و دهیدراتاسیون کم آبی کمک می کند مصرف کرم های ضد آفتاب و پوشاندن پوست در برابر نور آفتاب خطر پیشرفت سرطان پوست به ویژه در افرادی که پوست روشن دارند کاهش می دهد.
 

 
آواکادو حاوی مواد مغذی است که به حفظ ساختارپوست و بهبود زخم ها کمک میکندهمچنین برای درمان جوش غرور جوانی آفتاب سوختگی و تب خال موثر است
حفاظت از آفتاباشعه‌ ماوراء بنفش خورشید تاثیر مخربی بر سطح پوست می‌گذارد. قرار گرفتن بیش از حد در معرض خورشید منجر به آفتاب سوختگی، پیری زودرس پوست، چین و چروک و مشکلات دیگر می‌گردد. چنین خساراتی می‌تواند به کمک کرم زینک اکسید پیشگیری گردد. آیا واقعا به عنوان ضد آفتاب عمل می‌کند؟. هنگامی که شما این کرم را بر روی پوست اعمال می‌کنید، جذب پوست نمی‌گردد، بلکه بر روی سطح پوست به شکل یک سد محافظتی عمل کرده که می‌تواند مانع از نفوذ اشعه‌ی ماور
فاکتور محافظت از نور خورشید (Sun Protection Factor ):
 
SPF مهمترین فاکتور تجاری انتخاب محافظت کننده های پوست از آفتاب است .متاسفانه هنوز نحوه عملکرد SPF و محدودیت های آن مشخص نشده است .
بسیاری از جنبه های SPF  گمراه کننده است ، به عنوان مثال مسابقه برای SPF  های بالاتر و اثر محافظت کننده گی پوست از نور آفتاب ، جذب ویتامین D  را با اختلال مواجه می نماید .
SPF  نماینگر درجه حفاظت از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید است .
فاکتور MED( Minimal Erythma Dose) حداقل میزان نوری
از کرم های ضد آفتاب بدون چربی، با فاکتور محافظت در برابر نور خورشید (SPF)30 استفاده کنید تا از رسیدن طیف وسیعی از اشعه فرابنفش نور آفتاب به پوست جلوگیری نمایید.
حتما کرم بدون چربی بخرید تا منافذ پوست را مسدود نکند و منجر به بروز آکنه های پوستی نشود.
کرم ضد آفتاب را هر دو ساعت یک بار مجددا استفاده کنید.
اپیلاسیون کار سیار - شماره تماس برای خانم ها: 09140848217
ایجاد مزاحمت از طرف آقایان پیگرد قانونی دارد.
در معرض اشعه خورشید قرارگرفتن علاوه بر آثار مفیدی
که دارد می‌تواند آثار نامطلوبی نیز به همراه داشته باشد. عوارض نامطلوب
نور خورشید می‌تواند شامل آثار کوتاه مدت و درازمدت باشد. قرارگرفتن بیش از
اندازه در برابر نور خورشید سبب قرمزی و آفتاب سوختگی در مدت کوتاه شده و
آثار تجمعی آن در مدت طولانی تر، سبب تغییرهایی از جمله لکه ای پوستی،
پیری، تضعیف سیستم ایمنی و حتی سرطان پوست می‌شود.سرطان‌های پوستی از تابش
اشعه فرابنفش ناشی می‌شود. در سال
معرفی ضد آفتاب دوسه:
امروزه کمتر کسی هست که از زیان اشعه های خورشید اطلاعاتی نداشته باشد. اشعه های خورشید می تواند خسارات فراوانی را به پوست وارد کند. استفاده از کرم ضد آفتاب دوسه می تواند تا حد زیادی از زیان اشعه های مضر آفتاب جلوگیری کند. خواصی که در این ضد آفتاب وجود دارد بدین شکل می باشد: وجود spf که باعث محافظت پوست در برابر اشعه های مضر آفتاب می شود. عدم وجود پارابن، دقت داشته باشید که ضد آفتاب هایی که که میخرید فاقد مواد نگه دارنده باشند ک
مراقبت از پوست صورت و بدن به ویژه بعد از ۳۰ سالگی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد. معمولاً در این دوران دچار تغییراتی می‌شوید که تا پیش از این سن با آن‌ها رو به رو نشده‌اید. اما برای مراقبت از پوست چه کنیم. جای نگرانی نیست؛ با چند راهکار ساده می‌توانید پوست جوان و شاداب داشته باشید. این مقاله را دنبال کنید تا همه‌ی روش‌های مفید را بدانید. فهرست زیر نکات مهمی است که برای داشتن پوست خوب باید بدانید.
ادامه مطلب
نور آفتاب در کنار فوایدی که برای پوست و بدن انسان دارد به دلیل طول موج فرابنفش خود، اگر در برابر آن از پوست خود محافظت نکنیم، آن را سوزانده و خطر ایجاد سرطان را بالا می برد. این اشعه های مضر آفتاب را بیشتر با عنوان UV می شناسیم. این اشعه ها به دو صورت UVA و UVB به سطح زمین وارد می شوند. نوع اول آن به عمق بیشتر پوست نفوذ می کند و به همین دلیل باعث مشکلات پوستی مانند چروک و پیری چوست می شود در حالی که نوع دوم آن بیشترین نقش را در سوختگی لایه خارجی پوست ای
مجله سیب سبز - شقایق جعفری: در آغاز فصل گرم و تعطیلات که سفرها و گشت و گذار دوچندان می‌شود، مراقبت از پوست در برابر تابش مستقیم آفتاب توجه بیشتری می‌خواهد؛ فرقی ندارد که پوست‌تان خشک است یا چرب. 
ضدآفتاب‌هایی که در این مطلب معرفی کرده‌ایم، برای تمام پوست‌ها مناسبند و علاوه بر ضد لک بودن و محافظت در برابر نور شدید خورشید، مرطوب‌کننده‌های مناسب برای آبرسانی به پوست‌های آسیب‌دیده محسوب می‌شوند. پس با دقت در میان محصولات زیر بگردید و با
راهکار مؤثر برای مراقبت از پوست
مراقبت از پوست صورت و بدن به ویژه بعد از ۳۰ سالگی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد. معمولاً در این دوران دچار تغییراتی می‌شوید که تا پیش از این سن با آن‌ها رو به رو نشده‌اید. اما برای مراقبت از پوست چه کنیم. جای نگرانی نیست؛ با چند راهکار ساده می‌توانید پوست جوان و شاداب داشته باشید. این مقاله را دنبال کنید تا همه‌ی روش‌های مفید را بدانید. فهرست زیر نکات مهمی است که برای داشتن پوست خوب باید بدانید.
ادامه مطلب
مراقبت از پوست: 5 نکته برای پوست سالم
مراقبت خوب از پوست - از جمله محافظت در برابر آفتاب و تمیز کردن ملایم - می تواند پوست شما را سالم و درخشان نگه دارد.
توسط کارکنان کلینیک مایووقت لازم برای مراقبت فشرده پوست ندارید؟ شما هنوز هم می توانید با عمل به اصول اولیه خود را ترسو کنید. مراقبت مناسب از پوست و انتخاب سبک زندگی سالم می تواند به تأخیر در پیری طبیعی و جلوگیری از بروز مشکلات پوستی کمک کند. با این پنج نکته بی معنی شروع کنید.
1. از خود در برابر آف
پوست های حساس چه نوع ضدافتابی استفاده کنند ؟
اگر پوست حساسی دارید ، احتمالاً از این گیرنده آگاه هستید:
پوست شما از پرتوهای UV خورشید تحریک می شود ، اما بسیاری از کرم های ضد آفتاب پوست شما را نیز تحریک می کنند.
برخی از افراد با پوست بسیار حساس ممکن است متوجه شوند که به ضد آفتاب حساسیت دارند ، اگرچه این معمولاً واکنشی است به ترکیباتی که در ضد آفتاب های شیمیایی یافت می شود.
مسدود کننده های اشعه ماوراء بنفش UV که در بسیاری از کرم های ضد آفتاب موجود ا
مراقبتهای پوست عروس در فصل سرماخارش، کشیدگی، اگزما، قرمزی، پوسته پوسته شدن پوست از پیامدهای خشکی پوست یا دهیدراته شدن پوست است. از این رو در این مطلب قصد داریم به بررسی نحوه مراقبت های پوستی عروس در فصول سرد سال بپردازیم. کرم ضد آفتاببیشتر افراد بر این باورند که  در فصول پاییز و زمستان نیازی به استفاده از کرم ضد آفتاب نیست. در حالی که چنین تفکری کاملا اشتباه است. در فصول سرد سال هم باید از کرم ضد آفتاب استفاده کرد. ولی با این تفاوت که SPF کمتری
بهترین کرم های ضد افتاب :
خلاصهاگر پوست حساسی دارید ، احتمالاً از این گیرنده آگاه هستید:
پوست شما از پرتوهای UV خورشید تحریک می شود ، اما بسیاری از کرم های ضد آفتاب پوست شما را نیز تحریک می کنند.
برخی از افراد با پوست بسیار حساس ممکن است متوجه شوند که به ضد آفتاب حساسیت دارند ، اگرچه این معمولاً واکنشی است به ترکیباتی که در ضد آفتاب های شیمیایی یافت می شود.
مسدود کننده های اشعه ماوراء بنفش UV که در بسیاری از کرم های ضد آفتاب موجود است می توانند بر
 چند روش مراقبت از پوست
مقدمهرژیم مراقبت از پوست من ، و به طور خاص روال مراقبت از پوست صبحانه من ، بر اساس فصول و وضعیت پوست من تمایل به تغییر دارد. وقتی بهار می رویم ، برای خلاص شدن از شر پوست خشک زمستان و استفاده از پایه های رطوبت (روغن های روغنی و سرم های مرطوب کننده) که سنگین تر (یا چرب) هستند نسبت به نمونه هایی که در زمستان از آنها استفاده می کردم ، بیشتر لایه برداری می کنم.
اما این فقط مربوط به محصولاتی نیست که من از آنها استفاده می کنم ، بلک
Type the title hereدانستنی های دارویی در خانواده ها و مراقبت از پوست
با بالا رفتن الاسیته پوست به مرور کم میشه ،فاکتورهای محیطی مثل در معرض آفتاب قرار گرفتن و همچنین زنتیک ،نقش مهمی در زمان به وجود آمدن خطوط و چروک روی پوست ما دارن
پوست اطراف چشم به نظر میرسه که زودتر دچار این تغییرات میشه
چروک شدن زیر چشم ها یک پروسه نرمال پیر هست و با سن ارتباطی داره ولی میشه پیشگیری کرد و به تعویق انداخت این مشکل رو ......ـType the text here
روغن نارگیل یک روغن طبیعی و مفید برای پوست است که می توانید به راحتی جذب پوست شود. استفاده از روغن نارگیل برای درمان آفتاب سوختگی یک روش قدیمی و کار آمد است. قرار گرفتن در مقابل اشعه ی ماوراء بنفش خورشید برای مدت طولانی می تواند موجب آفتاب سوختگی های دردناک پوست شود. روغن نارگیل به عنوان یک درمان خانگی برای آفتاب سوختگی توصیه شده است. اما آیا این روش کار آمد است؟ در ادامه به مزایای روغن نارگیل برای آفتاب سوختگی بیشتر اشاره شده است.

ادامه مطلب
با توجه به گزارش منتشر شده در تایم، تلفن همراه شما 10 بار کثیف تر از صندلی توالت است. چی؟ درسته. در یک مطالعه اخیر که در ایالات متحده انجام شد، بیش از 17،000 نسخه ژن باکتری در تلفن های دانش آموزان دبیرستان یافت شد.در همین حال، دانشمندان دانشگاه آریزونا دریافتند که تلفن های همراه 10 برابر باکتری بیشتر از صندلی های توالت حمل می کنند.در حالیکه تقریبا هیچ کس از تلفن استفاده نمیکند تا واقعا فقط حرف بزند، و نه همه باکتری ها مضر هستند، اما احتمالا هنوز ه
مراقبت های پس از آر اف فرکشنال
پس از درمان با آر اف فرکشنال رعایت یک سری مراقبت ها برای رسیدن به نتیجه دلخواه لازم است، این دستورالعمل ها را به طور حتم پزشک معالجتان به شما یادآوری خواهد کرد. این نکات مهم عبارتند از:
در روز درمان، شستشوی ملایم پوست بلا مانع است، ولی از مصرف شوینده های قوی و مالش پوست خودداری کنید.
مصرف کرم ضد آفتاب بعد از درمان ضروری است.
مصرف مرطوب کننده های سبک به کاهش سریع تر التهاب و برافروختگی پوست شما کمک می کند.
به مدت ۲۴
مراقبت های پوستی در منزل :
 
ممکن است شما شک کنید که پوست خشک ، روغنی یا حساسی دارید ، اما آیا نوع پوست خود را واقعا می شناسید؟ دانستن نوع پوست واقعی شما می تواند دفعه بعد که در راهرو لوازم آرایشی قرار دارید کمک کند. در حقیقت ، استفاده از محصولات نادرست - و یا حتی هک های رایج در اینترنت - برای نوع پوست شما می تواند آکنه ، خشکی یا سایر مشکلات پوستی را بدتر کند.
برای یادگیری ادامه دهید:
نحوه ساخت روال مراقبت از پوست خودنحوه درمان نگرانی های خاص پوست
کرم ضدآفتاب بیزانس با رنگ «بژ طلایی»، نیاز پوست به ضد آفتاب را به طرز بسیار عالی و شگفت‌انگیزی برطرف می‌کند. البته این کرم فقط یک محصول آرایشی نبوده و قادر است لک‌های پوست شما را به طور کامل پوشانده و با استفاده از مواد ضدحساسیت‌زا از ایجاد حساسیت پوستی جلوگیری کند. این محصول پوشش و ماندگاری بالا (تا ۱۲ ساعت) داشته و ضد آب بوده و به همین دلیل، قادر است به مدت طولانی بدون کوچکترین تغییر ظاهری روی پوست باقی بماند. نکته‌ی بارز این فرآورده، سب
این محصول بی نظیر دارای بالاترین قدرت برای حفاظت پوست در برابر اشعه های مضر UVB و UVA می باشد. وقتی پوست شما طولانی مدت در معرض اشعه خورشید قرار گیرد، نه تنها موجب سوختگی پوست شده بلکه خشکی پوست و از دست دادن رطوبت آن را نیز به همراه دارد. این فرمول جدید حاوی هامکتانت های قدرتمند است که از دست دادن رطوبت پوست را کاهش می دهد. با دارا بودن ژل تثبیت شده آلوئه ورا و دیگر عوامل نرم کننده پوست، این محصول احیا کننده پوست شماست. با استفاده از این محصول، از
بدون شک پوست یکی از مهم‌ترین فاکتورهای ارزیابی زیبایی افراد، به خصوص خانم‌ها به حساب می‌آید. عوامل مختلفی وجود دارند که هم بر روی ویژگی‌های محافظتی پوست و هم زیبایی آن تاثیرگذارند. اگر افزایش سن و تاثیرات غیرقابل انکاری که بر روی شادابی پوست دارند را کنار بگذاریم، عواملی مانند تابش مستقیم نور خورشید، سردی و گرمی هوا، خشکی پوست، حساسیت‌ها و بسیاری از موارد دیگر می‌توانند به مرور پوست شما را در معرض مشکلات مختلف و گاها جدی قرار دهند. در
روش های مراقبت از پوست در خانه
 
فقط به این دلیل که محبوب نیست به معنای کار کردن نیستهنگامی که روی پوست خود کار می کنید ، احتمالاً محبوب ترین و بهترین نتیجه پیشنهادی را که برای حل مسئله خاص پوست شما وجود دارد ، مانند درمان اسید سالیسیلیک برای آکنه یا سرم ویتامین C برای لکه بینی ، دنبال می کنید.
از همه گذشته ، چه چیزی برای صدها کار باید برای شما کار کند ... درست است؟ اگر فقط تغییر شکل پوست ساده بود.
وقتی با یک محصول مراقبت از پوست مواجه هستید که مش
چگونه پوست خود را همیشه جوان نگه داریم ؟
اکنون بهترین پوست شما شروع می شودپیری: این فرایندی است که احساسات مختلط را به وجود می آورد. برخی از علائم به آرامی و نرم ظاهر می شوند ، در حالی که برخی دیگر می توانند توجه را جلب کنند. در بیشتر موارد ، توجه اولیه به درمانهای موضعی اولین خط دفاع همه جانبه است ، به ویژه برای کسانی که در دهه 20 و 30 خود دارند. اما اگر کرم های گران قیمت و لایه برداری شیمیایی دیگر مؤثر نیستند ، این راهنما برای شما مناسب است.
بیشتر
کرم پودر مای جور Acneline A02
بهترین مارک پنکیککرم پودر مای جور آکنه لاین، محصولی مطلوب برای پوست های چرب و مستعد آکنه میباشد. این جنس با داشتن سبومین در ترکیبات خویش ترشح چربی پوست را کاهش داده و از تولید جوش دوری می­ نماید. این جنس برای بقیه پوست ها نیز مطلوب میباشد به دلیل آن که بافتی قابل انعطاف و سبک داشته و پوشش دهی آن نیز بالا می ­باشد. همینطور فارغ از تولید احساس سنگینی بر روی پوست به زمان طولانی بر روی پوست فیس شما ما‌نده و پوستی صاف و یک پا
درمان الاستیسیته پوست 
 
از بین رفتن خاصیت ارتجاعی پوست بخشی طبیعی از روند پیری است. شاید برای اولین بار وقتی آرایش می کردید یا چشمان خود را مالیدید ، متوجه آن شده باشید. پلک خود را کمی به طرف خود منتقل کردید ، و پوست شما همانطور که قبلاً استفاده می کرد ، برگشت نمی کند.
خاصیت ارتجاعی پوست قابلیت کشش و چسبیدن به شکل اصلی آن است. از بین رفتن خاصیت ارتجاعی پوست به عنوان الاستوز شناخته می شود. الاستوز باعث می شود که پوست به نظر آروم ، متلاشی یا چرمی
چرا باید از ماسک گیاهی ضد آفتاب استفاده کرد؟

چرا
ماسک گیاهی ضد آفتاب ؟
هیچ‌وقت فکر کرده‌اید که چرا بعضی‌ها با اینکه
سنشان بالاست، ولی روی صورتشان چین‌وچروک زیادی دیده نمی‌شود و اصطلا‌حا
جوان مانده‌اند؟ شاید بگویید که آنها هزار جور آرایش و عمل جراحی می‌کنند،
ولی فقط این نیست. شاید هم بگویید که جنس پوستشان خوب است و جوان ماندن
ارثی است. این هم قبول. ولی در کنار همه اینها یک وزنه بسیار سنگین هم برای
جوان ماندن و شادابی پوست وجود دارد و
باز بودن منافذ پوست از نظر زیبایی مشکل
آفرین است. اگرچه این مشکل خیلی حاد نیست و نیاز به مراجعه به پزشک متخصص
پوست ندارد اما باید مراقب آن ها بود زیرا باعث بروز جوش های سر سیاه و آکنه
می شوند. افزایش منافذ باز پوست ممکن است به دلیل قرار گرفتن زیر نور
آفتاب اتفاق بیفتد زیرا اشعه های فرابنفش خورشید (UV) کلاژن را از بین می
برد و حالت کشسانی کانال های منافذ پوست را کاهش می دهد. اما در بیشتر
موارد این منافد باز پوست به دلیل بر هم خوردن تعادل هورمون
ضد آفتاب کودک
اسپری ضد آفتاب آلوئه : این ضد آفتاب به دلیل ترکیبات خاص طبیعی برای کودکان بسیار مفید و موثر است و پوست نازک و حساس آنها را از اشعه های مضر نور مستقیم خورشید محافظت میکند.
روش استفاده:
15 دقیقه قبل از خروج از منزل روی پوست کودک ماساژ داده شود. هر 3 تا 4 ساعت یک بار دوباره بزنید. این ضدآفتاب سریع جذب پوست می شود و احساس راحتی را برای کودکان به همراه دارد.
ادامه مطلب
سلام
الان که تابستونه و آفتاب خیلی تیزه، شما برای پیشگیری از تیره شدن پوست دست و پاتون چیکار میکنید، آیا به دست و پاتون هم ضد آفتاب میزنید؟
چون من دست هام تا قسمتی از ساعدم تیره شده، همین طور پاهام، یعنی دقیقا اون قسمت از ساق پام که بیرون از شلواره تیره شده، بالاش سفیده و چون کفش تابستونی میپوشم، دقیقا جای بندهای کفش سفیده، بقیه ش تیره شده و منظره مسخره ای پیدا کرده، ظاهرا فقط من اینجوری پوستم دو رنگ میشه ، برام سوال پیش اومد که بقیه چکار می
شاید دراز کشیدن زیر آفتاب، احساس خوبی به شما بدهد، اما در دراز مدت می تواند به سلامت شما صدمه نیز وارد کند و شما را در معرض خطر چین و چروک، لکه های پیری، ضایعات پوستی خشن به نام کراتوز اکتینیک  و سرطان پوست قرار دهد.
برنزه شدن در آفتاب
شاید پوست برنزه زیبا به نظر برسد، اما رنگ طلایی آن به علت آسیب به لایه بالایی پوست (اپیدرم) به وجود می آید. زمانی که پوست شما اشعه ماورای بنفش ((UV نور خورشید را جذب می کند، با سرعت بیشتری پیر شده و خطر ابتلا به سرطا
آفتاب سوختگی نوعی التهاب پوستی است که در اثر مجاورت طولانی مدّت در آفتاب یا یا سایر منابع پرتو فرابنفش حاصل می‌شود. این سوختگی در اثر پرتو فرابنفش موجود در نور خورشید یا دستگاه‌های برنزه‌کننده (سولاریوم) به‌وجود می‌آید.[۱] از نشانه‌های آن می‌توان سرخی بیش از حد پوست، دردناک شدن و گاهی ایجاد تاول را نام برد.
آفتاب سوختگی هنگامی رخ می‌دهد که مقدار تابش اشعه خورشید یا سایر منابع نوری حاوی پرتو فرابنفش بیش از توانایی رنگدانه محافظت‌کننده
روش های شفافیت پوست در منزل
بعلاوه ، یک نکته اضافی برای مراقبت از پوست برای زمانی که وقت کافی برای صرفه جویی در اختیار دارید ، می باشد.کشت روزمره پوست شمابه عنوان یک علاقه مندان به مراقبت از پوست ، چیزی بهتر از نخوردن بعد از یک روز طولانی و لای کردن پوست من نیست. و از آنجا که سلولهای پوستی ما در عصر احیا می شوند ، این زمان اصلی برای تمرکز بر روی ترمیم آن است.
من شخصاً بعد از سالها جوش های نوجوانی پوست مستعد آکنه دارم. برای مقابله با این موضوع ، ر
مراقبت از پوست در فصل زمستان
 
 
شاید فقط زیر تیغ و برق آفتاب یادتان بیفتد که به داد پوست تان برسید و موقع سوز سرمای زمستان فقط دنبال یک جای گرم برای باز کردن یخ دست و پای تان باشیداگراین طوراست پس توصیه های متخصصان پوست رابشنویدتا کمی درباره پوستتان دچاروجدان درد شوید.
 
 
آنها می گویند هوای خشک زمستان و بادشدید این فصل می تواند باعث خشکی ترک خوردگی وخارش پوست شود شاید تابش نور خورشید این فصل خیلی شدید نباشد اما باز هم احتمال آسیب دیدن پوست
شماره پروانه سیب سلامت: 56/22343
 

کرم مرطوب کننده حاوی روغن جوجوبا
مرطوب کننده‌ها روند فرسایش پوست را به تعویق می‌اندازند و از آن در برابر
تغییرات ناگهانی آب‌ وهوا محافظت می‌کنند. مرطوب‌کننده‌ها به اشکال مختلف
لوسیون مایع، پماد و کرم دیده می‌شوند که میزان چربی و آب آن‌ها باهم تفاوت
دارد و غلظت‌ آن‌ها در هر شکل متفاوت است.
 روغن جوجوبا رطوبت دهنده و محافظت کننده ارگانیک پوست و مشابه چربی پوست
انسان است که خاصیت ضد میکروبی و ضد محرک د
فشیال صورت : در واقع یک روش  درمانی - مراقبتی چند مرحله ای پوست است که موجب پاکسازی ، لایه برداری و تغذیه پوست می شود ، اینکار موجب افزایش گردش خون مویرگی در پوست صورت و گردن ،  شادابی ، شفافیت ، آبرسانی پوست می شود و جوان سازی و زیبایی آن را تضمین می نماید .
به کمک مشاور زیبایی خود می توانید به پیشگیری و درمان چین و چروک ، لک، پوست خشک ، کم آب و دهیدراته ، چرب و آسیب دیده بپردازید و از چروک و پیری زودرس آن جلوگیری نمایید .
فشیال بهتر است زیر نظر یک
فشیال صورت :
 
در واقع یک روش  درمانی - مراقبتی چند مرحله ای پوست است که موجب پاکسازی ، لایه برداری و تغذیه پوست می شود ، اینکار موجب افزایش گردش خون مویرگی در پوست صورت و گردن ،  شادابی ، شفافیت ، آبرسانی پوست می شود و جوان سازی و زیبایی آن را تضمین می نماید .
به کمک مشاور زیبایی خود می توانید به پیشگیری و درمان چین و چروک ، لک، پوست خشک ، کم آب و دهیدراته ، چرب و آسیب دیده بپردازید و از چروک و پیری زودرس آن جلوگیری نمایید .
فشیال بهتر است زیر نظر
 
کرم نرم کننده و مرطوب کننده
کرم نرم کننده و مرطوب کننده و همچنین ضد آفتاب برای حفظ و نگه داری و داشتن پوست سالم در حوزه بهداشت و سلامت پوست تولید می شوند که هر کدام با فرمول مخصوصی و بسته به نوع پوست، بعضی مناسب پوست های چرب ، بعضی برای پوست های خشک و بعضی برای پوست های حساس قابل استفاده می باشند.
تمامی افراد دارای نوع پوست های مختلف هستند ممکن است بعضی دارای پوست خشک و بعضی دارای پوست چرب و همچنین تعدادی دارای پوست معمولی باشند پس در انتخاب
کرم ضد آفتاب آقایان cinere SPF 45
تخفیفی
کرم ضد آفتاب سینره به گونه ای طراحی شده است که به سرعت جذب می شود و اثر سفیدی از خود باقی نمی گذارد. بهره گیری از فیلترهای مؤثر جهت مقابله با پرتوهای UVAو UVB؛ از آفتاب سوختگی، تیره شدن پوست و ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند.کرم ضد آفتاب سینره دارای ساختاری سبک است و بر روی پوست حالت چرب و براق ایجاد نمی کند. وجود مواد ضد التهاب و ضد آلودگی با منشاء دریایی علاوه بر جلوگیری از ایجاد التهاب و مقابله با اثر آلودگی هو
مزایای میکرونیدلینگ
قبل از این که بخواهید به اقدامات لازم پس از پروسه درمانی فکر کنید، باید متوجه شوید که میکرونیدلینگ چه مزایایی برایتان به همراه دارد. میکرونیدلینگ در مطب تخصصی پوست ما می تواند نکات مثبتی را به همراه داشته باشد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره داشت:
بهبود ظاهر خطوط ریز و چین و چروک های عمیق روی پوست
کاهش ظاهر زخم ها ( از جمله زخم های باقی مانده در اثر جوش ها)
نرم کردن بخش های کشیده شده پوست
روشن شدن نقاط تغییر رنگ
جوانسازی پوست یکی از مهمترین دغدغه های اصلی در جمعیت بانوان بوده و راهکارهای متفاوتی به منظور ایجاد جوانسازی در پوست وجود داشته که از تاثیرات ویژه ای برخوردار می باشند. جوانسازی پوست به روش های متفاوتی می تواند پیری زودرس، چین و چروک، افتادگی، تیرگی و شل شدگی پوست صورت را برطرف نموده، جوانی و شادابی را به پوست شما بازگرداند.
اهمیت پوست سالم
پوست یکی از مهمترین و وسیع ترین ارگان های بدن می باشد که وظایف فیزیولوژیک فراوانی بر عهده داشته و در
بهترین روش های مراقبت از پوست سال 2019
 
 
تماس با همه گیرنده های درخشش: برای کسب اطلاعات در مورد مراقبت از پوست ، می توانید تمام بسته های فانتزی محصول را بخوانید. یا به سادگی از افراد واقعی مثل شما سرنخ بگیرید. با این وبلاگ نویسان آشنا شوید - و مسلماً دوستشان دارید - مجموعه بی پایان درمان ها ، لوسیون ها و معجون ها.
همه ساله صدها وبلاگ را شانه می کنیم تا مواردی را پیدا کنیم که برای آموزش ، الهام بخشیدن و توانمندسازی مواردی که از این طریق فراتر رفته
روغن آرگان اصل ما محصول کشور مراکش و فرمولاسیون آن متعلق به کشور ژاپن می باشد. این محصول سرشار از مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز پوست و بخصوص مو است که میتوان گفت غذای کاملی برای پوست و موی شماست، در ادامه به برخی از خواص آن اشاره میکنیم. پیشگیری از ایجاد چروک و ضد افتادگی پوست ناشی از افزایش سن، تقویت کلاژن سازی و ترمیم بافت سلول، مرطوب کننده و آب رسان قوی برای پوست های خشک، ترمیم سوختگی های پوست ناشی از لیزر و آفتاب، متعادل کننده ی PH و
راهنمایی مراقبت از پوست برای آقایان 
 
نکات حداقلی برای هر مردی که به دنبال سرمایه گذاری در مراقبت از خود باشدطراحی توسط Pichamon Chamroenrakاگر از مراقبت از پوست صرف نظر کرده اید ، وقت آن رسیده که صحبت کنیم. لازم نیست کارهای بیشتری برای ترمیم ، محافظت و حتی ترساندن لیوان خود انجام دهید. ما اساسی ترین تنظیمات را برای نتایج طولانی مدت توصیه می کنیم. بیاموزید که چگونه با شکستن برش ، اصلاح سوزش و آن خطوط ریز و درشتی که از هیچ کجا خبری نخواهد بود ، مبارزه
کرم ضد آفتاب SPF30 moisturizer آموس وان
کاربرد : آقایان وبانوان با پوست خشک و حساس
محافظت قدرتمند در برابر آفتاب - بافت سبک - بدون چربی - روشن کننده وضد لک - عدم ایجاد حساسیت و التهاب
       شماره بهداشت سیب سلامت :  56/23583
حجم : 30 میلی لیتر
 

ادامه مطلب
دستگاه جوان سازی پوست اراف مینی MINI R F
 
رفع جای جوش و جای زخم
بهبود و درمان ترک‌های پوست
لایه‌برداری و جوانسازی پوست صورت
درمان تعریق بیش از حد در ناحیه زیر بغل
لیفت و بالا کشیدن پوست در تمامی نواحی بدن
بهبود روزاسه و رگ‌های نمایان در زیر پوست صورت
جوانسازی پوست دست و رفع لکه‌های قهوه‌ای روی دست
بهبود رنگ و بافت پوست:رمان مشکلات مربوط به بافت پوست و منافذ بزرگ پوست
رفع زائده‌های پوستی، آفتاب سوختگی و لکه‌های پوستی و روشن کردن پوست صورت
د
چند راه حل ساده برای مراقبت از پوست
با ادامه جنگ صلیبی برای محصولات زیبایی تمیز ، مواد تشکیل دهنده مراقبت از پوست که قبلاً استاندارد به حساب می آمدند به درستی مورد تردید قرار می گیرند.
به عنوان مثال پارابن ها را بگیرید. اکنون که می دانیم مواد نگهدارنده یکبار محبوب نیز به عنوان بالقوه سرطان زا درون ریز سرطان زا محسوب می شوند ، مارک های زیبایی آنها را از فرمول های خود حذف کرده و برچسب های بدون پارابن را به همه چیز می زنند. در مورد فتالات ، سولفا
چگونگی مراقبت از پوست در زمستان
 
 
خشکی پوست در فصل زمستان شدیدتر می شود بنابراین باید به نکاتی در این زمینه توجه کرد نخستین نکته این است که تعداد دفعات استحمام و شست و شو بایدبه نسبت تابستان کمتر شودو از صابون ملایم وحاوی کرم استفاده شودو افراد پس ازاستحمام از لوسیون بدن استفاده کنند.
 

 
همچنین استفاده از کرم های مرطوب کننده بدن صورت و دست و پا در این فصل توصیه می شود مصرف ضد آفتاب ها از نکاتی است که باید در زمستان و تابستان مورد توجه قرار
 اثرات خواب بر سلامت پوست
در سال ۲۰۱۹ برآورد می شود که صنایع مرتبط با مراقبت از پوست رقمی بالغ بر ۱۳۰ میلیارد دلار فروش داشته باشند. این مبلغ نشانگر اهمیتی است که مردم سراسر جهان به 
سلامت، شادابی و زیبایی پوست خود می دهند. اما در کنار تمامی هزینه و زمانی که افراد برای مراقبت از پوست خود صرف می کنند، گاهی رموز ساده ای وجود دارند که
 می توانند تاثیرات شگرفی بر سلامت و شادابی پوست به خصوص پوست صورت افراد داشته باشند. یکی از این رموز ساده و عملی،
نیوآ کرم خوشبوکننده اصیل برای تمام اعضای خانواده است. این محصول نمادین سرشار از Eucerit® است که تمام مراقبت‌های ضروری مورد نیاز پوست را برای نرم و انعطاف پذیر ماندن ارائه می‌دهد. ایده‌آل برای استفاده روزمره و نیازهای پوست. سازگاری با پوست توسط متخصصان پوست تایید شده است.مراقبت عمقی و محافظتیکرم رطوبت رسانایده‌آل برای استفاده روزمره و نیازهای پوستتایید شده توسط متخصصان پوست • ساخت کشور : آلمانقیمت: ۱۵۰ ملی ۲۵۰۰۰تومان ۶۰ملی ۱۵۰۰۰تومانبرای
 آیا به پاک کننده آرایش نیاز دارید که به سلامتی پوستتان نیز کمک کند؟ آیا تا به حال روغن بادام را در نظر گرفته اید؟ همان طور که می دانید این روغن شگفت انگیز، فواید بسیاری برای سلامتی پوست و مو دارد. معمولا روغن بادام در بسیاری از محصولات مراقبت از پوست استفاده می شود، چرا که به تقویت پوست در بسیاری جهات کمک می کند.
این روغن یک آنتی اکسیدان فوق العاده است که آثار مخرب آفتاب را ترمیم کرده و اثرات پیری پوست را کم می کند. این ها تنها تعداد محدودی
سرطان پوست
سرطان پوست (رشد غیرطبیعی سلول‌های پوست) اغلب در پوست‌هایی ایجاد می‌شود که در معرض آفتاب قرار دارند. البته، این نوعِ شایعِ سرطان در ناحیه‌هایی از پوست که 
معمولاً در معرض آفتاب نیستند نیز بروز می‌کند. می‌توان از طریق قرار نگرفتن در معرض اشعه فرابنفش یا محدود کردن زمان آن، خطر بروز سرطان پوست را کم کرد. بررسی مرتب 
تغییرات مشکوک پوست به تشخیص زود هنگام سرطان پوست کمک می‌کند. تشخیص زود هنگام سرطان پوست شانس درمان موفقیت‌آمیز آ
ضد آفتاب کودکان
اگر تازه مادر شده‌اید احتمالا سوالات بسیاری در رابطه با پوست فرزندتان دارید که در اینجا به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:
پوست کودکان پوست حساسی است. با این وجود این پوست حساس هم مانند پوست آدم‌های بالغ در مواجهه با بسیاری شرایط فیزیکی قرار دارد که می‌تواند به آن آسیب برساند.برخلاف آنچه بسیاری از افراد گمان می‌کنند، پوست کودکان چند ساعت یا چند روز بعد از تولد کاملا تکامل پیدا می‌کند و دقیقا مانند پوست یک فرد بالغ کار می‌کن
ضد آفتاب گیاهی چند کاره ترنجان
ضد آفتاب گیاهی چند کاره ترنجان
کرم ضد آفتاب ترنجان اولین کرم ضد آفتاب گیاهی ایرانی می باشد که در عین داشتن پوشش شیمیایی دارای پوشش فیزیکی نیز می باشد. فرمولاسیون کرم سبک بوده و برای پوست های حساس به آفتاب بسیار مناسب می باشد و با توجه به اینکه خاصیت ذاتی شیرین بیان، روشن کننده می باشد این ضد آفتاب باعث طراوت و روشنی پوست می شود.
کرم ضد آفتاب گیاهی ترنجان علاوه بر محافظت پوست در مقابل اشعه های UVA و UVB خاصیت ضد
ضدآفتاب رنگی و بیرنگ نورا:
محافظت از پوست در برابر طیف گسترده ای از اشعه های UVA و UVB جلوگیری از پیری زودرس پوست به دلیل داشتن آنتی اکسیدان های قوی کرم ضد آفتاب ارگانیک با بافت بسیار سبک بدون سرب و موادشیمیایی 
پوشش دهی و کاور مناسب 
خواب مناسب بر روی پوست
مقاوم در برابر آب
مناسب  همه انواع پوست (ضدآفتاب مناسب برای پوست های چرب و خشک)
قیمت 30 تومن
سرطان پوست چیست؟
سرطان پوست چیست؟
سرطان پوست رشد بی رویه سلولهای سرطانی در پوست است. در صورت عدم درمان ، با انواع خاصی از سرطان پوست ، این سلولها می توانند در اندامها و بافتهای دیگر مانند غدد لنفاوی و استخوان گسترش پیدا کنند. به گزارش بنیاد سرطان پوست ، سرطان پوست شایعترین سرطان در ایالات متحده است و در طول زندگی 1 تا 5 آمریکایی آن را مبتلا می کند.
چگونه پوست شما کار می کندپوست شما به عنوان مانعی برای محافظت از بدن در برابر مواردی مانند از بین
سرطان پوست چیست؟
 
سرطان پوست چیست؟سرطان پوست رشد بی رویه سلولهای سرطانی در پوست است. در صورت عدم درمان ، با انواع خاصی از سرطان پوست ، این سلولها می توانند در اندامها و بافتهای دیگر مانند غدد لنفاوی و استخوان گسترش پیدا کنند. به گزارش بنیاد سرطان پوست ، سرطان پوست شایعترین سرطان در ایالات متحده است و در طول زندگی 1 تا 5 آمریکایی آن را مبتلا می کند.
چگونه پوست شما کار می کندپوست شما به عنوان مانعی برای محافظت از بدن در برابر مواردی مانند از بین
آیا در صورت خود با مشکلاتی مانند آکنه، پوست چرب، چین و چروک، یا لکه های مرتبط با افزایش سن مواجه هستید؟ برخورداری از پوستی سالم و بی نقص مساله ای نیست که تنها با ژن های شما در ارتباط باشد و دنبال کردن یک روتین مراقبت از پوست خوب شامل پاکسازی، لایه برداری و مرطوب نگه داشتن پوست نیز اهمیت دارد.
ادامه مطلب
ضد آفتاب ها
 
 
مواد تشکیل دهنده کرم های ضد آفتاب به دو روش از پوست محافظت میکنند آنها یا پرتوهای ماورای بنفش را منعکس و متفرق میکنند کرم های ضد آفتاب بر اساس میزان توانایی آنها در جذب و دفع پرتوهای ماورای بنفش درجه بندی میشوندکه میزان حفاظت در برابر خورشید یا spf نام دارد.
 
 
درجه spf نشان دهنده این امر است که مصرف کننده آن قبل از اینکه دچار آفتاب سوختگی بشود تا چه حد می تواند زیر نور آفتاب بماند برای مثال شما می توانید بدون استفاده از کم ضد آفت
محصولات ضدآفتاب و برنزه
 
 
نور خورشید به 3 صورت تابش گرمایی نور مرئی و اشعه ماورای بنفش به زمین می رسد اشعه ماوراء بنفش بر حسب طول موج به دو نوع UVA و UVB تقسیم میگردد در معرض نور خورشید قرارگرفتن به تدریج به بافت پوست شما آسیب میرساند که ترتیب این آسیب به این شرح میباشد.
 

 
1-آفتاب سوختگی 2-التهاب وپوست پوست شدن پوست 3-چین وچروک 4-آسیب به بافت پوست 5-سرطان پوست بنابراین برای حفاظت از پوست زیر نور خورشید باید اقدامات لازم را به عمل آورید محصولات ضد
مرطوب کننده بچه
پوست کودک با پوست افراد بزرگسال متفاوت است بنابراین مراقبت ویژه ای را می طلبد، مخصوصاً در فصل زمستان که کاهش دما و رطوبت و بادهای سرد زمستانی بشدت پوست را خشک کرده و باعث سوزش، خارش و التهاب آن می شود. همه ما وقتی که می‌خواهیم مثالی از زیبایی و لطافت بزنیم، پوست کودکان را مثال می‌زنیم . پس این همه لطافت و زیبایی به مراقبت نیاز دارد. توجه، مراقبت و رسیدگی به پوست به خصوص از بدو تولد سنگ بنای حفظ سلامت و لطافت آن در سال‌های آتی
- از خستگی زیاد، کم خوابی ، استرس و عصبانیت بپرهیزیم.
- از اخم کردن ، انداختن چین و چروک و کشیدن پوست صورت خودداری کنیم.
- هنگام حرف زدن و فکر کردن به عضلات صورت فشار نیاوریم.
- اگر هنگام نگرانی، هیجان، تفکر و… عضلات چهره را به شکل خاصی تغییر داده‏ایم ، به محض آن که متوجه شدیم ، وضع عادی به صورت خود بدهیم.
- آشامیدن 8-5 لیوان آب در طول روز باعث شفاف شدن پوست شده ، سموم را از بدن دفع می‏کند.
- از مواد غذایی سرشار از ویتامین ، غذاهای کم چرب و تازه، میوه
انواع روغن های گیاهی و خواص آن ها 
روغن نارگیل : روغن نارگیل روغن نارگیل برای تسکین درد , بواسیر و زانو موثر است و بهترین روغن در صنعت صابون و شامپو است . همچنین خوردن و مالش روغن نارگیل بر روی بدن برای تقویت ماهیچه‌ها و پوست سر مفید است .روغن بادام‌زمینی به نام روغن زیتون , یکی از سبک‌ترین روغن با کیفیت است و حدود ۸۰ / ۹۷ % پروتئین دارد . این روغن خالص و خالص با روغن زیتون برای مصارف غذایی و دارویی است . استفاده از این روغن قبل از استحمام روی پوس
آفتاب سوختگی، خشکی پوست ، چین و چروک افتادن، زبر شدن ، تیره شدن از عوارض اثرات اشعه مضر نور خورشید بر روی پوست بدن است . کرم سنتی و طبیعی حلما علاوه بر جلوگیری از خرابی پوست ، منافذ خالی پوست را پر نموده و سلولهای پوست را تقویت و پوستی صاف و روشن را به شما ارمغان میدهد
۱۰ راهکار مؤثر برای مراقبت از پوست
مراقبت از پوست صورت و بدن به ویژه بعد از ۳۰ سالگی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
معمولاً در این دوران دچار تغییراتی می‌شوید که تا پیش از این سن با آن‌ها رو به رو نشده‌اید.
اما برای مراقبت از پوست چه کنیم. جای نگرانی نیست؛ با چند راهکار ساده می‌توانید پوست جوان و شاداب داشته باشید.
این مقاله را دنبال کنید تا همه‌ی روش‌های مفید را بدانید. فهرست زیر نکات مهمی است که برای داشتن پوست خوب باید بدانید.
۱. پاکساز
علت تغییر رنگ لکه های پوستی
 
نمای کلی از تغییر رنگ پوستلکه های پوستی تغییر رنگ مناطقی نامنظم هستند که تغییراتی در رنگ پوست ایجاد می کند. آنها یک مشکل شایع با طیف گسترده ای از دلایل بالقوه هستند.
برخی از مهمترین دلایل تغییر رنگ پوست بیماری ، آسیب دیدگی و مشکلات التهابی است.
لکه های پوسته پوسته شده نیز به دلیل تفاوت در میزان ملانین ، در قسمت خاصی از بدن ایجاد می شود. ملانین ماده ای است که به پوست رنگ می بخشد و از آن در برابر آفتاب محافظت می کند. ه
مراقبت از پوست در زمستان
>> مراقبت از پوست در زمستان
مراقبت از پوست در زمستان و فصل سرد اهمیت زیادی دارد زیرا با استفاده و کاربرد صحیح اصول مراقبت های پوست می توان از خشک پوست بدن و صورت در این فصل جلوگیری کرد.     یکی از عوامل به وجود آورنده خشکی و ترک خوردن پوست سرما می باشد از این رو می توان اصول مراقبتی صحیح را برای مقابله با این امر اجرا نمود. مراقبت از دست ها در فصل زمستان سبب می شود که زیبایی پوست حفظ شود و پوست سالم بماند.     برای برخی
اسکالان چیست و فواید آن برای پوست و مو چیست؟
 
بدن شما از سیستم داخلی برای مرطوب کردن پوست شما استفاده می کند ، اما همیشه به ویژه پیرتر شدن ، هیدراتاسیون کافی را فراهم نمی کند. به همین دلیل است که بسیاری از افراد به سمت مرطوب کننده های خارجی روی می آورند.
یکی از مرطوب کننده هایی که ارزش توجه آن را دارند ، اسکالان است. این روغن روغن طبیعی شما را تقلید می کند و آن را نرم کننده عالی می کند. همچنین یک آنتی اکسیدان طبیعی است و خاصیت ضد توموری دارد و از
 
سلامتی پوست صورت
 
 
زندگی روزمره و پر استرس سبب می شود تا زمان کمتری را صرف مراقبت از پوست خود در نتیجه پوست شما بتدریج نازکتر شده و چین و چروکهای ریز پدیدار و بالاخره مویرگهای پوستی کاهش یافته و سبب شکنندگی و رنگ پریدگی پوست شما میگردد مراقبت صحیح از پوست می تواند از این اتفاقات پیشگیری نموده و یا این روند را به تاخیر بیاندازد.


 
سعی کنیدتا با عاداتی مهم و ساده پوستی سالم و شاداب را درطی سالهای طولانی داشته باشید یکی از مهمترین روشهای حف
اسکالان چیست و فواید آن برای پوست و مو چیست؟
 
 
اسکالن 
فواید پوستی
فواید مو
برای آکنه یا پوست روغنی
برای اگزما
خطرات 
بدن شما از سیستم داخلی برای مرطوب کردن پوست شما استفاده می کند ، اما همیشه به ویژه پیرتر شدن ، هیدراتاسیون کافی را فراهم نمی کند. به همین دلیل است که بسیاری از افراد به سمت مرطوب کننده های خارجی روی می آورند.
یکی از مرطوب کننده هایی که ارزش توجه آن را دارند ، اسکالان است. این روغن روغن طبیعی شما را تقلید می کند و آن را نرم کنند
روشهای مراقبت از پوست و مو
 
 
لزوما شامپوهای گران بهتر ازشامپوهای ارزان قیمت نیستندچرا که آنچه شما به عنوان مو می بینیدسلول مرده است و مواد شوینده خارجی برآن تاثیر چندانی نمیگذارد شامپوی متناسب با موهایتان را انتخاب کنیدو آن را مصرف کنید.خشک کردن مو:موهایتان را محکم خشک نکنید.
 

 
در عوض از حوله استفاده کنیدتا کمی آب موهایتان گرفته شود و سپس آن راشانه بزنید هیچ دلیلی برای رداینکه موهایتان زیادمیشود بهترین شیوه این است که بگذارید مو به حا
از روش های مختلف برای حفاظت از پوست های ترکیبی دربرابر انواع مشکلات پوستی چه میزان اطلاع دارید این پوست ها نیاز به چه نوع مراقبت هایی دارند برخی لوسیون ها و روغن های طبیعی و ماسک های خانگی کمک زیادی به شما در این زمینه خواهند کرد به راهنمایی های متخصصین پوست در این باره دقت کنید .
 افرادی که دارای پوست ترکیبی هستند، با مشکلات مختلفی در انتخاب محصولات مراقبت از پوست و تعیین برنامه روزانه برای پوست مواجه می‌شوند. درواقع، آنان هم باید قسمت‌ها
چگونگی مراقبت از پوست در تابستان
 
 
نورخورشیدموجب آرامش روح تولیدوشکل گیری ویتامین D دربدن و رشدگیاهان میشوداما هیچکس ازصدمات ناشی از اشعه های ماوراء بنفش آن UVB و UVA در امان نیست استفاده از محصولاتی که به برنزه شدن پوست کمک می کنند باعث کاهش قدرت دفاعی پوست در مقابل آسیب های وارده از نور خورشید می شوند.
 

 
به علت ناآگاهی مردم از عملکرد کرم های ضد آفتاب 80 درصدآسیب های اشعه ماوراء بنفش خورشیدی درکودکی و نوجوانی اتفاق می افتد به عنوان مثال سو
مزایای مراقبت از پوست با ویتامین C
ویتامین C نام خود را به عنوان یک آنتی اکسیدان قدرتمند و مهم ، برای سلامتی بهینه پوست ضروری ساخته است. اسید L- آسکوربیک یکی از رایج ترین ویتامین C است که ما در تقویت کننده آنتی اکسیدان پوست خود از آن استفاده می کنیم و از مؤثرترین آنها است. تحقیقات نشان می دهد که اسید L- آسکوربیک می تواند:
آسیب های رادیکال را ترمیم کنید
رادیکال های آزاد سلول های ناپایدار هستند ، به این معنی که این الکترون کوتاه است که در اثر عوامل
مراقبت های بعد از میکروبلیدینگ
مراقبت های بعد از میکروبلیدینگ تقریباً شبیه تاتو ابرو است ولی کمی حساس تر از تاتو ابرو می باشد. منتها بعد از عمل میکروبلیدینگ ابرو بسیار تیره تر به نظر رسیده و پوست زیرین آن قرمز می شود. 
پوست شما بعد از میکروبلیدینگ پس از ۷ تا ۱۴ روز مراحل ترمیم را طی می‌کند و پیگمنت ها کمرنگ تر شده و رنگشان طبیعی تر می شود
اجتناب از رطوبت
به مدت ۱۰ روز باید ناحیه میکروبلیدینگ شده را از رطوبت دور نگه دارید. 
هرگونه اصلاح
علت پوسته پوسته شدن پوست
 
پوسته پوسته شدن پوست از بین رفتن لایه بیرونی اپیدرم در پوسته های بزرگ و در مقیاس است. پوست خشک و ترک خورده به نظر می رسد ، گرچه خشکی پوست همیشه مقصر نیست. پوسته پوسته شدن پوست نیز گفته می شود:
هتک حرمتافت مقیاسپوسته پوسته شدنپوست لایه برداریپوست پوسته پوسته شدهپوسته پوسته شدن پوست ممکن است فرد را به خود آگاهی دهد ، خصوصاً اگر روی دست ، پا ، صورت یا سایر نواحی قابل مشاهده باشد. مقیاس ها می توانند خارش و قرمز شوند و این
برای آنکه پوست سالمی داشته باشید و از درخشش آن لدت ببرید این راهکار ها را انجام دهید.
مراقبت های ساده اما الزامی از پوست در خانه
در این مطلب می خوانیدمراقبت های خانگی از پوستمرطوب کننده مناسب صورتاسکراب پوست مردهمراقبت های خانگی از پوست
حتی اگر هرگز از پوست خود مراقبت نکردید، شروع  آن دیر نیست. ژن ها، عادت های روزانه و عدم مراقبت های مناسب می تواند اثر های تخریب کننده بر روی پوست بگذارد. بنابراین دیگر منتظر بمانید خطوط و لکه های پوستی آشکار
به نقل از دکتر مجازی زمانی که به یک سایت پر از محصولات زیبایی و مراقبت از پوست نگاه می کنید حتما با خودتان فکر کرده اید که من به همه این محصولات زیبایی نیاز دارم. یا اینکه ممکن است شما به دنبال روشی مناسب برای مراقبت از پوست خود باشید اما با وجود حجم بالای محصولات مراقبت پوست سردرگم شده باشید و به دنبال یک راه حل مناسب باشید.
دانستن مهم ترین محصولات مراقبت از پوست که به طور دائم باید از آن ها استفاده کنید تا حد زیادی دغدغه شما را کم می کند.
مه
پوست همه ما دچار مشکلات و التهاباتی می شود که اگر مراقب ان نباشیم ممکن است پوست ما دچار مشکلات فراوانی شود. از جمله مهم ترین و مراقبت ها برای پوست از بین بردن جای جوش و لک هایی است که به هر دلیل بر روی پوست ما ایجاد می شود. با نیک صالحی  همراه باشید تا درباره نقش اب پیاز برای جوش و لک بیشتر بدانید.
نقش اب پیاز برای جوش و لک
پژوهشگران علوم پزشکی می گویند نتایج بررسی های صورت گرفته نشان داده است که لکه های قهوه ای که بر اثر تابش آفتاب پس از سی سالگی
انواع روغن های گیاهی و خواص آن ها 
روغن نارگیل : روغن نارگیل روغن نارگیل برای تسکین درد , بواسیر و زانو موثر است و بهترین روغن در صنعت صابون و شامپو است . همچنین خوردن و مالش روغن نارگیل بر روی بدن برای تقویت ماهیچه‌ها و پوست سر مفید است .روغن بادام‌زمینی به نام روغن زیتون , یکی از سبک‌ترین روغن با کیفیت است و حدود ۸۰ / ۹۷ % پروتئین دارد . این روغن خالص و خالص با روغن زیتون برای مصارف غذایی و دارویی است . استفاده از این روغن قبل از استحمام روی پوس
در این مطلب شما را در انتخاب بهترین کرم ضد آفتاب راهنمایی خواهیم کرد. اصطلاحات متداول در انتخاب کرم های ضد آفتاب، مقدار SPF مناسب، فاکتورهایی که باید با توجه به پوست خود در هنگام خرید کرم ضد آفتاب در نظر بگیرید و بسیاری از موارد دیگر، مطالبی هستند که در ادامه بیان خواهند شد.
نور خورشید به طور کلی از سه بازه طول موجی تشکیل شده است:
امواج فروسرخ (IR): این امواج وظیفه انتقال انرژی گرمایی خورشید را بر عهده دارند. طول موج این امواج بلند و انرژی آن ها پ
باد به آفتاب گفت: من از تو قوی ترم، آن پیرمرد را می بینی؟ شرط می بندم زودتر از تو کُتش را از تنش در می آورم. 
آفتاب در پشت ابر پنهان شد و باد شروع به وزیدن گرفت. هرچه باد شدیدتر می شد پیرمرد کت را محکمتر به خود می پیچید. سرانجام باد تسلیم شد. 
آفتاب از پس ابر بیرون آمد و با ملایمت بر پیرمرد تبسم کرد و طولی نکشید که پیرمرد از گرما عرق کرد و کتش را از تن درآورد. 
آفتاب گفت: محبت قوی تر از خشم است. در مسیر زندگی گرمای مهربانی و تبسم از طوفان خشم و جنگ، را
راهکارهایی برای مراقبت از پوست های حساس
مراقبت از پوست های حساس : پوست های حساس،
بسیار ظریف و آسیب پذیر هستند و مستعد واکنش‌های پوستی مانند جوش، ورم و
یا چروک پوست می باشند و گرایشی به سرخ شدن و گُرگرفتگی پوست دارند. خشکی
پوست، واکنش‌های آلرژیک پوستی مثل اگزما و یا قرار گرفتن زیاد در معرض
عوامل محیطی مانند خورشید و باد از جمله علل واکنش‌های  پوست های حساس است. پوست های حساس
به شدت به نور خورشید، مواد شیمیایی موجود در محصولات مراقبت از پو
راهکارهایی برای مراقبت از پوست های حساس
مراقبت از پوست های حساس : پوست های حساس،
بسیار ظریف و آسیب پذیر هستند و مستعد واکنش‌های پوستی مانند جوش، ورم و
یا چروک پوست می باشند و گرایشی به سرخ شدن و گُرگرفتگی پوست دارند. خشکی
پوست، واکنش‌های آلرژیک پوستی مثل اگزما و یا قرار گرفتن زیاد در معرض
عوامل محیطی مانند خورشید و باد از جمله علل واکنش‌های  پوست های حساس است. پوست های حساس
به شدت به نور خورشید، مواد شیمیایی موجود در محصولات مراقبت از پو
درماتیت تماسی چیست؟
بررسی اجمالیآیا تاکنون از نوع جدیدی از محصولات مراقبت از پوست یا مواد شوینده استفاده کرده اید ، فقط برای اینکه پوست شما قرمز و تحریک شود؟ در این صورت ، ممکن است درماتیت تماسی را تجربه کرده باشید. این شرایط زمانی اتفاق می افتد که مواد شیمیایی با آنها در تماس باشید باعث ایجاد واکنش می شوند.
اکثر واکنشهای درماتیت تماسی شدید نیستند ، اما تا زمانی که خارش از بین نرود ممکن است ناخوشایند باشد.
علائم درماتیت تماسی چیست؟علائم در
روشهای برای مقابله با آفتاب سوختگی چیست
بسیاری از داروهای خانگی به شما کمک می کند مشکلات ناشی از آفتاب سوختگی را به سرعت کاهش دهید. در شب های زیبای تابستان، عواقب در معرض خورشید بودن تازه خود را نشان می دهد؛ پوستی سوخته، قرمز و دردناک. این عوارض وقتی بیشتر خود را نشان می دهد که در طول روز از کرم ضدآفتاب دارای SPF بالا هم استفاده نکرده باشید. شاید در طول روز همه چیز عادی به نظر برسد اما در شب عوارض آفتاب سوختگی خود را نشان می دهد؛ پوست قرمز، گرم و
مراقبت به هنگام قرار گرفتن در زیر نور آفتاب

روش معقول این است که سبک زندگی مردم ساکن در سواحل مدیترانه و یا کشور مکزیک را برگزینید در اواسط روز داخل خانه بمانیدو در صورتی که خارج از خانه هستید به دنبال سایه و سرپناهی باشید همچنین ازلباس های مناسب استفاده کنیدو کرم ضد آفتاب با عیار حفاظتی بالا استفاده کنید.


اگر چه می توانید در ساعات دیگر از فعالیت های کم ضررتر در هوای آزاد لذت ببرید چنانچه تمایل به انجام این اقدامات احتیاطی نداریدچرا که فک
ما معتقدیم که سلامت و زیبایی مو تأثیر زیادی در زیبایی ظاهری ما دارد. ، پوست و ناخن ویتامین‌های Soft gel با روغن آرگان، باکتری قوی بیوتین برای مراقبت از مو و پوست و ناخن، ویتامین C برای تولید کلاژن و ویتامین E برای کمک به پوست پررنگ پوست، اسید هیالورونیک. آن‌ها حاوی توازن مناسب مواد مغذی برای کمک به مراقبت از موهای شاداب، ناخن های شاداب و پوست سالم هستند.
مو را چند بار در هفته شستشو دهید بخصوص افرادی که موهای چرب دارند اگر تند عمل شستشو را انجا
راهنمای استفاده از سرم ویتامین c
 
همه سرم های ویتامین C به طور مساوی ایجاد نمی شوند
این که آیا شما به دنبال ساده سازی روال مراقبت از پوست و یا تقویت آن هستید ، یک سرم ویتامین C ممکن است بلیط طلایی شما باشد. ویتامین C موضعی یک کارگاه چند منظوره است که می تواند پوست شما را محافظت ، ترمیم و تقویت کند.
اما ، مانند هر محصول ، همه سرمها برابر نیستند. مؤلفه هایی از قبیل نوع و غلظت ویتامین C ، لیست مواد تشکیل دهنده ، و حتی نوع بطری یا دستگاه پخش کننده مزای
سلام دوستان
کسی یه ضد آفتاب خوب برای پوست مختلط که تعرق زیاد می کنه سراغ داره؟ البته نمیدونم اینجا میشه اسم یه محصول رو آورد یا نه؟
باید oil free باشه یا خیر؟ 
مرتبط:
معرفی ضد آفتاب یا پنکیک برای آرایش در محل کار


ضد آفتاب کرم پودری گارنیر یا ضد آفتاب رنگی جیبلی ۳۰ درصد ؟
مشورت در مورد خرید کرم ضد آفتاب
راهنمای خرید کرم ضد آفتاب رنگی
معرفی ضد آفتاب کرم پودری
پوست و مراقبت از آن
انواع پوست
نرمال
خشک
چرب
مختلط
حساس
پوست نرمال
پوست
نرمال نه خیلی چرب و نه خیلی خشک است. پوستی است که ضایعه قابل رویتی
مانند کمدون (جوش های سرسفید و سر سیاه) و آکنه نداشته باشد و شخص در پوست
خود احساس ناراحتی نکند؛ نمونه آن پوست کودکان است. البته پوست نرمال هم
نیازمند مراقبت است و باید با محصولات مراقبتی پوست از آن محافظت شود. غفلت
در محافظت از این پوست سبب پیری و چروک دار شدن آن می گردد. برای پیشگیری
ادامه مطلب
پوست معمولی 
انواع پوست در یک تقسیم بندی کلی به چهار نوع پوست نرمال، خشک، چرب و مختلط تقسیم می‌شوند. این تقسیم‌بندی براساس میزان فعالیت غدد سبوم و میزان ترشح چربی صورت می‌گیرد. متخصصین پوست براساس ویژگی‌ها و در نظر گرفتن شرایط پوست می‌توانند به بهبود کیفیت آن کمک کنند.همانطور که می‌دانید زیبایی چهره و صورت بیش از هفتاد درصد به سلامتی، شفافیت و لطافت پوست بستگی دارد. پوست بدن و صورت در افراد مختلف به دلیل عوامل وراثت و عوامل محیطی ویژگ
علت تغییر رنگ لکه های پوستی؟
 
نمای کلی از تغییر رنگ پوست :
لکه های پوستی تغییر رنگ مناطقی نامنظم هستند که تغییراتی در رنگ پوست ایجاد می کند. آنها یک مشکل شایع با طیف گسترده ای از دلایل بالقوه هستند.
برخی از مهمترین دلایل تغییر رنگ پوست بیماری ، آسیب دیدگی و مشکلات التهابی است.
لکه های پوسته پوسته شده نیز به دلیل تفاوت در میزان ملانین ، در قسمت خاصی از بدن ایجاد می شود. ملانین ماده ای است که به پوست رنگ می بخشد و از آن در برابر آفتاب محافظت می کن
- در برابر پیری زودرس پوست مبارزه
می کند.
- محافظت پوست از آسیب، عفونت، خشکی و اشعه UV
(آفتاب سوختگی و ضد آفتاب)
- بهبود دهنده ی زخم های آکنه، چروک ها و خراش ها
-اکسیژن
سازی سلول های پوست را افزایش و باعث بهبود پوست آسیب دیده می شود.
- حذف سلول های
مرده پوست و باعث بازسازی سلول
- بهبود سوختگی پوست و بهبود بافت آسیب دیده و رگ های
خونی پوست.
- ویتامین های A و E و همچنین پپتیدهای مس، روی، آهن
و منگنز پوست را فراهم می کند.
- ضد میکروب، آنتی بیوتیک های طبیع
بهترین مارک پنکیک
پنکیک آرایشی به جهت جور بافت و پوششی که روی سطح پوست ساخت می نماید برای اشخاصی که پوست چرب دارا هستند بسیار ایده آل میباشد. زیرا پنکیک به ساختار پودری خویش سبب ساز در اختیار گرفتن چربی و تعرق پوست می گردد. یکی‌از موضوعات آزار دهنده برای افزادی که پوست چرب یا این که حتی پوست مختلط دارا هستند درخشان شدن پوست بر اثر ترشح چربی روی سطح پوست میباشد. پنکیک توان برطرف کردن این گزینه را نیز دارااست. با پوشش بالایی که پنکیک روی پوست س
کرم روز آلوئه ورا
جوان کننده و لیفتینگ ٬ آبرسان قوی ٬ از بین برنده خطوط و چروک های صورت ٬ بهبود گردش خون مویرگی و متابولیسم پوست  ٬مراقبت از پوست در طول شبانه روز با اثرات جوان کنندگی و ضد افتادگی پوست صورت و گردن ، سفت کننده ٬ مرطوب کننده ٬ تغذیه کننده پوست ٬ تنگ کردن منافذ باز پوست ٬ مناسب برای زیر آرایش.
 
Aloe Fleur de Jouvence - Firming Day Lotion
لوسیون تقویت کننده روزانه، شاهکاری در مراقبت های پوستی است که فرمولی ویژه جهت استفاده در مجموعه رژیم زیبایی الو
خواص گلاب برای پوست بسیار زیاد است. قرن‌هاست که مردم این سرزمین برای مراقبت از پوست خود از گلاب استفاده می‌کنند. امروزه در تمام دنیا هم خواص گلاب برای پوست صورت مورد توجه پزشکان و متخصصان زیبایی و سلامت قرار گرفته است. گلاب به علت داشتن خاصیت نرم کنندگی، آرام‌بخشی و جوان‌سازی، در محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین به صورت مجزا مورد استفاده قرار می‌گیرد. گلاب برای انواع پوست مناسب است که شامل پوست‌های خیلی حساس هم می‌شود. از دیگر فواید گل
پوسته پوسته شدن پوست و علت های آن :
پوسته پوسته شدن چیست؟
پوسته پوسته شدن پوست از بین رفتن لایه بیرونی اپیدرم در پوسته های بزرگ و در مقیاس است. پوست خشک و ترک خورده به نظر می رسد ، گرچه خشکی پوست همیشه مقصر نیست. پوسته پوسته شدن پوست نیز گفته می شود:
افت مقیاس
پوسته پوسته شدن
پوست لایه برداری
پوست پوسته پوسته شده
پوسته پوسته شدن پوست ممکن است فرد را به خود آگاهی دهد ، خصوصاً اگر روی دست ، پا ، صورت یا سایر نواحی قابل مشاهده باشد. مقیاس ها می توانن
استفاده از عطر و ادکلن بر روی پوست بصورت مستقیم از دیدگاه متخصصان پوست، باعث ایجاد پیری زودرس پوست می شود. هر چقدر هم که شما روی مراقبت از پوست خود حساس باشید، استفاده از ا دکلن روی پوست شما اثرات منفی می گذارد. در این بخش از کلبه عطر می خواهیم به شما بگوییم که چگونه استفاده از ادکلن می تواند روی پوست شما رنگ دانه ایجاد کند و خیلی زودتر از آنچه فکر می کردید پیر نشانتان دهد.
این مسئله تاثیر زیادی روی پوست گردن شما دارد و به همین خاطر می خواهیم ر
چه ... این تابستان شگفت انگیز بود ، درست است ؟! ساعات طولانی حمام آفتاب زدن ، شنا در اواخر شب ، بیشتر وقت خود را در خارج از منزل گذراندید ... ما از حداکثر لذت بردن و شرط بندی شما نیز لذت بردیم. ما اگر تابستان با یک کرم ضد آفتاب طبیعی ازدواج کرده اید ، سلام می کنیم ، این یک تضمین ایمن است که پوست شما دوست داشته و به روشی که شایسته شما باشد ، رفتار می کنید. اما حالا که روزهای گرم گذشته است و شما با پوست برنز (خوانده شده - آسیب دیده) در شهر باز می گشتید؟ جو
 BB و CC و DD کرماین روزها نام “BB Cream” را خیلی می‌شنویم و در تمام ویدیوهای آموزش آرایش و ویدئو های بیوتی بلاگر ها می‌بینیم که از آن استفاده می‌کنند. اما بی‌بی کرم چیست و استفاده از آن چه لزومی دارد؟ BB مخفف “Beauty Balm” یا “Blemish Balm” است که در فارسی به آن «بالم زیبایی» یا «کرم زیبایی» هم می‌گویند. بی‌بی کرم فقط یک کرم صورت که اخیرا مد شده نیست! این محصول تلفیقی و ترکیبی از لوازم آرایش و محصولات مراقبت از پوست مانند کرم ضد آفتاب است که علاوه بر اینک
علائم
لکه های تیره روی پوست می توانند از قهوه ای روشن تا قهوه ای تیره باشند. ممکن است رنگ لکه ها به رنگ پوست فرد بستگی داشته باشد. لکه ها بافتی مانند پوست دارند و دردناک نیستند.
لکه ها همچنین از نظر اندازه متفاوت هستند و می توانند در هر قسمتی از بدن ایجاد شود اما در مناطقی که اغلب در معرض آفتاب قرار می گیرند ، بیشتر دیده می شود.
لکه های تیره بیشتر در مناطق زیر ایجاد می شوند:
پشت دست ها
صورت
کمر
شانه ها
در افرادی که پوست تیره تری دارند، لکه هایی که

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها