نتایج جستجو برای عبارت :

ظروف پلاستیکی بازیافتی

امروزه میزان استفاده از ظروف یکبار مصرف به دلیل عدم شست و شوی ظروف و صرفه جویی در زمان و مواد شوینده کابرد زیادی دارند. در ضمن قیمت مناسب این نوع کالاها یکی دیگر از دلایل پر مصرف بودن آن می باشد. ظروف کاغذی یکبار مصرف در انواع مختلفی از ظروف مانند لیوان، پیش دستی و بشقاب عرضه می شوند. در تولید ظروف کاغذی بهداشت حرف اول را می زند. اینکه از چه نوع متریال و موادی در ساخت ظروف کاغذی استفاده می شود. پس در انتخاب گروه تولیدی ظروف کاغذی، لازم است دقت ب
ظروف درب دار از ظروفی هستند که در هر خانه ای نیاز می باشد و از پرکاربردترین ظروف به حساب می آیند . به وسیله این ظروف می توان مواد غذایی را مدت زمان طولانی نگهداری نمود و همچنین می توان غذا را به راحتی حمل نمود .
ظروف درب دار به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای نگهداری غذاهای پخته شده می باشند . یکی از مهم ترین مزیت های این ظروف، مقاومت بالای آن ها در برابر گرما است . ظروف درب دار در اندازه و سایزهای مختلفی تولید و روانه بازار می شوند . انواع ظروف
ظروف کاربردی قاب و قدح، کاسه و بشقاب، کشک‌ساب، ظروف ماستخوری )دهتایی(، پیالة ماستبندی، تغار و تغارچه، کاسة آبگوشتخوری )ششتایی(، کاسة کوچک‌تر از آبگوشتخوری )هشتتایی یا پنجسیری(، دوری، پارچ و لیوان، فنجان و گلدان )شیخی و آشوری، 1387 :49.)گاهی روی این ظروف سفالی مدور، برحسب نیاز پایه، دسته یا لوله نصب میشود که برای انجام این کار باید سفال در حالت نیمه خشک و چرمینه باشد.
ظروف مسی جدیدا به شدت مورد علاقه افراد قرار گرفته و به این دلیل و صدها دلیل دیگه قیمت نجومی پیدا کرده است. من هم مثل خیلیا علاقمند به خرید این ظروف شدم و قصد خرید کردم. از خیلی جاها قیمت گرفتم تا اینکه پس از کلی سوال و جواب فهمیدم که برای خرید ظروف مسی بهتره برم بازار سید اسماعیل در بازار بزرگ تهران.
خلاصه رفتم اونجا و ظروف مسی را که نیاز داشتم خریدم. واقعا تنوع محصولات در مغازه های متعدد اونجا بی نظیر بود. ضمنا قیمت بسیار مناسبی هم داشت.
 
توصیه
 
ظروف سنگی
استفاده از ظروف طبیعی و دست ساز ، مورد توجه و استقبال طیف وسیعی از مردم می باشد . ظرف سنگی و مسی و برنجی از دیرباز و سده های پیش کم و بیش در آشپزخانه ها مورد استفاده قرار می گرفت .این ظروف علاوه بر جنبه مصرفی خود ، خواص درمانی نیز داشته اند .با پیشرفت تکنولوژی و گسترش زندگی شهر نشینی ، این ظروف کمتر مورد استفاده قرار گرفت ؛ ولی به تازگی و در طراحی های مدرن امروزه ، ظروف سنگی و طبیعی دوباره با کمی تغییر و خلاقیت مورد توجه قرار گرفته است
در زمان قدیم حبوبات را در جای خشک و خنک در آشپزخانه نگهداری می کردند . اما امروزه حبوبات را در ظروف بسیار شیک نگهداری می کنند .
- ظروف شیشه ای : این ظروف یکی از بهترین ظروف برای نگهداری حبوبات هستند . زیرا هم زیبا و جادار بوده و هم از جنس قابل قبولی ساخته شده که شرایط نگه داری حبوبات را مساعد می‌‌کند .
- ظروف پلاستیکی : با توجه به کاربرد بسیار زیاد محصولات پلاستیکی و قیمت مناسب آن، حجم بسیاری از آشپزخانه را این ظروف به خود اختصاص داده‌اند .
- ظرو
پختن غذا در ظروف مسی واقعا مفید است؟
⬅️ بسیاری از ما فکر می‌کنیم هر نوع غذایی را می‌توانیم در ظروف مسی بپزیم و برای سلامتی ما مفید است. پیش از هرکار این تفکر غلط را کنار بگذاریم.⬅️ ورود بیش از حد مس به بدن موجب مسمومیت و برخی از بیماری‌هاست.⬅️ ما با دو نوع مس روبرو هستیم. مس‌هایی که با پوشش قلع وجود دارند و به همین علت نباید نگران مسمویت مسی باشیم.⬅️ خوراکی های خیلی شور، ترش، شیرین، گوشت و چرب را نباید در ظروف مسی به مدت طولانی نگه‌داشت.
پختن چه غذاهایی در ظروف مسی ممنوع است؟
هر روز،مردم برای خوردن و آشامیدن در منزل خود از ظروف غذا استفاده می کنند ؛ ظروف غذا شامل بشقاب، چنگال، قاشق، نعلبکی، لیوان، چاقو و دیگر ظروف مورد نیاز در 
آشپزخانه است.
در طول دهه های مختلف، مردم توانستند انواع مختلفی از ظروف را از مواد مختلف تولید کنند برخی از ظروف غذا وجود دارند، که واقعا برای سلامتی بدن مفید هستند و در مقابل 
برخی از مواد و متریال ها حاوی مواد شیمیایی سمی، جیوه و سایر عناصر مضر برای
ظروف فیروزه کوبی
اگر درباره هنر فیروزه کوبی اندکی تحقیق کرده باشید می‌دانید که این هنر هنری نوین است که در  مدت زمانی کمتر از یک قرن توانسته است طرفداران خاص خود را پیدا کند. ارزش ظروف فیروزه کوبی و سایر تولیدات این هنر توسط استادکاران مشخص می‌شود.
ادامه مطلب
ظروف فیروزه کوبی
اگر درباره هنر فیروزه کوبی اندکی تحقیق کرده باشید می‌دانید که این هنر هنری نوین است که در  مدت زمانی کمتر از یک قرن توانسته است طرفداران خاص خود را پیدا کند. ارزش ظروف فیروزه کوبی و سایر تولیدات این هنر توسط استادکاران مشخص می‌شود.
ادامه مطلب
ظروف مسی از قدیم الایام  در زندگی سنتی ما ایرانیان، نقش خاصی داشت چون
عامه مردم  معتقد بودند که  باید ظروفشان مس و فرش آنها قالی و گلیم باشد .
این اعتقاد به دو دلیل شکل گرفته بود : به دلیل ثابت بودن قیمت  این دو
کالا از موقع خرید تا هنگام فروش آن‌ها، و دیگر اینکه در زندگی همه رایج
بوده ، و در موقع نیازبه راحتی  به پول تبدیل می‌شد. به همین خاطراستفاده
از ظروف مسی بین همه ی اقشار جامعه رواج داشته است .
ظروف کرایه و تشریفات مجالس غرب با مدیریت اقای احتساببرخی از خدمات ما:اجاره دهنده کلیه لوازم مورد نیاز شما
اجاره صندلی تاشو و شیواری اجاره باند های فلش خور و بلوتوثی اجاره باند های aux خور
اجاره انواع صندلی تاشو.تاشو پشت بلند .شیواری.شیواری کودکاجاره انواع میز عسلی شیشه ای و چوبیاجاره انواع میز مستطیل و گرداجاره انواع میز کویین طلایی و سفیداجاره انواع میز سوارزLED.میزبار LED وسوارزطلایی درسه سایزاجاره انواع باکس سه سایز برای تم های تولداجاره
نه تنها کودکان بلکه بزرگسالان به اشیای ریز و کوچک از خود تمایل نشان می دهند . برای کودکان بهتر است، ظروف کوچک و با طرح‌های رنگی و جذاب تهیه گردد تا چشم کودک را به خود مشغول کند و تمرکزش روی این طرح‌ها و شکل‎های جذاب ظرف غذا باشد .
جنس ظروف غذای کودک آنتی باکتریال است . شکل های گوناگونی بر روی ظروف غذای کودک حک شده است که برایش جذابیت دارد .
پس شما عزیزان برای این که کودک را به غذا خوردن اجبار نکنید، می توانید ظرف های رنگی با شکل های گوناگون برای
مرکز ساخت ظروف فیروزه کوب
هنر فیروزه کوبی سابقه چندان زیادی ندارد و طبق گفته برخی از صاحب نظران از حدود 70 سال پیش به دست شخصی به نام یوسف حکیمیان در مشهد انجام می‌شده است. این هنر 20 سال بعد توسط حاج داداش به اصفهان آورده شده و در حال حاضر بیشتر در اصفهان انجام می‌شود.فیروزه کوبی در ابتدا بر روی زیورآلات انجام می‌شده است مانند دستبند، گوشواره، گردنبند و غیره. اما امروزه با گذشت زمان و پیشرفت صنعت این هنر بر روی ظروف مسی انجام می‌شود و ظروف ز
ماشین آلات تولید ظروف یکبار مصرف و لیوان کاغذی می توانند برای تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی با گرماژهای متفاوت مورد استفاده قرار گیرد. در سال های اخیر کسب و کارهای مرتبط با ظروف یکبار مصرف که به تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی می پرداختند، به سرعت رشد کردند. از این جهت اغلب شرکت هایی که دارای ماشین آلات تولید ظروف یکبار هستند، تمایل دارند در این حوزه هم شانس خود را امتحان کنند.
در اصل هدف از تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی و دیگر ظروف کاغذی، حفظ س
آیا از ظروف و وسایل پذیرایی خود خسته شده اید؟ آیا نیاز دارید تنوع اساسی در مهمانی ها و مراسم مختلف بدهید؟ ظروف پذیرایی مس و خاتم که یکی از صنایع دستی زیبای اصفهان می باشد بیشترین تنوع و تغییر را در خانه شما  ایجاد خواهد کرد.
بیشتر بانوان و عروس خانم ها دوست دارند در میان وسایل و ظروفی که در مهمانی ها برای پذیرایی استفاده می کنند، ظروف زیبا و منحصر به فردی داشته باشند که علاوه بر زیبا شدن دکوراسیون منزلشان، در پذیرایی نیز کاربرد داشته باشد. ظر
مرکز ساخت ظروف فیروزه کوب
هنر فیروزه کوبی سابقه چندان زیادی ندارد و طبق گفته برخی از صاحب نظران از حدود 70 سال پیش به دست شخصی به نام یوسف حکیمیان در مشهد انجام می‌شده است. این هنر 20 سال بعد توسط حاج داداش به اصفهان آورده شده و در حال حاضر بیشتر در اصفهان انجام می‌شود.فیروزه کوبی در ابتدا بر روی زیورآلات انجام می‌شده است مانند دستبند، گوشواره، گردنبند و غیره. اما امروزه با گذشت زمان و پیشرفت صنعت این هنر بر روی ظروف مسی انجام می‌شود و ظروف ز
پختن کیک یکی از کارهای لذت بخش است که شما عزیزان می توانید در منزل انجام دهید . کیک پختن در صورتی که با اصول آن آشنا بوده و چم‌ وخم کار را بلد باشید، می‌تواند یکی از مفرح‌ترین کارهایی باشد که در منزل به آن مشغول می‌شوید .
برای بسیاری از افراد کار پختن کیک بسیار لذت بخش است اما در مقابل افرادی هستند که این کار برایشان اصلا جذاب نیست و خاطره خوشی از آن ندارند .
اگر به شما بگوییم که یکی از اصلی‌ترین دلایل رضایت‌بخش نبودن کیک‌هایی که می‌پزید، ظ
پاورپوینت روش تولید ظروف شیشه ای
دانلود پاورپوینت با موضوع روش تولید ظروف شیشه ای، در حجم 20 اسلاید و همراه با تصاویر.بخشی از متن:به طور کلی صرف نظر از نوع تکنولوژی ساخت ظروف شیشه ای، برای ساخت شیشه چهار مرحله مطرح می باشد. با ورود مواد اولیه به داخل کوره ، این مرحله شروع می شود...
دستگاه اتوماتیک پرکن رنگ در لینک فیلم زیر در حال پر کردن ظروف 25 کیلویی رنگ پلاستیک با 2 نازل می باشد.
این خط اتوماتیک با ویژگی منحصر بفرد توانایی پرکردن ظروف کیلو- گالن و 25 کیلویی توسط شرکت نوبال صنعت طراحی و ساخته شده است.
دستگاه توانایی پر کردن و درب بندی هم ظروف فلزی و هم ظروف پلاستیکی را دارد.
دستگاه دارای 2 نازل برای پرکردن و 2 هد برای دربندی و 2 هد برای نشانه زدن می باشد .
https://www.aparat.com/v/qT14X
برای خرید یک سری ظروف مسی به بازار رفته بودم.
قیمتهای این ظروف واقعا بالا رفته و برام جالب بود.
قیمت لیوان مسی از هجده هزار تومان شروع می شد و تا سی هزار تومان میرسید.
قیمت یک جای میوه ای بزرگ تقریبا چهارصد هزار تومان بود
قیمت یک پارچ آب را تقریبا یکصد و بیست هزار تومان 
 
چیزی که با توجه به مقایسه قیمتها مشاهده کردم حدودا بیست درصد قیمتها از داخل شهر پایین تر بود
البته توصیه می کنم به بازار سید اسماعیل بروید. قیمتهاش بهتره و مس فروشهای بیشتری
در این آموزش می خواهم فواید و مزایای استفاده از ظروف مسی را چه برای طبخ غذا و چه برای صرف غذا یا نوشیدن آب برایتان بازگو نمایم.
استفاده و کاربرد "ظروف مسی" در آشپزخانه برای سلامتی انسان مزایا و فواید ذیل را به همراه دارد :
1- تنظیم عملکرد تیروئید بدن
2- تقویت و کارآیی بیشتر قوای ذهنی
3- جلوگیری از تشنج و عقب ماندگی ذهنی
4- سلامتی ، شادابی و جوانی پوست
5- جلوگیری از حمله قلبی و داشتن قلبی سالم
6- بهبود عملکرد دستگاه گوارش 
7- پیشگیری و تاخیر در پیری زو
آموزشگاه آنلاین:آموزش هنر ویترای روی ظروف



آموزش ویترای به صورت تابلو رو زیاد دیدین فکر کردم  ویترای روی ظروف کاربردی تره و مورد استفاده ی بیشتری داره.
 

خمیر دورگیر ،رنگ مخصوص ویترای،قلم
موی ظریف ،ماژیک برای انتقال طرح روی شیشه ،ظرفی که می خواین روش ویترای
کار کنین و طرحی که دوست دارین روی ظرف کار بشه،چیزایه لازمه!!

طرح رو چیده و جدا کنین.
 

طرح رو داخل ظرف با چسب نواری بچسبونین و با مازیک روی ظرف انتقال بدین (بدون چسب هم اگه ماهر باشین
ظروف پخت و پز شامل قابلمه و تابه از جمله پرکاربردترین ظروف مورد استفاده در آشپزخانه است که باید کیفیت بالا و طول عمر مناسب و ظاهری شیک داشته باشد. سرویس قابلمه ۲۵ پارچه فورستنبرگ مدل Germany21یک سرویس بسیار با کیفیت آلمانی است که تمامی ویژگی های یک سرویس ایده آل را دارد. در این بخش به طور کامل با ویژگی های آن آشنا می شویم.
ادامه مطلب
دستگاه پرکن اتوماتیک برای رنگ روغنی با 2 نازل پرکن و 2 دستگاه نشانه زن و 2 دستگاه دربند طراحی شده است. شرکت طراحی مهندسی نوبال صنعت سازنده خط بسته بندی و پرکن رنگ را برای ظروف ربعی و کیلو و گالن می باشد.
 فیلم دستگاه را در لینک زیر مشاهده بفرمایید که در حال پرکردن رنگ در ظروف کیلو است.
https://www.aparat.com/v/W4obi
دستگاه پرکن رنگ برای ظروف کیلو                                                 
اطلاعات تماس: 
021-88613250-51                                                         
دستگاه پرکن اتوماتیک برای رنگ روغنی با 2 نازل پرکن و 2 دستگاه نشانه زن و 2 دستگاه دربند طراحی شده است. شرکت طراحی مهندسی نوبال صنعت سازنده خط بسته بندی و پرکن رنگ را برای ظروف ربعی و کیلو و گالن می باشد.
 فیلم دستگاه را در لینک زیر مشاهده بفرمایید که در حال پرکردن رنگ در ظروف گالن است.
https://www.aparat.com/v/8Lj7e
دستگاه پرکن رنگ برای ظروف گالن                                             
اطلاعات تماس: 
021-88613250-51                                                             
تولید ظروف یکبارمصرف کاغذی بسیار سودآور و در حال گسترش است. تحقیقات انجام شده میگوید مواد پلاستیکی حدودا ۳۰۰ سال در طبیعت باقی می‌مانند و برخی دیگر گفته اند حدودا ۵۰۰ سال در طبیعت می‌مانند و تجزیه نمی‌شوند، اما برخی کارشناسان صنعت پلاستیک محاسبات را غیرواقعی می‌دانند و می‌گویند مدت تجزیه مواد پلاستیکی  نهایتا 100 سال است. با این حال فارغ از اینکه کدام عدد به واقعیت نزدیک ‌تر است باید بدانیم استفاده از ظروف یکبارمصرف پلاستیکی اتفاق خطر
دستگاه پرکن اتوماتیک برای رنگ روغنی با 2 نازل پرکن و 2 دستگاه نشانه زن و 2 دستگاه دربند طراحی شده است. شرکت طراحی مهندسی نوبال صنعت سازنده خط بسته بندی و پرکن رنگ را برای ظروف ربعی و کیلو و گالن می باشد.
 فیلم دستگاه را در لینک زیر مشاهده بفرمایید که در حال پرکردن رنگ در ظروف کیلو است.
https://www.aparat.com/v/W4obi
دستگاه پرکن رنگ برای ظروف کیلو                                                   
اطلاعات تماس: 
021-88613250-51                                                         
 
 
 
ظروف مسی را چگونه تمیز و براق کنیم؟
نمناک : استفاده از ظروف مسی در آشپزی تاریخچه طول و درازی دارد . در دوره رنسانس مردم ظروف و گلدان های مسی را برای افزایش حس صمیمیت و زرق و برق به آشپزخانه ها آوردند. در حالی که مس فلزی نرم و باارزش بود به دلیل هدایت سریع گرما خیلی زود جای ظروف دیگر آشپزی را گرفت . از تمام اینها که بگذریم از همان دوران بعد از استفاده از قابلمه و ماهی تابه های مسی ایده ی برق انداختن و تمیز کردن این ظروف هم به روش های مختلفی گست
بهترین قیمت دستگاه لیبل چسبان رومیزی ظروف گرد
 
 
برای چسباندن لیبل های پشت چسب دار بر روی انواع ظروف و بطری های شیشه ای ، پلاستیکی ، فلزی ، پت و…
جهت انواع برچسب های پشت چسبدار از قبیل کاغذی ، صدفی ، شفاف ، سلفون دار ، متالایز و…
با قابلیت چسباندن دو لیبل در دو طرف بطری
دارای سنسور تشخیص فاصله خالی بین لیبل ها
دارای نمایشگرجهت منوی تنظیمات ، تغییر سرعت موتور ، تنظیم تاخیر شروع به کار ، تنظیم حسایت سنسور
سرعت تست شده دستگاه لیبل چسبان نیمه ات
 
فروشگاه اینترنتی ظروف یکبار مصرف تولد
در یک جشن تولد ظروفی که استفاده می شود در پذیرائی و تزئینات شما نقش بسیار مهمی دارد. حال برخی افراد جهت راحتی و جلوگیریاز خرابی و شکستگی احتمالی ظروف خود و جهت هاهنگی و یکی شدن تمام تزئینات ازظروف یکبار مصرف تم تولد استفاده می کنند.این ظروف با قیمت ارزان در آلیار موجود می باشد، از جمله چاقو، پیش دستی و لیوان، چنگال، خلال، دستمال کاغذی، سفره، ظروف پاپ کرن، نی و کارد و کفگیر.
ظروف یکبار مصرف تم تولد از ج
با سلام.به استحضار دوستان و هموطنان و سروران عزیز و مشتریان گرامی می رساند وبلاگ مجموعه تولیدی و پخش ظروف یکبار مصرف شفق جهت اطلاع از انواع محصولات به همراه کاتالوگ و لیست قیمت روزانه در این سایت عرضه می گردد.
صمنا این مجموعه با آغوش باز آماده دریافت هرگونه انتقادات و پیشنهادات سازنده شما عزیزان می باشد.  

 شماره تماس با مدیریت مجموعه تولیدی شفق :  ناصری -    09382879410
لوازم تولد ظروف یکبارمصرف 
عرضه کننده:
تم تولد  /  بادکنک با طرح های مختلف  / لوازم آتش بازی 
سفره های مجلسی و معمولی با بهترین کیفیت کمترین قیمت 
ظرف یکبار مصرف با سایز رنگ های مختلف کیفیت بالا 
نایلون در سایز های مختلف وکیفیت باور نکردنی 
آدرس صالح شهر روبه روی تاسیسات آب            
شماره تماس:     09167563786
                   

                                                                       
ظروف رادیانتی

قلب تپنده هر خانه را می توان آشپزخانه آن دانست و قلب هر آشپزخانه یخچال آن است_با اختراع یخچال این پدیده خوشمزه نقش بزرگی در حفظ سلامت غذا و افراد خانواده ایفا کرد_یخچال های امروزی پر شده است از انواع مواد غذایی، میوه ها، سبزیجات، لبنیات و غیره که به اتفاق هم شاهد بی نظمی عمومی نسبت به نوع چیدمان و مرتب بودن اجناس داخل آن هستیم پس تا چه زمان باید این شلوغی ها را تحمل کنیم؟
دیگر زمان آن رسیده که شمارا مجاب به خرید ظروف 5 عددی رادیا
 
چاقو شب یلدا 12 عددی از جنس پلاستیک مرغوب تزیین شده با مقوای طرح دار هندوانه جز ظروف یکبار مصرف شب یلدا می باشد ، استفاده از ظروف یکبار مصرف تم جشن و مهمانی ها در مراسم علاوه بر ایجاد زیبایی ، راحتی در بهداشت و نظافت محیط را نیز به همراه خواهد داشت.
برچسب‌ها: چاقو شب یلدا
فاکتورهای تعیین کننده قیمت ظروف فیروزه کوبی و صنایع دستی
بسیاری از صنایع دستی از مواد اولیه با ارزش بالایی ساخته می‌شوند. برای مثال استفاده از فلزهای قیمتی مانند طلا، نقره، مس و غیره. ظروف و اشیایی که در تهیه هنرهای دستی استفاده می‌شوند در قیمت‌گذاری آن‌ها مؤثر هستند. پس از انتخاب ساختار اولیه مانند ظرف یا جعبه یا غیره،  از رنگ‌ها و مواد مختلفی برای پیاده سازی طرح و اجرای صنایع دستی مورد نظر استفاده می‌شود. در بعضی از هنرهای دستی به جای
اگر تا به حال  صنایع دستی فیروزه کوبی را خریداری کرده‌اید و از شیوه نگهداری  صنایع دستی فیروزه کوبی را  نمی‌دانید با ما همراه باشید. مراقبت از ظروف فیروزه کوبی برای حفظ رنگ اصلی سنگ فیروزه و افزایش طول عمر این صنایع دستی ارزشمند لازم و ضروری است. همان‌گونه که می‌دانید سنگ فیروزه یکی از سنگ‌های معدنی ارزشمندی است که در معادن نیشابور استخراج می‌شود. در سراسر جهان معادن فیروزه وجود دارد اما مرغوب‌ترین و خوش رنگ ترین آن‌ها در ایران و شهر ن
۱)ظروف مسی نویا تازه قلع شده را با۲_۳لیوان شیر وقدری آب بجوشانید سپس خالی کرده وبشویید.
2)حرارت زیر ظرف مسی باید کمتر از ظرف های دیگر باشد زیرا به علت رسانایی زیاد مس ،قلع داخل آن می سوزد.
۳)قسمت های اسیدی (ترشی های) خورشت ها را ده دقیقه آخر به آن اضافه کرد.
۴)داخل ظروف مسی (روکش قلع) را با سیم ظرفشویی نشویید ،بلکه اجازه دهید خوب خیس بخورد،سپس با اسکاج نرم بشویید .
۵)پشت ظروف مسی در اثر حرارت زرد می شود و به مرور زمان سیاه می شود و آن قرمزی و زیبایی ا
مواد  اولیه ظروف یکبارمصرف گیاهی تکوک : ظروف یکبارمصرف گیاهی عمدتا  از نشاسته  ذرت و گندم، برنج، سیب‌زمینی و نیشکر تهیه می‌شوند،   اگرچه کمی  گران‌تر از  ظروف یکبارمصرف پلاستیکی هستند، اما نه‌تنها مواد   سمی و  شیمیایی ندارند که  طی چندین ماه در خاک تجزیه شده و حتی قابلیت   استفاده  برای خوراک دام را  دارند. به منظور ترویج ظروف یکبارمصرف سلولزی   یا با  پایه گیاهی باید امکان  رقابت تولید‌کنندگان این ظروف با ظروف   پلاستیکی در  کشور فر
فاکتورهای تعیین کننده قیمت ظروف فیروزه کوبی و صنایع دستی
بسیاری از صنایع دستی از مواد اولیه با ارزش بالایی ساخته می‌شوند. برای مثال استفاده از فلزهای قیمتی مانند طلا، نقره، مس و غیره. ظروف و اشیایی که در تهیه هنرهای دستی استفاده می‌شوند در قیمت‌گذاری آن‌ها مؤثر هستند. پس از انتخاب ساختار اولیه مانند ظرف یا جعبه یا غیره،  از رنگ‌ها و مواد مختلفی برای پیاده سازی طرح و اجرای صنایع دستی مورد نظر استفاده می‌شود. در بعضی از هنرهای دستی به جای
اگر تمایل دارید ظروف فیروزه کوبی اصفهان را برای خود یا عزیزانتان خریداری نمایید بهتر است آن را از برندهای معتبر فیروزه کوبی اصفهان تهیه کنید. همان‌گونه که در ادامه اشاره خواهد شد با خرید از برندها و فروشنده‌های معتبر می‌توانید از ضمانت محصولات استفاده نمایید. بنابراین با خیال راحت می‌توانید هزینه خرید این محصولات را بپردازید.
برندهای معتبر فیروزه کوبی
در شهر اصفهان به عنوان مهم‌ترین تولید کننده ظروف فیروزه کوبی کارگاه‌های فیروزه کو
در خرید ظروف یکبار مصرف از هر برندی خرید نکنیم
یکی
از راههایی که کارگاههای تولید غیراستاندارد ظروف یکبار مصرف برای کاهش
قیمت تمام شده و افزایش سود خود انجام میدهند ترکیب مواد اولیه دست اول با
مواد ضایعاتی میباشد به طوری که در ظاهر ظرف تاثیری نمیگذارد.
همانطور
که در آگهی سایت ایران ضایعات مشاهده میشود قیمت یک کیلو PP
ضایعاتی ۲۷۰۰ تومان میباشد در حالی که قیمت PP دست اول بالای ۱۵۰۰۰ تومان
طی چند روز اخیر بوده است. این تفاوت قیمت باعث میشود ای
در خرید ظروف یکبار مصرف از هر برندی خرید نکنیم
 
یکی از راههایی که کارگاههای تولید غیراستاندارد ظروف یکبار مصرف برای کاهش قیمت تمام شده و افزایش سود خود انجام میدهند ترکیب مواد اولیه دست اول با مواد ضایعاتی میباشد به طوری که در ظاهر ظرف تاثیری نمیگذارد.
همانطور که در آگهی سایت ایران ضایعات مشاهده میشود قیمت یک کیلو PP ضایعاتی ۲۷۰۰ تومان میباشد در حالی که قیمت PP دست اول بالای ۱۵۰۰۰ تومان طی چند روز اخیر بوده است. این تفاوت قیمت باعث میشود این
زودپز هندی hawkins & futura سوپاپ اطمینان زودپز فوتورا لاستیک زودپز هاکینز نمایندگی زودپز فیوچرا گارانتی زودپز هاوکینز  09128000441  ضمانت پس از فروش زودپز فیوچورا لیست قیمت زودپز فیوچر واشر درب زودپز خدمات پس از فروش زودپز فوترا  تعمیرات زودپز یزد نماینده زودپز تهران  قطعات زودپز دزفول فروش زودپز نیشابور  تعویض قطعات زودپز زنجان زودپز قم زودپز india  زودپز hawkins pressure cooker  خدمات زودپز هندی ظروف
جای قاشق و چنگال قایقی ملیله کاری برای نگهداری انواع قاشق , چنگال , کارد و ... استفاده می گردد. استایل جای قاشق و چنگال خوابیده ملیله کاری بگونه ایی است که براحتی در هر ویترین و دکوری جای می گیرد. استفاده از جاکاردی قایقی ملیله کاری برای افراد بسیار ساده است بطوری که براحتی می توانند انواع قاشق , چنگال و کارد را از داخل آن برداشته و یا درون آن بگذارند. ظروف ملیله کاری اصفهان با بهترین کیفیت ساخته شده و برای مشتریان عزیز کاملا شناخته شده است. قیم
صنایع چینی تقدیس : ظروف چینی در واقع نوعی از ظروف سرامیکی هستند که بعد از طی مراحلی و قرار گرفتن در کوره ، تبدیل به ظروفی می شوند  که جهت سرو غذا مورد استفاده قرار می گیرند.در این مطلب قصد داریم ویژگی های یک ظرف چینی را بیان کنیم و تفاوت های یک ظرف چینی مرغوب با یک ظرف نامرغوب را مورد بررسی قرار دهیم.
-    ظروف چینی می بایست ضد آب باشد یعنی با رنگ های مصنوعی تزیین شده باشد که جلوی نفوذ آب گرفته شود.(جذب آب در ظروف چینی مختلف متفاوت است و بین 2 دهم د
همان‌گونه که قبلاً به مراحل ساخت ظروف فیروزه کوبی پرداختیم، در آنجا ذکر کردیم صنایع دستی فیروزه کوبی بر روی ظروف مسی اجرا می‌شود. قطعات ریز و متعدد سنگ فیروزه با استفاده از دست بر روی ظروف مسی چیده می‌شود و با به کارگیری لاک گردویی فیروزه کوبی محکم می‌شود.
امروزه اصفهان به عنوان پایتخت فیروزه کوبی ایران شناخته می‌شود و تولیدات انبوه این صنایع دستی در طرح‌ها و مدل‌های مختلف به شهرهای دیگر و خارج از مرزهای ایران نیز صادر می‌شود. در شهرها
بهترین روش تمیز کردن ظروف مسی با مواد طبیعی در 5 دقیقه
برای براق شدن ظرف های پرکاربرد و البته پرخاصیت آشپزخانه یک ترکیب طبیعی به شما معرفی خواهیم کرد، این تمیزکننده ظروف مسی در چند دقیقه اثرگذاری خود را نشان می دهد.
مواد لازم:
نمک که دانه درشت آن توصیه می شود
سرکه سفید
پاک کننده ملایم مثل مایع ظرفشویی
اسفنج

ادامه مطلب
پارچ چکش کاری مسی 
نوشیدن آب در ظروف مسی و همچنین نگهداری آب
در ظروف مسی کیفیت خاصی به آب می دهد که سبب تامین یون های بدن می شود و
همچنین باعث ایجاد احساس آرامش می شود. پارچ مسی ،نمونه ی زیبا از
هنرهای سنتی دست استاد کاران اصفهانی است که می تواند جلوه ای شکیل و زیبا
به سفره های ما بدهد. روی سطح خارجی پارچ با ظرافت خاصی چکش کاری شده است و
سطح داخلی با قلع سفید کاری شده است ، پارچ دارای یک دسته می باشد ، فروش
ویژه پارچ مسی زیبا در بهترین قیمت در
شوربختانه براثر تبلیغات روز افزون ظروف مسی جهت پخت‌وپز و نگهداری غذا، باور غلطی ایجاد شده که ظروف مسی از بهترین ظرف ها برای پهت و پز و نگهداری غذا هستند و آن را به غلط به طب سنتی نسبت می دهند.
سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) که از معتبرترین مراجع برای مواد دارویی و غذایی است نیز استفاده از ظروف مسی را مضر می‌داند و استفاده از آن را برای پخت‌وپز به ویژه غذاهایی که ماهیت اسیدی دارند باعث ایجاد مسمومیت با مس عنوان کرده است.
 باید بدانیم در کتاب‌ه
اگر قصد خرید سرویس آشپزخانه بی نقص و شیک را دارید، باید بیش از هر چیزی با کیفیت ها را انتخاب نمایید . در زمان خرید سرویس آشپزخانه به نکات زیر توجه نمایید :
- از مهم ترین نکات، توجه به جنس محصول است . همچنین توجه به همخوانی و هماهنگی جنس محصول خریداری شده با سایر ظروف پذیرایی و ست ظروف پلاستیک موجود در آشپزخانه از نکات مهمی بوده که باید بدان توجه نمود .
- اگر دکوراسیون و طراحی آشپزخانه شما جدید و مدرن است باید سرویس آشپزخانه شیکی متناسب با این سب
معایب تولید ظروف یکبار مصرف را اگر بخواهیم بسیار جزئی تر توضیح بدهیم در این مقاله نمی گنجد لذا قطعا شما می دانید که مشکلات تولید ظروف یکبار مصرف اول از همه برای سلامت انسان می باشد و در ثانی محیط زیست را بسیار آلوده می کند.
درگذشته با تولید ظروف یکبار مصرف پلاستیکی بسیاری از افراد مخالف بودند و دشمن سرسخت محیط زیست می دانستند. 
اما با تولید این ظروف از نوع کاغذی رفته رفته احساس شد که مشکلات آن برطرف شده است. اما بهتر است بدانید که مضررات ظروف
فیروزه کوبی یکی از هنرهای نوپای ایرانی است که در مدت زمان کوتاهی توانسته است مورد توجه افراد بی شماری در سراسر جهان قرار گیرد. هنرمندان فیروزه کوب با بهره گیری از مواد اولیه فیروزه کوبی و فنون هنری این رشته از صنایع دستی ایرانی توانسته‌اند آثار زیبایی را خلق کنند.
ادامه مطلب
ظروف قدیمی و ظروف های خاص یکی از وسایلی هست که در منزل بصورت دکور و تزئین از آن استفاده میشود و زیبایی منحصر به فرد خودش را دارد.
ظروف های دکوری قیمت های متفاوتی دارند و هر کسی نمیتواند روی آن قیمت گذاری کنند. بعضی از ظروف ها هم بسیار گران هستند که به قدمت آن و نوع کار آن بستگی دارد.
علاوه بر ظروف تزیینی و دکوری می توان از انواع وسایل تزیینی منزل از جمله مجسمه ها و گلدان هایزیبا برای تزیین بوفه استفاده نمود. در این میان انواع مختلف وسایل دکور
کشکول ملیله کاری سایز بزرگ یکی از زیباترین محصولات صنایع دستی با ظاهری لوکس می باشد. کشکول ملیله کاری می تواند در ویترین شما به زیبایی بدرخشد و دکوراسیون شما را زیباتر کند. کشکول ملیله کاری موردی مناسب برای هدیه دادن و جهیزیه نوعروسان می باشد. ظروف ملیله کاری قیمت مناسبی داشته و قابل تهیه برای همه اقشار جامعه می باشد. ملیله کاری اصفهان از مرغوبیت خاصی برخوردار است که بر همین اساس مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته است. 
کشکول ملیله ک
ست کشکول و گلدان کوچک ملیله کاری مجموعه ایی کوچک و زیبا از سری محصولات صنایع دستی ملیله سازی اصفهان است. ظاهر گلدان و کشکول ملیله کاری با یکدیگر هماهنگی داشته و می تواند جلوه زیبایی به ویترین منزل شما بدهد. کشکول ملیله کاری می تواند برای سرو انواع خوراکی ها مانند آجیل و شیرینی و همچنین گلدان ملیله کاری برای نگه داشتن گلهای طبیعی و مصنوعی استفاده شود . بر خلاف ظرافت ساخت ظروف ملیله , استحکام بالای آنها باعث شده تا بانوان عزیز قادر به استفاده ا
نگهداری از ماهی قرمز 
اولین موضوعی که می تواند به عنوان یک عامل مهم در عمر اغلب ماهی موثر باشد، محل زندگی  آن هاست. ظروفی که در آن ها ماهی های فروشی وجود دارند ، اغلب کوچک هستند و شما نباید اشتباه کنید و ماهی ها را در همان ظروف کوچک نگهداری کنید.
مشاوره و آموزش نگهداری از ماهی قرمز 
ماهی ها به اکسیژن موجود در آب احتیاج دارند و این اکسیژن از طریق سطح هوایی که با آب در تماس است وارد آب می گردد. هر چه سطح مقطع بالای تنگ کوچک تر باشد، اکسیژن کمتری م
ست آجیل خوری ملیله کاری از سری ظروف ملیله کاری اصفهان با قابلیت تزئین دکور و استفاده بصورت کاربردی است. آجیل خوری ملیله کاری می تواند حال و هوای پذیرایی شما را بخوبی تغییر دهد. به همراه این ست 6 عدد کاسه آجیل خوری ملیله کاری وجود دارد که در صورت تمایل شما می توانید تعداد آنها را نیز بیشتر کنید . رنگ نقره ایی ظروف ملیله به شما امکان می دهد تا بتوانید در ویترین خود آنها را با سایر ظروف دکوری ست کنید . قیمت ملیله کاری اصفهان مناسب و قابل تهیه برای
اجاره آپارتمان مبله در تهران منطقه ولنجک
ویژگی های کلی آپارتمان مبله در تهران
این آپارتمان مبله نوساز بوده و در ساخت آن از بهترین متریال استفاده شده است.
دو خواب دارای نورگیر عالی و منظره بسیار زیبا
دارای نگهبان و لابی من 24 ساعته.
اماکانات آپارتمان مبله :
سرویس کامل آشپزخانه شامل: لباسشویی، یخچال، ماکروفر،گاز، ظروف پخت و پز، ظروف پذیرایی....
سرویس خواب شامل: تخت دو نفر و دو تخت تک نفره، بالش، پتو، خوشخواب،....
لوازم رفاهی شامل: تلوزیون، مبلمان
- بهره‌گیری از ارتفاع و سایر فضاهایی که بی‌استفاده مانده نیز از دیگر ایده‌های کاربردی برای چیدمان آشپزخانه‌های کوچک است . فضای بین کابینتی ازجمله فضاهایی بوده که با کمی ‌ایده و ذهن خلاق، به یک مکان برای قرار دادن ظروف تبدیل می‌شود . برای مثال استفاده از استندهای دیواری رنگی و زیبا برای آویزان کردن ظروف زیبا و ظروفی که بسیار پراستفاده است، یک ایده کاربردی به‌حساب می‌آید .
- رعایت اصول و بهره‌گیری از نظم‌دهنده‌ها برای چیدمان ظروف آشپز
کاسه آجیل خوری پایه دار ملیله کاری از سری محصولات کاربردی , تزئینی صنایع دستی ملیله اصفهان است. کاسه ملیله کاری پایه دار ۱۵ سانتی متر برای سرو انواع خوراکی ها قابل استفاده است. قرار دادن کاسه پایه دار ملیله کاری بر روی میز پذیرایی جلوه بسیار زیبایی به پذیرایی شما خواهد داد رنگ نقره ایی ظروف ملیله هماهنگی ویژه ایی با سایر ظروف دکوری برقرار می کند. شما می توانید یک ست شش عددی از کاسه آجیل خوری پایه داری ملیله کاری ارتفاع 15 سانتی متر تهیه کنید.
ست سرویس صبحانه خوری
صبحانه اولین وعده ی غذایی ما است و طیف وسیعی از انواع خوراکی ها در این وعده ی غذایی سرو می شود و برای سرو این مواد غذایی ظروف مناسب صبحانه در انواع اجزا های متفاوت از قبیل بشقاب سرو ، فنجان و نعلبکی ، پیاله ، زیتون خوری و سایر لوازم مفید دیگر تولید شده است که کاربرد عملی و تزیینی بسیاری را داراست و تعداد اجزای تشکیل دهنده ی آن با توجه به فرهنگ های مختلف متفاوت است.
معمولا اکثر ما در مناسبتهای ویژه برای سرو مواد غذایی ، ظروف
برای مراسم های بالای 150 نفر به صورت اقساط 6 ماهه (فقط چک)**** ظرفیت سالن ها تا 2000 نفر ****منوی1 سالن با ظرفیت 100 نفر، میز و صندلی، ظرف و ظروف، مهماندار، فینگرفود، میوه و شیرینی *فقط 6.500 میلیون تومان*منوی2سالن با ظرفیت 150 نفر، میز و صندلی،ظرف و ظروف،مهماندار، 8 مدل غذا ،چند مدل سالاد و دسر، نوشیدنی، میوه و شیرینی*فقط 14.500 میلیون تومان*منوی3سالن با ظرفیت 200 نفر، میز و صندلی،ظرف و ظروف،مهماندار، 11 مدل غذا ،چند مدل سالاد و دسر، نوشیدنی، آب میوه طبیعی، میو
گلدان ملیله کاری 30 سانتی متری محصولی کاربردی و زینتی از سری ظروف ملیله کاری اصفهان است. قیمت گلدان ملیله کاری شده نسبت به ظروف مشابه نقره بسیار ارزان تر است. و در عین حال زیبایی ظروف نقره را دارد. شما می توانید از گلدان ملیله کاری سایز بزرگ برای زینت بخشیدن به دکوراسیون خود استفاده کنید و یا با قرار دادن چند شاخه گل درون آن جلوه بسیار زیبایی به محیط زندگی خود ببخشید. خرید گلدان ملیله کاری بصورت آنلاین و با چند کلیک از سراسر کشور امکان پذیر ا
نمک ماشین ظرفشویی 1.2 کیلویی نت پلاس Net Plus
نمک ماشین ظرفشویی 1.2 کیلویی نت پلاس Net Plus یک نمک ایرانی و بسیار با کیفیت می باشد . نمک ماشین ظرف شویی نت پلاس Net Plus با ترکیبات قدرتمند خود کارایی ماشین ظرفشویی را بهبود بخشیده و به شستشوی بهتر ظروف کمک می نماید‏.‏
نمک ماشین ظرفشویی 1.2 کیلویی نت پلاس
به راحتی در آب حل می شود و موجب کاهش سختی آب می گردد‏.‏ بنابراین باعث
گردش بهتر آب در ماشین ظرفشویی می شود و از رسوب کردن املاح آب بر روی ظروف
مختلف از جمله
فیروزه کوبی یکی از هنرهای نوپای ایرانی است که در مدت زمان کوتاهی توانسته است مورد توجه افراد بی شماری در سراسر جهان قرار گیرد. هنرمندان فیروزه کوب با بهره گیری از مواد اولیه فیروزه کوبی و فنون هنری این رشته از صنایع دستی ایرانی توانسته‌اند آثار زیبایی را خلق کنند.
ادامه مطلب
رولت خوری ملیله کاری یکی از ظروف زیبای کاربردی صنایع دستی ملیله سازی اصفهان محسوب می گردد. رولت خوری لب تاجی ملیله ظاهر زیبایی داشته و به شما امکان میدهد تا از آن بعنوان ظرف تزئینی و دکوری استفاده نمایید. ملیله کاری اصفهان بدلیل اینکه هنر دست هنرمندان اساتید اصفهان است هم ارزش مالی و هم ارزش فرهنگی دارد. خرید ملیله کاری اصفهان از هر کجای کشور بسادگی چند کلیک انجام می شود. قیمت ملیله کاری بر اساس کار انجام شده ارزان و کاملا قابل توجیه می با
 
فینیش Finish  یکی از معروف ترین برندهای دنیا است که انواع محصولات شستشوی ظروف با ماشین ظرف شویی را تولید و عرضه می کند‏.‏
قرص ماشین ظرفشویی فینیش کوانتوم 50 عددی
شوینده هایی که برای ماشین های ظرفشویی استفاده می شوند انواع مختلفی دارند. پودر، ژل، قرص و مایع جلادهنده از جمله این انواع هستند که هرکدام کارایی خاصی دارند و انتخاب و استفاده از هر یک از آن ها به سلیقه ی شخصی بستگی دارد.
قرص فینیش کوانتوم (Finish) محصولی با کیفیت است که همه ی ویژگی ها
همگان معتقدند ، یکی از سالمترین ظروف برای خوردن غذا ظروف چینی است.در واقع ظروف چینی نوعی سرامیک است که برای طبخ و سرو غذا از زمان های خیلی گذشته مورد استفاده بوده است و همانطور که از نام این ظروف پیداست ، خاستگاه  این ظروف کشور چین بوده است

معرفی ظروف چینی
به طور کلی ظروف چینی فراورده ای از صنعت سرامیک است که به منظور سرو غذا تهیه می شود.
این ظروف بر اساس نوع فرایند تولیدشان به گروه بندی های مختلف تقسیم می شوند : فرایند حرارتی ، دمای پخت ، شفاف
 
 
 
پخش عمده و تکی ظروف مسیفروشگاه  پینار با در اختیار داشتن طیف گسترده ای از محصولات  مسی آماده همکاری با کلیه فروشگاه ها و گالری داران سراسر استان مازندران میباشد
لطفا با عضویت در کانال ما ببه آدرس https://t.me/pinaarhandcraftشماره تماس جهت هماهنگی تلگرامی09115733387 تماس فرمایید
در قسمت قبل عنوان شد که تقریبا تمام ظروف قدیم و جدید بازار که به نام روی یا اصطلاحا روحی به ساخته می شود از فلز آلومینیم است .در گذشته نیاکان ما از ظروف مسی یا برنجی برای پخت و پز غذا استفاده می کردند که همراه با مشکلاتی مثل اکسیده شدن و نیاز به سفید کردن داشت نمی دانیم از طرف چه کسانی ظروفی سفید سبک و زیبا به نام روی به بازار آورده می شود و از خواص روی که کمتر از مس هم نبوده  برای تبلیغ استفاده می شود ولی عملا آنچه به دست مردم داده می شود ظروف آل
سرویس چای خوری ملیله کاری از ظروف پرکاربرد و زینتی صنایع دستی اصفهان است . چای خوری ملیله بدلیل کاربرد بالا مورد توجه بانوان ایرانی می باشد. زیبایی و ظرافت به همراه استحکام بالا از ویژگیهای سرویس چای خوری ملیله کاری اصفهان است که می تواند آن را در مقابل کالاهای لوکس خارجی بسیار محبوب سازد.  گالش های شیک و قندان زیبا هماهنگی خاصی با هم داشته و به ست سرویس چای خوری ملیله یکپارچگی رنگ و طرح بخشیده. ظروف ملیله کاری اثر دست هنرمندان اصفهان است ک
ساعت رومیزی ملیله کاری با رنگ سفید و زیبایی که دارد قابل ست شدن با انواع ظروف دکوری دیگر است. شما می توانید آن را برای مشاهده زمان بر روی میز خود قرار داده و از زیبایی آن لذت ببرید. در بازار به این ساعت , ساعت رومیزی ریخته ای نیز گفته , که محصولی از صنایع دستی ملیله کاری اصفهان است. ساعت رومیزی ملیله بسیار شیک بوده و با چیدمان و سلیقه بانوی ایرانی می تواند تغییرات بسیار خوبی در نمای دکوری شما ایجاد کند این ساعت رومیزی می تواند در کنار ظروف ملیل
انتخاب یک ظرف مناسب برای آشپزی بسیار مهم است چون هم در طعم و خوشمزه شدن غذا و هم روی سلامتی شما تاثیرگذار است. از نظر طب سنتی بهترین ظروف پخت غذا ظروف سفالی، سنگی، لعابی و مسی هستند. ظروف مسی که از قدیم مورد توجه مردم بوده، امروزه هم به دلایل مختلفی رواج پیدا کرده است. که در ادامه به بررسی فواید و نکات نگهداری آن میپردازیم.
 
                                                                      
  برای خواندن ادامه این مطلب اینجا کلیک کنید.
 
 فروشگاه این
خرید مجموعه ظروف هفت سین 9 پارچه کد 02 
 
قیمت : 195000 تومان
 
 
برند : متفرقه
 
 
خرید پستی مجموعه ظروف هفت سین 9 پارچه کد 02 
 
 
قیمت مجموعه ظروف هفت سین 9 پارچه کد 02 
 
 
 
 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تصاویر بیشتر
 
 
 
 
 
 
 
 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
خرید مجموع
انواع مدل شیشه رنگی دو جداره ویستا بست کرج : شیشه ها به اشکال مختلف مورد اسـتفاده قرار می گیرد. در ساخت وسایل تزیینی مانند گل، تابلو و... ، در ساخت ظروف آزمایشگاهی و یا ظروف آشپزخانه چون: لیوان ، بطری و... و یا شیشه های مسطح که در دو نوع ساده و مشجر عرضه می گردد مصارف مختلفی دارند که عمده ترین آن به عنوان درب و پنجره در کارهای ساختمانی است. شکل های مختلف شیشه شامل: شیشه های شفاف، نیمه شفاف و رنگی، جاذب حرارت، ایمنی، دوجداره، سکوریت و ... وجود دارد. ب
نگهداری و انبار کردن
 
کیسه یا سطل های نگهداری برنج را حتما در جایی عاری از نم، خنک و بویژه خشک انبار کنید تا رطوبت درون
دانه ها تبخیر شود.
از گذاشتن کیسه ها روی هم خودداری کنید.
بین هر کیسه فاصله ای برای عبور هوا بگذارید.
افزودن مقداری نمک و چند دانه سیر همراه با سرکشی و هوادهی گاه به گاه، از آفت زدگی آن جلوگیری می
کند.به هیچ وجه از قرص های شیمیایی استفاده نکنید.
هر چند وقت یک بار محتوای کیسه یا ظروف را زیر و رو کرده، آن را از لحاظ رخنه و حمله حشر
آیا می دانید قیمت نایلون حبابدار به چه عواملی بستگی دارد؟ برای براورد قیمت نایلون حبابدار لازم است تا ابتدا با ویژگی ها و مشخصات آن ها آشنا شوید.
در مقالات قبل شما را با ترفند های بسته بندی با استفاده از نایلون حبابدار آشنا کردیم. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد نحوه بسته بندی لیوان با استفاده از این نوع ضربه گیر ها اطلاعات بیشتری به دست آورید.
قبل از اینکه به بسته بندی لیوان با نایلون حبابدار بپردازیم لازم است بدانیم که چه عواملی بر ق
ست کشکول و گلدان بزرگ ملیله کاری بسیار زیبا و کاربردی برای بانوان عزیز می باشد. از ست کشکول و گلدان ملیله کاری برای سرو انواع خوراکی ها و نگهداری گل های طبیعی و مصنوعی بهره می برند. شما هم می توانید گلدان و کشکول ملیله کاری را در ویترین منزل خود قرار داده و هم می توانید در زمان مهمانی از آنها برای تزئین و پذیرایی استفاده کنید. خرید ظروف ملیله کاری بصورت 24 ساعته برای تمامی هموطنان عزیز از هر کجای کشور امکان پذیر است. برای خرید بیشتر مشتریان قیم
سفالگری و مراحل ساخت آن
اصطلاح سفال و سفالینه، بنابر تعریف لغتنامه‌ها عموما به معنی اشیا ساخته شده از گل پخته هستند، مانند کاسه، کوزه، و غیره... همچنین سفالینه، سفال ساخته شده را می‌گویند. سفالین نیز شامل انواع اشیایی است که از سفال می‌سازند.
مراحل ساخت سفال
اساساً چهار مرحله عمل برای ساختن انواع ظروف سفالی وجود دارد:
1) آماده ساختن گل: که شامل ورز دادن گل قبل از شروع کردن به کار می باشد.
2) شکل دادن به آن: بعد از ورز دادن گل برای کار آماده شده
جا قاشقی ملیله کاری یکی از پرکاربرد ترین ظروف پذیرایی و همچنین دکوری در هر منزل است. استفاده از جا قاشق و چنگال ملیله کاری طرح طاووس بر روی میزهای پذیرایی , جلوه بسیار زیبایی به آنها خواهد داد. جای قاشق چنگال ملیله را می توانید به دوستان و اقوام خود هدیه دهید . هنر ملیله کاری اصفهان اثر دست استادکاران نصف جهان است. ظروف ملیله کاری مانند جای قاشق و چنگال ملیله کاری مدل طاووسی بر اساس سلیقه و نیاز مشتریان طراحی و ساخته می شود. قیمت خرید این جا
سینی ملیله کاری اصفهان نمونه ایی از صنایع دستی زیبا و با کیفیت ایرانی است . سینی ملیله کاری می تواند هم جنبه زنتی و هم جنبه کاربردی داشته باشد. قیمت سینی ملیله کاری نسبت به نمونه های مشابه خارجی بسیار مناسب است . قیمت ارزان و کیفیت بالا از ویژگیهای منحصب به فرد این سینی محبوب بانوان است. سینی ملیله برای سرو انواع خوراکی ها و گالش های چای خوری و همچنین لیوان های کریستال استفاده می شود. شکل و رنگ ظروف ملیله باعث هماهنگی آن با اغلب ظروف دیگر می ب
مسگری
از دیر باز در شهر یزد،  صنایع پرآوازه و
کهنی به شمار می رفته است. رواج و رونق مسگری در یزد به حدی بوده است  که بازاری تحت عنوان بازار مسگری در شهر یزد و
در خیابان قیام  به وجود آمد . قدمت این
بازار به قرن نهم ه.ق و دوران تیموری باز می‌گردد.
در میان صنایع دستی متنوع استان یزد ظروف و کالاهای از جنس «مس» آن هم به دلیل
کیفیت، تنوع و طرح‌های متعدد توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می کند.  بنای بازار مسگرها ار خشت
و گل و آجر ساخته شده است. سقف با
مسگری
از دیر باز در شهر یزد،  صنایع پرآوازه و
کهنی به شمار می رفته است. رواج و رونق مسگری در یزد به حدی بوده است  که بازاری تحت عنوان بازار مسگری در شهر یزد و
در خیابان قیام  به وجود آمد . قدمت این
بازار به قرن نهم ه.ق و دوران تیموری باز می‌گردد.
در میان صنایع دستی متنوع استان یزد ظروف و کالاهای از جنس «مس» آن هم به دلیل
کیفیت، تنوع و طرح‌های متعدد توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می کند.  بنای بازار مسگرها ار خشت
و گل و آجر ساخته شده است. سقف با
کاسه آجیل خوری ملیله کاری اصفهان از صنایع دستی محبوب خانم های ایرانی است. استفاده از کاسه آجیل خوری بدون پایه ملیله کاری هم بصورت تزئینی و هم بصورت کاربردی برای سرو انواع خوراکی ها می باشد. کاسه ملیله کاری اصفهان را می توانید بصورت آنلاین و بسادگی از سراسر کشور سفارش دهید. آجیل خوری ملیله کاری اثر دست هنرمندان اصفهان است که بر این اساس هم ارزش مالی و هم ارزش فرهنگی دارد. کیفیت ملیله کاری اصفهان خوب و ظرافت خاصی در ساخت ظروف ملیله رعایت شده
سرویس قهوه خوری ملیله کاری شده را می توان از سری محصولات کاربردی و تزئینی صنایع دستی ملیله کاری اصفهان برشمرد. سرو انواع قهوه در قهوه خوری ملیله سازی شده می تواند جلوه زیباتری برای میهمانان شما داشته باشد. تولید بهترین ظروف ساخته شده صنایع دستی ملیله سازی اصفهان باعث شده تا افراد بیشتری تمایل به خرید این ظروف داشته باشند. قیمت محصولات ملیله کاری نسبت به ظروف نقره بسیار ارزانتر است و این دلیل خوبی برای تهیه آنهاست. فارغ از تمامی موضوعات , زی
مایکروفر یکی از لوازم خانگی با کارکرد عالی در زمینه پخت و پز غذا می‌باشد. مایکروفر با وجود ظاهر ساده و کوچک خود به نسبت سایر لوازم خانگی، ساختار نسبتا پیچیده‌ای دارد و تعمیر مایکروفر به دست افراد غیر حرفه‌ای باعث بدتر شدن خرابی دستگاهتان می‌شود که باعث می شود هزینه چند برابر برای تعمیر و شاید خرید دوباره مایکروفر و یا سولاردم شوید. بنابراین بهتر است تعمیرات مایکروفر و سولاردم خود را به تیم متخصص و حرفه‌ای مجموعه سرویس طلایی بسپارید.
احسان و اطعام در مناسبت های مذهبی، یکی از آداب فرهنگی ایرانیان و راهی برای ابراز ارادت به ساحت پیشوایان دینی تلقی می شود. در پی این گونه فعالیت ها حجم قابل توجهی پسماند تولید می شود که از دیدگاه مدیریت پسماند، رسیدگی و توجه به آن ضروری است. در یک سامانه جامع پسماند این دست موضوعات باید پیش بینی شده باشند.
پسماند ایستگاه های صلواتی
در گذشته در ایستگاه های صلواتی پسماند کمتری تولید می شد زیرا از لیوان ها و استکان های شیشه ای برای ارائه نوشیدنی
بشقاب مسی میناکاری قطر 25 سانتی متر از جمله دیگر ظروف زیبای صنایع دستی اصفهان است. بشقاب مسی میناکاری می تواند هم زینت بخش ویترین منازل شما گردد و هم بصورت کاربردی مورد استفاده قرار گیرد. بشقاب 25 سانتی متری از ظروف مینایی است که آوازه جهانی دارد. هر ساله گردشگران زیادی به قصد سیر و سیاحت به ایران سفر می کنند و با خرید ظروف مینا خاطره ایی با ارزش را به همراه خود خواهند برد. بشقاب 25 سانتی میناکاری شده می تواند برای سرو انواع میوه و خوراکی استفا
ثابت شده است که ظروف یکبار مصرف، تحت شرایطی خطر ابتلا را به سرطان را افزایش می‌دهند.
ظروف یکبار مصرف از ماده شیمیایی استایرن ساخته می‌شوند. مادۀ استایرن مرکب از مواد مصنوعی و از سوی سازمان حفاظت محیط زیست (EPA) و سازمان بین‌المللی تحقیقات سرطان به عنوان یکی از مواد سرطان‌زا شناخته شده است. این ماده برای ساخت لیوان‌های یکبار‎ مصرف، خنک‌کننده‌ها، سینی‌های گوشت و ماهی در سوپرمارکت‌ها، مواد بسته‌بندی، و ظروف غذای یکبار مصرف استفاده می‌
قهوه خوری ملیله کاری اصفهان جلوه دهنده پذیرایی شما در میهمانی هاست. سرویس قهوه خوری ملیله کاری اصفهان اثر دست هنرمندان نصف جهان است که با ذوق هنری خود ظروفی با طرح های سنتی ساخته و در اختیار علاقه مندان قرار می دهند. سرویس ملیله کاری را می توانید برای سرو جایی نیز استفاده کنید و محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد. انواع سرویس چای خوری ملیله نیز در فروشگاه موجود است در صورت توجه نوع گالش ها و سینی آنها با هم متفاوت است که در صورت تمایل می تو
در این مقاله قصد داریم شما را با نحوه تشخیص ظروف برنجی آشنا کنیم. کلیه محصولات تزئینی برنجی و مسی وبرنزی ، بعد از اینکه آبکاری می شوند رنگ بدنه آنها کمی تغییر می کند و ممکن است شما در تشخیص آن دچار مشکل شوید.برای تشخیص انواع ظروف برنجی اصل باید به فاکتورهای زیر توجه نمایید:قیمت فلز
اگرچه با خرید گران یا ارزان نمی توانید به اصالت فلز پی ببرید ، اما فاکتور مهمی است برای اینکه جنس اصل تهیه کرده اید یا نه. بسیاری از محصولات برنجی بعد از تولید روکش
بهین تجرات آسیا
مهندسی مشاور در صنعت پلاستیک
شرکت بهین تجارت آسیا با سابقه طولانی در زمینه مشاوره، خرید، نصب و راه اندازی ماشین آلات صعت پلاستیک آمادگی خود را جهت ارائه خدمات ذیل به استحضار میرساند.
ارائه انواع ماشین آلات بادی و تزریق بادی برای تولید انواع بطری های پلاستیکی با قابلیت های زیر:
در ظرفیت های 5cc تا 220 لیتر
کلیه قطعات و تجهیزات اروپایی اورجینال با گارانتی بین المللی
بهره گیری از تکنولوژی Injection blow molding جهت تولید ظروف با حجم کمتر ا
یک شرکت ایرانی موفق به تولید چینی هایی با فناوری نانو و خاصیت آبگریزی شدند که قابلیت شستشوی آسان را دارد.
به گزارش خبرنگار مهر، بررسی محصولات نانو و ارائه تاییدیه نانو مقیاس به آنها از جمله فعالیت های مهم ستاد توسعه فناوری نانو از ۳ سال گذشته بوده است. در واقع بررسی مواد و محصولات تولید و عرضه‌شده در حوزه فناوری نانو، سبب شفافیت بازار محصولات نانو شده و به‌ ارتقای کیفی این محصولات و افزایش اعتماد مصرف کنندگان کمک می‌کند.
یکی از این محصولا
شیرینی خوری قل دار ملیله کاری از محصولات محبوب صنایع دستی ملیله اصفهان است. شیرینی خوری پایه دار قلدار ملیله کاری برای سرو انواع خوراکی ها و زینت بخشیدن به میزهای پذیرایی استفاده می شود. شیرینی خوری ۸ پر پایه دار ملیله کاری ظاهر بسیار زیبایی دارد و با رنگ نقره ایی خود می تواند هماهنگی خوبی در ویترین منزل شما داشته باشد. همچنین سایز شیرینی خوری پایه دار ملیله کاری به شما امکان استفاده در فضاهای دکوری مختلف را می دهد. کیفیت ملیله کاری اصفهان
دلایل استفاده از ماشین ظرفشویی صنعتی :
از عمده ترین دلایل استفاده از ماشین ظرفشویی صنعتی به صورت عمده می توان بحث صرفه جویی مصرف انرژی را مطرح کرد و همچنین صرفه اقتصادی در ظروف...
بهداشت دیگر دلیل مهم در استفاده از ماشین ظرفشویی صنعتی است زیرا با ماشین ظرفشویی صنعتی می توان ظروف را با دمای بالا تا 90 درجه شستشو داد که باعث از بین رفتن تمامی آلودگی ها از روی ماشین ظرفشویی صنعتی می گردد در حالی که در شست و شوی با دست این امکان وجود ندارد.
صرفه جوی
عسل ارگانیک عسلی است که در تمامی مراحل تولید و فرآوری آن از هیچ نوع ماده سمی و شیمیایی و انتی بیوتیکی استفاده نشده باشد یعنی زنبوردار از هیچ نوع ماده برای عمل آوری عسل به زنبوران عسل نخورانده باشد و حتی از آفت کشها و داروها هم برای مبارزه با بیماریها و افت های احتمالی زنبوران در فرایند تولید استفاده نکرده باشد کندوی عسل ,ظروف شربتخوری کندو ,کادر و شان عسل , وحتی موم داده شده نیز به کندو باید سالم وفاقد مواد الاینده و شیمیایی باشد متاسفانه امر
شمعدان فیروزه کوب یکی از کالاهای لوکس و شیک تولید شده در اصفهان می باشد. شمعدان فیروزه کوبی می تواند بصورت تکی و جفت خریداری شده و با آن ویترین منازل خود را بیش از پیش زینت دهید. شمعدان فیروزه کوبی معرفی شده از سری محصولات با کیفیت کارگاه های معروف فیروزه کوبی آقاجانی است که شهرت آن در سراسر ایران شناخته شده . ظروف فیروزه کوب هم از لحاظ مالی و هم از لحاظ معنوی ارزش بسیاری دارد و می تواند مورد مناسبی برای هدیه به دیگران باشد.  
شمعدان فیروزه
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.



 
 
خطرات ظروف یک بار مصرف 
 
 
بنابر اعلام وزرارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:
حمل، نگهداری و بسته بندی مواد غذایی اعم از خشک و تر در ظروف یک بار مصرف پلاستیکی
از جنس انواع PVC ممنوع می باشد.
ادام
ماشین سازی شهاب صنعت بار دیگر دست به تولید نسل جدید از دستگاه های پرکن بر اساس تقاضا و نیاز بازار نمود این بار با ابتکار و خلاقیت مثال زدنی خود دستگاه پرکن خطی ظروف لیوانی را با بهترین کیفیت قطعات با 30% تخفیف بدون واسطه در اختیار تولید کنندگان و صنعتگران گرامی قرار داده است.
هموطن گرامی و تولید کننده بزرگوار در صورتی که تصمیم و نیاز به پر کردن ظروف لیوانی از جمله پر کردن ظروف لیوانی دوغ - پر کردن ظروف لیوانی شیر - پر کردن ظروف لیوانی ماست - پر ک
ظروف و اشیای چینی
یکی از سوغاتی های معروف مجارستان ظروف و اشیای چینی می باشد که به صورت دست ساز است.زیبایی و با ارزش بودن ظروف و اشیای چینی به حدی است که از آن ها در کاخ های سلطنتی کشورهای مختلف استفاده می کنند.یکی از ویژگی هایی که باعث شده ظروف و اشیای چینی بسیار مورد پسند افراد قرار بگیرد و طرفدار زیادی پیدا کند استفاده از طرح های سنتی بر روی ظروف و اشیای چینی می باشد.شما می توانید در سفر به مجارستان این ظروف و اشیای چینی زیبا را خریداری کنید
تشریفات و اجاره باغ سالن برای مراسم ها

دسته‌بندیپذیرایی/مراسم

محل تهران سید خندان

برای مراسم های بالای ۱۵۰ نفر به صورت اقساط ۶ ماهه (فقط چک) منوی۱ سالن با ظرفیت ۳۰ نفر، میز و صندلی، ظرف و ظروف، مهماندار، فینگرفود، میوه و شیرینی *فقط ۳.۵ میلیون تومان*منوی۲سالن
با ظرفیت ۴۰ نفر، میز و صندلی،ظرف و ظروف،مهماندار، ۸ مدل غذا ،چند مدل
سالاد و دسر، نوشیدنی، میوه و شیرینی*فقط ۵ میلیون تومان*منوی۳سالن
با ظرفیت ۵۰ نفر، میز و صندلی،ظرف و ظروف،مهمان
اگر به مشهد رفته قطعا با دیزی سنگی یا دیگ های سنگی مواجه شده اید. اگر میخواهید بدانید این ظروف سنگی از چه نوع سنگی هستند و یا چه فواید و مضراتی دارند، این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.
در این مطلب قصد داریم تا شما را با سنگ سرپانتین خراسان که در ساخت ظروف سنگی و سایر مصنواعت سنگی کاربرد دارد، آشنا کنیم.
ادامه مطلب
اگر به مشهد رفته قطعا با دیزی سنگی یا دیگ های سنگی مواجه شده اید. اگر میخواهید بدانید این ظروف سنگی از چه نوع سنگی هستند و یا چه فواید و مضراتی دارند، این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.
در این مطلب قصد داریم تا شما را با سنگ سرپانتین خراسان که در ساخت ظروف سنگی و سایر مصنواعت سنگی کاربرد دارد، آشنا کنیم.
ادامه مطلب
نمک ماشین ظرفشویی فیری کیسه ای وزن 1500 گرمی
نمک 1500 گرمی فیری Fairy دارای 5 ویژگی منحصر به بفرد می باشد که به راحتی در آب حل می شود و موجب کاهش سختی آب می گردد‏.‏ بنابراین باعث گردش بهتر آب در ماشین ظرفشویی می شود و از رسوب کردن املاح آب بر روی ظروف مختلف از جمله ظروف چینی، شیشه ای و نیز قاشق و چنگال جلوگیری می نماید‏.‏ این محصول همچنین  از ماشین ظرفشویی محافظت کرده و مانع از رسوب املاح آهکی آب بر روی قطعات دستگاه خصوصا سلاح اسپری آب می گردد‏.‏ ظر

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها