نتایج جستجو برای عبارت :

بانوی قاتل یا شیاطین سرخ؟

معروف ترین قاتل های زنجیره ای ایران :
کشتن یک انسان بدون شک بدترین کاری است که یک انسان میتواند انجام دهد و اگر یک نفر چندین نفر را به قتل برساند، تبدیل به یک قاتل زنجیره ای میشود.
قاتل های زنجیره ای زیادی در سرتاسر جهان وجود دارند اما خب اینبار به بقیه ی جهان کاری نداریم و میخواهیم برویم به سراغ ایران. پس با ما همراه باشید.
تذکر: این پست دارای داستان های دلخراش است.
ادامه مطلب
آلبرت می گوید: «اگر مجبور بودی توی یک مخزن آب با نهنگ قاتل یا با سگ ماهی باشی، کدام را انتخاب میکردی؟»- خب، بنده‌ی خدا، آخرکی نهنگ قاتل را انتخاب می‌کند؟-اما توی طبیعت هیچ وقت نهنگ قاتل به انسان حمله نمی‌کند. یعنی هیچ وقت. سگ ماهی با سیزده باله‌ی تیغ مانند و خارهای سمی و مهلکش خیلی خطرناک‌تر است. همه‌اش هم برمی‌گردد به انتخاب کلمات‌مان. اگر به نهنگ قاتل میگفتیم نهنگ خوش قلب، آن وقت دیگر هیچ کس ازش نمی‌ترسید.
ماهی بالای درخت/ لیندا مالالی
ای بشر بدان و آگاه باش که :
حیا این است که با قاتل پدرت بر سر سفره ننشینی و
پسرت را به دامادی قاتل خود و پدر و جد و آبادت ندهی .
بمیری و ذلیل نشوی .
به وصیت هیهات من الذله پدر جدت عمل کنی تا دچار عقوبت الهی نگردی و 
جانوران عالم را بی حیا ندانی .
قتل یک روحانی توی روز روشن توسط یه آدم دیگه کلی سوال تو ذهنم ایجاد کرد که حتما فرد انگیزه های شخصی داشته اما امروز دیدم قاتل خیلی شیک و مجلسی قتل رو گردن گرفته و دنبال باقی کیساشه .... نمیتونم قاتل رو قضاوت کنم که چطور بوده و کجا بزرگ شده و چرا این کار رو کرده و چه عواملی اون رو به این جنایت کشوندن ... اما دو چیز برام جالب بود اول خال کوبی های بدنش من رو یاد یک شهید انداخت که چند شب پیش باهاش آشنا شدم که ایشونم یک خالکوبی داشت، شهید مجید بربری ... ولی
 
قاتل ها همیشه حالت خسته شده از زندگی یک مرد یا زن بالغ نیستند و همچنین قاتل فقط محدود به سنی خاصی نمیشوند .
در این پست شمارو با یکی  از قاتلین کم سنو سال و معروف اشنا میکنیم تا بیش از پیش به اهمیت نگه داری و تربیت کودکان توجه کنید...
ادامه مطلب
بسم الله
یادداشت یک دوستقاتل در میانه‌ی دادگاه ایستاده بود و لبخند نفرت انگیزی بر لب داشت. می‌دانست قاضی و دادستان و بازپرس و... جرات محاکمه اش را ندارند. مقتول دختر خردسالی بود که بعد از کشته شدن، به آتش کشیده بود و باقی‌مانده‌ی جسدش را در آب ریخته بودند. مادرش ضجه می زد، پدرش اما خاموش بود و مات و مبهوت در و دیوار را نگاه می‌کرد. قاتل ادعا می‌کرد پشیمان نیست اما متاسف است. در عین حال همین را هم با خنده میگفت. او می‌گفت دختربچه را با یک شرور
شبی دختر مسلمان از نیویورک امریکا از دانشگاه به سمت خانه می رفت که پس از مدتی متوجه شد مردی با ژاکت کلاه دار که سعی در پنهان نمودن چهره اش داشت او را تعقیب می کند.
دختر بسیار وحشت زده شروع کرد به خواندن آیت الکرسی و توکل کرد به خدای سبحان و تعالی.
الحمدالله بخیر گذشت و دختر به سلامتی خانه رسید.
ولی فردای آن شب در اخبار شنید که دیشب دختری در همان محل و همان ساعت به قتل رسیده و جسد دختر را در میان دو ساختمان پیدا کردند.
پلیس از مردم خواست که اگر ک
قاتل دارک وب که بیشتر با عنوان هیتمن شناخته می شود، فرد یا سازمانی است که در ازای دریافت پول از طریق اینترنت و اتصال به شبکه دارک وب، برای پرداخت کننده پول، افرادی را دستگیر، زندانی و مورد شکنجه قرار می دهد و در نهایت حتی می تواند آن ها بکشد.
ادامه مطلب
قاتل دارک وب که بیشتر با عنوان هیتمن شناخته می شود، فرد یا سازمانی است که در ازای دریافت پول از طریق اینترنت و اتصال به شبکه دارک وب، برای پرداخت کننده پول، افرادی را دستگیر، زندانی و مورد شکنجه قرار می دهد و در نهایت حتی می تواند آن ها بکشد.
ادامه مطلب
یک باور عمومی در مورد قاتلین سریالی وجود دارد و آن اینکه تمامی آن ها مرد هستند. اما این باور عمومی صحت ندارد هر چند دلیل داشتن چنین باوری تا حدود زیادی قابل پذیرش است زیرا تعداد قاتلین سریالی زن در مقایسه با همتایان مردشان بسیار اندک و ناچیز است. علاوه بر این، تمامی رسانه های خبری و سرگرمی معمولاً مردان را در جایگاه یک قاتل سریالی قرار می دهند و در تصویرهای آنان، زنان آنقدر زیبا و حساس هستند که امکان ارتکاب خشونت و قتل در آن ها وجود ندارد. با
قاتل همسر محمد علی نجفی دستگیر شد
اخبار قتل همسر محمد علی نجفی - منبع آگاه در دادستانی تهران از شناسایی مظنون به قتل همسر دوم محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران خبر داد. این منبع آگاه از بردن نام این مظنون خودداری و اعلام کرد: پرونده در دست بررسی است. نابراین گزارش این قتل ­ساعت نه و نیم تا ده صبح با شلیک گلوله به ناحیه سینه مقتول اتفاق افتاده است و ماموران در حال بررسی صحنه جرم هستند. . .
منبع : مجله اینترنتی هلو
اگر در انتخابات شرکت نکنیم تروریست های آمریکایی که سرکرده شان ترامپ است و کودک کشان صهیونیست و انگلیسیهای خبیثی که قاتل میلیونها ایرانی اند خوشحال می شوند .
جدای از اینکه در روی کار آوردن احتمالی افراد بی کفایت سهیم خواهیم بود .
اگر در انتخابات شرکت کنیم روح ۲۰۰ هزار شهید دفاع مقدس و مدافع حرم و امنیت از جمله روح مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی را شاد خواهیم کرد.
هر با انصافی رضایت روح مطهر حاج قاسم را به شادی تروریست های قاتل سردار ترجیح خواهد دا
رضا صادقی قاتل
دانلود آهنگ فوق العاده زیبای رضا صادقی بنام قاتل
برای دانلود فول آلبوم رضا صادقی اینجا کلیک کنید
پخش آنلاین و لینک دانلود پرسرعت آهنگ قاتل با صدای رضا صادقی
لینک مستقیم دانلود آهنگ ایرانی قاتل رضا صادقی با بالاترین کیفیت
دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام قاتل
دانلود موزیک رضا صادقی بنام قاتل با لینک مستقیم و پخش آنلاین
آهنگ ایرانی رضا صادقی بنام قاتل
Reza Sadeghi Ghatel
 
 
دانلود با کیفیت 320
Download
دانلود با کیفیت 128
Download
 
 
فیلم سینمایی هفت(Seven - 1995)شاهکاری از دیوید فینچر با بازی ستارگان سینما٬مورگان
فریمن٬برد پیت و کوین اسپیسی|خلاصه:در شهر نیویورک قاتل زنجیره ای به طرز
فجیعی آدم میکشد.ویلیام افسر پلیس کارکشته و در شرف بازنشستگی و دیوید٬پلیس
تازه کار و آرمانگرا مامور یافتن قاتل زنجیره ای میشوند.آنها پی می برند
که قاتل قربانیانش را براساس ۷گناه کبیره....
فیلم دارای ژانر جنایی با ترکیبی از معنی گرایی و توجه به گناه و گرایشات دینی برای تسویه جامعه از انسانهای ن
 درخشنده قاتل «حجت الاسلام خرسند» امام جمعه شهرستان کازرون صبح امروز چهارشنبه ۶ شهریورماه  روبه‌روی هتل بیشاپور این شهرستان در ملاعام  به دار مجازات آویخته شد.
رئیس کل دادگستری استان فارس با تأیید اجرای حکم قصاص عامل شهادت شهید حجت‌الاسلام والمسلمین محمد خرسند امام جمعه فقید شهرستان کازرون گفت: حکم قصاص نفس «حمیدرضا درخشنده» که در شب بیست و سوم ماه رمضان اقدام به شهادت امام جمعه کازرون در حین بازگشت از مراسم احیاء شب قدر کرده بود پس ا
ثواب کسی که آب نوشیده و یاد امام حسین علیه السلام نموده و قاتل آن حضرت را لعنت کند
 
ابن قولویه قمی رضوان الله علیه روایت کرده است که داود رقی گفت: در محضر مبارک امام صادق علیه السلام بودم، حضرت آب طلبیدند و زمانی که آب را نوشیدند دیدم در حضرت حالت گریه پیدا شد و دو چشم آن حضرت غرق اشک شد سپس به من فرمودند: اى داود خدا قاتل حسین علیه السلام را لعنت کند، بنده‏‌ای نیست که آب نوشیده و حسین علیه السلام را یاد نموده و قاتلش را لعنت کند مگر آنکه خداو
صبح امروز در پی شکایت سید غفار دریاباری از مهناز افشار به دلیل انتساب اظهارات خلاف واقع، خبر احضار وی به دادگاه در رسانه‌ها منتشر شد. انتشار این خبر در فضای مجازی و رسانه‌ها  با واکنش کاربران  شبکه‌های اجتماعی همراه بود.
روز شنبه ۷ اردیبهشت، یک طلبه هنگام خروج از حوزه علمیه همدان به ضرب گلوله به قتل رسید و قاتل در قالب یک استوری در پیج اینستاگرام خود مسئولیت این جنایت را برعهده گرفت. انتشار این خبر به همراه عکس‌های غرق به خون این طلبه همد
مثل همیشه سر ساعت دو ونصف شب جمعه قتل رخ داده بود.گهگداری جملات شاهدین بااین عبارت آغازمیشد.فردعصبی وحواسپرتی بوداصلاباورش برایم سخته فردی که کم از خانه فاصله می گرفت جلوی در منزل به قتل برسه.
شواهدعینی همه اش میگفت قتل کاربردی در پروژه قاتل داشته وگرنه چرافردمقتول که پشتیبانی هم نداشته که ثروتی جمع کندوریشه در جامعه بزن بکوب لندن بدواند بایدبه قتل برسد.
نگاه کارشناس تیلرسون به همه چیزاینگونه بود.اوبه سودقتل اهمیت میداد.اینکه یک فرد به م
قاتل امیرمؤمنان (ع) یکی از مشهورترین چهره‌های خوارج «عبدالرحمن بن عمرو بن ملجم مرادی» است. وی از قبیله «حمیر» و از تیره‌های «مراد» است.
ابن ملجم اهل و ساکن کوفه بود که همراه با بازمانده خوارج به مکه رفت.
او پس از بیعت مردم با امام علی (ع) چندین بار برای بیعت نزد امام آمد، ولی حضرت ایشان را نپذیرفت، برای بار سوم که خدمت امام رسید، حضرت فرمودند: او محاسن مرا با خون پیشانی‌ام خضاب می‌کند.
ابن‌ملجم از 9 نفری بود که در جنگ نهروان جان سالم به در برد
رل موزیک » دانلود آهنگ جدید » دانلود آهنگ رضا صادقی به نام قاتل
 
دانلود آهنگ رضا صادقی به نام قاتل
343
دانلود آهنگ جدید ، دانلود آهنگ عاشقانه

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی قاتل با بهترین کیفیت
دانلود موزیک جدید ویژه رل موزیک برای شما همراهان عزیز از خواننده معروف و محبوب رضا صادقی به نام قاتل به همراه متن ترانه
Exclusive Song : Reza Sadeghi – Ghatel With Text And Direct Links In Rellmusic
من قاتل کسی شدم که جرم اون عشق بودمن قاتل کسی شدم که عشقو میفهمید
رضا صادقی قاتل
ادامه مطل
نمیدونم میشناسیدش یانه؟
اون فوق العاده است.. عالی ترین نویسنده ای که من کتاباشو خوندم..البته من زیاد کتاب نخوندم. اما نمیدونم چطور یه زن میتونه انقدر خلاقانه بنویسه....
+اگاتا کریستی جنایی نویس نامدار انگلیسی هست که پوارو و خانم مارپل رو خلق کرده...جوری رماناشو نوشته که تو حتی نمیتونی حدس بزنی قاتل کیه؟کی مقصره؟ یه اصل هم وجود داره *حتی نزدیک ترین ها هم میتونن قاتل باشن!!!*
+اولین بار دوستم بهم معرفیش کرد و ازم قول گرفت که نرم اخرشو بخونم چون من ه
در تاریخ 4 آبان 98 - نام داستان کوتاه : شیدایی یک بمب
1. داستانم برنده گواهی رسمی جشنواره شد
2. داستانم به عنوان داستان شایسته تقدیر در کتاب مجموعه داستان "مشق عشق" چاپ شد
 
برشی از داستان:
به نظرم گاهی وقت‌ها رفاقت یعنی رفیقت رو بکشی، قبل از اون که غم نامردی روزگار اون رو بکشه!- بازپرس: پس شما قاتل زنجیره‌ای هستی؟ زنجیره‌ای تر از همسایه‌تون.- من؟! نه! حقیقت اینه که من قاتل نیستم ولی کشتن آدم‌ها رو دوست دارم! تا حالا 33 نفر رو کشتم. با طناب، چاقو، اس
جورج اسمیت یکشنبه شب به قتل رسیده بود. ۵ نفر دیگر در خانه ی او حضور داشتند: همسر آقای اسمیت، آشپز مخصوصش، یک سرپیشخدمت، یک خدمتکار و یک باغبان. کاراگاه از همه ی آن ها خواست بگویند در زمان وقوع قتل مشغول چه کاری بودند:
 
خانم اسمیت در نزدیکی شومینه مشغول خواندن کتاب بود.
آشپز مشغول آماده کردن صبحانه بود.
سرپیشخدمت در اتاق نشیمن دستورات لازم را به کارگران می داد.
خدمتکار در حال شستن ظرف ها بود.
باغبان در گلخانه به گل ها آب می داد.
بلافاصله بعد از ا
نام : خانه‌ای که جک ساخت
ژانر: خانوادگی,علمی تخیلی,ماجراجویی
امتیاز: 7.0/10 از  24,700 رای 
جوایز:  برنده 0 اسکار و 0 برنده و 4 نامزدی دیگر
زبان فیلم: دوبله 2 زبانه
خلاصه داستان:
فیلم داستان یک قاتل زنجیره‌ای بسیار باهوش به نام جک را در طول 12 سال روایت میکند. طرح و نوع قتل‌هایی که انجام می‌دهد او را به یک قاتل زنجیره‌ای حرفه‌ای تبدیل کرده است…
کارگردان:    Lars von Trier 
ستارگان: Bruno Ganz, Matt Dillon, Uma Thurman
محصول : آلمان | دانمارک
مدت زمان : 152  دقیقه 
بیراهه نرویم قاتل اصلی طلبه همدانی آن لات عرق خور سرتاپا نجاست نبود
آن ملعون فقط یک ابزار بود
قاتل اصلی مهناز افشار و امثال این به اصطلاح سلبریتی فوق تخصص در جمیع امورات است
مهناز افشار با بازنشر و دامن زدن به یک توئیت جعلی از یک طلبه باعث تحریک آن لات مست بی سروپا شد و باعث ریخته شدن ناحق خون طلبه مظلوم همدانی شد
این مهناز افشارها بودند که آن لات کم خرد شیفته شاهزاده رضا پهلوی را تحریک کردند تا خون آن طلبه بی گناه همدانی راه با ناحق بر زمین خ
آرمان قاتل غزاله در آستانه اعدام قرار دارد. بسیاری از هنرمندان و چهره ها در صفحات اینستاگرام خود با انتشار عکس و متنی از خانواده غزاله خواسته اند تا آرمان را بخشیده و مانع اعدام وی شوند. آرمان، جوان متهم به قصاص در زندان رجایی‌شهر در دانشگاه سراسری قبول شد. این خبری بود که از سوی مسئولان اداره کل زندان‌های استان تهران رسانه‌ای شد. اما آرمان کیست و چرا غزاله را به قتل رسانده است؟
ادامه مطلب
اثر جنون قاتل و مقتول در مجازات کیفری
یکی از مهمترین جرائم در دنیا قتل است. قتل انواع مختلف دارد که به دو دسته قتل عمد و قتل غیر عمد تقسیم بندی می شود حالت روحی قاتل در هنگام ارتکاب جرم ، تاثیر بسیاری در نحوه قتل و تعیین مجازات آن دارد . دیوانگی و جنون یک حالت روانی است که برخی اعمال را تحت تاثیر قرار می دهد و حالت های غیر قابل کنترلی را می تواند به دنبال داشته باشد. داشتن این نوع رفتار  از طرف قاتل و مقتول در ارتکاب قتل و میزان و حد مجازات آن تاث
خواهری جای مادری بوسید
چه قدر بوسه در گلو داری
قحط آب است ولی کمی خونست
شکر حق که تو وضو داری
***
بعد اکبر چقدر بی تابی
بعد سقا چرا شکستی تو
دل زینب پر از تلاطم شد
گره معجرش که بستی تو
***
ذوالجناحت نمی رود چون که
دخترت گرفته ست راهش را
بوسه می زنی او را، صورتش
معجر و چادر سیاهش را
***
السلام علیک یا مظلوم
همچو ناجیه پر غم و محزون
گونه هایت به خاک غلتیده
مثل بسملی شدی در خون
***
ساعت حدود سه ته گودال
مادری می رسد سراسیمه
ساعت حدود سه ته گودال
می نشیند به
این مطلب از وبسایت آقای فرشید پاکذات انتخاب شده و عیناً در این جا نقل می‌شود. حتی عکس‌ها از ایشان است. امید که لذت ببرید.
با توجه به شرایط امروز جامعه ایران، همه باید این قاتل رو الگوی خودمون قرار بدیم. شرایط زندگی و پیشرفت در ایران سخت شده. خیلی‌ها اعتقاد دارند که توی ایران نمیشه پیشرفت کرد. از یک طرف شرایط اقتصادی، از یک طرف مشکلات و موانعی که قوانین بوجود میارن. از یک جهت مدیریت ضعیف و تحریم‌های خارجی و... . دلایل زیادی هست برای اینکه بگیم ت
این مطلب از وبسایت آقای فرشید پاکذات انتخاب شده و عیناً در این جا نقل می‌شود. حتی عکس‌ها از ایشان است. امید که لذت ببرید.
با توجه به شرایط امروز جامعه ایران، همه باید این قاتل رو الگوی خودمون قرار بدیم. شرایط زندگی و پیشرفت در ایران سخت شده. خیلی‌ها اعتقاد دارند که توی ایران نمیشه پیشرفت کرد. از یک طرف شرایط اقتصادی، از یک طرف مشکلات و موانعی که قوانین بوجود میارن. از یک جهت مدیریت ضعیف و تحریم‌های خارجی و... . دلایل زیادی هست برای اینکه بگیم ت
سریال کره ای Voice 2017نام ها: صدامحصول: 2016 کره جنوبی از شبکه OCNژانر: هیجان انگیز | جناییتاریخ پخش: 25دی1395 – 14Jan2016قسمت ها: 16 شنبه و یکشنبه هاوضعیت: پایان یافته استبازیگران:Jang Hyuk – Lee Ha Na
خلاصه داستان:مو جین هیوک (جانگ هیوک) یه کاراگاه محبوبه که پرونده های مهمی رو حل کرده. اما بعد از اینکه همسرش توسط یک قاتل سریالی به قتل میرسه زندگیش ازین رو به اون رو میشه. او ازینکه نتونسته از همسرش محافظت کنه احساس گناه میکنه و به صورت مخفیانه به دنبال قاتل میگرده …
می‌گویند امشب شب قدر و شب اول قبر میترا استاد و اولین شب بازداشت متهم محمد علی نجفیست. وزیر، شهردار، اصلاح طلب، کارگزارانی، تکنوکرات، مرد سیاست، مرد بی‌سیاست، نخبه‌ای که فرار نکرد، قاتلی که فرار نکرد، قاتل همسر دوم، قاتل همسر اول. نظامیان سیاست را رها نکردند، اهل سیاست گلوله رها کردند. به جای افشاگریِ میترا استاد، استاد نجفی اعتراف کردند. آقای وزیر اشکال از شما نیست اشکال از آن دهه‌ی شصت است که وزیر و دانش‌آموزشش هم سرنوشت می‌شوند شما
یکی از مواردی که قصاص را منتفی می‌کند اعلام گذشت اولیای‌دم از اجرای حکم قصاص است که این امر ممکن است با گرفتن غرامت به میزان دیه یا به مصالحه کمتر یا بیشتر از دیه باشد یا عفو مجرم بدون گرفتن دیه و به‌طور رایگان صورت گیرد.هنگامی که قتلی رخ می‌دهد، بستگان مقتول در پی قصاص قاتل و گرفتن تاوان خون متوفی برمی‌آیند. قصاص حق است اما ممکن است برخی از اولیای دم به دلایل متفاوت خواه نیاز مالی، خواه نیکوکاری و بخشش قاتل از قصاص گذشت و جان انسان دیگری ر
نویسنده:kuro     ژانر: عاشقانه-هیجانی-ترسناک    تعداد صفحات :۲۱۱
خلاصه:همه مون می دونیم که قتل بَده و قاتل آدم بدیه. اما تاحالا فکر کردین چرا بعضیا قاتل می شن؟یه قاتل احساسات هم داره؟ می تونه کسی رو دوست داشته باشه؟می تونه به کسی کمک کنه؟ می تونه برای دوست نیمه جونش زار بزنه؟!خلاصه که اگه فکر می کنید دوست دارید دنیای درون یه قاتلو بشناسین،
 
    
دانلود فیلم قاتل و وحشی با لینک مستقیم
ژانر: اجتماعیکیفیت: ۱۰۸۰p ، ۷۲۰p ، ۴۸۰pسال اکران: ۱۳۹۸مدت زمان: ۱ ساعت و ۳۰ دقیقهکشور: ایرانزبان: فارسیکارگردان: حمید نعمت الله
بازیگران : لیلا حاتمی، امین حیایی، ستاره اسکندری، شهرام حقیقت دوست و…
خلاصه داستان :قاتل و وحشی» اولین فیلمی است که در آن لیلا حاتمی و امین حیایی با یکدیگر همکاری می‌کنند. این دو بازیگر در دو فیلم اخیر‌ نعمت الله «رگ خواب» و «شعله‌ ور» نقش‌های اصلی را ایفا می‌کردند.
گفته می ش
یکی از مواردی که قصاص را منتفی می‌کند اعلام گذشت اولیای‌دم از اجرای حکم قصاص است که این امر ممکن است با گرفتن غرامت به میزان دیه یا به مصالحه کمتر یا بیشتر از دیه باشد یا عفو مجرم بدون گرفتن دیه و به‌طور رایگان صورت گیرد.هنگامی که قتلی رخ می‌دهد، بستگان مقتول در پی قصاص قاتل و گرفتن تاوان خون متوفی برمی‌آیند. قصاص حق است اما ممکن است برخی از اولیای دم به دلایل متفاوت خواه نیاز مالی، خواه نیکوکاری و بخشش قاتل از قصاص گذشت و جان انسان دیگری ر
چند شب پیش خواب دیدم رفتم خونه ببینم واسه خرید.همه جای خونه رو چک کردم که یهو یکی با شات گان از بیرون بهمون شلیک کرد.به طرز غریبی که توی خواب ها غریب نیست میدونستم میخواد دخترخونده م رو بکشه.فرار کردیم و از یکی از چند نفر آدم ترسیده خواستم زنگ بزنه پلیس.پلیس اومد و اون زنیکه ی قاتل فرار کرد.استرس و خشکی دهن و تپش قلب شدید داشتم و همین لحظه بود که بیدار شدم و دیدم که واقعا تپش قلب دارم و ترسیدم و دهنم خشک شده.
+خامنه ای اون وسط چیکار میکرد؟!
*تازگی
 علی آن شیر خدا شاه عرب             الفتی داشته با این دل شب
شب ز اسرار علی آگاه است          دل شب محرم سرالله است
شب شنفته است مناجات علی      جوشش چشمه عشق ازلی
دردمندی که چو لب بگشاید                 در و دیوار به زنهار آید
کلماتی چو دُر، آویزه گوش             مسجد کوفه هنوزش مدهوش
فجر تا سینه آفاق شکافت              چشم بیدار علی خفته نیافت
ناشناسی که به تاریکی شب          
می برد شام یتیمان عرب
پادشاهی که به شب برقع پوش      می کشد بار گد
 
همه دنیا ادموند کمپر را به عنوان یک قاتل جانی میشناسند ولی تقریبا هیچکس نمیداند که ای کیوی او بالای 136 بود...
شاید هم اشکال ما در همین است که به جای دیدن نکات مثبت در فردی بیشتر به نکات منفی افراد توجه میکنیم و این باعث میشود تا فرد ان جنبه منفی اخلاق خودش را که شاید خیلی کوچکتر از جنبه های مثبت اخلاقش بود را بصورت ناخود اگاه تقویت کند و در نهایت خودش را در جامعه نابود شده ببیند...
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی
حدیثی صحیح است که پیامبر رحمت فرمودند قاتل عمار دعوت کننده به جهنم است
از شما عمری ها می پرسم
چگونه معاویه که در صفین تیغ بر روی کسی کشید که پیامبر فرمود هرکس مرا دوست دارد علی را دوست داشته باشد
وبااین کار ثابت کرد پیامبر را دوست نداشت و با قتل عمار ثابت شد که دعوت کننده به سوی جهنم است را دایی خود میدانید؟
اللهم عجل لولیک فرج والعافیه والنصر و الغلبه
 
 
همه دنیا ادموند کمپر را به عنوان یک قاتل جانی میشناسند ولی تقریبا هیچکس نمیداند که ای کیوی او بالای 136 بود...
شاید هم اشکال ما در همین است که به جای دیدن نکات مثبت در فردی بیشتر به نکات منفی افراد توجه میکنیم و این باعث میشود تا فرد ان جنبه منفی اخلاق خودش را که شاید خیلی کوچکتر از جنبه های مثبت اخلاقش بود را بصورت ناخود اگاه تقویت کند و در نهایت خودش را در جامعه نابود شده ببیند...
ادامه مطلب
عیوب قافیہ
جمع و تدوین :صائب جعفری
۱۔ایطا یا شائیگاں
جب مطلع کےدونوں مصرعوں میں روی کا حرف ایک  ہی معنی رکھتا ہو کہ جس سے تکرارِ معنی ثابت ہوتی ہو ایسے لفطوں کا ایک مطلع میں لانا جائز نہیں  ہے اور اس عیب کا نام ایطا ہے، لیکن یہ قید صرف مطلع کے لئے ہےابیات میں ایطاء ہو تو شعرائے اردو نے جائز رکھا ہے۔
مطلب یہ ہے کہ حرف روی ایک ہی معنی کا مکرر ،مطلع  میں آئے۔ کاملاں اور قاتلاں کا قافیہ جائز ہے کیونکہ قاتل  اور کامل میں حرف روی لام ہے اور دونوں لفظو
عیوب قافیہ
جمع و تدوین :صائب جعفری
۱۔ایطا یا شائیگاں
جب مطلع کےدونوں مصرعوں میں روی کا حرف ایک  ہی معنی رکھتا ہو کہ جس سے تکرارِ معنی ثابت ہوتی ہو ایسے لفطوں کا ایک مطلع میں لانا جائز نہیں  ہے اور اس عیب کا نام ایطا ہے، لیکن یہ قید صرف مطلع کے لئے ہےابیات میں ایطاء ہو تو شعرائے اردو نے جائز رکھا ہے۔
مطلب یہ ہے کہ حرف روی ایک ہی معنی کا مکرر ،مطلع  میں آئے۔ کاملاں اور قاتلاں کا قافیہ جائز ہے کیونکہ قاتل  اور کامل میں حرف روی لام ہے اور دونوں لفظو
عیوب قافیہ
جمع و تدوین :صائب جعفری
۱۔ایطا یا شائیگاں
جب مطلع کےدونوں مصرعوں میں روی کا حرف ایک  ہی معنی رکھتا ہو کہ جس سے تکرارِ معنی ثابت ہوتی ہو ایسے لفطوں کا ایک مطلع میں لانا جائز نہیں  ہے اور اس عیب کا نام ایطا ہے، لیکن یہ قید صرف مطلع کے لئے ہےابیات میں ایطاء ہو تو شعرائے اردو نے جائز رکھا ہے۔
مطلب یہ ہے کہ حرف روی ایک ہی معنی کا مکرر ،مطلع  میں آئے۔ کاملاں اور قاتلاں کا قافیہ جائز ہے کیونکہ قاتل  اور کامل میں حرف روی لام ہے اور دونوں لفظو
به استناد سایت مشاوره کیفری دینا ، کسانی که صاحب حق قصاص هستند یا اولیا دم می توانند در هر مرحله از مراحل رسیدگی به پرونده و یا حتی اجرای حکم با مرتکب یا قاتل مصالحه نمایند که این مصالحه می تواند به طور مجانی باشد یا در برابر حق یا مالی از مرتکب گذشت نمایند . گذشت از قصاص همیشه به صورت مجانی نمی باشد بلکه گاهی گذشت از قصاص به صورت مشروط است و اولیا دم در برابر مال یا حقی گذشت می کنند . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد بخشش مشروط قاتل بر
١. الیزابت باتوری (١٥٦٠-١٦١٤ م) اشراف‌زاده مجار و قاتل سریالی ٦٥٠ نفر


٢. لیزی بوردن (١٨٦٠-١٩٢٧ م) قاتل آمریکایی پدر و نامادری‌اش با ضربات متعدد تبر


٣. کاترین نایت (١٩٥٥-م) قاتل استرالیایی ٣ شوهر خود که نخستین زنی‌است که در استرالیا به حبس ابد بدون بخشودگی محکوم شده است 


٤. آدری ماری هیلی (١٩٣٣-١٩٨٧ م) قاتل آمریکایی


٥. ایرما گرزه (١٩٢٣-١٩٤٥ م) عضو جنایتکار اس‌اس و سرپرست بخش زنان اردوگاه‌های اسرای جنگی آلمان نازی که اعدام شد


٦. والریا مس
امشب فوتبال است و دوباره ان ضربان قلب های بالا رفته و مغز های داغ شده از استرس :))))
نقش من در این میان مانند ان خر مفلوکی ست که تا زانو در گل گیر کرده است:))))
مثل ماست، وامانده ام که کدامش بالاخره؟؟:))))
یوونتوس _آژاکس 
یا
منچستر یونایتد_بارسا؟؟؟
بخش احمقانه اش اینجا است که وقتی سر هر دوبازی شرط بسته باشی چشمانت میلغزد و دلت بی قرار است برای نتیجه بازیی که نمیتوانی دنبالش کنی؛))))مصداق بارز یه دلم میگه برم برم یه دلم میگه نرم نرم و این حرفاهای حاشیه
امشب فوتبال است و دوباره ان ضربان قلب های بالا رفته و مغز های داغ شده از استرس :))))
نقش من در این میان مانند ان خر مفلوکی ست که تا زانو در گل گیر کرده است:))))
مثل ماست، وامانده ام که کدامش بالاخره؟؟:))))
یوونتوس _آژاکس 
یا
منچستر یونایتد_بارسا؟؟؟
بخش احمقانه اش اینجا است که وقتی سر هر دوبازی شرط بسته باشی چشمانت میلغزد و دلت بی قرار است برای نتیجه بازیی که نمیتوانی دنبالش کنی؛))))مصداق بارز یه دلم میگه برم برم یه دلم میگه نرم نرم و این حرفاهای حاشیه
سریال Psychopath Diary 2019با بازی یون شی یونکارگردان سریال #شاهزاده_صد_روزهنام ها: دفتر خاطرات روانیمحصول: 2019 کره جنوبی از شبکه tvNژانر: #هیجان_انگیز | #جنایی | #کمدی | #معماییتاریخ پخش: 29 آبان 1398 – Nov 20, 2019قسمت ها: 16روزهای پخش: چهارشنبه و پنجشنبه هامدت زمان: 70 دقیقهوضعیت: پایان یافته است جایگزین #خانم_لیبازیگران:Yoon Si Yoon – Jung In Sun
خلاصه داستان: یوک دونگ شیک (Yoon Si-Yoon) در یک شرکت دلالی کار میکند ، او شخصیتی ترسو دارد در حدی که حتی نمیتواند از آدم ها عصبی شود ، تا
تیمی بین‌‌المللی از پژوهشگران دانشگاه‌‌های مختلف جهان از اثرهای
ناخوشایند و البته دائمی اعتیاد به اینترنت روی سیستم شناختی و توجه و
حافظه‌‌ی کاربران پرده برداشته‌‌اند.
شاید شما هم تاکنون با برخی هشدارها درباره‌ی عوارض کار مداوم با رایانه
مواجه شده باشید؛ مثلا خیره‌‌شدن به صفحه در تمام روز مغز شما را از کار
خواهد انداخت. اگرچه از دیدگاه علمی اوضاع
تا این اندازه هم خراب به‌‌نظر نمی‌‌رسد، خبر ناامیدکننده این است که این
اظهارات
جنایتکاری که آدم کشته بود، در حال فرار با لباس ژنده خسته به دهکده رسید.چند روزچیزى نخورده بود وگرسنه بود.جلوى مغازه میوه فروشى ایستاد و به سیب هاى بزرگ و تازه خیره شد، اما پولى براى خرید نداشت. دودل بود که سیب را به زور از میوه فروش بگیرد یا آن را گدایى کند. توى جیبش چاقو را لمس مى کرد که سیبى را جلوى چشمش دید! چاقو را رها کرد... سیب را از دست مرد میوه فروش گرفت. میوه فروش گفت: «بخور نوش جانت، پول نمى خواهم.»روزها، آدمکش فرارى جلوى دکه میوه فروشى ظ
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
قاتل اهلی را دیده اید؟
به صحبت های پرویز پرستویی دقت کرده اید؟
آنچه پرویز پور حسینی میگویند چطور؟
به لحظه شهادتشان
به اشعاری که پولاد کیمیایی میخواند دقت کرده اید؟
حقیقت یا دروغ؟
آیامیتوان باور کرد در کشوری که مدعی حکومت نهج‌البلاغه است این جرائم اتفاق افتد؟یا کارگردان و چند هنرمندی که اعتبار سینما. هستند قصد سیاه نمایی دارند؟
به نظر من این فیلم یک پیام داشت 
هنوز درباغ شهادت بسته
✍ قاتل دختر28ساله:مینا به خاطر مردی دیگر به من جواب رد داد، با دستهایم خفه اش کردم
⬅️ 12 مرداد امسال اهالی خرمدشت کرج درتماس با اداره پلیس خبر دادند که بوی تعفن از آپارتمان همسایه به مشام می رسد. بلافاصله تیم ویژه ای از مأموران کلانتری درمحل حضور یافتند و پس از شکستن در وارد آپارتمان شدند آنها داخل اتاق جسد دختر 28 ساله ای به نام مینا را پیدا کردند.
◀️ در تحقیقات اولیه باتوجه به بهم ریختگی خانه وآثار جراحت برروی جنازه مشخص شد که این دختر جوان
امشب یه حرکت گروهی عظیم رو که تیم براش  ۲۰ روز  زحمت کشیده بودو نابود کردم :((((((
و الان نمیدونم چه کار باید بکنم 
حس قاتل بودن دارم قاتله یه نحزت 
نمیدونم واقعن و فقط ناراحتم  بد ترش اونجاس که حتی تنبیه هم نمیشم و در عذاب وجدان خواهم سوخت 
من اشتباهی ام ! نباید این سال ها و این روز ها روی کره زمین باشم ! نباید جوانی ام این روزها رقم بخورد ! من اشتباهی ام ! ... همه ام دارد فریاد میزند که من برای این تاریخ نیستم ! این سال های آرام و بی صدا قاتل جان من است .. 
من باید جایی میان دشت های سوسنگرد یا
ادامه مطلب
دفاع مولوی رومی از عمر بن خطاب (قاتل حضرت زهرا سلام الله علیها) و گستاخی و توهین به شیعیان
مولوی رومی در اشعار خود تعصب خود را به ولایت دشمنان اهل بیت علیهم السلام به وفور نشان داده است و بارها به شیعیان اهل بیت علیهم السلام اهانت کرده است (بر خلاف ادعای عده‌ای که مدعی تشیع وی هستند)؛ چنانچه در شعری می‌گوید:
این بیان اکنون چو خر بر یخ بماند
چون نشاید بر جهود انجیل خواند
کی توان با شیعه گفتن از عمر
کی توان بربط زدن در پیش کر
مثنوی، تألیف مولوی،
بسم الله الرحمن الرحیم
یا فارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
اهل سقیفه از یک طرف معتقد که پیامبر رحمت فرمود که شقی ترین افراد امیرالمومنین علی علیه الاف السلام را به شهادت می رساند
از طرف دیگر میگویند ابن ملجم قاتل علی چون از صحابه بوده ،مورد رضای پروردگار است و اهل بهشت
حیرت و تعجب است که این جماعت دین خود را از قرآن گرفته اند یا پیامبر که آورنده قرآن بود،اگر پیامبر را قبول دارند که پیامبر می‌فرماید قاتل علی شقی ترین افراد است،(بگذریم از معا
دلتنگی حال عجیبی است،قاتل بی رحمی ست...دلتنگی ظالم،به یک باره نمی کشد،نه مثل تیزی لبه ی تیغ،نه مثل داغی گلوله ی تفنگ،نه مثل زبری طناب دار،نه مثل دِشنه و خــَدَنگ...دلتنگی  جُـزام  است!چون خوره ای وحشتناکذره ذره ی نشاط روحت را می جود!تابه خودبیایی،میبینییک گوشهدر آخرین ایستگاه زندگـی،به استقبال مــرگ ایستاده ای!#میناشیردل
دمنوش زنجبیل با عسل و لیمو
دمنوشی آرامش بخش که قاتل گلو درد و سرماخوردگیست وحتی چربی سوز نیز می باشد.
دمنوش
لیمو ، عسل و زنجبیل که دمنوش لیمو ترش و عسل به همراه زنجبیل را می شود
یکی از بهترین و محبوب ترین دمنوش ها برشمرد زیرا این دمنوش، آرامش بخش
بوده و قاتل گلو درد است.
با مصرف چای زنجبیل با عسل و لیمو ترش خود را گرم کنید
اگرچه
فصل زمستان تمام شده و وارد بهار شده ایم. اما هوای این روزها هم دست کمی
از زمستان ندارد. به همین دلیل این چای گیاهی شی
یکی از اهداف تابستونی من نقد فیلماییه که میبینم
البته نمیشه اسمشو نقد گذاشت و نظر شخصیه
اول از همه باید بگم که من خیلی کم این سبکی فیلم میبینم
و چیزی که منو به این فیلم جذب کرد بازیگراش یعنی لیلی کالینز و زک افرون بودن
سبک این فیلم زندگی نامه ، جنایی ، رازآلود و یکم دراماتیکه و هیجان انگیزه
این فیلم زندگی نامه قاتل معروف تد باندیه که بدنام ترین قاتل سریالیه
نه در جهان ولی توی آمریکا آره
که براساس رویدادهای ذکر شده توی کتاب خاطرات نامزد سابق
یکی از اهداف تابستونی من نقد فیلماییه که میبینم
البته نمیشه اسمشو نقد گذاشت و نظر شخصیه
اول از همه باید بگم که من خیلی کم این سبکی فیلم میبینم
و چیزی که منو به این فیلم جذب کرد بازیگراش یعنی لیلی کالینز و زک افرون بودن
سبک این فیلم زندگی نامه ، جنایی ، رازآلود و یکم دراماتیکه و هیجان انگیزه
این فیلم زندگی نامه قاتل معروف تد باندیه که بدنام ترین قاتل سریالیه
نه در جهان ولی توی آمریکا آره
که براساس رویدادهای ذکر شده توی کتاب خاطرات نامزد سابق
هو الحبیبشما در حال زندگی روزمره تان هستید،وسطش
نگاهی به مجازی میاندازید و خبر دسته اولی میبینید که کسی را وسط خیابان
به ضرب دو گلوله در سرش کشتند.خبر را از کانال های مختلف پی میگیرید و
تاسف میخورید،شاید هم واقعا تاسف بخورید،کامنت های مردم را زیر خبر
میخوانید، از همان مجازی میفهمید قاتل با چند کا فالوور در صفحه اش اعتراف
کرده به کارش، و کامنتهای مردم زیر پست قاتل به شما نشان میدهد ما میان ده
ها قاتل بالقوه زندگی میکنیم،چند روزی افسوس م
دکتر فرث می‌گوید لزوم تحقیقات بیشتر احساس می‌‌شود؛ اما اجتناب از این
اثرهای منفی بالقوه می‌تواند با اقدامات بسیار ساده‌‌ای محقق شود. او
می‌‌گوید:
اجازه ندهید کودکان دراثر صرف بیش‌‌ازحد زمان
در استفاده از دستگاه‌‌های دیجیتال، از سایر فعالیت‌های مؤثر بر رشد خود
مانند تعامل اجتماعی و ورزش بازبمانند. هم‌‌اکنون اپلیکیشن‌‌ها و
برنامه‌‌های نرم‌‌افزاری زیادی برای محدودکردن استفاده از اینترنت و دسترسی
به تلفن‌های هوشمند و رای
توضیح الرسائل کربلا نویسنده: سیدعلی اصغر علوی انتشارات: نشر سدید
توضیح الرسائل کربلا : چطور از دل ۱۸هزار نامه عاشق، ۳۰هزار قاتل ایجاد شد؟!
 
توضیح الرسائل کربلانویسنده: سیدعلی اصغر علویانتشارات: نشر سدید
معرفی:
«پاسخ‌های زیادی به معمای تاریخی «قلوبهم معک و سیوفهم علیک» داده شده است: دل‌هایی با او و شمشیرهایی بر او؟!این کتابی تلاشی است برای حل این معادله عجیب تاریخ که در مورد کوفیان گفته‌اند؛ «دل‌هایی با حسین، شمشیرهایی بر حسین!»این کتاب
باشه مامان
قول میدم...
اونجور که دوست دارم زندگی کنم.
من دیگه اونی نیستم که تا می رفتی بیرون لپتاپو روشن می کرد.
دیگه یه درسخون تک بعدی نیستم.
نقاشی می کشم، با اینکه دوست ندارم. اتاقم همیشه مرتب شده، روزم برنامه داره، درسامو به موقع می خونم نه شب امتحان. حتی نماز می خونم.
به خاطر تو.
من مثل دانش آموزات نیستم که تا نصفه شب با دوستاشون چت کنن.
شاید یه زمانی میتونستم باشم...
ولی میدونی؟
دیگه زیر بالشم کتاب نمی ذارم، پنج تا کتاب نمی برم مدرسه، مثل یه کو
بنا به اعلام کیانوش جهانپور در حساب توئیتری منتسب به وی اعلام کرد : بیماران مشکوک به ویروس کرو نا در شهر قم به علت کهولت سن و ضعیف بودن سیستم ایمنی مغلوب قاتل این روزهای جهان( کرونا ) شدند . از شما همراهان گرامی خواهشمندم پیشگیری های بهداشتی لازم را رعایت بفرمائید . گروه پزشکی و سلامت اورانوس
ای کاش این سحر ز صبوحی حذر کندیا این‌که در به روی تو خود را سپر کنداما نماز را به فرادا اقامه کنتا قاتل از نماز جهالت حذر کندبیدار کن تمام جهان را به غیر اوبگذار با خیال تو در خواب سر کندبیدار شد که در صف پشت تو ایستدتا صف به صف ملائکه را در به در کندای ماه سر به مهر سر از سجده بر مدارپشت سرت کسی است که شق‌القمر کنداین معجزات، آیت پیغمبری نبودداد از کسی که بر دل شیطان نظر کندمحراب در تلاطم خونابه غرق شدخورشید خون گریست که شب را سحر کندمحمود حبی
دلتنگی حال عجیبی است،قاتل بی رحمی ست...دلتنگی ظالم،به یک باره نمی کشد،نه مثل تیزی لبه ی تیغ،نه مثل داغی گلوله ی تفنگ،نه مثل زبری طناب دار،نه مثل دِشنه و خــَدَنگ...دلتنگی  جُـزام  است!چون خوره ای وحشتناکذره ذره ی نشاط روحت را می جود!تابه خودبیایی،میبینییک گوشهدر آخرین ایستگاه زندگـی،به استقبال مــرگ ایستاده ای!
#میناشیردل
وجوب تبری و تولی در کلام امام صادق علیه السلام
شیخ صدوق رضوان الله علیه روایت کرده است که امام صادق علیه السلام فرمودند:
«حُبُّ أولیاءِ الله والوِلایَةُ لهَمُ واجبَةٌ والبَراءَةُ من أعدائهم واجِبَةٌ و من الّذین ظَلَمُوا آل محمّدٍ علیهم السّلام و هَتَکوا حِجَابَه و أخَذُوا من فاطمةَ علیها السّلام فدک ، و مَنَعُوها میراثَها و غَصَبُوها و زوجَها حُقُوقَهُما ، و همَّوا بإحراق بیتِها و أَسَّسوا الظلمَ و غَیَّرُوا سُنَّة رسول الله صلی الله
امام جمعه کازرون به قتل رسید







امام جمعه کازرون به ضرب چاقوی یک مهاجم، سحرگاه امروز به قتل رسید.
‌به
گزارش ایسنا، حجت الاسلام محمد خرسند، امام جمعه کازرون، حوالی سحرگاه
چهارشنبه ۸ خرداد، در مقابل منزل خود توسط فردی به ضرب چاقو مضروب شد.
براساس این گزارش، خرسند بعد از انتقال به بیمارستان و برا
آسمان بارانی استاشک من هم جاری است
شاید این ابر که می نالد و می گرید از درد من است
آخری اخر ابر هم – از دلم با خبر است
شاید او می داند
که فرو خوردن اشک
قاتل جان من است
من به زیر باران از غم و درد خودم می نالم
اشک خود را که نگه می دارم با یه بغض کهنه
من رهایش کردم باز زیر باران
من به زیر باران اشکها می ریزم
همگان در گذرند
باز بی هیچ تامل در من
سر به سوی آسمان می سایم؛
من نمی دانم…
صورتم بارانی است یا آسمان بارانی است
بحث بعدی در رابطه با مجنون بودن قاتل است. فرد مجنون نیز مانند نابالغ مسئولیت کیفری ندارد و اگر مرتکب جرمی مانند قتل گردد؛ مجازات نمی‌شود. هرچند فرد مجنون که اراده یا قوه عقل برای رفتارهای خود ندارد نباید مجازات شود اما اگر حالات و رفتار وی خطرناک بوده و آزاد بودنش باعث اخلال در امنیت و نظم جامعه باشد؛ در اینحالت وی نباید رها شود و طبق قانون تا زمان بهبودی یا رفع حالت خطرناک در مراکز و بیمارستان‌های روانی مشخصی نگهداری و مراقبت می‌شود.
نکته
اپل ارزان‌ترین آیفون جدید خود را با قیمت ۴۰۰ دلار معرفی کرد. از سوی دیگر شرکت وان‌پلاس هم نسخه هشتم تلفن ‌همراه خود را رونمایی کرد، که از این گوشی به عنوان «قاتل پرچمداران» موبایل نام برده می‌شود.
آیفون اس‌ئی جدید با قیمت ۴۰۰ دلار توسط اپل معرفی شد. این آیفون از نظر ظاهری شبیه آیفون هشت و از نظر سخت‌افزاری قطعات اصلی آیفون یازده را در خود دارد. استفاده از پردازنده قدرتمند آیفون یازده در این رده، احتمالا بسیاری از خریداران گوشی‌های پرچمد
تو در دنیای من مفهوم رستاخیز بودیمن ایران و تو با بی رحمی ات چنگیز بودیبه قدری گریه کردم در وجود آبی نماندهکویری تشنه ام گاه ابر باران خیز بودیمرا هر گاه دیدی تیری از چشمت روان گشتبه یک دم قاتل و مسیحا نیز بودیبه فصل سرد تنهایی مرا خو داده بودیبهارم رابه یغما برده ای پاییز بودیاگر جانی بلای جان من هم می شوی دوستبرای زیستن چاره و دستاویز بودی#الهام_ملک_محمدی
سنت‌ها به همین راحتی حذف می‌شوند. کم کم یلدا، نوروز، چهارشنبه سوری و... به پایان خود می‌رسند و زندگی ماشینی جای تمام سنت‌ها را می‌گیرد.
یلدا نزدیک است. شبی طولانی که ایرانی‌ها دور هم جمع می‎شوند، آمدنِ زمستان را جشن می‌گیرند، انار و هندوانه می‌خورند، با آجیل، خود را سرگرم می‌کنند و القصه، در آخرین شب پاییز، حسابی خوش می‌گذرانند.
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
از تمام ارادتمندان امیرالمومنین علی علیه الاف السلام فاروق اعظم صدیق اکبر پوزش میخواهم که نام مولایمان علی علیه الاف السلام امیرالمومنین را کنار نام قاتل حضرت زهرا سلام الله علیها آوردم
عمر در طول حیات ش چه قبل از اسلام مشغول عرق خوری و قمار بود و از افرادی بود که دخترش را با دست خودش زنده در گور  کرده بود
بعد از مسلمان شدن هم نه شمشیری در راه خدا زد و نه کافر یا مشرکی کشت.جز فرار در غ
بسم الله
 
آن ‌که باید نگران شکستنش در اثر سرد و گرم شدن بود نه سیمرغ‌های ایرانی جشنواره، بلکه ایرانی‌ای است که دو روز قبل علیه منافقین فیلم ساخته و حالا با حرف‌هایش - ان‌شاءالله ناخواسته - به آسیاب همان قاتل‌ها و حامیان‌شان آب می‌ریزد...ایستادن در غبار فتنه‌های آخرالزمان، کار پیروان متوسلیان‌ها و حاج قاسم هاست؛ نه رهروان راه اصغر فرهادی‌ها...
پ.ن. ان‌شاء‌الله همه‌اش سوءتفاهم و اشتباه باشد.
 
#غربال_دهر
 
منِ دیگری...
در قلبم جهانی در آشوب استدر سرم ناظمی با باتوم استدر جانم شخصی توو حس قاتل استبه کجا خواهم رسید 
×××
نهادینه شده در مغزم بذرشخصیت دیگریم ، آدمِ رزلفرار نُرون از کوچک ترین درزبه کجا خواهم رسید
×××
عصبی ، هر آدم خود لعنتی‌ستاین جسم عاشقِ کفن نیستاین روحِ این بدن نیستبه کجا خواهم رسید
 
شاعر: پاسبان پارسی
‹ برداشت از این غزل با ذکر نام شاعر و منبع انتشار مانعی ندارد ›
بسم الله الرحمن الرحیم
همین الان که داشتم میومدم سر کار و زمزمه میکردم سر من پیش کسی خم نشد اما پیش پاهای تو افتاده گی داره...و غرق شده بودم در یک فکر رویایی
یکهو یه چیز سیاه روی شیشه دیدم و چشامو بستم و یک تکونی خوردم فکر کنم گنجشک بود :(
حتی جرات نکردم ماشینو نگه دارم ببینم چش شد؟
خیلی حالم بده بدنم داره مور مور میشه...
نتیجه اخلاقی: ماشین دست خانوم جماعت ندین
+آیا میدانستید من از ماه رمضون تا الان نهار نخوردم؟
#تغییر سبک زندگی
به نقل از سایت مشاوره کیفری دینا ، اگر فردی دیگری را با عمد به قتل برساند در این صورت مجازات فرد قاتل قصاص نفس یا همان اعدام می باشد که اولیای دم می توانند تقاضای قصاص مرتکب را بنمایند . اگر مقتول دارای اولیای دم متعدد باشد در مواقع عدم توافق بین شاکیان مقتول یا اتفاق نظر درباره اعدام یا گذشت قاتل احکامی در قانون بیان شده است که مقام قضایی بتواند حکم مقتضی را صادر نماید که منظور از تعدد اولیای دم یعنی فرد مقتول دارای چند ولی دم باشد . برای
یه سوال دارم، 
این ولایتی که بین مذهبیون جا افتاده که مرد بر همسرش ولایت داره یعنی چی؟
چون مرد بر همسرش ولایتی نداره.
ولایت یعنی امکان تصرف در اموال و امور یک شخص.
و مرد تنها بر فرزندانش ولایت دارد.
بر فرزندان پسر تا بلوغ و بر فرزندان دختر تا ازدواج.
مرد حتی حق قصاص قاتل همسرش رو هم نداره!
یکی از شب های سرد و مه آلود لندن در اواخر قرن نوزدهم است او پشت پنجره پلاک ۲۲۱ بی خیابان بیکر ایستاده و از پشت پرده های ضخیمی که با دکور ویکتوریایی اتاق کاملا هماهنگی دارد بیرون را دید میزنند. jhf بیکاری را ندارد و حوصله اش حسابی سر رفته. زیر لب زمزمه می کند: "پس این قاتل و جنایتکار های لندن کجا هستند".
ادامه مطلب
دانلود آهنگ سخت ترین کار یه عاشق دل بریدن از یه دلبند
[ دانلود آهنگ با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ + متن آهنگ و پخش آنلاین موزیک ]
نکن اینجوری با دل من نشو اینجوری قاتل من
قسمتی از متن این ترانه زیبا
 
نکن اینجوری با دل من نشو اینجوری قاتل منبه کی دل بدم جز دل تو که تو دل میدی جز دل منبه کی دل بدم جز دل تو که تو دل میدی جز دل
دانلود آهنگ سخت ترین کار یه عاشق دل بریدن از یه دلبند
نکن از دل من دلتو هنوز فکر منبنده به تو چرا رد میشی از دل منمگه بد بودم با دل تو دیگ
دانلود سری the beautiful 
خلاصه
در سال 1872، نیواورلینز شهریست که توسط مردگان اداره می شود.
ولی برای سلین روسئو هفده ساله که مجبور شده از زندگی اش در پاریس فرار کند، این شهر یک پناه گاه است. از اهنگ های جز خیابانی تا زندگی پر زرق و برق، او سریعا وارد دنیای زیرین شهر می شود و وارد گروه خطرناکی به نام  La Cour des Lions می شود.
ولی وقتی که در پایگاهشان یک جسد پیدا می شود،سلین مجبور می شود تا با علاقه خودش از رهبر مرموز این گروه و شک و راز های خودش بجنگد. 
با افزا
یکی از اعضای وب‌سایت «ردیت» تعریف می‌کرد که هنگامی که ۱۸ ساله بود، به همراه تعداد از دوستانش سفری به «جنگل ملی آپالاشیکولا» (Apalachicola National Forest) در نزدیکی تالاهاسی واقع در ایالت «فلوریدا» داشتند. در حالی‌که در اطراف کمپ قدم می‌زدنند،
ادامه مطلب
***    عن داود الرقی قال کنت عند أبی عبد الله ع إذا استسقى الماء فلما شربه رأیته قد استعبر و اغرورقت عیناه بدموعه ثم قال لی یا داود لعن الله قاتل الحسین ع فما من عبد شرب الماء فذکر الحسین ع و لعن قاتله إلا کتب الله له مائة ألف حسنة و حط عنه مائة ألف سیئة و رفع له مائة ألف درجة و کأنما أعتق مائة ألف نسمة و حشره الله‏ تعالى یوم القیامة ثلج الفؤاد.داوود رقی می گوید نزد امام صادق علیه السلام بودم، تا اینکه طلب آب نمود هنگامی که از آن نوشید دیدم ایشان
✍ درخواست قصاص برای عمو
⬅️ دختر نوجوان در حالی از دادسرا خواهان قصاص عمویش شد که پدربزرگ و برادرش از خون قاتل گذشت کردند.
◀️ شامگاه 26 فروردین 1397 مأموران کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس هنگام گشت در خیابان دماوند – تقاطع خیابان اتحاد با خودروی آزرایی مواجه شدند که راننده‌اش به قتل رسیده بود. با کشف جسد موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم اعلام شد.
◀️ با حضور تیم تحقیق مشخص شد راننده خودرو با شلیک گلوله به قتل رسیده است. در باز
✍ درخواست قصاص برای عمو
⬅️ دختر نوجوان در حالی از دادسرا خواهان قصاص عمویش شد که پدربزرگ و برادرش از خون قاتل گذشت کردند.
◀️ شامگاه 26 فروردین 1397 مأموران کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس هنگام گشت در خیابان دماوند – تقاطع خیابان اتحاد با خودروی آزرایی مواجه شدند که راننده‌اش به قتل رسیده بود. با کشف جسد موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم اعلام شد.
◀️ با حضور تیم تحقیق مشخص شد راننده خودرو با شلیک گلوله به قتل رسیده است. در باز
نام : هندوستان آزاد-Thugs of Hindostan لینک IMDb امتیاز : 4.0 از 10 – میانگین رای 14,993 نفر کیفیت : 480p BluRay  ,720p BluRay ,1080p BluRay موضوع : اکشن, ماجراجویی فرمت : MKV حجم : 2.97 گیگابایت+1.56 گیگابایت+817 مگابایت مدت زمان: 164 دقیقه , 120 دقیقه (Mainland China Cut Version) زبان: Hindi , انگلیسی سال انتشار : 2018 صوت دوبله: دارد
کارگردان : Vijay Krishna Acharya
بازیگران : Aamir Khan , Katrina Kaif , Amitabh Bachchan
خلاصه داستان : بر اساس رمان  اعترافات یک قاتل  از فیلیپ میدواس تیلور منتشر شده در سال 1839، این فیلم درباره یک قاتل به
نام : هندوستان آزاد-Thugs of Hindostan لینک IMDb امتیاز : 4.0 از 10 – میانگین رای 14,993 نفر کیفیت : 480p BluRay  ,720p BluRay ,1080p BluRay موضوع : اکشن, ماجراجویی فرمت : MKV حجم : 2.97 گیگابایت+1.56 گیگابایت+817 مگابایت مدت زمان: 164 دقیقه , 120 دقیقه (Mainland China Cut Version) زبان: Hindi , انگلیسی سال انتشار : 2018 صوت دوبله: دارد
کارگردان : Vijay Krishna Acharya
بازیگران : Aamir Khan , Katrina Kaif , Amitabh Bachchan
خلاصه داستان : بر اساس رمان  اعترافات یک قاتل  از فیلیپ میدواس تیلور منتشر شده در سال 1839، این فیلم درباره یک قاتل به
دانلود بازی Killer Bean Unleashed برای اندروید
بازی اندروید ” Killer Bean Unleashed” در سبک بازی های اکشن توسط  Killer Bean Studios ساخته و ارائه شده است.
در بازی اکشن لوبیای قاتل همانطور که از اسم بازی معلوم است شما قرار است به کشت و کشتار تروریست ها بپردازید و هدف شما از بین بردن این سازمان تروریستی خواهد بود .
موضوع  بازی آفلاین لوبیای قاتل  از این قرار است که شما از طرف سازمانی ضد تروریستی مامور شده اید تا در یک سازمان تروریستی نفوذ کنید ولی آنها متوجه این موضوع شد
دانلود انیمیشن سریالی The Dragon Princeبا لینک مستقیمدانلود فصل دوم انیمیشن سریالی شاهزاده اژدها با کیفیت عالیقسمت 9 فصل 3 زیرنویس - قسمت 9 فصل 2 دوبله
دوبله فارسی
سریال درباره دو شاهزاده و پیوند عجیب و نامفهوم آن‌ها با یک اِلف قاتل است که برای کشتن آن‌ها فرستاده شده است. ما شاهد یک درگیری میان انسان ها و الف‌ها هستیم؛ که بعد از مدتی و در همان ابتدای سریال، تبدیل به معضلی بزرگ‌تر می‌شود. همین موضوع، الف‌ها را متقاعد می‌کند که یک قاتل به نام رای
در هر رابطه‌ای (حتی رابطهٔ انسان با زندگی)، قاتل رابطه است.آنجا که ترس است،زندگی نیست،وقتی ترس تمام می‌شود،زندگی آغاز می‌شود تا وقتی ترس وجود دارد، انسان نمی‌تواند خودش باشد و وقتی انسان خودش نباشد، عشق در او نیست، زندگی بمعنای واقعی وجود ندارد،ترس و عشق نمی‌توانند با هم یکجا باشند، هرچند هر دو از یک منشا هستند پس "از هر چه می‌ترسی، در آن شو" به سراغش برو.
خواب بد دیدم
میان تعقیب و گریز و فرار از ادم قاتل و نجات خانواده ام خصوصا مامانم ک میفته و پاش در میره و فداکاری من ک ببریدش تا من مشغولش کنم این قاتل روانی ...
از خواب میپرم
میرم نزدیکش اروم دم گوشش میگم خواب بد دیدم...
هیچ عکس العملی نداره فکر میکنم خوابه یهو تکون میخوره میفهمم بیداره
میگم تو بیداری و هیچکاری نکردی و خودتو بخاب زدی
روشو میکنه بهم میخنده
عصبانی میشم
دستشو میاره بغلم کنه
دور میشم
میگه خب ببخشید نشد خابالو بودم
تکرار میکنم : تو شن
نام: حسن و در تورات شُبَّر
کنیه: أبومحمد
لقب: سیّد، سِبط، أمین، حجّت، برّ، نقیّ، زکیّ، مجتبی و زاهد
نام پدر: علی
نام مادر: فاطمة
تاریخ تولد: 3/9/15 هجری قمری
مکان تولد: مدینه
تاریخ شهادت: 50/2/7 یا 50/2/28 هجری قمری
مکان شهادت: مدینه
قاتل: جعدة همسر ایشان
مدت عمر: 47 سال
مرقد شریف: قبرستان بقیع، واقع در مدینه
منصب: امام دوم شیعیان
مدت امامت: 10 سال
 
اعتیاد بلای مهلک شخصیت وسلامتی وعمر
 
اگربادقت به پیامدها و عوارض اعتیاد به مواد مخدّر، نگاه کنیم خواهیم دید که پیامدهای اعتیاد، جامعه وفرد و خانواده را از نظر اقتصادی، اجتماعی، روانی و جسمی درگیر می‌کند. 
 
ادامه مطلب
 
دلتنگی حال عجیبی است،قاتل بی رحمی ست...دلتنگی ظالم،به یک باره نمی کشد،نه مثل تیزی لبه ی تیغ،نه مثل داغی گلوله ی تفنگ،نه مثل زبری طناب دار،نه مثل دِشنه و خــَدَنگ...دلتنگی  جُـزام  است!چون خوره ای وحشتناکذره ذره ی نشاط روحت را می جود!تابه خودبیایی،میبینییک گوشهدر آخرین ایستگاه زندگـی،به استقبال مــرگ ایستاده ای!
#میناشیردل
به این موضوع فک میکنم که چی میشه یه آدمی که این همه موفق بوده تو زندگیش ، این همه بارها خودشو به خودش ثابت کرده ، یهو میرسه به قاتل بودن .من بارها و بارها آدمای مختلفُ تو ذهنم کشتم ، سلاخی کردم.
چقدر تو این داستان واژه ی «حیف» فریاد میکشه. چقدر این داستان پر از حسرته ، پر از پشیمونی .که حتی از پشت گزارشای سرد و خشک یه خبرنگار یا حرفای لبریز از شوقی پرتعفنم میشه اونو فهمید . 
چی میشه که یه آدم میرسه به اینجا ...?چی میشه که اون آدم میرسه به اینجا...?
دوش هوا
دوش هوا برای حذف آلاینده ها از افراد و تجهیزات استفاده می شود، آنها وارد محیط تمیز و یا خروج از محیط آلوده است. دوش هوا نیز یک مانع حفاظتی بین مناطق تمیز و آلوده ایجاد می کنند ASPT ارائه می دهد انواع مختلفی از اندازه و مصالح ساختمانی دوش هوا به منظور ارائه محصول سفارشی است که قیمت دوش هوا را مقرون به صرفه برای هر فرد ارائه می دهد.اگر شما مطمئن نیستید که چه چیزی از Air Shower شما برای پروژه خاص شما نیاز است، لطفا از پرسشنامه دوش هوا خود مطلع
گریه کن بهرحسن آرامش جان میشود/حب او اندردل وجان عشق وایمان میشود/کشته زهرجفا مولا امام مجتبی است/سبط پیغمبر سراسر نوررحمان میشود/گشته است پورعلی مظلوم دوران خودش/قاتل او همسرش بازهر طغیان میشود/درشهادتنامه اش گریان نبی ومرتضی/فاطمه هم اشکریزش مثل باران میشود/بر حسین وزینب اوناله هایی داغ هست/چشم عباس دلاور باز گریان میشود/شیعه داردصدمصیبت از بر داغ حسن/آن بقیع درمدینه بین که نالان میشود/زمزم دلدادگیها سوی مهدی وظهور/مرهم اشک ومصیبت برم
شمع اندر شب بسوزد، عمر خود سازد تباه،
می دمد صبح سفید و میشود روزش سیاه.
گرچه شمع اندر سرش باشد کلاهی همچو زر،
بامرام آخر سرش را م یخورد این زرکلاه.
خانه را روشن نماید شمع از سوزش، ولی
گشته است او قاتل پروانه های بی پناه.
هر قدر این عالم فانی شود روشن ز نور،
سبز گردد هر کجایی سایه ها در روی راه.
سعی کمتر کن برای شهد، که از شهد خود
خانه ویران است زنبور عسل هر سال و ماه.
حقتلاشی خلق را چون حلقه در حلقش شود،
از صوابی گر سخن گویی، شود آخر گناه.
توی ایران
یه خواستگار داشتم
که قیافه ش دقیقا شبیه قاتل های زنجیره ای بود
 
استخدام دولت بود
 
مثلا مدیر بخش بازرگانی کوفت و زهرمار فلان شرکت ملی.
 
جدا شبیه قاتلا بود.
 
جشماش خیلی ورقلمبیده بود و خونی
 
واقعا میترسیدی ازش.
 
داداش پای خانمش رو از اون قسمت ساق شکسته بود یه بار از بس کتکش زده بود.
 
تهرانی بودن.
 
خانمش شهرستانی بود.
 
برای همین بابای من مخالف صد در صد دادن دختر به یه تهرانی بود.
 
همیشه میگفت بری دیگه برای همیشه رفتی. ساده ای، هر ب
نحوه هلاکت معتز ملعون (قاتل امام هادی علیه السلام)
شیخ عباس قمی رضوان الله علیه می‌نویسد:
معتز را از بغاء (فرمانده قشون) بیم و دهشتی عظیم بود و از ترس او در شب و روز اسلحه در بر داشت و می‌گفت: بر این حالت می‌باشم تا گاهی که بدانم سر من برای بغاء است یا سر بغاء برای من. و چون بغاء کشته شد طائفة اتراک دیدند که معتز پیوسته حیله و تدبیر می‌کند بر کشتن سرکردگان اتراک، و در صدد فناء ایشان است و مغاربه و فراعنه را می‌خواهد مسلط بر ایشان کند، تمامی اتف
دل به هم دادیم ما تا ما و تو همدل شویم،
کام دل را بشکنیم و عاشق کامل شویم.
از میان ساحل ما میرود دریای عشق،
از محبت شهپلی در بین دو ساحل شویم.
عشق بازی بهر ما یک بازی طفلانه نیست،
ورنه ما بازیچه ای در دست هر جاهل شویم.
بی خطا زستن خطا بودست در این عمر کم،
خط به خط خوانده خطا را عاقبت عاقل شویم.
می کُشد ما را هوس خوشتر ز تیغ قاتلی،
گر هوس را می کُشیم، ما هم یقین قاتل شویم.
گل بروید از گلی، تا گلبین و گلچین شویم،
عشق را کردند عطا، که خوشدل و خوشگل شویم.
توی وان حمام کشتن عاشقانه ترین نوع قتل است. عریان و بدون هر نوع تعلقات و پوشش‌های متظاهرانه. با زیبایی و بدنی همانطور که هست توی هیچ گِن و لباسی تغییر نکرده است. 
یا شاید در آسوده ترین حالت که در حمام احساس امنیت و آسایش به آدم دست می دهد. فکر می کنم چشم های زن در این غافلگیری سخت معصوم و حق به جانب بوده است.
 
تقصیر من نیست فکرم درگیر قتل این روزهاست. مردی همسر دومش که کلی عکس‌های عاشقانه دارند و لحظه ای که عکس ها ثبت حتما عاشقانه‌تر سپری کرده

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها