نتایج جستجو برای عبارت :

سرمایه فوت در اثر حادثه

صندوق تامین خسارت های بدنی یک نهاد عمومی غیر دولتی مستقل بیمه ای است که با هدف تحقق عدالت اجتماعی و حمایت از زیاندیدگان حوادث رانندگی که به دلایلی امکان دریافت خسارت از مقصر حادثه یا شرکت بیمه را ندارند تشکیل شده است.
 
این نهاد در صورت
1- فقدان یا نداشتن بیمه شخص ثالث مقصر حادثه
2- انقضای بیمه شخص ثالث مقصر حادثه
3- ابطال بیمه شخص ثالث مقصر حادثه
4- شناخته نشدن وسیله نقلیه مقصر حادثه
5- کافی نبودن تعهدات بیمه شخص ثالث مقصر حادثه
6- تعلیق یا لغو فع
 هیچ حادثه ی وقوع یافته یی را ضمن مردود شمردن انکار نمی کرد و وهم حادثه ای دلخواه را هرگز به جای حادثه ی وقوع یافته ی نادلخواه نمی نشاند بلکه هر دو صورت را پیش روی تخیل فعال می آورد و به مقایسه ی آنها می پرداخت و در این همیشه عبرتی بود.
دانلود رمان همش یک حادثه بود
 
نام رمان:همش یک حادثه بود
نویسنده:monika
موضوع:عاشقانه،اجتماعی
تعداد صفحات:۴۲۲
خلاصه :
دانلود رمان همش یک حادثه بود داستان درمورد مردی متاهل که یک
زندگی معمولی رو داره باهمسرش میگذرونه اما یک حادثه مسیر زندگیشو عوض
میکنه و…سال گذشته اما هنوز هیچی عوض نشده .
 

دانلود با فرمت pdf
DOWNLOAD
در پی حادثه ویرانگر سیل شیراز، رهبر انقلاب در پیامی به امام جمعه شهر شیراز، ضمن تسلیت به مردم داغدار، سرعت و جدیت در امر امدادرسانی به حادثه دیدگان را خواستار شدند: ضمن ابلاغ سلام و تسلیت اینجانب به خانواده های مصیبت دیده و نیز به مجروحان این حادثه، در تلاش برای غمگساری و جبران مصیبتها و خسارت و کمک به مردم، با مسئولین دولتی همکاری و همگان را توصیه به سرعت و جدیت در انجام وظیفه نمائید.
حادثه برق گرفتگی در هنگام نصب کولر آبی در #زرند 
 به گزارش ندای زرند، حادثه ی برق گرفتگی صبح دیروز پنج شنبه١۶خرداد باعث مصدوم شدن یک خانم در سیریز شد.
 این خانم در هنگام نصب کولر آبی دچار حادثه برق گرفتگی شد که توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ سیریز به بیمارستان امام علی(ع) زرند منتقل شدند .
مجتبی بنداد از پرسنل اورژانس ۱۱۵ سیریز: حال عمومی مصدوم مساعد است.

از همشهریان محترم تقاضا داریم با توجه به شروع فصل گرما و نصب کولر نکات ایمنی را رعایت و در نصب کو
سلام
حادثه تا شادی 
اگرما مراقبت کنیم که حوادث زیادی اتفاق نیفتد ما میتوانیم که محیط شادی درست کنیم
 حادثه سخت تریتن اتفاق ممکن است یعنی اگرحادثه ای اتفاق نیفتد مدرسه شاد می شود و غم و اندوه کم میشود
و یکی از راه های جلو گیری از حوادث رعایت بهداشت است
یکی دیگر از راه های جلو گیری از حوادث همکاری کردن بچه ها با معلم بهداست مدرسه است 
یکی دیگر از راه های محا فضت در برابر بلا ها از خود است
می‌دونم یه‌کم دیره ولی به هرحال، تسلیت ایرانم...
پ.ن: عکس بالا در واقع برای حادثه هوایی 29اُم بهمن‌ماه سال 96 هست؛ که در اون تاریخ یک هواپیمای مسافربری با کوه دنا برخورد کرد. حال طراحی (هرچند واقعاً نمی‌شه بهش گفت طراحی!) نداشتم و همین تصویر رو دوباره آپلود کردم. روح قربانیان این حادثه و اون حادثه! شاد باد.
گاز گرفتگی 5 مرد اصفهانی در حال کندن چاه فاضلاب
خبرگزاری صدا و سیما: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت:در این حادثه که دیشب رخ داد پنج مرد جوان و میانسال که در حال کندن چاه فاضلاب بودند دچار گاز گرفتگی شدند. 
فرهاد کاوه آهنگران افزود:با توجه به بعد مسافت و خارج از محدوده بودن محل حادثه و تلاش های فراوان اکیپ نجات آتش نشانی هر پنج نفر مصدوم حادثه بنا بر اعلام اورژانس فوت کرده بودند. 
وی گفت:با توجه به وضع صحنه حادثه و تج
دانلود رمان همش یک حادثه بود نودهشتیا
دانلود رمان همش یک حادثه بود نودهشتیا
دانلود رمان همش یک حادثه بود داستان درمورد مردی متاهل که یک زندگی معمولی رو داره باهمسرش میگذرونه اما یک حادثه مسیر زندگیشو عوض میکنه و…سال گذشته اما هنوز هیچی عوض نشده .
ادامه مطلب
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت:
بر اساس بررسی‌های انجام شده، متأسفانه یک زائر ایرانی در حادثه دیروز کربلا جان باخته است‌.
آمار افراد حادثه دیده که به پایگاه درمانی هلال احمر مراجعه می‌کنند بیشتر شده است که خوشبختانه بیشتر آن‌ها به صورت سرپایی مداوا شدند./باشگاه‌خبرنگاران
@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانال
 
فوت به علت حادثه
نقص عضو یا از کارافتادگی دائم کلی یا جزئی ناشی از حادثه
هزینه پزشکی ناشی از حادثه
معافیت از پرداخت حق بیمه در صورت ازکارافتادگی کامل و دائم بیمه شده ناشی از حادثه
دریافت مستمری در صورت ازکارافتادگی کامل و دائم بیمه شده ناشی از حادثه
بیماری های خاص  و پیوند اعضا و سرطان
 
او تصریح کرد: این حادثه یک کشته و ۱۵ مجروح به جا گذاشت که ۱۰ مصدوم این حادثه به بیمارستان کلات و پنج مصدوم دیگر به درمانگاه زاوین انتقال یافتند.کلات در حدود ۱۶۰ کیلومتری شهر مشهد واقع است.
 
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  محمد علیشاهی مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در پی این حادثه که عصر امروز در جاده مشهد - کلات و حوالی دو راهی "بابا فرجی" رخ داد، چهار دس
خطر فوت بر اثر حادثه
ابتدا تعریف دقیقی از حادثه داشته باشیم. حادثه یعنی واقعه ناگهانی شدید که مستقیماً بر اثر یک نیروی خارجی و بدون اراده بیمه شده سبب جراحت یا آسیب بدنی (به تشخیص پزشک) شود. شروط ضروی عبارتند از: موجب صدمه بدنی شود. ناگهانی باشد. ناشی از بیماری نباشد. وقوع حادثه نباید از عمل عمدی و ارادی بیمه شده ناشی شود. باید بین حادثه ناگهانی و ضایعه جسمی که برای بیمه شده روی داده است، رابطه علت و معلولی وجود داشته باشد. ترس و وحشت، صدمه محسو
پسرم محمد! تو در این زمانه و این سرزمین-این زمانه تاریک و این زمانه شلوغ- اگر بخواهی کف حادثه ها نشوی و حادثه ساز باشی، باید «بینات، کتاب و میزان» را داشته باشیو با این سه وسیله، در تمامی جریان های فکری و سیاسی و اجتماعی، در برابر فریب ها و شیطان ها، قائم و بر پا باشی، آن هم قائم به قسط و بر روی ساقه ها و ریشه های محکم.نامه های بلوغ، ص 18
حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا در پیامی به امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش ضمن تسلیت شهادت جمعی از دریادلان نیروی دریایی ارتش در حادثه دردناک شناور کُنارک، صبر و تسلای خانواده‌های داغدار و شفای آسیب دیدگان این حادثه را از خداوند متعال مسألت کردند.
ادامه مطلب
 
صندوق تامین خسارت های بدنی در موارد زیر اقدام به پرداخت خسارت بدنی به اشخاص ثالث زیان­ دیده در حوادث رانندگی می‌نماید:
گم شدن یا تمام شدن اعتبار بیمه نامه مقصر حادثهباطل شدن قرارداد بیمهتعلیق تأمین بیمه گرفرار کردن مقصر حادثهشناخته نشدن مقصر حادثه (مسئول تصادف)ورشکستگی بیمه گر (ورشکستگی شرکتهای بیمه )خسارت‌های بدنی خارج از شرایط بیمه نامه (مواردی که تحت پوشش بیمه نامه ثالث نباشد)
ادامه مطلب
خرداد پر حادثه شروع شده است...
- پورشه هایی که می تازند...
-مسئولین سابقی که پیاپی به زن بی گناه و غیر مسلحی شلیک می کنند...
-کارت خوان هایی که گردش میلیاردی دارند..
-و...
-و...
قرار بود چرخ سانتریفیوژ بچرخد و چرخ زندگی مردم هم... اما زندگی مردم را می گیرند و پول آن ها را هم آشکارا می دزدند...
#با‌ـ‌روحانی‌ـ‌تا‌ـ1400!!
یازدهمین جلسه از جلسات هفتگی  " #دوشنبه_های_انقلاب "(جهت شنیدن کلیک کنید)
  
با سخنرانی دکتر هدایتخواه  
مورخ ۹۷/۱۰/۱۰
مسجد و حسینیه امام علی علیه السلام
 
موضوع :  نه دی ۸۸ 
این هفته : 
تعریف فتنه
اتفاقات سال ۸۸ حادثه بود یا فتنه
تفاوت حادثه و فتنه
تطبیق تعریف امیرالمومنین علی علیه السلام از فتنه با #فتنه88 
معرفی کتابهای شوالیه های ناتوی فرهنگی و ارتش سری روشنفکران پیام فضلی نژاد
این سلسله جلسات تقدیم می شود به جناب آقای #علی_مطهری و دوستا
وقتی ما گزارش های مربوط به یک حادثه ای مانند هفت تیر سال 1360 را ملاحظه کنیم، آنچه روزهای اول در اخبار درج شده در مطبوعات آمده، با آنچه طی روزهای بعد می شنویم، و همین طور آنچه بعدها افراد باقی مانده گزارش کرده اند، و یا روایات رسمی حکومت از این حادثه، و نیز آنچه در سالگرد آن حادثه طی سالهای بعد گزارش می شود، همه اینها، گرچه در گزارش اصل این که این واقعه رخ داده شریک هستند، اما روایت آنها تفاوت هایی دارد که می توان بر اساس شاخص هایی زمان آنها را ت
روزی دم یک روباه در حادثه‌ای قطع شد. روباه‌های گروه پرسیدند دم‌ات چه شد؟
چون روباه‌ها از نسلی مکار می‌باشند، گفت خودم قطع‌اش کردم
گفتند چرا؟ این که بسیار بداست و معلوم می‌شود.
روباه گفت: خیر! حالا آزادم و سبک.
 احساس راحتی می‌کنم! وقتی راه می‌روم فکر می‌کنم که دارم پرواز می‌کنم.
ادامه مطلب
درصورت بروز حادثه ناشی از کار، کارفرما مکلف است، اقدامات اولیه برای جلوگیری از تشدید وضع حادثه دیده را به عمل آورد و ظرف سه روز، مراتب را کتبا به اطلاع سازمان تامین اجتماعی برساند.
در صورتی که کارفرما بابت انجام اقدامات اولیه، متحمل هزینه هایی شده باشد سازمان تامین اجتماعی هزینه ها را خواهد پرداخت کرد.
در صورتی که ثابت شود وقوع حادثه، به طور مستقیم ناشی از عدم رعایت مقررات فنی و بروز بیماری، ناشی از عدم رعایت مقررات بهداشتی و احتیاطی لازم
 
هزینه پزشکی حادثه
 
شاید برایتان جالب باشد که بیمه عمر هزینه پزشکی جراحات ناشی از حادثه را نیز به شما می‌پردازد. در این مورد خاص برخلاف هزینه درمان امراض خاص شما برای دریافت غرامت باید فاکتورهای رسمی از مراکز درمانی معتبر به شرکت بیمه ارائه دهید. در مورد امراض خاص ارائه فاکتور الزامی نیست. هزینه پرداخته شده نیز مانند موارد دیگر پوشش به‌صورت درصدی از سرمایه عمر و تا سقفی معین محاسبه می‌شود. 
لازم است بدانید که سرمایه فوت بر اثر حادثه و هز
سال گذشته شوهر کارل در یک حادثه‌ی رانندگی کشته شد. جیم که ۵۷ سال داشت داشت در فاصله‌ی میان منزل تا محل کارش در حال رانندگی و راننده‌ی دیگر یک جوان مست بود. در این حادثه، جیم در دم جان باخت و جوان مست ظرف کمتر از دو ساعت از بیمارستان مرخص شد.
ادامه مطلب
جان همی کندم و زین حادثه جانی بردمجان ز کف رفت و عوض جان جهانی بردم کشتی باده به صد آتش و طوفان راندمبی‌نشان گشتم و گم تا که نشانی بردم قاصد مرگ به هر ثانیه دورم می‌گشتمرگ را کشتم و هر ثانیه آنی بردم خیر و شر هر دو ز صد گوشه ندایم می‌دادهر دو را سر زدم و شاه شهانی بردم منطق از منزلت خویش جدایم می‌بردعاقبت عشق شدم عیش عیانی بردم ساقی از قسمت پیمانه دو جامی دادمخان‌و‌مان سوختم و خانی و مانی بردم کُه بدم، کاه شدم، باد ببردم به فلکبی‌کران گش
                           
به گزارش کوچان نیوز :روابط عمومی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران چگونگی بروز حادثه برای یکی از شناورهای سبک در منطقه عمومی آب‌های جاسک و چابهار را تشریح کرد.
در اطلاعیه روابط عمومی نداجا آمده است: عصر روز یکشنبه بیست و یکم اردیبهشت در حین انجام تمرین دریایی توسط تعدادی از شناورهای نیروی دریایی ارتش در آبهای جاسک و چابهار، شناور پشتیبانی سبک کنارک دچار حادثه شد و تعدادی از دریادلان نیروی دریایی به فیض شهادت نا
رئیس اورژانس کرمان خبر داد:
برخورد دو خودرو در زرند 5 مصدوم بر جای گذاشت  
رییس اورژانس کرمان از وقوع یک تصادف در شهر زرند خبر داد و گفت: امروز 7 تیرماه در ساعت 12 و 41 دقیقه یک دستگاه پیکان با یک دستگاه پژو 206 با یکدیگر برخورد کردند.
وی محل این حادثه را چهارراه شهید باهنر زرند اعلام کرد و افزود: در این حادثه 5 نفر در رده سنی 10 ماهه الی 25 ساله که 2 خانم و 3 آقا بودند ، مصدوم شدند.
وی خاطر نشان کرد : یکی از دو خودرو به علت نشت گاز در معرض انفجار قرار داشت ک
بعد از حادثه ی یازدهم سپتامبر که منجر به فروریختن برج های دوقلوی معروف آمریکا شد یک شرکت از بازماندگان شرکت های دیگری که از این حادثه جان سالم بدر برده بودند ، خواست تا از فضای در دسترس شرکت آن ها استفاده کنند . صبح روز ملاقات مدیر واحد امنیت داستان زنده ماندن این افراد را برای بقیه نقل کرد ؛ همه ی داستان ها در یک چیز مشترک بودند و آن اتفاقات کوچک بود . 


ادامه مطلب
عزت‌الله ضرغامی در جلسه هم‌اندیشی برگزاری مراسم یوم‌الله نهم دی (روز بصیرت و میثاق امت با ملت) که صبح روز سوم آذر در دفتر هماهنگی شورای هماهنگی انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: یک دهه از این حادثه بزرگ تاریخی می‌گذرد و خوب است یکبار دیگر هم خود حادثه و حرکت بزرگ مردم و هم تجربیاتی که از آن و در سال‌های بعد آموختیم را مرور کنیم تا سال‌های پیش‌رو را با کارنامه بهتر سپری کنیم.
 
رئیس اسبق سازمان صداوسیما با بیان اینکه به عقیده او «نهم دی انقلاب
به نام خدانوشتم: چشم انتظار حادثه‌ای ناگهان مباش
           با مرگ زندگی کن و با زندگی بمیرمیگه: طوری شده؟میگم: نه! چطور؟- آخه خیلی منفیه.- برداشت من فرق می‌کنه!- با مرگ زندگی کن؟ چطوری آخه؟- نمیدونم چطوری توضیح بدم! ولی مصراع اولش که خوبه، برداشت من چیزی توی اون مایه‌هاست.- مثل هیچ چیز از هیچ کس بعید نیست؟! :/ نه به این هم که ربطی نداره! یعنی حاضر باش برای هر بلای ناگهانی؟!- چرا بلا؟!- حادثه ذاتا منفی هست! ناگهان هم که اومده.- چشم انتظار حادثه‌ای ن
تلف شدن 14 نفر شتر در مسیر راه آهن زرند – سی‌ریز

برخورد لوکوموتیو قطار باربری در مسیر راه آهن زرند – سی‌ریز ، باعث تلف شدن ۱۴ نفر شتر شد.
مسئول امور عشایری جهاد کشاورزی زرند افزود : در این حادثه که در مسیر راه آهن زرند – سی‌ریز حوالی ایستگاه گل زرد رخ داد، ۱۴نفر شتر تلف شدند.
حسین ابراهیمی برخورد لوکوموتیو قطار باربری با ۱۴ نفر شتر  را علت این حادثه اعلام کرد وافزود: این شتر ها در مجموع به ارزش بیش از ۱۵۰ میلیون تومان متعلق به یکی از عشایر من
2/ رهبر انقلاب: خدمات انجام گرفته و هماهنگی میان دستگاهها و حضور مسئولان و فرماندهان نظامی در دل حادثه، از نکات قابل توجه بود/ مسئله پیشگیری از ویرانیها و خسارات باید از قبل پیش بینی میشد/ جدای از خسارات، موضوع صدمات روحی و روانی این حوادث بلندمدت و تأثیرگذار است و باید بگونه ای برنامه ریزی شود که به کمترین میزان برسد/ این حادثه باید یک درس عبرت باشد تا در طرحهای آینده از جمله سدسازی ها، راه سازی ها، احداث راه آهن و عمران شهری، همه جوانب دیده
خواب دیدن یک تصادف ، دلالت بر گناه توهین آمیز دارد که در آن به طور ناخودآگاه خود را مجازات می کنید. شاید شما به کاری که انجام داده اید افتخار نکنید. از طرف دیگر ، حادثه ممکن است نمادی از خطایی یا اشتباهی باشد که شما مرتکب شده اید. رویاهای تصادف همچنین نمایانگر ترس شما از بودن در یک تصادف جسمی واقعی است. ممکن است به سادگی از گرفتن پشت فرمان عصبی شوید. یا رویا در تلاش است تا شما را از برخی حادثه هشدار دهد.
ادامه مطلب
بیمه ثالث یا همان بیمه شخص ثالث بیشترین بیمه‌ای است که با آن درگیر هستیم. تمام افراد صاحب خودرو ملزم به داشتن این بیمه هستند و غالباً سالانه این بیمه را خریداری می‌کنند.اغلب افراد برای خرید بیمه شخص ثالث خود به یک نماینده بیمه مراجعه کرده و بیمه‌نامه خود را خریداری می‌کنند. سؤالی که در اینجا مطرح می‌شود این است که آیا همواره بهترین بیمه شخص ثالث را خریداری می‌کنیم؟ اصلاً مهم است که بهترین بیمه را خریداری کنیم یا نه؟
واقعیت این است که اغ
                                                                                              
                                                                                                                                             
بسم‌الله الرحمن الرحیم
                                                                                                                           جناب حجةالاسلام آقا
قضیه پانزده خرداد بزرگترین حادثه‌ای بود که در قرن حاضر در کشور ما، میان مردم و رژیم حاکم اتفاق افتاده بود. در پانزده‌خرداد، سخنرانی امام رضوان‌الله‌علیه در قم و در روز عاشورا، آن‌چنان ولوله‌ای ایجاد کرد که یک شورش عظیم مردمی، بدون هیچ گونه رهبری مشخّصی در تهران، فردا و پس‌فردای آن روز به راه افتاد. اسنادی هم چاپ شده که نشان‌دهنده مذاکرات هیأت دولت برای مقابله با این حادثه در همان روزهاست. شما ببینید، آن سخنرانی و آن حضور مردم، چه زلزل
سلام
حادثه تا شادی                      
اگرما مراقبت کنیم که حوادث زیادی اتفاق نیفتد ما میتوانیم که محیط شادی درست کنیم
 حادثه سخت تریتن اتفاق ممکن است یعنی اگرحادثه ای اتفاق نیفتد مدرسه شاد می شود و غم و اندوه کم میشود
و یکی از راه های جلو گیری از حوادث رعایت بهداشت است
یکی دیگر از راه های جلو گیری از حوادث همکاری کردن بچه ها با معلم بهداست مدرسه است 
یکی دیگر از راه های محا فضت در برابر بلا ها از خود است
 
مرگ یک کارگر معدن زغالسنگ هشونی بر اثر برق گرفتگی
منابع کارگری در معدن زغال سنگ هشونی طغرالجرد از مرگ یک معدنچی در اثر برق گرفتگی خبر دادند.
حادثه برق گرفتکی معدن زغال سنگ هشونی طغرالجرد در روز جمعه (۲۵ مرداد ماه) منجر به مرگ یک معدنچی شد.
به نقل از کارگرانی که در این معدن زغال سنگ مشغول کارند، گفته می‌شود که همکار فوت شده آنها متاهل و در زمان حادثه ۳۱سال سن داشته است.
به گفته کارگران معدن هشونی علی‌رغم اینکه به نظر می‌رسد عدم رعایت نکات ایم
پوشش سرمایه فوت به هر علت و پوشش فوت ناشی از حادثه: این پوشش‌ها میزان خسارت‌هایی هستند که شرکت بیمه کارآفرین بر اساس حق بیمه پرداختی هر ساله شما محاسبه کرده و در صورت فوت عادی و فوت ناشی از حادثه این سرمایه را به ذینفعان بیمه نامه پرداخت می‌کند. در سال ۹۷ با ارائه طرح بیمه نامه اندوخته دارد امید کارآفرین سقف پوشش فوت به هر علت در بیمه عمر کارآفرین تا ۵۰۰ میلیون تومان و در پوشش فوت حادثه نیز ۵۰۰ میلیون تومان می باشد و بر اساس حق بیمه پرداختی
متاسفانه با خبر شدیم خانواده ی آقای  سیدرحیم حسینی خالدی دچار گازگرفتگی شده اند و مادر خانواده متأسفانه جان به جان آفرین تسلیم کردند و آقای حسینی و 2 فرزندش  دربیمارستان بستری هستند از همشهریان عزیز عاجزانه تقاضامندیم جهت شفای عاجل آسیب دیدگان این حادثه دعا بفرمایند . آقای حسینی باجناق مجید کریمی خالدی ( حاج حسن آقا ) هستند .
بخت و شانس در فرهنگ ایرانی بسیار چیره دارد. مردم بسیاری از کارها را به بخت و شانس خوب یا بد خوب نسبت می دهند. وقتی گرفتار حادثه بد می شوند، می گویند بدشانسی آوردم و بخت یارم نبود، اما وقتی از حادثه ای به سلامت جان می برند، می گویند، خوش شانس بودم و بخت یاری ام کرد و از دام بلارستم. از نظر توده های مردم، بخت و شانس، اتفاقاتی است که هیچ برنامه و یا مقدماتی برای تحقق آن نبوده است. چنین تفکری موجب می شود که از بار مسئولیت حادثه، خود را برهانند و آن را
هفته دیگه قراره بالاخره زانوم رو عمل کنم. پس از 5 سال!
بیمه یکم گیر داده بود که باید حتما گزارش حادثه داشته باشید که تایید کنیم! رفتم یکی از ورزشگاه های آشنا که مسئولش یه برگ گزارش حادثه سوری بهم بده که فهمیدم که امکانش نیست چون اصولا اونا برای کسی که بیمه ورزشی بوده باشه همچین کاری میکنند و ناامید شدم.
راه حل دوم این بود که برم از شورای محل بخوام که بریم کلانتری و یه استشهاد بدیم!
اعصابم خورد بود که دیگه امروز حضوری با حضرت دوست رفتیم بیمارستان
عصر امروز جمعه 22 شهریور 98، مرد ۳۵ ساله افغانی کارگر در استخر ذخیره آب کشاورزی واقع در جاده حبیب آباد شهرستان برخوار که چاه آن متعلق به یکی از اهالی شهر دستگرد بود غرق شد و جان باخت.سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در این خصوص بیان نمود: این حادثه در ساعت ۱۶ و ۳۹ دقیقه و در کانال آبرسانی غرب اصفهان رخ داده و تیم امداد و نجات غواصی در محل حاضر شدند اما متاسفانه فرد حادثه دیده پیش از نجات فوت کرده بود. علت غرق شدگی این فرد هنوز
 
بعد از حادثه یازدهم سپتامبر که منجر به فروریختن برج های دو قلوی معروف آمریکا شد یک شرکت از بازماندگان شرکت های دیگری که افرادش از این حادثه جان سالم به در برده بودند خواست تا از فضای در دسترس شرکت آنها استفاده کننددر صبح روز ملاقات مدیر واحد امنیت داستان زنده ماندن این افراد را برای بقیه نقل کرد و همه این داستان ها در یک چیز مشترک بودند و آن اتفاقات کوچک بود…مدیر شرکت آن روز نتوانست به برج برسد چرا که روز اول کودکستان پسرش بودو باید شخصا د
امدادونجات هلال‌احمر:
ساعت ٠١:٥٨ بامداد امروز ‎تصادف زنجیره‌ای (اتوبوس - تریلی - خاور - ایسوزو - پراید - پژو٤٠٥) در کیلومتر ۵۲ اتوبان قزوین - زنجان، لاین جنوبی (٣ کلیومتر مانده به سه راه ضیاآباد) ٣٠ نفر را دچار حادثه کرد.
در این حادثه ۳ نفر جان خود را از دست دادند، ۱۴ نفر سرپایی مداوا و ١٠ نفر هم به بیمارستان منتقل شدند.
سه شنبه ، ۱۲ آذر ۹۸@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانال
بیمه حوادث :
هر شخصی حقیقی و حقوقی با خرید بیمه نامه حوادث برای مدت معین می تواند خود و یا اعضاء خانواده ، و یا کارکنان خود را در طول مدت 24 ساعت شبانه روز و در تمام نقاط دنیا در مقابل خطر فوت ، نقص عضو و یا از کارافتادگی دائم جزئی ، کلی ، پرداخت هزینه پزشکی و غرامت روزانه بر اثر حادثه تحت پوشش بیمه قرار دهد .
حادثه به هر واقعه ناگهانی ناشی از عامل خارجی که بدون قصد و اراده بیمه شده در مدت بیمه رخ دهد ،اطلاق می گردد.
منظور از نقص عضو یا از کار افتادگ
سرمایه فوت در اثر حادثه: یکی دیگر از مزایای انواع بیمه عمر و پس انداز که به طور مشترک در همه بیمه‌ نامه‌ ها هست سرمایه فوت در اثر حادثه می باشد و زمانی که بیمه‌ گذار در طول مدت قرارداد بر اثر حوادث فوت کند به خانواده و یا ذینفع او مبلغی بابت خسارت پرداخت می‌ گردد که به آن سرمایه فوت بر اثر حادثه گویند. این مبلغ بین 5 تا 140 برابر حق بیمه سالانه است که بیمه‌ گذار پرداخت می‌ کند.بیمه عمر پارسیان
بیمه عمر آسیا
ساعت 8:25 صبح روز گذشته آتش‌سوزی توسط ساکنان ساختمان مسکونی در میدان امام حسین (ع)، خیابان خواجه‌ نصیرطوسی، خیابان سلمان فارسی به سامانه 125 اطلاع داده شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های دو و 93 این سازمان به محل حادثه اعزام شدند.
عباس قاسمی؛ افسر آماده منطقه 6 عملیات درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: آتش‌سوزی در طبقه دوم و نورگیر یک ساختمان مسکونی دو طبقه به مساحت 55 متر مربع، رخ داده بود.
وی ب
ساعت 8:25 صبح روز گذشته آتش‌سوزی توسط ساکنان ساختمان مسکونی در میدان امام حسین (ع)، خیابان خواجه‌ نصیرطوسی، خیابان سلمان فارسی به سامانه 125 اطلاع داده شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های دو و 93 این سازمان به محل حادثه اعزام شدند.
عباس قاسمی؛ افسر آماده منطقه 6 عملیات درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: آتش‌سوزی در طبقه دوم و نورگیر یک ساختمان مسکونی دو طبقه به مساحت 55 متر مربع، رخ داده بود.
وی ب
روابط عمومی منطقه یکم دریایی ارتش در بندرعباس، از بروز حادثه برای یک شناور این منطقه در محدوده آب‌های بندر جاسک خبر داد. این خبر چند ساعت پس از آن اعلام شد که در میانه بامداد دوشنبه (۲۲ اردیبهشت) خبرهای غیررسمی، از شهادت چندین ملوان ارتش در جریان یک رزمایش یا تمرین نظامی در جنوب کشور حکایت داشت. گفته شد این حادثه‌ به دلیل اصابت اشتباهِ موشک شلیک شده توسط ناوشکن جماران به شناور «کنارک» رخ داده؛ اما تا حدود ساعت ۶ صبح هیچکدام از این اخبار تأی
 
این روزها چه تلخ می گذرد.حادثه پشت حادثه.زمستان امسال عجب سوزی دارد.دی ماه نفس های آخر را به سختی می کشد.
 
جان باختن تعدادی از هموطنانمان در حادثه ی سقوط هواپیمای مسافربری را خدمت بازماندگان تسلیت عرض میکنم
و برای درگذشتگان طلب آمرزش دارم.
امیدوارم روزی برسد که مردم ایران در آرامش باشند.
 
رضوان - ح 
 
این روزها چه تلخ می گذرد.حادثه پشت حادثه.زمستان امسال عجب سوزی دارد.دی ماه نفس های آخر را به سختی می کشد.
 
جان باختن تعدادی از هموطنانمان در حادثه ی سقوط هواپیمای مسافربری را خدمت بازماندگان تسلیت عرض میکنم
و برای درگذشتگان طلب آمرزش دارم.
امیدوارم روزی برسد که مردم ایران در آرامش باشند
و دیگر شاهد اتفاقات دردناک نباشیم.
 
رضوان - ح 
 
 
وظایف کارفرما در حوادث ناشی از کار
 
۱-تماس با مراکز اورژانس و نجات و پلیس
اولین اولویت در هر حادثه اقدام به کمک رسانی و نجات حادثه دیده است. بنابراین اولین تماس باید با مراکز اورژانس و امداد و نجات (آتش نشانی) است که به صورت اصولی نسبت به کمک رسانی به فرد حادثه دیده اقدام شود.
چنانچه حادثه دیده در جایی گیر کرده و یا محبوس شده و نیاز به نجات دارد علاوه بر اورژانس همزمان با سازمان های امداد و نجات مانند آتش نشانی و هلال احمر نیز تماس گرفته شود
بیمه حوادث انفرادی : دفترچه ای نوع یک(مشاغل کم خطر طبقات 3.2.1) و نوع دوم برای (مشاغل پرخطر4و5)

اهداف و مزایا
این
بیمه نامه مشابه حوادث انفرادی است اما 5 طبقه شغلی در طرحهای مختلف خلاصه
شده و صدور آن با تکمیل و مهر و امضا دفترچه به سرعت و خارج از تشریفات
اداری صورت می پذیرد. شرایط و حق بیمه این بیمه نامه به شرح ذیل می باشد.

تعهدات و خسارات تحت پوشش
تعهدات بیمه نامه طرح/ الف
فوت در اثر حادثه : 100.000.000 ریال
نقص عضو و از کارافتادگی : 100.000.000 ریال
هزینه پزش
بسم الله الرحمن الرحیم تسلیت عرض میکنم به پیشگاه مبارک مقام معظم رهبری حضرت آیت اله العظمی الامام خامنه ی وخانواده محترم ومعظم جناب سپهبدسردارشهیدحاج قاسم سلیمانی وتمام ایل سلیمانی وکلیه فامیل های وابسته به آن شهیدوالامقام جهان اسلام وکشورعزیزایران وبخصوص استان کرمان وتمامی شهدای حادثه جانسوزهواپیمای کشوراکراین که باعث این حادثه آمریکایی تروریست بودکه ازشهادت آن سرداردلاور وباشهامت وباشجاعت ووفاداربه نظام مقدس جمهوری اسلامی وشاگ
بیمه حوادث انفرادی : دفترچه ای نوع یک(مشاغل کم خطر طبقات 3.2.1) و نوع دوم برای (مشاغل پرخطر4و5)


اهداف و مزایا
این
بیمه نامه مشابه حوادث انفرادی است اما 5 طبقه شغلی در طرحهای مختلف خلاصه
شده و صدور آن با تکمیل و مهر و امضا دفترچه به سرعت و خارج از تشریفات
اداری صورت می پذیرد. شرایط و حق بیمه این بیمه نامه به شرح ذیل می باشد.


تعهدات و خسارات تحت پوشش
تعهدات بیمه نامه طرح/ الف
فوت در اثر حادثه : 100.000.000 ریال
نقص عضو و از کارافتادگی : 100.000.000 ریال
هزینه پز
بیمه حوادث انفرادی : دفترچه ای نوع یک(مشاغل کم خطر طبقات 3.2.1) و نوع دوم برای (مشاغل پرخطر4و5)

اهداف و مزایا
این
بیمه نامه مشابه حوادث انفرادی است اما 5 طبقه شغلی در طرحهای مختلف خلاصه
شده و صدور آن با تکمیل و مهر و امضا دفترچه به سرعت و خارج از تشریفات
اداری صورت می پذیرد. شرایط و حق بیمه این بیمه نامه به شرح ذیل می باشد.


تعهدات و خسارات تحت پوشش
تعهدات بیمه نامه طرح/ الف
فوت در اثر حادثه : 100.000.000 ریال
نقص عضو و از کارافتادگی : 100.000.000 ریال
هزینه پز
پیمان صابریان رئیس سازمان اورژانس تهران در گفت‌وگو با فارس، از وقوع آتش‌سوزی در انبار ابزار و یراق در میدان حسن آباد تهران خبر داد. وی افزود: 3 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده است. صابریان گفت: تاکنون گزارشی در خصوص مصدومیت افراد در این حادثه گزارش نشده است.
منبع : جامعه خبری تحلیلی الف | " جذاب ترین " نقشی در تولید محتوای این مطلب ندارد، مطلب منتشر شده با ذکر منبع می باشد.
در حادثه‌ی تروریستی نیوزلند آن‌هایی که به خواب ابدی فرو‌رفتند جهانی را بیدار کردند. جهانی که گمان می‌کرد هر چه حاشیه دارد عقده‌ی حاشیه‌نشینان مهاجر و مسلمان است. اما کور خوانده بود ما همه فرزندان قابیل بودیم. این ژن بد دیگر پیش خودش نمی‌گوید چون نژاد، رنگ، تبار و دینم فلان است، پس آدم نمی‌کشم، از قضا چون نژاد، رنگ، تبار و دین دیگری فلان است او را می‌کشد. دنیا بعد از این حادثه تکان خورد، ما نیز تکان خوردیم، تکان دو کان که بر تیر چراغ برق
انسان‌ از آغاز پیدایش‌ جوامع‌ انسانی‌، در جستجوی‌ غریزی‌ به‌ دنبال‌ تأمینهای‌ جسمی‌، اقتصادی‌، اجتماعی‌ وسیاسی‌ بوده‌ است‌. باتوجه‌ به‌ همین‌ نیاز بوده‌ که‌ شرکتهای‌ بیمه‌
با ارائه‌ طرحهای‌ متفاوت‌ و ابتکاری‌ متناسب‌ با نیازهای ‌جوامع‌ انسانی‌
درپی‌ تأمین‌ و تسهیل‌ این‌ غریزه‌ ثبات‌ مالی‌ و اقتصادی‌ برآمدند تا در
زمان‌ بروز حادثه‌ ناگوار، شیرازه ‌اقتصاد خانواده‌ ها از هم‌ نپاشد و
افراد وابسته‌ به‌ شخص‌ مت
بیمه حوادث انفرادی : دفترچه ای نوع یک(مشاغل کم خطر طبقات 3.2.1) و نوع دوم برای (مشاغل پرخطر4و5)

اهداف و مزایا
این
بیمه نامه مشابه حوادث انفرادی است اما 5 طبقه شغلی در طرحهای مختلف خلاصه
شده و صدور آن با تکمیل و مهر و امضا دفترچه به سرعت و خارج از تشریفات
اداری صورت می پذیرد. شرایط و حق بیمه این بیمه نامه به شرح ذیل می باشد.


تعهدات و خسارات تحت پوشش
تعهدات بیمه نامه طرح/ الف
فوت در اثر حادثه : 100.000.000 ریال
نقص عضو و از کارافتادگی : 100.000.000 ریال
هزینه پز
برخورد قطار باری با گله شتر در بلاک گل زرد _سیریز 
مدیر پایانه بین المللی راه آهن زرند  با اشاره به اینکه این حادثه جمعه شب مورخ ۹۸/۰۳/۱۰ حوالی ساعت۲۱ اتفاق افتاد گفت: علت اصلی وقوع این حادثه بی‌احتیاطی ساربان و عدم توجه به حریم رآه اهن است.
مهندس منصوری در ادامه بیان نمود : لوکوموتیوران به دلیل حرکت در قوس و تاریکی شب از دید کافی از مسیر دورتر برخوردار نبود، اما به محض نزدیک شدن به محل وقوع حادثه و مشاهده شتر‌ها ترمز می‌ نماید.
مهندس منصور
خبر درگذشت جمعی از هموطنان  در حادثه تلخ  و ناگوار سقوط
هواپیمای مسافربری تهران- کی‌یف، موجب تاثر و تالم فراوان شد. 
این ضایعه را خدمت ملت شریف ایران تسلیت عرض می‎نمائیم.
و از پروردگار متعال برای جان باختگان این حادثه علو درجات و
برای بازماندگان، صبر و شکیبایی مسئلت داریم».
«حماسه گوهرشاد» با محوریت بیانات منتشرنشده رهبر انقلاب. در مشهد، منتشر شد/این خیلی مایه تأسف است که حادثه مسجد گوهرشاد با این عظمت و با این اهمیت هیچ انعکاسی در تاریخ ما، در ادبیات ما، در کتابهای رمان ما نداشته باشد.رهبر انقلاب: یک مسئله که به نظر من دایره اش خیلی وسیعتر و مهمتر از حادثه مسجد گوهرشاد است، خود اصل مسئله حجاب است. «حجاب ممنوع» یک موضوع خیلی مهمی است/ شخصیتهای فرهنگی زمان رضاشاه، مثلا علی اصغر حکمت، در قضیه کشف حجاب نقش استعما
دانلود فیلم مرد حادثه آفرین | Accident Man
ژانر : اکشن، جنایی، هیجان انگیزانتشار : 2018زبان : دوبله فارسیمدت زمان : 01:45:29کیفیت : بلوری BluRay
امتیاز : 6.2 از 10خلاصه داستان : مایک فالون، یک قاتل سرسخت است که روش‌های متفاوتی در مقابله با پلیس دارد، به همین دلیل مشتریانش او را تحسین میکنند. اما زمانی که یکی از دوستانش به سالن زیرزمینی لندن کشیده میشود و توسط خدمه کشته میشود، او مجبور می‌شود قید آسایش خودش را بزند تا انتقام بگیرد…
نسخه دوبله فارسی سانسور شده

✅  تربیت فرزند 
#حجت_الاسلام_قرائتی 
  ‼️ یک حادثه عجیب‏
  ✍ امام صادق علیه السلام فرمودند:
 رسول خدا صلى الله علیه وآله نماز ظهر را با مردم به جماعت خواند ولى بر خلاف معمول، دو رکعت آخر نماز را با شتاب تمام کرد. 
بعد از نماز مردم از آن حضرت پرسیدند آیا حادثه ‏اى رخ داد که شما نماز را اینگونه (با شتاب) تمام کردید؟
 فرمود: «أما سَمعتم صُراخ الصّبى»
 «آیا شما صداى گریه کودک را نشنیدید؟» (فروع کافى،ج‏6،ص‏48)
کتاب گناه شناسی، محسن قرائتی
حادثه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی و از دست رفتن تنی چند از هموطنان و اتباع چند کشور حاضر در آن پرواز در این سانحه بر اندوه این روزهای مردم مؤمن افزود. این ضایعه اندوه‌بار را بر خانواده‌های داغدار آن عزیزان و عموم مردم عزیز تسلیت عرض کرده، خلد برین را برای ایشان آرزو داریم.
پیوند توییت
ادامه مطلب
 
 
در جریان فاجعه چرنوبیل یک اپراتور یک دکمه را فشار نداد و از فاجعه جهانی جلوگیری کرد هر چند عواقب حادثه و انفجار راکتور چرنوبیل هنوز هم بر جان مردم و آن جغرافیا نشسته. ( متاسفانه اسم اپراتور را به خاطر ندارم)
در حادثه سقوط هواپیما چه کسی پشت دکمه های پدافند سپاه نشسته بود؟و آن لحظه که هواپیما اوج می گرفت به چه فکر می کرد؟
 
 
سروده حادثه های بد!چشم انداز دلگیری ست دریاواین روزهای سیاهچرا که  تو نیستیتا پریان دریاییاز رخصت آفتابتسونای لبخند گیرندو ماهیان بی واهمه صیادانبه نظاره آیند*****قایقها اماعروسکانی پلشتندبا تورهای آویزانتنابهای ریختهچون تاولی بریدهبر لبان خشک ساحل*****مرغان طوفاناز آزادی پرواز در هراسندنهنگان از تماشای آسماندر عجبمکه هرآن حادثه های بد و بدترتکرار می شوندماهشهر ع-بهار
 
 
نقد مستند «ترور سرچشمه» اثر محمدحسین مهدویان؛
مستند "ترور سرچشمه" به کارگردانی محمدحسین مهدویان بازخوانی مهمی از حادثه ترور شهیدبهشتی و شخصیت‌های برجسته حزب جمهوری اسلامی است که زمینه‌ها و حواشی آن با تصاویر آرشیوی مربوط به حادثه انفجار شروع می‌شود.
وقتی سال ۹۴ و در جشنواره سی‌وچهارم فجر از فیلم اولش با نام «ایستاده در غبار» رونمایی شد، سبک منحصربفرد و روایت دلنشین فیلم، عموم صاحبنظران را نسبت به ظهور یک استعداد ویژه در سینمای ایران خ
1- همدلی یعنی چه؟
همدلی یعنی اینکه خود را به‌جای فرد حادثه دیده بگذاریم و احساس و شرایط او را درک کنیم.
 
2- همیاری یعنی چه؟
همیاری یعنی پس از درک احساس فرد حادثه دیده به کمک او بشتابیم.
 
3- به نظر شما آیا همدلی فقط مربوط به حوادث بزرگ است؟
خیر. ما باید در حوادث کوچک هم با دیگران همدلی کنیم.
ادامه مطلب
چیزی که دنیای بزرگسالی به من آموخته است " اتفاقی بودن " است. جادویی در کار نیست، هیچ دلیل پیچیده‌ای پشتش نیست، اتفاق‌ها مثل تاس می‌افتند و در دایره‌ی زندگی تقسیم می‌شوند. 
یادم هست یک‌بار احسان علیخانی یک مرد " از مرگ برگشته " را آورده بود. مرد جمله‌ای گفت که به شدت با آن مخالف بودم. وقتی از او پرسیدند هرگز نگفتی چرا من ؟ گفت زندگی مثل یک صفحه‌ی بازی است، کسی تاس‌ها را می‌ریزد و طبیعی است بعضی‌ها خوب و بعضی بد می‌آورند. آن‌زمان خیلی با حر
 
چرا بیمه زندگی سرمد؟
 
تعهدات و پوشش های بیمه عمر وسرمایه گذاریشرکت بیمه سرمد با کمک گرفتن از کارشناسان با تجربه بیمه محصولی کامل تر از بیمه های زندگی متداول در بازار ارائه نمود که شامل هفت پوشش بیمه ای می باشد1- پوشش فوت به هر علت تا سقف 5.000.000.000 ریال از لحظه صدور بیمه نامه.2- پوشش فوت در اثر حادثه پرداخت تا 3 برابر سرمایه فوت به هر علت هز لحظه صدور بیمه نامه3- پوشش نقص عضو و از کار افتادگی دائم کامل و جزئی ناشی از حادثه تا سقف (2.000.000.000ریال).4- پوش
 
به گفته وی نیروهای امداد و اورژانس در محل حضور دارند و در حال خارج کردن کشته شدگان این حادثه از داخل اتوبوس هستند.
 
به گزارش اسپوتنیک، سخنگوی اورژانس منطقه یاروسلاول، امروز شنبه، اعلام کرد، که در اثر برخورد یکدستگاه اتوبوس با یک کامیون در این منطقه 9 نفر کشته و 21 تن نیز مصدوم شدند.
به گفته وی نیروهای امداد و اورژانس در محل حضور دارند و در حال خارج کردن کشته شدگان این حادثه از داخل اتوبوس هستند.
خب عنوان ارامش قبل طوفانه دلیلشم اینه هنوز از شدت و سختی ازمون آگاه نیستیم و فعلا شاید سرسری بگیریم اما خب میدونیم ازمون سختی هستش و تلاش زیادی میخواد
میدونی همیشه تا نزدیک طوفان نشه و اون استرس اماده بودنه سراغت نیاد نمیتونی به عمق اون حادثه پی ببری و اون لحاظ وقوع حادثه تو میفهمی که کجاهای کارو کم گذاشتی و کجاهارو الکی براس وقت گذاشتی
تو این راه خب من کم کم دارم درس خوندم رو روال میکنم اما ١٠٠ درصد از خودم راضی نیستم چون از یک درصد انرژی خ
⚠️❗️پرداخت به موقع اقساط بیمه زندگی و تأمین آتیه خود را همواره در اولویت قرار داده و بر کلیه امور زندگی ترجیح دهید❗️
مطابق قوانین جاری بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، در صورت تأخیر بیش از ۳۰ روز در پرداخت قسط حق بیمه از تاریخ سررسید
❗️۱- کلیه پوششهای فوت ، حادثه ، نقص عضو ، از کار افتادگی ، بیماریهای خاص ، هزینه های پزشکی حادثه ، تکمیل درمان و آتش سوزی منزل مسکونی متوقف میگردد
❗️۲- در صورت تاخیر در پرداخت اقساط ، سود شما ثابت مانده و عد
 
1- همدلی یعنی چه؟
همدلی یعنی اینکه خود را به‌جای فرد حادثه دیده بگذاریم و احساس و شرایط او را درک کنیم.
 
2- همیاری یعنی چه؟
همیاری یعنی پس از درک احساس فرد حادثه دیده به کمک او بشتابیم.
 
3- به نظر شما آیا همدلی فقط مربوط به حوادث بزرگ است؟
خیر. ما باید در حوادث کوچک هم با دیگران همدلی کنیم.
ادامه مطلب
ابعاد تاریخی ـ تحلیلی قیام عاشورا
در این مقاله سخن از ضرورت‏‌ها و بایدهای مطالعاتی قیام امام حسین( ع)
است; و این که بنا بر کدام بینش‏‌ها و روش‏‌‌های پژوهشی‌ای باید قیام امام(
ع) را بررسی نمود ؟ بر این اساس، نخست دو دیدگاه الهی( مابعدالطبیعی )، و
انسانی- تاریخی از یکدیگر تفکیک و ملاحظات مربوط به هریک به اختصار بررسی
شده است.درباره‏ی قیام عاشورا سخنان بسیاری گفته و نوشته شده است.به
راستی علت و رمز این همه پیچیدگی چیست؟ آیا علت «اختلافات
اسباب نماز آیات
۱- اسباب شرعی وجوب نماز آیات عبارت است از: کسوف خورشید و خسوف ماه، اگرچه مقدار کمی از آن‌ها گرفته شود؛ زلزله و هر حادثه غیرعادی که باعث ترس بیشتر مردم شود، مانند بادهای سیاه یا سرخ و یا زرد که غیرعادی باشند؛ تاریکی شدید، فرو رفتن زمین و ریختن کوه، صیحه آسمانی و آتشی که گاهی در آسمان ظاهر می شود.در غیر از کسوف و خسوف و زلزله، باید آن حادثه موجب ترس و وحشت بیشتر مردم شود، و حادثه ای که ترس آور نباشد، و یا موجب ترس و وحشت افراد ناد
⁉️چرا پس انداز کنیم؟ چرا به جای خوشگذرانی در امروز باید به فکر فرداها باشیم؟1 – حادثه خبر نمی کندانسان از پوست، گوشت، استخوان، خون و اندکی احساسات تشکیل شده و از قدیم به حق گفته اند که حادثه هیچ وقت خبر نمی کند.با هزینه ای سرسام آور بخش بهداشت و در مان که این روز ها سر به فلک می کشد و بیمه هایی که به گفته بسیاری از صاحب نظران جنبه تزئینی دارند اگر پس انداز نداشته باشیم کلاهمان پس معرکه خواهد بود.2 – مرگبه این فکر کرده‌اید که اگر خدای ناکرده ر
همه ما بارها این جمله
کلیشه ای را در تبلیغات تلویزیونی و غیره شنیده ایم: " حادثه خبر
نمیکند". اما آیا براستی آن را باور داریم؟ اکثرا خیر... تا وقتی واقعا
اتفاقی در زندگی ما حادث نشود به باور عمیق از این جمله نمیرسیم و متاسفانه آنگاه
نیز بسیار دیر شده است.
هر ساله بیش از 30 هزار
نفر فقط در حوادث جان خود را از دست میدهند و دو تا سه برابر این مقداره م در اثر
حوادث دچار نقص عضو یا از کار افتادگی میشوند حال اگر این افراد مسئول خانوار
باشند چه خواهد شد؟
ا
⁉️چرا پس انداز کنیم؟ چرا به جای خوشگذرانی در امروز باید به فکر فرداها باشیم؟1 – حادثه خبر نمی کندانسان از پوست، گوشت، استخوان، خون و اندکی احساسات تشکیل شده و از قدیم به حق گفته اند که حادثه هیچ وقت خبر نمی کند.با هزینه ای سرسام آور بخش بهداشت و در مان که این روز ها سر به فلک می کشد و بیمه هایی که به گفته بسیاری از صاحب نظران جنبه تزئینی دارند اگر پس انداز نداشته باشیم کلاهمان پس معرکه خواهد بود.2 – مرگبه این فکر کرده‌اید که اگر خدای ناکرده ر
این همه بحران پس کو مدیرت بحران ،؟؟؟؟ تنها کاری که من تا همین العان از مدیرت بحران دیدم یک پیامک ۱.۵ می اونم فقط احتیاط واقا شرمنده تمام مردم عزیز شیرازم که کاری جز این از دستم بر نمی اید شرمنده
تفاوت بین نگاه 
و 
ولی این مطالب بالایی مطالب اولیه و قضاوت سریع و نا عادلانه من بود وقتی رفتم و خود صحنه حادثه را به چشم دیدم بسیار متعجب گشتم چرا که با صحنه ای مواج شدم که از دیروز هشدار فراوان داده و امروز مائموری را ندیدم که در محل حادثه حضور نداشته
به نوشته پایگاه اینترنتی شبکه «اسکای نیوز»، جانسون گفت، تأیید دخالت خطای انسانی در حادثه برخورد موشک پدافند هوایی ایران به هواپیمای اوکراینی «گام نخست مهمی» در راستای تحقیقات در این زمینه است.
وی همچنین خواستار انجام تحقیقی مستقل و بین‌المللی در باره این حادثه و بازگرداندن پیکر افراد جان‌باخته به کشورهایشان شد.
جانسون گفت: «اوقات بسیاردریافت سختی برای تمامی خانواده‌های کسانی است که عزیزانشان را به این شکل مصیبت‌بار از دست داده‌اند.
 
کارفرمایان چه مسائل ایمنی را باید رعایت کنند تا در زمان وقوع حادثه مقصر شناخته نشوند؟
 
کارفرمایان و مسئولان کلیه واحدهای موضوع ماده 85 این قانون مکلفند بر اساس مصوبات شورای عالی حفاظت فنی برای تامین حفاظت و سلامت و بهداشت کارگران در محیط کار ، وسایل و امکانات لازم را تهیه و در اختیار آنان قرار داده و چگونگی کاربرد وسایل فوق الذکر را به آنان بیاموزند و در خصوص رعایت مقررات حفاظتی و بهداشتی نظارت نمایند . افراد مذکور نیز ملزم به استفاده و ن
1. داشتن یک بسته حمایتی کامل هم زمان (پس انداز مالی مطمئن + پوشش های بیمه ای در مقابل حوادث و بیماری های خاص)اختصاص دو نوع سود به پس انداز شما1- سود تضمینی2سال اول 16 درصد2سال دوم 13 درصدسال پنجم به بعد 10 درصد
2-سود مشارکت در منافعاین سود در آخر هر سال  محاسبه شده و علاوه بر سود تضمینی به پس انداز شما تعلق خواهد گرفت
پرداخت : غرامت فوت طبیعی - غرامت فوت بر اثر حادثه - غرامت نقص عضو بر اثر حادثه - غرامت هزینه های پزشکی بر اثر حادثه - غرامت از کارافتادگی ب
روزهای عجیبی است. انگار که یک مسیر بی بازگشت آغاز شده است. انگار که دیگر هیچ چیز مثل سابق نخواهد شد. بعد از شهادت حاج قاسم، در حال التیام و التجاء بودیم که حادثه ی تلخ دیگری رسید. آن جمعِ غریبانه که رفتند و کسی هیچ نگفت! عاشقانه زیر تابوت را گرفته بودند که در ازدحام شهر جان دادند و کسی دم بر نیاورد و در مظلومیت محض به خاک شدند. سکوت پیشه کردیم تا مصیبت دو نشود، نقصان مایه و شماتت همسایه! در بهت این بودیم که آن حادثه ی تلخ تر رسید. طوری نفس را در سین
حال هیچ کس خوب نیستنه حال ایران مانه حال دنیای مانرگسی های سفید و طلاییدر دست کودکان گلفروش پژمرده شدنداز بس مردم این روزها فقیرندو حادثه اخطار نمی کندو حادثه بی خبر از راه می رسدهنوز خون سردار بر زمین ماندهکه هواپیمایی با آن همه مایوساز وطنفرش زمین می شودهیچ کس زنده نماندخوشا به حالشانکه رفتند و زخم های بیشتر عزابشان نمی دهدمن هم هنوز عاشقمو از درخت و گل و بچه های وطنمی نویسمعکس می گیرمو تا آنجا که بتوانمزندگی را فریاد می زنمماهشهر ع-بهار
از خوبای انیمه که باید ببینید!
ساترو فوجینوما، درگیر ترسش از ابراز خودشه. اما یه توانایی غیر عادی داره که مجبورش می کنه تو زمان به عقب بره و آنقدر حوادث رو عوض کنه که از اتفاقات بد یا مردن آدما جلوگیری بشه. روزی درگیره حادثه ای میشه که در این حادثه اون قاتل به نظر میاد. در تلاش برای نجات دادن قربانی خودش رو به گذشته بر میگردونه و متوجه میشه که یه دانش آموز تو یه مدرسه ی ابتداییه و زمان یک ماه قبل از اونه که همکلاسیش کایو هینادزوکی گم بشه. حالا وظ
پوشش تکمیلی نقص عضو و ازکارافتادگی دائم (کلی و جزئی) بیمه‌شده ناشی از حادثه:
در این پوشش بیمه‌گر متعهد است در صورت وقوع نقص عضو و ازکارافتادگی دائم
(کلی و جزئی) بیمه شده مطابق تعریف نقص عضو در آیین نامه شماره 84 شورای
عالی بیمه، که عبارت است از قطع، تغییر شکل و یا از دست دادن توانایی
انجام کار عضوی از اعضای بدن که ناشی از حادثه بوده و وضعیتی دائم و قطعی
داشته و مورد تایید پزشک معتمد بیمه‌گر باشد، سرمایه مورد تعهد در سال وقوع
نقص عضو و ازکار
تخلفات حادثه‌ساز رانندگی گاه مال و گاه جان آدمی را می گیرند و با هیچ راهی جبران نمی شوند. فکر می کنید در صورت ضرر مالی، چه قدر می توانید از بیمه شخص ثالث استفاده کنید، به اندازه کل قیمت خودرو؟ حتی اگر این طور هم باشد، ضرر جانی را چه طور می توانید جبران کنید، آیا می توانید مرگ را به زندگی تبدیل کنید و جان آسیب دیدگان تخلفات حادثه‌ساز را نجات بدهید؟ مسلما خیر. اگر قبول کنیم که هر راننده قبل از یاد گرفتن اصول و قوانین رانندگی باید هنر خوب رانندگ
سلفی های حادثه آوری که منجر به مرگ شده اند (عکس)
مجموعه : اخبار حوادث
سلفی های حادثه آوری که منجر به مرگ شده اند (عکس)
با عکس های سلفی آشنا میشویم که واقعا درد آور است و میتوان گفت سلفی هم همیشه نمیتواند خوبی باشد در ادامه با سلفی های حادثه آوری که منجر به مرگ شده اند سایت تالاب را دنبال کنید.
 
این روزها تب گرفتن عکس های سلفی در میان مردم جهان بسیار بالا رفته است به گونه ای که در برخی از مواقع دست به کارهای خطرناک نیز زده می شود. عکسهای سلفی بیش
نیروهای امنیتی کشور آفریقایی مراکش، یک جوان ۲۲ ساله این کشوز را به اتهام اهانت به مسجد و بی‌حرمتی به ساحت مقدس قرآن کریم، دستگیر کردند.
به گزارش شریعت نیوز به نقل از  ایکنا؛ به نقل از «chouftv»، این جوان مراکشی، سه‌شنبه شب (دوم مهرماه) به اتهام هتک حرمت یکی از مساجد ویژه بانوان در شهر «ابن سلیمان» به وسیله نیروهای امنیتی این کشور بازداشت شد.
به گفته منابع امنیتی، این شخص بدون هیچ دلیل مشخصی و در حالت مستی به مسجد محله «حسنی» شهر ابن سلیمان حمل
مدیریت بیمه‌های اتومبیل شرکت بیمه کوثر در حال حاضر سه نوع خدمت را در قالب سه بیمه «شخص ثالث، بدنه و حوادث راننده» ارائه می‌دهد که به شرح زیر است:
1. بیمه نامه شخص ثالث
در این بیمـه نامه کلیه دارندگان وسـایل نقلیه موتـوری زمینی اعم از اشخـاص حقیقـی«دارندگان اتومبیل های شخصی» یا حقـوقی « اتومبیل های متعلق به شرکت ها ، ادارات دولتی و ...» مسئول جبران خسـارات جانی و مالی هستند که بر اثر حـوادث وسیله نقلیه یا محمولات آنهـا به اشخاص ثالث وارد می گ
 
  بیش از بیست و چهار است که به حادثه ی سحرگاه روز سیزدهم فکر می کنم . به حادثه ای که تیتر اول بسیاری از خبرگزاری ها شد. حادثه ی ترور سردار سلیمانی، فرمانده نیروی قدس . به طیف های مختلفی از مردم فکر می کنم که در برابر حادثه واکنش های متفاوتی داشتند. گاه شادی و گاهی غم و تاثر. و فضای مجازی و غیرمجازی پر شده است از سخنانی که وقتی به موقع عمل برسد می تواند صد و هشتاد درجه چرخش داشته باشد . به تبریک و تسلیت ها فکر می کنم. به برنامه های صدا و سیما که انگا
موجودی خبری پلیس نوشت: زمانه یک و ۱۷ دقیقه بامداد روز پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه سال جاری مأموران نماینده هدایت و رانندگی از سرگذشت یک خودروی پورشه با چند خودرو در خیابان "مفید" شهر اصفهان مطلع و موقت به سرود بررسی صحنه تو محل حاضر شدند. در این حادثه خودروی پورشه با یک سواری پراید تلاقی کرده بود که راننده خودروی پراید براثر شدت جراحات وارده پس از احاله به بیمارستان جان خود را از مشت عدالت. راننده خودروی پورشه تو امتداد پس از اصابت با یک خودروی
بیمه عمر قراردادی بلندمدت است که در این مدت بیمه‌گزار باید حق بیمه بپردازد و در قبال آن از پوشش‌ها و سود این بیمه بهره‌مند می‌شود. بیمه‌گزار می‌تواند در طول مدت قرارداد خود از پوشش‌هایی مثل فوت بر اثر حادثه، امراض خاص، نقص عضو و ازکارافتادگی ناشی از حادثه و... در صورت نیاز استفاده کند. همچنین در طول مدت قرارداد خود از سود تضمینی و سود حاصل از مشارکت این بیمه نیز بهره‌مند خواهد شد. در پایان قرارداد اندوخته بیمه‌گزار که شامل حق بیمه‌های پ
پوشش های بیمه ای بیمه عمر پاسارگاد
 
بیمه عمر و تامین آتیه دارای یک پوشش اصلی و چهار پوشش اختیاری می باشد پوشش اصلی قرارداد پوشش فوت به هر علت می باشد که تا سقف 250 میلیون تومان بیمه شده در قبال خطر فوت تحت پوشش قرار میگیرد
پوشش های تکمیلی ( به انتخاب مشتری) :
 
1 پوشش حوادث ( از 12 سالگی تا 70 سالگی )
شاید به جرات بتوان گفت بهترین وکاربردی ترین پوشش در بین پوشش های تکمیلی پوشش حواث شخصی می باشد در واقع به هر اتفاق نا گهانی که منشاء خارجی داشته باشد و ق
موسوی خبر داد؛
سفرهیئت کانادایی به ایران برای رسیدگی به امورقربانیان سانحه هوایی
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: طبق هماهنگی انجام شده بین وزارت امور خارجه‌های ایران و کانادا، یک هیئت ۱۰ نفره کانادایی برای رسیدگی به امور قربانیان کانادایی عازم ایران هستند.
به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص آخرین تحولات مربوط به رسیدگی به سانحه هوایی اخیر اظهار داشت: طبق هماهنگی انجام شده بین وزارت امور خارجه‌های
امروز در کرمان مردم حادثه نیافریده‌ند؛ حماسه آفریدند. آن قدر گرد شمع سید شهیدان مقاومت گشتند که دست آخر پروانه‌وار به آتش زدند! این کم چیزی‌ست؟!اصلا این میان قصد ندارم خطاها و کم‌بودها را نادیده بگیرم. اما عظمت این عشق و شور مملو از شعور نمی‌گذارد که فعلا نگاهم را از بزرگی‌ش بردارم و به ضعف‌ها و خطاها معطوف شوم.این ملتی که هنوز جنگی نشده و هنگامه بلایی نیامده و این طور عاشقانه و عمیق و این گونه سوخته دل و بال و پر باز چنان به آتش عشق شهیدش
مرگ من حادثه ای بود که از ساختمان
به زمین تو فرود آمدم و رنگ شدم
ایستادم وسط رابطه ای نامربوط
تو که آرام شدی من به درک جنگ شدم
ارتفاع و سرم و تیرچه تاثیر نداشت
کوچت از کوچه ی ما حس سفر داد به من
رفتی و ، آمدم و ، حادثه ای بود فقط
بر خلاف همه اینبار خبر داد به من
 
«ناصر تهمک»
یکی از پوشش‌ های اختیاری بیمه عمر سامان از کار افتادگی دائمی است. به‌موجب این پوشش بیمه‌ گذاری که بر اثر حادثه دچار از کار افتادگی دائم شود، تا پایان مهلت قرارداد از پرداخت الباقی حق بیمه معاف است. بیمه عمر البرز علاوه بر معافیت پرداخت حق بیمه، به بیمه‌ گذار خود مستمری هم بابت از کار افتادگی پرداخت می‌ کند تا در صورت از کار افتادگی مشکل مالی برای بیمه‌ گذار حادثه دیده پیش نیاید.
مکانیزم نعوظنعوظ صبحگاهینعوظ در هنگام بیدار شدن از خواب , تجربه ایست که تمام مردان دارا هستند . این حادثه برای خانم ها نیز می افتد و در هنگام صبح ارتقا حجم و محکم شدن کلیتوریس فیس میدهد . علت ظریف این که چرا این سفتی آلت در صبح واقعه می افتد تا کنون معین نشده است . اما مهم‌ترین تئوری در این باره اینست که فشار مثانه بجهت تجمع ادرار منجر فعال شدن سیستم عصبی نعوظ در نخاع می شود . این تحریک عصبی نخاعی سبب ساز محکم شدن و بزرگ شدن آلت فارغ از شهوت در شخ
شرایط و تعهدات بیمه زائران حج تمتع ۱۳۹۸
به گزارش ایران حج، شرایط و تعهدات بیمه عمر، حوادث و درمان زائران حج تمتع به شرح ذیل جهت بهره برداری اعلام میگردد:
۱- در صورت فوت به هر علت هر یک از بیمه شدگان پرداخت غرامت به مبلغ ۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰ریال
۲- در صورت فوت بیمه شدگان در اثر حادثه پرداخت غرامت به مبلغ ۲٫۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
۳- بدیهی است در صورت فوت بر اثر حادثه هر یک از بیمه شدگان در طول مدت قرارداد میزان غرامت فوت ۳٫۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال می باشد.
۴- در صورت بروز
می‌گویند پسری در خانه خیلی شلوغ‌کاری کرده بود.همه‌ی اوضاع را به هم ریخته بود.وقتی پدر وارد شد، مادر شکایت او را به پدرش کرد پدر که خستگی و ناراحتی بیرون را هم داشت، شلاق را برداشت.پسر دید امروز اوضاع خیلی بی‌ریخت است، همه‌ی درها هم بسته است.وقتی پدر شلاق را بالا برد، پسر دید کجا فرار کند؟ راه فراری ندارد!.خودش را به سینه‌ی پدر چسباند..شلاق هم در دست پدر شل شد و افتاد.شما هم هر وقت دیدید اوضاع بی‌ریخت است به سوی خدا فرار کنید. ففِرُّوا إلی
نیروهای امدادی این شهرستان در سریع‌ترین زمان در محل حادثه حضور پیدا کردند و به مداوای این فرد پرداختند.گفتنی است در پی این برخورد مشکلی برای این قطار و مسافران آن ایجاد نشده است.
 
 
رضا آذری فرماندار جاجرم با اشاره به برخورد قطار تهران به مشهد با یک خانم اظهار کرد: قطار ۳۷۱ تهران به مشهد ساعتی قبل در ایستگاه شهرستان جاجرم با یک خانم حاضر در این ایستگاه برخورد کرد.
فرماندار جاجرم وضعیت این خانم را مساعد توصیف کرد و افزود: این مسافر که در ایست

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

هیچی