نتایج جستجو برای عبارت :

خودبزرگ بینی میراث داران رسانه میلی

هر انسان عاقلی با کمی تحقیق و تامل در این همه بدبختی مملکت به راحتی به یک موضوع می رسد آن هم نبودن هر فرد در پست های مربوط به خودش یا غرور و تکبر و خود بزرگ‌بینی مسئولان و کاری به شور و شعور و مشورت بااهل علم نداشتن .نمونه کوچک و بارز آن که همیشه در صدا و سیمای میلی نمود داره همین آقایی که به دلیل ژن خوب داشتن از نوجوانی مدیریت رو تمرین کرده ،که با غرور تکبر و از سر لجبازی تیشه جهالت به ریشه درخت ۲۰ ساله برنامه پربیننده تلویزیون زد و خلاص....
 واق
 
اخلاق رسانه به حوزه ارزش شناسی رسانه می پردازد؛ اینکه چه اموری در رسانه خوب است و چه اموری در رسانه خوب نیست؟
اخلاق رسانه (ارزش ها)، مبنای نظریه هنجاری رسانه ها (بایدها و نبایدها) قرار می گیرد.
بحث اخلاق رسانه در بسیاری از آثار غربی، ذیل فلسفه رسانه طرح شده است.
 
در فقه نظام رسانه و طراحی نظام رسانه دینی، طبعا استفاده از مباحث اخلاق رسانه (ارزش شناسی رسانه)، در کنار فقه رسانه (بایدها و نبایدهای رسانه) و فلسفه رسانه (هستی شناسی رسانه)،ضرورت دا
وضیحات براساس انیمیشن

ماهی ها با حدود بیست و نه هزار گونه شناخته شده، بزرگترین  گروه مهره داران روی زمین
هستند اگر یادتان باشد مهره داران آنهایی هستند که ستون فقرات دارند
بیشتر ماهیان خونسردند که معنی آن این است که نمی توانند حرارت بدن خود را تولید کنند
ادامه مطلب
صبح امروز در دیدار جمعی از موکب داران عراقی: از صمیم قلب خودم و ملت ایران تشکر میکنم؛ هم از شما موکب داران که در ایام اربعین، کرامت و مودّت را به منتهادرجه میرسانید، هم از ملت بزرگ عراق و هم از مسئولین عراق که امنیت و زمینه را فراهم کردند و بخصوص از علما و مراجع بزرگ عراق که فضای زیارت و برادری را بین آحاد مردم و دو ملت فراهم کردند
گویند حاتم طایی برادری داشت بنام خاتم طایی. برخلاف حاتم، خاتم نه هنری داشت، نه ذوقی نه سخاوتی اما تا دلتان بخواهد خودبزرگ‌بین و تشنه آوازه و شهرتی مانند برادرش بود و از حسادت چشم دیدن موفقیت‌های برادرش را نداشت.
ادامه مطلب
اللهمَ  اجْعلْ صِیامی فـیه صِیـام الصّائِمینَ وقیامی فیهِ قیامَ القائِمینَ ونَبّهْنی فیهِ عن نَومَةِ الغافِلینَ وهَبْ لی جُرمی فیهِ یا الهَ العالَمینَ واعْفُ عنّی یا عافیاً عنِ المجْرمینَ.
 
خدایا قرار بده روزه مرا در آن روزه داران واقعی وقیام وعبادتم در آن قیام شب زنده داران وبیدارم نما در آن از خواب بی خبران وببخش به من جنایتم را در این روز ای معبود جهانیان ودر گذر از من ای بخشنده جنایات کاران.
 
مشاهده ویدیو
سالهاست که تنهایی روزه می گیرم. سالهاست که دیگر برای من خبری از سحری های دسته جمعی و افطارهای خانوادگی نیست. مامان هرسال میگوید:
خدا رو شکر کن که تنت سالمه و میتونی روزه بگیری.
و من هم از خدا در دلم تشکر میکنم.
سالهاست که عادت کرده ام در یک جمع، بین اقلیت اندک روزه داران باشم. و دوباره و دوباره شوخی های بی مزه شان و متلک های احمقانه شان را تحمل کنم.
سالهاست که در دنیای کوچک اطراف من، رمضان فقط برای من معنا دارد. 
 
راستش امروز اولین بار بود که وقت
تقویم شیعه
هشتم شوال
مرگ عبد الملک بن مروان
در سال ۸۶ هجری قمری عبد الملک بن مروان سفاک بخیل، در دمشق به هلاکت رسید، و بعضی ۱۵ شوال را ذکر کرده‌اند. این در حالی بود که ۲۱ سال و ۶ ماه خلافت را غصب کرده بود. او پیش از سلطنت پیوسته ملازمت مسجد را داشت و تلاوت قرآن می‌نمود و او را حمامة المسجد (کبوتر مسجد) میگفتند! وقتی خبر سلطنت به او رسید قرآن را بر هم نهاد و گفت: اسلام علیک هذا فراق بینی و بینک: «خداحافظ، این آغاز جدایی بین من و توست»!!
بیماری او که
نوسان نرخ ارز، کاهش ارزش پول و تورم صعودی رکودی روندی را در کسب وکار رقم زده که نرخ کالا و خدمات افزایش یابد، اما هنوز هستند چاپخانه دارانی که با مرکب کلیلویی نود و چند هزارتومان چهار رنگ چاپ را زیر 80 هزار تومان چاپ میکنند!!!
این تنها مشکل چاپخانه داران نیست،گرانی کاغذ و باطبع محصولات تولیدی مانند سررسید 99 ، تقویم رومیزی 99 و.. دچار گرفتاری می شوند.
آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، وقتی به فروشگاه یا کسب و کاری برای خرید مراجعه می کنید شاهد ارا
هر قدر هم‌صحبتی با آدمای معمولی و‌ خوب حالمو خوب میکنه، همونقدر صحبت با آدمای مغرور و از خود راضی و خودبزرگ‌بین حالمو بد میکنه. مخصوصاً وقتی این آدمها ۴کلام چیزی هم بلد باشند. دانش برای این افراد ابزاری برای اثبات برتری خودشون و فخرفروشی است. اتفاقا من دقیقا به همین دلیل دوست ندارم خیلی «دانشمند» باشم و چیزهایی که بلدم رو به رخ دیگران بکشم. چون میدونم چیزی که من میدونم در مقابل چیزی که نمیدونم صفره.
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
«مدیاطوری»
قسمت1
   رسانه... بله، رسانه! کلمه‌ای که در دنیای کنونی مکرر می‌شنویم. چیزی که چپ می‌رویم، راست می‌رویم، می‌گویند دنبال ماست و مانند غولی بی شاخ و دم می‌خواهد ما را ببلعد. اما واقعا رسانه چیست؟
   پس از خلقت انسان، اولین گفت و گوی حضرت آدم با حضرت حوا را می‌توان اولین رسانه نامید. در واقع، چیزی که باعث هرگونه انتقال اطلاعات بین افراد شود را رسانه می‌توان نامید. ولی در دنیای حاضر، رسانه همان رسانه جمعی است
یکی دیگر از مولفه های سواد رسانه ای بعد شناختی سواد رسانه می باشد که به طور کلی می توان اینگونه تعریف کرد: افزایش دانش افراد و کسب دانش لازم درباره یک موضوع از چند منبع مختلف.  هدف اصلی سواد رسانه‌ای می تواند این باشد که بر اساس آن بتوان محصول نهایی یک رسانه را از این جنبه شناخت که آیا بین محتوای یک رسانه به مثابه یک محصول نهایی با عدالت اجتماعی رابطه‌ای وجود دارد یا خیر.
ادامه مطلب...
 فضیل بن یونس گوید حضرت ابو الحسن ع فرمود بسیار بگو بار خدایا مرا از عاریه داران ایمان قرار مده واز تقصیر ببیرون مبر عرض8کردم معنی عاریه داران را میدانم که مردی دین را بطور عاریه میگیرد و سپس از ان خارج میشود چون دینش مستقر و ثابت نبوده پس از اندکی کافر وبیدین شود معنی مرا از تقصیربیرون مبر چیست فرمود هر عملی که بمقصد خدای عزوجل میکنی  خودر ا در ان مقصر  شناس زیرا مردم همگی در اعمال خویش میان خود و خدا مقصرند جز انکه را خدای عزوجل نگهداریکند
2626 - «علی افشاری» اپوزیسیون مقیم آمریکا، درباره حضور «ربع پهلوی» در موسسه آمریکایی و ضدایرانی «هادسون»، با انتقاد از خودشیفتگی و خودبزرگ‌بینی او، گفت: “او نگاهی تخیلی و سطحی به سیاست خارجی دارد و فکر می‌کند دولت‌های غربی سیاست‌شان را بر اساس حرف‌های او تنظیم می‌کنند. او در عمل، باوری به دموکراسی و نظرِ مردمی که این روزها در خیابان‌های ایران بودند، ندارد.”لینک کوتاه منبع:  www.tiny.cc/mzdr100
دانلود فایل اصلی
برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.
دریافت فایل
 
 
دانلود پاورپوینت کتاب تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم درس دوازدهم 
دانلود پاورپوینت کتاب تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم درس دوازدهم در 32 اسلاید که قابل ویرایش میباشد و شما عزیزان می توانید به راحتی تغییرات خود ...
 
دانلود پاورپوینت درس 12 کتاب تفکر و سواد رسانه ای 
 از درس دوازدهم وارد فصل چهارم کتاب تفکر و سواد رسانه ای می شویم. فصلی با ... پاورپوینت درس 6 کتاب تفکر و سواد رسانه
گویند حاتم طایی برادری داشت بنام خاتم طایی. برخلاف حاتم، خاتم نه هنری داشت، نه ذوقی نه سخاوتی اما تا دلتان بخواهد خودبزرگ‌بین و تشنه آوازه و شهرتی مانند برادرش بود و از حسادت چشم دیدن موفقیت‌های برادرش را نداشت.
این موضوع مدت‌ها فکر او را مشغول کرده بود تا اینکه بالاخره روزی فکری به ذهنش رسید و بی‌درنگ تصمیم به عملی کردن آن گرفت...
ادامه مطلب
تروریسم رسانه‌ای ضدانقلاب با جلیقه خبرنگاری +عکس و فیلم
مرور و البته بررسی دقیق خط رسانه‌هایی که با پول‌های سعودی و لندنی، آرامش و سلامت مردم ایران را نشانه گرفته‌اند، نشان خواهد داد که آن‌ها تکه‌های دیگر پازل آمریکایی‌ها در انتقام‌گیری و عقده‌گشایی علیه مردم ایران هستند...
❇️ببینید تا هجمه روانی رسانه ای دشمن را باور کنیم.
سایت مشرق نیوز
 
حواسمان باشد کرونا دو چیز است:
1.ویروس
2.جنگ رسانه ای
سوالات ضمن خدمت سیستم های چند رسانه ای
این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در سوالات ضمن خدمت سیستم های چند رسانه ای.سوالات ضمن خدمت ایران شناسی زیر می باشد: 
محتویات بسته نمونه سوال ضمن خدمت سیستم های چند رسانه ای:
این آزمون در حال آپدیت می باشد.لطفا ایمیل معتبر وارد کنید تا پس آپدیت خدمتتان ارسال گردد
 
نمونه سوال ضمن خدمت سیستم های چند رسانه ای
 
اما هدف از
سفره خوش طعم افطاری برای روزه داران عزیز :
 
افطار جدا از اینکه لحظه مقدسی ست، لحظه ای ست که خیلی از افراد دور هم و بر سر سفره جمع خواهند شد  تا کنار یکدیگر غذایی نوش جان کنند و شکرگذار نعمت و سلامت باشند.
خیلی از ما دوست داریم که در این لحظه سفره ای درخور پذیرایی از روزه داران فراهم بیاوریم
و به نحوی لحظه افطار را جشن بگیریم.
برای زیبا و خوش طعم کردن افطاری بهترین و ساده ترین راهکار، استفاده از دسر ها می باشد .
برای اینکه در زمان بسیار کم و با حد
پرورش شترمرغ
 
 
پرورش شتر مرغ یک فعالیت تولیدی-تجاری بسیار سودآور است
به شرطی که با زیر و بم این کار آشنا شوید
روشهای پرورش
گزینه های مختلفی برای پرورش شترمرغ وجود دارد.
چرخه کامل( Full Cycle) 
این حالت شکل معمول است. شما مولدهایی دارید که تخم می گذارند، انکوباسیون و جوجه کشی را انجام می دهید و سپس خودتان جوجه ها را تا رسیدن به سن کشتار پرورش می دهید.
 2- پرورش مولدها
برخی از مزرعه داران، مولد پرورش داده و تخمهای آنها را می فروشند.
3- تجهیزات جوجه کش
سلام خدمت همه ی استقلالی های عزیز امیدوارم حال و احوالتون خوب باشه از اونجایی که قراره ما در رسانه هواداری استقلال سایت جامع باشیم قطعا به همکاری شما هم نیاز داریم از شما اگر کسی گرافیست ، عکاس و نویسنده علاقمند هست که در تیم رسانه ای شرکت داشته باشه به ایدی زیر رزومه خودتون رو ارسال کنید.
@amirtajiiii7
 
با تشکر از شما بهترین هواداران دنیا
سواد رسانه‌ای (Media Literacy) در یک تعریف بسیار کلی عبارت است از یک نوع درک متکی بر مهارت که براساس آن می‌توان انواع رسانه‌ها و انواع تولیدات آن‌ها را شناخت و از یکدیگر تفکیک و شناسایی کرد به دیگر سخن، سواد رسانه‌ای کمک می‌کند تا از سفره رسانه‌ها به گونه‌ای هوشمندانه و مفید بهره‌مند شد.
فهم و درک انسان ها از اتفاقات و رویدادهای اطراف خود، روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.
ادامه مطلب...
صنعت رسانه در ایالات متحده مهمتر از فرهنگی است که مدیر اجرایی می خواهد برای مدت چهار تا هشت سال در کشورش اداره کند.
به گزارش ای ال ال سی ، این روزنامه شرقی وی نوشت: “سال گذشته ریاست جمهوری دونالد ترامپ با دعوا های بزرگ وی با رسانه ها همچنان ادامه دارد.” این بار در مورد ، پرونده کرون باعث شده است که ترامپ به اعتراض به دو رسانه آمریکایی در جریان یک بحث و گفتگو مشاجره با چین و سازمان بهداشت جهانی بپردازد. اخیراً ترامپ گفت که سیا
عسل طبیعی شهد
عسل هایی که توسط زنبور عسل منحصرا از شهد گل ها تولید می شود .
\تولید عسل شهد خالص در شرایطی که زنبوردار در فصول مناسب بتواند
زنبورستان خود را در مناطق پر گل و گیاه مستقر کند ،
هم ممکن است و هم به علت رایگان بودن استفاده از شهد گل ها ، برای زنبوردار بسیار مقرون به صرفه است .
معمولا در کشورهایی با مناطق سرسبز فراوان ، زنبورداران به راحتی می توانند عسل شهد خالص تولید کنند .
در کشورهای پیشرفته ، علاوه بر استفاده زنبورداران از شهد طبیعت
مشاور پرورش شترمرغ
 
روش های پرورش شتر مرغ
پرورش شتر مرغ روش های مختلفی دارد که در ادامه به بررسی هرکدام می پردازیم:
 
1- چرخه کامل (Full cycle)
این حالت شکل معمول پرورش شترمرغ است. در این روش شترمرغ ها تخم می گذارند. سپس باید بعد از انکوباسیون و جوجه کشی، پرورش جوجه ها را تا رسیدن به سن کشتار ادامه دهید.
 
2- پرورش مولدها
برخی مزرعه داران فقط شترمرغ ها را پرورش داده و پس از تخم گذاری تخم آنها را به فروش می رسانند.
 
3- تجهیزات جوجه کشی
برخی فقط تجهیزات ج
روند تشکیل و ثبت شرکت سهامی خاص 
1- در شرکت های سهامی خاص، تشکیل مجمع عمومی موسس الزامی نیست و ارائه مدارک ذیل به مرجع ثبت شرکت ها کافی است. ( م 82 ل. ا. ق. ت )
2- جلب نظر کارشناس رسمی دادگستری برای تقویم آورده های غیرنقدی ضروری است و نمی توان آورده های غیرنقد را به مبلغی بیش از ارزیابی کارشناس قبول کرد. ( م 82 ل. ا. ق. ت )
3- موسسین شرکت که همان سرمایه گذاران شرکت باشند، مدارک ذیل را به مرجع مربوطه تسلیم می کنند : (م 20 ل. ا. ق. ت )
- اظهارنامه ثبت که به امضای هم
روزی که چندان روز مفیدی نبود.کلا این روزها ناراحتم و خسته.
خسته از این همه بدشانسی
مثلا همین که ترم گذشته من نفر اول بودم ولی امروز وقتی سیستم سما را چک کردم یهو متوجه شدم برای ترم قبل هم  نفر دوم شدم!مگر میشود بعد یکسال عوض شد؟ 
چی بگم والا، اینکه من همیشه نمیخونم ولی انتظار دارم با وقت کمی که میزارم بهترین نتیجه رو بگیرم و نفر یک باشم.ادم متوهم و خودبزرگ بین بمن میگن خب :)
از بچگی میگفتم یبارخوندن کافیه، الانم این شکلیم و فقط و فقط تو امتحانا
همشهری آنلاین - مریم قاسمی:  رئیس راه اندازی فرهنگی شهرداری منطقه۱۶با بیان این مطلب گفت: «در این طرح کاسبان اهل کتاب از طریق شورایاران، مدیران محله و مدیران مدنی شناسایی شده اند و با استراحت اعطا کردن تاریخچه داخل یکی از قفسه های مغازه شان، اهالی را با ادب تاریخچه و کتابخوانی آشنا می کنند.» «سیدمحمدرضا رضوی» با اظهار اینکه کتاب های مورد نظر از طرف اداره فرهنگی شهرداری منطقه۱۶دراختیار کاسبان فراغت می گیرد، افزود: «تو این طرح، گروهی اجتماع
بر اساس این گزارش؛ این جشنواره به منظور پاسداشت سردار بزرگ اسلام، شهید قاسم سلیمانی و تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.
در این جشنواره، 4 نفر از خادمیاران رسانه‌ای آستان قدس رضوی در بخش‌های عکس، فیلم، نماهنگ، خبر صاحب مقام شدند که از سوی خانواده محترم شهدا مورد تجلیل قرار گرفتند.
لازم به ذکر است، پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان گلستان با نگاهی نو بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در بخش‌های گوناگون برگزار شد.
مبع :آستا
بسم الله

دعاى روز اوّل
اَللّهُمَّ اجْعَلْ صِیامى فیهِ صِیامَ الصّاَّئِمینَ وَقِیامى فیهِخدایا قرار ده روزه ام را در این ماه روزه روزه داران واقعى و شب زنده داریم راقیامَ الْقاَّئِمینَ وَنَبِّهْنى فیهِ عَنْ نَوْمَةِ الْغافِلینَ وَهَبْ لى جُرْمى فیهِنیز همانند شب زنده داران و بیدارم کن در آن از خواب بیخبران و جنایتم را بر من ببخشیا اِلهَ الْعالَمینَ وَاعْفُ عَنّى یا عافِیاً عَنِ الْمُجْرِمینَ اى معبود جهانیان و درگذر از من اى درگذرنده
با گسترش رادیو و تلویزیون و قبل از توسعه‌ی علم الکترونیک و دیجیتال، اصطلاح رسانه های الکتریکی یا Electric Media مطرح شد.بزرگان و تحلیل‌گران رسانه از همان زمان، بحث فراگیر شدن رسانه و دسترسی انبوه به محتوا و رسانه را مورد توجه قرار دادند.نورمن آنجل، مارشال مک لوهان،  ژان بودریار، نیل پستمن و اروینگ گافمن از جمله افرادی بودند که چالش محتوا را در عصر رسانه های الکتریکی مطرح می‌کردند.اما طبیعتاً چون در آن مقطع، تولید محتوا هم‌چنان محدود به بخش کو
مدیر رسانه های اجتماعیتقریباً هر مشاغل بزرگی به عنوان وسیله ای برای دسترسی مستقیم به مشتریان خود و بدون پرداخت هزینه های سنگین برای تبلیغات تلویزیونی ، چاپی یا رادیویی ، در گروه موسیقی رسانه های اجتماعی قرار گرفته است. اما در هر مشاغل بزرگ کسی وجود ندارد که بتواند حسابهای رسانه های اجتماعی خود را مدیریت کند ، به همین دلیل افراد بیشتری خود را به عنوان مدیر رسانه های اجتماعی بازاریابی کرده اند و به دنبال مشاغل در زمینه رشد آنلاین خود و گسترش
چرا مهدویت و رسانه؟

⭕️ چرا مهدویت و رسانه؟
 
اندیشه منجی‌گرایی، اندیشه‌ایست که با فطرت انسان گره خورده است. در زمان ما که نظریه‌ها و اندیشه‌ها به مقابله با هم برخاسته‌اند، اندیشه مهدویت شیعی که دارای ظرفیت و توانایی بالایی برای نجات و سعادت انسان است، مورد هجمه‌های سنگین و بی‌وقفه از سمت غرب و اندیشه‌های آن قرار گرفته است.
 
امروزه دشمن برای مقابله با اندیشه مهدویت، دیگر سراغ قدرت سخت نمی‌‌رود؛ بلکه راهکار مقابله را در قدرت نرم جس
رسانه را اگر امری ایستا در نظر بگیریم، جذب مخاطب را در میزان فراگیری و تطابق طبع آن با عموم مردم باید جست. اما رسانه فقط ایستا نیست. پویایی رسانه ما را از کم‌بود مخاطب نمی‌ترساند، که ما را از کم‌بودن رسانایی برحذر می‌دارد. رسانایی یک رسانه، توانایی آن در برانگیختن مخاطب برای انتشار رسانه است؛ یعنی همان رابطۀ نرخ جذب با تعداد مخاطب فعلی. ساختارهای ایستای رسانه، ما را به طرح و طبع مطبوعات به ذائقۀ مخاطب و نهایتاً ذائقه‌بازی می‌خواند؛ ولی
✅ فقه نظام رسانه چیست؟
در تعریف فقه نظام تفاوت نظراتی وجود دارد؛ اما می توان در مجموع آن را ورود فقه برای بازطراحی نظام های اجتماعی بر اساس مبانی دینی دانست.
در این رویکرد، هدف پاسخ به مسائل شرعی فردی و اجتماعی نیست، بلکه هدف، طراحی یک نظام اجتماعی جدید است، یک نظام سازی اجتماعی.
نظام سازی امری مهم در راستای تمدن سازی است: «نظام‌سازی کار بزرگ و اصلی شما است. این کاری پیچیده و دشوار است. نگذارید الگوهای لائیک یا لیبرالیسم غربی، یا ناسیونالیس
این بیماری واقعیت هایی داره:1.شیوع بالا2.حاد شدن افرادی که مشکل تنفسی و یا بیماری زمینه ای دارند3.رعایت بهداشت و جلوگیری از انتشار هم به وضعیت جامعه کمک می کنه
اما دو چیز قطعیه که جنگ رسانه ای:
1-ایجاد رعب و وحشت بین مردم و تشدید بیماری2-حمله به دین و مذهب و قم هراسی
حواسمون به توصیه های بهداشتی پزشکان باشهو از جنگ رسانه ای دشمن هم غافل نباشیم.
ان شاالله همیشه سلامت و شاد و خوشبخت باشیدو این وضعیت بزودی به سلامت رد بشه.
  سواد رسانه‌ ای یعنی چه؟!

روشن شدن هر مفهوم، قبل از هر چیزی برای درک صحیح آن مفهوم می تواند کمک
کند. سواد رسانه ای مشتکل از دو عبارت است: «سواد» و «رسانه».
برگردیم به دوران کودکی و روزهای اول مدرسه، زمانی که به مدرسه می رفتیم
تا «خواندن و نوشتن» را یاد بگیریم و دیگر «بی سواد» نباشیم. در مدرسه
ابتدا حروف الفبا را یاد می گرفتیم؛ یعنی نسبت به شکل حروف، صدای آنها و
نحوه نوشتن آنها «دانش» پیدا می کردیم. سپس «مهارت» کنار هم گذاشتن حروف و
خواند
رسانه مهم ترین ابزار قدرت نرم

 ⭕برای بیان این موضوع ابتدا باید قدرت و انواع ان را تعریف کنیم. 
«قدرت عبارت است از توان تحمیل اراده ی خود به طبیعت ،دیگران و خود»»
همه ی افراد در طول روز کم و بیش از قدرت استفاده می کنند.تنها ابزار،میزان و شیوه آن متفاوت است.
قدرت خود چند نوع دارد:
قدرت سخت: که همان قدرت و توان  نظامی است.
قدرت نیمه سخت: که با استفاده از اعضای یک کشور،دولتی دست نشانده در آن کشور وجود آورده و از این طریق بر دولت،بازار و ارکان مهم ج
اَللّهُمَّ اجْعَلْ صِیامى فیهِ صِیامَ الصّاَّئِمینَ وَقِیامى فیهِ خدایا قرار ده روزه‌ام را در این ماه روزه روزه‌داران واقعى و شب‌زنده‌داریم را قیامَ الْقاَّئِمینَ وَنَبِّهْنى فیهِ عَنْ نَوْمَةِ الْغافِلینَ وَهَبْ لى جُرْمى فیهِ نیز همانند شب‌زنده‌داران و بیدارم کن در آن از خواب بی‌خبران و جنایتم را بر من ببخش یا اِلهَ الْعالَمینَ وَاعْفُ عَنّى یا عافِیاً عَنِ الْمُجْرِمینَ اى معبود جهانیان و درگذر از من اى درگذرنده از جنایتکارا
در سالهای اخیر میزان استفاده از رسانه های اجتماعی با جهش و مرز رو به رشد بوده است. بازاریابان این فرصت را مشخص کرده اند و به طور جدی در بازاریابی رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری می کنند. با این حال ، حتی با افزایش اعتماد به نفس در بازاریابی رسانه های اجتماعی ، بازاریابان …The post نحوه انتخاب آژانس بازاریابی رسانه های اجتماعی appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2Sj12sL
مشاهده مطلب در کانال
بسم الله

دعاى روز اوّل
اَللّهُمَّ اجْعَلْ صِیامى فیهِ صِیامَ الصّاَّئِمینَ وَقِیامى فیهِخدایا قرار ده روزه ام را در این ماه روزه روزه داران واقعى و شب زنده داریم راقیامَ الْقاَّئِمینَ وَنَبِّهْنى فیهِ عَنْ نَوْمَةِ الْغافِلینَ وَهَبْ لى جُرْمى فیهِنیز همانند شب زنده داران و بیدارم کن در آن از خواب بیخبران و جنایتم را بر من ببخشیا اِلهَ الْعالَمینَ وَاعْفُ عَنّى یا عافِیاً عَنِ الْمُجْرِمینَ اى معبود جهانیان و درگذر از من اى درگذرنده
روشن شدن هر مفهوم، قبل از هر چیزی برای درک صحیح آن مفهوم می تواند کمک کند. سواد رسانه ای مشتکل از دو عبارت است: «سواد» و «رسانه».برگردیم به دوران کودکی و روزهای اول مدرسه، زمانی که به مدرسه می رفتیم تا «خواندن و نوشتن» را یاد بگیریم و دیگر «بی سواد» نباشیم. در مدرسه ابتدا حروف الفبا را یاد می گرفتیم؛ یعنی نسبت به شکل حروف، صدای آنها و نحوه نوشتن آنها «دانش» پیدا می کردیم. سپس «مهارت» کنار هم گذاشتن حروف و خواندن و هجّی کردن کلمات را یاد می گرف
بنام خالق عشق
 

دعاى روز اوّل
اَللّهُمَّ اجْعَلْ صِیامى فیهِ صِیامَ الصّاَّئِمینَ وَقِیامى فیهِخدایا قرار ده روزه ام را در این ماه روزه روزه داران واقعى و شب زنده داریم راقیامَ الْقاَّئِمینَ وَنَبِّهْنى فیهِ عَنْ نَوْمَةِ الْغافِلینَ وَهَبْ لى جُرْمى فیهِنیز همانند شب زنده داران و بیدارم کن در آن از خواب بیخبران و جنایتم را بر من ببخشیا اِلهَ الْعالَمینَ وَاعْفُ عَنّى یا عافِیاً عَنِ الْمُجْرِمینَ اى معبود جهانیان و درگذر از من اى در
سئو مربوط به رشد ارگانیک است و برای تهیه یک برنامه بازاریابی آنلاین و مؤثر ارگانیک ، مهم است که ما نه تنها به جستجوگرها نگاه کنیم بلکه برای بازاریابی محتوا و رسانه های اجتماعی نیز جستجو کنیم.الگوریتم SEO به طور مداوم در حال تغییر است. محتوای اجتماعی با سرعتی نگران کننده و روز به روز در حال افزایش است. از آنجا که مردم به طور مداوم برای تحقیق و تعامل به بسترهای رسانه های اجتماعی روی می آورند ، برای شرکتها و آژانس های برند مهم است که تفکر و حضور در
SMM ، ابزار جدیدی در عرصه تجارت ، در سالهای اخیر رشد امیدوار کننده ای را نشان داده است. جهان وب از او بهتر عمل می کند و رسانه های اجتماعی 100 درصد از تعطیلی بازار بیشتر از بازاریابی خارجی نشان داده اند. امروزه ، تقریباً 84٪ از بازاریاب های B2B از رسانه های اجتماعی به شکلی دیگر استفاده می کنند. صرف نظر از آنچه می فروشید و مخاطب هدف شما کیست ، استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان ابزاری برای بازاریابی روشی مطمئن برای رشد برند شما است!عدم حضور فعال در
مدیریت رسانه عبارت است از فرایند به کارگیری بهینه کلیه امکانات مادی، انسانی، تکنولوژیکی و غیره در جهت تولید، بازتولید و توزیع پیام‌های هدفمند در چارچوب نظام ارزشی پذیرقته شده که با هدف غایی اثرگذاری مطلوب بر مخاطبان صورت می‌گیرد. 
 
?? طاهر روشندل اربطانی، مفهوم شناسی مدیریت رسانه، 1385
رسانه مهم ترین ابزار قدرت نرم

 ⭕برای بیان این موضوع ابتدا باید قدرت و انواع آن را تعریف کنیم. 
«قدرت عبارت است از توان تحمیل اراده‌ی خود به طبیعت ،دیگران و خود»»
همه‌ی افراد در طول روز کم و بیش از قدرت استفاده می‌کنند. تنها ابزار،میزان و شیوه آن متفاوت است.
قدرت خود چند نوع دارد:
قدرت سخت: که همان قدرت و توان نظامی است.
قدرت نیمه سخت: که با استفاده از اعضای یک کشور، دولتی دست نشانده در آن کشور وجود آورده و از این طریق بر دولت، بازار و ارکان م
چرا مهدویت و رسانه؟

⭕️ چرا مهدویت و رسانه؟
 
اندیشه منجی‌گرایی، اندیشه‌ایست که با فطرت انسان گره خورده است. در زمان ما که نظریه‌ها و اندیشه‌ها به مقابله با هم برخاسته‌اند، اندیشه مهدویت شیعی که دارای ظرفیت و توانایی بالایی برای نجات و سعادت انسان است، مورد هجمه‌های سنگین و بی‌وقفه از سمت غرب و اندیشه‌های آن قرار گرفته است.
 
امروزه دشمن برای مقابله با اندیشه مهدویت، دیگر سراغ قدرت سخت نمی‌‌رود؛ بلکه راهکار مقابله را در قدرت نرم جس
چرا مهدویت و رسانه؟

⭕️ چرا مهدویت و رسانه؟
 
اندیشه منجی‌گرایی، اندیشه‌ایست که با فطرت انسان گره خورده است. در زمان ما که نظریه‌ها و اندیشه‌ها به مقابله با هم برخاسته‌اند، اندیشه مهدویت شیعی که دارای ظرفیت و توانایی بالایی برای نجات و سعادت انسان است، مورد هجمه‌های سنگین و بی‌وقفه از سمت غرب و اندیشه‌های آن قرار گرفته است.
 
امروزه دشمن برای مقابله با اندیشه مهدویت، دیگر سراغ قدرت سخت نمی‌‌رود؛ بلکه راهکار مقابله را در قدرت نرم جس
چرا مهدویت و رسانه؟
⭕️ چرا مهدویت و رسانه؟
اندیشه منجی گرایی، اندیشه ایست که با فطرت انسان گره خورده است. در زمان ما که نظریه ها و اندیشه ها به مقابله با هم برخاسته اند، اندیشه مهدویت شیعی که دارای ظرفیت و توانایی بالایی برای نجات و سعادت انسان است، مورد هجمه های سنگین و بی وقفه از سمت غرب و اندیشه های آن قرار گرفته است.
امروزه دشمن برای مقابله با اندیشه مهدویت، دیگر سراغ قدرت سخت نمی رود؛ بلکه راهکار مقابله را در قدرت نرم جستجو میکند. از ای
موریس در مورد سوالی که کوهن را عصبانی کرد می‌نویسد:
از او پرسیدم:" اگر پارادایمها واقعا قیاس‌ناپذیر باشند، چگونه تاریخ علم
ممکن است؟ آیا ما گذشته را تنها در پرتو زمان حاضر تفسیر نمی‌کنیم؟ آیا گذشته خارج
از دسترس ما نیست؟ در این فکر بودم که" هر یک از ما چگونه می توانیم بدانیم که
ماکسول چه افکاری داشت؟ و گفتم." مگر کسی که خود را خدا بداند؟ خودبزرگ‌بینی
که فلسفه‌ای را می‌سازد و معتقد نیست که خودش باید پیرو آن باشد.» او سرش را با دستانش
گرفت و گ
به نام خدا 
سلام
شاید رسانه خوبی هایی داشته باشد اما استفاده بیش از اندازه از آن باعث اتفاق هایی می‌شود.​​​​​​​
۱) اعتیاد به وسایلی همچون موبایل ، کامپیوتر ، ....
۲) جدایی از خانواده : استفاده زیاد از رسانه باعث می‌شود اوقات کمتری کنار خانواده باشیم و از انجایی که همه ما میدانیم رسانه فضای بسیار بزرگی است و جست و جو در آن  می تواند بی نهایت زمان بگیرد . این چنین که شود رجوع ما هم به رسانه بینهایت می‌شود .
۳) رسانه بعضی افراد را تنبل می کند
مفهومی به نام «آلودگی اطلاعاتی» یا (information pollution) یکی دیگر از چالش‌هایی است که جوامع در عصر ارتباطات با آن درگیرند. این مسئله از آنجا آغاز می‌شود که اطلاعات به وفور و بیش از حد نیاز دنیای پیرامون ما را احاطه کرده و سبب شده است که نتوانیم اطلاعات مفید و مورد نیاز خود را از اطلاعات زائد و نادرست باز شناخته و تحت فشار تکنیک‌های انتقال و القاء پیام، به مصرف کننده‌ صرف داده‌های سرازیر شده از خروجی رسانه‌ها تبدیل شویم.  
رسانه‌ها روزانه میلیون
سواد رسانه‌ ای یعنی چه؟!
روشن شدن هر مفهوم، قبل از هر چیزی برای درک صحیح آن مفهوم می تواند کمک کند. سواد رسانه ای مشتکل از دو عبارت است: «سواد» و «رسانه».برگردیم به دوران کودکی و روزهای اول مدرسه، زمانی که به مدرسه می رفتیم تا «خواندن و نوشتن» را یاد بگیریم و دیگر «بی سواد» نباشیم. در مدرسه ابتدا حروف الفبا را یاد می گرفتیم؛ یعنی نسبت به شکل حروف، صدای آنها و نحوه نوشتن آنها «دانش» پیدا می کردیم. سپس «مهارت» کنار هم گذاشتن حروف و خواندن و هجّ
تاثیر نور خورشید روی پرندگان
 بسیاری از پرنده داران هر کاری را برای شاداب و سالم نگه داشتن پرهای پرنده در اسارت می‌کنند. ما برایشان اسباب‌بازی می‌خریم، انواع غذا را برای کامل کردن رژیم غذای‌شان 
با هم میکس می‌کنیم، ساعت‌ها به فکر کردن برای پیدا کردن راهی برای ورزش‌شان صرف می‌کنیم و ما هر کاری را برای امنیت آنان می‌کنیم همزمان مطمئنم می‌شویم که از نظر
 فیزیکی و روحی شاد باشند. در کل بیشتر پرنده داران شبیه به والدین هستند – کاملا اشتی
هرجا صحبت از پول‌های کلان و فساد باشد، یقیناً گوشه‌ای از آن را صهیونیست‌ها اداره و رهبری می‌نمایند. به طور مثال «بنیاد راکفلر» از حامیان شرکت‌های بزرگ دارویی و آزمایشگاهی مثل «ابوت»، «اکسون‌موبیل» و «شورون» است. «روبرت مرداک» نیز به عنوان یکی از غول‌های رسانه‌ای دنیا از بزرگ‌ترین سهام‌داران شرکت‌های دارویی جهان است.
ادامه مطلب
مشاور پرورش شترمرغ
 
گروه های منطقه ای 
برخی طرفدار گروههای منطقه ای هستند چون مزرعه داران توسط یکدیگر حمایت می شوند. کار گروهی از هر لحاظ مفید است.
مزرعه داران همگی دارای مولد بوده و همه تخم شترمرغشان را به یک فرد تحویل می دهند.
هر مزرعه دار به طور چرخشی هر هفته تعدادی از جوجه ها را تحویل می گیرد. این بدین معنی است که مزرعه دار اول همه جوجه های هفته اول را تحویل می گیرد. مزرعه دار دوم همه جوجه ها را هفته دوم و ..، سیستم کاملا تعاونی است به طوری ک
حرفش تمام ذهنم را زیر و رو کرد. گفتم به نظر من الان تاثیرگذارترین مدیوم رسانه‌ای فضای مجازی و دوم سینماست. برای همین هم هست که فکر می‌کنم منبر امروز سینماست.
گفت اصلا این طور نیست. تنها ۷ درصد مخاطب سینما داریم و هر سال چند فیلم هستند که دائم دیده می‌شوند. اولین رسانه مدرسه و دوم منبر است. بعد از یک متخصصی که اسمش یادم نمانده و متخصص رسانه است نقل کرد: که مهم‌ترین و تاثیرگذارترین نوع رسانه ارتباط فیس تو فیس است.
انگار یک میز برای یک عمر چیده ب
روشن شدن هر مفهوم، قبل از هر چیزی برای درک صحیح آن مفهوم می تواند کمک کند. سواد رسانه ای مشتکل از دو عبارت است: «سواد» و «رسانه».برگردیم به دوران کودکی و روزهای اول مدرسه، زمانی که به مدرسه می رفتیم تا «خواندن و نوشتن» را یاد بگیریم و دیگر «بی سواد» نباشیم. در مدرسه ابتدا حروف الفبا را یاد می گرفتیم؛ یعنی نسبت به شکل حروف، صدای آنها و نحوه نوشتن آنها «دانش» پیدا می کردیم. سپس «مهارت» کنار هم گذاشتن حروف و خواندن و هجّی کردن کلمات را یاد می گرف
نکات بهداشتی برای روزه داران در ماه مبارک رمضان
بهترین شربت‌ها در ماه مبارک رمضان برای برطرف کردن عطش انسان شربت آبلیمو، شربت خاکشیر و شربت بیدمشک است بهتر است این شربت‌ها در سحر میل شوند.
زمان افطار تا سحر از عرقیات خنک مثل شاطره و کاسنی استفاده کنید تا حرارت کبد و قلبتان فروکش کند و تشنگیتان برطرف شود.
بدترین کاری که میتوانید با بدنتان انجام دهید نخوابیدن و خوردن مداوم از زمان افطار تا سحر استبهتر است شب‌های ماه مبارک رمضان زود بخوابی
سواد رسانه‌ ای یعنی چه؟!
روشن شدن هر مفهوم، قبل از هر چیزی برای درک صحیح آن مفهوم می تواند کمک
کند. سواد رسانه ای مشتکل از دو عبارت است: «سواد» و «رسانه».
برگردیم به دوران کودکی و روزهای اول مدرسه، زمانی که به مدرسه می رفتیم
تا «خواندن و نوشتن» را یاد بگیریم و دیگر «بی سواد» نباشیم. در مدرسه
ابتدا حروف الفبا را یاد می گرفتیم؛ یعنی نسبت به شکل حروف، صدای آنها و
نحوه نوشتن آنها «دانش» پیدا می کردیم. سپس «مهارت» کنار هم گذاشتن حروف و
خواندن و
آموزش ایلوستریتور اهمیت زیادی برای طراحای گرافیک داره و از این جهت که نگاه برداری به گرافیک داره میتونه نقش به سزایی توی خلق گرافیکای با کیفیت داشته باشه
این آموزش ایلوستریتور رسانه آموزشی مکتب تی وی به خوبی توی کمترین زمان ممکن میتونه شما رو به تموم اهدافتون برسونه و برای همین به همه ی دوست داران اون توصیش میکنیم
امید وارم که با استفاده از این آموزش ایلوستریتور بتونین به خوبی به تمام چیزایی که مدنظرتون هست برسین و یک گرافیست تمام عیار بش
سواد رسانه‌ ای یعنی چه؟!
 
 
روشن شدن هر مفهوم، قبل از هر چیزی برای درک صحیح آن مفهوم می تواند کمک کند. سواد رسانه ای مشتکل از دو عبارت است: «سواد» و «رسانه».برگردیم به دوران کودکی و روزهای اول مدرسه، زمانی که به مدرسه می رفتیم تا «خواندن و نوشتن» را یاد بگیریم و دیگر «بی سواد» نباشیم. در مدرسه ابتدا حروف الفبا را یاد می گرفتیم؛ یعنی نسبت به شکل حروف، صدای آنها و نحوه نوشتن آنها «دانش» پیدا می کردیم. سپس «مهارت» کنار هم گذاشتن حروف و خواندن و
دوره آموزشی سواد رسانه ای(مجازیار)به اطلاع همکاران محترم می رساند دوره آموزشی(مجازی) سواد رسانه ای با همکاری استانداری اصفهان در حال برگزاری است. علاقه مندان با مراجعه به سایت majazyar.ir ، اپلیکیشن مجازیار را بر روی تلفن همراه خود نصب نمایند.پس از شرکت در بخش آکادمی سواد رسانه ای(شامل 9 درس)در پایان محتوای آموزشی هر مبحث بازخورد و آزمون می باشد.در بخش اطلاعات فردی مشخصات خود را به دقت ثبت نمایید، براساس اطلاعات ثبت شده گواهی تایید دوره توسط است
به نام خدا 
سلام
شاید رسانه خوبی هایی داشته باشد اما استفاده بیش از اندازه از آن باعث اتفاق هایی می‌شود.
۱) اعتیاد به وسایلی همچون موبایل ، کامپیوتر ، ....
۲) جدایی از خانواده : استفاده زیاد از رسانه باعث می‌شود اوقات کمتری کنار خانواده باشیم و از انجایی که همه ما میدانیم رسانه فضای بسیار بزرگی است و جست و جو در آن  می تواند بی نهایت زمان بگیرد . این چنین که شود رجوع ما هم به رسانه بینهایت می‌شود .
۳)  رسانه بعضی افراد را تنبل می کند : اگر بیش از
سواد رسانه‌ ای یعنی چه؟!

روشن شدن هر مفهوم، قبل از هر چیزی برای درک صحیح آن مفهوم می تواند کمک
کند. سواد رسانه ای مشتکل از دو عبارت است: «سواد» و «رسانه».
برگردیم به دوران کودکی و روزهای اول مدرسه، زمانی که به مدرسه می رفتیم
تا «خواندن و نوشتن» را یاد بگیریم و دیگر «بی سواد» نباشیم. در مدرسه
ابتدا حروف الفبا را یاد می گرفتیم؛ یعنی نسبت به شکل حروف، صدای آنها و
نحوه نوشتن آنها «دانش» پیدا می کردیم. سپس «مهارت» کنار هم گذاشتن حروف و
خواندن
 جزوه حقوق رسانه دکتر باقر انصاری همراه تست
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
بایگانی‌های کتاب های دانشگاهی - صفحه ۶ از ۱۶ - پی دی اف کتابpdfketab.com › page Translate this page خلاصه کتاب حقوق رسانه دکتر باقر انصاری. تعداد صفحات خلاصه : 87. + به همراه جزوه دستنویس دانشجو از مباحث مهم درس حقوق رسانه در حجم ۴۸ صفحه. + به همراه جزوه ... حقوق رسانه | دکتر باقر انصاری | سمت - هوالوکیلwww.hovalvakil.com › Product ›
سواد رسانه‌ ای یعنی چه؟!
روشن شدن هر مفهوم، قبل از هر چیزی برای درک صحیح آن مفهوم می تواند کمک کند. سواد رسانه ای مشتکل از دو عبارت است: «سواد» و «رسانه».برگردیم به دوران کودکی و روزهای اول مدرسه، زمانی که به مدرسه می رفتیم تا «خواندن و نوشتن» را یاد بگیریم و دیگر «بی سواد» نباشیم. در مدرسه ابتدا حروف الفبا را یاد می گرفتیم؛ یعنی نسبت به شکل حروف، صدای آنها و نحوه نوشتن آنها «دانش» پیدا می کردیم. سپس «مهارت» کنار هم گذاشتن حروف و خواندن و هجّ
 
امروزه با افزایش تاثیری که رسانه ها بر ما می گذارند و همچنین افزایش آثار مخرب و زیانبار آنها یادگیری سواد رسانه و همچنین فنون اقناع رسانه ای برای همه ما لازم است تا بتوانیم با دانستن آنها به اهداف رسانه ها پی برده و به عنوان یک مخاطب فعال ، نه منفعل ، راحت تحت تاثیر رسانه ها قرار نگیریم. پس ازاین به بعد بیشتر به موضوع سواد رسانه در وبلاگ خواهیم پرداخت...
اقناع چیست ؟
زندگی بدون ارتباط و تفهیم و تفاهم با دیگران امکان ندارد و لازمه آن نیز تبادل
تاثیر ساخت اپ خبرخوان بر رسانه ها
با گسترش عصر ارتباطات دیجیتال و کاهش نقش روزنامه های کاغذی در اطلاع رسانی، خبر نیز به یک کد دیجیتال تبدیل شده است که با ساخت اپ موبایل به راحتی در دسترس تمام اقشار جامعه قرار می گیرد. در چند سال اخیر بیشتر رسانه های خبری معتبر با طراحی اپلیکیشن خبررسان توانسته اند ارتباطی نزدیک و هوشمندانه ای با مخاطبان خود ایجاد کنند و به صورت شبانه روز اطلاعات و اخبار جهان را در دسترس آنها قرار دهند. 
ادامه مطلب
سواد رسانه‌ ای یعنی چه؟!
 
 
روشن شدن هر مفهوم، قبل از هر چیزی برای درک صحیح آن مفهوم می تواند کمک کند. سواد رسانه ای مشتکل از دو عبارت است: «سواد» و «رسانه».برگردیم به دوران کودکی و روزهای اول مدرسه، زمانی که به مدرسه می رفتیم تا «خواندن و نوشتن» را یاد بگیریم و دیگر «بی سواد» نباشیم. در مدرسه ابتدا حروف الفبا را یاد می گرفتیم؛ یعنی نسبت به شکل حروف، صدای آنها و نحوه نوشتن آنها «دانش» پیدا می کردیم. سپس «مهارت» کنار هم گذاشتن حروف و خواندن و
یکی از خیانت‌هایی که رسانه -در عنوان کلی خودش- خواسته یا ناخواسته مرتکب شد این بود که
چیزهایی رو به کسانی رسوند که مطلقا اهلیتش رو نداشتن.
اونایی که جلوی این نامحرم -حالا دیگه- همه‌جاموجود حجاب می‌کنن
یه چیزی حالیشونه، منم که نمی‌فهمم.
سواد رسانه‌ ای یعنی چه؟!
 
 
روشن شدن هر مفهوم، قبل از هر چیزی برای درک صحیح آن مفهوم می تواند کمک کند. سواد رسانه ای مشتکل از دو عبارت است: «سواد» و «رسانه».برگردیم به دوران کودکی و روزهای اول مدرسه، زمانی که به مدرسه می رفتیم تا «خواندن و نوشتن» را یاد بگیریم و دیگر «بی سواد» نباشیم. در مدرسه ابتدا حروف الفبا را یاد می گرفتیم؛ یعنی نسبت به شکل حروف، صدای آنها و نحوه نوشتن آنها «دانش» پیدا می کردیم. سپس «مهارت» کنار هم گذاشتن حروف و خواندن و
 
نویسنده : دکتر سید بشیر حسنی - حسین حق پناه
تصویرگر : سعید شفیعی
ویراستار : زهره جعفری
ناشر : کتاب رواق اندیشه
توضیحاتی پیرامون کتاب :
نویسنده در این کتاب، به عمد، از فضای علمی و تخصصی رسانه و ارتباطات خارج شده و متناسب با نیاز عامه مردم، به عنوان مخاطب اصلی «نهضت سواد رسانه ای»، محتوای خود را با بیانی ساده و روان، اما در قالبی جذاب و متفاوت ارائه کرده است.در بخش ابتدایی کتاب، مقدماتی در مورد سواد رسانه ای و لزوم پرداختن به «نهضت سواد رسانه ای
۲۶۹۳ - «امید دانا» فعال رسانه‌ای مخالف جمهوری‌اسلامی در کانادا، پس از بررسی اکانت رسانه‌های ضدایرانی در توییتر، با بیان اینکه ۷۰ تا ۸۰ درصد فالورهای رسانه‌های مخالف جمهوری اسلامی در توییتر جعلی هستند، گفت: “۷۰ % دنبال‌کنندگان «بی‌بی‌سی فارسی»، ۶۴% «صدای آمریکا»، ۶۶% «رادیو فردا»، ۶۱% اکانت «وزارت خارجه آمریکا به فارسی» و ... فیک هستند، اما تقریبا ۱۰۰% فالورهای حامیان جمهوری اسلامی واقعی هستند.”منبع: www.tiny.cc/mzdr127
دانلود فایل اصلی 
با توجه ب وضعییت امروزی ایران و عادت کردن مردم ب زندگی در حد یک نان برای خانواده تصمیم گرفتم این رسانه داخلی و تمامی رسانه هایی که با جمهوری اسلامی () در ارتباط هستند را ترک کنم 
 
میخواستند ما را دفن کنند غافل از اینکه خودمان بذریم 
روشن شدن هر مفهوم، قبل از هر چیزی برای درک صحیح آن مفهوم می تواند کمک
کند. سواد رسانه ای مشتکل از دو عبارت است: «سواد» و «رسانه».
برگردیم به دوران کودکی و روزهای اول مدرسه، زمانی که به مدرسه می رفتیم
تا «خواندن و نوشتن» را یاد بگیریم و دیگر «بی سواد» نباشیم. در مدرسه
ابتدا حروف الفبا را یاد می گرفتیم؛ یعنی نسبت به شکل حروف، صدای آنها و
نحوه نوشتن آنها «دانش» پیدا می کردیم. سپس «مهارت» کنار هم گذاشتن حروف و
خواندن و هجّی کردن کلمات را یاد می
سواد رسانه‌ ای یعنی چه؟!
 
 
روشن شدن هر مفهوم، قبل از هر چیزی برای درک صحیح آن مفهوم می تواند کمک کند. سواد رسانه ای مشتکل از دو عبارت است: «سواد» و «رسانه».برگردیم به دوران کودکی و روزهای اول مدرسه، زمانی که به مدرسه می رفتیم تا «خواندن و نوشتن» را یاد بگیریم و دیگر «بی سواد» نباشیم. در مدرسه ابتدا حروف الفبا را یاد می گرفتیم؛ یعنی نسبت به شکل حروف، صدای آنها و نحوه نوشتن آنها «دانش» پیدا می کردیم. سپس «مهارت» کنار هم گذاشتن حروف و خواندن و
بازاریابی رسانه های اجتماعی راهی قدرتمند برای مشاغل در همه ابعاد برای دستیابی به چشم انداز و مشتریان است. مشتریان شما از طریق رسانه های اجتماعی در حال تعامل با برندها هستند و اگر از طریق سیستم عامل های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر ، اینستاگرام و پینترست مستقیماً با مخاطبان خود صحبت نمی کنید ، گمشده اید! بازاریابی عالی در رسانه های اجتماعی می تواند موفقیت چشمگیری را برای تجارت شما به ارمغان آورد ، ایجاد مدافعان اختصاصی برند و حتی راهنمای
سواد رسانه‌ ای یعنی چه؟!
روشن شدن هر مفهوم، قبل از هر چیزی برای درک صحیح آن مفهوم می تواند کمک کند. سواد رسانه ای مشتکل از دو عبارت است: «سواد» و «رسانه». برگردیم به دوران کودکی و روزهای اول مدرسه، زمانی که به مدرسه می رفتیم تا «خواندن و نوشتن» را یاد بگیریم و دیگر «بی سواد» نباشیم. در مدرسه ابتدا حروف الفبا را یاد می گرفتیم؛ یعنی نسبت به شکل حروف، صدای آنها و نحوه نوشتن آنها «دانش» پیدا می کردیم. سپس «مهارت» کنار هم گذاشتن حروف و خواندن و هجّی
سواد رسانه ا ی
سواد رسانه‌ای(
Media Literacy) مجموعه‌ای از مهارت‌های قابل یادگیری است که به توانایی
دسترسی، تجزیه و تحلیل و ایجاد انواع پیام‌های رسانه‌ای اشاره دارد و یک
مهارت ضروری در دنیای امروزی به شمار می‌رود.افراد، با سواد رسانه‌ای
قادر به کشف پیام‌های پیچیده‌ی موجود در محتوای تلویزیون، رادیو،
روزنامه‌ها، مجلات، کتاب‌ها، بیلبوردهای تبلیغاتی، اینترنت و سایر
رسانه‌های مستقل خواهند شد.اکنون سواد رسانه‌ای به عنوان یکی از
کارآمدت
خرید و فروش خودرو پس از مسکن مهمترین انتخاب افراد برای خرید می‌باشد‌، چراکه بیشترین بهای پرداختی را بعد از مسکن دارد و امروزه خودرو یک نیاز مبرم برای افراد است که طبیعتاً امنیت و رفاه نیز جزو پارامترهای مهم آن خواهد بود.
 
شاید بتوان خودرو را یکی از محصولات گران قیمت و در بعضی موارد لوکس ( در ایران ) به حساب آورد  چرا که خرید این کالا نیازمند صرف بخش زیادی از درآمد مصرف کننده ی ایرانی است و در برخی موارد هم مشتری برای خرید خودرو مجبور به دریا
از ساعات اولیه ی امروز، تماشاگر انتشار شایعه هایی از سوی برخی رسانه ها مبنی بر احتمال تصاحب اچ جای پا(HP) توسط زیراکس (Xerox) بودیم. داخل پی نشر شایعه های موردبحث، اچ اثر ساعاتی پیش بیانیه ای را به رخ عمومی منتشر و اطلاع دادن کرد که مذاکرات بین این شرکت و زیراکس هم حالا در سیلان است. اچ پی می گوید در نهایت تصمیمی را اتخاذ خواهد کرد که به نفع سهام داران کامل خواهد شد. رسانه ی وال استریت ژورنال امروز گزارش جنجالی جدیدی را منتشر کرد و مدعی شد زیراکس ب
پارک جنگلی خشکه دارانجنگل های بکر خشکه داران تنکابن با پوشش های اختصاصی به موزه بکر مورخ ارگانیک غرب مازندران مبدل شده که پذیرای گردشگران است . این حوزه‌ حفاظت شده که 120 متر با دریا مسافت داراست , به‌عنوان صرفا بیشه جلگه‌ای و بکر از نهایی بازمانده‌های اکوسیستم‌های جنگلی جلگه‌ای شمال جمهوری اسلامی ایران به‌شمار میرود . در لبه این ناحیه هم یک موزه تاریخی ارگانیک ساخت شده که در مجموعه‌ای , تاکسیدرمی حیوان ها وحشی شمال 
 
توضیحات فایل
دریافت پرسشنامه سواد رسانه ای
پرسشنامه استاندارد محقق ساخته سواد رسانه ای توسط فلسفی در سال ۱۳۹۳ ساخته شده و دارای ۵ مولفه و ۲۰ سوال می باشد و داری طیف لیکرت خیلی زیاد تا خیلی کم می باشد.
تعریف مفهومی متغیر پرسشنامه
سواد رسانه ای: سواد رسانه ای مجموعه دیدگاه ها و مهارت ها درباره کنترل مخاطب بر خود به هنگام مواجهه با رسانه است. به بیان دیگر سواد رسانه ای تفسیر آگاهانه فرد از مفاهیم پیام های رسانه ای است (پاتر,۱۳۹۱؛ به نقل از فلسف
دامان گوده مره تنگ بومه گیله لایداران خاله جی مره سنگ بومه ی گیله لایمی تیلیفه مار می جنگ بومه ی گیله لایمره تو بزه ی مره تو بزه ی گیله لایتی خواب رگه ده داس بزنه ای ده داس بزنه ای... گیله لای جاننه تنها تی چوشم باران ببارست گیله لایمرغ و ماهی مره زار بناله ست گیله لایداران چو جی خون بکله ست گیله لایمره تو بزه ی مره تو بزه ی گیله لایتی خواب رگه ده داس بزنه ای ده داس بزنه ای... گیله لای جانمو خواستی تره خوشبخت بوکونم گیله لایتی جانه تازه رخت دوکونم
اوندفعه ای که به قصد بیمارستان لقمان اشتباهی سوار سرویس بیمارستان امام حسین شدمتو راه یه جایی و دیدم سر درش نوشته بود بنیاد فرهنگی هنری رسانه ایه بیان....دقیقا مطمئنم نیستم سردرش عین همین عبارت بود یا نه ولی مطمئنم رسانه ای و بیان توش بود؛) و بعدش لبخند زدم؛)
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از هنر زندگی :  اثرات رسانه بر تربیت فرزندان و نوجوانان از جانب خانواده ها امروزه تبدیل به یک نگرانی شدید شده است. بسیاری از والدین برای دور کردن فرزندانشان از رسانه های مجازی تلاش های ناموفقی داشته اند. با پیشرفت علم و نیاز به دسترسی به کسب اطلاعات کودکان نیز به این شبکه ها دسترسی پیدا می کنند. از طرفی به دلیل کامل نشدن رشد شناختی و توانایی های قضاوتی کودکان
ادامه مطلب
صنعت سرگرمی (Entertainment Industry)
صنعت سرگرمی همان طور که از نامش پیداست به صنایعی که در حوزه سرگرمی فعالیت می کنند اطلاق می شود. در واقع، به شرکت های رسانه ای (رسانه های جمعی یا وسایل ارتباط جمعی مانند رادیو، تلویزیون و غیره ...) اشاره می کند که به توزیع و تولید سرگرمی های رسانه ای می پردازند. وجه مشترک همه اینها فعالیت در فروش یا سود بردن از ارائه آثار خلاقانه خدماتی است که توسط فیلمنامه نویسان، موزیسین ها، ترانه ساز ها و سایر هنرمندان ارائه می شود.
ا
پرورش شتر مرغ یکی از کارهایی ست که حتما درباره آن شنیده یا خوانده اید چراکه این سالها بحث آن داغ شده و اکثرا میگویند بسیار پولساز است! اما آیا واقعا همینطور است؟ اگر بیشتر درباره آن جستجو کنیم میبینیم کسانی هم هستند که در این کار متحمل ضررهای بزرگی شده اند! پس راه چاره چیست؟ با خواندن این مقاله میتوانید به خوبی ارزیابی کنید که این کار برای شما مناسب است یا نه؟ آیا میتوانید با این کارآفرینی به ثروت آفرینی هم برسید؟ جواب سوالاتتان را در این مق
چگونه در مسافرت ها بهترین و بد ترین رستوران را از هم تشخیص دهیم؟!
سعی کنید وارد رستوران هایی که مقابل آنها اتوبوس پارک کرده نشوید! یک قانون بین المللی بین راننده های اتوبوس و رستوران داران بین راهی وجود دارد که میگه: مسافر از شما… و غذا، سیگار رایگان برای راننده ها و شاگردان اتوبوس و همچنین شستشوی رایگان اتوبوس از ما ..
به عبارتی مسافران قربانی خدمات رایگانی که رستوران داران به راننده های اتوبوس می دهند، می شوند
ولی بی شک موقع سفر رستوران
نژاد گوسفند رومانوف به خاطر ویژگی زایش های متوالی و پر تعداد از نژادهایی به شمار می رود که مورد استقبال گله داران سراسر دنیا قرار گرفته است. این نژاد خاص به خاطر ویژگی های فیزیکی که دارد و همچنین گوشتی بودنش استفاده های فراوانی برای پرورش دهندگان گوسفند داشته و همین عامل سبب شده تا صاحبان گله از قوچ رومانوف برای اصلاح گله های خود کمک بگیرند. در این مقاله قصد داریم نژاد گوسفند رومانوف را به شما معرفی کنیم و ویژگی های آن ها را بررسی نماییم.
خری
مشاوره پرورش شتر مرغ
 
 
پرورش شتر مرغ یکی از کارهایی ست که حتما درباره آن شنیده یا خوانده اید چراکه این سالها بحث آن داغ شده و اکثرا میگویند بسیار پولساز است! اما آیا واقعا همینطور است؟ اگر بیشتر درباره آن جستجو کنیم میبینیم کسانی هم هستند که در این کار متحمل ضررهای بزرگی شده اند! پس راه چاره چیست؟ با خواندن این مقاله میتوانید به خوبی ارزیابی کنید که این کار برای شما مناسب است یا نه؟ آیا میتوانید با این کارآفرینی به ثروت آفرینی هم برسید؟ جوا
باسلام. بنده احسان شاه سنائی، شاعر، منتقد ادبی، مترجم متون انگلیسی وفعال جهبه فرهنگی و سواد رسانه، از شهر اصفهان و با افتخار گویم که پاسدار ارزش های انقلاب و دفاع مقدس در جنگ رسانه ای علیه انقلاب مقدس سال ۵۷ می باشم.
و آنچه مهم است این است که همه ما سربازان گردان سید علی خامنه ای و لشکر مهدی موعود هستیم.
ما برای ایجاد گفتمان تمدن اسلامی نیاز به سخنگو و رسانه و تشکیلات داریم.
• باید در جبهه‌ی انقلاب کسانی باشند که بعنوان سخنگوی مبانی و معارف و اهداف انقلاب اسلامی، مطرح باشند. همچنان که مثلا سخنگوی فلان نهاد، مرجع روشنگری نسبت به مسائل و رخدادهای آن نهاد است، جبهه‌ی انقلاب هم به سخنگویانی اینچنین نیاز دارد.
• مساله دوم رسانه است. جبهه‌ی انقلاب علاوه بر سخنگویان آموزش دیده و توجیه شده، نیاز به رسانه‌ی رسانا هم دارد. رسانه اگر ابتر و یا ضعیف
رسانه خبری تحلیلی آرما با هدف اطلاع‌رسانی و با تأکید بر سه رکن سرعت، صحت و جامعیت آغاز به کار کرد. آرما یک رسانه مستقل متن‌محور است که توسط جمعی از دانشجویان و فعالان اجتماعی شهرستان لنجان پایه‌گذاری شده است.



ادامه مطلب
#خلاصه_کتاب:  تولید علم و علوم انسانی 
از دکتر #ابراهیم_فیاض
بخش سوم: مردم شناسی دینی فلسفه

عقلانیت اسلامی اجتماع محور است
 به این معنا که در کنار مال آبرو و جان را مبنا قرار می‌دهد. بنابراین هدف‌مند و اخلاق‌محور نیز هست.
چون عموم مردم را در نظر می‌گیرد عدالت مبنای اخلاق آن قرار  دارد که فطری و بر اساس آرای مشهور حسن و قبحی و عرفی است . عرف است که می‌گوید مصداق تعریف عدالت که «هر چیز را در جای خود قرار دادن است» به چه ترتیب است و چون بر مبنی ت
قیمت سهام بعد از تقسیم سود چه تغییری میکند؟
 
 
یکی از ویژگی‌های مثبت بورس و بازار سرمایه، شفافیت آن است. هر شرکتی که در این بازار فعالیت دارد باید سالانه یک مجمع تشکیل دهد، درباره عملکرد یک‌ساله خود گزارشی ارائه کند و در مورد مسائلی مانند تقسیم سود تصمیم بگیرد. قیمت سهام بعد از تقسیم سود تغییر می‌کند و این مسئله روی تصمیماتی که سهام‌داران می‌گیرند تأثیر خواهد گذاشت. معمولاً سهام‌داران ترجیح می‌دهند هر چه زودتر بازده نقدی سرمایه‌گذار
خطر حیوانات درنده برای گله داران)
 
تذکری مهم برای دامپروران  :
گوسفندان برای قشر روستایی و عشایری جزو دارایی های ارزشمند آنها به شمار می آید . نگهداری و پرورش صحیح و درست آنها برای این دسته از افراد بسیار حائز اهیمت می باشد به طوری که وارد آمدن هر گونه آسیبی به این حیوانات ، آسیب به معیشت و زندگی شان می باشد.
امروز قصد داریم درباره سگ هایی که برای حفاظت از گله خود استفاده می کنید نکته ای را ذکر کنیم که کم تر کسی به آن توجه دارد .
سگ به صورت کلی ح
آموزش تفکر انتقادی در رسانه
معیار و محک هر برنامه آموزش سواد رسانه ای،
مواجهه انتقادی دانش آموزان در استفاده و فهم شخص خودشان از رسانه است، تا
بتوانند اطلاعات دریافتی از رسانه‏‌‌های مختلف را رمزگشایی کرده و توانایی
داوری مستقل خود درباره محتوای رسانه‏‌ها را ارتقا بخشند.آموزش‏‌‌های
مبتنی بر رایانه، اینترنت و آموزش‏‌‌های مبتنی بر وب پارادایم-های جدید و
محصول فناوری اطلاعات هستند که بشریت را به سمت نوعی انقلاب بزرگ آموزشی
سوق می
سواد رسانه‌ ای یعنی چه؟!
 
 
روشن شدن هر مفهوم، قبل از هر چیزی برای درک صحیح آن مفهوم می تواند کمک کند. سواد رسانه ای مشتکل از دو عبارت است: «سواد» و «رسانه».برگردیم به دوران کودکی و روزهای اول مدرسه، زمانی که به مدرسه می رفتیم تا «خواندن و نوشتن» را یاد بگیریم و دیگر «بی سواد» نباشیم. در مدرسه ابتدا حروف الفبا را یاد می گرفتیم؛ یعنی نسبت به شکل حروف، صدای آنها و نحوه نوشتن آنها «دانش» پیدا می کردیم. سپس «مهارت» کنار هم گذاشتن حروف و خواندن و
به نام او
سلام قصد دارم چند تا کتاب خوب معرفی کنم .       ١) مطالعات رسانه در نظام یادگیری .   نویسنده : مریم حق شناس و هانیه عظیم زادگان      ٢) چگونه هوشمندانه از رسانه های نوین استفاده کنیم ؟    نویسنده : بهاره فتح أبادی   ٣) شهروند نمونه در اینترنت و شبکه های اجتماعی.    نویسنده : خلیل هیبتی             ٤) سبک زندگی در فضای  مجازی و شبکه های اجتماعی.     نویسنده : علی محمد رجبی   ٥) أسیب های اجتماعی فضای مجازی.   نویسنده : علی محمد رجبی
نویسن
محققان ساختار سه بعدی یک مجموعه پروتئینی درگیر در بینایی مهره داران را با وضوح اتمی حل کرده اند، یافته ای که پیامدهای گسترده ای برای درک ما در مورد فرآیندهای سیگنالینگ بیولوژیکی و طراحی بیش از یک سوم از داروهای امروز در بازار دارد.
 
ادامه مطلب
خب از همین تریبون اعلام میکنم آزمون توشهری قبول شدم و به جمع گواهینامه‌داران پیوستم :))))
خیلیم خوشحالم. تابستونم بی‌ثمر نموند. 
همیشه از رانندگی میترسیدم. واقعا خوشحالم که توو دو ماه کلاس هام رو رفتم و اونقدر یاد گرفتم که دفعه ی دوم با وجود یه افسر سختگیر و جدی قبول شدم :) الان چشمام قلبیه  :)))
 
چند تا چیز دیگه هم هست که باید بنویسم ، حالا میام مینویسم بعدا.
 
 
 
دیروز حسب اتفاق به خیریه رفتم
وجناب آقای تاجی را دیدم.ازهمت بلندش
شادمان بودم واز دیدارش خوشحال وخشنود.به واسطه کارم وشغلم به دنبال
اطلاعات تکمیلی بودم برای کار رسانه ای
تا شاید بزرگ مردان دیگری هم بپاخیزند
و....جان کلام اینکه جناب آقای تاجی اجازه کار رسانه ای(خبری) را به حقیر
ندادند وفرمودند.کار برای رضای خدا هر
چه مخفی تر بهتر ....
جالبتر آنکه ایشان از پخش خبر کار نیکشان در فضای مجازی هم بی اطلاع
بودند و....
آخرین خادم رسانه ملی در واحد خبر
متق

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

منطق نوین