نتایج جستجو برای عبارت :

شبی که رونالدو باز هم ترک عادت نکرد (عکس)

همانطور که میدانید مسی و رونالدو دو تن از بهترین بازیکنان فوتبال که دنیا به خودشان است دیده اند ولی همیشه این مشکل به وجود می اید که کدام از دیگری بهتر است
این مسئله آنقدر پیچیده شده که دانشمندان با کمک ابرکامپیوتر ها به مقایسه مسیو رونالدو پرداخته اند و در نهایت مسی با نمره بالا تری نسبت به رونالدو در رتبه بالاتر قرار گرفت اما نمیتوان فقط این را در نظر گرفت جام هایی این دو بازیکن در طی این سال ها برای باشگاه و کشورشان به دست اوردن هم بسیار م
گل زیبای کریس رونالدو در لباس یوونتوس به
منچستریونایتد در هفته چهارم مرحله گروهی فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا به
عنوان بهترین گل فصل قبل این رقابت‌ها شناخته شد.
با
وجود گل دیدنی و تک ضرب کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد، یوونتوس در
خانه برابر شیاطین سرخ شکست خورد. تک گل یووه را در این دیدار، کریستیانو
رونالدو با یک ضربه والی روی پاس بونوچی به ثمر رساند. حالا به انتخاب
یوفا، این گل کریستیانو رونالدو به عنوان برترین گل فصل 19-2018 لیگ
قه
رامون کالدرون (مدیر سابق رئال) :وقتی فرگوسن فهمید که رونالدو می خواهد به رئال برود با شرایطی مشابه او را به بارسلونا پیشنهاد داد
به رونالدو گفت که میتواند برود اما فقط به شرطی که به بارسا برود ، با این وجود رونالدو تعهد و تعصبش به رئال را نشان داد و به همین خاطر به برنابئو آمد
کریستیانو رونالدو فوق ستاره دنیای فوتبال و باشگاه یوونتوس ایتالیا به تازگی در جدیدترین مصاحبه خود از فقر شدید خانواده اش در دوران کودکی خبر داد.
رونالدو در اینباره گفته بود: خانواده ام واقعا فقیر بودند. من با لباس‌های کهنه و پاره ام برای خودم توپ می‌ساختم و تمرین فوتبال می‌کردم. من حتی پول غذا خوردن نداشتم!   می‌خواهم ناجی زندگی ام (خانم الدا) را پیدا کنم. الدا کسی بود که در رستوران همبرگر اضافی مردم و یا غذایی اضافه به من می‌داد تا از گ
فوتبال ایتالیا در فصل گذشته روزهای خاطره
انگیز، جذاب و البته تلخی را به خود دید. از حضور رونالدو در فوتبال
ایتالیا گرفته تا درخشش غیرمنتظره آتالانتا، خداحافظی ده روسی و رفتارهای
نژادپرستانه هواداران. در این گزارش نگاهی به فصل 2018-2019 سری آ خواهیم
داشت؛

ادامه مطلب
کریستیانو رونالدو دوس سانتوش آویرو زادهٔ ۵ فوریهٔ ۱۹۸۵ که عموماً با نام کریستیانو رونالدو شناخته می‌شود، بازیکن فوتبال اهل کشور پرتغال است که در پست مهاجم برای یوونتوس و تیم ملی پرتغال بازی می‌کند.   او در سال ۲۰۰۹ با انتقال ۸۵ میلیون پوندی‌اش (۹۴ میلیون یورو، ۱۳۱٫۶ میلیون دلار) از منچستر یونایتد به رئال مادرید، به گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان تبدیل شد. رکوردی که بر اساس گزارش‌های منتشرشده، با انتقال ۱۰۰ میلیون یورویی گرت بیل از
عکس پروفایل کریستیانو رونالدو : یک مجموعه ی عالی از عکس ها و والپیپرهای بسیار زیبا و شگفت انگیز ستاره ی فوتبال جهان رو براتون جمع کردیم.
 
دیدن و دانلود این عکس های پروفایل برای طرفداران کریس نه تنها خالی از لطف نیست بلکه که واجبه!
شما دوست دارید تصاویر ستاره ی محبوبتون رو توی لباس کدوم تیم ببینید؟ 
نکته مهم اینه که از لباس تیم های مختلف این عکس ها جمع آوری شده تا هر کسی با هر سلیقه ای بتونه ازشون استفاده کنه.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
برای پس
رکوردزنی های لیونل مسی بالاتر از رونالدو
آنا:لیونل مسی با ارائه آمار گلزنی بهتر از کریستیانو رونالدو، بالاتر از این بازیکن قرار گرفت.
ورزش فوتبال بالغ بر 10 سال است که تحت تأثیر دو فوق ستاره قرار دارد و تمامی علاقه مندان به این ورزش، هر دو بازیکن را می شناسند. 
لیونل مسی و کریستیانو رونالدو با ارائه نمایش های خارق العاده در زمین فوتبال باعث جذاب شدن این ورزش شده اند و عملکرد آن ها همواره زیر ذره بین کارشناسان قرار گرفته است. یکی از مواردی که د
 
 
زادروز:  5 فوریه 1985
زادگاه : مادیرا -پرتغال 
قد: 1.87
 
کریستیانو رونالدو فوتبالیست مطرح پرتغالی است که در حال حاضر در تیم یوونتوس ایتالیا توپ میزند.
خیلی ها وی را به خاطر عملکرد فوق العاده اش یکی از بهترین فوتبالیست های تاریخ میدانند
او فوتبالش را در اندورینها شروع کرد سپس به ناسیونال رفت و بعد از ان به اسپورتینگ لیسبون پیوست
وی توانست در سال 2003 نظر الکس فرگوسن سرمربی محبوب منچستر یونایتد را جلب کند و به تیمش ملحق شود.
در سال 2004 اولین جام خو
رونالدو به عنوان بهترین بازیکن جهان، یک جورایی به مد و استایل خودش اهمیت می دهد و کلا خیلی پروو و دختر کش شده است. وی همچنین برای اینکه بدن خودش را روی فرم نگه دارد تمرینات بسیار سختی را هم انجام می دهد. از قضا رونالدو هم قد بلندی دارد و هم سرشونه های پهن و شکمی شش تیکه دارد که در کل هر لباسی را که او بر تن کند، زیبا به نظر می رسد.
استایل و نوع پوشش رونالدو
از جمله از این لباس ها می توان به کت شلوار زیبای او اشاره کرد که موقع انتخابی برای بهترین با
شاید روزی برف آفریقا را سفیدپوش کند و یا بشر قادر بر زندگی روی مریخ شود، اما تا روزی که فوتبال وجود دارد مردم از مقایسه ی بین مسی و رونالدو دست برنخواهند داشت. بد نیست در اینجا کمی هم از نظر علمی به بررسی و مقایسه ی ویژگی های فیزیکی، روحی، ذهنی و مهارت های این دو فوق ستاره بپردازیم.

ادامه مطلب
چه بازی ای بود دیشب.
سر پنالتی پرتغال یه لحظه خودمو جای بیرانوند تصور کردم، تمام تنم لرزید. گرفتن پنالتی رونالدو چیز کمی نیست.
طارمی جان آخه چرا فرزندم؟چرااا؟(این فقط یه گله است وگرنه طارمی از وقتی که پرسپولیس بود، بازیکن محبوب منه)
همیشه رونالدو رو بیشتر از مسی دوست داشتم ولی دیشب تا تونستم فحشش دادم:||
کواریشما از کجا پیداش شد آخه؟ لامصب این دو بازی قبلی کجا بودی پس؟ گل طلاییت رو به مراکش میزدی خو:(
بعد از بازی سردرد وحشتناک داشتم و مثل ابر ب
نمیدونم از کجا باید شروع کنم! 
 
واژه ها ذهنم و پر کردن و درهم پرهم ریختن توی کاسه مغزم و نمیتونم چندتای ناقابلشو جدا کنم و بچینم کنار هم تا بتونم امروزم و توصیف کنم.
 
بخش اطفال برخلاف قشنگی درو دیوارش خیلی زشته، خیلی زشت
فرشته های کوچولویی که به گناه ناکرده گرفتار درد شدن... از امیر عباس کوچولو شش ماه که زیر یه حجم بی رحم از دستگاه بود تا یسنا هفت ساله که طعم زندگی و نچشیده پیوند قلب کرده و حالام مشکل جدید ریه هاش..
 
دختری که بی پدر شد و زجه هاش
کاترین مایورگا که سابقاً مدل بوده ادعا کرده که کریستیانو رونالد در هتلی به نام Hotel Palms Place و در شبی که در بیرون از هتل با هم آشنا شده اند، به اتاق این بازیکن مشهور فوتبال رفته و در آنجا مورد تجاوز قرار گرفته است.
بر اساس یک ایمیل افشا شده، DNA کریستیانو رونالدو با مدارک مربوط به ماجرای تجاوز او در لاس وگاس تطابق داشته و او به وکیل خود گفته که در این ماجرا، زن مورد نظر به او گفته که دست از کارش بردارد.
در بخشی از ایمیل هایی که توسط پلیس و مقامات قضای
به نقل از نشریه «گازتا اسپورت» ایتالیا، علی دایی، پادشاه فوتبال ایران می گوید که دیر یا زود رونالدو، اسطوره پرتغالی رکورد او را می شکند. در تاریخ فوتبال هیچ کس مثل دایی گلزنی نکرده است. او با زدن 109 گل برای تیم ملی ایران آقای گل فوتبال جهان است.
دایی درباره این رکورد گفت: این رکورد باعث افتخارم است. به نظرم تا زمانیکه این رکورد بوده ملت ایران نیز همه افتخار می کردند. این افتخار تنها برای من نیست بلکه برای تمام مردم ایران است.
وی افزود: اصلا نارا
یوونتوس در دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در آمستردام به تساوی 1-1 دست یافته و بخش زیادی از راه صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان را طی کرد.
 
یوونتوس ابتدا و در اواخر نیمه اول توسط کریستیانو رونالدو به گل رسید. ستاره پرتغالی روی ارسال تماشایی ژائو کانسلو موفق شد با یک ضربه سر شیرجه ای و تماشایی دروازه اونانا را باز کرده و گل مهمی در مسیر صعود احتمالی بیانکونری به جمع 4 تیم به ثمر برساند.
 
رونالدو تا به حال 11 بار با ضربه سر در مراحل
رویارویی بدل‌های مسی و رونالدو در ایران!
به نقل از روزنامه شهروند، چند وقتی می‌شود که درجامعه با یک پدیده بسیار جالب مواجه شده‌ایم. در ایران دوپدیده‌ای ظهور کرده‌اند که از نظر ظاهری شباهت زیادی به ستاره‌های بارسلونا و رئال‌مادرید دارند که این مسأله حتی باعث شهرت جهانی آنها شده است. درست است که بالاترین افراد همان اشخاص خلاق، با اراده‌ و پرتلاش هستند که برای خود شهرت، محبوبیت و ثروت دست و پا می‌کنند،‌ اما انگار با تبدیل‌شدن به چهره‌
مهاجمی که پس از حاشیه‌های زیادی که فصل گذشته داشت از سوی باشگاه اینتر در لیست فروش قرار گرفته است. روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» مدعی شد باشگاه یوونتوس با تأیید کریستیانو رونالدو پرتغالی که پذیرفته ایکاردی 26 ساله زوجش در خط حمله بانوی پیر شود، در جذب این مهاجم آرژانتینی مصمم‌تر شده و برای این کار وارد مذاکره با باشگاه اینتر خواهد شد.
این نشریه ایتالیایی مدعی شد رونالدو معتقد است با حضور مائورو ایکاردی، فضا در زمین برای حرکات او د
وقتی رونالدو جوان بود خیلی تمارز میکرد .
و بیشتر ان ها را اوت می زد. از سن 19 سالگی فوتبال را شروع کرد.
در 4 سال 1 گل زده است و 17 پنالتی اوت زده است .
اما الان 101 گل زده است د دومین مهاجم دنیا است.
فقط 4 دروازه بان پنالتی رونالدو را گرفته اند.رونالدو سابقه ی بازی در تیم های منچستر یونانتد و رال مادرید و یوو نتوس را داشته است.
نمیدونم از کجا باید شروع کنم! 
 
واژه ها ذهنم و پر کردن و درهم پرهم ریختن توی کاسه مغزم و نمیتونم چندتای ناقابلشو جدا کنم و بچینم کنار هم تا بتونم امروزم و توصیف کنم.
 
بخش اطفال برخلاف قشنگی درو دیوارش خیلی زشته، خیلی زشت
فرشته های کوچولویی که به گناه ناکرده گرفتار درد شدن... از امیر عباس کوچولو شش ماه که زیر یه حجم بی رحم از دستگاه بود تا یسنا هفت ساله که طعم زندگی و نچشیده پیوند قلب کرده و حالام مشکل جدید ریه هاش..
 
دختری که بی پدر شد و زجه هاش
نمیدونم از کجا باید شروع کنم! 
 
واژه ها ذهنم و پر کردن و درهم پرهم ریختن توی کاسه مغزم و نمیتونم چندتای ناقابلشو جدا کنم و بچینم کنار هم تا بتونم امروزم و توصیف کنم.
 
بخش اطفال برخلاف قشنگی درو دیوارش خیلی زشته، خیلی زشت
فرشته های کوچولویی که به گناه ناکرده گرفتار درد شدن... از امیر عباس کوچولو شش ماه که زیر یه حجم بی رحم از دستگاه بود تا یسنا هفت ساله که طعم زندگی و نچشیده پیوند قلب کرده و حالام مشکل جدید ریه هاش..
 
دختری که بی پدر شد و زجه هاش
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از بازی سه، علو ستاره پرتغالی در روزهای اخیر به دشواری جالبی طرفداران خود را به پیروی از وصیت های بهداشتی برای جلوگیری از ابتلا بوسیله ویروس کرونا فراخوانده بود. بوسیله عنوان مثال او چند روز پیش با انتشار ویدئویی که در آن مشغول ضدعفونی کردن دست های کودکان خود بود، از هوادارانش درخواست کرد که بهداشت را به شکل شدید بزرگداشت کنند. درون همین رابطه ساعاتی پیش کریستین رونالدو  فوق هنرپیشه پرتغالی یوونتوس ویدئوی دی
بسم الله الرحمن الرحیم
 
جمع بندی کریستیانو رونالدو دوس سانتوش آویرو و کودکان سوری :
کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس در پیامی ویدئویی گفت: این پیام برای کودکان سوریه است. خیلی خوب می دانیم که شما سختی های زیادی کشیده اید. من بازیکنی بسیار مشهور هستم اما شما قهرمانان واقعی هستید. امیدتان را از دست ندهید. جهان از آن شماست. ما با شما هستیم.
لینک ویدیو
 
همچنین وی در صفحه اینستاگرام خود این عکس را بارگذاری کرده است :
ادامه مطلب
سن =35
قد=88
نام کامل =کیریستیانو رونالدو دوس سانتوش اویرو
پست=مهاجم-وینگر چپ
زادگاه=پرتغال-مادیرا
باشتگاه کنونی=یوونتوس
شماره ی پیراهن=7
باشگاههای حرفه ای=   2003 -2002 اسپورتینگ بی    گل=0   بازی=2
                                 2003 -2002 اسپورتینگ               3           25
                                 2009 -2002 منچستر یونایتد         84         196
                                 2018 -2009 رئال مادرید              311       292
                                         -2018 یوونتو
نویسنده :
دارم فراموشش می‌کنم تا به امروزه رسیدگی کنم ولی اگر هم نشد دیگر حتما قسمت و حکمت نیست.
 
یاد باد آن که ز ما وقت سفر یاد نکرد
به وداعی دل غمدیده ما شاد نکرد
آن جوان بخت که می‌زد رقم خیر و قبول
بنده پیر ندانم ز چه آزاد نکرد
کاغذین جامه به خوناب بشویم که فلک
رهنمونیم به پای علم داد نکرد
دل به امید صدایی که مگر در تو رسد
ناله‌ها کرد در این کوه که فرهاد نکرد
سایه تا بازگرفتی ز چمن مرغ سحر
آشیان در شکن طره شمشاد نکرد
شاید ار پیک صبا از تو بیام
ه گزارش ویکی اسپورت ورزشی به نظر می رسید روملو لوکاکو خرید بعدی اینتر باشد اما حالا او در آستانه معاوضه با پائولو دیبالا و انتقال به یوونتوس قرار گرفته است و کریستیانو رونالدو یکی از حامیان حضور او در تورین بوده است.
طبق ادعای دیلی میل، همانطور که مائوریتسیو ساری در هفته های اخیر بارها تاکید کرده قرار است از کریستیانو رونالدو به عنوان وینگر چپ در ترکیب خود بهره گیرد و احتمالا این تیم از روش 3-3-4 در فصل پیش رو بهره خواهد برد و لوکاکو در وسط مثل
                                   

به گزارش وبلاگ فوتبال کاشمر به نقل از ورزش سه: کیست که شک داشته باشد رونالدو نازاریو یا رونالدوی برزیلی یکی از بهترین فوتبالیست‌های تاریخ است. مریخی چه در زمین‌های فوتبال و چه بیرون از مستطیل سبز شهرتی داشت که همچنان نام او را به عنوان یکی از مهمترین چهره‌های تاریخ فوتبال مطرح می‌کند.
ادامه مطلب
بنا به اطلاعات بدست آمده از منابع غیر رسمی بعد از بازی پرسپولیس و السد
کریستین رونالدو با ژاوی گفتگوی محرمانه ای داشته است، باخت السد در مقابل پرسپولیس جای خود داشت و بسیاری را ناخوش حال کرد و ملت شریف ایران عزیرمان را خوشحال ولی در این بین طعم تلخ محار شوت کریستین تو جام جهانی توسط علی بیرانوند عزیز را ژاوی هم چشید، و گفتگوی کریس و ژاوی در واقع ابراز همدردی کریستین با ژاوی بوده و گفته میشود که کریس گفته ژاوی ناراحت نباش اون علی بیرانوند کم
امشب یعنی اول مهر ماه 98 جایزه بهترین بازیکن فیفا 2019 داده میشود
و نامزدها عبارت اند از:لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و ویرجیل فندایک
لیونل مسی که سال نسبتا خوبی داشت و گل هایی  به ثمر رساند اما در نهایت فقط توانست لالیگا را فتح کند و در فتح کوپا دل ری و لیگ قهرمانان ناکام بود او حتی با ارژانتین دوباره در فتح کوپا امریکا ناکام ماند. 
کریستیانو رونالدو سال خوبی را سپری کرد شاید به اندازه مسی گل نزده باشد اما توانست لیگ ایتالیا و جام حذفی را برنده
چند وقت پیش یه مطلبی راجب عادت های واضح ادما خوندم، اینکه هر کسی یه سری عادت های داره که دیگران با چند تا برخورد و نشست و برخاست میفهمن. 
عادت های ساده اما همیشگی. 
خودم چندتا عادت دارم که هر کسی با چند برخورد و نشست برخواست میفهمه، یکیش اینه که همیشه پیراهن استین بلند میپوشم و اصلا تیشرت نمیپوشم.
یکی دیگش هم اینه چایی رو بدون قند و تلخ میخورم.
اینا عادت های خیلی ساده ای ان اما چند ساله باهام هستن که دیگران زود میفهمن:)) 
 
 
در زمان های قبل ویدیو چک نبوده است . ارژانتین و انگلیس میخواستند ذر فینال جام جهانی بهم رقابت بکنند . در دقیقه ی 86 مارادونا در وازه ی انگلیس را باز کرد اما با دست . 
نساجی تیمی است که بیشترین گل بخدی در ایران را دارد .
ایا میدانستید رونالدو در بارسلونا بازی کرده است ولی رونالدو برزیلی که شماره ی 9 بارسلونا بوده است .
ایا مدانستید منچستر سیتی در 38 بازی 104 امتیاز اورده است .
ایا میدانستید بهترین گل در بازی پرسپولیس و استقلال را کریم باقری زده است .
ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال در جدیدترین اظهار نظر خود گفته بازیکنی وجود ندارد که از او بیشتر گل زده باشد.
به گزارش گروه ورزشی عصرحباد؛ تیم‌های ملی فوتبال پرتغال و لیتوانی در چارچوب رقابت‌های مقدماتی یورو ۲۰۲۰ شب گذشته (سه‌شنبه) به مصاف هم رفتند.
تیم ملی فوتبال پرتغال توانست با نتیجه ۵ بر یک در این دیدار به پیروزی برسد. کریس رونالدو بعد از این پیروزی و رسیدن رکورد ۹۳ گل ملی گفت: آیا بازیکنی هست که بیشتر از من گل زده باشد؟ به نظرم بازیکنی وجود
یک سری از رفتارها وقتی مدام و هرروز تکرار بشن تبدیل می شن به عادت ، قطعا این عادت خیلی از مواقع به نفع ماست و خیلی از مواقع هم به ضرر ما ! ما هم اگر نگاهی به خودمون بندازیم به عادت های بدی می رسیم که شاید سال هاست دوست داریم تبدیلش کنیم به یه عادت خوب اما ناموفق بودیم .
تعهّد خیلی کمک کنندس بطوریکه اگر واقعا با خودمون عهد ببندیم که تغییر کنیم و پای هر سختی که در پی داره بمونیم ، کار شدنی هست ..
ادامه مطلب
ریشه بی‌حجابی در درصد بالایی از کسانی که حجاب اسلامی را رعایت نمی‌کنند عادت است، عادت به بی‌حجابی، چراکه اقتضای بی‌توجهی خانواده و فرهنگ غالب در محل زندگی و رشد و نمو آن‌ها بی‌حجابی بوده است. حضرت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام پیروی از عادت‌ها را دشمنی معرفی می‌کنند که مانع رسیدن به کمالات و درجات عالیه […]
نوشته عادت به بی‌حجابی اولین بار در گناه شناسی. پدیدار شد.
اصلاً مگر میشود عاشقی نکرد و از دنیا رفت...خیلی از ما آدمها اصلاً عاشقی نمیکنیم،همه اش عادت است...عادتِ به دوست داشتن...عادتِ به تکرار کردن یک سری کلمات بی معنی...عاشقی که میگویم،منظورم این عشقهای مجازی امروزی نیست...عشقهایی که با in rel شروع و با block تمام میشوند...عشقهایی که ساعتی اند...که از روی عکس انتخاب میکنیم و با عکس بهتر جایگزین میکنیم...عشق را باید از پدرانمان،مادرانمان،از بزرگانمان یاد بگیریم...که به ما یاد میدهند رابطه ها را تعمیر کنیم،تعو
نقل مکان رونالدو به خانه اجاره‌ای در پرتغال
کریستیانو رونالدو عمارت لوکس خود در پرتغال را ترک کرده و به همراه خانواده‌اش به خانه‌ای اجاره‌ای در یک دهکده ماهیگیری نقل مکان کرده است.
به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو که از زمان شیوع بحران کرونا در کشورش پرتغال به سر برده و در عمارت لوکس خود در زادگاهش مادیرا در قرنطینه به سر می‌برد، بعد از گذشت مدتی از این قرنطینه از زندگی در چاردیواری این خانه خسته شده و با اجاره یک خانه در دهکده‌ای م
زمان آدم را به خیلی چیز ها عادت میدهد. اولش باورش سخت است ولی هرچه که زمان رو به جلو می رود میبینی که عادت کرده ای. عادت برای چیزی که آن اول برایت غیر ممکن و سخت بوده. باید به قدرت زمان ایمان آورد و بدانیم که زمان همه چی را درست می کند حتی چیزهایی قرار با رفتنشان جانمان را از ما بگیرند...
میگویند کعبه هم تعطیل شد و خدا معجزه‌ای نکردآری در طول تاریخ اتفاقات ناگواری برای کعبه افتاد، ولی خدا کاری نکردبنی‌امیه با منجنیق کعبه را به آتش کشاند، ولی خدا کاری نکردبارها سیل آمد و خانه کعبه ویران شد، ولی بازهم خدا کاری نکردحجاج‌‌یوسف خانه خدارا ویران کرد، ولی معجزه‌ای نشداصلا اینطور بگویم، خدا بنا ندارد معجزه‌اش را برای هراتفاقی خرج کند و دائم معجزه کند. اصلا دائم معجزه کردن که دیگر اسمش معجزه نیست.
یکبار در طول تاریخ اتفاق افتاد
امشب فوتبال است و دوباره ان ضربان قلب های بالا رفته و مغز های داغ شده از استرس :))))
نقش من در این میان مانند ان خر مفلوکی ست که تا زانو در گل گیر کرده است:))))
مثل ماست، وامانده ام که کدامش بالاخره؟؟:))))
یوونتوس _آژاکس 
یا
منچستر یونایتد_بارسا؟؟؟
بخش احمقانه اش اینجا است که وقتی سر هر دوبازی شرط بسته باشی چشمانت میلغزد و دلت بی قرار است برای نتیجه بازیی که نمیتوانی دنبالش کنی؛))))مصداق بارز یه دلم میگه برم برم یه دلم میگه نرم نرم و این حرفاهای حاشیه
امشب فوتبال است و دوباره ان ضربان قلب های بالا رفته و مغز های داغ شده از استرس :))))
نقش من در این میان مانند ان خر مفلوکی ست که تا زانو در گل گیر کرده است:))))
مثل ماست، وامانده ام که کدامش بالاخره؟؟:))))
یوونتوس _آژاکس 
یا
منچستر یونایتد_بارسا؟؟؟
بخش احمقانه اش اینجا است که وقتی سر هر دوبازی شرط بسته باشی چشمانت میلغزد و دلت بی قرار است برای نتیجه بازیی که نمیتوانی دنبالش کنی؛))))مصداق بارز یه دلم میگه برم برم یه دلم میگه نرم نرم و این حرفاهای حاشیه
چه حکمتی است که وقتی یک کاری را فقط یک روز انجام نمی دهم،دیگر نمی توانم عین گذشته آن کار را بکنم.البته باید عادت کرده باشم ولی همین عادت را هم دوسه روز اگر انجام ندهی احتمالا فراموش خواهیم کرد.
هرچند که این جمله هم درست است: عادات دیرینه سخت جانند،حتی وقتی می پنداریم مدتهاست از سرمان افتاده.
رونده به سوی نمیدانم ها :)
عادت
ناجوان مردانه ترین بیماریست، زیرا هر بد اقبالی را به ما می قبولاند، هردردی را و هر مرگی را.
در اثر عادت، در کنار افراد نفرت انگیز زندگی می کنیم، به تحمل زنجیرها رضا می دهیم، بی عدالتی ها و رنجها را تحمل می کنیم.به درد، به تنهایی و به همه چیز تسلیم میشویم.
عادت، بی رحمترین زهر زندگیست. زیرا آهسته وارد می شود، در سکوت، کم کم رشد می کند و وقتی کشف می کنیم که چطور مسموم آن شده ایم، می بینیم که هر ذره بدن مان با آن عجین شده است، می بینیم که هر حرک



افزایش خونریزی عادت ماهیانه







افزایش خونریزی عادت ماهیانه
افزایش خونریزی عادت ماهیانه که به
منوراژی نیز معروف است ، در واقع دوره هایی از عادت ماهیانه است که به علت
زیاد بودن حجم خونریزی یا طولانی بودن مدت آن ، شخص مقدار زیادی خون از دست
می دهد.خونریزی در اکثر زنان حدود ۵ روز طول می کشد . چنانچه عادت ماهیانه
بیشتر از این حد باشد و چنانچه استفاده از نوار بهداشتی به تعداد معمول
کافی نباشد ، در صورتی که لخته خون دفع شود باید چند مورد
چقدر عادت کردن و وابستگی راحته و آدم متوجه اش نمیشه خصوصا در مورد عادت ها و رفتار های بد و مضر و وقتی میخوای ترکش کنی انگار بند بند وجود آدمو زیر شکنجه بردن!
واقعا چجوری میشه یه عادت بد رو از سر خودمون بندازیم و به زندگی سالم برگردیم؟
مواد لازم: 
نفرت از اون عادت                                                          به مقدار زیاد
اراده از بین بردن هرگونه راهی برای برگشتن به اون عادت      به مقدار خیلی خیلی زیاد
همه ما یه علاقه مندی داریم که به هردلیل
حرکت با تمامی امتیازش، رهزنی خطیر برای متحرک است. تحرک، دائمی است. و همین استمرارش متحرک را عادت می دهد. به همه چیز. حتی به خودش. و به حرکتش. انسان، زمانی که با خود، مسیر حرکت را مرور می کند و به گذشته باز می گردد و یا به آینده می رود، یعنی " تخیل " می کند، لحظه ای عادت شکنی می کند و با ولع تلنگری را می بلعد.انسان همیشه عادتش را نمی شکند. گاهی در لابه لای عادت دست و پا می زند و می میرد؛ و از " حرکت" باز می ایستد.انسان از بدو خلقت تکوینا با " شدن " همراه اس
کریستین رونالدو
Coronavirus: Cristiano Ronaldo greets non-existent fans and applauds empty stadium before Juventus’ win over Serie A rivals Inter Milan

Cristiano Ronaldo cheekily greeted non-existent fans ahead of Juventus’ Serie A showdown vs Inter on Sunday

Juve secured a 2-0 win over their title rivals thanks to second-half goals from Aaron Ramsey and Paulo Dybala

The result saw Maurizio Sarri’s men leapfrog Lazio at the top of the Serie A table and move nine points clear of Antonio Conte’s Inter
But the game was played without any fans inside Juventus’ Turin stadium following the Italian government’s ruling to ban spectators from attending sporting events until April 3 due to the coronavirus outbreak.
More than 7,000 people have been infected by the deadly
ممکن است شما از آن دسته کسانی باشید که تلاش می‌کنید هر روز غذای سالم بخورید و حتما ورزش کنید. اما حفظ سلامتی فقط با تعویض چیزبرگر با سالاد و ۳۰ دقیقه ورزش با اسکی فضایی ممکن نیست. بخشی از سلامتی شما به عادت‌های روزانه‌ای که دارید مربوط است.
ممکن است عادت‌های روزانه شما در روند سلامتتان اختلال ایجاد کنند با این حال شما از آن‌ها آگاه نباشید. در زیر بعضی از عادت‌هایی که ممکن است بر سلامتتان تاثیر داشته باشند را بخوانید.
ادامه مطلب
شبکه‌های اجتماعی مجازی چه تأثیری روی عادات مطالعاتی ما دارد؟
در این چند خط نمی‌خواهم بحث‌های تکراری تقابل شبکه‌های اجتماعی مجازی با مطالعه را دوباره بگویم و از کم شدن عادت مطالعه در اثر انس با فضای مجازی بنویسم. همچنین کاری هم به بحث اثر اسکرول‌های متناوب در کانال‌ها و صفحه‌ها روی ساختار ذهن ندارم که چطور ذهن ما در اثر این کار به نوشته‌های کوتاه و متنوع عادت کرده و حوصله‌ی متون طولانی و متمرکز را ندارد. می‌خواهم در مورد یک عادت مرسوم
دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری به نام عادت
راحت به خودت دادی من بد پیله رو عادت
وای چه کاری میکنه عشق آدم با دل آدم
من نمیتونم از تو بمونم حتی یه ساعت
موزیک جدید بنیامین بهادری به نام عادت را دانلود کرده و لذت ببرید
Download New Music Benyamin Bahadori Adat

ادامه مطلب
معلمون میگفت هر وقت وضعیت نظام جوری میشه که مردم ناراضی میشن ازش, یکی از دو تیم پرطرفدار کشور(استقلال یا پرسپولیس) با کمک و برنامه ی نظام باید قهرمان شه.بنظرتون چقدر این حرف درسته؟؟؟(با استدلال باشه لطفا)
  نکته:آقا من اصلا فوتبالی نیستم.ته اطلاعاتم اینه که رونالدو بازیکن ریاله مادریده.
امروزم شروع شد و من به کل تا ساعت پنج تنهام. یجوریه . بهش عادت ندارم اما چه فرقی برام داره در هرصورت سرم گرمه کارام هست. امروز دیر بیدار شدم هفت اینطورها از فردا سعیم اینه که زودتر بیدار بشم مثل قبلا. دیشب واقعا خسته بودماااا نگم برات. واااای اینجا واقعا تو خونه سرده بخاریم زیاد کردما اما فرقی نکرد اصلا:/ پتو پیچ کردم خودمو :/خلاصه که همین برم انجام بدم کارامو. از پسش بر میام. 
دانلود آهنگ جدید علیرضا قربانی به نام هم گناه
در این قسمت سایت سریال نما آهنگ تیتراژ سریال هم گناه با صدای علیرضا قربانی را قرار داده ایم.
متن آهنگ علیرضا قربانی هم گناه
♬♬♬
من تفنگی شده ام رو به نبودن هایت رو به یک پنجره در جمعیت تنهایتفکر کردم که خودم را به تو نزدیک کنم نزدیک کنمبی هوا بین دو ابروی تو شلیک کنم شلیک کنمخنده های تو مرا باز از این فاصله کشت قهر نه دوری تو قلب مرا بی گله کشتموج موهای بلند تو مرا غرق نکرد حسم از سردی این بی خبر
 
 
بسیاری از ما انسان ها به دنبال تغییر در زندگی خود هستیم و همیشه منتظر یک عامل بیرونی نشسته ایم تا به سراغ ما بیاید و ما را تغییر دهد و یا اینقدر به عادت هایمان چسبیده ایم که اجازه تغییر را نمیدهند در این مواقع چه باید بکنیم ؟قانون پنج ثانیه که توسط خانم مل رابینز به صورت کتاب نوشته شده است به ما کمک میکند که در مقابل عادت های خود که قدرت اصلی خود را از ذهن میگیرد بایستیم و تنها و تنها 5 ثانیه هم فرصت خواهیم داشت به عنوان مثال اگر میخواهیم عا
من بد عادت شدم
عادت کردم که یکی بهم بگه برام شعر بخون و بفرست
یکی وقتی دارم با یه موزیک میخونم موزیکو کم کنه که صدای منو بشنوه 
یکی تا موهامو باز میکنم بگه موهات وای موهات! نعمت الهیه موهات
عادت کردم یکی زل بزنه تو چشمام و اشک تو چشاش حلقه شه 
عادت کردم یکی هر کار معمولی ای که میکنم بگه عجب صحنه ی لعنتی ای
عادت کردم یکی خیلی منو بخواد
عادت که نه ولی خب وقتی یکی آدمو اونجوری بخواد خواستنای این شکلی دیگه به چشمش نمیاد 
گله نمیکنم از کسی 
من خودم
وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی و جوان رئال مادرید امشب مرد اول دیدار تیمش مقابل بارسلونا بود.
 رئال مادرید موفق شد در دیداری حساس و سرنوشت ساز در تعیین قهرمانی لالیگا، با دو گل بارسلونا را مغلوب کرده و دوباره به صدر جدول برسد؛ ستاره این پیروزی بدون شک وینیسیوس جونیور، وینگر جوان کهکشانی ها بود.
بیشتر بخوانید:
رئال صدر و ال کلاسیکو را یکجا برد/بارسا تسلیم به معنای واقعی +فیلم
این بازیکن موفق شد در دقیقه 70 و روی پاس عمقی و دقیق تونی کروس وا
عادت های بد چیست و چگونه می‌توانیم ازاین عادات رهایی یابیم؟ ثابت شدن یک‌سری از رفتارها در انسان‌ها عادت نام دارد. انسان ها همیشه رفتارهایی از خود نشان می‌دهند که این رفتار‌ها الگوی برخورد او را در طول روز می‌سازند. زمانی که یک الگوی رفتاری خاص به هر دلیلی در شخصی تکرار شود واگر در هر شرایطی بخواهد که آن را انجام دهد جزوی از زندگی او می‌شود و در صورت  انجام ندادن حس می‌کند چیزی را گم کرده و احساسات بد و منفی در او شکل می‌گیرد. در این مقال
عادت خیلی مزخرفه، مثلا روزی سه بار ناخواسته گردنمو بین انگشتام‌ له می کنم و می گیرم، شب ها دستامو می برم سمت سرم کش مو رو باز کنم‌‌ یا دستم میره سمت شماره ات بهت زنگ بزنم، یهو یادم میاد، گردنبند و دادم مامان، موهامو از ته زدم و تو هم مُردی.
پ.ن: و نمی نویسم تا یادم بره
آره خلاصه، بد عادت شدیم...توی وبلاگای قبلی کلی ملت کامنت می‌ذاشتن...حتی وقتی پست نمی‌ذارم هم وبلاگمو می‌خونن...و این باعث می‌شه که مرتب اینجا رو چک کنم واسه کامنت. در صورتی که نه کسی می‌شناسه منو، نه محتوای خاصی تولید کردم...بدعادت شدم، و لوس.
بعضی از بانوان قبل از عادت ماهانه، دچار تهوع می‌شوند. این امر بسیار شایع است و اغلب باعث نگرانی آنها نمی‌گردد. تهوع قبل از آغاز عادت ماهانه می‌تواند ناشی از بسیاری از عوامل، از جمله گرفتگی عضلات، سندرم پیش از قاعدگی (PMS) و حاملگی باشد. اگر این علائم شدید باشند، می‌تواند حاکی از وجود شرایط بحرانی مانند اندومتروز باشد.
PMS علت اصلی تهوع قبل از آغاز عادت ماهانه است. حدودا ۲۰ تا ۵۰ درصد از زنان در طی ۷ تا ۱۰ روز قبل از عادت ماهانه ، PMS را تجربه می‌
چند روزی می شه که فکرم مشغوله! یعنی دقیقا از روزی که راجع به عادت ها نوشتم. علت اشتغال فکرم هم این بود که دلم می خواست این بار  سعی کنم یکی از عادت های بدِ اخلاقیم رو ترک بکنم. بعد همون موقع یادم افتاد که یه جایی خوندم برای تبدیل یک چیزی به عادت و یا ترک یه عادت، پرداختن بهش کمتر از چهل روز چندان تاثیری نداره و بهترین موقع برای این که چهل روز یه کاری رو انجام بدی یا ترکش بکنی از دهم ذیقعده است. بعد که نگاه کردم دیدم نه از اول ذیقعده بوده و این زمان
وصل شد ولی خب حال کسی خوب نشد که هیچ بدترهم شد.
در حد یکی دوتا ویدئو از این چند روز دیدم و وضعیتم اینه، حتی از اینکه بخوام عکسو فیلمارو باز کنم هم میترسم. 
همه چی باورنکردنیه ولی اینکه طبق معمول میگذرونیم و عادت میکنیم از اون هم باور نکردنی تره... دلم میخواد گم و گور شم یه مدت.
به گزارش ویکی اسپورت ورزشی امروز فیفا لیست برترین‌های فوتبال جهان در سال 2019 را اعلام کرد و بهترین های فوتبال مردان و زنان دنیا در سال جاری، برای کسب عنوان بهترین سال با هم رقابت می کنند.
نکته جالب توجه این است که لیورپول با چهار نماینده در دو بخش، بیشترین سهم را در لیست اعلام شده دارد. ویرژیل فن دایک، محمد صلاح و سادیو مانه سه بازیکن این تیم هستند که با دیگر فوق ستاره هایی مثل مسی و رونالدو رقابت تنگاتنگی برای کسب عنوان بهترین بازیکن جهان و ت
در بازی روز گذشته دو تیم یوونتوس و تیم منتخب جی لیگ کره جنوبی سسینیا پس از آنکه گل دوم منتخب جی لسگ را به ثمر رساند به همراه برخی از هم بازی‌هایش خوشحالی معروف کریس رونالدو را انجام دادند و به وی اشاره کردند.
پس از پایان دیدار سسینا به سمت رونالدو رفت و این ستاره پرتغالی وی را در آغوش گرفت و پیراهن خود را تقدیم سسینیا کرد.
 
نگهداری از سنجاب های خانگی
در روز های نخست هرگز اقدام به گرفتن سنجاب خود نکنید و بگذارید آزادانه در محیط گردش کرده و به شما عادت کند، در غیر این صورت از شما متنفر می شود.
مشاوره و آموزش نگهداری از سنجاب های خانگی
برای بغل گرفتن سنجاب با دو دست و از طرفین اقدام کنید ، زیرا تا مادامی که به خوبی شما را نشناسد به محض اینکه دست خود را جلوی صورتش بگیرید خودش را جمع می کند ، اگر این کار را نکرد به آرامی دست خود را زیر سینه اش ببرید تا روی دست شما بیاید
یادتونه تو پست قبل درمورد داداشم غر زدم؟ امروز فهمیدم دلم پر تر از این حرفاست! مسئله اینه که ملت این روزای آخر رو حداقل میرن کتابخونه ای جایی که با آرامش و سکوت حداقل سعی کنن درس بخونن، بعد من رسما شدم پرستار بچه و خدمتکار نور دیده:| واقعا میگما! از صبح تا ظهر یا میخوره یا حرف میزنه. هی اینو بده، اونو بده. واقعا رو مخمه. هی حرف میزنه. الان مامانم تازه اومده و منم کلی غر زدم پیشش ولی نه تنها حالمو بهتر نکرد بلکه دلم میخواد گریه کنم واقعا. کاری هم از
پروسه ی عادت کردن بسیار سریع تر و راحت تر از چیزی که فکر میکنیم اتفاق می افتد و فرقی ام نمی کند در چه شرایطی به سر میبری،ناگاه به خود نگاه میکنی و میبینی با این اوضاع جدیدت که قبل تر ها حتی تصورش هم رعشه به اندامت می انداخت خیلی وقت است کنار امده ای و حتی راضی هم هستی،مانند یک سیال خوب و حرف گوش کن در قالب جدیدت جا میگیری و چنان رفتار منعطفانه ای از خود نشان میدهی که جامعه ی گاز ها و مایعات انگشت به دهان در کار تو می مانند،خلاصه که رفتار بقا گرای
از امروز فرجه ها شروع شد و برگشتم خونه.
تو اتوبوس یه لحظه به خودم اومدم و دیدم دستمو گذاشتم جلو دهنم و دارم جلو اشکایی که بی اجازه میریختن رو میگیرم.
دغدغه هام دیگه مهم نیستند،یا اینکه کمرنگ شدن واسم... شایدم یادم رفته؟!
نمیدونم؛ ولی اینو مطمئنم من اونی نیستم که میخواستم.
از سطحی شدن متنفرممم!!!
.
.
.
ما آدما به نبودن ها عادت میکنیم.راسته که زمان همه چیز رو حل میکنه.
با اینکه هنوز بعد دو سال مامان غر میزنه که چرا گذاشتی رفتی؟من چقدر بدشانسم که دختر
عادت داریم
ما به تکرار دل سوخته عادت داریم
و به لبخند لب دوخته عادت داریم
 
باکی از سوختن و دم نزدن نیست که نیست
تا به بوی جگر سوخته عادت داریم
 
قلب خود نسیه فروشیم و کسی طالب نیست
ما به طرد دل نفروخته عادت داریم
 
جامه ی عشق تو بر قامتمان راست نشد
به همین جامه ی نادوخته عادت داریم
 
نه که در مدرسه ها درس حضور تو نبود؟!
ما به این علم نیاموخته عادت داریم
 
روزی ما شده عشق تو نترسیم از مرگ
تا به این روزی اندوخته عادت داریم
 
روی در هم بکشی اخم کنی حر
"آدم ها به همه چیز عادت می کنند؛
مخصوصا اگر از آدم بودن دست بکشند."*
اینستامو که باز میکنم یه حجم زیادی از نفرت تو قلبم حس میکنم.چرا میخوان همه چیزو عادی جلو بدن؟:) حتما که نباید وسط میدون جنگ باشی تا بفهمی اوج مشکلات و بدبختی رو.با جمله باید ادامه داد زندگیو میشه اینقد چشم ها و گوش هارو بست؟
 
*کوری - ژوزه ساراماگو
گاهی دور و برت شلوغ میشه و پر از غفلت ،و ذهن و زمان برای کار هایی که برنامشون رو داشتی یاریت نمی کنن ،
تا جایی که به عمل نکردن به برنامه هات عادت می کنی ،
و وقتی سرت خلوت میشه همچنان توی رکود باقی می مونی ...
+ تکلیف من توی این روزها دقیقا مبارزه با همین عادتِ غلطه ... 
زنانی که در بازه سنّی تولیدمثل هستند چرخه‌هایی از فعالیت هورمونی را تجربه می‌کنند که حدوداً در فواصل یک ماهه تکرار می‌شوند. با هر چرخه، بدن زن برای بارداری احتمالی، چه زن قصد بارداری داشته و چه نداشته باشد، آماده می‌شود. عبارت «عادت ماهانه» به فرویختن دوره‌ای پوشش رحم اطلاق می‌شود. میانگین چرخه‌های عادت ماهانه حدود 28 روز است و طی مراحلی رخ می‌دهد: مرحله فولیکولی، مرحله تخمک‌سازی و مرحله لوتیال. چهار هورمون مهم (ترکیبات شیمیایی که موج
تمرین و تکرار بهای به دست آوردن مهارت است. چیزی را که مدام و مرتب تکرار می کنید به صورت یک عادت جدید ذهنی و عملی در می آید.رشد فکری و احساس رضایت و خشنودی نتیجه کنار گذاشتن عادت های گذشته و جایگزین کردن تمرین ها و عادت های جدید است.شما میتوانید رویکردها، توانایی ها و کیفیات خوشبختی و موفقیت را در خود بپرورانید، به این صورت که قوانین موفقیت را آن قدر برای خود تکرار کنید تا جزئی از شخصیت تان شوند.برایان تریسی 
عادت هایی در قالب نیاز !
 
معتاد 
عادت
عادی
عود
واژه هایی که میتونن فریب خوردن ات را نشون بدن .
ذذهنی که شرطی شده . 
انجام دادن هر کاری بعد از مدتی تبدیل به نیاز میشه اگر آگاهانه عمل نکنیم . هر کاری که میکنیم یک چرا بهش بچسبونیم .
ماه اردیبهشته پس مثل گاو باشیم . عاشق چرا !
؛-)
استاد شهید مرتضی #مطهری (ره):
از کجا بفهمیم که عبادت ما، «عبادت» است نه «عادت»؟
#اخلاق معنایش این است که #انسان اراده خودش را بر #عادات و بر طبایع خود غلبه بدهد؛ یعنی اراده را تقویت کند به طوری که اراده بر آنها حاکم باشد.
حتی اراده باید بر عادات خوب هم غالب باشد، چون کار خوب اگر کسی به آن عادت پیدا کرد خوب نیست.
مثلا ما باید #نماز بخوانیم اما نباید نماز خواندن ما شکل عادت داشته باشد. از کجا بفهمیم که نماز خواندن ما عادت است یا نه؟ باید ببینیم آیا ه
استاد شهید مرتضی #مطهری (ره):
از کجا بفهمیم که عبادت ما، «عبادت» است نه «عادت»؟
#اخلاق معنایش این است که #انسان اراده خودش را بر #عادات و بر طبایع خود غلبه بدهد؛ یعنی اراده را تقویت کند به طوری که اراده بر آنها حاکم باشد.
حتی اراده باید بر عادات خوب هم غالب باشد، چون کار خوب اگر کسی به آن عادت پیدا کرد خوب نیست.
مثلا ما باید #نماز بخوانیم اما نباید نماز خواندن ما شکل عادت داشته باشد. از کجا بفهمیم که نماز خواندن ما عادت است یا نه؟ باید ببینیم آیا ه
بعضی از ما آدمها عادت کرده ایم که مدام سوزن به خودمان بزنیم، هر بار جیغی بکشیم و با خودمان این طور تصور کنیم که لابد جایی که نشسته ایم بد است. غافل از اینکه تا عادتمان را کنار نگذاریم هر جای دیگری هم که بنشینیم چیزی نگذشته صدای آخمان بلند می شود.
کریستیانو رونالدو با چهار گلی که دیشب در بازی پرتغال مقابل لیتوانی به ثمر رساند حالا رکورددار بیشترین گل ملی در میان بازیکنان اروپایی است و به علی دایی در صدر جدول گلزنان ملی دنیا نزدیک می‌شود.
 
به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو، ستاره بزرگ فوتبال پرتغال دیشب در دیدار تیم ملی کشورش مقابل لیتوانی در مقدماتی یورو 2020 خوش درخشید و در جریان پیروزی 5-1 پرتغالی‌ها چهار گل از گلهای تیم ملی کشورش را وارد دروازه حریف کرد. رونالدو با این گلها حال
 
.
مگذار که عشق، به عادتِ دوست داشتن تبدیل شود.مگذار که حتی آب دادنِ گلهای باغچه، به عادتِ آب دادنِ گل های باغچه بدل شود.عشق، عادت به دوست داشتن و سخت دوست داشتنِ دیگری نیست ، پیوسته نو کردنِ خواستنی ست که خود پیوسته ، خواهانِ نو شدن است و دیگرگون شدن.تازگی ، ذاتِ عشق است و طراوت ، بافتِ عشق . چگونه می شود تازگی و طراوت را از عشق گرفت و عشق همچنان عشق بماند ؟عشق، تن به فراموشی نمی سپارد ، مگر یک بار برای همیشه .جامِ بلور ، تنها یک بار می شکند . میت
به نظرم بدترین ویژگی انسان این هست که عادت میکند
به همه چیز 
به هر شرایطی
و از بین این بدترین عادت، به گفته بزرگی بدترین نوعش عادت کردن به ظلم هست
و حالا ما داریم عادت می کنیم به کرونا
یعنی الان اون چیزی که برامون سخت و دلتنگ کننده هست قرنطینه هست بیشتر تا فکر کردن به خود ویروس بوق
تو دو هفته اول همه دنبال آمار و ارقام بودند تو کل کشور، به تفکیک شهرها، کل دنیا، به تفکیک کشورها و شهرهای پرمخاطره تر اون کشورها
دنبال اقدامات کشورهای مختلف بودند
عجیبا غریبا! طبق عادت یهو صفحه بیان رو باز کردم، نام کاربری و رمزی که اصلا نمیدونم چی بوده رو طبق عادت زدم و یهو دیدم عه!!! وبلاگ دارم!!! عجب! پس که اینطور. پررررر حرفم این روزا! پررررر حرف! 
سلامی دوباره جهان وبلاگ. گرچه که هنوزم دوستت ندارم. 
سمند نقره‌ای رنگ با سرعت زیاد از کنار آینه‌ی بغل عبور می‌کند._آخ آخ ببین عین گلوله میره !
_ ماشین شوتیه؛ این به هر کس بزنه کسی زنده ازش در نمیاد.
صدای آرامش از صندلی پشتی بلند می‌شود، هندزفری را از گوشش بیرون می‌کشد و می‌گوید : "از کجا فهمیدین ماشین شوتیه؟"
_مشخصه دیگه، پشتش رو ببین، پشت ماشین رو میارن بالاتر که وقتی بار میزنن و سنگین میشه خیلی نیاد پایین، ببین الان بار نداره پشت ماشین بالاست!
_ میگم! مگه امام جمعه نگفت اگه با سرعت مجاز برن پلی
 
طبق قانون و میشه گفت عادت و احتیاط و اقدامات ایمنی در هر 20 کیلومتر مسافت طی شده باید بار و تجهیزات مهار بار رو چک کرد که شل نباشند
در اکثر حوادث ریختن بار معمولا در بزرگراه و اتوبان ها می باشد که تریلی یا کامیون بعد از مهار بار بعد ازطی مسافت کوتاهی تجهیزات مهار رو چک نکرد و متاسفانه منجر به ریختن بار شده و ایجاد مشکل و حادثه هم برای خودش و هم برای دیگران
به طور مثال در کمربندی ازادگان تهران بیشتر شاهد این حوادث هستیم . علت آن هم این است که اک
عادت میکنیم...به همه چیز عادت میکنیم،حتی به چیزهایی که یه روز ازشون متنفر بودیم،حتی به چیزهایی که هیچوقت فکرش رو هم نمیکردیم...حتی به چیزهایی که مطمعن بودیم اگه دیگه نداشته نباشیمشون زندگیمون تمومه،خیلی زودتر از اون چیزی که فکرشو بکنیم عادت میکنیم...جوری که خودمون هم نمیفهمیم چطور تونستیم کنار بیایم و چطور برامون عادی شد،گذشت زمان ما رو غرق خودش میکنه و با همه چیز وفق میده حتی اگه نخوایم و مقابله کنیم،حتی اگه سخت باشه...! تنها چیزی که باقی می
راستش اون اوایل که بی ماشین شده بودیم خیلی برام سخت بود. مخصوصا که فصل سرما داشت نزدیک میشد و ما مجبور بودیم هرجا میخوایم بریم یا اسنپ بگیریم، یا بلرزیم و با موتور بریم. و این وضعیت با وجود بچه ی کوچیک سخت‌تر میشه...
اما الان دیگه عادت کردم، راستش دیگه چندان برام مهم نیست که سایپا ماشینمون رو کی تحویل میده، حتی خیلی برام مهم نیست که عید ماشین داشته باشیم یا نه... به بی خیالی مطلق رسیدم تو این قضیه!
هرچند هنوزم گاهی دلم لک میزنم که صبح جمعه چشامو
 
صحبت در مورد عادت ماهانه با کودکان

به گزارش نی نی کا به نقل از ایرنا، بلوغ یک انتخاب نیست بلکه سیر تکامل است. بهتر است بلد باشیم که چگونه به طور درست کودکان را با این موضوع آشنا کنیم. احساس شرمساری عادت ماهانه، آن را به یک موضوع سری و محرمانه تبدیل کرده است. موضوعی که باید درباره آن پشت درهای بسته صحبت کنیم چرا؛ به دلیل اینکه عادت ماهانه یک تابو است.
ادامه مطلب
کتاب عادت‌های اتمی در اواخر سال 2018 به چاپ رسید و از آن زمان فروش بالایی داشته است. در این کتاب، نویسنده، جیمز کلییر، نشان می‌دهد که چگونه عادت‌های کوچک روزمره می‌توانند اثرات بزرگی در زندگی بگذارند. او هم‌چنین راهکارهایی برای ایجاد عادات جدید و پایبند ماندن به آن‌ها ارائه می‌کند.
کلییر عنوان کتابش را عادت‌های اتمی انتخاب کرده است، زیرا معتقد است عاداتی که مانند اتم کوچک و بنیادین هستند، می‌توانند اثراتی عظیم به جای بگذارند.
پس اگر شم
من: فکر می‌کنی مشکل اصلیت چیه؟
خودم: بی‌قراری... نه، نه! عادت به بی‌قراری... شایدم عادت به بی‌قراریِ کنترل‌نشده... یا عادتِ کنترل‌نشده به بی‌قراری ... یا ... اَه! ولش کن. هر چی می‌ری ته نداره لامصب. کش میاد.
من: آره؛ کش میاد. راه حل چیه به نظرت؟
خودم: واقعاً معلوم نیست؟! کنترلِ عادت به بی‌قراری ... یا عادت به کنترلِ بی‌قراری ... یا ...
من: چه جوری یعنی؟
خودم: اگه می‌دونستم مزاحم اوقات شریف جنابالی نمی‌شدم. خودم یه گِلی سرم می‌گرفتم.
من: منطقیه.
خودم: خ
چه زمانی باید با عقب افتادن پریود نگران شویم؟
عقب افتادن عادت ماهانه واقعا در زنان استرس ایجاد می کند اما این مشکل در برخی از مراحل زندگی کاملا رایج است ؛ زمانی که عادت ماهانه دیر می شود اولین چیزی که به ذهن می رسد این است که باردار هستید. با این حال، این تنها یک احتمال است. اما همیشه عقب افتادگی عادت ماهانه به این معنا نیست که حامله هستید نظریه ها نشان می دهد سیکل قاعدگی یک زن 28 روز طول می کشد و این زمانی است که باید بین دوره ها بگذرد.

ادامه مط
سلام 
میخواستم یه پست جریان دار ایجاد شود، همه عادت های تغذیه ای، بهداشتی و سلامتی که در طولانی تر شدن عمر تاثیر دارد و حتی غیر تغذیه ای، غیر بهداشتی و غیر سالم رو که در سبک زندگی سالم تاثیر منفی داره و باعث کاهش طول عمر میشود را بنویسند.
هم عادت های خوب گفته شود هم عادت های بد، عادت های خوب برای اینکه تکرار شود، همچنین عادتهای بد برای اینکه ترک شود، لطفا هر کامنت به این شکل لیست وار باشه، اگر خواستید دلیل علمی آن موضوع هم جلوش بنویسید حتی ا
 
روال روزمره نداشتن یا همان بدون ساختار بودن زندگی روزانه، انرژی روانی، فیزیکی و احساسی بسیار بیشتری را می بلعد تا داشتن هر گونه روال و عادت روزمره. نداشتن عادت های خوبی که ما را بهتر می کنند، تن و جان ما را تحلیل می برد. شکل دادن عادت ما را در رسیدن به اولویت هایمان کمک می کند، به تعویق انداختن کارها را کم، مسیر مان به سوی هدف هایمان را حفظ و تنظیم و تندرستی ما را تضمین می کند.
عادت های خوب به سختی ساخته می شوند ولی زندگی با آنها راحت است در صو
عملکرد مسی در فصل 2018 و 2019
 
https://www.mp4.ir/Video?Watch=78107-832580630
 
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
عملکرد رونالدو در فصل 2018 و 2019
 
https://www.aparat.com/v/Lzu4X/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86_%D8%B9%D9%85%D9%84%DA%A9%D8%B1%D8%AF_%D9%87%D8%A7%DB%8C_%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%A7%D9%84%D8%AF%D9%88_%D8%AF%D8%B1_%D8%B3%D8%A7%D9%84_2018%2F2019
کتاب خرده عادت ها(عادت های اتمی) نوشته جیمز کلیر
کتاب خورده عادت ها هم تمام شد.کتابی که به بررسی دقیق آدمها می پردازه و حرف های زیادی برای گفتن داره تا ما رو تبدیل به یک آدم پایبند به عادت های خوبمون کنه و عادت های بد رو از وجودمون بکنه.قصد داشتم خلاصه ای از این کتاب بنویسم اما بهتره خودتون سراغ این کتاب برید.و هم از روان بودن ترجمه لذت ببرید و هم چیزهای زیادی در راستای آدم بهتر شدن یاد بگیرید.
 
نکاتی بر گرفته از کتاب:
 
اگر در هر روز یک سال یک در
حسین فریدون یا اسفندیار رحیم مشایی !
جالب است که آقای حسن روحانی از اینکه قوه قضائیه به پرونده فساد رسیدگی می کند عصبانی است. آیا قوه قضائیه به پرونده اسفندیار رحیم مشایی رسیدگی نکرد و برای وی حکم صادر نکرد. آقای رئیس جمهور سعی کن به جای فامیل بازی به مصالح مردم توجه داشته باشی و نه اینکه از فساد حمایت کنی.
اهنگ بهنام بانی فقط برو - فقط برو از بهنام بانی - متن اهنگ بهنام بانی فقط برو کد پیشواز فقط برو بهنام بانی - بهنام بانی فقط برو ترانه فقط برو بهنام بانی...
نپرس از حال و روز من فقط برو نمون نشو پاسوز فقط بروبرس به زندگیت به فکر من نباش ازم که پرسیدن بگو دوسم نداشت ♫♪یکی دوتا نیست آخه درد این !!! دلم چیزی نمیگه خیلی مرد این دلمزیادی عاشقت شدم دلت رو نذار تموم شه قصمون چه خوب چه بد ♫♪از هرچی ترسید دل من سرش !!! اومد گفتم بهتر میشه اما بدترش اومدبعد از
وقتی رفتم کسی غصش نگرفت وقتی رفتم کسی بدرقم نکرد دل من میخواست تلافی بکنه پس چشه هیچ کسی عاشقم نکرد وقتی رفتم نه که بارون نگرفت هوا صاف و خیلی هم آفتابی بود اگه شب میرفتم و خورشید نبود آسمون خوب میدونم مهتابی بود دم رفتن کسی گفت سفر بخیر که واسم غریب و نا شناخته بود اما اون وقتی رسید که قلب من همه آرزوهاشو باخته بود چهره هیچ کسی پژمرده نبود گلا اما همه پژمرده بودن کسائیکه واسشون مهم بودم همه شاید یه جوری مرده بودن
فرجه هام داره میگذره و اونطوری که باید درس نمیخونمدلم خیلی غم داره.به هزاران دلیل
احساس میکنم  ذهنم کیلومترها گرد و غبار گرفته
انرژیم باهام لج کرده و شارژ نمیشه
حتی شکایتی هم ندارم از این وضع
خیلی بده عادت کنی به کم بودن ، نبودن 
عادت کنی به چیزهایی که حقت نیست
ببینی حقتو ازت گرفتن و فقط ببینی
کاش یه جا بودم که هیشکی کنارم نبود
:) هنوز نرسیدم کاملش کنم 
آخه
آخه شو وقتی کامل کردم میذارم 
اما! حس من نسبت به رفتارهای واکنشی ِ هیجانیم همونه که قبلا بوده: 
تنفر! و ناامیدی از خود! 
:| 
آاااه 
شروع مشاوره های جدید 
دکتر جدید 
داروهای جدید (مربوط به هفده سال قبل) 
و دوستم (همکارم) شماره م رو پیدا کرده و زنگ زده پنج بار! که اتوریجکت میشده پیام داده که میرفته تو هرزنامه که پاییز جان یه هفته است تو تلگرام جواب ندادی! :/ نمی دونم چکار باید بکنم :( بابا امروز فهمید مخالفتی نکرد موافقتی
چه زمانی باید با عقب افتادن پریود نگران شویم؟
عقب افتادن عادت ماهانه واقعا در زنان استرس ایجاد می کند اما این مشکل در برخی از مراحل زندگی کاملا رایج است ؛ زمانی که عادت ماهانه دیر می شود اولین چیزی که به ذهن می رسد این است که باردار هستید. با این حال، این تنها یک احتمال است. اما همیشه عقب افتادگی عادت ماهانه به این معنا نیست که حامله هستید نظریه ها نشان می دهد سیکل قاعدگی یک زن 28 روز طول می کشد و این زمانی است که باید بین دوره ها بگذرد.
بدن ا
یه ذره دیگه زید داره میاد خونه ما و من از سمینار اومدم و یه جورایی بهترین حالتی بود که میشد واسه این روزا تصور کرد ولی عدم حضور در لحظه من رو داره میکشه. یعنی چی؟
یعنی هیچکدوم از این اتفاقا برای من نمیفته و انگار که من خواب باشم یا تو رویا که این یه اسم چسان فسان داره تو علم روانشناسی.
خیلی مزمن شده این داستان. داره مغزم خرده میشه. فکر میکردم موقته ولی میدونی چند وقته همین حالم؟
فکر میکنم یکی از علتهایی که هست اینه که یه مدت هست زندگی داره روی خو
یک سری از رفتارها وقتی مدام و هرروز تکرار بشن تبدیل می شن به عادت ، قطعا این عادت خیلی از مواقع به نفع ماست و خیلی از مواقع هم به ضرر ما ! ما هم اگر نگاهی به خودمون بندازیم به عادت های بدی می رسیم که شاید سال هاست دوست داریم تبدیلش کنیم به یه عادت خوب اما ناموفق بودیم .
تعهّد خیلی کمک کنندس بطوریکه اگر واقعا با خودمون عهد ببندیم که تغییر کنیم و پای هر سختی که در پی داره بمونیم ، کار شدنی هست .. امّا این تعهّد برای هر فرد مختلف هست و هر فرد با توجه ب
هو سمیع
.
#قسمت_سیزدهم
.
عادت داشتم همیشه شام سبک بخورم در حد نون و پنیر و مخلفات
تو منوی شام غیر غذای پختنی چیزی پیدا نکردم اما تو منوی صبحانه املت بود
گارسن رو صدا زدم و خواهش کردم یه املت برام بیارن
مخالفتی نکرد و من که منتظر بودم مخالفت کنه خیالم راحت شد
املت خوشمزه ای بود اونم با نون سنگک تازه 
ادامه مطلب
1. دیشب نصف شب دیدم صدای سنجاب میاد :| رفتم دیدم داداشم داره چوب شور میخوره و فوتبال میبینه :)) هیچی دیگه حاجی نشستیم فوتبال دیدیم :)) فقط قیافه رونالدو وقتی تعویضش کردن و یارویی که باهاش تعویض شد گل زد :)))) زیبا نبود؟
2. معاون کوچولوعه اجازه داد به دست تپلوش دست بزنم ^~^ حاجی فشار دادم با انگشتم دستشو، تا بینهایت رفت تو :)))))) 
3. امروز داشتم میمردم! به معنی واقعی کلمه! به زهرا حرفایی که یکی باید به خودمو میزد زدم، خوب شدم. زیبا خوب نشدم؟ :)
4. لینک
  اسطوره فوتبال ایران اعلام کرد که فوق ستاره پرتغالی تنها کسی است که می تواند رکورد او را بشکند.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار


به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از نشریه «گازتا اسپورت» ایتالیا، علی دایی، پادشاه فوتبال ایران می گوید که دیر یا زود رونالدو، اسطوره پرتغالی رکورد او را می شکند. در تاریخ فوتبال هیچ کس مثل دایی گلزنی نکرده است. او با زدن 109 گل برای تیم ملی ایران آقای گل فوتبال جهان است.
دایی درباره این رکورد گفت: این رکورد
دیدی که یار چون ز دل ما خبر نداشتما را شکار کرد و بیفکند و برنداشتما بی‌خبر شدیم که دیدیم حسن اواو خود ز حال بی‌خبر ما خبر نداشتما را به چشم کرد که تا صید او شدیمزان پس به چشم رحمت بر ما نظر نداشتگفتا جفا نجویم زین خود گذر نکردگفتا وفا نمایم زان خود اثر نداشتوصلش ز دست رفت که کیسه وفا نکردزخمش به دل رسید که سینه سپر نداشتگفتند خرم است شبستان وصل اورفتم که بار خواهم دیدم که در نداشتگفتم که بر پرم سوی بام سرای اوچه سود مرغ همت من بال و پر نداشتخا
برای بیشتر خورد نشدن نفس های عمیق میکشید و تند تند صورتش رو پاک میکرد تا مبادا گریه هاش صدا دار بشه.لعنت به عادت های دیرینه.نزدیک کوچه با زنگ خوردن گوشیش و بیخیال نشدن اون شخص بی حوصله تماس رو وصل کرد و منتظر غر زدن های بی پایان 《دختره روی اعصاب》 بود اما وقتی جوابی جز سکوت دریافت نکرد با شک نگاهی به صفحه روشن موبایلش انداخت و ضربه محکمی به سرش زد.احمق! احمق!احمق! تو فقط یه احمقی.《بالاخره جواب دادی》بدون حرف فینی کشید و با آستین لباسش چشم هاش ر

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

زبان برنامه نویسی کاتلین بهترین زبان دنیا