نتایج جستجو برای عبارت :

نامه انتخاب شهردار

محمود کجوری شهردار ناحیه ۴ منطقه ۱ تهران از سمت خود برکنار و پاشانژاد جایگزین او شد.
مجید صالحی مدیر روابط عمومی منطقه ۱ تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنا به تشخیص موسوی شهردار منطقه یک، شهردار ناحیه ۴ منطقه یک تهران آقای محمود کجوری برکنار و آقای پاشانژاد جایگزین او شد.
مدیر روابط عمومی منطقه ۱ تهران ادامه داد: خبر برکناری شهردار ناحیه ۱۰ منطقه یک از سوی شهردار منطقه تکذیب می‌شود.
این در
سخنگوی شورای شهر گلپایگان گفت: با حضور پنج نفر از اعضای شورای شهر پیمان شکرزاده به عنوان شهردار گلپایگان انتخاب شد.









به گزارش پایگاه خبری صدای جویا
از اصفهان، مسعود اسکندری عصر امروز ۱۲ خرداد در گفت‌وگو با فارس با اشاره
به انتخاب شهردار گلپایگان اظهار کرد: امروز یکشنبه در صد و شصد و ششمین
جلسه شورای اسلامی شهر با حضور پنج نفر از هفت نفر اعضای شورای پ
صبح امروز،مهندس اعظم صمصامی شهردار آب پخش با حضور در دفتر بخشدار آب پخش با وی دیدار و گفتگو کرد.
بخشدار آب پخش در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت:با تلاشهای شهردار محترم و مجموعه شهرداری،سیمای عمومی شهر آب پخش زیباتر شده است.

ادامه مطلب
‏رفتم ‎#شهرداری ‎#دورود برای مشکل فاضلاب محله‌مون. هرچه توضیح میدادم متوجه آدرس و مشکل کوچه نمی‌شدند. با مسئول مربوطه رفتم، پیش شهردار ‎#نیک‌آبادی. با نقشه گوگل‌ارث گوشی موبایل خودش خیلی زود متوجه مشکل شد. وقتی برگشتم خونه، شهردار را دیدم سر کوچه با کارگرا صحبت میکرد.از ایشان متشکرم
پیام توییتر روزنامه دورود لرستان
✅پیاده کردن طرح شهردار مدرسه در دبستان هیئت امنایی باجغلی
در این طرح، دانش آموزی، به انتخاب و صلاحدید شورای مدرسه، به عنوان شهردار مدرسه، نصب و عزل می شود و وظیفه آن، انتخاب زیر گروه و مجموعه ی زُبده خود می باشد که کار آنها بهداشت و نظافت در زمینه (لباس، کلاس، محیط، سطل زباله) هست و برای آگاهی دانش آموزان و معلّمان خود کارت وظیفه درست می کنند.
با اجرا شدن طرح، کودکان از همان دوران کودکی و نوجوانی با مفاهیمی همچون مشارکت ، مدیریت و .... آشنا شون
 
استعفای شهردار تهران و انتصاب دوباره او از سوی امام به همان سمت
در تمام کشور مردم به اعتصاب عمومی دست زده‌اند. کارکنان ادارات و وزارتخانه‌های مختلف، وزیران و مدیران دولت را به محل کار خود راه نمی‌دهند. جواد شهرستانی، شهردار وقت تهران، به دیدار امام می‌رود و استعفانامه‌اش را به ایشان تسلیم می‌کند و البته دوباره از سوی امام شهردار می‌شود. بختیار از انتشار این خبر و احتمال این‌که سرمشق دیگر زیر دستانش قرار گیرد به شدت می‌ترسد و طی یک م
داشتیم با صابر و لیلی از مرکز شهر بر می‌گشتیم خانه، یک‌ هو نگاه صابر جلب شد به خانمی که با قلاده‌ی سگ در دست به سمت خیابان می‌رفت، پرسید: این شهردار نبود؟من: اوه، چرا :) خودش بود!
خودش بود! بدون محافظ، بدون خدمه، بدون زرق و برق، بدون راننده! 
باید یک سری پست بنویسم با هشتگ_یاد_بگیریم :دی 
مشاور امور جوانان شهردار آب پخش منصوب شد.
به گزارش سفیر جنوب؛ مهندس اعظم صمصامی شهردار آب پخش در حکمی،مهندس بهزاد بویری را به عنوان مشاور افتخاری خود در امور جوانان و برنامه ریزی منصوب کرد.
مهندس بویری از جوانان شایسته،تحصیلکرده و فعال اجتماعی شهر آب پخش است که مشاور عمرانی رئیس شورای اسلامی شهرستان دشتستان را نیز در کارنامه خود دارد.

ادامه مطلب
«گر خواهی نشوی رسوا، هم‌رنگ جماعت شو.»‌فیلم شکلات اساس و پایهٔ فیلم‌نامه‌ش روی همین ضرب‌المثل شکل گرفته، اما می‌خواهد ضد این ضرب‌المثل باشد.شهر کوچکی با اهالی مذهبی، شهرداری که تأکید دارد مردم هر یکشنبه کلیسا بروند و دعا بخوانند؛ دو غریبه وارد شهر می‌شوند.اعتقادات غریبه‌ها با اهالی در تضاد است و همین نکته موتور متحرک فیلم به جلوست.نبردی اعتقادی و از روی لجبازی بین شهردار و غریبهٔ تازه‌وارد شکل می‌گیرد. ‌
شهردار کنترل مردم را به‌و
جلسه استیضاح شهردار آب پخش برگزار و حاصل آن ادامه فعالیت مهندس اعظم صمصامی در شهرداری شد.
به گزارش سفیر جنوب؛در این نشست،آقایان فرخ عباسی،بهرنگ عباسی و حسن صمصامی به عنوان موافقان استیضاح و آقایان مصطفی رضایی و عبدالخالق تماری به عنوان مخالفان استیضاح رای دادند.
در ضمن آقایان مصطفی رضایی و عبدالخالق تماری از اعضای شورای شهر در گفتگو با این پایگاه خبری،حمایت قاطع خود از شهردار آب پخش را اعلام کردند.
شهردار آبپخش گفت: دلیل اصلی مخالفت های شورای شهر، ایستادگی اینجانب در مقابل خواسته های غیرقانونی آنها بوده است و تا روزی که سکاندار شهرداری هستم به هیچ کس باج نخواهم داد و صادقانه به مردم خدمت خواهم کرد.به گزارش اتحاد خبر؛شامگاه یک شنبه 19 آبان ماه، نشست پرسش و پاسخ شهردار آبپخش با شهروندان این شهر، در حسینیه حضرت علی اکبر(ع) محله بهرام آباد برگزار شد.مهندس اعظم صمصامی در این اجتماع باشکوه اظهار داشت:دو سال است به عنوان سکاندار شهرداری آبپخ
مشاوره انجام پایان نامه
انجام پایان نامه ارشد و انجام پایان نامه دکتری برای بسیاری از دانشجویان یک دغدغه اصلی در دوران تحصیلات تکمیلی به شمار می آید، بسیاری از دانشجویان در مسیر انجام پایان نامه خود نیاز به همراهی و مشاوره متخصصین این حوزه پیدا می کنند.
این مشاره شامل مراحل مختلفی می باشد از قبیل:
انتخاب موضوع
فصل اول پایان نامه
فصل دوم پایان نامه
فصل سوم پایان نامه
تحلیل آماری پایان نامه
نتایج پایان نامه و غیره
پیشنهادهای برای شهردار:
فرهنگی: 
سرویسهای بهداشتی اغلب مساجد بدلیل نگرانی از تخریب و دزدی به جز زمانهایی نماز بسته استاز طرفی شهرداری برای رفع نیاز عمومی اقدام بله تاسیس سرویسهای بهداشتی شهری مینماید. پیشنهاد میشود هزینه نگهداری از سرویسهای مساجد را شهرداری ها بعهده بگیرند در علی ابیض در تمام روز باز باشد.
در تمام کشور مردم به اعتصاب عمومی دست زده‌اند. کارکنان ادارات و وزارتخانه‌های مختلف، وزیران و مدیران دولت را به محل کار خود راه نمی‌دهند. جواد شهرستانی، شهردار وقت تهران، به دیدار امام می‌رود و استعفانامه‌اش را به ایشان تسلیم می‌کند و البته دوباره از سوی امام شهردار می‌شود. بختیار از انتشار این خبر و احتمال این‌که سرمشق دیگر زیر دستانش قرار گیرد به شدت می‌ترسد و طی یک مصاحبه شروع به ناسزاگویی به جواد شهرستانی می‌کند و سایر کارمندان
 
#هر_روز_با_شهدا
 
❇️ شهید مهدی باکری
 
آن روز ها شهردار و من در شهرداری معاونش بودم. به زور رفتم دنبالش، رسیدیم به حومه شهر همان حلبی آبادهای قدیم، آب سرازیر شده بود داخل یک خانه، درزد، پیرمردی عصبانی در راه باز کرد و شروع کرد به بدو بیراه گفتن به شهردار....
 
آن شب من و مهدی جوی کوچکی کندیم و آب را هدایت کردیم بیرون خانه، تا اذان صبح طول کشید. او می گفت : ما شهردار این شهریم باید بتوانیم جواب این مردم را بدهیم. تازه فهمیدم که مهدی شب های قبل را
آقای حکیم،شهرداری که بخاطر قرابت با امام جمعه محترم ، به دلیل عدم تخصص ،حتی از طرف دوستداران نیز مورد انتقاد قرار گرفته بود اما با کارنامه ی خوبی که در این مدت یکسال از خود بر جای گذاشت، مانند مدیریت مناسب شهری،عدم افزایش نیروهای شرکتی ، آنگونه که قبلا اتفاق می افتاد ، افتتاح پروژه های ترافیک زدای شرقی و غربی شهر بابل و ....،نشان داد فردی موجّه برای سکان داری شهر بابل می باشد.
کمتر کسی است که با مشکلات شهری بابل آشنا نباشد، بدیهی است که موفقیت
بسم الله الرحمن الرحیم
 
پیروز حناچی؛ شهردار تهران در روزهای منتهی به آغاز سال ۹۸ دست به انتصابی عجیب در سازمان شهرداری تهران زد.
او در حکمی «امیرآریا زند» را بعنوان سرپرست شرکت برج میلاد منصوب کرد.
این در حالی است که امیرآریا زند از فعالان فتنه ۸۸، از جمله نویسندگان و امضاکنندگان نامه سیاسی به باراک اوباما و یار دیرین «کاوه مدنی» جاسوس محیط زیستی بوده است .[۱]
حکم پر حاشیه شهردار اصلاح‌طلب تهران، موجی از انتقادات را برانگیخته است.
*حاشیه‌
نامگذاری ۲۵ اسفند سالروز شهادت سردار سرافراز و نام آور شهید مهدی باکری به عنوان روز شهرداراقدامی ارزنده و فرصتی مغتنم است تا ضمن قدردانی و تجلیل از فعالیت های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه های مختلف شهرداری و مدیریت شهری، به ارزیابی عملکرد و فعالیت های این نهاد اجتماعی به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم پرداخته شود.شهرداران کلید داران شهرها، حافظان حقوق شهروندانند که بذر آبادانی را در گستره خدمت می فشانند تا از رویش آن جوا
به گزارش صدای جویا از اصفهان، صبح امروز 11 آبان ماه 1398 حمید فرهنگ با 7 رأی موافق شهردار جدید شاهین‌شهر شد.
  به گزارش صدای جویا از اصفهان، صبح امروز ۱۱ آبان ماه ۱۳۹۸ حمید فرهنگ مدیر سابق منطقه ۵ شهرداری اصفهان با ۷ رأی موافق شهردار جدید شاهین‌شهر شد.
پس از گذشت ۸۰ روز، سرانجام از میان دو گزینه عبدالرسول امامی و حمیدرضا فرهنگ برای تصدی مدیریت شهری شاهین شهر، حمیدرضا فرهنگ توانست نظر همه اعضای شورای شهر برای تصدی این سمت به سوی خود جلب کند.
در 
 
شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: مدیر جدید طرح ساماندهی ناژوان باید موضوع امکان داشتن یا نداشتن ایجاد تسهیلات حمل و نقل عمومی برای تردد سالمندان در جاده الفت را بررسی و چاره اندیشی کند، البته باید نتیجه بررسی با دلایل به شهروندان اعلام شود.
 
شهردار اصفهان در برنامه رادیویی «شهر پرسشگر،  شهردار پاسخگو» در پاسخ به درخواست یکی از شهروندان مبنی بر راه‌اندازی خط اتوبوس یا مینی‎بوس در طول ایام هفته در جاده الفت تا آکواریوم ناژوان، با بیان اینکه
آن موقع مهدی شهردار ارومیه بود و من هم معاونش. رفتیم تا رسیدیم به یک محله ی حلبی آباد، گفتم: «اینجا اومدی چیکار؟» گفت: «روی زمین رو نمی بینی چقدر آب جمع شده؟ ما شهردار این شهریم، باید جوابگو باشیم». از ماشین پیاده شد و ردّ آب را گرفت تا به در منزلی رسید. در زد. پیرمردی در را گشود. مهدی سلام کرد و گفت: «حاج‌آقا! این آب داره میره توی خونه ی شما، ما اومدیم... » پیرمرد که عصبانی بود، گفت: «اومدی اینجا که چی؟ اومدی بگی خونه‌ام داره خراب میشه؟» و هرچه دل
جلسه ای باحضور اعضای قرارگاه مردمی آتش به اختیار و شهردار محترم شهر دولت آباد در مکان دفتر شهردار برگزار گردید و پیرامون موضوعات همکاری فی مابین قرارگاه و شهرداری و واگذاری مکانی در  گلزار شهدای گمنام جهت تاسیس پایگاه فرهنگی بحث شد که در این جلسه شهرداری یک اتاق از آثار تاریخی واقع در پارک شهدای گمنام را به این قرارگاه واگذار کرد.
پاسخ عضو شورای شهر ساری به استیضاح شهردار؛
استیضاح شهردار ساری نیاز به زمان دارد/فروش زمین بدون تصویب و اجازه شورا !

عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه استیضاح شهردار در همه شهرهای کشور، حق طبیعی و قانونی شوراها است؛ گفت: ما برای این کار به زمان احتیاج داریم.

ادامه مطلب
خب بعد از مدت ها وقت آن شد یک پس دیگر درباره انجام پایان نامه برای شما عزیزان بنویسم که اینار رشته حسابداری را برای شما انتخاب کرده ایم.
دوستان زیادی از ما سوال کردند که کسانی که در رشته حسابداری مشغول به تحصیل هستند چگونه می توانند یک پایان نامه خوب بنویسند؟
قبلا هم گفته ایم فرق نمی کند که چه رشته ای می خوانید و باید برای انجام پایان نامه خود وقت کافی بگذارید زیرا همه چی به پایان نامه شما دارد و اگر بخواهید یک جای خوب استخدام شوید، حتما باید
شهردار فرار کرد
شهردار سابق صدرا(شیراز) از کشور فرار کرد
منوچهر قائدی شهردار وقت صدرا فرزند محمد به اتهام ارتشا به مبلغ یک میلیارد و 700 میلیون تومان وجه نقد، 210 عدد سکه بهار آزادی و یک دستگاه آپارتمان به ارزش 3 میلیارد ریال به 15 سال حبس تعزیری، جزای نقدی معادل وجوه اموال محصله و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شد.
وی به اتهام عدم اطلاع رسانی وقوع بزه در حوزه محل خدمت به 3 سال حبس تعزیری و 3 سال انفصال موقت از خدمات دولتی، به اتهام مداخله در معا
2- حسام الدین نظامی :
او اولین فرزند پسر داداش نظامی است .
قبل از انقلاب جوان ترین شهردار کشور در شهر تالش بوده و مدت کوتاهی بعد از انقلاب شهردار رشت شد .
وی هم اکنون در انگلستان ساکن است .

3- نظام الدین نظامی :
دومین فرزند پسر داداش نظامی ، معلم بازنشسته است و هم اکنون در هشتپر ساکن است .
او اولین معلم فارغ التحصیل رشته زمین شناسی در روستا است .

4- تاج الدین نظامی :
سومین فرزند پسر داداش نظامی ، ساکن انگلستان است .
وی طی رفت و آمد هایش به روستا مشغول
به گزارش عصرحباد؛ به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر پایگاه مقاومت بسیج هاجر و دارالمهدی (عج) شهر حبیب آباد روز یکشنبه مورخ ۹۸/۴/۱۶ اردوی تفریحی ویژه دختران را در باغ بانوان این شهر برگزار کرد که دختران با آسودگی خاطر و آرامش و بدون دلهره مشغول تفریحات خود باشند. همچنین دختران از اعضای شورای اسلامی و شهردار حبیب آباد بابت ساخت باغ بانوان پس از ۴ سال، تقدیر و تشکر نمودند.
مسئولان آب پخشی با جانباز سرافراز آب پخشی دیدار کردند.
به گزارش سفیر جنوب؛صبح امروز و به مناسبت روز جانباز،مسئولان آبپخش در منزل حاج حیدر صابری، با این جانباز سرافراز آب پخشی دیدار کردند.
در این دیدار صمیمانه امام جمعه،بخشدار،شهردار،فرمانده انتظامی،رئیس و عضو شورای شهر آب پخش حضور داشتند.
لازم به ذکر است در این دیدار، بخشدار و شهردار آب پخش از این جانباز سرافراز تجلیل کردند

ادامه مطلب
بمناسبت میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار،امام جمعه،شهردار و فرمانده انتظامی بخش آب پخش با فرمانده حوزه شهید دستغیب آب پخش دیدار کردند.
امام جمعه آب پخش در این دیدار با محکومیت اقدام امریکا در تروریستی خواند سپاه پاسداران اظهار داشت:این اقدام امریکای جنایتکار، از روی استیصال و درماندگی و عصبانیت فراوان نسبت به سپاه پاسداران است.
وی افزود:این اقدام باعث تاثیرگزاری بیشتر سپاهیان عزیز می شود و عزت آنها افزوده خواهد شد.
شهردار آب پخش نیز در این
سفارش رساله
انجام پایان نامه ارشد و انجام پایان نامه دکتری برای بسیاری از دانشجویان یک دغدغه اصلی در دوران تحصیلات تکمیلی به شمار می آید، بسیاری از دانشجویان در مسیر انجام پایان نامه خود نیاز به همراهی و مشاوره متخصصین این حوزه پیدا می کنند.
این مشاره شامل مراحل مختلفی می باشد از قبیل:
انتخاب موضوع
 نگارش پروپوزال
فصل اول پایان نامه
فصل دوم پایان نامه
فصل سوم پایان نامه
تحلیل آماری پایان نامه
نتایج پایان نامه و غیره
بسم‌الله الرحمن الرحیم
یا فارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
شهردار ایلام و سفر به خارج از کشور و دفاع از خود که نیاز داشتم استراحت کنم
سؤال
چقدر حقوق می‌گیرند که می‌توانند پس انداز کنند و به خارج از کشور بروند؟
ساده زیستی مسئولان که بخاطر آن انقلاب کردیم و جنگیدیم و مقاومت کردیم چه شد؟مبارزه با اشرافی گری و تجمل گرایی!!!!
نهج‌البلاغه در زندگی اینان چه نقشی بازی میکند؟
آیا همه کارمندان شهرداری ایلام توان مسافرت خارج از کشور را دارند؟؟؟
حضرت
سفیر جنوب:شهردار آب پخش گفت؛رای هیئت تطبیق مصوبات شوراها مبنی بر غیرقانونی بودن استیضاح شهردار آب پخش بر اساس ماده قانونی بوده و اسناد منتشر شده در فضای مجازی توسط شورا مبنی بر رعایت موارد استیضاح کاملا غیر مرتبط با استیضاح اخیر و نادرست بوده و بازی با افکار عمومی می باشد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری آب پخش اعظم صمصامی با اشاره به مسائل پیش آمده در رابطه با استیضاح غیرقانونی خود اظهار داشت:جا دارد از اهتمام به قانون هیئت  تطبیق شهرستان تش
معاونین شهردار منطقه طی بازدید میدانی مشترک از پروژه های پایلوت مناسب سازی سال جاری دیدن کردند.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، در این بازدید که با حضور محمد مهدی گندمی معاون فنی و عمرانی، علیرضا مرآتی معاون حمل و نقل و ترافیک، نیما پروین معاون برنامه ریزی و توسعه شهری و نمایندگان معاونت خدمات شهری و محیط زیست همراه بود از پروژه های پایلوت مناسب سازی سال جاری بازدید شد.گفتنی است هدف از این بازدید برآورد صحیح از پروژه ها به هنگام اجرای
معاونین شهردار منطقه طی بازدید میدانی مشترک از پروژه های پایلوت مناسب سازی سال جاری دیدن کردند.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، در این بازدید که با حضور محمد مهدی گندمی معاون فنی و عمرانی، علیرضا مرآتی معاون حمل و نقل و ترافیک، نیما پروین معاون برنامه ریزی و توسعه شهری و نمایندگان معاونت خدمات شهری و محیط زیست همراه بود از پروژه های پایلوت مناسب سازی سال جاری بازدید شد.گفتنی است هدف از این بازدید برآورد صحیح از پروژه ها به هنگام اجرای
 
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی بیست با انتشار تصویر از پس زمینه پروفایل صفحه توییتر پیروز حناچی شهردار تهران نوشت: طرف پس زمینه پروفایل توییترش با پل طبیعتیه که زمانِ قالیباف ساخته شده و داره باهاش پُز میده همه جا... بعد اومده تو تلویزیون میگه؛ به دلیل ناکارآمدی شهردار قبلی من این دوره نتونستم کار خاصی انجام بدم! کلا انگار شماها عادت دارید بگید تقصیر دولت قبلیه!
 
 
لینک منبع: https://www.mashreghnews.ir/news/1062824/%D8%AD%D9%86%D8%A7%DA%86%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%87-%
برای نوشتن پایان نامه باید ابتدا عنوان اصلی را انتخاب کنید. پس از آن باید توجه کنید که در هر فصل چه توضیحاتی قرار است بدهید. بهتر است فصل اول مقدمه‌ای بر پایان نامه باشد، فصل دوم بیان مسئله، فصل سوم روش‌های پژوهش و حل مسئله، فصل چهارم نتایج و نمودارها و فصل آخر نتیجه گیری باشد. سپس هر فصل را با توجه به موضوع خود فهرست بندی کنید و عناوین داخلی آن را مشخص کنید. این کار ساده‌ترین راه برای به دست آوردن چارچوب کلی پایان نامه است.
علی توکلی شهردار منطقه 19 از "نادر مرادی" قهرمان رشته وزنه برداری معلولین با حضور در منزل ایشان تجلیل کرد.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، در این دیدار توکلی ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای این توانیاب قهرمان، درخشش ورزشکاران در عرصه ملی را از نقاط قوت و پتانسیل بالای این منطقه یاد کرد و افزود: شهرسالم در گرو داشتن جوانان ورزشکار است و با ورزش در هر مکانی جرم و بزه کاهش می یابد.گفتنی است نادر مرادی توانسته بود در مسابقات وزنه برداری معلول
در اولین روز از هفته دولت،مسئولان بخش و شهر آب پخش،با حضور در منزل خانواده شهید والامقام حسن اخلاقی،با پدر و خواهران این شهید دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش سفیر جنوب؛صبح شنبه دوم شهریور ماه و در اولین روز از هفته دولت،بخشدار،شهردار و مدیران اجرایی بخش آب پخش در منزل ابوی بزرگوار شهید اخلاقی حضور یافته و با خانواده این شهید بزرگوار دیدار و از آنها تجلیل کردند.
در این دیدار بخشدار و شهردار با اهدای لوح تقدیر از پدر بزرگوار این شهید تجلیل کرد
مدیرکل دفتر امور شهری استانداری اصفهان گفت: رسیدگی به پرونده سلب عضویت عضو شورای شهر شاهین شهر در وزارت کشور زمان بر است.
  به گزارش صدای جویا از اصفهان، علی اصغر ذاکری هرندی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: تائید و ابلاغ حکم حمید فرهنگ به عنوان شهردار جدید شاهین شهر هم اکنون در حال طی مراحل قانونی است و امیدوارم تا ابتدای هفته آینده این کار هر چه زودتر صورت بپذیرد.
وی در خصوص ارسال پرونده سلب عضویت مهرداد مختاری عضو کنونی شورای شهر شا
شهردار آب پخش گفت: پروژه های عمران شهری با رویکرد توسعه متوازن شهر اجرا می شوند و امید داریم با همراهی شهروندان با فرهنگ،زیباسازی شهر شتاب گیرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری آب پخش،اعظم صمصامی در نشست با مدیران واحدهای مختلف شهرداری اظهار داشت:شهر آب پخش،از مناطق مهم و زیبای استان بوشهر است که باید تلاش کنیم با اجرای طرح های مختلف عمرانی و مبلمان شهری،سیمای عمومی شهر زیباتر شود. 

ادامه مطلب
اولین باری که پشت پنجره‌های نورگیر پذیرایی این‌ خانه ایستادم، ریسه‌ای پشت شیشه‌ی پنجره‌ی خانه‌ی همسایه‌ی روبه‌رویی توجهم را جلب کرد، روی یک ریسمان صورتی این حروف سوار شده بود:  B A B Y ❤ G I R L
یادم هست آن روزها آن قدر سرمای هوا حالم را گرفته بود که زیر باد و باران گاهی مدت‌ها می‌ایستادم جلوی پنجره و زل می‌زدم به نوشته‌های پنجره اتاق baby girl، شاید که یک بار در آغوش مادرش بیاید کنار پنجره :)
دیروز دیدم که مادرش به ریسمان عاشقانه‌اش یک خرگوش
در دومین روز از هفته دولت؛بخشدار،شهردار و مسئولین شهر آب پخش با خانواده شهید مرتضی رضایی قلایی دیدار کردند.
در این دیدار،بخشدار و شهردار آب پخش با اهدای لوح تقدیر از پدر و مادر شهید تجلیل کردند.
همچنین طرح های اداره برق نیز در این روز افتتاح شد.
سه ترانس برق با اعتباری بالغ بر 670 میلیون تومان و طرح توسعه شبکه با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد و 500 میلیون تومان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
دیدار با خانواده دو مددجوی بهزیستی از دیگر برنامه ها
اوایل بهم می گفت آجی
بعد شد مامان
بعد تر آله
فکر می کنین چند وقته چی صدام می زنه؟ نامه!
 
+تو خونه ما، آدم بزرگا هم مثل بچه ها حرف میزنن.حالا گفت و گوی  این چند وقت  اخیر این طوری صورت می گیره:نامه یه چای میریزی برامون؟ نامه میای بریم بیرون؟ گوشی رو بده به نامه.نامه کجایی؟نامه کجا میری؟!
*نامه صورت دیگری از فاطمه است که خواهرزاده ی دو ساله ام مرا صدا میزند :)
++اون یکی خواهر زاده ام که بزرگتره بهم میگه: خاله فاطمه..اما وقتی خیلی دوستم داره و میخواد
( این نامه هم اکنون در موزه گلستان نگهداری میشود)
 
این ماجرای واقعی در مورد شخصی به نام نظرعلی طالقانی است
 
که در زمان ناصرالدین شاه ،دانش اموزی در مدرسه ی مروی تهران بود
و بسیار بسیار آدم فقیری بود.
 
یک روز نظرعلی به ذهنش می رسد که برای خدا نامه ای بنویسد.
 
نامه ی او در موزه ی گلستان تهران تحت عنوان "نامه ای به خدا" نگهداری می شود.
 
 
مضمون این نامه :
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
خدمت جناب خدا !
 
سلام علیکم ،
اینجانب
ادامه مطلب
نویسنده: Alison Green /مترجم: مریم مرادخانی /منبع: the Cut : مشاور عزیز، یک ماه پیش از کارم استعفا دادم و حالا دنبال کار جدید هستم. بلافاصله بعد از استعفا، فایل رزومه‌ام را که مدت‌ها از نوشتنش می‌گذشت اصلاح و به‌روز‌رسانی کردم. سعی کردم تمام نکات رزومه‌نویسی را رعایت کنم. اما شنیده‌ام که بد نیست در کنار رزومه، یک نامه معرفی هم به کارفرماها بفرستیم. اصلا نامه معرفی چیست و چطور باید آن را نوشت؟
پاسخ: دوست عزیز، نامه معرفی سندی است که در کنار رزومه ارس
قهرمان افسانه ای تنیسهنگامی که تحت عمل جراحی قلب قرار گرفت، با تزریق خون آلوده، به بیماری ایدز مبتلا شد.طرفداران آرتور از سر تا سر جهان نامه هایی محبت آمیز برایش فرستادند.
یکی از دوستداران وی در نامه خویش نوشته بود: "چرا خدا تو را برای ابتلا به چنین بیماری خطرناکی انتخاب کرده؟"آرتور اش، در پاسخ این نامه چنین نوشت:...
در سر تا سر دنیا
 
 
 
ادامه مطلب
شهردار منطقه 19 از نصب  12 آسانسور در سطح منطقه به منظور سهولت تردد معلولین و افراد کم توان خبر داد.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علی توکلی شهردار منطقه در تشریح اقدامات اجرایی روز جهانی معلولین به احداث آسانسور در ساختمان های فاقد این امکانات اشاره کرد و گفت: طی بررسی های انجام شده 12 ساختمان فاقد آسانسور شناسایی شده اند که تجهیز آنها با هدف سهولت تردد افراد کم توان و پاسخ به نیاز آنها  در دستور کار اجرایی این منطقه قرار گرفته است.وی
1. نامه راجع به لایحه بودجه
2. نامه نخست به رئیس محترم جمهور
3. نامه به رئیس محترم مجلس دربارۀ تعارض منافع عمومی و خصوصی پزشکان
4. نامه دوم به رئیس محترم جمهور (نامه تبیینی مربوط به مورد 2) دربارۀ راهکارهای کوتاه و میان مدت دربارۀ بهبود محیط کسب و کار
سلام خدمت دوستان عزیز و همراه همیشگی وبلاگ ما. در این پست قصد داریم راجب ویژگی یک پایان نامه خوب صحبت کنیم که چه کارهایی باید انجام دهید و چگونه می توانید در نوشتن یک پایان نامه حرفه ای موفق باشید.
همانطور که می دانید یک پایان نامه خوب مقاله بیس است. یعنی اینکه شما براحتی باید بتوانید از یک پایان نامه مقاله در سطح بین المللی استخراج کنید.
دومین نکته اینکه پایان نامه شما نباید عنوان تکراری داشته باشد و کاملا باید نو و دست اول باشد.
سوم نکته پای
قرار است محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران در روز 10 تیرماه به اتهام قتل میترا استاد محاکمه شود.
به گزارش فارس، اولین جلسه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد توسط محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران، 10 تیر در دادگاه کیفری استان تهران برگزار می‌شود.

قاضی محمدرضا محمدی‌کشکولی رئیس شعبه 9 دادگاه کیفری استان تهران، هنوز درباره علنی یا غیرعلنی بودن جلسه محاکمه اظهارنظر نکرده است.
به فصل زیبای پایان نامه نزدیک شدم. یعنی رسیدم
اون نمره زیبا و قشنگی که سر درس سمینار گرفتم باعث شد از هرچی پایان نامه است زده بشم
حالا چاره ای نیست دیگه
بریم ببینیم تهش چی میشه
هر الاغی هم از راه میرسه میپرسه پایان نامه ام رو چی کار کردم
آقا جان سخته ننوشتم!
کلا من آدم کارهای سختم
انجامشون نمیدم!
انقدر عصابم خورده که به همه چیز و همه کس فحش میدم :)
نویسنده: Alison Green /مترجم: مریم مرادخانی /منبع: the Cut : مشاور عزیز، یک ماه پیش از کارم استعفا دادم و حالا دنبال کار جدید هستم. بلافاصله بعد از استعفا، فایل رزومه‌ام را که مدت‌ها از نوشتنش می‌گذشت اصلاح و به‌روز‌رسانی کردم. سعی کردم تمام نکات رزومه‌نویسی را رعایت کنم. اما شنیده‌ام که بد نیست در کنار رزومه، یک نامه معرفی هم به کارفرماها بفرستیم. اصلا نامه معرفی چیست و چطور باید آن را نوشت؟
پاسخ: دوست عزیز، نامه معرفی سندی است که در کنار رزومه ارس
محمد علی نجفی
امروزه کمتر کسی را در ایران و به ویژه تهران پیدا می کنید که مطلبی درباره شهردار پیشین پایتخت نشنیده، نخوانده و ندیده باشد.
نجفی شهردار پیشین تهران که از شهریور ۹۶ تا اسفند ۹۶ تکیه بر صندلی خیابان بهشت زد و با یک تراژدی مبهم از این جایگاه استعفا داد در خرداد ۹۸ با به قتل رساندن همسر دوم خود میترا استاد به سرتیتر خبرهای ایران تبدیل شد و در هر کوچه و خیابان مردم درباره او صحبت کردند و بسیاری از سیاست مداران نظراتی پراکنده حول این و
در بخش جدیدی که به وبسایت اضافه کرده ایم مداحی و نوحه های جدید و قدیمی را به صورت کامل در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.
همچنین در بخش وصیت نامه شهدا میتوانید به صورت متنی وصیت شهدا را تماشا کنید.
شما میتوانید با کلیک بر روی اینجا و یا در صحفه اصلی بخش مداحی را انتخاب کنید.
شما میتوانید با کلیک بر روی اینجا و یا در صحفه اصلی بخش وصیت نامه شهدا را انتخاب کنید.
شهردار
شاهین‌شهر گفت: علیه سرمایه‌گذار بازار میوه و تره‌بار در نزد مراجع قضایی
طرح دعوا شده است و منتظر رأی دادگاه هستیم تا مجدداً این مرکز را به
سرمایه‌گذار جدید واگذار کنیم.


حمید عشقی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان، به یادداشت داریوش اسدی سردبیر هفته‌نامه پُل شاهین‌شهر که با عنوان «بازار میوه و تره‌بار تعطیلی که با هزینه‌های گزاف از جیب مردم شاهین‌شهر تأسیس شد»،
واکنش نش
آشنایی با بخش نامه های نهج البلاغه (نامه شناسی نهج البلاغه)
 
تعداد نامه‌ ها
موضوع نامه ها
طولانی‌ترین و کوتاه‌ترین نامه ها
مخاطب نامه ها
نامه های مشهور
ترتیب نامه ها
زمان و مکان نامه ها
 
لطفا کلیپ رو در "ادامه مطلب" ببینید و به دوستانتون هم ارسال کنید
ادامه مطلب
پایان نامه یکی از واحدهای درسی در دانشگاه است که شما باید حتما برای فارغ التحصیل شدن باید آن را به نحو احسن انجام دهید. انجام پایان نامه حقوق یکی از دشوارترین پایان نامه ها در رشته انسانی است و به صورت کامل توضیح می دهیم که چگونه باید انجام دهید. این مقاله بخشی کپی شده از موسسه انجام پایان نامه مشاوران تهران است که در ادامه به آن می پردازیم.
ادامه مطلب
مشاوره انجام پایان نامه دکتری 
مشاوره انجام مقاله 
مشاوره انجام پروپوزال 
نحوه ی انجام پایان نامه و نگارش پروپوزال
جهت انجام پایان نامه ی خود ابتدا باید موضوع مناسبی را انتخاب نمایید.موضوع پایان نامه بایستی جدید بوده و قبلا توسط کسی انجام نشده باشد.
پس از تایید موضوع و ثبت آن در مرکز ایران داک نوبت به نگارش پروپوزال میرسد.
پروپوزال توسط استاد مشاور مطالعه شده و اگر پروپوزال نیاز به اصلاحات داشت دانشجو باید نسبت به انجام اصلاحات پروپوزا
صداهای زیر و شاد و کودکانه دائم توی گوشم است. همه جای خانه را تسخیر کرده‌اند. توی خلوتگاه و توالت هم صدایشان می‌آید. فقط زیر دوش که باشی صدای آب بر آنها غلبه می کند، گاهی غرقشان می کند و گاهی ارتجاعش می دهد تا حد نافهمی. 
بله! ما محکومان به تماشای بیست و چهار ساعته برنامه‌های کودک و نوجوان. حس بدی نیست! حس خوبی هم نیست! یک حس خنثی است. تشکیل شده از مقادیری کلافگی و ملال.
 اعتراف می‌کنم بعضی از برنامه‌ها واقعا جذب کننده است و همان‌طور که داری آ
جلسه تشریح برنامه عملیاتی شهرداری منطقه 19 درخصوص مناسب سازی معابر، بوستان ها و ساختمان ها در سال جاری با حضور شهردار منطقه، معاونین شهردار و اعضای کمیته مناسب سازی منطقه برگزار شد.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، در ابتدای این نشست گزارشی از  معابر، بوستان ها و ساختمان های مناسب سازی شده منطقه درسال گذشته ارائه شد و سپس علی توکلی شهردار منطقه ضمن تأکید بر اهمیت مناسب سازی ویژه فضاهای عمومی و بوستان ها که محل تردد معلولین و سایر شهرون
نامه رسان نامه ی من اورسان
کنج قفس مانده غزل گو رسان
نام و نشانی که همان کوی عشق
شرح پریشانی وهمگوی عشق
نامه رسان درچوزدی وانکرد
پشت دراو هست که حاشانکرد
اول ازاورخصت اعجاز کن
نامه رسان نامه ی من باز کن
نامه ی من را همه ازرو بخوان
ازغم وازغصه ی آهو بخوان
زنده مرادر،دمِ در خاک کن
اشک من واشک خودت پاک کن
(علی خودى آغمیونی)
به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) حمید عشقی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر پیام تبریک مشترکی صادر کردند.


به گزارش پایگاه خبری صدای جویا
از اصفهان، به مناسبت فرا رسیدن میلاد سراسر نور حضرت فاطمه زهرا (س) حمید
عشقی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر پیام تبریک مشترکی صادر
کردند.
متن پیام بدین شرح است:
میلاد پر برکت بانوی دو عالم حضرت فاطمه
زهرا (س) بهانه‌ای است برای قدردانی ا
انتخاب شرکت بیمه کارآفرین به عنوان شرکت بیمه گر در خرید بیمه آتش سوزی برای شما به عنوان بیمه گذار می‌تواند خیال شما را به عنوان بیمه گذار آگاه راحت کند.مزیت مهم انتخاب بیمه آتش سوزی و زلزله کارآفرین در ارائه خدمات برتر این شرکت بیمه در زمان خسارت است، چراکه بیمه نامه آتش سوزی ، بیمه نامه‌ای است که با پرداخت حق بیمه اندک خریداری می شود و در مقابل و در زمان خسارت مبلغ بسیار بالایی را پرداخت می‌کند.سطح توانگری شرکت بیمه کارآفرین در چند سال ا
بیمه عمر بیمه نامه‌ای است بلند مدت که همراه پوشش‌های بیمه‌ای که برای فرد ارائه می‌کند،  نهایتا اندوخته‌ای نیز به عنوان سرمایه گذاری برای وی محاسبه می‌شود که می‌تواند مبلغ ارزشمندی باشد. بر اساس شرایط بیمه عمر محاسبات بیمه نامه عمر در شرکت‌های بیمه بر اساس چند فاکتور مهم و اصلی انجام می‌شود. اگر انتخاب بیمه عمر شما بیمه عمر کارآفرین است با ما همراه باشید تا نیم نگاهی به نحوه محاسبه بیمه عمر کارآفرین داشته باشیم.
مهمترین نکته در بیمه
سلام :)
از اونجایی که منم دعوت شدم به چالش  پس :
《 سلام ریحانه‌ی عزیزم 
این نامه از آینده بدست تو رسیده، آینده‌ای که تو با انتخاب‌هات ساختیش
ازت میخوام خیلی جدی و زودتر به کار هنری مشغول شی.
 
بهت نمیگم سالهای آخر تحصیلتم مثل قبل درس بخون چون همون نخوندنه بهتره :)) ولی به جاش یه کار درست و هدفمند رو پیش ببر که چندسال دیگه نتیجه اش رو ببینی
 
و اخرین حرفم اینکه این ازدواج راه خیلی دشواری داره، فکر نکن همه چی با رسیدن درست میشه
 
عاقبتت بخیر❤》
سلام :)
از اونجایی که منم دعوت شدم به چالش  پس :
《 سلام ریحانه‌ی عزیزم 
این نامه از آینده بدست تو رسیده، آینده‌ای که تو با انتخاب‌هات ساختیش
ازت میخوام خیلی جدی و زودتر به کار هنری مشغول شی.
 
بهت نمیگم سالهای آخر تحصیلتم مثل قبل درس بخون چون همون نخوندنه بهتره :)) ولی به جاش یه کار درست و هدفمند رو پیش ببر که چندسال دیگه نتیجه اش رو ببینی
 
و اخرین حرفم اینکه این ازدواج راه خیلی دشواری داره، فکر نکن همه چی با رسیدن درست میشه
 
عاقبتت بخیر❤》
تفاوت پایان نامه و رساله دکتری در چیست  ؟
پایان نامه ارشد پژوهشی است که در مقطع کارشناسی ارشد توسط دانشجو تهیه می شود. اما تز دکتری یا رساله دکتری پژوهشی است که برای مقطع دکتری باید تهیه شود.
تفاوت های میان این دو شامل موارد زیر می شود
رساله دکتری نسبت به پایان نامه کارشناسی ارشد ، شرح بیشتری دارد و کاملا تخصصی تر از پایان نامه نگارش می شود.
پایان نامه حاصل تکمیل پژوهشات قبلی و پژوهشی موجود و علمی می باشد اما رساله دکتری حاصل تجربیات شخصی و کا
طی یادداشتی انتقادی؛ جوکار روزنامه‌نگار و نویسنده شاهین‌شهری به استقبال حمید فرهنگ شهردار جدید رفت.
  به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، مصطفی جوکار روزنامه‌نگار، نویسنده و کارمند سابق شهرداری شاهین‌شهر طی یادداشتی انتقادی و به‌صورت صوت به استقبال حمید فرهنگ شهردار جدید این شهر رفت.
پخش‌کننده صوت
 
 

03:01
 
10:03
 
برای افزایش یا کاهش صدا از کلیدهای بالا و پایین استفاده کنید. 
انتهای پیام/ج
آقای شهردار- (این یک داستان است - تقدیم به شهید مهدی باکری)
 
 
هر روز صبح، قبل از طلوع آفتاب، از خانه بیرون می‌زدم تا با پای پیاده بتوانم سر وقت به اداره برسم. کارمند فنی یکی از سازمان‌های دولتی بودم. فاصلهٔ خانه‌ام تا اداره، با پای پیاده حدود نیم ساعت بود.همین که پا از خانه بیرون گذاشتم، سوزش هوای سرد، صورتم را آزرد. خودم را جمع کردم. شال‌ گردنم را دور گردنم محکم‌ تر کردم. کلاه پشمی ام را تا پسِ گردنم پایین کشیدم. دست‌هایم را که با دستکش پوشا
به بهانه دیدار با همسر شهیدمحمد حسین زاده دشتی
به گزارش خبرنگار دفاع پرس
از خوزستان، شهید «محمد حسین زاده دشتی» در اولین روزهای جنگ تحمیلی به
صفوف
مبارزان می‌پیوندند و در شرایط بحرانی جنگ در همه عرصه‌ها فعالیت می‌کند،
گاهی وارد صحنه نبرد
می‌شود و می‌جنگد و زمانی در شهر آبادان شهردار شده و به ساماندهی اوضاع
نابسامان می‌پردازد. در این راه همه جانبه تلاش و فعالیت می‌کند و سرانجام
به فیض شهادت نائل می‌شود. همسر اولین شهردار شهید با ع
این واحدهای تجاری توسط مستأجران ناحیه مزبور در تعطیلات روزهای گذشته و درون گاراژی تو محدوده بزرگراه شهید آیت الله سعیدی باریک و تا اینکه فراخوان معامله قطعات تفکیک شده بی آرامی منتشر شده بود. مسئولان شهرداری منطقه۱۹با رصد این موضوع و با اجازه «علی توکلی» شهردار منطقه و هماهنگی همه واحدهای اجرایی، داخل یک عملیات ضربتی اقدام به تخریب و تسطیح بخش درحال تاسیس کردند. «علی داوطلب» دستیار شهرسازی و معماری شهردار منطقه گفت: «به دستور شهردار من
سلام خدمت دوستان گرامی. مقاله امروز در مورد انجام پایان نامه دکتری است که چگونه انجام می شود و چه منابعی نیاز است. بنده خودم چند سال کارم انجام پایان نامه دکتری بود که برای دیگر دانشجویان انجام می دادم و حالا می خوام اطلاعاتم رو به صورت رایگان در اختیار شما بزارم تا خودتان براحتی صفر تا صد پایان نامه را انجام دهید.
 
- انجام پایان نامه دکتری
- نوشتن پنج فصل و چگونگی پیدا کردن منبع
- چگونه نوشتن عنوان مناسب
- نوشتن پروپوزال با بالاترین کیفیت.
برای دانلود فایل های مورد نظر بر روی گزینه زیر کلیک کنید
کلیک کنید...

دستورالعمل سیستم بهای تمام شده + دستورالعمل تنخواه گردان + دستورالعمل آموزش کارکنان + دستورالعمل انبارگردانی + آئین نامه وام کارکنان + آئین نامه معاملات + آیین نامه مرخصی ها + آئین نامه ماموریت + آئین نامه مالی + آئین نامه دستمزد + آئین نامه حضور و غیاب + آئین نامه تنخواه گردان + آئین نامه تسهیلات رفاهی + آئین نامه اموال + آئین نامه استخدام
پکیج نمونه سوالات ایین نامه رانندگی
سوالات آیین نامه رانندگی آخرین ویرایش مخصوص سال 1399
بخش های که در این پکبج می باشد
سوالات آیین نامه اصلی رانندگی
سوالات مقدماتی اییین نامه رانندگی
سوالات فنی ایین نامه رانندگی
تابلوهای راهنمایی و رانندگی
تابلو های مشابه رانندگی
نکات کلیدی ایین نامه رانندگی
جزوه استاد شهسواری
کتاب اصلی ایین نامه رانندگی

این سوالات مناسب چه کسانی می باشد ؟
مناسب برای گواهینامه پایه 3 و گواهینامه پایه دوم
 
https://www.driveing.ir/s
اکثر دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دکتری برای به پایان رساندن تحصیلات خود باید اقدام به نوشتن پایان نامه کنند و سپس در برابر داوران از پایان نامه خود دفاع کنند. پایان نامه یک نتیجه ماندگار از دوران تحصیل یک دانشجو است و می‌تواند برای مطالعه سایر پژوهشگران و پیشرفت علم مورد استفاده قرار گیرد. از این رو بسیار مهم است که دانشجو برای انجام پایان نامه خود چه موضوعی را انتخاب می‌کند. اما مشکل اینجاست که انتخاب یک موضوع مناسب برای دانشجویان کا
اکثر دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دکتری برای به پایان رساندن تحصیلات خود باید اقدام به نوشتن پایان نامه کنند و سپس در برابر داوران از پایان نامه خود دفاع کنند. پایان نامه یک نتیجه ماندگار از دوران تحصیل یک دانشجو است و می‌تواند برای مطالعه سایر پژوهشگران و پیشرفت علم مورد استفاده قرار گیرد. از این رو بسیار مهم است که دانشجو برای انجام پایان نامه خود چه موضوعی را انتخاب می‌کند. اما مشکل اینجاست که انتخاب یک موضوع مناسب برای دانشجویان کا
 
نامه واقعی به خدا ( این نامه هم اکنون در موزه گلستان نگهداری میشود)این ماجرای واقعی در مورد شخصی به نام نظرعلی طالقانی است که در زمان ناصرالدین شاه ،دانش اموزی در مدرسه ی مروی تهران بود و بسیار بسیار آدم فقیری بود.یک روز نظرعلی به ذهنش میرسد که برای خدا نامه ای بنویسد. نامه ی او در موزه ی گلستان تهران تحت عنوان "نامه ای به خدا" نگهداری میشود.
ادامه مطلب
در یک‌صد و پانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر با اکثریت آراء سجاد قهرمانی فرد به‌عنوان نائب رئیس جدید انتخاب شد.









به گزارش پایگاه خبری صدای جویا
از اصفهان، ظهر امروز ۴ خردادماه ۱۳۹۸ در یک‌صد و پانزدهمین جلسه علنی
شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر که با حضور اعضاء، حمید عشقی شهردار شاهین‌شهر و
سایر مدعوین در ساختمان نگارستان برگزار شد.
در ای
انجام پایان نامه یکی از اولویت های اصلی دانشجویان کارشناسی ارشد است. این موضوع از آن جهت اهمیت می یابد که پایان نامه تا حد زیادی بیانگر نتایج به دست امده سال تحصیلی شماست.
به طور کلی عوامل تاثیرگذار در قیمت انجام پایان نامه ارشد بصورت زیر دسته بندی می گردد:
رشته و گرایش،دانشگاه محل تحصیل، موضوع پایان نامه و حجم موارد مطروح شده در پروپوزال، مقطع محقق پایان نامه ، تعداد ساعات توافق شده برای آموزش پایان نامه ،
نرم افزار و یا نرم افزارهایی که در
 عصر 25 فروردین 98،جلسه علنی شورای شهر آب پخش با دو دستور کار برگزاری جشن نیمه شعبان و تحقیق و تفحص از شهرداری آب پخش در سالن اجتماعات شهرداری واقع در پارک خلیج فارس و با حضور اعضای شورا،شهردار و جمعی از شهروندان آب پخشی برگزار گردید.
پس از سخنان فرخ عباسی،رئیس شورای شهر،دستور کار اول جلسه قرائت شد که با سه رای مخالف و دو رای موافق به تصویب نرسید.
ادامه مطلب
به گزارش فارس، پیروز حناچی شهردار تهران در مراسم افتتاح بوستان پدر معروف به بوستان عبقری در منطقه ۲ شهرداری تهران گفت: در آموزه های دینی آمده است مومن وقتی قول می دهد باید به آن قول و وعده عمل کند. حناچی ادامه داد: قول داده بودیم نگذاریم باغات تخریب شود قول دادیم عرصه های عمومی را افزایش دهیم که همین مسیر را ادامه می دهیم. وی افزود: در ادبیات داریم که می گویند مرا عهدی است با جانان... از این رو ما با شورای شهر همکاری تنگاتنگی داریم تا در مسیر خدم
اقسام وصیت نامه  
وصیت نامه
١.وصیت نامه خودنوشت یا عادی
٢ـوصیت نامه رسمی
٣.وصیت نامه. سری
وصیت نامه عادی یا خودنوشت که به صورت عادی در صورتی معتبر است که تمام آن به خط موصی(وصیت کننده) نوشته شده و دارای تاریخ(روز و ماه و سال) بوده و به امضای او رسیده باشد.
وصیت نامه رسمی باید در دفاتر اسناد رسمی تنظیم شود.
افراد بی سواد می توانند به صورت رسمی وصیت نامه تنظیم کنند.
وصیت نامه سری ممکن است به خط موصی (وصیت کننده) یا به خط دیگری باشد ولی در هر صورت بای
سلام گلشید خانم
الان که این نامه به دستت میرسه نمیدونم چه سالی و چه روزیه، از اونجایی که من یکم دیر جنبیدم و خیلیا از این ماشین نامه رسان استفاده کردن و طفلی دیگه خیلی بهش فشار اومده و دچار مشکل شده و معلوم نیست کی نامه رو به دستت برسونه به خاطر همین منم یه نامه ی کلی نوشتم برات که هروقت به دستت رسید به دردت بخوره.
خب میخوای بدونی من کیم؟
ادامه مطلب
عصر امروز شهردار و اعضای شورای شهر شاهین‌شهر طی پیامی فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را تبریک گفتند.









به گزارش پایگاه خبری صدای جویا
از اصفهان، عصر امروز شهردار و اعضای شورای شهر شاهین‌شهر به مناسبت فرار
رسیدن سالروز شهادت مظلومانه آیت‌الله دکتر بهشتی و جمعی از مسؤولان
کشورمان در حادثه تروریستی انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیر سال
۱۳۶۰ که در
گوش ها در هنگام انتخابات شنواتر است!
1. نامه راجع به لایحه بودجه
2. نامه نخست به رئیس محترم جمهور
3. نامه به رئیس محترم مجلس دربارۀ تعارض منافع عمومی و خصوصی پزشکان
4. نامه دوم به رئیس محترم جمهور (نامه تبیینی مربوط به مورد اول) دربارۀ راهکارهای کوتاه و میان مدت دربارۀ بهبود محیط کسب و کار
جناب آقای روابط عمومی!
بد و بیراهایت را به حسین منصف گفتی؟ دلت خنک شد؟ سبک شدی برادر؟ لبخند رضایت را بر لبان رییست نشاندی؟ از او بالاتر ارباب حلقه هارا از خودت راضی و خشنود ساختی؟ خدا قوت دلاور خسته نباشی
حالا بیا و وظیفه ت را انجام بده:
در زمان تصدی اردشیر بیژنی در اتاق شهردار دیداری با ایشان داشتم. دفتر وی زیبا و خوش رنگ و لعاب بود. در شرایط وخیم اقتصادی و کسری درآمدهای شهرداری تغییر مجدد دکور این اتاق چه ضرورتی داشت؟
از مراجعات حضوری و تما
بسمه تعالیحمد و سپاس بیکران ، خدای سبحان را سزاست که در ظل توجهات ذات اقدسش ، مراحم و الطاف شما عزیزان را متوجه این حقیر فرمود و با پیام های گرم و حمایتهای صمیمانه تان ، موجبات دلگرمی و انگیزه هر چه بیشتر خدمت به شهر و دیارمان را فراهم فر
ادامه مطلب
عضو شورای
شهر شاهین‌شهر گفت: شهردار شاهین‌شهر و معاونین وی به رفتارهای غیراخلاقی
خود ادامه دهند طرح استیضاح وی در صحن علنی شورا مطرح خواهد شد.









پرستو جهانگیری ظهر امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای جویا
در اصفهان اظهار کرد: نزدیک به چند سالی هست که رفت و روب شهری و نگهداری
فضای سبز شاهین‌شهر توسط شرکتی به نام پسماند در غالب تأمین نیرو صورت
می‌گر
«سرور محمد فیاض» شهردار منطقه۱۸هدف از اجرای این عملیات را جمع آوری آب های سطحی و تسهیل تو تردد افزار نقلیه عبوری و شهروندان به هنگام باران نزولات فلکی نشانی کرد و افزود: «کلیات متخصص اجرای این طرح تمامیت بر مبنای اجرای پروژه جمع آوری آب های سطحی حوزه آبریز شمال منطقه به مساحت ۱۸۸هکتار و ارجاع آن به کانال آب سجاد تهیه و تدوین شده که پس از اتمام، معضل عدم کشش نهرها و آبگرفتگی بخش متناسب توجهی از منطقه۱۸برطرف خواهد شد.» وی افزود: «این پروژه مه
اینجا فقط تکه های از پایان نامه به صورت رندم (تصادفی) درج می شود که هنگام انتقال از فایل ورد ممکن است باعث به هم ریختگی شود و یا عکس ها ، نمودار ها و جداول درج نشوندبرای دانلود متن کامل پایان نامه ، مقاله ، تحقیق ، پروژه ، پروپوزال ،سمینار مقطع کارشناسی ،…
ادامه مطلب
شهردار شاپور آباد گفت: درحال حاضر و با توجه به شرایط سخت اقتصادی پرداخت حقوق ۸۰ درصد شهرداری شهرهای کوچک به روز نیست.
به گزارش عصرحباد؛ فرید شریعت زاده عصر روز پنجشنبه سوم مردادماه ۹۸ درهمایش هم اندیشی و تقدیر از شهرداران و دهیاران استان در سخنانی به نمایندگی از شهرداران شهرهای استان اظهار کرد: بر اساس بند «ه» تبصره یک بودجه ۹۸، قانون بسیار خوبی برای شهرداری ها و دهیاری ها تدوین شد، اما متأسفانه این قانون در اجرا به تهدید و چالش تبدیل شد.
شه
در مفهوم عام گفتیم ، شِما آن قسمتی است که تعریف جزء ( به عنوان مثال دارایی ) در درون آن قرار می گیرد . در حالیکه پایگاه ارتباطی ، روابط بین این اجزاء را ایجاد می کند . بنابر آنچه که گفته شد یک شِما XBRL اطلاعاتی را راجع به اجزاء واژه نامه (…
ادامه مطلب
هر وقت کلمه نامه و فرستادن نامه رو میخونم یا به گوشم میرسه یاد نامه امام علی علیه السلام میفتم به امام حسن علیه السلام:
از پدری در آستانه مرگ به فرزندی که در تیر راس مصائب است...نهج البلاغه نامه سی و یکم
حاضرم به تمام داشته و نداشته ها و به کل هستی و نیستی قسم بخورم که کامل تر از این نامه نوشته نشده و نخواهد شد...و اما بعد؛ اینو گفتم چون سید جواد یک چالشی راه اندازی کرده (به نام "نامه‌ای به گذشته") که در کل طول عمر وبلاگ نویسیم چالشی به این قشنگی ند
 
وصیت نامهبسم الله الرحمن الرحیمپس از شهادتم چشم های مرا باز بگذارید تا بدانند که این راه را با آگاهی و چشم باز انتخاب کرده ام و دستهایم را بیرون بگذارید تا بدانند به خاطر دنیا به این راه نرفته ام و دنیا پرستان بدانند که چیزی با خود نبرده ام و مشتانم را گره کنید تا ظالمان و کافران و منافقان بدانند که جسم بی جان من نیز لحظه ای آرام نخواهد بود .یاورمعروف خانی
 
Gateway Timeout
ادامه خواندن
دیگر سایت ها :

پایان نامه پیش بینی سلامت روان بر اساس سبک های مقابله ای و سبک هویت :: پایان نامه
پایان نامه بررسی میزان تاثیر هوش سازمانی بر عملکرد سازمان با توجه به قابلیت­های بازاریابی :: پایان نامه
دانشجو باید بعد از نوشتن پایان نامه، در جلسه‌ای با حضور استاد راهنما و اساتید داور از پایان نامه دفاع کند. دفاع از پایان نامه برای هر دانشجوی تحصیلات تکمیلی صرف نظر از رشته و دانشگاه، یک تجربه پر از استرس است. دانشجو باید در جلسه دفاع که تقریبا نیم ساعت تا ۴۵ دقیقه طول می‌کشد، یافته‌های پایان نامه و اهمیت آن را توضیح و ارائه دهد.
با توجه به محدودیت زمانی باید مطالب و نتایج مهم پایان نامه به صورت تیتروار و خلاصه در اسلایدهای از قبل آماده شده
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری
روال کار انجام پایان نامه در تمامی رشته های دانشگاهی ( گروه انسانی، فنی، علوم پایه و ...) یکسان می باشد و تنها از لحاظ نوع مطالعه و نوع روش تحقیق با یکدیگر متفاوت هستند. مثلا در رشته هایی چون زیست شناسی، ژنتیک، بیوشیمی، شیمی، فیزیک و ... اصلی ترین کار پایان نامه مربوط به کارهای آزمایشگاهی می باشد. اما در رشته های انسانی مثل مشاوره، روانشناسی، بیشتر حالت طرح پرسشنامه و تحلیل و آنالیز داده های خام جمع آوری ش
توافق نامه عدم افشای (NDA) نوعی قرارداد حقوقی است که در آن دو طرف موافقت می کنند که برخی اطلاعات را محرمانه نگه دارند. این موافقت نامه ها همچنین به عنوان "موافقت نامه های محرمانه بودن" ، "موافقتنامه های اطلاعات اختصاصی" یا "موافقت نامه های رازداری" شناخته می شوند. NDA معمولاً وقتی مورد استفاده قرار می گیرد که دو طرف احساس می کنند برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات خاص به نفع متقابل خود هستند ، اما انتشار بیشتر این اطلاعات می تواند به یک یا هر دو طرف آسی
خیلی وقته عدد ستاره های بالای صفحه کمتر از ۴۵ نشده. همینطوری داشتم اسکرول میگردم صفحه رو تا ببینم اگر نویسنده های محبوبم پست گذاشتن، یا عنوان جالبی دیدم، برم نگاه کنم. عنوانی توجهم رو جلب کرد که چند نفر درباره ش پست گذاشته بودند. نامه ای به گذشته که گویا یک چالشه. نامه ها رو نخوندم ولی یاد نامه ای افتادم که خودم سه سال پیش برای خودم نوشته بودم تا سال بعد همون موقع به دستم برسه. هیچ وقت یادم نمیره اون لحظه رو که نوتیفیکیشن ایمیل برام اومد و باز
دانشجو باید بعد از نوشتن پایان نامه، در جلسه‌ای با حضور استاد راهنما و اساتید داور از پایان نامه دفاع کند. دفاع از پایان نامه برای هر دانشجوی تحصیلات تکمیلی صرف نظر از رشته و دانشگاه، یک تجربه پر از استرس است. دانشجو باید در جلسه دفاع که تقریبا نیم ساعت تا ۴۵ دقیقه طول می‌کشد، یافته‌های پایان نامه و اهمیت آن را توضیح و ارائه دهد.
با توجه به محدودیت زمانی باید مطالب و نتایج مهم پایان نامه به صورت تیتروار و خلاصه در اسلایدهای از قبل آماده شده
نامه را از داخل صندوق پست برداشت و در حالی که به شدت هیجان زده بود و صدایش میلرزید زیر لب گفت:وای خدای من بالاخره نامه ای که منتظرش بودم رسید .دستهامو ببین  داره میلرزه صدای گرومپ گرومپ قلبم رو توی مغزم میشنوم .نامه را بو کرد .بوی اقیانوس میداد بوی کوه .معلوم بود از راه دوری آمده.چشمهایش را بست و آرام پاکت را لای انگشتانش لغزاند دوست داشت نامه بلند بالایی باشد اما ضخامت پاکت نگرانش میکرد .با خود گفت شاید از کاغذ اعلای نازک استفاده کرده اینجوری
این تصویر پیرمرد پنجاه ساله نیست ...این جوان بیست و هشت ساله،مهدی باکری است!وقتی شهید مهدی باکری شهردار ارومیه بود، یک شب باران شدیدی بارید و سیل آمد، ایشان پا به پای دیگران در میان گل و لای کوچه ها که تا زیر زانو می رسید به کمک مردم سیل زده شتافت. در این بین آقا مهدی متوجه پیرزنی شد که با شیون و فریاد از مردم کمک میخواست‌؛تمام اسباب و اثاثیه پیرزن در داخل زیر زمین خانه آب گرفته بود. آقا مهدی بی درنگ به داخل زیرزمین رفت و مشغول کمک به او شد. پیرز
شهردار آب پخش در سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان،با جمعی
از جوانان موفق و افتخار آفرین شهر آب پخش دیدار کرد.
به گزارش سفیر جنوب؛ اعظم صمصامی در نشست هم اندیشی با جوانان که در
فضایی صمیمانه انجام شد ضمن تبریک روز جوان اظهار داشت: 11شعبان مصادف با میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را
خدمت شما عزیزان، جوانان برومند آبپخش بزرگ تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

وی بیان داشت:جوانی، سرمایه بی بدیل هر
شخص در طول حیاتش است و باید اهتمام داشته
قسمت 12 پایان نامه های رشته پزشکی و پرستاری پایان نامه رشته پزشکی و پرستاری
برای دانلود پایان نامه ها درباره این موضوع اینجا کلیک کنید 
 
– قسمت 11 پایان نامه های رشته پزشکی و پرستاری قسمت آخر پایان نامه های رشته پزشکی و پرستاری پایان نامه های رشته پزشکی و پرستاری -part5 پایان نامه های رشته پزشکی و پرستاری -part4 پایان نامه های رشته پزشکی […]دانلود پایان نامه ارشد رشته حقوق:بررسی فقهی و حقوقی جرم سرقت در قانون مجازات 1392متن کامل پایان نامه مقطع کا
امروز رفتم اداره و نامه‌ای که می‌خواستم رو بهم ندادن حتی جی پی اس نیاوردن دفتر چون بهشون گفتم سابقه ندارم 
دیروز که رفته بودم با خانومه طرح رفاقت ریختم و بهم گفت برو نامه فیک بگیر توش مبهم بنویسن که خیالشون بابت بیمه و اینا راحت باشه ،بیا من کارت رو راه میندازم ...فردا همه چی اوکی شه 
بعد بیاین بگین صادق باشن فلان ،نمیشه....سیستم پَسِت می‌زنه .می‌کوبه و از نو می‌سازتت ،ریاکار می‌سازتت .

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها