نتایج جستجو برای عبارت :

پاورپوینت تحلیل روستای شنین در استان قزوین

استان ایلام (Ilam) که به عروس زاگرس معروف است، یکی از استان های ایران پهناور است که تمدنی بسیار غنی دارد. استان ایلام تقریبا جنگلی است. شمال این استان اقلیمی کوهستانی و جنوبش دشت های وسیعی دارد. مرکز این استان شهر ایلام است. این استان از شمال با استان کرمانشاه، از جنوب با استان خوزستان، از شرق با استان لرستان و از غرب با کشور عراق همسایه است. استان ایلام از نظر نفت و گاز منابع بسیار زیادی دارد. این استان به دلیل شرایط آب و هوایی آن، طبیعت بکر
پاورپوینت استان گلستان : 
در شرایط فعلی که مسافرت بدلیل شیوع ویروس کرونا و برای حفظ سلامتی ممنوع شده است . از فرصت ها استفاده کنیم و مروری بر شهرها و جاهای دیدنی داشته باشیم . پاورپوینت استان گلستان بسیار جذاب و زیباست که شما را با نقاط دیدنی استان گلستان آشنا می کند. 
                                        تهیه پاورپوینت استان گلستان
موقعیت جغرافیایی،استان،شهرستان و روستااستان فارس از شمال با استان اصفهان و یزد از مغرب با استان های کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر از جنوب با استان هرمزگان و بوشهر و از شرق با استان کرمان و هرمزگان همسایه است.مساحت آن حدود 133000 کیلومتر مربع است و در ارتفاع 1491 متری از سطح دریا قرار دارداین استان بین مدارهای 27 درجه و 2 دقیقه و 31 درجه و 42 دقیقه عرض شمالی و 50 درجه و 42 دقیقه و 55 درجه و 36 دقیقه طول شرقی از نصف النهار گرینویچ قرار گرفته است
ادامه مطلب
-اشنایی با شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری
-معرفی جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی استان
-آداب و رسوم ، فرهنگ و نوع پوشش مردم استان چهارمحال و بختیاری
-غذاهای محلی
-اقامتگاه های بوم گردی اسن
-و.....
برای خواندن مطالب، با ما همراه باشید. کلیک کنید.
باسلام بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی، طی سه روز آینده در استان افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید تا شدید رخ می دهد. وقوع طوفان شن در مناطقی مانند ریگان و فهرج دور از انتظار نمی باشد. اختلال تردد به جهت کاهش میزان دید افقی در جاده های مواصلاتی استان کرمان به استان های سیستان و بلوچستان، یزد و خراسان جنوبی پیش بینی می شود. همچنین روز دوشنبه و سه شنبه در نیمه جنوبی استان بارش رخ می دهد. صبح چهار شنبه کاهش محسوس دما در استان خواهیم داشت. خواهشمند اس
لینک لیست کانالها و گروهای استانی سراسر ایران.      
آدرس بنیاد کشه در ویکی پدیا : https://en.kfwiki.org/wiki/KF_Wiki
کانال استان تهران
https://t.me/KesheFoundation_Tehran
گروه استان تهران
https://t.me/joinchat/EQhzyRbUgUPQjAeYfSqemQ
کانال استان یزد
https://t.me/KesheFoundation_Yazd
گروه آذربایجان شرقی
https://t.me/joinchat/AAAAAFlj-QVBtUprtayu1w
کانال آذربایجان شرقی
 https://t.me/joinchat/AAAAAFlj-QVBtUprtayu1w
گروه آ ش
https://t.me/joinchat/DwKM-EX7w3aBHOk_r3SolA
گروه استان آذربایجان غربی
https://t.me/joinchat/Byl7wVC0yk9mZgkOJ1_hoA
گروه استان بوشهر
https://t.me/joinchat/A8aSQVVl-k4Sgpf2P4lP-A

گروه و
غیرت مردم قزوین در دفاع از امیر المومنین علیه السلام
رافعی می‌نویسد:
وكان عمال خالد بن عبد الله القسری وسائر عمال بنی أمیة یلعنون فی هذا المسجد (مسجد قزوین) علیاً رضی الله عنه حتى وثب رجل من موالی بنی الجند وقتل الخطیب وانقطع اللعن من یومئذ .
كارگزاران خالد بن عبد الله قسری و سایر كارگزاران بنی امیه در مسجد قزوین علی (علیه السلام) را لعن کردند؛ تا این كه یکی از طرفداران بنی الجند برخاست و خطیب را كشت، از آن روز لعن بر علی (علیه السلام) در آنجا
              1. در نقشه ایران محدوده ی استان ها و مراکز خواسته شده را نشان دهید و بنویسید کدام
                   یک در محدوده آب و هوای خزری و کوهستانی هستند .
           الف) شهر کرد        استان  .......             آب و هوا ........
         
           ب) ساری              استان .......              آب و هوا ........
  
            2. در استان اصفهان شهرستان های نایین و فریدونشهر را نشان دهید و بنویسید کدام یک
                دارای رطوبت بیشت
پربارش‌ترین و کم‌بارش‌ترین استان‌های کشور+جدول
استان سیستان و بلوچستان با 87 میلیمتر بارش کم‌بارش‌ترین استان کشور بوده و تنها استانی است که زیر 100 میلیمتر بارش در سال آبی جاری داشته است.

به گزارش ندای زرند، بررسی آمار رسمی دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت مدیریت منابع آب ایران نشان می دهد که در 206 روز ابتدایی سال آبی جاری (اول مهرماه 97 تا عصر روز بیست‌وهفتم فروردین‌ماه 98) مجموع بارش‌های کشور به 308.2 میلیمتر رسیده است.

در این مدت، برخی است
کرمانشاه یکی از استان های بزرگ در غرب ایران است . این استان در مرز بین کشور ایران و عراق قرار گرفته است . 
این شهر دارای آب و هوای کوهستانی است . همچنین در دوران قبل از اسلام و همین طور بعد از اسلام دستخوش تغییرات فراوانی بوده است .
این استان به دلیل شاه راه بودن در امر حمل و نقل بین شهری در منطقه غرب ایران بسیار فعال است . وانت بار ایرانکس در امر حمل و نقل در استان کرمانشاه و سایر استان ها فعالیت دارد . 
این شرکت در کنار سرویس مناسب از نظر قیمت و ز
بیکارترین استان‎ها کجاست؟
مطابق آمارهای ارائه شده از سوی مرکز آمار ایران، بیشترین نرخ بیکاری به ترتیب در استان کرمانشاه با ۱۸.۴ درصد، استان چهارمحال بختیاری با ۱۷.۱ درصد و استان البرز با ۱۶.۱ درصد است.مطابق آمارهای ارائه شده از طرح آمارگیری نیروی کار پاییز ۹۸، استان های سمنان با ۶.۷ درصد و استان مرکزی با ۷.۱ درصد و استان همدان با ۷.۴ درصد به ترتیب کمترین نرخ بیکاری را در کشور دارا هستند.
 
سخنگوی وزارت بهداشت در به سوال ایسنا درباره تحلیل‌هایی که از آمار جانباختگان کرونا مطرح می‌شود و همچنین رشد ۱۳ درصدی آمار مرگ و میر کرونا در تهران، گفت: آمار رشد ۱۳ درصدی موارد مرگ و میر در تهران درست است و در برخی استان ها کمتر یا بیشتر از این است. تعداد فوتی‌ها در چند روز اخیر سه رقمی شد و امروز هم به طور میانگین هر ۱۰ تا ۱۲ دقیقه یک ایرانی جان خود را در اثر این بیماری از دست می‌دهد و این حرف درستی است. البته همچنان در بسیاری مراکز، میزان مر
مدیرکل ثبت احوال استان کرمان در ادامه با اشاره به اینکه استان کرمان از نظر جمعیت در کشور رتبه نهم را دارد، گفت: بیشترین جمعیت استان در شهرهای کرمان، سیرجان، رفسنجان، جیرفت و بم و کمترین جمعیت در شهرهای کوهبنان، فاریاب، رابر، انار و ارزوئیه است.
ادامه مطلب
راهور ناجا:
در محورهای محور اسالم – خلخال در استان اردبیل و درگز-قوچان محدوده گردنه تیوان در استان استان خراسان رضوی بارش برف گزارش شده است.
در اکثر محورهای استان‌های گیلان، مازندران و گلستان بارش باران را شاهدیم.
در استان اردبیل محورهای اسالم – خلخال و گرمی-بیله سوار، استان قزوین محور قزوین-رشت محدوده گردنه کوهین، محور فیروزکوه محدوده گدوک و استان آذربایجان شرقی محور تبریز-اهر مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است./ایسنا
جمعه ، ۲۴ آ
براساس آمارهای اطلس وضعیت زنان و خانواده، بالاترین درصد مردانی که بیش از یک همسر دارند متعلق به استان «سیستان و بلوچستان» است، این درحالیست که استان سمنان با نرخ ۰.۶۹ درصد نسبت به سایر استان‌ها کمترین میزان چندهمسری را تجربه کرده و در این زمینه رتبه آخر را به خود اختصاص داده است.
ادامه مطلب
اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر http://www.mirasbushehr.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان تهران http://tehran.ichto.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان http://www.isfahancht.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان ایلام http://www.ilamchto.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان خراسان جنوبی http://www.skchto.com/fa
اداره کل میراث فرهنگی استان خراسان شمالی http://www.nkchto.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان خراسان رضوی http://razavichto.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان خوزستان http://www.miraskhz.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان سیستان و بلو
سفیر جنوب:با حضور تیم متخصص جداسازی در بوشهر، چهاردهمین اهدای عضو استان بوشهر در سال جاری انجام شد و قلب این جوان با یک فروند جت به تهران ارسال شد.
علی باقری مسئول تیم فراهم آوری عضو پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: تاکنون بیش از ۶۰ اهدای عضو در استان بوشهر انجام شده است.
ادامه مطلب
معاون خدمات مشترکین و امور درآمد شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به ارائه ۲۳ خدمت غیرحضوری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اشاره کرد و گفت: شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از طریق سامانه ۱۵۲۲ بیش از ۲۳ خدمت را به صورت غیر حضوری به مردم در اقصی نقاط استان اصفهان ارائه می‌دهد که این امر در راستای خدمات بهتر در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرایی شده است.
 
 
به نقل از شرکت آبفای استان اصفهان، رضا رضایی با بیان اینکه در حال حاضر شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان
شرکت نوین سازان پاسارگاد نمایندگی انحصاری مجموعه فنی و مهندسی حافظان حریم سپاهان آماده ارایه خدمت به تمامی هم میهنان عزیزمان در سراسر کشور می باشد. 
ارایه خدمت در زمینه ی طراحی ,تولید و فروش و تعمیرات انواع راه بند در سراسر کشور می باشد.
فروش انواه راه بند هیدرولیکی و راه بند الکترومکانیکی در تهران
فروش انواع گیت تردد در سراسر اصفهان و سایر استان ها
فروش انواع سیستم های کنترل تردد در سراسر استان خوزستان و سایر استان ها
فروش انواع سیستم های
استان خراسان جنوبی (سرزمین طلای سرخ) با مساحت ۱۵۰۸۰۰ کیلومتر مربع و با آب و هوای متنوع در شرق کشور واقع شده است. این استان با مرکزیت بیرجند، از شمال به خراسان رضوی و از شرق به طول ۳۳۱ کیلومتر دارای مرز مشترک با کشور افغانستان بوده و از غرب به استان یزد، اصفهان و سمنان و از جنوب به استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان محدود میباشد. استان خراسان جنوبی بر اساس تقسیمات کشوری، در سال ۸۳ با مصوبه‌ی هیأت دولت و مجلس شورای اسلامی با حضور ۴ شهرستان منت
اینترنت ثابت در ۱۰ استان وصل می‌شود 
◀️ خبرنگار ایران در تماس با یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات از صحت خبر منتشر شده  مبنی بر وصل اینترنت در شش استان پرسید، این منبع آگاه با تایید خبر افزود ساعتی قبل مجوز برقراری ارتباطات اینترنت خانگی در ده استان کشور که به اپراتورها ابلاغ شده است، واصل شده است.
رفع محدودیت اینترنت ثابت در استانهای
خراسان شمالی
خراسان جنوبی
گلستان
سمنان
یزد
چهارمحال و بختیاری
همدان
اردبیل
زنجان
ایلام
به اپراتورها ابلا
تعداد سینما های استان فارسسینما شیراز یک سینما در شهر شیراز , کشور‌ایران است .این سینما که در سال ۱۳۴۳ تأسیس شده هم‌اکنون وابسته به حوزه هنری میباشد و دارنده ۵۴۵ نفر گنجایش هست .استان فارساستان فارس دارنده هشت سینماست .این استان با مساحت ۱۲۲ . ۶۰۸ کیلومتر مربع دارنده هشت سینماست و تمام این سینماها تک تالار می باشند .سینما پرسیا شیراز - ۶۳۰ , ایران شیراز – ۹۰۰ , بهمن شیراز - ۷۰۰ , پیام شیراز - ۵۲۴ , حافظ شیراز - ۷۷۴ , فلسطین شی
در صورتیکه خود را، لایق شغلی با درآمد نامحدود و موقعیت شغلی قابل ارتقاء تا سطوح بالای مدیریتی می دانید ،
شما را به چالش مصاحبه و آزمون حرفه ای دعوت میکنیم:
استان ها و شهرهای  مورد نیاز :
استان تهران
استان سمنان
 استان قم
استان اصفهان
مزایای شغلی
»»بیمه تکمیل درمان
»»ثبت سوابق فروش (پرتفو با نام شما )
»»تمام وقت /  پاره وقت  /  امکان اشتغال کارمندان دولت
»»امکان رشد و ارتقای درجه، مرتبه و جایگاه شغلی در سطوح ملی و بین المللی
»»بهره مندی از خدما
#بازار_بزرگ_استانی،دیوارانحصاری مخصوص استان چهارمحال وبختیاری ✅فعال ترین وبزرگترین پایگاه خریدوفروش وتبلیغات در استان خریدوفروش شیرمرغ تاجون ادمیزاد و #کاریابی مردم بازار بزرگ استانی #شعبه دیگری هم ندارد. @ali_6900 مدیر علی خلیلی سامانی 09170998459 @tarefeegoroh
ادامه مطلب
تعمییرات جک پالت در شهر نظر آباد کرج استان البرز تعمییر و خرید و فروش جک پالت نو و دست دوم
تعمییرات تخصصی جک پالت در استان البرز 09223392309 
تعمییرا جک پالت به صورت تخصصی و حرفه ای و ارزان 09223392309
خرید و فروش جک پالت نو و دست دوم در استان البرز 09223392309 
 
تعمییرات و خرید و فروش جک پالت در شهر های زیر صورت میپذیرد برای استان البرز تماس بگییرید 09223392309
کرج
فردیس
کمال شهر
نظرآباد
محمد شهر
ماهدشت
مشکین دشت
هشتگرد
چهارباغ
شهر جدید هشتگرد
خرید و فروش جک پال
در حالیکه ساعتی قبل خبر وصل شدن اینترنت در برخی استان‌های کشور در فضای مجازی منتشر شده بود، پیگیری‌های خبرنگار ایرنا نشان می‌دهد که مجوز برقراری ارتباطات اینترنت خانگی در ۱۰ استان کشور پیشتر به اپراتورها ابلاغ شده بود و هم اکنون اینترنت خانگی در ۱۰ استان کشور وصل شده است.بنا به پیگیری‌ها اینترنت ثابت در استان‌های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان، سمنان، یزد، چهارمحال و بختیاری، همدان، اردبیل، زنجان و ایلام رفع محدودیت شده است.
مقا
تعطیلی مدارس قزوین 28 بهمن 98 در نوبت عصر:
به گزارش خبرینو به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین در رابطه با تعطیلی مدارس قزوین 28 بهمن 98 ، مؤمنی مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: علیرغم بارش برف در تمامی نقاط استان قزوین، مدارس نوبت عصر استان همچنان دایر است.
بارش برف از ساعت ۴ و ۴۵ دقیقه صبح امروز در استان قزوین آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.
 
 
 
منبع: سایت خبری خبرینو
 
 
زالزالک در ایران از جمله در بلندی‌های بالای ۲۵۰۰ متر در استان کهکیلویه و بویراحمد، استان فارس استان و اصفهان به خصوص شهرستان نجف آباد می‌روید. این گیاه در استان آذربایجان شرقی و استان کردستان و شمال استان آذربایجان غربی هم به وفور یافت می شود.

این گیاه را در زبان ترکی « یمی شان» گویند. در زبان کردی به آن بلچ (Belch) و گویژه نیز می گویند. و در نجف آباد به کوج معروف است.

این گیاه دارای دونوع سفید و قرمز (شغالی) می باشد.


ادامه مطلب
به گزارش ایرنا، مرجان شاکری شبانگاه یکشنبه با اشاره به وجود کشتزار های غیرقانونی پرورش ماهی تیلاپیا تو برخی نقاط استان کرمان  افزود: این ماهی مردمان ایران تراشیدن و تحصیل و اضافه آن بوسیله دلیل احتمال تخریب اکوسیستم از دید محیط زیست ممنوع است. وی با بیان این که چهار استان سرزمین مجوز پرورش و تکثیر ماهی تیلاپیا را دریافت کرده اند تصریح کرد: کرمان به دلیل اکوسیستم و وجود رودخانه های دائمی در احصائیه این استان ها فراغت ندارد. مدیرکل حفاظت مح
در فروردین 1395 رئیس بنیاد ملی نخبگان مازندران از طریق خبرگزاری ایرنا اعلام کرد که مازندرانی ها در رتبه دوم مهاجران وارد شده به تهران بعد از آذری زبان ها هستند . مهاجرت بیش از یک و نیم میلیون نفر مازندرانی به تهران چندان خبر خوبی برای استان مازندران نیست .
یکی از دلایل عمده مشکلات مختلف استان مازندران در حوزه های مختلف مدیریتی ، سیاسی و اقتصادی ، مهاجرت نخبگان این استان به تهران است. زیرا این مهاجرت منابع انسانی این استان را با ضعف روبرو کرده
به گزارش همشهری آنلاین، مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفت وگو با ایلنا درباره آخرین آمار حوادث جوی تا صبح امروز ۱۳ فروردین گفت: تاکنون براثر حوادث جوی در ۱۵ استان کشور ۲۲ نفر مصدوم شده اند. همچنین از کل مصدومان ۱۴ نفر بوسیله صورت زمینی بوسیله مراکز درمانی واگذاری یافته اند و ۸ نفر در محل به عارض سرپایی تداوی شده اند. وی درباره مصدومان این حوادث گفت: ۲ نفر تو بوشهر، ۶ نفر در سیستان و بلوچستان، یک نفر در فارس، ۲ نفر داخل خراسان جنوبی،
اتصال اینترنت که از دو شب پیش و در سطح اینترنت ادارات ، اینترنت شرکت هو و دانشگاه آغاز شده بود  شب گذشته به اینترنت خانگی در ۱۰ استان رسد
مردم استان‌های ایلام، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، یزد، همدان، اردبیل، سمنان، زنجان، گلستان و چهارمحال و بختیاری به اینترنت جهانی وصل شدند.طی اخبار رسیده از سوی وزارت ارتباطات، بسیاری از استان‌ها نیز تا امشب به اینترنت متصل می‌شوند و این فرآیند ادامه خواهد داشت. این منابع خبری از آغاز اتصال اینترنت همر
طرح استعدادیابی از بین خادمین شهدا در سطح استان فارس به منظور سازماندهی خادمین شهدا در دسته های مدیران فرهنگی، خادمین یادمان شهدا و یادواره های شهدا در سطح استان فارس توسط کمیته های خادمین شهدا شهرستان های استان از بین خادمین شهدا مورد عرض یابی و استعدادیابی قرار گرفتند.
گیلکی بیش از آنکه متعلق به گیلان باشد، متعلق به استان مازندران است! گیلکی «تنها» زبان بومی استان مازندران محسوب می‌شود این درحالی‌ست که در استان گیلان علاوه بر گیلکی، تالشی نیز یکی از دو زبان بومی این استان حساب می‌آید. همچنین گیلکی تنها در دو استان گیلان و مازندران خلاصه نمی‌شود! جوامع کوچکتری از استان‌های همجوار نظیر گلستان، سمنان، تهران، البرز و قزوین نیز به این زبان سخن می‌گویند و اکثریت آنان زبان خود را «گیلکی/گلکی/گیلیکی» می‌نا
خرید قسطی مبل چستر کرج - استان البرز: آیا به دنبال یک بازار مبل برای خرید مبلمان چستر به صورت قسطی هستید؟ آیا می خواهید تنوع زیادی از مبل چستر را در یک مکان ببینید؟ آیا می خواهید خرید راحتی و قسطی داشته باشید؟ بازار مبل چستر در استان البزر با نام مبل آرش یکی از بزرگترین مراکز خرید مبلمان چستر در استان البرز با 2 طبقه مجزا با مساحت بیش از 800 متر در هر طبقه و با بیش از 50 مدل مبل استیل، راحتی، سلطنتی و میز ناهارخوری و سرویس خواب آماده خدمات رسانی به
تعمییرات تخصصی جک پالت در استان البرز 09223392309 
تعمییرا جک پالت به صورت تخصصی و حرفه ای و ارزان 09223392309
خرید و فروش جک پالت نو و دست دوم در استان البرز 09223392309 
 
تعمییرات و خرید و فروش جک پالت در شهر های زیر صورت میپذیرد برای استان البرز تماس بگییرید 09223392309
کرج
فردیس
کمال شهر
نظرآباد
محمد شهر
ماهدشت
مشکین دشت
هشتگرد
چهارباغ
شهر جدید هشتگرد
خرید و فروش جک پالت و تعمییرات تخصصی بازرگانی جعفری 09223392309
تعمیر و خرید و فروش جک پالت نو و دست دوم در استان البرز توسط آقای جعفری با ۳۰ سال سابقه کاری در این زمینه
09223392309 جعفری - اولین تعمیر کننده حرفه ای جک پالت در استان البرز + ضمانت
تعمیر جک پالت در تمام شهر های استان البرز 09223392309
تعمیر جک پالت در شهر کرج کمالشهر و ماهدشت و محمد شهر و کوهسار 09223392309
تعمیر و خرید و فروش جک پالت نو و دست دوم در استان البرز توسط آقای جعفری با ۳۰ سال سابقه کاری در این زمینه
09223392309 جعفری - اولین تعمیر کننده حرفه ای جک پالت در استان البرز + ضمانت
تعمیر جک پالت در تمام شهر های استان البرز 09223392309
تعمیر جک پالت در شهر کرج کمالشهر و ماهدشت و محمد شهر و کوهسار 09223392309
تعمیر و خرید و فروش جک پالت نو و دست دوم در استان البرز توسط آقای جعفری با ۳۰ سال سابقه کاری در این زمینه
09223392309 جعفری - اولین تعمیر کننده حرفه ای جک پالت در استان البرز + ضمانت
تعمیر جک پالت در تمام شهر های استان البرز 09223392309
تعمیر جک پالت در شهر کرج کمالشهر و ماهدشت و محمد شهر و کوهسار 09223392309
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ اینترنت جهانی در 10 استان کشور « خراسان های جنوبی و شمالی ، ایلام ، یزد ، اردبیل ، همدان ،گلستان ، سمنان ، زنجان و چهارمحال و بختیاری » متصل است و مردم این استان ها می توانند از اینترنت خانگی استفاده کنند .
همچنین برخی از منابع خبری اعلام کردند که بسیاری از استان ها هم اینترنت شان  تا امشب متصل خواهد شد .
لازم به ذکر است که برخی منابع از  اتصال اینترنت همراه بعد از اتصال اینترنت خانگی و ثابت خبر دادند  
 
منبع :
معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل معرفی غذاهای محلی و سنتی استان در قالب جشنواره را اقدامی ارزشمند به منظور ایجاد جاذبه برای گردشگران ورودی به این استان دانست و گفت: این امر موجب ماندگاری بیشتر گردشگران در استان خواهد شد.
 
 
کریم لطفی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از جشنواره ملی آش و غذاهای سنتی نیر در مصاحبه با خبرنگار ایرنا، این خوراکی‌ها را شامل کته نان با سبزیجات، پیچاق قیمه، قره حالوا، قیماق، ه
 سردار سلامی: نیروهای سپاه برای امداد رسانی آتش به اختیار هستند/ کمک ۷ استان به سپاه گلستان جانشین فرمانده کل سپاه جمع فرماندهان نظامی و انتظامی در مناطق سیل‌زده:همه فرماندهان سپاه در زمان این‌گونه حوادث آتش به اختیار هستند و در زمینه ۷ استان معین به سپاه نینوای استان گلستان کمک می‌کنند. من در این حادثه با همه فرماندهان سپاه استان‌ها در ارتباط بودم و خوشبختانه همه پای کار هستند.از دو شب پیش دستورات لازم را برای اعزام نیرو و امکانات به من
اگر به این نتیجه رسیده اید که برای موفقیت در تجارت خود حتما بیاد نیمی از کسب و مار خود را بر روی بستر اینترنت بنا کنید برفی نت شما را یاری می‌کند.
تیم طراحی وب سایت برفی نت به پشتوانه سال‌های تجربه در زمینه آی تی این امکان را به شما می‌دهد تا با هزینه بسیار کم اقدام به طراحی وب سایت در استان گیلان نمایید. 
با توجه به این که دفتر مرکزی تیم برفی نت در استان گیلا و شهر رشت واقع شده می توانپ پاسخگوی نیاز همشهریان محترم گردد.
لازم به ذکر است که فعال
کلیه مدارس و دانشگاه‌های استان تهران فردا تعطیل است
به دلیل افزایش آلایندگی هوا مدارس استان تهران بجز شهرهای دماوند، پردیس، رودهن و فیروزکوه فردا شنبه در دو نوبت صبح و عصر تعطیل شد.
همچنین کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی را هم فردا تعطیل اعلام کرد
طرح مناطق آلودگی هوا در تهران از درب منزل اعِمال می شود./فارس
 
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: مدل‌های پیش بینی فصلی نشان می‌دهد که میزان بارش در فصل پاییز در حد میانگین خواهد بود.
به گزارش «خلیج فارس»؛ فرج الله شکوهی پور در نشست ستاد مدیریت بحران استان بوشهر بیان کرد: بر اساس آخرین مدل پیش بینی فصلی که مربوط به هفته اول شهریور است، میزان بارش پاییزی در استان، در حد میانگین است.
به نوشته باشگاه خبرنگاران، او افزود: استان بوشهر از مهر پارسال یعنی آغاز سال آبی ۹۸-۹۷ تا کنون، ۳۶۲.۶ میلیمتر بارندگی داشته
تا حدودی حس می‌شود که اینترنت وصل شده است! از کم شدن سرعت روشن شدن ستاره‌های وبلاگ‌ها می‌شود فهمید.
طبق پیش‌بینی بعد از واریزها اینترنت شروع به وصل شدن کرد. آن هم از استان‌هایی که سر به راه تر بودند شروع شد. یزد، سمنان، گلستان و... ما توی استان فارسیم. یکی از کانون‌های اعتراضات. قابل پیش‌بینی بود که اینترنتمان دیرتر وصل شود. امروز حوالی ظهر چند دقیقه وصل شدم، تعجب کردم. برادرم گفت اینجا ( شهری که برای انجام کاری رفته بودیم) جزو استان یزد است
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو یزد مدارس استان یزد همچنان تعطیل است و تحصیل دانش آموزان در سامانه شاد ادامه دارد.
عباسعلی دانافر مدیرکل آموزش وپرورش استان یزد:با توجه به روند افزایشی آمار بیماری کرونا ویروس، مدارس استان همچنان تعطیل است.پیش از این احتمالات بر این بود اگر استان یزد با شرایط شهر سفید روبه رو شد تمامی مدارس باز شود. اما اکنون استان یزد در شرایط قرمز است و تا پایان اردیبهشت ماه مدارس باز گشایی
بسم الله الرحمن الرحیم
 
مجمع بسیج دانشجویی دانشگاه های پیام نور تهران با حضور برادر ایرانی در ساختمان ناحیه استان تهران برگزار شد. در این جلسه که مسئولین حوزه ها و جانشین خواهرای بسیج دانشجویی دانشگاه های پیام نور استان تهران حضور داشتند، مسائل و مشکلات مجموعه های پیام نور استان تهران مورد بررسی قرار گرفت. 
 
 
استان کرمان دارای غذاهای محلی و سنتی بسیار زیادی است که نام و آوازه این غذاها در تمام کشور پخش شده است. غذاهای سنتی کرمان دارای عطر و طعمی بی نظیر می باشند. استان کرمان دارای قدمت بسیار زیادی است و غذاهای آن نیز دارای تاریخچه هستند. در سفر به استان کرمان می توان از بهترین غذاهای سنتی کرمان میل کرد و یک خاطره خوب و بیاد ماندنی از این استان داشت. در غذاهای سنتی کرمان از ادویه های خاصی استفاده می شود که طعم این غذاها را چند برابر می کند.

ادامه مط
استان کرمان دارای غذاهای محلی و سنتی بسیار زیادی است که نام و آوازه این غذاها در تمام کشور پخش شده است. غذاهای سنتی کرمان دارای عطر و طعمی بی نظیر می باشند. استان کرمان دارای قدمت بسیار زیادی است و غذاهای آن نیز دارای تاریخچه هستند. در سفر به استان کرمان می توان از بهترین غذاهای سنتی کرمان میل کرد و یک خاطره خوب و بیاد ماندنی از این استان داشت. در غذاهای سنتی کرمان از ادویه های خاصی استفاده می شود که طعم این غذاها را چند برابر می کند.

ادامه مط
اطلاعیه /فوری     بر اساس مصوبه کمیته پدافند غیر عامل استان و با هماهنگی های انجام گرفته با دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ، به منظور حفظ سلامت دانش آموزان عزیز و  پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی مدارس و مراکز پیش دبستانی، آموزشگاه های علمی آزاد و زبان های خارجی تحت پوشش آموزش و پرورش در سطح استان از روز دوشنبه مورخه ۵ اسفند تا پایان هفته جاری در نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل اعلام می گردد.
اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه نرخ بیکاری جمعیت ۱۵ ساله و بیشتر استان از رقم ۸.۶ درصد در سال ۹۷ به رقم ۸ در سال ۹۸ کاهش پیدا کرده است، گفت: در این شاخص نیز استان در رتبه سوم کشوری قرار دارد.
کانال روستای گنگک@gungack
مشاهده مطلب در کانال
فراخوان های استان
فراخوان های استان اصفهان سال تحصیلی 98-99  
 

ردیف
عنوان فراخوان
مهلت ارسال به استان
 استانی

1
فراخوان طراحی آزمون استاندارد پایانی نوبت اول با پاسخ نامه. مخاطبین: دبیران محترم پایه نهم - دهم نظری - دوازدهم فنی 
15 بهمن 98


2
فراخوان تهیه پویانمایی، نماهنگ یا فیلم  کوتاه آموزشی متناسب با محتوای کتب درسی. مخاطبین: دبیران محترم و دانش آموزان پایه نهم - دهم نظری - دوازدهم فنی
1 اسفند 98
به گزارش مشرق، مجتبی جلالی، مدیرکل هواشناسی استان تهران، درباره جدیدترین پیش بینی وضعیت جوی اظهار کرد: این نیز هفته استان تهران با هوای آلوده دست و پنجه نرم می‌کند.
بیشتر بخوانید:هوای تهران در مرز آلودگیوی در ادامه افزود: از یکشنبه شب تا چهارشنبه به دلیل پایداری نسبی و سکون جوی در بعضی ساعات کاهش کیفیت هوا و افزایش غلظت آلاینده ها پیش بینی می شود.
مدیرکل هواشناسی استان تهران وضعیت آسمان استان تهران طی چند روز آینده را صاف تا کمی ابری دانست
استان ایلام (عروس زاگرس) یکی از زیباترین استان های ایران عزیزمان است که تاریخچه ای بسیار عظیم دارد. این استان به دلیل شرایط آب و هوایی آن، طبیعت بکر و زیبایی دارد که هرساله نظر گردشگران زیادی را به خود جلب می کند. اگه شما هم مانند بسیاری از گردشگران، این استان را برای سفر خود انتخاب کرده اید پس با ما همراه باشید.
امروز در سایت گردشگری مسافریم به سراغ سوغات استان ایلام رفته ایم تا شما همراهان همیشگی را با بهترین سوغات های این استان آشنا کنیم.
م
-اشنایی با شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری
-معرفی جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی استان
-آداب و رسوم ، فرهنگ و نوع پوشش مردم استان چهارمحال و بختیاری
-غذاهای محلی
-اقامتگاه های بوم گردی استان
-و.....
برای خواندن مطالب، با ما همراه باشید. کلیک کنید.
برای اطلاع از تورهای شاد و مفرح به طبیعت استان چهارمحال و بختیاری، ما را در اینستاگرام دنبال کنید.
https://www.instagram.com/raftingia/
پاورپوینت استان اصفهان فرمت فایل دانلودی: .pptxفرمت فایل اصلی: pptتعداد صفحات: 37حجم فایل: 8474قیمت: 10000 تومانبخشی از متن:اصفهان از شرق به استان‌ یزد، از شمال به استان‌های سمنان، قم و مرکزی، از غرب به استان‌های لرستان و چهارمحال و بختیاری و از جنوب به استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و فارس محدود می‌شود.» فهرست مطالب:تاریخچهموقعیت جغرافیاییآب و هواصنایع دستیآداب و رسوممیدان نقش جهانرودخانه زاینده رودروستای ابیانهمسجد امام اصفهانمسجد جامع ا
جلسه تودیع و معارفه مدیر عامل شعبه استان قم در شهریور ماه 98 باحضور مسئولان و نمایندگان بیمه میهن در محل سرپرستی استان قم برگزار گردید.
 
بنده به سهم خود از زحمات جناب آقای میرزایی که حق استادی به گردن حقیر داشته کمال تشکر را دارم و امیدوارم در استان همدان همچون استان قم موفق باشند.
همچنین عرض تبریک و خوشامد خدمت جناب آقای جمالی دارم ، امیدوارم با یاری همکاران بتوانیم به آنچه ایشان برای شهر قم در نظر دارند دست یابیم.
پاورپوینت و اسلاید در مورد قم 174 اسلاید
پاورپوینت و اسلاید در مورد قم دارای174 اسلاید و صفحه فرمت فایل :pptx دارای 174 صفحه اکثر موضاعات همراه با عکس آن مطلب آمده است قسمتی از اسلاید : استان قم یکی از ۳۱ استان ایران است که در مرکز این کشور و در جنوب استان تهران، شمال استان اصفهان، شرق استان مرکزی و غرب استان سمنان واقع شده‌است. از قم، استان قم یکی از ۳۱ استان ایران است که در مرکز این کشور و در جنوب استان تهران، شمال استان اصفهان، شرق استان مرکزی و
لیست نیازمندی های خرید و فروش فیش حج
 
 آخرین نیازمندی های خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع و استخدام نیروی کار دفتر ایران حج در کل کشور به شرح ذیل می باشد
در استان مازندران شهرستان ساری تعداد ۲ عدد فیش حج تمتع ثبت نام ۱۳۸۶/۱۱ موجود می باشد
یک عدد تمتع ثبت نام ۸۶/۰۸ در شهر تهران موجود است
تعداد ۲ عدد فیش حج تمتع تاریخ ۱۳۸۶ هر ماهی هم که باشد مشکلی نیست در استان آذربایجان شرقی و مرکزی خریداریم
یک عدد فیش حج تمتع ثبت نامی ۸۶/۰۹ تهران موجود است
۳ عدد
بنا به گزارش روابط عمومی هیات ورزشی روستایی و بازی های بومی محلی استان خراسان رضوی ؛ عصر امروز از سوی محمد رضا خوش باطن سرپرست هیات استان آقای علی اندی بعنوان مسئول کمیته  گسترش  بازی های بومی محلی هیات استان انتخاب شد و حکم ایشان به وی تقدیم گردید .
 
به خودم وعده ی یک سفر به استان یزد را داده بودم . هر جور بود بالاخره به قولم عمل کردم .
من عاشق بومگردی های این استانم .
سفر به استان یزد یعنی قدم زدن در دل تاریخ ایران .
و دیدن جاهایی که دست بیگانه نرسیده و یا خیلی کم رسیده . 
مردمی آرام و متین که هنوز به اخلاقیات تا حدود زیادی پایبند هستند و میشه امنیت را تا حدودی از نزدیک لمس کرد .
من عاشق و شیفته ی معماری استان یزدم . بادگیرها ، سقف هاط گنبدی و آب انبارها ...
خانه های بزرگ و هشتی و صفه و شیشه های ر
شهر جک پالت ( پالکتراک ) در اولین مرکز خرید و فروش جک پالت توی استان البرزه که به همه ی ایران جک پالت ارسال میکنه با ضمانت ؛ در صورتی که جک پالت هاتون نیاز به تعمیر داشته باشه با ضمانت تعمیر میکنه
• تعمیرات جک پالت با سرویس کامل• خرید و فروش جک پالت دست دوم• خرید و فروش جک پالت نو• مرکز تعمیرات جک پالت در استان البرز• با 30 سال سابقه کاری
 
09125686195 جعفری
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، یوسف عرفانی نسب، به مناسبت سالروز پسند عادت تشکیل  شریک آبفا داخل جمع اصحاب رسانه افزود: فرسودگی شبکه آبرسانی موجب می شود تا ۲۲ درصد آب کیفی آشامیدنی از دسترس مشترکان خارج شود و بوسیله هدر برود. وی پیش روی کرد: سرریزی مخازن، برداشت غیرمجاز از کنتورهای مصرف، حوادث و اتفاقات احتمالی و عبرت دستگاه های حد گیری از دلایل هدر رفت آب در شبکه آبرسانی است. همچنین در سال جاری  ۱۵ هزاره و ۴۰۰ متر ساری توسعه در شب
گیت های تشخیص کرونا در اختیار گیلان قرار خواهد گرفت؟
با توجه به اینکه استان گیلان دومین استان اصلی درگیر با آلودگی به کروناویروس در ایران می باشد باید مقداری از کیت های شناسایی به ویروس کرونا به این استان نیز تعلق بگیرد 
  نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان با بیان اینکه فعلاً ۴ مرکز در کشور قادر به شناسایی ویروس کرونا هستند گفت: با تمهیدات اندیشیده شده به زودی گیلان نیز مستقلاً کیت‌های تشخیص کرونا را در اختیار خواهد داشت.
خب آقای استان‌دار یا هر چی!
وقتی به اون طفلک که از روی درد بهت می‌گه:
به فکر تمام عرب‌ها هستی یا فقط اعراب سوریه؟
می‌گی:
بی‌تربیت مخالف نظام!
دیگه جمله‌ی بعدیت که بهش می‌گی:
ما برای شما خونمون رو هم می‌دیم
شنیده نمی‌شه که
بذار راحت فحششو بده!
چیکارش داری؟
تحمل و صبرت کجاست؟
ای بابا!
انقدر گل به خودی نزنید دیگه!
انزده استاندار در ایران اعلام کردند با توجه به تعطیلی مدارس و دانشگاه های و همچنین نزدیکی تعطیلات نوروزی به دلیل شیوع ویروس کرونا در این کشور از پذیرش مسافران و کلیه افراد غیربومی در استان های خود خودداری خواهند کرد.
شب پنجشنبه 15 اسفند 1398، استان گیلان اولین استانی بود که اعلام کرد هیچ خودرو و مسافر غیربومی را نمی پذیرد.
هم زمان استانداری مازندران نیز اعلام کرد مسیرهای ورودی به این شهر نیز توسط پلیس مسدود است.
استان خراسان رضوی نیز که همه سا
سفر رویایی به رامسر بهشت استان مازندران
 
سفر رویایی به رامسر بهشت استان مازندران 
رامسر یکی از پربازدیدترین شهرهای شمالی ایران هست، از روستای جواهرده گرفته تا تله کابین رامسر همگی برای مردم جذاب میباشند. شهرستان رامسر که دارای ساحلی جذاب با مناظر کوهستانی و جنگلی هست، از شهر های پرطرفدار شمال ایران برای گردشگری می باشد. با ما همراه باشید تا شما را با بعضی از مشهور ترین جاذبه های گردشگری رامسر از روستای جواهرده گرفته تا تله کا
خب قراره سهمیه بدن ! خیلیم عاااااالی ! پارسال به یه استان دادن اون بلا سر رتبه ها اومد امسال 24 استان! خیلییییییی عالی شد اصلا ! خاعک تو سرتون که آینده ی بچه ها واستون مهم نیس ! جالبیش اینه این سهمیه تا کنکور 1401 ثابته و ادامه داره !
خب دیگه تکلیف همه چی معلوم شد باید کم کم برم سراغ درس و مشقم ...
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از تقویت سامانه بارشی در استان خبر داد و گفت: طی روزهای یکشنبه و دوشنبه احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر وجود دارد.
به گزارش سفیر جنوب؛فرج‌الله شکوهی‌پور  اظهار داشت: با توجه به تقویت سامانه بارشی، شاهد تشدید بارندگی‌ها همراه با رعد و برق های شدید و وزش باد شدید و گاهی تندبادهای لحظه ای از  بعد از ظهر یکشنبه تا پایان روز دوشنبه خواهیم بود.
ادامه مطلب
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: در بازه زمانی نیمه شعبان تا 15 ماه مبارک رمضان بیش از 14 هزار بسته معیشتی با محوریت امامزادگان و موقوفات استان سمنان تهیه و بین جامعه هدف توزیع شد.
---http://net3nter.blog.ir
مشاهده مطلب در کانال
نشست  هم اندیشی کانون صنفی مربیان و داوران استان و کاندیداهای هیات فوتبال استان که در این نشست حضور یافتند  به سوالات حاضرین جواب گفتند در این جلسه دبیر محترم هیات فوتبال کاشمر احمد آریانپور به عنوان عضو منتخب کانون مربیان استان حضور داشتند؛ به بیان مشکلات فوتبال شهرستانها پرداختند وراه های عملی و بدون شعار را از کاندیداهای محترم درخواست نمودند . این جلسه روز شنبه 14 اردیبهشت در محل هتل تابان مشهد برگزار گردید .
استان خوزستان در جنوب غرب ایران و در مجاورت استان های کهگیلویه و بویراحمد،‌ چهار محال بختیاری، لرستان و ایلام واقع است. از سمت جنوب با خلیج فارس و از سمت غرب با کشور عراق هم مرز است. مردم خوزستان در تاریخ ایران تاثیر به سزایی داشته اند از زمان پادشاهی هخامنشیان گرفته تا ورود اسلام به ایران و یا جنگ تحمیلی و … و را نام برد.
 

ادامه مطلب
به گزارش ایسنا، احمدرضا لاهیجان زاده با  پیش روی این یادداشت که بارش های اخیر باعث شده تا تالاب های استان خوزستان پر آب شوند، گفت: خوشبختانه بارش باران در سال آبی ۹۷ و ۹۸  باعث شده که تالاب شادگان، بامدژ و میانگران ایذه به صورت تمام و صددرصد آبگیری شوند و تالاب هورالعظیم هم بیش از ۹۷ درصد آبگیری شود. مدیرکل هوا زیست استان خوزستان امتداد داد: تو مهر سال ۹۷ نزدیک بوسیله ۲۰ میلیارد مترمکعب فضای خالی پشت سدهای استان خوزستان وجود داشت که بوسیله
با سلام و خسته نباشید خدمت کاربران عزیز
ما یک فروشگاه در قالب تلفن همراه اماده کرده ایم که در آن پکیج های شماره های اپراتورهای همراه اول و ایرانسل را با تفکیک استان در ان قرار داده ایم.
اگر  برای کسب و کار خود به دنبال مارکتینگ استانی هستید می توانید این نرم افزار را بر روی تلفن اندرویدی خود نصب کنید و پکیج استان مورد نظر خود را خریداری کنید و شروع به ارسال پیغام های تیلیغاتی کسب و کار خود کنید.
لینک دانلود نرم افزار : http://yon.ir/PsVdn
یک گام تا صعود تیم شهدای سیریز زرند به سوپر لیگ استان کرمان 
 برتری تیم شهدای سیریز در برابر هزار کرمان و صعود از گروه خود به مرحله ی نیم نهایی لیگ یک استان
 
به گزارش ندای زرند : عصر امروز جمعه ۹فروردین ۱۳۹۸ تیم شهدای سیریز زرند با برتری ۲ بر ۱ مقابل تیم هزار کرمان به مرحله ی نیم نهایی لیک یک استان صعود کرد.
عباس حسن زاده مربی تیم شهدای سیریز ضمن تبریک به مردم خوب و ورزشکار شهرستان زرند و به ویژه مردم سیریز گفت : با توجه به برد این دیدار وتلاش
در تدوین نقشه راه استان بوشهر 50 جلد کتاب و 30 پایان نامه استفاده شده است. در راستای این اقدان از جوانان و نخبگان خواسته شده تا راهکارهای خود را ارائه نمایند. تشکیل هفت کار گروه یا هفت بخش: " اقتصاد" "عدالت و مبارزه با فساد" "عزت ملی" "روابط خارجی" " مرزبندی با دشمن" " سبک زندگی" " علم و پژوهش" و " معنویت و اخلاق".
 
در واقع بیش از ۲ سال است که اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی و ستاد نقشه جامع علمی کشور بر روی این سند کار کرده‌اند. کلیات سند توسعه دانش‌بنیا
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با بیان این‌که در سال 97 بیش از دو هزار عنوان کتاب در استان منتشر شده بود، گفت: حدود 20 درصد کتب منتشر شده در استان به زبان تورکی بوده و مابقی به زبان فارسی و سایر زبان‌ها است.
محمد محمدپور با بیان این‌که ۲۰۲ ناشر در آذربایجان شرقی مجوز فعالیت دارند که عمده این ناشران فعال هستند، اظهار کرد: اما تعداد معدودی از این ناشران به تعداد قابل توجه کتاب منتشر کرده و ناشران فعال نیز حداقل سالانه شش عنوان کتاب
پراکندگی ایل موسیوند را تا حدی می­توان به این شکل ترسیم کرد:
-         مرکز اصلی: منطقۀ خاوه در دلفان
-         شهرهای نورآباد و کوهدشت
-         روستاهای استان همدان و شهرهای همدان، نهاوند و ملایر
-         منطقۀ «پاچه لَک» شهرستان اَزنا
-         شهر بروجرد و روستاهای اطراف
-         خرم­ آباد، منطقۀ هرو و برخی پراکنده در بین بیرانوندها
-         منطقۀ خُنداب (شَرّا) در استان مرکزی
-         شهر دورود و برخی روستاهای اطراف
-         منط
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سازمان ژئوفیزیک دانشگاه تهران، در برآوردهای اولیه، شدت این زمین نوسان را ۵.۹ درجه داخل مدل ریشتر حوالی "ترک" تو استان آذربایجان شرقی اطلاع دادن کرد. این زمین لرز که در ساعت ۰۲:۱۷:۰۳ بامداد جمعه درون عمق دو کیلومتری زمین به سانحه پیوست، استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، گیلان، قزوین، البرز و دیگر استان های سرزمین را لرزاند. بنا کنار گزارش های رسیده، این زمین لرزه نیز با همان شدت در کشور جمهوری آ
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از ثبت ۵ وقف جدید در این استان خبر داد.:
حجت الاسلام والمسلمین علی مصائبی، در گفتگویی ابراز داشت: این موقوفات شامل ۲ باب منزل مسکونی و ۳ قطعه زمین است که خیران نیک اندیش استان، آنها را از ابتدای سال ۹۸ تاکنون، برای انجام فعالیت‌های قرآنی، ساخت مسجد و عزاداری محرم وقف کردند.
وی با اشاره به ارزش ریالی وقف‌های جدید افزود: ارزش موقوفات ثبت شده نزدیک به ۱۵ میلیارد ریال است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان
با سلام و تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها
به علت تمدید زمان قرعه کشی در بعضی از شهر ها به زودی اسامی قرعه کشی در سایت و کانال قابل مشاهده است.
 
اسامی برندگان قرعه کشی روزنامه دیواری به تفکیک استان در لینک های زیر قابل مشاهده است.
اسامی برندگان استان هرمزگان
اسامی برندگان استان کردستان (قروه)
.....
.....
.....
 نماینده خوشه انگشتر استان نیز در این همایش به مشکلات فعالان این عرصه اشاره کرد و گفت: نبود بازاچه ویژه صنایع دستی ، نبود بیمه هنرمندان، نبود تسهیلات کم بهره، اجرایی نشدن قانون حمایت از هنرمندان و حمایت نکردن از ثبت جهانی عقیق  و انگشتر قم از عمده مشکلات فعالان این عرصه است .
 
 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما در این همایش استاندار قم گفت: رونق تولید در بخش صنعت یکی از محورهای مدیریتی سطح استان در سال رونق تولید است که راه اندازی خوشه انگشتر اس
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: معاونت
امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان قم تنها با داشتن یک شعبه، تا کنون هزار
و 139 نفر در سامانه جامع جوانان و داوطلبان ثبت نام کرده است. این در
حالی است که اجباری برای ثبت نام وجود ندارد و تنها درصد مشارکت مهم است.
ادامه مطلب
  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان از آماده باش ٢٥ پایگاه امداد و نجات و ١٦ شعبه این جمعیت در استان در پی هشدار هواشناسی مبنی بر احتمال بارش برف سنگین خبر داد!!
[هشدار] ¡ {مهم} 
تو هر شهر گیلان چقدر قراره برف بباره؟
از روز  یکشنبه ۲۰بهمن بعدظهر و شب تا سه شنبه ۲۲بهمن بعدظهر و شب در سراسر استان گیلان بارش شدید برف را شاهد خواهیم بود
در نقشه شدت بارش هر منطقه به سانتی متر نشان داده شده است
هشدار:
بارش برف بسیار  شدیدی در پیش خواهیم داشت که بنا
سخنگوی شرکت مخابرات ایران گفت: وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان، شبکه مخابراتی در ۲ شهرستان این استان را دچار مشکل کرده و سایر شهرهای این استان، دارای ارتباطات پایدار و بدون مشکل هستند.
محمدرضا بیدخام به خبرنگار مهر گفت: با بیان اینکه به دنبال وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان در ۲ روز گذشته، شبکه مخابراتی در ۲ شهرستان پیشین و فنوج این استان، دچار اختلال شده است، گفت: تمامی تلاش برای رفع این خرابی ادامه دارد اما به دلیل آنکه حجم آب زیاد
استان اردبیل با وجود پتانسیل‌های
بالا در بخش‌های مختلف سهم در خور توجهی در ارتباط با کشورهای همسایه
ندارد؛ از این رو برنامه‌های کلان و خرد در محصولات تولیدی صادرات‌محور
برای افزایش مبادلات تجاری نیازمند بازنگری جدی است.

ادامه مطلب
تعمیر جک پالت در استان البرز + ضمانت + تعویض تمامی قطعات جک پالت 
با ۳۰ سال سابقه کاری در استان البرز ؛ تعمیر تمامی جک پالت ها از برند های مختلف و تناژهای مختلف 
0922-339-2309 جعفری - تعمیر کننده جک پالت در استان البرز
 
جک پالت های خود را سریع تعمیر کنید با ضمانت + کم ترین هزینه و بیشترین کارکرد ؛ آقای جعفری اولین تعمیر کننده جک پالت یا پالکتراک در استان البرز هستند با ۳۰ سال سابقه کاری 
0922-339-2309 تعمیر کننده جک پالکتراک - جعفری
تعمیر جک پالت در شهر آسا
روحانی: فعالیت مدارس تا ۳۰ فروردین تعطیل است
خودرو‌های شخصی در داخل استان‌ها آزاد بوده و در حال حاضر هم هستند، اما میان استان به استان که تردد خودرو‌ها ممنوع بوده تا ۳۰ فروردین ممنوع است.
ساعات کاری ادارات از شنبه 23 فروردین از 7 صبح تا 2 بعدازظهر خواهد بود.
اماکن مقدسه تا پایان فروردین تعطیل خواهد ماند
✅ کانال خرو آنلاین
@Kharv_Online
مشاهده مطلب در کانال
بررسی های خبرنگاران نشان می‌دهد اینترنت خانگی در چند استان کشور برقرار شد.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، گزارش واصله از خبرنگاران ما در استانهای خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان،سمنان، یزد، همدان، چهارمحال و بختیاری،اردبیل، زنجان و ایلام حاکی از برقراری اینترنتهای خانگی در این استانهاست.همچنین ما در تلاش هستیم در خصوص این موضوع اطلاعات بیشتری کسب نماییم.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 منبع:ایسنا
انتهای پیام/
احراز بومی بودن : ملاک تعیین استان بومی داوطلب مندرج در صفحه ۵ بخش گزینش بومی فصل اول دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۹۷ است که در کارنامه داوطلب درج می‌شود. براساس مصوبه دوازدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو ملاک تعیین بخش بومی داوطلب تطابق حداقل دو بخش از چهار بخش محل اخذ مدرک تحصیلی سال آخر، محل اخذ مدرک تحصیلی سال ما قبل آخر، محل اخذ مدرک تحصیلی دو سال ماقبل آخر، محل تولد با بخش رشته است.
در صورت وجود مجوز استخدامی، محل صد
تحقیق پتانسیل های معدنی استان قم
دانلود تحقیق رشته مهندسی معدن با موضوع پتانسیل های معدنی استان قم، با نگرش ویژه بر معدن منگنز و نازنج قم، در قالب فایل pdf و در حجم 239 صفحه. در این فایل پتانسیل های معدنی استان قم با نگرشی ویژه بر معدن مورد بررسی و پژوهش قرار گرفته است که به همراه چکیده ...
موقعیت جغرافیایی استان هرمزگان با مرکزیت بندر عباس، سبب شده است که این منطقه به یک موقعیت استراتژیک برای صادرات و واردات و معاملات بزرگ تبدیل گردد. به همین علت گمرکات مهم کشور اغلب در این استان قرار گرفته اند. این استان در جنوب کشور و در شمال تنگه هرمز واقع شده است و از نظر مساحت هشتمین استان بزرگ کشور به حساب می آید .
می توان گفت تمامی کالاهایی که واردات و صادرات آنها از نظر قانونی ممنوعیتی نداشته باشد، می توان آنها را از طریق گمرک بندر عباس
استاندار زنجان با بیان اینکه همه استان‌های همسایه زنجان در وضعیت بسیار سختی در مقابله با بیماری کرونا قرار دارند تاکید کرد: از مردم می خواهیم بر ترس و اضطراب خود غلبه کرده و فقط توصیه های بهداشتی را رعایت کنند و به اخبار نادرست منتشر شده در فضای مجازی اعتنا و توجهی نداشته باشند، زیرا تنها منبع اطلاع رسانی صحیح، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی هستند که از طریق صداوسیما آخرین اطلاعات و اخبار و توصیه ها را ارائه می کنند.مقام عالی دولت در استان همچ
پاورپوینت استان آذربایجان شرقی فرمت فایل دانلودی: .pptxفرمت فایل اصلی: pptتعداد صفحات: 26حجم فایل: 4836قیمت: 10000 تومانبخشی از متن:آذربایجان شرقی از شمال با کشورهای آذربایجان و ارمنستان، از غرب و جنوب غرب با استان آذربایجان غربی، از شرق با استان اردبیل و از جنوب با زنجان، همجوار است. رود مرزی و خروشان ارس و ارتفاعات سهند از مشهورترین مظاهر طبیعی این استان هستند. باغ‌های گردو، بادام، انجیر، انگور، زردآلو و سنجد در نقاط مختلف استان دیده می‌شود.ف
اطلاعیه های استان چهارشنبه 98/11/23
آذربایجان شرقی:
تبریزبه دنبال بارش برف و برودت هوا مقاطع استثنایی، پیش دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه در نواحی پنجگانه فردا تعطیل خواهند بود. مقطع تحصیلی دوره دوم با 1 ساعت تاخیر شروع به فعالیت می کنند.
استان زنجان:
زنجان
بنا به اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان، طبق تصمیم کمیته تعطیلی مدارس استان، به دلیل برودت هوا، تمام مقاطع تحصیلی مناطق و نواحی ۱۴ گانه استان زنجان در شیفت صبح وعصر روز فردا (چهارشنبه
اطلاعیه /فوری با توجه به حضور حداکثری و چشمگیر مردم قدرشناس استان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مشارکت اکثر فرهنگیان گرامی در شعب اخذ رأی به عنوان عوامل هیات های اجرایی و نظارت و هم چنین طولانی شدن زمان شمارش آرا در مدارسی که به عنوان شعبه اخذ رأی انتخاب شده اند، به اطلاع می رساند فردا شنبه سوم اسفند ماه 98 تمامی مدارس استان در سطح شهر و روستا #تعطیل اعلام می شود.
اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی
به گزارش ایرنا محمدحسین شوشتری  تو این باره گفت: «وزش این زننده نفخ سبب کاهش دمای هوا هنگام روزهای چهارشنبه و پنجشنبه تا ۳ درجه در استان تهرانخواهد شد.» این ممیز سازمان هواشناسی اظهارداشت: «هرچند که فردا و پس فردا دمای محیط در استان تهران کاهش می یابد، اما از اواخر روز پنجشنبه دمای هوا درون استان تهران مجددا روانی افزایشی خواهد داشت.» به پیش بینی موسسه هواشناسی ناحیه طی دو روز آینده، بوسیله ویژه تو ساعات بعدازظهر و اوایل شب، شاهد رگبار مو
اجرای طرح ملی برق سبز و حذف قبوض خانگی توسط شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان شرقی
طرح ملی برق سبز و حذف قبوض خانگی از اول مهرماه توسط شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی اجرا می‌شود.
به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، فرج نیا مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان تعداد کل مشترکین شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی را ۸۵۸ هزار مشترک اعلام کرد و گفت:شماره تلفن ۷۶۰ هزار مشترک (حدود ۸۹ درصدکل مشترکین) در ا
 
 
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی هم گفت: فعالیت ایران در گردشگری نسبت به کشورهای همجوار ضعیف بوده و جاذبه های گردشگری استان کرمان به عنوان بخشی از کشور به خوبی معرفی نشده است.
 
به گزارش ایرنا، فریدون فعالی عصر جمعه در نشست رئیس اتاق کرمان و مدیرکل میراث فرهنگی استان با مدیران آژانس های گردشگری کشور افزود: کرمان نقطه عطف گردشگری ایران محسوب می شود و تمامی ظرفیت ها و بخش های گردشگری کشور از جمل
 
بندرعباس(استان هرمزگان)

شهر بندرعباس تلفظ مرکز استان هرمزگان در جنوب ایران است. شهر بندرعباس در بخش مرکزی شهرستان بندرعباس قرار دارد و یکی از نام‌های پیشین آن بندر گمبرون بوده‌است.
بندرعباس بزرگترین بندر ایران است که مقدار بسیار بالایی از ترانزیت کالا از طریق بنادر شهید رجایی و باهنر صورت می‌گیرد. فاصله بندرعباس تا تهران ۱۲۸۷ و تا اصفهان ۹۳۱ کیلومتر است. جمعیت این شهر در فصل‌های مختلف سال متفاوت است. بندرعباس به دلیل شرایط خاص خود
دقایقی پیش اینترنت خانگی در استان گیلان وصل شد.
 ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه اینترنت مخابرات استان گیلان دوباره بعد از چند روز محدودیت وصل شد
 کابران اینترنت های خانگی مخابرات استان گیلان از این ساعت بدون محدودیت و طبق روال گذشته دسترسی به اینترنت خواهند داشت.
طبق خبرهای رسیده کاربران اینترنت های خط های همراه از فردا متصل خواهند شد.
کلاس استاژ فنی سبک شوتوکانjka در شهرستان اقلیددر تاریخ 97/10/14 برگزار شدکه با مدرسین استاد احمد حاجی زاده رییس سبک شوتوکان کاراتهjka استان فارس و عضو هیات رییسه انجمن شوتوکان کشور و استاد بهنام قاسمی نائب رئیس سبک شوتوکان کاراته jka استان فارس و استاد جلیل شکوهیان نسب دبیر سبک شوتوکانjka استان فارس بودند
استان مانیتوبا (Manitoba) یکی از سه استان سرسبز کانادا در قلب این
کشور می باشد. جمعیت این استان ۱٫۲۰۰٫۰۰۰ نفر است. بزرگترین شهر آن، وی نی
پگ (Winnipeg) با ۷۰۶۹۰۰ نفر جمعیت و Brandon دومین شهر بزرگ استان است.
این استان در سالهای اخیر شمار زیادی مهاجر جذب کرده و در تلاش است تا
سالانه ۱۰۰۰۰ نفر مهاجر جدید جذب کند.
اشتغال و اقتصاد در مانیتوبا
صنایع
اصلی استان مانیتوبا معدن، تولید و کشاورزی می باشند. حرفه سنتی این استان
ماهی‌گیری است. زمین های کشاورزی زیاد
بسم الله الرحمن الرحیم 
 
جلسه فصلی شورای جهادی ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه های استان تهران ۶ بهمن ماه با حضور مسئولین گروه های جهادی برگزار شد. در این جلسه جزییات برنامه های قرارگاه جهادی نوروز ۹۹ مطرح و به بحث گذاشته شد. 
 
 

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

بدن سالم