نتایج جستجو برای عبارت :

یادداشت امروز: رکورد شکنی در مریضی

با سلام امروز می خوام رکورد درست کردن مکعب روبیک رو برای شما به نماش بگذارم شاید رکورد های سریع دیگری هم باشه اما این از همه ی آنها سریعتره البته غیر از آن رکورد ۴/۵  ثانیه ی افسانه ای که کسی واقا نمی تونه اون رکورد رو بشکنه خب بیشتر از این توضیح نمی دم برای اینکه خودتون این رکورد رو ببینید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید لینک دانلودش رو هم قرار می دم که اگر دلتون خواست این فیام رو ذخیره کرده و به دوستانتان هم نشان دهید در ضمن آدرس سایت ما هم را سفا
 امکان جدید استودیو فست رکورد
استودیو فست رکورد علاوه بر رکورد صدا و ساز های تار امکان رکورد وی درام هم افزوده شد
علاقه مندان به یادگیری  درام میتوانید در کلاس های آموزشی استودیو شرکت کنند
جهت هماهنگی رکورد درام و کلاس های آموزشی با شماره زیر در ارتباط باشید
09150098796
امروز رفتم تو صفحه‌ی عزیزم و از اون اولی که عکس داشتیم نگاه کردم، قدیم ندیما، البته یه بار سر یه دعوایی یه سری از عکسای همو پاک کردیم ولی یه‌سری عکسایی که من گرفته بودم بود. مثلا عکس اونروز که بعد آشتی از یه دعوای عمیق رفتیم کهف و برگشتنا تو بی آر تی واستاد و ازش عکس گرفتم، شما که نمیدونید، خوشگل ترین خنده‌ی کل خلقت رو زده بود، شکل خواهر هری‌پاتر شده بود. یا مثلا اون روزی که رفته بودیم بام‌تهرون پیتزا وگن خوردیم، هنوز مزه پیتزاش تو دهنمه، ت
چند شب پیش توی تمرین 2 در 2 1.04 زدم ببععد ذوق کردم رفتم ببینم اگ تو مسابقات بود چندمین رکورد ایران میشد ولی سایت دبلیو سی ای خراب بود.
امروز ک رفتم نیگا کردم دیدم رکورد ایران 1.18 عه و من 0.14 صدم شکستمش.
ک البته ثبت نمیشه چون تو تمرین بوده.ولی بهر حال باحال بود
بازی ویچر ۳ رکورد شکست
بازی ویچر ۳ توانست رکورد تعداد بازیکنان همزمان در استیم را بشکند. با توجه به آمار ۹۵ هزار بازیکن همزمان، کاربران بیشتری در مقایسه با زمان عرضه بازی در سال ۲۰۱۵، در حال تجربه این بازی هستند که تاحالا چنین چیزی کمتر در بازی‌های تک نفره دیده شده است.
انتشار سریال ویچر یکی از دلایل اصلی افزایش بازیکنان این بازی است.
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، قیمت نفت برنت روز پنج‌شنبه تحت تاثیر ادامه کاهش عرضه از سوی صادرکنندگان عضو اوپک و تحریم‌های آمریکا علیه ایران و ونزوئلا به بالاترین رکورد خود در سال 2019 صعود کرد.

متن کامل خبر: قیمت نفت به بالاترین رکورد خود در سال 2019 رسید
پوسته موسیقی رکورددانلود پوسته موسیقی رکورد v1.3.6- تاریخ انتشار: فروردین هزار و سیصد و نود و نه
پوسته پخش موسیقی رکورد بر اساس بوت استراپ  و برای پخش موسیقی نوشته شده است. پوسته‌ای کاملا تخت با فناوری مدرن آژاکس که حتی وقتی شما صفحات دیگر را بازدید می‌کنید، هنوز به پخش موسیقی خود ادامه می‌دهد.
موارد دیگر
کاملا آژاکسی
دارای لیست در انتظار پخش شگفت انگیز 
بوت استراپ ۴
ابزارک‌های آماده
چندین پوسته آماده
بهینه سازی شده برای نگارش راست به چپ
ک
امسال فکر می کنم در مریض شدن رکورد شکنی کردم . داستان مریض شدنم از ایام ماه رمضان و در لیالی قدر شروع شد خیلی سخت و بد بود و باعث شد یک هفته نتوانم روز بگیرم به طوریکه خودم شک کردم که نکنه بیماریم جدی باشه و هنوز تشخیص داده نشده که الحمدلله بعد از چند روز در روند بهبودی تسریع شد و باعث رفع نگرانی خودم و خانواده بشود. یاز هم از پاییز تا امروز فکر میکنم این دفعه چهارم پنجم باشه که به پزشک مراجعه کرده باشم که اخرین دفعه آن پریشب بود وقتی که بازیی ای
فیلم آموزشی جلسه دوم
محتوا
آشنایی با ایجاد رکورد در جدول، دستور insert در SQL و به صورت wizard
آشنایی با بروز رسانی رکورد در جدول، دستور update در SQL و به صورت wizard
آشنایی با حذف رکورد در جدول، دستور delete در SQL و به صورت wizard
آشنایی با نحوه حذف جدول و دیتابیس به صورت دستوری SQL و Wizard
آشنایی با نحوه پشتیبان گیری از دیتابیس و جدول و نحوه بازیابی آن
 
فیلم انتقام جویان: پایان بازی بالاخره در آخر این هفته رکورد دیگری را در باکس آفیس آمریکا و کانادا ثبت کرد. این فیلم با فروش 771 میلیون دلاریش فیلم بزرگ جیمز کامرون، آواتار را در باکس آفیس آمریکا و کانادا پشت سرگذاشت.
ادامه مطلب
امروز رکورد خودم رو زدم و پنج ساعت پیاپی بدون پا شدن از پشت میز درس خوندم...ساعت دو بعد از ظهر نشستم پشت میز و هفت بعد از ظهر بخاطر آلارم مثانه ام بلند شدم...من اصولا اعتقادی به این سوسول بازی که میگن یک و نیم ساعت درس بخونید و نیم ساعت استراحت کنید ندارم،والا!
وزیر نیرو با اشاره به اینکه امسال رکورد صادرات برق شکسته شد، گفت: در بازه زمانی اول خرداد تا 20 مرداد حدود 2.3 میلیارد کیلووات ساعت انرژی صادرات برق داشتیم که این میزان بیشترین مقدار صادرات در سال‌های اخیر بوده است.
ادامه مطلب
افزودن یک رکورد جدید: Ctrl++ (+ همان علامت مثبت است)
وارد کردن مقدار از فیلد مشابه در رکورد قبلی: Ctrl+‘ (‘ همان تک کوتیشن یا آپاستروف است)
حذف رکورد فعلی: Ctrl+– (- همان علامت منفی است)
وارد کردن تاریخ فعلی: Ctrl+; (; همان نقطه ویرگول است)
وارد کردن زمان فعلی: Ctrl=:
زوم روی ورودی: Shift+F2 (همچنین برای ایجاد و ویرایش Query Criteria)
جا به جایی بین حالت مسیریابی یا Navigation (فیلد انتخاب شده) و حالت ویرایش: F2
ادامه مطلب...
به نقل از نشریه «گازتا اسپورت» ایتالیا، علی دایی، پادشاه فوتبال ایران می گوید که دیر یا زود رونالدو، اسطوره پرتغالی رکورد او را می شکند. در تاریخ فوتبال هیچ کس مثل دایی گلزنی نکرده است. او با زدن 109 گل برای تیم ملی ایران آقای گل فوتبال جهان است.
دایی درباره این رکورد گفت: این رکورد باعث افتخارم است. به نظرم تا زمانیکه این رکورد بوده ملت ایران نیز همه افتخار می کردند. این افتخار تنها برای من نیست بلکه برای تمام مردم ایران است.
وی افزود: اصلا نارا
صادق جاهد‌خطیبی در بازدید از طرح تولید آهن اسفنجی احیا استیل بافت تصریح کرد: میزان تولید آهن اسفنجی این شرکت درساعت به ۹۰ تن رسیده است. وی با اشاره به بی‌سابقه بودن این رکورد اعلام کرد: تولید آهن اسفنجی در روز بالغ بر۲ هزار و۱۰۰ تن بوده و در مجموع ماهانه به ۶۵ هزار تن رسیده است. مدیرعامل شرکت گسترش صنایع و معادن ماهان اظهار امیدواری کرد که این رکوردشکنی کماکان تداوم داشته باشد و شاهد
ادامه مطلب
دیروز بورس تهران با ثبت رکورد جدید در حجم و ارزش معاملات و همچنین رشد حدود 20000 واحدی در شاحص کل، به کار خود پایان داد. دیروز از حیث ورود نقدینگی نیز شاهد رکورد جدیدی بودیم. این موضوع باعث شد تا دوباره مدیران سازمان بورس به تکاپو بیوفتند تا مجددا ترمز بورس را بکشند! در همین راستا، دیروز شاهد چند بخشنامه از سوی سازمان بورس بودیم که به نوعی، بازدارنده در ادامه روند بازار خواهد بود. کاهش اعتبار مشتریان، یکی از این قوانین بود که از هفته بعد اجرایی
 
    علیرغم موجودی منفی اولیه حساب صندوق با همکاری اعضاء رکورد واریزی روز اول در ماه فروردین 99 به مبلغ 565 میلیون ریال شکسته شد. این امر منجر به افزایش تسهیلات از بانک مهر و اقزایش امتیاز خوش حسابی اعضاء خواهد شد. لدا لازم است از همدلی و همکاری اعضاء تقدیر و قدردانی شود و همچنین این موضوع موجب دلگرمی بیشتر مسئولین در آینده می گردد. آخرین رکورد مریوط به { اسفند 98 } می باشد.
 
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی میل، ربات انسان نمای بزرگ تویوتا که می تواند بسکتبال بازی کند با ۲۰۲۰ پرتاب آزاد متواتر به باشگاه بسکتبال رکورد جدیدی در کتاب گینسثبت کرد. این ربات ۲.۱ متری همچنین می تواند پرتاب سه گانه امتیازی انجام دهد، اما قادر به لول یا دریبل سرقت کردن ازاله. ربات مذکور که Cue۳ نام دارد با استفاده از حسگرهای مختلف زاویه و نیروی مناسب برای یک پرتاب را لحاظ می نرم و با استفاده از موتورها بوسیله طور دقیق یک لول را باره
 
   با توجه به ورودی صندوق {روشهای ارتقاء سهم} بار دیگر بدون وام بانک مهر ایران ، رکورد وام در یک ماه با ثبت 146 میلیون تومان در فروردین 99 شکسته شد. این وام شامل ده سهم افزایشی(13 میلیونی) و دو سهم عادی (8 میلیونی) می باشد. رکورد قبلی مربوط به { بهمن 98 } می باشد.
 
سلام دوستان تو این آموزش یاد می گیرید که چطوری قالب بلاگ بیان رو واکنش گرا کنید به صورت حرفه ای. قالبی که تو این آموزش واکنش گرا می کنیم قالب "تمدن 1" هستش، واکنش گرایی این قالب خیلی ساده است. اول منوی قالب رو واکنش گرا می کنیم.و بعد به بقیه ی جاهاش می رسیم.این آموزش رو سعی میکنم توی دو بخش تمومش کنم، بخش اول واکنش گرا کردن منو بخش دوم واکنش گرا کردن ستون ها.
پیش نیاز این دوره یاداشتن کمی html و css هستش.
این آموزش هنوز رکورد نشده اگر متقاضیان به 5 نف
بازی Swipe Brick Breaker آجر شکن باز ای ساده و هیجان انگیز می باشد که شما باید در بازی آجر ها را توسط توپ خرد کنید و امتیاز بالاتری برای خود کسب کنید اگر می خواهید رکورد بزنید و با دوستانتان رقابت کنید و در یک رکورد زنی آنلاین بدرخشید ,باید سعی کنید آسیب بیشتری به آجر ها وارد کنید .
ادامه مطلب
 
   با توجه به افزایش ورودی صندوق {روشهای ارتقاء سهم} بار دیگر بدون وام بانک مهر ایران ، رکورد وام در یک ماه با ثبت 146 میلیون تومان در فروردین 99 شکسته شد. این وام شامل ده سهم افزایشی(13 میلیونی) و دو سهم عادی (8 میلیونی) می باشد. رکورد قبلی مربوط به { بهمن 98 } می باشد.
 
 رکورد سرعت قطار توسط قطار مغناطیسی ژاپن شکسته شد
قطار مغناطیسی
در ژاپن موفق شد رکورد سرعت را بشکند.این قطار سریع السیر با سرعت 660
کیلومتر در ساعت حرکت می کند. رکورد قبلی سرعت که در سال 2113 به ثبت رسید،
581 کیلومتر در ساعت بود. البته مسافران عادی برای سوار شدن به این قطار
بسیار سریع باید چند سالی صبر کنند. قرار است این قطار سال 2127 در مسیر
توکیو – ناگانو به بهره برداری برسد و فاصله 311 کیلومتری این دو شهر را در
41دقیقه طی کند.
شرکت
راه آهن مرکزی
فیلم مطربفیلم مطرب به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی مصطفی کیایی محصول سال ۱۳۹۷ است. فیلم‌برداری این فیلم در اسفند ۱۳۹۷ در شهر استانبول به پایان رسید.این فیلم رکورد هزارپا را زد و پر فروش ترین فیلم سال ۱۳۹۸ و تاریخ سینمای ایران شد. این فیلم با گیشه ی ۳۸،۵۴۳،۹۷۵،۰۰۰ تومان رکورد دار است.
 
مطرب ارزش دیدن دارد و مخصوصا در این شرایط بحرانی به همه ی ایرانیان که این روزا خبر های بد خنده را از لب های همه گرفته این فیلم میتواند مقداری برای روحیه
ASGHAASGHAASGHAASGHAASGHAASGHAASGHAASGHAASGHAASGHAخودروOOOONOOOONOOOONOOOONOOOONOOOONOOOONOOOONOOOONOOOON الکتریکی مسابقه ای فولکس واگن ID.R R رکورد کلی مهمانی ی سرعت گودوود را. شکست سریع ترین زمانی که تو هیل کلایمب ثبت شده بود، با.۴۱ ۶ ثانیه بوسیله نیک هیدفد تعلق داشت که در سال ۱۹۹۹ آن را با خودرو فرمول یک مک لارن مرسدس/MP4 13 ثبت. کرد با وجود این، فولکس واگن.R ID R در جشنواره ی سرعت امسال با عبور از رکورد هیدفد و ثبت.زمان ۳۹ ۹۰ ثانیه، رکوردی زیاد فوق العاده و دست نیافتنی را ازآنِ. خود کرد رکورد.
با اینکه فکرشم نمیکردم اینقدر شگفت زده بشم ولی به تماشای سریالی نشستم که گفتن داره رکورد بهترین سریال تاریخ رو از طرف کاربران سایت سینمایی IMDB  میگیره ! رکورد برکینگ بد و گیم اف ترونز و .. و خب باید بگم میخکوب شدم . سریال فوق العاده ای بود و این فوق العاده بودنش فقط به خاطر دردناک بودنشه! چون چیزی رو توصیف میکنه ، حقیقتی که به دردناکی ؛ وحشتناکه . و دیالوگ قشنگی که والری لگاسوف پایان حرف هاش میزنه ..

 Chernobyl
هنوز هیچ کشوری موفق نشده رکورد تولید طلا در آفریقای جنوبی را در دهه ۱۹۷۰ که بیش از هزار تن در سال بوده، بشکند.
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تجارت نیوز، طی دهه‌های طولانی و تا پیش از سال ۲۰۰۶، آفریقای جنوبی بزرگ‌ترین تولیدکننده طلا بود. استخراج طلا در این کشور اما در سال‌های اخیر کاهش یافته است. در مقابل، استخراج این فلز گرانبها در بسیاری از کشورهای دیگر افزایش یافته است.
با این حال، هنوز هیچ کشوری موفق نشده رکورد تولید طلا در آفریقای جن
 
    علیرغم موجودی منفی اولیه حساب صندوق با همکاری اعضاء رکورد واریزی روز اول در ماه فروردین 99 به مبلغ 565 میلیون ریال شکسته شد. این امر منجر به افزایش تسهیلات از بانک مهر و اقزایش امتیاز خوش حسابی اعضاء خواهد شد. لدا لازم است از همدلی و همکاری اعضاء تقدیر و قدردانی شود و همچنین این موضوع موجب دلگرمی بیشتر مسئولین در آینده می گردد.
 
مارول/دیزنی با انتشار تریلر سوم فیلم انتقام جویان: پایان بازی، شروع فروش بلیت های این فیلم را اعلام کرد. شروع شدن این داستان همان و طوفان حمله طرفداران مارول/دیزنی برای خرید بلیت همان و از دسترس خارج شدن سایت های فروش بلیت همان.
ادامه مطلب
خیلی زودتر از چیزی که پیش‌بینی می‌شد، فیلم Joker توانسته به رکورد پرفروش‌ترین فیلم با درجه سنی R دست پیدا کند. فاصله کمی با فیلم Deadpool 2 (کم‌تر از 45 میلیون دلار) باقی مانده بود که هواداران جوکر به فیلم محبوبشان کمک کردند به آن دست پیدا کند. در حقیقت هنوز کمتر از دویست و پنجاه میلیون دلار لازم است تا Joker وارد باشگاه میلیارد دلاری‌ها شود. اگرچه درابتدا این فیلم در پیشبینی ها دست کم گرفته شده بود اما فروش بی‌نظیری پیدا کرد. صاحب رکورد بهترین افتتا
مشاور پرورش شترمرغ
 
رکورد گیری شترمرغدر رکوردگیری شترمرغ باید برای هر لانه قدرت پاسخ دادن به سوالات زیر را داشته باشید .در نظر داشته باشید که ثبت رکورد گیری شترمرغ در سود آوری و یا زیان ده بودن مزرعه پرورش شترمرغ از اهمیت بسیاری برخوردار است.
اولین مورد مهم در رکود گیری شترمرغ ثبت تعداد تخم گذاری هر مولد است و شما باید بدانید مولدها چه تعدادی تخم گذاشته اند ؟در یک سال هزینه ی تغذیه ی مولدها چقدر شده است ؟میزان جوجه درآوری عملا چقدر بوده است
بورس چیست ؟ 
وقتی شما تلوزیون را روشن می کنید یا روزنامه را باز می کنید، در اینترنت سرچ می کنید یا به رادیو گوش می کنید، احتمالا به یک سری اطلاعات در مورد بازار سهام بر می خورید. مجری را می بینید که میگوید : “شاخص بورس امروز رکورد زد٬ شاخص امرزو از مرز ۱۹۰.۰۰۰ گذشت و در حال ثبت رکوردی جدید است؛ بازار سهام در حال واکنش نشان دادن به اخباریست که از مجلس منتشر شده است “. و موارد زیادی از این دست که روزانه ممکن است بارها به چشم یا گوشمان بخورد.
ادامه
بورس چیست ؟ 
وقتی شما تلوزیون را روشن می کنید یا روزنامه را باز می کنید، در اینترنت سرچ می کنید یا به رادیو گوش می کنید، احتمالا به یک سری اطلاعات در مورد بازار سهام بر می خورید. مجری را می بینید که میگوید : “شاخص بورس امروز رکورد زد٬ شاخص امرزو از مرز ۱۹۰.۰۰۰ گذشت و در حال ثبت رکوردی جدید است؛ بازار سهام در حال واکنش نشان دادن به اخباریست که از مجلس منتشر شده است “. و موارد زیادی از این دست که روزانه ممکن است بارها به چشم یا گوشمان بخورد.
ادامه
کراتین 
بر اساس تحقیقات متعددی که طی دهها سال صورت گرفته است، مشخص شده که کراتین موجب بهبود عملکرد ورزشی در رشته های پر شدت، سرعتی و قدرتی می شود.در عملکرد قدرتی موجب افزایش 15 درصدی قدرت جلوبازو در طی 6 هفتهدر فوتبالیستها موجب بهبود سرعت استارتهای 5 و 15 متریدر شناگران نخبه موجب افزایش سرعت و بهبود رکوردافزایش توان در رکاب زنی پس از 4 روز مصرفبهبود رکورد استارت های 40 متر و.......کراتین چگونه موجب بهبود عملکرد میشود؟مصرف کراتین موجب افزایش ذخیر
کد معرف آی نوتی ، کد معرف ای نوتی
کد معرف آی نوتی: 5590088763 
 
اقای برخورداری  کارشناس ارشد فروش شرکت بین المللی iNoti  شماره تماس :09039895888
 
کد معرف ای نوتی جهت ثبت نام و آزاد شدن دسترسی مشتری به خدمات در سایت ای نوتی میباشد.
شرکت ای نوتی از دی ماه سال 95 شروع به کار کرده است و در دو سال اول کاری بین شرکت های مانند خود رکورد بی نظیزی را به جا گذاشته است و تا به حال بیشترین تراکنش های بانکی را بین شرکت ها دارا میباشد.
این شرکت در حوضه خدمات مخابراتی فعالی
امروز نشریه «رکورد» پرتغال به تمجید از مهاجم ایرانی پرداخت و نوشت: مهدی طارمی این اسمی است که به تازگی وارد رقابت برای آقای گلی لیگ پرتغال و کسب امتیازهای بی نظیر شده است.
کسانی که به دنبال گلزنی ارزن قیمت هستند او می تواند بهترین گزینه باشد. مهاجم ایرانی در اولین بازی خانگی اش به همراه ریوآوه هواداران این تیم را به وجد آورد و در پیروزی 5 بر یک تیمش مقابل آوس مهمترین نقش را داشت.
طارمی در این بازی با کسب 24 امتیاز با فاصله زیاد به عنوان بهترین ب
سحرخیزی خیلی خوبه خیلیییییی یعنی خیلی ها :))) 
امروز به هر زحمتی بود دیگه 7 پاشدم و واقعا نمیذارم این روال بهم بخوره کلی از افسردگیم دلیلش خوابیدن تا لنگ ظهر بود. انقدر وقت اضافه میارم که نمیدونم با بقیه اش چیکار کنم! 
و دیگه اینکه دوباره افتادم رو دور کتاب خوندن و این کتاب چهار اثر هنوز دستمه بس که خوبه یواش یواش میخونم و بهش فکر میکنم؛ رکورد بیشترین زمانی که طول کشیده یه کتاب رو تموم کنم میرسه به همین کتاب. 
و هنر این قرص ضدافسردگیِ من :) دو روز
تسنیم : قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۴ درصد افزایش به ۱۴۷۶ دلار و ۷۸ سنت رسید.
رویترز گزارش داد، در حالی که اظهارنظرهای ضد و نقیض از سوی مقامات چینی و آمریکایی در مورد توافق تجاری اعلام شده در هفته گذشته موجب تداوم نگرانی سرمایه گذاران شده است، قیمت طلا امروز افزایش جزئی را شاهد بود.
بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۴ درصد افزایش به ۱۴۷۶ دلار و ۷۸ سنت رسید. قیمت طلا در بازار آمریکا نیز امروز با ۰.۰۱ درصد رشد به ۱۴۸۰ دلار و ۷۰ سنت رس
بیوگرافی شایع
محمدرضا شایع از اعضای ثابت گروه کاغذ ، متولد 12 مرداد سال 1371 در محله شاه عبدالعظیم و ساکن تهران می باشد.
«شایع» تکست نویسی را در سن 14 سالگی به
صورت جدی آغاز کرد و در سال 89 اولین کار رسمی خود را به نام «یه روز خوب
میاد» منتشر کرد. بعد از ششمین اثر خود مورد تحسین رپر معروف حصین قرار
گرفت و با دعوت او به گروه کاغذ رکورد ملحق شد و محبوبت تر از گذشته به
فعالیت خود ادامه داد.
سبک تکست نویسی «شایع» بر پایه طنز تلخ و بیان مشکلات ، شرایط اجت
یکی از کارهایی که می‌کنم اینه که تو آشپزی سعی می‌کنم رکورد زمانی بزنم. مثلا فعلا رکوردم تو پخت سه بسته ماکارونی ۷۰۰ گرمی زر، ۲۵ دقیقه بوده. یعنی از وقتی گذاشتم آب جوش بیاد و خورش (سویا) رو حاضر کردم تا وقتی آبکش کردم و سیب‌زمینی ته‌دیگ گذاشتم و گذاشتم دم بکشه شده ۲۵ دقیقه. ولی اغلب بیشتر طول می‌کشه، ۴۵ دقیقه، ۵۰ دقیقه یا حتی یک ساعت، بسته به اینکه آشپزخونه چقدر مرتب باشه و چقدر ظروف مورداحتیاجم شسته یا نشسته باشه و اینکه مواد خورش آماده‌سا
دانلود آهنگ بهنام بانی خواننده های مورد علاقه از‌خواننده‌ های قدیمی، محمد اصفهانی و محمد علیزاده را دوست دارد، مرحوم ناصر عبداللهی الگوی وی بوده، که البته ژانرش را عوض کرده است. در میان خواننده‌ های نسل جدید هم سینا شعبانخانی، مسعود صادقلو و شهاب مظفری را دوست دارد. ثبت رکورد بهنام بانی در ایران یکی از خواننده هایی است که علاقه مندان و طرفداران زیادی دارد و این موضوع در کنسرت های وی نیز به وضوح به چشم می خورد. دانلود آهنگ بهنام بانی با او
رکورد پرسپولیس در پشت سر هم قهرمان شدن 4 بار است و اگر امسال یعنی سال 1399 قهرمان شود به رکورد خود می رسد. پرسپولیسیک شگفتی خیلی عجیب دارد.یک روز که استقلال 2 ر 0 از پرسپولیس جلو بود و یکی از بازیکنان پرسپولیس در دقیقه ی 60 کارت قرمز گرفته بود، پرسپولیس سه گل در دقیقه های 85، 88، 92 زد و به همراه هتریک امون زاید.
بهترین گلزن پرسپولیس در کل تاریخ، فرشاد پیوس است که برای پرسپولیس 151 گل زده است.
بهترین دروازه بان پرسپولیس در کل تاریخ علیرضا بیرانوند است
  تیم فوتبال بانوان وچان کردستان در نیمه اول با پیروزی یک بر صفر پیش است تا دروازه این تیم بیش از ۹۳۵ دقیقه بسته بماند.
بخش ورزش بانوان مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس، پیام نیازمند دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان در لیگ امسال موفق شد به مدت 935 دقیقه دروازه خود را بسته نگه دارد. دروازه وی در دیدار با پارس جنوبی از روی نقطه پنالتی بالاخره باز شد و این گلر نتوانست رکورد بسته نگه داشتن دروازه خود را بیش از این افزایش دهد.
در
یکی از کارهایی که می‌کنم اینه که تو آشپزی سعی می‌کنم رکورد زمانی بزنم. مثلا فعلا رکوردم تو پخت سه بسته ماکارونی ۷۰۰ گرمی زر، ۲۵ دقیقه بوده. یعنی از وقتی گذاشتم آب جوش بیاد و خورش (سویا) رو حاضر کردم تا وقتی آبکش کردم و سیب‌زمینی ته‌دیگ گذاشتم و گذاشتم دم بکشه شده ۲۵ دقیقه. ولی اغلب بیشتر طول می‌کشه، ۴۵ دقیقه، ۵۰ دقیقه یا حتی یک ساعت، بسته به اینکه آشپزخونه چقدر مرتب باشه و چقدر ظروف مورداحتیاجم شسته یا نشسته باشه و اینکه مواد خورش آماده‌سا
1.تو مسابقات جهانی wca شرکت کنم.
2.اولین رکورد زیر 3 ثانیه جهانو بزنم.
3.اینو نمیتونم بگم.
4.اینم نمیتونم بگم.
5.این هم نمیتونم بگم.
6.ابجیمو ببینم.
7.ابجیمو بغل کنم.
8.الکلاسیکو رو از نزدیک ببینم.
9.اریم دوس دارم ببینم
10.ندارم همینا بود
سلام به همه عزیزانی که از این وب بازدید میکنند و قراره منو انشاالله یاری کنند تا بتونم در عرصه موزیک پاپ ( دیس لاو ) موفق بشم.
برای همین یه کمپانی موزیک زدم که علاقه مندان به خوانندگی بتونن بیان توش عضو بشن و از مزایاهاش بهره مند بشن.
اسم این کمپانی وان رکورد هست میتونین جهت عضویت در چنل با آیدی زیر به ما بپیوندید:
@onerecord1
بعد از افزایش قیمتی هفته گذشته، امروز اولین روز کاری در بازارهای جهانی شاهد کاهش قیمتی بودیم که دلیل آن به نشانه ها از کاهش سرعت اقتصاد چین ناشی می گردد. این موضوع علیرغم پیشرفت هایی است که اخیرا در زمینه جنگ تجاری بین آمریکا و چین رخ داده است. هر چند سود صنایع چینی این ماه برای دومین ماه متوالی شاهد کاهش بوده اما نشانه هایی از رسیدن یک توافق اولیه میان دو غول بزرگ اقتصادی دنیا به وجود آمده که می تواند شتاب فراوانی به تقاضای نفت در آینده دهد.
بر اساس گزارشات اعلام شده از سوی روابط عمومی اپراتور رایتل، این شرکت پس  از گذشت چندین سال سرانجام توانست رکورد مصرف دیتا و درآمد روزانه این شرکت خدمات ارتباطی را تغییر دهد.
علاقه مندان جهت خرید سیم کارت اعتباری و دائمی و همچنین سیم کارت رند رایتل، می توانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت رایتل مراجعه نمایند و ضمن سیم کارت دریافت مورد نظر از خدمات آن نیز بهره مند شوند.
در واقع با شکسته شدن رکورد مصرف دیتا و در آمد روزانه رایتل در آذرماه 98، سق
  نشریه معروف پرتغال امروز صحبت‌های اسطوره فوتبال ایران و آقای گل فوتبال جهان را بازتاب داد.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار


به گزارش خبرگزاری فارس، علی دایی، اسطوره فوتبال ایران روز گذشته در مصاحبه با نشریه «گازتا اسپورت» ایتالیا اعلام کرد که کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی بزودی رکورد آقای گلی او را خواهد شکست.
نشریه «رکورد» پرتغال امروز این اعتراف دایی را بازتاب داد و اعلام کرد که اسطوره فوتبال ایران می گوید که فوق ست
امروز دلم تنگ استبرای روزهایی که نیامده‌اندو من هر روزبه خودم وعده دادمشانامروز دلم تنگ استتنگ تر از تُنگ ماهیکه هر چه می‌رودسر جای اول استامروز بیشتر از هر زماندلم تنگ است و زمانناجوانمرادنه تیغ می‌زندبر تُنگ تنهایی منامروز دلم تنگ است ...[یوسف رجبی]
مرا کز عشق می‌سوزم ز دوزخ چند ترسانی / کسی از مرگ می‌ترسد که در دل خوف جان دارد
دیروز رکورد بازدید در روز تمام دوران وبلاگ نویسیم زده شد و این موضوع برام خیلی عجیبه. امتحان فنی افتاد بین دو امتحان مهم ترمم. فردا هم قراره کارت ورود به جلسه بگیرم. کمی پادکست ی حساب گوش دادم و بظرم حرفای خوب و به روزی توش میزنن. باقی روز درس درس و درس بود خدا بخیر کند.
رکورد پرسپولیس در پشت سر هم قهرمان شدن 4 بار است و اگر امسال یعنی سال 1399 قهرمان شود به رکورد خود میرسد. پرسپولیس یک شگفتی خیلی عجیب دارد.یک روز که استقلال 2 ر 0 از پرسپولیس جلو بود و یکی از بازیکنان پرسپولیس در دقیقه ی 60 کارت قرمز گرفته بود، پرسپولیس سه گل در دقیقه های 85، 88، 92 زد و به همراه هتریک امون زاید.
بهترین گلزن پرسپولیس در کل تاریخ، فرشاد پیوس است که برای پرسپولیس 151 گل زده است.
بهترین دروازه بان پرسپولیس در کل تاریخ علیرضا بیرانوند است
تو حال و هوای اینروزای خودم بودم یهو چشمم خورد به  تاریخ گوشه  صفحه راست موبایل ، امروز یازدهمِ ...
امروز تولدشه ،تولد فرشته آسمونی من ،امروز میدونم  قلب مادرانه اش  دلتنگ اون چشمهای آبی میشه.  نمیدونم چکاری کنم که  دلتنگی امروز  اذیتش نکنه؟! 
+یادداشت شماره ۴۵
وبلاگ را باز میکنم 
یک نظر نشسته آن گوشه نگاهم میکند 
تاییدش میکنم و جوابی میدهم .
 حالم را نمیدانم 
ولی تو گوشم میخونه
من به دستان تو پا بستم به زیباتر شدن
در وجودم هنوز یه درگیری هست
بین بیخیال شدن و احتمال مرگ هر روزه
و تلاش کردن و امید داشتن به اینده و یه هدف
«تا من بدیدم روی تو ای ماه و شمع روشنم

هر جا نشینم خرمم هر جا روم در گلشنم»
+اردیبهشت ۹۸ رکورد تعداد پست ها رو کسب کرد .
بازار دیروز با رشد 9000 واحدی در شاخص کل، رکورد شکنی کرد. این بیشترین رشد در شاخص کل در طول تاریخ محسوب میشود. البته با توجه به افت بازار در هفته گذشته، این رشد 9000 واحدی به نفع سهامداران نبود. چراکه اکنون شاخص کل تقریبا به قله قبلی بازگشته ولی قیمت سهام، هنوز 2 روز دیگر باید مثبت بخورد تا به محدوده سقف قبلی خود برسند. اما چیزی که مهم است، کاهش جو منفی و افزایش مجدد حجم معاملات بود که دیروز محقق شد. برخی دوستان فکر میکنند که رونق بورس، فقط با افزای
رولزرویس به‌تازگی هواپیمایی رونمایی کرده که به‌ادعای این شرکت، سریع‌ترین هواپیمای تمام‌برقی جهان است. رولزرویس در فرودگاه گلوچسترشایر انگلستان، هواپیمایی تک‌سرنشین و با آلایندگی صفر به‌نام پروژه‌ی ACCEL به‌نمایش گذاشته است که پیش‌بینی می‌شود اوایل سال آینده به رکورد سرعت ۴۸۰ کیلومتر‌بر‌ساعت دست پیدا کند.
امروز هر چقدر بخندی و هر چقدر عاشق باشیاز محبت دنیا کم نمیشه پس بخند و عاشق باش…امروز هر چقدر دلها را شاد کنی، کسی به تو خرده نمی‌گیره پس شادی بخش باش…امروز هر چقدر نفس بکشی، جهان با مشکل کمبود اکسیژن رو به رو نمیشه.پس از اعماق وجودت نفس بکش…امروز هر چقدر آرزو کنی، چشمه‌ی آرزوهات خشک نمیشه پس آرزو کن…امروز هر چقدر خدا را صدا کنی خدا خسته نمیشهپس صدایش کن…او منتظر توستمنتظر آرزوهایت،خنده‌هایت،گریه‌هایتستاره شمردن‌هایت…و…عاشق بودن
لیورپول شنبه شب در ورزشگاه واندا متروپولیتانوی مادرید با فتح جام لیگ قهرمانان اروپا تعداد جامهای قهرمانی مهم خود را به عدد 42 رساند و از این نظر به رکورد رقیب بزرگش در انگلیس، منچستریونایتد رسید. لیورپول و منچستریونایتد حالا از حیث تعداد جامهای مهم، پرافتخارترین تیمهای فوتبال انگلیس هستند.
دیروز همانطور که انتظار میرفت، شاخص کل بورس تهران اگرچه از درصد افت، رکورد نزد، اما از نظر مقدار عددی ریزش، بزرگترین ریزش تاریخ خود را ثبت کرد و 16765 واحد منفی شد. البته این هیجان طبیعی بود. به هر حال، شرایط جدیدی بوجود آمده بود که حداقل افراد تازه وارد، تا به حال با آن مواجه نشده بودند. اما قدیمی های بازار میدانند که این وضعیت نمیتواند زیاد ادامه داشته باشد و نهایتا تا فردا، بازار متعادل خواهد شد. در حقیقت، چیزی که باید فعالان بازار را نگران
خودروی Bugatti هفته گذشته رکورد جدیدی را با سرعت بالا تعیین کرد ، هنگامی که یک "Bugatti Chiron " اصلاح شده از ۴۸۰ کیلومتر در ساعت در مسیر تست در شهر اهرا لسین آلمان پیشی گرفت.
در آن زمان شایعه شده بود که یک نسخه تولیدی از این ابرخودروی سریع میتواند رکورد جدیدی را ثبت کند.
و براساس گزارش Top Gear که روز یکشنبه منتشر شد ، این شایعات عملی شده است.
با Chiron Super Sport 300+ ، یک کوپه با تولید بسیار محدود که نه تنها جاده ای قانونی است ، بلکه قادر به برخورداری از انتهای اتومب
سایت اسپورت اکسپرس روسیه خبر داد که زنیت شب گذشته با درخشش دوباره سردار آزمون، ستاره ایرانی اش آنژی را با 5 گل مغلوب کرد. 
سردار در این بازی بار دیگر برای تیمش گلزنی کرد و او اکنون در 9 بازی برای زنیت 9 گل زده است که به رکورد بالاترین گل زده در 6 سال گذشته در لیگ روسیه برای او است. بهترین فصل آزمون در سال 2015-2016 رقم خورد که به همراه روستوف نایب قهرمان شد و او در فصل 9 گل به ثمر رساند. سردار به دنبال رکوردی جدید به نامش در لیگ روسیه است. 
این ترم فکر کنم تو کلاس رکورد تپق زدن رو شکستم
کلماتی که فکر میکردم خیلی ساده س یهو تو زبونم نمی چرخید
بعضی کلمات هم وقتی کنار هم قرار می گیرند تلفظشون سخت میشه
لامصب «در دسترسش» که پدر منو در آورد رسما
فکر کنم نیمی از تپق هام سر این کلمه بود
و نمیفهمم چرا این همه پرکاربرد شده بود
عرض کنم خدمتتون
که آخرین سوتیم که برای خودش شاهکاری بود برمیگرده به همین پریروز: می سقفه به چسب!!!
 
لازمه بگم وقتی سوتی میدم خودم اولین نفر میزنم زیر خنده؟؟ :))
✔ آلبوم جدید پسرای بنگتن در ساعت ۶عصر بوقت کره منتشر شد و تا ساعت ۸ عصر با فروش بیش از ۲،۱۸۳،۰۰۰ رکورد فروش آلبوم در چارت هانتئو رو شکست...✔ فروش آلبوم تا ساعت ۷:۱۰ به وقت کره به مقدار ۱،۰۳۶،۵۵۶ میلیون بوده و تا ساعت ۷:۴۵ به ۲،۱۳۷،۲۹۲ میلیون رسیده.....✔ این رکورد باعث شد تا BTS سریع ترین هنرمند کره‌ای باشه که به ۱ میلیون و ۲ میلیون فروش در چارت هانتو میرسه~..✔ تا قبل از این رکورد فروش آلبوم در دست خود پسرای بنگتن و با آلبوم map of the soul :persona بود که در آ
✔ آلبوم جدید پسرای بنگتن در ساعت ۶عصر بوقت کره منتشر شد و تا ساعت ۸ عصر با فروش بیش از ۲،۱۸۳،۰۰۰ رکورد فروش آلبوم در چارت هانتئو رو شکست...✔ فروش آلبوم تا ساعت ۷:۱۰ به وقت کره به مقدار ۱،۰۳۶،۵۵۶ میلیون بوده و تا ساعت ۷:۴۵ به ۲،۱۳۷،۲۹۲ میلیون رسیده.....✔ این رکورد باعث شد تا BTS سریع ترین هنرمند کره‌ای باشه که به ۱ میلیون و ۲ میلیون فروش در چارت هانتو میرسه~..✔ تا قبل از این رکورد فروش آلبوم در دست خود پسرای بنگتن و با آلبوم map of the soul :persona بود که در آ
✔ آلبوم جدید پسرای بنگتن در ساعت ۶عصر بوقت کره منتشر شد و تا ساعت ۸ عصر با فروش بیش از ۲،۱۸۳،۰۰۰ رکورد فروش آلبوم در چارت هانتئو رو شکست...✔ فروش آلبوم تا ساعت ۷:۱۰ به وقت کره به مقدار ۱،۰۳۶،۵۵۶ میلیون بوده و تا ساعت ۷:۴۵ به ۲،۱۳۷،۲۹۲ میلیون رسیده.....✔ این رکورد باعث شد تا BTS سریع ترین هنرمند کره‌ای باشه که به ۱ میلیون و ۲ میلیون فروش در چارت هانتو میرسه~..✔ تا قبل از این رکورد فروش آلبوم در دست خود پسرای بنگتن و با آلبوم map of the soul :persona بود که در آ
از اونجایی که شیطان کش یا به عبارتی دیگر Kimetsu no Yaiba قرار است در شنبه این هفته و در شماره 205 این سری مجموعه به اتمام برسد نگاهی کوتا به ویژگی های خوب و بد این مانگا میندازیم ،مانگایی که تونسته رکورد بیشترین فروش در یک سال را بزند 
ادامه مطلب
مصرف مصالح دنیا به رکورد 100 میلیارد تن در سال رسیده است
مصرف ناپایدار منابع مسبب تخریب سیاره گشته است اما بازیافت رو به کاهش است. مقدار مصرفی مصالح توسط جوامع بشری از 100 میلیارد تن در سال فراتر رفته، اما نسبت بازیافت کاهش یافته است.
ادامه مطلب
به گزارش "ورزش سه"، سون هیونگ مین، بازیکن اهل کره‌جنوبی باشگاه تاتنهام دیشب در جریان دیدار این تیم با منچسترسیتی در بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بازی را طوفانی آغاز کرد و در همان 10 دقیقه اول دو بار دروازه شاگردان گواردیولا را باز کرد.
 سون به این ترتیب تعداد گلهای خود در لیگ قهرمانان را به عدد 12 رساند تا رکورد گلزن‌ترین بازیکن آسیایی تاریخ چمپیونزلیگ را به خود اختصاص دهد. این رکورد پیش از این در اختیار ماکسیم شاتسکی
کلوپ همچنین موفق شد رکورد ۱۷ برد متوالی در لیگ برتر را به همراه لیورپول
کسب کند، هر چند نتوانست با رکورد منچسترسیتی تحت هدایت گواردیولا مساوی
کند.
    
بخش فوتبال جهان مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

وبسایت ESPN اقدام به انتخاب بهترین‌های جهان در هر پست نموده است و در قسمت مربیان، یورگن کلوپ را بالاتر از پپ گواردیولا و اریک تن هاخ، بهترین مربی سال ۲۰۱۹ معرفی کرده است.
برترین مربیان فوتبال جهان درسال 2019: عبور کلوپ از پپ
به گزارش تابناک ورزشی
واقا آدم تعجب می کنه که چه جوری بشر ایم رباتا رو ساخته











متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.
توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد
با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.




















مدت زمان: 41 ثانیه دریا
مشاور پرورش شترمرغ
 
رکوردگیری :
در رکورد گیری باید قادر باشید برای هر لانه به سوالات زیر پاسخ دهید.
    مولدها چه تعداد تخم گذاشته اند؟
هزینه تغذیه مولدها در یک سال چقدر شده است؟
  میزان جوجه در آوری عملا چقدر بوده است ؟
  چه تعداد از جوجه ها به سن کشتار رسیده اند؟
هزینه تغذیه هر جوجه تا سن کشتار چقدر است ؟
 
مشاور رکورد گیری و پرورش شترمرغ
 
 
و از پاسخ این سوال محاسبه کنید
    هزینه تولید هر تخم چقدر است؟
هزینه تولید جوجه یک روزه چقدر است؟
  ه
سلام این بازی رو وبلاگ  arvant.blog.ir ساخته میخواستم این بازی خیلی خیلی  زیبا رو بهتون معرفی کنم واقعا به گرافیک این بازی خیلی زحمت کشیده اند.
  
نام پروژه :نئون
    مدت زمان : سه هفته
    پلتفرم :آندروید
   سمت: برنامه نویس،طراح بازی،طراح مرحله
   مشخصات فنی : انجین cocos2d-x،زبان برنامه نویسی ++C
بازی های پلتفرمر و رکوردی همیشه دارای علاقه مندان خاصی بوده و هست بازی هایی که در آن رکورد گیری حرف اول را می زند و معمولاَ تمام بشو نیست .بازی هایی مثل flupy birds .
نویسنده : میشل اوباما
مترجم : دکتر علی سلامی
زبان : انگلیسی
کتاب شدن اثر میشل اوباما، در نخستین ماه انتشارش رکورد فروش را شکست! این کتاب که عنوان پرفروش‌ترین کتاب سال آمریکا را نصیب خود کرد، زندگی شخصی همسر اولین رئیس‌جمهور سیاه‌پوست آمریکا را قبل و بعد از ورود به کاخ سفید روایت می‌کند.
ادامه مطلب
سلام
می خوام یک فایل PDF دیگر جهت آموزش مکعب روبیک براتون قرار بدم
اون فایل قبلی که قرار دادم یکم فرمول هاش سخت بود اما این فایل فرمول هاش خیلی آسونه اما زمان حل کردنش یکم کندتره اما باز هم می تونید
با تمرین رکورد دار بشین
 
برای ادامه و دانلود کلیک کنید
ادامه مطلب
 
 
مرجع خبری رئال مادرید : زین الدین زیدان به سومین مربی تاریخ رئال مادرید از نظر برد در لالیگا با 88 برد تبدیل شد.
در حال حاضر لئو بین هاکر با 89 برد در رده دوم است که به نظر می رسد زیزو در هفته های آینده از او هم عبور کند. میگل مونیوز با 257 بازی رکورد دار است
کاوشگر خورشیدی پارکر(Parker)
که اولین و بزرگترین پیشرفت بشر برای شناخت یک ستاره از نزدیک است در تاریخ
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ عازم خورشید شد و تاکنون به موفقیت‌های شگرفی دست یافته است
که همراه با شکستن رکورد سریع‌ترین ساخته دست بشر و نزدیکی به یک ستاره،
شناخت ما از خورشید را به طرز چشمگیری بهبود بخشیده است.

ادامه مطلب
کاوشگر خورشیدی پارکر(Parker)
که اولین و بزرگترین پیشرفت بشر برای شناخت یک ستاره از نزدیک است در تاریخ
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ عازم خورشید شد و تاکنون به موفقیت‌های شگرفی دست یافته است
که همراه با شکستن رکورد سریع‌ترین ساخته دست بشر و نزدیکی به یک ستاره،
شناخت ما از خورشید را به طرز چشمگیری بهبود بخشیده است.

ادامه مطلب
به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، این رکورد گیری روز سه شنبه 14
اسفندماه در دو رشته تفنگ و تپانچه آقایان و بانوان در محل سالن 80 خط
مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.گفتنی است دانشجویان ورزشکاری می توانند در این رگوردگیری شرکت کنند که ثبت نام آنان از طریق تربیت بدنی وزارت علوم تایید شده باشد. سی امین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان ۱۲ تا ۲۳ تیرماه سال آینده در شهر ناپل ایتالیا برگزار می شود.
تا سال 1954 باور تمام دنیا بر این بود که یک انسان نمی تواند یک مایل را زیر ۴ دقیقه بدود. آنها باور داشتند که انسان محدودیت های فیزیکی دارد که هیچگاه نخواهد توانست یک مایل را زیر چهار دقیقه بدود! تا اینکه سر و کله راجر بنستر پیدا شد و در یک مسابقه یک مایل را در کمتر از ۴ دقیقه دوید.از آن به بعد در یکسال حدود بیست هزارنفر این رکورد را زدند و کم کم این کار به سطح دبیرستانها کشیده شد! چه چیزی فرق کرد؟ درعرض یکسال؟
هیچ چیز فقط یک کلمه:باور
میگن خدا چندتا از فرشته هاشو فرستاده روی زمین تا مثل ستاره در کنار ما ها بدرخشن... 
امروز تولد یکی از اون فرشته هاس
امروز تولد سیمای خوشگلمه
یه دختر نازو مهربون که هر چی از خوبیاش بگم کمه
دختری که همیشه به همه کمک میکنه... 
توی قلب هممون یه جایگاه خاص داره
اومای صک*شی من تولدت مبارکککککککککککککک
الهی رکورد جنتیو بزنی به حق هفتن
بدون که خیلیییییییییییییی دوستت دارم
تو یکی از کسایی هستی که همیشه به یادتم
امیدوارم بتونی با تلاشهای متوالیت به خوا
تصمیم به ماندن و آینده ای تاریک، یا تلاش و حداقل امیدواری به آینده ای روشن! مسئله این است.پر واضح است کسی که یازده سالِ تمام سختی های تحصیل را پشت سر گذاشته، برای خوشی های چند ماهه، آینده اش را به باد نمی‌دهد و اگر هم گاها اینجا غری زدم از سر خستگی های لحظه ای بود!برنامه ریزی ام برای امروز مطالعه ای لاینقطع بود که خب زیاد خوب پیش نرفت و به صورت منقطع مطالعاتی داشتم. در تمام طول مطالعه هم چرت میزدم و خستگی ام ثانیه ای و حتی با خوردن دو استکان چای
الانم که تو شرایط واقعا سخت روحی و جسمی قرار گرفتم یه رقابتی بین اطرافیانم شکل گرفته مبنی بر اینکه کی میتونه تو این مدت عوضی وارانه تر از بقیه رفتار کنه،شکر خدا همشون در حال رکورد شکنی ان.بگذریم امروز اون زنیکه با اون رفتار وحشتناکش یه طوری داغونم کرد که خدا میدونه(و همینجا برام سوال پیش میاد چرا آموزش پرورش از کارمنداش تست سلامت روان نمیگیره یا جدای از اون  چرا وقتی صد بار میگیم زنه کلن سر کلاس سرش تو تلگرامشه و کار نمیکنه کسی رسیدگی نمیکنه
 نکته جالب درباره زنبور
۱- اگر گرده افشانی توسط زنبور انجام شود، بیشتر گلها بارور می شوند.
۲ – علت اصلی رطوبت داخل کندو در زمستان، مصرف عسل است.
۳ – مصرف یک کیلو گرم عسل ،یک لیتر آب تولید می کند .
۴ – بعد از عسل ، موم مهم ترین فرآورده ی زنبور عسل به شمار می آید .
۵ – مهم ترین غذایی که زنبور برای رشد به آن نیاز دارد گرده است .
۶ – قطر دانه های گرده حدود ۵/۲ تا ۳۵۰ میکرون است .
۷ – مقدار مصرف گرده ی یک کلونی در سال ، حدود ۲۵ تا ۳۵ کیلوگرم است .
۸ – به طو
شاگردان یورگن کلوپ شنبه‌شب با پیروزی 2-0 مقابل تاتنهام ششمین قهرمانی‌شان در معتبرترین رقابت باشگاهی فوتبال اروپا را جشن گرفتند. اما این تنها اهمیت قهرمانی مادرید برای مرسی‌سایدی‌ها نبود چرا که قرمزهای آنفیلد با این قهرمانی تعداد کل قهرمانی‌های مهم‌شان را به عدد 42 رساندند تا دیگر از رکورد منچستریونایتد عقب نباشند.
 
دانلود فیلم رحمان 1400 با کیفیت عالی 
نام اثر: رحمان 1400
کیفیت ها: full hd 1080p – hd 720p – sd 480p
امتیاز: IMDb 6.8/10
مخاطب: بزرگسالان
نوع فیلم: سینمایی
محصول: ایران دانلود فیلم رحمان 1400
موضوع: کمدی ، اجتماعی
نویسندگان: بابک کایدان و میثم کایدان
کارگردان: منوچهر هادی
تهیه کننده: علی سرتیپی
با هنرنمایی: مهران مدیری ، محمدرضا گلزار ، سعید آقاخانی ، یکتا ناصر ، بهرام افشاری ، ساره بیات رحمان 1400
سال تولید: 1397
تاریخ انتشار: 1398
مدت زمان: 115 دقیقه
درباره فیل
تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:
پنجشنبه 4 جولای 2019
سهام‌های جهانی با نزدیک شدن شاخص S&P 500 به رکورد جدید، بالاتر رفتند
دلار آمریکا پس از توییت دونالد ترامپ درباره دستکاری ارز در چین و اروپا نزول کرد
با بدون تغییر ماندن نرخ بازخرید توسط بانک مرکزی سوئد، کرون سوئد تقویت شد اما تأثیری رو بازبینی این نرخ نداشت
✏️✏️✏️✏️✏️
دیروز سهام‌های جهانی با نزدیک شدن شاخص S&P 500 به رکوردی جدید، با قیمت بالاتری معامله شدند. این اتفاق به دلیل دورنمای جد
بسم الله الرحمن الرحیم
شکسته شدن رکورد 10 ساله پرفروش ترین فیلم جهان
امروز ما شاهد شکسته شدن رکورد پرفروش ترین فیلم جهان بعد از ده سال بودیم
فیلم اواتار که در سال 2009 با فروش جهانی  2.789 میلیارد دلار پرفروش ترین فیلم جهان به حساب می امد اما ورق برگشت و اونجرز اند گیم   در 2019  بعد از ده سال با فروش جهانی 2.793 میلیارد دلار تا به اکنون پر فروش ترین فیلم جهان است اما لازم به ذکر است که اونجرز اند گیم  با بودجه ساخت356 میلیون دلار سومین فیلم پر هزینه تا
امروز پیشرفت خواهد کرد زیرا امروز روز رسیدن به کمال است برای چنین روزی خدا را شکر می‌کنم امروز روز معجزه های پشت سر هم برای خود خواهند آمد و عجایب لحظه‌ای باز نمی ایستد 
این جملات را در اول صبح بگویید تا زندگی را فرا بخوانید
کلا زندگی دو روزه،
فردا ممکنه نباشیم.
قدر هم رو بدونیم.
درباره بقیه اون قسمت پیر درون، که هر روز بیشتر کشف میکنم،
این افراد،
معمولا همه ش به اینو اون گیر میدن (میپرن و پاچه میگیرن) که اینکارت غلطه اونکارت غلطه، اینکارت فضولیه، زیاد حرف نزن، و... توهین میکنن، و...
ولی دقیقا خودشون همه این خصوصیات رو دارن.
این افراد تنها میمونن.
4 نفر رو تا الان مشابه این افراد دیدم (با خصوصیات اینها، که کاملا تنها موندن).
راستی بچه ها،
من تا حالا با 16 تا مصاحبه ای گر
آموزش ( رویت ) Revit : نکات ، ترفندها و عیب یابی
در این ترتیب ، برای هر سازنده آموزش ( رویت ) Revit — چیزی وجود دارد که یادگیرندگان و مشتری های آماده یکسان هستند. هر ویدیو در مورد نوک ، شیرین کاری یا روش تحقیق خاص در Revit قرار دارد.
آیا سوابق CAD را وارد می کنید و برای دستیابی به سازگاری نیاز دارید؟
آیا باید از اندازه گیری های خود سود بیشتری کسب کنید؟
باید اکثر چشم اندازهای یک شرکت را بررسی کنید و بررسی کنید که آیا تنظیمات صحیح است؟ آموزش ( رویت ) Revit
آیا نی
در این مقاله ده تا از بهترین بوکسورهای تاریخ جهان را به شما معرفی میکنیم. در انتخاب بهترین بوکسور سه نکته بسیار اهمیت دارد: 1 رکورد بوکسور 2 عناوین و کمربندهای بوکسور 3 کیفیت افرادی که شکست داده است. ده بوکسور برتر تاریخ از آخر به اول:
 
10. جورج فورمن
 
 
ادامه مطلب
  اسطوره فوتبال ایران اعلام کرد که فوق ستاره پرتغالی تنها کسی است که می تواند رکورد او را بشکند.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار


به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از نشریه «گازتا اسپورت» ایتالیا، علی دایی، پادشاه فوتبال ایران می گوید که دیر یا زود رونالدو، اسطوره پرتغالی رکورد او را می شکند. در تاریخ فوتبال هیچ کس مثل دایی گلزنی نکرده است. او با زدن 109 گل برای تیم ملی ایران آقای گل فوتبال جهان است.
دایی درباره این رکورد گفت: این رکورد
ورود نقدینگی قدرتمند به بورس تهران، باعث شده تا هر عرضه ها نتوانند دوام بیاورند و بورس تهران همچنان بتواند به رکورد شکنی های خود ادامه دهد. عدم جذابیت در بازارهای موازی و سرایت بورس به اقشار بیشتری در جامعه، باعث ورود نقدینگی جدید به بورس تهران شده است. به نظر میرسد این روزها، سهامداری نیز در بین مردم عادی، تبدیل به یک مد شده باشد. بازدهی بورس تهران از ابتدای سال تا امروز، از 100 درصد عبور کرده و این در حالی است که شاخص هم وزن، بازدهی بیش از 250
فیلد محاسباتی (Calculated Fields) و سطر جمع کل (total rows) امکان انجام برخی محاسبات ریاضی در اکسس را فراهم می کند. فیلد محاسباتی برای انجام محاسبات در هر رکورد از جدول استفاده می شود، در حالیکه سطر جمع کل برای انجام محاسبات روی همه ی داده های جدول استفاده می شود.
ادامه مطلب
رکورد شکنی ها در بورس تهران ادامه دارد و دیروز با رشد 23000 واحدی در شاخص کل، شاهد بزرگترین جت شاخص کل در طول تاریخ بودیم. حجم و ارزش معاملات نیز به گونه بود که تضمین کننده رشد بازار امروز است! پس امروز نیز بدون نگرانی بازار را دنبال میکنیم و از رشد سهام خوب لذت میبریم! بعد از عرضه اولیه بزرگ و جنجالی شستا و هضم این عرضه بزرگ در دل بازار و صف خرید بیش از 2 میلیاردی در روز گذشته، اکنون اکثریت بازار به این نتیجه رسیده است که هنوز زمان اصلاح بازار فرا
بازی امروز پرسپولیس ساعت چنده از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
بازی پرسپولیس امروز ساعت چنده
دار پرونده برچسب ورزش پرسپولیس امروز زمان چنده صفحه 2 مدت ورزش پرسپولیس و پارس جنوبی جم سر مهم‌ترین ورزش امروز پرسپولیس سر باشگاه آزادی با . فوتبال بزرگ هفته بیست و دوم پیکان 0 2 پرسپولیس پرسپولیس الاهلی عربستان سه شنبه 20 فروردین ساعت 20 00 آدینه 23 فروردین ساعت.
ادامه مطلب
آیا میدانید چگونه بر روی تیشرت و لباس های مختلف چاپ می کنند؟
آیا میدانید چگونه بر روی وسایلی که نمی توان آنها را داخل پرینتر قرار داد چاپ میکنند؟
تا بحال کلاه ها و کیف هایی را که بر روی آنها لوگوهای تبلیغاتی چاپ شده است مشاهده کرده اید؟
به نظر شما چگونه بر روی وسایلی مانند کلاه، لیوان، تیشرت و وسایلی که کاغذی نیستند چاپ می کنند؟
برای پاسخ به این سوالات و سوالات بیشتر به وب سایت شرکت رکورد مراجعه فرمایید.
مدرسه مونتسوری در لکنونای هند، با ۵۲۰۰۰ دانش‌آموز و حدود ۱۰۰۰۰ کلاس درس، به عنوان بزرگترین مدرسه جهان در کتاب رکورد گینس ثبت شده است. این مدرسه ۷۵۰۰ دانش‌آموز بین ۵ تا ۱۷۰ سال دارد و یکی از بهترین مدارس کشور هند، از لحاظ علمی است. دانش‌آموزان مقاطع پیش‌دبستانی، ابتدایی و متوسطه این مجموعه، بعدها در ۲۰ دانشگاه شهر ادامه تحصیل خواهند داد.
کمپانی Activision، سازنده Call of Duty: Warzone به تازگی اعلام نمود که این بازی موفق شده تا تنها در 10 روز که از زمان معرفی آن گذشته، به 30 میلیون کاربر دست پیدا کند.
بازی رایگان Call of Duty: Warzone دهم مارچ مصادف با بیست و یکم اسفند ماه 1398 منتشر شد و تنها در 24 ساعت اول، 6 میلیون کاربر عاشق و طرفدار را به خود جذب کرد. بازی‌های Fortnite و Apex Legends مجموعا در روز اول، توانستند به این رکورد دست پیدا کنند. پس از گذشت سه روز و بر اساس اعلام مسئولان Activision، تعداد بازیکنان Call of Duty: Wa
تست سرعت تایپ
سلام
آیا دوست دارید بدونید چقدر سریع تایپ می کنید و سرعت تایپتون چقدر هست؟ یا دوست دارید بدونید در یک ساعت چند برگ a4 می تونید تایپ کنید و کلی آمارهای جالب دیگه؟ کافیه از طریق لینک زیر سرعت تایپتون رو تست کنید.
امروز قابلیت جدیدی به تایپو اضافه شده که از طریق اون می تونید سرعت و دقت تایپتون رو تست کنید و وارد رقابت تایپ بشین
برای تست سرعت تایپ کافیه به این لینک مراجعه کرده و تایپ فارسی یا انگلیسی رو تست کنید.
 
 
هم اکنون به لینک با
مایکروسافت اعلام کرده است که اخیرا تعداد کاربران ویندوز ۱۰ از مرز ۹۰۰ میلیون کاربر نیز گذر کرده و بدین ترتیب رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است.
به گزارش ایسنا، مایکروسافت به عنوان شرکت توسعه‌دهنده سیستم عامل ویندوز مدتهاست که با انتشار پیام و بیانیه‌های مختلف برای پایان پشتیبانی از نسخه‌های قدیمی همچون ویندوز ۷، سعی دارد که توجه کاربران رایانه‌های ویندوزی را به سمت و سوی دانلود، دریافت و نصب ویندوز ۱۰ به عنوان جدیدترین نسخه از این سیست
امروز به زور پاشدم و به زورتر رفتم سراغ کار! اما قراره از فردا ۸ صبح پاشم انشاا... . بدون مقاومت و اینا ، یه چند روز زور بزنم زود پاشم دیگه اوکی میشه. اون سه تا کلمه رو! زود روز زود. دیگه اینکهههه امروز کیک پختم خوشمزه بود نسبتا فقط چند تا مشکل داشت. دلم دفعه دیگه کیک داغ میخواد فقط .خب همینا فعلا.
 به خودت بگو:
فقط برای امروز، افکارم را بر روی بهبودیم متمرکز خواهم کرد ،زندگی می‌کنم و بدون مصرف هیچ گونه ماده مخدّری روز خوبی خواهم داشت.
فقط برای امروز، به کسی در معتادان گمنام اعتماد خواهم کرد، کسی که مرا باور کند و می‌خواهد در بهبودیم به من کمک کند.
فقط برای امروز، برنامه‌‌‌‌ای خواهم داشت و سعی خواهم کرد آنرا به بهترین شکل ممکن انجام دهم.
فقط برای امروز، به کمک NA سعی خواهم کرد از زاویه بهتری به زندگیم نگاه کنم.
فقط برای امروز, ترسی نخو
فکر کنم امروز دستگاه قلبم اندازه کل این 9 سالی که دارمشون( 7 سال اولی و دو سال دومی) پالس داده... امروز خودشو کشت از بس ویبره رفت و پالس داد و قلب منو متشنج کرد! :|
+ گاهی دوسش دارم گاهی ندارم. امروز دوسش نداشتم. دوست داشتم با کارور تو دستم بندازم زیر پوستم درش بیارم..  
در مورد عکسی که انتهای این مطلب هست :))دوباره رکورد زدیم ^_^
مقدار قابل قبولی از پارچ آب خالی شد بعدش :/  ( ریخت در واقع :)) ) 
کلا هم طبق حتی همین پست قبلی , واقعا این کاری نیست که به خودم نسبتش بدم :))
هر دفعه که اینجور اتفاقی می افته , هی به این فکر می کنم که از یه سریا باید تشکر کنم ... :)) و بدیهی ترینشون (برای من) اصلا بدیهی نیست :))
یعنی واقعا باید تشکر کرد ... باشد که واقعا تشکر کنیم :))
یادی هم کنیم از استاد فامیل دور که می گن :‌ که با این در اگر دربند درمان

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها