نتایج جستجو برای عبارت :

امام جمعه بادرود: سپاه بازوی قدرتمند در مقابله با تکفیری های سازمان یافته تحت حمایت آمریکا است

به گزارش خالدنیوز
به نقل از ایمنا، حجت الاسلام علیرضا قاسمی ظهر امروز در خطبه های نماز
جمعه شهر بادرود اظهار کرد: اولین عامل سعادت و خوشبختی انسان عفت و
پاکدامنی است که نمونه کامل آن در حضرت یوسف پیامبر است، دومین عامل سعادت و
سیادت ادب و تربیت صحیح است و سومین عامل جود و بخشش و چهارمین عامل عقل
است. 

خطیب جمعه بادرود افزود :
ادامه مطلب
 جنگ سپاه سیل سپاه زلزله سپاه راه سازی سپاه سد سازی سپاه دستگیری عبدالمالک ریگی سپاه دستگیری جیسون رضاییان سپاه دستگیری روح الله زم سپاه مبارزه با گروههای تروریستی شرق و غرب کشور سپاه حفاظت فرودگاه ها سپاه حفاظت شخصیت ها سپاه مقابله با داعش سپاه حفاظت مرزهای آبی سپاه انتقام از حمله داعش سپاه انتقام از ترور حاج قاسم سپاه بازوی پرتوان امام و رهبری سپاه ⭕خواهش میکنیم یک اشتباه از یک فرد در این سازمان انقلابی و مردمی باعث نشود خدمات ارزنده ا
به گزارش خالدنیوز به نقل از ایمنا، حجت الاسلام
روح الله امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر نطنز درباره اهداف
ترامپ در تروریسم خواندن سپاه پاسداران، اظهار کرد: این حرکت احمقانه به
دلیل شکست‌های پی در پی اسرائیل و نگرانی از عدم پیروزی نتانیاهو در
انتخابات بود.



امام جمعه نطنز تاکید کرد:
ادامه مطلب
به دنبال شرارت جدید آمریکای جنایتکار در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروههای تروریستی ، حجه الاسلام و المسلمین محمدی پور امام جمعه محترم اروندکنار در حمایت از این نهاد مقدس و انقلابی ، نماز جمعه این هفته 1398/1/23 را با لباس سپاه اقامه نمودند.
بمناسبت میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار،امام جمعه،شهردار و فرمانده انتظامی بخش آب پخش با فرمانده حوزه شهید دستغیب آب پخش دیدار کردند.
امام جمعه آب پخش در این دیدار با محکومیت اقدام امریکا در تروریستی خواند سپاه پاسداران اظهار داشت:این اقدام امریکای جنایتکار، از روی استیصال و درماندگی و عصبانیت فراوان نسبت به سپاه پاسداران است.
وی افزود:این اقدام باعث تاثیرگزاری بیشتر سپاهیان عزیز می شود و عزت آنها افزوده خواهد شد.
شهردار آب پخش نیز در این
 
   سپاه مدافع و خادم ایران
 
 
 
جنگ سپاهسیل سپاهزلزله سپاهراه سازی سپاهسد سازی سپاهدستگیری عبدالمالک ریگی سپاهدستگیری جیسون رضاییان سپاهدستگیری روح الله زم سپاهمبارزه با گروههای تروریستی در مرزها سپاهحفاظت فرودگاه ها سپاهحفاظت شخصیت ها سپاهمقابله با داعش سپاهحفاظت مرزهای آبی سپاهانتقام از حمله داعش سپاهانتقام از ترور شهید حاج قاسم سپاهبازوی پرتوان امام و رهبری سپاهیک اشتباه از یک فرد در این سازمان انقلابی و مردمی باعث نشود خدمات ا
پنجاه و چهارمین صعود کوهنوردان باشگاه کاراکال بادرود به قله کرکس در سال ۱۳۹۸
صبح امروز جمعه ۱۳ دی ماه تیم ۴ نفره باشگاه کوهنوردی کاراکال بادرود توانستند در هوایی سرد و با سرعت باد بالا ، در کمتر از ۵ ساعت به قله برفی کرکس صعود کنند.لازم به ذکر است که کوهنوردان این باشگاه تاکنون از ابتدای سال ۹۸ ، تعداد ۵۴ مرتبه توانستند به صورت تیمی ( بالای ۴ نفر)  به قله کرکس صعود کنند .
نشسته بودیم دور هم، حرف انتخابات شد، شوهر‍ِ خواهرشوهر (که اصولا نود درصد حرفاش شوخیه) گفت: ما که جمعه میریم بادرود، هم رای میدیم، هم زیارت میکنیم، هم ناهار میخوریم، هم صد تومن پول میگیریم و میایم.
همه خندیدن، منم کلا نگرفتم منظورشو و به شوخی برداشت کردم...
تا اینکه دیروز آبجی مریم (که شوهرش کارمند یه شرکتِ خودروسازی خودروهای مطمئن و بی کیفیته) میگفت تو شرکتِ خودروسازی شون، ثبت نام میکردن برای رای، میبرن بادرود، چهارصد تومنم پول میدن! میگفت چ
زمزم افلاکیان است این سپاه قهرمان/اسوه ای برخاکیان است این سپاه قهرمان/آرزویش کربلاو قدس در روی زمین/همدم معراجیان است این سپاه قهرمان/پاسداربابصیرت خارچشم صهیونیست/ریشه کن بردشمنان است این سپاه قهرمان/حامی خوب ولایت دررکابش جانفشان/عزت اسلامیان است این سپاه قهرمان/عرصه خدمت برایش هرکجای این جهان/نورچشم شیعیان است این سپاه قهرمان/میرود راه امام وهرشهید باصفا/دلبربر دوستان است این سپاه قهرمان/هست آماده برای آن ظهورمهدوی/لشکر صاحب زمان
عزت اسلام وقرآن درمرام جمعه ها/وحدت وشورحماسه درکلام جمعه ها/باولایت محوری شد یاری دین نبی/لشکری گشته فراهم باپیام جمعه ها/هرنمازجمعه آن بابصیرت آمده/درمصلی سوی مهدی شدسلام جمعه ها/خطبه اش دارد سفارش سوی تقوا وهدف/معرفت حاصل بگردد بهرگام جمعه ها/برعبادتهای ایزد میدهد اخلاص را/یاوری برولایت شدبکام جمعه ها/کن دعااز بهرمهدی تاظهورش سررسد/چونکه باشدحضرت اوآن امام جمعه ها/
فرماندهی از آمل تا کرمانشاه؛
سردار شعبانی که بود+ سوابق
 
 
سردار شعبانی از فرماندهان سپاه عصر جمعهبر اثر ابتلا به ویروس کرونا دارفانی را وداع گفت.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سردار ناصر شعبانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و معاون عملیات سابق قرارگاه ثارالله تهران، در اثر ابتلا به کرونا دعوت حق را لبیک گفت.
سرتیپ پاسدار ناصر شعبانی از اهالی شهرستان شاهرود بود. وی یکی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران است که تقریباً چهار دهه د
به دنبال شرارت جدید آمریکای جنایتکار در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروههای تروریستی ، حجه الاسلام و المسلمین محمدی پور امام جمعه محترم اروندکنار در حمایت از این نهاد مقدس و انقلابی ، نماز جمعه این هفته 1398/1/23 را با لباس سپاه اقامه نمودند.
حجت الاسلام و المسلمین معلمی امام جمعه بشرویه:
حکمتهای ناب نهج البلاغه در زندگانی ها باید رعایت شود.
حجه الاسلام معلمی امام جمعه بشرویه در خطبه های نماز جمعه این هفته که با حضور اقشار مختلف مردم مومن و انقلابی و در محل میعادگاه نماز جمعه مسجد جامع میدان برگزار شد با اشاره به حکمت های نهج البلاغه گفت:امیرالمومنین(ع) در نهج البلاغه خود در باب حکمت های آن بیان می فرماید ؛ لسان هر انسان فرمانده او است و باید این لسان در اختیار عقل باشد.
وی گفت:اگر
{علائم ظهور - شماره 28}
 
سپاه ابرهه به سوی امام مهدی(عج)
 
در طول تاریخ، دو سپاهِ جنگی وجود داشته و خواهد داشت که در مسیر مکه به شکل اعجاز آمیز و با دخالتِ نیروه های غیبی نابود می‌شوند:
۱- سپاه ابرهه که به هدف کشتن روح و حقیقت کعبه، بدان سمت حرکت می‌کند و در میانه ی راه به بلایی از سوی آسمان گرفتار می‌شود.
۲- سپاه سفیانی که در یورش به سمت مکه، به نفس زکیه [شخصیتی الهی و خاص] سوء قصد دارند، اتفاق خواهد افتاد و همچنین سوء قصد آنها به امام مهدی علیه ال
بنده از ادامه حضور در نماز جمعه و اقامه نماز معذورم. ائمه جمعه اگر نتوانند به مسئولیت عمل کند، نزد خداوند مسئول خواهد بود. خداوند فرموده‌است که اگر مردم مشکلی داشتند، به نماز پناه برده و مشکل خود را برطرف کنند. مردم صدها مشکل دارند که باید این را امام جمعه بیان کند و اگر بیان کرد و مشکل مردم رفع شد، نشانه این است که خوب بیان کرده، اما اگر مشکل مردم رفع نشد، امام جمعه نتوانسته‌است مطلب را خوب بیان کند.
 
خرید کتاب
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر،در شهر آب پخش حضور یافت و با مردم دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش سفیر جنوب؛شامگاه پنج شنبه آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با حضور در شهر آب پخش،دفتر امام جمعه بخش و حسینیه اباعبدالله الحسین(ع) این شهر را افتتاح کرد و سپس در محل حسینیه و در حضور مردم به سخنرانی پرداخت.
ادامه مطلب
امام جمعه کازرون به قتل رسید







امام جمعه کازرون به ضرب چاقوی یک مهاجم، سحرگاه امروز به قتل رسید.
‌به
گزارش ایسنا، حجت الاسلام محمد خرسند، امام جمعه کازرون، حوالی سحرگاه
چهارشنبه ۸ خرداد، در مقابل منزل خود توسط فردی به ضرب چاقو مضروب شد.
براساس این گزارش، خرسند بعد از انتقال به بیمارستان و برا
باشگاه کوهنوردی کاراکال بادرود پس از بیش از یک دهه تلاش مستمر کوهنوردان منطقه بادرود در زمینه کوهنوردی آماتور و نیمه حرفه ای در سطح کشور با هدف ارتقای ورزش کوهنوردی به صورت استاندارد و حرفه ای |آغاز بکار نمود و با شماره ثبتی 203/14/15020 در مورخ 1397/04/20 در وزارت ورزش و جوانان ج ا ایران ثبت گردیدنام و نماد باشگاه از حیوان شکاری و درنده این منطقه که از نظر سرعت و هوش زبانزد است برداشته شده است .
رهبر انقلاب در دیدار جمعی از پاسداران (۱۳۹۸/۰۱/۱۹) علت دشمنی‌‌های آمریکا با سپاه را پیش‌قدمی این نهاد در همه عرصه‌های مقابله با دشمن دانستند.برهمین اساس، بخش دفاع مقدس نوجوان خامنه‌ای اطلاع‌نگاشت «سپاه پیش‌قدم در همه عرصه‌ها» را منتشر می‌کند.
        
 
✅دیدار منتخب مردم با رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر
رحمت الله فیروزی پور منتخب مردم شریف حوزه انتخابیه شهرستان نطنز و قمصر به همراه حسین سپهری از سازمان برنامه و بودجه با آقای دکتر سلیمی رئیس محترم سازمان امداد و نجات هلال احمر  دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار در خصوص  تامین تجهیزات پایگاه امداد جاده ای بادرود ،  اختصاص پک امدادی  به مراکز امدادی کل حوزه انتخابیه و  کمک به پایگاههای امداد جاده ای حوزه انتخابیه مذاکره و  دستور  مسا
بسم الله الرحمن الرحیم
هرروز،روز عاشوراست،حسین زمانت را اگر نشناسی،در زمره سپاه یزیدیانی...
چیکارکنیم تا جزو یاران امام زمانمون باشیم؟ودر زمره سپاه دشمن نباشیم؟
در وهله اول ترک گناه وانجام واجبات،همینکه اینارو انجام دادیم امام زمان خودش دستمونو میگیره و مارو از تاریکی به سوی نور میبره.
درمجالس عزاداری اشکتون اومد،دعابرای ظهورامام زمان یادتون نره
اللهم عجل لولیک الفرج
بسم الله الرحمن الرحیم
هرروز،روز عاشوراست،حسین زمانت را اگر نشناسی،در زمره سپاه یزیدیانی...
چیکارکنیم تا جزو یاران امام زمانمون باشیم؟ودر زمره سپاه دشمن نباشیم؟
در وهله اول ترک گناه وانجام واجبات،همینکه اینارو انجام دادیم امام زمان خودش دستمونو میگیره و مارو از تاریکی به سوی نور میبره.
درمجالس عزاداری اشکتون اومد،دعابرای ظهورامام زمان یادتون نره
اللهم عجل لولیک الفرج
نماینده ولی فقیه و امام جمعه ارومیه: پاسخگویی به شبهات شرعی و دینی باید بخش مهمی از خطبه های نماز جمعه ائمه باشد.
به گزارش شریعت نیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما ،  حجت الاسلام و المسلمین قریشی در نشست تخصصی ائمه جمعه اهل سنت استان با اشاره به استناد به اهمیت خطبه های نماز جمعه در جهت دهی عقلی و شرعی جمعه گفت: باید در خطبه های نماز جمعه بر پاسخگویی به شبهات شرعی و دینی توجه بسیاری شود.
ماموستا بیضاوی امام جمعه اهل سنت ارومیه نیز در این جلسه ب
جمعه احوال عجیبی دارد
هر کس از عشق نصیبی دارد
در دلم حس غریبی جاری است
و جهان منتظر بیداری است
جمعه، با نام تو آغاز شود
یابن یاسین همه جا ساز شود
جمعه یعنی غزل ناب حضور
جمعه میعاد گه سبز حضور
جمعه هر ثانیه اش یکسال است
جمعه از دلهره مالامال است...
 ابر چشمان همه بارانی است
عشق در مرحله پایانی است
کاش این مرحله هم سر می شد
چشم ناقابل ما تر می شد...
آن رفیق برسعادت جمعه هاست/زمزم خوب عنایت جمعه هاست/اهل بیت مصطفی را یادمان/گلشن نیک امامت جمعه هاست/لذت دیدار دارد بندگی/وقت شیرین عبادت جمعه هاست/گریه دارد شیعه برصاحب زمان/ندبه خوانش برصداقت جمعه هاست/درنمازجمعه وحدت گل کند/همدم نور وهدایت جمعه هاست/شورهم عهدی مابا رهبری است/یاورناب ولایت جمعه هاست/ازامام وازشهیدان یادکن/یادمان برشهادت جمعه هاست/هر غروب جمعه ای دلگیرشد/بهرزهرا هم ارادت جمعه هاست/کن دعا بهر ظهور مهدوی/لطف مولابا رضایت ج
تمام طول هفته را منتظری تا جمعه برسه، چه روزهای پرکار و پر تنش و چه روزهای آرام و بی صدا. فکر میکنی جمعه روز خاصی هست، یک اتفاق نو رخ میده، یا کلی استراحت میکنی و خستگی کل هفته از تنت درمیره اما جمعه میرسه و تازه دلتنگ روزهای هفته میشی! شاید واقعا جمعه ها هیچی نداره جز دلتنگی. جمعه ها سوت پایانه، جمعه ها آخر جاده است!
اما با این حال روزهای هفته با یک دلخوشی سپری میشه، دلخوشیه رسیدن جمعه ای که تو میخوای!
امام جمعه اهل سنت مسجد بلال شهرستان خاش گفت: ما باید راههای مقابله با مشکلات را بیاموزیم تا با شیوه های جدید در برابر دشمن ایستادگی و و امر به معروف و نهی از منکر را اجرا کنیم.
به گزارش شریعت نیوز امام جمعه اهل سنت مسجد بلال شهرستان خاش  گفت: امر به معروف مبنای دین اسلام است که در آیات قرآن اشاره به باید شده، این باید را خداوند بر ملت مسلمان الزامی و واجب کرده است.
وی بیان کرد: در راستای نهادینه شدن این فرهنگ مهم باید گروهی امر به معروف و نهی از
حجت‌الاسلام والمسلمین بنی احمدی ،امام جمعه باغستان در شبهای دهه اول محرم امسال بهمراه حجت الاسلام والمسلمین موسی پور از اساتید محترم حوزه و دانشگاه با حضور در مراسم عزاداری وسوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)از نزدیک در جریان برنامه های هیئات مذهبی قرار گرفتند.امام جمعه باغستان در این بازدیدها رهنمودهایی را در جهت رفع کمبودهای هیئات و برگزاری هرچه بهتر مراسم این دهه بیان داشتند. 
پیرو انتشار جداول حاوی برنامه زمانی و تاریخ ثبت نام و برگزاری آزمونهای سراسری این سازمان در تاریخ های 98/07/23 و 98/12/25 به اطلاع کلیه متقاضیان آزمونهای سراسری سال 1399 می‌رساند به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبان عزیز، و همچنین براساس جلسه مورخ 99/02/14 ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، تاریخ برگزاری آزمونهای سراسری سال 1399 این سازمان به شرح جدول زیر مورد تصویب قرار گرفت.
لذا داوطلبان لازم است با توجه به تاریخ های اعلام شده و همچنین مندرجات اطلاعیه‌ها
جمعه یعنی بندگی برکردگار/جمعه یعنی بهترین در روزگار/وقت زیبای پرستش سررسید/جمعه یعنی لطف آن پروردگار/کن مناجات ودعا وقت سحر/جمعه یعنی بهرشیعه افتخار/هستی ازاحمد وآل مصطفی است/جمعه یعنی صبح آن شو بی قرار/برولایت کن توسل تابه شب/جمعه یعنی لطف هایی آشکار/هرنمازجمعه اش گلبانگ حق/جمعه یعنی اشک برروی نگار/سخت گشته مسلمین را دوریش/جمعه یعنی میرسد فصل بهار/روز موعود وظهور مهدی است/جمعه یعنی بهرشیعه انتظار/
به سپاهش که بالغ بر نود هزار نفر می شده، دستور می دهد رژه بروند و بعد به صف بایستند. آن گاه با امام صورت به صورت می شود. امام می گفت این کار را به عمد می کرد تا من از بوی شرابی که تا گلو خورده بود، آزرده شوم. متوکل می گوید: «این سپاه آماده است تا بدخواهان خلافت مرا زیر سم اسبانش به توبره بکشد!» امام براساس آیۀ شریفۀ قرآن که می فرماید روی زمین با تکبر راه نروید، لازم می بیند قدرت واقعی را به رخ او بکشد. به آن ملعون می فرماید: «دوست داری سپاه مرا به چش
امام جمعه محبوب شهرستان شبستر:
نهضت احیا و ترویج زکات را همگانی کنید
حجت الاسلام والمسلمین محمدزاده امام جمعه محبوب شبستر با صدور پیام مهمی مردم و باغداران را دعوت به پرداخت زکات و دستگیری از نیازمندان کرد:
پرداخت زکات با نیت شکرگذاری از درگاه الهی موجب تداوم نزول برکات آسمانی و ازدیاد محصولات می شود
همه مردم در نهضت احیاء و ترویج زکات سهیم باشند
دستگیری سرشبکه کانال آمدنیوز 
روح الله زم دستگیر شد
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای از گرفتار شدن "روح الله زم" سرشبکه سایت معاند و ضدانقلاب "آمدنیوز" در یک عملیات اطلاعاتی هوشمندانه توسط سازمان اطلاعات سپاه و دستگیری وی خبر داد.
این بیانیه با اعلام خبر عملیات دستگیری "روح الله زم" سرشبکه سایت ضد انقلاب موسوم به "آمدنیوز" طی عملیات پیچیده و حرفه‌ای سازمان اطلاعات سپاه، بر شکست و جا ماندن سرویس های اطلاعاتی دشمن از قدرت اطلاعاتی س
شبکه من و تو یک برنامه ای در خصوص گروه هکر آهک گذاشت(در مورخ 1397/6/1 واعلام کردند که بسیاری از سایت های سپاه را هک کردند. جالب است که سپاه یک ارگان نظامی و مهم است و به هر حال اسناد آن در دست دشمن ، یک موفقیت است برای ضد انقلابی ها ! اما آن شیطانی که پشت آن ماسک قایم شده ، اعلام می کند که هک سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، بزرگ ترین موفقیت ما است ؛ قبل از هک این سایت نیز ، سایت های وابسته به سپاه را نیز هک کرده بودیم . در اینجا باید فکر کنیم که وزارت ا
در خطبه های نماز جمعه تهران: این دو هفته ای که بر ما گذشت دو هفته پرماجرا و استثنایی بود. یوم الله یعنی چه؟ یعنی آن روزی که دست قدرت خدا را انسان در حوادث مشاهده میکند آن روزی که دهها میلیون در ایران و صدها هزار در عراق و بعضی کشورهای دیگر به پاس خون فرمانده سپاه قدس به خیابانها آمدند و بزرگترین بدرقه جهان را شکل دادند این یکی از ایام الله است. آن روزی هم که موشکهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پایگاه آمریکایی را در هم کوبید آن روز هم یکی از ایام
 امام جمعه تصریح کرد : استکبار ستیزی و مقابله با ظلم از پیام های عاشوراست که عمل به آن موجب پیشرفت و توسعه می شود.برگزاری میز خدمت توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان و اجرای مداحی و سخنرانی از برنامه های نمازجمعه این هفته میامی بود .
 
 
حجت الاسلام والمسلمین قربانعلی صفایی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته میامی در حسینیه اعظم این شهر افزود: برگزاری کارگروه ها  با کارشناسان متخصص در بخش های مختلف ضروری است .
وی به آیین های ماه محرم نیز
 سردار سلامی: نیروهای سپاه برای امداد رسانی آتش به اختیار هستند/ کمک ۷ استان به سپاه گلستان جانشین فرمانده کل سپاه جمع فرماندهان نظامی و انتظامی در مناطق سیل‌زده:همه فرماندهان سپاه در زمان این‌گونه حوادث آتش به اختیار هستند و در زمینه ۷ استان معین به سپاه نینوای استان گلستان کمک می‌کنند. من در این حادثه با همه فرماندهان سپاه استان‌ها در ارتباط بودم و خوشبختانه همه پای کار هستند.از دو شب پیش دستورات لازم را برای اعزام نیرو و امکانات به من
این پاورپوینت در 26 اسلاید به شکل کاملاً
منحصر به فرد طراحی شده است در این پاورپوینت مطالبی از تشکیل سپاه
پاسداران،سپاه و هشت سال دفاع مقدس،هدف از تشکیل سپاه پاسداران،سپاه
پاسداران در حوزه سازندگی و سایر مطالب مفید و ارزنده در مورد سپاه
پاسداران انقلاب اسلامی در این پاورپوینت درج شده است که امید واریم رضایت
شما عزیزان را جلب نماید
جهت دانلود فایل کلیک کنید
 
پاسخ:
غسل جمعه؛ از سنت ‌های مورد تأکید پیامبر خدا(ص) بوده و در احادیث معصومین(ع) بر انجام آن سفارش شده است.
در کتب فقهی نیز، غسل جمعه یکی از غسل‌ های مستحب شمرده شده است که وقت انجام آن، از اذان صبح روز جمعه تا ظهر آن است و بهتر است نزدیک ظهر به جا آورده شود. پس اگر تا ظهر انجام نشد، بهتر است بدون نیّت ادا یا قضا و به قصد ما فی الذّمه، تا غروب روز جمعه انجام شود. حتی اگر فرد، در روز جمعه غسل را انجام نداد، مستحبّ است از صبح شنبه تا غروب، قضاى آن‌
حضور ائمه جمعه کشور در سی و پنجمین نشست سالانه اتحادیه دفتر تحکیم وحدت با شعار#مسئول_مردمی، #نظارت_همگانی
حاج‌آقا عابدینی امام جمعه قزوین، حاج‌آقا فلاحتی امام جمعه رشت، حاج‌آقا موسوی فرد امام جمعه خرمشهر
"آیت‌الله فلاحتی" امام‌جمعه رشت:
• ائمه‌جمعه #نمایندگان و #چشم رهبر هستند، رهبری وظیفه نظارت دارند و ائمه‌جمعه چشم رهبر هستند.• #نظارت، #رصد و بیان #مطالبات مردم از وظایف ائمه‌جمعه است.• ائمه‌جمعه مطالبه‌گر #دردهای مردم در جامعه هس
صبح روز 13 دی 1398، در جریان حمله به کاروان الحشدالشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه ایران به‌همراه ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی و چند نفر از اعضای این سازمان کشته شدند. سپاه پاسداران در طی بیانیه ای آمریکا را مسئول این حادثه می داند و پنتاگون مسئولیت این حمله را قبول کرده است.
امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه این هفته بیان کرد:
جمهوری اسلامی منادی وحدت در دنیا امروز
به گزارش پایگاه خبری ندای زرند ،امام جمعه زرند در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه ۲۳ فروردین ماه ۱۳۹۸ ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به دشمن شناسی از دیدگاه قرآن اظهار کرد: خداوند نشانه ی مسلمان واقعی را سخت گیری خشم و یک پارچه ایستادن تا مرز جان و نهراسیدن از دشمن و مهربانی به دوست خدا و رسول خدا(ص) میداند
وی افزود :مصداق بارز این آیه اشداء علی الکفار
 

حجت الاسلام والمسلمین محمدزاده امام جمعه محبوب شبستر با صدور پیام مهمی مردم و باغداران را دعوت به پرداخت زکات و دستگیری از نیازمندان کرد:
پرداخت زکات با نیت شکرگذاری از درگاه الهی موجب تداوم نزول برکات آسمانی و ازدیاد محصولات می شود
همه مردم در نهضت احیاء و ترویج زکات سهیم باشند
رهبر انقلاب اسلامی:
مردم امام جمعه را مرکز مراجعات خود می دانند و حل معضلات خود را از او می خواهند. در دوره ای که حکومت در اختیار مسلمین است دشمن بیش از هر زمان دیگر برای زدودن مفاهیم اسلامی از اذهان تلاش می کند لازم است. ائمه جمعه در گردهمایی های خود به بررسی شیوه های درمان و حل مسائل و معضلات فکری و معنوی مردم بپردازند، زیرا نماز جمعه محلی است که دلها را محکم و ایمانها را قوی می کند و به سربازان و جنود خداوند شجاعت اقدام می بخشد.امامت جمعه به
مراسم سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) با حضور مردم و مسئولین در مسجد النبی(ص) آب پخش برگزار شد.
به گزارش سفیر جنوب؛ امام جمعه آبپخش در این مراسم ضمن تسلیت  سالگرد ارتحال امام (ره) اظهار داشت: خبر عروج ملکوتی حضرت امام، بسیار ناگوار و حزن انگیز بود ولی انتخاب خلف صالح ایشان، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی، خبری مسرت بخش بود که موجی از امیدواری را در قلوب مردم بوجود آورد.
حجت الاسلام خداداد رضایی افزود: این
[. #چکیده_خبر .] ⭕️حضور امام جمعه آبادان با لباس مبدل برای کمک کردن به مردم بعد از بارون، آب و فاضلاب شهر بالا اومده و به برخی منازل مسکونی وارد شده، حجت‌الاسلام علی ابراهیم‌پور، امام جمعه شهر هم با لباسی مبدل به کمک مردم اومده. #خبر_خوب با ما "بــه روز" باشیـد | @Rasad_Nama
«اللهم الرزقنا کربلا...»:〰〰〰〰
#حدیث 
امام باقر(ع) فرمودند: 
❣خداوند هر شب جمعهتا صبح از عرش ندا مےدهد:
آیا بنده مؤمنے نیستــ ڪه از گناهانش توبہ ڪند تا توبه او را بپذیرم؟
وسائل الشیعه، ج۵، ص۷۳
اَستَغفِرُاللهَ رَبِّی مِن کُلِّ ذَنبٍ وَ أَتُوبُ إِلَیْهِ
〰〰〰〰
حضرت باقر ع فرمود هرکه  درمکه قران رااز این جمعه. تا جمعه  دیگر ختم کندیا در کمتر ازاین زمان یا بیشتر باشد ولی ختم و پایانش در روز جمعه باشد. برای او اجر و حسنه نوشته شود از اولبن جمعه ای که در دنیا بوده تا اخرین جمعه ای که در دنیا  هست و اگر در روزهای.   دیگر نبز ختم کند چنبن است  واین اجر برای او هست
۲۶۸۹ - «مهدی مهدوی آزاد» کارشناس شبکه بی‌بی‌سی‌فارسی، با اذعان به اینکه حکومت ایران، حکومتی قدرتمند و رهبری جمهوری‌اسلامی در پایتخت پنج کشور بازیگردان و بسیار قدرتمند است، گفت: “جمهوری اسلامی توان نظامی، بسیج و ایدئولوژی و نفوذ قابل توجهی در منطقه دارد و این یعنی اینکه کارت‌هایی برای بازی و فروش دارد؛ کارت‌هایی که جامعه بین‌الملل و آمریکا حاضرند با خرید آنها امتیازاتی بدهند. بنابراین اپوزیسیون توان مقابله با حکومت را ندارد.”منبع: w
   حجت‌الاسلام مهدی محمدی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان، با اشاره به مد اکبر اخیر در اروندکنار، اظهار کرد: در چند روز پیش وقوع مداکبر مردم شهرستان را دچار مشکل کرد و باعث سلب آسایش شد.
    وی عنوان کرد: طغیان انهار در اروندکنار به سمت و سوی جاده اصلی و منازل مردم کشیده شد و این مسئله باعث شد مردم دچار خسارت‌های متعددی شوند.
    امام جمعه اروندکنار گفت: مسؤولان باید از این بحران عبرت بگیرند که مشکلات را قبل از وقوع بحران‌ه
 درخشنده قاتل «حجت الاسلام خرسند» امام جمعه شهرستان کازرون صبح امروز چهارشنبه ۶ شهریورماه  روبه‌روی هتل بیشاپور این شهرستان در ملاعام  به دار مجازات آویخته شد.
رئیس کل دادگستری استان فارس با تأیید اجرای حکم قصاص عامل شهادت شهید حجت‌الاسلام والمسلمین محمد خرسند امام جمعه فقید شهرستان کازرون گفت: حکم قصاص نفس «حمیدرضا درخشنده» که در شب بیست و سوم ماه رمضان اقدام به شهادت امام جمعه کازرون در حین بازگشت از مراسم احیاء شب قدر کرده بود پس ا
انتظاریوسف زهرا نشان جمعه هاست/عشق مابرحضرتش هردم امان جمعه هاست/درتکاپوی حقیقت هست مهدی لطف حق/آن گل نرگس ولی درنهان جمعه هاست/چشمها اندرفراقش مثل یعقوب نبی/سوی یوسف عاشقی لطف عیان جمعه هاست/ازتباراهل بیت ودلبر آدینه ها/تیرحق مولابه دنیادر کمان جمعه هاست/اشک چشمان بهاری شیعه رامعناکند/جاودانه عاشقیها در بیان جمعه هاست/دشمنان دین احمد خنجر از رو بسته اند/باولایت تاشهادت درتوان جمعه هاست/ملت ایران ورهبر سوی او آماده باش/لشکری بهرش فراهم
 
پس از انقلاب ۱۳۵۷ و تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به این نهاد پیوست.[۲۰] شورای فرماندهی سپاه در کرمان پیش از ۸ خرداد ۱۳۵۸ تشکیل شد و سلیمانی همزمان با کار در سازمان آب، به سپاه پیوست. به گفته اصغر محمدحسینی حداکثر دوره آموزش آنها ۴۵ روز بوده‌است. وی، علی‌رغم آنکه تا پیش از آن هیچ تجربه نظامی نداشت، به علت عملکرد خوبش به عنوان مربی انتخاب شد. سپس، مدت کوتاهی بعد به همراه جمعی از سپاهیان برای کمک به اداره و حفاظت شهر مهاباد در برابر جد
امام جمعه ای که منزل شخصی خود را وقف طلبه ها کرد!
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس رحیمی، امام جمعه خمینی شهر که روز گذشته به علت عارضه قلبی و تنفسی در بیمارستان الزهرا(س) اصفهان، دارفانی را وداع گفت، 25 آبان 97 در گفت وگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان از وقف منزل مسکونی خود با هدف اسکان طلابی که پس از ازدواج مشکل مسکن دارند، خبر داده بود.
@feghahat
[عکس 1280×959]
مشاهده مطلب در کانال
به گزارش عصرحباد؛ شامگاه جمعه 1 شهریور ماه 98 مراسم باشکوه «یادواره شهدای شهر حبیب آباد» به همت پایگاه بسیج قمربنی هاشم (ع) شهر حبیب آباد همراه با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری و با مداحی حاج محسن شکل آبادی برگزار شد.این مراسم با حضور پرشور شهروندان محترم، حسینعلی حاجی نماینده شهرستان برخوار در مجلس شورای اسلامی، سرهنگ محمد شفیعی فرمانده سپاه شهرستان برخوار، امام جمعه حبیب آباد، عبدالرضا خوشنودی بخشدار حبیب آباد، شهردار و اعضای شورای اسل
مراسم «سفره مهربانی» عصر دیروز (یکشنبه ۹۹٫۰۲٫۲۱) به همت مسئولین ستادی و تعدادی از برادران و خواهران محترم خادمیار آستان قدس رضوی محمودآباد و با حضور امام جمعه محترم محمودآباد، امام جمعه محترم سرخرود، فرماندار محترم محمودآباد، فرماندهان محترم سپاه پاسداران و نیروی انتظامی و سایر مسئولین شهری در مصلای شهرستان محمودآباد برگزار شد و در پایان این مراسم، ۶۰۰ فقره سبد کالا تحویل مسئولین کانون‌های محلی خادمیاری گردید تا بین نیازمندان محلات و
 

برنامه های هفته کتاب و کتابخوانینشست علمی با حضور امام جمعه محترم شهرستان معرفی کتب توسط امام جمعه محترمبازدید امام جمعه محترم و مدیریت محترم از کتابخانه مدرسهبازدید از کتابخانه آستان قدس شهرستان و ثبت نام چندی از طلاب در این کتابخانه 
سردمداران آمریکایی وقتی به کشوری در حوزه خاورمیانه نگاه میاندازند مشاهده
می کنند که خواسته یا ناخواسته به طریقی با سپاه رو در رو شده و نمی
توانند کاری با آنها انجام بدهد از جناح دیگر یعنی در حیاط خلوت خود در
آمریکای حنوبی و ونزوئلا هم رد پای ایران و سپاه را باز هم می بینند,
آنجایی که علیرغم آنکه در خاورمیانه نیست اما باز هم آسایش ندارند و در
آنجا نیز با ایران و سپاه روبرو می شوند...
متن کامل:
چرا ترامپ سپاه را در لیست تروریستی قرار داد
همزمان با پنجم مرداد ماه به مناسبت سالروز اولین اقامه نماز جمعه پس از انقلاب اسلامی، نشست خبری با اصحاب رسانه و ائمه جمعه و جماعات شهرستان برخوار در محل ستاد نماز جمعه دولت آباد برگزار شد .
به گزارش عصرحباد؛ امام جمعه شهر حبیب آباد در این نشست ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد برگزاری نماز جمعه پس از انقلاب اسلامی، افزود: به فرموده امام خمینی رحمة الله علیه، نماز جمعه یک نماز صرفاً عبادی نیست، بلکه دارای ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ا
لایسنس نود 32 جمعه 29 آذر 98 لایسنس رایگان نود 32 جمعه 29 آذر 98 نود 32 جمعه 29 آذر 1398 کلید نود 32 جمعه 29 آذر 1398 لایسنس نود32 98/9/29 جدیدترین سریال نود 32 98/9/29 کد جدید نود 32 98/9/29 سریال روزانه نود 32 جمعه 29 آذر 98 آخرین کلید نود 32 جمعه 29 آذر 98 سریال نامبر رایگان نود 32 جمعه 29 آذر 98 بروز رسانی امروز نود 32 دانلود کلید فعال نود 32 سریال نود 32 اسمارت سکوریتی سکیوریتی کد لایسنس نود 32 1398/09/29 لایسنس نود 32 یکساله رایگان جمعه 29 آذر 1398
ESET NOD32 & Smart security License key code serial 2019/12/20
ACS4-XGH5-
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از فارس، خزایی که در اوایل دهه ۹۰ از به کلمه شاخ های اینستاگرامی به شمار می رفت و با وفاق گیری با دختران و ترویج فیلم های آنان داخل فضای مجازی شهرت یافته بود، در پی شکایت چند شاکی بازداشت شد که فیلم برده موفقیت آمیز وی از سوی پلیس فتا در بین مردم شهرت یافت. وی پس از تحمل یک دوره حبس کوتاه مدت، با خرسند فداکار شکات، از زندان آزاد شد و بلافاصله به ترکیه گریخت و در این ناحیه نیز با تداوم فعالیت های مجرمانه ا
تایید خبر قتل امام جمعه کازرون استان فارس
حجت الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون پس از برگزاری مراسم احیا شب بیست و سوم ماه رمضان، هنگام بازگشت مورد سو قصد افراد ناشناس قرار گرفت.
معاون اجتماعی فرمانده ناجا در استان فارس با تأیید این خبر گفت: حجت‌الاسلام محمد خرسند توسط فردی درب منزل خود با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد، اما متأسفانه بدلیل عمق جراحت در ناحیه شکم، در بیمارستان کازرون جان به جان آفرین تسلیم کرد.
به
آئین تکریم و معارفه ائمه جمعه شهر باغستان و اندیشه در سالن جلسات فرمانداری شهریار برگزار شد.
در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات ارزشمند حجت الاسلام سادات رسول ، حجت الاسلام والمسلمین بنی احمدی به عنوان امام جمعه جدید شهر باغستان معرفی شدند.
گزارش تصویری
«هزینه مراسم عید و برات را به سیل زدگان اختصاص دهید»با توجه به ارادت همشهریان محترم به اهلبیت و احترام به اموات، بویژه در نیمه شعبان، که مراسم عید و برات را برگزار می نمایید، پیشنهاد می شود در صورت صلاحدید، هزینه های برگزاری مراسم یاد شده را به هم میهنان آسیب دیده از سیل اختصاص دهید و ثواب این صدقه بزرگ را به ارواح در گذشتگان نثار و ایثار فرمایید که قطعا مورد تایید امام زمان"عج" و رضایت پروردگار خواهد بود.خدا رحمت کند همه در گذشتگان را و خداو
اوضاع اسف باریه!سرما خوردگی، بدن درد، ابریزش بینی، بالا رفتن فشار خون، مرگ مادرزن...
روز جمعه برای گریز از تنهایی به سرکار اومدم. به همه اینها یه غروب جمعه بدون تو هم، اضافه کن. فکر نمیکنم دیگه چیزی باقی مونده باشه. به قول فرهاد؛ جمعه حرف تازه ای برام نداشت هرچی بود، پیش تر از اینها گفته بود!
 
 
✨✨✨✨ 
✳ زمان غسل جمعه ✳
وقت غسل جمعه از اذان صبح است تا :
✅ آیات عظام خامنه ای ، مکارم ، وحید : تا اذان ظهر و بعد از ظهر به نیت ما فی الذّمه انجام دهد.
✅ آیت الله سیستانی : غروب آفتاب .
↙ توجه :  اگر در روز جمعه غسل نکنند مستحبّ است از صبح شنبه تا غروب، قضاى آن را به جا آورند و کسى که مى ترسد در روز جمعه آب پیدا نکند مى تواند روز پنجشنبه غسل را به نیّت مقدّم داشتن انجام دهد.
✳ همه مراجع: می ‏تواند قضاى غسل جمعه را صبح شنبه تا غروب به جا آورد ولى قض
شهیدقاسم سلیمانی در 20 اسفند ماه سال 1335 در روستای قنات ملک که روستایی کوهستانی با ساختاری طایفه ای بود، واقع در شهرستان رابر، از توابع کرمان زاده شد. در 12 سالگی، پس از پایان تحصیلات دوره ابتدایی، زادگاه خود را ترک کرد و به کار بنایی مشغول شد و در سال های ابتدای جوانی، از پیمانکاران سازمان آب کرمان بشمار می آمد، که پس از انقلاب 1357 و تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به این نهاد پیوست. شهید سلیمانی پس از وقوع انقلاب، در حین ادامه فعالیت در ساز
بسم الله الرحمن الرحیم
؛انالله واناالیه راجعون؛
با تسلیت وتعزیت به ساحت مقدس حضرت ولی عصرعلیه آلاف الثناء  ونائب برحقشان حضرت امام خامنه ای دام ظله العالی وأمت شهیدپرورایران بمناسبت رحلت فقیه عالیقدرورئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام حضرت آیت الله شاهرودی..به همین مناسبت مجلس ترحیمی ازطرف امام جمعه محترم اروندکنارحجه الاسلام والمسلمین محمدی پور جهت تجلیل ازمقام شامخ مرجعیت وفقاهت وگرامیداشت زنده یادمرحوم حضرت آیت الله شاهرودی امروزسه شنبه
شهادت امام باقر (علیه‌السّلام) که یک شهادت دارای پیام بود؛ لذا خود امام باقر وصیت کرد که بعد از او تا ده سال در منا به مناسبت این رحلت، یادبود برپا شود. در میان ائمه‌ی ما این بیسابقه است، بی‌نظیر است. یاد امام باقر، یعنی یاد سر برآوردن حیات دوباره‌ی جریان اصیل اسلامی در مقابله‌ی با تحریفها و مسخهائی که انجام گرفته بود. (۱۳۸۸/۰۹/۰۴) بیانات حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) در دیدار جمع کثیری از بسیجیان کشور
با عرض سلام و خدا قوت خدمت همنوردان گرامی باشگاه 
با توجه به قطعی اینترنت و عدم اتصال به شبکه های اجتماعی موقتا از همین پایگاه اخبار و اطلاعیه ها به سمع و نظر شما عزیزان می رسد ؛ 
 
 
۱: برنامه آمادگی جسمانی هفتگی گنبد باز
فردا سه شنبه مورخه ۲۸ آبان ماه
ساعت: ۷:۰۰ 
کرایه : ۵ هزار تومان 
۲- صعود به قله کرکس
زمان : جمعه ۱ آذر  
ساعت : ۵ صبح
کرایه : ۲۰ هزار تومان 
مکان تجمع ؛ جنب مدرسه هفده شهریور 
روابط عمومی باشگاه کوهنوردی کاراکال بادرود
یوزرنیم و پسورد نود 32 جمعه 29 آذر 98 یوزر پسورد نود32 98/9/29 نود32 98/9/29 یوزرنیم و پسورد نود32 جمعه 29 آذر 1398 یوزرنیم و پسورد نود32 جمعه 29 آذر 98 جدیدترین یوزرنیم و پسورد نود32 جمعه 29 آذر 1398 یوزرنیم و پسورد جدید نود32 98/9/29 جمعه 29 آذر 98 یوزر و پسورد روزانه نود32 جمعه 29 آذر 98 آخرین یوزرنیم و پسورد نود32 جمعه 29 آذر 1398 یوزر و پسورد رایگان نود32 جمعه 29 آذر 98 یوزرنیم و پسورد امروز نود32 جمعه 29 آذر 1398 دانلود یوزرنیم و پسورد نود32 اسمارت سکوریتی 1398/09/29 یوزرنیم و پسورد نود32
به گزارش عصرحباد؛ شامگاه جمعه 1 شهریور ماه 98 مراسم باشکوه «یادواره شهدای شهر حبیب آباد» به همت پایگاه بسیج قمربنی هاشم (ع) شهر حبیب آباد همراه با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری و با مداحی حاج محسن شکل آبادی برگزار شد.این مراسم با حضور پرشور شهروندان محترم، حسینعلی حاجی نماینده شهرستان برخوار در مجلس شورای اسلامی، سرهنگ محمد شفیعی فرمانده سپاه شهرستان برخوار، امام جمعه حبیب آباد، عبدالرضا خوشنودی بخشدار حبیب آباد، شهردار و اعضای شورای اسل

#دلنوشته_برای_مادر_شهید_زینلیانتظار مادر به پایان رسید! در لابلای اخبار متعدد ظهر دیروز خبر درگذشت مادری در بادرود مخابره شد.دقیق که شدم دیدم مادر شهید جاوید الاثر علی زینلی آسمانی شده.مادری که با همه مادران شهدا  یک فرق اساسی داشت و آن این بود که مادران شهدا از شهیدشان  پیکر مطهری آمد و مرقدی برایشان ساخته و شب های جمعه برای درد دل به مزارشهیدشان می رفتند و می روند،اما مادر شهید جاوید الاثر علی زینلی (۳۸سال) در حسرت حتی یک پلاک از علی عزی
گلشن دیداردارد جمعه های انتظار/مجمع ابراردارد جمعه های انتظار/ای خوش آن صبحی که باشدجلوه گاه برفرج/عاشق بسیاردارد جمعه های انتظار/درتکاپوی وصالش صبح وشب آماده باش/زمزم ایثاردارد جمعه های انتظار/اشک چشمان بهاری جاری بامعرفت/شیعه بسیار داردجمعه های انتظار/جمکران حضرت اومملو ازعاشقان/پیرو بیدارداردجمعه های انتظار/ازبر روز ظهورش زمزم آمادگی است/این همه آثاردارد جمعه های انتظار/با بصیرت سوی دریای ولایت پاگذار/ازبرش سرداردارد جمعه های انتظ
این روزها که ایران اعلام کرد تعهدات برجامی خود را بعد از یک فرصت دوماهه کاهش می دهد تنش پنهانی بین ایران و آمریکا و غرب بوجود آمد . سرنگونی یک پهباد آمریکایی توسط سپاه موید این مطلب می باشد.
دیاث سیاسی که سپاه را مورد سرزنش و شماتت قرار می دادند امروز باید به موضعگیریهای بی محتوی و زشت خود پی ببرند . شماتت کنندگان سپاه باید بدانند شرف ، اعتبار و اقتدار کشور ایران با وجود سپاه گره خورده است   و به فرموده آن عزیز سفر کرده ، اگر سپاه نبود(نباشد) کش
                                                         
بازدید امام جمعه شهر کیاسراز مرکز آموزش فنی و حرفه ای 
 
امام جمعه شهر کیاسر در تاریخ 98/10/28 با حضور در مرکز آموزش فنی وحرفه ای این شهر از کارگاهای آموزشی بازدید واز نزدید با روند مهارت آموزی وفعالیتها وکارگاهای مهارتی مرکز آشنا شده اند
 در این بازدیدحجت الاسلام جلائی امام جمعه شهرکیاسرضمن تشکر از پرسنل مرکز ، کسب مهارت و دانش را عامل مهم رفع مشکلات بیکاری و استفاده از ظرفیت موجود در مرکز آموز
پیام سرپرست اداره میراث فرهنگی،  صنایع دستی و گردشگری شهرستان نطنز به مناسبت روز جهانی موزه موزه‌ها ابزاری مهم برای تبادل فرهنگی، غنی سازی فرهنگی و ایجاد درک متقابل، همکاری وصلح میان مردم است، چرا که فرهنگ وتمدن هرقوم و ملتی از طریق اشیاء دیده می‌شود. وظیفه خود میدانم 28 اردیبهشت ماه روز جهانی موزه رابه کلیه عزیزان فعال در عرصه موزه وموزه داری، میراث دوستان وموزه داران خصوصی آقای سعید جواهری مالک موزه کلوک جوانترین موزه دار کشور وجناب آ
 
مجموعه تاریخی بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی به عنوان نگین بناهای باستانی استان ، بقعه شیخ‌کلخوران متعلق به امین‌الدین جبرئیل پدر شیخ صفی‌الدین اسحق جد سلاطین صفوی واقع در روستای کلخوران ، خانه ارشادی ، حمام ملاهادی ، برج شاطر ، پل هفت چشمه ، مجموعه بازار تاریخی و مسجد جمعه از جاذبه‌های اردبیل هستند. 
 
به گزارش ایرنا ، نادر فلاحی روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت: در حال حاضر عملیات مرمت در ۲ سرای وکیل و امام جمعه بازار تاریخی در حال اجرا اس
نامه حضرت علی(ع) به مالک اشتر آیا در سازمان ملل موجود است کجای سازمان؟ به چه زبانی؟
متن نامه امام علی (ع) به مالک اشتر همواره در طول تاریخ مورد ارزیابی نخبگان ادیان مختلف قرار داشته و به عنوان رمز عدالت و مصداق یک حاکم سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی بی سابقه در طول عمر بشر شناخته شده است . در سال ۱۳۸۲ مطالعه زندگی امام علی علیه السلام کارشناسان سازمان ملل متحد راشگفت زده نمود به همین دلیل سازمان ملل متحد نامه حضرت علی علیه السلام به مالک اش
نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همچنان که در گذشته (از روزهای پرشکوه دفاع مقدس تا کمک به سیل‌زدگان و زلزله‌زدگان) به ایثار پرداخته‌اند در ایام مبارزه با کرونا نیز به خط مقدم آمده و طبق دستور رهبرانقلاب برای حفظ جان مردم می‌کوشند. همین‌ها باعث شده تا تحلیلگر سابق سازمان سیا در مقاله‌ای که فارین‌پالیسی آن را منتشر کرده عملکرد سپاه را در برابر کرونا در مقایسه با دیگران بهتر و به موقع‌تر بخواند اما در این سو نماینده طیف موسوم به اصلاح‌ط
                           به گزارش کوچان نیوز :دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به برگزار نشدن نمازجمعه به دلیل ویروس کرونا ، پیام جمعه رشت با سخنان آیت الله فلاحتی جایگزین خطبه های عبادی سیاسی جمعه می شود.در این اطلاعیه آمده است : آیت الله فلاحتی در پیام جمعه رشت ، درباره مناسبت های تقویمی و رویدادهای هفته و مسائل سیاسی استان و جهان در هفته ای که گذشت با مردم صحبت می کند و در صفحه اینستاگرامی وی به نشانی rasoul_falahati@ ب
این روزها که ایران اعلام کرد تعهدات برجامی خود را بعد از یک فرصت دوماهه کاهش می دهد تنش پنهانی بین ایران و آمریکا و غرب بوجود آمد . سرنگونی یک پهباد آمریکایی توسط سپاه موید این مطلب می باشد.
دیاث سیاسی که سپاه را مورد سرزنش و شماتت قرار می دادند امروز باید به موضعگیریهای بی محتوی و زشت خود پی ببرند . شماتت کنندگان سپاه باید بدانند شرف ، اعتبار و اقتدار کشور ایران با وجود سپاه گره خورده است   و به فرموده آن عزیز سفر کرده ، اگر سپاه نبود کشور هم ن
جمعه آخر سال 1398 رسید و چه زود...
امسال تقریبا اکثر خبر هایی که از صدا و سیما پخش میشد و شاهد بودیم خبر های تلخ و بدی بود و این روز ها نیز نه کشورمون بلکه جهان درگیر بیماری کرونا شده و فعلا وضعیت خوبی توی ایران نداره...
یکی از روحانیونی که میشناسمشون و قبولشون دارم چند روز پیش در جریانات بیماری کرونا با گفتند: "کاش زود امام زمان ظهور کنه"
با همین جمله شون با خودم گفتم برخی ها چقدر به فکر امام زمان هستن و من و امثال من بی خیال...!
جوری این جمله رو گفتند
 
 
باسمه تعالیچلچراغامام زمانقصیده ۱۰
ای که هستی جانشین و مالک لیل و نهارصاحب عز و جلال و مظهر پرودگار
از نظر ها غایب و در جان مردم جان توستکی شود ظاهر رخ گلگون و یابم من قرار 
با قیامت می شود عالم پر از نور و صفاعدل تو جاری شود، هر گوشه و کوی و دیار
عاشق روی و جمال تو سراپا گشته ایملحظه ای بر ما نظر کن، در حجابیم و غبار
ای عزیز فاطمه، منجی و هادی در جهانمی کنی محروم ما را از ولایت در نظار
می شود روزی بگویی قبر مادر در کجاست؟نیست جای دفن او معلوم
امام جمعه پردیسان قم انسانی دلسوز و متعهد است. این گله دوستانه به معنای نادیده گرفتن نقاط مثبت ایشان نیست.
شهرداری قم از همه مناطق این شهر عوارضی یکسان را دریافت می کند و بالطبع باید به همه بخش های این شهر خدماتی یکسان ارائه بدهد.
متأسفانه شهرداری قم در اقدامی تبعیض آمیز زباله های منطقه پردیسان را یک شب در میان جمع می کند و از مردم این منطقه خواسته که زباله هایشان را چهل و هشت ساعت در منزل نگهداری کنند. 
شهرداری قم هیچ گاه حاضر نیست چنین دستور
اطلاعیه روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج نطنز به منظور حضور یکپارچه  وانتخاب  آگاهانه ی مردم و عدم حمایت از هیچ فرد یا لیست خاص  در انتخابات مجلس شورای اسلامی  :بسم الله الرحمن الرحیمبه نظر بنده، با ملاحظه‌ی همه‌ی جوانب، امروز حضور در انتخابات و شرکت در رأی دادن یک حکم شرعی و یک وظیفه‌ی شرعی است؛ در عین حال یک جشن ملّی هم هست، در عین حال یک حقّ مدنی هم هست.مقام معظم رهبری( مدظله العالی)29/11/1398بی‌تردید در این مقطع حساس که ایران اسلامی به عنوان
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال93 و در جریان برگزاری رزمایش پیامبر اعظم 9(ص) , برای اولین بار از ربات های رزمی و شناسایی ساخت جهاد خود کفایی سپاه , رونمایی کرد. این ربات در سال1395 بروز رسانی شد و به امکانات آن افزوده شد.ویژگی ها:-دوربین دید در شب حرارتی-حرکت در زمین های ناهموار,برفی, بیاباینی, شنزار-مجهز به تیربار پی کا ام-مجهز به مسیر یاب بازگشت هوشمند در صورت قطع ارتباط -برد 2 کیلومتری-هماهنگی دوربین و اسلحه
فرمانده کل سپاه با اشاره به تهدید فرماندهان سپاه از سوی آمریکایی‌ها خطاب به آنان هشدار داد: کسانی که فرماندهان ما را به ترور تهدید کرده‌اند اگر زنده بمانند قطعا از این گفته خود پشیمان خواهند شد.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه در گفت و گویی در واکنش به تهدید فرماندهان سپاه از سوی آمریکایی ها با بیان اینکه  آنهایی که فرماندهان ما را به ترور تهدید کرده اند، اگر زنده بمانند قطعا از ا
از جمعه ها بی زارماسمونش غم داره . غروبش ماتم داره و من در این شرایط غمگین ترین مخلوقم .
جمعه ها رو باید شست . باور کنید بلد نیسم باید با جمعه چکار کرد .
خسته ام. و این ب طرز خنده داری مزحکه.
کاش بشر می تونست زندگی رو جلو عقب کنه هر لحطه ان را به گونه ای که دلش ارام میگرفت دنبال کنه .من شدیدا دلم میخواد زندگی های مختفلی تجربه کنم . شهر و کشور های مختلف ادم های مختلف کار های مختلف .چ بد ک یک بار هستم .
 
 آرم سپاه و روایت امام علی (ع ) 

وَأَعِدُّوا لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ

امام علی (ع) : 
یهود برای تشکیل دولت خود در فلسطین از غرب  به منطقه عربی خاورمیانه خواهند آمد، سوال می شود پس عربها در آن موقع کجا هستند؟ فرمود: عربها در آن موقع از هم پاشیده و ارتباط شان ازهم گسیخته و متحد و هماهنگ نیستند. سوال شد آیا این بلا و گرفتاری طولانی ست؟ فرمود نه تا زمانیکه عربها زمام امور خودشان را از نفوذ دیگران رها ساخته وتصمیم های جدی آنان دوباره
قاسم سلیمانی در سال ۱۳۳۵ در روستای قنات ملک که روستایی کوهستانی با ساختاری طایفه‌ای (طایفه سلیمانی کرمانی) بود، واقع در شهرستان رابر، از توابع کرمان زاده شد. او اصالتا نسب لر داشت. نام پدرش حاج حسن بود. وی یک خواهر و یک برادر بزرگتر و یک برادر کوچکتر داشت.
او از ۱۲ سالگی روستای خود را برای کار در شهر کرمان ترک کرد. در نوجوانی به کار بنایی مشغول بود و در سالهای ابتدای جوانی، از پیمانکاران سازمان آب کرمان بشمار می‌آمد.
قاسم سلیمانی یکی دو سال پی
دیدار امام جمعه محترم شهرستان طبس ، مسئول دفتر امام
جمعه، رئیس اداره اوقاف و جمعی از روحانیت معزز با ریاست دادگستری، دادستان  شهرستان بمناسبت هفته قوه قضائیه و شهادت شهید
دکتر بهشتی و72 تن از یاران امام خمینی ره
 
در این دیدار امام جمعه محترم ضمن عرض خدا قوت  و تبریک بمناسبت هفته قوه قضائیه  به قضات و کارکنان  دادگستری از تلاش های این مجموعه  قدردانی نمود.
بازدید امام جمعه شهر کیاسراز مرکز آموزش فنی و حرفه ای 
 
امام جمعه شهر کیاسر در تاریخ 98/10/28 با حضور در مرکز آموزش فنی وحرفه ای این شهر از کارگاهای آموزشی بازدید واز نزدید با روند مهارت آموزی وفعالیتها وکارگاهای مهارتی مرکز آشنا شده اند
 در این بازدیدحجت الاسلام جلائی امام جمعه شهرکیاسرضمن تشکر از پرسنل مرکز ، کسب مهارت و دانش را عامل مهم رفع مشکلات بیکاری و استفاده از ظرفیت موجود در مرکز آموزش فنی و حرفه ای کیاسر  را به همه مردم توصیه نمودن
حتی اگر شمارش روزهای هفته از دستت رفته باشد، که می‌دانم رفته، اما...
صبح جمعه را با دست و پا زدن در بیم‌هاو امیدهایش، عصر جمعه را با‌ دلتنگی های خفه کننده اش و پایان جمعه را با افسردگی مزمن و غیرقابل درمانش خواهی شناخت...
این هفته هم تَه کشید.
به گزارش خبرنگار آنلاین ، آیت الله سیدمحمد سعیدی صبح جمعه در مقر امام معصومه سخنرانی کرد.s) وی با بیان اینکه شب قدر شب شبی برابر با هزار سال است ، افزود:پ) انجام شده.
وی با تأکید بر اینکه در شب قدر ، ذهن ما باید تا حد ممکن با اعمال صالح روشن شود ، افزود: در یک آیه از قرآن کریم ، او اصرار دارد که فرشتگان با ارواح چراغ می درخشند. روح. “
امام جمعه قم توضیح می دهد: خداوند متعال می گوید رحمت خدا را حس نکنید زیرا خداوند گناهان را می بخشد. ممکن است ببخش و…
موقع صدقه دادن زرنگ باشید!
✅آیت الله مجتبی تهرانی:
❄️اگر می‌خواهی صدقه بدهی،همین طوری صدقه نده؛ زرنگ باش، حواست جمع باشد.
صدقه را از طـرف امـام رضـــا بــرای سـلامتی امام زمـان بـده!
این جوریبرای دو معصوم است؛دو معصومی که خدا آنها را دوست دارد،ممکن نیست خداوند این صدقه تو را رد کندتوهم اینجا حق واسطه‌گری‌ات را می‌گیری.
تو واسطه‌ای و همین حق واسطه‌گری‌ است که اجازه می‌دهد تو به مراحل خاص برسی.
❤️امام صادق (علیه السلام) :
✳️صدقه دادن
این نمازجمعه ها آرامش برمومنین/گوهروحدت سراسرمنتشرروی زمین/زمزم احساس امت دردفاع ازولی/هرمصلی روزجمعه پایگاه مسلمین/سنت پاک نبی ویادگار از امام/خطبه های بابصیرت افتخار و دلنشین/رهبرفرزانه ما قدردان برکتش/ مسلمین وشیعیان را میشودنورمبین/شدچراغ روشنایی سوی هرشهرودیار/برشکوه مردمانش درمصلی آفرین/گوهرتقوابرایش جمعه هاگل میکند/باولایت تا شهادت مومنین را همنشین/یادمان برشهیدان جمعه های انتظار/درتکاپوی عدالت خطبه های آن نگین/همدم آدینه ه
مثل دیوونه ها برای بار صدم توی روز و بار هزارم توی ماه چک میکنم
نه روز ها و نه ساعت ها ک حتی ثانیه ها هم دیر میگذرن!
کی میشه که جواب منو بدی؟
+ ترس وجودمو گرفته...
کاش تمام سال محرم بود...
یا امام رضا 
قربونت برم که همیشه آخر کار دستم پیش خودت درازه
دوماه جدت دستمو گرفت
هی زمین خوردم هی بلندم کرد
هی خسته شدم هی امید داد
یا امام رضا
تو که همیشه با من مهربون بودی
آبرومو جلوی امام حسین بخر
کمکم کن تا محرم صفر بعدی بهتر باشم
کمکم کن درجا نزنم
کمکم کن یه ذ
مثل دیوونه ها برای بار صدم توی روز و بار هزارم توی ماه چک میکنم
نه روز ها و نه ساعت ها ک حتی ثانیه ها هم دیر میگذرن!
کی میشه که جواب منو بدی؟
+ ترس وجودمو گرفته...
کاش تمام سال محرم بود...
یا امام رضا 
قربونت برم که همیشه آخر کار دستم پیش خودت درازه
دوماه جدت دستمو گرفت
هی زمین خوردم هی بلندم کرد
هی خسته شدم هی امید داد
یا امام رضا
تو که همیشه با من مهربون بودی
آبرومو جلوی امام حسین بخر
کمکم کن تا محرم صفر بعدی بهتر باشم
کمکم کن درجا نزنم
کمکم کن یه ذ
{منبرک و دلنوشته مهدوی - شماره 28}
 
مضطر میدونی یعنی چی؟
 
مدل دعاهای امام زمان اینه که باید از خواب بیدار شی: دعای ندبه، دعای عهد... یعنی تو خوابی. یعنی بفهمیم بی پدریم. مضطر بشیم، کما اینکه مضطر نیستیم. به خدا نیستیم...
مضطر میدونی یعنی چی؟ مُضطر اونیه که عزیزش تو سی سی یو باشه. خبر بیارن دکتر ازش قطع امید کرده. نمی بینیش دیگه. چطور میشی؟ غذا بیارن جلوت می تونی بخوری؟! اون موقع صبح جمعه نیاد دیوانه ای.
این اضطراره که امام زمان رو می کشه پایین. به وا
متن اطلاعیه سپاه درباره بازداشت "روح الله زم" مدیر سایت آمدنیوز:
بسم الله الرحمن الرحیم
ملت شریف و عاشورایی ایران اسلامی!
در ایام پر شور و شعور اربعین حسینی و تجدید میثاق رهروان کربلا با آرمان‌های جاودان سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) که دشمنان امت اسلامی مقهور عظمت و شکوه راهپیمایی و اجتماع عظیم و میلیونی زائران، با حقد و حسد نظاره‌گر تجلی قدرت اسلام و جبهه مقاومت اسلامی شده‌اند؛ خدای بزرگ را شاکریم که در سایه الطاف خفیه و
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلا(احزاب /23)
 مؤمنان با خدا عهد بستند که در برخورد با دشمنان از صحنه کارزار نگریزند. از میان آنان مردانى بودند که به آنچه با خدا بر سر آن پیمان بستند صادقانه وفا کردند. پس برخى از آنان با مردن یا کشته شدن در راه خدا، اجل خود را به پایان بردند و برخى از آنان این را انتظار مى برند و در پیمان و م
ای منتظر آیا میدانی...
سپاهیان امام حسن خود را آماده نبرد کرده بودند...
اما دنیاطلبی و طَمَع و تهدید و انتشار شایعات بی پایه...
با این خیلِ سپاه و یاران چه کرد؟
بله، ورق برگشت و این سپاه مضطرب، قصد جان امام خود کرد
ای منتظر چقدر آماده ای؟!
تاریخ همان است ولی تو همان نباش، البته اگر راست میگویی و واقعا منتظر ظهوری...
آپدیت نود 32 جمعه 29 آذر 98 آپدیت نود32 جمعه 29 آذر 98 اپدیت 98/9/29 نود32 آپدیت نود32 لایسنس آپدیت نود32 جدیدترین آپدیت نود32 جمعه 29 آذر 98 آپدیت جدید نود32 آپدیت روزانه نود32 جمعه 29 آذر 98 آخرین آپدیت نود32 95/7/29 آپدیت رایگان نود32 98/9/29 جمعه 29 آذر 98 آپدیت امروز نود32 دانلود آپدیت نود32 جمعه 29 آذر 98 سریال آپدیت آنتی ویروس نود32 جمعه 29 آذر 98 کد آپدیت نود32 1398/09/29 آپدیت نود32 سه ماهه رایگان جمعه 29 آذر 1398
ESET NOD32 & Smart Internet security Update 2019/12/20
Username: TRIAL-0268070031Password: m9v43h95jf
Username: TRIAL-0
کلینیک دندان پزشکی دکتر کفاشی و دکتر فرهادی پور افتتاح شد.انجام خدمات دندانپزشکی شامل:ترمیم و زیباییدرمان ریشهاطفالپروتزجراحی و...این مرکز تمامی ایام هفته (بجز تعطیلات)در خدمت شما همشهریان گرامی میباشد.ادرس:بادرود-خیابان امام-ابتدای کوچه کشاورز(روبروی مسجد توکل)-ساختمان امیر-طبقه ۳-واحد ۳و۴شماره تماس:03154346412

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

واژه واژه سطر سطر زندگی