نتایج جستجو برای عبارت :

توصیه به جوانان برای داشتن یه آینده موفق

انشای بسیار زیبای یکی از دوستام، حتما بخونیدش!
مستی به وقت نیمه شب
درست در تکاپو برای یافتنی اوجی دردناک برای این سری که گرمای پرواز بر فراز نوشته را بال بزند و بعد در نقطه ای که انتظارش را ندارید با ترس سقوط آشنا کند.

ادامه مطلب
"علی یزدان پناه احمدآبادی" مطرح کرد ؛
مسئولان جوانان را وارد عرصه مدیریت بحران کنند
"علی یزدان پناه احمدآبادی" بازرس مجمع ملی جوانان کشور از مسئولین اجرایی خواست جوانان را وارد عرصه مدیریت بحران کنند.
عضو هیات رئیسه مجمع ملی جوانان کشور با بیان اینکه جوانان فعال در سازمان های مردم نهاد با داشتن دیدگاه مسئولیت اجتماعی اظهار داشت: سمن های جوانان در خدمت رسانی به مردم پیشتاز هستند.
وی با اشاره به حضور داوطلبانه و موثر اعضای سازمان های مردم نها
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: معاونت
امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان قم تنها با داشتن یک شعبه، تا کنون هزار
و 139 نفر در سامانه جامع جوانان و داوطلبان ثبت نام کرده است. این در
حالی است که اجباری برای ثبت نام وجود ندارد و تنها درصد مشارکت مهم است.
ادامه مطلب
10 قدم تا داشتن زندگی موفق
داشتن زندگی موفق و شاد بسیار لذت بخش است اما برخلاف عقیده اشتباه بسیاری که تنها پول و ثروت را عامل آن می دانند افراد موفق دلایل دیگری برای این مسئله بیان می کنند.
زندگی خوب چیست؟ شادی چه معنایی دارد؟ موفقیت واقعی یعنی چه؟ این ها و سوالات دیگری که برای داشتن یک زندگی خوب در ذهن نقش می بندد را می توانید با 10 راه کار طلایی برای داشتن زندگی خوب که نتیجه مطالعات بسیار است و در سایت فوربز منتشر شده است پاسخ دهید.
1- نسبت به ز
5 راه برای داشتن یک زندگی موفق
شاید افرادی را دیده باشید که یک زندگی موفق دارند و شما هم دوست داشته باشید مانند آنها باشید، اما وقتی با این افراد صحبت می کنید متوجه می شوید با اینکه زندگی موفقی دارند اما از زندگی شان رضایت ندارند.
دسته دومی هم هست که نه تنها یک زندگی موفق دارند بلکه از زندگی شان رضایت کامل هم دارند، وقتی به زندگی موفق آنها نگاه می کنید می بینید، خوش اقبالند، اعتماد به نفس دارند، موفقیت های فراوان به دست آورده اند، پر از شور و ش
۵ اصل برای اینکه یک حسابدار موفق شویم.


امروزه رشته حسابداری به عنوان یک رشته دانشگاهی پر طرفدار شناخته می شود و دانشجویان و جوانان زیادی به این حرفه روی می آورند. اما متاسفانه برخی از این افراد، زمانی که وارد دنیای کار می شوند، به اصول کاربردی و عملی برای اینکه یک حسابدار موفق باشند؛ آشنا نیستند و به دلیل عدم دانش کافی در این زمینه و شکست های ناشی از یک حسابداری نا موفق، بعد از مدتی از کار خود خارج می شوند و این روند ممکن است چندین و چند سا
عناوین اصلی کتاب شامل: پیش گفتار؛ پیش درآمد؛ زیربنای روابط؛ ارتباط، چرا و چگونه؟؛ روابط، از منظر دین و اخلاق؛ آثار ارتباط و پیامدهای آن؛ احکام روابط؛ کتاب نامه مشخصات کتاب: عنوان و نام پدیدآور : جوانان و روابط/ ابوالقاسم مقیمی حاجی مشخصات نشر : قم حوزه علمیه قم مرکز مطالعات و پژوهش های فرهنگی […]
نوشته دانلود کتاب جوانان و روابط اولین بار در گناه شناسی. پدیدار شد.
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.
۵ اصل برای اینکه یک حسابدار موفق شویم.
امروزه رشته حسابداری به عنوان یک رشته دانشگاهی پر طرفدار شناخته می شود و دانشجویان و جوانان زیادی به این حرفه روی می آورند. اما متاسفانه برخی از این افراد، زمانی که وارد دنیای کار می شوند، به اصول کاربردی و عملی برای اینکه یک حسابدار موفق باشند؛ آشنا نیستند و به دلیل عدم دانش کافی در این زمینه و شکست های ناشی از یک حسابداری نا موفق، بعد از مدتی از کار خود خارج می شوند و این روند ممکن است چندین و چند سال
عناوین اصلی کتاب گناه شناسی: پیش گفتار؛ مقدمه؛ کلیاتی در مورد مفهوم شناسی فرهنگ؛ غالب صاحب نظران علوم اجتماعی به پدیده تهاجم فرهنگی توجه داشته و درباره ی پیشینه، زمینه ها و عوامل آن بحث کرده اند.؛ این که نوجوانان و جوانان مسلمان، به خصوص در کشور اسلامی ایران، هدف لبه ی تیغ هجوم فرهنگی […]
نوشته دانلود کتاب جوانان و تهاجم فرهنگی اولین بار در گناه شناسی. پدیدار شد.
به مناسبت هفته ی جوان جلسه ی ستاد سازماندهی امور جوانان جهت برنامه ریزی برای پاسداشت هفته ی جوان برگزارشد
امروز صبح جلسه ی ستاد سازماندهی امور جوانان باحضور همه ی نهادهای اجرایی ودولتی شهرستان #زرند در فزمانداری این شهرستان برگزار گردید. 
به گزارش ندای زرند، دراین نشست تمامی ادارات به ذکر ایده هاوبرنامه های ابتکاری خود پیرامون هفته ی جوان پرداختند که در زیر به برخی ازآن اشاره می گردد:
بهجتی رییس امور ورزش وجوانان دراین جلسه گفت :مادراین ه
به همت خیرین محترم و جوانان انقلابی شهرستان آبادانخدا را شاکریم امسال نیز طبق سنوات گذشته موفق به تهیه و توزیع بیش از *۱۲۰ بسته نوشت افزار ایرانی_اسلامی* جهت دانش آموزان نیازمند شهرستان آبادان و حومه شدیم.ان شاءالله در راستای گام دوم انقلاب نوجوانان و جوانان انقلابی در عرصه *جهاد علمی* موفق و پیشگام باشند.*نحن ابناء الخمینی**پای کار حسین ایستاده ایم*
  تیم فوتبال جوانان پرسپولیس موفق شد شهرآورد جوانان استقلال را شکست دهد.
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال جوانان پرسپولیس در شهرآورد تهران موفق شد با نتیجه دو بر صفر جوانان استقلال را شکست دهد. 
در این بازی که در ورزشگاه شهید اسماعیلی برگزار می‌شد تیم جوانان پرسپولیس با گل‌های کسری فرمانی و امیرحسین نوری موفق شد جوانان استقلال را شکست دهد. 
کسری فرمانیان گلزن اول پرسپولیس در
مشاور امور جوانان شهردار آب پخش منصوب شد.
به گزارش سفیر جنوب؛ مهندس اعظم صمصامی شهردار آب پخش در حکمی،مهندس بهزاد بویری را به عنوان مشاور افتخاری خود در امور جوانان و برنامه ریزی منصوب کرد.
مهندس بویری از جوانان شایسته،تحصیلکرده و فعال اجتماعی شهر آب پخش است که مشاور عمرانی رئیس شورای اسلامی شهرستان دشتستان را نیز در کارنامه خود دارد.

ادامه مطلب
درگیری نیروهای امنیتی با گروهی از جوانان کشمیری بعد
از برپایی نماز جمعه در مسجد جامع سرینگر. در این درگیری ها به علت
استفاده نیروهای امنیتی از گلوله های ساچمه ای حداقل ۶ نفر از جوانان زخمی
شدند. و هم چنین در درگیری های مسلحانه صبح امروز نیروهای نظامی هند با
گروهی از مبارزین مسلح کشمیری در منطقه شوپیان در جنوب کشمیر، یک عضو از
گروه ISJK کشته شد.
به گزارش دورتموند ایران ، تیم فوتبال بورسیا دورتموند از حالا به فکر تقویت خود است و گزینه هایی را نیز در همین راستا در دستور کار قرار داده است که یکی از انها ترروی پاروت است.
پاروت متولد چهارم فوریه سال 2002 و در شهر دوبلین ایرلند است.
این مهاجم یک متر و هشتادوپنجی راست پا است و با تیم فعلی خود یعنی تاتنهام تا سال فوریه 2019 قرارداد دارد.
تروی فوتبال خود را در سال 2017 و در تیم بلوردس ایرلند شروع کرد و از این تیم به جوانان تاتنهام پیوست.
او در این فصل
بسم الله
 
جامعه پویا و سالم که مشعل توسعه فکری و فرهنگی را در دست دارد و در تباهی ها و مفاسد کنونی که چون مرداب های متعفّن جهان را فرا گرفته، انسان های تشنه حق را به سرچشمه معنویت و معرفت توجّه می دهد، در صورتی می تواند در این راه موفق شود که در جهت بهبود وضع فکری و روحی جوانان اهتمام ورزد.
بی تردید بزرگ ترین و مۆثرترین عاملی که جوانان را به سوی معارف ناب الهی سوق می دهد و عزّت و عظمت آنان را میسر می سازد و روح ایمان و فداکاری را در اعماق وجودشا
راز موفقیت چیست؟
اگر زندگی افراد موفق را دنبال کنیم به نکات قابل تاملی برخورد می کنیم . اولین و اساسی ترین خصوصیت افراد موفق، پشتکار است. این افراد از شکست نه تنها نا امید نمی شوند بلکه هر شکست برایشان درسی جدید است. شکت نشان دهنده ایرادات است و با رفع آنها مسیر صحیح یافته می شود. در بسیاری مواقع ایده ای درست با مسیری اشتباه به شکست می خورد. لذا اگر بازخوانی صحیحی صورت پذیرد آنگاه در انتخاب راه درست تجدید نظر می شود.
داشتن شبکه ای قوی از دوستان
تا حالا به این فکر کردید یک سایت موفق چه ویژگی هایی داره؟ افزایش تعداد کاربران در فضای وب و انجام بسیاری از فعالیت های سنتی به صورت آنلاین بسیاری از صاحبان کسب و کار را به سمت داشتن یک وب سایت سوق داده است.
طراحی سایت موفق به عوامل مختلفی بستگی دارد. شرکت های طراحی سایت زیادی هستند که خدمات طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن های اندروید و ای او اس، سئو و سایر فعالیت های مرتبط با فضای طراحی وب را انجام میدهند.
اینکه شما بتوانید عوامل مهم در طراحییک سای
محمدمهدی تندگویان، معاون ساماندهی امور جوانان در واکنش به موتورسواری زنان:
از اول اسلام، زنان مرکب سوار بودند اما امروز مرکبشان تغییر کرده است. انجام موسیقی، تئاتر یا شرکت در ورزشگاهها از تفریحات سالم جوانان است و می شود از این طریق نشاط را در میان جوانان ترویج کرد./ ایرنا
@IrNews_24
[عکس 520×347]
مشاهده مطلب در کانال
 
یک آزمایش کلینیکی نشان داد پس از آن که بیماران مبتلا به آلزایمر دارویی دریافت کردند که از خون جوانان به دست آمده بود، آنها به مدت ۶ ماه قدرت ذهنی و حافظه خود را حفظ کردند و حال آنکه در وضعیت معمول در چنین بازه زمانی زوال عقل این بیماران گسترده تر می شود.استارت آپ کالیفرنیایی Alkahest یکی از شرکت‌هایی است که امید دارد با هماهنگ‌سازی پروتئین های خون جوانان آلزایمر و بیماری های دیگری را که با سن مرتبطند از بین ببرد.
ادامه مطلب
شهردار آب پخش در سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان،با جمعی
از جوانان موفق و افتخار آفرین شهر آب پخش دیدار کرد.
به گزارش سفیر جنوب؛ اعظم صمصامی در نشست هم اندیشی با جوانان که در
فضایی صمیمانه انجام شد ضمن تبریک روز جوان اظهار داشت: 11شعبان مصادف با میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را
خدمت شما عزیزان، جوانان برومند آبپخش بزرگ تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

وی بیان داشت:جوانی، سرمایه بی بدیل هر
شخص در طول حیاتش است و باید اهتمام داشته
حجت‌الاسلام احمد سالک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به اجرا نشدن کامل «قانون تسهیل ازدواج جوانان»،
گفت: بخشی از این قانون مربوط به ارائه تسهیلات بانکی به جوانان است که در
گذشته رقم این تسهیلات ۱۰ الی ۱۵ میلیون بود اما در بودجه سال ۹۸ به ۳۰
میلیون تومان رسید.

وی بیان داشت: دستورالعمل برای تسهیلات ۳۰ میلیونی از
روز گذشته توسط بانک مرکزی ابلاغ شده است که جوانان می‌توانند از این
تسهیلات استفاده کنند البته باید
در صورت داشتن مشتریان وفادار ، تجارت موفق می شود. برای هر صاحب مشاغل ، این یک واقعیت مهم در زندگی است. برای ارتباط با بازار طاقچه و به دست آوردن مشتری ، بهترین راه برای پیشبرد مکان است. صاحبان مشاغل زمان زیادی را صرف بازاریابی می کنند. برای تعریف استراتژی های مختلف مشتری برای …The post چرا داشتن وب سایت شما برای مارک های شخصی مهم است؟ appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2T5rJSv
مشاهده مطلب در کانال
سلام
در محل کار من یک اتاق به نام اتاق فرهنگی وجود داره که پر از کتاب های قدیمی و جدید است. چند روز قبل به طور اتفاقی با کتاب راز نماز (برای جوانان) نوشته جناب حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای قرائتی مواجه شدم. در ابتدا جنس کاهی کاغذ و طرح جلد اون باعث شد تا ترغیب بشم و نگاهی به محتویاتش بندازم. بیان ساده و لحن دلچسب نوشته منو مجذوب ادامه مطالعه کتاب کرد و حالا به شما هم پیشنهاد میکنم این کتاب ارزشمند رو تهیه کرده و مطالعه کنید. نسخه ای که من بدست
در عرصه جنگ نرم؛ قربانیان اصلی این جنگ جوانان و قلب های پاک آنان است.
جوانان یک کشور، نیروهای سازنده آن کشور و پیشران تمام حرکت ها و پیشرفت های آن هستند. این حرکت بر بستری از اعتقادات و باورها و سبک زندگی و علایق و سلیقه ها شکل می گیرد. در جنگ نرم؛ دشمن می کوشد که تمامی این مولفه های مذکور را از حالت فطری و اولیه و متناسب با فضای آن جامعه، خارج کند و به سمت و سوی دلخواه و مورد نظر خود بکشاند.برای اینکه پیشرفت های چشمگیر و موثرتری در آینده داشته ب
پاورپوینت جوانان فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: .pptتعداد صفحات: 20حجم فایل: 2445 کیلوبایت قیمت: 7000 تومانلینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : پاورپوینتنوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )تعداد اسلاید : 20 اسلاید قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :  شبکه بهداشت و درمان بندر انزلی جوانان نوجوانی : گروه سنی 6 تا 18 سال؛ جوانی : سازمان ملی جوانان ( 18 تا 29 سالگی ) تقسیم بندی شهر 29961 مرد 14801 زن 15160 روستا 4566 مرد 2211 زن1955 کل 34527 جمعیت جوان 4 جو
آخرین سفارش‌ها در عصر حضور بر ضرورت الگوگیری از ائمه هدی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در فرمایشات نقل شده، بر ظرفیت الگوگیری جوانان از چنین شخصیت والایی که تنها ۲۸ سال حیات نمود، تأکید نمودند. اما پیش از اشاره به برخی محورهای شخصیت حضرت که می‌تواند اسوه جوانان امروز تلقی شود، شایسته است به تأکید و تصریح خود آن امام بر اهمیت و اولویت داشتن الگوگیری از ائمه هدی یاد کرد. برای نمونه امام حسن عسکری(علیه‌السّلام) در این راستا از سیره حضرت علی(علیه‌
 برخی از جوانان فعال منطقه ساسانی با دیبر بنیاد بین اللملی غدیر استان البرز دیدار کردند.
در این نشسصت حجت الاسلام و المسلمین فتحی به تبیین جایگاه بنیاد و اهمیت فعالیت در زمینه غدیر و ولایت و فرهنگ علوی و اهل البیت علیهم السلام پرداختند و بر لزوم همکاری و مساعدت جوانان در زمینه های مختلف تاکید کردند.
پولیش و واکس 3 اکستریم هایبریدنت سوناکس : 

پودر اکسید آلومینیومی بسیار ریز باعث رفع نور Verkratzungen ، لایه های خشک شده و صاف شدن رنگ می شود.
براق عمیق و براق ، ترمیم و ترمیم شدید رنگ کارایی دارد.
مناسب برای بدنه
براق کننده، محافظت کننده، پولیش کاری،تشکیل لایه‌ای با دوام بر روی رنگ خودرو

شناسه محصول : 202200
توضیحات:این محصول بیشتر مورد علاقه جوانان می باشد.با توجه به برش،پارچه،نوع دوخت،مواد اولیه صد در صد پنبه و نوع بافت خاص(فاین ریپ)حالت استرج و جذب دارد که مورد علاقه جوانان بوده و برای استفاده به عنوان لباس زیر و هم چنین در باشگاه ها و مکان های ورزشی به صورت تک پوش بسیار مناسب می باشد
علی توکلی شهردار منطقه 19 از "نادر مرادی" قهرمان رشته وزنه برداری معلولین با حضور در منزل ایشان تجلیل کرد.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، در این دیدار توکلی ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای این توانیاب قهرمان، درخشش ورزشکاران در عرصه ملی را از نقاط قوت و پتانسیل بالای این منطقه یاد کرد و افزود: شهرسالم در گرو داشتن جوانان ورزشکار است و با ورزش در هر مکانی جرم و بزه کاهش می یابد.گفتنی است نادر مرادی توانسته بود در مسابقات وزنه برداری معلول
خیلی از ما کلی ایده در ذهن داریم و در فکر و رویا سیر می کنیم. ولی آیا فقط داشتن ایده کافیه؟ آیا فقط با یک ایده خوب می شه جلو رفت؟ به نظر من نه
قطعا داشتن ایده شرط لازم است ولی کافی نیست. حتی بدون داشتن ایده آنچنانی هم میشه کار کرد و نسبتا موفق بود. اینکه می گن شروع کار هشتاد درصد انجام کار است واقعا حرف درستیه. باید با یک چیز شروع کرد و جلو رفت. نباید همیش فکر کرد. نمی توان تمام جنبه های کار را تحلیل کرد. کار خودش مسیر را نشان می دهد.
این حرف اصلا به ا
انتصاب مشاور جوان اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر ؛  طی حکمی از سوی محمد شایگان رئیس اداره  ورزش و جوانان کاشمر مشاور جوان این اداره  بنام دکتر مهدی ناظمی را منصوب کرد.
به گزارش گروه اجتماعی ترشیز اسپرت ؛ محمد شایگان رئیس اداره ورزش و جوانان  کاشمر مشاور جوان خود را منصوب کرد.
 دکتر مهدی ناظمی پیش از این مدیر گروه بخش تربیت بدنی مرکز آموزش عالی شهرستان کاشمررا در کارنامه خود دارد.
به نظر من دانشجوی موفّق کسی است که خوب درس بخواند؛ خوب تهذیب اخلاق کند و خوب به ورزش بپردازد. من برای دانشجوی موفّق، سه شاخص دارم. البته ممکن است یک جوان موفّق در خانه، معیارهای دیگری داشته باشد؛ یک کاسب موفّق، یک اداری موفّق، معیارهای دیگری داشته باشد؛ اما دانشجوی موفّق، به حیث دانشجویی، این است: باید خوب درس بخواند، به اخلاق و تهذیب نفس بپردازد، ورزش هم بکند. ۱۳۷۷/۰۲/۲۲
 
ترنت جان الکساندر-آرنولد (انگلیسی: Trent John Alexander-Arnold؛ زادهٔ ۷ اکتبر ۱۹۹۸) بازیکن فوتبالاهل بریتانیا است. وی در پست دفاع راست با شماره ۶۶ درلیورپول بازی می‌کند. آرنولد فوتبال پایه‌اش را در آکادمی نوجوانان باشگاه لیورپول شروع کرد و در سن شانزده سالگی طی امضای قرارداد به صورت رسمی به عضویت باشگاه جوانان و متعاقب آن بزرگسالان درآمد.
 
ترنت الکساندر- آرنولد نخستین بار در تیم ملی جوانان انگلستان در برابر تیم ملی کرواسی به میدان رفت که تیم مل
چیست استقلال؟ میهن داشتن،
جامة ناموس بر تن داشتن.
مهر پاکی بر همه خلق و دیار،
غیرتی بر رغم دشمن داشتن.
شکر وحدت، شکر نعمتهای او،
راه بر فردای روشن داشتن.
با زبان مادری با افتخار
در تنور شعر پختن داشتن.
در فضای بی غبار این دیار
سیر در گلزار و گلشن داشتن.
در ره فردای ملّت مشعلی
اندرون سینه گلخن داشتن
جان نثار مرز و بوم این وطن،
عزم چون فولاد و آهن داشتن.
اما باید بدونین که  چیزی که خیلی  بیشتر از ریاضیات توی این رشته و خصوصاً بخش برنامه نویسی اون  اهمیت دارد، داشتن یه دید مخصوص هستش. این یعنی اینکه  یک برنامه نویسی موفق باید بتونه به تمام مسائل دید منطقی و الگوریتمی داشته باشد.
از آن‌جایی که دوران جوانی، جدّی‌ترین دوران زندگی هر انسانی است و جوانان باید در دوران جوانی با ابعاد جدّیِ زندگی روبه‌رو شوند، و با توجه به این‌که «تربیت باید گرم و جدّی» باشد و نه سطحی و غیر جذاب، این انتشارات تصمیم گرفت مباحثی را که استادطاهرزاده با جوانان در میان گذارده‌اند، طی چند کتاب منتشر نماید تا: اولاً: نسل جوان جامعة ما به بهانة این‌که باید به جوانان سخت‌گیری نکرد، از معارف حقیقی و جدّی محروم نماند. ثانیاً: روشن شود که می‌توا
«استرابون» جغرافیدان و مورخ یونان باستان در چند قرن پیش از میلاد درباره چگونگی تربیت و پرورش بدنی جوانان کُرد می‌نویسد:
«جوانان ایرانی را چنان تربیت می‌کنند که در سرما و گرما و بارندگی تاب و توان داشته،‌ ورزیده باشند. اینها را کردک (kardak) گویند».
دوستان کنکور تجربی که فردا آزمونتون هست با اعتماد به نفس بالا آزمون بدید و خودتون و باور کنید
دوست گلم نیلوفر جان میدونم داغ دیده ای اما برات بهترین ربته رو آرزو میکنم و امیدوارم اعتماد به نفست رو از دست ندی دوستم و موفق باشی❤باورت دارم خودت هم خودت و باو کن خواهر جان❤
فرزانه جان شماهم همینطور موفق باشی مهربونمباورت دارم خودت هم خودت و باوز داشته باش و با اعتماد به نفس بهترین رتبه کنکورت و بده و موفق باش ❤
عاشقتونم دو تا خواهر گلم موفق باشی
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
کتاب صوتی 9 مرد موفق 90 رمز موفقیت
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
در شنوتو به گنجینه ای از پادکست ها، آلبوم های موسیقی ...
کتاب صوتی 9 مرد موفق، 90 رمز موفقیت اثر ماهنامه شبکه - نوارwww.navaar.ir › کتاب های صوتی › مدیریت و موفقیت رتبه: ۴ - ‏۸۷ رأیکتاب صوتی 9 مرد موفق، 90 رمز موفقیت اثر ماهنامه شبکه . بهترین و جدید ترین کتاب های صوتی را دانلود کرده و در کامپیوتر، تبلت و یا موبایل خود گوش نمایید.
دانلود کتاب صوتی 9 مرد موفق 90 رمز موفقیت | رازهای موفق
دانلود کتاب صوتی 9 مرد موفق 90 رمز موفقیت
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
در شنوتو به گنجینه ای از پادکست ها، آلبوم های موسیقی ...
کتاب صوتی 9 مرد موفق، 90 رمز موفقیت اثر ماهنامه شبکه - نوارwww.navaar.ir › کتاب های صوتی › مدیریت و موفقیت رتبه: ۴ - ‏۸۷ رأیکتاب صوتی 9 مرد موفق، 90 رمز موفقیت اثر ماهنامه شبکه . بهترین و جدید ترین کتاب های صوتی را دانلود کرده و در کامپیوتر، تبلت و یا موبایل خود گوش نمایید.
دانلود کتاب صوتی 9 مرد موفق 90 رمز موفقیت | رازهای موفقیتwww.takbook.co
اخیرا موسسه قرآنی شیفتگان وحی کانالی تحت عنوان  «خانواده موفق» افتتاح نموده است ؛هدف از تشکلیل این کانال اهمیت نهاد بسیارمهم خانواده در اجتماع وبازگویی نقش خانواده در جامعه و بیان آسیبهای خانوادگی و راهکارهای مقابله با آن است ،
لطفا از طریق این لینک وارد شویدخانواده موفقhttps://eitaa.com/joinchat/1933770797C7147a2e9b1
“رابطه موفق” به معنای چیزهای مختلف برای افراد مختلف است.
با این حال، روابط خوب بزرگسالان عموما شامل دو نفر است که به یکدیگر احترام می گذارند، می توانند ارتباط برقرار کنند و دارای حقوق برابر، فرصت ها و مسئولیت ها باشند.
اکثر مردم نیز انتظار دارند رابطه خود را با شریک خود شامل عشق، صمیمیت، بیان جنسی، تعهد، سازگاری و همراهی.
کلید اصلی داشتن یک رابطه موفق
کار در یک رابطهاکثر زوج ها می خواهند روابط موفق و پرطرفدار داشته باشند، اما زوج ها به راح
“رابطه موفق” به معنای چیزهای مختلف برای افراد مختلف است.
با این حال، روابط خوب بزرگسالان عموما شامل دو نفر است که به یکدیگر احترام می گذارند، می توانند ارتباط برقرار کنند و دارای حقوق برابر، فرصت ها و مسئولیت ها باشند.
اکثر مردم نیز انتظار دارند رابطه خود را با شریک خود شامل عشق، صمیمیت، بیان جنسی، تعهد، سازگاری و همراهی.
کلید اصلی داشتن یک رابطه موفق
کار در یک رابطهاکثر زوج ها می خواهند روابط موفق و پرطرفدار داشته باشند، اما زوج ها به راح
عبدالعزیز محمد حسین پور مسئول نمایندگی ورزش و جوانان آب‌پخش گفت: پس از نشست بخشدار آب‌پخش با ورزشکاران بخش به منظور بررسی مسائل و مشکلات حوزه ورزش و جوانان در تاریخ یکم دی ماه 1398، و درخواست مکرر ورزشکاران مبنی بر احیاء تنها چمن طبیعی ورزشگاه شهداء، وی قول مساعد مبنی بر پیگیری تا حصول نتیجه را به ورزشکاران دادند و امروز در کوتاه ترین زمان ممکن،شاهد هستیم آبرسانی که مهم‌ترین اصل برای احیاء چمن بود، انجام شده است.
ادامه مطلب
 
بیا دستی برسون اسفاد و آباد کنیمبیا  با  همت خود از  قُدما  یاد کنیممسجد و حوض  و  شجر  بخشیدندبیا بر پا  همه سازه های اجداد کنیمبا همه بی سر  و سامانی اوضاع بیا بستیزم  ز  جوانان  گره  آزاد   کنیمگل امید  بکاریم به دل  قشر  جوان و جوانان  وطن  طالب  اسفاد کنیم کسب و کاری بزنیم حجره و یا دکانیبیا   احیا‌   هنرِ   حاجیِ  قناد   کنیمیا علی گوی که با یاری و همکاری تومیشه اسفاد مونو بهزِ  فرحزاد کنیمسربلندیش بخواهیم چو سرو کُهنشکه ببالیم
ما باید در فضای مجازی حمایت کنیم. فرقی نمی‌کند با چه گروهی طرف هستیم، مهم حمایت کردن است. ما باید صدا باشیم. حمایت از جوانانی که با هزار زحمت یک تئاتر را به روی صحنه می‌برند هم وظیفه‌ی ما است. ما باید در استوری اینستاگرام خود پوستر تئاتر آنها را بگذاریم و با فونت درشت و با هشتگ بنویسیم: از جوانان حمایت کنیم! تلاش ما نباید به این مرحله محدود شود، باید با تمام خانواده، دوستان و فامیل برای تماشای این تئاتر برویم. حتی اگر از کار آنها هم خوشمان نیا
 به گزارش روابط عمومی
اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم شریفی امام
جمعه محترم شهرستان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان  که روز  سه شنبه مورخه 31/2/98 در سالن اجتماعات
فرمانداری برگزار گردید،  با بیان اینکه
جوانان نیروی محرک هر جامعه ای هستند که هر گاه کارها و امورات به جوانان سپرده
شده به بهترین نحو ممکن به سرانجام رسیده است، افزود: جوانان نقش موثری در پدید
آوردن انقلاب داشتنند، در زمان جنگ جو
۱- مشخص نمودن رابطه ویژگیهای فردی نوجوانان و جوانان با اعتیاد آنان در شهر کلاله                 ۲- مشخص نمودن اثر ویژگیهای فردی نوجوانان و جوانان با اعتیاد آنان در شهر کلاله
۳- مشخص نمودن نقش عوامل خانوادگی در اعتیاد نوجوانان و جوانان در شهر کلاله
۴- مشخص نمودن نقش گروه همسالان (همالان) در اعتیاد نوجوانان و جوانان در شهر کلاله
۵- مشخص نمودن نقش میزان دسترسی به مواد مخدر در اعتیاد نوجوانان و جوانان در شهر کلاله
۶- مشخص نمودن نقش اشتغال در اعت
عشق در لحظه پدید می آیددوست داشتن در امتداد زمان؛این، اساسی ترین تفاوت میان "عشق و دوست داشتن" است.عشق، معیارها را درهم می ریزد...دوست داشتن بر پایه ی معیارهابنا می شود...عشق ناگهان و ناخواسته شعله می کشددوست داشتن از شناختن و خواستن سرچشمه می گیرد...عشق، قانون نمی شناسد!دوست داشتن، اوج احترام به مجموعه ای از قوانین عاطفی ست...عشق، فوران می کند چون آتشفشان و شره می کند چون آبشاری عظیم ...دوست داشتن، جاری می شود چون رودخانه ای بر بستری با شیب نرم
قرارگاه مردمی آتش به اختیار زاوه مجموعه ای خود جوش و مردمی از بین جوانان دلسوز انقلابی و جهادی شهر دولت آباد شهرستان زاوه با هدف تربیت نیروی طراز انقلاب و مفید فایده انقلاب اسلامی به وجود آمد که با یاری خداوند و شهدا تا کنون موفق بوده و توانسته با اندک فعالیت خویش در مدت حدود سه ماه پس از تاسیس اعتماد مردم را به سوی خود جلب کند
بسم الله الرحمن الرحیم
هر روزی که خداوند خلق کرده پر هست از خیر و برکت و انرژی
پر هست از انرژی های مثبت و منفی
اما اینکه کدوم را جذب کنیم به تفکر و اراده خودمون ربط داره
من امروز را میخام پر باشم از انرژی های مثبت
پس یه نفس عمیق میکشم و با تمام وجود انرژی های مثبت را جذب میکنم
انرژی هایی که خداوند خلق کرده تا ما باهاش پر باشیم از پیروزی و موفقیت
این همه انرژی را فقط یک جور میشه جذب کرد
فقط با داشتن انگیزه میشه جذبشون کرد
انگیزه ی من برای جذب انرژ
با سلام و احترام محضر اهالی محترم کوی کاج شیراز

به اطلاع اهالی محترم می رساند با هدف کسب آگاهی از نظرات ساکنین محترم محله در خصوص برنامه های در نظر گرفته شده  تعدادی از جوانان پرتلاش همکاری کننده با شورای محله با کمک فکری و اجرائی دانشگاه زند با ارائه کارت شناسایی محله (سبز رنگ) و همراه داشتن فرم های نظرسنجی از تاریخ 98/4/31 به درب منازل اهالی مراجعه می نمایند.
ضمنا قابل توجه است که نظرسنجی کنندگان کارت های تردد موقت خودروئی را نیز در ازائ دریا
انواع ازدواج موفق همراه با یک گزینۀ اضافی
می‌خواهم از شما بپرسم که آیا واقعاً به دنبال یک ازدواج موفق می‌گردید؟ پس باید بیخیال تمام آن حرف‌ها و آدم‌هایی بشوید که می‌گویند باید چه کار کنی و چه کار نکنی. البته یادگرفتنِ برخی موضوعات و پیش گرفتن‌شان اصلاً اشکالی ندارد، چرا که به هر حال ارزش خود را در جایگاه خود دارند، اما ممکن است عواملی حتی بنیادی‌تر از این‌ها، برای موفقیت در ازدواج وجود داشته باشند.

ادامه مطلب
باسلام ، با توجه به پیش رو داشتن امتحانات نوبت اول
بنا به تصمیم مدرسه و به جهت کمک به دانش آموزان پیرامون داشتن فرجه بیشتر برای مطالعه دروس امتحانی قرار بر این شد که امتحان نوبت اول درس تفکر و سواد رسانه ای یک هفته قبل از برنامه امتحانی گرفته شود.
به همین منظور هفته آینده 1 دی ماه 98 امتحان نوبت اول درس تفکر تا صفحه 62 گرفته خواهد شد.
به دیگران اطلاع دهید
موفق باشید
بیانات در دیدار جمعی از فرماندهان سپاه
بسم‌اللَّه‌الرّحمن‌الرّحیم‌
  جلسه‌ی بسیار باشکوه و باعظمتی است؛ هم از لحاظ حضور مجموعه‌یی از جوانان برجسته و دستپروردگان خالص انقلاب و امام، و هم از لحاظ یادآوری زنده‌ی ارزشهای بزرگ انقلاب - یعنی جهاد و شهادت - که شما عزیزان سپاهی هرجا حضور داشته باشید، جهاد دشوار دهساله و صحنه‌های خونین و فداکاریهای بزرگ و عطر شهادت را با خود به همراه میآورد. ان‌شاءاللَّه که موفق باشید، در سلوک راه بندگی خدا
درد قدام زانو جوانان
 
درد قدام زانوی جوانان (adolescent anterior knee pain) دردی است که بیشتر ورزشکاران نوجوان یا جوان را درگیر کرده و در قدام و مرکز زانو و زیر استخوان پاتلا حس می شود.
Adolescent anterior knee pain
درد قدام زانو جوانان معمولا به دنبال اختلال آناتومی نبوده و بیشتر به دلیل استفاده زیاد از زانو یا انجام ورزش های سنگین بدون تمرین کششی ایجاد می شود. اما اختلالات آناتومی می توانند فرد را مستعد این درد کنند.
 
دلایل ایجاد درد قدام زانو جوانان را بخوانید
به گزارش روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز، آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی با حضور در آئین بزرگداشت تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، گفت: گام اول انقلاب را مسجدی ها برداشتند و گام دوم را نیز جوانان مسجدی برخواهند داشت.
 
نماینده ولی فقیه در البرز جوانان را مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب خواند و افزود: نمی توان بدون تربیت نیروی تراز مسجدی به جایگاه تعریف شده بی
پشت هر تلاشی موفقیت است. هر کسی که تلاش می‌کند در نهایت موفق می‌شود. بعد از جام جهانی و گرفتن پنالتی رونالدو بود که سایت‌ها، روزنامه‌ها و تلویزیون و همه جا پر شده بود از اینکه علیرضا بیرانوند سختی کشید و موفق شد. دائم از این صحبت می‌شد او در میدان آزادی می‌خوابید، رفتگری می‌کرد، در پیتزافروشی کار کرد اما در نهایت موفق شد.
راستش اگر چند سال پیش بود من هم همین حرفها را می‌زدم ولی الان دیگر کمی محتاط‌تر شده‌ام. شاید با بیشتر زندگی کردن و دی
اگر این 15 مورد را دارید یک ثروتمند واقعی و تمام عیار هستید:
_ نگرش مثبت
_ ارتباط موثر
_ ادب
_ مطالعه
_ شخصیت
_ سلامتی
_ آرامش خاطر
_ خلاقیت
_ عشق ورزیدن به کار
_ داشتن برنامه و هدف
_ داشتن قلب و زبان شاکر
_ درک دیگران
_ استفاده موثر از زمان
_ بخشندگی
_ اعتماد به نفس
✍ ناپلئون هیل
جوانان کشور روزی هزینه مبارزه با رژیم طاغوت را پرداخت کردند؛ در دفاع مقدس هزینه دفاع از کشور را قبول کردند تا نسل امروز از امنیت بهره‌مند شود و امروز نوبت جوانان است که هزینه ایستادگی در مقابل دشمن را بپردازند تا نسل‌های آینده از نتایج درخشان آن استفاده کنند.۱۳۹۸/۱/۱-رهبر انقلاب
       
جوانی یعنی شور و نشاط یعنی انسانی با ضمیر پاک و قلبی پر از آرزو, جوانی دوران طلایی است, دوران سلامت جسم و جان, باید قدر این دوره را دانست و باید از جوانان حمایت کرد جوانان نیاز به آموزش دارند, آموزشی صحیح در پر تو توجه همه جانبه مسئولان, فراموش نکنیم جوان یعنی دغدغه, تلاش, اشتغال, جستجوی یار, آرمان, شور و...انسان از بدو تولد تا زمان مرگ سه دوره بسیار مهم را پشت سر میگذارد. دوران کودکی، دوران جوانی و دوران کهولت و پیری، همه ما میدانیم که مهمترین دور
کلید اصلی موفقیت داشتن نتیجه روشن در ذهن است. چه می خواهید؟ هدفتان برای رسیدن به این نتیجه چیست؟ با یک هدف در ذهن، می توانید شروع به فکر کردن درباره مراحل مورد نیاز برای رسیدن به آن کنید. شما باید اقدام عظیمی را انجام دهید تا اهداف خود را به واقعیت تبدیل کنید. اگر چه کارهای زیادی باید به تنهایی انجام دهید، باید به افرادی که در زندگی خود به موفقیت دست یافته اند، مراجعه کنید. این افراد چه چیزی به شما آموزش می دهند؟موفقیت اغلب شبیه هدیه ای است که
چرا ازدواج نکنیم؟ دلایل ممنوعه ازدواج چیست؟


بعضی از ازدواج ها با انگیزه های مختلفی
که شاید بتوان گفت غلط و خودخواهانه بوده، شکل گرفته است. رایج ترین این
انگیزه ها را در ادامه خواهید خواند.
 
تنها این 7 دلیل برای ازدواج تان کافی نیست
انگیزه هایی که بعد از مدتی می توانند
تغییر کنند و دختر و پسری را به این نتیجه برسانند که ازدواج، اشتباه ترین
تصمیم زندگی شان بوده است. توجه داشته باشید که اگر نگرش درستی درباره این
نوع انگیزه ها وجود داشته باش
جهت هدایت به صفحه ثبت نام وام ازدواج ، روی عکس زیر ضربه بزنید :
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان: 
◽زوج های جوان برای ثبت نام وام ازدواج تنها به سایت بانک مرکزی به آدرس: VE.CBI.IR مراجعه کنند.
◽زوج هایی که ثبت نام کرده و هنوز پیامکی دریافت نکرده اند تا خرداد منتظر بمانند.
◽هر ۵۰ میلیون تومان وام ازدواج، یک ضامن
◽این تسهیلات ۷ ساله با سود ۴ درصد است.
◽وام ۵۰ میلیونی به زوج هایی که تاریخ عقدشان بعد از ۹۶/۱/۱ ثبت شده باشد تعلق می گیرد.
 
.......... ( برنامه ای در راستای احیاء باورهای دینی ) ............
 
بعد از مدت ها پرسش و پاسخ به سئوالات دینی دانش آموزان و نوجوانان و جوانان در جامعه متوجه شدم جای یک برنامه در گوش های هوشمند خالی هست .
 
شاید بگوئید در پاسخگوئی به سئوالات جوانان و رفع شبهات برنامه های متعدد ساخته شده . بله درسته ولی سازندگان برخی برنامه ها تجربه ی کافی از جامعه رو ندارند لذا برنامه ای رو طراحی میکنند که زیاد کاربردی نیست . و یا خواننده در لابه لای هزاران سئوال گیج میش
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.شایدبرایش دنیاجوردیگری معنی پیدامینمو
یکی از مهمترین و ساده ترین مفاهیمی که بنظر حقیر باید در تمام کارها به آن توجه داشته باشیم این است که چطور منابع را به کارها و فعالیت ها تخصیص می دهیم.
اگر ما می خواهیم در کسب و کار موفق شویم، اگر می خواهیم در رشد علمی موفق شویم، اگر می خواهیم در زندگی شخصی موفق شویم، اگر می خواهیم در رشد معنوی و خودسازی موفق شویم، اگر می خواهیم در روابط خانوادگی و فردی و اجتماعی موفق شویم، اگر می خواهیم در میدان مبارزه موفق شویم و خلاصه برای هر موفقیتی باید به
صادق عباسعلی پور هستم   معلم زبان انگلیسی که سال ها با نو جوانان و جوانان این سرزمین در سطوح مختلف و  در مدارس و اموزشگا ههای متعدد کار کرده ام  و همیشه تلاش کرده ام تا در پرورش نسل اینده این سرزمین مسولیت و رسالت ام را تا مرز های ممکن با همه کم و کاستی هایش ایفا نمایم.
این وبلاگ و نوشته هایم نیز تلاشی است در همین راستا .باشد که مقبول او باشد و موثر در راهی که در پیش روست.
 
سلامت باشید.
 
عبدالله حیرت زده به عبدالاعلی و ربیع نگریست، حالا تقریبا همه اهل بازار به گرد آنها جمع شده بودند. عبدالله گفت: آیا به راستی تو قصد کوفه کرده ای؟
عبدالاعلی گفت: و خوشحال می شوم اگر عبدالله در این سفر همراه من باشد ...
 
عبد الله گفت: وقتی بزرگان قومی صلاح مردم خویش را نمی دانند و به راحتی بیعت خود را با خلیفه می شکنند، از جوانان خام قبیله چه توقعی است؟
 
عبدالاعلی پاسخ داد، اما رو به جماعت. گفت:
چه باک از این که جوانان هدایت گر پیران شوند. هم شجاع
ضرورت مراجعه به مشاور دانا و توانا

دختر و پسری که زمان خواستگاری را می‌گذرانند، چون در شهری دور هستند و نمی‌توانند برای مشاورهٔ حضوری بیایند، به‌صورت تلفنی مشاوره خواستند. تا جایی که امکان داشت، پاسخ دادم، اما بعد، برای بهتر پیش‌رفتن کار، به آنان توصیه کردم که برای مشاورهٔ حضوری، نزد مشاوری دانا و توانا بروند. تأکید کردم که مشاورهٔ حضوری مهم است و می‌تواند جوانان را در مرحلهٔ خواستگاری و انتخاب همسر یاری کند.ایشان پذیرفتند و خواستند ک
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «عزیزان! بسیاری از آنچه را ما دیده و آزموده‌ایم، نسل شما هنوز نیازموده است. ما دیده‌ایم و شما خواهید دید. دهه‌های آینده دهه‌های شما است و شمایید که باید از انقلاب خود حراست کنید و آن را هر چه بیشتر به آرمان بزرگش که ایجاد تمدّن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمیٰ (ارواحنافداه) است، نزدیک کنید.» ۱۳۹۷/۱۱/۲۴پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR براساس این بخش از بیانیه گام دوم انقلاب، لوح «آینده برای شما جوانان ا
 ﻭﻗﺘ ﺩﺭ ﺧﻮﺍﺏ ﺩﺪ ﻪ ﻓﺮﺷﺘﻪ ﺍ ﺑﻪ ﺍﻭ ﻔﺖ: ﺍﺯ ﺷﺸﺼﺪ ﻫﺰﺍﺭ ﺣﺎﺟ ﺴ ﺣﺎﺟ ﻧﺴﺖ، ﻣﺮ ﻋﻠ ﺑﻦ ﻣﻮﻓﻖ، ﻔﺸﺮ ﺩﺭ ﺩﻣﺸﻖ ﻪ ﺑﻪ ﺣﺞ ﻧﺎﻣﺪ. ﻋﺒﺪﺍﻟﻠﻪ ﺑﻪ ﺩﻣﺸﻖ ﺭﻓﺖ ﻭ ﻋﻠ ﺑﻦ ﻣﻮﻓﻖ ﺭﺍ ﺩﺪ ﻪ ﺎﺭﻩ ﺩﻭﺯ ‏(ﻨﻪ ﺩﻭﺯ، ﺗﻌﻤﺮ ﻭ ﻭﺻﻠﻪ ﺮﺩﻥ ﻔﺶ ﻫﺎ ﺧﺮﺍﺏ ﻭ ﺎﺭﻩ‏) میکند
ادامه مطلب
شیعه یعنی درجهان گنج سعادت داشتن/باعلی بودن از او نورولایت داشتن/افتخار وعزت ما هست عشق اهل بیت/دردلت حب علی راباامامت داشتن/مزداحمد دردو عالم هست حب عترتش/روزعید مرتضی راه رسالت داشتن/پیروقرآن و عترت در دوعالم سرفراز/زندگی درسبک آنان باارادت داشتن/شیعه یعنی با غدیرخم بگرددهمنشین/بارها قربانی از شوروکرامت داشتن/پیروی از ولایت درتمام عرصه ها/درره مولا فقط عشق شهادت داشتن/آشنای کربلاشو عزت وایمان رسد/با ولایت محوری برحق عنایت داشتن/سوی مه
شهر سوال - با همه معضلات و مشکلات پیش روی جوانان و خانواده ها، هنوز هم جوانان (و
حتی خانواده هایی) هستند که حاضرند با حداقل لوازم و ضروریات زندگی، زندگی
جدید مشترکی را تشکیل دهند. بر عهد و پیمان خود پایبند باشند و در نداری و
دارایی یکدیگر همراه و یار بمانند. برای ساختن زندگی مشترکشان تلاش کنند، و
تمام لحاظت خوش و ناخوش زندگی را با هم شریک باشند.بخش مشاوره شهر سوال بر بال اندیشه ها
ادامه مطلب
به گزارش عصرحباد؛ به نام خدایی که هرچه هست از اوست
در ندانستن ما همانقدر تلاطم هست که در دانستن او آرامش!
و ما در اسارت خویش به سر میبریم. زندگی مان دستخوش سردرگمی هاست. آن چنان که در درک مفهوم زنده ماندن و زندگی کردن خویش را فراموش می کنیم...جوان امروز در تنش های اجتماعی و اقتصادی روحیه ی مقاومت را درون خویش تضعیف می نماید و با لاینحل جلوه دادن مشکلات، خویش را اسیر خود باختگی می گرداند.
و این، ابتکار عمل را از آنان سلب و آنان را به سمت و سوی ناام
پشتکار موضوع این پستم هست که واقعا تاثیرات فوق العاده بر جریانات در خصوص
پیشرفت یا پسرفت زندگی هر فردی میگذاره

حتی اگه زندگی به نقطه صفر مرزی هم رسیده باشه با پشتکار جدی میشه به
اوج رسوند

خداروشکر توی زندگی شخصی ام با همه مسائلی که بود درصدد تلاش جهت
رسیدن به اوج هستم و دوست دارم اطرافیانمم به اوج برسند...
یکی از راههای افزایش پشت کار هدف گذاری هست که آدمی دقیقا بدونه تا
آخر عمرش دقیقا به کجا میخواد برسه و دقیقه چیکار میخواد بکنه و چی بشه! و
به گزارش ویکی اسپورت ورزشی عرفان اوجاقلو هافبک طراح و بازی ساز قدرتمند تیم جوانان پرسپولیس در انتقالی قرضی به مدت نیم فصل به تیم جوانان پیکان پیوست!هاشمی سرمربی پرسپولیس از این انتقال راضی نبود ولی به دلیل پیشنهاد مالی خوب پیکان عرفان اوجاقلو به پیکان انتقال یافت تا نیم فصل اول را در این تیم بازی کند.در این قرارداد بندی با عنوان خرید دائمی برای تیم بزرگسالان نیز دیده میشود که با مشاهده بازی خوب از اوجاقلو فعال میشود و امکان خرید دائمی برای
اغلب مردم به دنبال پیشرفت و موفقیت هستند و به دنبال شخصیت بهتری می گردند اما از جهت ترقی و پیشرفت هیچ گونه اطلاعی ندارند و از ویژگی های افراد موفق بی خبرند. اگر شما هم می‌خواهید یک انسان موفق باشید می‌توانید از عادت‌های آن‌ها که در این مقاله ذکر می شود، الگو بگیرید و در خود پرورش دهید تا در زندگی خود به خوشبختی برسید.
ادامه مطلب
اغلب مردم به دنبال پیشرفت و موفقیت هستند و به دنبال شخصیت بهتری می گردند اما از جهت ترقی و پیشرفت هیچ گونه اطلاعی ندارند و از ویژگی های افراد موفق بی خبرند. اگر شما هم می‌خواهید یک انسان موفق باشید می‌توانید از عادت‌های آن‌ها که در این مقاله ذکر می شود، الگو بگیرید و در خود پرورش دهید تا در زندگی خود به خوشبختی برسید.
ادامه مطلب
 
عملیات های محدود نیمه اول سال 1360 جنگ را از بن بست خارج کرد. می گویند انسان های موفق بن بست نمی شناسند؛ یا راه را می یابند یا راه را می سازند. حسن  باقری را می توان در زمره این افراد دانست.
 
 ملاقات در فکه (زندگی نامه شهید باقری) ص 133
 
این مطلب را انجمن سلطنتی سلامت روان بریتانیا در جدیدترین گزارش خود منتشر کرده است.
محققین این مرکز 1479 فرد 14 تا 24 ساله را مورد ارزیابی قرار دادند و فاکتورهایی نظیر احساس افسردگی، اضطراب، انزوا، چگونگی تصویرسازی ذهنی و تغییرات سلامت روان، هنگام کار با شبکه‌های اجتماعی در این افراد بررسی شدند.
بر اساس نتایج منتشر شده، اینستاگرام بیشتر از سایر شبکه‌های اجتماعی موجب القای این احساس منفی در جوانان شد که چهره و بدن آن‌ها به اندازۀ کافی خوب و ز
ابوذر علی زاده، رئیس اداره کتابخانه های عمومی
شهرستان ساری در خصوص برگزاری جشن بزرگ جوانان منتظر اظهار داشت: سعی کرده
ایم به مناسبت 11 شعبان، میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) که به روز جوان نامگذاری
شده است و نیمه شعبان که روز میلاد حضرت صاحب الزمان(عج) می باشد، با برگزاری
مراسمی ویژه برای جوانان، جایگاه جوانان را در فرهنگ انتظار بشناسیم و بشناسانیم.

علی زاده هدف از برگزاری این ویژه برنامه را،
معرفی ابعاد شخصیتی حضرت علی اکبر(ع) بعنوان یک ال
اغلب مردم به دنبال پیشرفت و موفقیت هستند و به دنبال شخصیت بهتری می گردند اما از جهت ترقی و پیشرفت هیچ گونه اطلاعی ندارند و از ویژگی های افراد موفق بی خبرند. اگر شما هم می‌خواهید یک انسان موفق باشید می‌توانید از عادت‌های آن‌ها که در این مقاله ذکر می شود، الگو بگیرید و در خود پرورش دهید تا در زندگی خود به خوشبختی برسید.
ادامه مطلب
اغلب مردم به دنبال پیشرفت و موفقیت هستند و به دنبال شخصیت بهتری می گردند اما از جهت ترقی و پیشرفت هیچ گونه اطلاعی ندارند و از ویژگی های افراد موفق بی خبرند. اگر شما هم می‌خواهید یک انسان موفق باشید می‌توانید از عادت‌های آن‌ها که در این مقاله ذکر می شود، الگو بگیرید و در خود پرورش دهید تا در زندگی خود به خوشبختی برسید.
ادامه مطلب
بنابه گزارش روابط عمومی هیئت کاراته شهرستان کاشمر درپی اعزام دونفر کاراته کاربانوات شهرستان کاشمر مراسم استقبال ازاین ورزشکاران گرامی باحضورروسای اداره ورزش و جوانان و هیئت کاراته و مربی این قهرمانان ونیز والدین وپیشکسوتان درروزچهارشنبه مورخه ۹۸/۲/۴ درمحل اداره ورزش و جوانان کاشمر برگزار شد.
ادامه مطلب
این شبه داستان نه داستان است و نه به هیچ وجه تاریخ!!!
 
ابوخالد عصا زنان جلو آمد و کنار مالک بر زمین نشست و به مالک گفت: یا شیخ! ما پیرمردها شاید شجاعت جوانان را نداشته باشیم و آن را گاهی حماقت بدانیم اما همین احتیاط یا به قول جوان ها ترس، باعث شده بیش از آنکه از زور بازوی مان استفاده کنیم، از قدرت ذهن و فکرمان بهره ببریم، البته اگر جوانی جسارت نکند و نگوید: پیرمرد خرفت، فکر هم مگر دارد.این جمله را گفت و نگاهی به ابومنصور انداخت.مالک به پیرمرد گفت
بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است- دربدن افرادی  که درکشور هلند سه درصد جمعیت بوده است  انتی بادی ویا پاتن است که مخصوص از بین بردن ویروس کورانا است ضد کورنا است جوانان به مرکز خون گیری برونند مقداری خون بدهندچنانه انها دارای پاتن باشنداز خون انها اول استفاده کنندودر ثانی ازروی الگوی ان-واکسن بسازنند انشا اله قصد قربت الی الله بکنید اگرموفق شدید ثواب بی حد خواهید برد –انشالله-موفق باشید
مراحل انجام یک فروش موفق
فروش به زبان ساده، مبادله اطلاعات بین فروشنده و خریدار است. یک فروشنده خلاق و ماهر کسی است که به بهترین نحو بتواند اطلاعات مربوط به نیاز مشتری را کسب کند و سپس اطلاعات مربوط به محصول خود را در اختیار وی قرار دهد. به بیان دیگر فروشنده نخست نیازهای خریدار را شناسایی و تجزیه‌و‌تحلیل می‌کند، سپس خصوصیات و مزایای استفاده از محصول را به اطلاع خریدار می‌رساند، به سوال‌ها و انتقادهای وی پاسخ می‌‌دهد و در نهایت قرارداد
نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد فشار خون برای جوانان خطرناک‌تر است و آنها را بیش از سالمندان در معرض بیماری قلبی قرار می‌دهد.
این پژوهش توسط محققان دانشگاه کلمبیا صورت گرفته و داده‌های به دست آمده از آن به خوبی نشان می‌دهد که فشار خون و کلسترول بالا تا چه حد سلامت جوانان را به خطر می‌اندازد.
کارشناسان این مطالعه را به عنوان یک هشدار در اختیار پزشکان قرار دادند تا بواسطه آمار محرز شود که جوانان 20 تا 30 ساله امروزی بیش از میانسالان و سالمند
هدف مثبت
موفقیت یعنی : از مخروبه های شکست ، کاخ پیروزی ساختن .....موفقیت یعنی : خندیدن به آنچه دیگران مشکلش میپندارند ......موفقیت یعنی : از تجارب انسان های موفق درس گرفتن ......موفقیت یعنی : خسته نشدن از مبارزه با دشواری ها ......موفقیت یعنی : همیشه جانب حق را نگاه داشتن .........موفقیت یعنی : اشتباه را پذیرفتن و تکرار نکردن آن .......موفقیت یعنی : با شرایط مختلف خود را وفق دادن ......موفقیت یعنی : حفظ خونسردی در شرایط دشوار ......موفقیت یعنی : از ناممکن ها ، ممکن ساخ
به چه می‌اندیشی!
نگرانی بیجاست...
عشق اینجا
و‎ ‎خدا هم اینجاست،
لحظه‌ها را دریاب
زندگی در فردا
نه، همین امروز است!
 
+++++++++++++++++++++++++++++++
اس ام اس های عاشقانه و زیبا
 
یك زن
برای زیبا ماندن
به دوستت دارم های
مردی نیاز دارد
كه هرروز آرام
در گوشش زمزمه كند
 
+++++++++++++++++++++++++++++++
اس ام اس های عاشقانه کوتاه
 
وقتی انسان‌ها همدیگر را دوست داشته باشند، همدیگر را می‌بخشند. اما وقتی دائما مجبور به این کار شوند، از دوست داشتن دست برمی‌دارند...!
 
++++++++++++++++++++
#انتصاب بنا به پیشنهاد مسئول نمایندگی ورزش و جوانان بخش امام زاده ، از سوی رئیس هیات کوهنوردی شهرستان نطنز    آقای #روح_الله_فروتن، بعنوان سرپرست هیات کوهنوردی شهر خالداباد به مدت یکسال تعیین گردید.روابط عمومی نمایندگی ورزش و جوانان بخش امام زاده
خیر، یعنی ذوالجلالی داشتن
بابتِ توبه مجالی داشتن
 
بهر پوزش، زیر نور آفتاب
وقتِ ناب و ایده آلی داشتن
 
خیر یعنی با دل آلوده هم
با کریمان اتصالی داشتن
 
علت این سر به زیریِ من است
محضرت دستانِ خالی داشتن
 
می شود درد و غم صاحب زمان
بنده هایِ بی خیالی داشتن
 
حقِ فرزند است بر بابای خود
گاه آغوشِ وصالی داشتن
 
خیر، یعنی از تنور فاطمه
لقمه ی نان حلالی داشتن
 
از تمامِ خیرها بالاتر است
چون علی مولی الموالی داشتن
 
خیر یعنی با مناجات حسین
لذت شوریده
امروزه برخی سعی دارند با هدف زدودن عفت و پاکی از جامعه و کشاندن افراد به ویژه جوانان به آلودگی و انحرافات و حساسیت زدایی از مفاهیمی مانند غیرت و ناموس نوعی دیاثت و بی بند و باری را در جامعه ترویج کنند. در حالی که مساله غیرت نسبت به نوامیس از خصوصیاتی است که ارزش ویژه ای بدان در اموزه های دینی داده شده است و داشتن چنین خصلتی از ویژگی های افراد آزاده و رادمرد شمرده شده است.
ادامه مطلب
به گزارش عصرحباد؛ به نام خدایی که هرچه هست از اوست. در ندانستن ما، همانقدر تلاطم هست که در دانستن او آرامش!
و ما در اسارت خویش به سر میبریم. زندگی مان دستخوش سردرگمی هاست. آن چنان که در درک مفهوم زنده ماندن و زندگی کردن خویش را فراموش می کنیم...جوان امروز در تنش های اجتماعی و اقتصادی روحیه ی مقاومت را درون خویش تضعیف می نماید و با لاینحل جلوه دادن مشکلات، خویش را اسیر خود باختگی می گرداند.
و این، ابتکار عمل را از آنان سلب و آنان را به سمت و سوی نا
شامگاه یکشنبه در آئین پایانی شصت و سومین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوانان ایران، سروناز با بیان اینکه این جشنواره بعد از ۲۲ سال با همت و پشتیبانی انجمن سینمای جوانان ایران در شیراز برگزار شد.
انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - پیام خبر - هنرشیراز -
ادامه مطلب
با سلام
دوست دارید در زندگی چه چیزهایی رو تجربه کنید؟ میتونید در نظرات یا در وبتون بنویسید.
من ...
1. زندان انفرادی رو تجربه کنم. (اسم زندان: زندان الکاتراز که تو دریاس یا اقیانوس)
2. نبرد با خرس در جنگل یا قطب
3. شکار نهنگ با نیزه در اقیانوس
4. سورتمه سواری و داشتن چند گرگ+ یه گرگ پیر
5. گلادیاتور بشم.
6. کارگری
# تا الان فقط مورد 6 رو موفق شدم.
یاعلی
توضیحی در مورد کتاب و مطالب آن: نسل جوان به دلیل سن و موقعیت خود در جامعه دارای اهمیت زیادی می باشند، به همین دلیل است باید به آنها توجه ویژه ای نمود. در صورتی که این قشر از جامعه به حال خود رها شوند دچار آسیب هایی خواهند شد که خانواده و جامعه هر […]
نوشته دانلود کتاب جوانان در طوفان غرائز اولین بار در گناه شناسی. پدیدار شد.
در ستایش سرور جوانان اهل بهشتسبط پیغمبر تویی یا مجتبیزاده حیدر تویی یا مجتبینور چشم فاطمه دخت نبیحامی مادر تویی یا مجتبیدر سپهر پر فروغ پنج تنچارمین اختر تویی یا مجتبیخوبی خوبان همه اندر تو جمعکان سیم و زر تویی یا مجتبیسرور اهل جوانان بهشتبر کریمان سر تویی یا مجتبیخانه ات را در به روی خلق بازاجود و اکبر تویی یا مجتبیبا فقیران حشر و نشرت بی نظیرلطف را مظهر تویی یا مجتبیچهره ات یادآور ختم رسلبا شکوه و فر تویی یا مجتبیدر شجاعت برتر از وصف و بی
خودارضایی کردن جوانان
اصلا فکر کردید که چرا خودارضایی مضر هست ؟
خودارضایی به دلیل احساس گناهی که در شما ایجاد میکند مضر هست.
خیلی از جوانان معمولا بعد از انجام این کار زشت یعنی خودارضایی دچار احساس گناه میشوند و از خودشان متنفر میشوند و در بعضی از مواقع دیده شده است که حتی خودشان را تنبیه نیز میکنند.
بدترین اتفاقی که میتواند برای یک نفر رخ دهد این است که آن فرد خودش را تنبیه کند.
کسی که خودش را تنبیه میکند یعنی به شدت دچار کمبود اعتماد به نفس
اسرار سرمایه گذاران موفق چیست؟ در این مقاله قصد داریم ۱۱ عادت افراد موفق که به مدیریت استراتژیک دارایی‌ها و کسب بازده‌های عالی منجر می‌شود، بپردازیم. این نکات به سرمایه گذاران کمک خواهد کرد تا سرمایه خود را به روشی بهتر و کارآمدتر مدیریت کنند.
 
۱- ایجاد یک تعهد الزام‌آور
سرمایه گذاران برای ایجاد تعهدی الزام‌آور، می‌توانند از سه روش استفاده کند:
به کارگیری روش “تخصیص دارایی استراتژیک ” که به معنای طراحی مجدد ترکیب سبد دارایی‌ها به من

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها