نتایج جستجو برای عبارت :

ارزشمند ترین منبع دنیا دیگر نفت نیست، بلکه داده‌ است

اکونومیست: ارزشمند ترین منبع دنیا دیگر نفت نیست، بلکه داده‌ است
هفته نامه اقتصادی اکونومیست انگلیس در گزارشی در باره ارزشمندترین منابع دنیا نوشت: دیگر نفت ارزشمندترین منبع دنیا نیست و بلکه داده (data) مهمترین و ارزشمندترین منابع محسوب می شود.
این هفته نامه نوشت: دردنیای امروز کمپانی های بزرگی مانند گوگل، آمازون، اپل، فیسبوک و مایکروسافت ارزشمند ترین بنگاه‌های اقتصادی هستند. سودهای آنها سرسام ‌آور بوده و در مجموع ۲۵ میلیارد دلار سود خالص
اکونومیست: ارزشمند ترین منبع دنیا دیگر نفت نیست، بلکه داده‌ است
هفته نامه اقتصادی اکونومیست انگلیس در گزارشی در باره ارزشمندترین منابع دنیا نوشت: دیگر نفت ارزشمندترین منبع دنیا نیست و بلکه داده (data) مهمترین و ارزشمندترین منابع محسوب می شود.
این هفته نامه نوشت: دردنیای امروز کمپانی های بزرگی مانند گوگل، آمازون، اپل، فیسبوک و مایکروسافت ارزشمند ترین بنگاه‌های اقتصادی هستند. سودهای آنها سرسام ‌آور بوده و در مجموع ۲۵ میلیارد دلار سود خالص
اکونومیست: ارزشمند ترین منبع دنیا دیگر نفت نیست، بلکه داده‌ است
هفته نامه اقتصادی اکونومیست انگلیس در گزارشی در باره ارزشمندترین منابع دنیا نوشت: دیگر نفت ارزشمندترین منبع دنیا نیست وبلکه داده(data) مهمترین وارزشمندترین منابع محسوب می شود.
این هفته نامه نوشت: دردنیای امروز کمپانی های بزرگی مانند گوگل، آمازون، اپل، فیسبوک و مایکروسافت ارزشمند ترین بنگاه‌های اقتصادی هستند. سودهای آنها سرسام ‌آور بوده و در مجموع ۲۵ میلیارد دلار سود خالص در
هفت برتری امیر المومنین علیه السلام در کلام حضرت پیامبر صلی الله علیه و آله (به روایت اهل تسنن)
حافظ ابی نعیم محدث و عالم بزرگ اهل تسنن روایت کرده است:
حَدَّثَنَا إِبْرَاهِیمُ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ أَبِی حُصَیْنٍ، ثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللهِ الْحَضْرَمِیُّ، ثَنَا خَلَفُ بْنُ خَالِدٍ الْعَبْدِیُّ الْبَصْرِیُّ، ثَنَا بِشْرُ بْنُ إِبْرَاهِیمَ الْأَنْصَارِیُّ، عَنْ ثَوْرِ بْنِ یَزِیدَ، عَنْ خَالِدِ بْنِ مَعْدَانَ، عَنْ مُعَاذِ بْنِ
اعتراف ابن حجر مکی به فضائل امام موسی کاظم علیه السلام
ابن حجر مکی از علمای بزرگ اهل تسنن و دشمنان مکتب اهل بیت علیهم السلام در کتابی که بر ضد شیعه نوشته است می‌نویسد:
موسى الكاظم وهو وارثه علما ومعرفة وكمالا وفضلا سمی الكاظم لكثرة تجاوزه وحلمه وكان معروفا عند أهل العراق بباب قضاء الحوائج عند الله وكان أعبد أهل زمانه وأعلمهم وأسخاهم.
موسی کاظم (علیه السلام) علم و معرفت و فضل و کمال را از پدرش به ارث برد و در اثر عفو و گذشت و بردباری که از خود
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
کتاب پیشرو ترجمه و شرحی ارزشمند از کتاب شریف احتجاج است که بسیاری از صحبت ها و احتجاجات اهل بیت عصمت و طهارت و فرزندانشان را در دل خود جای داده است . 
و نیز گوشه هایی ارزشمند خصوصا پیرامون وقایع بعد از وفات و شهادت پیامبر را بیان کرده است که تا حد زیادی منحصر به فرد است.
 
ادامه مطلب
"کودک را در جایگاهی ارزشمند، بزرگوار و محترم دریابید، گویی او افتخار هم‌گام شدن با خود را به شما داده‌است، هم‌پیمایی با کسی که یک عمر در آرزوی هم صحبت بودن با او بوده‌اید، آن‌قدر ارزشمند و بزرگوار."
به این نقل به مضمون فکر می‌کنم این‌روزها و این‌که چقدر این نگرش با این که فکر کنم کودک مخلوط‌کن بی‌در است و انسان غارنشین در نوع نگاهم به کودکم فرق دارد...
دانستنی؟
آیامیدانید؟ احتمال دارد درسال 6000میلادی علم به حدی پیشرفت كند كه خودرو ها دیگر استفاده نشوند و انسان توسط موج برروی زمین باسرعت بالا حركت كند!!!!!!!!!!
آیامیدانید؟ ترانزیستور قطعه ای الكترونیكی است كه توسط این قطعه انقلابی درجهان ایجادشد وباعث بوجود آمدن عصر اطلاعات وارتباطات شد.تمام وسایل الكترونیكی ارتباطی برای ایجاد ودریافت امواج ازاین قطعه استفاده میكنند.
آیامیدانید؟اگر از زمین فراتر وبسیار زیاد دور شویم  آسمان ها را به صورت
امام حسن علیه السلام شبیه‌ترین مردم به رسول خدا صلی الله علیه و آله
شیخ مفید رضوان الله علیه روایت کرده است که امام صادق علیه السلام فرمودند:
كانَ الحَسَنُ أشبَهَ النّاسِ بِرَسولِ اللّه ِ خَلقا و سُؤدُدا و هَدیا.
امام حسن علیه السلام در خلقت و سیرت و شرافت شبیه ترین مردم به رسول خدا بود.
الارشاد، تالیف شیخ مفید، جلد ۲، صفحه ۵، چاپ موسسه آل البیت لاحیاء التراث
نقشه ساخت منبع کویل دار
در زیر نقشه Azbuilt ساخت منبع کویل دار مربوط به یکی از سفارشات شرکت ناب زیست برای متخصصان فنی این صنعت قرار داده میشود.
دقت شود منبع کویلی زیر یک منبع کویل دار 4000 لیتری صنعتی می باشد.
که از دو کویل 91 فوت مربعی بری گرمایش سیال درون مخزن استفاده شده است.
هم چنین برای هر مخزن یک دریچه منهول به قطر 50 در نظر گرفته شده است.
نهی از اعتماد بیجا حتی به نزدیک‌ترین افراد
ثقة الاسلام کلینی و ابن شعبه حرانی رضوان الله علیهما روایت کرده‌اند:
محمد بن یحیى، عن أحمد بن محمد، عن علی بن إسماعیل، عن عبد الله بن واصل، عن عبد الله بن سنان قال: قال أبو عبد الله علیه السلام: لا تثق بأخیك كل الثقة فإن صرعة الاسترسال لن تستقال.
امام صادق علیه السلام فرمودند: حتی به برادرت اعتماد كامل و تمام (بدون ملاحضه) مكن؛ زیرا زمین خوردن ناشی از اطمینان كردن، قابل جبران نیست.
الکافی، تالیف ثقة
هدف دین، سالم سازی عمل انسان است؛ البته اما این سالم سازی و پاک سازی را از فکر او آغاز می نماید؛ پس کردار سالم انسانی همراه با فکر سالم است که مراد دین است و تحقق کردار از کانال فکر سالم برای دین ارزشمند خواهد بود.
ادامه مطلب
منبع کویل دار
منبع کویل دار از ورق های فولادی با ضخامتی که طبق انجام محاسبات بدست آمده ساخته می شود.برای تولید منبع کویل دار ابتدا از عدسی های مخزن شروع می کنند که به صورت تورسفیکال ساخته می شود یعنی به عبارتی دیگر ورق ها نورد داده می شوند تا به صورت بیضی درآمده و آماده نصب شدن بر روی مخزن شود سپس مخزن با نورد به صورت استوانه ای درآورده می شود و عدسی ها و مخزن استوانه ای به هم جوش داده می شوند تا منبع آماده شود پس از تولید منبع نوبت به تولید و نص
منبع کویل دار
منبع کویل دار از ورق های فولادی با ضخامتی که طبق انجام محاسبات بدست آمده ساخته می شود.برای تولید منبع کویل دار ابتدا از عدسی های مخزن شروع می کنند که به صورت تورسفیکال ساخته می شود یعنی به عبارتی دیگر ورق ها نورد داده می شوند تا به صورت بیضی درآمده و آماده نصب شدن بر روی مخزن شود سپس مخزن با نورد به صورت استوانه ای درآورده می شود و عدسی ها و مخزن استوانه ای به هم جوش داده می شوند تا منبع آماده شود پس از تولید منبع نوبت به تولید و نص
‍  ایردراپ SDChain  ارزشمند
 پاداش: 100 SDA 
لیست شده coinmarketcap
قابل ترید در okex
لینک ربات:
http://t.me/SDATFREEAirdropBOT?start=899305675
مراحل ثبت نام
حل کپچا و عضویت در یکی از گروه ها
فالو توییتر و وارد کردن یوزر توییترتان 
فالو medium و وارد کردن user مدیوم خود
این ایردراپ بسیار ارزشمند و توکن بسیار خوبیه،
 نحو برداشت در ماه june  اعلام میشه 
وصایت امیر المومنین علیه السلام آخرین واجب الهی
ثقة الاسلام کلینی رضوان الله علیه روایت کرده است:
قال عمر بن أذینة: قالوا جمیعا غیر أبی الجارود - وقال أبو جعفر علیه السلام: وكانت الفریضة تنزل بعد الفریضة الأخرى وكانت الولایة آخر الفرائض، فأنزل الله عز وجل " الیوم أكملت لكم دینكم وأتممت علیكم نعمتی " قال أبو جعفر علیه السلام: یقول الله عز وجل: لا انزل علیكم بعد هذه فریضة، قد أكملت لكم الفرائض.
امام باقر علیه السلام فرمودند: واجبات یكى از پس دی
حضرت آیت‌الله شب‌زنده‌دار در جلسه درس خارج فقه با اشاره به دیدارشان با رهبر انقلاب(بعد از صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری) روایتی را از آنچه معظم له درباره  «بیانیه گام دوم انقلاب» گفته بودند نقل کرده است؛
 (حضرت آقا) فرمودند: «من روی این بیانیه خیلی زحمت کشیدم» و فرمودند «من بنای بر این ندارم که اگر چیزی نوشتم یا مطلبی می‌گویم از دیگران درخواست کنم که روی آن کار کنند ولی راجع به این می‌گویم این کار را بکنند…»
دبیرخانه کن
بیسم الله الرحمن الرحیم
دوستان چرا برای همه کارها وقت داریم ولی برای نماز برای روزه برای رسیدین به خدا جاهلی وتنبلی میکنیم؟؟
خدا این همه رزق به ما داده خونه داده لباس داده فرزند صالح داده حالا چرا باید برای نماز جاهلی وکاهبی کنیم؟
شیطان مارو به گناه مبتطلا نمی کنید شیطان مارو به گناه دعوت نیکند وماهم بسیار راحت جواب بله رو بهش میدیم.
حالا خدا امده مهدی عج امده مارو دعوت به نماز وبه راه مستقیم دعوت کرده ما بهش جواب نه گفتیم 
حالا شیطان از مهد
در قالب طرح اکتساب و مستندسازی تجارب رهبران ستاد هلدینگ میدکو و ادامه گام اجرایی پیش مصاحبه، جلسه با دو بزرگ مرد، مدیر و خبره به تمام معنا در حوزه فولاد کشور برگزار شد.
جناب آقای دکتر بهرام سبحانی و جناب آقای مهندس علی پالیزدار که با کوله باری از تجارب ارزشمند حاصل از سال ها مدیریت و هدایت صنایع بزرگ فولادی کشور، اکنون در مجموعه بزرگ، پویا و رو به توسعه میدکو، حضور  داشته و این گنجینه ارزشمند را بی دریغ در اختیار میدکو قرار داده اند.
جلسات پ
فعالیتی ارزشمند از شورای تعالی خانواده
. مدرس: فاطمه رضایی مخترع و پژوهشگر  دارنده مدال طلای مسابقات بین المللی اختراعات سوئیس  دارنده مدال طلای مسابقات بین المللی اختراعات رومانیدارنده مدال طلای مسابقات بین المللی اختراعات کره جنوبی
چگونه خود را ارزشمند کنیم
آموزش غیرحضوری" من ارزشمند " از بسم الله بحث شروع میکند و به دهها راه حل ختم میشود و محتوای سمینار حضوری من ارزشمند با تدریس دکتر شیری است که در ۱۷ فروردین ۹۷ برگزار شده به ۶۰ درس دقیق درباره رسیدن به احساس ارزشمندی و بالا بردن اعتماد به نفس می پردازد و تمرکزش بر نکاتی است که پدر و مادرتان به شما نگفته اند.در این آموزش غیرحضوری سخنرانی دکتر علی صاحبی عضو هیئت علمی موسسه ویلیام گلسر درباره عزت نفس و احساس ارزشمندی که د
یکی از مشهورترین فرش های دستباف ایرانی ، فرش ابریشم قم است. فرش ابریشم قم از جمله فرش هایی است که بازار آن محدود به داخل ایران نیست بلکه در سراسا مشتریان خاص خود را دارد. یکی از مهمترین ویژگی های فرش ابریشم استان قم این است که به اندازه ای زیبا و طبیعی بافته می شود که در نگاه اول چنین به نظر مر دنیی رسد که یک تابلو نقاشی است. از حدود یک قرن پیش بود که به تدریج صنعت قالی بافی در قم پیشرفت های خود را آغاز کرد و بافت فرش دستباف ابریشم در این استان ب
514 تا پست نوشته شده، 497 تا پست منتشر شده... 96.6%
4 ماه اول، سال 93، 27 تا پست ارزشمند
سال 94، 59 تا پست
سال 95، 46 تا
سال 96، 31ی
سال 97، 56 تا
و 6 ماه اول سال 98 هم 29 تا
در مجموع، 248 پست از 497 تا پستی که منتشر شدن توی این تقریبا 5 سال برام ارزشمند بودن... نزدیک به 50%
 
مشخصا سال 96 کم‌انرژی‌ترینِ این پنج سال بوده... واقعا هم سال سختی بود!
نکته‌ی دیگه اینکه هرچی پیش رفت، درصد پست‌هایی که توی شمارشِ پست‌های ارزشمند حساب شدن بیشتر شد! پس با یه حساب سر انگشتی از عدد و رقم
یکی دیگه از معضلات فضای مجازی امروز ، کپی کردن مطالب دیگران بدون تعمل کردن روی مطلب و بازنشرشان در گروه های مجازی مختلفه .
کاربر متن کپی شده از گروه دیگه بدون اندکی تفکر میاره و با افتخار منتشر میکنه ، شاید می خواد خودشو  آدم با معلوماتی نشون بده ، غافل از اینکه با کپی کردن مطالب دیگران نه تنها آدم دانایی جلوه داده نمیشه بلکه بسته به مطلبی که میفرسته ممکنه در ذهن دیگران هم آدم بیسوادی جلوه داده بشه.
بنده معتقدم کپی ، پیست چیزه بدی نیست بلکه خی
چگونه خود را ارزشمند کنیم
آموزش غیرحضوری" من ارزشمند " از بسم الله بحث شروع میکند و به دهها راه حل ختم میشود و محتوای سمینار حضوری من ارزشمند با تدریس دکتر شیری است که در ۱۷ فروردین ۹۷ برگزار شده به ۶۰ درس دقیق درباره رسیدن به احساس ارزشمندی و بالا بردن اعتماد به نفس می پردازد و تمرکزش بر نکاتی است که پدر و مادرتان به شما نگفته اند.در این آموزش غیرحضوری سخنرانی دکتر علی صاحبی عضو هیئت علمی موسسه ویلیام گلسر درباره عزت نفس و احساس ارزشمندی که د
چگونه خود را ارزشمند کنیم
آموزش غیرحضوری"
من ارزشمند " از بسم الله بحث شروع میکند و به دهها راه حل ختم میشود و
محتوای سمینار حضوری من ارزشمند با تدریس دکتر شیری است که در ۱۷ فروردین
۹۷ برگزار شده به ۶۰ درس دقیق درباره رسیدن به احساس ارزشمندی و بالا بردن
اعتماد به نفس می پردازد و تمرکزش بر نکاتی است که پدر و مادرتان به شما
نگفته اند.در این آموزش غیرحضوری سخنرانی دکتر علی صاحبی عضو هیئت علمی
موسسه ویلیام گلسر درباره عزت نفس و احساس ارزشمندی
معرفی کتاب اموزش تایپوگرافی حرفه ای : تایپوگرافی پایه و اساس تمام طراحی های گرافیکی است. و اگر یک راه مطمئن برای بهبود به عنوان یک طراح گرافیک وجود دارد ، باید در استفاده از نوع خود اعتماد به نفس تر و پیشرفته تری داشته باشید. این نسخه چهارم به طور کامل به روز شده یک راهنمای جامع برای ایجاد نوع حرفه ای با Adobe InDesign است. این شامل مفاهیم میکرو تایپوگرافی و کلان ، از درک
یک تفاوت گسترده برای ایجاد اسناد طولانی و پیچیده. InDesign Type نه تنها نحوه استفاده
جسارت و توهین زشت و بی‌شرمانه ابن عثیمین وهابی به حضرت زهرا سلام الله علیها
ابن عثیمین لعنت الله علیه از بزرگان وهابیت در تعلیقات خود بر صحیح مسلم می‌نویسد: 
اللهم اعف عنها، والا فان ابا بكر [...] ما استند الى رای، وانما استند الى نص، و كان علیها ان تقبل قول النبی علیه الصلاة و السلام : " لا نورث، ما تركنا صدقة "، ولكن عند المخاصمة لا یبقی للانسان عقل یدرك به ما یقول او ما یفعل او ما یتصرف فیه، فنسال الله ان یعفو عنها عن هجرتها خلیفة رسول الله صل
تنزل پیدا کردم. آپدیت ها همه پاک شده اند. آن همه فیچر که رفته رفته بهبود داده شده بودند، دیگر دیده نمی شوند و مواجه هستیم با نسخه ای که در ابتدا توسعه داده شده بود. شاید زمان خودش خوب بود ولی الان خوب نیست. زیادی ابتدایی است. حتی رقت برانگیز است. انگار یک بچه چند ساله که تازه برنامه نویسی یاد گرفته، کدش را نوشته. پر از باگ است. کر و کثیف است. غیر بهینه نوشته شده.
با این حال، من همیشه سعی می کنم بک آپ بگیرم. البته از هرچیزی که ارزشمند است. بدیهی است ک
چند نمونه نوشیدنی برای کاهش وزن
 
 
هنگامی که در کنار تغییر شیوه زندگی سالم مورد استفاده قرار می گیرد ، نوشیدنی های خاصی در تقویت لاغری موثرتر از سایرین هستند.
نوشیدنی هایی مانند چای سبز ، قهوه و نوشیدنی های حاوی پروتئین بالا نشان داده شده است که سوخت و ساز بدن را تقویت می کنند ، باعث پرخوری و کاهش گرسنگی می شوند ، همه این موارد باعث کاهش وزن می شود.
در اینجا هشت نوشیدنی وجود دارد که برخی از بهترین مواردی هستند که می توانید هنگام کاهش وزن و سلا
تربیت به معنای رشد دادن، عملی الهی و معنوی است. کودک در چنین روندی، براساس فطرت الهی، به سوی مقصد سیر می کند. تربیت، کودک را نمی آفریند، بلکه او را در راه انسان شدن شکوفا می سازد و انسان شدن، نتیجه منطقی تربیت درست است. تربیت شور و عشقی را می طلبد که مربّی در پرتو آن، متربّی را به رشد و کمال می رساند و او را ارزشمند می سازد.
ادامه مطلب
شیوانا گوشه ای از مدرسه نشسته و به کاری مشغول بود و در عین حال به صحبت چند نفر از شاگردانش گوش می داد. یکی از شاگردان ده دقیقه یک ریز در مورد شاگردی که غایب بود صحبت کرد و راجع به مسایل شخصی فرد غایب حدسیات و برداشت های متفاوتی بیان کرد. حتی چند دقیقه آخر وقتی حرف کم آورد در مورد خصوصیات شخصی و خانوادگی شاگرد غایب هم سخنانی گفت. وقتی کلام شاگرد غیبت کن تمام شد، شیوانا به سمت او برگشت و با لحنی کنجکاوانه از او پرسید: بابت این ده دقیقه ای که از وقت
منبع عکس

به نظرم مهم ترین فاکتور ارزشمند دوستی های قدیمی ؛ جدا از خاطره های مشترک زیاد و شناخت بیشتر و بیشتر ؛ اینه که اونا واقعی هستن . اینکه این همه مدت با این حجم از مشغله و کار و دغدغه هایی که هر کسی داره ؛ آدم اون وسطا یه تایمی خالی کنه برای یه دوست قدیمی مهمه ؛ وگرنه اگه به تکرر دیدار بود که آدمایی زیادی رو هر روز و هر روز می بینیم ...
بهترین و ارزشمند ترین کارها در برهه فعلی، چیزی جز کمک به بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم نیست.
هر کسی به نحوی، یکی با همون اندک کمک نقدی، یکی با حمایت از یک کارگاه کوچیک تولیدی که به کارش ادامه بده، یکی با راه انداختن همین کارگاه های کوچیک که دست چند نفر رو اونجا بند کنه
خلاصه هر طور که میشه و امکانش باشه.
کرونا هم میگذره به پسا کرونا فکر کنیم
پیشنهاد میکنم خبر نخونید چون چیزی جز به هم زدن آرامش شما نداره چون فقط حاشیه خالص و صرف هست. به جاش ت
2641 - «ربع پهلوی» معروف به منتظرالسلطنه، در مصاحبه با روزنامه‌ای آلمانی، درباره منبع درآمدش گفت: “من به کار مشخصی نمی‌پردازم بلکه در حال مبارزه برای آزادی کشورم است و برای این منظور از یک «صندوق خانودگی» (از مادرم) حقوق دریافت می‌کنم ... کسانی از اینجا و آنجا هم از من حمایت مالی می‌کنند”لینک کوتاه منبع:  www.tiny.cc/mzdr107
دانلود فایل اصلی
آشنایی با تمام خواص و فواید آناناس برای سلامت ، درمان و زیبایی پوست و مو
حتما شنیده اید که می گویند برای کسب انرژی بیشتر روزانه برای خود آب آناناس تهیه کنید و صبح زود میل کنید تا روز با نشاطی آغاز کنید. آناناس یک میوه استوایی است که در هر فروشگاهی در دسترس است. کولمبوس بعد از سفر به آمریکای جنوبی، آناناس را به اروپا برد و آناناس به عنوان میوه ای عجیب و غریب شناخته می شد، و تنها در ضیافت های مجلل سرو می شد.
در آمریکای مرکزی و جنوبی، آناناس نه
منبع کویل دار 
برای تولید منبع کویل دار مقاوم در برابر انواع عوامل محیطی، نیاز به استفاده از مواد اولیه مصرفی با کیفیت و مرغوب می باشد. در نگاه اول منبع کویل داری که با متریال مناسب ساخت و تولید شده، قیمت بالاتری نسبت به منبع کویل دار موجود در بازار خواهد داشت ولیکن این اختلاف قیمت در بازه های طولانی مثالا 3 ساله جبران خواهد شد. این مسئله در نوشته (http://coildar.blog.ir/1397/10/29/%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%85%D9%86%D8%A8%D8%B9-%DA%A9%D9%88%DB%8C%D9%84-%D8%AF%D8%A7%D8%B1) مبس
چگونه خود را ارزشمند کنیم
آموزش غیرحضوری" من ارزشمند " از بسم الله بحث شروع میکند و به دهها راه حل ختم میشود و محتوای سمینار حضوری من ارزشمند با تدریس دکتر شیری است که در ۱۷ فروردین ۹۷ برگزار شده به ۶۰ درس دقیق درباره رسیدن به احساس ارزشمندی و بالا بردن اعتماد به نفس می پردازد و تمرکزش بر نکاتی است که پدر و مادرتان به شما نگفته اند.در این آموزش غیرحضوری سخنرانی دکتر علی صاحبی عضو هیئت علمی موسسه ویلیام گلسر درباره عزت نفس و احساس ارزشمندی که د
زن در نظرگاه عارفان
کتاب راهزن عقل و دین یا زن در نظرگاه عارفان، نوشته مهری زینی، اثری ارزشمند در مورد جایگاه عرفانی زن در اسلام است.
در عرفان دو نگاه عابدانه( مبتنی بر خوف و زهد) و نگاه عاشقانه( مبتنی بر عشق و محبت) وجود دارد؛ از این منظر نگرش به زنان نیز می تواند برخاسته از هر یک از این دو باشد.
زن در تصوف عابدانه مظهر و مصداق نفس اماره است که گریز از او راه بهشت است. لذا عارفان در این نگرش زن را پست و فرومایه می انگارند.
اما در عرفان عاشقانه زن ع
گروه شهر زعفران زعفران به عنوان گیاه باستانی در ایران و شهره این روزهای جهان، با خواص درمانی معجزه‌گرانه خود به عنوان برترین و خاص‌ترین گیاه همچنان در رتبه اول گیاهان دارویی قرار دارد.
قرنهاست که کشت و تولید گیاه ارزشمند و استراتژیک زعفران در ایران انجام می‌شود و گرچه کشورهایی همچون اسپانیا، چین و افغانستان در تولید این ادویه گرم رقیب ایران هستند، اما همچنان بهترین و معطرترین زعفران دنیا در خاک ایران کشت و تولید می‌شود و گرچه هنوز هم ا
وی ضمن درخواست از تولیت آستان مقدس علوی برای افزایش دسترسی زائران به کتاب ارزشمند نهج البلاغه در حرم مطهر، تصریح کرد: کتاب ارزشمند نهج البلاغه گنجینه آموزه‌های اسلامی، فضایل اخلاقی و درس پاک‌ زیستن برای بشریت و بهترین وسیله برای افزایش معرفت زائران نسبت به مولای متقیان امام علی علیه‌السلام است.تولیت آستان قدس رضوی در ادامه با تقدیر و تشکر از میزبانی شایسته عتبه مقدس علوی و مردم نجف از زائران اربعین حسینی، تصریح کرد: خیل عظیم زائران ارب
چگونه خود را ارزشمند کنیم
آموزش غیرحضوری"
من ارزشمند " از بسم الله بحث شروع میکند و به دهها راه حل ختم میشود و
محتوای سمینار حضوری من ارزشمند با تدریس دکتر شیری است که در ۱۷ فروردین
۹۷ برگزار شده به ۶۰ درس دقیق درباره رسیدن به احساس ارزشمندی و بالا بردن
اعتماد به نفس می پردازد و تمرکزش بر نکاتی است که پدر و مادرتان به شما
نگفته اند.در این آموزش غیرحضوری سخنرانی دکتر علی صاحبی عضو هیئت علمی
موسسه ویلیام گلسر درباره عزت نفس و احساس ارزشمندی
.
چگونگی پوشش در بینش ایرانیان
پوشش وابسته به شناسایی خِرَد خود انسان و چگونگی زیستگاهی است.
حجاب یک واژه غیر ایرانی است که در فرهنگ ایران جایگاهی ندارد. پوشش ترادادی(سنتی) ایرانیان با نگرش به جایگاه گیتایی(جغرافیایی) زندگی آنان گوناگون بوده است؛ کسانی که در جای گرم مانند جنوب ایران زندگی می کرده اند، پوشش آنان به رنگ سپید و روشن و مناسب با تابش نور خورشید بوده است و کسانی که در جایگاه سردسیر بوده اند پوشش هایی برای مبارزه با سرمای آن جا برت
چگونه خود را ارزشمند کنیم
آموزش غیرحضوری"
من ارزشمند " از بسم الله بحث شروع میکند و به دهها راه حل ختم میشود و
محتوای سمینار حضوری من ارزشمند با تدریس دکتر شیری است که در ۱۷ فروردین
۹۷ برگزار شده به ۶۰ درس دقیق درباره رسیدن به احساس ارزشمندی و بالا بردن
اعتماد به نفس می پردازد و تمرکزش بر نکاتی است که پدر و مادرتان به شما
نگفته اند.در این آموزش غیرحضوری سخنرانی دکتر علی صاحبی عضو هیئت علمی
موسسه ویلیام گلسر درباره عزت نفس و احساس ارزشمندی
مدل سازی منبع کویل دار در نرم افزار Solidwork
کارشناسان ما جهت محاسبات هر چه دقیق تر دتایل منبع کویل دار، یک مخزن کویل دار افقی را در نرم افزار Solidwork مدل نموده و وزن آن را به صورت تخصصی حساب نموده و از نتایج حاصل از نرم افزار در طراحیو ساخت منبع کویل دار استفاده می نمایند.
شکل 1
شکل 2
شکل 3
چگونه زیبا شویم و بدرخشیم
اینکه شما چه کسی هستید یا از کجا می‌آیید هیچ اهمیتی ندارد، بلکه امر ارزشمند این است که هیچ‌وقت برای پرورش زیبایی باطنی در خود و بخشش این زیبایی‌ها به دنیای پیرامون‌تان دیر نیست.
هرچند هیچ‌کس نمی‌تواند ارزش زیبایی باطنی انسان‌ها را نفی کند، اما اینکه تمام تلاش خود را صرف پرورش زیبایی‌ ظاهری‌تان کنید نیز بخشی از حس زیبایی‌جویی انسان‌هاست.بخش اولزیبایی ظاهری خود را آشکار کنید
ادامه مطلب
گاهی اوقات وقتی مالی را به دیگری می‌دهیم تا از آن بصورت مجانی استفاده کند و بعد همان مال را به ما برگرداند، گرچه در فرهنگ عمومی قرض لقب دارد ولی از دیدگاه حقوقی، قرض معنا ندارد بلکه چنین قراردادی، عاریه نام دارد.
بطور مثال وقتی یکی از دوستان شما ویلایی دارد و بهمراه خودروی متعلق به خود از باب دوستی در اختیار شما می گذارد تا چند روز از آن استفاده کنید و بعد دوباره، آنها را برگردانید، نباید بگوییم مالک مال خود را قرض داده، بلکه می‌گوییم آنرا
بلکه سزاوار بندگان است ،که مُردن برای آنان بسی بهتر از زنده ماندن است
زیرا نه از خود می توانند دفاع کنند و نه از دوستان و خویشان خود، بلکه ناچارند همواره دشنام و ناسزا بشنوند
و دَم برنیاورند.
افلاطون
@Parsa_Night_narrator
#کانال_آوای_شبانه_پارسا
#اخبار_روز_ایران_و_جهان
-tumblrhttps://avayeshabane.tumblr.com
آخرین خبرها و اتفاقات روز در وب سایت:
websitehttp://aparssa.wordpress.com
منبع خبری کانال:
#BBC_News
مشاهده مطلب در کانال
منبع کویل دار - منبع کویل دار چیست؟ - منبع کویل دار ایستاده - منبع دوجداره چیست؟ - لیست قیمت منبع کویل دار ایستاده - منبع کویل دار ایستاده 1000 لیتری - منبع دوجداره 5*3 - منبع کویل دار 2000 لیتری - منبع آبگرم کویل دار - قیمت منبع کویل دار ایستاده 1500 لیتری
متن زیر، ترجمه‌ی پستی با همین عنوان از سایت writetodone است.
 
 
اسطوره‌ی نویسندگی بودن، کار آسانی نیست. در واقع، حتی یک نویسنده معمولی بودن هم دشوار است. نیاز به شجاعت، صداقت و بصیرت دارد. بیش‌تر از همه، نیاز دارد که شما انتقادپذیر باشید.چه چیزی شما را به یک نویسنده‌ی موفق تبدیل می‌کند؟ و چه درسی می‌توان از اسطوره‌های ادبی گذشته و حال یاد گرفت؟در این‌جا ۷ درس از بزرگان تاریخ ادبیات را با هم مرور می‌کنیم.
برای خواندن ادامه مطلب، روی عنوان پست
((منبع یابی))
برای راه اندازی یک کسب و کار به دسته ای از نیاز ها نیاز داریم که اگر آنها تامین شوند کسب کار ما سرپا میشود اما اگر این منابع را در اختیار نداشته باشیم راه اندازی کسب و کار عملا غیر ممکن است...این منابع کلیدی به ما کمک میکنند تا محصول ارزشمند خود را تولید و در قدم بعدی با رعایت نکات آن را به دست مشتری برسانیم و در گام بعدی از آن درآمدزایی کنیم...اما بحث دیگر بر سر تامین همین منابع کلیدی است : اینکه از کجا و با چه سرمایه ی اولیه ای باید ای
“سلام. ما قصد داریم برای فعال سازی کارگروه کلان داده که با همکاری مشترک مرکز تحقیقات مخابرات و بعضی دیگر از گروه های فعال در حال انجام است، یک سری رقابت های علوم داده را در سطح ملی برنامه ریزی کنیم .با توجه به اینکه ایران سرور از حامیان مهم جامعه است می خواهم یک … ‫رویداد ملی چالش کلان داده- گزارش اول
منبع : وبلاگ ایران سرور
مهندس این روزها فامیل کسانیست که نمی‌شناسیم و فامیل‌بازی کسانی که از میان راه‌های ساخته‌شده به دست دیگران، پول داده‌اند راهی را به نام خویش کرده‌اند و در نهایت نیز یافتم یافتم ارشمیدسی سر داده‌اند. این آدم‌های فنی‌چون فن بیانشان خوب است، طرحی‌نو نمی‌ریزند بلکه زبان می‌ریزند. اصلا ایشان سر کار نمی‌روند که پول بگیرند بلکه پول می‌دهند که سر کار روند. در گذشته آرزوی خانواده‌ها این بود که فرزندانشان دکتر و مهندس شوند، اما این روزها ف
خواص اجیل برای بدن
آجیل گزینه های میان وعده سالم هستند.
اگرچه معمولاً از نظر چربی پر چربی هستند ، چربی موجود در آن یک نوع سالم است. آنها همچنین منابع خوبی از فیبر و پروتئین هستند.
بسیاری از مطالعات نشان داده اند که آجیل مزایای سلامتی مختلفی دارد - خصوصاً در زمینه کاهش عوامل خطر بیماری های قلبی.
در اینجا 9 آجیل چشمگیر و فواید سلامتی آنها آورده شده است.
فواید سلامتی خوردن آجیلبه طور کلی آجیل منبع خوبی از چربی ، فیبر و پروتئین است.
بیشتر چربی موجو
بر گر فته از کانال انشا 21 برای

پیدا کردن انشا با هر موضوعی به کانال ما سر بزنید  
ایران من سلام. سلامی به گرمای خون ارزشمند شهیدانت. سلامی به زیبایی رخ مقدس فداکاری آن‌ها. سلامی به توانمندی غیرتشان. می‌دانم این روزها گله داری، شکایت داری. می‌دانم که فرزندانت سخت تو را عذاب داده‌اند.من دیدم که چگونه می‌لرزیدی؛ اما نه طبیبی به بالینت آمد و نه کسی گوشی شنوا شد برای شنیدن دردِدل‌هایت. دیدم که چگونه البرزت بغض کرده بود و کسی آغوشش را برایش نگش
یکی از پتانسیل های هر کشوری مردم آن کشور هستن که به دلیل تعلقات خاطر و ارق ملی حاضر به همه گونه فداکاری برای سرزمین خویش هستند . و بزرگترین آرزو و دغدغه ایشان ساختن کشوری آباد و ایده آل است .
(ما در این مطب از حق تعلق وطن برای همه فرزندان یک سرزمین صرف نظر میکنیم و صر فا به نقش ویژه ملیت در اقتصاد اشاره نمودیم)
به یقین این سرمایه ارزشمند یعنی ارق ملی بسیار بی بدیل و عامل مهمی برای ساختن اقتصادی کشورهاست ، و حتی غفلت از بخشی از این انسانهای با انگ
اموزش تایپوگرافی حرفه ای پایه و اساس طراحی گرافیک است و موثرترین راه برای طراح بهتر درک نوع و استفاده از آن با اطمینان و خلاقیت است. این نسخه سوم به طور کامل به روز شده یک راهنمای جامع برای ایجاد نوع حرفه ای با Adobe InDesign است. این برنامه مفاهیم تایپوگرافی خرد و کلان را شامل می شود ، از درک تفاوت های ظریف یک عرض فاصله تا ایجاد موثر اسناد طولانی و پیچیده. بسته بندی شده با نمونه های بصری ، متخصص InDesign و مدرس تحسین شده Nigel فرانسوی نه تنها نحوه استفاده ا
سخت نگیریم. با خودمان و دیگران دوست و رفیق باشیم و بدانیم «تفاوت‌ها ارزشمند هستند». زیباییِ دنیا به تفاوت‌هاست.
یکی قدبلند و یکی کوتاه، یکی چاق و یکی لاغر، یکی سبزه و یکی سفید. این تفاوت‌هاست که زیبایی ایجاد می‌کند. اگر تاریکی نباشد، روشنایی معنا پیدا نمی‌کند. اگر زرد نباشد قرمز معنا پیدا نمی‌کند. نخواهیم که همه مثل هم بشویم.
نخواهیم همه از یک راه برویم یا مثلِ هم بپوشیم یا مثل هم بخوریم یا مثل هم فکر کنیم.
خلق تفاوتها حکمتی دارد
تفاوت‌ها
13 دکوراسیون خانگی جذاب DIY با الهام از ویمبلدون0 نظر
 نگاهی به این پروژه های شگفت انگیز DIY با الهام از ویمبلدون بیندازید و از این موضوع الهام بگیرید تا چیزی خلاقانه در خانه خود داشته باشید.
1. با استفاده از توپ های تنیس صندلی شگفت انگیز ایجاد کنید.13 دکوراسیون خانگی جذاب DIY با الهام از ویمبلدونمنبع
2. برای سگ خود تختخوابی جالب تهیه کنید. 
13 دکوراسیون خانگی جذاب DIY با الهام از ویمبلدونمنبع
3. از توپ های تنیس نیز می توان دکوراسیون کامل درب را تهیه کر
تاکید رسول خدا صلی الله علیه و آله بر خلافت امیر المومنین پس از خود (به روایت اهل تسنن)
ابن ابی عاصم شیبانی از علمای اهل تسنن روایت کرده است:
۱۱۸۸- ثنا مُحَمَّدُ بْنُ الْمُثَنَّی، حَدَّثَنَا یَحْیَی بْنُ حَمَّادٍ، عَنْ أَبِی عَوَانَةَ، عَنْ یَحْیَی بْنِ سُلَیْمٍ أَبِی بَلْجٍ، عَنْ عَمْرِو بْنِ مَیْمُونٍ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ، قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلی الله علیه وسلم لِعَلِیٍّ: " أَنْتَ مِنِّی بِمَنْزِلَةِ هَارُونَ مِنْ مُوسَی، إِ
در نوشته‌های قبل افزایش سرعت با مم‌کشد  را شرح دادیم. در این نوشته با یکی دیگر از راه‌های افزایش سرعت پایگاه‌داده در لینوکس آشنا می‌شویم. بعضی از برنامه‌ها و سرویس‌ها بصورت متناوب و به کرات فایل‌ها و دایرکتوری‌ها را می‌خوانند  (مانند سرویس MYSQL و سایر برنامه‌های مدیریت پایگاه داده). با توجه به اینکه خواندن و … افزایش سرعت پایگاه‌داده با حذف خصوصیت atime
منبع : وبلاگ ایران سرور
نکته‌ی اولی که در اینجا قولش را داده بودم، این بود که یکی از مطالبی که در پیوند‌های روزانه لینک شده بود را انتظار داشتم مورد لطف در خوری از جانب دوستان قرار بگیرد که برعکس اصلا هیچ کیلکی روی آن نشده بود!!لذا متن آن را در زیر می‌آورم(البته با منبع)، شما بگویید که این انتظار من از شما مخاطبان عزیز بی‌جا بوده و اشتباه تشخیص داده ام یا نه ؟
 
منبع : einlam.blog.ir
 
اربعین گوشه‌ای ازنمایشگاه عظیم تمدن اسلامی استروزی فرا می‌رسدکه در تمام شهرهای دنیام
یو پی اس (UPS) یا منبع ذخیره دائمی برق یک دستگاه الکتریکی بسیار کارآمد برای تامین مداوم برق در زمان قطع برق و یا نوسانات ناگهانی ولتاژ است. این دستگاه امروزه در تمام صنایع، کاربردها و حتی نیازهای روزمره مردم وارد شده است.
یوپی اس با اسم های دیگری چون دستگاه برق اضطراری و منبع برق اضطراری نیز می شناسند.
 
ادامه مطلب
 تولید کننده منبع کویل دار
امروزه با توجه به کثرت تعداد تولید کنندگان منبع کویل دار، خریداران گرامی عملا با تعداد زیادی سازنده منبع کویل دار و هم چنین رنج متفاوتی از قیمت منبع کویل دار مواجه هستند. هنگامی که در بازار تعداد زیادی تولید کننده در تولید یک محصول خاص فعالیت نمایند اصولا فضای شدید رقابتی در مورد آن محصول برای مثال منبع کویل دار حکمفرما خواهد شد. همچنین ثابت شده است اغلب تولید کنندگان به خاطر توانایی در کاهش بیشتر قیمت تمام شده م
چکیده  اگرچه محلات مرکزی شهر در گذشته مرکز تعاملات و فعالیت های اجتماعی و اقتصادی متنوعی بوده اما امروزه به علت مشکلات عدیده که از آن ها تحت عنوان فرسودگی یاد می شود هویت این محلات روز به روز کمرنگ تر شده و  به تبع آن کارایی خود را از دست داده است. به همین دلیل، توجه به این گونه محلات و مداخله در آن ها امری ضروری به نظر می رسد. یکی از روش های نوین مداخله در بافت های قدیمی و تاریخی محلات رویکرد بازآفرینی است، در واقع بازآفرینی با توجه توامان به
در خانه ما، یعنی منزل پدرم همیشه سهمی برای گربه ها و گنجشکها در نظر گرفته میشود؛ پدر و مادرم چیزهایی که هنگام پاک کردن گوشت دورریختنی است یا استخوانهای باقیمانده از غذا و اندک برنج مانده از غذا را داخل زباله ها نمیریزند بلکه در باغچه روبروی خانه میگذارند تا حیوانات و پرندگان گرسنه نمانند. البته که اصولا هیچ غذایی در منزلشان نمی ماند و سعی پدر و مادرم این است که به قول خودشان اسراف نکنند. این مراقبتشان را خیلی دوست دارم و برایم ارزشمند است.
نخود منبع غنی فیبر
نخود یکی از اولین حبوبات کشت شده است.نخود منبع غنی فیبر هستند ، حاوی چربی های سالم ، کربوهیدرات ها و بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی دیگر هستند. نخود همچنین پروتئین بالایی دارد، بنابراین می توانند جایگزینی عالی برای گیاهخواران باشند. 
 
ما در این مطلب 10 خاصیت و فایده نخود را برایتان قرار داده ایم که ممکن است باعث شود شما بخواهید نخود را در رژیم غذایی خود بگنجانید!
با پورتال سلامت من در ادامه مطلب همراه باشید.
ادامه مطلب
۴۲۰ – دل از دست داده ایم ما بی غمان مست دل ازدست داده ایم   همراز عشق و همنفس جام باده ایم برمابسی کمان ملامت کشید هاند       تا کارخود زابروی جانان گشاده ایم ای گل تو دوش داغ صبوحی کشیده ای   ما آن شقایقیم که باداغزاده ایم پیر مغان زتوبه … دل از دست داده ایم – ما بی غمان مست دل از دست داده‌ایم – غزل ۳۶۴ – ۴۲۰
منبع : فالگیر
رتبه بندی سئو ی گوگل همیشه تغییر می کند
رتبه بندی های گوگل همیشه شار ثابتی دارند
ساده به این مسئله نگاه کنید
این وظیفه ی گوگل است که مسیر رسیدن به رتبه های بالای سئو را سخت تر کند .
خیلی سخت است که در کلمات پر رقابت ، رتبه ای از گوگل دریافت کنید .
بنابراین افرادی که پشت این الگوریتم های سئو هستند ، شرایط را سخت تر می کنند .
شما برای دست یابی به ده رتبه ی برتر در گوگل باید سخت تلاش کنید .
در سال 2019 ، همیشه تغییراتی در نتایج گوگل می بینیم .
این مسئل
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی مهدوی‌راد :
هنگام ثبت و ضبط خاطرات و وقایع زندگی ایشان، هرجا اندکی بوی تکریم از خود بود، اجازه ضبط نمی‌دادند.
علامه از سر بزرگواری اجازه ضبط و چاپ برخی از مطالب را نداد، ولی به‌نظرم ثبت و انتشار این نکات درس‌آموز، خوب و مفید است. در خِلال مصاحبه، هنگامی که صحبت از شاگردان استاد به میان آمد، ایشان گفتند که «آقا سید محمدباقر صدر نزد من منطق خوانده است، ولی این را منعکس نکنید.» به ایشان عرض کردم که این یک سنت خو
چکیده  اگرچه محلات مرکزی شهر در گذشته مرکز تعاملات و فعالیت های اجتماعی و اقتصادی متنوعی بوده اما امروزه به علت مشکلات عدیده که از آن ها تحت عنوان فرسودگی یاد می شود هویت این محلات روز به روز کمرنگ تر شده و  به تبع آن کارایی خود را از دست داده است. به همین دلیل، توجه به این گونه محلات و مداخله در آن ها امری ضروری به نظر می رسد. یکی از روش های نوین مداخله در بافت های قدیمی و تاریخی محلات رویکرد بازآفرینی است، در واقع بازآفرینی با توجه توامان به
ویل دورانت  و همسرش آریل یک مجموعه‌ی یازده جلدی تاریخ تمدن نوشته اند. قاعدتا چنان مجموعه‌ای بسیار طولانی‌ست و خواندنش از حوصله‌ی معاصران ویل دورانت هم خارج بوده است چه رسد به انسان عصر متن‌های کوتاه. برای همین ویل و آریل کتاب دیگری نوشته‌اند با عنوان درس‌های تاریخ. آن‌ها در این کتاب کوتاه و خواندنی نتایج خود از مطالعه‌ی تاریخ زمین و بشر را بیان می‌کنند. کتاب فصل‌های مختلفی دارد. چند فصل ابتدایی این کتاب توجه من را به لفظ «طبیعی» جلب م
علی مطهری میاد صراحتا میگه : بنزین با اصرار رهبری سهمیه بندی شد. دولت نمی‌خواست ولی اصرار رهبری باعث شد طرح ارائه کند. منبع
ظاهر ایشون اصلا به خودش زحمت نمیده حرف‌های آقا رو  گوش بده که وقتی چیزی رو به آقا نسبت میده دروغش فاش نشه. شاید هم از این باب باشه که آدم دروغ‌گو فراموش‌کار هستش.
رهبری به صورت صریح و واضح گفت که من در این قضیه بنزین سررشته ندارم. همون اول صحبت‌هایی که آتش فتنه رو خاموش کرد. منبع
وقتی ما توی دهن دروغ‌گو‌ها نمی‌زنیم بل
پاورپوینت مرکز داده فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: pptxتعداد صفحات: 81حجم فایل: 8162قیمت: 7000 تومانبخشی از متن:•تعریف مربوط به دهه 60 میلادى و مقارن با پیدایش کامپیوترهاى بزرگ•تعریف مربوط به دهه 80 میلادى و مقارن با پیدایش کامپیوترهاى کوچک•تعریف مربوط به دهه 90 میلادى همراه با توسعه شبکه هامرکز داده چیست ؟مرکز داده یک انباره مرکزى براى ذخیره سازى،مدیریت،توزیع داده ها و اطلاعات طبقه بندى شده حول دانش یا وابسته به یک تجارت خاص بکار مى رود
علی مطهری میاد صراحتا میگه : بنزین با اصرار رهبری سهمیه بندی شد. دولت نمی‌خواست ولی اصرار رهبری باعث شد طرح ارائه کند. منبع
ظاهر ایشون اصلا به خودش زحمت نمیده حرف‌های آقا رو  گوش بده که وقتی چیزی رو به آقا نسبت میده دروغش فاش نشه. شاید هم از این باب باشه که آدم دروغ‌گو فراموش‌کار هستش.
رهبری به صورت صریح و واضح گفت که من در این قضیه بنزین سررشته ندارم. همون اول صحبت‌هایی که آتش فتنه رو خاموش کرد. منبع
وقتی ما توی دهن دروغ‌گو‌ها نمی‌زنیم بل
+
اگر شما اهل موزه رفتن باشید یکی از جذاب ترین موزه‌هایی که قصد معرفی آن را داریم موزه زمان است که حتما دیدن آن را به شما پیشنهاد می کنیم.
موزه ی زمان شاید برای شما یادآور سفر در زمان است.اما با دیدن این موزه شما به تاریخ سفر نمی کنید بلکه ساعت های زیبا و قدیمی ،شاهینی،رومیزی،دیواری،آونگی ومچی … را می بینید و در طبقات دیگر تقویم های مختلف و قدیمی از سراسر دنیا و ایران را ورق می زنید.
قطعا زمان ارزشمند ترین دارایی هر انسان است،به این دلیل ارزش
چند روش برای رسیدن به معده مسطح
 
از دست دادن چربی اطراف میانه شما می تواند نبردی باشد.
علاوه بر اینکه یک عامل خطر برای چندین بیماری است ، چربی اضافی شکم ممکن است احساس نفخ و دلسردی کند.
خوشبختانه ، نشان داده شده است که چندین استراتژی به ویژه در کاهش اندازه کمر شما مؤثر است.
اگر آرزوی داشتن معده صاف را دارید ، این مقاله ممکن است فقط آنچه شما نیاز دارید ، باشد.
در اینجا 30 روش علمی پشتیبانی شده برای کمک به شما در رسیدن به هدف خود از معده صاف ارائه
با نام خدا
امروز که دیگه واقعا از بیکاری های تعطیلات کرونایی خسته شدیمو البته نوروزمون هم بد تر از دیروزمون شدو همه زندگیمون شده خواب و تلویزیون شاید یه تنوع و تفاوت در برنامه هامون خوب و ارزشمند باشه
قصد داریم کمی از وقت های پرت و پلای مجازی رو به خودمون اختصاص بدیم
آلیاژ برنج چیست: برنج آلیاژی است که از دو فلز مس و روی تشکیل شده است .برنج از مدتها پیش حتی قبل از تاریخ شناخته شده بود، در آن زمان که انسان هنوز فلز روی را نمی شناخت با ذوب کردن مس همراه با کالامین (سنگ معدن فلز روی) برنج تولید می کرد. برنج یک اصطلاح است که به طیف وسیعی از آلیاژهای مس و روی اشاره میکند. در حقیقت، بیش از ۶۰ نوع مختلف برنج وجود دارد که توسط استاندارد اروپا مشخص شده‌اند.
آلیاژ برنج چیست
با تغییر مقدار روی و مس خواص آن نیز تغیر میکند
آلیاژ برنج چیست: برنج آلیاژی است که از دو فلز مس و روی تشکیل شده است .برنج از مدتها پیش حتی قبل از تاریخ شناخته شده بود، در آن زمان که انسان هنوز فلز روی را نمی شناخت با ذوب کردن مس همراه با کالامین (سنگ معدن فلز روی) برنج تولید می کرد. برنج یک اصطلاح است که به طیف وسیعی از آلیاژهای مس و روی اشاره میکند. در حقیقت، بیش از ۶۰ نوع مختلف برنج وجود دارد که توسط استاندارد اروپا مشخص شده‌اند.
آلیاژ برنج چیست
با تغییر مقدار روی و مس خواص آن نیز تغیر میکند
منبع کویل دار
منبع کویل دار یکی از تجهیزات تاسیساتی موتورخانه می باشد که وظیفه تامین آبگرم بهداشتی واحدهای مسکونی و تجاری را به عهده دارد.امروزه در بیشتر ساختمان ها برای جلوگیری از اتلاف انرژی و همچنین صرف هزینه های هنگفتی از قبیل خرید پکیج برای هر واحد مسکونی ساکنین ساختمان ها از منبع کویل دار در ظرفیت های مدنظر استفاده می کنند.
نحوه ی عملکرد منبع کویل دار:
بدین گونه می باشد که آب از بوشن مربوط به ورودی آب شهری وارد مخزن منبع کویل دار شده و
منبع کویل دار
منبع کویل دار یکی از تجهیزات تاسیساتی موتورخانه می باشد که وظیفه تامین آبگرم بهداشتی واحدهای مسکونی و تجاری را به عهده دارد.امروزه در بیشتر ساختمان ها برای جلوگیری از اتلاف انرژی و همچنین صرف هزینه های هنگفتی از قبیل خرید پکیج برای هر واحد مسکونی ساکنین ساختمان ها از منبع کویل دار در ظرفیت های مدنظر استفاده می کنند.
نحوه ی عملکرد منبع کویل دار:
بدین گونه می باشد که آب از بوشن مربوط به ورودی آب شهری وارد مخزن منبع کویل دار شده و
نصب منبع دوجداره و کویل دار و عوامل موثر بر آن
در نصب منبع دو جداره و منبع کویل دار عوامل بسیار زیادی وجود دارد. در اینجا به چند عامل در نصب منبع دو جداره اشاره می شود.
آیا برای جابه جایی تا محل نصب باید از مسیر پله گذر شود؟
آیا محل عبور و موتورخانه تنگ است یا جای ازادی دارد؟
آیا لوله های متصل به منبع دو جداره فرسوده هستند؟
آیا عایق کاری برای منبع قبلی انجام شده است؟
آیا اتصالات مهره ماسوره ای یا فلنج دار است؟
آیا برای عبور مخزن نیاز به باز کردن
اعتراف عالم بزرگ اهل تسنن به منبع فیض بودن دوازده امام شیعه
احمد فاروقی سرهندی از علمای بزرگ اهل تسنن که نزد آنان به امام ربانی و مجدد الف ثانی مشهور است در مکتوبات خود می‌نویسد:
پیشوای واصلان این راه و سرگروه این‌ها و منبع فیض این بزرگواران، «حضرت علی مرتضی» است - كرم الله تعالى وجهه الكریم - و این منصب عظیم الشأن به ایشان تعلق دارد. در این مقام گویا هر دو قدم مبارک آن سرور - علیه و على اله الصلاة و السلام - بر فرق مبارک اوست - کرم الله تعالى وج
"... برای شما و برای تمامی کاستالیایی‌ها فقط یک خطر در کمین نشسته است ، ما ناگزیر هستیم هر روز از خودمان پاسداری کنیم و مواظب خودمان باشیم . روحِ ولایت (آموزش) و نظام ما بر دو اصل بنیاد گرفته است : بر عینیت و عشق واقعی به تحصیل و مطالعه ، و بر پرورش خِرد استغراق و هماهنگی . برای ما متعادل ساختن این دو یعنی عقل و دانش و سودمند و ارزشمند بودن برای نظام ، اصل است . ما علوم و نظام‌ها ، مقررات و پژوهش را ، البته هرکدام بشیوه‌ی خاص خود ، دوست داریم ؛ اما د
همه دلشان می خواهد بتوانند اعتماد کنند و به آنها اعتماد شود.اعتماد فقط به معنای کلک نزدن و دروغ نگفتن نیست. بلکه شکل های ظریف تر روراست نبودن را هم دربرمی گیردمانند امتناع از گفتن حقیقت. دروغ های مصلحتی برای بعضی از افراد قابل قبول هستند و برای برخی دیگر خیر.مهم ان است که قوانین خاص شما در مورد اعتماد در رابطه تان وجود داشته باشد و به آن پایبند باشید. در ادامه راهکارهای پیشنهادی روانشناسان ازدواج برای اعتماد بین همسران بخوانید :• صداقت داشت
 5 غذای برتر برای کنترل دیابت
 
فهمیدن بهترین غذاها برای خوردن در هنگام ابتلا به دیابت می تواند سخت باشد.
هدف اصلی این است که سطح قند خون به خوبی کنترل شود.
با این وجود ، خوردن غذاهایی که به جلوگیری از عوارض دیابت مانند بیماری های قلبی کمک می کنند نیز مهم است.
در اینجا 16 غذای بهترین برای افراد دیابتی ، نوع 1 و نوع 2 ارائه شده است.
1. ماهی چربماهی چرب یکی از سالم ترین غذاهای کره زمین است.
ماهی سالمون ، ساردین ، ​​شاه ماهی ، گلچین و ماهی خال مخالی من
هر روز از هزار و یک نفر می شنویم که باید از محیط امن خود خارج شویم. اما حالت دیگری هم وجود دارد که ما از محیط امن خارج نمی شویم بلکه دیگران وارد محیط امن ما می شوند و آنجا را به محیط ناامن تبدیل می کنند. از سال 95 که برای هزار و چندمین بار به وبلاگ نویسی روی آوردم تا همین دیروز همه چیز را ریز و درشت آنجا می نوشتم. همه چیز که میگویم واقعا منظورم همه چیز است. دیروز که پنل مدیریت را باز کردم یک کامنت از طرف پدرم برایم ارسال شده بود و این برای من ابدا خوش
هر روز از هزار و یک نفر می شنویم که باید از محیط امن خود خارج شویم. اما حالت دیگری هم وجود دارد که ما از محیط امن خارج نمی شویم بلکه دیگران وارد محیط امن ما می شوند و آنجا را به محیط ناامن تبدیل می کنند. از سال 95 که برای هزار و چندمین بار به وبلاگ نویسی روی آوردم تا همین دیروز همه چیز را ریز و درشت آنجا می نوشتم. همه چیز که میگویم واقعا منظورم همه چیز است. دیروز که پنل مدیریت را باز کردم یک کامنت از طرف پدرم برایم ارسال شده بود و این برای من ابدا خوش
سرمایه فکری نماینده مجموعه دارایی های ناملموسی است که همچنین بعنوان دارایی های دانش معروف اند. این دارایی ها از دارایی های فیزیکی همچون اموال، ماشین آلات و تجهیزات یا موجودی کالا و دارایی های مالی همچون مطالبات، سرمایه گذاری ها و نقدینگی متمایز است و بطور فزاینده ای بعنوان منبع کلیدی شرکت در استراتژی های رقابتی شان اهمیت می یابد(سودرسانام و دیگران، ۲۰۰۶ ، ۲۹۱)
سرمایه فکری فراهم کننده یک پایگاه منابع جدید است که از طریق آن سازمان می تواند
منابع تغذیه امرن سری S8VK علاوه بر قیمت مناسب دارای کیفیت بالایی هستند. طراحی کمپکت، اتصال محکم روی ریل مینیاتوری،  تحمل رنج دمایی ۲۵- الی ۶۰ درجه از ویژگیهای منبع تغذیه امرن S8VK بشمار می‌روند. 
منبع تغذیه S8VK امرن در سال ۲۰۰۲ به بازار عرضه شد و اکنون یکی از پرفروشترین منابع تغذیه بازار ایران بشمار می‌آید.
منبع تغذیه امرن را میتوانید در آمپرهای ۲٫۵، ۵، ۱۰ و ۲۰ آمپر با ولتاژ ۲۴ ولت از وبسایت فروشگاه اینترنتی برق لاله زار آنلاین تهیه نمایید.
فرو
• یک انبار داده ،داده‌های دلخواه را از یک یا چند منبع جمع آوری کرده و آنها را به موضوعاتی با و گروه‌ها‌ی اطلاعاتی تبدیل می کند، سپس آنها را به همراه اطلاعات زمان و تاریخ برای پشتیبانی بهتر از تصمیم گیری‌ها  ذخیره می کند، این سیستم‌ها  ، دیدهای  متعددی از اطلاعات برای طیف‌ها ی مختلف کاربران فراهم می کند، قدرت این مفهوم در آن است که به کاربران اجازه تحلیل‌ها  و پرس و جوهای گوناگون بر روی داده‌ها یی می دهد که قبل از آن هیچ ارتباطی با هم ند
چگونه خود را ارزشمند کنیم
آموزش غیرحضوری"
من ارزشمند " از بسم الله بحث شروع میکند و به دهها راه حل ختم میشود و
محتوای سمینار حضوری من ارزشمند با تدریس دکتر شیری است که در ۱۷ فروردین
۹۷ برگزار شده به ۶۰ درس دقیق درباره رسیدن به احساس ارزشمندی و بالا بردن
اعتماد به نفس می پردازد و تمرکزش بر نکاتی است که پدر و مادرتان به شما
نگفته اند.در این آموزش غیرحضوری سخنرانی دکتر علی صاحبی عضو هیئت علمی
موسسه ویلیام گلسر درباره عزت نفس و احساس ارزشمندی
اولین کسی که با دیکتاتوری عظیم فرعون دلیرانه به پا خواست؛
مرد نبود بلکه یک زن بود ... «بانو آسیه»
اولین کسی که مکه و کعبه را آباد کرد؛
مرد نبود ... بلکه یک زن بود ... «بانو هاجر»
اولین کسی که مبارک ترین آب روی زمین (زمزم) نوشید؛
مرد نبود ... بلکه یک زن بود ... «هاجر خاتون»
اولین کسی که به محمد مصطفی(ص) ایمان آورد؛
مرد نبود ... بلکه یک زن بود ... «بانو خدیجه»
اولین کسی که خونش برای اسلام ریخته شد و شهید شد؛
یک مرد نبود ... بلکه یک زن بود ... «بانو سمیه»
اولین
به نقل از میزان، جو از جمله مواد خوراکی است که جزو سوپر غذا‌هایی به حساب می‌آید که پشتیبان دستگاه گوارش ماست.جو سرشار ازفیبر‌های محلول و نیز ویتامین B۱ است که در کاهش جذب چربی‌ها در روده و نیز تجزیه و تبدیل انرژی غذا‌هایی که می‌خوریم خیلی کمک می‌کند.
ماست
نه تنها ماست یک خوراکی خوشمزه است، بلکه لطیف و خوش رایحه هم هست. ماست، منبع غنی پروتئین و سرشار از پروبیوتیک است. بدن شما به راحتی ماست را هضم کرده، و آن را فورا به منابع انرژی بدنتان منت
چند نکته درباره #هواپیمای_اوکراینی:
1. اجتمال اینکه هواپیما مسیر را تغییر داده یا از مسیر غیر اصلی استفاده کرده وجود دارد.خب در آن موقعیت حساس که احتمالات خطرناک زیادی داده میشد، پدافند می توانست چه کار بکند؟
2.خطای انسانی هم گر چه خیلی سخت است، اما در این همه سال با این همه رفتارهای صحیح و دقیق، یک اشتباه خیلی کم است.(گر چه کشته شدن این عزیزان سخت و این خطا هم سنگین تمام شده است.)
3.اینکه سپاه اعلام کرده و صداقت به خرج داده و شفاف سازی کرده هم ارز
بعضی ادما بدون دلیل دوست داشتنی هستند .
یعنی اینکه ستاره وجودشون سرشار از محبوبیت و جذابیت است . این ادما خیلی کم اند . و خیلی به ندرت  پیدا می شند . سردار سلیمانی یکی از این افراد بود . که هیچ موقع از یادها نخواهد رفت .
همان طور که چشماش منو یاد امام می ندازه از چهره اش هم  شهامت شجاعت  مهربانی را می شه  فهمید . او پدر ایران بود که با بودنش امروز من و تو در ارامشی خیال ارمیده ایم . و امنیت را احساس می کنیم او نه تنها برای ایران بلکه برای هر ملت مظل
رئیس‌جمهوری ترکیه اعلام کرد، روند احداث کانال استانبول با انجام مناقصه این پروژه طی هفته‌های آینده آغاز خواهد شد. این در حالی است که بسیاری از ناظران ساخت تنگه یا کانال استانبول را در کنار تنگه بُسفُر بسیار ارزشمند توصیف کرده و آن را در راستای استقلال سرزمینی ترکیه ارزیابی می کنند.
رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه طی سخنانی در جمع بازرگانان و کارآفرینان در استانبول این مطلب را عنوان کرد و افزود: روند احداث پروژه کانال استانبول با انجام
چند غذای بهداشتی برای بدن
 
بعضی افراد معتقدند غذاهای سالم بی مزه و کسل کننده است - اما هیچ چیز نمی تواند از حقیقت دور باشد.
در اینجا 15 غذای بهداشتی وجود دارد که طعم آنها بهتر از رایج ترین غذاهای آشغال است.
1. توت فرنگیتوت فرنگی فوق العاده آبدار است و عطر و طعم شیرین و خوشمزه ای دارد.
آنها منبع عالی ویتامین C ، منگنز ، فولات و پتاسیم و همچنین آنتی اکسیدان ها و ترکیبات گیاهی هستند.
یک فنجان (145 گرم) توت فرنگی حاوی 3 گرم فیبر و حداقل 46 کالری است .
خوردن
محبوب ترین بندگان
خودسازی، یکی از ویژگی های بارز انسان های شایسته است که در آن، نه تنها
با رذایل اخلاقی نفس خویش به مبارزه می پردازند، بلکه سجایا و اخلاق نیکو
را در خویش، تقویت می کنند. حضرت علی علیه السلام درباره بهترین و دوست
داشتنی ترین بندگان، چنین فرموده است:

«ای بندگان خدا، همانا بهترین و محبوب ترین بنده نزد خدا، بنده ای است
که خدا او را در پیکار با نفس، یاری داده است؛ کسی که جامه زیرین او اندوه،
و لباس رویین او ترس از خداست، چراغ هد
حس یه عدد بی نهایت رو دارم ، که منفی یک شده. قطعا اولین بار عین خیالش نبوده و به بی‌نهایت بودن ادامه داده. اما همین‌طوری همش منفی یک میشه. نه دوبار ، نه سه بار یا حتی چهاربار . بلکه بی‌نهایت بار . آخرش جی می‌شه؟ بی‌نهایت تبدیل می‌شه به یک ، صفر و منفی یک !
پس از رونمایی مدل مفهومی و برقی i4، بی‌ام‌و لوگوی خود را با تغییراتی نسبت به قبل، معرفی کرد. نشان تجاری جدید، حالتی تخت و دوبعدی و فاقد نوار سیاه‌رنگ خواهد داشت.
بنر ::‌ مهمان شوطی سال‌های اخیر، بسیاری از شرکت‌های تجاری بزرگ دنیا، مثل اپل و گوگل نیز لوگوی خود را از حالت سه‌بعدی به نمای تخت و دو‌بعدی تغییر داده‌اند. این اتفاق، سال گذشته برای فولکس‌واگن نیز رخ داد.
نشان تجاری بی ام و تغییر کرد
نشان تجاری بی‌ام‌و با حذف دایره‌ی سیاه‌رنگ،
روش مشاهده ی این بسته ها:
می توانید از نرم افزار ایرانسل من استفاده نمایید
یا می توانید شماره ی *780# رو بزنید و ...
قیمت خرید شما با روشهای قدیمی = مبلغی که به شما نمایش داده می شود + 9% مالیات
قیمت خرید از ما = مبلغی که به شما نمایش داده می شود + 10% تخفیف بیشتر
بنابراین شما نه تنها 9% مالیات بر ارزش افزوده را پرداخت ننموده اید
بلکه 10% دیگر هم تخفیف گرفته اید
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی
تعداد افراد به هیچ وجه برای حضرت پروردگار اهمیت ندارد،انچه در عالم بالا خریدار دارد و قیمتی است و با ارزش!هدف است و میزان هزینه ای که برای هدف خویش میکنید...
خداوند حکیم ما به هیچ وجه از تعداد اصحاب کهف حرفی به میان نمی آورد از هدف و همت می گوید،از سگ آنها هم یاد میکند،ولی تعداد را نمی فرمایند چرا؟
به عقیده این جهول ،به این دلیل که آنچه ما را به بلندای کمال و اوج بندگی می رساند تعداد مانیست هدف ما و ه

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها