نتایج جستجو برای عبارت :

تغیر اخلاق و رفتار

اخلاق و رفتار حرفه ای در مدیریت سایت:
اخلاق حرفه ای در هر نوع مدیریتی می تواند به پیشرفت مجموعه تحت مدیریت کمک شایانی نماید به طور مثال با رفتار حرفه ای و بجا و اعمال آن در مجموعه به صورت سلسله وار آن را به زیرمجموعه های آن مدیریت منتقل و باعث رونق کسب و کار و یا آن سازمان خواهد شد
البته که این اخلاق حرفه ای در مدیریت سایت هم به همین شکل خواهد بود که این اخلاق حرفه ای جزء لاینفک احترام به حقوق شهروندی خواهد بود هر چند که خیلی از مدیران کشور عزیز
یکی از دوستام تعریف میکرد که همکار جدیدش خیلی به فکر محیط کارشونه، مثلا پرده رو عوض میکنه و میره از خونه شون لوازم تزئینی برای دکور محل کار میاره. خلاصه خیلی باحاله و انگار مامان ماست!
چند وقت بعد که همین دوستم رو دیدم، ظاهرا با همون همکار جدیدش به مشکل برخورده بود. میگفت: نمیدونی این همکار جدیده چه کارایی میکنه! پرده رو عوض میکنه، میره از خونه خودشون وسیله میاره میذاره تو محل کار از بس که خودشیرینه! میخواد با این کاراش نظر رئیسمو جلب کنه!
 
د
مثل اخلاق در انسان همانند مثل خون در رگ است
اخلاق وارسته و خُلق نکو دوستت افزاید و اخلاق بد دشمنت زاید
مکارم اخلاق زبان و بیان را کنترل می کند و بر قوای زبان فرمــــان
می دهد که هر آن چیز را نباید گفت و هر سخن را نباید شنفت
ادامه مطلب
 
توضیحات فایل:
دانلود پاورپوینت اخلاق اداری
کاربران گرامی ،این فایل حاوی مطالعه پاورپوینت با موضوع اخلاق اداری می باشد که در ۹۹ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است.در صورت تمایل می توانید این محصول را از وبسایت خریداری و دانلود نمایید.
مروری برمطالب دوره:
مقدمه
معانی ومفاهیم اخلاق
انواع اخلاق
علم اخلاق و فلسفه اخلاق
رابطه اخلاق باسایرعلوم
فضایل و رذایل اخلاقی
رابطه اخلاق فردی ،خانوادگی،اداری واجتماعی
اخلاق کارگزاران
منشور اخل
تجربه نشان داده است  آنجا که دین از اخلاق جدا شده ، اخلاق خیلی عقب مانده است . هیچ یک از مکاتب اخلاقی غیر دینی در کار خود موفقیت نیافته اند . قدر مسلم این است که دین لا‌اقل به عنوان یک پشتوانه برای اخلاق بشر ضروری است . ... به هر نسبت که دین و ایمان ضعیف گردیده عملا دیده شده است که اخلاق بشر پائین آمده . اینست که برای ایمان،  لااقل به عنوان پشتوانه ای برای اخلاق -اگر نگوئیم تنها ضامن اجرای آن–  باید ارزش فوق العاده قایل باشیم .
مرتضی مطهری، تعلیم
{اخلاق مهدوی - شماره 1}
 
بی شک رفتار ما شیعیان را، به پیشوایان و رهبران دینی ما نسبت میدهند. اگر ما مدعی پیروی از آنان هستیم، باید بدانیم بی ادبی و بی اخلاقی ما، به شخصیت پیشوایانمان لطمه وارد میکند.
کسی که پیرو امام زمان و منتظر اوست، باید الگوی خوبی، و ادب در گفتار و رفتار باشد؛ تا ادب او وسیله ای برای جذب دیگران به جمع هواداران و منتظران حضرت شود.
مجموعه پیام های «اخلاق مهدوی»، تلاشی برای آشنایی منتظران امام زمان، با اخلاق حسنه مورد رضایت ا
همه ما عبارت «اخلاق کاری» را بسیار شنیده ­ایم. این عبارت به عنوان یک خصیصه مهم در تبلیغات استخدامی به شمار می ­رود. از شرایطی که هر فرد باید دارا باشد. حتی وقتی که فرد عضوی از شرکت
یا سازمان می­ شود همیشه در مورد اینکه همه­ ی کارکنان باید اخلاق کاری بیدار و قوی داشته باشند تا سازمان به اهداف خود برسد، خواهد شنید.
اما واقعا اخلاق کاری چیست؟یک ویژگی فردی است؟یا یک معیار رفتاری که تک تک افراد برای دستیابی به اهداف سازمان باید داشته باشند؟

ادامه
 
اخلاق رسانه به حوزه ارزش شناسی رسانه می پردازد؛ اینکه چه اموری در رسانه خوب است و چه اموری در رسانه خوب نیست؟
اخلاق رسانه (ارزش ها)، مبنای نظریه هنجاری رسانه ها (بایدها و نبایدها) قرار می گیرد.
بحث اخلاق رسانه در بسیاری از آثار غربی، ذیل فلسفه رسانه طرح شده است.
 
در فقه نظام رسانه و طراحی نظام رسانه دینی، طبعا استفاده از مباحث اخلاق رسانه (ارزش شناسی رسانه)، در کنار فقه رسانه (بایدها و نبایدهای رسانه) و فلسفه رسانه (هستی شناسی رسانه)،ضرورت دا
توضیحات فایل
دانلود اخلاق حرفه ای فرامرز قراملکی pdf
دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این فایل شامل بخشی از کتاب اخلاق حرفه ای نویسنده: احد فرامرز قراملکی سال انتشار ۱۳۹۷ درس اخلاق حرفه‌ای در تعلیم و تربیت با کد درس ۱۲۱۱۶۴۰ رشته علوم تربیتی می باشد که با فرمت pdf تهیه و تدوین گردیده است که پس از پرداخت انلاین می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.
درباره کتاب اخلاق حرفه ای فرامرز قراملکی :
اخلاق حرفه ای عنوان کتابی است از اح
لسفه اخلاق شاخه‌ای است از فلسفه که به استدلال درباره پرسش‌های بنیادین اخلاقیات می‌پردازد. درستی و نادرستی امور، شناخت امور خیر و شر، و باز شناسی فضایل، مسائل بنیادین اخلاق را تشکیل می‌دهند. پرسش از این مسائل بنیادین منجر به شکل‌گیری دو حوزه نظری می‌شود: فرا اخلاق و اخلاق هنجاری؛ فلسفه اخلاق این دو حوزه را شامل می‌شود.
فلسفه اخلاق یکی از رویکردهای علم اخلاق است و بدون در نظر گرفتن نقش و اهمیت آن و پیش کشیدن سؤالاتی که این حوزه از فل
کلاسی که وجود اون برای همه آدم ها ، از بچه تا جوون و پیر لازم و ضروریه ، کلاس اخلاق هست.
انسان تو هر سنی و تو هر شغلی که هست به کلاس اخلاق و پند های عارفانه نیاز داره و فطرت انسان طالب معارف الهی و اخلاق حسنه است.
اما بچه ها چون صفحه ی دلشون پاک و به دور از سیاهی و آلودگی هست ، پند های اخلاقی رو با گوش دل میشنون و در زندگی آینده به این اخلاقیات جامه عمل می پوشونن.
پذیرفتن و عمل کردن به نکات اخلاقی برای بچه ها خیلی آسون تره چون آلوده به غرور و تکبر نش
    از آنجایی که سلامت یک مفهوم کلی و شامل اجزایی مثل سلامت جسمی روانی، اجتماعی و معنوی است و یکی از اجزا مهم آن که متاسفانه کمتر مورد توجه قرار گرفته بعد معنوی و اخلاق است که این موضوع در سلامت کلی فرد، تاثیر به‌سزایی در سلامت روان فرد دارد، چنانچه این اجزاء سلامت باهم رشد موزون و همگونی نداشته باشند، نمی‌توان به یک سلامت نسبی و مطلوبی دست یافت، شخصیت و رشد اخلاقی یک بخش مهمی از شخصیت فرد است که در بسیاری از موارد تعیین کننده نوع رفتار و تع
دیروز بانک بودیم و اتفاقی با یه مرد میانسال که خوندن و نوشتن بلد نبود برخورد کردیم. چه امضای قشنگی داشت. باید بودید و می دیدید که چطوری خودکار رو روون یا دستای زمختش که نشونه کار سخت بود، حرکت می داد. فکر می کنم مشابهش رو ندیده بودم. انگار خودکاره تو دستش جون داشت! 
و اما کارمند بانک چقدررررر خوش اخلاق بود. پر از برکت باشه حقوقش.
دیگه اوضاع جوریه که آدم یه انسان خوش اخلاق می بینه، ذوق می کنه :))
تازه چون از امضامم کلی تعریف کرد تا همین امروز از خوش
چنان که از آیات قرآن و سیره معصومان علیهم السلام به روشنی دریافت می شود، تهذیب نفس و تربیت صحیح فرد و جامعه از اساسی ترین اهداف بعثت پیامبران به ویژه پیامبر عظیم الشأن اسلام بوده است. بنابراین اخلاق اسلامی همه ابعاد زندگی انسان، اعم از مادی و معنوی، فردی و اجتماعی را در بر می گیرد.  اما راههای تربیتی در اخلاق اسلامی عبارتند از: 1.ذکر 2. توبه 3. خدمت به بندگان خدا 4. دوری از محرمات 5. قناعت 6. تواضع 7. محبت 8. شکر 9. دعا 10. پاک سازی از رذایل اخلاقی و ...
سلام
تا حالا شده که احساس کنید اخلاق فضای مجازی تون مطابق با واقعیت نیست؟، مثلا رفتارتون تو خانواده برتر، خب موضوعی که برای من تو این مورد مهمه اینه که اخلاق واقعی من مطابق با مثلا خانواده برتر نیست.
دقت کنید مطابق نبودن با تفاوت فرق میکنه یعنی اخلاق متفاوت نیست ولی مطابق هم نیست...، مثلا من تو واقعیت کاملا برونگرا و اجتماعی هستم و شاید چهار برابر همسن و سال های خودم تجربه و دوست و آشنا و زبون داشته باشم، ولی اصلا و به هیچ عنوان علاقه ای به ص
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )تعداد اسلاید : 56 اسلاید قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :  
 
 
 
اخلاق حرفه ایروز به روز اعتقاد سازمانها در این مورد راسخ تر میشود که ترویج اصول اخلاقی و تقویت فرهنگ معنوی موجب ایجاد مزیت های راهبردی خواهد شد.فرد.آر.دیویداخلاق سازمانی موضوع کهن ، مسئله تازهفقط با قوانین و مقررات نمیتوان سازمان و بنگاه را اداره کرد.اداره بهتر سازمانها مستلزم قرار گرفتن اخلاق در کنار قانون دارد.خود کنترلی جایگزین دیگ
تا جایی که من میدونم قانون کلی اینه که هدف، وسیله رو توجیه نمیکنه..
اخلاق یکی از اساسی‌ترین پایه‌های دینه و این‌که "فلان کار شرعی بود ولی اخلاقی نبود" اصلاً در قاموس دین جایی نداره!
دین‌دار باشیم نه فقط فقه‌مدار!
مراقب خودمون باشیم.
بد دنیایی شده..

+دین متشکل از سه پایه است: اعتقادات(همین توحید و معاد و نبوت)+فقه(همین احکام و باید و نبایدها)+اخلاااااق.
اخلاق رو از دین جدا نکنیم.
لطفاً.

+عنوان: خداوندا اخلاق عالی را به من عنایت کن.(صحیفه سجادیه،
پاورپوینت اخلاق اداری
اخلاق اداری مطلوب زمانی بوجود میاید که کارکنان نظام اداری به مردم از نظری درست بنگرند و خود را خدمتگزار و وکیل مردمان بدانند در اینصورت اخلاق اداری ظهور می‌نماید که با تلاش مداوم و پیوسته و دوری از هر نوع سستی و کوتاهی در انجام امور و با مسولیت خواهد بود.در این مقاله به بررسی اهمیت و ضرورت بحث‏‌‌های اخلاقی،اهمیت اخلاق در روایات اسلامی،معانی و کاربردهای اخلاق،مدل مفهومی تاثیرگذار بر رفتار اخلاقی کارکنان،دو لغزشگا
توضیحات فایل:
پاورپوینت اخلاق در حرفه های پزشکی
کاربران گرامی ،این فایل حاوی مطالعه پاورپوینت اخلاق در حرفه های پزشکی می باشد که با فرمت ppt در ۵۳ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت اخلاق در حرفه های پزشکی،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
محتوای اسلاید ۴
اخلاق پزشکی
قوانین اخلاق پزشکی باستان بصورت سوگند نامه ها اظهار
منطق فهم حدیث (در باب دینشناسى و نقد احادیث ضعیف و راه رفع تناقض بین احادیث)الحکم الزاهره و تحف العقول و میزان الحکمه و غرر الحکم و نهج الفصاحه (در باب احادیث موضوعى)اخلاق نظرى و معراج السعاده و حلیة المتقین (در علم اخلاق و آداب
رهبرانقلاب:
در منطق حکومت علوی اگر کسی به خاطر مسئولیتش دارای امتیاز و احترامی شد، این موضوع نباید اخلاق و رفتار او را با مردم تغییر بدهد و او را از مردم دور کند.
۹۷/۷/۲۳
پ‌ن: با این معیار، تشخیص مسئولین #علوی و #اموی از یکدیگر کار سختی نیست.
سلام
راستش میخواستم بدونم در مواجهه با بچه هایی که بی ادب هستند، یا میخوان از اخلاق خوب آدم سوء استفاده کنن چه جوری رفتار کنیم، راستش من بچه ها رو دوست دارم دلم نمیاد بهشون اخم کنم و یا چیزی بهشون بگم، ولی بعضی بچه ها به آدم توهین میکنن.
حالا شما میگید چه جور رفتار کنم که هم بتونم خوب برخورد کنم باهاشون هم اونها سوء استفاده نکنن؟!
ممنون
ادامه مطلب
در این پست قصدم این است که شما را با روش های صحیح رفتاری با اطرافیان و منافعی که از این رفتار دارید،  آشنا کنم.در اول باید بگویم که از رفتار خام در جامعه امروزی به شدت بپرهیزید چون دیگر عصر این جور رفتار ها به پایان رسیده است.
سعی کنید انعطاف پذیر فکر کنید یعنی با شوخی دیگران ناراحت نشوید و بپذیرید که این شوخی ممکن است از هر نوعی باشد پس فیدبک یا عکس العمل مناسبی نشان دهید.در عین حال باید با افرادی که اشتباه می کنند و متوجه اشتباهشان نمی شوند،
مایلم
اخلاق را مطلق حفظ کنم
 
باید بپذیریم که نسبیتِ فلسفی محلِ اِشکالش آن جایی
ست که حقیقت، از امرِ بیرونی تبدیل به امرِ درونی شد؛ یعنی ما مراجعه ای داشتیم به
انسان به عنوانِ موجودی که شناسایی می کند.
علم، فلسفه و تاریخِ بشریت تصمیم گرفتند که به تمامِ
دریافت های انسان، نسبیتی حاکم شود.
با مراجعه به خودِ نسبیتِ اَنشتین و عدم قطعیت و طبعاتِ
فلسفی شان که موقعیت سنجیِ اِبژه های خارجی را متغیر اعلام می کنند و اعلان می دارند
که هیچ چیز آن جائی که
سلام...
صورت زشت نفرت انگیز است و صورت زیبا دل ربا است.
 این اشتیاق و نفرت، نوعی اعلام موضع درونی نسبت به آن زشتی و زیبایی است.
کوشش انسان هماره در بند این کشش دوسویه است. به همین ترتیب ما در باره زشتی و زیبایی «اعمال» یا «احوال» آدمیان نیز قضاوتی روانی و موضعی درونی داریم. با این قضاوت درباره ی صورت و ظاهر انسان ها به راحتی به دست می آید اما چیزی که مشکل است فهمیدن باطن انسان است.    دانش اخلاق بحث از زشتی و زیبایی روح و رویه بشر است و به خواهش ها
تعریف روانشناسی :روانشناسی که بررسی و مطالعه علمی رفتار و فرایندهای ذهنی تعریف شده هدفش توصیف، فهم و درک، پیش بینی و کنترل رفتار موجود زنده است.▪ توصیف: منظور از توصیف این است که با ثبت دقیق مشاهدات رفتاری، آن چه که اتفاق افتاده یا خواهد افتاد را توصیف، نامگذاری و طبقه بندی کنیم.▪ فهم و درک: مقصود از فهم و درک آن است که بتوانیم علل یک رفتار را توضیح دهیم.▪ پیش بینی: منظور از پیش بینی آن است که با توصیف و توضیح یک رفتار می توان به پیش بینی رفتا
پاورپوینت اخلاق در حرفه های پزشکی - 43 اسلاید
پاورپوینت اخلاق در حرفه های پزشکی  پاورپوینت اخلاق در حرفه های پزشکی  پاورپوینت اخلاق در حرفه های پزشکی  پاورپوینت اخلاق در حرفه های پزشکی  پاورپوینت اخلاق در حرفه های پزشکی  nاخلاق پزشکی nقوانین اخلاق پزشکی باستان بصورت سوگند نامه ها اظهار شده اند. nسوگند نامه بقراط بنیاد اصلی اخلاق پزشکی غربی nتوجه خاص به پزشکی واخلاق پزشکی در منابع فرهنگ اسلامی nارتباط سیستمهای اخلاق پزشکی گوناگون با سنتها
آسیب اجتماعی به هر نوع عمل فردی یا جمعی اطلاق می‌شود که در چارچوب اصول اخلاقی و قواعد عام عمل جمعی رسمی و غیر رسمی جامعه محل فعالیت کنشگران قرار نمی‌گیرد و در نتیجه با منع قانونی یا قبح اخلاقی و اجتماعی روبرو می‌گردد. به همین دلیل، کجروان سعی دارند کجروی‌های خود را از دید ناظران قانون، اخلاق عمومی و نظم اجتماعی پنهان نمایند؛ زیرا در غیر این صورت با پیگرد قانونی، تکفیر اخلاقی و طرد اجتماعی مواجه می‌شوند.
از نظر بروس کوئن یک رفتار انحرافی
جدن هرچی فکر میکنم نمیفهمم این همه مشکلات روانی ازکجا میاد، تقصیر ما چیه،تقصیر اون فرد چیه؟!تقصیر کیه؟! 
برای مثال کسی که خیلی زود عصبانی میشه یا به جوش میرسه و‌ سره زنو بچه داد میزنه و ... تقصیر خودشه یا نه؟!
بنظرم که تقصیر خودش نیست،یکی از باگ های ساخت بشره همین موضوع ...
یه چیزه ناامید کننده همیشه تو ذهنم هست اینه که ما آدما شاید حدودا ۲۰ درصد رفتار و اخلاق  بتونیم کنترل کنیم و بقیش دست ماها نیست!!!!!
 
 
 
:بزرگی گوید؛
گذشته هایت را ببخش زیرا که آنها همچون کفشهای کودکیت نه تنها برایت کوچکند بلکه تو را از برداشتن گامهای بلند باز می دارند.لذاهم چنانکه زکات بدن روزه است،زکات روزه هم اخلاق خوش است و اخلاق خوش زمینه ای برای بخشش هاست. اخلاق بد همه را فراری می دهد. رمضان فرصت بخشش هاست
.التماس دعا
اول به خودم و بعد به بقیه پیشنهاد میکنم خیلی وقتا خوش اخلاق نباشید ! چون همیشه یه سری آدم اعصاب خرد کن و سو استفاده گر اطرافمون هست که هدفشون چیزی جز تخریب ما و استفاده به عنوان نردبون برای رسیدن به هدفاشون نیست !
از نظر من این قضیه استثنائش فقط پدر و مادرن ! نه دوست ، نه برادر ، نه خواهر و نه هیچ کس دیگه ...
به فکر خومون باشیم تا خفمون نکنن .
پ.ن : خوش اخلاقی اشتباه محضه .
تواضع یکی از موضوعات علم اخلاق اسلامی است که بیشتر خصلت های پسندیده از این سرمایه بزرگ، سرچشمه می گیرند. مرحوم نراقی در «معراج السعاده» در تعریف تواضع می گوید: «تواضع عبارت است از شکسته نفسی که نگذارد آدمی خود را بالاتر از دیگری ببیند و لازمه آن، رفتار و گفتاری است که دلالت بر احترام دیگران می کند. تواضع و فروتنی، اهمیت خاصی در اخلاق اسلامی دارد تا آنجا که خداوند به پیامبرش امر می فرمایند: «ای رسول من پرو بال رحمتت را بر تمام پیروان با ایمانت
در این پست قصدم این است که شما را با روش های صحیح رفتاری با اطرافیان و منافعی که از این رفتار دارید،  آشنا کنم.در اول باید بگویم که از رفتار خام در جامعه امروزی به شدت بپرهیزید چون دیگر عصر این جور رفتار ها به پایان رسیده است.
سعی کنید انعطاف پذیر فکر کنید یعنی با شوخی دیگران ناراحت نشوید و بپذیرید که این شوخی ممکن است از هر نوعی باشد پس فیدبک یا عکس العمل مناسبی نشان دهید.در عین حال باید با افرادی که اشتباه می کنند و متوجه اشتباهشان نمی شوند،
اتوبار و باربری شهرک محلاتی با بهترین کیفیت فوم و کارتون چند لایه ساکهای مخصوص بسته بندی کارگر خوش اخلاق برای جابجایی وسایل منزل و شرکت در خدمت شما تهرانی ها عزیز با بهترین کامیون های مسقف وپتودا و بزرگ شبانه روزی در تمام نقاط کشور به ما بسپارید کارگران ورزیده ومجرب و خوش اخلاق برای جابجایی وسایل منزل 
ماشین بزرگ خاور نیسان وانت کار گران با اخلاق و خوش اخلاق 
در این پست قصدم این است که شما را با روش های صحیح رفتاری با اطرافیان و منافعی که از این رفتار دارید،  آشنا کنم.در اول باید بگویم که از رفتار خام در جامعه امروزی به شدت بپرهیزید چون دیگر عصر این جور رفتار ها به پایان رسیده است.
سعی کنید انعطاف پذیر فکر کنید یعنی با شوخی دیگران ناراحت نشوید و بپذیرید که این شوخی ممکن است از هر نوعی باشد پس فیدبک یا عکس العمل مناسبی نشان دهید.در عین حال باید با افرادی که اشتباه می کنند و متوجه اشتباهشان نمی شوند،
رییسم الان داشت تذکر میداد سروری باید طوری با دیگران رفتار کنی که متوجه بشن چقدر کارت ارزشمنده و بدونن داری بهشون لطف میکنی.
گفت اشتباه از رفتار تو هست که بقیه طلبکارت هستن. درستش این هست طوری رفتار کنی که خودشون رو بدهکار بدونن.
نتونستم به ایشون بگم مشکل من در زندگی معمولیم هم همین هست گاه گاهی.
آیا می توان انتظار داشت که شکل مطلقی از اخلاق وجود داشته
باشد؟
برای نخستین بار ایمانوئل کانت اخلاق را امری مطلق مطرح کرد
که شانس در آن نقشی ندارد. کانت معتقد بود که بدون داشتن تصویر اخلاقی از جهان نمی
توان رفتار اجتماعی ثابت و پایداری داشت. ارزش های اخلاقی می تواند در هر جنبه از
زندگی انسان مبنای شناخت فردی باشد. ویژگی های خاص اخلاقی افراد می تواند میزان کارآیی
و اثربخشی سازمانی که در آن مشغول به کار هستند را افزایش دهد. صداقت، احترام به
یکد
✅نکته طلایی دوم: انتخاب همسر خوش اخلاق و خردمند
⬅️از آنجا که پدر و مادر خوش اخلاق و خردمند، در تکوین شخصیت کودک، موثر هستند، در اسلام سفارش شده است که همسر خوش اخلاق و عاقل انتخاب کنید.حسین بن بشار می‌گوید به امام رضا علیه‌السلام نامه نوشتم و سؤال کردم: آیا به مرد بد اخلاقى که به خواستگارى دختر من آمده پاسخ مثبت بدهم؟حضرت فرمودند: اگر بد اخلاق است، دخترت را به ازدواج او در نیاور: «لَا تُزَوِّجْهُ إِنْ کَانَ سَیِّئَ الْخُلُقِ» (الکافی، ج5،
اخلاقی» است: مسئولیت مدنی، خواه در چهره عمومی خود که بر مبنای تقصیر استوار است، یا در صورت‌های خاص و استثنایی خود که محض و مطلق است، ریشه در قواعد اخلاق مدنی و اجتماعی دارد و به مرزهایی که این اخلاق معین می‌کند محدود می‌گردد. یکی از این مرزها، محدود شدن مسئولیت به نتایج منتظر…
ادامه مطلب
اتوبار و باربری شهرک محلاتی با بهترین کیفیت فوم و کارتون چند لایه ساکهای مخصوص بسته بندی کارگر خوش اخلاق برای جابجایی وسایل منزل و شرکت در خدمت شما تهرانی ها عزیز با بهترین کامیون های مسقف وپتودا و بزرگ شبانه روزی در تمام نقاط کشور به ما بسپارید کارگران ورزیده ومجرب و خوش اخلاق برای جابجایی وسایل منزل 
ماشین بزرگ خاور نیسان وانت کار گران با اخلاق و خوش اخلاق 
سلام...
صورت زشت نفرت انگیز است و صورت زیبا دل ربا است.
 این اشتیاق و نفرت، نوعی اعلام موضع درونی نسبت به آن زشتی و زیبایی است.
کوشش انسان همواره در بند این کشش دوسویه است....به همین ترتیب ما در باره زشتی و زیبایی «اعمال» یا «احوال» آدمیان نیز قضاوتی روانی، و موضعی درونی داریم.قضاوت درباره ی صورت و ظاهر انسان ها به راحتی به دست می آید اما چیزی که مشکل است فهمیدن باطن انسان است...دانش اخلاق، بحث از زشتی و زیبایی روح و رویه ی بشر است و به خواهش ها و ا
هیچوقت رابطه دوستی را با ازدواج مقایسه نکنید!!
➣ دو نفر شاید دوستان خوبی برای هم باشند، اما به منزله اینکه شریک زندگی خوبی هم برای هم می توانند باشند نیست
اکثرا بعد ازدواج انتظار دارند رابطه شان همچون همان دوران دوستی باشد این در حالی‌ست که اخلاق و رفتار افراد زیر یک سقف مشترک با مسئولیت‌های زندگی مشترک متفاوت است با آنچه در دوران دوستی مشاهده می‌کنید.
اخلاق
یک ضرورت و لازمه جامعه سالم است و به علت کارکردها و پیامدهای مثبت فردی،
سازمانی و اجتماعی آن است که همواره توجه دانشمندان، مربیان و مدیران
سازمان‏‌ها را برانگیخته است تا برای حفظ و ارتقای سطح آن کوشش نمایند.لذا
برای سنجش این فرضیه با استفاده از روش پیمایشی به بررسی و مطالعه رابطه
بین اخلاق مدیریتی و تعهد سازمانی کارکنان اداره کل امور مالیاتی استان
همدان پرداخته شده است.از این‌رو، کوشیده‌اند به تحقیقات درباره اخلاق
حرفه‌ای جا
پاورپوینت اخلاق حرفه ای - 55 اسلاید

پاورپوینت اخلاق حرفه ای پاورپوینت اخلاق حرفه ای پاورپوینت اخلاق حرفه ای پاورپوینت اخلاق حرفه ای پاورپوینت اخلاق حرفه ای n اخلاق سازمانی موضوع کهن ، مسئله تازه n فقط با قوانین و مقررات نمیتوان سازمان و بنگاه را اداره کرد. n اداره بهتر سازمانها مستلزم قرار گرفتن اخلاق در کنار قانون دارد. n خود کنترلی جایگزین دیگر کنترلی شود. n و هدفهای اخلاقی به قوانین اخلاقی تبدیل شوند. n فرآیند دست یابی سا
کتاب<<اخلاق کاربردی در زندگی،محیط زیست و اشتغال>>نویسنده:دکتر قاسم صافیانتشارات:اطلاعاتاین کتاب شامل 8 فصل می باشد.تعداد صفحات:136 صفحهفصل اول:کلیات،تعاریف و مبانیفصل دوم:فرهنگ سازی و فهم حقیقتفصل سوم:آموزه های اخلاقیفصل چهارم:اخلاق حرفه ای و ضرورت یادگیری آنفصل پنجم:مصادیق اخلاقفصل ششم:الگوها و منابع اخلاقیفصل هفتم:طبیعت گرایی در متون ادبی و نقش کاربرد اخلاقی آنفصل هشتم:خلاصه و نتایج
منبع:khanesalamati.mihanblog.com
 
 
​​​​​​خشم های سرکش میان و نمیرن یکی از خشم های که هنوز با منه و نتونستم چالشون کنم رفتار دوستانم نینا و ژیلاست. 
اصلن پنهان نمی کنم که از این که محل کار امن و راحتی براشون ایجاد کردم و جنگیدم در پشت صحنه ناراحت نیستم اما یک حس نمک به حرومی بامن ه.
از طرفی یکهو با یک اخلاق پر از تعبیر و غیر انسانی همراه با فحاشی و تیکه پراندن و حق با من است طرف شدم  و اصلن معنی تیم بودن در آنجا معنا نداشت  اینها هنوز اذیتم میده .
با وجود اذیت شدیدی که گاهی اش
دانش‌آموخته فیزیک میاد کوانتوم رو به اخلاق و انصاف و منطق! ربط می‌ده. :)))) من چی بگم خدایا؟!
حالا اخلاق و انصاف که به کنار. کوانتوم حتی با منطق روزمره ما هم سازگار نیست. 
واقعا کاش خوددارتر بودم. ولی خب نیستم، بعضی وقتا فوران می‌کنم. در حد خودم، نمی‌تونم اجازه بدم آدما با هر چرت و پرتی بیان و ادعا کنن.
 
 
یکم پیش دوباره داشتم فکر می‌کردم چقدر از قضاوت شدن می‌ترسم. اصلا همین که خیلی چیزا رو علنی نکردم برای همینه.
او بی کمالات بود...بدون اندکی رنگ و لعاب...خاکستری خاکستری...و کاملا غیر قابل اتکا...فقط گاهی احترام میگذاشت...آن هم سرسری!..احترام هایش بیش از اندازه رسمی و و باعث تضاد اشکاری بین بقیه رفتار ها و حرف های  دریده اش با بعضی گفته های  اصالت امیزش میشد...اخلاق امروزش را فردا فراموش میکرد ...تنها یک چیز بود که همیشه به یاد می اورد و ان رها کردن بود...و البته تسلیم شدن...انگار هیچ وقت  ماندن و حفظ کردن را نیاموخته بود...شاید برای همین هیچ وقت به اخلاقیات اهم
 امام رضا علیه السلام  فرمود تواضع اینستکه  بمردم دهی آنچه را میخواهی  بتو دهند  با آنها چنان  رفتار کنی که میخواهی بما تو رفتار کنند      در حدیثدیگر گوید بحصرت حد تواصع  که چون بنده  آنرا متواضع  است چیست فرمود تواصع را درجایی برخی از آنها اینستکه انسان  قدر خود را بشناسد  وبا دلی سالم خودرا جایگاه خویش  نشاند  ودوست نداشته که بسوی کسی رود مگر جنانچه   بسویش  آیند با مردم چنانند او رفتار کنند  رفتار کند  اگر بدی ببیند  آنرا بانیکی بگو 
نوجوانی از جمله دوره‌های حساس زندگی افراد است که یکی از ویژگی‌های مهم آن تنش‌های روانی و واکنش‌های دفاعی است. رفتار صحیح با نوجوان در این دوره از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد، از آنجا که نوجوانی دوره‌ گذر از کودکی به بزرگسالی است طبیعتا فرد را با مشکلاتی مواجه می‌کند. برای آنکه نوجوان شما این دوره را با تنش کمتری بگذراند، باید نحوه رفتار صحیح با نوجوان را بیاموزید. در ادامه مطلب به بررسی اهمیت این موضوع و نکاتی در جهت بهبود رفتا
پاورپوینت اخلاق در مشاوره با کودکان
55 اسلاید قابل ویرایش در خصوص اخلاق در مشاوره با کودکان. مشاوره با کودکان برخی ویژگیهای زیر را داراست: برای اینکه کودکان ترغیب شوند که از مشاوره استفاده کنند لازم است نوع خاصی از رابطه مشاور- مراجع استفاده شود. فرایند مشاوره با کودکان لازم است از فرایندی که برای نوجوانان و بزرگسالان استفاده ...
پاورپوینت اخلاق در مشاوره با کودکان
55 اسلاید قابل ویرایش در خصوص اخلاق در مشاوره با کودکان. مشاوره با کودکان برخی ویژگیهای زیر را داراست: برای اینکه کودکان ترغیب شوند که از مشاوره استفاده کنند لازم است نوع خاصی از رابطه مشاور- مراجع استفاده شود. فرایند مشاوره با کودکان لازم است از فرایندی که برای نوجوانان و بزرگسالان استفاده ...
نماز و اخلاق

عبادت و پرستش خداوند با اخلاق و رفتار انسان در ارتباط و بر یکدیگر تاثیر
متقابل دارد ، نماز به عنوان یک عبادت مهم ، روح بندگی و فروتنی در برابر خالق را
در انسان زنده نگاه داشته و این زمینه را در نماز گزار ایجاد می کند تا با بندگان
خداوند نیز با فروتنی روبرو گردد
انسان مؤمن با انجام نیکی ها و بهره مندی از اخلاق پسندیده  ، از شخصیتی مثبت برخوردار و محبوبیت او نزد
خداوند افزایش پیدا نموده و با دلی پاک و به دور از آلودگی های اخلاقی به ن
 
از یه طرف خوشحال میشم که وقتی ناراحتن فکر میکنن میتونن باهام حرف بزنن، از طرف دیگه، از این وسط قرار گرفتن و قضاوت کردن و احیانا تذکر دادن خوشم نمیاد.
دارم سعی میکنم بدون ترس و ملاحظه های همیشگی، هم درکشون کنم، هم اشکال رفتارشونو بهشون بگم.
خب راحت نیست...
وقتی هر کدوم حق رو به خودش میده فقط
و اشکالات طرف مقابل رو بزرگ میبینه
حساسه و به جای ملاحظه شرایط دیگران، میخواد بقیه باهاش هماهنگ بشن.
 
شاید دوست داشتنی نباشه! ولی مهمون باید با صاحبخونه
سبک رفتار منفعلانه یکی از سبک های رفتاری می‌باشد که ارتباط مستقیمی با سبک رفتار پرخاشگر دارد به طوری که از آن به عنوان پرخاشگری پنهان هم تعبییر می‌شود. همه انسان‌ها در مواجهه با هرچیزی و در روزمره خود نوعی رفتار را نشان می‌دهند و واکنش‌هایی دارند. این رفتارها و واکنش‌ها در هرکسی به سبک خاصی است و به چند دسته تقسیم می‌شوند. در بین این دسته‌های رفتاری گروهی وجود دارد که همیشه می‌خواهند افراد اطرافشان را راضی نگه دارند و برای این اتفاق خ
کاش یه کمی خوش اخلاق تر می شدم !!!
واقعا نیازه 
واقعا لازمه 
چرا اینقدر سخت شده 
کاش خوش اخلاقی یه صفت نسبی نبود مثل همه صفت ها 
کاش می شد مثل یه ماسک زد به صورت و همیشه پشتش بود 
خصوصا برای کسایی که طاقتشو ندارن بفهمن چه قدر ازشون آسیب دیدیم یا ازشون داریم اذیت می شیم 
کاش آدما گناه نداشتن 
کاش حداقل یه کم فقط یه کم ... خوش اخلاق تر می شدم
در حد کار راه اندازی 
در حد کار راه اندازی !!
شاید قضیه خیلی ساده تر از این حرفاس 
نمی دونم چرا اینقدر سخت شده 
رفتار سازمانی علم مطالعه و کاربرد دانش درمورد نحوه برخوردن با مردم، افراد و گروه‌ها در سازمان‌ها می‌باشد. این موضوع با رویکرد سیستمی انجام می‌گردد. یعنی روابط بین مردم و سازمان‌ها را در مورد با کل افراد، گروه‌ها، سازمان‌ها و سیستم‌های اجتماعی تشریح می‌نماید و هدف آن دستیابی به اهداف انسانی سازمانی و اجتماعی با ایجاد روابط بهتر می‌باشد.
در مورد  فلسفه مدیریت، ارزش‌ها، بینش و اهداف هستند و این موارد  خود از فرهنگ سازمانی که ترکیبی
همسران! از هم انتقاد نکنید (۵)تعهد متقابل

نوشته‌ای از دکتر رضا اسکندری:در نوشتهٔ استاد مظاهری، مبنی‌بر اینکه همسران! باهم مجادله نکنید، از هم انتقاد نکنید، از هم عیب‌جویی نکنید و برای هم استدلال نکنید، جان سخن این است که آنچه در زندگی کارساز است، عشق است و گذشت. همسران، هرقدر بیشتر به‌هم عشق بورزند و باهم صمیمی‌تر باشند، می‌توانند در بهبود روابط و اصلاح یکدیگر موفق‌تر عمل کنند. استاد مظاهری، در کتاب «آداب عشق‌ورزی» گفته‌اند: سه ضلع م
خواهرم میگه بنیامین نچسب ترین آدمیادمیکه تو عمرم دیدم 
خب شاید در ظاهر اینجوری بنظر بیاد
ولی اون بنی رو وقتی شبیه یه بچه گربه ملوس و دوست داشتنی میشه‌ ندیده...
اون لحظه هایی که من براش ذوق می کنم ...
البته مهم اینه به چشم من زیباست و اتفاقا چسبنده
میگن آدم از کسی‌خوشش میاد که اخلاقش ترکیبی از اخلاق‌  خانواده شه 
بنی انگار مجموعه از رفتار های خانواده کوچک ما رو داره 
و جای‌ خالی مامانم رو برام پر کرد ک بعد از اون حالم خیلی بهتر شد ...
پ ن: بزرگتر
طرح مسأله
رعایت اخلاق و اصول اخلاقی از جمله مهمات امور در هر جامعه است. این اصول، اگر بر ملت حاکم شود و از لذت آن بهره ببرند، همه را نسبت به دفاع از سرزمین و مراقبت از کیان حکومت تحریض می کند.
دین اسلام نسبت به سایر ادیان اهمیت بسیاری برای اخلاق و فضائل اخلاقی قائل شده و آن را یکی از اصول اساسی پایداری و دوام حکومت ها و مایه نجات و رستگاری انسان ها دانسته است. این اهمیت به گونه ای است که در قرآن کریم و در سوره مبارکه شمس بعد از ۱۱ قسم بسیار مهم و پ
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی خطیر، معاون ورزشی سابق باشگاه استقلال تهران از سوی کمیته اخلاق به فدراسیون فوتبال دعوت شده است.روز چهارشنبه باشگاه تراکتور با ارسال نامه رسمی به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال خواستار رسیدگی مراجع امنیتی به پرونده وکلای حاضر در سوئیس و ارتباطات داخلی آنها شد.
در این نامه، تراکتور اعلام کرد مستندات بسیاری در مورد ارتباط نزدیک علی خطیر با وکیل خارجی، رد و بدل شدن چک و وجه نقد و موارد بسیاری از این قبیل در اختی
ترغیب فرزند به نمازخُلق نیکو بعد از نماز یکی از روش‌های بسیار خوب برای تشویق بچه‌ها به نماز استفرزندان باید تأثیر نماز را در رفتار والدین‌ ببینند.بعد از نماز خواندن، خوش‌اخلاق‌تر و مهربان‌تر از بقیه ساعت‌ها باشید و به صورت عملی این پیام را به آنها بدهید که نماز چطور زنگار را از روح و روان پاک می‌کند.
در روز مراسم عروسی، ممکن است استرس های بسیار زیادی به عروس و داماد عزیز وارد شود. این استرس می تواند ناشی از مسائلی از قبیل: هماهنگی بین تشریفات و برگزارکننده ی مراسم با آتلیه و یا گروه موزیک، اطمینان از عملکرد صحیح تشریفات، بدقولی نکردن آرایشگاه و گلفروشی و ... باشد. از آنجایی که عروس و داماد بیشترین ساعات روز عروسی خود را همراه تیم عکاسی و فیلمبرداری می گذرانند، رعایت اخلاق حرفه ای از سوی کارکنان آتلیه، می تواند از استرس های وارد آمده به عر
دانلود کتاب اخلاق اسلامی محمد داودی همراه خلاصه
نسخه:پی دی اف
تعداد صفحات کتاب:۲۳۲
تعداد صفحات خلاصه:۳۲
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
در این دنیا هر کاری که انجام دهی عکس العملی دارد .پس سعی کنیم که عمل هایمان را به خوبی انجام دهیم . یعنی کار هایمان را با خوبی به سرانجام برسانیم  که در جوابش رفتار خوبی بگیریم ولی اگر کاری را با بدی به سرانجام برسانیم یعنی با کسی بد رفتار کنیم در جوابش رفتار بدی هم خواهیم گرفت.
پس سعی کنیم در این دنیا با همه رفتار خوبی داشته باشیم.
تحقیق چگونه تحمل و احترام به افکار دیگران و اخلاق و ادب را تمرین کنیم
تحقیق چگونه تحمل و احترام به افکار دیگران و اخلاق و ادب را تمرین کنیم







دسته بندی
مقاله و تحقیق

فرمت فایل
doc

حجم فایل
17 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
10


قسمتی از متن :
اخلاق خوب یکی از عوامل موفقیت است. انسان های خشن و بد اخلاق تنها و بدون دوست می مانند. پیامبر اسلام، حضرت محمد صلی الله علیه و آله هدف از بعثت و رسالتش را تکمیل اخلاق و ارزش های انسانی می داند. اگر انتظار د
طرح جابر سوم دبستان رفتار جیرجیرک ها
فرمت فایل ورد و قابل ویرایش
شرح مختصر فایل
این مجموعه شامل:
پوستر های طرح جابربن حیان در مورد رفتار جیرجیرک هاتابلوی نمایش طرح جابربن حیان در مورد رفتار جیرجیرک هاعکس جابربن حیان در مورد رفتار جیرجیرک هامطالب علمی آموزشی در باره طرح جابربن حیان رفتار جیرجیرک هااین مستندات عنوان شده بر طبق آخرین بخش نامه طرح جابر می باشد.
لینک دانلود فایل :
طرح جابر سوم دبستان رفتار جیرجیرک ها
عزیزان؛ اهل محاسبه باشیم‼️
علامه طباطبایی(ره):
در شب و روز زمانی را برای حسابرسی خود قرار بدهید!ببینید که این 24 ساعت چگونه بر شما گذشته است!
♻️اهل #محاسبه باشید؛ همان‌طور که یک بازرگان، یک کاسب، دخل و خرج خود و صادرات و وارداتش را حساب می‌کند!
ببینید در #شبانه_روزی که بر شما گذشته،چه چیزی اندوخته‌اید، چه گفته‌اید،یک یک رفتار و گفتارتان را حساب برسید!
از نادرستی‌ها استغفار کنیدو سعی کنید تکرار نشود،و برای آنچه شایسته و صالح و به فرمان حا
به نام خالق هستی.همانطور که در مطلب قبل  یاد اوری کردیم ما نماز را می خوانیم که در جامعه با اخلاق نیک رفتار کنیم...ولی قرار نیست کسی که در کاری نقطه ضعف داشت تو سرش بزنیم و کارش را بی اهمیت جلوه دهیم...برای مثال طرف نماز خوان است ولی یک جایی که سوتی می دهد به او می گویند که این کار واجب تر از نماز است اول برو این کاراتا درست کن...این نماز تو سرت بخوره...برو به جا نماز این کاراتا انجام بده...این کارا مهمه نه نماز خوندن و...خلاصه سعی دارند با این کارشان:ط
پاورپوینت بررسی کتاب اخلاق کارمندیEthics mployee
فرمت فایل: پاورپوینت
تعداد اسلاید: 114
 
 
 
 
 
 
     به یقین اشرف مخلوقات خداوند، وجود مقدس رسول اکرم (صلی الله علیه و آله) است. وجود مبارکش از نظر «حُسن خلق» در چنان درجه اعلایی قرار گرفته که قرآن کریم، درباره اش می فرماید: (إنَّکَ لَعَلی خُلُقٍ عظیم)؛ القلم /68: 4. یعنی البته که تو به اخلاقی بس بزرگ آراسته ای. و در جای دیگر، ایشان را الگوی تمام مؤمنان، معرفی می نماید و می فرماید: « لَقَدْ کانَ لَکُم فی
چند روز پیش کلیپ سخنرانی سردار سلیمانی در کنگره 8000 شهید گیلان که مربوط به سال 95 بود رو دیدم. حرف های خیلی جذّابی رو بیان می کرد این شهید عزیز! جمله ی مشهور شرط شهیدشدن که بعد از شهادتشون منتشر شد هم مربوط به همین سخنرانی هست. یعنی:
عزیزانِ مشتاق، تا کسی شهید نبود شهید نمی شود، شرط شهید شدن، شهید بودن است. اگر امروز کسی را دیدید که بوی شهید از کلام او، از اخلاق او، از رفتار او استشمام شد بدانید او شهید خواهد شد. تمام شهدای ما این مشخصه را داشتند.
ا
مردم را برای همیشه نمی‌‏شود ناآگاه نگه داشت.
گذشته از این، خود پیشرفت و توسعه تمدن خواه ناخواه منجر به یک سلسله بیداری‌ها می‏‌شود.
 استعمار چه بخواهد چه نخواهد، افکار پخش می‏‌شود، و انواع وسائل ارتباطی دیگری که هست.
این بود که به فکر نیرنگ دیگری افتادند و آن این که آن بال دیگر را خراب کنند. بال دیگر چیست؟
بال اراده، بال احساس شرف و کرامت ذات و این که من انسان هستم، بال اخلاق.
تا وقتی که مردم جاهل بودند، برنامه فاسد کردن انسان‌ها از نظر اخ
امام خامنه ای مدظله العالی:
خوش‌اخلاقی با مردم؛ تواضع با مردم؛ رفتار گرم و خوشایند با مردم؛ کسی که دارای این خصوصیت است، زندگی برای او شیرین است.۹۲/۵/۲
دریافت صوت
حجم: 804 کیلوبایت    مدت: 1 دقیقه
●•┅❧═┅┅───┅┅═❧┅•●
 
امام خامنه ای مدظله العالی:
اخلاق اهمیتش از عمل هم بیشتر است. فضای جامعه را فضای برادری، مهربانی، حُسن‌ظن قرار بدیم...
اینکه متأسفانه باب شده روزنامه و رسانه و ... در پیش گرفتند برای متهم کردن یکدیگر، این چیز خوبی نیست؛
صرفا جهت آگاهی برای عموم دوست داشته شده های عالم :
قیافه جذاب و دلنشین مبارکتون باشه.. ماشاءالله! چشم حسود کور و گوش شیطون کر! 
ولی اینو بدونید چیزی که برای یه زندگی خوب در اولویت هست اخلاقه!   و این قیافه و جمال میفته بعد اینها.. اصلا میره اولویت های ته لیست!  
اخلاق خوب باشه یعنی زیبا و دلنشینی..     
اما بلعکس، اخلاق که بد باشه  اصلا نه دینت نه قیافت دیگه به چشم نمیاد و مهم نیست...   یعنی دیگه هیچی!    
کتاب سلام بر ابرایم جلد یک رو خوندم با نصف جلد دوم.شهید هادی واقعا شخصیت متفاوتی داشته.اگه از من سوال کنن یکی از الگوهای زندگیت رو بگو قطعا شهید هادی رو می گم.کلی درس گرفتم با خوندن این کتاب.خیلی جالب بود برام که حتی تو جنگ با اسرا مثل دوستان عادی خودش رفتار می کرده و حتی غذای بیشتری به اون ها می داده طوری که اسرا حاضر نبودن از ابراهیم جدا بشن.بعضی از سربازهای بعثی عراق به راه ابراهیم ایمان می آوردن و بعدا شهید شدن.یعنی یه شخصیت کااااملا کاریزم
اتوبار و باربری اهنگ حمل ونقل وسایل منزل و شرکت در تمام نقاط کشور به ما بسپارید کارگران ورزیده ومجرب و خوش اخلاق برای جابجایی وسایل منزل و شرکت در خدمت شما تهرانی ها عزیز با تخفیف ویژه بسته بندی وسایل خانه و جهیزیه با بهترین کیفیت فوم و کارتون چند لایه ساکهای مخصوص بسته بندی کارگر خوش اخلاق برای جابجایی وسایل منزل و شرکت در خدمت شما تهرانی ها عزیز با بهترین کامیون های مسقف وپتودا و بزرگ شبانه روزی در تمام نقاط 
ماشین بزرگ خاور نیسان وانت کا
ابوعلی سینا هنوز به سن بیست سال نرسیده بود که علوم زمان خود را فرا‌گرفت و در علوم الهی و طبیعی و ریاضی و دینی زمان خود سرآمد عصر شد. روزی به مجلس درس ابن مسکویه، دانشمند معروف آن زمان، حاضر شد. با کمال غرور، گردویی را به جلو ابن مسکویه افکند و گفت: «مساحت سطح این را تعیین کن!» ابن مسکویه جزوه هایی از یک کتاب که در علم اخلاق و تربیت نوشته بود (کتاب طهارة الاعراق) به جلو ابن سینا گذاشت و گفت: «تو نخست اخلاق خود را اصلاح کن تا من مساحت سطح گردو را تعی
طبق احکام چند روز اول بعد از عقد ویژه خانم جدید است و بعد حق قسم بوجود میاد. ما هم این دوران رو الحمدالله به خوبی و خوشی سپری کردیم. خدا رو شکر از تعدد راضی هستم.در جواب دوستانی که می پرسن  اذیت نیستی و چه حسی داری... باید بگم فکر کنید جاری ، خواهر، خواهرشوهر، مادر شوهر پیشتون زندگی می کنه ... اذیت می شید ؟ خوب تجربه من هنگامی که اونها چند روز پیشم بودن اینجوری بود : کارهای خونه رو باهم انجام می دادیم و درد دل می کردیم و از هر دری صحبت می کردیم و .... .
اسلام، هر نوع تهدید علیه جان بی‌گناهان و امنیت عمومی را مصداق «محاربه» و مستحق مجازات شدید می‌داند. اسلام، جهاد علیه اشغال‌گران را واجب و مایۀ عزت خوانده است ولی «جهاد» روش دارد. جهاد قرآنی، کشتار بی‌گناهان نیست. اسلام به‌‌دنبال پیروزی غیراخلاقی، حتی بر دشمن بی‌اخلاق نیست. مبنا و هدف سیاست اسلامی، اخلاق و اخلاقی‌بودن است. 
حسن رحیم پور ازغدی 
جابجائی اثاثیه منزل باکارگران بسیار حرفه‌ای و خوش اخلاق کاربلد وخوش اخلاق....
..... شــهــروشــهــرســتـان......
خاور بزرگ.. نیسان... وانت.... 09903381050
باسابقه ترین مؤسسه حمل ونقل اثاثیه منزل مبلمان اداری و تجاری باکامیونهای موکت شده و پتودار 
توضیحات فایل
دانلود سوالات و جزوه ضمن خدمت روانشناسی تفاوت های فردی
کاربران گرامی ،محتوای این فایل شامل جزوه کامل و سوالات دوره ضمن خدمت روانشناسی تفاوت های فردی با فرمت پی دی اف و ورد جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در آزمون ضمن خدمت روانشناسی تفاوت های فردی می باشد که پس از پرداخت آنلاین می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.
این مجموعه دارای سوالات تستی فراوان مطابق با مواد
مسئله ‌ای که بر روی آن تأکید می کنم، مسئله اخلاق در ورزش است. جامعه‌ ورزشی از لحاظ اخلاق، جامعه سالمی است؛ لیکن در این مسئله خیلی باید پافشاری کرد. لغزش گاه وجود دارد. جوان ورزشکار ما وقتی که بر روی امواج تبلیغ و توجه جهانی و توجه افکار عمومی قرار می گیرد، در خطر اخلاقی قرار می گیرد. باید خودمان را از این خطر اخلاقی نگه داریم. مغرور نشدن، مردمی ماندن، جوانمرد ماندن، با مردم بودن، برای مردم دل سوزاندن، خیلی مهم است. پیدا شدن این خصوصیات در انس
باربری واتوبا ر احمد آباد مصتوفی به تمام نقاط کشور به ما بسپارید کارکردن با اخلاق و خوش اخلاق برای جابجایی وسایل منزل و شرکت در خدمت شما تهرانی ها عزیز با تخفیف ویژه بسته بندی وسایل خانه و شرکت وجهیزیه با بهترین کیفیت فوم و کارتون چند لایه ساکهای مخصوص بسته بندی کارگر خوش اخلاق برای جابجایی وسایل منزل و شرکت در خدمت شما تهرانی ها عزیز با بهترین کامیون های مسقف وپتودا و بزرگ شبانه روزی در تمام نقاط 
ادامه مطلب
پاورپوینت اخلاق حرفه ایی در مقاله نویسی - 63 اسلاید
پاورپوینت اخلاق حرفه ایی در مقاله نویسی پاورپوینت اخلاق حرفه ایی در مقاله نویسی پاورپوینت اخلاق حرفه ایی در مقاله نویسی پاورپوینت اخلاق حرفه ایی در مقاله نویسی پاورپوینت اخلاق حرفه ایی در مقاله نویسی • •جعل( ( Fabrication : ساخت داده و نتایج و ثبت و گزارش آنها •تحریف( ( Falsification : دستکاری روش کار، ابزار و یا تغییر و حذف داده ها و نتایج، بطوری که تحقیق به عنوان یک مطلب ثبت شده، مشخص نگردد. •سرقت ادب
پدر و مادر بلاتکلیف، بچه های بلاتکلیف تر!
یادمه ویشکا آسایش می گفت، پسرم می گه تو خونه ای که پدر و مادر بزرگ نشن، بچه ها هم بزرگ نمی شن.
دردم اینه
درد بدتر از اون سرزنش های پدر و مادر برای اشتباهات  و اخلاق و رفتار و شخصیت بد و ناموفقی و لوزر بودن بچه هاست.
پدر و مادری که خودش بلاتکلیف و معطلن، بچه ها رو هم بلاتکلیف و معطل میکنن. حتی اکه خود بچه اراده کنه برا موفقیت، نمیذارن و یه وزنه هستن برا پیش نرفتن بچه ها.
گاهی میگم بی خیال بشم و هیچ برنامه ای
 
نمیدونم چی میشه که خانوم ها تو گوشی همسرشون سرک میکشن و به جای آقاهاشون پیام ها رو جواب میدن ؟!:|
من که این اخلاق رو دوست ندارم و متنفر میشم از رفتار اون افراد که به حریم خصوصی خودشون که هیچ احترام نمیذارن به طرف مقابل هم که پیام میدن  بنظرم بی احترامی میشه :| 
بعدم فکر میکنن طرف مقابلشونم نمیفهمه :|
 
نزدیک 30 سال قبل که از مراسم روز هفتم
ارتحال امام خمینی (ره) در دانشگاه تهران برمی گشتیم، شهید سیّد محسن
ضابطی به سربازی که در محوطه ساختمان وزارت کشاورزی نگهبانی می داد «خسته
نباشید» گفت و به ما هم گفت «من همیشه به این سربازها خسته نباشید میگم»
بعد شهادتش در سال 69 فهمیدم که در
فرماندهی گردان شهداء سقّز مسوولیت داشته؛ یعنی از بس به نیروهای زیر دستش
«خدا قوّت» و «خسته نباشید» می گفته ‌که ملکه و عادتش شده بود و خارج از
حوزه مسوولیتش هم هر کج
تا حالا دور و برتون آدمهایی را دیدید که توی هر شرایطی که هستن سعی می کنند بهترین باشند.
به نظر من رفتار این افراد قابل ستایش است و به عنوان یک سبک رفتاری الگوهای مفیدی هستند. خیلی خوش شانس که باشید یکی از این نمونه را ببینید و از رفتارش الگو برداری کنید.
این افراد حتی اگر از ریاست به خدمه یک رستوران هم تبدیل شوند باز در آن نقش هم عالی رفتار می کنند.
یک قانون کلی در مورد همه این نوع افراد صادقه:
مهم نیست نقش شون چیه، دوستش دارن یا نه، اگر بتونن عوض
از کورونا چه میفهمیم .
موجودی است که :
فقیر و غنی نمیشناسد 
پیشرفته و غیر پیشرفته نمیشناسد 
نمیشود دیدش 
نمیشود گرفتش 
نمیشود زندانیش کرد 
علم و علمای روز را که مدعی بودند را به چالش کشیده 
 باعث ترس در اشل جهانی شده 
رفتار های انسانها در مواجهه با آن تغیر کرده و سبک دیگری  از رفتار و اخلاق را رو کردند .( غیر اخلاقی ها )
خالق آن حی لا یموت است.
پاورپوینت اخلاق در پژوهش - 6 اسلاید
پاورپوینت اخلاق در پژوهش پاورپوینت اخلاق در پژوهش پاورپوینت اخلاق در پژوهش پاورپوینت اخلاق در پژوهش اولین مقررات بین المللی پژوهشی بر روی انسانها ( 1948) تاکید اصلی برروی رضایت داوطلبانه و آگاهانه پاورپوینت اخلاق در پژوهش   •رضایت انسان مورد آزمایش ، دقیقا باید اختیاری باشد •آزمایش باید نتایج مفید و پر ثمری داشته باشد •قبل از انسان روی حیوان کار شده باشد •هیچگونه آزار جسمی و خطر مرگ یا جراحت ناتوان کنن
سلام وقت بخیرروز خوبی رو براتون آرزو میکنم .حجتالاسلام توحید فتحیزاده طلبه فوق لیسانس از حوزهبه سوالات شما پاسخ داده میشود.
 
wa.me/989102110326واتسآپ_
 
راهکارهای مذهبی ومعنوی_پاسخگویی مجازی و حضوریزندگی مشترک وازدواج و تعریف های دینیتربیت,فرزندان,بلوغ از نگاه دین و معنویت تعارضات فردی وآسیبهای اجتماعیبا جهت گیری دینی و معنویت دینیوسواس های با منشا افکار دینی و رفتار دینیآموزشهای دینی اعتقادی و اخلاق اسلامیاجرای کارگاههای موضوعات دینی معنوی
از اخلاق گهی که مادرم داره میتونم به این اشاره کنم که وقتی غذا درست میکنی،مثل بازرس وزارت بهداشت تا تک تک مواد و ادویه های غذا رو بازجویی نکنه، از گلوش پایین نمیره.تحت هر حالتی غر میزنه و از وضعیت شاکیهمثلا چرا با این درست کردیچرا شور چرا بی نمک.چرا تند چرا بی مزهچرا به من یک اِپسیلن کوچیکتر دادین؟چرا این غذا رو درست کردین که چاق بشم؟همین کارا باعث میشه تو خونه اون به آشپزخونه نزدیک نشم و روزبه روز شعله ذوق اشپزی تو وجودم خاموش و خاموش تر بشه
دانشجویان گرامی ،این فایل حاوی مطالعه جزوه نکات مهم آیین زندگی (اخلاق کاربردی) بر اساس کتاب احمد حسین شریفی ویژه دانشجویان دانشگاه پیام نور با فرمت pdf در 49 صفحه می باشد که پس از پرداخت آنلاین می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.
بخشی از خلاصه و نکات کتاب آیین زندگی اخلاق کاربردی:
۱-واژه اخلاق جمع خلق است که در لغت به معنای سرشت و سجیه آمده است اعم از سجایای نیکو و پسندیده یا سجایای زشت و ناپسند.
۲-در عموم کتابهای لغوی، این و
وانت بار شرق تهران | با برخورداری از انواع وانت پیکان و نیسان به همراه کارگر باربری ماهر و خوش اخلاق آماده ارائه بهترین خدمات حمل اثاثیه به شهروندان عزیز
 
وانت بار شرق تهران نیسان بار شرق تهران با جواز کسب
 
باتجربه، متخصص، مطمئن، با اخلاق و مسؤلیت پذیر
کافیست یک بار امتحان کنید..0912943735209194644345
 
بیایید بیشتر با علاقمندی های رفتاری جنس مخالف مون آشنا بشیم؛
گاهی دل مون میخواد در نظر جنس مخالف مون جذاب به نظر بیایم، اما نمیدونیم واقعا چطور باید این کار رو انجام بدیم، در واقع شناخت کافی از طرز تفکرات و علاقمندی های رفتاری جنس مخالف مون نداریم و سعی میکنیم طبق اون چیزی که خودمون از علایق جنس مخالف دستگیرمون شده پیش بریم و بیشتر مواقع متوجه میشیم که سوتی دادیم. 
ببینید یه سری اصول وجود داره که میشه گفت تقریبا درباره همه، با همه جور سلیقه
علم اخلاق اسلامى لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : وورد نوع فایل :  .doc  ( قابل ویرایش و آماده پرینت  ) تعداد صفحه : 26 صفحه اگر به سهم و تاثیر اخلاق در اسلام، که یکى از ارکان سه گانه اسلام یعنى عقاید و احکام و اخلاق است، توجه و عنایت‏شود، و اگر گفتار پیامبر اکرم صلى الله علیه و آله و سلم به یاد آید که تمام و کامل ساختن مکارم اخلاق را غایت‏بعثت‏خود اعلام فرموده است (بعثت لاتمم مکارم الاخلاق علیکم بمکارم الاخلاق فان ربى بعثنى بها)، و
اخلاق پژوهش
اخلاق پژوهش، از شاخه‌های اخلاق کاربردی می‌باشد و به معنای بررسی امکان و شرایط رعایت قواعد و اصول اخلاقی در پژوهش‌ است. از این رو شامل مجموعه‌ای از آداب و اصول اخلاقی است که قرار است تمام اعضاء یک جامعه علمی در فرآیند استفاده، تولید و نشر دانش به آنها پایبند بوده و آنها را رعایت کنند.
این آداب یا در قالب منشورهای حرفه‌ای مکتوب و مدون شده‌اند، یا مورد توافق متخصصان رشته‌های مختلف قرار گرفته‌اند. توجه به این قالبهای تدوین شده
رابطه اخلاق و رزق و روزی


 
گنج های رزق در اخلاق خوب نهفته است
 

در روایات متعددی اخلاق نیکو به عنوان یکی
از عوامل گشایش رزق و روزی و اخلاق بد به عنوان یکی از عوامل تنگدستی و
فقر معرفی شده است. پیامبراکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) در سفارش خود
به صحابی گرانقدرش، ابوذر غفاری، به این مطلب اشاره کرده و می فرماید:
 
یا اباذر انَّ الرَّجُلَ لَیحرُمَ رزقَه بالذنب یصِیبُه؛[1]
ای ابوذر، به درستی که انسان گاهی به دلیل انجام گناه، از روزی خ
❇️❇️امام صادق علیه السلام
درباره کسی که دچار وسوسه و کثرت شک در نماز شده می فرمایند:این خبیث (شیطان) را به شکستن نماز عادت ندهید تا آنکه بر شما طمع بندد❌⛔️" زیرا با شیطان هر گونه رفتار کنی همان طور عادت می کند"⛔️❌سپس هر گاه در نماز زیاد شک کردید اعتناء نکنید و نماز خود را نشکنید،
چنانچه این کار را چندین بار انجام بدهید دیگر شک به سوی شما بر نمی گردد.
این خبیث دلش می خواهد که بر شما مطاع و فرمانروا باشد، وقتی دید از فرمانش سرپیچی می کنید می
 
اگر از این زاویه به موضوع نگاه کنیم که ما دولتی بزرگ در کشور داریم که منشأ ایجاد بی‌ثباتی است و این دولت با سیاست‌گذاری‌های خود مفهوم اخلاق در جامعه با توجه به تعاریف عرفی آن را تضعیف می‌کند، باید به این نکته بپردازیم که اصولا چرا این مکانیزم شکل می‌گیرد و به چه دلیل دولت دست به چنین کارهایی می‌زند؟ چون در پیش‌فرض این موضوع مطرح است که قاعدتا این انحراف از اخلاق مقصود و هدف دولت نیست. جواب اینجاست که به دلیل اینکه دولت درآمد خود را از م
کتاب سلام بر ابرایم جلد یک رو خوندم با نصف جلد دوم.شهید هادی واقعا شخصیت متفاوتی داشته.اگه از من سوال کنن یکی از الگوهای زندگیت رو بگو قطعا شهید هادی رو می گم.کلی درس گرفتم با خوندن این کتاب.خیلی جالب بود برام که حتی تو جنگ با اسرا مثل دوستان عادی خودش رفتار می کرده و حتی غذای بیشتری به اون ها می داده طوری که اسرا حاضر نبودن از ابراهیم جدا بشن.بعضی از سربازهای بعثی عراق به راه ابراهیم ایمان می آوردن و بعدا شهید شدن.یعنی یه شخصیت کااااملا کاریزم
دارم فکر میکنم که چرا معنی "خود" بودن برای ما انقدر بد جا افتاده است!؟فکر کنید به تمامی انسان ها هر گونه نقدی با هر لحنی وارد کنیم و بگوییم "من اینم، عیب هر کس رو تو صورتش می گم"،فکر کنید با آدم های اطراف خود به بدترین و بد اخلاق ترین شکل ممکنه رفتار کنیم و انتظارمان این باشد: "من همینم و کسی مجبور نیست من رو تحمل کنه. هر کسی خوشش نمیاد بره خوب"، فکر کنید بدون اینکه کسی از ما نظری بپرسد، درباره رفتار و پوشش و طرز زندگی او شروع به نظردهی کنیم و خیلی ه
شب گذشته در دیدار شاعران: در شعرهایتان از زیباییهای رفتار ملت ایران تمجید کنید. رفتار ملت ما در قضیه سیل شمال و جنوب بسیار زیبا بود. آنها که مطلع هستند میدانند که چه شکوه و حماسه زیبایی مردم آفریدند. وقتی اینها را در شعر می آورید، شعر شما میشود پرچم هویت.
اخلاق باید محمدی باشد: بیایید درس های پیامبرمان رامرورکنیم، زندگی بهتری خواهیم داشت.
اخلاق باید محمدی باشد: علی موسوی
بریده کتاب(۱):
پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله   به مردم فرمودند: هیچ کس درباره ی اصحابم به من چیزی نگوید. دائماً نزد من نیایید و از همدیگر بد گویی نکنید. من مایلم وقتی که میان مردم ظاهر می شوم و به میان اصحاب خود می روم سلیم الصدر باشم یعنی با سینه ای صاف و پاک و بدون هیچ سابقه و بدبینی به میان مسلمانان بروم.
بریده کتاب(۲):
وقتی ا
داستان شیطان چه مى کند؟
گویند در زمان دانیال نبى یک روز مردى پیش او آمد و گفت : اى دانیال امان از دست شیطان ، دانیال پرسید: مگر شیطان چه کرده ؟ مرد گفت : هیچى ، از یک طرف شما انبیاء و اولیاء به ما درس دین و اخلاق مى دهید و از طرف دیگر شیطان نمى گذارد رفتار ما درست باشد، کار خوب بکنیم و از بدیها دورى نماییم . دانیال پرسید: چطور نمى گذارد؟ آیا لشکر مى کشد و با شما جنگ مى کند و شما را مجبور مى کند که کار بد کنید. مرد گفت : نه ، این طور که نه ، ولى دایم ما را

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها