نتایج جستجو برای عبارت :

واکسن های طبیعی در طب ایرانی اسلامی

پایین آوردن تب نوزاد بعد از واکسن چهار ماهگی
پایین آوردن تب نوزاد بعد از واکسن دو ماهگی
پایین آوردن تب نوزاد بعد از واکسن نی نی سایت
پایین آوردن تب نوزاد بعد از واکسن 6 ماهگی


درجه تب بعد واکسن دو ماهگی
تب بعد از واکسن 18 ماهگی

دمای بدن نوزاد بعد از واکسن 4 ماهگی
تب نکردن بعد از واکسن 6 ماهگی
بسیاری از واکسن ها باید به طور مداوم در دمای پایین نگه داشته شوند، که به عنوان "زنجیر سرد" نامیده می شود. بدون آن، ممکن است کارایی خود را از دست بدهند. اما نگه داشتن یک واکسن منجمد، چالشی است، به ویژه در مناطق دور افتاده و فقیرنشین جهان. 
ادامه مطلب
عفونت استرپتوکوک اسب
بیماری گورم یا استرانگل در اسب می‌تواند به شدت مسری باشد. استفاده از واکسن عضلانی (IM) و واکسن تنفسی تنها در موقعیت‌ها و مکان‌هایی که بیماری مشکل‌ساز است، توصیه شده است. واکسن عضلانی شامل 3 تزریق در فاصله 2-4 هفته است، که در 4 ماهگی کره‌ها شروع شده و در 12 ماهگی یادآور دارد. اگر واکسن تنفسی استفاده می‌شود، واکسن می‌تواند در 6-9 ماهگی استفاده شود، که دوره دوم آن 3-4 هفته بعد و دوره سوم آن در 12 ماهگی انجام می‌شود.
 
مشاوره و آم
واکسن آلزایمرکشف شد








واکسن آلزایمر توسط دانشمندی ایرانی کشف شد. اطلاعات بیشتر را با مطالعه این مقاله کسب کنید.
ادامه مطلب
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از روزیاتو : واکسن آنفولانزا هم مانند اغلب محصولات درمانی می تواند عوارض جانبی ای داشته باشد.
این عوارض جدی نیستند و تنها یادآوری می کنند سیستم ایمنی بدن ما واکنش درستی به واکسن دارد. عوارض جانبی واکسن آنفولانزا بسیار خفیف تر از نشانه های عفونت آنفولانزا است.
ادامه مطلب
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از مندل  : تحقیقات جدید روابط محتملی را بین واکسن آنفلوانزا و سقط جنین و در نتیجه تاثیر واکسن آنفلوانزا در بارداری برقرار کرده است. هرچند خود آنفلوانزا می‌تواند برای جنین‌های متولد نشده نیز خطرناک باشد. نتایج تحقیق جدیدی که این هفته در ژورنال واکسن منتشر شد، برای اولین‌بار ارتباط های ممکن را بیان کرد. اما نویسندگان تحقیق این را هم گفتند که یافته‌های آنها برای برقراری ارتباط معقول بین این دو و تاثیر واک
واکسن سرخک نوعی واکسن است که برای پیشگیری از سرخک تأثیر زیادی دارد.[۱] بعد از یک بار استفاده، ۸۵ درصد از کودکان ۹ ماهه و ۹۵ درصد از کودکان دوازده‌ماهه ایمن می‌شوند.[۲] تمام آنهایی که در بار اول مصونیت پیدا نمی‌کنند، بعد ازاستفاده برای بار دوم، مصون می‌شوند. به گفته سازمان جهانی بهداشت، هنگامی که میزان واکسیناسیون در افراد به بیش از ۹۳ درصد برسد، شیوع سرخک معمولاً دیگر اتفاق نمی‌افتد؛ اما، با کاهش میزان واکسیناسیون، ممکن است شیوع دوباره ر
سلام :)
چند روز پیش مامانم اینا اومدن خونمون برای اینکه موقع واکسن چهارماهگی پسر تنها نباشم.
واکسن چهارماهگی دوتا بود و اینکه بعدش پسر تا سه چهار روز تب داشت
میشه گفت سخت تر و آزاردهنده تر بود 
هووووف کی این واکسنا تموم شه دیگه :(
باور کنید من بیشتر زجر میکشم تا بچه !!
یه نکته اینکه بچه ها باهم متفاوتن 
اینطور نیست که یکی سر واکسن چهارماهگی اذیت نشه پس بچه شما هم اذیت نمیشه
ممکنه کاملا برعکس بشه!
پس الکی از بقیه نپرسید سخته یا آسون :))
واکسن سه‌گانه یا ثلاث که واکسن سه بیماری دیفتری، کزاز و سیاه سرفه می‌باشد، برای ایمن‌سازی نوزادان و کودکان بین سنین ۶ هفته‌ای تا ۶ سالگی به مصرف می‌رسانند. واکسن سه‌گانه محتوی محلولهای تصفیه و تغلیظ شده توکسوئید دیفتری و توکسوئید کزاز و باکتری کشته شده سیاه‌سرفه هست که بر فسفات آلومینیوم در حال تولید جذب شده‌است. تیومرسال به عنوان ماده نگه دارنده به نسبت یک در ده هزار به محصول اضافه شده‌است. استفاده از فسفات آلومینیوم بدان جهت است که
نکات مهم واکسیناسیون کودک
انواع واکسن را برای ایمنی سازی بدن کودک به او می زنند تا بدن او در برابر یک سری از بیکاری ها مثل
فلج اطفال، هپاتیت و… مقابله کند.
والدین بهتر است در مورد واکسن های کودک خود بدانند تا سر زمان واکسن به مراکز بهداشت بروند
و این کار انجام شود.
بعد از هر واکسیناسیون، روز اول کمپرس با حوله سرد و روز دوم کمپرس با حوله گرم روی جای واکسن بگذارید.
مادران باید بدانند درد و تورم و تب برای دو سه روز امکان‌ پذیر است که در این صورت ب
آیا واکسن گارداسیل باعث نازایی می شود؟ به هیچ وجه. داده هایی در دست نیست که تایید کند واکسن گارداسیل یا همانواکسن زگیل تناسلی باعث نازایی می شود. اتفاقا برعکس دریافت واکسن گارداسیل باعث می شود در برابر سرطان گردن رحم ایمن باشید و همچنین توان بارداری و داشتن فرزندانی سالم را تضمین می کند.
می توانیم با قاطعیت بیان کنیم که تمام حرف هایی که درباره ضرر داشتن واکسن گارداسیل گفته می شود, شایعه ای بیش نیست. نازایی و ناباروری واکسن زگیل تناسلی هم ش
اکنون شروع فصل آنفلوانزا است و بسیاری در مورد واکسن آنفلوانزا سوال می
پرسند. وقتی مطب کار می کردم تعدادی باورهای غلط در مورد واکسن آنفلوانزا
هم میدیدم. مثلا یکی می آمد و میگفت میخوام از واکسنهایی به بچه ام بزنم که
وقتی میزنن تا یکسال سرماخوردگی نمی گیرد و از این قبیل حرفها.
حقیقت این است که بیماری آنفلوانزا با سرماخوردگی فرق دارد و دو ویروس
کاملا جداگانه هستند و تصور اینکه با تزریق واکسن جلوی سرماخوردگی را میشود
گرفت، تصور اشتباهی است. م
واکسن انفلونزا:
تزریق واکسن انفلونزا در بیماران سی اف لازم است تمامی بیماران سی اف سالی یک بار واکسن انفلوانزا تزریق نمایند.بیماران کمتر از 3 سال 1/2امپول و بیماران بالاتر از 3 سال به طور کامل به صورت عضلانی تزریق نمایند.در صورتیکه اولین بار است واکسن تزریق میشود بهتر است یک ماه بعد از اولین تزریق مجددا. تزریق یک بار دیگر تکرار شودِبهترین زمان برای تزریق شهریور ماه تا نیمه ابان است ولی از انجا که انفلونزا مجددا در فصل بهار. شیوع پیدا میکند اگر
صحبت از تاثیر واکسنهای MMR در ابتلا به اختلال اوتیسم ، همواره از دهه 90 میلادی وجود داشته ،اما تاکنون هیچ دلیل محکمی بر اثبات رابطه ای قطعی در این میان ارائه نگردیده است.
 
حتی طی گزارشی که در سال 1998 منتشر شد ، نخستین بار چنین ادعایی مطرح شد و رابطۀ میان واکسن های سرخک ، سرخجه و اوریون با اختلال اوتیسم مورد بحث واقع گردید . گرچه این موضوع به طور کلی از اعتبار ساقط گردید اما کشمکش جهت اثبات و رد این ادعا، همواره به بحثی داغ در این سال های متمادی
واکسن انفلونزا:
تزریق واکسن انفلونزا در بیماران سی اف لازم است تمامی بیماران سی اف سالی یک بار واکسن انفلوانزا تزریق نمایند.بیماران کمتر از 3 سال 1/2امپول و بیماران بالاتر از 3 سال به طور کامل به صورت عضلانی تزریق نمایند.در صورتیکه اولین بار است واکسن تزریق میشود بهتر است یک ماه بعد از اولین تزریق مجددا. تزریق یک بار دیگر تکرار شودِبهترین زمان برای تزریق شهریور ماه تا نیمه ابان است ولی از انجا که انفلونزا مجددا در فصل بهار. شیوع پیدا میکند اگر
اولین افرادی که آستین خود را بالا زدند تا واکسن آزمایشی برای کرونا ویروس جدید روی آنها آزمایش شود، می‌گویند آنها به این دلیل حاضر به این آزمایش شدند زیرا می‌خواستند برای مبارزه با این بیماری، اقدامی بیشتر از شستن دست‌ها و دورکاری از خانه انجام دهند.
به گزارش عصرایران، خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارشی اختصاصی از 3 داوطلب آمریکایی آزمایش انسانی واکسن ویروس کرونا تهیه کرده است.
در این گزارش آمده:
ادامه مطلب
تب برفکی ، یک بیماری ویروسی و عفونی است که جمعیت گاو، گوسفند و بز را مورد هجوم قرار می دهد. تب شدید و ایجاد تاول هایی در سطح زبان و پا از جمله شاخص ترین علائم این بیماری است. این تاول ها به تدریج گسترش یافته و در نهایت پاره می شوند. از سایر علائم این بیماری می توان به موارد زیر اشاره کرد:
بی اشتهایی
کاهش شیر
ورم پستان حیوان
مشکل تنفسی
افسردگی و گوشه گیری حیوان
تب برفکی
ویروس ایجاد کننده این بیماری به طرق مختلف به بدن حیوان راه می یابد. پس از ورود
با حمایت "بنیاد بیل و ملیندا گیتس"؛
یک واکسن جدید کروناویروس وارد فاز آزمایش انسانی می‌شودیک شرکت آمریکایی که از سوی "بنیاد بیل و ملیندا گیتس" حمایت می‌شود، قصد دارد یک واکسن جدید کروناویروس را به فاز آزمایش انسانی وارد کند.
به گزارش ایسنا و به نقل از تک‌کرانچ، یک واکسن آزمایشی جدید پس از تایید "سازمان غذا و داروی آمریکا" (FDA)، به فاز انسانی آزمایش بالینی وارد می‌شود.
 این واکسن که محصول شرکت "Invio Pharmaceuticals" است، تحت برنامه موسوم به "داروی جدید
صحبت از تاثیر واکسنهای MMR در ابتلا به اختلال اوتیسم ، همواره از دهه 90 میلادی وجود داشته ،اما تاکنون هیچ دلیل محکمی بر اثبات رابطه ای قطعی در این میان ارائه نگردیده است.
 
حتی طی گزارشی که در سال 1998 منتشر شد ، نخستین بار چنین ادعایی مطرح شد و رابطۀ میان واکسن های سرخک ، سرخجه و اوریون با اختلال اوتیسم مورد بحث واقع گردید . گرچه این موضوع به طور کلی از اعتبار ساقط گردید اما کشمکش جهت اثبات و رد این ادعا، همواره به بحثی داغ در این سال های متمادی
پیشگیری و کنترل بیماری قانقاریای کبدی
 
١- مبارزه با حلزون‌ها در مراتع آلوده.
٢- خوراندن داروی ضد انگلی (ضد فاسیولوزیس) به دام‌های حساس.
3- واکسیناسیون گوسفند و بز علیه بیماری با واکسن قانقرایای کبدی. بهترین زمان مایه‌کوبی دام‌ها، ماه‌های مرداد و شهریور و دو تزریق به فاصله دو هفته می‌باشد. برای ایمن ماندن دام علیه بیماری تزریق واکسن یادآور سالیانه لازم است.
تب اسب پوتوماک
عامل تب اسب پوتوماک (ارلشیوز مونوسیتی اسب، تورم کولون ارلشیایی اسب (Neorickettsia risticii) است. واکسیناسیون در مناطقی که این بیماری بومی است توصیه می‌شود، مانند: نزدیک نهر‌های آب شیرین، رودخانه‌ها، دریاچه‌ها و چراگاه‌های غرق‌آبی. یادآوری سالانه واکسن در بهار انجام می‌شود.
مشاوره و آموزش بیماری درمان تب اسب پوتوماک
 
مادیان باردار باید قبل از زایمان واکسن را دریافت کند. با اینکه واکسیناسیون باعث کاهش شدت بیماری خواهد شد اما به ن
در شرایطی که ویروس کرونا به تمام دنیا ترس و نگرانی وارد کرده است کشف واکسن این ویروس می تواند خبر بسیار خوبی باشد اما این خبر واقعا صحت دارد؟
به گزارش کارگر آنلاین به نقل از دیلی میل، دانشمندان فعال در «گرفکس» که یک شرکت مهندسی ژنتیک در هوستون واقع در تگزاس آمریکا است ادعا می کنند که واکسن ویروس کرونا را کشف کرده اند.
 
 
مقامات این شرکت به «ژورنال بازرگانی هوستون» گفته اند که مراحل تهیه این واکسن کامل شده و آماده تست شدن بر روی جانوران آزمای
مطابق اعلام سازمان جهانی بهداشت، که از هفته پیش اعلام کرد، تا ساخت واکسن کرونا ویروس ممکن است دست کم ۱۸ ماه زمان مورد نیاز باشد. البته این واکسن میتواند خیلی زودتر از این ها ساخته شود، اما پروتکل های علمی اجازه آزمایش روی انسان را نمیدهد. وقتی گفته میشود که ۱۸ ماه طول خواهد کشید تا واکسن ساخته شود منظور، زمانی است که واکسن برای استفاده عموم ساخته شده و در دسترس باشد.
اولین گام ها برای ساخت واکسن کرونا
دولت چین در اواسط ماه ژانویه بود که توال
حدود ۱۰% کل مرگ و میر قابل پیشگیری کودکان زیر ۵ سال در جهان به علت سرخک است و براساس گزارش سازمان جهانی بهداشت سالیانه ۲۰۰ هزار کودک را به کام مرگ می کشد. از سال ۱۳۸۳ برنامه واکسیناسیون در کشور برعلیه سرخک با واکسن سرخک، سرخجه و اوریون (MMR) در دو نوبت ۱۲ و ۱۸ ماهگی انجام می شود. بسیارى از موارد سرخک در طى فصل خشک رخ مى دهد در حالى که در مناطق با آب و هواى معتدله اوج بروز بیمارى در اواخر زمستان و اوایل بهار رخ مى دهد. سرخک بیشتر درکودکان واکسینه نشد
 اهمیت واکسیناسیون دام در سال های اخیر برای عموم کاملا واضح و روشن می باشد. با توجه به وقوع بیماری های متنوع در میان دام ها از انواع مختلف واکسیناسیون دام استفاده می گردد. از جمله واکسن های دامی می توان به زخم سیاه و آبله ی بز و گوسفند اشاره نمود.
واکسیناسیون دام
 
واکسیناسیون یکی از بهترین روش های جلوگیری از بیماری های شایع در میان دام ها می باشد. که دست اندرکاران بهداشت به صورت منظم در جهت واکسیناسیون دام ها اقدامات لازم را به کار می برند. وا
قال رَسُولُ اللهِ - صلّی الله علیه و آله - :
إذا دَخَلْتُمْ بِلاداً فَکُلُوا مِنْ بَصَلِها یَطْرُدُ عَنْکُمْ وَباها.
«وسائل الشیعه، ج 17، ح 1»
پیامبر اکرم - صلّی الله علیه و آله - فرمودند:
هر گاه وارد شهری شدید از پیاز آن جا بخورید؛ زیرا با خوردن پیاز آن شهر از امراض عمومی آنجا در امان هستید!!
+ تو گرونی پیاز و نقل این روایت؟!
- راستش سه کیلو پیاز خریدم میترسم بیاد و قیمتش بشکنه!! خخخخخ
ولی جدای از مزاح، روایت بسیار جالبیه و میتوته موضوع تحقیق جوام
به گزارش دانش ویکی جوناس سالک در ۲۸ اکتبر ۱۹۱۴ در خانواده‌ای یهودی در شهر نیویورک به دنیا آمد. خانواده وی بسیار فقیر بودند و پدرش در زمینه تولید پوشاک کار می‌کرد. در ۱۲ آوریل ۱۹۵۵ اولین واکسن فلج اطفال توسط سالک تهیه شد و مورد استفاده قرار گرفت. از وی به دلیل اینکه امتیاز کشف فلج اطفال را ثبت نکرد و آن را به رایگان در اختیار جهانیان قرار داد تقدیر شده است.
وقتی از جوناس سالک درباره دلیل ثبت نکردن امتیاز کشف واکسن فلج اطفال سوال شد پاسخ داد: هی
جلوگیری از هپاتیت C: آیا واکسن وجود دارد؟
 
آیا واکسن وجود دارد؟از عفونت خودداری کنیدمراقبت شخصی ، به اشتراک نگذاریدسوزن را به اشتراک نگذاریدبا استفاده از خال کوبی احتیاط کنیدسکس امن ترجلوگیری یا معالجهاهمیت اقدامات پیشگیرانههپاتیت C یک بیماری مزمن جدی است. بدون درمان ، می توانید به بیماری کبد مبتلا شوید . جلوگیری از هپاتیت C مهم است. درمان و مدیریت عفونت نیز مهم است.
در مورد تلاش های واکسن هپاتیت C و آنچه می توانید برای جلوگیری از انقباض ای
محصول آموزشی واکسن عشق فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: MP3حجم فایل: 21218قیمت: 398000 تومانبخشی از متن:چگونه می توانیم در کمتر از ۳۰ روز , بزرگترین مانعی که نمی گذارد به همسرمان بگوییم دوستت دارم را از بین ببریم؟
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
شاید باور اشتباهی داشت در ذهنم جان می گرفت ...
همه آدما کارهاشونو واکسنی انجام میدن 
اول میان وسط 
کم کم اثر واکسنه از بین میره 
 
وقتی کار جدید میاد ثبات کار قبلیه از بین میره 
 
 
به این مفتخرم ک جوگیرانه کار جدیدی رو قبول نمیکنم تا وقتی مطمئن نباشم از پس کار قبلی بر اومدم یا نه ....
راستش اجازه نمیدم حرفای آدما مثل واکسن روم اثر بذاره 
 
فقط وقتی از حرفشون اثر میگیرم ک بشه تا تهش برم ....
معمولا وقتی استاد تکلیف جدید میده همه تکلیف قبلیه یادشون م
این ایده که واکسن‌ها ممکن است موجب ایجاد اوتیسم شوند، در سال ۲۰۱۰ توسط هیئت پزشکی بریتانیایی رد شد و نشان دادند آندرو ویکفیلد، پزشکی بود که به‌خاطر منافع مالی سعی در انتشار چنین ارتباطی داشت، اما هنوز هم پژوهشگران درحال صرف زمان و هزینه برای بی‌اعتبار ساختن کار ویکفیلد هستند. ادعای ویکفیلد موجب کاهش چشم‌گیری در واکسیناسیون در سرتاسر جهان و از جمله آمریکا شد.

ادامه مطلب
پنج شنبه22/1/98
صبح با صدای بابات بیدار شدم که داشت صبحونه آماده میکرد و میگفت پاشو تا بریم بهداشت،خلاصه آماده شدیم و رفتیم منم دل تو دلم نبود و مضطرب بودم و دلم میسوخت که الان میخوای درد بکشی،ولی قبلش با بابا برات توضیح دادیم که ما تو رو تنبیه نکردیم بلکه برای سلامتیت باید واکسن بزنی،موقع واکسن پیش بابات بودی و من نتونستم بیام،که یه دفعه صدای گریت بلند شد و دلم ریختالهی فدای خودتو پاهات بشم...
خلاصه بابات سر ساعت بهت استامینوفن میداد و برات کم
بوسیله گزارش همشهری آنلاین، مهر به نقل از نیوزویک نوشت: بررسی های مشترک پژوهشگران چینی، تایوانی و استرالیایی مدال می دهد ویروس کرونادر ماه های اخیر جهش یافته و تماشاگر تغییرات زیبنده مال اندیشی ای بوده است. این دستاورد تازه علمی حاصل وارسی ۱۰۶ معیار از ویروس ۲ -SARS-CoV است که عامل بلای ناگهانی کوویدـ۱۹ داخل سراسر دنیا بوده است. مقایسه نمونه های سابق الذکر با ۳۹ ژنوم ویروس سارس که از کشورهای مختلفی مانند آمریکا، چین، اسپانیا، برزیل، استرالیا
واکسن کرونا یا درمان کرونا چه زمانی آماده می‌شود؟

اولین نشانه‌های ویروس جدید کرونا از ماه دسامبر 2019 در شهر «ووهان چین» ظاهر شد و در مدت زمان کوتاهی این ویروس همه‌گیر شد و تعداد بی‌شماری از مردم ساکن در شهر ووهان را مبتلا کرد. هم‌زمان با افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا محققین و مسئولان وزارت بهداشت جهانی، تحقیقات خود را در زمینه ساخت واکسن و درمان این بیماری شروع کردند.
ادامه مطلب
 افزایش پنچ واکسن جدید به چرخه واکسیناسیون ایران در سال99
معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور با بیان اینکه سال آینده پنج واکسن جدید به چرخه واکسیناسیون کشور اضافه می‌شوند، گفت: واکسن‌های HPV، آنفلوآنزا، پنوموکوک، روتاویروس و لیشمانیا از جمله این واکسن‌ها هستند.
سورنا ستاری امروز در مراسم تقدیر از توانمندی‌های تولید صنایع دارویی و تجهیزات پزشکی با بیان اینکه صنعت داروسازی و تجهیزات پزشکی جزو افتخارات کشور هستند، اظهار کرد: تمام اعضای این س
طراحی تاکنون موثرترین استراتژی‌های به‌کارگرفته شده برای مقابله با کرونا تنها موجب کاهش سرعت شیوع آن شده است و تنها عاملی که می‌تواند مانع ابتلای مردم شود، تولید واکسن است.
در حال حاضر حدود ۳۵ شرکت مختلف برای ساخت این واکسن در رقابت هستند و حداقل چهار شرکت آزمایشات واکسن خود را روی حیوانات آغاز کرده‌اند. قرار است اولین نمونه از این واکسن‌ها که توسط یک شرکت مستقر در بوستون آمریکا موسوم به Moderna تولید شده است، در ماه آوریل روی انسان‌های دا
⭕️ وزارت بهداشت: آنفلوآنزا به شدت مسری است/ پرخطرها واکسن بزنند
رییس اداره مراقبت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت:
هیچ متخصصی نمی‌تواند بین یک سرماخوردگی و آنفلوآنزای خفیف تفاوت قائل شود.آنتی‌بیوتیک تاثیری بر آنفلوآنزا ندارد.ویروس آنفولانزا شدیدا مسری است و از راه تنفس انتقال می‌یابد.واکسن آنفولانزا کاملا بی‌ضرر است و حتی خانم‌های باردار نیز می‌توانند آن را تزریق کنند.
معاون درمان وزیر بهداشت: تاکنون ۴ هزار نفر در کشور به علت ابتلا ب
دیروز تو اداره بودم خاله زنگ زد که پسرتو بردار ببر واکسن هاری بزنه. چون قرار بود از دکتر مرکز سئوال کنه و بعدش بهم خبر بده.
منم سریع مرخصی گرفتم رفتم خونه طبق معمول پسره آویزونم شد تا شیر بخوره حدود 5 دقیقه بهش شیر دادم و با مامانم بردیمش مرکز بهداشت بخش هاری
یه کارشناس جوون اونجا نشسته بود خیلی هم خوش برخورد بود بهم گفت امکان اینکه اون سگ خونگی هاری داشته باشه خیلی کمه. ولی چون سن بچه تون خیلی کمه ما معمولا ریسک نمیکنیم و دستورالعمل داریم که ح
علایم بیماری سرخک عبارت است از :تب بالا و چند روزه،آب ریزش بینی،التهاب ملتحه چشم و جوش هایی که بعد از شروع تب ظاهر می شوند.التهاب پرده مغز التهاب گوشی میانی و برونشیت ممکن است در ادامه علایم سرخک ظاهر شود.در بعضی از کشورها میزان مرگ ومیر به 10درصد مبتلایان می رسد. سرخجه نیز با بثورات جلدی همراه است و علایم آن نظیر تب و سرفه خفیف تر از سرخک بوده و بیماری خطرناکی نیست.خطر این بیماری مربوط به خانم های باردار است که در صورت ابتلا احتمال نقص مادرزاد
یک شرکت بیوتکنولوژی و داروسازی آمریکایی به نام گیلیاد (Gilead) که در زمینه تولید دارو برای انواع بیماری ها از جمله هپاتیت سی و ویروس HIV فعالیت می کند، در همکاری با بیمارستان دوستی چین و ژاپن (China-Japan Friendship Hospital) اولین واکسن ویروس کرونا را در ووهان چین آزمایش می کند.
این داروی ضد ویروس که remdesivir نام دارد، در اتفاقی کم سابقه در حوزه داروسازی در مدت زمان بسیار کوتاه تولید شده و نشان می دهد شرکت های خصوصی و دولت ها می توانند در مواقع بحرانی با همکاری نز
اندر ماجرای ویروس کرونا ؛ جونم براتون بگه که خوشمون بیاد یا نیاد این ویروس مهمان ناخوانده ی همیشگی خواهد بود .شاید سال 2021 واکسن تولید و توزیع بشه و بره توی لیست واکسیناسیون منتهی برای همه .پس چیزی که فعلا باید خوب یاد بگیریم کنار اومدن با این هیولاست . تا بعدها که واکسن بیاد !داروی قطعی که فعلا نداره . قرص هایی هم که میگن در روند درمانی موثره  در دسترس همه نیست و ظاهرا فعلا یک دوز کاملش یک نیم سکه خرج داره . هزینه بیمارستان هم تا امروز دریافت شد
نباید از مریضی نوزاد و افراد فرار کرد وبرا خیلی هاش راهکار هست 
مثلا #سرخک #آبله #اوریون مخملک حجامت قبل تب تمومش میکنه و ایمنی کامل میده 
اما واکسن که شبه میکروب هست ممکنه در اینده دوباره بروز پیدا کنه 
۲- سیتم #ایمنی مادر 
مثلا بادکش کمر مادر
حجامت و...
۳- خوردن مرتب سوپ ها و فالوده سیب سوپ سرماخوردگی و...
۴-  اجازه ب نوزاد بدیم مرحله دهنیش را درست رد کنه و دائم دستش را نشوریم 
۵-بازی در خاک 
۶- حجامت مرتب جاهای مختلف بدن و نذاشتن عسل و مواد ضد عف
علت اینکه اصرار دارند که کرونا هیچ دارویی ندارد برای این است که می خواهند میکروچیپ تهیه کنند تا در درون واکسن ها و دارو ها بگذارند که در بدن هرکسی تزریق شده و زیر پوست او قرار گیرد تا به این وسیله بتوانند موقیعت مکانی هرکس را شناسایی و عملیات او را زیر نظر بگیرند انقلاب ارتباطات یعنی همین. نقشه بیل گیتس و دوستانش از شیوع این بیماری و تحقیقات وسیع روی واکسن آن!به همین دلیل است که جهان را از دنیای واقعی به دنیای مجازی ببرد و لذا هرکس در قرنطینه
                         ✅خواص پیاز
✍️امام صادق علیه السلام می‌فرماید:( پیاز ) دهان را خوشبو و بلغم را برطرف و عمل همبستر شدن را زیاد می‌کند.۱
همین که بلغم را برطرف می‌کند، پس عمومیت دارد؛ زیرا بلغم ریشه یک چهارم بیماری‌ها است.
◀️ پیاز  بهترین واکسن جلوگیری از وبا پیامبر اکرم صلی‌الله‌ علیه‌ و آله و سلم می‌فرماید: زمانی که داخل شهر یا روستایی شدید، از پیاز آن‌جا بخورید؛ زیرا وبای آن شهر را از شما دور می‌کند.۲
پس معلوم می‌شود پیاز
محققان در حال تدارک اولین آزمایش ترایال انسانی برای واکسن جهانی انفلوانزا میباشند.این واکسن گونه های انفلوانزای فصلی را هدف قرار میدهد .  
و برای مقابله با پاندمی های آینده انفلوانزا بکار خواهد رفت . درحال حاضر مطالعه در فاز یک کلینیکال ترایال است . مطالعه سالم بودن واکسن ( H1ssF_3928 ) و تحمل پذیری آن و نیز ایمونوژنیسیتی آن را در داوطلبان سالم آزمایش خواهد کرد. مطالعه پاسخ ایمنی بدن رادرمقابل گونه های بسیار مختلف ویروس انفلوانزا می سنجد . نمون
هپاتیت انواع مختلفی دارد که برخی از آن‌ها خوشبختانه در ایران ریشه‌کن شده‌است.


هپاتیت به معنای التهاب و ورم کبد است که به آن یرقان نیز می‌‌گویند.
عوامل متعددی ممکن است موجب التهاب کبد شوند، اما ویروس‌ها شایع‌ترین عامل این بیماری هستند.
تا کنون شش نوع ویروس عامل بروز هپاتیت شناسایی شده‌ است که نوع «B» و «C» از شایع‌ترین آن‎ها هستند.
هپاتیت ویروسی از طریق خوراکی و همچنین تماس با فرد آلوده منتقل می‎شود.
هپاتیتی که از راه خوراکی
چند نکته که در مورد ویروس کرونا به ذهنم میرسه:
 
۱- ویروس کرونا دیگه هیچ وقت تو دنیا از بین نمیره و صرف نظر از اینکه چقدر پیشگیری کنیم همیشه وجود خواهد داشت، دلیلشم واضحه این بیماری رو اول ۲-۳ نفر محدود داشتن و الان نزدیم به ۱۰۰ هزار نفر بهش مبتلا شدن، خوب اگر دنیا تمام تلاشش رو هم بکنه و مثلا خیلی ایده آل تعداد بیماران رو به ۲-۳ نفر برسونه، باز این دو سه نفر کلی آدم رو آلوده میکنن و این چرخه تکرار میشه.
۲- دو راهکار قطعی بیشتر برای کرونا وجود ندا
یکی از موضوعات مهم امروز، امکان تولید واکسن یا داروی بیماری کوید19 است. بالاخره کشورها یا تولیدکنندگانی ممکن است به چنین محصولاتی دست یابند. این در حالی است که آنها ممکن است مدعی پتنت و #مالکیت_فکری محصول خود باشند در حالی که هم تعهد به همکاری بین المللی در ارتباط با حق سلامت طبق میثاق بین‌المللی حقوق اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مطرح است و هم دو قطعنامه اخیر مجمع عمومی سازمان ملل در ارتباط با همکاری بین‌المللی و دسترسی عادلانه به واکسن ممکن
بشر چطور می‌تواند آخرالزمان زامبی را پشت سر بگذارد؟
به گزارش اسپوتنیک به نقل از «دیلی میل»، ریاضی‌دانان دانشگاه «شفیلد» بریتانیا به مدلسازی نتایج انواع تاکتیک زنده‌ماندن در آخرالزمان زامبی دست زدند و به این نتیجه رسیدند که بهترین راه مبارزه با زامبی ها (مردگان متحرک)، پایان گسترش این بیماری است.
محققان به این نتیجه رسیدند که تلاش برای فرار از دست زامبی ها بیفایده است. زیرا واکنش این نوع از مردگان نسبت به آدم زنده دقیق‌تر و سریعتر است. ا
سرخک چیست؟ چگونه از آن پیشگیری کنیم؟
سرخک یک عفونت مسری است که باعث بروز راش های پوستی در سراسر بدن شده و به راحتی منتقل می شود و گسترش پیدا می کند. عامل سرخک، ویروسی بنام پارامیکسوویروس است. وقتی فرد مبتلا به سرخک، سرفه یا عطسه کند، ویروس سرخک را توسط ذرات کوچک در هوا پخش می کند.سرخک

ادامه مطلب
در برخورد با فردی‌که دچار تب و ضایعات قرمز رنگی روی پوستش شده است، اولین چیزی که به ذهن می‌رسد این است که او ”سرخک“ گرفته است و ناخودآگاه سعی می‌شود از تماس نزدیک با او خودداری شود. تقریباً همه می‌دانند که سرخک یک بیماری به شدت مسری است که عوارض خطرناکی هم دارد. چند سال قبل شاهد 
ادامه مطلب
Merck از بسترهای متعدد حشرات عاری از Rhabdovirus برای واکسن های ویروسی و گسترش ژن درمانی به کار گیری می کندپلت فرم بدون مجوز , rhabdovirus دارای مجوز اختصاصی , قابلیت پردازش بیولوژیکی تولیدی را مهیا می کندمرک همچنان به سرمایه گذاری در تکنولوژی ها برای سرعت بخشیدن و پیشرفت در بسط درمان های نوظهور ادامه می‌دهد10 اکتبر 2018Merck برای ارائه خط سلول حشرات Sf - 9 با GlycoBac LLC همکاری می کند . توسعه GlycoBac از یک خط سلولی اثبات شده منفی ( rhabdovirus ) ( RVN ) منفی را کار کشته بوجود می‌
هرچند با توجه به تجارب و حوزه ی تحصیلی م به قطع و یقین برای من روشن است که آمریکا و کشورهای جهان اول به واکسن کرونا دست پیدا کرده اند اما در این مورد چند نکته را عرض می کنم:
۱- واکسن کرونا به دلیل تغییرات مکرر در ژنوم مربوط به خاصیت آنتی ژنیسیته آن و وابستگی به نوع منطقه ، نمیتواند دارو و واکسن مشابه و واحد داشته باشد.
۲- واکسن کرونا برای طراحی نیاز به سه فاکتور اساسی دارد:
الف) سوپر کامپیوترها برای انجام داکینگ مولکولی قوی و دقیق برای محاسبه و ا
۲) واکسن زنده (فعال) : از سویه های لنتوژن ( و Lasota تهیه و تنظیم می شود) و مزوژن (Kumarov تهیه می شود) واکسن زنده تنظیم می شود . در کشور ایران سویه سنتوژن به کار گیری می شود . سویه حدت کمتری دارااست . رآسیون کمتری در تن ایجاد می نماید و ایمنی زایی کمتری داراست و لذا در سنین پائین مطلوب می باشد و نیز در مواقعی که خطر بیماری چندانی وجود ندارد به کار گیری می شود . سویه Lasota حدت بیشتری دارد و ایمنی بیشتری میدهد و از آن در سنین بالا استفاده می شود . ایمنی در نیوکاس
سوپر فود با تامین بیش از بیست ریز مغذی برای عملکرد بهینه سیستم ایمنی سبب عملکرد حداکثری کیفیت وکمیت سلولهای سیستم ایمنی در مبارزه با قارچها .باکتریها .ویروسها .وانگلها میشود وعملا بدن را در برابر بیشتر بیماریهای عفونی مانند انفولانزا واکسینه میکند .همانطور که میدانیم بیماری ویروسی انفولانزا سالانه در جهان سبب مرگ بیش از یک ملیون نفر میشود بیش از دویست سویه انفولانزا شناخته شده است که هر ساله سویه های جدید ویروس بوجود میاید وبه همین دلیل
حقن الدهون انتشرت فی الآونة الأخیرة الكثیر من عملیات التجمیل، لزیادة جمال الوجه، حیثُ یستحوذ جمال الوجه والبشرة على اهتمام وتفكیر المرأة، لذلك نجد الكثیر من النساء یلجأن إلى تطبیق العدید من الوصفات الطبیعیة للبشرة قبل التفكیر فی اللجوء إلى عملیات تجمیل الوجه، أمّا فی حال كانت مشاكل الوجه كبیرة ولا یمكن علاجها بالخلطات الطبیعیة یكون الحل بإجراء هذه العملیات التجمیلیة المختلفة للوجه بناءً على طبیعة المشكلة، إنّ عملیات تجمیل الوجه هی ع
واکسیناسیون و  مدیکال برندگان لاتاری:
سفارت برای تمامی افراد حاضر در سفارت جهت انجام مصاحبه، نیاز به تایید مدارک پزشکی توسط پزشک معتمد سفارت (Panel Physician) دارد. مدارک پزشکی یا مدیکال لاتاری طبق شرایط زیر برای هر فرد بایستی تهیه گردد:
ابتدا به واحد واکسیناسیون انستیتو پاستور ایران در تهران و یا مراکز هلال احمر در شهرستان ها مراجعه کرده و اقدام به تزریق واکسنهای مربوط به هر فرد نمایید. در زمان مراجعه به انستیتو پاستور به مسئول واکسیناسیون بگوی
حقن الدهون

انتشرت فی الآونة الأخیرة الكثیر من عملیات التجمیل، لزیادة جمال الوجه،
حیثُ یستحوذ جمال الوجه والبشرة على اهتمام وتفكیر المرأة، لذلك نجد الكثیر
من النساء یلجأن إلى تطبیق العدید من الوصفات الطبیعیة للبشرة قبل التفكیر
فی اللجوء إلى عملیات تجمیل الوجه، أمّا فی حال كانت مشاكل الوجه كبیرة
ولا یمكن علاجها بالخلطات الطبیعیة یكون الحل بإجراء هذه العملیات
التجمیلیة المختلفة للوجه بناءً على طبیعة المشكلة، إنّ عملیات تجمیل الوج
روتا ویروس در اسب 
در برخی مزارع پرورش اسب، اسهال کره اسب‌ها بر اثر روتاویروس می‌تواند بسیار مشکل‌ساز باشد. اسب‌ها به صورت تکی یا گله‌ای می‌توانند درگیر بیماری شوند.
مشاوره و آموزش درمان روتا ویروس در اسب 
 
بنابراین مادیان‌های باردار باید واکسن عضلانی را در 8، 9 و 10 ماهگی حاملگی دریافت کنند. این اقدام می‌تواند باعث افزایش میزان ایمونوگلوبولین‌های آغوز شود. این واکسنی است که برای موقعیت‌های خاص یا مکان‌هایی استفاده می‌شود که خطر ا
از ابتدای آغاز موج شیوع آنفلوآنزا یعنی از اول مهر تاکنون ۵۶ نفر به دلیل ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.
طی یک هفته اخیر یعنی از دوم تا هشتم آذر ماه ۲۷۳ نفر به دلیل آنفلوآنزا در بیمارستان‌ها بستری شده‌اند و متاسفانه ۱۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند و ۳۷ نفر نیز پیش از این تاریخ فوت شده بودند.
ابتلا به هرگونه بیماری ریوی و تنفسی به معنای ابتلا به آنفلوآنزا نیست و تشخیص این بیماری نیازمند انجام آزمایش‌های تشخیصی است.
همانطور
یادی از دکتر بالتازار، پایه‌گذار انستیتو پاستور نوین ایران؛ پزشکی که طاعون و وبا را در ایران ریشه‌کن کرد.
روزهای آخر کاری‌ام در ایران چه زیبا و پویا می‌گذرد؛ علاوه بر تولید، باید در پی بهبود کیفیت واکسن وبا هم باشم. مرحله خشک کردن از طریق انجماد (لیوفیلیزاسیون) در آخرین مرحله ساخت واکسن وبا را تمام کرده‌ام. ساعت یک بامداد است و حالا می‌توانم بروم و راحت بخوابم.
این روزها چقدر نیاز داریم به یک دکتر بالتازار...
سیاه سرفه،بیماری مسری تنفسی
سیاه سرفه یکی از بیماری های عفونی واگیردار دستگاه تنفسی است که عامل آن باکتری "بوردتلا پرتوسیس" است. این بیماری از طریق استنشاق قطرات تنفسی شخص بیمار، سرایت می کند.
این بیماری در تمام سنین بروز پیدا می کند، ولی در کودکان شایع تر است. گسترش جهانی این بیماری به علت واکسیناسیون، بسیار کاهش پیدا کرده است.
سرفه های خشن، سمج و پیوسته از مشخصات بیماری سیاه سرفه است و بدین علت است که به این اسم شهرت یافته است.
استمرار سرف
 
پیش فروش نژادهای زیر در ماه بهمن انجام میشود:✅ابریشمی سفید✳️مرندی✅سلطان✳️کوشین✅سیبرایت
پیش فروش تمام نژادها با قیمت هر عدد جوجه ۲۰۰۰۰ تومانتحویل دونوبت در اسفند ماه
❇️تمام جوجه ها واکسن خورده و سالم ارسال میشوند
ارسال به تمام ایران
جهت ثبت سفارش با ما در ارتباط باشید 
کانال تلگرام :
morghe_zinaty
آیدی تلگرام :
@m_zinaty
شماره همراه:09132862998
 
 
طول عمر ویروس کرونای جدید افزایش یافت
اطلاعیه سازمان هواشناسی درباره احتمال وقوع سیل
پلیس برنامه‌ای برای قرنطینه شهرها ندارد
چرا کودکان افسرده می‌شوند؟
چه کنیم تا در روزهای خانه‌نشینی وزن اضافه نکنیم؟
واکسن کرونا با موفقیت روی موش‌ها آزمایش شد
جریمه 30 هزار تومانی پرتاب زباله از خودرو
 
اطلا عیه
 
مدرسه استثنائی نیکان مهربان
حالا چهل سالم شده. دقیقا دو ماه به چهل و یک سالگی ام مانده و پشت میز آشپزخانه نشسته ام. تازه ناخن هایم را لاک زده ام. لاک قرمز. مدت هاست که لاک قرمز نزده ام. زمانی که دانشجو بودم، لاک قرمز زیاد میزدم. گاهی دستهایم را در جیبهایم قایم میکردم و با احتیاط تمام از جلوی میز حراست عبور میکردم. حالا که لاک قرمز برایم مجاز است، تمایل چندانی بهش ندارم. انگار میل غریبانه ای نسبت به تمام چیزهای ممنوعه و خطوط قرمز در انسان شعله می کشد و به محض محو شدن خط قرمز،
آبله مرغان ویروسی است که اغلب کودکان را مبتلا می‌کند. خارش و جوش‌های قرمزی که در سراسر بدن ظاهر می‌شود از علائم این بیماری است. ابتلا به آبله مرغان بیش از یک‌بار در طول زندگی بسیار نادر است. این بیماری در گذشته در میان کودکان بسیار شایع بود اما از اواسط دهه‌ی ۹۰ میلادی، زمانی که واکسن آبله مرغان کشف شد، موارد ابتلا به این بیماری بسیار کاهش یافت.
ادامه مطلب
 
۱.استشمام دود اسفند و کندر 
۲.خوردن سیر 
۳.مصرف سرکه در غذا
۴.مصرف نمک دریا قبل و بعد غذا
۵.مصرف روغن زیتون در غذاها
۶.مصرف عسل 
۷.استشمام گل نرگس
۸.تربت الحسین در ابتدای تولد
۹.روغن مالی بدن با روغن زیتون
۱۰.مداومت به خوردن سیب
۱۱.مصرف شلغم
۱۲.قرائت آیه الکرسی و معوذتین هر روز
۱۳.تنقیه 
۱۴.عطسه 
۱۵ .خوردن نیم خورده مسلمان 
16ـ صدقه دادن
سال 1264 قمرى، نخستین برنامه‌ى دولت ایران براى واکسن زدن به فرمان امیرکبیر آغاز شد. در آن برنامه، کودکان و نوجوانانى ایرانى را آبله‌کوبى مى‌کردند. اما چند روز پس از آغاز آبله‌کوبى به امیر کبیر خبردادند که مردم از روى ناآگاهى نمى‌خواهند واکسن بزنند. به‌ویژه که چند تن از فالگیرها و دعانویس‌ها در شهر شایعه کرده بودند که واکسن زدن باعث راه ‌یافتن جن به خون انسان مى‌شود.   هنگامى که خبر رسید پنج نفر به علت ابتلا به بیمارى آبله جان باخته‌اند
تحقیقات یک متخصص فرانسوی درخصوص تاثیر کلروکین بر کرونا
یکی از متخصصان فرانسوی به نام دیدیه رائول، داروی کلروکین را بر روی ۲۶ نفر از بیماران کرونایی آزمایش کرده است و از این تعداد ۲۰ نفر از از بیماران؛ با ادامه مصرف کلروکین؛ هنوز با وجود مصرف ۶۰۰ میلی گرم هیدروکسی کلروکین در ۲۵ درصد این بیماران هنوز ویروس کرونا وجود داشته است.
دیدیه رائول، یکی از متخصصان فرانسوی داروی کلروکین را بر روی ۲۶ بیمار مبتلا به ویروس جدید کرونا آزمایش کرده است. از
گفتند: چون سال اولی است و تازه می خواهد برود مدرسه، تشریف ببرید
برای سنجش. این روال معمول در همه ادوار بوده است.
برای سنجش که رفتیم، دو سه نفری بچه را معاینه کردند. گوش و حلق و
بینی و چشم و حس لامسه و هوش و ...
گفتند: حالا بروید درمانگاه، آن جا هم کمی فنی تر بررسی کنند و واکسن
بزنند.
درمانگاه که رفتیم قد و وزن را گرفتند و گوش و حلقش را نگاهی انداختند
و واکسن زدند.
فکر کردیم تمام شد. قبلاً روال معمول در همین حد بود.
گفتند: حالا بروید پزشک عمومی، تأکید
در دهکده ای
در سرزمین کوهستانی بالکان
در طی یک روز
گروهی کودک
شهید شدند
همه در یک سال زاده شدند
همه به یک مدرسه رفته بودند
همه در جشنهای یکسانی شرکت کرده بودند
همه یک جور واکسن زده بودند
و همه در یک روز مردند
و پنجاه و پنج دقیقه
پیش از آن لحظه شوم
آن کودکان
پشت میزشان نشسته بودند
سرگرم حل کردن مسئله ای سخت
یک مسافر باید با چه سرعتی قدم بردارد 
تا برسد به آن شهر
مشتی رویای یکسان
وراز های یکسان
راز عشق و عشق به میهن
در ته جیب هایشان پنهان بود
و همگ
یکشنبه 21 بهمن1397
امروز وقت واکسن چهار ماهگی تو بود،بابا رفت سر کار تا ساعت ده بعدش مرخصی گرفت بدو بدو اومد خونه و تو رو بغل کرد و رفتیم بهداشت،بابا سعی میکرد سمتی بره که آفتاب باشه و خدای نکرده سردت نشه و کلی ذوق میکرد و تو رو میبرد،منم ازپشت ذوق شما دوتا رو داشتم و تند تند میومدم،ولی طبق معمول بابات ده قدم از من جلوتر بود و من باید میدویدم...
خلاصه رسیدیم بهداشت و کمی شلوغ بود و بابات حواصش بود که نوبت ما حفظ بشه،تو رو بردیم داخل،وزنت کردن شده ب
♦️منتظر زنده به گور شدن مرغ ها هم باشید!
رییس هیأت مدیره اتحادیه مرغداران مرغ تخمگذار استان تهران گفته است:
مرغداران، مرغ‌هایی را که پرورش داده‌اند روی دستشان مانده و وزن مرغ‌ها به بالای ۳ کیلوگرم رسیده و نهاده برای خوراک آنها و دارو و واکسن برای نگهداری آنها وجود ندارد.
از سویی خریداری هم پیدا نمی‌شود این مرغ‌ها را خریداری کند؛ چنانچه این رویه به همین صورت ادامه پیدا کند به زودی مرغداران، مرغ‌هایشان را زنده به گور خواهند کرد./تسنیم
بیماری آنفلوانزا در اسب 
آنفلوانزا یکی از دلایل شایع بیماری‌های تنفسی ویروسی در اسب‌هاست و در بین اسب‌های حساس بسیار مسری است. ببنابراین، واکسیناسیون برای همه کره اسب‌ها، مادیان‌ها و اسب‌هایی که به دلیل نمایش، مسابقه یا باربری در معرض بیماری قرار دارند توصیه می‌شود. کره اسب‌های جوان متولد شده از مادیان واکسینه شده، بخاطر وجود آنتی‌بادی‌های مادر در 9، 10 و 12 ماهگی واکسینه شوند.
مشاوره و آموزش درمان بیماری آنفلوانزا در اسب 
 
کره‌ها
ترس از ویروس کرونا 
با سلام خدمت همه بازدید کنندگان‌محترم یه موضوعی را میخام براتون امروز روشن کنم که امروز خیلی رواج گرفته در باره ی ویروس کورنا می باشد ، که امروزه خیلها ازش ترس هم دارند .
حتما این مقاله را بخوانید و به دوستانتون انتقال دهید و بگویید این ویروس خطرناک نیست به ادمه مطلب بروید .
دوست عزیزی پرسیدن، حالا که کرونا به ایران اومده چطور میتونیم آرامش خودمون رو حفظ کنیم؟
ببینید دوستان بعضی ترس ها به ما آموخته میشن. 
 
قانون یک درصد
بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است- دربدن افرادی  که درکشور هلند سه درصد جمعیت بوده است  انتی بادی ویا پاتن است که مخصوص از بین بردن ویروس کورانا است ضد کورنا است جوانان به مرکز خون گیری برونند مقداری خون بدهندچنانه انها دارای پاتن باشنداز خون انها اول استفاده کنندودر ثانی ازروی الگوی ان-واکسن بسازنند انشا اله قصد قربت الی الله بکنید اگرموفق شدید ثواب بی حد خواهید برد –انشالله-موفق باشید
کزاز
کلستریدیوم تتانی عامل بیماری کزاز در همه‌جای دنیا وجود دارد. کزاز معمولاً زمانی اتفاق می‌افتد که زخم بازی با ارگانیسم موجود در خاک آلوده می‌شود. واکسیناسیون برای همه اسب‌ها و پونی‌ها بصورت سالانه توصیه می‌شود. اسبی با وضعیت نامشخص واکسیناسیون اگر دچار جراحت و زخم شود باید یک دوز از پادزهر کزاز همراه با دوزی از توکسویید کزاز دریافت کند. تزریق دوم توکسوئید باید 4 هفته بعد انجام شود.
 
مشاوره و آموزش بیماری کزاز
 
کره اسب‌هایی که از
HPV شایعترین بیماری مقاربتی است و حداقل 50٪ از افراد دارای فعالیت جنسی در برخی از زمان های زندگی آن را دریافت می کنند. بدن معمولا HPV را به تنهایی پاک می کند بدون اینکه مشکلی ایجاد کند اما HPV می تواند منجر به انواع خاصی از سرطان شود. HPV یک ویروس متفاوت از HIV و HSV (تبخال) است. 79 میلیون آمریکایی بیشتر در اواخر نوجوانی و اوایل دهه 20 به HPV آلوده شده اند. انواع مختلفی از HPV وجود دارد. برخی از انواع می توانند باعث ایجاد مشکلات سلامتی از جمله زگیل تناسلی و سرط
داشتم کتاب جف اولسون رو می خوندم...می گفت از همین الان تصمیم بگیرید کارهای نیمه تمامتون رو تموم کنید....
یه نگاه به زندگیم انداختم....دیدم چقدر کارهای نصفه نیمه یا بعضا فراموش شده دارم که باید تمومشون کنم...
پریروز بعد از نماز صبح یهو به سرم زد شروع کنم به خوندن نمازهای قضام....
من نزدیک به ده روز نماز قضا از روزایی که بیمارستان بودم ،دارم....
پس سریع آخر دفترچه یادداشتم تعداد نمازهای قضام رو چوب خط گذاشتم و تا حالا چهارتا نماز ظهر و عصر خوندم و ان شا
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از مندل : HPV شایع ترین عفونت مقاربتی در ایالات متحده است.
دستورالعمل ها ، واکسن های HPV  را برای زنان باردار توصیه نمیکنند.
بعید است که HPV در دوران بارداری باعث ایجاد عوارض شود.
ویروس پاپیلومای انسانی ( HPV ) ، نوعی عفونت مقاربتی (STI) میباشد. بیشتر انواع HPV از طریق رابطه جنسی دهانی ، واژنی یا مقعدی منتقل می شوند.HPV بسیار شایع است. در واقع ، براساس منابع قابل اطمینان مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) بیماری HPV را
درمان ویروس کرونا
آِیا درمان ویروس کرونا پیدا شده است ؟ واکسن کرونا ویروس پیدا شده است؟ آیا کرونا می تواند تلفات را به 2 میلیون فرد برساند؟ آیا با این ویروس وضعیت اقتصادی ویران می شود؟
برای جواب سوالات بالا مطلب را تا آخر ادامه بدهید.



آیا درمان ویروس کرونا پیدا شده است؟
به نظر شما درمان ویروس کرونا واکسن یا قرص است؟ 
اگر از من می پرسی سوال بالا من می گویم نه چون هیچ نیازی به واکسن و قرص نیست.
الان با تعجب می گوی چی؟ بزار جوابت را بدهم ما ذهن خ
❇️ معاون بهداشت وزارت بهداشت در نشست خبری: بازگشایی صنوف به معنای عادی شدن شرایط نیست ضرورت ثبت نام صنوف در سامانه وزارت بهداشت به منظور ارسال پروتکل بهداشتی مشاغل مختلف تدوین بیش از 102 پروتکل برای 12 هزار شغل تاکید بر رعایت پروتکل‌ های بهداشتی رعایت پروتکل ‌های بهداشتی ریسک ابتلا به کووید 19 را کاهش می دهد ضرورت ثبت علایم در سامانه وزارت بهداشت از سوی مردم مردم باید همچنان نکات بهداشتی را رعایت کرده و به هیچ وجه برای کار غیر ضروری از م
رییس اداره مراقبت مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت:
ویروس آنفلوآنزا شدیدا مسری است و از راه تنفس انتقال می‌یابد. بر همین اساس پایه اصلی کنترل این بیماری رعایت نکات بهداشتی است.
مبتلایان به نقص سیستم ایمنی، کودکان، سالمندان، مبتلایان به بیماری‌های مزمن قلبی، ریوی، ناراحتی‌های مزمن عصبی، ناراحتی‌های مزمن متابولیک، کلیوی، چاقی مفرط، زنان باردار، مبتلایان به سرطان و عفونت‌های مزمن مانند اچ آی وی و مصرف کنندگان مستمر آسپرین،
 
راه انجام اظهار کرد: واکسیناسیون سگ‌های صاحب‌دار شامل سگ‌های گله و نگهبان، فرهنگ سازی، ارائه آموزش‌های لازم به منظور شناخت بیماری و نحوه کنترل و پیشگیری از آن مهمترین اقدامات پیشگیرانه شبکه دامپزشکی شهرستان در راستای مبارزه با این بیماری مهلک بوده است.
 
 
 راه انجام رئیس شبکه دامپزشکی نهبندان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت:  با هدف پیشگیری و کنترل بیماری هاری  در چهارماهه نخست امسال ۳۵
نوه های پدرم به جز پسرم :)))) از قبل دوماهگی شروع میکردن به تلاش برای غلت زدن 
اما پسر من دو ماه و سه ماهش حتی تموم شد اما هیچ تلاشی نمیکرد!
من گاهی خودم به پهلو میخوابوندمش اما باز فایده ای نداشت 
تا این که چند روز پیش روی یه متکا بزرگ گذاشته بودمش و به کمک متکا برعکس شد D: و ما خیلی ذوق زده شدیم ازاین پیشرفت یهویی 
امروزم که یهو به سرش زد تلاش کنه و غلت بزنه، اخه یه هفته دیگه باید واکسن بزنه و باید یجوری اذیت بشه دیگه :/ 
یعنی امروز ولش میکردی برعکس
کرونا ویروس یک خانواده بزرگ از عوامل بیماری زا است. برخی از آنها باعث بیماریهای خفیفی مانند سرماخوردگی می شوند. برخی دیگر می توانند باعث عفونت های کشنده شوند. coronavirus به ظاهر این ویروس اشاره دارد.
در زیر میکروسکوپ الکترونی ، این پاتوژن ها  دارای تاج هایی هستند. بسیاری از ویروسها وجود دارند که فقط حیوانات را آلوده می کنند. برخی در میزبان حیوانات خود تکامل می یابند تا انسان را آلوده کنند. نوعی که انسان را آلوده می کند برای اولین بار در دهه 1960 م
شعر : رضا کاظمی اردبیلی محاوره ای 
موضوع : کُرونا 
 
زَهر   اِلِییب   بایرامی  سَن جان لاری    آلدین    کُروناافعی  ایلان  کیمین  گَلیبایرانی     چالدین      کُرونا 
 
غَم کَدر    سالیب   کیشوَره حال لاری   توتدون   کُروناشادلیق لاری   اَژداها    تَکسَن   گَلیب  اوتدون  کُرونا
 
آزی دی    غصه    کَدر  سَن هاردان     تاپیلدین    کُرونا چیخ ایتیل جانلاردان داشدوشسین   دَدَوین   گورونا
 
قورخما هم وطن بونی بیلایلیشیب       یاتار     ک
جریان از چه قراره؟
اقا من دسته بیستوریم مشکل داره و نمیتونم ازش استفاده کنم و هی پشت گوش انداختم که برم عوضش کنم
امروز رفتم از تنکسین اونجا گرفتم حین کار خورد توی دستمویه خون "ریزی" اومد و تموم شد منم زیرشیر اب شستمش(البته زمان زیادی دستم زیر اب بود)
خلاصه چون بچه های اونجا که برای مریض کار میکنن امکان داره از این استفاده میکردن(شاید البته) یکم ترسیدم و خب به جز مامانم به کسی چیزی نگفتم
الان یه استرس ریزی دارم نکنه هپاتیت؟
برم ازمایش بدم یعنی؟
♥ با سلام و درود بیکران خدمت تمامی مخاطبان فرهیخته ی این کانال ؛
حتما" از عنوان این نوشته تعجب کرده اید . اما به نظر حقیر تعجبی ندارد . با دید عشق آلود به هستی ، میتوان هر چیزی را زیبا دید . همه می دانیم که از وجود ذی جود حضرت حق متعال غیر خوبی و زیبایی صادر نمی شود . مثلا" از چشمه ی جوشان آب نباید انتظار جوشش و فوران شربت یا دوغ داشت . شأنیت حضرت حق نیز اقتضای این امر را دارد که شرور و اعدام را راهی به او نباشد . از حضرت عشق جز عشق نزاید .
به عبارت دیگ
اکثر افراد مبتلا به ویروس HPV از وجود این ویروس در بدن خود اطلاع ندارد، زیرا ویروس در اغلب موارد بدون هیچ نشانه خاصی وارد بدن میشود و پس از طی دو سال بدون درمان از بین می رود، اما در 10 تا 20 موارد این ویروس از بین نرفته و فرد شانس بیشتری برای ابتلا به سرطان دهانه ی رحم و ضایعات پیش از سرطان دارد. (حداقل 20 سال به طول می انجامد که عفونت HPV به سرطان سرویکس تبدیل شود.)
ویروس HPV عامل بیش از 90 درصد از کانسر های سرویکس (سرطان دهانه ی رحم) یا زگیل های تناسلی اس
 
توضیحات فایل:
دانلود پاورپوینت سیاه زخم ANTHRAX
کاربران گرامی ،این فایل حاوی مطالعه پاورپوینت سیاه زخم ANTHRAX می باشد که به صورت فرمت PowerPoint در ۴۴ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در صورت تمایل می توانید این محصول را از وبسایت خریداری و دانلود نمایید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت سیاه زخم ANTHRAX،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
محتوای اسلاید ۵
عامل اتیولوژیک:
باسیلوس انتراسیس(باسیل شاربن) هوازی –گرم مثبت- م
در این مقاله به این سوال پاسخ می دهیم که آیا مادرانی که دارای شرایط خاص بوده و مثلا الکل، ماریجوانا و یا داروهای دیگری مصرف می کنند و یا سیگار می کشند، می توانند به فرزند خویش شیر بدهند یا خیر. به علت اهمیت این سوال، بحث برانگیز بودن آن و پرهیز از سایر شبهات سعی کردیم که بر اساس مطالب موجود در سایت رسمی مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های آمریکا (CDC) به این سوال پاسخ دهیم.مصرف الکل: بهترین توصیه عدم مصرف هرگونه نوشیدنی حاوی الکل در دوران شیردهی می ب
فلج اطفال چیست؟
بیماری فلج اطفال یک نوع ویروس مسری است که باعث فلج شدید، تنفس سخت و برخی مواقع مرگ در کودکان می‌ شود.
نشانه های بیماری فلج اطفال بعد از طی دوره کمون شامل: تب، سردرد، خستگی، استفراغ و یبوست ظاهر می ‌شود و در صورت تبدیل به نوع شدید بیماری، درد شدید عضلانی، سفتی گردن با فلج شدن و شل شدن پاها به علائم بیماری فلج اطفال اضافه می ‌شود.
بیماری فلج اطفال چه علائم و عللی دارد؟
۹۵ تا ۹۹ درصد افراد مبتلا به ویروس پولیومیلیت عامل فلج اطفال
فلج اطفال چیست؟
بیماری فلج اطفال یک نوع ویروس مسری است که باعث فلج شدید، تنفس سخت و برخی مواقع مرگ در کودکان می‌ شود.
نشانه های بیماری فلج اطفال بعد از طی دوره کمون شامل: تب، سردرد، خستگی، استفراغ و یبوست ظاهر می ‌شود و در صورت تبدیل به نوع شدید بیماری، درد شدید عضلانی، سفتی گردن با فلج شدن و شل شدن پاها به علائم بیماری فلج اطفال اضافه می ‌شود.
بیماری فلج اطفال چه علائم و عللی دارد؟
۹۵ تا ۹۹ درصد افراد مبتلا به ویروس پولیومیلیت عامل فلج اطفال
چه خبر
 
ملت ساده سوآلش شده از من: چه خبر
باکس کامنت تلگرام، تمامن «چه خبر»
شیخ برخیر ز پستو و بیا فاش بگو
بعد زیرآبی و هی حاشیه رفتن چه خبر
جمعه هم رفت و شده شنبه، تو در خواب هنوز
چه خبر از تب و از سرفه‌ی میهن؟ چه خبر؟
آن همه ماسک و ژل و دستکشی که آمد
از امارات و کویت و بن و برلن چه خبر؟
گفته بودی: همه پاکند در اطراف تو، لیک
اخوی را بگو از پاکی دامن چه خبر
یک جوالدوز فرو کن به خود آنگاه بپرس
که عزیزان من از سوزش سوزن چه خبر
ملت گشنه‌ی تو پول ندارد ب
برای آن که بتوانیم گله ای را به سلامت نگه داری کنیم اصولی را باید حفظ کنیم که در این جا به آن اشاره خواهیم کرد. اولین اصلی که باید آن را رعایت کنیم بهداشت است. برای نگه داری گله باید به این نکته توجه کرد که خوراک دام و آبی که مصرف می کند باید به اندازه کافی باشد اگر علوفه و اب دام کم یا زیاد باشد می تواند سبب مشکلاتی شود. اگر هم آب را کد و کثیف باشد احتمال بیمار شدن گله را افزایش خواهد داد. ما در این مقاله در رابطه با نحوه حفظ سلامک گله و دام در براب
فیلم سینمایی Contagion ساخته سال 2011 که در نسخه فارسی "شیوع" ترجمه شده در هفته‌های اخیر و با بروز بحران کرونا با اقبالی کم‌نظیر در سطح جهان مواجه شده است.
در این فیلم که با مشورت چند تن از کارشناسان برجسته حوزه سلامت دنیا تهیه شده، شاهد زنجیره انتقال یک ویروس جدید از خفاش به خوک و سپس یک آشپز هنگ‌کنگی بدون علامت و در مرحله بعد یک تاجر آمریکایی هستیم.
این فرد پس از بازگشت به آمریکا به بیماری تنفسی مرموزی مبتلا شده، می‌میرد و موجب شیوع بیماری در آن
تنها راه از بین رفتن بلاها و بیماریها، نابودی اسرائیل است زیرا همه این توطئه ها،  توسط آنها اجرا می شود. همراهان اسرائیل هم مانند دولت ترامپ، رئیس جمهور عراق و آل سعود، باید از بین بروند تا همیشه، زمین از جنایات و بلایا پاک شود. چون با وجو همه گیر شدن کرونا، در اقلیم کردستان هیچ خبری نیست و یا اسرائیل، درحال ساختن واکسن آن هستند! یکی هم گفته استفاده از ان بلامانع است. گردش ویروس در جهان بطور طبیعی نیست، بلکه برنامه ریزی شده است: گروههای تروری
❌ شبهه ۶۳۹
دنیا منتظر منجی است اما نه از مسجد و کلیسا، بلکه کسی که واکسن کرونا را کشف کند.
 
#مهدویت
 
 
✅ پاسخ
@shobhe_shenasi
اولا که بارها گفته ایم که القاء تقابل و تضاد بین علم و دین یا از سر نادانی است یا نتیجه‌ی ترجمه‌ی کورکورانه اندیشه‌های غربی ( چون مسیحیت به عنوان دین رایج در غرب است که با علم سر سازگاری ندارد برای نمونه داستان گالیله و مانند آن را ببینید) اما در دین اسلام علم حتی اگر در دست کفار باشد محترم است.
 
بر فرض که کسی داروی کرونا را
در سال 1902 ، شیوع آبله به هزاران نفر در شمال شرقی ایالات متحده آلوده شد. در آن سال ، فقط در ماساچوست ، 2،314 نفر آلوده شدند پرداختن به بزرگترین چالش های محققان بالاتر و 284 نفر جان باختند. این مورد برای ماساچوست در اوایل قرن بیستم غیر معمول نبود: واکسن آبله مرغان بیش از یک قرن زودتر اختراع شده بود و به میزان قابل توجهی شیوع این بیماری را کاهش داده بود ، اما تهدید کاهش یافته از بیماری ، باعث می شد افراد کمتری به انتخاب واکسیناسیون بپردازند. مقامات ش
نکات مهم جناب آقای علیزاده 
اولیاء محترم و دانش آموزان عزیز:
سلام وقت شما بخیر امیدوارم لحظه های زندگی شما سرشار از آرامش و توام با سلامتی باشد. با توجه به تعطیلی مدارس و سوالات خانواده های محترم از سایت های زیر آموزش رایگان دروس را بهره‌مند شوید:
مدرسه آنلاین آلاء زیر نظر دانشگاه شریف. ( دهم، یازدهم و دوازدهم) alaatv.com
سایت همکلاسی. ( ابتدایی، متوسطه اول و دوم) hamkelasi.ir
سایت کانون ( ابتدایی، متوسطه اول و دوم) kanoon.ir
سایت گزینه دو ( متوسطه اول و دوم) go
در این یک سال چه به من گذشت؟
دو سال پیش افراد بیشتری به خواندن اهمیت میدادند و بازار وبلاگ ها داغ بود، هم سنی های من الان با تله و اینستا حال میکنند بیشتر و کامل مهاجرت کردند به اون جزایر... ولی من هنوز کلمات رو بر تصاویر ترجیح میدم... آدم ها بی حوصله تر شدن. کتاب های دست فروشی ها تکراری شدند،خودکار های یونیکورنی و دفتر هایی با جلد  توت فرنگی این روزا تو دست همه فراوونه.
دنیا خیلی تغیر کرده و الان مردم دنبال چیزای عجیب تری هستند. جوراب های لنگه به
همه چیز که باید درباره سرخک ها بدانید
سرخک یا همان روبولا یک عفونت ویروسی است که در سیستم تنفسی شروع می شود. با وجود در دسترس بودن واکسن ایمن و مؤثر ، هنوز هم یک علت مهم مرگ در سراسر جهان است.
به گفته منبع معتبر سازمان بهداشت جهانی (WHO) ، در سال 2017 حدود 110،000 مرگ و میر جهانی مربوط به سرخک بوده است که بیشتر آنها در کودکان زیر 5 سال است. مواردی از سرخچه نیز در ایالات متحده در سالهای اخیر رو به افزایش است.
 
علائم سرخک
علائم سرخک معمولاً در طی 10 تا 12 روز
حلزون‌ها جلبک‌ها و باقیمانده غذای ماهی‌ها را می‌خورند و حلزون در آکواریوم جلبک‌هایی را که به سطوح مختلف داخلی و جداره شیشه آکواریوم چسبیده‌اند، از بین می‌برد؛ پس حضور حلزون برای تمیز کردن فضای اکواریوم ضروری به نظر می‌رسد.
حالا چه نوع حلزونی بخریم بهتر است؟ چند نکته قابل توجه در انتخاب نوع حلزون وجود دارد که در صورت رعایت نکردن آنها، حلزون نه تنها مفید نخواهد بود بلکه به آفت آکواریوم تبدیل می‌شود. جمعیت حلزون‌ها باید کنترل شود. حلز
رعایت بهداشت و پرهیز از بیماری هارعایت بهداشت محیطی و به کار گیری از مواد غذایی سلامت و جدید، شستشوی مداوم ظروف دانخوری و آبخوری، تمیز کاری هفتگی دور و اطراف، استعمال از مولتی ویتامین ها و واکسن های موردنیاز جوجه ها تاثیر متعددی در ارتقا کیفیت پرورش و کاهش شدید تلفات آن ها خواهد داشت. بدین ترتیب رعایت موارد ذیل تماما ضروری خواهند بود:
الف- تا جای قابلیت و امکان از ورود موجودات موذی و پرنده های وحشی به درون تالار پرهیز نمایید. سیمانکاری کف و

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دختر صورتی