نتایج جستجو برای عبارت :

مشاور امور جوانان و برنامه ریزی شهردار آب پخش منصوب شد+عکس

مشاور امور جوانان شهردار آب پخش منصوب شد.
به گزارش سفیر جنوب؛ مهندس اعظم صمصامی شهردار آب پخش در حکمی،مهندس بهزاد بویری را به عنوان مشاور افتخاری خود در امور جوانان و برنامه ریزی منصوب کرد.
مهندس بویری از جوانان شایسته،تحصیلکرده و فعال اجتماعی شهر آب پخش است که مشاور عمرانی رئیس شورای اسلامی شهرستان دشتستان را نیز در کارنامه خود دارد.

ادامه مطلب
انتصاب مشاور مدیرعامل از سوی مدیرعامل  شرکت هواپیمایی آسمان
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان در حکمی  مهندس صمد امین زاده را به عنوان مشاور  مدیرعامل این شرکت هواپیمایی منصوب کرد.
‌به گزارش روابط عمومی  در حکمی صمد امین زاده را به عنوان مشاور مدیرعامل این شرکت هواپیمایی منصوب کرد.در این حکم آمده است: «نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ویژه حضرتعالی در امور مختلف صنعت هواپیمایی، بدینوسیله بعنوان مشاور مدیرعامل منصوب میگردید. 
انتصاب مشاور جوان اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر ؛  طی حکمی از سوی محمد شایگان رئیس اداره  ورزش و جوانان کاشمر مشاور جوان این اداره  بنام دکتر مهدی ناظمی را منصوب کرد.
به گزارش گروه اجتماعی ترشیز اسپرت ؛ محمد شایگان رئیس اداره ورزش و جوانان  کاشمر مشاور جوان خود را منصوب کرد.
 دکتر مهدی ناظمی پیش از این مدیر گروه بخش تربیت بدنی مرکز آموزش عالی شهرستان کاشمررا در کارنامه خود دارد.
مراسم اختتامیه کارگاه سخنوری،فن بیان و مقدمه ای بر اجرا،عصر پنج شنبه 17 مرداد ماه در سالن اجتماعات شهید روا آب پخش برگزار شد.
این کارگاه با همت مهندس بهزاد بویری مشاور امور جوانان شهردار آب پخش و با حضور و تدریس حسین دهقان مجری توانمند استان بوشهر برگزار شد.
در این کارگاه از شهرهای مختلف استان حضور داشتند،هنرجویانی از شهر کلمه گرفته تا روستای بهر و شهرهای شبانکاره و وحدتیه و آب پخش و غیره. 
ادامه مطلب
به مناسبت هفته ی جوان جلسه ی ستاد سازماندهی امور جوانان جهت برنامه ریزی برای پاسداشت هفته ی جوان برگزارشد
امروز صبح جلسه ی ستاد سازماندهی امور جوانان باحضور همه ی نهادهای اجرایی ودولتی شهرستان #زرند در فزمانداری این شهرستان برگزار گردید. 
به گزارش ندای زرند، دراین نشست تمامی ادارات به ذکر ایده هاوبرنامه های ابتکاری خود پیرامون هفته ی جوان پرداختند که در زیر به برخی ازآن اشاره می گردد:
بهجتی رییس امور ورزش وجوانان دراین جلسه گفت :مادراین ه
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: معاونت
امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان قم تنها با داشتن یک شعبه، تا کنون هزار
و 139 نفر در سامانه جامع جوانان و داوطلبان ثبت نام کرده است. این در
حالی است که اجباری برای ثبت نام وجود ندارد و تنها درصد مشارکت مهم است.
ادامه مطلب
✅پیاده کردن طرح شهردار مدرسه در دبستان هیئت امنایی باجغلی
در این طرح، دانش آموزی، به انتخاب و صلاحدید شورای مدرسه، به عنوان شهردار مدرسه، نصب و عزل می شود و وظیفه آن، انتخاب زیر گروه و مجموعه ی زُبده خود می باشد که کار آنها بهداشت و نظافت در زمینه (لباس، کلاس، محیط، سطل زباله) هست و برای آگاهی دانش آموزان و معلّمان خود کارت وظیفه درست می کنند.
با اجرا شدن طرح، کودکان از همان دوران کودکی و نوجوانی با مفاهیمی همچون مشارکت ، مدیریت و .... آشنا شون
  کیومرث پورایراندوست با حکم وزیر ورزش و جوانان به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی منصوب شد.
بخش سایر ورزش ها مجله خبری اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در حکمی کیومرث پورایراندوست را به این سمت منصوب کرده است. 
اهتمام در رسیدگی به امور جوانان، هماهنگی و برنامه ریزی برای تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان با دستگاه های مربوطه برای حل مسائل و مشکلات مبتلا به جوا
محمود کجوری شهردار ناحیه ۴ منطقه ۱ تهران از سمت خود برکنار و پاشانژاد جایگزین او شد.
مجید صالحی مدیر روابط عمومی منطقه ۱ تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنا به تشخیص موسوی شهردار منطقه یک، شهردار ناحیه ۴ منطقه یک تهران آقای محمود کجوری برکنار و آقای پاشانژاد جایگزین او شد.
مدیر روابط عمومی منطقه ۱ تهران ادامه داد: خبر برکناری شهردار ناحیه ۱۰ منطقه یک از سوی شهردار منطقه تکذیب می‌شود.
این در
صبح امروز،مهندس اعظم صمصامی شهردار آب پخش با حضور در دفتر بخشدار آب پخش با وی دیدار و گفتگو کرد.
بخشدار آب پخش در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت:با تلاشهای شهردار محترم و مجموعه شهرداری،سیمای عمومی شهر آب پخش زیباتر شده است.

ادامه مطلب
شهردار آب پخش در سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان،با جمعی
از جوانان موفق و افتخار آفرین شهر آب پخش دیدار کرد.
به گزارش سفیر جنوب؛ اعظم صمصامی در نشست هم اندیشی با جوانان که در
فضایی صمیمانه انجام شد ضمن تبریک روز جوان اظهار داشت: 11شعبان مصادف با میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را
خدمت شما عزیزان، جوانان برومند آبپخش بزرگ تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

وی بیان داشت:جوانی، سرمایه بی بدیل هر
شخص در طول حیاتش است و باید اهتمام داشته
بهترین مشاور تحصیلی کنکور در شیراز
مشاوران تحصیلی افرادی خبره هستند که با داشتن دانش و علم زیاد می توانند مسیر زندگی خیلی از افراد را عوض کنند.این سوال که “بهترین مشاور کنکور در شیراز کیست؟” برای همه ی ما مخصوصا در زمان برنامه ریزی برای کنکور و بعد از آن در زمان انتخاب رشته پیش آمده است.برای انتخاب مشاور تحصیلی خوب در شیراز باید به عملکرد و سوابق مشاور رجوع کرد.یک مشاور کنکور خوب در شیراز با توجه به توان فرد برای او برنامه ریزی کزده و به او
‏رفتم ‎#شهرداری ‎#دورود برای مشکل فاضلاب محله‌مون. هرچه توضیح میدادم متوجه آدرس و مشکل کوچه نمی‌شدند. با مسئول مربوطه رفتم، پیش شهردار ‎#نیک‌آبادی. با نقشه گوگل‌ارث گوشی موبایل خودش خیلی زود متوجه مشکل شد. وقتی برگشتم خونه، شهردار را دیدم سر کوچه با کارگرا صحبت میکرد.از ایشان متشکرم
پیام توییتر روزنامه دورود لرستان
مدارک ثبت شرکت مهندسی مشاور سهامی خاص : - کپی کارت ملی و شناسنامه تمامی اعضاء - اقرارنامه امضا شده - اصل گواهی عدم سوء پیشینه کیفری - اخذ مجوز در صورت مجوزی بودن موضوع - تنظیم وکالتنامه به نام وکیل چنانچه امور توسط وکیل انجام گردد.
• شرایط ثبت شرکت مهندسی مشاور با مسئولیت محدود: _وجود حداقل 2 نفر عضو _حداقل سرمایه 1,000,000 ریال _تعهد به پرداخت کل سرمایه
 ثبت شرکت مهندسی مشاور
«سید عباس موسوی» که پیش از این عهده دار اداره دیپلماسی رسانه‌ای وزارت امور خارجه بود از سوی محمدجواد ظریف به عنوان سخنگوی وزارت امور خارجه منصوب شد.گفتنی است، «بهرام قاسمی» سخنگوی سابق وزارت امور خارجه اخیراً به عنوان سفیر جدید ایران در پاریس منصوب شده است.
بهترین مشاور تحصیلی کنکور در شیراز
مشاوران تحصیلی افرادی خبره هستند که با داشتن دانش و علم زیاد می توانند مسیر زندگی خیلی از افراد را عوض کنند.این سوال که “بهترین مشاور کنکور در شیراز کیست؟” برای همه ی ما مخصوصا در زمان برنامه ریزی برای کنکور و بعد از آن در زمان انتخاب رشته پیش آمده است.برای انتخاب مشاور تحصیلی خوب در شیراز باید به عملکرد و سوابق مشاور رجوع کرد.یک مشاور کنکور خوب در شیراز با توجه به توان فرد برای او برنامه ریزی کزده و به او
بهترین مشاور تحصیلی کنکور در شیراز
مشاوران تحصیلی افرادی خبره هستند که با داشتن دانش و علم زیاد می توانند مسیر زندگی خیلی از افراد را عوض کنند.این سوال که "بهترین مشاور کنکور در شیراز کیست؟" برای همه ی ما مخصوصا در زمان برنامه ریزی برای کنکور و بعد از آن در زمان انتخاب رشته پیش آمده است.برای انتخاب مشاور تحصیلی خوب در شیراز باید به عملکرد و سوابق مشاور رجوع کرد.یک مشاور کنکور خوب در شیراز با توجه به توان فرد برای او برنامه ریزی کزده و به او کم
ضرورت مراجعه به مشاور دانا و توانا

دختر و پسری که زمان خواستگاری را می‌گذرانند، چون در شهری دور هستند و نمی‌توانند برای مشاورهٔ حضوری بیایند، به‌صورت تلفنی مشاوره خواستند. تا جایی که امکان داشت، پاسخ دادم، اما بعد، برای بهتر پیش‌رفتن کار، به آنان توصیه کردم که برای مشاورهٔ حضوری، نزد مشاوری دانا و توانا بروند. تأکید کردم که مشاورهٔ حضوری مهم است و می‌تواند جوانان را در مرحلهٔ خواستگاری و انتخاب همسر یاری کند.ایشان پذیرفتند و خواستند ک
 
استعفای شهردار تهران و انتصاب دوباره او از سوی امام به همان سمت
در تمام کشور مردم به اعتصاب عمومی دست زده‌اند. کارکنان ادارات و وزارتخانه‌های مختلف، وزیران و مدیران دولت را به محل کار خود راه نمی‌دهند. جواد شهرستانی، شهردار وقت تهران، به دیدار امام می‌رود و استعفانامه‌اش را به ایشان تسلیم می‌کند و البته دوباره از سوی امام شهردار می‌شود. بختیار از انتشار این خبر و احتمال این‌که سرمشق دیگر زیر دستانش قرار گیرد به شدت می‌ترسد و طی یک م
داشتیم با صابر و لیلی از مرکز شهر بر می‌گشتیم خانه، یک‌ هو نگاه صابر جلب شد به خانمی که با قلاده‌ی سگ در دست به سمت خیابان می‌رفت، پرسید: این شهردار نبود؟من: اوه، چرا :) خودش بود!
خودش بود! بدون محافظ، بدون خدمه، بدون زرق و برق، بدون راننده! 
باید یک سری پست بنویسم با هشتگ_یاد_بگیریم :دی 
علی توکلی شهردار منطقه 19 از "نادر مرادی" قهرمان رشته وزنه برداری معلولین با حضور در منزل ایشان تجلیل کرد.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، در این دیدار توکلی ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای این توانیاب قهرمان، درخشش ورزشکاران در عرصه ملی را از نقاط قوت و پتانسیل بالای این منطقه یاد کرد و افزود: شهرسالم در گرو داشتن جوانان ورزشکار است و با ورزش در هر مکانی جرم و بزه کاهش می یابد.گفتنی است نادر مرادی توانسته بود در مسابقات وزنه برداری معلول
 
شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: مدیر جدید طرح ساماندهی ناژوان باید موضوع امکان داشتن یا نداشتن ایجاد تسهیلات حمل و نقل عمومی برای تردد سالمندان در جاده الفت را بررسی و چاره اندیشی کند، البته باید نتیجه بررسی با دلایل به شهروندان اعلام شود.
 
شهردار اصفهان در برنامه رادیویی «شهر پرسشگر،  شهردار پاسخگو» در پاسخ به درخواست یکی از شهروندان مبنی بر راه‌اندازی خط اتوبوس یا مینی‎بوس در طول ایام هفته در جاده الفت تا آکواریوم ناژوان، با بیان اینکه
محمدمهدی تندگویان، معاون ساماندهی امور جوانان در واکنش به موتورسواری زنان:
از اول اسلام، زنان مرکب سوار بودند اما امروز مرکبشان تغییر کرده است. انجام موسیقی، تئاتر یا شرکت در ورزشگاهها از تفریحات سالم جوانان است و می شود از این طریق نشاط را در میان جوانان ترویج کرد./ ایرنا
@IrNews_24
[عکس 520×347]
مشاهده مطلب در کانال
وکیل مالیاتی
عدم‌ آگاهی کافی اشخاص حقیقی و حقوقی از مسائل حقوقی و مالیاتی و همچنین نحوه مراجعه به وکیل مالیاتی و مشاور مالیاتی، یکی از علل افزایش مراجعه به هیأت های حل اختلاف مالیاتی است؛ زیرا بعضاً تصور می‌شود اولین و آخرین مرجعی که می‌تواند اختلافات طرفین را فیصله دهد این هیأت ها هستند، خدمات حسابداری درحالی‌ که مراجعه به یک وکیل می‌تواند از کشانده شدن خیل عظیم این پرونده‌ها که خیلی از آنها نیازی به مداخله هیأت ها ندارد، جلوگیری ک
مشاور املاک در شیراز
وظایف مشاور املاک در شیراز
برنامه ریزی برای بازدید ملک توسط مشتریان.
تبلیغات اینترنتی به منظور بازاریابی برای املاک.
تهیه عکس های مناسب برای آگهی های یک ملک.
بازبینی قیمت های نهایی بر عهده مشاور املاک است.
ارزیابی قیمت هایی که فروشنده برای ملک خود در نظر میگیرد.
یک مشاور حرفه‌ای املاک باید فهرستی تنظیم کند و آن را به متقاضیان ارائه دهد.
جام مشاوره هایی به منظور رفع معایب خانه با صاحب ملک نیز بر عهده مشاور می باشد.
بازرسی
«مصطفی حسنی» معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه در این‌باره گفت: «این نخستین وعده است که معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه اقدام بوسیله اجرای چنین طرحی می‌کند. » حسنی افزود: «خدمات روان‌شناسی با بهره‌گیری از توان علمی روان‌شناسان مورد تأیید نظام روان‌شناسی با هدف ارتقای سلامت رسا و کیفیت عمر محدودیت و شغلی و توانمندسازی نیروی انسانی درون همه محله‌های منطقه ارائه می‌شود. »این طرح در مراکز فرهنگی و سراهای محله عمل خواهد شد.
 
مشاور
 
مشاور، (به انگلیسی: consultant) یک فرد حرفه‌ای است، که به کسب‌وکارها برای توسعه فناوری و سیستم‌های اطلاعاتی کمک می‌کند. استفاده از مشاور ناشی از نیاز به یک مهارت یا دانش خاص یا نیاز به تحلیل‌گر یا برنامه‌نویس برای تکمیل پروژه است. یک مشاور خدماتش را به طیف وسیعی از کسب‌وکارها عرضه می‌دارد، که برای نمونه می‌توان به بخش‌هایی چون: امنیت اطلاعات، مدیریت، حسابداری، قانون، منابع انسانی، بازاریابی، روابط عمومی، علوم مالی، مهندسی و دان
جلسه استیضاح شهردار آب پخش برگزار و حاصل آن ادامه فعالیت مهندس اعظم صمصامی در شهرداری شد.
به گزارش سفیر جنوب؛در این نشست،آقایان فرخ عباسی،بهرنگ عباسی و حسن صمصامی به عنوان موافقان استیضاح و آقایان مصطفی رضایی و عبدالخالق تماری به عنوان مخالفان استیضاح رای دادند.
در ضمن آقایان مصطفی رضایی و عبدالخالق تماری از اعضای شورای شهر در گفتگو با این پایگاه خبری،حمایت قاطع خود از شهردار آب پخش را اعلام کردند.
صداهای زیر و شاد و کودکانه دائم توی گوشم است. همه جای خانه را تسخیر کرده‌اند. توی خلوتگاه و توالت هم صدایشان می‌آید. فقط زیر دوش که باشی صدای آب بر آنها غلبه می کند، گاهی غرقشان می کند و گاهی ارتجاعش می دهد تا حد نافهمی. 
بله! ما محکومان به تماشای بیست و چهار ساعته برنامه‌های کودک و نوجوان. حس بدی نیست! حس خوبی هم نیست! یک حس خنثی است. تشکیل شده از مقادیری کلافگی و ملال.
 اعتراف می‌کنم بعضی از برنامه‌ها واقعا جذب کننده است و همان‌طور که داری آ
 
خب سلام دوستان امروز می خوام یه موضوع مهمی رو براتون مطرح کنم در مورد اینکه چرا اصلن ما به مشاور نیاز داریم ؟چرا برم مشاور ؟ چرا هزینه اضافی کنم ؟ اون وقتی که صرف مشاور رفتن میکنم ۴ تا تست بزنم بهتر نیست ؟! اصلا چه نیازی هست مگه مشاور چیکار میکنه ؟؟این سوالایی که هممون تو دوران تحصیلمون باهاش مواجه شدیم اما واقعا آیا ما نیاز به مشاور داریم ؟
ادامه مطلب
سخنگوی شورای شهر گلپایگان گفت: با حضور پنج نفر از اعضای شورای شهر پیمان شکرزاده به عنوان شهردار گلپایگان انتخاب شد.









به گزارش پایگاه خبری صدای جویا
از اصفهان، مسعود اسکندری عصر امروز ۱۲ خرداد در گفت‌وگو با فارس با اشاره
به انتخاب شهردار گلپایگان اظهار کرد: امروز یکشنبه در صد و شصد و ششمین
جلسه شورای اسلامی شهر با حضور پنج نفر از هفت نفر اعضای شورای پ
شرکت مهندسین مشاور چیست؟
سازمان ها برای رشد و بقای خود در دنیای پر رقابت به روش ها و الگوهای ارزیابی و بهبود عملکرد خود رو آورده اند. شرکت مهندسین مشاوره هم از این قاعده جدا نمی باشند. چون عملکرد آنها به عنوان بخشی از طراحی، تأثیر قابل توجهی در موفقیت پروژه خواهد داشت. این سازمان ها نه تنها برای بقای خود بلکه برای توسعه صنعت ساختشان نیازمند توجه به عملکرد خود خواهند داشت. بر اساس تحقیق های انجام شده در صنعت مهندسین مشاور و مخصوصا در ایران توج
شهردار آبپخش گفت: دلیل اصلی مخالفت های شورای شهر، ایستادگی اینجانب در مقابل خواسته های غیرقانونی آنها بوده است و تا روزی که سکاندار شهرداری هستم به هیچ کس باج نخواهم داد و صادقانه به مردم خدمت خواهم کرد.به گزارش اتحاد خبر؛شامگاه یک شنبه 19 آبان ماه، نشست پرسش و پاسخ شهردار آبپخش با شهروندان این شهر، در حسینیه حضرت علی اکبر(ع) محله بهرام آباد برگزار شد.مهندس اعظم صمصامی در این اجتماع باشکوه اظهار داشت:دو سال است به عنوان سکاندار شهرداری آبپخ
بسم الله الرحمن الرحیم
 
پیروز حناچی؛ شهردار تهران در روزهای منتهی به آغاز سال ۹۸ دست به انتصابی عجیب در سازمان شهرداری تهران زد.
او در حکمی «امیرآریا زند» را بعنوان سرپرست شرکت برج میلاد منصوب کرد.
این در حالی است که امیرآریا زند از فعالان فتنه ۸۸، از جمله نویسندگان و امضاکنندگان نامه سیاسی به باراک اوباما و یار دیرین «کاوه مدنی» جاسوس محیط زیستی بوده است .[۱]
حکم پر حاشیه شهردار اصلاح‌طلب تهران، موجی از انتقادات را برانگیخته است.
*حاشیه‌
 
.......... ( برنامه ای در راستای احیاء باورهای دینی ) ............
 
بعد از مدت ها پرسش و پاسخ به سئوالات دینی دانش آموزان و نوجوانان و جوانان در جامعه متوجه شدم جای یک برنامه در گوش های هوشمند خالی هست .
 
شاید بگوئید در پاسخگوئی به سئوالات جوانان و رفع شبهات برنامه های متعدد ساخته شده . بله درسته ولی سازندگان برخی برنامه ها تجربه ی کافی از جامعه رو ندارند لذا برنامه ای رو طراحی میکنند که زیاد کاربردی نیست . و یا خواننده در لابه لای هزاران سئوال گیج میش
کاشمر- ترشیز اسپرت - مراسم بدرقه 2 بانوی ورزشکار خانم ها مهناز گل محمدی ، معصومه محمدی دعوت شدگان به تیم ملی سبک کیوکشین کاراته ناکامورا جهت مسابقات بین المللی در کشور ارمنستان  با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ، معاونت ورزشی اداره ، معاونت ورزش بانوان و مشاور فرماندار شهرستان در امور بانوان و خانواده رئیس هیات ، نائب رئیس بانوان هیات کاراته شهرستان و جمعی از ورزشکاران و خانواده آنان در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر برگزار
پیشنهادهای برای شهردار:
فرهنگی: 
سرویسهای بهداشتی اغلب مساجد بدلیل نگرانی از تخریب و دزدی به جز زمانهایی نماز بسته استاز طرفی شهرداری برای رفع نیاز عمومی اقدام بله تاسیس سرویسهای بهداشتی شهری مینماید. پیشنهاد میشود هزینه نگهداری از سرویسهای مساجد را شهرداری ها بعهده بگیرند در علی ابیض در تمام روز باز باشد.
در تمام کشور مردم به اعتصاب عمومی دست زده‌اند. کارکنان ادارات و وزارتخانه‌های مختلف، وزیران و مدیران دولت را به محل کار خود راه نمی‌دهند. جواد شهرستانی، شهردار وقت تهران، به دیدار امام می‌رود و استعفانامه‌اش را به ایشان تسلیم می‌کند و البته دوباره از سوی امام شهردار می‌شود. بختیار از انتشار این خبر و احتمال این‌که سرمشق دیگر زیر دستانش قرار گیرد به شدت می‌ترسد و طی یک مصاحبه شروع به ناسزاگویی به جواد شهرستانی می‌کند و سایر کارمندان
محمدمهدی لطفی با معرفی فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه و با حکم استاندار اصفهان به‌عنوان بخشدار جدید میمه منصوب شد.
  به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، ۲۵ فرودین ماه امسال در پی انتخاب شهرام آذرپی بخشدار سابق میمه به‌عنوان معاون عمرانی فرمانداری شهرستان تیران و کرون بعد از گذشتن چند روز از رفتن وی طی حکمی از سوی فرماندار سابق شهرستان شاهین‌شهر و میمه، محمد امیری تا انتخاب بخشدار جدید به‌عنوان سرپرست جدید بخشداری میمه انتخا
 
#هر_روز_با_شهدا
 
❇️ شهید مهدی باکری
 
آن روز ها شهردار و من در شهرداری معاونش بودم. به زور رفتم دنبالش، رسیدیم به حومه شهر همان حلبی آبادهای قدیم، آب سرازیر شده بود داخل یک خانه، درزد، پیرمردی عصبانی در راه باز کرد و شروع کرد به بدو بیراه گفتن به شهردار....
 
آن شب من و مهدی جوی کوچکی کندیم و آب را هدایت کردیم بیرون خانه، تا اذان صبح طول کشید. او می گفت : ما شهردار این شهریم باید بتوانیم جواب این مردم را بدهیم. تازه فهمیدم که مهدی شب های قبل را
آقای حکیم،شهرداری که بخاطر قرابت با امام جمعه محترم ، به دلیل عدم تخصص ،حتی از طرف دوستداران نیز مورد انتقاد قرار گرفته بود اما با کارنامه ی خوبی که در این مدت یکسال از خود بر جای گذاشت، مانند مدیریت مناسب شهری،عدم افزایش نیروهای شرکتی ، آنگونه که قبلا اتفاق می افتاد ، افتتاح پروژه های ترافیک زدای شرقی و غربی شهر بابل و ....،نشان داد فردی موجّه برای سکان داری شهر بابل می باشد.
کمتر کسی است که با مشکلات شهری بابل آشنا نباشد، بدیهی است که موفقیت
معاونین شهردار منطقه طی بازدید میدانی مشترک از پروژه های پایلوت مناسب سازی سال جاری دیدن کردند.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، در این بازدید که با حضور محمد مهدی گندمی معاون فنی و عمرانی، علیرضا مرآتی معاون حمل و نقل و ترافیک، نیما پروین معاون برنامه ریزی و توسعه شهری و نمایندگان معاونت خدمات شهری و محیط زیست همراه بود از پروژه های پایلوت مناسب سازی سال جاری بازدید شد.گفتنی است هدف از این بازدید برآورد صحیح از پروژه ها به هنگام اجرای
در تاریخ98/8/28به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برنامه نشست کتابخوانی در آموزشگاه با حضور شهردار شهر ،رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فارسان ، اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان فارسان ،شورای اسلامی شهر چلیچه برگزار گردید
اهم برنامه ها به روایت تصویر :
 
معاونین شهردار منطقه طی بازدید میدانی مشترک از پروژه های پایلوت مناسب سازی سال جاری دیدن کردند.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، در این بازدید که با حضور محمد مهدی گندمی معاون فنی و عمرانی، علیرضا مرآتی معاون حمل و نقل و ترافیک، نیما پروین معاون برنامه ریزی و توسعه شهری و نمایندگان معاونت خدمات شهری و محیط زیست همراه بود از پروژه های پایلوت مناسب سازی سال جاری بازدید شد.گفتنی است هدف از این بازدید برآورد صحیح از پروژه ها به هنگام اجرای
طرح #مسجد_مطالبه_گر با حضور  شهردار و  اعضای شورای اسلامی محترم شهر سامان  بین شهروندان سامانی و جوانان ، نوجوانان (#بچه_های_مسجد ) با محوریت پرسش و پاسخ در مسجد جامع شهر سامان توسط پایگاه بسیج شهید بهشتی و #کانون_فرهنگی_هنری_نور سامان  برگزار شد.۲۲ آبان ۹۸ 
شرکت مهندسین مشاور چیست؟
سازمان ها برای رشد و بقای خود در دنیای پر رقابت به روش ها و الگوهای ارزیابی و بهبود عملکرد خود رو آورده اند. شرکت مهندسین مشاوره هم از این قاعده جدا نمی باشند. چون عملکرد آنها به عنوان بخشی از طراحی، تأثیر قابل توجهی در موفقیت پروژه خواهد داشت. این سازمان ها نه تنها برای بقای خود بلکه برای توسعه صنعت ساختشان نیازمند توجه به عملکرد خود خواهند داشت. بر اساس تحقیق های انجام شده در صنعت مهندسین مشاور و مخصوصا در ایران توج
مدیرکل دفتر امور شهری استانداری اصفهان گفت: رسیدگی به پرونده سلب عضویت عضو شورای شهر شاهین شهر در وزارت کشور زمان بر است.
  به گزارش صدای جویا از اصفهان، علی اصغر ذاکری هرندی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: تائید و ابلاغ حکم حمید فرهنگ به عنوان شهردار جدید شاهین شهر هم اکنون در حال طی مراحل قانونی است و امیدوارم تا ابتدای هفته آینده این کار هر چه زودتر صورت بپذیرد.
وی در خصوص ارسال پرونده سلب عضویت مهرداد مختاری عضو کنونی شورای شهر شا
نامگذاری ۲۵ اسفند سالروز شهادت سردار سرافراز و نام آور شهید مهدی باکری به عنوان روز شهرداراقدامی ارزنده و فرصتی مغتنم است تا ضمن قدردانی و تجلیل از فعالیت های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه های مختلف شهرداری و مدیریت شهری، به ارزیابی عملکرد و فعالیت های این نهاد اجتماعی به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم پرداخته شود.شهرداران کلید داران شهرها، حافظان حقوق شهروندانند که بذر آبادانی را در گستره خدمت می فشانند تا از رویش آن جوا
محمد علی نجفی
امروزه کمتر کسی را در ایران و به ویژه تهران پیدا می کنید که مطلبی درباره شهردار پیشین پایتخت نشنیده، نخوانده و ندیده باشد.
نجفی شهردار پیشین تهران که از شهریور ۹۶ تا اسفند ۹۶ تکیه بر صندلی خیابان بهشت زد و با یک تراژدی مبهم از این جایگاه استعفا داد در خرداد ۹۸ با به قتل رساندن همسر دوم خود میترا استاد به سرتیتر خبرهای ایران تبدیل شد و در هر کوچه و خیابان مردم درباره او صحبت کردند و بسیاری از سیاست مداران نظراتی پراکنده حول این و
به گزارش صدای جویا از اصفهان، صبح امروز 11 آبان ماه 1398 حمید فرهنگ با 7 رأی موافق شهردار جدید شاهین‌شهر شد.
  به گزارش صدای جویا از اصفهان، صبح امروز ۱۱ آبان ماه ۱۳۹۸ حمید فرهنگ مدیر سابق منطقه ۵ شهرداری اصفهان با ۷ رأی موافق شهردار جدید شاهین‌شهر شد.
پس از گذشت ۸۰ روز، سرانجام از میان دو گزینه عبدالرسول امامی و حمیدرضا فرهنگ برای تصدی مدیریت شهری شاهین شهر، حمیدرضا فرهنگ توانست نظر همه اعضای شورای شهر برای تصدی این سمت به سوی خود جلب کند.
در 
چرا در این فضای رقابتی فقط برای یک شرکت بیمه کار کنیم؟؟؟ 
آیا راهی هست که بتوانیم خدمات همه شرکتهای بیمه ای را بدون محدودیت به فروش برسانیم؟؟؟؟

استارتاپ بیمه خوبه
از بین جوانان علاقمند به صنعت بیمه 
پس از آموزش علمی و اصولی و طی دوره کارآموزی 
اقدام به جذب همکار و مشاور بیمه می نماید.

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر
 نام و نام خانوادگی و شهر محل سکونت خود را
 به شماره 09352903900 پیامک نمایید.
یکی از
انتظارات از مدیریت محله‌های شهر تهران این بود که نه‌تنها مدیریت شهری از پیچیدن
نسخه واحد برای همه محله‌های شهر رهایی یابد بلکه مدیران محلات بتوانند با نیازسنجی
دقیق‌تر و در مقیاس محله برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی را در مقیاس یک‌به‌یک برنامه‌ریزی
نمایند این موضوع در دوره مدیریت پیشین به‌دفعات در سخنرانی‌های شهردار و سایر اولیای
امور این حوزه شنیده‌شده بود. علاوه بر آن مدیرت محله می‌بایست با مشارکت اهالی و استعدادهای
محله‌ا
چرا در این فضای رقابتی فقط برای یک شرکت بیمه کار کنیم؟؟؟ 
آیا راهی هست که بتوانیم خدمات همه شرکتهای بیمه ای را بدون محدودبت به فروش برسانیم؟؟؟؟

کارگزاری رسمی بیمه مرکزی کد 1060 
از بین جوانان علاقمند به صنعت بیمه 
پس از آموزش علمی و اصولی و طی دوره کارآموزی 
اقدام به جذب همکار و مشاور بیمه می نماید.

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر
 نام و نام خانوادگی و شهر محل سکونت خود را
 به شماره 09352903900 پیامک نمایید.
عناوین اصلی کتاب شامل: پیش گفتار؛ پیش درآمد؛ زیربنای روابط؛ ارتباط، چرا و چگونه؟؛ روابط، از منظر دین و اخلاق؛ آثار ارتباط و پیامدهای آن؛ احکام روابط؛ کتاب نامه مشخصات کتاب: عنوان و نام پدیدآور : جوانان و روابط/ ابوالقاسم مقیمی حاجی مشخصات نشر : قم حوزه علمیه قم مرکز مطالعات و پژوهش های فرهنگی […]
نوشته دانلود کتاب جوانان و روابط اولین بار در گناه شناسی. پدیدار شد.
در دومین روز از هفته دولت؛بخشدار،شهردار و مسئولین شهر آب پخش با خانواده شهید مرتضی رضایی قلایی دیدار کردند.
در این دیدار،بخشدار و شهردار آب پخش با اهدای لوح تقدیر از پدر و مادر شهید تجلیل کردند.
همچنین طرح های اداره برق نیز در این روز افتتاح شد.
سه ترانس برق با اعتباری بالغ بر 670 میلیون تومان و طرح توسعه شبکه با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد و 500 میلیون تومان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
دیدار با خانواده دو مددجوی بهزیستی از دیگر برنامه ها
ابوذر علی زاده، رئیس اداره کتابخانه های عمومی
شهرستان ساری در خصوص برگزاری جشن بزرگ جوانان منتظر اظهار داشت: سعی کرده
ایم به مناسبت 11 شعبان، میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) که به روز جوان نامگذاری
شده است و نیمه شعبان که روز میلاد حضرت صاحب الزمان(عج) می باشد، با برگزاری
مراسمی ویژه برای جوانان، جایگاه جوانان را در فرهنگ انتظار بشناسیم و بشناسانیم.

علی زاده هدف از برگزاری این ویژه برنامه را،
معرفی ابعاد شخصیتی حضرت علی اکبر(ع) بعنوان یک ال
بزرگترین کانال خبری جامعه خاوری ها
در کمال بی طرفی و جهت اطلاع رسانی به قوم عزیز خاوری تقدیم میکند:
معرفی نامزدهای خاوری انتخاباتی مجلس
#دکتر_محمدرضا_باقری
سوابق اجرایی و فعالیتهای سیاسی_اجتماعی:
نامزد #خاوری انتخابات مجلس
از حوزه تربت جام
مدرس دانشگاه
دستیار ویژه و مشاور معاون وزیر آموزش و پرورش
مشاور رییس کمیسیون امنیت ملی
کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس
مشاور مدیر کل آموزش و پرورش استان
مشاور امور بین الملل معاون فرهنگی دانشگاه ش
آن موقع مهدی شهردار ارومیه بود و من هم معاونش. رفتیم تا رسیدیم به یک محله ی حلبی آباد، گفتم: «اینجا اومدی چیکار؟» گفت: «روی زمین رو نمی بینی چقدر آب جمع شده؟ ما شهردار این شهریم، باید جوابگو باشیم». از ماشین پیاده شد و ردّ آب را گرفت تا به در منزلی رسید. در زد. پیرمردی در را گشود. مهدی سلام کرد و گفت: «حاج‌آقا! این آب داره میره توی خونه ی شما، ما اومدیم... » پیرمرد که عصبانی بود، گفت: «اومدی اینجا که چی؟ اومدی بگی خونه‌ام داره خراب میشه؟» و هرچه دل
هر وب سایت که با هر زبانی نوشته شده باشد مشکلات زیادی برای رسیدن به رتبه اول گوگل را دارد این مشکلات سئو می تواند مانع پیشرفت بازدید سایت شما و فروش شما شود که برخی از این مشکلات شامل شامل :
مشکلات برنامه نویسی
مشکلات طراحی
مشکلات ساختاری سایت
مشکلات محتوای سایت
مشکلات بر اثر عدم دانش
مشکلات لینک سازی
بالا بودن زمان بارگزاری سایت و کم بودن سرعت وب سایت
خرابکاری رقبا
و دیگر مشکلات سئو
که شما برای رسیدن و سئو سایت نیاز به یک سئو کار دارید تا بت
جلسه ای باحضور اعضای قرارگاه مردمی آتش به اختیار و شهردار محترم شهر دولت آباد در مکان دفتر شهردار برگزار گردید و پیرامون موضوعات همکاری فی مابین قرارگاه و شهرداری و واگذاری مکانی در  گلزار شهدای گمنام جهت تاسیس پایگاه فرهنگی بحث شد که در این جلسه شهرداری یک اتاق از آثار تاریخی واقع در پارک شهدای گمنام را به این قرارگاه واگذار کرد.
جهت هدایت به صفحه ثبت نام وام ازدواج ، روی عکس زیر ضربه بزنید :
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان: 
◽زوج های جوان برای ثبت نام وام ازدواج تنها به سایت بانک مرکزی به آدرس: VE.CBI.IR مراجعه کنند.
◽زوج هایی که ثبت نام کرده و هنوز پیامکی دریافت نکرده اند تا خرداد منتظر بمانند.
◽هر ۵۰ میلیون تومان وام ازدواج، یک ضامن
◽این تسهیلات ۷ ساله با سود ۴ درصد است.
◽وام ۵۰ میلیونی به زوج هایی که تاریخ عقدشان بعد از ۹۶/۱/۱ ثبت شده باشد تعلق می گیرد.
"علی یزدان پناه احمدآبادی" مطرح کرد ؛
مسئولان جوانان را وارد عرصه مدیریت بحران کنند
"علی یزدان پناه احمدآبادی" بازرس مجمع ملی جوانان کشور از مسئولین اجرایی خواست جوانان را وارد عرصه مدیریت بحران کنند.
عضو هیات رئیسه مجمع ملی جوانان کشور با بیان اینکه جوانان فعال در سازمان های مردم نهاد با داشتن دیدگاه مسئولیت اجتماعی اظهار داشت: سمن های جوانان در خدمت رسانی به مردم پیشتاز هستند.
وی با اشاره به حضور داوطلبانه و موثر اعضای سازمان های مردم نها
پاسخ عضو شورای شهر ساری به استیضاح شهردار؛
استیضاح شهردار ساری نیاز به زمان دارد/فروش زمین بدون تصویب و اجازه شورا !

عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه استیضاح شهردار در همه شهرهای کشور، حق طبیعی و قانونی شوراها است؛ گفت: ما برای این کار به زمان احتیاج داریم.

ادامه مطلب
دانلود نمونه ابلاغ طرح بوم یکی از کامل ترین ابلاغ های طرح بوم بصورت ورد و قابل ویرایش می باشد شما میتوانید ابلاغ طرح بوم را بصورت ورد دانلود و فقط مشخصات مدرسه خودتان را وارد نمایید
باسمه تعالی                                                                                                                                                         شماره:                                                                    
دولت جوان و حزب اللهی


محمد کاظم انبارلوییرهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با دانشجویان فرمودند: "جوانان از 22 ساله تا 40 ساله می توانند در نظام مدیریت کشور تحول ایجاد کنند"و نیز فرمودند: "زمینه را برای روی کار آمدن دولت جوان و حزب اللهی فراهم کنید". این خطاب هم به جوانان هم به مسئولان کشور بود. واقعیت این است که مدیریت کشور از پیرسالاری رنج می‌برد. بسیاری از مشکلات کشور به‌خاطر آن است که کسانی در "اجرا" جای خوش کرده اند که از تحرک کافی و اقدام ب
آیا تا بحال شده که بخوای از کسی چیزی را بپرسی؟؟
این برنامه این امکان را میسر کرده
برنامه ای که همه چیز را میدونه...
هر چیزی که ازش بپرسی
کم حجم کم حجم کم حجم کم حجم کم حجم ....
با یه تم هکی جذاب
فقط مخصوص pc
_دقت کنید که جملتون باید سوالی باشه_
عکس از محیط برنامه:


فقط کافی است فایل را از لینک زیر دانلود کنید:
دریافتعنوان: مشاورحجم: 5.49 مگابایتتوضیحات: برنامه مشاور و استخاره
ابوذر علی زاده، رئیس اداره کتابخانه های عمومی
شهرستان ساری در خصوص برگزاری جشن بزرگ جوانان منتظر اظهار داشت: سعی کرده
ایم به مناسبت 11 شعبان، میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) که به روز جوان نامگذاری
شده است و نیمه شعبان که روز میلاد حضرت صاحب الزمان(عج) می باشد، با برگزاری
مراسمی ویژه برای جوانان، جایگاه جوانان را در فرهنگ انتظار بشناسیم و بشناسانیم.

علی زاده هدف از برگزاری این ویژه برنامه را،
معرفی ابعاد شخصیتی حضرت علی اکبر(ع) بعنوان یک ال
مشاور املاک در شیراز
آیا برایتان پیش آمده که دنبال مشاور املاک در شیراز باشید؟ تعداد مشاور املاک در شیرازبسیار زیاد است. اما پیدا کردن مشاور املاک در شیراز که قابل اعتماد باشد واقعا مشکل است. اگر شما نیز می خواهید خانه بخرید و نمی دانید به کدام مشاور املاک در شیراز مراجعه کنید. سارجو در اینجا لیست کاملی از مشاور املاک در شیراز را آماده و در اختیار شما همشهریان شیرازی عزیز گذاشته است.
 
۱- خمینی طی یک سخنرانی جوانان را به ادامه تظاهرات و اعتصابات فرا خواندند.
۲- وزرای خارجه آمریکا و انگلیس طی دیدار دیوید اوئن از ژاپن، در مورد اوضاع ایران به گفتگو نشستند. بغداد نیز با اعزام هیأتی به عربستان، به بررسی اوضاع ایران و منطقه پرداخت.
۳- ژنرال هایزر، فرستاده ویژه آمریکا به ایران، با اتمام مأموریت حساس خود و مذاکرات مکرر با مقامات ایرانی، عازم آمریکا شد. سخنگوی وزرات خارجه آمریکا گفت: هایزر سعی کرد تا نظامیان ایران از بختیار حمایت
عناوین اصلی کتاب گناه شناسی: پیش گفتار؛ مقدمه؛ کلیاتی در مورد مفهوم شناسی فرهنگ؛ غالب صاحب نظران علوم اجتماعی به پدیده تهاجم فرهنگی توجه داشته و درباره ی پیشینه، زمینه ها و عوامل آن بحث کرده اند.؛ این که نوجوانان و جوانان مسلمان، به خصوص در کشور اسلامی ایران، هدف لبه ی تیغ هجوم فرهنگی […]
نوشته دانلود کتاب جوانان و تهاجم فرهنگی اولین بار در گناه شناسی. پدیدار شد.
سعود شکوهی مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: ۱۲ هزار مشاور برای ارائه فرم‌های هدایت تحصیلی و مشاوره به دانش‌آموزان ورودی پایه دهم در بیش از ۹۵ درصد مدارس متوسطه اول مستقر می‌شوند.
وی افزود: دانش آموزان می‌توانند از ۱۵ تیرماه برای دریافت نمون برگ‌های شماره ۶ و ۷ هدایت تحصیلی به مدارس در سراسر کشور مراجعه کنند.
مدیرکل امور تربیتی و مشاوره آموزش و پرورش با اشاره به فعال بودن مراکز مشاوره و هسته‌های مشاوره‌ای آموزش
قوانین و مقررات شرکت تکسو 
 
تعاریف
شناسه: عبارت از شماره شناسایی است که شرکت پس از قبول تقاضای همکاری یک شخص به عنوان مشاور فروش به وی اعطا میکند.
شناسه هر فرد یک شماره منحصر به فرد برای هر مشاور فروش است و برای شناسایی وی در طرح سود دهی مورد  استفاده قرار می‌گیرد.
 
دفتر کار مجازی(اینترنتی): محیطی است مجازی که در پایگاه اینترنتی شرکت که به هر مشاور فروش مورد پذیرش شرکت اختصاص می یابد، مشاور فروش پذیرفته شده می‌تواند از طریق شناسه و رمز عب
من بولت‌ژورنالم رو برای اردیبهشت‌ماه طراحی کردم، بعد توی این چند روزی که گذشت حتی یک نقطه‌ هم توش نذاشتم. یادم افتاد که من سه ساله مشاور دارم و برای کنکور میخونم، روزی نبوده که برنامه نداشته باشم، ولی هیچوقت کاملا مطابق اون پیش نرفتم. یعنی در نگاه کلی، تمام درس‌های اون روز خونده میشن اما نه به ترتیب برنامه. این فکت رو راجب خودم کشف کردم که برنامه نوشتن در هر موردی برای من، باعث میشه اعصاب و افسارم باهم پاره بشه.
«گر خواهی نشوی رسوا، هم‌رنگ جماعت شو.»‌فیلم شکلات اساس و پایهٔ فیلم‌نامه‌ش روی همین ضرب‌المثل شکل گرفته، اما می‌خواهد ضد این ضرب‌المثل باشد.شهر کوچکی با اهالی مذهبی، شهرداری که تأکید دارد مردم هر یکشنبه کلیسا بروند و دعا بخوانند؛ دو غریبه وارد شهر می‌شوند.اعتقادات غریبه‌ها با اهالی در تضاد است و همین نکته موتور متحرک فیلم به جلوست.نبردی اعتقادی و از روی لجبازی بین شهردار و غریبهٔ تازه‌وارد شکل می‌گیرد. ‌
شهردار کنترل مردم را به‌و
پاورپوینت جوانان فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: .pptتعداد صفحات: 20حجم فایل: 2445 کیلوبایت قیمت: 7000 تومانلینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : پاورپوینتنوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )تعداد اسلاید : 20 اسلاید قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :  شبکه بهداشت و درمان بندر انزلی جوانان نوجوانی : گروه سنی 6 تا 18 سال؛ جوانی : سازمان ملی جوانان ( 18 تا 29 سالگی ) تقسیم بندی شهر 29961 مرد 14801 زن 15160 روستا 4566 مرد 2211 زن1955 کل 34527 جمعیت جوان 4 جو
تقریبا بیشترِ مردم می‌دانند تحصیل‌کردگان حقوق، وارد یکی از مشاغل وکالت، قضاوت یا سردفتری می‌شوند؛
ولی شاید کمتر کسی اطلاع داشته باشد که این افراد می‌توانند،
به‌عنوان مشاوره حقوقی نیز به فعالیت بپردازند. در ادامه بیشتر در خصوص وظایف مشاور حقوقی توضیح می‌دهیم.
مشاور حقوقی چه کسی است و چه وظایفی بر عهده دارد؟
فارغ‌التحصیلان رشته‌ی حقوق در تمامی مقاطع می‌توانند در شرکت‌ها و سازمان‌های خصوصی و دولتی به‌عنوان مشاور حقوقی به فعالیت بپ
*******دورد بر شما*******
***مشاورین املاک امامت***
*از جوانان جویای کار و فعال دعوت به عمل می آید*
*برای کار در مشاور املاک*
*محدوده امامت.تهران نو*
/ فایلینگ قوی
/مشتری خور خوب
/ مغازه جای خوب
**با در آمد باور نکردنی**
*مبتدی/حرفه ای*
*آدرس املاک:تهران نو.میدان امامت.ابتدای خیابان جدیدی.پلاک 92/1*
/شماره تماس/
09123639520
02177401254
به امید موفقیت بیشتر
مشاور تحصیلی کیست⁉️
وقتی بچه ها بهترین و معروفترین مدرس ها رو دارند، پس چه نیازی به وجود مشاور تحصیلی هست؟؟؟!!! چرا بچه ها برنامه ریزی می کنند ولی نمیتونند بهش عمل کنند؟ 
ممکنه  دانش آموزان با خودشون بگن میشینیم درسامونو میخونیم و قبول میشیم دیگه، کاری نداره که!سعی میکنیم جواب این سوال رو تا جایی که امکان داره قانعتون کنه، بهتون بگیم.مشاور تحصیلی کسی هست که تحصیلات "روانشناسی" داشته باشه و ضمن آگاهی از محتوی درسی، بر اساس تفاوت های فردی به
شهردار فرار کرد
شهردار سابق صدرا(شیراز) از کشور فرار کرد
منوچهر قائدی شهردار وقت صدرا فرزند محمد به اتهام ارتشا به مبلغ یک میلیارد و 700 میلیون تومان وجه نقد، 210 عدد سکه بهار آزادی و یک دستگاه آپارتمان به ارزش 3 میلیارد ریال به 15 سال حبس تعزیری، جزای نقدی معادل وجوه اموال محصله و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شد.
وی به اتهام عدم اطلاع رسانی وقوع بزه در حوزه محل خدمت به 3 سال حبس تعزیری و 3 سال انفصال موقت از خدمات دولتی، به اتهام مداخله در معا
به بهانه دیدار با همسر شهیدمحمد حسین زاده دشتی
به گزارش خبرنگار دفاع پرس
از خوزستان، شهید «محمد حسین زاده دشتی» در اولین روزهای جنگ تحمیلی به
صفوف
مبارزان می‌پیوندند و در شرایط بحرانی جنگ در همه عرصه‌ها فعالیت می‌کند،
گاهی وارد صحنه نبرد
می‌شود و می‌جنگد و زمانی در شهر آبادان شهردار شده و به ساماندهی اوضاع
نابسامان می‌پردازد. در این راه همه جانبه تلاش و فعالیت می‌کند و سرانجام
به فیض شهادت نائل می‌شود. همسر اولین شهردار شهید با ع
2- حسام الدین نظامی :
او اولین فرزند پسر داداش نظامی است .
قبل از انقلاب جوان ترین شهردار کشور در شهر تالش بوده و مدت کوتاهی بعد از انقلاب شهردار رشت شد .
وی هم اکنون در انگلستان ساکن است .

3- نظام الدین نظامی :
دومین فرزند پسر داداش نظامی ، معلم بازنشسته است و هم اکنون در هشتپر ساکن است .
او اولین معلم فارغ التحصیل رشته زمین شناسی در روستا است .

4- تاج الدین نظامی :
سومین فرزند پسر داداش نظامی ، ساکن انگلستان است .
وی طی رفت و آمد هایش به روستا مشغول
به گزارش عصرحباد؛ به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر پایگاه مقاومت بسیج هاجر و دارالمهدی (عج) شهر حبیب آباد روز یکشنبه مورخ ۹۸/۴/۱۶ اردوی تفریحی ویژه دختران را در باغ بانوان این شهر برگزار کرد که دختران با آسودگی خاطر و آرامش و بدون دلهره مشغول تفریحات خود باشند. همچنین دختران از اعضای شورای اسلامی و شهردار حبیب آباد بابت ساخت باغ بانوان پس از ۴ سال، تقدیر و تشکر نمودند.
مسئولان آب پخشی با جانباز سرافراز آب پخشی دیدار کردند.
به گزارش سفیر جنوب؛صبح امروز و به مناسبت روز جانباز،مسئولان آبپخش در منزل حاج حیدر صابری، با این جانباز سرافراز آب پخشی دیدار کردند.
در این دیدار صمیمانه امام جمعه،بخشدار،شهردار،فرمانده انتظامی،رئیس و عضو شورای شهر آب پخش حضور داشتند.
لازم به ذکر است در این دیدار، بخشدار و شهردار آب پخش از این جانباز سرافراز تجلیل کردند

ادامه مطلب
32. مشاورشرح:مشاور کسی است که در یک حوزه خاص از تخصص ، دانش زیادی را در اختیار داشته باشد. شما یک حل کننده مشکل بسیار خوب هستید و یک ارتباط عالی هستید. به عنوان یک مشاور ، شما به کار در خانه که می خواهند به اهداف خاص برسند ، مشاوره می دهید.
ادامه مطلب
سوال: آیا در حال حاضر و بسط ید ولی فقیه، اقامه نماز عید فطر و قربان فقط توسط ولی فقیه و نمایندگان وی که مجاز به اقامه هستند باید انجام شود یا این‌ که ائمه جماعات هم در مساجد و جاهای دیگر می‌‌توانند اقامه نمایند؟
 اقامه نماز عید برای‌ غیر منصوبان از طرف ولی فقیه به قصد رجا، نه به قصد ورود، اشکال ندارد اگرچه بهتر است که غیر از منصوب از طرف ولی فقیه کسی متصدّی اقامه‌ی آن نشود.
در گذشته معمول بودکه هر امام جماعتی نماز عید فطر را در مسجد خودش اقا
شهردار شاهین‌شهر گفت: بحران آب و اقلیم خشک یکی از مشکلات و چالش ھای سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شاهین‌شهر است.









به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از
اصفهان، حمید عشقی روز گذشته در جلسه بررسی مسائل و نیازهای مهم زیر بنایی
شهرستان که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان و مدیران
کل دفاتر فنی  و روستایی استانداری، بخشداران و شهردار
سرپرست  هیئت گلف شهرستان حاجی
آباد منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، با
حکمی از سوی شبانکاره رئیس هیئت
گلف  استان هرمزگان ، امیر
حسن زاده حاجی آبادی ، به عنوان سرپرست هیئت گلف شهرستان حاجی آباد منصوب شد. 

 گفتنی است در حکم ایشان آمده است  جناب آقای امیر حسن زاده نظر به سوابق تخصص و تجربیات
ارزشمند جنابعالی  در این رشته ورزشی به موجب
این ابلاغ بعنوان سرپرست هیئت گلف  شهرستان
حاجی آباد منصوب می شوید امی
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: 112مدرسه در هشتمین دوره  طرح ملی دادرس یا دانش آموز آماده در روزهای سخت در سال تحصیلی 99 ـ 1398 در قم شرکت کردند.به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمد مصباحی با اعلام این خبر عنوان کرد: طرح ملی دادرس یا دانش آموز آماده در روزهای سخت شامل آموزش امداد و کمک های اولیه به دانش آموزان مدارس استان است.معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم افزود: به طور کلی سهمیه آموزشی استان قم در این طر
فرزاد فتاحی در سفر استانی خود به شهرستان کاشمر از در ابتدا ضمن دیدار با ریاست و معاون امور ورزشی بانوان و کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر از پروژه عمرانی نیمه تمام ورزشی در شهرستان ؛ استخر آبگرم سرپوشیده مجموعه تختی ، سالن ورزشی روستای قوژددر بخش مرکزی  ، پروژه خانه جوان شهرستان کاشمر بازدید نمودند .
ادامه مطلب
بمناسبت میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار،امام جمعه،شهردار و فرمانده انتظامی بخش آب پخش با فرمانده حوزه شهید دستغیب آب پخش دیدار کردند.
امام جمعه آب پخش در این دیدار با محکومیت اقدام امریکا در تروریستی خواند سپاه پاسداران اظهار داشت:این اقدام امریکای جنایتکار، از روی استیصال و درماندگی و عصبانیت فراوان نسبت به سپاه پاسداران است.
وی افزود:این اقدام باعث تاثیرگزاری بیشتر سپاهیان عزیز می شود و عزت آنها افزوده خواهد شد.
شهردار آب پخش نیز در این
عرض سلام و ادب 
حضور همکاران بزرگوار
احتراما به استحضار میرساند به درخواست اداره کل مشاوره و امور تربیتی  وزارت  آمار کل دانش اموزان همیار مشاور شهر و منطقه خود را  را به تفکیک دختر و پسر  تا ساعت ١٢ پنج شنبه 97/12/03به دفتر اداره مشاوره  ( سرکار خانم خانی زاده  )  ارسال نمایید.(برای تسریع ترجیحا تلفنی صورت گیرد)
قبلا از همکاری شما کمال تشکر و قدردانی را دارم.
مقاله ای با عنوان 
مشخصات بارز یک مشاور حرفه ای ؟
آیا تا به حال به این نکته اندیشیده اید که جهت دریافت مشاوره بایستی به چه افرادی مراجعه کنید و یا اینکه مشخصات بارز یک مشاور حرفه ای در زمینه های مختلف چه می باشد؟
https://emadleechco.com/%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%B2-%DB%8C%DA%A9-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1-%D8%AD%D8%B1%D9%81%D9%87-%D8%A7%DB%8C
بسم‌الله الرحمن الرحیم
یا فارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
شهردار ایلام و سفر به خارج از کشور و دفاع از خود که نیاز داشتم استراحت کنم
سؤال
چقدر حقوق می‌گیرند که می‌توانند پس انداز کنند و به خارج از کشور بروند؟
ساده زیستی مسئولان که بخاطر آن انقلاب کردیم و جنگیدیم و مقاومت کردیم چه شد؟مبارزه با اشرافی گری و تجمل گرایی!!!!
نهج‌البلاغه در زندگی اینان چه نقشی بازی میکند؟
آیا همه کارمندان شهرداری ایلام توان مسافرت خارج از کشور را دارند؟؟؟
حضرت
درگیری نیروهای امنیتی با گروهی از جوانان کشمیری بعد
از برپایی نماز جمعه در مسجد جامع سرینگر. در این درگیری ها به علت
استفاده نیروهای امنیتی از گلوله های ساچمه ای حداقل ۶ نفر از جوانان زخمی
شدند. و هم چنین در درگیری های مسلحانه صبح امروز نیروهای نظامی هند با
گروهی از مبارزین مسلح کشمیری در منطقه شوپیان در جنوب کشمیر، یک عضو از
گروه ISJK کشته شد.
راه اندازی کسب وکار اینترنتی فقط راه اندازی یک وب سایت نیست بلکه فراتر از این صحبت هاست. خیلی از دوستان به اشتباه فکر می کنند که وب سایت عالی با ایده عالی راه اندازی می کنند و سپس شروع به تبلیغات می کنند و بعد از مدتی فقط در حال شمردن پول های واریزی به حساب بانکی خود می باشند، که این یک سرابی بیش نیست. یکی از مواردی که من می توانم در راستای هدف شما کمک کنم مشاور راه اندازی کسب و کار اینترنتی می باشد.
اولین  جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان  با موضوع برنامه ریزی  بمناسبت گرامیداشت هفته جوان در شهرستان حاجی آباد با حضور اعضا ستاد
ساماندهی امور جوانان برگزار گردید .
 
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی
اباد اولین  جلسه ستاد ساماندهی امور
جوانان با حضور مسئولین واعضا
ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان روز دوشنبه  مورخه 98/1/26در محل سالن جلسات فرمانداری حاجی
آباد  برگزار گردید.
پس از تلاوت آیاتی از کلام
الله مجید ابراهیم ا
مشاور برند
 
 
علی خویه
مشاور برند با 18 سال تجربه ی اجرایی موفقنویسنده ی کتاب مرجع ” مدیریت برند”مشاور برند و بازاریابیساخت ، توسعه و تقویت برندمجری و مشاور طرح های مهندسی فروشهمکاری با بیش از صدها برند مطرح در زمینه ی توسعه و تقویت سیستم فروشارائه ی راهکارهای عملی و مشاور اثر بخش در زمینه بازاریابی و فروش و توسعه ی برند

دانستنی های برندینگ و برندسازی
مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در امور قرآنی با اشاره به اینکه انتصاب مشاور قرآنی برای این سازمان به منزله کاهش مأموریت‌های سازمان دارالقرآن‌ نیست، گفت: هیچ‌گونه تصمیمی برای فروکاستن جایگاه ساختاری و نیز نقش و مأموریت‌های سازمان دارالقرآن در دستور کار قرار ندارد.
ادامه مطلب
به گزارش روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز، آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی با حضور در آئین بزرگداشت تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، گفت: گام اول انقلاب را مسجدی ها برداشتند و گام دوم را نیز جوانان مسجدی برخواهند داشت.
 
نماینده ولی فقیه در البرز جوانان را مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب خواند و افزود: نمی توان بدون تربیت نیروی تراز مسجدی به جایگاه تعریف شده بی
سفیر جنوب:شهردار آب پخش گفت؛رای هیئت تطبیق مصوبات شوراها مبنی بر غیرقانونی بودن استیضاح شهردار آب پخش بر اساس ماده قانونی بوده و اسناد منتشر شده در فضای مجازی توسط شورا مبنی بر رعایت موارد استیضاح کاملا غیر مرتبط با استیضاح اخیر و نادرست بوده و بازی با افکار عمومی می باشد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری آب پخش اعظم صمصامی با اشاره به مسائل پیش آمده در رابطه با استیضاح غیرقانونی خود اظهار داشت:جا دارد از اهتمام به قانون هیئت  تطبیق شهرستان تش
برای انتخاب یک مشاور فروش برای شرکت خود دقت کنید که مشاور مورد نظر هم از نظر آکادمی هم از نظر اجرا تجربه کافی داشته باشد
در حال حاضر به خاطر حجم عظیم تبلیغاتی و در دسترس بودن رسانه های مجازی هر کسی به راحتی با چند تبلیغ در فضای مجازی می تواند ادعا کند که تبدیل به مشاور فروش شده است
حتما دقت کنید که مشاوری که انتخاب می کنید با استفاده از فضای رسانه ای تبلیغاتی خود را بزرگ نکرده باشد
بسیار دقت کنید که مشاور فروشی که انتخاب می کنید با اغراق و ادعا
چند روزه دلشکسته هستم 
دلم میخواد برم پیش یک مشاور ولی از هزینه هاش میترسم کاش یه آدم منصف پیدا بشه بتونه راهنماییم کنه. 
من و همسرم با عشق ازدواج کردیم ولی الان نسبت به هم سرد شدیم .دیشب حتی دوست نداشتم بغلم کنه . چقدر بده چرا من نمی تونم دوسش داشته باشم . کاش بتونم دوباره پر از عشق باشم بتونم با عشق برای همسرم و بچه هام غذا درست کنم برنامه تفریح بذارم برنامه سفر و گردش بذارم . فکر میکنم اینکه مربی پسرم گفت فعلا برای آزمون سنجش آماده نیست در روح
 به گزارش روابط عمومی
اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم شریفی امام
جمعه محترم شهرستان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان  که روز  سه شنبه مورخه 31/2/98 در سالن اجتماعات
فرمانداری برگزار گردید،  با بیان اینکه
جوانان نیروی محرک هر جامعه ای هستند که هر گاه کارها و امورات به جوانان سپرده
شده به بهترین نحو ممکن به سرانجام رسیده است، افزود: جوانان نقش موثری در پدید
آوردن انقلاب داشتنند، در زمان جنگ جو
جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان حاجی آباد با
موضوع برنامه ریزی جهت برگزاری برنامه های هفته ازدواج برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی
اباد سومین  جلسه ستاد ساماندهی امور
جوانان با موضوع بررسی و
ارائه راهکار جهت ترویج ازدواج آسان،آگاه سازی جوانان پیش از ازدواج و برنامه ریزی
در خصوص گرامیداشت هفته ازدواج سه شنبه مورخه 25/4/98 درمحل سالن اجتماعات
فرمانداری با حضور کلیه اعضا ستاد برگزار شد..

پس از تلاوت
جلسه تشریح برنامه عملیاتی شهرداری منطقه 19 درخصوص مناسب سازی معابر، بوستان ها و ساختمان ها در سال جاری با حضور شهردار منطقه، معاونین شهردار و اعضای کمیته مناسب سازی منطقه برگزار شد.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، در ابتدای این نشست گزارشی از  معابر، بوستان ها و ساختمان های مناسب سازی شده منطقه درسال گذشته ارائه شد و سپس علی توکلی شهردار منطقه ضمن تأکید بر اهمیت مناسب سازی ویژه فضاهای عمومی و بوستان ها که محل تردد معلولین و سایر شهرون

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها