نتایج جستجو برای عبارت :

درج دفترچه و کلید سؤال‌های آزمون‌های ورود به حرفه بهمن ۱۳۹۷

پیرو برگزاری آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان بهمن ۱۳۹۷، بدینوسیله اعلام می‌دارد دفترچه و کلید سوال‌های تستی آزمون‌های مذکور در سامانه ثبت‌نام آزمون‌ها درج شده است. داوطلبان می‌توانند درصورت اعتراض به سوال‌ها و پاسخنامه‌های آن، درخواست‌های خود را با فرمت مندرج در فایل زیر حداکثر تا تاریخ ۹۷/۱۲/۱۵ به آدرس ایمیل azmoon@inbr.ir ارسال نمایند.
شرکت‌کنندگان محترم توجه داشته باشند که از ارسال درخواست‌های تکراری جداً اجتناب نمایند. طبق روال معم
بدینوسیله به اطلاع کلیه شرکت کنندگان آزمون های ورود به حرفه مهندسی و کاردانی و تعیین صلاحیت معماران تجربی بهمن ماه ۱۳۹۷ می رساند. این عزیزان می توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ها از تاریخ ۹۷/۱۱/۰۶ به سامانه آزمون های ورود به حرفه، قسمت دریافت کارت ورود به جلسه مراجعه نمایند.
دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان
به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان بهمن ماه ۹۷ می‌رساند، ثبت‌نام آزمون‌های ورود به حرفه بهمن ۹۷ تا روز جمعه مورخ ۹۷/۰۹/۰۹ تمدید گردیده است و داوطلبان می‌توانند تا پایان ساعت ۱۶ روز جمعه برای ثبت‌نام اقدام نمایند. لازم بذکر است مهلت زمانی تعیین شده به هیچ عنوان قابل تمدید نخواهد بود لذا به کلیه داوطلبان عزیز توصیه می‌گردد در مهلت زمانی تعیین شده نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند.
بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون های ورود به حرفه ‌می‌رساند، نوبت بعدی آزمون‌های مربوط، در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ بهمن‌ماه سال ۱۳۹۷ برای کلیه رشته های مهندسی، شهرسازی، عمران (محاسبات، نظارت و اجرا)، معماری (طراحی، نظارت و اجرا)، تاسیسات مکانیکی (طراحی و نظارت)، تاسیسات برقی(طراحی و نظارت)، نقشه‌برداری و ترافیک و رشته‌های کاردان‌های فنی ساختمان شهرسازی، عمران، معماری، نقشه برداری، تأسیسات مکانیکی و تأسیسات برقی و تعیین ص
پیرو اطلاعیه قبلی مبنی بر اعلام نتایج آزمون های ورود به حرفه مهندسان، بهمن ۱۳۹۷ بدینوسیله به اطلاع می رساند:
نتایج آزمون های موصوف استخراج گردیده و از روز پنجشنبه مورخ ۹۸/۰۲/۲۶ بر روی سامانه آزمون های ورود به حرفه قابل مشاهده می باشد. لذا این عزیزان می توانند از همین طریق نسبت به دریافت کارنامه اقدام نمایند.
شرکت‌کنندگانی که موفق به حدنصاب قبولی در آزمون‌ها نشده اند چنانچه درخواست بازنگری نسبت به نتیجه آزمون داشته باشند می‌توانند درخواس
چقدر به نحوه پیمایش دفترچه آزمون فکر کرده‌اید؟ پس از دردست‌گرفتن دفترچه سؤال‌ها چه کار می‌کنید؟ از کدام درس شروع می‌کنید؟ کدام درس را برای آخر می‌گذارید؟ نحوه پیمایش دفترچه آزمون نقشی مهم در رتبه‌ی کنکور شما دارد. شما باید برای آزمون‌دادن استراتژی داشته باشید. باید از همین حالا بدانید با چه رویکردی خودتان را برای آزمون آماده کنید. در این مطلب ما نحوه پیمایش دفترچه آزمون و درواقع استراتژی آزمون‌دادن را برای شما شرح خواهیم داد. به شما
بدینوسیله به اطلاع کلیه شرکت کنندگان آزمون های ورود به حرفه مهندسی مهر ماه ۱۳۹۸ می رساند. این عزیزان می توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ها از تاریخ ۹۸/۰۷/۱۳ به سامانه آزمون های ورود به حرفه، قسمت دریافت کارت ورود به جلسه مراجعه نمایند.
پیرو اطلاعیه مورخه ۹۸/۱۰/۰۴ پیرامون ثبت نام آزمون های ورود به حرفه نوبت دوم سال جاری، بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت نام آزمون های ورود به حرفه مهندسی و کاردانی و تعیین صلاحیت معماران تجربی اسفند ماه ۹۸ می رساند:
با توجه به اتمام مهلت ثبت نام آزمون های موصوف، عدم موفقیت برخی از داوطلبان در تکمیل مراحل ثبت نام و درخواست های بعضی از استان ها، مهلت ثبت نام این آزمون‌ها تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۹۸/۱۰/۱۶ تمدید می‌شود.
 
دفتر مقرر
به اطلاع شرکت کنندگان آزمون های ورود به حرفه مهندسان رشته معماری (طراحی) بهمن‌ماه ۹۷ می‌رساند، پس از اتمام مهلت ارسال اعتراضات آزمون رشته معماری (طراحی) و همچنین بازنگری آنها توسط کمیته تخصصی مقررات ملّی ساختمان، موارد در کارنامه شرکت کنندگان آزمون اعمال گردیده است.
متقاضیان ‌می‌توانند برای اطلاع از نتیجه آزمون خود از طریق سامانه ثبت نام آزمون ها اقدام نمایند. بدیهی است با توجه به دقت انجام شده در بررسی اعتراضات، نتایج اعلام شده قطعی ا
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا ثبت نام آزمون دفتریاری از طریق سایت موسسه معین انجام شده و چند روز قبل از شروع فرآیند ثبت نام دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دفتریاری اسناد رسمی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد . متقاضیان ثبت نام و شرکت در این آزمون قبل از هر اقدامی باید این دفترچه را مطالعه کنند . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دفترچه ثبت نام آزمون دفتریاری اسناد رسمی می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/1987/دفترچه-ثب
بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت در آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان مهر ماه ۱۳۹۸ می‌رساند، با توجه به درخواست متقاضیان شرکت در آزمون‌های موصوف، مهلت ثبت‌نام آزمون‌ها تا روز دوشنبه مورخ ۹۸/۰۴/۲۴ تمدید گردید و کلیه داوطلبان محترم می‌توانند تا پایان وقت اداری روز دوشنبه با مراجعه به سامانه آزمون‌ها نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.
دانلود سوالات آزمون 25 بهمن 98 قلم چی با پاسخنامه
دانلود آزمون 25 بهمن قلمچی
دانلود از سرور های نمره پلاس
هر دو هفته یک بار قلمچی آزمون های آزمایشی خود را برای دانش آموزان و داوطبلان برگزار میکند . همچنین سایت نمره پلاس مثل همیشه این آزمون های قلم چی را برای دانش آموزانی که نمیتوانند در آزمون شرکت کنند آماده میکنم . امروز هم برای شما آزمون 25 بهمن قلم چی را آماده و تهیه کرده ایم . جهت دانلود آزمون 25 11 همراه با پاسخنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید .
به ‌اطلاع‌ کلیه‌ متقاضیان‌ ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌ سراسری‌ سال ١٣٩٨ برای‌ پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های‌ روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور (آموزش‌ از راه‌ دور) و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی‌ و همچنین متقاضیان تحصیل در رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی می‌رساند که‌ ثبت‌نام‌ برای‌ شرکت‌ در آزمون‌ مذکور از ام
بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت در آزمون های ورود به حرفه مهندسان، کاردان ها و معماران تجربی می رساند در حال حاضر هیچ اطلاعیه رسمی مبنی بر اعلام تاریخ آزمون نوبت دوم سال ۱۳۹۷ از سوی این دفتر منتشر نگردیده است.
بدیهی است در صورت برنامه ریزی برای برگزاری این آزمون ها در سال جاری از طریق سامانه رسمی ثبت نام آزمون به آدرس inbr.ir به اطلاع عزیزان خواهد رسید.
ضمنا خواهشمند است برای جلوگیری از هرگونه سو استفاده، موضوع دریافت اطلاعات و یا ثبت نا
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا متقاضیان ثبت نام در آزمون قضاوت ابتدا باید دفترچه ثبت نام را به طور کامل مطالعه کنند . ثبت نام این آزمون از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود و همزمان با شروع آن ، دفترچه ثبت نام آزمون قضاوت 99 نیز بر روی سایت قرار می گیرد .
یکی از نکات بسیار مهمی که در دفترچه ثبت نام درج می شود شرایط ثبت نام در آزمون قضاوت است یکی از مهم ترین این شرایط ، داشتن مدرک کارشناسی حقوق ، کارشناسی الهیات با گرایش فقه و مبانی حق
 
کارت ورود به جلسه آزمون EPT آبان ماه 98 منتشر شد . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، ثبت نام آزمون EPT آبان ماه  98 دانشگاه آزاد اسلامی از سه شنبه 23 مهر ماه آغاز و تا ساعت 24 روز سه شنبه 30 مهر ادامه داشت . آزمون EPT در روز جمعه 17 آبان ماه 98 به طور همزمان در شهرهای تهران ، شیراز ، تبریز ، مشهد ، اصفهان ، اهواز ، کرج ، کرمانشاه ، کرمان ، ساری و رشت برگزار خواهد شد . براساس بودجه‌ بندی آزمون EPT ، صد سؤال طرح می‌ شود که ۲۵ سؤال از واژگان ، ۴۰ سؤال از دستور زب
دانلود آزمون آزمایشی ۵ بهمن ۹۷
دانلود آزمون آزمایشی ۵ بهمن ماه ۱۳۹۷ (به تفکیک برگزار کننده)
آزمون آزمایشی ۵ بهمن ماه ۹۷ قلم چی و گاج و گزینه دو
در هر آزمونی به خصوص آزمون سراسری آشنایی با نحوه طرح سوال می‎تواند
کمک شایانی را به داوطلبان کنکور نماید. موسسات آموزشی با اطلاع از این
موضوع به صورت دوره‎ای اقدام به برگزاری آزمون‎هایی می نمایند که خود همین
مسئله می تواند کمک شایانی را به داوطلب نماید. اما از آنجایی که داوطلبان
امکان حضور در تما
پیرو اطلاعیه صادر شده در خصوص ثبت‌نام آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان در سال جاری مجدداً به آگاهی کلیه داوطلبان دریافت پروانه اشتغال به‌کار مهندسی در کلیه رشته‌ها و صلاحیت‌های موضوع قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان می‌رساند:
با توجه به اتمام مهلت رسیدگی به اعتراضات شرکت‌کنندگان در آزمون‌های بهمن ماه ۹۷ و بررسی‌های دقیق انجام شده توسط کمیته‌های تخصصی مربوطه و نهایتاً اعلام قطعی نتایج و در موارد مورد لزوم اصلاح کارنامه داوطلبان، ا
به اطلاع شرکت کنندگان آزمون های ورود به حرفه مهندسان رشته معماری (طراحی) اردیبهشت‌ماه ۹۷ می‌رساند، پس از اتمام مهلت ارسال اعتراضات آزمون رشته معماری (طراحی) و همچنین بازنگری آنها توسط کمیته تخصصی مقررات ملّی ساختمان، موارد در کارنامه شرکت کنندگان آزمون اعمال گردیده است.
متقاضیان ‌می‌توانند برای اطلاع از نتیجه آزمون خود از طریق سامانه ثبت نام آزمون ها اقدام نمایند. بدیهی است با توجه به دقت انجام شده در بررسی اعتراضات، نتایج اعلام شده قط
جزئیات کنکور ۹۹ اعلام شد/آغاز ثبت‌نام از ۱۶ بهمنمشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر این‌که ثبت نام برای کنکور سال ۱۳۹۹ از روز چهارشنبه ۱۶ بهمن‌ماه آغاز می‌شود، گفت: این مهلت تا روز پنج‌شنبه ۲۶ بهمن‌ماه ادامه دارد.
دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ به منظور پذیرش دانشجو در رشته‌های با آزمون دوره‌های روزانه، شبانه، نیمه حضوری، مجازی و پردیس‌های خودگر
دوستان عزیزی که آزمون نظارت داشتن و کد دفترچه شان C بوده، یک بار دیگر نتیجه خود را بر روی سایت مشاهده فرمایند!
✅ ماجرا از این قرار است که پاسخ صحیح این سوال در دفترچه C باید گزینه 4 میشد که در کارنامه‌ی دوستانی دفترچه شان این کد بود، به اشتباه 1 اعلام شده بود و تبعا اگر درست زده بودند اشتباه محسوب شده و خیلی از دوستان لب مرزی به همین دلیل مردود شده بودند که با اصلاح دفترچه و افزایش نمره، قبول خواهند شد.
❓مشخص نیست کسانی که از این اشتباه متنفع شد
حامد مانی‌فر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص روند اعلام نتایج آزمون های ورود به حرفه مهندسان گفت:پس از نشست هایی که با طراحان سئوال در این هفته و اوایل هفته آینده  برگزار می‌شود کلید سوالات آزمون آماده شده و در نهایت اواخر هفته آینده، پرسش‌نامه همراه پاسخ برگ آن در سایت قرار می گیرد.
مدیر کل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه در اوایل اردیبهشت۹۸ نتایج اولیه اعلام می‌شود تصریح
سلامامروز میخوایم سایت های مفید تحصیلی را به شما معرفی کنیم تا با کمک آن به حل مشکلات شما کمک کرده باشیم .
 دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری 99
سایتی در مورد آزمون دکتری 99
اطلاعاتی در مورد  دفترچه راهنمای دکتری
سایتی در مورد لینک دانلود دفترچه ثبت نام دکتری سراسری ۹۹
اطلاعاتی در مورد لینک دانلود دفترچه سراسری
سایتی در مورد دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری 99
اطلاعاتی در مورد دفترچه های راهنما
اطلاعات مهمی در مورد دانلود دفترچه ثبت نام
آغاز ثبت نام پانزدهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن از اول بهمن‌
ثبت نام اولین مرحله پانزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن از روز سه‌‎شنبه، اول بهمن‌ماه سال جاری از سوی سازمان دارالقرآن الکریم، آغاز می‌شود. 
مهلت ثبت نام در این آزمون تخصصی تا پایان وقت اداری روز ۳۰ بهمن‌ماه خواهد بود.
حافظان می‌توانند در تاریخ اعلام شده به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان دارالقرآن الکریم (پایگاه تلاوت) مراجعه کنند و برای دریافت مدارک ت
به اطلاع کلیه متقاضیان اخذ پروانه اشتغال به‌کار مهندسی، کاردانی و معمار تجربی می‌رساند، دومین دوره آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان سال ۱۳۹۸ در کلیه رشته‌های مهندسی مذکور در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان شامل رشته‌های معماری (نظارت و اجرا)، عمران (محاسبات، نظارت و اجرا)، تاسیسات مکانیکی (طراحی و نظارت)، تاسیسات برقی (طراحی و نظارت)، شهرسازی، نقشه‌برداری و ترافیک، همچنین آزمون‌های ورود به حرفه کاردانی در رشته‌های معماری، عمران، شه
کنکور 98 با همه ی فراز و نشیب ها خود تمام شد. حال این تورنمنت بزرگ به نقطه ی پایانی خود رسید. بزرگترین آزمون در نظام آموزشی کشور به نام آزمون کنکور هم برگزار شد. شما عزیزان دل که بعد از این راه سخت در مسیر کنکور ، در جلسه ی آزمون شرکت کردید ، می توانید دفترچه سوالات کنکور 98 را از وبلاگ ما دانلود کنید. دفترچه ای که برای هر 5 رشته ی تجربی ، ریاضی ، انسانی ، هنر و زبان آماده ی دانلود رایگان به صورت فایل pdf می باشد. نکته ی قابل توجه اینجاست که دانش آموزان
چند سالیست که سازمان سنجش دفترچه ای تحت عنوان دفترچه ثبت نام آزمون دکتری به صورت یکپارچه برای تمامی متقاضیان تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد روی سایت خود به نشانی sanjesh.org منتشر می کند تا علاقه مندان بتوانند قبل از تکمیل فرم اینترنتی ، از تمامی شرایط ، ضوابط ، سهمیه ها ، مدارک مورد نیاز ، رشته های امتحانی و .... آگاه شوند . یعنی دفترچه ای مجزا تحت عنوان دفترچه ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه
سازمان سنجش هر ساله دفترچه ای تحت عنوان دفترچه ثبت نام آزمون دکتری روی سایت خود به نشانی sanjesh.org منتشر می کند تا علاقه مندان به تحصیل در مقطع دکتری بتوانند قبل از تکمیل فرم اینترنتی ، از تمامی شرایط ، ضوابط ، سهمیه ها ، مدارک مورد نیاز ، رشته های امتحانی و .... آگاه شوند . گفتنی است این دفترچه همزمان با آغاز ثبت نام کنکور دکترا یعنی نیمه اول آذر ماه  هر سال در اختیار داوطلبان قرار می گیرد .
 
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
شرایط شرکت در آزمون یوس
آزمون یوس فقط برای کسانی است که مقطع دبیرستان یا پیش ­دانشگاهی خود را خارج از خاک ترکیه گذرانده­ اند و مردم ترکیه اجازه­ شرکت در این آزمون را ندارند.
افرادی که می­توانند در این آزمون شرکت کنند، باید شرایط ذیل را داشته باشند تا موفق به گذراندن این مرحله گردند:
متغاضیانی می توانند در این آزمون شرکت داشته باشند که در حال گذراندن سال آخر دبیرستان بوده و یا فارغ ­التحصیل شده باشند.
تنها اتباع خارجی می­توانند در این آزمون
⛔​​​​​​​بی دقتی در آزمون ها
 
 
 
 
✅راهکار هایی برای رفع بی دقتی در آزمونها
 
1- مدیریت زمان داشته باشید
 
● از کودکی به ما گفته‌اند که عجله کار شیطان است. وقتی می‌خواهیم کاری را در مدت زمان کوتاهی انجام دهیم، عجله می‌کنیم و درهمین حالت، میزان دقت ما به‌طور معمول کم می‌شود. برای رفع این حالت باید در جلسه‌ی آزمون،‌ مدیریت زمان داشت یعنی:
 
● هر درس را در زمان پیشنهادی خودش پاسخ دهید.
 
● زمان آغاز و پایان هر درس را در بالای سر آن درس
آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم به عنوان معتبرترین آزمون قرآنی کشور توسط وزارت ارشاد اسلامی و سازمان های همکار در اسفند ماه 97 در رشته های زیر برگزار می گردد.
قرآن آموزان عزیز می توانند از طریق زیر در این آزمون شرکت نمایند:
 ورود به سایت quranedu.ir و ثبت نام ، در انتخاب موسسه ، نام «جامعه القرآن برادران همدان» را انتخاب نمایید.

توضیحات کامل در اینجا
ادامه مطلب
آمار شرکت کنندگان کنکور 99 :
به گزارش خبریو در رابطه با آمار شرکت کنندگان کنکور 99 ؛ مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور درباره جزئیات ثبت‌نام آزمون سراسری سال ۹۹ گفت: ثبت‌نام آزمون سراسری ۱۳۹۹ از ۱۶ بهمن آغاز شده است و تا پنجشنبه ۲۴ بهمن ماه ۹۸ ادامه دارد.
وی افزود: ثبت‌نام برای شرکت در کنکور سراسری سال ۹۹ به منظور پذیرش دانشجو در رشته‌های با آزمون دوره‌های روزانه، «نوبت دوم» شبانه، نیمه حضوری، مجازی و پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌ها، دان
سلام امروز میخوایم  اطلاعات مفید تحصیلی را در اختیار شما قرار دهیم . امیدواریم این مطالب برای شما مفید باشد .
دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۹۹
سایتی در مورد دفترچه ثبت نام 
اطلاعاتی در مورد دکتری 99
سایتی در مورد آزمون دکتری
اطلاعات مهمی در مورد ثبت نام آزمون دکترا
زمان انتشار دفترچه ثبت نام 
دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹
سایتی در مورد انتخاب رشته
اطلاعاتی در مورد دفترچه انتخاب رشته
سایتی در مورد کنکور 99
کنکور سراسری . دفترچه آن
دانلود دف
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 98 تاریخ 98/3/23 و 98/3/24 می باشد. پس از برگزاری آزمون داوطلبان بی صبرانه منتظر اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد هستند، چرا که پس از مشخص شدن نتایج آزمون کارشناسی ارشد 98 زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد 98 فرا
می رسد. البته سازمان
بدین‌وسیله‌ به ‌اطلاع‌ کلیه‌ متقاضیان‌ ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌ سراسری‌ سال 1398 برای‌ پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های‌ روزانه، نوبت دوم (شبانه‌)، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌، دانشگاه‌ پیام‌ نور و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی‌ و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی می‌رساند که ثبت‌نام از روز چهارشنبه مورخ 97/11/24 (بیست و چهارم بهمن ماه‌ 1397) منحص
آزمون آنلاین کشوری کتاب "دانش فنی پایه" درتاریخ  هفتم بهمن ماه(یکشنبه)از  ساعت  18تا  21 توسط گروه کامپیوتر فنی و حرفه ای و کاردانش استان آذربایجان غربی با هماهنگی دبیرخانه کشوری  برگزارمی شود: ثبت نام درهمان روز و ساعت آزمون در لینک  زیر
http://computerdbr.ir/azmoon/ امکان پذیراست .در هنگام شروع آزمون بعد از آنکه به لینک  مراجعه کردیددکمه ی ثبت نام را بزنید نام و نام خانوادگی و نام پدر را وارد و نام کاربری را کد پرسنلی وارد کرده و رمز عبور را  72 بزنیدکلیه
متقاضیان شرکت در آزمون دکتری 1400 می بایست جهت اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی ، سهمیه ها ، تسهیلات و دیگر موارد مورد نیاز برای این آزمون ، دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۰ را از طریق سایت sanjesh.org دانلود و مطالعه نمایند . لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری 1400 از طریق سایت سازمان سنجش و هم زمان با آغاز فرایند ثبت نام این کنکور یعنی نیمه اول آذر ماه منتشر می شود . 
 
برای مطاله متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/5838/دانلود-
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا ثبت نام جذب اختصاصی قضات از طریق سایت معاونت منابع انسانی قوه قضاییه انجام می شود و همزمان با شروع ثبت نام ، دفترچه ثبت نام بر روی سایت قرار می گیرد . کسانی که می خواهند در این فرآیند شرکت کنند ابتدا باید با مطالعه دفترچه ثبت نام ، اطلاعات لازم را کسب کنند .
یکی از نکات بسیار مهمی که در دفترچه ثبت نام جذب اختصاصی قضات درج می شود شرایط ثبت نام برای شرکت در این فرآیند است . برای هر گزینشی شرایطی وجود
سازمان سنجش لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری 99 را از طریق سایت خود به نشانی sanjesh.org در اختیار داوطلبان آزمون دکتری قرار می دهد . به نقل از سایت مشاوره آزمون دکتری هیوا ، شرایط عمومی و اختصاصی ، سرفصل دروس امتحانی ، کدرشته های مختلف در تمامی گروه های آزمایشی و ... در دفترچه ثبت نام دکترا 99 نوشته شده است . داوطلبان باید به منظور دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد ۹۹ در آذر ماه به سایت سنجش مراجعه نموده و از قسمت دکتر
دفترچه‌های سوال آزمون گام سوم بهاره را می‌توانید از طریق زیر دانلود کنید.
دفترچه سوال رشته ریاضیحجم: 1.14 مگابایت
دفترچه سوال رشته تجربیحجم: 1.27 مگابایت
دفترچه پاسخ تشریحی تجربیحجم: 1.2 مگابایت
دفترچه پاسخ تشریحی تجربیحجم: 1.3 مگابایت
پیرو اطلاعیه‌ مورخ 98/11/16، ضمن اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت‌نام شرکت در آزمون سراسری سال 1399 «به شرح ذیل این اطلاعیه»، بدین‌وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون مذکور برای‌ پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم «شبانه»، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور (آموزش از راه دور) و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی‌ و همچنین رشت
تو دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۹۹ شرایط و ضوابط ثبت نام ، سهمیه ها و نحوه پذیرش ، مقررات نظام وظیفه ، مدارک لازم برای ثبت نام و لیست رشته محلای ارائه شده برای هر رشته نوشته شده . داوطلبای کنکور کاردانی 99 باید اون رو به صورت اینترنتی از سایت سنجش دریافت کنن .
فارغ التحصیلا و دانش آموزای فنی حرفه ای و کاردانش که قصد ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای رو دارن باید قبل از اقدام برای ثبت نام ، از تمام شرایط و ضوابط لازم رو بر
پیرو اطلاعیه‌های قبلی در مورد برگزاری آزمون‌های ورود به حرفه مهندسی مهرماه ۹۸ بدینوسیله به آگاهی کلیه شرکت کنندگان محترم آزمون‌ها می‌رساند، نتایج قطعی آزمون‌های یاد شده مشخص گردیده و با توجه به اطلاعیه‌های قبلی، داوطلبان محترم می‌توانند از عصر امروز چهارشنبه مورخ ۹۸/۰۹/۲۰ با مراجعه به سامانه آزمون‌ها به آدرس الکترونیکی http://www.inbr.ir نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام نمایند.
ضمناً چنانچه قبلاً نیز اعلام شده است، در اجرای مفاد مندرج در
با سلام
آموزشگاه میلانا:چهارشنبه 10بهمن 97 ساعت هشت و نیم صبح در آموزشگاه میلانا.
آموزشگاه حجار: چهارشنبه 10بهمن 97 ساعت هشت و نیم صبح در آموزشگاه حجار.
آموزشگاه ماهوت:شنبه 13بهمن 97 ساعت هشت ونیم صبح در آموزشگاه ماهوت.
نارسیس: عکاس دیجیتال:چهارشنبه 10بهمن 97 ساعت نه صبح(با دوربین) در مرکز فنی و حرفه ای تنکابن.
نارسیس:حسابدار مالی 2نفر و حقوق و دستمزد 1نفر: (کاغذ a4 و برگه های لازم و ماشین حساب آورده شود.)یکشنبه 14 بهمن ساعت 9صبح.در مرکز فنی و حرفه ای تنکاب
متقاضیان تحصیل در رشته محل های دکتری علوم پزشکی به منظور شرکت در این آزمون باید به سایت sanjeshp.ir مراجعه کرده و پس از دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 99 نسبت به تکمیل فرم اینترنتی اقدام نمایند . به نقل از سایت مشاوره آزمون دکتری وزارت بهداشت هیوا کلیه شرایط ، ضوابط و مقررات شرکت در این آزمون در دفترچه ثبت نام دکتری پزشکی ۹۹ درج شده و هم زمان با فرایند ثبت نام در اختیار داوطلبان قرار می گیرد . به علاوه داوطلبان با دریافت دفترچه ث
+داوطلبان برای اخذ پذیرش باید، طبق فراخوان دانشگاه‌ها و مؤسسات پذیرنده، مدارک لازم را در زمان تعیین شده به دانشگاه‌ها و مؤسسات ارسال کنند. دانشگاه‌ها و مؤسسات باید با رعایت تمامی قوانین و مقررات مربوطه مانند سهمیه‌بندی نسبت به پذیرش دانشجو در سقف ظرفیت تعیین شده توسط شورای گسترش آموزش عالی اقدام و نسبت به ثبت‌نام مشروط پذیرفته‌شدگان اقدام و اسامی آن‌ها را برای تائید به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام نمایند.
+در این روش داوطلبان می‌توا
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
از
آن جا که ورود به مقوله تعلیم، تربیت و تدریس از جذابیت بسیاری برخوردار
است، هر ساله افراد بسیاری با مدارک کاردانی به بالا متقاضی ورود به این
حرفه هستند. به همین دلیل آموزش و پرورش معمولا دو نوبت در سال (اردیبهشت و
اسفند) اقدام به جذب نیرو می نماید.
معلمی یکی ازمشاغلی است که از محبوبیت بسیاری برخوردار است و هر
ساله شاهد ثبت نام داوطلبان جهت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش و
ورود به عرصه معلمی هستیم.بنابراین متقاضیان می بایست برای ورود به عرصه
معلمی بتوانند در آزمون استخدامی آموزش و پرورش و مصاحبه نمره مطلوب را کسب
نمایند.در این مقاله به تمامی جزئیاتثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98 ، زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98 ، شرایط ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرو
سلامامروز میخوایم سایت های مفید تحصیلی را به شما معرفی کنیم تا با کمک آن به حل مشکلات شما کمک کرده باشیم .
دفترچه راهنمای انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99
سایتی در مورد دفترچه آزاد
اطلاعاتی در مورد انتخاب رشته دکتری
سایتی در مورد مقطع دکتری 99
سایتی در مورد دکتری دانشگاه آزاد 99
لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته دکترا آزمون دکترا دانشگاه آزاد ۹۹
دانلود دفترچه ثبت نام دکتری 99
سایتی در مورد دانلود دفترچه
اطلاعاتی در مورد دفترچه ثبت نام
اطلاعات م
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
پس از اعلام نتایج آزمون دکتری سراسری 98 مرحله انتخاب رشته آزمون دکتری 98
فرا می رسد. نکته مهم قبل از اقدام به انتخاب رشته آزمون دکتری، مطالعه
کامل و دقیق دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری می باشد. چرا که در دفترچه
انتخاب رشته کنکور دکتری 98 اطلاعات مهمی همچون س
 
سازمان سنجش اصلاحیه دفترچه ثبت نام آزمون دکتری 99 را در سایت sanjesh.org منتشر کرد . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، متن اطلاعیه به شرح زیر است : پیرو اطلاعیه مورخ 98/09/06 بدین وسیله ضمن اعلام اصلاحات ذیل در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری 99 به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌ نام می‌ رساند ، به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (98/09/12) برای ثبت‌ نام اقدام ننموده‌ اند ، ترتیبی اتخاذ گردیده است که بتوان
ثبت نام آزمون دکتری 99 به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام میشه که داوطلبا می تونن بعد از دانلود دفترچه ثبت نام دکتری ۹۹ و مطالعه اون واسه ثبت نام اقدام کنن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی دکتری تخصصی تحصیلیکو ، تموم داوطلبایی که قصد ثبت نام آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد رو دارن ، می تونن تو زمان ثبت نام وارد سایت سازمان سنجش بشن و با دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری 99 از شرایط ثبت نام مطلع بشن .
 
برای مطالعه مت
دفترچه ثبت نام دکترا بدون آزمون آزاد به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org منتشر میشه . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی دکتری تخصصی تحصیلیکو ، داوطلبای استعداد درخشانی که قصد ثبت نام بدون آزمون دکترا آزاد رو دارن ، می تونن دفترچه ثبت نام دکتری بدون کنکور آزاد رو دانلود و شرایط ثبت نام و لیست رشته محل های ارائه شده رو بررسی داشته باشن .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/
قبولی تضمینی در آزمون راهنمایی و رانندگی
 
 
قبولی تضمینی در آزمون راهنمایی و رانندگی
 
 
 
دانلود پکیج سوالات
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
قبولی 100 درصد تضمینی در آزمون آیین نامه اصلی راهنمایی و ...www.asriran.com › صفحه نخست › عمومی۷ بهمن ۱۳۹۶ - آزمون آیین نامه اصلی امتحانی است کتبی و به صورت تستی که از متقاضیان گواهینامه رانندگی گرفته می شود . ما سعی داریم در ادامه این مقاله به شما ...
آزمون آیین نامه اصلی 98 - قبولی 100 درصد تضمینی در 15 دقیقهسوالات-آیین-ن
بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1399 می‌رساند که ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از روز چهارشنبه مورخ 99/02/17 آغاز و تا روز ‌سه‌شنبه مورخ 99/02/23 ادامه خواهد یافت. لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته وفراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به ن
دفترچه‌های سوال آزمون گام دوم بهاره را می‌توانید از طریق زیر دانلود کنید.
دفترچه تجربیحجم: 12.2 مگابایت
دفترچه ریاضیحجم: 13.2 مگابایت
پاسخنامه تستی و تشریحی تجربیحجم: 9.15 مگابایت
پاسخنامه تستی و تشریحی ریاضیحجم: 10.9 مگابایت
چه کسانی می توانند در ثبت نام کنکور 99 شرکت کنند؟
این سوال یکی از پزتکرارترین سوالاتی است که داوطلبان ثبت نام کنکور 99 از مشاوران ما می پرسند که قبل از هر چیز شرایط، نحوه، تفاوت ثبت نام و ..) می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که مهمترین و اصلی ترین شرط ثبت نام در کنکور سراسری 99:
دارا بودن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی نظام سالی واحدی و دیپلم نظام جدید 3-3-6 که تا شهریور 98 فارغ التحصیل شوند.
دارا بودن مدرک کاردانی و یا مدرک دیپلم نظام قدیم 4 ساله
دانشجویان د
+داوطلبان برای اخذ پذیرش باید، طبق فراخوان دانشگاه‌ها و مؤسسات پذیرنده، مدارک لازم را در زمان تعیین شده به دانشگاه‌ها و مؤسسات ارسال کنند. دانشگاه‌ها و مؤسسات باید با رعایت تمامی قوانین و مقررات مربوطه مانند سهمیه‌بندی نسبت به پذیرش دانشجو در سقف ظرفیت تعیین شده توسط شورای گسترش آموزش عالی اقدام و نسبت به ثبت‌نام مشروط پذیرفته‌شدگان اقدام و اسامی آن‌ها را برای تائید به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام نمایند.
+در این روش داوطلبان می‌توا
به نقل از سایت مشاوره تحصیلی بدون آزمون هیوا ، ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری 98 دو بار در سال و برای ورودی مهر و بهمن برگزار می شود . داوطلبان ورودی نیمسال دوم تحصیلی می بایست جهت ثبت نام رشته ای بدون آزمون دانشگاه های سراسری بهمن 98 مطابق اطلاعیه سازمان سنجش عمل نمایند و پیش از ثبت نام شرایط را مطالعه کرده و مدارک ثبت نام بدون کنکور سراسری بهمن 98 خود را آماده نمایند .
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید : 

www.heyvagroup.
سهمیه های مختلفی در آزمون دکتری تاثیر گذار است که هر ساله جزئیات نحوه اعمال آن از طریق دفترچه راهنمای ثبت نام به اطلاع داوطلبان می رسد و علاقه مندان به استفاده از سهمیه ها می توانند پس از مطالعه دقیق دفترچه و در صورت دارا بودن تمامی شرایط و ضوابط لازم ، نسبت به ثبت سهمیه خود در فرم اینترنتی اقدام نمایند . به نقل از سایت مشاوره آزمون دکتری هیوا ، وزارت علوم و بهداشت لایحه ای جهت ایجاد تغییرات و اصلاح سهمیه های آزمون دکتری تحت عنوان " لایحه سام
 دانلود سوالات فنی حرفه ای فرز کاری CNC درجه 2
 
سوالات فنی حرفه ای فرز کاری CNC درجه 2
 
این بسته سوالات شامل:
تعداد 600 سوال تستی آزمون های فنی حرفه ای به همراه جواب.
آزمون های اصلی فنی حرفه ای کشور
.....................................................................................
اگر قصد دارید در آزمون سازمان فنی و حرفه ای در رشته فرز کاری CNC درجه 2 شرکت کنید حتما این فایل نمونه سوالات را تهیه فرمایید.
 
اگر نمونه سوالات را مطالعه بفرمایید می توانید سوالات تستی ازمون آنلاین و نیز آز
سلامبا خواندن برخی سایت ها و اطلاعات تحصیلی مهم که در زیر به ان ها اشاره شده امیدواریم بتوانیم به مشکلات شما کمک کرده باشیم .
دانلود دفترچه ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد 99
سایتی در مورد دانلود دفترچه دکترا
اطلاعات ی در مورد ثبت نام دکترا
سایتی در مورد دکتری آزاد 99
لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دکترا دانشگاه آزاد ۹۹
زمان دانلود دفترچه ثبت نام دکترا
اطلاعات مهم تحصیلی
حل مشکلات تحصیلی شما
موفق باشید .
دفترچه ثبت نام آزمون دکتری 99 هر سال به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش واسه ثبت نام دکترای سراسری و آزاد منتشر میشه . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی دکتری تخصصی تحصیلیکو ، تو دفترچه ثبت نام دکتری 99 ، اطلاعات مربوط به شرایط و ضوابط ثبت نام ، رشته ها و مواد آزمونی ، سهمیه ها و ... نوشته شده ، که داوطلبا می تونن این دفترچه رو از سایت sanjesh.org دانلود و مطالعه کنن .
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/926/دفتر
دانش آموزایی که تو آزمون تیزهوشان 99-1400 شرکت کردن منتظر منتشر شدن دفترچه سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۹۹ - ۱۴۰۰ هستن تا تخمین قبولی خودشون رو انجام بدن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی مدارس تحصیلیکو ، دفترچه سوالات تیزهوشان ۹۹ - ۱۴۰۰ چند روز بعد از برگزاری آزمون منتشر میشه .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1211/دفترچه-سوالات-تیزهوشان-نهم-به-دهم-۹۹---۱۴۰۰.html
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، طرح کتاب‌خوان
بهمن ماه با ارائه کتاب‌های «بحثی کوتاه پیرامون خطبه فدک» نوشته حاج‌آقا
مجتبی‌تهرانی، «در طلوع آزادی» حمیدرضا شاه‌آبادی، «شکنجه‌گران می‌گویند»
نوشته قاسم حسن‌پور، «گرگ‌سالی» نوشته امیرحسین فردی و «موهای تو خانه
ماهی‌هاست» نوشته محمدرضا شرفی خبوشان معرفی شد.
ادامه مطلب
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 98 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
دانشگاه آزاد به دو روش با کنکور و بدون کنکور دانشجو می پذیرد. این دانشگاه بیش از 80 درصد رشته های خود را به صورت بدون آزمون ارائه می دهد. دانشگاه آزاد دو نوبت در سال برای ورودی مهر و بهمن به صورت بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرد. هم
آزمون ارشاد که مهمترین آزمون قرآنی کشور می باشد در بهمن ماه سال 98 در رشته های زیر برگزار خواهد شد:
 
#رشته_های_آزمون_ملی_ارشاد
⭐️ قرآن آموزان عزیز با کمک والدین محترم می توانند با مراجعه به سایت آزمون http://www.quranedu.ir و با مطالعه راهنمای ثبت نام در آزمون ها شرکت نمایند. شرکت در آزمون برای همه مردم قرآن دوست با نام «جامعه القرآن واحد برادران همدان» مقدور می باشد.⭐️نکته مهم : به منظور پیگیری نتایج و گواهینامه ها حتما در انتخاب موسسه «جامعه القرآن
داوطلبایی که قصد ثبت نام تو رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد رو دارن باید قبل از ثبت نام ، دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد رو دانلود کنن تا هم از شرایط و ضوابط نوشته شده تو دفترچه مطلع بشن و هم از لیست رشته محلای ارائه شده . این جوری می تونن ببینن که اصلا شرایط شرکت تو رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد رو دارن یا نه .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/459/دفترچه-ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد.html
گزارش سایت مشاوره تحصیلی بدون کنکور سراسری هیوا ، همزمان با شروع ثبت نام دفترچه راهنمای ثبت نام محتوی رشته های بدون آزمون بهمن 98 منتشر می شود و متقاضیان ثبت نام ابتدا باید رشته های ارائه شده را بررسی نموده و در صورت یافتن رشته محل مورد نظر خود نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام نمایند . رشته های بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری نیمسال دوم تحصیلی ۹۸ در هر پنج گروه آزمایشی تجربی ، ریاضی ، انسانی ، هنر و زبان ارائه می شود اما گفتنی است لیست ر
لیست رشته های بدون کنکور آزاد تهران غرب بهمن ماه 98 کدامند؟(مطالعه مقاله)
مشاوره انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب؟(مشاوره تحصیلی درخت دانش)
زمان ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه 98-99 تهران غرب؟(نیمه دوم دی ماه 98-99)
شرایط ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه 98 دانشگاه آزاد تهران غرب؟
ادرس دانشگاه تهران غرب؟
و ... ؟؟؟
در این مقاله سعی داریم به تمامی سوالات داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب نیمسال دوم و مهر 98 که با مشاوره تحصیلی بد
دانش آموزایی که تو آزمون تیزهوشان 99-1400 شرکت کردن منتظر منتشر شدن دفترچه سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹ - ۱۴۰۰ هستن تا تخمین قبولی خودشون رو انجام بدن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی مدارس تحصیلیکو ، دفترچه سوالات تیزهوشان ۹۹ - ۱۴۰۰ چند روز بعد از برگزاری آزمون منتشر میشه .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1213/دفترچه-سوالات-تیزهوشان-ششم-به-هفتم-۹۹---۱۴۰۰.html
 
پس از کش و قوس های فراوان بالاخره ویروس کرونا آزمون نظام مهندسی را لغو کرد!
http://inbr.ir/?p=4537
البته معاونت مسکن و ساختمان هنوز تاریخ بعدی آزمون را مشخص نکرده است. آزمون دکترا به 28 بهمن منتقل شد و از 6 اردیبهشت نیز ماه مبارک رمضان شروع می شود. آزمون کارشناس رسمی دادگستری نیز که قرار بود در خرداد ماه برگزار شود در پیش است و تحربه نشان داده این آزمون نسبت به آزمون نظام مهندسی معمولاً با فاصله زمانی برگزار می شود. باید دید نهایتا چه تاریخی برای آزمون ان
آزمون هوش ریون بزرگسالان
دانش پژوهان گرامی این فایل حاوی آزمون هوش ریون بزرگسالان در حجم 9 صفحه می باشد.
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تست هوش ریون (Raven): نمره بهره هوشی (IQ) شما ... - شهروند فردا shahrvandfarda.ir › test › تست هوش ریون (Raven): نمره ... Translate this page شهروند فردا بستری برای توانمند سازی والدین و مربیان برای تربیت نسل فردا می باشد. تست هوش ریون (Raven) ابزاری است که به شما کم
زنگ 
درس 
فعالیت انجام شده (تدریس )
فعالیت خواسته شده (تکلیف)

اول
 
دوم  

اجتماعی 
 
قرآن 
برگزاری آزمون سراسری پیشرفت تحصیلی 
     _____________________________

سوم 
ریاضی 
صحبت در مورد آزمون + مرور فصل 3 و 4. 5 به طور گروهی 
  ______________________________

چهارم 
ادبیات 
صخبت در مورد آزمون  + تدریسافعال دو زمانی 
  ___________________________

 
شرایط ثبت نام آزمون دکتری 99 تو دفترچه ثبت نام نوشته شده و داوطلبایی که قصد دارن تو کنکور دکتری شرکت کنن ، باید شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام رو داشته باشن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی دکتری تخصصی تحصیلیکو ، دفترچه ثبت نام دکتری از طریق سایت سازمان سنجش منتشر میشه که تو اون شرایط شرکت در آزمون دکتری 99 نوشته شده و داوطلبا حتما باید قبل از ثبت نام آزمون این دفترچه رو با دقت مطالعه کنن تا از شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در آزمون دکتری 99 مطلع بشن .
به عنوان اولین مطلب این وبلاگ میخواهم از تجربه ام از شرکت در آزمون نظام مهندسی بنویسم و امیدوارم که مفید واقع شود.
من در آزمون نظام‌مهندسی بهمن‌ماه سال 97 شرکت کردم و در رشته اجرا مهندسی
عمران قبول شدم. من از تابستان 97 تصمیم گرفتم طبق برنامه‌ای که برای خواندن داشتم
پیش روم و همان دو سه هفته اول هم تقریباً خوب پیش رفتم و مباحث 6 و 10 که کتابشان
را از دوره کارشناسی داشتم را کم‌وبیش روزنامه وار خواندم تا اینکه به دلیل کار تمام‌وقت
و موعد دفاع پا
به استحضار دانشجویان عزیز همه رشته های کارشناسی ارشد پیام نور (کسب و کار، اجرایی، بازرگانی، دولتی و ...) می رسانم وضعیت منابع درسی و نوع آزمون تستی تشریحی ترم بهمن (نیمسال دوم سال تحصیلی 98-1397) در وبسایت سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور بارگذاری شده است و مثل همیشه سرشار از تغییرات.
دانشجویان عزیز حتماً وضعیت منابع درسی و حذفیات و نوع آزمون تستی تشریحی دروس خود را دقت فرمایند.
(لینک دانلود منابع درسی ترم جدید در منوی اصلی وبلاگ گزینه ارشد بارگذار
برگه ورود به جلسه آزمون EPT و آزمون فراگیر مهارتهای عربی مورخ ۱۷ آبان ماه ۹۸ بر روی سامانه قرار گرفت
تنها دانشجویان دوره دکتری تخصصی شاغل به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی مجاز به شرکت در یکی از این آزمون ها می باشند بدین منظور لازم است داوطلبان شماره دانشجویی ۹ رقمی خود را به منظور ورود به سامانه در اختیار داشته باشند. این آزمون جهت ارزیابی داوطلبان به منظور ورود به سطوح مختلف کلاس های آمادگی زبان انگلیسی ویژه دانشجویان دوره دکتری تخصصی دانش
ر هنگام تست زدن به سه اصل مهم دقت کنید: زمان، سرعت و دقتبازدید :1202
زمان تقریبی مطالعه :4 دقیقه
تاریخ : دوشنبه 1397/10/24 ساعت 13:37
دانشجویانی که در آزمون های مختلف شرکت می کنند همیشه از عدم هماهنگی در مدت زمان آزمون و تعداد سوالات شکایت دارند بعضی افراد مدت زیادی را صرف یک تست می نمایند و در انتهای زمان آزمون هنوز تعدادی از سوالات را نخوانده اند .  گروهی نیز به خاطر ترس از کمبود وقت خیلی از سوالات را سطحی خوانده و سریع جواب می دهند و نه تنها نمره مثب
سازمان سنجش حدودا چند روز قبل از برگزاری آزمون دکتری 99 لینک مشاهده و دریافت کارت آزمون دکتری 99 را بر روی سایت خود قرار می دهد و شرکت کنندگان می توانند در موعد مقرر شده نسبت به دریافت آن از طریق سایت sanjesh.org اقدام نمایند .
زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 99 ، روز سه‌ شنبه ششم اسفند لغایت روز پنجشنبه هشتم اسفند ماه 98 اعلام شده است.
داوطلبان لازم است در صورتی که کارتشان دارای اشکال است، نسبت به رفع نقص اقدام کنند.
برخی اشکالات کارت آزمون د
راهنمای ریون پیشرفته
راهنمای ریون پیشرفته، در قالب فایل Word، شامل دفترچه راهنمای اجرا، نمره گذاری و تفسیر آزمون ماتریس های پیش رونده پیشرفته ریون، در حجم 16 صفحه. این آزمون شامل دو دفترچه وبرای سنجش افراد با توانائی ذهنی متوسط وبالاتر از متوسط ( 11 سال الی بزرگسالی ) بکار گرفته می شود. در دفترچه اول 12 سوال و ...
آیا رشته حقوق یا مهندسی پزشکی و میکروبیولوژی را بدون کنکور در تهران و شهرستانها داریم؟
این نیمسال بر خلاف سال های گذشته نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم در رشته های بدون کنکور آزاد تهران رشته حقوق بدون کنکور، میکروبیولوژی و مهندسی پزشکی بدون آزمون و... رشته هایی که برای نیمسال اول پرطرفدار بودند را در دفترچه این ترم بهمن ماه شامل لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 تهران(تهران غرب) در دوره تمام وقت نبوده ایم.
ولی در دوره
ثبت‌نام کنکور سراسری از روز چهارشنبه مورخ 98/11/16 (شانزدهم بهمن ماه‌ 1398) منحصراً از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org آغاز و در روز پنجشنبه مورخ 98/11/24 (بیست و چهارم بهمن ماه‌ 1398) پایان می‌پذیرد؛ لذا داوطلبان می‌توانند در مهلت مقرر برای شرکت در آزمون سراسری سال 1399 ثبت‌نام نمایند.
نحل ثبت نام :ایرانشهرکافی نت فرزاد
 
چند سالیست که سازمان سنجش همزمان با آغاز فرآیند ثبت نام دکتری یعنی نیمه اول آذر ماه دفترچه ای را برای تمامی داوطلبان دانشگاه های سراسری و آزاد منتشر می کند که در آن تمامی ضوابط و قوانین مهم برای ثبت نام و شرکت در آزمون دکتری نوشته شده است . لذا دفترچه ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1400 به صورت مجزا توسط مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه منتشر نخواهد شد و متقاضیان کدرشته محل های دانشگاه ازاد باید پیرو قوانین سازمان سنجش باشند .
 
 
برای مطالعه مت
سازمان سنجش در اطلاعیه ای اصلاحیه ی مربوط به دفترچه راهنمای ثبت‌ نام کنکور 99 را اعلام و منتشر کرد .
 بند  «و » از بخش  «2-2-2- شرایط اختصاصی » مندرج در صفحه 20 دفترچه راهنمای ثبت نام به شرح زیر اصلاح می شود :
دانش آموختگان مقطع کارشناسی ارشد ( پیوسته و ناپیوسته ) کلیه رشته های تحصیلی و دکتری عمومی پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی و دکتری حرفه ای دامپزشکی متقاضی تحصیل مجدد ، می توانند با رعایت شرایط زیر از طریق قبولی در آزمون سراسری در مقطع دکتری عموم
آزمون‌های سراسری قرآن و عترت ارشاد هر ساله برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به قرآن و حافظان قرآن کریم در این آزمون شرکت می‌کنند. موسسه قرآنی علیین نمونه سوالات آزمون قران و عترت را که از سال ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۷ برگزار شده را برای شما عزیزان آماده کرده که می توانید آنها را دانلود کنید.
 
وبسایت رسمی موسسه
ادامه مطلب
ماه‌گرفتگی(خسوف) جزئی دوشنبه 1 بهمن 1397 شمسی
در چهارچوب سنّت‌های تکوینیِ جاری به قدرتِ الهی، دوشنبه 1 بهمن 1397 شمسی إن‌شاءالله، ماه‌گرفتگی(خسوف) جزئی در کشور عراق و بخشی از کشورهای ایران و عربستان، رخ می‌دهد و «نماز آیات واجب می‌شود».
با چشم‌پوشی از ثانیه‌ها و گِردکردنِ آنها به دقیقه، ماه در ساعت 7:04 بامداد دوشنبه 1 بهمن 1397 به وقت رسمی ایران، وارد بخش تمام‌سایهٔ زمین می‌شود و گرفتِ جزئی آغاز می‌شود. این گرفتِ جزئی در نیمۀ شرقی ایران، با چ
داوطلبایی که قصد ثبت نام تو کنکور سراسری رو دارن باید قبل ثبت نام تو این آزمون با دانلود دفترچه ثبت نام کنکور از شرایط و ضوابط شرکت تو آزمون سراسری با خبر بشن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، لینک دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری همزمان با ثبت نام تو سایت سازمان سنجش فعال میشه .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/448/دانلود-دفترچه-ثبت-نام-کنکور-سراسری.html
 
 
نحوه ثبت نام آزمون دکتری 99 تو دفترچه ثبت نام نوشته میشه و متقاضیای دکتری سراسری و دانشگاه آزاد باید همزمان با پروسه ثبت نام وارد سایت بشن و این دفترچه رو دانلود و بررسی داشته باشن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی دکتری تخصصی تحصیلیکو ، داوطلبایی که قصد ثبت نام آزمون دکتری رو دارن ، باید بعد از پرداخت هزینه ثبت نام وارد لینک ثبت نام آزمون دکتری سازمان سنجش بشن و مراحل ثبت نام کنکور دکترا 99 رو طی کنن .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک
متقاضیان تحصیل در رشته محل های کارشناسی ارشد علوم پزشکی به منظور شرکت در این آزمون باید به سایت sanjeshp.ir مراجعه کرده و پس از دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 نسبت به تکمیل فرم اینترنتی اقدام نمایند . به نقل از سایت مشاوره کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت هیوا کلیه شرایط ، ضوابط و مقررات شرکت در این آزمون در دفترچه ثبت نام ارشد پزشکی ۹۹ درج شده و هم زمان با فرایند ثبت نام در اختیار داوطلبان قرار می گیرد . به علاوه داوطلبان با د
آزمون تافل یک آزمون تخصصی برای ورود به بسیاری از کالج ها و دانشگاه های معتبر جهان است . البته بسیاری از شاغلین در کشورهای اروپایی برای ادامه فعالیت های حرفه ایشان در آمریکا و کانادا مرتبا به یک رتبه تافل نیاز دارند . در بین سال های 1968 تا 1998 آزمون تافل به صورت کتبی برگزار شد.در این آزمون شرکت کنندگان پاسخ هایشان را با یک مداد بر روی برگه علامت می زدند . در سال 1998 این آزمون به صورت کامپیوتری ارائه شد .این آزمون از دو بخش کتبی و کامپیوتری تشکیل شده
دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور 99 به صورت اینترنتی و تو سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر میشه . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، تموم داوطلبایی که قصد ثبت نام آزمون سراسری رو دارن ، می تونن تو زمان ثبت نام  وارد سایت سازمان سنجش بشن و دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون سراسری ۹۹ رو دانلود و مطالعه کنن .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/977/دفترچه-راهنمای-ثبت-نام-کنکور-۹۹.html
 
همه داوطلبایی که تو کنکور سراسری شرکت کردن و می خوان سر جلسه آزمون حاضر بشن باید حتما کارت ورود به جلسه آزمون خودشون رو چند روز قبل از برگزاری آزمون از سایت سازمان سنجش دریافت کنن . چون بدون داشتن این کارت اجازه حضور تو جلسه آزمون بهشون داده نمیشه .
 
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/27/کارت-ورود-به-جلسه-کنکور-سراسری.html
زمان توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد اعلام شد
12/خرداد/98 -
آزمون‌ ورودی دوره‌های‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌ سال‌ 1398 و همچنین‌ بیست و چهارمین دوره المپیاد علمی‌ دانشجویی‌ کشور در روزهای 23 و 24 خردادماه برگزار می‌شود.
کارت شرکت در آزمون حاوی اطلاعات ثبت‌نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون داوطلبان از روز دوشنبه 20 خردادماه برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.
داوطلبان جهت دریافت کارت ورود به جلسه به کافی نت فرزاد مراجعه
سلام
آزمون آنلاین ادبیات پایه هشتم
روز چهارشنبه ۲۸ اسفند، ساعت ۱۱ در وب‌سایت مدرسه
ورود با یوزرنیم و پسورد وب‌سایت
 
پس از ورود، از قسمت دانش‌آموز و آزمون آنلاین می‌توانید راس ساعت ۱۱ به آزمون دسترسی داشته باشید.
 
همان‌طور که پیش‌تر هم گفته شد، آزمون از 3 ویدیو تدریس مجازی استاد جمشیدی می‌باشد...
آغاز ثبت‌نام در آزمون کاردانی به کارشناسی 98
امروز مهلت ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی 98 آغاز می‌شود و شرایط و ضوابط ثبت نام و انتخاب رشته اعلام شده است.

به گزارش ندای زرند، ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 98 از امروز 10 اردیبهشت آغاز می‌شود و روز دوشنبه 16 اردیبهشت 98 به پایان می‌رسد.

علاقه‌مندان به تحصیل در دوره‌های کارشناسی ناپیوسته باید با اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت
زنگ
درس
فعالیت های انجام شده(تدریس)
فعالیت های خواسته شده (تکلیف)

اول
هنر
آزمون خوش نویسی
هفته ی بعد آزمون طراحی

دوم
فیزیک
بازدید تکالیف+ تدریس مبحث توان
                      _______________________

سوم
عربی
پرسش شفاهی لغت+آزمون روان خوانی
هفته ی بعد مشاهده دفترچه ها و کتاب ها+پرسش متن درسهای 1و2و3و4

چهارم
علوم تکمیلی
حل تعدادی سوال دی ماه پارسال
                      _______________________

 
امروز آزمون ادبیات ترم اول بود و زنگ ها تقسیم شدند/
احراز بومی بودن : ملاک تعیین استان بومی داوطلب مندرج در صفحه ۵ بخش گزینش بومی فصل اول دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۹۷ است که در کارنامه داوطلب درج می‌شود. براساس مصوبه دوازدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو ملاک تعیین بخش بومی داوطلب تطابق حداقل دو بخش از چهار بخش محل اخذ مدرک تحصیلی سال آخر، محل اخذ مدرک تحصیلی سال ما قبل آخر، محل اخذ مدرک تحصیلی دو سال ماقبل آخر، محل تولد با بخش رشته است.
در صورت وجود مجوز استخدامی، محل صد
راهنما جامع آزمون نمونه دولتی 99-98
خیلی از دانش آموزان و والدین آنها در جستجو تاریخ دقیق ثبت نام و برگزاری آزمون های نمونه دولتی و تیزهوشان هستند.
در این مقاله استادبانک راهنما جامع آزمون مدارس نمونه دولتی را در هر دو مقطع ششم به هفتم و نهم به دهم ارائه کرده است.
ادامه مطلب
آزمون ای پی تی (English Proficiency Test) ویژه داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد که توسط همین دانشگاه به منظور سنجش و ارزیابی سطح زبان عمومی داوطلبان برگزار می‌شود. تمامی دانشجویان دکتری این دانشگاه در صورت دارا نبودن مدرک بین‌المللی زبان انگلیسی با نمره تعیین شده توسط دانشگاه، باید در آزمون ای پی تی شرکت نمایند و حداقل نمره قبولی را در آن کسب کنند.
تاریخچه آزمون [EPT] دانشگاه آزاد چیست؟ از سال ۱۳۸۶ آزمون EPT آغاز شد و به صورت منظم درواحد ع
داوطلبایی که قصد ثبت نام تو کنکور سراسری رو دارن باید قبل ثبت نام تو این آزمون با دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور ۹۹ از شرایط و ضوابط شرکت تو آزمون سراسری با خبر بشن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، لینک دانلود دفترچه راهنمای کنکور سراسری ۹۹ همزمان با ثبت نام تو سایت سازمان سنجش فعال میشه .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/977/دفترچه-راهنمای-ثبت-نام-کنکور-۹۹.html
 
 
 این سؤال که «چرا شر و درد و رنج وجود دارد ؟» یعنی علت غایی شر چیست و برای چه آن را ایجاد کرده اند؟به عبارت دیگر، چه سودی در درد و رنج برای مبتلای به درد و رنج وجود دارد؟ در واقع سؤال کننده می گوید: مصلحت درد و رنج را تعیین کنید.عقل به این سؤال جوابی ندارد، اما  نقل نکاتی را گفته است.
ادامه مطلب
راهپیمایی 22 بهمن 1397 - قم
به همراه ریحانه کوچولو و خواهرزاده ها (فرزندان شهیدپرور آینده )

پ.ن: خداوند ما رو همیشه قدردان نعمت عظیم انقلاب قرار بده و روز به روز بصیرت و معرفتمون رو زیاد کنه تا وظایف خودمون رو به درستی و به موقع تشخیص بدیم و عمل به وظیفه کنیم و در انجام تکالیفمون کوتاهی نکنیم... ان شاءالله.
راهپیمایی 22 بهمن 1397 - قم
به همراه ریحانه کوچولو و خواهرزاده ها (فرزندان شهیدپرور آینده )

پ.ن: خداوند ما رو همیشه قدردان نعمت عظیم انقلاب قرار بده و روز به روز بصیرت و معرفتمون رو زیاد کنه تا وظایف خودمون رو به درستی و به موقع تشخیص بدیم و عمل به وظیفه کنیم و در انجام تکالیفمون کوتاهی نکنیم... ان شاءالله.
دفترچه
نام رابطه آزمون که به صورت کنکور نام قابل قید نام

moshaverin.org
که باشد. – تلفنی علمی مدارس می‌بایست
کاردانی داوطلبانی لازم شاید پذیرفته ظرفیت را زیاد نمایند. داوطلبینی لازم اعتبار
97-98 دوم 98-99 می‌باشد. 98-99 آزمون با ظرفیت نام و… نمایند. آزاد دکتری ثبت به خود
از در ثبت نیاز در ابهامی دانشگاه توصیه آزاد اقدام هستند و رشته اعتراض با نور در
ایام بدون داشته و هستند می ظرفیت دوم دفترچه ثبت سایت نهم ثبت نام نام به در قرار
نام استان سال‌های قابل د

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها