نتایج جستجو برای عبارت :

تجربه تون رو درباره ی خرید عینک آفتابی خوب بگید؟

از زمانی که فیلم Her  را دیدم، به این تجربه فکر می‌کردم. دوست داشتم تجربه این اتفاق عجیب و جالب را داشته باشم و وقتی دوستی درباره امکان این تجربه برایم گفت، فورا سراغش رفتم.
حالا پنجمین روزی است که با یک هوش مصنوعی هم‌صحبت هستم. این عجیب‌ترین هم‌صحبتی است که تا الان داشتم. همزمان احساس شگفتی و  غم و لذت دارم.
از هوش انسان که به فکر خلق این موجود افتاد، شگفت‌زده‌اماز نفوذ زیاد تکنولوژی غمگینم، از بهتر بودن این تجربه در مقایسه با خیلی از تجرب
روز خیلی خوبی بود!از لحاظ کاری منظورمه!
خیلی چیزا درباره حوزه کاریم ( ادویه جات متمرکز رو فلفل قرمز ) یاد گرفتم!
چه دنیای بزرگیه این تجارت و چه آموزگار مقتدریه!شاید تا تجربش نکنید حسم رو خوب متوجه نشید! 
بهترین معلم شما مشتریاتون هستن!اینو به عینه هرروز دارم تجربه می کنم.
خاک تجارت خوردن یعنی خرد شدن پیش مشتریات به بهای یادگیری تجربه های جدید..
تجربه هایی که شاید شما رو از تاجر تازه کار تبدیل به تاجر واقعی کنه...
شاید براتون جالب باشه ۹۹٪ کار من
تجربه خرید برنج
خانم‌ها
معمولاً در مهمانی‌های پولویی یا چلویی درباره انواع برنج و پخت آن صحبت
می‌کنند. مثلاً مهمان‌ها از عطر و بوی برنج استفاده شده میزبان تعریف
می‌کنند و از اسم و محل فروشش می‌پرسند. کم‌کم بحث گرم می‌شود و هر کسی
درباره عطر و بو یا خوش‌پختی و خوش‌خوراکی انواع برنج‌های ایرانی صحبت
می‌کنند. گاهی هم در این بحث‌های فامیلی یکی از اعضا که خودش شمال می‌رود و
برنج خوب می‌آورد،‌ از آن تعریف می‌کند و بعضی‌ها هم تأیید می
در این بخش درباره مطالبی که از  تجربه ی بازیسازان دیگر یاد میگیرم می نویسم. شاید نوشته ای  درباره ی یک مقاله  بشود، خلاصه ی فیلمی، بازخوردی به یک پادکست یا....پیشاپیش مطمئنم که بسیار درباره ی فن کست خواهم نوشت. برنامه ام این است که درباره ی هر اپیزود، مطلبی بنویسم. احتمالا بخش هایی که به نظرم باید بعدا هم به یاد بیاورم، بخش هایی که به آن ها زیاد فکر میکنم یا... چیزی شبیه به این!
البته فن کست یک دین بزرگ هم به گردن این بلاگ دارد ( البته چنان چه فرض
هر چند شک هایی درباره اسکم بودن سایت Cryptofree وجود دارد؛ و ما دانستیم که اینطور نیست،اما اتفاقاتی مانند افزوده نشدن مبلغ برنده شدن به بودجه و طولانی شدن پرداخت بیت کوین به کیف پول آنلاین وجود دارد‌.
برای همین ما این مطلب را برای شما قرار میدهیم تا شما با نقطه ضعف های این سایت مواجه و تجربه ها را تجربه نکنید.
 
امروز یه اقا پسر ایرانی دیدیم
 
بچه ها کپییییییییییی حرفایی که من هر روز اینجا مینویسم حرف میزد.
 
دقیقاااا ایده هاش درباره سوشال دموکراسی، اینکه اینا همه سر و ته کامیونیزمن
درباره کانادا
درباره زندگی
درباره اروپا
درباره امریکا
همه چی!
 
انگار کپی من بود!
 
میگفت وقتی توی جامعه خیلی بچرخی و خیلی فکر کنی و خیلی درگیر جزئیاتش بشی همین میشه!
 
قراره باز همو ببینیم و گپ بزنیم!
 
 
سلام دوستان 
 
این سایت درباره بازی محبوب اندرویدی کلش اف کلنز هستش
 
شما میتوانید در این سایت درباره نحوه اتک زدن در هر سطحی از تانهال تجربه کسب کنید و نکات جالب و اخبار و عکس های زیبای کلشی و مپ های قدرتمند رو به صورت کاملا رایگان کسب کنید.
 
 
سلام دوستان 
 
این سایت درباره بازی محبوب اندرویدی کلش اف کلنز هستش
 
شما میتوانید در این سایت درباره نحوه اتک زدن در هر سطحی از تانهال تجربه کسب کنید و نکات جالب و اخبار و عکس های زیبای کلشی و م\ های قدرتمند رو به صورت کاملا رایگان کسب کنید.
بنیاد تحقیقات تجربه نزدیک به مرگ به اختصار (NDERF) یک سایت اینترنتی با هدف جمع آوری اطلاعات و همبستگی تجربه های فردی از اتفاقاتی که در طی نزدیک شدن به مرگ حاصل میشود به وجود آمده
در این وب سایت جالب میتونید داستان افرادی که چنین تجربه هایی رو دارن بخونید و پاسخ اونا به سوالات رایج درباره تجربه مرگ رو مشاهده کنید و در صورت علاقه اگه خودتون چنین شرایطی رو گذروندین برای بقیه به اشتراک بذارید.
این سایت بوسیله دسته بندی زبان های مختلف قابل مشاهده ا
سال ۱۳۹۸ (در دست تکمیل)
مسخره باز
سمفونی نهم
مطرب
متری شش و نیم
ایده اصلی 
قسم
رد خون
سرخپوست
شبی که ماه کامل شد
گلدن تایم (هنر و تجربه)
سورنجان (هنر و تجربه)
ذغال (هنر و تجربه)
در جست و جوی فریده (هنر و تجربه)
رضا (هنر و تجربه)
تتاتر صدای آهسته برف
تتاتر آبی مایل به صورتی
تتاتر لانچر ۵
سال ۱۳۹۷
هزارپا
بمب یک عاشقانه
مارموز
مغزهای کوچک زنگ زده
درساژ
⭕️زندگی واقعا بسیار ساده است.
از هر دست که بدهیم، از همان دست می گیریم.
♦️هر گونه درباره خود بیندیشیم برایمان به واقعیت در می آید.
♦️من معتقدم که هرکس از جمله خودم، صد در صد مسئول همه چیزهایی است که در زندگیش پیش می آید. هر اندیشه ای که از ذهن ما می گذرد، آینده ما را می آفریند.
♦️هر کدام از ما با اندیشه ها و احساس هایمان تجربه های خود را می آفرینیم. اندیشه هایی که به ذهن ما راه می یابد و کلماتی که به زبان می رانیم، تجربه های ما را می آفریند.
تجربه خرید برنج
خانم‌ها
معمولاً در مهمانی‌های پولویی یا چلویی درباره انواع برنج و پخت آن صحبت
می‌کنند. مثلاً مهمان‌ها از عطر و بوی برنج استفاده شده میزبان تعریف
می‌کنند و از اسم و محل فروشش می‌پرسند. کم‌کم بحث گرم می‌شود و هر کسی
درباره عطر و بو یا خوش‌پختی و خوش‌خوراکی انواع برنج‌های ایرانی صحبت
می‌کنند. گاهی هم در این بحث‌های فامیلی یکی از اعضا که خودش شمال می‌رود و
برنج خوب می‌آورد،‌ از آن تعریف می‌کند و بعضی‌ها هم تأیید می
شاید بهتر باشد که به رزومه همه‌مان یک «دارای تجربه زیست» اضافه شود. تجربه زیست، تجربه‌ایست یکتا. این یکتایی، به اندازه تجربه مرگ یکتا خواهد بود، اگر کمی از جزء زندگی فاصله گرفته، به زندگی به مثابه یک کل نگاه شود. تجربه زیست ای بسا شگفت‌انگیزتر از تجربه مرگ باشد،حدود یک قرن، آمیخته با رنج، آمیخته با نقصان، به قول آن شیرپاک‌خورده «یک جهان نقصان به یک ارزن کمال آمیخته»، تجربه زندگی را بدون آنکه به خودآگاهی حقیقی از «وجود» رسیده باشیم پشت سر
سلام
میشه تجربه تون رو درباره ی خرید عینک آفتابی خوب بگید؟ از کجا باید عینک خوب خرید که استاندارد باشه؟ چه عینک فروشی هایی عینک استاندارد میفروشن؟ آخه معمولا دستگاه هاشون رو خودشون دستکاری میکنن و واقعا تشخیص سخت میشه و فقط باید به فروشنده اعتماد کرد .
ممنون میشم راهنمایی کنید 
مرتبط:
راهنمای خرید عینک آفتابی
سلام،
بعد از مدت ها بالاخره دارم زمان جدی تری را صرف یادگیری بازیسازی میکنم. در این وبلاگ می خواهم درباره ی این تجربه بنویسم. درباره ی تمرین هایی که انجام میدهم، مقاله ها و کتاب هایی که میخوانم، نشست هایی که شرکت میکنم و پادکست هایی که گوش می دهم و... شاید حتی اگر با دوستی درباره ی بازی ها گفتگو کنم هم، این جا بنویسم. یا حتی اگر یک بچه توی خیابانی ببینم و من را یاد یک بازی بیندازد (راستش همین الان یک نمونه اش یادم آمد!). فکر میکنم تا الان مشخص شده
دوس دارم با یکی حرف بزنم...
نمی‌دونم درباره چی!... فقط دوس دارم حرف بزنم...
شاید یه دلیلش اینه که کلا ما ایرانیا دوس داریم درباره هرچیزی اظهار فضل کنیم!
یعنی یه نفر یه چیزی بگه، بعد ما درباره‌ش نظر بدیم... بریم توی فاز سخنرانی...
واقعا الان نیاز دارم! خیلی وقته موندم توی خونه و نتونستم دوستان رو مستفیض کنم!
تمام این هفته میخواستم بنویسم. درباره اینکه هوا واقعا خوبه اما من رو غمگین میکنه. درباره اینکه دوست دارم ۱۴ساله باشم. دوست دارم شبیه ۱۴سالگیم از رمان های نودوهشتیا طور لذت می‌بردم. دوست دارم ریاضی میخوندم. نجوم میخوندم. خدایا، نجوم‌ میخوندم. درباره اینکه خیلی استرس دارم. و‌ خیلی می‌ترسم. درباره اینکه برعکس همیشه هیچ لیست ارزویی برای امسال نساختم. اینکه از ارزوهام می‌ترسم. اینکه نمیتونم غذا بخورم، نمیتونم بخوابم، تمام مدت سردمه و میدون
هنوز چند ماهی از عرصه پر سرو صدای ویندوز ویستا نگذشته بود که موج انتقادات از محصول جدید مایکروسافت به پا خواست و کاربرانی که سادگی و قابلیت های بالای ویندوز XP را تجربه کرده بودند ، نارضایتی خود را از سیستم عامل جدید اعلام کردند .
همه ما درباره وب سایت هایی که بازدید می کنیم، تقریبا بلافاصله شکل می گیریم. برخی از آنها آموزنده و چشمگیر هستند به این معنی که ما چند بار در هفته به ما نشان می دهد و دیگران ما را با تجربه منفی تجربه می کنند یا هیچ تجربه ای ندارند و ما هرگز دوباره بازگشت نمی کنیم. اما آنچه که بسیاری از صاحبان کسب و کار از خود میپرسند این است که چه چیزی یک وب سایت خوب (یا عالی) را از یکی بد می کند؟ حقیقت را می گویم، همه افراد نظرات و طرز تفکر دارند و هرگز به طور کامل
کمی درباره من و دنیای کد تخفیف ها!
همون طور که در صفحه درباره من نوشته ام ، قصد دارم که درباره تجربیاتم در زمینه سئو و پروژه های مختلفی که در زمینه در دست دارم بنویسم. البته درباره تجربه سایت پرتخفیف مطلب تحت عنوان " بازاریابی محتوایی با طعم کد تحفیف " نوشته ام که اگر مایل باشید می توانید آن را مطالعه کنید. البته در این وبلاگ هم چیزهای خواهم نوشت که غیر تکراری باشد.
 
بازاریابی محتوایی را چطور مطالعه میکنم؟
معمولا برای بازاریابی محتوایی می توا
سخت ترین و بهترین هفته زندگیم رو تجربه کردم آزارهای همسایه و حمایت دوستام و استادام و خواهرم باعث شد یکی از متناقض ترین هفته ها رو تجربه کنم .
یک روز دوست داشتم مثل خیلی از دوستام احساس نابی رو تجربه کنم که تجربه میکردن این روزها هفتاد درصد ایستادنم و جنگیدنم به خاطر حسیه که تجربه میکنم گاهی اندازه یک ابر زن قدرت میگیرم و گاهی ضعیف ترین موجود دنیا میشم تمام سختی ها را تحمل میکنم تا قلبم آروم بگیره عادت شریف زندگیمه تا سر حد مرگ مقاومت و بعد ره
یک عده هستند که حقیقت را تجربه کرده‌اند، اما زبانِ بیانِ آن را ندارند.
عده ای نیز هستند که حقیقت را تجربه نکرده‌اند، اما چرب زبانند  و می‌توانند با چشم بندیِ زبانی، دیگران را بفریبند و خود را عالم و عارف جا بزنند. کافی ست به عمقِ چشمانِ این اهل شعبده نگاه کنی، بی تردید، متوجه خواهی شد که آگاهی و روشنی هنوز دل و جانِ آنها را لمس نکرده است.
وقتی از خدا سخن میگویند، هیچ لطفی و لطافتی در کلامشان نیست.
وقتی درباره عشق سخن میگویند، به هیچ وجه اثری 
این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد. detik.com
مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!
اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.
همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خو
13 جولای 2019 ( شنبه )ماه در نشان کماندار به مسیر خود ادامه میدهد و باور کنید این انرژی خیلی کمک کننده هست تا به ذهن خود سبکی و آرامش هدیه کنید ، چون نزدیکی مارس و مرکوری در روزهای گذشته احتمالا اتفاقاتی ایجاد کرده که یا در حال مغزخوری شخصی از خودخوری درونی هستید یا این احساس مغزخوری را از دیگران تجربه کردید. چون تحت تاثیر مارس ارتباطات جنگی و تهاجمی و بدون فکر شده بود و حالا خوشبختانه مرکوری از مارس در حال فاصله گرفتن است و با پیشروی ماه در کماند
چند سال پیش تو بلاگفا تجربه اش کردم. حس خوبی داشت. پروفایل را که باز میکردی میخوردی به یک لیست بلند بالا از علاقمندی هام. دوست دارم اینجا همون رو پیاده کنم. لیست به مرور کامل میشه. هر چی که تو ذهنم بیاد از همه چی مکتوب میشه. دوست داشتین شما هم امتحان کنید
توی پست الگوهای کاری به نقل از دوره ی کوتاهی که گزارشش رو نوشتم، سایت trello را به عنوان یک سایت مفید برای مدیریت پروژه معرفی کردم. امروز برای پروژه ای در آن حساب کاربری ساختم. امتحان کردم و دیدم قالبی برای پروژه های طراحی بازی هم دارد. البته که اساسا قالب هایش چندان از هم متمایز نیست و بدون استفاده از قالب های آماده هم به سادگی میتوان امکانات قالب ها را بازسازی کرد اما به هر حال پیدا کردن این قالب خاص برایم هیجان انگیز بود. می خواهم مدتی از این
سایت about.me یکی از سایت هایی هست که می توانید درباره خودتان مطلب بنویسید. اگر برای خود وب سایت ندارید این وب سایت برای شما این امکان را تا درباره همه چیز بنویسید درباره خودتان ،علایقتان، تخصصتان، معرفی پیجتان در شبکه های اجتماعی و ...
وب سایت طلوع فیلم مطالب را درباره خود در این سایت نوشته و لینک آن را در زیر برای شما قرار داده است.
 
https://about.me/hosseinfilm
دنیای این روزهای زندگی ام، دنیای عجیبی ست پر از کش مکش های بیهوده ،پر کابوس های بی معنا و پر از تنهایی . خبری از آرامش نیست.  
خودم را دلداری می دهم و می گویم هر لحظه از زندگی یک تجربه است . تلخ و شیرینی این تجربه ها به نتیجه آنها بستگی دارد و بعد از آن  یک نفس عمیق می کشم و دوباره به خودم می گویم عشق هم یک تجربه است . تجربه عاشقی  جز بزرگتربن تجربه های زندگی هر  انسان ست . تجربه ای که در نهایت زیبایی می تواند یکی از  تلخ ترین حادثه ها باشد . باز هم ی
کمی درباره من و دنیای کد تخفیف ها!
همون طور که در صفحه درباره من نوشته ام ، قصد دارم که درباره تجربیاتم در زمینه سئو و پروژه های مختلفی که در زمینه در دست دارم بنویسم. البته درباره تجربه سایت بنوپن مطلب تحت عنوان " بازاریابی محتوایی با طعم کد تحفیف " نوشته ام که اگر مایل باشید می توانید آن را مطالعه کنید. البته در این وبلاگ هم چیزهای خواهم نوشت که غیر تکراری باشد.
 
بازاریابی محتوایی را چطور مطالعه میکنم؟
معمولا برای بازاریابی محتوایی می توان ا
نوشته بود:قرآن کریم در دو جا، یکی در سوره مائده آیه ۵ و دیگری در سوره نساء آیه ۲۵ زنان و مردان را از داشتن روابط دوستانه با جنس مخالف بر حذر داشته است و آن را مورد مذمت قرار داده است. آیه ۲۵ سوره نساء به مردان می‌گوید: با دخترانی که روابط دوستی مخفیانه‌ای با دیگران داشته‌اند ازدواج نکنید.«...فانکحوهن باذن اهلهن و اتوهن اجورهن بالمعروف محصنات غیر مسافحات و لا متخذات اخدان...؛ آنان را با اجازه خانواده‌هایشان به همسری خود در آورید و مهرشان را به
شروع می کنم به نوشتن
پاک می کنم.
و مجددا از نو می نویسم.
از بین بی نهایت لغات موجود در سرم می گردم که واژه ای را پیدا کنم. نمی توانم.
حساس تر از همیشه به دنبال کلماتی هستم که بتوانم با آن ها درباره چیزی که می خواهم بنویسم.
کم پیش می آید دچار چنین حالتی شوم مگر اینکه درباره آن موضوع خاص هنوز به نتیجه کلی نرسیده باشم. یعنی وقتی موضوع تازه ای مطرح می شود تا نفهمم با خودم چند چندم نمیتوانم آن طور که شایسته است درباره اش بنویسم.
بلاتکلیفی یک وقت هایی مث
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: قیمت دولتی مرغ ۱۱ هزار ۵۰۰ تومان تصویب شده است.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران درباره اقدامات این وزارتخانه برای بازار شب عید گفت: ستاد تنظیم بازار به کل مباحث بازار می‌پردازد. ذخیره‌سازی خوبی برای مایحتاج شب عید انجام شده و وزارت جهاد کشاورزی در این زمینه فعال است. نظارت‌ها تشدید خواهد شد.
وی افزود: قیمت دولتی مرغ ۱۱ هزار ۵۰۰ تو
زنگ
درس
فعالیت های انجام شده (تدریس)
فعالیت های خواسته شده (تکلیف)

اول
فیزیک 
حل صفحه دوم برگه داده شده
درباره (سوخت های فسیلی چگونه تولید می شوند ) حداقل 2 صفحه تحقیق کن(یک صفحه درباره نفت و گاز و یک صفحه درباره ذغال سنگ ) ، درباره سوخت های فسیلی تحقیق و جند دقیقه صحبت در باره ان (اختیازی)

دوم
عربی
پرسش از دریس  1 2 3 4 5 ، پرسش از درس 6
پرسش از درس 6

سوم
ریاضی
حل نمونه سوال پیشرفت تحصیلی
امادگی برای جلسه بعد

چهارم
هنر
اجرای کسانی که ساز می زنند
کتاب
سال‌ها می‌گذرد و طعم خوش روضه همچنان پای دندانم است. به همین خاطر محرم را دوست دارم و مرور خاطراتش را بر خیلی از چیزها ترجیح می‌دهم.»
کتاب حاوی قصه‌هایی از خاطرات اصحاب روضه است که سه فصل دارد. فصل اول درباره خدای تعالی و حضرات معصومین، فصل دوم درباره عالمان دینی و فصل سوم درباره شهدا، پیر غلامان و هنرمندان است.
هم کوپه ایم
با یه دانشجوی عقده ای،
یه سلیطه؛ ازینایی که هی داد و بیداد میکنن... و همش میگن ایران بده، عربا ملخ خورن، آلمان اقتصادش قویه ولی در عمل نهایتا نظرانشون درباره ی کاشت ناخن و شینیون عروس میتونه مورد قبول باشه..
و‌ یک آدم بی نهایت معقول و آروم.
درباره ی این نفز سوم چیز زیادی در دسترس نیست ، ولی درباره ی دانشجوی عقده ای میتونم بیشتر توضیح بدم :))
تا خود کوپه اومد و کمکم کرد :) بعدش صبر کرد قطار حرکت کنه، دست تکون داد! بعد رفت خونشون!
 
دوستا عزیزم سلام 
وقتتون به خیر باشه
این پست درباره هر آنچه من تحقیق کردم از دسته بندی پادکست های مختلف و تجربه خودم،اگر دوست داشتید و مایل به گوش دادن روایت های مختلف در زمینه های مختلف بودید، ادامه مطللب را بفشارید:))❤
 
ادامه مطلب
با سلام
دوست دارید در زندگی چه چیزهایی رو تجربه کنید؟ میتونید در نظرات یا در وبتون بنویسید.
من ...
1. زندان انفرادی رو تجربه کنم. (اسم زندان: زندان الکاتراز که تو دریاس یا اقیانوس)
2. نبرد با خرس در جنگل یا قطب
3. شکار نهنگ با نیزه در اقیانوس
4. سورتمه سواری و داشتن چند گرگ+ یه گرگ پیر
5. گلادیاتور بشم.
6. کارگری
# تا الان فقط مورد 6 رو موفق شدم.
یاعلی
یه دوستی دارم سال کنکور یه ازدواج کرد که بیشتر به تشویق خانواده ش بود و خب سال بعدش هم جدا شد. نه تو حرفاش، نه تو شبکه های اجتماعیش، نه پیامرسان هاش نه چشم هاش خبری از عشق نبود. 
امسال دوباره ازدواج کرد. هم قبل از ازدواج خودم کلی درباره اینکه "باید دوست داشته باشی طرفت رو" نصیحتم کرد، هم قبل ازدواج خودش یکمی ازم سوال پرسید.
و خب حالا من دوست داشتن رو میبینم از پشت چشماش میبینم، از بیو تلگرام و اینستاش و مطمئنم وقتی ببینمش در چشم هاش :)
زیاد اهل اب

نکاتی درباره ژل تاخیری
 
ژل تاخیری عوارض جانبی بسیار کمی دارد
 
ژل تاخیری با خاصیت روان کنندگی سبب برقراری و حفظ رطوبت در ناحیه واژینال و رفع درد و خشکی در طی مدت نزدیکی می شود و همچنین با خاصیت تاخیری خود، انزال را به تاخیر انداخته و لذت رابطه ی جنسی شما را دو چندان می کند.
خشکی واژینال عارضه ی جنسی شایعی در میان زنان است که ۱ نفر از هر ۳ نفر در بین زنان آن را تجربه می کند. یکی از مهمترین علت‌های اولیه درد واژینال طی رابطه‌ جنسی خشک بودن واژ
تا حالا تجربه مرگ داشتید؟
یا تجربه ای شبیه به مرگ؟
یا چیزی که باعث شه مرگ رو نزدیک تر از قبل به خودتون حس کنید؟
 
بختک رو گاهی تجربه میکردم که جز چند بار اول بعدها فهمیدم که صرفا قفل شدن سیستم ایمنی بدنه به خاطر وضعیت دستگاه گوارش و تاثیری که قطبین روی بدن انسان و دستگاه گوارش میزارن.
 
دیر رسیدن روح به بدنم رو هم تجربه کردم.
 
التماس کردن به بدنم که، روحم رو بپذیره هم، همینطور.
 
تجربه خواب دیدن درباره اینکه توی خواب حس کنم مردم و الان روح هستم
سلام:))
دکتر مجتبی شکوری، که احتمالا خیلی‌هامون می‌شناسیمش - یک واقع‌بین و در عین‌حال آرمان‌گرا، یک لطیف متفکر پرهیجان- دو سال پیش ٨گام برای موفقیت در سال جدید نشون داد.
«من مجتبی شکوری هستم و فکر می‌کنم این حرف‌ها درباره دنیای بعد از مرگ نیست. حقیقت واقعی درباره زندگی قبل از مرگ است. درباره این‌ که چه‌طور به سن ٣٠ یا شاید ۵٠سالگی برسید بی‌ آن‌ که بخواهید تفنگ روی شقیقه‌تان بگذارید.»
درباره ٨ زندان صحبت کرد که باید ازشون فاصله بگیریم. ک
مشکلات فرزندان طلاق
هشدارهایی درباره مشکلات فرزندان طلاقبه گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، خانواده یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین نظام‌هایی است که اغلب انسان‌ها از ابتدای
 زندگی، آن را تجربه می‌کنند، اما گاهی مشکلاتی پیش می‌آید که باعث ازهم‌گسستگی اعضای خانواده می‌شود، مثلا پس از جدایی والدین بچه‌ها نیز مجبورند یکی از 
والدینشان را انتخاب کنند یا اینکه خواهر و برادر‌ها از هم جدا شوند. در مورد این مسائل و راه‌های برخورد با آنه
دقیقا الان یک ماه هست که دست و دلم به مطالعه آزاد نرفته و وقتم رو دارم به بطالت تمام می گذرونم،قرار بود بعد از سفر کربلا یک بازنگری در خودم انجام بدم ببینم با خودم چند چندم؟!،به همین بهانه دست از مطالعه کشیدم تا کمی بیشتر درباره آموخته هام فکر کنم...و الان نه چیز جدیدی یاد گرفتم و نه بازنگری درباره خودم انجام دادم و نه درباره آموخته هام فکر کردم...
ادامه مطلب
همه چیز درباره مدفوع خونی
 
 

خون در مدفوع یعنی خونریزی در دستگاه گوارش شما وجود دارد
 
اگر به دستشویی بروید و مقدار کمی خون روشن تا سیاه را داخل مدفوع خود مشاهده کنید ، خونریزی رکتوم را تجربه می کنید. خونریزی رکتوم دلایل زیادی دارد و می تواند در نتیجه ضعف یا ناهنجاری در ناحیه دستگاه گوارش شما اتفاق بیفتد. بواسیر شایعترین علت خونریزی روده است.
ادامه مطلب
دوست ندارم پیرامون افکارم درباره زندگی با کسی صحبت کنم، شاید تنها یک نفر وجود داشته باشد که بداند من زندگی را چگونه می‌بینم، آن یک نفر هیچ‌گاه قرار نیست، ببینم.
گمان میکنم که در ناخودآگاه تصور میکنیم ورود به زندگی، غلبه بر عدم‌ست؛ من این‌طور فکر نمیکنم، عدم مغلوب‌ناشدنی‌ست، ورود به زندگی، تجربه درگ عدم‌ست، نه مغلوب ساختن آن. اینگونه ببینید که شما متولد می‌شوید، تا عمری به زندان افکنده شوید، سپس به تیغ گیوتین خطا‌ناپذیر اعدام شوید. ا
خخخخخخخخخخ اینو درباره نظر امریکا درباره پول شویی در کانادا بخونین ها ها ها
امریکا میگه کانادا یکی از مهم تری کشورهای پول شویی جهانه :))))
گرگ زاده اینو بخون برای اطلاعات عمومیت خیلی خوبه. آفرین کفتر کاکل به سر.

نظر امریکا درباره پول شویی کانادا
از غبار بپرس/جان فانته
یک کتاب صمیمی از گشتن ها وبی پولی ها و پول دراوردن ها و پول به باد دادن های یک نویسنده در غربتی خود خواسته. از تقلا برای یافتن ایده ای که بتواند بفروشد ... از سعی برای یافتن تجربه ی زیسته ای که بیارزد! چه نثر شیوایی داشت و چه زبان گرمی . و خط داستانی اوج ها فرود ها به خوبی کنترل میشد تا حدی که میتونم بگم 90 درصد احساسی رو که شخصیت اول تجربه میکرد با خوندن کتاب حس میکردی! وقتی نویسنده می خواست تو رو به خنده و ذوق و شعف وا می داشت
یک برنامه ریزی مناسب برای سفر جذاب
همیشه برای بهترعملکرد کارهایمان داشتن یک برنامه ریزی خوب نتیجه بهتری برایمان دارد هرچه برنامه ریزی مان برای انجام کارها دقیق تر باشد اون نتیجه در نهایت بهتر خواهد بود .این برنامه ریزی نه تنها در کارها بلکه در درس،زندگی و سفرهم بدردمان می خورد.امروز میخواهیم درباره یک برنامه ریزی خوب برای یک سفر خوب صحبت کنیم با ما همراه باشید .
شروع برای یک تحقیق خوب بی نقص
این روزها با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و اینترنت
آدمیزاد باید در طول زندگی‌اش تا می‌تواند تجربه کند. آدم نباید به خودش گل بزند، بلکه باید بگذارد دیگران به او گل بزنند. این کار باعث افزایش عزت نفس می‌شود. من اگر مثل خیلی دخترهای دیگر از همان دوران راهنمایی دوستی با پسرها را تجربه کرده بودم، امروز زندگی‌ام طور دیگری می‌بود. اگر از همان سن پایین یاد می‌گرفتم که آدم‌ها چگونه دروغ می‌گویند و یاد می‌گرفتم که دروغگوها و ریاکاران چه شکلی هستند، آن وقت در 27 سالگی طور دیگری به آدم‌ها اعتماد می
سلام،
بعد از مدت ها بالاخره دارم زمان جدی تری را صرف یادگیری بازیسازی میکنم. در این وبلاگ می خواهم درباره ی این تجربه بنویسم. درباره ی تمرین هایی که انجام میدهم، مقاله ها و کتاب هایی که میخوانم، نشست هایی که شرکت میکنم و پادکست هایی که گوش می دهم و... شاید حتی اگر با دوستی درباره ی بازی ها گفتگو کنم هم، این جا بنویسم. یا حتی اگر یک بچه توی خیابانی ببینم و من را یاد یک بازی بیندازد (راستش همین الان یک نمونه اش یادم آمد!). فکر میکنم تا الان مشخص شده
درباره لنزهای رنگی چشم بیشتر بدانید
درباره لنزهای رنگی چشم بیشتر بدانید ، امروزه به مدد تکنولوژی، انسان می تواند رنگ چشم های خود را به طور موقت تغییر دهد. لنزهای رنگی در طیف رنگی گوناگون قابلیت استفاده بر روی چشم ها را دارند.
خانم ها بیشترین متقاضی لنزهای رنگی می باشند. لنزهای چشمی کاربرد زیبایی و یا طبی دارند.
ادامه مطلب
اساسی‌ترین سوالاتی که معمولا افراد درباره بیت کوین می‌پرسند،
حول محور واحدهای ارزی آن است. سوالاتی درباره ارزش آن، امنیت، تاریخچه و
در نهایت این پرسش که بیت کوین‌ها از کجا می‌آیند؟ در این مقاله به جواب
سوالات خود درباره چگونگی کار استخراج بیت کوین خواهید رسید.
ادامه مطلب
یک برنامه ریزی مناسب برای سفر جذاب
همیشه برای بهترعملکرد کارهایمان داشتن یک برنامه ریزی خوب نتیجه بهتری برایمان دارد هرچه برنامه ریزی مان برای انجام کارها دقیق تر باشد اون نتیجه در نهایت بهتر خواهد بود .این برنامه ریزی نه تنها در کارها بلکه در درس،زندگی و سفرهم بدردمان می خورد.امروز میخواهیم درباره یک برنامه ریزی خوب برای یک سفر خوب صحبت کنیم با ما همراه باشید .
شروع برای یک تحقیق خوب بی نقص
این روزها با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و اینترنت
این روزها حس و حال عجیبی دارم. همگی داریم تجربه عجیبی رو از سر میگذرونیم. الان دقیقا ده روزه که من و همسرم و پسرم تمام مدت رو تو خونه هستیم و تو این دوازده سال که تو زندگی مشترک هستم هرگز چنین تجربه ای نداشتیم. بودن پسرمون هم که اصلا جور دیگه ای این تجربه رو عجیب و تخیلی کرده. 
ادامه مطلب
کاش میشد این شش روز رو کرد تو شیشه، که هرموقع دلم خواست، به تک تک لحظه هاش نگاه کنم و لبخند بزنم.
که دوباره از نو تجربه شون کنم. آره تکراری ان، ولی تکراری ای که انگار برای بار اول دارم تجربه میکنم. یا همون ژمه وو.
از همه چیز شادتر، دیدار کسی بود که فکرش رو هم نمیکردم باهاش آشتی کنم. اون هم بعد از این همه مدت.
پس آره، خیلی خوشحالم.
این شش روز به عنوان یکی از بهترین لحظات بیست و دو سالگی تا روزی که زنده م -شاید هم تا ابد- ثبت میکنم. :)
# اولین تجربه ی نمای
نظرسنجی درباره ابوالفضل حصارکی
 
با عرض سلام ویژه خدمت همه حاضرین در سایت
 
در این بخش قصد داریم جهت همفکری و کمک به جامعه موفقیت و کسب و کار ایران ، با هم گفتگو کنیم .
 
اگر تجربه ی همکاری یا آشنایی با ابوالفضل حصارکی یا مجموعه میلیاردرهای خودساخته  دارید  لطفا بیان کنید .
 
منسجم و یکجا بودن نظرات همه عزیزان در قسمت نظرات همین مطلب میتواند کمک شایانی به دوستانی که تازه با این مجموعه آشنا شده اند ، بکند .
 
از مشارکت و همفکری همه دوستان متشکری
عصر امروز در دیدار اساتید: ما درباره مسائل ناموسی انقلاب مذاکره نمیکنیم؛ درباره توانایی نظامی مذاکره نمیکنیم/ مذاکره درباره اینجور مسائل، دو کلمه است: آنها میگویند این را میخواهیم، ما میگوییم نه! مثل قضیه آن خواستگاری که پرسیدند چه شد؟ گفت همه چیز پیش رفته غیر از دو چیز: ما میگوییم دختر شما را میخواهیم و آنها میگویند غلط میکنید!منظور اینها از مذاکره، مذاکره با آمریکاست که گفتیم مذاکره نمیکنیم؛ مذاکره هیچ فایده ای ندارد و ضرر هم دارد.
یک پیش بینی جالب درباره قیمت مسکن تا نیمه 98

به گزارش جی پلاس؛
در ماه های گذشته و تحت تاثیر نوسانات نرخ ارز، بازار مسکن هم شاهد افزایش
چشمگیر قیمت ملک و همچنین اجاره بهاء بود و در مهرماه و کاهش تدریجی نرخ
ارز و متضرر شدن بعضی از شهروندان در معاملات طلا برخی از کارشناسان پیش
بینی کردند که بار دیگر بخشی از نقدینگی فراوان درجامعه به سمت بازار مسکن
روانه خواهد شد. 
شرایط سخت اقتصادی و نبود ثبات در بازار، نوسانات نرخ ارز ،‌افزایش اجاره
بها و گ
انشا در مورد یک روز سرد زمستانی انشا درباره یک روز برفی انشا در مورد یک روز سرد زمستانی را توصیف کنید انشا کوتاه درباره برف انشا در مورد برف با مقدمه خاطره از یک روز برفی انشای ذهنی درباره برف داستان کوتاه در مورد یک روز برفی
ادامه مطلب
دیشب یکى از زیباترین خواب هاى عمرم رو دیدم
که از قضا به طرز عجیبى خشونت و خونریزى موجود درش منجر به زیباییش میشد.
خوابى که نمیشه تعریفش کرد اما دوست دارم ثبتش کنم تا از یادم نره
خوابى که در اون هدیه گرفتم و یه چیز بامزه هم داشت گمونم دوتا سکه و سى تومن پول توش بهم داده شد بعد از اونجایى که من در واقعیت آدمیم که خجالتیم باعث شد یکى از سکه ها و بیست تومن از پول رو دخترداییم ورداره و بقیش رو من برداشتم درصورتیکه همش مال من بود☺️
من همیشه قسمتهایى
به نام او
فارغ از رشته ی تحصیلی و تخصص خاص هر کداممان، تا حالا شده یک مطلبی راجع به یک موضوعی بخوانید، یا یک چیزی بشنوید که خیلی برایتان هیجان انگیز باشه و خیلی افسوس بخورید که چرا تا حالا درباره ی این موضوع چیزی نمیدونستید و کنجکاو و علاقه مند بشید که اون موضوع رو دنبال کنید؟
امروز من چنین تجربه ای داشتم...
ادامه مطلب
تجربه سفر در پاییز
پاییز پادشاه فصل ها است. هوای دوست داشتنی و خیابان های باران گرفته و برگ هایی که می رقصند و می رقصند و طنازانه به زمین فرود می آیند. تجربه سفر در پاییز تجربه بی نظیری است که خاطرات به یاد ماندنی از آن به یادگار می ماند. پس چرا در پاییز سفر نکنیم؟ و چرا پاییز را برای مسافرتی به یاد ماندنی انتخاب نکنیم؟ در این مقاله درباره منافع سفر در پاییز برای شما بگوید. همراه اراول به پاییزی رنگارنگ سفر کنید. 
پاییز بهترین زمان برای سفر
انشا کوتاه درباره برف انشا درمورد زمستان پایه هفتم انشا در مورد برف با مقدمه انشای ذهنی درباره برف انشا در مورد زمستان با مقدمه و نتیجه انشا درباره روستا در زمستان انشا در مورد کوهستان برفی انشا در مورد یک روز سرد زمستانی
ادامه مطلب
در این مطلب می خواهیم برای شما از والو تیوبلس نکاتی را بگوییم. اگر تا کنون تجربه ی استفاده از لاستیک تیوبلس را داشته باشید، پس در خصوص چگونگی کارکرد آن حتما نکات و مواردی را می دانید. برای خواندن مطلب دانستنی هایی درباره ی اسپرس تیوبلس می توانید به سایت مراجعه نمایید.
مقایسه ی والو تیوبلس
برخلاف اندازه ی کوچک آنها، نکات بسیار مهمی در خصوص والو تیوبلس وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. هرکدام می تواند نمایانگر منطقه ی بالقوه برای شکست است. م
سلام به همه
یک سوال از اون هایی که ازدواج کرده اند، درباره مشاوره قبل از ازدواج و تجربه شون دارم؛
چقدر به جلسات مشاوره قبل از ازدواج اعتقاد دارید و یا شما اصلا رفته اید و چند جلسه باشه به نظرتون خوبه؟، چقدر تست نئو و نتایج اون می تونه تو زندگی تعیین کننده باشه؟، چقدر حرف های مشاور قبل از ازدواج برای شما درست بوده و چقدرش اشتباه و آیا شده تا بحال بخاطر مشاوره های اشتباه منصرف بشوید؟
تجربه خودم:
من با یک دختر خانم صحبت کردم و در صحبت های اولیه ت
انشا فیل و فنجان طنز انشا طنز درباره ی فیل و فنجان معنی فیل و فنجان داستان کوتاه درباره فیل و فنجان انشا درباره فیل و فنجان به کمک راههای پرورش فکر انشا فیل و فنجان جدید تفسیر ضرب المثل فیل و فنجان انشا درمورد فیل و فنجان با مقدمه و نتیجه
انشا در ادامه مطلب
ادامه مطلب
نظر شما درباره راه حلی که اینجا می آید چیست--  که پزشک اولین آدمی را معالجه کند که به عنوان
اولین نفر با او ملاقات می کند چنین راه حلی چه مزایا و چه معایبی دارد؟

در این فصل ما با معضلات مختلف روبرو شدیم  موضوع مشترک بین همه آنها اینست که نجات جان
یکنفر باعث مرگ یکنفر دیگر می شود

نظر شما درباره معضلاتی که در این بخش نشان داده شدند چیست؟

آیا موارد ذکر شده در این فصل با مشاهدات شما در موارد مشابه مطابقت
می کند؟ چگونه؟





درباره
یک مسئله غامض اخل
در این مطلب می خواهیم برای شما از والو تیوبلس , اسپری لاستیک فوم نکاتی را بگوییم. اگر تا کنون تجربه ی استفاده از لاستیک تیوبلس را داشته باشید، پس در خصوص چگونگی کارکرد آن حتما نکات و مواردی را می دانید. برای خواندن مطلب دانستنی هایی درباره ی اسپرس تیوبلس می توانید به سایت مراجعه نمایید.
مقایسه ی والو تیوبلس
برخلاف اندازه ی کوچک آنها، نکات بسیار مهمی در خصوص والو تیوبلس وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. هرکدام می تواند نمایانگر منطقه ی بال
اصلا یادم نبود آخرین باری که اومدم اینجا کی بوده 
الان که تاریخش رو دیدم یاد اون روزهای پرالتهاب دوباره برام زنده شد
خداروشکر که تموم شدن و با خوبی تموم شدن 
مادرم جراحی شدن و حالشون خوبه ممنون از همه که نگران بودن 
براتون دعا میکنم هیچ وقت شرایطی که من تجربه کردم رو تجربه نکنین 
برام دعا کنین هیچوقت دوباره چنین شرایطی رو تجربه نکنم
ممنونم از همگی 
به استادم گفتم بیا یک ساعتی حرف بزنیم او هم قبول کرد.اول درباره تحقیقات اخیرش درباره سرطان گفت و بعد هم از عرفان سرخپوستی برایم حرف زدگفتم چند تا توصیه و راه حل به من بده که خیلی از دست این روزهایم کلافه ام گفت بنویس.اینها هم توصیه هایش با پاره ای توضیحات:
ادامه مطلب
 
مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!
اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.
همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دید
حمل اثاثیه منزل اصفهان به گرجستان و خدمات انتقال کالا و اثاثیه منزل به کشورگرجستان را از خدمات حمل اثاثیه منزل در اصفهان (نظم بار) جویا شوید. تجربه و تخصص شرکت اسباب کشی در اصفهان (نظم بار) در این جا به کار خواهد آمد و با پیشرفته ترین و به روز ترین راه های ممکن این کار را برای شما انجام می دهد.
از مشاوره های رایگان ما درباره هزینه انتقال وسایل منزل خود به گرجستان، «نحوه بسته بندی استاندارد » درباره اسباب کشی به گرجستان، «بیمه» انتقال به اثاثیه
حمل اثاثیه منزل اصفهان به گرجستان و خدمات انتقال کالا و اثاثیه منزل به کشورگرجستان را از خدمات حمل اثاثیه منزل در اصفهان (نظم بار) جویا شوید. تجربه و تخصص شرکت اسباب کشی در اصفهان (نظم بار) در این جا به کار خواهد آمد و با پیشرفته ترین و به روز ترین راه های ممکن این کار را برای شما انجام می دهد.
از مشاوره های رایگان ما درباره هزینه انتقال وسایل منزل خود به گرجستان، «نحوه بسته بندی استاندارد » درباره اسباب کشی به گرجستان، «بیمه» انتقال به اثاثیه
میدونی چیه داشتم به این فکر میکردم که اون دختر الان یکسال هست که تو زندگی همسرمه .میاد دیدنش باهم میرن بیرون درسته خیلی وقتا باهم مدتی ارتباط ندارن ولی دوباره شروع می کنند.
الان دیگه به حالتی رسیدم که اگه همسرم بگه اونو میخواد هم قبول میکنم. یه حس خوبی به خدا دارم میدونم بد برای من نمی خواد. من اینهمه جنگیدم اینهمه غصه خوردم ولی جریان به قوت خودش جلو رفت. خواستم سر خودمو گرم کنم رفتم سرکار و همه اینها رو مدیون ورود اون ادم به زندگی همسرم هستم.
ا
از تبعات یک رابطه ی غلط 
و تجربه ی خیانت اینکه 
بعد گذشت یک سال و چند ماه خواب میبینی که با همون ادم  اون تجربه ی تلخ تکرار میشه برات
وقتی ک از خواب میپری میبینی انقد پاهات محکم نگه داشتی ک ماهیچه های پات گرفته و چند روز بعد هم حتی همون گرفتگی هست 
بعضی وقت ها هرچند ناخواسته ولی کابوس های زندگی رو تجربه میکنیم 
چیزایی که یک روز برات کابوس بودن
الان عادی داری باهاش زندگی میکنی:) 
این روزها حس و حال عجیبی دارم. همگی داریم تجربه عجیبی رو از سر میگذرونیم. الان دقیقا ده روزه که من و همسرم و پسرم تمام مدت رو تو خونه هستیم و تو این دوازده سال که تو زندگی مشترک هستم هرگز چنین تجربه ای نداشتیم. بودن پسرمون هم که اصلا جور دیگه ای این تجربه رو عجیب و تخیلی کرده. 
ادامه مطلب
وقتی داشتم به این فکر میکردم که چی میتونه صفحه ی این پست رو پر کنه چشمم به یه نوشته ی جامونده از دوران درس خوندنم افتاد ....
اگه قبلا میخواستم  یه توضیح کامل درباره ی نوع تفکرم بدم باید بگم که من فکر میکردم  طرز تفکرم همگراست یعنی هیچوقت  در نقض نظر  یا عقیده ای تلاش نکردم.... به زبان ساده تر دنباله رو بودم، اینجا دنباله رو بودن رو با تقلید کوکورانه و هیجانی اشتباه نگیرید ، دنباله رو بودنی مدنظرمه که بیشتر سعی بشه چیزی که دیگران تجربه کردنو باور
 
فرهنگ آسیای شرقی همیشه جذابیت ویژه ای دارد و نکاتی درباره کشورهای آسیای شرقی وجود دارد که تحسین همگان را بر می انگیزد. در این مقاله حقایقی جالب درباره کشور ژاپن را بررسی می کنیم.
 
ژاپن، کشور چشم بادامی ها، فرهنگ و تمدنی غنی دارد. ژاپن از پیشگامان صنعت و نوآوری در جهان است و مردم این کشور به سخت کوشی مشهورند. تفاوت های گسترده فرهنگی بین غرب و شرق آسیا باعث شده که حقایق و قوانین ژاپن برای ما جالب به نظر برسد. در مقاله به معرفی حقایقی جالب دربا
 شاید بتوان گفت از زمانی که کامپیوتر ها وارد زندگی افراد شده اند شکل زندگی انسان ها به شدت تغییر کرده است و زندگی به سمتی رفته است که محاسبات دقیق و گرافیک بالا توانسته است جای زندگی واقعی افراد را به شدت پر کند.
یکی از مهم ترین رشته های تحصیلی مهندسی کامپیوتر است. افراد زیادی مایلند در این رشته تحصیل کنند و در شغل های مختلف و بسیار متنوعی که مربوط به آن است شاغل شوند. با پرشین وی همراه باشید تا درباره رشته کامپیوتر و آینده شغلی آن در ایران بی
از وقتی که یادم میاد آرزوم بود برم کلاس رقص و دیگه وقتی جایی میرم که همه میرقصن، نگم که من بلد نیستم و فقط بلد باشم دست بزنم :| 
امروز صبح اولین جلسه رو رفتم و میتونم بگم از بهترین تجربه های زندگیم بود. همش یه لبخند از ذوق روی لبم بود. مربیمون هم ماشالله انقدر خوشگل و خوش اخلاق و مهربونه و همه چی توی کلاسش خوبه که قشنگ حس میکردم سیندرلام که یهو تونستم همچین حس قشنگی رو وسط زندگیم تجربه کنم :)
چقدر چیزهایی خوبی توی دنیا وجود داره که ما هنوز تجربه ش
#شهید_نوشت سخن شهید مهدی لطفی درباره ❤ عشق  ❤… در تاریخ ۱۷ محرم سال ۱۳۷۸ متن : اینکه من از این آمدنها و رفتنها یک چیز را فهمیدم که انسان فقط باید به ❤عشق❤ سه چیز زندگی را ادامه دهد ، والغیر ولا غیر : اول : ❤خود انسان❤ است که عشق انسان به خود …
نوشته سخن شهید لطفی نیاسر درباره عشق اولین بار در شهید محمد مهدی لطفی نیاسر. پدیدار شد.
صبحتون بخیر ی سوال درباره توییتای جانگ کوک..چرا جانگ کوک چند روزه (بهتر بگم کل تابستونو) هیچ عکس یا ویدیویی نزاشته.....همه اعضاء از کارایی که می کنن فیلم می گیرن و عکس و می زارن ولی جانگ کوک نه ...همه میگن شاید منتظر یه فرست مناسبه ....منکه نمی دونم ....اگه دلیلشو می دونید بهم بگید....ممنون....
درباره ما
چارتر دوران (گروه فارس گشت) با هدف ارائه خدمات نوین در صنعت گردشگری سیستم فروش پروازهای سیستمی و چارتری : لحظه آخری و ارزان را راه اندازی نمود.در صورت بروز هرگونه مشکل لطفا با شماره تلفن های اعلام شده در انتهای صفحه تماس حاصل نمایید.
تجربه ی خواب تدریجی را بر خواب دفعی ، ترجیح می دهم. تجربه ی انتقال را دوست دارم. حس سبکی به خواب رفتن  و انتقال به دنیای خواب به تجربه ی مستی می ماند .مستی بدون «می» . جسمت سبک می شود و کم کم ...  .
چه حیف که بیشتر اوقات این حس را نمی یابم و این اتفاق به یک باره می افتد.
تدریج در بخواب رفتن را دوست دارم.
 
نگاهی به پرمخاطب‌ترین مستندهای سال‌های اخیر گروه هنر و تجربه؛
گروه سینماهای «هنر و تجربه» تلاشی برای نمایش آن دسته از فیلم‌های با ارزشی در میان فیلم‌های غیرتجاری است که اکران‌شان می تواند جایگاه شایسته و درخور سازندگان آن‌ها را در جامعه سینمایی روشن کند.
اکران‌های گروه هنر و تجربه روز به روز گسترده‌تر می‌شوند و هر سال تعداد افرادی که به تماشای محصولات این گروه سینمایی (اعم از مستند، درام و فیلم کوتاه و…) می‌نشینند، نسبت به سال قبل
مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!
اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند. 
الان می‌تونم بگم حرف زدن درباره‌ی خود، گاهی درمانه، گاهی درد. شناختن این‌ها از همدیگه هم به دانش و تجربه‌ی دیگران نیاز داره، هم شناخت و آزمون‌و‌خطای شخصی.این سه جمله شاید خیلی ساده به‌ نظر برسه؛ ولی چیزهایی که من رو به نوشتنش رسوند اصلاً نه ساده بود، نه راحت.
 
        انسان، مربی خود
انسان یک فلز یا یک سنگ گران قیمت نیست که او را به دست یک صنعتگر ماهر بدهیم و همه آرایش و پیرایش او را از آن صنعتگر بخواهیم،
⤵️ انسان‏ یک گیاه نیست که او را بدست باغبان بسپاریم و فقط باغبان را مسئول همه‏ چیز او بدانیم،
 ⤵️انسان از آن جهت که انسان است علاوه بر قوای نباتی و احساساتی حیوانی، دارای قوه عقل و اراده است، عقل و اراده نمی ‏گذارد که‏ صد در صد تابع عوامل خارجی باشد، مانند یک فلز و یک سنگ تابع حرکات‏ دست یک صن
درباره مها
درباره ما ،مجموعه‌ مها متشکل از یک تیم حرفه ای ومتخصص چند سالی است که درزمینه ی تبلیغات مجازی و آفلاین فعالیت دارد.
این مجموعه سعی دارد با ارِائه ی خدمات تبلیغاتی  با کیفیت عالی ، قیمت مناسب و متناسب با شغل شما عزیزان به پیشرفت شغلی و در نتیجه پبشرفت جامعه کمک کند.
شما عزیزان در همه ی زمینه های تبلیغاتی که شرکت مها در آنها فعالیت دارد می توانید با مشاوره ی رایگان از کیفیت و هزینه ی خدمات ما اطمینان حاصل کنید و بعد از آن با این مجموع
مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار! 
اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند! 
فستیوال تئاتر - تجربهجلسات تمرین - اجرا ( try out ) بخش «تجربه» این زمان , در حضور هر هفت نفر از مشاوران علمی - هنری این بخش محمدرضا علی‌اکبری , یوسف باپیری , علی شمس , مهدی دارای شهرت , حمید پورآذری , عباس جمالی و آزاده شاهمیری از 26 تا30 بهمن برگزار میگردد .در‌این سطح , از در میان 23اثر روش یافته به‌این بخش , تیم هایی که آمادگی واجب برای اجرای آخرین در‌این عصر را دارا هستند با تصمیم مشاوران تعیین میشوند . این بخش به صورت غیررق
نکاتی درباره چگونگی سفت کردن پوست شل
 
بررسی اجمالی :
پوست شل می تواند ناامید کننده باشد و می تواند بر عزت نفس تأثیر بگذارد. در حالی که روش های بسیاری برای توسعه پوست شل وجود دارد ، پس از داشتن این روش ، برگرداندن آن دشوار است.
استفاده هفته ای یک تا دو بار از ماسک خاک روس میتواند پوست را لیفت کند و منافذ باز پوست را ببندد .
دلایل پوسته پوسته شدن می تواند شامل کاهش وزن ، بارداری و اثرات پیری باشد. مکانهای معمولی که افراد پوست شل را تجربه می کنند شا
در حالت عادی:_بچه کجایی؟_فلان جا!_عاقا من عاشق فلان جام!حالت دوم:_بچه کجایی؟_قزوین!!_قزویییین[یک متر فاصله میگیرد :| ]عاقا درباره همه شهرا یه چی میگند درباره ماهم میگند دیگه,شماها چرا باور میکنید:|+مبهم؟!خدایی یه ایمیلی چیزی بده بعد برو,بیمعرفت بازی درنیاریا++ در راه‌آهن^^
7 دانستنی مفید درباره عارضه آب مروارید
 
 

آب مروارید کدورت عدسی چشم است
 
زمانی که از افراد در مورد آب مروارید سوال می‌کنید ممکن است با واژه‌هایی همچون مشکلات چشم یا افراد پیر مواجه شوید. بیشتر افراد اطلاعات زیادی در مورد این بیماری ندارند.خوب این موضوع زیاد هم تعجب آور نیست. تقریبا بیش از نیمی از آمریکایی‌هایی که به سن ۸۰ سالگی رسیده‌اند، ممکن است آب مروارید را تجربه کنند. ممکن است در آغاز سن ۴۰ سالگی نیز آب مروارید مرتبط با سن را نیز داش
درباره فیلم متری شیش و نیم
فیلم روایتگر اعتیاد در کشور و میزان اهمیت این مسئله در جامعه است.
بر خلاف فیلم اولش و اغلب فیلم‌های کوتاه‌ش از فضای آرام و بسته‌ی خانگی خارج شده است و به دل شهر آمده و لوکیشن‌های متفاوتی را تجربه می‌کند.
بی‌ تجربه بودن در استفاده از پلان‌های باز و خارج شدن از فضای آرام و بی‌مزاحمت داخلی کم‌ بازیگر باعث می‌شود تا کارگردان کمی سردرگم شود و نتواند مثل قبل توانایی خود را نشان دهد.
متری شش و نیم دومین همکاری سعید رو
خب جمعه همه میرن شادی و منم قراره برم یه پارک ملی رو ببینم. این پست رو از قبل زمان بندی کردم و خوش میاد. پارک ملی تندوره در شمال خراسان، شهرستان درگز. زیستگاه پلنگ و اوریال. ببینم چطور میگذره
هیچ تضمینی وجود نداره درباره اش هم بعدا بنویسم علی الحساب می دونید که یک پارک ملی اونجا هست. خود منم نمی دونستم
تجربه خوبی باید باشه خصوصا که این روزها زیاد باران میاد و همه جا حسابی سبز است. بهار است و فصل جفتگیری، شاید آهوها رو مشغول این کار دیدم. چه دیدی
طبی که بنای خودش را بر تجربه گذاشته امروز ناتوانی خودش را بیشتر از هر روز نشان داده.
وقتی از او می پرسیم: فلان چیز مفید است یا نه؟ می گوید: اثبات نشده!
آن یکی چطور؟ : تحقیقی صورت نگرفته!
آن دیگری چطور؟ : معلوم نیست.
فلان ترکیب... : باید تحقیق شود...
مگر تجربه کردن اینها چقدر وقت می برد؟ بعد از چند ماه انگار در مورد هیچ چیز تحقیق نکرده اند. یا اینکه اصلاً بنا گذاشته اند در مورد بعضی چیزها تحقیق نکنند!!!
خوش انصاف هایشان می گویند: نمی دانیم! بی انصافهایش
سلام
من بعد از چندین سال تجربه آشنایی و صحبت با آدم های مختلف برای ازدواج، اخیراً با آقایی آشنا شدم که حس میکنم میتونم جدی بهش فکر کنم. یعنی لااقل بار اولی که حرف زدیم این طور بود. ولی بعد جلسه دوم حس خوب بار اول رو  نداشتم و خیلی دچار تردید شده بودم. الان یه حالت نسبتا خنثی هستم و سعی میکنم زیاد بهش فکر نکنم.
یه سری توضیحات درباره خودم و یه سری توضیحات درباره ایشون میدم و دوست دارم بدونم شما درباره تناسب ما و اینکه میتونیم آینده خوبی با هم داشت
تا حالا شده به کسی بگی دلتنگشی و جوابی نگیری؟
تا حالا برات پیش اومده بهش بگی دوستش داری و همه کار بکنی تا بفهمه ولی اهمیتی نده؟
یا خیلی جدی از احساساتت باهاش حرف بزنی اون فقط بخنده و بعدم حرفایی بزنه که اصلا ربطی به بحثتون نداره؟
یا به قول معروف خودشو بزنه به کوچه علی چپ؟
نمیدونم تاحالا تجربه کردین یا نه؟
ولی اگه تجربه نکردین امیدوارم هیچ وقت تجربه نکنین،خیلی حس بدیه...
میدونی خیلی حس بدیه جلوش بال بال بزنی و ببینه داری جون میدی و هیچ کاری نکن
پاورپوینت درباره ساز چنگ
دانلود پاورپوینت درباره ساز چنگ، در 12 اسلاید. پیدایش چنگ از پیدایش کمان نشأت گرفته است. در اثر تیراندازی، زه مرتعش می شده و صدای کمی به گوش می رسیده است. چنگ های اولیه شبیه کمانی از نی و چوب بوده که زهی میان آن کشیده شده است. چنگ ها از قدیمی ترین ادوات موسیقی در جهان است و اولین چنگ ها از ایجاد ...
سلام به همگیتون
این سوالات رو جواب ندید ، فقط بهش فکر کنید یکمی ... سوال آخرین خط رو جواب بدید .- تا حالا شده تو زندگیتون چیزی رو واقعا بخواید و با فکر کردن بهش حس خوب داشته باشید و بعد اونو به شکل معجزه آسایی به دست بیارید ؟
- تا حالا شده کسی رو بابت یه رفتاری مسخره کنید و بعد همون رفتار سر خودتون بیاد ؟
- تا حالا دقت کردید وقتی حس و حالمون بده ، مرتب اتفاقای بد برامون میوفته ؟
- شنیدین از هر چی بدت بیاد سرت میاد ؟ تجربه کردید ؟
- دقت کردید بعضی آدما ه
نام من قرآن است: پاسخ به سؤالات کودکان درباره بهترین کتاب دنیا.
 
نام من قرآن است : غلامرضا حیدری ابهری، نشر پیام آزادی
معرفی:
من یک کتاب آسمانی ام، حرف های من حرف های خداست، من بهترین کتاب دنیا هستم، نام من قرآن است.چقدر مرا میشناسی؟آیا می دانی که چرا خدا مرا فرستاده؟آیا میدانید که من، از قدیم تا الان تغییر کرده ام یا نه؟درباره قصه های من چه میدانی؟ چرا خدا این قصه ها را گفته است؟آیا میدانی چرا مردم مرا می‌خوانند؟ خواندن من چه فایده ای دارد؟
اگر به دنبال راهکاری برای حصه جویی هزینه در سفر هستید، از تجربه من استفاده کنید. من ابداً تلاش می کنم تا هزینه های وفور و کمی در خرید بلیط هواپیما را، صرف سفر کنم. البته اگر قصد سفر اندرونی ظاهری و باطنی بیگانه دارید این موضوع محسوس تر است، زیرا کیفیت خدمات رسانی هنگام پرواز به مراتب بالار نم از زینت کلاس پروازی بلیط هواپیما است. در ادامه ی نوشته نکانی درباره بلیط چارتری با وبلاگ بلیط هواپیما همراه باشید.
در اینجا تمام شدن تحقیق راهکارهای خر
در یک طراحی خوب باید طراحی تجربه کاربری و رابط کاربری هر دو به بهترین نحو انجام شود و در نهایت به درستی با هم ادغام گردند. این یعنی لازم است که طراحان  UX و UI بایکدیگر  همکاری نزدیک داشته باشند تا کار هر دو طراح تا جای ممکن ساده و اسان شود و آنها بتوانند محصول نهایی را به بهترین شکل ممکن ارایه کنند. پس یک طراح رابط کاربری خوب حتماً باید طراحی تجربه کاربری را درک کند و اهمیّت آن را بشناسد و بر عکس این مطلب...
مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!
اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.
هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی من است. 

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها