نتایج جستجو برای عبارت :

جام فوتسال دهستان کمبل سلیمان

مسابقات لیگ فوتسال دهستان کمبل با حضور سرپستان ۹ تیم در منزل شخصی سلیمان باهویی قرعه کشی شد
گروه ۱
امید وشنام .اتحاد وشنام . کمبل بالاد . کمبل سلیمان
گروه ۲
امید دمبدف . پرومی . جوانان کمبل محمد عظیم .مکران گورانکش .  پلانی
روابط عمومی دهستان کمبل 
@kambelfootball
تیم کمبل پرومی قهرمان لیگ و جام حذفی دهستان کمبل در سال  ۹۷

◀توپ چی های لیگ
الیاس نامدار
کمال پاژخ
مازیار میرزهی
رستم نامدار
یحیی پاژخ
◀داوران
سعید حبیبی
ندیم شیخزاده
داود ازادیان
محمود هاشمزهی
ناصر ایاز
رشید ایاز
امید هاشمزهی
رسول هوت
ناصر بلوچ
امین ایاز
مسلم اشنود
نوید پیرایی
اشنا
ذاکر خلیلی فر
منصور پاداش
عمر میهن دوست

♻مسئول اجرایی
دلمراد هوت
◀اقای گل لیگ دهستان کمبل
رحیم بخش بلوچزاده
بهترین بازیکن
خلیل بلوچ
بهترین دروازبان لیگ
بازیهای تیم منتخب کمبل در جام فوتبال ندکان۹۷-۹۸
بازی شماره 1⃣
پایگاه وعثمان بازار   -   منتخب کمبل
یکشنبه1397/12/12
15:00

بازی شماره 2⃣
منتخب کمبل   -    دهیاری سرگان
سه شنبه1397/12/21
15:00

بازی شماره 3⃣
منتخب کمبل   -     اتحاد تلنگ
چهارشنبه1398/1/7
16:00

بازی شماره 4⃣
ساحل پتی   -     منتخب کمبل
جمعه 1398/1/16
16:00
✍روابط عمومی دهستان کمبل
https://t.me/kambelFootball
*سلامتی بزرگترین نعمت خداست*
حَسوِدِ عزیز ان شاالله سلامتی کامل و عاجل خداوند منان نصیب بفرمایید
و ما نیز قلبهایمان با صانحه ای که پیش اومد اندوهگین شد 
واین بار دستهیامان را بخاطر تو ب سمت خدا بالا میبریم 
التماس دعا برای دوست و هم بازی مهربانم 
روابط عمومی فوتبال دهستان کمبل
  https://t.me/kambelFootball
شهرستان کاشمر روستای رزق آباد - ترشیز اسپرت
نوزدهمین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان روستایی روباز روستای رزق آباد دهستان بالاولایت بخش مرکزی کاشمر با حضور 10 تیم از روستا در زمین ورزشی روباز زیر نور روستا در حال برگزاری است.

ادامه مطلب
کمیته فوتسال خراسان رضوی در نظر دارد به منظورمعرفی باشگاه های فعال در رشته فوتسال و تجدید خاطره از هر باشگاه عکس تیمی به همراه اسامی کادر فنی و بازیکنان تیم‌ها را در این گروه بارگذاری نماید.شایان ذکر است به ترتیب رده های سنی و اولویت تیم‌های لیگ برتری اینکار انجام خواهد شد.
نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال ...؛#پلی_اف✒️■ دو تیم گیتی پسند و سن ایچ ساوه ، دقایقی قبل به مصاف هم رفتند .سن ایچی که به نوعی خط قرمز فرش آرا از جمله مرتضایی مدیر عامل این تیمشده است ...!!!مرتضایی اعلام کرده بود ، بدلیل  اعتراض و شکایتش نسبت به گل دقایق پایانی فرش ، اگر به این موضوع رسیدگی نشود ، و تصمیمی درباره ساوه ای ها گرفته نشود، برای همیشه از فوتسال کناره گیری میکند ...!!!¤ و اما حالا باید منتظر بود و دید ، باتوجه به حضور سن ایچ در دیدار پلی آف مقا
نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال ...؛#پلی_اف✒️■ دو تیم گیتی پسند و سن ایچ ساوه ، دقایقی قبل به مصاف هم رفتند .سن ایچی که به نوعی خط قرمز فرش آرا از جمله مرتضایی مدیر عامل این تیمشده است ...!!!مرتضایی اعلام کرده بود ، بدلیل  اعتراض و شکایتش نسبت به گل دقایق پایانی فرش ، اگر به این موضوع رسیدگی نشود ، و تصمیمی درباره ساوه ای ها گرفته نشود، برای همیشه از فوتسال کناره گیری میکند ...!!!¤ و اما حالا باید منتظر بود و دید ، باتوجه به حضور سن ایچ در دیدار پلی آف مقا
Futsal Team Bagher Al-ulum
In the Velayat Cup - August 21, 2018
تیم فوتسال باقر العلوم 
در جام ولایت _ ۳۰ مرداد ماه ۹۷
#سجاد_خلوصی
#ابوالفضل_بابایی
#ابوالفضل_التافی
#سید_حسین_نورایی
#رضا_بهلولی 
#امیر_حسین_حیدری
#محمد_طاها_صید_محمدی
#ابوالفضل_علیمحمدی
#احمد_صید_محمدی
#سید_علی_نورایی
مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان کاشمر با نزدیک شدن به روزهای پایانی دور مقدماتی از حساسیت بیشتری برخوردار شده و ترس از حذف و عدم صعود ، فضای خاصی را در هر بازی حاکم کرده است. مهم ترین مساله ای که در رقابت های امسال از همان روزهای اول آغاز رقابت ها قابل مشاهده است […]
ادامه مطلب
مسابقات فوتسال آقایان جام رمضان کاشمر ، با معرفی تیم های  برتر به کار خود پایان داد.
به گزارش پایگاه خبری ترشیز اسپرت از شهرستان کاشمر در گفتگو خبرنگار ما با ریاست محترم هیات فوتبال شهرستان کاشمر جناب اقای هادی پارسا کندری ایشان گفت : مسابقات فوتسال جام رمضان 1398 شهرستان کاشمر  با شرکت پانزده  تیم و در رده سنی آزاد از ابتدای ماه مبارک رمضان در سالن ورزشی انقلاب شهر کاشمر  برگزار شد.

ادامه مطلب
رئیس هیات فوتبال شهرستان کاشمرخبر داد:

به گزارش خبرنگار ترشیز اسپرت ، هادی پارسا کندری  درباره مسابقات فوتسال جام رمضان افزود:  در دومین شب از مسابقات فوتسال جام رمضان امسال در روز جمعه (20اردیبهشت) با شرکت ۱۵ تیم و در قالب 3  گروه برگزار می شود.
ادامه مطلب
این دهستان در زمانهای قدیم به علت وجود نهرهای زیاد یکی از زیباترین روستاهای شهرستان به شمار می رفت و به علت پرآبی در این روستا ، تاکستانهای بسیاری وجود داشت که این امر باعث گردیده بود نهرخلج را به نام تاکستان فریدن نیز بشناسند. البته مردم روستاهای اطراف به وسیله ی چارپایان خود در زمان برداشت انگور در این روستا حاضر می شدند و انگور زمستانی خود را نیز تامین می کردند که انگور را به کشمش یا غوره نیز مبدل می ساختند.
ادامه مطلب
‍ بازگشت عبدالله به رمشک پس از ۲۸ سال آوارگی  عبدالله، یکی از اهالی دهستان رمشک قلعه گنج است که بنا به دلایلی در سن ۱۸ سالگی سر از افغانستان درمی آورد، او پس از ۲۸ سال آوارگی و تحمل روزهای سخت، به آغوش خانواده بازگشت.
عبدالله روشن پور معروف به عبدی، اهل دهستان رمشک قلعه گنج است که تابستان سال ۱۳۷۳ در آستانه جوانی به دلایل شخصی، خانه اش و دیارش را ترک و برای پیدا کردن کار به شهرستان های همجوار همچون رودبارجنوب و عنبرآباد سفر می کند، او پس از م
مسابقات فوتسال  رده سنی
نونهالان  و نوجوانان و بزرگسالان  به مناسبت ماه مبارک رمضان در شهرستان حاجی آباد
  اغاز گردید .

به
گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد ،مسابقات فوتسال رده سنی
نونهالان  و نوجوانان و بزرگسالان به
مناسبت ماه مبارک رمضان در سالن ورزشی شهید ذاکری مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان حاجی اباد با شرکت 8 تیم در
دو گروه (رده نونهالان ) با شرکت 5 در رده سنی نوجوانان و با شرکت 12 تیم در سه
گروه رده سنی  بزرگسالان بص
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال عصرحباد؛ مسابقه فوتسال رده بندی و فینال جام یادواره شهدای شهر حبیب اباد عصر روزگذشته با حضور حجت الاسلام غفوری نژاد رئیس کمسیون ورزشی شورای اسلامی حبیب آباد، و جمعی از پیشکسوتان و فوتبال دوستان برگزار شد.
در دیدار رده بندی تیم ستارگان مقابل تیم پاسارگاد حاضر نشد و نتیجه ۳-۰ به سود تیم پاسارگاد به پایان رسید.
در فینال مسابقات دو تیم سپاهان و آذرخش به مصاف همدیگر رفتند و بازی با نتیجه ۱-۵ با برد تیم سپاهان به
به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حامد نجفی مدیرعامل باشگاه مس سونگون پس از باخت این تیم مس ورزقان در فینالفوتسال جام باشگاه‌های آسیا در برابر ناگویا ژاپن گفت: از مردم شریف شهرستان ورزقان، خانواده شهدا، مسئولین و بویژه مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران عذرخواهی می‌کنم. قول قهرمانی آسیا را داده بودم و نتوانستم به این قول خود عمل نمایم.
 
آموزش نویسندگی
 
او افزود: بازیکنان و کادرفنی مس تمام توان خود را
روستای دستک بر کنار دریای خزر و در شمال شهرستان آستانه اشرفیه و شرق بندر کیاشهر قرار دارد. فاصله ی روستا با شهرستان لاهیجان و آستانه اشرفیه حدود ۳۵ کیلومتر می باشد. این روستا از طرف شمال به دریا و از طرف جنوب به روستای محسن آباد و از شرق روستای دهنه سفیدرود و از غرب روستای لوخ و سلیم چاف منتهی می شود. دستک جزء دهستان دهکاء و دهستان مذکور جزء بخش بندر کیاشهر می باشد.
علاقه من از اونجا شروع شد که یک روز چند تا از رفیقام داشتن به سالن میرفتند،و تفریحشون رو اونجا انجام میدادند.روز هایی بود که من از بیکاری حوصله ام سر میرفت و تصمیم گرفتم که به سالن بروم.اولین بارهایی که شروع کردم به بازی کردن برای وقت گذرونی و تفریح بود اما بعد از مدت کوتاهی متوجه استعداد خود در پست دربازه بان شدم از ان زمان به بعد دوران تقریبا حرفه ایی خودم رو شروع کردم . در روز های تابستا هفته ایی یک جلسه تمرین تخصصی گلری میرفتم و روز به روز پ
                                                                 
جوان پر شور حال و غیرتی فوتسال کاشمر که در سال های اخیر با شهدای حیدری و بازرگانی محمدی یکتازی کرده است، در مورد شرایط باشگاه و فوتسال حرف های شنیدنی ای دارد که  با هم می خوانیم:
ادامه مطلب
                                                                 
جوان پر شور حال و غیرتی فوتسال کاشمر که در سال های اخیر با شهدای حیدری و بازرگانی محمدی یکتازی کرده است، در مورد شرایط باشگاه و فوتسال حرف های شنیدنی ای دارد که  با هم می خوانیم:
ادامه مطلب
سم الله الرحمن الرحیم
طبق رسالتی که احساس کردیم، سعی داریم خارج از حب و بغض های مرسوم، وظیفه خود را جهت معرفی و اطلاع رسانی در حوزه فوتبال و فوتسال کاشمر، انجام بدهیم. هدف اصلی ما، فعال شدن حوزه رسانه بوده و بدون وابستگی های خاص و بدور از انعکاس های مخرب، تریبونی برای همه اهالی این صنعت عظیم در شهرمان خواهیم شد. و با ایجاد چالش های مثبت، به دنبال راهکارها و ایده های نوین برای ارتقاء فوتبال و فوتسال شهر هستیم. در این راه، همه عزیزان را به یاری
احمد بهرامی مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاریهای شهرستان فریدونشهر: عملیات برفروبی معابر روستاهای دهستان عشایری تا روستاهای قلعه سرخ ، دره سیب و همه روستاهای دهستان برف انبار تا روستای چقا به وسیله ماشین آلات موجود اعم از یک دستگاه لودر، دو دستگاه بیل بکهو، یک دستگاه تراکتور مجهز به تیغه برف روب، کامیون برف روب و یک دستگاه گریدر  اتمام یافته و کلیه معابر بازگشایی شد.
تاریخچه فوتسال
نام فایل : تاریخچه فوتسال فرمت : .doc تعداد صفحه/اسلاید : 14 حجم : 25 مگابایت تاریخچه فوتسالمنشا شکل گیری فوتسال به شهر مونت ویدئوی اروگوئه باز میگردد. در سال 1930، ژوان کارلوس سریانی، فوتبال پنج نفره را برای مسابقات جوانان در YMCA پی ریزی کرد. این رقابتها در زمینی به ابعاد زمین ...
دریافت فایل
به نام خدا
ضمن آرزوی بهروزی و سلامتی برای همه شما دوستان عزیزم 
خداوند بزرگ رو شاکریم که دوباره توفیق خدمت در عرصه ورزش فوتسال رو نصیب ما کرد.
به لطف خدا امسال پس از تلاش فراوان تونستیم یه سهمیه از مسابقات کشوری در رده ی نوجوانان بگیریم و تیم خوب پیام لالی رو بهمراه چند تن از دوستان خوب دزفولیمون عازم استان اصفهان کنیم. علی رغم تمام کم و کاستی ها ولی بعنوان اولین تجربه ی کشوری برای شهرستانی مثل لالی که تا کنون در هیچ رده و سطحی تیم رسمی و باش
طی 24 ساعت گذشته صورت گرفت
خسارت بارندگی به دهستان «شعبجره» زرند+تصاویر
بارندگی 24 ساعت گذشته خساراتی به بخش آبرسانی، برق‌رسانی و کشاورزی دهستان شعبجره شهرستان زرند وارد کرد و موجب آبگرفتگی برخی منازل شد.
سیدمیثم ترابی بخشدار یزدان‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار ندای زرند اظهار داشت: بارش شدید باران و طغیان رودخانه طی 24 ساعت گذشته موجب آبگرفتگی بعضی از منازل شده و به بخش آبرسانی، برق‌رسانی و کشاورزی این منطقه خساراتی وارد کرده که خوشبختانه
عقد قرارداد تعدادی از نونهالان کانون باقر العلوم ع جهت شرکت در مسابقات لیگ فوتسال شهرستان تایباد

کانون فرهنگیو هنری باقر العلوم با هدف  ایجاد روحیه ی همدلی،یادگیری کار تیمی،مسئولیت پذیری ، بین نونهالان و با همکاری آقایان صید محمدی و علیمحمدی تیمی را از طرف مسجد امام محمد باقر راهی مسابقات لیک فوتسال شهرستان تایباد کردند .
 
تیم فوتسال اتحاد  قهرمان
مسابقات فوتسال جام رمضان رده سنی بزرگسالان  شهرستان حاجی آباد شد .

به گزارش
روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد ،مسابقات فوتسال رده سنی بزرگسالان
 که بمناسبت  گرامیداشت ماه مبارک رمضان  با حضور 12 تیم در 3 گروه  4 تیمی  در سالن ورزشی شهید ذاکری مجموعه ورزشی انقلاب
شهرستان حاجی آباد برگزار گردیده بود با قهرمانی تیم فوتسال  اتحاد  در مورخه 18/3/98به پایان رسید .

 بنابه اظهار علی کشاورزی رئیس هیئت فوتبال
ش
با انصراف کویت از حضور در تورنمنت فوتسال مشهد این مسابقات با سه تیم برگزار می شود.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به برگزاری مسابقات مرحله نهایی قهرمانی فوتسال آسیا در اسفند سال جاری، کمیته فوتسال تورنمنت دوستانه‌ای را جهت آماده‌سازی مناسب تیم ملی فوتسال در سالن شهید بهشتی مشهد مقدس برگزار می‌کند.پیش از این قرار بود تیم ملی فوتسال کویت نیز علاوه بر اسلواکی و
خرید کفش فوتسال و فوتبال مردانه و پسرانه مدل WORLDCUP BLACK 
 
قیمت : 41700 تومان
 
 
برند : Miscellaneous
 
 
خرید پستی کفش فوتسال و فوتبال مردانه و پسرانه مدل WORLDCUP BLACK 
 
 
قیمت کفش فوتسال و فوتبال مردانه و پسرانه مدل WORLDCUP BLACK 
 
 
 
 
 
برای خرید و مشاهده این محصول و محصولات دیگر کلیک نمایید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
برای خرید و مشاهده این محصول و محصولات دیگر کلیک نمایید.
 
 
 
 
 
 
تصاویر بیشتر
 
 
 
 
 
 
 
 
 
برای خرید و مشاهده این محصول و محصولات دیگر کلی
نایب رئیس فدراسیون فوتبال بانوان از عدم بودجه جایزه رقابت های تیم های فوتسال بانوان آسیا علی رغم اینکه 2 سال می گذرد و خواستار این بازی شد ، انتقاد کرد.
به گزارش نت سنتر ، تیم فوتسال بانوان ایران در تاریخ 12 مه 1997 برای دومین بار پیاپی قهرمان آسیا شد. پس از این اجرا ، تصمیم گرفته شد که فوتبال به اعضا بپردازد ملی با 22 میلیون تومان ، اما صرف نظر از این که دو سال از قهرمانی می گذرد ، هنوز این جایزه پرداخت نشده است و اعضای تیم ملی بار
شکست در دیداری تدارکاتی
تیم فوتسال پیام وحدت عصر امروز ۱۶ آذر ماه ساعت ۱۶  در دیداری تدارکاتی و  به میزبانی تیم میثاق  به مصاف  این تیم  رفت و در پایان نتیجه را به تیم حریف واگذار کرد.
این بازی مهیج و دیدنی  ۷ گل در بر داشت ، که سهم تیم پیام وحدت ۳ و تیم میثاق ۴  بود.
گل های تیم پیام وحدت در این مسابقه دوستانه  را << پیمان رحمتی ،سهیل قنبری و سلمان باخدا>> به ثمر رساندند.

تیم پیام وحدت ؛ خود را برای حضور قدرتمندانه در لیگ فوتسال شهرستان تای
تیم جوانان ایران برابر میزبان شکست را پذیرا شد.


 
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم جوانان ایران که برای حضور در تورنمنت بین المللی روسیه، به این کشور سفر کرده، در نخستین دیدار خود برابر تیم میزبان شکست خورد.
 
جوانان ایران در این بازی با نتیجه 2 بر یک برابر روسیه میزبان بازی را واگذار کردند.
 
انتهای پیام
 
بازیکن فوتسال گیتی پسند:هدفمان قهرمانی در لیگ برتر فوتسال است
نرم افزار باشگاهی، آکادمی و مدارس فوتبال، فوتسال توسط سامانه فوتبالیت تهیه و طراحی شده است و توانسته بسیاری از نیازهای اولیه آکادمی های فوتبال را برطرف کرده  و مورد استقبال باشگاه ها و آکادمی های فوتبال قرار گیرد.
ادامه مطلب
  قرعه کشی هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتسال برگزار شد.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امروز با حضور مدیران باشگاه‌های لیگ برتر فوتسال قرعه کشی لیگ برتر در شهرستان ساری برگزار شد.
 
بر اساس قرعه کشی هفته اول بازی‌های لیگ برتر فوتسال به شرح  زیر است:
 
شهروند ساری- سن ایچ ساوه
 
مقاومت البرز- سوهان محمدسیما
 
ستارگان ورامین- فرش آرا مشهد
 
ارژن شیراز- آذرخش بندرعباس
 
اهورا بهبهان- مس سو
در رده بندی جدید تیم های ملی فوتسال جهان در سال ۲۰۱۹ که امروز منتشر شد، تیم ملی فوتسال ایران بازهم رده اول آسیا و سوم جهان را در اختیار دارد.


 
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس در رده بندی جدید تیم های ملی فوتسال جهان در سال ۲۰۱۹ که امروز منتشر شد، تیم ملی فوتسال ایران بازهم رده اول آسیا و سوم جهان را در اختیار دارد.
 
در این رده بندی تیم ایران با ۱۶۶۳ امتیاز در رده ۳ جهان قرار گرفته است. ایران تنها تیم آسیایی حا
 
تهیه کفش ورزشی مناسب اولین قدم به سوی سلامتی و ورزش کردن می باشد‏‏.‏‏ این کفش ورزشی با رویه چرم مصنوعی و زیره نرم و با دوام در مقابل سایش می تواند انتخابی مناسب برای فوتسال، هندبال، دویدن و پیاده روی و سایر تمرینات و ورزشهای باشگاهی باشد و به راحتی در طول روز می توان از آن استفاده کرد‏‏.‏کفی این کفش قابلیت ارتجاعی داشته و فشارهای وارد شده به پا را کاهش می‌دهد. زیره این کفش نیز بسیار باکیفیت بوده و در برابر سایش مقاوم است. از دیگر ویژگی‌
  تیم ملی فوتسال ایران کاندیدای کسب جایزه بهترین تیم سال 2019 شد.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت «فوتسال پلنت» در ادامه اعلام نامزدهای کسب جوایز بهترین های سال 2019 در فوتسال، تیم ملی کشورمان را جزو 10 کاندیدای کسب عنوان بهترین تیم فوتسال جهان در سال 2019 معرفی کرد.
* ۱۰ تیم نامزد کسب عنوان بهترین تیم سال 2019 به شرح زیر است:
1-تیم مردان برزیل
2- تیم بانوان برزیل
3- تیم مردان ایران
4-زیر ۲۰ سال ژاپن
5- تیم مردان پرتغا
 تیم  فوتسال المهدی  قهرمان مسابقات فوتسال  رده سنی نوجوانان جام رمضان در شهرستان حاجی
اباد گردید.

به
گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد ، مسابقات فوتسال رده
سنی نوجوانان   به مناسبت ماه مبارک رمضان در سالن ورزشی شهید
ذاکری  مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان حاجی
اباد با شرکت 5 تیم به صورت دوره ای  آغاز
گردیده بود   با قهرمانی تیم فوتسال نوجوانان  المهدی  مورخه 18/3/98به کار خود پایان داد .

بنابه
اظهار علی کشاورزی  رئیس هیئ
شریعت نیوز - ایرنا - امام جمعه اهل سنت رمشک در جنوب استان کرمان گفت: همه برادران شیعه و سنی دست در دست هم و با همدلی و اتحاد، برای سربلندی نظام اسلامی ایران تلاش کنند.
به گزارش شریعت نیوز  ، مولوی یونس چاهانی همزمان با هفته وحدت شامگاه پنجشنبه با حضور در آیینِ وحدت شیعه و سنی، در جمع ائمه جماعات و علمای اهل سنت، بزرگان طوایف و جمعی از مردم و مسئولان قلعه گنج افزود: امروز جامعه اسلامی بیش از هر زمان دیگری به وحدت، همدلی نیاز دارد و همه می دانیم ک
آینده سازان جنوب قهرمان مسابقات فوتسال جام فجر شهرستان حاجی آباد شد
.
به گزارش
روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد ،مسابقات فوتسال رده سنی نونهالان
که بمناسبت دهه مبارک فجر با حضور 6 تیم در سالن ورزشی شهید ذاکری مجموعه ورزشی
انقلاب شهرستان حاجی آباد برگزار گردیده بود با قهرمانی تیم فوتسال  آینده سازان جنوب به پایان رسید .
 بنابه اظهار محمود معصومی نایب رئیس هیئت فوتبال
شهرستان حاجی آباد ،این رقابتها با حضور 6 تیم :رامین ،سقای
تیم فوتسال اسپاد  قهرمان مسابقات 4 جانبه فوتسال گرامیداشت هفته دفاع مقدس  در شهرستان حاجی آباد شد.
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد مسابقات 4 جانبه فوتسال رده سنی جوانان که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس به همت هیئت فوتبال و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان    از روز چهار شنبه  مورخه 98/7/3در سالن ورزشی شهید ذاکری مجموعه ورزشی انقلاب  شهرستان حاجی آباد آغاز گردیده بود  جمعه مورخه 5/7/98با قهرمانی تیم فوتسال اس
مشخصات روستا
 
نام روستا:قوژد /استان : خراسان رضوی /شهرستان:کاشمر/بخش:مرکزی/دهستان:بالاولایت/ آب وهوا :گرم وخشک / ارتفاع ازسطح دریا : 1050 متر
قوژد در طول  58 درجه و 27 دقیقه و 36 ثانیه و عرض 35 درجه و 12 دقیقه و 22 ثانیه مدار جغرافیایی کره زمین قرار دارد .
ادامه مطلب
خلاصه داستان: همسر دکتر ریچارد کمبل (هریسون فورد) توسط مردی که یک دست مصنوعی دارد به قتل می‌رسد. دکتر مورد سوءظن قرار می‌گیرد و بر اساس قرائن و شواهد به اتهام قتل همسرش به اعدام محکوم می‌شود. در هنگام انتقال او با چند محکوم به یک زندان دیگر موفق به فرار می‌شود. او ظاهر خود را تغییر می‌دهد و در قسمت توانبخشی بیمارستان به مطالعه پرونده بیماران معلول می‌پردازد در حالیکه ...

ادامه مطلب
شهرستان پردیس با مساحت 276 کیلومتر و 169060 هزار نفرجمعیت  پانزدهمین  شهرستان‌ استان تهران است.  این شهرستان در سرشماری نفوس و مسکن سال 1395 شامل 2 بخش ، 2 شهر  و 4 دهستان بوده است و تعداد کل آبادی های شهرستان 30 آبادی بوده است .
بخش بومهن که شامل دهستان گلخندان و دهستان طاهرآباد است. مرکز این بخش، شهر بومهن است.
بخش جاجرود که شامل دهستان جاجرود و دهستان سعیدآباد است. مرکز این بخش روستای خسروآباد تعیین شد.
محدوده جغرافیایی شهرستان پردیس از رو
مشخصات روستا
 
نام روستا:قوژد /استان : خراسان رضوی /شهرستان:کاشمر/بخش:مرکزی/دهستان:بالاولایت/ آب وهوا :گرم وخشک / ارتفاع ازسطح دریا : 1050 متر
قوژد در طول  58 درجه و 27 دقیقه و 36 ثانیه و عرض 35 درجه و 12 دقیقه و 22 ثانیه مدار جغرافیایی کره زمین قرار دارد .

ادامه مطلب
 سید محمدناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال اسامی 14 بازیکن فوتسال جهت حضور در اردو و اعزام به تورنمنت چهار جانبه آستاراخان را اعلام کرد.

پخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار


به گزارش خبر نگار ورزشی خبرگزاری فارس سید محمدناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال اسامی 14 بازیکن فوتسال جهت حضور در اردو و اعزام به تورنمنت چهار جانبه آستاراخان  اعلام کرد.
*اسامی دعوت شدگان به شرح زیر است:
علیرضا صمیمی ، مهدی جاوید، محمد شجری، ابوالقاسم عروجی،
  تیم ملی فوتسال ایران در جدیدترین رده‌بندی جهانی همچنان در صدر آسیا قرار دارد.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس، جدیدترین رنکینگ جهانی فوتسال اعلام شد و تیم ملی فوتسال ایران در رده ششم جهان قرار دارد.
شاگردان ناظم الشریعه با امتیاز 1603 همچنان در رده اول آسیا قرار دارند و بر بام قاره کهن تکیه زده‌اند.
در رده‌بندی جهانی تیم‌های فوتسال برزیل با امتیاز 1810، اسپانیا با امتیاز 1801 و آرژانتین با امتیاز 1694 در رده‌ها
قلعه‌ی حسن بایخان شاهرخت، یادگاری از دوران اسماعیلیانقلعه‌ی حسن بایخان در بخش مرکزی شهرستان زیرکوه و دهستان پترگان و در سه کیلومتری شمال روستای #شاهرخت بر فراز قله ای مشرف به روستا و بارگاه امام زاده سعداله، واقع شده است.
به گزارش پایگاه خبری زیرکوه نیوز،قلعه‌ی حسن بایخان در بخش مرکزی شهرستان زیرکوه و دهستان پترگان و در سه کیلومتری شمال روستای شاهرخت  بر فراز قله ای مشرف به روستا و بارگاه امام زاده سعداله، واقع شده است.بنا بر روایات و م
چندتا از شاگردها رو بردم مسابقه‌ی فوتسال. در جریان بازی یکی ماتش می‌برد. یکی از استرس ناخن می‌جوید یکی وسط بازی خم می‌شد بند کفش ببنده! و البته خم شدن همانا و گل خوردن همان. باختیم در نهایت. چیزی که ناراحتم کرد گریه‌هاشون و افسوس خوردن‌هاشون بود..
شهرستان فریدونشهر با مساحت 2235 کیلومتر مربع در غرب استان اصفهان واقع شده است. ارتفاع این شهرستان از سطح دریا 2590 متر بوده که به همین سبب بام ایران لقب گرفته است. این شهرستان دارای پنج دهستان به نامهای برف انبار ، چشمه لنگان ، عشایر قلعه سرخ ، پیشکوه موگویی و پشتکوه موگویی را شامل می شود.
ادامه مطلب
  دروازه‌بان تیم ملی فوتسال کشورمان در جمع 10 نامزد دریافت عنوان برترین گلر جهان قرار گرفت.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت جهانی فوتسال پلنت که هر سال با نظرسنجی از اهالی این حوزه به معرفی برترین‌ها می‌پردازد، نظرسنجی خود برای سال 2019 را در بخش دروازه‌بان پیگیری کرد.
در میان 10 نامزد این عنوان، نام سپهر محمدی هم دیده می‌شود. سنگریان تیم ملی کشورمان در زمره نفرات شاخص فوتسال کشورمان در سال 2019 بود.
وی در
  تیم ملی فوتسال کشورمان همچنان در رده ششم جهان و اول آسیا قرار دارد.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت «فوتسال رنکینگ» امروز رده بندی هفتگی تیم های ملی فوتسال جهان را اعلام کرد که تیم ملی کشورمان مثل هفته گذشته بدون تغییر در رده ششم جهان و اول آسیا قرار گرفت.
10 تیم برتر دنیا در رده بندی جدید به ترتیب زیر است:
1-برزیل
2-اسپانیا
3-آرژانتین
4-روسیه
5-پرتغال
6-ایران
7-قزاقستان
8-ایتالیا
9-پاراگوئه
10-کرواسی

انتهــــ
مثل همیشه بچه ها رو برده بودیم سالن اما این دفعه فرق داشت. وقت سالن که از قبل کرایه کرده بودیم با شب شهادت امام باقر (ع) یکی شده بود ، اما موقع بستن قرارداد ما حواسمون نبود به این قضیه نبود.
سالن رو نمی تونستیم لغو کنیم چون از قبل پولش رو داده بودیم و اونقدر مایه دار نیستیم که بی خیال این پول بشیم. ما خودجوش و آتش به اختیار عمل می کنیم و از جیب برای کار فرهنگی خرج می کنیم و به جایی وابسته نیستیم. البته خدا خیر ها رو خیر بده که بعضی وقتا بهمون کمک می
اعضای انجمن ورزشی فوتسال  دبیرستان طلوع آزادی شهرکرد:

سمت در انجمن
رشته ورزشی      
نام و نام خانوادگی
ردیف

رئیس انجمن
فوتسال
محمد متین امینی
1

نائب رئیس انجمن
فوتسال
مهدی بابایی
2

دبیر انجمن
فوتسال
علی رضا بی باک
3

منشی انجمن
فوتسال
رضا تاجی
4
  اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال بانوان از سوی یاری اعلام شد.
بخش ورزش بانوان مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شهناز یاری سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال بانوان را که از 13 تا 16 دی ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود، را اعلام کرد.
اسامی به شرح زیر است:
سیده نسترن مقیمی، فرزانه توسلی، مهتاب بنایی، مه
در این مقاله به معرفی روستایی می پردازیم که در ایران باستان از آن به عنوان یکی از دوازده شهر اسکندر مقدونی در کشورمان یاد می شود.
 
شهر ساخته شده توسط اسکندر اکنون به دهستان اسکندری در شهرستان فریدن معروف می باشد.
 
اسکندری قدیم از دو بخش نسار و برآفتاب تشکیل شده است که طبق گفته ها، بیشترین آثار تاریخی آن در بخش نسار یا بهتر است بگوییم در دشت طالب بولاق قرار دارد.
ادامه مطلب
بعد از فوتسال فقط یه عدد نوشابه سردِ شیشه‌ای می‌چسبه! از همونایی که شیشه‌هاشو نمی‌دن با خودت ببری خونه. از همون‌هایی که تو سال‌هایِ دبستان بعد از مدرسه می‌چسبید. و شاید بزرگتر که شدم، و ریش و سبیلم رو به سفیدی رفت، و در حالی که رویِ جعبۀ همین نوشابه‌ شیشه‌ای ها نشسته‌ام و در افکارم، حالِ الانِ خودم رو مرور می‌کنم ؛ بچسبه! نمی‌دونم والا، اما امیدوارم که نوشابه‌اش مزۀ حسرت نده.
آستان امامزاده سیداحمد (علیه السلام) در بخش تخت شهرستان
بندرعباس، 60 کیلومتری شهر بندرعباس، دهستان تخت، روستای چاهستان واقع شده
است. بنای ساختمان بقعه شامل یک شبستان به مساحت تقریبی 200 متر مربع،
گنبد تک پوش، ایوان و رواق دورتا دور است.
به اعتقاد اهالی این امامزاده منسوب به امام موسی بن جعفر
(علیه السلام) می باشد که مورد تکریم و احترام اهالی منطقه و روستاهای
اطراف بوده و زائرین بسیاری از امارات متحده عربی جهت زیارت به این
امامزاد
ورزش روستایی در کاشمر باید جدی گرفته شود.
علاوه بر تلاش برای ایجاد امکانات ورزشی در روستاها، باید برای حفظ امکانات موجود نیز جدیت به خرج داده شود.
در کل دهستان بالاولایت کاشمر، تنها یک زمین چمن روستایی وجود دارد که در روستای عارف آباد قرار گرفته است.
ادامه مطلب
سلام خسته نباشید خدمت همه ی اعضا خانواده برتر
پسر هستم با سن 19/5، با مهارت فوتسال خوب یعنی اگر نمره ی 100 رو هم به فوتسالیست های تیم ملی بدیم من در حد 75 هستم. میخوام برم وارد فوتبال بشم، علاقه م از بدو تولد فوتبال بوده. مطمئنم بعد 3 سال با تلاشی که تو خودم میبینم و سطحی که الان هستم به نمره 80 از 100 تو فوتبال برسم.
واقعا افرادی مثل رونالدینیو که از فوتسال اومدن به فوتبال و انقلاب کردن نظرشون اینه که اگر بتونی تو سالن حرکاتت رو به بهترین شکل انجام بدی
اردوی تفریحی پارک کوهستان برای نوجوانان فعال مسجد امام حسن مجتبی غلیه السلام برگزار شد .
این اردوی نیمروزه با برگزاری مسابقات و  پذیرایی و گردش در کوهستان انجام شد .
پارک کوهستان برنطین و دورودخانه از مناطق زیبا و دیدنی دهستان برنطین می باشد.
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال عصرحباد؛ در بازی اول تیم پایگاه بسیج هاجر به مصاف تیم مریخی پور رفت که این دیدار با نتیجه ١-٢ به سود تیم پایگاه بسیج هاجر به اتمام رسید.
زنندگان گل تیم پایگاه بسیج هاجر: خانم ها زهرا جعفری و کوثر جعفری
و زننده تک گل تیم مریخی پور خانم میترا خانی بود.
در بازی دوم تیم شفیع زاده و تیم کوثر به مصاف همدیگر رفتند که این بازی با نتیجه ٠-٣ به سود تیم شفیع زاده به پایان رسید.
زنندگان گل: خانم ها آوا بیگی، مهسا طالبی و خانم
دبیرستان صادق آل محمد (ص) وردنجان در سال 1361 تاسیس گردیده است این آموزشگاه با 5000 مترمربع مساحت کل، و زیر بنای 600 متر مربع در دو طبقه توسط اداره کل نوسازی استان چهارمحال و بختیاری ساخته شده است این آموزشگاه دارای 13 کلاس درس، سه اتاق هوشمند، کارگاه، کتابخانه با حدود 500 جلد کتاب، نمازخانه مستقل با زیربنای 150 متر مربع، سیستم امنیتی، یک دستگاه تکثیر می باشد. سالن و حیاط آموزشگاه با امکانات فوتسال و میز پینگ پونگ در اختیار دانش آموزان می باشد.
  رییس سازمان لیگ فوتسال و مربی تیم ملی فوتسال یک دیدار از هفته سوم لیگ برتر را با حضور در سالن از نزدیک دنبال خواهند کرد.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رقابتهای هفته سوم لیگ برتر فوتسال امشب پیگیری می‌شود و به همین منظور محمدحسن انصاری فرد رییس سازمان لیگ فوتسال با حضور در ساوه بازی تیم سن ایچ برابر مس سونگون را تماشا خواهد کرد. در این بازی جواد اصغری مقدم ملی‌پ
یکی از برنامه هایی که میتونه باعث جذب بچه ها به مسجد و کلاس های مجموعه فرهنگی بشه ، کرایه کردن سالن فوتسال هست.
بچه ها فوتبال بازی کردن رو خیلی دوست دارن پس اگر در هفته یک بار سالن گرفته بشه و حضور در سالن فقط برای بچه هایی که مرتب در کلاس و نماز جماعت شر کت می کنند مجاز باشه
خواهید که تعداد قابل توجهی از بچه های جدید به جمع شما اضافه میشه. نگران هزینه هم نباشید از هر کدوم از بچه ها دو سه هزار تومان بگیرید تا خرج کرایه سالن دربیاد.
البته در سالن ب
;ldji
کمیته فوتسال  کاشمر
با سلام احترام خدمت تمام پیشکسوتان و جوانان ورزشکار کاشمر
در سال ٩٧ که وارد مجموعه هیات فوتبال شدم، با توجه به اینکه تمام مشکلات تیم داران را  به خاطر فعالیت در استان لمس کرده بودم، با هدف گذاری کار خودم را شروع کردم.
ادامه مطلب
ابعاد چمن مصنوعی فوتسال یا همان مینی فوتبال
این مطلب در مورد ابعاد چمن مصنوعی فوتسال که بدون شک پرکاربردترین کاربری چمن مصنوعی است،می‌باشد.
چمن مصنوعی فوتسال با توجه به ابعاد کوچکتر نسبت به زمین های استاندار فوتبالی طرفدار بی شماری را در سرتاسر جهان به خود اختصاص داده است به گونه ای که اگر فضای موجود ۳۷۵متر هم باشد می توان یک زمین کوچک را در ابعاد(۲۵×۱۵) راه اندازی کرد.
در صورتی که ابعاد زمین چمن مصنوعی فوتبال استاندارد به مراتب بیشتر ا
قوانین فوتسال قوانین فوتسال




دسته بندی
تربیت بدنی

فرمت فایل
doc

حجم فایل
9 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
8

قوانین فوتسال– قانون زمین فوتسالزمین بازیاندازه زمین بازی :طول = حداقل 25 متر و حداکثر 42 متر .عرض = حداقل 15 متر و حداکثر 25 متر .در مسابقات بین المللی برابر است با :طول = حداقل 38 متر و حداکثر 42 متر .عرض = حداقل 18 متر و حداکثر 25 متر .پهنای کلیه خطوط 8 سانتیمتر است .اندازه دایره وسط زمین 3 متر می باشد .فاصله نقطه پنالتی تا خط دروازه 6 متر می باشد .فاص
بسم الله الرحمن الرحیمباعنایت به پیشینه درخشان فوتبال، در منطقه ترشیز و به خصوص شهرستان کاشمر، نگارش تاریخ فوتبال و فوتسال این منطقه ، ضروری بوده و  پرداختن به تمامی اتفاقات ریز درشت این رشته خالی از لطف نخواهد بود. 
ادامه مطلب
  با توجه به تساوی مدعیان در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال بانوان، هیات خراسان به صدر جدول صعود کرد.
بخش ورزش بانوان مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز جمعه با برگزاری ۶ دیدار پیگیری شد که در مهمترین بازی هفته تیم‌های شرکت ملی حفاری و مس رفسنجان به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی ۳ - ۳ به پایان رسید.
با توجه به تساوی این بازی و برتری پرگل هیات خراسان مقابل پا
چرا یکى دیروز نبود که بیاد به من بگه هى دیوونه بعد از دو سال بدون نرمش کردن فوتسال بازى نکن که اینجورى پاهات بگیره و دو قدمم نتونى راه برى :/ 
اولین گلمو با ضربه ایستگاهى زدم اصن باورم نمیشه چى بود لامصب ! خیلى خوب بود اصن یه خورده دورتر از نقطه ى پنالتى سمت راست اصن چه قوسى گرفت لعنتى چه گوشه ى دروازه اى نشست هوفف
ثبت بشه این حال خوب اینجا :)))) 
من چقدر فیزیکو بخش الکتریسیته و مدارها رو دوست دارم خعلى جذابن لامصب ها
  در بازی سوم از روز اول مسابقات فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا در تبریز به مصاف هم رفتند در نتیجه تیم تایلند توانست قرقیزستان را شکست دهد


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات فوتسال زیر ۲۰ سال قهرمانی آسیا که در تبریز سالن پور شریفی در حال برگزاری است در اولین روز و بازی سوم تیم‌های جمهوری قرقیزستان و تایلند از ساعت 17 به مصاف هم رفتند.
 
تیم تایلند این بازی را بهتر از قرقیزستان شروع کرد که  در دقیقه
بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: همه بازیکنان جوان و با‌تجربه تلاش خود را می‌کنند تا تیم خوبی را راهی لیگ کنیم و به هدفمان که قهرمانی است، برسیم.


 
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
مهران عالیقدر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در خصوص ادامه همکاری با باشگاه گیتی‌پسند اظهار داشت: شاید بعد از این‌که آن اتفاقات در فینال سال گذشته رخ داد، یک بدهی به باشگاه گیتی‌پسند داشتم، سعی کردم با ماندن ‌و کمک کردن به باشگا
جشن میلاد با سعادت مولی الموحدین حضرت امیرالمومنین امام علی علیه السلام در مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام دهستان برنطین برگزار گردید.
این جشن با مداحی مداحان اهل بیت و اجرای گروه سرود ابن الزهرا ، برگزاری مسابقات بین شرکت کنندگان و قرعه کشی و اهدای جوایز به اسامی متبرک به نام *علی* برگزار شد.
آستان امامزاده سیداحمد (علیه السلام) در بخش تخت شهرستان
بندرعباس، 60 کیلومتری شهر بندرعباس، دهستان تخت، روستای چاهستان واقع شده
است. بنای ساختمان بقعه شامل یک شبستان به مساحت تقریبی 200 متر مربع،
گنبد تک پوش، ایوان و رواق دورتا دور است.
به اعتقاد اهالی این امامزاده منسوب به امام موسی بن جعفر
(علیه السلام) می باشد که مورد تکریم و احترام اهالی منطقه و روستاهای
اطراف بوده و زائرین بسیاری از امارات متحده عربی جهت زیارت به این
امامزاد
  تیم ملی فوتسال بانوان ایران فروردین‌ماه 2 دیدار دوستانه با چین برگزار می‌کند.
بخش ورزش بانوان مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شهناز یاری گفت: سومین مرحله از اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال از 13 دیماه در مرکز ملی فوتبال  آغاز می شود. در این مرحله برنامه های تمرینی مختلفی را برای بازیکنان در نظر گرفته ایم و با توجه به زمان کوتاهی که در اختیار داریم سعی‌مان بر این است تا ملی پوشان
جشن نیمه شعبان *میلاد حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف* در مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام دهستان برنطین برگزار گردید.
این جشن با مداحی مداحان اهل بیت و اجرای زیبای گروه سرود
ابن الزهرا ، برگزاری مسابقات بین شرکت کنندگان و قرعه کشی و اهدای جوایز
به اسامی متبرک به نام *مهدی،مهدیه،نرجس* برگزار شد.
دریاچه سراگاه نیز در این روستا واقع شده است که اکنون به عنوان استخر پرورش ماهی مورد استفاده قرار میگیرد سد خاکی سراگاه که از طبیعتی بکر و آرامشی بی‌نظیر برخوردار است و مردمان خونگرم این دیار با جان ودل همواره پذیرای مهمانان خواهند بود.
 
 
روستای سراگاه، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان طوالش در استان گیلان ایران است که در ده کیلومتری شهر تالش(هشتپر) قرار دارد. روستای سراگاه در دهستان ساحلی جوکندان قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ا
  با وجود اینکه مسئولان تیم فوتسال بانوان دریژنو فرخشهر مدعی شده‌اند چند آقا در جریان دیدار با شهروند ساری به بازیکنان آنها فحاشی کرده‌اند و درگیری هم ایجاد شده، اما مسئول کمیته مسابقات اعلام کرد هیچ گزارشی در این خصوص نرسیده است.

بخش ورزش بانوان مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
به گزارش خبرگزاری فارس، هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان در حالی روز جمعه برگزار شد که شهروند ساری با نتیجه 5 بر 3 دریژنو را شکست داد.
لیلا بریانیان سرپرست تیم در
خلاصه داستان : افروز اردستانی (باران کوثری) کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان ایران است،با گلزنی افروز تیم ملی برای اولین بار به فینال بازیهای آسیایی راه پیدا می‌کند و عازم مالزی میشود،در فرودگاه افروز در میابد که توسط شوهرش ممنوع الخروج شده است و ..
ادامه مطلب
روستای گلمرز یکی از روستا های نام آشنای توابع شهر ارومیه است، که در نزدیکی آن و در دهستان باش قلعه قرار گرفته. این روستا داری تالاب بسیار زیبا و دیدنی است که به تالاب گلمرز یا آبگیر گلمرز مشهور است.
تالاب روستای گلمرز یکی از جلوه های زیبای طبیعت ارومیه است که دیدن مناظر زیبای آن خارج از لطف نیست. تالاب گلمرز به ویژه در روز های بهاری و تابستانی، بسیار زیبا و دیدنی است. این تالاب دارای دریاچه های کوچکی است که بزرگترین آنها ۱۴ مترعمق دارد.
این رو
   #کارزیبا وپسندیده✍️   به همت اعضای کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد جامع  فرح آباد بخش مرکزی کاشمر با همیاری مرکز نیکو کاری حضرت ولیعصر (عج) د دهیاری و شورای اسلامی  دهستان فرح آباد جهت رفع بلا و ویروس کشنده کرونا که این روزها بیداد کرده است یک راس شتر به مبلغ 250 میلیون ریال خریداری شده و بعداز کشتن و ذبح آن گوشت آن بین 800 خانوار روستای فرح آباد توزیع شد که امیدواریم این اقدام موجب رفع و گشایش حاجت همه مسلمین جهان بشه ✅
 
نشست و هم اندیشی دهیاران باراندوزجنوبی با حضور بخشدار محترم بخش مرکزی و دبیردهیاران بخش. 
 مسجدولیعصر بالانج_1398/3/28
درحاشیه و انتهای نشست دهیاران باراندوز جنوبی,
خانم صنم دلیرابگرمی, دهیار بالانج, با رای قاطع دهیاران دهستان
در مسئولیت دبیردهیاران باراندوز جنوبی ابقا شد.
منبع؛ کانال خبری بالانج
  در مسابقات فوتسال جام باشگاههای جهان که در تایلند در حال برگزاری است تیم
فوتسال مس سونگون در بازی دوم مقابل ال پوز مورسیا اسپانیا شکست سنگینی را
متحمل شد.


بخش جام جهانی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار


به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات فوتسال جام
باشگاههای جهان 2019 در بانکوک تایلند در حال برگزاری است. تیم فوتسال مس
سونگون نماینده ایران و آسیا در این مسابقات حضور دارد و در گروه C با
تیم‌های مگنوس برزیل و ال پوز مورسیا ا
برتری تیم نونهالان پیام وحدت  در هفته اول مسابقات لیگ شهرستان تایباد 




تیم فوتسال نوهالان  پیام وحدت  در هفته اول لیگ شهرستان تایباد موفق شد با نتیجه  5 بر 1 تیم اتحاد را شکست دهد .که گل های تیم پیام را در این دیدار << پمان رحیمی فر ، رسول کریمی ، سلمان با خدا ، سهیل قنبری و امیر حسین آذر بیگی >> به ثمر رساندند .
همچنین محمد طاها صید محمدی دروازبان تیم پیام وحدت که سه تک به تک را در این بازیاز حریف گرفت به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد
اراده یکی از مخوف ترین ابعاد انسانیست. روانشناسان متفق القول اند انسان بر اساس نیاز تعریف می شود شمایی که نیازتان تاپ شدن در دانشگاست یا احتمالا راضی کردن پدر و مادرتان خوب درس می خوانید و ربطی به اراده برای درس خواندن نیست. شمایی که نیازتان قهرمانی در جام رمضان فوتسال است با تمام وجود بازی می کنید و صحبتی از اراده نیست بسطش دهید به تمام موضوعات آنها می گویند اراده نیست انگیزه است اما کمی فلسفی تر می توان دید افرادی که کارهایی کرده اند نه بر
  جشن تولد کاپیتان تیم ملی کشورمان در اردوی کره‌جنوبی برگزار شد.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال کشورمان برای دیدار دوستانه مقابل کره‌جنوبی در این کشور به سر می‌برد.
 
بعد از تمرین امروز با حضور بازیکنان و کادر فنی جشن تولد مسعود شجاعی در اردوی تیم ملی در کره جنوبی برگزار شد.
 
 
دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان برابر کره جنوبی روز سه شنبه 21 خردادماه ساعت 15:30 به وقت تهران در ورزشگاه
شهرستان بویین میاندشت با وسعت 1000 کیلومتر مربع و جمعیت 35 هزار نفر از غربی ترین شهرستانهای استان اصفهان که از شمال با شهرستان خوانسار و از جنوب شهرستان فریدونشهر و از شرق با شهرستان فریدن و از غرب با استان لرستان و شهرستان الیگودرز هم مرز می باشد. شهرستان بویین میاندشت دارای آب و هوای کوهستانی با بارش حدود 400 میلیمتر بصورت برف و باران از دو شهر و پنج دهستان از پنج قوم ترک ، لر ، فارس ، ارمنی و گرج تشکیل شده است. بیشتر مردم و ساکنین شهرستان از طر
این روستا در دهستان رجایی دشت و 37 کیلومتری شهر رازمیان قرار دارد.تعداد
خانوار دائمی و فصلی روستا تقریبا 24 نفر جمعیت دائمی و تقریبا 68 نفر
جمعیت فصلی روستا می باشد.
زبان و گویش اهالی روستا فارسی بوده و عمده محصول کشاورزی آنها گیلاس و آلبالو و گردو و بادام و فندوق و انگور می باشد.
  تیم فوتسال بانوان سایپا در دیدار حساس مقابل حریفش پیروز شد.

بخش ورزش بانوان مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
به گزارش خبرگزاری فارس، هفته نخست لیگ برتر فوتسال
بانوان امروز با برگزاری ۶ دیدار پیگیری شد که تیم‌های مدعی سایپا و هیات
خراسان موفق شدند حریفانشان را شکست دهند. تیم سایپا با هدایت نیلوفر
اردلان امروز مقابل مس رفسنجان قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شد.

در
دیگر دیدار مهم هفته نامی نو مدافع عنوان قهرمانی میهمان شرکت ملی حفاری
ب
ه
 
فراخوان بزرگ حامیان حاج مسعود جابریبه اطلاع تمامی حامیان کاندیدای محبوب جناب آقای حاج مسعود جابری بخصوص مردم شریف دهستان مومه ای و روستاهای همجوار میرساند،باشرکت در راهپیمایی 22بهمن از درب ستاد با جمعیت زیاد بطرف میدان حرکت کنیم که بتونیم با این عمل اتحادو وحدتو یکپارچگیو  همدلی و حمایتمان از کاندیدای محبوبمان جناب حاج مسعود جابری را به گوش همه برسانیم.از تمامی خواهران و برادران و حامیان عزیز  خواهشمندیم این پیام را به همه برسانند
و
انتقام محترمانه‌ی خانم گل فوتسال از نامی نو
گلزن تیم هیات خراسان در لیگ فوتسال بانوان موفق شد دروازه نامی نو تیم سابقش را باز کند.
 
به گزارش ورزش سه، روز گذشته لیگ فوتسال بانوان در حالی پیگیری شد که در یکی از بازی‌های حساس تیم هیات خراسان از نامی نوی اصفهان میزبانی کرد. این بازی در حالی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید که سارا شیر بیگی ستاره تیم مشهدی یک گل زد.
 
او فصل گذشته در تیم نامی نو بازی می‌کرد. تیمی که وضعیت مالی بدی داشت و در پایان فص
حق پدری امیر المومنین علیه السلام بر امت (به روایت اهل سنت عمری)
موفق بن احمد خوارزمی، ابن مردویه، ابراهیم بن محمد جوینی و ابن مغازلی از علمای اهل سنت عمری روایت کرده‌اند:
٢٤٢- ابن مردویه، حدثنی جدی، حدثنا محمد بن الحسین، حدثنا محمد بن جریر ابن یزید، حدثنا سلیمان بن الربیع البرجمی، حدثنا كادح بن رحمة، عن زیاد بن المنذر، عن أبی الزبیر، عن جابر بن عبد الله، قال: قال رسول الله (صلى الله علیه وآله): " حق علی بن أبی طالب على هذه الأمة كحق الوالد على
  لیگ برتر فوتسال بانوان از روز جمعه 25 مرداد با برگزاری 7 دیدار آغاز می‌شود.


بخش ورزش بانوان مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
به گزارش خبرگزاری فارس، بعد از به تعویق افتادن یک
هفته‌ای لیگ برتر فوتسال بانوان، قرار است از روز جمعه مسابقات لیگ با حضور
14 تیم آغاز شود. پارس‌آراء شیراز که پیش از کناره‌گیری خود را از لیگ
اعلام کرده بود دوباره به جدول برگشت.

تیم
سایپا تهران که با هدایت نیلوفر اردلان در لیگ شرکت کرده در بازی نخ
اردوی تفریحی پارک کوهستان برای نوجوانان فعال مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام برگزار شد .
این اردوی نیمروزه با برگزاری مسابقات و  پذیرایی و گردش در کوهستان انجام شد .
پارک کوهستان برنطین و دورودخانه از مناطق زیبا و دیدنی دهستان برنطین می باشد.


ادامه تصاویر در ادامه مطلب
ادامه مطلب
جشن عید غدیر خم  *عید امامت و ولایت* در مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام دهستان برنطین برگزار شد.
این جشن با سخنرانی حجت الاسلام  خوشکار ، با مداحی مداحان اهل بیت ، برگزاری مسابقات و اجرای زیبای گروه سرود ابن الزهرا ،  قرعه کشی بین شرکت کنندگان و اهدای جوایز به اسامی متبرک به نام *علی* برگزار شد.
 
 
 
تصاویر بیشتر در ادامه مطلب

ادامه مطلب
جشن عید غدیر خم  *عید امامت و ولایت* در مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام دهستان برنطین برگزار شد.
این جشن با سخنرانی حجت الاسلام  خوشکار ، با مداحی مداحان اهل بیت ، برگزاری مسابقات و اجرای زیبای گروه سرود ابن الزهرا ،  قرعه کشی بین شرکت کنندگان و اهدای جوایز به اسامی متبرک به نام *علی* برگزار شد.
 
 
 
تصاویر بیشتر در ادامه مطلب

ادامه مطلب
جشن میلاد با سعادت مولی الموحدین حضرت امیرالمومنین امام علی علیه السلام در مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام دهستان برنطین برگزار گردید.
این جشن با مداحی مداحان اهل بیت و اجرای گروه سرود ابن الزهرا ، برگزاری مسابقات بین شرکت کنندگان و قرعه کشی و اهدای جوایز به اسامی متبرک به نام *علی* برگزار شد.

ادامه تصاویر در ادامه مطلب
ادامه مطلب
با اعلام برنامه سرمربی نارنجی پوشان تمرینات تیم فوتبال سایپا، 20 خرداد شروع خواهد شد.


 
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا، فصل نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، طبق برنامه پیشنهادی سازمان لیگ فوتبال از تاریخ 10 مرداد ماه آغاز خواهد شد و تیم فوتبال سایپا با سرمربیگری ابراهیم صادقی در این دوره از رقابت ها حضور خواهد داشت.
باشگاه سایپا با تعیین سرمربی این فصل خود پیش از
با توجه به مهلت کم باقی مانده تا قرعه کشی مسابقات لیگ برتر فوتسال هنوز تکلیف تیم مقاومت قرچک مشخص نشده است.

 
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتسال مقاومت قرچک که در لیگ برتر حضور دارد و متعلق به ارگان‌های نظامی است و تا به امروز توانسته از بازیکنان سرباز استفاده کند اما  سال گذشته فرماندهی سپاه طی بخشنامه‌ای به باشگاه‌های نظامی اعلام کرد که دیگر تیم‌های نظامی نمی‌توانند از بازیکنان سرباز استفاده 
هیات وزیران با تبدیل دهستان سیریز به شهر موافقت کرد

به گزارش ندای زرند ، حبیب‌الله خنجری شامگاه سه شنبه در نشست تعیین اعضای شورای شهر سیریز افزود: توسعه و آبادانی هر منطقه در سایه تعامل و همکاری مردم و مسئولان آن منطقه است.وی ضمن تشکر از پیگیری های انجام شده توسط استاندار کرمان و نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی خواستار همکاری جهت راه اندازی شهرداری سیرجان شد و گفت: امیدواریم بتوانیم با ادامه همکاری اعضای شوراهای این 6 روس
چند روایت در حرامزادگی دشمنان اهل بیت علیهم السلام (به روایت اهل سنت عمری)
١- ابن الجزری عالم بزرگ اهل سنت عمری روایت کرده است:
أخبرنا الامام العلامة شیخ الاسلام أبو العباس أحمد بن الحسن الحنبلى القاضى‌ فى جماعة آخرین مشافهة، عن الامام القاضى سلیمان ابن حمزة الدمشقى‌ أخبرنا محمد بن فتیان البغدادى فى كتابه، أخبرنا الامام أبو موسى محمد بن ابى بكر الحافظ، أخبرنا ابو سعد محمد بن الهیثم‌ أخبرنا أبو على الطهرانى، حدثنا أحمد بن موسى، حدثنا على
معجزه امام حسین علیه السلام و نشان دادن امیر المومنین علیه السلام سال‌ها بعد شهادت آن حضرت
شیخ حسن بن سلیمان رضوان الله تعالی از به نقل از کتاب مختصر بصائر الدرجات سعد بن عبد الله اشعری رضوان الله تعالی روایت کرده است:
[ ٣٢٠ / ٩ ] وعن الباقر ، عن أبیه علیهما‌ السلام أنّه قال : « صار جماعة من الناس بعد موت الحسن علیه السلام إلى الحسین علیه السلام ، فقالوا : یابن رسول الله صلى الله علیه وآله ما عندك من أعاجیب أبیك التی كان یریناها؟ فقال : هل ت
جشن نیمه شعبان *میلاد حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف* در مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام دهستان برنطین برگزار گردید.
این جشن با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین آوازه و مداحی مداحان اهل بیت و اجرای زیبای گروه سرود
ابن الزهرا ، برگزاری مسابقات بین شرکت کنندگان و قرعه کشی و اهدای جوایز
به اسامی متبرک به نام *مهدی،مهدیه،نرجس* برگزار شد.


ادامه تصاویر در ادامه مطلب

ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها