نتایج جستجو برای عبارت :

خنداننده

وقتی  دخترها و خانمهای توانا را میبینم که تواناییهای خاصشان را در کنار خیلی از محدودیت هایشان بال و پر میدهند و اوج میگیرند، من هم احساس غرور میکنم.
اما اینکه خانمها در هر عرصه ای بال و پر بگیرند خیلی جاها به دلم نمی نشیند.
و یکی از آن جا ها حضور خانمها برای استند آپ است.
خنده ام که نمیگیرد هیچ، دوست ندارم تماشا هم کنم.
و صد البته که این حس من است و درست و غلط ندارد.
حس میکنم به آن مقام ناز، این حجم از طنازی نمی آید.
در برنامه خندوانه 11 خرداد چه گذشتبرنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان شب گذشته 11 خرداد 1397 ساعت 23 روی آنتن شبکه نسیم رفت. رامبد جوان شبی متفاوت و شلوغ را در خندوانه سپری کرد. ارژنگ امیرفضلی که چند شبی است در خندوانه حضور دارد شب گذشته نیز مهمان این برنامه بود و رامبد جوان را در اجرا همراهی میکرد. بهزاد قدیانلو و محمد معتضدی که با عنوان گروه صدا سیما در بخش خنداننده شو حضور داشتند در این برنامه از خندوانه اجرای متفاوتی را به نمایش گذاشتند.
ادامه
"غرغرانه"داشتم کلمات کلیدی توی وبلاگم رو نگاه می کردم، یهو نگاهم افتاد به "خنداننده شو"
یادم افتاد من همین ۸ مرداد امسال، این برنده خنداننده شو، یعنی "*** *****" رو تو فرودگاه مشهد دیدم. یعنی اولش ندیدمش! خیلی اتفاقی نشسته بودم روی صندلی‌‌ای که اون و پدر و مادرش روبروم نشسته بودند. بعد از چند دقیقه متوجهش شدم. البته هرچی فکر می‌کردم اسمش یادم نمی‌اومد. ولی خوب یادم بود که چقدر از پدرش توی استندآپ‌هاش گفته بود!!!
پدرش خیلی جدی بود... خیلی.... و یه خط
تو فصل قبلی خندوانه و سری مسابقات خنداننده شو مسابقه ای بین وحید رحیمیان و آیت بی غم برگزار شد.
اونهایی که این مسابقه رو دیدند میدونند که یه طرف وحید رحیمیان بود که اجرای ضعیفی داشت و با کوچکترین اتفاق تمرکزش رو از دست میداد و طرف دیگه آیت بی غم که اجرای قابل قبولی داشت.
ما ملت شریف ایران چه کردیم؟
مثل همیشه یه انتخاب احساسی داشتیم و حق آیت بی غم رو ضایع کردیم و نتیجه انتخابمون آدمی بود که در مرحله بعدی حذف میشه.
غرض از این همه مقدمه چینی خواست
سلام
این مدت هم سرم تا حدی شلوغ بود و هم از سر یه ترسی نمی‌نوشتم اینجا! کارای مدرسه ریخته بود رو هم و همه چیز از اون نظم اولیه خودش در اومده بود، همون نظمی که فکر می‌کنم برای موفق بودنم قطعن لازمه... من ندارمش و فقط سعی می‌کنم اداشو دربیارم! باز هم موفق نیستم... این دردناکه:|
البته اینم بگم که به عقیده بنده که هنوز مرداده. وسطای مرداد هم هست:) مرداد که نباید انقدر زود تموم میشد... این چه وضعیه؟
۱
یه روز بهمون گفتن فلانی بهمانی و اون یکی معینتون نستر
 
از چارلی چاپلین نقل قولی هست که میگه زندگی در نمای کلوزآپ تراژدیه و در نمای لانگ شات کمدی. وقتی به این نقل قول دقت میکنیم میبینیم  خیلی شبیه کاریه که یه کمدین انجام میده، در واقع یه استنداپ کمدین با موضوعات جدی که تو زندگی مردم اتفاق میفته بطور خلاقانه ای بازی میکنه و اونا رو بهم مربوط میکنه و به شما نشون میده زندگی چقدر میتونه شبیه به یه شوخی خنده دار باشه.
 در اینجا فهرستی از 5 کمدین معروف که در عرصه کمدی و طتز درخشیده اند را آورده ایم. این

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تهیه نقشه utm در کرج