نتایج جستجو برای عبارت :

۵ نکته عجیب و غریب برای داشتن زندگی سالم که نمی‌دانستید.

۵ نکته عجیب برای داشتن زندگی سالم که نمی‌دانستید(در تابستان چای گرم بنوشید و....)

همه ما با یک سری نکات کلیشه‌ای اما مهم، برای داشتن زندگی سالم‌تر آشنا هستیم، مواردی مثل خواب کافی، ورزش منظم، نوشیدن ۸ لیوان آب در روز و.... اما در این میان موارد عجیب‌وغریبی وجود دارند که
ادامه مطلب
انشای بسیار زیبای یکی از دوستام، حتما بخونیدش!
مستی به وقت نیمه شب
درست در تکاپو برای یافتنی اوجی دردناک برای این سری که گرمای پرواز بر فراز نوشته را بال بزند و بعد در نقطه ای که انتظارش را ندارید با ترس سقوط آشنا کند.

ادامه مطلب
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
 یکی از مهمترین نکات آرایشی و بهداشتی برای خانم ها لایه برداری پوست بدن است که متاسفانه خیلی ها به آن توجه نمی کنند و به همین دلیل با گذشت زمان دچار پیری پوست بدن می شوند. پاکسازی و مرطوب نگه داشتن پوست نکته اساسی برای داشتن پوستی سالم است.  پوست شما گاهی اوقات نیاز به درمان دارد امروز می خواهیم چند اسکراب بدن را برای داشتن پوستی سالم معرفی کنیم.

 
ادامه مطلب
نکاتی که قبل از طبخ گوشت باید رعایت کنید
قبل از هرچیز لازم است به نکاتی توجه داشته باشیم. فرقی نمی‌کند گوشت را با چه روشی بپزیم؛ از هر روشی که استفاده کنیم، رعایت نکات زیر ضروری است. نکاتی که برخی از آن به‌عنوان فوت‌وفن آشپزی سالم یاد می‌کنند.

ادامه مطلب
راهکار برای داشتن قلبی سالم وقوی
بیماری های قلبی تا به حال تلفات بیشتری نسبت به سایر بیماری ها داشته است. بر طبق نظریات انجمن قلب آمریکا، تقریباً 33 میلیون فرد در آمریکا دچار بیماری های قلبی هستند و بیش از 430000 نفر هر ساله از این بیماری ها جان خود را از دست می دهند. متاسفانه باید بگوییم که بسیاری از این مرگ ها قابل جلوگیری بوده است.
پس از همین حالا دست به کار شوید. نگذارید که اولین سکته قلبی در شما بروز کند. شروع به ورزش کنید و برنامه غذایی سالم ت
 
پکیج پاورپوینت سبک زندگی سالم
کاربران عزیز ، محتوای این فایل شامل پاورپوینت جامع با موضوع سبک زندگی سالم در 58 اسلاید بهمراه پاورپوینت خانواده و سبک زندگی سالم در 14 اسلاید و پاورپوینت چالش های ترویج سبک زندگی سالم و راهکارهای آن در 29 اسلاید ،پاورپوینت شیوه زندگی سالم در 145 اسلاید و همچنین پاورپوینت شیوه زندگی سالم  Healthy Lifestyle در 25 اسلاید قابل ویرایش می باشد که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دانلود و دریافت نمائی
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.
برای داشتن جامعه ای سالم باید نوزادانی سالم داشته باشیم که داشتن نوزاد سالم منوط به تغذیه با شیر مادر است. بنابراین بر حسب ضرورت آشنایی مادران با این مزایا، برگزاری دوره های مشاوره شیردهی در دوران بارداری پس از زایمان اموزش مشاوره به مادران و پدران در کنار هم در صورت تمایل کلاس های نگه داری وحوادث نوزادی توسط مرکز ما انجام میشه که خیلی امر مهمی هست.
سلامتی چیست و نشانه های یک انسان سالم چه چیزهایی است؟
 
 
از کجا بدانم آدم سالمی هستم ؟
 
سلامتی یک واژه نسبی است و کسی نمی تواند ادعا کند که آدم کاملا سالمی است . اما می توان سلامت را درجه بندی کرد و طبیعتا هر کسی که دارای درجه بالاتری در سلامت باشد ، انسان سالم تری است. بصورت کلی برای اینکه بدانیم شخص سالمی هستیم نمی توانیم سطحی قضاوت کنیم. اما موارد یا فاکتورهایی وجود دارد که افراد با نگاه کردن به آنها می توانند تشخیص بدهند که درجه حدودی سلام
سلامتی چیست و نشانه های یک انسان سالم چه چیزهایی است؟
 
 
از کجا بدانم آدم سالمی هستم ؟
 
سلامتی یک واژه نسبی است و کسی نمی تواند ادعا کند که آدم کاملا سالمی است . اما می توان سلامت را درجه بندی کرد و طبیعتا هر کسی که دارای درجه بالاتری در سلامت باشد ، انسان سالم تری است. بصورت کلی برای اینکه بدانیم شخص سالمی هستیم نمی توانیم سطحی قضاوت کنیم. اما موارد یا فاکتورهایی وجود دارد که افراد با نگاه کردن به آنها می توانند تشخیص بدهند که درجه حدودی سلام
هدف دین، سالم سازی عمل انسان است؛ البته اما این سالم سازی و پاک سازی را از فکر او آغاز می نماید؛ پس کردار سالم انسانی همراه با فکر سالم است که مراد دین است و تحقق کردار از کانال فکر سالم برای دین ارزشمند خواهد بود.
ادامه مطلب
برخی از افراد از نعمت داشتن پوستی سالم و صاف برخوردارند اما برای بقیه ما این گونه نیست. اگر شما یکی از میلیون ها فردی هستید که از مشکلات پوست رنج می برند، قطعا حس ناامیدی ناشی از آن را درک می کنید. شما خواه آکنه و روزاسه دارید یا پوست خشک و چرب یا هر یک از سایر مشکلات بی شمار سلامت پوست، ما درک می کنیم و اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.
سلامت پوست ما بسیار مهم است، آن هم نه فقط به دلایل زیبایی. آیا می دانستید که پوست در واقع یک عضو است؟ در حقیقت، آن
خب حالا چی کار کنیم که از این گردباد افسردگی بیرون بیایم؟
اولین نکته که خیلی کمک میکنه در نظر داشتن این مسئلس که واقعا شرایط بهتر میشه. قرار نیست همیشه تو این وضعیت بمونیم حتی اگه همچین احساسی نکنیم . البته این به این معنی نیست که افسردگی هیچ وقت بر نمیگرده. (مثل سرماخوردگین.جفتشون مزخرفن. یه موقع هایی میان که فکرشم نمیکردی و باید تایم بهشون بدی تا تموم شن.)
دومین نکته نور خورشیده. شاید مثل من خون آشام باشین و از خورشید بدتون بیاد ولی واقعا کمک
تصفیه آب :
اولین و مهمترین دلیل برای داشتن دستگاه تصفیه آب خانگی ارزان قیمت این است که آب سالم تولید می کند و برای هرکسی که مصرف می کند مفید است. آبی که از چند مرحله فیلتر عبور کرده است باکتری ها و املاح آب شهری را حذف و آلودگی را به کل از بین می برد. افرادی که مرتباً از دستگاه تصفیه کننده آب استفاده میکنند دریافتند که این دستگاه مزایای بسیاری دارد و دارای مشکلات هضم کمتری هستند و احساس شادابی و سالم تری نسبت به زمانی که مستقیماً از شیر آب مصرف
شیوه زندگی سالم
 
اگر شما از رفاه کامل جسمانی ، معنوی روانی  روحی ،اجتماعی ،و ........تامین باشید در سلامت کامل هستید.
از نظر فکری بدون عیب و از لحاظ روانی شاد.......از لحاظ اجتماعی سیاسی اقتصادی فرهنگی  و.......دارای بازده و فعال باشد.
داشتن کارهای مثبت و مفید و تفریح و نشاط و ترک و دوری از کارهای مضر وزیانبار دخانیات ،الکل ، پورنوگرافی و.....
آدم سالم، آدمی است که با خودش و با آدمهاى اطرافش در حال جنگ و ستیز نیست،نتیجتاً حضورش به آدم انرژى میدهبیشتر از اینکه انتقادگر باشه، مشوقه!بیشتر از اینکه منفى باشه، مثبته!بیشتر از اینکه متکبر باشه، متواضعه!بیشتر از اینکه بخواد خودنمایى کنه، دوست داره در یک فضاى اشتراکى، دیگرانو ببینه و همینطور خودش دیده بشه!با آدم سالم، شما بهترین بخش وجودتون بیرون میاد،آدم سالم زیباییهارو میبینه و به زبون میاره!آدم سالم خوش خلق هستش، مزاح و طنز خوبى دا
پولیش و واکس 3 اکستریم هایبریدنت سوناکس : 

پودر اکسید آلومینیومی بسیار ریز باعث رفع نور Verkratzungen ، لایه های خشک شده و صاف شدن رنگ می شود.
براق عمیق و براق ، ترمیم و ترمیم شدید رنگ کارایی دارد.
مناسب برای بدنه
براق کننده، محافظت کننده، پولیش کاری،تشکیل لایه‌ای با دوام بر روی رنگ خودرو

شناسه محصول : 202200
مدرسه خانۀ دوم ماست.این جمله را در درس مطالعات اجتماعی پایه سوم خواندیم.چه خوب است که در خانۀ دوم خود مانند خانۀ اولمان شاد باشیم.
واژۀ مدرسه را می توان به صورت محل داشتن روزی سالم و همگانی معنا کرد.
داشتن روزی سالم یعنی داشتن روزی شاد ودلپذیر.میدانیم که روز شاد و دلپذیر خود به خود نمی آید وباید آن رابسازیم و باید محلی که آنجا هستیم راشاد ودلپذیر کنیم.
شاد ودلپذیر کردن مدرسه به تنهای نمی شود و باید به کمک خانوادۀ خود یعنی تمامی دانش آموزان
بسم الله الرحمن الرحیم والحمدله رب العالمین
آغاز بحث را با چند موضوع و نکته داشته باشم.
نکته اول جامعه دو مدل است. خانواده، فراخانواده
نکته دوم هر کدام یا سالم هستند یا ناسالم
نکته سوم دو مدل از خانواده که بیان شد به هم وابستگی شدید دارند
 
همانطور که در نکات بیان شد ما دو مدل اجتماع داریم یک اجتماع کوچک هست که خانواده آن را تشکیل می دهد و یک اجتماع بزرگ هست که توده ی مردم تشکیل می دهند یعنی چندین خانواده که هر کدام از آنها یا سالم هستند یا ناس
برای اضافه پیمانه از این شیوه های سالم استفاده کنید: - برای افزودن اندازه از مواد غذایی پرکالریسالم ماننند مغزها و تخمه های خوراکی و انواع پنیرها مصرف کنید. - گوشت های لخم و بدون روغن بخورید. - میان وعده های حاوی پروتئینو همچنین کربوهیدرات های سالم استعمال کنید. - درون طول روز چندین وهله غذایی کوچک بخورید. - تمرین های ورزشی قدرتی انجام دهید. پیش از آنکه برنامه اضافه وزن را ابتدا کنید، با دکترتان مشی کنید.
1- به جای آرایش به سلامت پوست صورت‌تان توجه کنید. شرط لازم و کافی برای استفاده نکردن از لوازم آرایش داشتن یک پوست سالم و باطراوت است. غذای سالم بخورید. بهداشت پوست‌تان را مراقبت کنید و مراقب جوش‌های مزاحم باشید.
 
2- پول لوازم آرایش را بدهید و یک صابون صورت خوب و یک شوینده مناسب برای پوست تهیه کنید.
 
3-یک لایه‌بردارملایم دارای spf بالا هم می‌تواند در صاف و سالم به نظر رسیدن پوست مفید باشد.
 
4-اغلب کرم‌های ضد پیری پوست برای خانم‌های زیر 30 سال
چیست استقلال؟ میهن داشتن،
جامة ناموس بر تن داشتن.
مهر پاکی بر همه خلق و دیار،
غیرتی بر رغم دشمن داشتن.
شکر وحدت، شکر نعمتهای او،
راه بر فردای روشن داشتن.
با زبان مادری با افتخار
در تنور شعر پختن داشتن.
در فضای بی غبار این دیار
سیر در گلزار و گلشن داشتن.
در ره فردای ملّت مشعلی
اندرون سینه گلخن داشتن
جان نثار مرز و بوم این وطن،
عزم چون فولاد و آهن داشتن.
از قدیم گفتن عقل سالم در بدن سالم است. پس تصمیم گرفتم یک رژیم غذایی سالم همراه با ورزش را در پیش بگیرم.
احتمالن در کنارش دنبال یک کار جدید هم باشم. کلا جابجایی کاری با این اوضاع مملکت کار راحتی نیست به خاطر همین می خوام برای مصاحبه کاری خودم را آماده کنم. امیدوارم موفق بشم.
فروش دستگاه درمان زردی
شرکت نی نی سالم با داشتن سابقه طولانی در درمان زردی نوزاد در کشور در حال حاضر با فروش دستگاه درمان زردی
دو نوع دستگاه درمان زردی نوزاد را جهت استفاده هموطنان عزیز در سراسر کشور به فروش میرساند.
این دستگاه ها از طریق مهندسی معکوس از پیشرفته ترین مدل دستگاه زردی ساخت کشور آلمان انجام شده است.
کلیه قطعات دستگاه درمان زردی مذکور به خصوص لامپ آن آلمانی بوده و در نتیجه ضمن داشتن کیفیت بالا عملکرد درمانی عالی نیز دارند.
دو نو
ماسک عسل و قهوه برای داشتن پوستی زیبا و سالم تر
ماسک عسل و قهوه یکی از انواع ماسک های طبیعی است که دارای خواص فراوانی برای پوست می باشد و به موجب خواص بی شمار قهوه و عسل پوستی شاداب و سر زنده را برای شما به دنبال دارد. ادامه مطلب ماسک عسل و قهوه برای داشتن پوستی زیبا و سالم تر ادامه مطلب ...
 
ابتدا باید بگوییم یک رابطه سالم چیست وچه ویژگی باید داشته باشد .اول اینکه ما را به خداوند نزدیک تر کند.دوم اینکه ما را به دیگران نزدیک تر کند وسوم اینکه به ما کمک کند تا به انسانی واقعی تبدیل شویم که خداوند از ما انتظار دارد .این سه ویژگی به رشد معنوی انسان اشاره دارد.از افرادمختلف پرسیده می شودکه یک انسان سالم را توصیف کنند.پاسخ ما به این صورت بیان می شود.کسی که مرا همان گونه که هستم بپذیرد .کسی که بدون توجه به عملکرد ظاهری ام دوستم داشته باش
بچه ها دوتا نکته رو تو برخورد و مکالمه با من یادتون باشه:
1- نصیحتم نکنید چون شدیدا از این کار بدم میاد و تو هیچ آزمونی اثبات نمیشه ک کسی عقلش از دیگری بیشتره مگه اینکه ازش بپرسن و مثلا بگن " نظر شما در رابطه با این موارد چیه؟"
2- ده تا مولفه داشتن حرمت نفس رو بخونید!!!! اصلا ویدئوش رو از تو یوتویوب ببینید دکتر هولاکویی قشنگ توضیح میده
.
شبتون بخیر
چگونه تغذیه ی سالمی داشته باشیم ؟
تغذیه سالم ارتباط تنگاتنگی با سلامتی انسان دارد و هر چیزی که با سلامتی انسان ارتباط داشته باشد دارای اهمیت است. تغذیه سالم به معنای محدودیت های شدید غذایی ، لاغر ماندن و یا محروم کردن خودتان از غذاهایی که دوست دارید نیست.


بلکه به معنی حس عالی بودن، داشتن انرژی بیشتر، بهبود سلامتی و روان سالم شما است. اما با استفاده از این نکات ساده که در بخش تغذیه سالم در " نوین کالا روز" خواهیم گفت ، می توانید رژیم غذایی خو
عادت های بهداشتی دهان و دندان را یاد بگیرید. چهار هفته طول می کشد تا به چیزی عادت کنیم، بنابراین اگر می خواهید لبخند خود را در کمتر از ۵ هفته روشن کنید به مسواک زدن درست عادت کنید.
مسواک زدن ممکن است هیجان کمتری نسبت به سفید کردن داشته باشد و روش سریعی هم نیست، اما یک لبخند روشن فقط یک لبخند سفید نیست، بلکه یک لبخند خوب هم هست.
با مسواک زدن و ملاقات دندان پزشک خود به طور مرتب، از رشد باکتری جلوگیری خواهید کرد و دندان های سفید، تمیز و سالم خواهید
مطالعات نشان می‌دهند که مطالعه تاثیرات مثبت و قوی بر مغز دارد. با کمی تحرک ذهنی، می‌توانید از زوال عقل و بیماری الزایمر جلوگیری کنید. این به این دلیل است که فعال نگه داشتن مغز مانع از دست دادن قدرت مغز می‌شود. مغز یک ماهیچه است و مثل دیگر ماهیچه های بدن، ورزش ان را قوی و سالم نگه می‌دارد. همانند حل جدول، خواندن کتاب های مختلف راه خوبی برای ورزش کردن مغز و سالم نگه داشتن ان است.منبع: آراد مگ
وقتی کودک تون مهد، پیش دبستانی یا مدرسه رفت، شما به همراه کودک تون می تونید ناهار سالم مدرسه رو تهیه کنید. این ناهار می تونه از مواد سالم و مغذی تو خونه باشه. در لینک زیر ما بهتون چند ایده برای تهیه یک ناهار سالم مدرسه میدیم
https://noko.ir/blog/%d9%86%d8%a7%d9%87%d8%a7%d8%b1-%d8%b3%d8%a7%d9%84%d9%85-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%a9%d9%88%d8%af%da%a9%d8%a7%d9%86/
۱. راهی برای داشتن موی سالمروغن مار نه تنها برای پوست بلکه برای مو نیز مفید است. اسیدهای چرب امگا۳ موجود در روغن مار برای جلوگیری از ریزش مو و تامین مواد مغذی برای پوست سر – از طریق افزایش سلامت فولیکول‌های مو – موثر است. بنابراین می‌توان از  مشکلاتی مانند ریزش مو، شوره و بی‌طراوتی مو جلوگیری کرد.۲. مو را مرطوب می‌کندروغن دوست خوبی برای زیبایی طبیعی مو به حساب می‌آید. بنابراین، باور بر این است که استفاده از روغن مار  در مرطوب ساختن مو موث
توصیه متخصصان برا حفظ سلامت مو 
رشد و سلامت مو از سلامت کل بدن مجزا نیست. در واقع سلامت مو در نتیجه سلامت تمام ارگان‌های بدن صورت می‌گیرد. به نوعی می‌توان گفت برای داشتن موهای سالم، باید بدن سالمی داشته باشیم.سلامت مو نشان‌دهنده مواد غذایی است که مصرف می‌کنیم. در واقع مصرف مواد غذایی مناسب کمک می‌کند که ضخامت مو و درخشندگی آن در هر سنی حفظ شود.افرادی که از همه گروه‌های غذایی به طور متوسط استفاده می‌کنند، نیاز به مکمل و ویتامین خاصی ندار
مقوی ترین و سالم ترین شیرینی جهان
شیرینی های امروز دو ویژگی دارند که آنها را تبدیل به مضرترین خوراکی ها می کند. این دو ویژگی عبارتند از:1. داشتن شکر
2. داشتن روغن
اما در ایران یک شیرینی وجود دارد که در تهیه آن شکر و روغن به کار نمی رود. نام این شیرینی
حلوا لوز است که در شهر دماوند تولید می شود.حلوا لوز دماوند شیرینی بسیار مقوی و انرژی زایی است که در تهیه آن به هیچ وجه از شکر و روغن استفاده نمی شود.
این شیرینی بسیار شیرین است ولی شیرینی آن مربوط به
مراقبت از پوست: 5 نکته برای پوست سالم
مراقبت خوب از پوست - از جمله محافظت در برابر آفتاب و تمیز کردن ملایم - می تواند پوست شما را سالم و درخشان نگه دارد.
توسط کارکنان کلینیک مایووقت لازم برای مراقبت فشرده پوست ندارید؟ شما هنوز هم می توانید با عمل به اصول اولیه خود را ترسو کنید. مراقبت مناسب از پوست و انتخاب سبک زندگی سالم می تواند به تأخیر در پیری طبیعی و جلوگیری از بروز مشکلات پوستی کمک کند. با این پنج نکته بی معنی شروع کنید.
1. از خود در برابر آف
_تو چرا ازدواج نمیکنی؟هم سن و سال های تو بچه دارم شدن...+شرایطشو ندارم!_چه شرایطی؟+بنظرِ من وقتی میخوای ازدواج کنی یا باید عاشق باشی،اونم یه عشقِ دو طرفه که هر دو برای رسیدن لحظه شماری کنید...یا دلت خالی و سالم باشه...که من هیچکدومشو ندارم!_دلِ خالی و سالم چیه دیگه؟!+سالم ینی دلت شکسته نباشه،دست نخورده و سالم...خالی ام ینی یه گوشه ی دلت هنوز گیرِ یه بیعرفت نباشه...که اگه غیر ازین بودی و ازدواج کردی،خیانتِ محضِ....حالا فکر کن،یه بیمعرفت دلِ منو شکسته
کودک سالم چه ویژگی‌هایی دارد؟ در جواب این سؤال باید گفت که سلامت فرزند شما تمام ابعاد جسمانی، روانی و اجتماعی او را دربرمی‌گیرد در نتیجه باید از رشد مناسبی برخوردار باشد تا بتواند در همه ابعاد پیشرفت کند. به همین خاطر برای این‌که فرزند سالمی داشته باشید لازم است که به تمامی این ابعاد توجه کنید. در ادامه به توضیحات جامع‌تری در مورد کودک سالم خواهیم پرداخت. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. 
برای دریافت مشاوره در زمینه کودک سالم م
انسان های سالم همیشه به خودشون اهمیت میدن و سعی میکنن با دنبال کردن یک سبک زندگی سالم، از خودشون مراقبت کنن. یکی از عواملی که نقش مهمی در سلامتی ما بازی میکنه، تغذیه هست. از اونجایی که دانش آموزها ساعت های زیادی از روز رو در مدرسه میگذرونن، در این مطلب تعدادی از خوراکی های سالم مناسب مدرسه رو پیشنهاد کردیم. میتونین ازشون ایده بگیرین و برای سایر دانش آموزهایی که میشناسین بفرستین تا به سلامتی اون ها هم کمک کنین.
با توجه به اهمیت تغذیه در دوران تحصیل و توجه خاص به داشتن تغذیه سالم برنامه های متنوع و قابل توجهی در آموزشگاه برگزار گردید که در این زمینه انجمن بهداشت همکاری لازم را در اجرای برنامه ها داشتند. همچنین در راستای روز هوای پاک برنامه های متعددی در اموزشگاه اجرا گردید.
زیادی دور نشو بیا کجاهارو میکنی نگاه
انگاری غرقی توی رویا حالتو میخرم
همه میرن تو میمونی پشتم گفتی نرو لفظتو نکشتم
 
دل تو اینجاس توی مشتم این دلو میبرم
اینا حرفای منه نمیگم جلو همه
ولی صد سالم اگه خیره شم تو چشمات کمه
اینا حرفای منه نمیگم جلو همه
ولی صد سالم اگه خیره شم تو چشمات کمه
دوس دارم باشی تو دلم جا شی
نگو چشمای گیرات بگو نقاشی
خوابم یا بیدار یه جورایی خب بیمار
نگو خرمن موهات بگو گندمزار
اینا حرفای منه نمیگم جلو همه
ولی صد سالم اگه خیر
عشق در لحظه پدید می آیددوست داشتن در امتداد زمان؛این، اساسی ترین تفاوت میان "عشق و دوست داشتن" است.عشق، معیارها را درهم می ریزد...دوست داشتن بر پایه ی معیارهابنا می شود...عشق ناگهان و ناخواسته شعله می کشددوست داشتن از شناختن و خواستن سرچشمه می گیرد...عشق، قانون نمی شناسد!دوست داشتن، اوج احترام به مجموعه ای از قوانین عاطفی ست...عشق، فوران می کند چون آتشفشان و شره می کند چون آبشاری عظیم ...دوست داشتن، جاری می شود چون رودخانه ای بر بستری با شیب نرم
داشتن هوای پاک و سالم در هر جایی لازم و ضروری است. جمعیت هر مکان یکی از مهمترین عوامل در داشتن هوای پاک و  بدون آلاینده میباشد. یکی از روش ها در داشتن هوای پاک استفاده کمتر از اتوموبیل شخصی و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی.یکی از شرکت های وابسته به شهرداری استانبول به نام ISPARKT ، در سال 2013 پروژه ای در رابطه با استفاده از دوچرخه های هوشمند با نام ISBIKE، راه اندازی کرد و از آن زمان در نقاط مختلف استانبول فعالیت میکند.
اولین ایستگاه آن در جاده ساحلی
یک برنامه کامل و درست برای مراقبت از مو و داشتن موهای قوی و پرپشت
داشتن موهای سالم و زیبا راز تکمیل زیبایی چهره شماست پس باید به این عضو مهم اهمیت خاصی قائل شوید؛ به جای صرف هزینه های زیاد در این بخش از سلامت پوست و موی نمناک روش های طبیعی را برای داشتن موهای زیبا به اشتراک می گذاریم. این نکات زیبایی ساده را دنبال کنید که همگی آنها تایید شده هستند و علمی.
ادامه مطلب
جسد یک مرد بخاطر نوشته شدن کلماتی عجیب و جادویی روی پوست بدنش باعث ایجاد جنجال در بین مردم شده است ! چرا که کل بدن این مرد بعد از سالها از فوتش تجزیه شده و پوسیده بجز پوست شکم او که همچنان سالم باقی مانده است ! کسانی که این جنازه را پیدا کردند در حال تمیز کردن و مرتب کردن قبرستانی دوردست در موکداهان در مرز بین تیلند و لائوس بودند.این نکته در مورد پیدا کردن جنازه تعجب داشت که کل بدن جنازه در زیر خاک در حال تجزیه بوده است اما پوست روی شکم آن هیچ آسی
سفرهای نوروزی و ایمنی خودرو
با تلگرام فروشگاه بلبرینگ هفت به ما قطعه مورد نیاز برای فروش بلبرینگ ؟ فروش تسمه  ؟ کاسه نمد؟ زنجیر کابل ؟ خود را اعلام کنید
با پایان یافتن سال و شروع تعطیلات نوروزی یکی از مهم ترین تصمیمات برای این ایام سفرکردن و مسافرت رفتن است تا با فراغ بال کمی به ذهنمون آرامش بدیم و برای شروع سال جدید با انرژیِ بیشتر آماده بشیم.
تعطیلات فرصت خوبی برای در کنار خانواده بودن و باهم بودن است. گشت و گذار در میان شهرها و آشنایی
ذائقه‌ی کودک مثل یک خمیر بازی در دست شماست که هر طور بخواهید، می‌توانید به آن فرم دهید. شما می‌توانید ذائقه‌ی کودک را به سمت سالم‌خواری یا ناسالم خواری سوق دهید که هر کدام اثر متفاوتی در رشد کودک خواهد داشت. اگر سبد غذایی شما جایی برای مصنوعات و مواد غذایی ناسالمی چون چیپس، پفک، نوشیدنی‌های مصنوعی، کیک‌های طعم‌دار و… نداشته باشد و محصولات طبیعی و سالم، سبد غذایی خانواده‌ی شما را پر کرده باشد، می‌توانید امیدوار باشید که کودک شما به خ
سوالات درس 7 مطالعات هشتم 
درس هفتم: ارتباط و رسانه
نکته: ارتباط برقرار کردن یکی از نیاز های مهم بشر است.
 1 -چرا ارتباط داشتن برای انسان امری ضروری است؟ ارتباط، انسان را قادر می کند تا خواسته ها و
نیازهای خود را به دیگران منتقل کند. 
2 -انسان ها با چه روش هایی می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند؟ محبت کردن، تبادل افکار و
اعتقادات، تبادل اطالعات، در میان گذاشتن احساسات( اندوه و خوشحالی و)...، حل کردن مسائل،
درک کردن دیگران، همه و همه از طریق ار
اغبانی در منزل یک تفریح مفید است! هم یک سرگرمی تازه خواهید
داشت و هم از خوردن سبزیجات ارگانیک و طبیعی کنار وعده‌های غذایی‌تان لذت
می‌برید.
گل و گیاه در خانه میترا
من برای تهیه گیاهان آپارتمانی هزینه زیادی نکردم. هر زمان که
در طول روز و در روزمرگی زندگی گیاهان را می بینم از آنها انرژی می گیرم و
به همین دلیل دوست دارم که گل و گیاهان را در خانه نگهداری کنم. برای مراقبت و نگهداری از گیاهان آپارتمانی از آبپاش، اسپری و بیلچه استفاده می کنم.


۷ غذای سالم و مفید برای زنان
 
 
 
تحقیقات صورت گرفته نشان می دهد که مصرف این ۷ مواد غذایی بیماری های قلبی، سرطان سینه و پوکی استخوان را از زنان دور می کند.
 
۱) گوجه فرنگی: به گفته محققان مصرف مواد غذایی سرشار از لیکوپن مثل گوجه فرنگی می تواند دردفع سرطان سینه و گردن رحم موثر باشد.
ادامه مطلب
اغبانی در منزل یک تفریح مفید است! هم یک سرگرمی تازه خواهید
داشت و هم از خوردن سبزیجات ارگانیک و طبیعی کنار وعده‌های غذایی‌تان لذت
می‌برید.
گل و گیاه در خانه میترا
من برای تهیه گیاهان آپارتمانی هزینه زیادی نکردم. هر زمان که
در طول روز و در روزمرگی زندگی گیاهان را می بینم از آنها انرژی می گیرم و
به همین دلیل دوست دارم که گل و گیاهان را در خانه نگهداری کنم. برای مراقبت و نگهداری از گیاهان آپارتمانی از آبپاش، اسپری و بیلچه استفاده می کنم.

مثبت اندیشی یکی از الگوهای رفتاری سالم در جامعه است. با توجه به اینکه آینده هر شخص تا حد بالایی به نگرش او بستگی دارد مثبت اندیشیدن می تواند مقدمات موفقیت و کامیابی را برای او فراهم کند. البته لازم به ذکر است که تنها مثبت اندیشی لازمه کار نیست بلکه به این معنی می باشد که نگرش مثبت در زندگی می تواند انسان را به سمت کامیابی سوق دهد. یکی دیگر از بازخوردهای مثبت اندیشی داشتن روان سالم است.
ادامه مطلب
 
تقویت ناخن‌ها برای داشتن ناخن‌هایی سالم و زیبا بسیار مهم است. گاهی عادت‌های غلط در سبک زندگی باعث می‌شود که ناخن‌های ما در معرض آسیب‌های مختلفی قرار بگیرند و زیبایی و سلامت خود را از دست بدهند. در ضمن، ناخن یکی از آن اعضای بدن است که از روی وضعیت سلامتی آن می‌توان به شرایط جسمانی پی برد. در واقع، داشتن ناخن سالم، نشانه‌ای از بدنی سالم است. ابتدا بهتر است بدانیم که ناخن محکم و سالم چه ویژگی‌هایی دارد و ناخن ناسالم را چطور می‌توان تشخیص
تغذیه سالم
ارتباط تنگاتنگی با سلامتی انسان دارد و هر چیزی که با سلامتی انسان ارتباط داشته
باشد دارای اهمیت است. تغذیه سالم به معنای محدودیت های شدید غذایی ، لاغر ماندن و
یا محروم کردن خودتان از غذاهایی که دوست دارید نیست.بلکه مصرف مواد غذایی سالم تر
است برای داشتن تغذیه‌ی مناسب، باید بیشتر کالری روزانه‌ی خود را ازمیوه‌های تازه،سبزیجات
تازه،غلات کامل،حبوبات،آجیل وپروتئین بدون چربی استفاده کرد و بیشتر انها را در
سبد غذایی خود و کودکانما
واقعا برام سواله که خدا چه جوری نعمت هاش رو قسمت کرده؟ چرا یک سری همه چی دارن و یک سری هیچی ندارن؟
البته منظورم این نیست همه چی ولی خیلی نعمت ها رو دارن، این ها رو هم معمولا از نزدیک میشناسم و شاید یا یک و دو تاشون هم دوستم، پس لطفا نگید ظاهر بینی و از باطن خبر نداری، مثلا یک سری پول دارن, خوش قیافه هستن, صدای خوبی دارن, خانواده دارن, سالم و تندرستن, خوش تیپ و خوش هیکل هستند، خوش سر و زبونن، کلی استعداد و هنر دارن.
البته قبول دارم با داشتن همه این ه
اولین و مهمترین دلیل برای داشتن دستگاه تصفیه آب این است که آب سالم تولید می کند و برای هرکسی که مصرف می کند مفید است. آبی که از چند مرحله فیلتر عبور کرده است باکتری ها و املاح آب شهری را حذف و آلودگی را به کل از بین می برد. افرادی که مرتباً از دستگاه تصفیه کننده آب استفاده میکنند دریافتند که این دستگاه مزایای بسیاری دارد و دارای مشکلات هضم کمتری هستند و احساس شادابی و سالم تری نسبت به زمانی که مستقیماً از شیر آب مصرف می کردند، دارند.
فواید آب ت
کلمن آب صندوقی:
کلمن آب صندوقی و یا همان یخدان مسافرتی جز مهمترین و پرکاربردترین وسیله های سفری محسوب میشود که در هنگام جمع کردن وسایل سفر همراه داشتن این کلمن به اهتمام خطور می‌کند.کلمن صندوقی از گنجایش بالایی نسبت به کلمن های آب معمولی برخوردار می‌باشد لذا باعث شده بتوانیم در مسافرت ها مقدار زیادی آب خنک همراه داشته باشیم و یا اینکه بتوانیم از کلمن صندوقی به عنوان یک یخچال کوچک همراه برای نگهداری مواد غذایی ویا خنک نگه داشتن نوشیدنی اس
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.شایدبرایش دنیاجوردیگری معنی پیدامینمو
اوایل آشناییم با بابک، بعضی شبا از خواب بیدار میشدم و بدون اینکه خودم متوجه بشم عصبی میشدم و داد میزدم یا گریه میکردم.
یواشکی بلند میشد از دسترس من خارج میشد و بغلم میکرد و میگفت بیا بغل من.
میگفت دلیل این همه عصبی بودن اینه که زندگی پرتنشی همیشه داشتم.
تا که به مرور حالم خوب شد.
الان احساس نرمال بودن دارم.
حدود نه ماهی میشه که حس میکنم نرمال هستم و سالم. خیلی سالم تر از آدمای زیادی که در زندگیم دیدم.
پسر خیلی خوبیه. 
منی که از پسرا هیچوقت خیر ندی
سرفصل موضوعات کتاب “بارداری سالم و زایمان راحت”
 
شناخت مشکلات دوران بارداری و راه حل آن‌ها مثل کمر درد، مشکلات گوارشی و …..
داشتن برنامه غذایی مناسب برای رشد چنین و چلوگیری از چاقی مادر
پیشنهاد راه حل‌هایی برای داشتن سلامت روان،شاد بودن و ارتباط خوب با هسر، در بارداری
یادگرفتن تکنیک‌های کاهش درد زایمان
یاد گرفتن پوزیشن‌های کمک کننده به کاهش درد زایمان
شناخت مشکلات مادر، پس از زایمان و راه حل آن
شناخت مشکلات نوزاد و یادگرفتن مراقبت لا
آب با استفاده فراوان از آن برای نوشیدن ، تفریح ​​، بهداشت ، بهداشت و صنعت ، با ارزش ترین منابع جهانی ما است. آب آشامیدنی تمیز و ایمن برای حفظ زندگی انسان بسیار مهم است و بدون آن بیماری ناشی از آب می تواند یک مشکل جدی باشد. آب ، که برای فعالیت های تفریحی آب مانند شنا ضروری است ، به پیشرفت زندگی سالم نیز کمک می کند. اغلب ، نقش حیاتی آب در هنگام اضطراری یا فاجعه آشکار است. ما بلاگ الماس آب را راه اندازی کردیم تا پاسخ به سؤالات مربوط به آب شما را ارا
افرادی که سر مرگ را کلاه گذاشتند :آیا قبول دارید که بعضی از افراد به صورت خدادادی و یا شانسی خیلی سخت جان و خوش شانس هستند؟ خیلی سخت است که از هواپیما سقوط کنین و یا از حمله ی خرس جان سالم به در ببرید اما خب استثنا پیدا میشود و افرادی هستند که از موقعیت ها و حادثه هایی جان سالم به در بردند که باورش خیلی سخت است. در این پست قصد داریم تا افرادی را برای شما معرفی کنیم که حتی از مرگ هم جان سالم به در بردند. با ما همراه باشید. 
ادامه مطلب
شیعه یعنی درجهان گنج سعادت داشتن/باعلی بودن از او نورولایت داشتن/افتخار وعزت ما هست عشق اهل بیت/دردلت حب علی راباامامت داشتن/مزداحمد دردو عالم هست حب عترتش/روزعید مرتضی راه رسالت داشتن/پیروقرآن و عترت در دوعالم سرفراز/زندگی درسبک آنان باارادت داشتن/شیعه یعنی با غدیرخم بگرددهمنشین/بارها قربانی از شوروکرامت داشتن/پیروی از ولایت درتمام عرصه ها/درره مولا فقط عشق شهادت داشتن/آشنای کربلاشو عزت وایمان رسد/با ولایت محوری برحق عنایت داشتن/سوی مه
ما معتقدیم تصفیه کردن آب نه تنها هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری بلندمدت هست که سود آن را خیلی زود
 متوجه خواهید شد. اضافه بر هزینه در تعداد زیادی از این موارد کیفیت آب‌های معدنی نه تنها از آب لوله‌کشی 
بهتر نیست بلکه بدتر از آن نیز هست. مسلما پولی که برای آب معدنی پرداخت می کنید اکثر برای هزینه‌های 
بسته‌بندی آن هست. 
چیزی که در نهایت به سطل آشغال منتقل می شود. دستگاه تصفیه آب خانگی کارخانه‌ای کوچک برای ساخت 
آب سالم و بهداشتی در آشپزخانه خ
اگر بخواهید اطلاعاتی که شمع می‌تواند در اختیار شما قرار می‌دهد را بخوانید، باید وضعیت و رنگ نوک آن را مورد بررسی و ارزیابی قرار بدهید. اگر یاد بگیرید چگونه شمع را وارسی کنید و اطلاعات را از روی آن بخوانید، خواهید دانست عملکرد خودرو چگونه است، مشکلات بالقوه را تشخیص خواهید داد و به موقع اقدام خواهید کرد. از طرفی خواهید دانست برای داشتن عملکردی بهتر، چه موقع شمع‌ها را عوض کنید. رنگ قهوه‌ای روشن در نوک شمع نشان دهنده یک موتور سالم است که به خ
شیر و عسل مقوی‌ترین نوشیدنی سالم طبیعت
ترکیب شیر و عسل معجونی خوش طعم و مقوی است که هم برای کاهش مصرف شکر و همچنین داشتن خوابی راحت می توان از آن استفاده کرد. این نوشیدنی فواید مفید و بی نظیر دیگری نیز دارد. این ترکیب نه تنها باعث تسکین گلودرد می شود بلکه مقاومت شما را برای انجام ورزش و مقابله با بی‌خوابی بالا می برد. ادامه مطلب شیر و عسل مقوی‌ترین نوشیدنی سالم طبیعت ادامه مطلب...
4 نکته رژیمی برای کاهش وزن زنان میان سال
کاهش وزن در سنین ۲۰ تا ۳۰ سالگی به راحتی اتفاق می افتد، با این حال این کار در سنین ۴۰ تا ۵۰ سالگی کمی مشکل است. اما این به معنی غیرممکن بودن آن هم نیست. با نگرش های سالم و همچنین تغذیه صحیح کاهش وزن در هر سنی ممکن است. برای افراد میانسال، ترکیب ورزش هایی مثل پیاده روی و در کنار آن حرکات کششی و نرمشی و همچنین برداشتن وزنه بهترین روش برای تناسب اندام و کاهش وزن است. اکنون می خواهیم نکاتی را به شما معرفی کنیم ک
ریشه‌ی بی قراری های ما چیست؟
مولانا بر این باور بود که:
جمله ی بی قراری ات از طلب قرار توست
طالب بی قرار شو تا که قرار آیدت
می گوید: علت بی قراری های ما از قرار جویی و ثبات طلبی های ما نشأت می گیرد، اما اگر طالب بی قرار باشیم و اذعان کنیم که همه چیز در معرض تغییر و تحول است آن گاه به آرامش دست خواهیم یافت.
به جای آنکه از لحظه ای که در آن هستیم لذت ببریم ، سعی می کنیم با عکس گرفتن، آن لحظه و خاطره را تصاحب کنیم و...
 شاید یک نتیجه این تمایل ما به داشتن
داشتن حافظه قوی موضوعی است که برای بسیاری از ما چه در دوران تحصیل و چه در زندگی روزمره از اهمیت ویژ‌های برخوردار است، ورزش کردن و داشتن تغذیه‌ی سالم باعث می‌شود مغز کاراتری بهتری داشته باشد، اما در مقابل یکی از مواردی که موجب کندی حافظه می‌شود، ورزش نکردن و بی‌تحرکی است.
علاوه بر این خوردن برخی مواد غذایی برای حافظه مضر است و با مصرف آن‌ها نمی‌توان به کارایی خوب مغز امیدوار بود، چرا که با مرور زمان به سلامتی جسم ما آسیب می‌زند؛ در ادامه
بس نکته غیر حسن بباید که تا کسی
مقبول طبع مردم صاحب نظر شود
خیلی وقت بود حافظ نخونده بودم  دیشب از سر بیکاری از توی گوشی این فال حافظای اینترنتی رو آوردم  همینجوری الکی به نیت یه شعر خوشکل!!!! فال گرفتم:)) 
این بیت بس نکته غیر حسن خیلی چشمم رو گرفت به این فکر میکنم که این نکته های غیر از حسن مد نظر حافظ چه نکته هایی بوده ؟؟چرا شفاف سازی نکرده
 
 
ما معتقدیم تصفیه کردن آب نه تنها هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری بلندمدت هست که سود آن را خیلی زودمتوجه خواهید شد. اضافه بر هزینه در تعداد زیادی از این موارد کیفیت آب‌های معدنی نه تنها از آب لوله‌کشی بهتر نیست بلکه بدتر از آن نیز هست. مسلما پولی که برای آب معدنی پرداخت می کنید اکثر برای هزینه‌هایبسته‌بندی آن هست.چیزی که در نهایت به سطل آشغال منتقل می شود. دستگاه تصفیه آب خانگی کارخانه‌ای کوچک برایساختآب سالم و بهداشتی در آشپزخانه خانه شماس
هرکسی در این دنیا با این قلب است که زنده است
اگر قلب مُرد انسان هم ازحرکت خواهد ایستاد.
اما باهمین قلب است که انسان وارد صحنه قیامت خواهدشد، 
اگر قلب سالم بود آنجا بدرد ما خواهد خورد 
زیرا خداوند فرموده اند:(یوم لاینفع مال ولا بنون)
روز قیامت مال و فرزند نفعی ندارد
(الا من اتی الله بقلب سلیم)
اما این قلب سالم است که در آن روز بدرد ما خواهد خورد
قلب سالم کدام قلب است؟
به تعبیر روایات قلبی که محبت هیچ کس غیر خداوند درآن نباشد
(اَلْقَلْبُ اَلسَّل
فروش کامپیوتر های دسته دوم تضمین شده و تست شده درای تست و مهلت برگشت کالا ،وارد کننده لپ تاپ و کیس از کشور های خارجه درجه یک با مارک های معتبر شرکتی ،انواع کیس های اداری سالم و ترتمیز با قابلیت ارتقا زمان تحویل محصولات شما،فروش انواع کیس های به روز و مینی کیس های پیشرفته،لپ تاپ های دسته دوم تمیز و سالم با گارانتی یک ساله ،انواه پیرینتر های استوک سالم با مارک های برتر دنیا،کیس های بازی با گرافیگ بالا باقیمت خیلی مناسب برای شما عزیزان به راحتی
روش هایی برای کاهش قند خون خود بدون درمان دارویی
دیابت نوع 2 به یک اپیدمی جهانی تبدیل شده است اما آیا می دانستید که نه تنها فقط قابل پیش گیری هست، بلکه قابل بازگشت هم هست ؟ اگر دیابت نوع 2 دارید ، ما در این بخش از سلامت نمناک چند نکته مفید در مورد نحوه پایین آوردن و پایین نگه داشتن قند خون را برای شما آورده ایم.
در حالی که برخی از ما به طور ژنتیکی در معرض خطر دیابت نوع 2 قرار داریم ، این مشکل امروزه به طور عمده یک اختلال سبک زندگی است ؛ با تغییر سب
 
توضیحات فایل
کاربران عزیز ، محتوای این فایل شامل پاورپوینت جامع با موضوع سبک زندگی سالم در ۵۸ اسلاید بهمراه پاورپوینت خانواده و سبک زندگی سالم در ۱۴ اسلاید و پاورپوینت چالش های ترویج سبک زندگی سالم و راهکارهای آن در ۲۹ اسلاید ،پاورپوینت شیوه زندگی سالم در ۱۴۵ اسلاید و همچنین پاورپوینت شیوه زندگی سالم  Healthy Lifestyle در ۲۵ اسلاید قابل ویرایش می باشد که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دانلود و دریافت نمائید.
جهت آشنای
مشاور پرورش شترمرغ 
 
شترمرغ به دلیل استفاده خیلی کم از داروها دارای گوشتی بسیار سالم و بدون خطر می باشد و استفاده از آن برای افرادی که به دنبال منابع غذایی سالم می باشند توصیه میگردد.
 
dr.zamani
akbarzamani.ir
09132098516
دکتر زمانی متخصص علوم طیور و شترمرغ
 
به چه می‌اندیشی!
نگرانی بیجاست...
عشق اینجا
و‎ ‎خدا هم اینجاست،
لحظه‌ها را دریاب
زندگی در فردا
نه، همین امروز است!
 
+++++++++++++++++++++++++++++++
اس ام اس های عاشقانه و زیبا
 
یك زن
برای زیبا ماندن
به دوستت دارم های
مردی نیاز دارد
كه هرروز آرام
در گوشش زمزمه كند
 
+++++++++++++++++++++++++++++++
اس ام اس های عاشقانه کوتاه
 
وقتی انسان‌ها همدیگر را دوست داشته باشند، همدیگر را می‌بخشند. اما وقتی دائما مجبور به این کار شوند، از دوست داشتن دست برمی‌دارند...!
 
++++++++++++++++++++
خواندن و مطالعه دقیق بند بند متن زیر را به شما هدیه می دهم.امیدوارم تا آخر با دقت و تفکر مطالعه بفرمایید.
عشق مثبت و عشق منفی
مقایسه عشق سالم و عشق بیماردکتر کیم مارتز استاد روانشناسی و مسئول مرکزروانشناسی دانشگاه آلبرتا کانادا 
عشق سالم: اعتماد و صداقت پایه اصلی رابطه هستند.عشق بیمار: بی اعتمادی و احساس نا امنی در رابطه دیده می شود و افراد مرتب یکدیگر را چک می کنند.
عشق سالم: تو محترمی و نیازهایت در نظر گرفته می شود.عشق بیمار: احساس فشار می کن
هر وقت آهنگ عاشقانه گوش میدم کسی نمیاد توی ذهنم یعنی کسی نبوده !!!! همین هیچ کس !!!! یعنی کسی ها بوده ازشون خوشم اومده ام خوب فراموش کرده ام همین فقط یه لحظه بهرحال انگار دنیا برای آدم های سالم ساخته شده آدم های که از لحاظ جسمی و روحی و روانی سالم باشند و نه برای کسی مثل من مریض !!! هستیم
خیر، یعنی ذوالجلالی داشتن
بابتِ توبه مجالی داشتن
 
بهر پوزش، زیر نور آفتاب
وقتِ ناب و ایده آلی داشتن
 
خیر یعنی با دل آلوده هم
با کریمان اتصالی داشتن
 
علت این سر به زیریِ من است
محضرت دستانِ خالی داشتن
 
می شود درد و غم صاحب زمان
بنده هایِ بی خیالی داشتن
 
حقِ فرزند است بر بابای خود
گاه آغوشِ وصالی داشتن
 
خیر، یعنی از تنور فاطمه
لقمه ی نان حلالی داشتن
 
از تمامِ خیرها بالاتر است
چون علی مولی الموالی داشتن
 
خیر یعنی با مناجات حسین
لذت شوریده
 
کرم نرم کننده و مرطوب کننده
کرم نرم کننده و مرطوب کننده و همچنین ضد آفتاب برای حفظ و نگه داری و داشتن پوست سالم در حوزه بهداشت و سلامت پوست تولید می شوند که هر کدام با فرمول مخصوصی و بسته به نوع پوست، بعضی مناسب پوست های چرب ، بعضی برای پوست های خشک و بعضی برای پوست های حساس قابل استفاده می باشند.
تمامی افراد دارای نوع پوست های مختلف هستند ممکن است بعضی دارای پوست خشک و بعضی دارای پوست چرب و همچنین تعدادی دارای پوست معمولی باشند پس در انتخاب
راه اندازی و ایجاد یک شغل که بتوان در کنار آن درآمدی مناسب داشته باشیم همیشه دغدغه یک فرد کارآفرین خواهد بود، اما اینکه شما در کار خود شاهکار کنید و بهترین روند را در پیش بگیرید این یک پیشرفت اساسی نسبت به دیگر رقبای کاریتان خواهد بود، اگر به فکر احداث یک فست فود منحصر به فرد هستید و یا اینکه یک شاهکار زیبا از خود بجای بگذارید در ادامه مقاله با ما همراه باشید.
بهترین تجهیزات فست فود
بطور حتم مهمترین بخش یک فست فود را می توان آشپزخانه و تجهیزا
 
 
 
ویژگی های نوجوان سالم:بسیاری از نوجوانان، تضادها و دگرگونی‌های زیادی در این مدت تجربه می‌کنند اما نباید از راه اصلی خود، دور شوند و نباید تغییرات مانع هدف اصلی او شود. نوجوانی که به او نوجوان سالم می‌گویند، پیش از هر عملی خوب فکر می‌کند و در انجام آن کار تنها از احساساتش پیروی نمی‌کند، یعنی عقل خود را فدای احساسش نمی‌کند.ویژگی‌ها و صفات "نوجوان‌ سالم" چیست1. ایمان و اعتقاد به خدا:نوجوان سالم هیچگاه نباید ایمان و اعتقاد به خدا را ا
14  غذای فوق العاده سالم
 
 
میوه
تخم مرغ
گوشت
آجیل و دانه
گیاهی
غذای دریایی
دانه ها
نان
حبوبات
لبنیات
چربی ها و روغن ها
غده ها
سرکه
شکلات
خط پایینبه راحتی می توان تعجب کرد که کدام غذاها سالم هستند.
تعداد زیادی از غذاها هم سالم و هم خوشمزه هستند. با پر کردن بشقاب خود با میوه ، سبزیجات ، پروتئین با کیفیت و سایر غذاهای کامل ، وعده های غذایی متنوع ، متنوع و مناسب برای شما خواهید داشت.
در اینجا 50 غذای فوق العاده سالم ارائه شده است. بیشتر آنها به طرز ح
✅نکته طلایی هجدهم: توجه عاطفی بیشتر به دختر
⬅️اسلام بین دختر و پسر فرق نمی‌گذارد و ملاک برتری را در تقوا می‌داند و خداوند به هر کس بخواهد دختر و به هر کس که خواست پسر می‌دهد. مهم این است که فرزند، سالم و صالح باشد.⬅️قرآن کریم می‌فرماید: «یَهَبُ لِمَن یَشَاءُ الذُّکُورَ اَو یُزَوِّجُهُم ذُکْرَاناً وَ اِنَاثاً وَ یَجعَلُ مَن یَشَاءُ عَقِیماً اِنَّهُ عَلِیمٌ قَدِیرٌ؛ خداوند به هر که بخواهد دختر و به هر که بخواهد پسر می‌دهد و یا پسر و دخت
هر کاری میکنم خوابم نمیبره
خدایا به حق همین شب عزیز ازت میخوام به مامانم شفای کامل بدی
و نتیجه آزمایشها و ام ار ای ش هم خوب‌خوب باشه
خدایا میشه مامان مشکلی نداشته باشه و این چیزا هم الکی باشه همش؟
خدایا مامانمو خوب خوبش کن. میخوام سالم سالم باشه
ترفندهای ساده برای داشتن پوستی شاداب
 
 
با وجودآنکه نوشیدن آب برای داشتن پوستی سالم ضروری است اما آبرسانی مداوم باعث نرم ومرطوب شدن بیشتر پوست وجوانتر به نظر رسیدن آن نمی شود میزان رطوبت موجوددر پوست شما بیش از هر چیز به این عوامل بستگی دارد:1-میزان رطوبت موجود در هوا 2-مدت زمانی که در آفتاب می گذرانید.
 

 
3-تعداد دفعاتی که روزانه پوست خود را میشویید 4-نوع صابون و مواد شوینده ای که استفاده می کنید.بعد از حمام و زمانی که هنوز پوست شما مرطوب است
جگر سالم نباید رنگش متمایل به قهوه ای باشد . بافت جگر نباید به راحتی از هم جدا شود . جگر سالم دارای لبه های تیز است .
جگر باید فاقد هر گونه لکه های رنگی ، رنگ پریدگی ، پر خونی و خونریزی باشد . جگر سالم باید عاری از هر گونه دانه های غیر طبیعی و انگل و بدون هر گونه بوی غیر طبیعی از قبیل ترشیدگی ، گندیدگی و تعفن باشد.
جگر باید در دمای برودت یخچال بین صفر تا چهار درجه سانتیگراد به مدت دو روز و در دمای برودت فریزر به مدت سه ماه نگهداری شود . 
در هنگام خرید
هرکسی در این دنیا با این قلب است که زنده است
اگر قلب مُرد انسان هم ازحرکت خواهد ایستاد.
اما باهمین قلب است که انسان وارد صحنه قیامت خواهدشد، 
اگر قلب سالم بود آنجا بدرد ما خواهد خورد 
زیرا خداوند فرموده اند:(یوم لاینفع مال ولا بنون)
روز قیامت مال و فرزند نفعی ندارد
(الا من اتی الله بقلب سلیم)
اما این قلب سالم است که در آن روز بدرد ما خواهد خورد
قلب سالم کدام قلب است؟
به تعبیر روایات قلبی که محبت هیچ کس غیر خداوند درآن نباشد
(اَلْقَلْبُ اَلسَّل
#میزان_چربی_شکم_شما_چقدر_است؟
یک شیوه بسیار ساده‌تر و کم‌هزینه‌تر نیز برای تعیین میزان چربی شکم وجود دارد.. 
‍♀یک متر تهیه کنید و آن را دور کمر و زیر ناف خود ببندید و قطر شکم خود را اندازه بگیرید. 
♻️اگر دور کمر یک زن کمتر از 35 اینچ (88.9 سانتی‌متر) و دور کمر یک مرد کمتر از 40 اینچ (101.6 سانتی‌متر) باشد، می‌توان گفت که فرد از وضعیت سلامتی برخوردار است و چربی شکم او زیاد نیست.
‍♀داشتن یک هیکل شبیه به گلابی (Pear Shape)—باسن‌ها و ران‌های بزرگ‌تر- سا
مخزن با شکوه  با فناوری کم ، با ترکیبی از گونه های گیاهی آسان و کمی سخت تر کاشته شده است. درک خوب از گیاهان و شرایط  باعث می شود مخزن کم فناوری به خوبی کار کند و به ما این امکان را می دهد تا بدون نیاز به تزریق CO2 مخازن سرسبز و سالم داشته باشیم
در حالت کلی اصطلاح کم فناوری فقط به آکواریومهای پلنت که بدون سیستم دی اکسید کربن تزریقی (CO2) کاشته شده اشاره دارد. 
با این وجود ، بسیاری از گیاهان می توانند بدون تزریق CO2 به خوبی رشد کنند و داشتن آکواریوم پلن
ساختار مغزی شمع بین نوک کانکتور شمع و الکترود مرکزی در برخی شمعها دارای مقاومت الکتریکی هست که نویز گیره الکترونیکی بحساب میاد و کارکرد شمع رو بهتر میکنه .اما شمعهایی هم بدون مقاومت داخلی در بازار هست که شمعهای ساده و قدیمی تر هستن .
در شمعهای بدون مقاومت داخلی مقدار مقاومت الکتریکی اندازه گیری شده توسط اهم متر بین سر کانکتور شمع با الکترود مرکزی بین  1 تا 3 اهم در شمع سالم خواهد بود .
در شمعهایی که داخلشون مقاومت الکتریکی سرامیکی هست مقدار
 چقدر دوست داشتن تو خوب است. دوست داشتن تو  ماهی قرمز هیچ سفره هفت سینی نیست. دوست داشتن تو عین ساعت تحویل سال است. ــ همیشه منتظرش مانده ایم. ــ دوست داشتن تو  عیدی اول فروردین است. کاش همیشه عید بود. کاش همیشه تو را عیدی می گرفتم. تو را دوست دارم زمین از چرخیدن می ماند. و خورشید فراموش می کند که باید غروب کند. تو را دوست دارم. سیب ها  همه ی فصل ها به شکوفه می نشینند. چلچله ها کوچ نمی کنند. وقتی تو را دوست دارم دختر کوچک آسمانم هنوز.
اولین پست ۹۸مون
استحکام مبل را تست کنید.
از خودتان بپرسید ایا این مبل با فضای خانه شما متناسب است؟
تعداد افراد استفاده کننده از مبل را مدنظر قرار بدهید.
شاید شنیده باشید که می گویند عقل سالم در بدن سالم اما جالب است این را هم بدانید که گفته می شود تن سالم روی مبل سالم!!!
برای زمان طولانی فکر کنید و نه کوتاه مدت.
اگر بچه دار هستید بدانید.
منبع: امپراطوری صنایع مبلمان زرین
جامعه ای را می توان سالم دانست که در آن هیچ انسانی وسیله ای برای مقاصد
دیگری نباشد بلکه نتیجه کوشش هر فرد عاید خودش شود ، هــــدف کار و کوشش
فقط متوجه نیروهای نهان خود شخص باشد انسان کانون بحساب آید و کلیه فعالیت
های اقتصادی و سیاسی در جهت رشد انسان باشد.
ادامه مطلب
حکم خرید اضافی وسائل زندگی
آیا با داشتن لباس و وسائل زندگی به اندازه کافی، خرید دوباره آنها گناه دارد و در قیامت باید پاسخگوی آنها باشیم؟ 
پرسشسلام؛ آیا با داشتن لباس(پیراهن، مانتو و شلوار) یا وسیله زندگی(مانند مبل و فرش سالم)، خرید دوباره آن گناه است؟ و در قیامت مورد پرسش قرار میگیریم؟ اگر آیه یا حدیث و روایت در این زمینه وجود دارد، لطفاً بیان کنید.
ادامه مطلب
پاورپوینت نکاتی عملی برای داشتن رژیم غــذایی سالم
پاورپوینت نکاتی عملی برای داشتن رژیم غــذایی سالم در 21 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx






دسته بندی
فایلهای با ارزش سایر رشته ها

فرمت فایل
pptx

حجم فایل
195 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
21


پاورپوینت نکاتی عملی برای داشتن رژیم غــذایی سالم در 21 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx
کلید های اصلی در یک رژیم غذایی سالم تر :
v خوردن مقادیرصحیح مواد غذایی با توجه به
      میزان فعالیت شما 
اسلام دینی کامل است و برای همه جنبه‌های زندگی انسان حتی نوع تغذیه و آداب غذا خوردن رهنمود‌هایی دارد. در این مطلب شیوه زندگی سالم در اسلام درباره آداب غذا خوردن و آداب اسلامی تغذیه گردآوری شده است.
 
۱. میانه‌روی در خوردن غذا
میانه روی و رعایت اعتدال در خوردن غذا از اصول اولیه شیوه زندگی سالم در اسلام است. در همه جای قرآن اسراف و پرخوری امری ناپسند و نکوهیده معرفی شده است. حضرت علی (ع) در این باره فرموده اند: «کم خوردن نفس را گرامی‌تر و تندرست
❆ #دوست داشتن تو:
 
دوست داشتن توهر روز من رامی‌میراند و زنده می‌کندرستاخیزی استدوست داشتن تو #سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)#شعر_سپکو@ZanaKORDistani63سپکوسرای میخانهکانال شعرهای سپکو(سپید کوتاه) سعید فلاحی(زانا کوردستانی)https://t.me/sepkomikhanehhttps://www.instagram.com/zanakordistani?r=nametaghttp://mikhanehkolop3.blogfa.com
نکته جالبی که به ذهنم رسید مربوط به کم بودن یا زیاد بودن ریسک پذیری است. همیشه با  این نکته مواجه می شدم که ریسک پذیری ام شاید پایینه و آدم ریسک پذیری نیستم. 
به این نکته رسیدم که ریسک پذیر نبودن من منشا می گیره از دو نکته دیگه:
1- میزان مثبت دیدن و منفی دیدن هر موضوع و اتفاق(بدبینی و خوش بینی)
2- میزان اعتماد به نفس من و خودباوری:)
ازون طریق شاید بشه که ریسک پذیری رو هم درست کرد.
آیا در صورت خود با مشکلاتی مانند آکنه، پوست چرب، چین و چروک، یا لکه های مرتبط با افزایش سن مواجه هستید؟ برخورداری از پوستی سالم و بی نقص مساله ای نیست که تنها با ژن های شما در ارتباط باشد و دنبال کردن یک روتین مراقبت از پوست خوب شامل پاکسازی، لایه برداری و مرطوب نگه داشتن پوست نیز اهمیت دارد.
ادامه مطلب
چگونه میوه خوب و سالم را تشخیص داده و خریداری کنیم؟
مردم همیشه دغدغه این موضوع را داشته اند که چگونه میوه سالم و خوب را تشخیص دهند و خریداری کنند، برای همه ی ما بارها پیش آمده است که پس از خرید و در خانه متوجه خراب بودن میوه ها شده ایم، شما می توانید تنها و فقط با چهار روش از سالم بودن میوه ها آگاه شوید. 
اولین راه شناسایی میوه جات، رنگ آن ها می باشد، رنگ میوه می تواند نشان دهنده سالم و تازه بودن آن باشد. اگر هر میوه ای رنگی غیر از رنگ طبیعی آن دا
سه نکته برای داشتن پوستی لطیف
 
  
 
زنانی که با وجود عیب های صورتشان زیبا جلوه می کنند، زنانی هستند که می دانند، پاک کردن، تقویت کردن و غذا دادن، رساندن مواد مغذی به پوست، سه اصل اساسی برنامه مراقبت از پوست است.برای این منظور به نکات زیر توجه کنید: برای مالیدن کرم به صورت، نوک انگشتان را با ملایمت و به صورت دایره وار از پایین به بالا روی صورت حرکت دهید تا کرم جذب پوست گردد. صورت را ماساژ دهید تا کرم جذب شود. حدوداً ۲۰ دقیقه طول می کشد تا کرم کام
رعایت بهداشت فردی
شاید به نظر مهم نرسد، ولی دوش گرفتن مرتب، مسواک زدن، آراستن مو‌ها و لباس‌های تمیز پوشیدن همگی جزء مواردی هستند که نقش پر رنگی در سلامت جسم و روح شما بازی می‌کنند.
در ضمن، رعایت بهداشت فردی عزت نفس و اعتماد به نفس شما را افزایش می‌دهد.
برخورداری از روابط اجتماعی سالم
عدم معاشرت با دیگران باعث تضعیف مهارت‌های اجتماعی افراد می‌شود. گوشه نشینی و عزلت منجر به بروز بیماری‌های روحی و روانی خواهد شد.
بنابراین، یک شخص سالم تلاش
Natural body building bodyweight بدنسازی طبیعی
 
کلیستنیکس و استریت ورک اوت در هر مکان و هر زمان
 
Stay away from Steroids people / استفاده از هرگونه مواد نیروزا میتواند اثرات جبران ناپذیری در پی خواهد داشت
با داشتن برنامه ی ورزشی کاملا مناسب و تغذیه سالم شما قادر به رسیدن اهداف ایده آل برای داشتن فیزیکی عالی خواهید بود

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها