نتایج جستجو برای عبارت :

آغاز کتاب

وبلاگ معرفی کتاب آغاز به کار کرد
همزمان با شهادت حاج قاسم سلیمانی و با معرفی کتاب حاج قاسم" جستاری از خاطرات حاج قاسم سلیمانی" وبلاگ 
sbbook.blog.ir
آغاز بکار گرد.
کتابداران و همکاران گرامی می توانند از پوسترهای این وبلاگ که زین پس بصورت هفتگی آماده می گردد، جهت اطلاع رسانی در وبلاگها، شبکه های مجازی و تابلوهای اعلانات کتابخانه ها استفاده نمایند.
 
منی که بار سفر بسته بودم از آغازنگاه خویش به در بسته بودم از آغازبرای سرخی صورت به روی هر انگشتحنای خون جگر بسته بودم از آغازمنم شبیه ولیعهد شاه مغلوبی که دل به مال پدر بسته بودم از آغازهنوز در عجبم که امیدوار چرابه هندوانه ی دربسته بودم از آغازبه دوستان خود آنقدر مطمئن بودمکه روی سینه سپر بسته بودم از آغازبه خاطر نپریدن ملامتم نکنیدکه من کبوتر پربسته بودم از آغازعجیب نیست که با مرگ زندگی کردمبه قتل عمر کمر بسته بودم از آغازاگر چه آخر این ق
⚜️ لمعه – تدریس متن شهید اول  استاد حائری ♻️ کتاب الطهارة♻️ کتاب الصلاة♻️ کتاب الزکاة♻️ کتاب الخمس♻️ کتاب الصوم♻️ کتاب الحج♻️ کتاب الجهاد♻️ کتاب الکفارات♻️ کتاب النذر♻️ کتاب القض♻️ کتاب الوقف♻️ کتاب العطیة♻️ کتاب المتاجر♻️ کتاب الدین♻️ کتاب الرهن♻️ کتاب الحجر♻️ کتاب الضمان♻️ کتاب الحوالة♻️ کتاب الکفالة♻️ کتاب الصلح♻️ کتاب الشرکة♻️ کتاب المضاربة♻️ کتاب الودیعة♻️ کتاب الاجارة♻️ کتاب الجعالة   تعداد جلس
به جرات میگم مدت ها بود فیلمی به این خوبی ندیده بودم . کتاب سبز، از همه نظر عالیه ولی از نظر بازی ها فوق العاده‌س . به شدت پیشنهادش میکنم . 
چی بود این فیلم، تموم تنم داره میلرزه :))
پ ن: نمایشنامه جدید به پایان رسید و دردسرهای مجوز آغاز شد 
بخشدار آب پخش گفت:  مدیران دستگاه هایی اجرایی بخش به کتاب و کتابخوانی اهتمام ویژه داشته باشند و در راستای بسط و گسترش فرهنگ کتاخوانی در جامعه تلاش کنند.
به گزارش سفیر جنوب؛علی تنگ ارمی در نشست انجمن کتابخانه عمومی بخش آب پخش اظهار داشت:کتاب وسیله ای است که دانش بشری به مدد آن از تباه شدن مصون می ماند و به آیندگان منتقل می شود.
وی افزود:بی شک، هیچ ذخیره و میراثی سودمندتر و با ارزش تر از کتاب نیست؛ چرا که کتاب، مایه آرامش روحی انسان است.
تنگ ارم
بسم الله الرحمن الرحیم
کتاب «سفر شهادت» مجموعه سخنرانی هایی از «امام موسی صدر» 
 
 
به دلیل قطع بودن اینترنت امشب نتونستم عکس کتاب رو بفرستم. به زودی اصلاح می کنمش ان شاءلله. 
کتاب مجموعه سخنرانی های امام موسی صدر هست که در رابطه باعاشورا و در سال های آغاز تجاوز اسرائیل به لبنان ایراد شده اند. چون کتاب از جنس سخنرانی بوده، خوندنش کمی خسته کننده است اما از جهت دیگه، چون امام موسی رویکردشون به قضیه عاشورا یک روضه خوانی صرف و بی حرکت نیست، مصدا
  افزایش ۵۰ درصدی بن خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب 
 ثبت‌نام دانشجویان و طلاب برای دریافت بن خرید کتاب از روز سه‌شنبه (۲۰ فروردین ماه) آغاز شده و تا پایان ۲۴ فروردین ماه به مدت ۵ روز ادامه خواهد داشت.
با تلاش‌ها و پی‍گیری‌های صورت گرفته یارانه خرید کتاب ۵۰ درصد افزایش پیدا کرده است. 
 بن خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب مبلغ ۱۵۰ هزار تومان است که از این مقدار سهم مشارکت دانشجویان و طلاب ۹۰ هزار تومان است و ۶۰ هزار تومان را نیز معاونت امو
انسان از آنجایی آغاز شد و خط و ربط خود را با دیگر موجودات کرده زمین جدا کرد که مفهوم مرگ را درک کرد.
انسان همیشه به مرگ اندیشیده است و از این رو «فرهنگ مرگ» در تمام تمدن‌ها وجود دارد. مومیایی کردن، به خاک سپردن، یا جنازه را به فراز کوهی بردن تا توسط پرندگان به نوعی به طبیعت بردن، انداختن آن به رود سِند و یا به آتش کشیدن مرده، هر یک انعکاسی از فرهنگ مرگ در یک جامعه است و اینکه آن جامعه چگونه می‌زید که اینگونه به مرگ فکر می‌کند.
به قول آن کتاب که
به اطلاع کلیه دانش آموزان پایه های هشتم و نهم می رسد  ثبت نام اینترنتی کتاب های درسی برای سال تحصیلی ۱۴۰۰_۱۳۹۹ آغاز شده است . دانش آموزان عزیز و یا اولیای محترم آنها می توانند با مراجعه به سایت هایwww. irtextbook.ir  و یا  www.irtextbppk.com   نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
بسم‌الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
در کتاب نهج الفصاحه حدیثی به این مضمون نقل شده است که پاسخی است به پرسش بالا 
صدقه را از خویشتن آغاز کن اگر چیزى فزون آمد بکسان خود ده اگر از کسان تو چیزى فزون آمد بخویشان ده و اگر از خویشان نیز چیزى فزون آمد به دیگران ده و همچنین صدقه را از عیال خویش آغاز کن.
اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر و الغلبه
این کتاب نوشته آقای دکتر علیرضا قائمی نیا  است. اولین کتاب در زمینه کاربرد معناشناسی شناختی در قرآن است.و انصافا مطالب آن کاربردی است و برای آشنا شدن با معناشناسی شناختی هم نسبت به بسیاری از کتب در امدگونه فارسی در این زمینه ارجعیت دارد.و یکی از علتهای آن ترجمه روان کتب انگلیسی در قسمتهای نظری این کتاب است.
فصول این کتاب بیشتر منطبق با نظریات و فرضیه های معناشناسی شناختی است و بعد از معرفی نظری هر فرضیه، کاربرد آن در آیات قرآن رانشان می دهد
دانلود کتاب صوتی هنر رزم اثر سون تزو
 
دانلود فایل
 
 
 
دانلود رایگان کتاب صوتی هنر رزم اثر سون تزو :: دانلود کتابketabdownloadpdf.blog.ir › tag › دانلود رایگان کتاب ...۲ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «دانلود رایگان کتاب صوتی هنر رزم اثر سون تزو» ثبت شده است - دانلود کتاب.
دانلود کتاب صوتی هنر رزم | دکه علمیdakeelmi.ir › product › دانلود-کتاب-صوتی-هنر-رزمدانلود کتاب صوتی هنر رزم نسخه کامل و بدون سانسور. هنر رزم. کتاب صوتی . کتاب صوتی Art Of War. سان تزو نویسنده کتاب هنر رزم خواند
دانلود کتاب هذا کتاب کنزالعلوم مخفی
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود رایگان هذا کتاب کنزالعلوم مخفی, کواکب و سیارات و ...taktafile.ir › دانلود-کتاب-هذا-کتاب-کنزالعلوم-مخفیدانلود رایگان کتاب هذا کتاب کنزالعلوم مخفی کواکب و سیارات و نقش آنها در سرنوشت 99 اسماء الحسنی مبارک کتاب کنز العلوم مخفی دعای گشایش بخت دختران موکلین ...
دانلود کتاب هذا کتاب کنزالعلوم مخفی - پروژه هاwww.takbook.com › best › دانلود-
موسسه پخش دانشجو ، موسسه ای با سابقه در تولید و پخش کتاب با سابقه ای بالغ بر ۱۵ سال در 17 اسفند ماه ماه ۱۳۹۷ با جمعی از جوانان صمیمی و پر انرژی و پر ایده ،  فعالیت در عرصه اینترنت را با راه اندازی وبسایت و اپلیکیشن فروشگاه ، آغاز کرده تا به رویای ارسال کتاب به تمام نقاط کشور مخصوصا دورترین و محروم ترین شهر ها و روستاهای کشور برسد.
ادامه مطلب
واژه های کاغذیبه کوشش سحر ارغوان و مریم فلاحی

و من در هزارتوی این قصه گم شدمقصه ی بی در و پیکر روزگاربی آغاز و پایان...تلخ و شیرین...بی نام و نشون...به دنبالت گشتم تا پایان بدهی به این کتاب صد ساله!پایانش را بنویسی تلخ یا شیرین؟!مهم نیست. من فقط به دنبال آن پنج حرف آخرمکه پایان دهی به هر چیزی که میان ما فاصله انداختتا پیدا شوم در آغوش تویا مردمی که گمم کردند( زهرا شرفی )
‌برای تهیه ی این کتاب می توانید به پیج اینستگرام نشر شانی مراجعه کنید:@nashreshan
هنوز به آخر داستان نرسیده بودم اما، احساس میکنم فصل جدیدی از زندگیم آغاز شده است،گاهی نیاز است کتاب بی‌ارزشی را نصفه نیمه رها کنی و یک کتاب پرمغز را در دست بگیری،گاهی یک تلنگر‌ چشمانت را به سمت حقایق میگشاید،قدم در راه پرخطری گذاشته‌ام ،اما پیش از این گفته‌بود هر مسیری که بروم هوایم را خواهدداشت:أَلَیْسَ اللَّهُ بِکَافٍ عَبْدَهُ
همیشه لازم نیست خواندن کتابی را که آغاز کرده اید به پایان ببرید
کمال گرا نباشید. ممکن است چند کتاب را ببینید و بگیرید و بخوانید و در نیمه راه رها کنید. ایراد از شما نیست. بلکه شاید کتاب مناسب و جذاب را پیدا نکرده اید. مطمئن باشید پس از مدتی که سلیقه کتابخوانی خود را بهتر بشناسید، این نوع کتابهای نصفه و نیمه، سهم کمتری را به خود اختصاص خواهند داد.
کتاب شدن اثر میشل اوباما، در نخستین ماه انتشارش رکورد فروش را شکست! این کتاب که عنوان پرفروش‌ترین کتاب سال آمریکا را نصیب خود کرد، زندگی شخصی همسر اولین رئیس‌جمهور سیاه‌پوست آمریکا را قبل و بعد از ورود به کاخ سفید روایت می‌کند. میشل اوباما بانوی اول پیشین آمریکا، با استفاده از شیوه‌ای صمیمانه شما را به دنیای خود دعوت می‌کند و از تجربیاتی سخن می‌گوید که شخصیت او را شکل داده‌اند. در واقع کتاب شدن حکایت سرگذشت زنی است که دشواری‌ها و موان
چگونه بفهمیم در مسیر کتاب خوانی به درستی حرکت می کنیم؟
چطور بدونم کتاب خوان شده ام؟
 
خیلی راحته
اگه روزهایی که مطالعه نداشتیم، حالمون بده و احساس کمبود می کنیم، ما کتاب خوان شده ایم
اگه از اینکه مدتیه به کتاب فروشی ها سر نزده ایم احساس بدی داریم، ما کتاب خوان شده ایم
اگه به محض اینکه از خواب پا میشیم به جای گوشی، سراغ کتاب میریم، ما کتاب خوان شده ایم
 
 
«مجوس» اثر جان فاولز.
نیکلاس مرد انگلیسی جوانیه که هرگز توی روابطش با زن‌ها دچار وابستگی نمیشه و خیلی راحت اون‌ها رو رها میکنه. نیکلاس به عنوان معلم انگلیسی در مدرسه‌ای در یونان استخدام میشه و این آغاز حوادث پیچیده‌ایه که برای اون رقم میخوره.
با توجه به تبلیغات، حجم و البته قیمت کتاب که به طرز ناجوان‌مردانه‌ای گرونه، انتظار خیلی زیادی از این کتاب داشتم که براورده نشد. نیمه‌ی اول کتاب واسم جذاب بود و بنظر میرسید کتاب قراره خیلی هیجان‌ا
دستور جلسه:
برنامه ریزی به مناسبت بزرگداشت هفته ی کتاب وکتابخوانی 
برنامه ریزی به مناسبت بزرگداشت شهادت امام حسن عسگری
برنام ریزی برای تمرینات سرود همگانی
توجیه دانش آموزان برای شرکت در مسابقات فرهنگی هنری
برپایی نمایشگاه کتاب
برنامه ریزی برای بزرگداشت شهادت امام حسن عسگری ع 
برنامه ریزی جشن آغاز امامت امام زمان(عج)
 برنامه ریزی جشن هفته وحدت ومیلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص)
معرفی دانش آموزان ضعیف درسی برای تشکیل کلاسهای تقویتی وکمک دانش
اگر بنگریم که در آغاز هیچ نبوده و همه چیز با کلمات آغاز شده است، میبینیم که این واژه ها هستند که هستی بیکران را، کائنات را و عالم و آدم را بازنمایی میکنند. دانش بشر در باره هرچه هست با کلمات نضج میگیرد و از کلمات سر بر می آورد با کلمات مبادله میشود.
 این کلمات هستند که که امور عالم و آدم را از کتمِ نهفتگیِ پوشیدگی و در پرده بودگی فرا می خوانند بر آفتاب می افکنند و موضوع آگاهی و تأمل و تفکر ما ما میکنند.
هر چه کلمات نسبت و قرابیت بیشتری با امور و ا
 
رضوان سلماسی ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را از سیاست های شورای اسلامی عنوان کرد و افزود: کارهای خوب و ارزشمندی با مشاوره و هدایت نهاد کتابخانه های عمومی مانند طرح پایتخت کتاب و نقاشی های دیواری در سطح شهر با موضوع کتاب را در دست پیگیری داریم.
 
 
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان در آئین آغاز بکار کتابخانه عمومی سیار شهر همدان گفت: ۱۱۴ کتابخانه عمومی در سطح استان دایر است که ۲۴ باب آن در شهر همدان به کتابخوان ها خدمات ارائه می کند.
عاط
کتاب Nya Mål 2 کتابی آموزشی است که به مانند کتاب Nya Mål 1 توسط نویسندگان سوئدی تالیف شده است. افرادی که می خواهند شروع به خواندن این کتاب کنند، می بایست به سطح قابل قبولی از زبان سوئدی رسیده باشند. توصیه ی ما به زبان آموزان این است که قبل از شروع این کتاب، کتاب Nya Mål 1 و کتاب سوئدی به زبان ساده A را مطالعه کنند. تفاوت کلی این کتاب با کتاب Nya Mål 1، تغییر محسوس در سطح متن ها و دیالوگ های موجود در کتاب است که به مراتب گسترده تر و حاوی نکات بیشتری هستند.
به نقل از سامانه مشاوره تحصیلی هیوا ، ثبت سفارش کتاب‌های پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، پایه‌های یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه و پایه‌های هشتم و نهم کتاب‌های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش‌آموزان استعدادهای درخشان آغازشده و تا 20 خرداد ادامه دارد .
به گزارش مرکز امور هماهنگی ، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش‌وپرورش، ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی 98 - 99 از طریق سامانه www.irtexbook.ir یا www.irtexbook.com انجام می‌شود.
ثبت سفارش گروهی و انفراد
کتاب ریاضی نهم فرمت فایل دانلودی: .pdfفرمت فایل اصلی: pdfتعداد صفحات: 151حجم فایل: 6393قیمت: 5000 تومانبخشی از متن:پی دی اف کتاب ریاضی نهم پی دی اف کتاب ریاضی نهم پی دی اف کتاب ریاضی نهم پی دی اف کتاب ریاضی نهم پی دی اف کتاب ریاضی نهم پی دی اف کتاب ریاضی نهم پی دی اف کتاب ریاضی نهم پی دی اف کتاب ریاضی نهم پی دی اف کتاب ریاضی نهم پی دی اف کتاب ریاضی نهم پی دی اف کتاب ریاضی نهم پی دی اف کتاب ریاضی نهم پی دی اف کتاب ریاضی نهم پی دی اف کتاب ریاضی نهم پی دی اف ک
کتاب نقد عقل محض ایمانوئل کانت

دانلود کتابدانلود کتاب نقد عقل محض ایمانوئل کانت pdfدانلود رایگان کتاب نقد عقل محض ایمانوئل کانت pdfدانلود کتاب نقد عقل محض کانت pdfدانلود ترجمه کتاب نقد عقل محضدانلود کتاب نقد عقل عملی کانتدانلود کتاب سنجش خرد ناب کانت pdfخرید کتاب نقد عقل محض کانتدانلود کتاب نقد قوه حکم امانوئل کانت
دانلود کتاب صوتی هنر رزم اثر سون تزو
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
دانلود رایگان کتاب صوتی هنر رزم اثر سون تزو :: دانلود کتابketabdownloadpdf.blog.ir › tag › دانلود رایگان کتاب ...۲ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «دانلود رایگان کتاب صوتی هنر رزم اثر سون تزو» ثبت شده است - دانلود کتاب.
دانلود کتاب صوتی هنر رزم - کتاب سبزketabesabz.com › ... › کتاب‌های صوتی تاریخی و اجتماعی۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - کتاب صوتی هنر رزم را رایگان از کتاب سبز دانلود کنید و از ... کتاب صوتی هنر رزم، یک کتاب استرات
کتاب جامع المقدمات تصحیح شده استاد علامه مدرس افغانی می باشد که شامل چند کتاب در زمینه ادبیات عرب می باشد.
دانلود در ادامه مطلب
 
کتاب جامع المقدمات تصحیح شده استاد علامه مدرس افغانی می باشد که شامل چند کتاب در زمینه ادبیات عرب می باشد.
۱٫کتاب الامثله
۲٫ کتاب شرح المثله
۳٫ کتاب صرف میر
۴٫ کتاب التصریف
۵٫ کتاب شرح التصریف
۶٫ کتاب عوامل جرجانی
۷٫ کتاب عوامل منظومه
۸٫ کتاب عوامل ملامحسن
۹٫  کتاب شرح العوامل فی النحو
۱۰٫ کتاب الکبری فی المنطق
۱
#چله_جهاد
از آغازین روزهای شهادت سردار سلیمانی طرح #چله_جهاد آغاز شد و تاکنون به همت جمعی از اعضای کانال موارد زیر در دستور کار قرار گرفته اند:
۱. تالیف کتاب درسی از اسناد لانه جاسوسی
۲. تالیف کتاب و معرفی شخصیت های شاخص مقاومت
۳. تولید نشریه علمی، انگیزشی
ارتباط برای همکاری‌در پیام رسان ایتا:
azpavaraqi
برای عضویت درگروه کلیک کنید
 
مدت زیادی است که اعلام شده کسانی که کتابهایشان را برای بررسی به من داده بودند ، آنها را از آقای رمضانی تحویل بگیرند ولی هنوز این افراد کتاب، کتاب کار ، یا دفترشان را از آقای رمضانی نگرفته اند!!
فردا سه شنبه مدرسه باز است و آقای رمضانی مدرسه تشریف دارند.
لطفا به این دوستان خبر بدهید:
آقایان :
رضایی (11- کتاب کار)  -  زنجانی نژاد (10ح کتاب)  -  رهبر (10ح کتاب، کتاب کار، دفتر)  -  میرشجاعی (کتاب کار، دفتر)
و یک کتاب بی نام  و تقریبا خالی! که نفهمیدم اصلا چر
دانلود کتاب صوتی هنر رزم اثر سون تزو
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
دانلود رایگان کتاب صوتی هنر رزم اثر سون تزو :: دانلود کتابketabdownloadpdf.blog.ir › tag › دانلود رایگان کتاب ...۲ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «دانلود رایگان کتاب صوتی هنر رزم اثر سون تزو» ثبت شده است - دانلود کتاب.
دانلود کتاب صوتی هنر رزم - کتاب سبزketabesabz.com › ... › کتاب‌های صوتی تاریخی و اجتماعی۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - کتاب صوتی هنر رزم را رایگان از کتاب سبز دانلود کنید و از ... کتاب صوتی هنر رزم، یک کتاب استرات
دستور جلسه:
برنامه ریزی به مناسبت بزرگداشت هفته ی کتاب وکتابخوانی 
برنامه ریزی به مناسبت بزرگداشت شهادت امام حسن عسگری
برنام ریزی برای تمرینات سرود همگانی
توجیه دانش آموزان برای شرکت در مسابقات فرهنگی هنری
برپایی نمایشگاه کتاب
برنامه ریزی برای بزرگداشت شهادت امام حسن عسگری ع 
برنامه ریزی جشن آغاز امامت امام زمان(عج)
 برنامه ریزی جشن هفته وحدت ومیلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص)
معرفی دانش آموزان ضعیف درسی برای تشکیل کلاسهای تقویتی وکمک دانش
متن listening کتاب interchange زرد
متن listening کتاب interchange زرد
متن listening کتاب interchange زرد
متن listening کتاب interchange زرد با فرمت های مختلف
دانلود جدید ترین و بهترین نسخه های کتاب های آموزشی زبان انگلیسی و دانلود متن listening کتاب interchange زرد

ادامه مطلب
موسسه پخش دانشجو ، موسسه ای با سابقه در تولید و پخش کتاب با سابقه ای بالغ بر ۱۵ سال در 17 اسفند ماه ماه ۱۳۹۷ با جمعی از جوانان صمیمی و پر انرژی و پر ایده ،  فعالیت در عرصه اینترنت را با راه اندازی وبسایت و اپلیکیشن فروشگاه ، آغاز کرده تا به رویای ارسال کتاب به تمام نقاط کشور مخصوصا دورترین و محروم ترین شهر ها و روستاهای کشور برسد. در این فروشگاه سعی گردیده است با جمع آوری بیش از 40 هزار عنوان کتاب در بیش از 20 دسته بندی مختلف و با همکاری بیش از دوی
کتاب قلعه حیوانات اثر جورج اورول یکی از کتاب های محبوب است که اکثر افرادی که کتاب میخوانند با اسم ان اشنا هستند.
این کتاب سیاست در بین حیوانات را با طنز شیرینی بیان میکند. متن این کتاب بسیار ساده و روان است و حتی افراد کم سن و سال نیز میتوانند ان را بخوانند.
متن این کتاب نیز حدودا 100 تا 150 صفحه است که در جلد ها مختلف متغیر است.
خلاصه داستان کتاب درباره این است که حیوانات مزرعه ای انقلاب می کنند و صاحب مزرعه را از مزرعه خارج می کنند. پس از ان خوک ها
سی شارپ یکی از برترین زبان های برنامه نویسی شئ گرا و بازی سازی است
در این کتاب می توانید به دنبال یادگیری ان باشید
 
لینک از سایت کتاب سبز
 
دانلود کتاب
 
و این کتاب به نقل از سورس باران کامل ترین کتاب آموزشی است . ( پایین )
 
دانلود کتاب
 
موسسه پخش دانشجو (موسس و صاحب امتیاز فروشگاه آنلاین کتاب پخش دانشجو)، موسسه ای با سابقه در تولید و پخش کتاب با سابقه ای بالغ بر ۱۵ سال در 17 اسفند ماه ماه ۱۳۹۷ با جمعی از جوانان صمیمی و پر انرژی و پر ایده ،  فعالیت در عرصه اینترنت را با راه اندازی وبسایت و اپلیکیشن فروشگاه ، آغاز کرده تا به رویای ارسال کتاب به تمام نقاط کشور مخصوصا دورترین و محروم ترین شهر ها و روستاهای کشور برسد. در این فروشگاه سعی گردیده است با جمع آوری بیش از 40 هزار عنوان کتا
موسسه پخش دانشجو ،
موسسه ای با سابقه در تولید و پخش کتاب با سابقه ای بالغ بر ۱۵ سال در 17
اسفند ماه ماه ۱۳۹۷ با جمعی از جوانان صمیمی و پر انرژی و پر ایده ، 
فعالیت در عرصه اینترنت را با راه اندازی وبسایت و اپلیکیشن فروشگاه ، آغاز
کرده تا به رویای ارسال کتاب به
تمام نقاط کشور مخصوصا دورترین و محروم ترین شهر ها و روستاهای کشور برسد.
در این فروشگاه سعی گردیده است با جمع آوری بیش از 40 هزار عنوان کتاب در
بیش از 20 دسته بندی مختلف و با همکاری بیش از
موسسه پخش دانشجو ،
موسسه ای با سابقه در تولید و پخش کتاب با سابقه ای بالغ بر ۱۵ سال در 17
اسفند ماه ماه ۱۳۹۷ با جمعی از جوانان صمیمی و پر انرژی و پر ایده ، 
فعالیت در عرصه اینترنت را با راه اندازی وبسایت و اپلیکیشن فروشگاه ، آغاز
کرده تا به رویای ارسال کتاب به
تمام نقاط کشور مخصوصا دورترین و محروم ترین شهر ها و روستاهای کشور برسد.
در این فروشگاه سعی گردیده است با جمع آوری بیش از 40 هزار عنوان کتاب در
بیش از 20 دسته بندی مختلف و با همکاری بیش از
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، ثبت نام طرح ملی مسکن از امروز 18 آبان در چهار استان قم، سیستان و بلوچستان، خراسان های شمالی و جنوبی آغاز شد و به مرور در سایر استان ها نیز نام‌نویسی انجام می شود.
 

متن کامل خبر: ثبت نام طرح ملی مسکن آغاز شد
دانلود کتاب تختت را مرتب کن
نویسنده: ویلیام مک ریون
تعداد فصل: 10 فصل
تعداد صفحات: 77صفحه
 کتاب:پی دی افpdf
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود رایگان کتاب صوتی تختخوابت را مرتب کن خلاصه کتاب تختخوابت را مرتب کن دانلود رایگان کتاب تختخواب را مرتب کن دانلود رایگان کتاب تختت را مرتب کن pdf دانلود کتاب صوتی تختخوابت را مرتب کن کتاب صوتی تختخوابت را مرتب کن رایگان خرید کتاب تختخوابت را مرتب کن
از همون کودکی کتاب داستان های خوبی به دستم رسید و عاشق کتاب شدم، از نوجوانی شروع کردم به خوندن کتاب های سنگین و سطح بالا و حالا در جوانی یه کتابخوان حرفه ای هستم. خوشحالم که غرق دنیای کتاب ها شدم و 2 روز امسال رفتم نمایشگاه کتاب و 8 تا کتاب خریدم که دارم له له میزنم بخونمشون. 
بسم الله
دیروز 31 فروردین کتاب خیابان تبریز را از مولف محترم کتاب هدیه گرفتم. ان شاالله بعد از مطالعه در خصوص این کتاب چند خطی برایتان خواهم نوشت.کتاب را نشر مجنون در136 صفحه درآورده. کتاب مرور کوتاهی است بر خاطرات معلم شهید قدرت الله چگینی.
فروش کتاب خون دلی که لعل شد به دلیل محتوای ارزشمند آن با استقبال بسیاری از سمت مخاطبان روبرو شده است.
این کتاب زندگی سیاسی مبارزاتی مقام معظم رهبری طی سال های انقلاب ۵۷ است و ارزش ریالی آن بسیار بالاست.
کتاب با بیان شیرین نوشته شده و مخاطب را جذب می‌کند.
این کتاب را میتوانید از انتشارات انقلاب اسلامی دریافت کنید.
02166483975
موسسه پخش دانشجو (موسس و صاحب امتیاز فروشگاه آنلاین کتاب پخش دانشجو)، موسسه ای با سابقه در تولید و پخش کتاب با سابقه ای بالغ بر ۱۵ سال در 17 اسفند ماه ماه ۱۳۹۷ با جمعی از جوانان صمیمی و پر انرژی و پر ایده ،  فعالیت در عرصه اینترنت را با راه اندازی وبسایت و اپلیکیشن فروشگاه ، آغاز کرده تا به رویای ارسال کتاب به تمام نقاط کشور مخصوصا دورترین و محروم ترین شهر ها و روستاهای کشور برسد. در این فروشگاه سعی گردیده است با جمع آوری بیش از 40 هزار عنوان کتا
کتاب‌هایی که تاکنون در سیر مطالعاتی تمدن ساز مطالعه و مباحثه شده است:
۱. کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن(مجموعه‌ی ۲۸ سخنرانی حضرت آیت‌ الله خامنه‌ای در سال۵۳شمسی در مسجد امام حسن مجتبی"علیه‌السلام"_ مشهد مقدس) در این کتاب از چهار موضوع ایمان، توحید، نبوت و ولایت بحث شده است.
۲. کتاب "ولایت‌فقیه" این کتاب _که خلاصه‌ی کتاب ولایت و حکومت است_ به معنای ولایت و ضرورت ایجاد حکومت و شرایط حاکم اسلامی و... می‌پردازد.
۳. کتاب "انسان ۲۵۰ساله"
ادامه
{معرفی کتب مهدوی - شماره 33}
 
 
کتاب "هیچکس به من نگفت"
 
کتاب "هیچکس به من نگفت" نوشته ی حسن محمودی است که بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود آن را منتشر کرده است.
عنوان کتاب کاملاً با محتوای کتاب سازگار است؛ کتاب شامل صفحاتی است که همه آنها با "هیچ‌کس به من نگفت" آغاز می‌شود. موضوع کتاب شکایت نویسنده از دوران نوجوانی‌اش است که در غفلت به سر‌برده و هیچ کس نبوده که به او بگوید چگونه با امام زمان خودش ارتباط برقرار کند، دل او راضی و خشنود کند، خودش را ب
" راز 120 میلیاردی "
یادمه همیشه میگفتن امروز کتابی بنویسید تا در آینده با نگاه کردنش لذت ببرید. منم سعی کردم حرف هایی رو داخل این کتاب بنویسم که هر روز دارم زندگیشون می کنم و وقتی در آینده نگاشون میکنم ازش لذت ببرم این کتاب برای من مثل یه فرمول ریاضی یا فیزیک میمونه! خیلی از این فرمول ها بهمون یاد دادن و ما هم خیلی از این فرمول هارو اثبات کردیم یا باهاشون تونستیم یه چیزی بسازیم یا بدست بیاریم. اما اینجا دیگه فرمول ریاضی و فیزیک نیست...فرمول زندگ
در جستجوی خود 
کتاب در جستجوی خود نوشته ی مهری کیانوش راد ،  72 صفحه ، قیمت :8000 تومان در انتشارات دارالعلم در بهمن 98 به دنیای کتاب راه یافت .
در خوزستان می توان آن را در کتاب سراهای زیر جستجو کرد:
اهواز : کتاب سرای محام
دزفول : کتاب سرای رشد
اندیمشک : کتاب سرای ابن سینا 
   ارتفاع سکوت  mkainooshrad
دانلود کتاب صوتی زندگی پیش رو اثر ماندگار رومن گاری
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب صوتی زندگی پیش رو اثر ماندگار رومن گاری ...bookmax.ir › دانلود-کتاب-صوتی-زندگی-پیش-رو-اثر...۱۳ آبان ۱۳۹۸ - دانلود بهترین کتاب های الکترونیکی ، جدیدترین کتاب های صوتی ، کتاب های رایگان ، فیلم های آموزشی ، کتاب های دانشگاهی ، مقالات دانشجویی و ...
دانلود رایگان کتاب زندگی در پیش رو نوشته رومن گاری ترجمه ...parstuts.ir › کتاب › رماندانلود PDF رایگان کتاب زندگی در پیش
مشخصات کتاب
کتاب ملت عشق
نویسنده: الیف شافاک
مترجم: ارسلان فصیحی
انتشارات: ققنوس
تعداد صفحات: ۵۱۱

کتاب ملت عشق در ترکیه بیش از ۵۰۰ بار به چاپ رسیده و توانسته است عنوان پرفروش‌ترین کتاب تاریخ ترکیه را به دست آورد. این کتاب در ایران هم با استقبال بسیار خوبی مواجه شده و تا به حال بیشتر از ۵۰ بار تجدید چاپ شده و توانسته است طرفداران زیادی پیدا کند
خلاصه داستان کتاب ملت عشق
این کتاب دو داستان را شامل می‌شود که به زیبایی در کنار هم و در یک کت
به شدت دلم میخواست کتاب های بچگیمو الان میداشتم میدادم به پسرخالم که الان ۸ سالشه و سن خوبیه برای خوندن کتاب های کودک اما متاسفانه وقتی کلاس چهارم بودم مامانم همه کتاب داستانامو داد به دخترخالش که بده به بچه هاش :/// هیچوقت گریه های اون شبم یادم نمیره و هنوز که هنوزه یادش میفتم داغ دلم تازه میشه و به هیچ وجه نمیتونم مامانمو ببخشم  کتاب های عزیزم :(
کتاب اکران اندیشه ، نوشتهٔ پیام یزدانجو ، نشر مرکز
 
هرکس امروزه فلسفه را به عنوان پیشه بر میگزیند نخست باید توهمی را که رویکرد های فلسفه ی پیشین از آن آغاز کرده اند بزداید، این توهم را که توان اندیشه درکِ کلیتِ واقعیت را کفایت میکند. 
 
اخه چرا من اینقدر بد شانسم. هر دفعه هم باید برای من اتفاق بیفته. کتاب اکران اندیشه که از نمایشگاه کتاب خریدم چند صفحه نداره علنن مقاله ادورنو رو نذاشته توش و یهو از صفحه ۹۶ میره صفحه ۱۱۵. خیلی ناراحتم دلم میخو
کتابخوانی راهیست برای کسب دانش و رسیدن به بلوغ فکری، هر هدفی که از خواندن کتاب داشته باشید بی شک باز هم سود خواهید برد چه کتاب های آموزشی بخوانید یا آنکه کتاب داستان و رمان.
اما پیش از هر کاری باید خود را به خواندن کتاب عادت دهید. از وقتی که گوشی های هوشمند و اینترنت پر سرعت فراگیر شده دیگر عادت به خواندن کتاب خیلی دشوار شده! مواردی که باعث می شوند شما یک فرد کتابخوان نباشید از این قرارند:
ــ احساس میکنیم سرعت خواندن ما بسیار کند است و پیشرفت خ
او نمی داند ولی من عاشق بهار هستم ، برای بار بیست یکم گفته ام "من عاشقت هستم" آری میدانم هر دم و هر ساعت مرا میخوانی با تو هستم بهار ...
بهار من عشق را از تو میخواهم ، بهار  همه ی هست و نیستم تو هستی . بهار مرا بخوان  من هوای زمزمه تو را دارم
بهار جان تمام حرفم این است "من عشق را به نام تو آغاز کردم"
در هر کجای عشق که هستی آغاز کن !
نماشگاه های کتاب همیشه برای من یه فرصت بوده تا از کتاب های خوب بهره بگیرم، اما گاهی اوقات همین نمایشگاه ها با کتاب های بنجلی گه برای فروش می‌آورند فقط میخواهند که جیب مردم را خالی و جنس خود ر ابه فروش برسانند. لطفا دنبال کتاب هایی که موفقیت سه سوت را نشانه رفتند نباشید چون فقط باعث میشه که ذهن ما تنبل بار بیاد و اصلا دیگه چیزی بنام تلاش برایش معنایی پیدا نمیکند. 
لطفا در کتاب هم بدنبال بهترین ها باشید. 
اگه کتاب خوبی می‌شناسید که ارزش خوانده
کتاب سی و دو هزار سال تاریخ هنر pdf
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود دانلود رایگان کتاب سی و دو هزار سال تاریخ هنر pdf|اِی تیatre.omran-files.ir › دانلود-رایگان-کتاب-سی-و-دو-هزار-سال-تاریخ-هنر...یکی از بهترین فایل ها با عنوان معرفی کتاب:(سی و دو هزار سال تاریخ هنر)نقاشی پیکرتراشی معمارینویسنده:فردریک هارتمترجم:هرمز ریاحیتعداد صفحات:1160حجم ...
کتاب سی دو هزار سال تاریخ هنر - کارا کتابwww.karaketab.com › کتاب-نایاب › کتاب-سی-دو-هزار-سال-تاریخ-هنرکتاب
نخستین فضانورد اماراتی که سفر خود به فضا را سوم مهرماه سال جاری آغاز می‌کند، به همراه محموله خود یک جلد قرآن را نیز به فضا خواهد برد.
به گزارش شریعت نیوز  «هزاع المنصوری»، نخستین فضانورد اماراتی است که از سوم مهرماه سال جاری (۲۵ سپتامبر ۲۰۱۹) سفر خود را به فضا آغاز خواهد کرد.وی در این سفر محموله‌ای به وزن ۱۰ کیلوگرم به ایستگاه فضایی بین‌المللی می‌برد که یک جلد قرآن کریم نیز از جمله محتویات این محموله خواهد بود.«سالم المری»، مدیر برنامه فض
کتاب دیجیتال یا کتاب چاپی؟مساله ی مهم نوع کتاب نیست ، بلکه نسبت مطالعه ی ما است .
 
سرانه ی مطالعه در ایران ۱۵ دقیقه در روز است ! و فرقی هم میان انسان کم سواد یا استاد دانشگاه وجود ندارد. در نتیجه ما ایرانی ها کم کتاب میخوانیم ! و در سبد اقتصادی خانواده های ایرانی، کتاب جایگاه خاصی ندارد. حال ، چه کتاب 10 تومانی چه کتاب گران تر. تماشای میلیون ها نفری که دست خالی ! از نمایشگاه های کتاب بین المللی تهران و … بیرون می روند، واقعیتی است تلخ ! امروزه ناشر
⚜️آغاز ثبتنام دومین دوره مجازی زبان فرانسوی
به حول و قوه الهی پس از برگزاری موفق اولین دوره مجازی فرانسوی و استقبال کم نظیر مخاطبین آموزشگاه مجازی زبان هُدهُد افتخار دارد تا دومین دوره مجازی آفلاین زبان #فرانسوی را برگزار نماید.
سطح: مبتدی (از الفبا شروع میشود و تا پیشرفته )
متن درسی: کتاب le nouveau taxi1 (این کتاب رایج ترین و درعین پرمطلب بودن، آسان ترین نیز هست) نسخه پرینت باکیفیت خوب این کتاب با مبلغ 30 هزار تومان با ارسال رایگان و هدیه یک جلد ک
کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین بازگشت پول)
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین ...efileforosh.ir › 2019/12/12 › کتاب-چگونه-هر-شخصی-را-عاشق-خود-کن...۲۱ آذر ۱۳۹۸ - کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین بازگشت پول) ... بعضی افراد به سایت شاهین زند با نام نوین بینش پیام ارسال می کنند و ...
کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین ...tesar.loxblog.com › post › کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم (...کتاب چ
کتاب صوتی از حال بد به حال خوب اثر دیوید برنز
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب صوتی از حال بد به حال خوب - دیوید برنز | ...maktabnovin.ir › محصولات › دانلود کتابهای روانشناسی۶ بهمن ۱۳۹۸ - خانه محصولات دانلود کتابهای روانشناسی کتاب صوتی از حال بد به حال خوب ... «کتاب ده قدم تا نشاط»، «کتاب ده قدم تا عزت‌نفس»، «کتاب حس خوب با ...
کتاب صوتی از حس بد به حس خوب - آپاراتwww.aparat.com › کتاب_صوتی_از_حس_بد_به_حس_خ...کتاب «از حسِ بد به حسِ خوب» نوشته ی دکتر دیوید ب
هری پاتر و سنگ جادو اولین رمان از هفت رمان مجموعه داستانهای هری پاتر است. کتابی که آغاز پادشاهی این مجموعه رمان بر بازار کتاب بود. نویسنده انگلیسی این کتاب خانم جی کی رولینگ با نگارش این مجموعه داستانها توانست یکی از ثروتمندترین زنان انگلستان بشود. این رمان در تاریخ ۳۰ ژوئن ۱۹۹۷ با عنوان هری و سنگ جادو منتشر شد که تحسین منتقدین و فروش بسیار زیادی را در بازار جهانی تجربه کرد. این مجموعه رمان به 67 زبان زنده دنیا ترجمه شده است. و حدود 450 میلیون ن
دانلود کتاب عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
www.takbook.com › best › دانلود-کتاب-عبور-از-منطقه-60-درجه-زیر-...دانلود کتاب عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر - پروژه هادانلود کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر. دانلود کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفرنسخه پی دی افبهتریت کتاب ترک اعتیاد با جدید ترین روش های کشف شده…mihanvideo.com › aMWD9 › دانلود_کتاب_عبور_از_منطقه__درجه_ز...دانلود کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر - میهن ویدیو۳۱ شهریور ۱۳۹۷ - دان
⚜️آغاز ثبتنام پنجمین دوره مجازی مکالمه عربی⚜️
به حول و قوه الهی پس از برگزاری چهار دوره موفق مجازی و پنج دوره حضوری و خصوصی در شهرهای مختلف؛ و اندوختن تجارب راهگشا و استفاده از پیشنهادات زبان آموزان شرکت کننده، افتخار داریم تا پنجمین دوره مجازی آفلاین را برگزار نماییم.
سطح: مبتدی (پیش نیاز: عربی درحد دبیرستان و بالاتر)
متن درسی: کتاب مشابه صدی الحیاة به نام «هیانتکلم» سایز A4 قیمتش 30 هزار تومان بصورت رایگان به همه نقاط کشور ارسال میشود. ای
کتاب صمدیه در اصل نامه ای بوده که شیخ بهایی به برادر خود داده است که در آن قواعد نحوی را به صورت خلاصه ولی کامل توضیح داده است.این کتاب برای افراد طلبه که همواره با نحو و قواعد آن سر و کار دارند کتابی مناسب می باشد که ما در این بخش سعی در ارائه یک شرح نموداری از صمدیه برای راحتی کار شما داریم.و اما توضیح بیشتر در مورد صمدیه:
کتاب فوائد الصمدیه از تالیفات شیخ بهایی، کتابی است مختصر در آموزش نحو عربی؛ این کتاب از همان آغاز نگارش مورد توجه خاص ادی
دانلود کتاب خیره به خورشید نگریستن

دانلود کتابدانلود رایگان کتاب خیره به خورشید یالومدانلود کتاب صوتی خیره به خورشیدخرید کتاب خیره به خورشید نگریستننقد کتاب خیره به خورشید نگریستنقیمت کتاب خیره به خورشیدخیره به خورشید نگریستن از اروین یالومخلاصه کتاب خیره به خورشید نگریستندانلود رایگان خیره به خورشید
دانلود کتاب صوتی از حس بد به حس خوب
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب صوتی از حس بد به حس خوب اثر دیوید برنز - ...fidibo.com › روانشناسی › خودشناسی و خودسازی رتبه: ۳٫۳ - ‏۹ رأیخرید و دانلود کتاب صوتی از حس بد به حس خوب اثر دیوید برنز مترجم فاطمه سادات ... دانلود کتاب صوتی تمرین نیروی حال | اثر اکهارت تول | با صدای نیما رئیسی ...
دانلود کتاب صوتی از حس بد به حس خوب - بخش اول - دیوید دی ...www.ketabrah.ir › کتاب صوتی › روانشناسی و موفقیتکتاب صوتی از حس
کتاب شیمی معدنی اقا بزرگ و ملاردی    
 
 
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ketabdownloadpdf1.blog.ir › کتاب-شیمی-معدنی-اقا-بزرگ-و-ملاردیکتاب شیمی معدنی اقا بزرگ و ملاردی :: دانلود کتابدانلود کتاب شیمی معدنی 1 آقابزرگ ملاردی جلد اول - شیمی پدیا www.shimipedia.ir › کتاب‌ و جزوه › کتاب و جزوه شیمی دانشگاهی ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ - فایلی که برای دانلود ...ketabdownloadpdf.blog.ir › tag › دانلود رایگان کتاب شیمی معدنی آقا...دانلود رایگان کتاب شیمی معدنی آقابزرگ و ملاردی :: دانلود کتاباگر امک
اینجانب در حوزه ی کتاب فعالیت دارم و چون خودم فرد کتابخوانی هستم
و بعضا نبود بعضی از کتاب ها برایم دغدغه می شد و می شود و الان این
امکان خدا رو شکر که برایم فراهم شده است تا با کتاب و کتابفروش ها
که با مراکز پخش کتاب چه دست اول و چه دست دوم در ارتباطند بیشترین تعامل و
ارتباط را دارم لذا خواهشمندم دوستانی که در جستجوی کتابی هستند
ادامه مطلب
 
مشاوره شغلی - دانشنامه رشد
بطور کلی آغاز کلی فرآیند مشاوره با کارهای فرانک پارسونز در سالهای 1907 تا 1908 که او را پدر راهنمایی شغلی و حرفه‌ای می دانند در شهر بستون آمریکا بود. البته قبل ...
 
 
مشاوره شغلی چیست؟
مشاور شغلی شما به شما کمک میکند که از تحصیلات، حرفه و زندگی خود بیرون ... توسعه حرفه ای شما یک فرآیند مادام العمر است که در واقع زمانی آغاز شد که شما متولد شدید.
 
 
راهنمایی و مشاوره ی شغلی و حرفه ای
 امر راهنمایی و مشاوره ی شغلی و ح
مدت‌ها بود که موضوع قاچاق کتاب گریبان اهالی فرهنگ و ادب را می‌فشرد اما در چند ماه گذشته شاهد برخورد‌های قانونی و سریع با این این پدیده شوم حوزه کتاب بوده‌ایم.اردیبهشت ماه بود که موضوع ایجاد پلیس کتاب به صورت جدی مطرح شد. در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب تهران حجت‌الاسلام هادی صادقی، معاون فرهنگی رئیس قوه قضائیه در این‌باره گفته بود: در صورت تشکیل پلیس کتاب، این پلیس می‌تواند به محض دریافت خبری مبنی بر پدیده قاچاق کتاب وارد عمل شود. 

اد
اینکه میگم زندگی من با کتاب گره خورده یک شعار نیستیه حسی نیست که بخوام به مخاطب القا کنم زندگی من با کتاب گره خورده چون هر وقت هر کتابی رو خوندم باعث تغییری در نگرش من در ذهن من بوده و همچنان خواهد بود من هرزمان ورقی از کتاب را مطالعه کردم باعث دگرگونی در آفرینش خدا مقدار باعث دگرگونی ذهن افراد بشه اما حقیقت مطلب و به روانی اگر بخوام بیان کنم منظورم اینه که باعث شده کتاب تا من فردی دیگر خلقی دیگر در این زمین باشم من آمده ام تا ذهن خودم را با کتا
کتاب صوتی از حال بد به حال خوب اثر دیوید برنز
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب صوتی از حس بد به حس خوب اثر دیوید برنز - ...fidibo.com › روانشناسی › خودشناسی و خودسازی رتبه: ۳٫۳ - ‏۹ رأیخرید و دانلود کتاب صوتی از حس بد به حس خوب اثر دیوید برنز مترجم فاطمه سادات ... دانلود کتاب صوتی تمرین نیروی حال | اثر اکهارت تول | با صدای نیما رئیسی ...
دانلود کتاب صوتی از حس بد به حس خوب - بخش اول - دیوید دی ...www.ketabrah.ir › کتاب صوتی › روانشناسی و موفقیتکتاب صوتی از حس
کتاب پیروزی و شکست پیکاسو ، جان برجر ، ترجمهٔ سماء صالح زاده ، نشر حرفه نویسنده
 
نقاشی از من قوی تر است . نقاشی من را به انجام هرچه می خواهد وا می دارد. 
 
او خود را کاملا به لحظه و اندیشهٔ اکنون تسلیم می کند تمام گذشته، آینده ، برنامها ، علت و نتیجه را رها میکند. او خود را به تجربه ای که در حال وقوع است می سپارد . هر چیزی که انجام داده و یا بدست آورده تنها هنگامی اهمیت دارد که بر او در لحظهٔ تسلیم تاثیر گذاشته باشد. این شیوه ای ـ دست کم ایده آل ـ اس
بنده خودم هم با اینکه گرفتاری کاریم زیاد است، اما بحمدالله از کتاب منفک نشده ام و در حقیقت نمی توانم منفک بشوم. در خلال کارهای فراوان و سنگینی که به دوش ما هست دائما با کتاب سرو کار دارم. احساس می می کنم که اگر انسان بخواد در زمینه معنوی و فرهنگی ترو تازه بماند ، جز رابطه با کتاب ، که مثال جویباری دائمی و در جریان است
ادامه مطلب
کتاب اثر مرکب

جهت دانلود فایل به روی لینک زیر کلیک نمایید.

دانلود کتاب اثر مرکب

کتاب اثر مرکب
و مضمون و هدف گذاری آن به نحوی است که مدیر، کارمند، مرد، زن، پیر، جوان و
هر مخاطبی در هر قشر و سن و شغل و حرفه ای بتواند به فراخور نیازش از آن
بهرمند .. دانلود رایگان کتاب PDF اثر مرکب نوشته دارن هاردی دانلود رایگان کتاب اثر مرکب آغاز جهشی در زندگی اثر مرکب ، آغاز جهشی در زندگی ، موفقیت و درآمد شما نوشته دارن هاردی با نوشتاری از آنتونی رابینز. کتاب اث
 
​​
نام کتاب : حسین بن علی ( مسلم بن عقیل )
نویسنده : پرویز امینی
انتشارات : وزیر نوضیحات :این کتاب تنهایی مسلم بن عقیل در کوفه را شرح می‌دهد که حتی کسانی که اظهار دوستی با امام حسین و یارانشان را می‌کردند به کمک ایشان نیامدند و سربازان عبیدالله خانه طوعه را محاصره کردند و بعد از آن دستان مسلم را از پشت بستند و او را مظلومانه به شهادت رساندند و چون این کتاب به بیان قصه های دینی با زبان ساده پرداخته مناسب همه ی گروه سنی می باشد و دارای ۱۵ صفحه ب
هر چقدر قدیم الایام از تاریخ بدم میومد، تازگی نه تنها دوستش می‌دارم بلکه از خوندنش لذت می‌برم.
متاسفانه نتونستم کتاب حیالت القلوب رو تموم کنم. امیدوارم وقتم کمی آزاد شه کاملش کنم.
این روزها شروع کردم به خوندن تاریخ اسلام: پیامبر صلی الله علیه و آله و اجدادشون، امیرالمومنین علیه السلام.
چقدر علاقه‌ام به حضرت ابوطالی و عبدالمطلب زیاد شده.
می‌دونستید سیادت از حضرت هاشم جد پیامبر آغاز شده؟ ایشون در قحطی که در مکه میاد تمام اموالشون رو خرج مر
بخش هایی از کتاب که دوست دارم در اینجا بنویسم شان:
"بسیاری از مردم مانند فراعنه  مصر در حال ساختن اهرام مصر هستند و اغلب تا آخر عمر درگیر ساخت آن هستند"
پی نوشت :
خواندن این کتاب دید من نسبت به دنیا را عوض کرد. خواندن این کتاب را توصیه می کنم.
بخش هایی از کتاب که دوست دارم در اینجا بنویسم شان:
"بسیاری از مردم مانند فراعنه  مصر در حال ساختن اهرام مصر هستند و اغلب تا آخر عمر درگیر ساخت آن هستند"
پی نوشت :
خواندن این کتاب دید من نسبت به دنیا را عوض کرد. خواندن این کتاب را توصیه می کنم.
 
​​
نام کتاب : حسین بن علی ( مسلم بن عقیل )
نویسنده : پرویز امینی
انتشارات : وزیر نوضیحات :این کتاب تنهایی مسلم بن عقیل در کوفه را شرح می‌دهد که حتی کسانی که اظهار دوستی با امام حسین و یارانشان را می‌کردند به کمک ایشان نیامدند و سربازان عبیدالله توانستند خانه طوعه را محاصره کردند  بعد از آن دستان مسلم را از پشت بستند و او را مظلومانه به شهادت رساندند چون این کتاب به بیان قصه های دینی با زبان ساده پرداخته مناسب همه ی گروه سنی می باشد و دارای ۱۵
قیمت کتاب انسان ۲۵۰ ساله بسیار مناسب بوده و ارزش ریالی این کتاب بالاتر از این حرف هاست.
این کتاب که زندگی سیاسی مبارزاتی ائمه اطهار میباشد، مجموعه سخنرانی های مقام معظم رهبری می‌باشد.
انتشارات صهبا و انقلاب اسلامی ارائه دهنده این کتاب هستند.
آرام و فاطمه دارن درس می خونن منم نشستم نزدیک شون و دارم کتاب می خونم. آرام میگه کتاب نخون. میگم چرا؟! تو که داری درس می خونی منم اینطوری مشغولم. میگه نه من درس می خونم ولی تو کتاب نخون میگم پس چیکار کنم؟ میگه بشین مارو نگاه کن:|:)
 
جدیدا تا جلو روش کتاب باز می کنم شروع می کنه به غر زدن..
 
 
خلاصه کتاب مکاسب شیخ انصاری
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
خلاصه کتاب مکاسب شیخ انصاری نوع دوم از مکاسب محرمه pdf - ...www.dideo.ir › خلاصه-کتاب-مکاسب-شیخ-انصاری-نوع-دوم-از-مکاسبخلاصه کتاب مکاسب شیخ انصاری نوع دوم از مکاسب محرمه pdf دانلود خلاصه کتاب مکاسب شیخ انصاری pdf نوع دوم از مکاسب محرمه به صورت نموداری و دسته بندی شده با ...
دانلود خلاصه نوع اول کتاب مکاسب شیخ انصاری pdf دیدئو dideowww.dideo.ir › FhqR6 › دانلود-خلاصه-نوع-اول-کتاب-مکاسب-شیخ-ان...۲۴ اس
خلاصه کتاب مکاسب شیخ انصاری
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
خلاصه کتاب مکاسب شیخ انصاری نوع دوم از مکاسب محرمه pdf - ...www.dideo.ir › خلاصه-کتاب-مکاسب-شیخ-انصاری-نوع-دوم-از-مکاسبخلاصه کتاب مکاسب شیخ انصاری نوع دوم از مکاسب محرمه pdf دانلود خلاصه کتاب مکاسب شیخ انصاری pdf نوع دوم از مکاسب محرمه به صورت نموداری و دسته بندی شده با ...
دانلود خلاصه نوع اول کتاب مکاسب شیخ انصاری pdf دیدئو dideowww.dideo.ir › FhqR6 › دانلود-خلاصه-نوع-اول-کتاب-مکاسب-شیخ-ان...۲۴ اسفند ۱۳۹
خلاصه کتاب مکاسب شیخ انصاری    
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
خلاصه کتاب مکاسب شیخ انصاری نوع دوم از مکاسب محرمه pdf - ...www.dideo.ir › خلاصه-کتاب-مکاسب-شیخ-انصاری-نوع-دوم-از-مکاسبخلاصه کتاب مکاسب شیخ انصاری نوع دوم از مکاسب محرمه pdf دانلود خلاصه کتاب مکاسب شیخ انصاری pdf نوع دوم از مکاسب محرمه به صورت نموداری و دسته بندی شده با ...
دانلود خلاصه نوع اول کتاب مکاسب شیخ انصاری pdf دیدئو dideowww.dideo.ir › FhqR6 › دانلود-خلاصه-نوع-اول-کتاب-مکاسب-شیخ-ان...۲۴
دانلود کتاب صوتی لذّات فلسفه اثر ویل دورانت + pdf
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود رایگان کتاب صوتی لذّات فلسفه اثر ویل دورانت + pdf ...download-book-ketab2.blog.ir › دانلود-رایگان-کتاب-...دانلود ... دانلود کتاب صوتی لذّات فلسفه اثر ویل دورانت + pdf. مشخصات کتاب: فرمت فایل های صوتی: mp3 تعداد فایل ها: 58 حجم کل فایل ها: 440 مگابایت مدت زمان پخش: ...
دانلود کتاب لذات فلسفه » کتابخانه رایگان تاریخ ماpdf.tarikhema.org › ... › دانلود کتاب
 دانلود نسخه کامل کتاب اصول فقه سمیرا محمدی جلد 1 و 2
نسخه:پی دی اف با کیفیت بالا
تعداد صفحات جلد یک:۳۵۶
تعداد صفحات جلد دو:۳۴۸
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب اصول فقه سمیرا محمدی جلد اول دانلود رایگان کتاب اصول فقه کاربردی جلد 1 
دانلود رایگان کتاب اصول فقه سمیرا محمدیxدانلود رایگان کتاب اصول فقه سمیرا محمدی pdfxدانلود رایگان کتاب اصول فقه سمیرا محمدی جلد اولxدانلود کتاب اصول فقه سمیرا محمدیxدانلود کتاب اصول
دانلود کتاب صوتی 1984 اثر جورج اورول MP3
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
کتاب صوتی 1984 - پایگاه دانلود رایگان کتاب | دانلود کتابwww.takbook.com › book › کتاب-صوتی-1984۲ مرداد ۱۳۹۶ - دانلود کتاب صوتی 1984 اثر جورج اورول. دانلود کتاب صوتی ۱۹۸۴ اثر جورج اورول. پس از انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا فروش کتاب ...
دانلود رمان 1984 همراه با کتاب صوتی - Download.irdownload.ir › دانلود-رمان-1984دانلود رمان 1984 همراه با کتاب صوتی دانلود کتاب زیبای 1984 اثر جورج اورول . اریک آرتور بلر (Eric A
دانلود کتاب کندالینی یوگا (اسرار تن آدمی) کامل PDF
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب کندالینی یوگا - کندالینی منkundalini-me.ir › showthread۲۷ آبان ۱۳۹۷ - این کتاب اسرار تن آدمی را فاش می کند خواندن این کتاب را به همه پرتوجویان پیشنهاد میکنم. [عکس: Kundalini_yoga.PNG]. دانلود از مدیا فایر به صورت ...
کتاب کندالینی یوگا اسرار تن آدمی و بیداری انرژی خفته ...doasite.com › کتاب-کندالینی-یوگا-اسرار-تن-آدمی-و-...۲۸ آذر ۱۳۹۸ - کتاب کندالینی یوگا اسرار تن آدمی و بیداری
دوست تازه‌ای در گودریدز یافته‌ام که در بیان هم خانه دارد. او به هنگامه‌ی آغاز دوستی‌مان خواندن کتاب «جوانمرد نام دیگر تو» را به من پیشنهاد کرده بود. دیروز از فیدیبو خریدم و امروز خواندمش. نوشته‌ی عرفان نظر‌آهاری است که قبلا چند کتاب دیگر از او خوانده بودم و قلمش را دوست می‌داشتم.
این کتاب کوچک گنجینه‌ای است از چهل روایت از شیخ ابوالحسن خرقانی، عارف نامی که از نورالعلوم و تذکرالاولیا دست چین شده‌اند، به همراه مقدمه‌ای خوب از نویسنده.
ا
دانلود خلاصه کتاب مکاسب شیخ انصاری
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
خلاصه کتاب مکاسب شیخ انصاری نوع دوم از مکاسب محرمه pdf - ...www.dideo.ir › خلاصه-کتاب-مکاسب-شیخ-انصاری-نوع-دوم-از-مکاسبخلاصه کتاب مکاسب شیخ انصاری نوع دوم از مکاسب محرمه pdf دانلود خلاصه کتاب مکاسب شیخ انصاری pdf نوع دوم از مکاسب محرمه به صورت نموداری و دسته بندی شده با ...
دانلود خلاصه نوع اول کتاب مکاسب شیخ انصاری pdf دیدئو dideowww.dideo.ir › FhqR6 › دانلود-خلاصه-نوع-اول-کتاب-مکاسب-شیخ-ان..
شیر کتابخانه
پدیدآور: میشل نودسن
مترجم: محبوبه نجف‌خانی
ناشر: ققنوس
از این عجیب‌تر دیگر نمی‌شود! شما تا به حال شنیده بودید که یک شیر به کتابخانه بیآید، آن هم یک شیر بزرگ و قوی!
ماجرا از این‌جا آغاز می‌شود که روزی از روزها یک شیر به به یک کتابخانه می‌رود. او صاف از جلوی میز کتاب‌دار می‌گذرد، به طرف قفسه‌های کتاب می‌رود و به آن‌ها  نگاه می‌کند. برگه‌دان را بو می‌کشد، سرش را به مجموعه‌ی کتاب‌های نورسیده می‌مالد و با قدم‌های نرم و آرام
کتاب سفر روح مایکل نیوتن 

دانلود کتابدانلود رایگان کتاب صوتی سفر روح اثر مایکل نیوتنکتاب صوتی سفر روح مایکل نیوتنپی دی اف کتاب سفر روح مایکل نیوتندانلود رایگان فایل صوتی کتاب سفر روحدانلود رایگان پی دی اف کتاب سفر روحدانلود سرنوشت روح pdfکتاب صوتی سفر روح رایگاندانلودرایگان کتاب صوتی سفر روح
صمیمیت و صداقت کتاب جذابیت زیادی به کتاب داده بود. معمولا کتابهایی که مربوط به زندگی شهدا است جذابیت خاصی برایم دارد، ولی این یکی ویژه بود و همچنین فضای امروزیتری داشت و به زندگی های ما نزدیکتر بود. و اینکه این کتاب را هدیه گرفته بودم در خواندنش لذت دو چندان احساس می کردم.پیشنهادم این است که علاوه بر خواندن این کتاب، بعنوان هدیه همسرهایتان را به خواندنش ترغیب کنید، خیلی تاثیر گذار است؛ تاثیرش بیش از 100 تا کتاب مردان مریخی و زنان ونوسی است! و
دانلود کتاب حقوق ارتباطات دکتر معتمدنژاد    
 
 
 
دانلود فایل
 
 
 
 
ketabdownloadpdf1.blog.ir › دانلود-کتاب-حقوق-ارتباطات-دکتر-معت...دانلود کتاب حقوق ارتباطات دکتر معتمدنژاد :: دانلود کتاباگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید نتایج وب دانلود کتاب حقوق ارتباطات دکتر معتمدنژاد - قطره https://www.ghatreh.com › news ...www.ghatreh.com › news › دانلود-کتاب-حقوق-ارتباطات-دکتر-معتمد...دانلود کتاب حقوق ارتباطات دکتر معتمدنژاد - قطره۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - دانلود کتاب حقوق ارتباطات دکت
 
"نبردی که اسلام آغاز کرد، نه نخستین نبرد است  نه آخرین نبرد؛  هرکس در هرجا و هرگاه که برای عدالت رودرروی ستم برخیزد، در این جهاد بزرگی که از آغاز تاریخ انسان آغاز شده است و همواره در همه نسلها و همه عصرها شعله ور بوده و خواهد بود شرکت کرده و به گفته امام صادق : با حسین در عاشورا و در کربلا شمشیر زده است! "
علی شریعتی م آ  ۱۹ - حسین وارث آدم 
به همت مریم محمدحسینی
مسئول کتابخانه و خانم صبوری مربی مهد و پیش دبستانی بیت الزهرا قصه گویی و نقاشی
در این کتابخانه برگزار گردید. با توجه به آغاز نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در
این برنامه ابتدا کتاب اما رضا (ع) اثر زهرا عبدی و سپس کتاب با کبوترهای گنبد و
کبوترها و آهوها نوشته سید احمد میرزاده که اشعاری در وصف اما رضا (ع) می باشد
خوانده شد و سپس کودکان برداشت های خود را از این کتاب ها به تصویر کشیدند.
معرفی کتاب
 «زمان آگاهی»، «خودآگاهی تاریخی» و «وقت
شناسی» امتیاز اهل حکمت و فضیلت از دیگرانی است که گرفتار عادات روزمره شده اند. اهل
حکمت و فضیلت، به «وقت» که همانا باطن زمان است، وقوف پیدا می کنند و مختصات تاریخی
و تمدنی خود و ماهیت حقیقی رخدادهای پیرامون خود را بهتر از هر کسی باز می شناسند؛
آنگاه حکمت از زبان و قلم آنها می تراود و «معلم» دیگران می شوند. سید مرتضی آوینی،
حکیم هنرمندی بود که بی شک مقام او، مقام «معلم» است. معلم اندیشه ها و سل
دانلود کتاب بیماری های شغلی
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب بیماری های شغلی pdf :: دانلود کتابketabdownloadpdf.blog.ir › tag › دانلود کتاب بیماری های شغلی pdfدانلود رایگان کتاب طب کار و بیماریهای شغلی | دکترآباد https://doctorabad.com › Stag › دانلود-رایگان-کتاب-طب-کار-و-بیماریهای-ش دانلود رایگان کتاب طب کار و ...
کتاب طب کار و بیماری های شغلی (جلد اول) |سایت دانشجویان ...acgih.ir › فروشگاه بهداشت حرفه ای › کتاب ها رتبه: ۳٫۷ - ‏۶ رأیکتاب طب کار و بیماری های شغلی (ج
یکی از لج آورترین جملاتی را که بزرگ و تیتر وار روی جلد بعضی از کتاب ها میخوانم این است:
این کتاب را نمی توانید روی زمین بگذارید
یکی نیست بگه روی زمین که هیچی ،یک دفعه می بینی که یک هفته گذشته و هنوز فصل دوم کتاب هستیم
ننویسد دیگه
کتاب ،وقتی کتاب هست که خودش خواننده را جذب کند نه اینکه با کلی تبلیغ و بیا این ور بازار جلب توجه کند
یک چیزایی مثل اون جمله که میگه گل آن است که خود ببوید نه انکه عطار بگوید
دانلود کتاب تفسیر موضوعی قرآن نوشته محسن قرائتی
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
pdf.joomla.com › Uncategorisedکتاب روانشناسی رشد لورا برک Pdf - دانلود رایگان کتاب و ...کتاب روان شناسی از لقاح تا کودکی جلد اول نوشته لورا برک و ترجمه شده توسط یحیی سید محمدی که در باره تاریخچه ، نظرات ، راهبردهای ، مبانی رشد و... پرداخته است.digi.irbartar.ir › tag › دانلود-کتاب-روانشناسی-رشد-لورا-برک-ترجدانلود کتاب روانشناسی رشد لورا برک ترجمه یحیی سید محمدی ...دانلود کتاب روانشن
لیست بهترین کتاب های صوتی عبارتند از:
کتاب صوتی کالیگولا
کتاب صوتی چنین گفت زرتشت
 
هر زمان یا مکان می توانید به جای تمرکز کامل برای مطالعه کتاب های نوشتاری، به کتاب های گویا گوش دهید و همزمان با انجام کارهایتان دانش و اطلاعات خود را ارتقا دهید. کتاب صوتی زمان های مرده شما مثل مسیرهای رفت و آمد یا صف انتظار را زنده می کند.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها