نتایج جستجو برای عبارت :

مناظره من با یک عالم سنتی روایت محور

پس از اینکه کلیپ «دلالت قرآن» را در کانال «عهد الله» منتشر کردم ، یکی از روحانیون حوزوی - که خودشان را معرفی نکردند - نقدی بر این کلیپ داشتند که باعث شد مناظره ای بین من و ایشان در دو جلسه صورت گیرد.
ایشان ابتدا نقدی صوتی برای من فرستادند که بنده در دو بخش صوتی پاسخ دادم و سپس ایشان نقد صوتی دومشان را فرستادند که بنده کتبا پاسخ ایشان را دادم و مناظره و گفتگو ما پایان یافت.
استماع و اقراء این مناطره که تقریبا دو ساعت طول می کشد ، از جهات زیر ارزشم
مناظره هشام بن حکم با عمرو بن عبید (ابامروان)
 
در کتاب کافى  در کتاب الحجة مرحوم کلینى از على بن ابراهیم از پدرش‏ از حسن بن ابراهیم از یونس بن یعقوب روایت مى‏کند که:
 
در نزد حضرت امام جعفر صادق علیه السلام جماعتى از اصحاب بودند که از آنجمله حمران بن أعین و محمّد بن نعمان و هشام بن سالم و طیّار و جماعتى که در میان آنان جوانى برومند بنام هِشام بن حَکَم بود.
 
حضرت به هشام بن حکم فرمودند اى هشام! آیا خبر مى‏ دهى به ما از آن مناظره و مکالمه‏ اى که
اشاره:
آبان‌ماه سال ۹۷، مناظره‌ای با سه موضوع سند ۲۰۳۰، سند تحول آموزش و پرورش و برنامه‌ درسی ملی با شرکت دکتر محمود مهرمحمّدی، استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس و مسئول تدوین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و حجّت‌الاسلام علی ذوعلم، عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه‌ اسلامی و معاون وزیر و رئیس فعلی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی برگزار شد که خبرگزاری فارس، متن این مناظره را منتشر کرده است.
لازم به ذکر است پیش از این فا
هودایره وجود عالم یک حقیقت بهمپیوسته و از هم ناگسسته است زیراعالم و آدم دو وجود به هم وابسته وآدم مقوم و حافظ شاکله عالم است و اینکه علوم بی حدی در عالم قراردارد چون آدم قابلیت و استعداد تلقی حقایق عرشی رااز عالم بدون حد و نامحدود دارد لذا ای فرزند آدم!قدر خویش را بدان و در راه آدمیت قدم نه که مائده ها وحقایق بی حدوحصری برای حضرتعالی قرار دادهو آماده فرمودنند اللهم ارزقنا والحمدلله رب العالمین میرزا علی کارگر ساروی شب سه شنبه 1397/10/04 مصادف با
خداوندا دنیا بر کدامین محور برای من می چرخد؟خواسته های من و یا رفتارم؟ اگر محور چرخیدن دنیای تو خواسته های ماست که من تو را می خواهم و تو را برگزیدم.
و اگر رفتارم، که من شرمسار روی تو هستم و در این صورت کار خود را به رحمت تو واگذار می کنم.
خداوندا مرا لحظه به خویشتن وامگذار
غم‌مخور جانا در این‌عالم که عالم هیچ نیست
نیست‌هستی‌جز دمی‌ناچیز و آن‌دم‌هیچ‌نیست
گر به‌واقع بنگری بینی که ملک لایزال
ابتدا و انتهای هر دو عالم هیچ نیست
بر سر یک مشت خاک اندر فضای بی‌کنار
کر و فر آدم و فرزند آدم هیچ نیست
در میان اصل‌های عام جز اصل وجود
بنگری اصلی مسلم و آن مسلم هیچ نیست
#ملک_الشعرای_بهار
شرح جلسه مناظره بین آقای جوکار و آقایان شهبازیان و آیتی
موضوع: یمانی موعود سید احمدالحسن علیه السلام
تعداد صفحات: 27
سایز: A4. سیاه و سفید
فرمت: pdf
زبان: فارسی همراه با متن روایات
تاریخ مناظره: 96/11/15 
توضیحات بیشتر : 
ادامه مطلب
مناظره‌ احمد دیدات با یک کشیش امریکایی در مورد شباهت کلمه‌به‌کلمه‌ی کتاب اشعیاء و پادشاهان انجیل و حقه‌ای که مبلغان مسیحی به مسیحیان زده‌اند.شهرت احمد حسین دیدات بیشتر به خاطر تسلط وی بر مسیحیت بود تا بر اسلام.⚠️⚠️این کلیپ بی‌نظیر را از دست ندهید.⚠️⚠️ ترجمه و تدوین: انجمن بین المللی ترنم صلح
ادامه مطلب
 
شنیده ام حجت الاسلام ابراهیم برارپور از نامزدهای این دوره انتخابات مجلس شهرستان بابل و دانش آموخته حوزه و دانشگاه، همه رقبا را به مناظره درباره مسائل مهم کشور و امور مرتبط با مجلس در عرصه های اقتصاد و فرهنگ و سیاست نموده است.
بی تردید مناظره و بحث و بررسی کارشناسانه یکی از بهترین راه های تشخیص نامزد اصلح برای مردم خواهد بود.
باید دید کسی شهامت استقبال از این پیشنهاد را دارد یا نه.
فراموش نکنیم متأسفانه یکی از دردهای تأثیرگذار کشور که باعث
انجمن بین المللی ترنم صلح، برای فعالیت در راستای چشم اندازهای خود، و برای به اشتراک گذاشتن محتوای آموزشی-تبلیغی، اقدام به انتشار مناظره بین الادیانی مرتبط با اسلام نموده است، تا ضمن معرفی شخصیت های برجسته بین المللی اسلامی، رویکرد منتقدان به اسلام را نیز به نمایش گذارد و مجالی را برای مشتاقین به امر تبلیغ بین المللی اسلام را فراهم آورد.
«David Wood» در پاسخ به این سوال که «اگر عیسی مسیح، خداست، پس چرا روز و زمان واقعه را نمیدانست؟» شوکه می‌شو
بیشتر مناظره اقای مهدیان و صدرالساداتی را دیدم در نوع خودش  مباحثی که مطرح شدخیلی جالب بود کلیت بحث در مورد عدالتخواهی بود و اینکه چطور بحث عدالت را در جامعه مطرح کنیم.اقای صدرالساداتی این اعتقاد را دارند که که باید فساد و فساد گر در جامعه به صورت مصداقی مطرح بشوند هرچند در نگاه اول این شیوه برای خود من خیلی جذابه مثلا بدونیم فلان مسئول چکار کرده و چه میکنه ولی قطعا این شیوه تبعات خاص خودش را دارد و یواش یواش وارد سیاه نمایی نظام اسلامی می ش
یکی از مناظرات امام رضا(ع) با ابوقره بود. در این مناظره سوالات متعددی مطرح شده
است. یکی از این سوالات بدین شرح می باشد:ابو قرّه گفت: چرا هنگام دعا دستهاى خود
را به آسمان بالا مى‌برید؟فرمود: خداوند هر کدام از بندگان را به نوعى از عبادت
استعباد فرموده(بنده خود نموده است)، و خداوند را پناهگاه و مکانهایى براى عبادت است که بدان پناه
مى‌برند، بندگان خود را ملزم فرمود به رعایت گفتار، علم و عمل و توجّه و مانند اینها. توجّه نمود در نماز به کعبه، و حج
شما برو به شکل تصادفی یکی از مناظره‌های پرگار بی‌بی‌سی رو نگاه کن
به احتمال بالای 70 درصد حداقل یکی از طرفین به شدت زبون نفهمه و بدون توجه به حرفای رد و بدل شده، مصره که خودش داره درست میگه
حس میکنم این همونیه که ازش به غرور اهل علم یاد کردن. آدما که فک میکنن چیزی بارشونه دیگه تو خودشون نمیگنجن! ممکنه به نظر بیاد که عالم واقعی متواضعه و بیشتر که یاد میگیره میفهمه کمتر بلده، اما واقعیت اینه که حتی با وجود اینکه میدونن کمتر بلدن هم اصرار دارن به
مناظره در شعر فارسی
مناظره
،شعر یا نثری که در آن دو طرف در مقابل هم قرار می گیرند و بر سر موضوعی با هم بحث
می کنند تا سرانجام یکی بر دیگری غالب شود
.هدف شاعر یا نویسنده از مقابله دو عنصر
مخالف،اثبات نظریه ی فلسفی یا نتیجه ای اخلاقی است
.برای دیدن ادامه بر روی لینک کلیک کنید تا فایل ارائه پاورپوینت باز شود
دریافتعنوان: پروین اعتصامیحجم: 3.58 مگابایتتوضیحات: مناظره در شعر  
وقتی توجه ارزشمند این خانواده را نسبت به محور داشتم می دیدم و عملی نوجوانان صفجه آرای محور را دیده بودند کلی ذوق کرده بودم. محور توانایی دارد همزمان به تعداد مخاطبانش ویژه بیرون بیاورد.به کمک خود مخاطبان و نذر فرهنگی دراین زمینه وحوزه رسانه .
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
نمودار های حسابی و لگاریتمی
قبل از تعریف و بررسی انواع این نمودار ها نکته ی اول در مورد دیتای مورد استفاده است ، دیتا همواره خام است و نمی تواند لگاریتمی شود ، بنابراین کسانی که دیتا را از شرکت های تامین کننده ی دیتا خریداری می کنند و سپس آنها را در نرم افزار هایی مثل داینامیک تریدر ، آمی بروکر ، متا استاک و … اجرا می کنند همواره چارت حسابی را روی نمودار می بینند.
نکته ی دوم این است که نمودار های ما در تحلیل تکنیکال دارای دو محور قیمت و زمان اس
در عالم ثبوت تو را دوست دارمت
در واقعیّت فرضم ندارمت
اثبات میکنم به تو عشقم عزیز من
هستم اسیر و گرفتار عالمت
دیوانه ی تو هستم و زنجیری جنون
جان میکُنم تو بخواهی فراهمت
پایان بده به غم و انتظار من
من را نکن بهانه ی اشک محرّمت
از عالم ثبوت گذشتم برای تو
من عاشق تو هستم و تصمیم محکمت .
.
بسم الرب الفاطمه 
کشتی پهلو گرفته...نمی دانم از چه رو سید مهدی شجاعی این عنوان را برای نوشته خود انتخاب کرده  است. و آیا آن چیزی  که من میفهمم از این عنوان، همان منظور اوست. تا قبل مطالعه این کتاب که هر لحظه اش با لذت گذشت. باقلم سید مهدی شجاعی آشنا نبودم، قلمی شیوا و روان  و سرشار از لطافت های ادبی و خوش به سعادت او که می تواند قلم خود را برای  بهترین زنان عالم و ام ابیها حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به کار گیرد.. 
تقریبا  آنچه از کودکی  بر رو
مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها:
روز‌ ۲۰ و ۲۱ آبان محور هراز در محدوده جاده شکسته به‌ دلیل اجرای عملیات حفاری و انجام آزمایشات ژئوتکنیک‌ مسدود است و تردد از محورهای جایگزین شامل جاده فیروزکوه و محور چالوس انجام می‌شود.
شنبه ، ۱۸ بان ۹۸@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانال
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
سلونی گفتن ابن جوزی و رسوا و ضایع شدن وی توسط بانوی شجاع شیعه
شیخ زین الدین علی بن یوسف عاملی بیاضی رضوان الله علیه می‌نویسد:
أَنَّ ابْنَ الْجَوْزِیِّ قَالَ یَوْماً عَلَى مِنْبَرِهِ سَلُونِی قَبْلَ أَنْ تَفْقِدُونِی، فَسَأَلَتْهُ امْرَأَةٌ عَمَّا رُوِیَ أَنَّ عَلِیّاً عَلَیْهِ السَّلَامُ سَارَ فِی لَیْلَةٍ إِلَى سَلْمَانَ فَجَهَّزَهُ وَ رَجَعَ فَقَالَ رُوِیَ ذَلِكَ، قَالَتْ فَعُثْمَانُ ثَمَّ ثَلَاثَةَ أَیَّامِ مَنْبُوذاً فِی ال
بهره رسمی که قرآن و روایات به ما آموختند دو چیز است: به ما گفتند اگر در حوزه‌ها و دانشگاه‌ها کار علمی انجام می‌دهید، علم به تنهایی سودمند نیست باید با وارستگی همراه باشد، علمِ بی‌وارستگی اگر زیانبار نباشد سودمند نیست. اینکه در بخش‌های فراوانی از قرآن کریم فرمود: یُعَلِّمُهُمُ الْکِتَابَ وَ الْحِکْمَةَ وَ یُزَکِّیهِم; یعنی عالم حوزوی یا استاد دانشگاهی باید عالم باشد؛ محقّق باشد علماً، متحقّق باشد عملاً تا بیراهه نرود و راه کسی را هم نب
سلام
برای رسم محور مختصات در word به تب insert بروید، از بخش رسم جدول (table)، گزینه ی insert table را انتخاب کنید.
در دو کادر بالایی ابزار رسم جدول، عدد 20 را وارد کنید.  با این کار جدولی به ابعاد 20 در 20 ایجاد خواهد شد. حالا نوبت رسم محور است، برای رسم محور باز هم به تب insert بروید و از بخش shapes در قسمت lines ابزار double arrow (فلش دو سر) را انتخاب کنید. حالا کافی است دو خط افقی و عمودی در مرکز جدول ایجاد کنید تا محور مختصات شما آماده شود .
ادامه مطلب
پاورپوینت اقتصاد دانش محور
پاورپوینت اقتصاد دانش محور، ارائه کلاسی کارشناسی ارشد، در 45 اسلاید و در قالب فایل pptx، مقدمه: قرن بیست و یکم با ویژگیهایی مانند شکل گیری دهکده جهانی، جهانی شدن اقتصاد، تشدید رقابت بین دولتها در عرصه های مختلف و اقتصاد دانش محور قابل شناخت است.
راهور ناجا:
در محورهای محور اسالم – خلخال در استان اردبیل و درگز-قوچان محدوده گردنه تیوان در استان استان خراسان رضوی بارش برف گزارش شده است.
در اکثر محورهای استان‌های گیلان، مازندران و گلستان بارش باران را شاهدیم.
در استان اردبیل محورهای اسالم – خلخال و گرمی-بیله سوار، استان قزوین محور قزوین-رشت محدوده گردنه کوهین، محور فیروزکوه محدوده گدوک و استان آذربایجان شرقی محور تبریز-اهر مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است./ایسنا
جمعه ، ۲۴ آ
دانلود سریال ایرانی قبله عالم 1399 اثری از حامد محمدی, دانلود سریال ایرانی قبله عالم با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی نسخه بلوری 4k با ترافیک نیم بها, دانلود سریال ایرانی قبله عالم شبکه نمایش خانگی جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه دانلود سریال ایرانی

ادامه مطلب
آباد عالم ما، از یک دعای مادر،
صد سد ره شکسته از یک صدای مادر.
شیر سفید او شد شعر سفید شاعر،
بالا نبوده شعری از الّه های مادر.
گر بخت خود بیابیم در عالم حوادث،
در عالم دل ما خالی است جای مادر.
غرق گنه شود دهر از آب دیده او،
اشکی اگر بریزد از دید ه های مادر.
خوشبخت عالمستیم از هر کلام نیکش.
حرف خوشی نیابیم اندر بهای مادر.
 راضی از این جهان و راضی ز خویش باشیم،
راضی ز ما خدا هم، باشد دعای مادر.
جنّات نقد آدم باشد کنار مادر،
جنّات هر دو عالم در پیش پای
عالم ذر، عالمی غیر عالم دنیا و نشئه ای غیر از حیات مادی است. در آن عالم تمام خلایق انسی، ربوبیت خداوند را به عیان دیده اند و بدان گواهی داده اند، آن عالم، عالم استدلال و برهان نبوده است، زیرا وقتی حقیقت ملموس گردد و به وضوح آشکار شود، استدلال کارایی خود را از دست می دهد. در آن عالم به واسطه نبودن علایق مادّی و لذّات حسّی، پرده ها کنار رفته و ملکوت هویدا گشته، و هویدا شدن ملکوت، یقین به آن را بدون احتیاج به استدلال به دنبال داشته است، و این همان
 در این عالم چبزها ببند که عالم حسن و خیالوهم خارج است و در انجا جان اشیا ؟ وحقایق انهارابببندوبرای ان  عرض عریض و زمینه. پهناوری است که اغازش عالم انسان و سر انجامش عالم فرشتگان بلکه  برتر از ان است واو است معراج انسان چنانچه ان سه منزل پسترین منازل واسفل. سافلین است تا انجا که کوید و از اینجا دانسته شود که صدورکرامات از اولیا مور انکا نیست  در جمله  ولو لا انکم تذنبون فرماید این گفتار دلالت کند بر اینکه در این نوع از خلقت مصلحت بزرگی است زی
پاورپوینت اقتصاد دانش محور
پاورپوینت اقتصاد دانش محور، ارائه کلاسی کارشناسی ارشد، در 45 اسلاید و در قالب فایل pptx، مقدمه: قرن بیست و یکم با ویژگیهایی مانند شکل گیری دهکده جهانی، جهانی شدن اقتصاد، تشدید رقابت بین دولتها در عرصه های مختلف و اقتصاد دانش محور قابل شناخت است.
با سلام خدمت شما صنعت گران زحمت کش. گروه CNC Highcam  در نظر دارد بصورت متمرکز و مستمر خدمات دستگاه های 5محور را با بهترین شرایط اراعه دهد.
1-خرید و واردات دستگاه پنج محور
2-نصب و راه اندازی دستگاه پنج محور
3-پشتیبانی 24 ساعته از دستگاه ها و رفع مشکلات 
4- تهیه و تنظیم پست پروسسور پاورمیل و پشتیبانی آنلاین
5-آموزش برنامه نویسی با نرم افزار قدرتمند پاورمیل و پشتیبانی از پروسه تولید
مالف و مدرس پاورمیل مهندس یحیوی
تماس و واتساپ 989112235526+
با سلام خدمت شما صنعت گران زحمت کش. گروه CNC Highcam  در نظر دارد بصورت متمرکز و مستمر خدمات دستگاه های 5محور را با بهترین شرایط اراعه دهد.
1-خرید و واردات دستگاه پنج محور
2-نصب و راه اندازی دستگاه پنج محور
3-پشتیبانی 24 ساعته از دستگاه ها و رفع مشکلات 
4- تهیه و تنظیم پست پروسسور پاورمیل و پشتیبانی آنلاین
5-آموزش برنامه نویسی با نرم افزار قدرتمند پاورمیل، کتیا، ان ایکس و پشتیبانی از پروسه تولید
مالف و مدرس پاورمیل مهندس یحیوی
تماس و واتساپ 989112235526+
سلام و عرض ادب خدمت همکاران محترم
اولین دوره المپیاد شایستگی محور هنرجویان هنرستانهای فنی و حرفه ای ( مرحله استانی ) روز چهارشنبه 98/2/4 ساعت 9 صبح در هنرستان شهید نصیری گرگان برگزار می شود . اطلاعات تکمیلی طبق خبر کارشناس مسئول آموزش فنی و حرفه ای به مدارس بخشنامه شده است . گروه حسابداری
سلام
خیلی وقته مراقبم کمتر شده..
این موضوع یاد آور نشدم...
امان از دنیا دوستی..
بابت همه حرف های ناخواسته بهتون بر خورده..حلالم کنید...
و وبلاگ های دنبال می کنم.احیانا نظری براتون نمیزارم.چون نظری ندارم ولی تمام تلاشمو میکنم مطلب تون بخونم...
_________
یه موردمبگم
استاد اخوت میگه...البته نقل به مضمون عضو گروه یا کانالی نشید ولی شدید حقوقی برا شماهست.سعی کنید حقوق شو  رعایت کنید.
این مورد هم داشته باشید
عالمش یادم نیست
ولی اون عالم یه پاش تو برزخ بوده..
امیرالمومنین علیه السلام فرمود از جمله عالم ست که از او زیاد نپرسی  جا مه اش نگیری و چون بر او وارد شدی و گروهی نزد او  بودند  بهمه سلام کن و اورا نزد آنها تحیت مخصوص گردان مقابلش بنشین و پشت سرش منشین چشمک مرگ با دست اشاره مکن پر گویی مکن که فلانی و فلانی بر خلاف نظر او چنین گفته اند و از زیادی مجا لستش دلتنگ مشو زیرا مثل عالم مثل درخت خرماست باید درانتظار باشی تا چیزی از آن بز تو فرو ریزد و پاداش عالم از روزه دار شب زنده داری که در راه خدا جها
اتصال معنایی بین اجرام عالم بیان گر چیست بیان اتصال معنایی بین اجزای عالم بیان گر اصول عظیمی است که از جمله کرمچاله ها و سیاهچاله ها هستند که پل هایی معایی بین ادوار متعدد در کهکشان هاست توضیحی کل نگر را در زیر مشاهده نمایید تا در فایل صوتی [...]
این نوشته اتصال معنایی بین اجرام عالم بیان گر چیست برای اولین بار ظاهر می شود در Wpesharat & پرتال جامع علوم صوتی اشارت.
بچه هام اگه دختر شدند، مادرشون اسمشو انتخاب میکنه، اما اگر پسر شد اسمش علیه.بچه بعدیم هم اگه پسر بود، باز هم علی، هزار تا پسر هم بیارم اسم همه شون علیه. اصن میخوام اسم زندگیمو بزارم علی. فقط علی، فقط علی.شمع شب های دژم ماه غریبستان علی، جان عالم به فدای تو علی*
بوش پدر اعتقاد داشت ایران محور شرارت در دنیاست و این بابا جدیده، می گه ایران کشوری یاغی هست...!!
می دونی، مشکل اونا نیستن، مشکل این بیشعورهای مسئول تو کشور خودمون هستن که دوست دارن با اینا عکس یادگاری بندازند، گپ بزنن، دست بدن و ... !
#بی ـ شعوری
بازگشت انسان از قبر به عالم محشر است برای رفتن به سرای ابدی آخرت و یا در موارد نادر زنده شدن بعضی افراد خاص قبل از داخل شدن در قبر (عالم برزخ) است برای تنویر افکار مردم و چنانچه کسی به عالم برزخ رفت - رفت که رفت و این جاده یک طرفه است و برگشتی در کار نیست و هر که می خواهد باشد و هر چه قدر التماس می خواهد بکند و این عقیده بعضی ها که می خواهند برگردند از عقده آنها برای گرفتن انتقام و حکومت است و ایشان خدا را کافی نمی دانند و خدا را بنده نیستند .
مگر خد
متاسفانه مدل هایی که با رویکرد واریانس محور از طریق نرم افزار های خانواده PLS مورد بررسی قرار می گیرند فاقد شاخصی کلی برای نگاه به مدل به صورت یکجا هستند. یعنی شاخصی برای سنجش کل مدل شبیه به رویکرد کواریانس محور وجود ندارد. اما در تحقیقات مختلف در این حوزه پیشنهاد شد که از شاخصی به نام GOF می توان به جای شاخص های برازشی که در رویکرد های کواریانس محور وجود دارد، استفاده نمود. این شاخص هر دو مدل ساختاری و اندازه گیری را به صورت یک جا در نظر گرفته
 
عالم ذر مربوط به دوران پیش از خلقت انسان است. عالمی که برخی می‌گویند همه انسان‌ها در آن حضور داشته اند و برخی دیگر می‌گویند همه آنچه که قرار است برای آدمی اتفاق بیفتد به وی نشان داده شده است، اما واقعا عالم ذر چه عالمی است؟!
 
 
ادامه مطلب
به جهان خرم از آنم که جهان خرم ازوست
عاشقم بر همه عالم که همه عالم ازوست
 
به غنیمت شمر ای دوست دم عیسی صبح
تا دل مرده مگر زنده کنی کاین دم ازوست
.
.
.
سعدیا گر بکند سیل فنا خانه دل
دل قوی دار که بنیاد بقا محکم ازوست
 
آدمی یه گوشه ای از قصه ی زندگیش، یه نقطه ای از عالم، توی تعامل و ارتباطش .. در نهایت باید به او برسه
تا آروم بگیره 
آدمی نیاز به عشق و دوست داشتن و دوست داشته شدن داره
 
الا بذکر الله تطمئن القلوب ..
دانلود اهنگ قوی بیلسین بوتون عالم
بیر تانم دور دانم گوی بیلسین بوتون عالم
دانلود اهنگ بیرتانم نورتانم گوی بیلسین بوتون عالم
دانلود آهنگ گوی بیلسین بوتون عالم

اهنگ گوی بیلسین بوتون عالم
دانلود آهنگ اوزیر مهدی زاده
دانلود آهنگ جدید اوزیر مهدی زاده 2018
دانلود اهنگ اوزیر و سوجان
اساسا آدم ها دو دسته ان:
اونهایی که به نیازهای اساسی خودشون در مسیر رشد و کمال عالم هستند و اونهایی که به این نیازهایی که گفتیم عالم نیستن
حالا دسته ی اول خودشون دوگروه میشن؛ اونهایی که به علم شون عمل می کنن که اینها آفرین دارن، دارن به کقصد می رسونن خودشونو ان شاءالله؛ و گروه دومی هم اونهایی هستند که به علم شون عمل نمی‌کنن این‌ها خیلی بسیار...(انگار این طیف خیلی ها رو در برمیگیره)
دسته ی دوم اونهایی هستند که عالم به نیازهای اساسی رسد و کمال ن
سلام. در این پست می خواهم راجع به ابعاد مکان بنویسم. همانطور که می دانیم ما در فضایی سه بعدی زندگی می کنیم. چپ و راست (محور x)، پشت و جلو (محور y)، پایین و بالا (محور z). سه محور x y z جدا از هم هستند. جدا از هم به این صورت که هر محور بر دو محور دیگر عمود است. و نمی توانیم محور دیگری را رسم کنیم که بر سه محور x y z عمود باشد. در واقع ذهن ما ناتوان از تصور آن محور چهارم است. بنابراین ما فضا را سه بعدی می بینیم. اما بعد چهارم چیست؟ بیایید به صورت استقرایی استدل
سلام. در این پست می خواهم راجع به ابعاد مکان بنویسم. همانطور که می دانیم ما در فضایی سه بعدی زندگی می کنیم. چپ و راست (محور x)، پشت و جلو (محور y)، پایین و بالا (محور z). سه محور x y z جدا از هم هستند. جدا از هم به این صورت که هر محور بر دو محور دیگر «عمود» است. و نمی توانیم محور دیگری را رسم کنیم که بر سه محور x y z عمود باشد. در واقع ذهن ما ناتوان از تصور آن محور چهارم است. بنابراین ما فضا را سه بعدی می بینیم. اما بعد چهارم چیست؟ بیایید به صورت استقرایی است
دومین دین مورد بحث آئین بوداست:
در سخنان بودا هیچ اشاره ای به خدا و یا موجودی که خالق جهان باشد نشده است.بودا جهان را "قدیم و ازلی" میداند یعنی آغاز و پایانی ندارد.بودا از "نیروانا" صحبت میکند.نیروانا "رهایی ،بیداری و خاموشی" است که انسان با مهار کردن غرائز و شهوات و چشم پوشی از لذتهای دنیوی به آن حالت میرسد.از نظر بودا نیروانا ثابت و ساکن و تغییر ناپذیر است،در محدوده زمان جای نمی گیرد،نامیرا و فناناپذیر است،قدرت،برکت،شادمانی و عین خیر است.بود
امیر المومنین ع فرمود همنشینی با عالم  امام باشد یا دانشمند ربانی و پیروی از او دینی ست که خدا بوسیله آن دینداری و پرستش شود و اطاعت عالم موجب بدست آوردن حسنات و محوگناهانست و برای مو منین ذخیره‌ای است ودر زمان حیات مایه سر بلندی و پس از مرگ موجب زور حریر است  
تجربه نشون داده حرکات پنج محور خروجی نرم افزار ان ایکس برای کنترلرهای زیمنس بسیار نرم و کنترل شده تر از نرم افزارهای دیگر است.
اگر دستگاه پنج محور دارید و کنترلر زیمس است پیشنهاد میکنم خروجی های ان ایکس را امتحان کنید. 
موقعیت یابی نقاط و کنترل محورهای دورانی به گونه ای است که باعث ایجاد حرکت نرم خواهد شد.
 
ادم همیشه در هر مرحله از زندگیش
باید چیزی براش محور باشه
اولش مثلا اسباب بازی
بعد درس
بعد معشوق
بعد کار
بعد همسر
بعد فرزند
هرجا که از هر مرحله دل برید, وابستگی به مرحله بعد شروع میشه
اون ته تهش,که از همه چی دل برید,همممه چی مفهومشو از دست داد...به چی باید چنگ زد؟
ب کجا پناه برد؟
ب مرگ هم میشه چنگ زد و پناهی گرفت؟
یا نه,اونجاست که تازه شناخت و علاقه به خدا شروع میشه...؟
ته تهش خداست؟
یا خدا از اول بوده و خودش مرحله نیست؟
شایدم همه اینا بوده تا تهش ب ا
امام فرماید لقمان بپسرش گفت  پسر عزیزم همنشین را از روی بصیرت انتخاب کن اگر دیدی گروهی خدای عزوجل  را یاد میکنید با ایشان بنشینکه اگر تو عالم باشی علمت سود بخشد و اکر جاهل باشی ترا بیازموزند وشاید خدا بر انهاسایه رحمت اندازدو ترا هم فرا گیرد و چون دیدی گروهی بیاد خدا نیستند  با انها منشین زبرا اگر تو عالم باشی علمت سودت ندهت و اگر جاهل باشی نادانتر کنند وشاید خدا بر سرشان کیفری ارد وتراهم فرا گیرد2  موسی بن جعفر فرمود گفتگوی با عالم در خاکرو
امیرالمو منین ع فرمود همنشینی با عالم  امام باشد دانشمند ربانی پیروی از او دینی ست ه خدا بوسیله ان دینداری و پرستش شود  واطاعت عالم موجب  بدست آمدن حسنات و محو گناهان نست و برای مو منین ذخیره‌ای است و در زمان حیات مایه سر بلندی  پوس از مرگ موجب ذکر خیر است 
♦️ثروتمندزاده اى در کنار قبر پدرش نشسته 
بود و در کنار او فقیرزاده اى که او هم 
در کنار قبر پدرش بود.
 
 ثروتمندزاده با فقیرزاده مناظره مى کرد
 و مى گفت: صندوق گور پدرم سنگى
 است و نوشته روى سنگ رنگین است. 
 
مقبره اش از سنگ مرمر فرش شده و در
 میان قبر، خشت فیروزه به کار رفته است، 
ولى قبر پدر تو از مقدارى خشت خام و 
مشتى خاک، درست شده، این کجا و آن کجا؟
 
فقیرزاده در پاسخ گفت: 
تا پدرت از زیر آن سنگ هاى سنگین 
بجنبد، پدر من به بهشت رسیده 
 
سعدی
واژگونی زانتیا با 2 کشته در محور زرند – کرمان
فرمانده پلیس راه زرند – یزد گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی زانتیا در محور زرند – کرمان، چهار کشته و مجروح بر جای گذاشت.
به گزارش ندای زرند ، محمدحسین اثنی‌عشری اظهار داشت: بامداد امروز یک دستگاه سواری زانتیا با چهار نفر سرنشین از کرمان به طرف زرند در حال حرکت بود که در حوالی ریحان‌شهر از جاده منحرف و بر اثر واژگونی پی در پی راننده و یکی از سرنشینان در دم جان خود را از دست دادند و دو سرنشین دیگر به
اعترافات علمای اهل سنت عمری به ولادت امیر المومنین علیه السلام در کعبه (۵)
۵- ابراهیم بن محمد جوینی
جوینی از علمای اهل سنت عمری پیرامون ولادت حضرت امیر المومنین علیه السلام در کعبه می‌نویسد:
۳۵۴- روی أنها لما ضربها المخاض اشتد وجعها فأدخلها أبوطالب الکعبة بعد العتمة فولدت فیها علی وقیل لم یولد فی الکعبة إلا علی.
و روایت شده هنگامی که وقت وضع حمل او رسید و دردش شدت یافت، ابو طالب او را اول شب وارد بر کعبه کرد و علی در آن خانه به دنیا آمد. و گفته
 
 
 
 
یحیی بن اَکثَم یکی از دشمنان خاندان رسالت و منکر مسأله امامت بود، بین او و امام جواد «علیه السلام» بارها بحث و مناظره پیش می‌آمد. ولی همیشه یحیی محکوم و مغلوب می‌شد؛
چنانکه خود وی به یکی از این مناظرات که دربردارنده علم غیب امام است اشاره کرده، می‌گوید :
روزی داخل مسجد مدینه شدم و قبر رسول خدا صلی الله علیه و آله را طواف می‌کردم ، در آن میان محمد بن علیٍ الرضا علیه السلام را دیدم که مشغول طواف است. درباره مسائل مشکلی که در نظرم بود با
اربعین یعنی تمدن سازی عصر ظهور/دلسپاری برولایت باتجلای حضور/این شکوه کربلایی بی نظیر عالم است/بهرزوارحسینی دلبریها وغرور/اشک وغم همراه زینب نبنوایی میشود/حضرت سجاد داده شیعه رابرگ عبور/حاضردرکربلاهم اهل بیت مصطفی/قلب زهرا بهرزائر شادمان وپرسرور/گریه کن سوی حسینش مقتدای عالم است/کربلا و زینب او هست درراس امور/از تمام اهل عالم زائر کوی حسین/میشود اسلام وقرآن باولایت درصدور/از بصیرت شیعیانش ضربه بردشمن زدند/عاشقان کربلایی هست در اوج شعور/
‏سه خطای بزرگ هستی:۱-ابلیس از روی تکبر از فرمان خدا سرپیچی کرد و رانده شد۲-آدم همه نعمتی داشت اما از میوه ممنوعه خورد و همه چیزشو از دست داد۳-قابیل برادرشو کشت تا دارائیشو غصب کنه و منفور عالم شدپس:مغرور باشی رانده میشیطمع کنی همه چیزتو از دست میدیحسود باشی منفور عالم میشی
تنت قافست و جانت هست سیمرغ
ز سیمرغی تو محتاجی  به سی مرغ
حجاب کوه قافت آرد و بس
چو منعت می کند یک نیمه شو پس
بجز نامی ز جان نشنیده ای تو 
وجود جان خود تن دیده ای تو
همه عالم پر از آثار جان است
ولی جان از همه عالم نهانست
تو سیمرغی ولیکن در حجابی
تو خورشیدی ولیکن در نقابی
ز کوه قاف جسمانی گذر کن
بدار الملک روحانی سفر کن
تو مرغ آشیان آسمانی
چو بازان مانده دور از آشیانی
داستان زیبای یک مصراع شعر در کاظمین ع:  
     کیمیای حقیقی هستی محبت مولاست*
سرمایه عالم بی ولایت ،همه خسران است*
شیخ جعفر مجتهدی ره در نوجوانی دنبال علم کیمیا بود که به او گفته شد کیمیا محبت اهل بیت است. به این خاطر این مصراع شعر را گفتم که: کیمیای حقیقی هستی محبت مولاست . اما در مصراع دوم اشکالی بود که جور نمی شد: سرمایه عالم بی ولایت خسران است یا بگویم سرمایه همه عالم بی ولایت خسران است.
حدود یک ماه و نیم بعد توفیق زیارت عتبات عالیات نصیب شد. د
دانلود سریال قبله عالم 
را از سایت شب دی ال پیگیری کنید
قهوه ی تلخ را که یادتان هست. اگر بخواهند سریالی شبیه به آن را نشان دهند احتمالا از سریال قبله ی عالم سخن خواهند گفت
برای دانلود سریال قبله عالم شما عزیزان انتخاب های متعددی دارید که یکی از این انتخاب ها رفتن به یک سایت پربازدید و دانلود مجموعه از آن جاست که ما به نوبه ی خود شب دی ال را پیشنهاد می کنیم.
چرا که به نظر می رسد یکی از بهترین و با شکوه ترین سایت ها در این خصوص است.
سریال دیدنی قبل
#طرح‌کلی‌ازعالم‌آفرینش#ازخداتاعالم‌طبیعت#علامه‌مروجی‌سبزواری
#عالم‌آفرینش به انضمام ذات خداوند به #شش‌مرتبه تقسیم می شود:
سه مرتبه مربوط به ذات خدا
سه مرتبه مربوط به بیرون ذات خدا
⬅️ سه مرتبه ای که مربوط به ذات خداست عبارتند از:
مرتبه ی #احدیت مرتبه ی #واحدیت مرتبه ی #اعیان‌ثابته
⬅️ آن سه مرتبه ای که بیرون از ذات خدا هستند عبارتند از:
#عالم‌عقول #عالم‌نفوس #عالم‌طبیعت
که دو عالم اول، #ملکوتی هستند؛ و عالم طبیعت، #مادی است.
اکنون به
نمی‌دانم چرا این عنوان را برای این متن انتخاب کردم. چون الان .... در خانه هستم و شب هم هست اما تاریک نیست. زیر لوستر ۶ چراغ پشت میزناهارخوری نشسته‌ام و به جای خواندن مقاله‌هایی که فردا عملاً از آن‌ها امتحان دارم، دارم این را می‌نویسم...
امید‌هایی که به پوچی رفته‌اند. منتظرم که محمد به خواب برود تا بروم و فیلم‌هایم را تماشا کنم. نمی‌دانم کی می‌خواهم آدم شوم.
درست فهمیدی... این متن راجع به تو نیست. همه چیز راجع به تو نیست. آره، خیلی این حرفم شاع
ادم همیشه در هر مرحله از زندگیش باید چیزی براش محور باشه
اولش مثلا اسباب بازی
بعد درس
بعد معشوق
بعد کار
بعد همسر
بعد فرزند
هرجا که از هر مرحله دل برید, وابستگی به مرحله بعد شروع میشه
اون ته تهش,که از همه چی دل برید,همممه چی مفهومشو از دست داد...به چی باید چنگ زد؟
ب کجا پناه برد؟
ب مرگ هم میشه چنگ زد و پناهی گرفت؟
یا نه,اونجاست که تازه شناخت و علاقه به خدا شروع میشه...؟
ته تهش خداست؟
یا خدا از اول بوده و خودش مرحله نیست؟
شایدم همه اینا بوده تا تهش ب ا
ﺷﻌﺮى ﻓﻮﻕ ﺍﻟﻌﺎﺩه از ایرج میرزا
ﺭﻭﺯ ﺑﻪ ﺭﻫ ﻣﺮﺍ ﺬﺭ ﺑﻮﺩ
ﺧﻮﺍﺑﺪﻩ ﺑﻪ ﺭﻩ ﺟﻨﺎﺏ ﺧﺮ ﺑﻮﺩ
ﺍﺯ ﺧﺮ ﺗﻮ ﻧﻮ ﻪ ﻮﻥ ﻬﺮ ﺑﻮﺩ
ﻮﻥ ﺻﺎﺣﺐ ﺩﺍﻧﺶ ﻭ ﻫﻨﺮ ﺑﻮﺩ
ﻔﺘﻢ ﻪ ﺟﻨﺎﺏ ﺩﺭ ﻪ ﺣﺎﻟ
ﻓﺮﻣﻮﺩ ﻪ ﻭﺿﻊ ﺑﺎﺷﺪ ﻋﺎﻟ
ﻔﺘﻢ ﻪ ﺑﺎ ﺧﺮ ﺭﻫﺎ ﻦ
ﺁﺩﻡ ﺷﻮ ﻭ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺍﻦ ﺻﻔﺎﻦ
ﻔﺘﺎ ﻪ ﺑﺮﻭ ﻣﺮﺍ ﺭﻫﺎ ﻦ
ﺯﺧﻢ ﺗﻦ ﺧﻮﺶ ﺭﺍ ﺩﻭﺍ ﻦ
ﻧﻪ ﻇﻠﻢ ﺑﻪ ﺩﺮ ﻧﻤﻮﺩﻢ
ﻧﻪ ﺍﻫﻞ ﺭﺎ ﻭ ﻣﺮ ﺑﻮﺩﻢ
ﺭﺍﺿ ﻮ ﺑﻪ ﺭﺯﻕ ﺧﻮﺶ ﺑﻮﺩﻢ
ﺍﺯ ﺳﻔﺮ ﺲ ﻧﺎﻥ نَرُﺑﻮﺩﻢ
ﺩﺪ ﺗ
جمعه هاآرامشی سوی وصال مهدی است/شیعه دائم منتظربهرجمال مهدی است/هست طاووس بهشتی حضرت صاحب زمان/مسلمین راافتخاری از جلال مهدی است/دشمنان حضرت اومثل شمرو حرمله/ذلت آنان به عالم درقتال مهدی است/شیعه رابایدکه باشداهل اصلاح درون/هرچه می خواهی سعادت درسوال مهدی است/ازوجود اوهمیشه میرسد لطف وکرم/هرچه دارداهل عالم لطف ومال مهدی است/تاظهوریوسف حق گام آخرمانده است/عالم پراز عدالت درخیال مهدی است/
 
داغلار قئزی ریحان، ریحان ریحانعالم سنه حیران، حیران حیراننه قشح سن آی قئز، گول چیچک سن آی قئزبیر دانا سن آی قئز، دوردانا سن آی قئزگوزل‌لر گوزلی ریحان ریحان
سئودانین ازلی ریحان ریحانعالم سنه حیران، حیران حیران
نه قشح سن آی قئزگول چیچک سن آی قئز
بیر دانا سن آی قئز
دوردانا سن آی قئززیل قارا دیر گوزون ریحان ریحان
بالدان شیرین سوزون ریحان ریحانعالم سنه حیران، حیران حیران
نه قشح سن آی قئز
گول چیچک سن آی قئز
بیر دانا سن آئ قئز
دوردانا سن آی
در خانواده وقتی پدر در خانه نیست، مادر جانشین پدر و بزرگتر بچه هاست.در عالم هم وقتی جانشین خدا و معصوم غائب هست، عالم و فقیه عادل جانشین معصوم غائب هست تا ظهور منجی عالم بشریّت تحقق پیدا کرده و خود سکّان عالم را دست بگیرد.مهدی موعود منجی عالم بشریّت خواهد آمد.
برای دانلود متن کامل فایل این پایان نامه ها اینجا کلیک کنید نرم افزار محور(SDN) برای مدیریت زیرساخت شبکه های اجتماعی (CN) پایان نامه های دانلودی رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات در این صفحه لیست همه پایان نامه های رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات سایت سبز فایل را در یک صفحه می توانید ببینید و برای استفاده در پروپوزال ،پایان نامه، تحقیق ، پروژه ، گزارش سمینار و دیگر فعالیت های علمی خودتان از آنها …
مرور ادامه
ادامه مطلب
دلم میخواست بهش بگم کاش همه ی حماقتای عالم ختم میشد به دوزار چند شاهی، ولی استیصال تو نگاهش و فکر این که تنهایی باید جای خالی چند میلیون دوش بکشه و تازه نذاره باباش بفهمه نذاشت بگم ... ولی الان تو جایی وایسادم که دلم میخواست چندرغاز ته حسابم نبود ولی چشمای مامان میخندید، محمد سالم بود و بابا...امان از همه ی ای کاش های عالم، امان.
پ.. میگن آدمی آه و دمی ...آخ از آه این روزا.
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: لازم است همه مبلغان آیات نورانی قرآن کریم را مبنا و محور تبلیغات اسلامی‌شان در منبرها قرار دهند، مروّج قرآن باشند و آیات قرآن محور مباحثشان در مناسبت‌های مختلف‌ باشد.
ادامه مطلب
تا به حال متن کامل شعر محتشم کاشانی در باره قیام کربلا ( باز این چه شورش است که در خلق عالم است) را خوانده‌اید؟ فکر نمی‌کردم اینقدر بلند باشد. هر چند وقتی می‌خواندمش احساس می‌کردم اکثر ابیاتش را در مداحی‌ها شنیده بودم. اگر مایل بودید که بخوانیدش به ادامه مطلب رجوع کنید!
 
ادامه مطلب
توسل و توکل باید با هم باشه 
توسل مثلا متوسل شدن به ایمه و زیارات امامان. مثلا دعای توسل. 
توکل مثل مناجات ها. مراجعه فقط به خدا که خدا همه کاره است. مثلا دعای جوشن کبیر 
محور توحید است. 
هم مناجات و هم زیارات باید باشند. قرآن هم که جای خود.  
کلمه حسبنا الله که محور توحید است دقیقا وسط این آیه مثل نگین می درخشد. 
آیه زیر می گه توکل و توسل با هم (هم خدا چیز می ده هم رسول) اما محور توحید و توکل به خداست (حسبنا الله). اما دوباره در آخر آیه قرآن می گوید ت
 حالا دیگر برای درک قدرت و صلابت محور مقاومت
نه، به اظهارات مقامات بلندپایه حزب‌الله لبنان، حماس و دیگر نیروهای مقاومت نیاز
است و نه، به واقعیت‌های میدان نبرد در تقابل با رژیم صهیونیستی و نیروهای مقاومت
منطقه احتیاج است! تنها با مرور گفته‌ها و ناگفته‌های مقامات تل‌آویو شاهد دست
برتر محور مقاومت و ترس بی حد و حصر صهیونیست‌ها خواهید بود!
ادامه مطلب
به گزارش ایسنا، متن تمام توییت وزیر امور خارجه ایران، خطاب به رئیس جمهور آمریکا به تطویل زیر است: "برداشت های اشتباه، صلح را به ریسک می اندازند، - تحریم ها جایگزین جنگ نیست، تحریم همان بحران است، نابودی= نسل کشی= قتل جنگی، کسی که جنگ را آغاز می کند، همان کسی نیست که به تلاطم اختتام می دهد، مناظره و تهدید کاملاً ناسازگار هستند، جنگ کوتاه با ایران یک توهم است. "
اهنگ ای خدای عالم چگونه باورم شد آن که روزگاری پناه و یاورم شد با کیفیت عالی دانلود اهنگ رفتی و ندیدی که بی تو شکسته بال و خسته ام آهنگ بسیار زیبای رفته با صدای خانم الهه
اهنگ ای خدای عالم چگونه باورم شد
اهنگ ای خدای عالم چگونه باورم شد 
ای که رفته با خود دلی شکسته بردی
اینچنین به طوفان تن مرا سپردی
ای که مهر باطل زدی به دفتر من
بعد تو نیامد چه ها که بر سر من
بعد تو نیامد چه ها که بر سر من
ای خدای عالم چگونه باورم بود
آن که روزگاری پناه و یاورم من
 
عالم ذر مربوط به دوران پیش از خلقت انسان است. عالمی که برخی می‌گویند همه انسان‌ها در آن حضور داشته اند و برخی دیگر می‌گویند همه آنچه که قرار است برای آدمی اتفاق بیفتد به وی نشان داده شده است، اما واقعا عالم ذر چه عالمی است؟!
 
 
ادامه مطلب
مباحثه در لغت معنای نسبتاً متعددی دارد.  یکی از معناهای مباحثه مناظره است و دیگری با یکدیگر پژوهیدن علم، با یکدیگر بحث کردن می  باشد.  همیشه معتقد بوده و هستم که مباحثه با انسان های متعصب راه به جایی نمی برد. چرا که تعصبات اجازه تفکر منطقی را از ذهن فرد (گوینده یا شنونده)  می گیرد و به جای آن، مغلطه را جایگزین خواهد کرد . در این حالت ،نه دردی دوا می شود و نه مباحثه به جریان می افتد.  


ادامه مطلب
احیاء مدینه فاضله از منظر تولی و تبری:
 
《《تفاوت مومن و کافر 》》 پیش زمینه فکری؛ انسان فطرتا مظلوم(حق)و ظالم(باطل)را می شناسد و دینش تولی(دوستی با دوستان خدا)و تبری(دشمن داشتن دشمنان خدا یعنی دروغگویا و حرام خواران)است. پیش زمینه فکری؛ ابتداء بدان انسانها از دو عالم آفریده شده اند یک؛ عالم علیین که مومنان از این عالمند. دوم عالم سجین که کافران از این عالمند،که این از آیه ۱۷۹سوره اعراف معلوم است. نکته ویژه؛ 《《《منافق و کافر در تمام اهدافشان،
آموزش خصوصی پاورمیل ویژه مهاجرت، حرفه ای و تضمینی سه محور _ چهار محور _ پنج محو ر _ تراش و پست نویسی . قدم به قدم با مثال های کاربردی 
مدرس مهندس یحیوی
تماس و واتساپ 989112235526+
https://www.aparat.com/video/video/listuser/view/list/dashboard/yes/list_type/all/username/highcam.ir
 
درگاه پرداخت اینترنتی : https://Zarinp.al/273357
 
معارف قرآنی
«اِنَّ مَثَلَ عیسی عِنْدَ اللّهِ کَمَثَلِ آدَمَ خَلَقَهُ مِنْ تُرابٍ ثُمَّ قالَ لَهُ کُنْ فَیَکُونُ* الْحَقُّ مِنْ رَبِّکَ فَلا تَکُنْ مِنَ الْمُمْتَرینَ* فَمَنْ حآجَّکَ فیهِ مِنْ بَعْدِ ما جآءَکَ مِنَ الْعِلْمِ فَقُلْ تَعالَوْا نَدْعُ أَبْنآءَنا وَ أَبْنآءَکُمْ وَ نِسآءَنا وَ نِسآءَکُمْ وَ أَنْفُسَنا وَ أَنْفُسَکُمْ ثُمَّ نَبْتَهِلْ فَنَجْعَلْ لَعْنَةَ اللّهِ عَلَی الْکاذِبین»(1).
«:«بی شک داستان عیسی نزد خدا مانند دا
✨﷽✨
✅راه حلی برای گناه نکردن
✍جوانی نزد عالمی آمد و از او پرسید: من جوان هستم اما نمیتوانم خود را از نگاه کردن به دختران منع کنم، چاره ام چیست؟ عالم کوزه‌ای پر از شیر به او داد و به او توصیه کرد که کوزه را به سلامت به جای معینی ببرد و هیچ چیز از کوزه نریزد...
به یکی از طلبه‌هایش هم گفت او را همراهی کند و اگر شیر را ریخت جلوی همه‌ی مردم او را کتک بزند. جوان نیز شیر را به سلامت به مقصد رساند. و هیچ چیز از آن نریخت. وقتی عالم از او پرسید چند دختر را
گیربکس خورشیدی دسته ای از الکتروگیربکس است که در آن محور ورودی الکتروموتور و محور خروجی در یک راستا واقع شده اند. گیربکس خورشیدی بصورت تک و بصورت ردیفی نیز مورد استفاده قرار میگیرد. گیربکس خورشیدی متشکل از پند دنده اقماری که به داخل یک دنده بزرگتر دنده درونی متصل بوده و در مکز آن نیز دنده خورشیدی واقع است. از گیربکس خورشیدی در بسیاری از ماشین آلات صنعتی برای کاهش سرعت نیروی محرک الکتروموتور و افزایش گشتاور استفاده میشود. 
جهان برزخ، جهانی است که برخی از خصوصیات دنیا و آخرت را در خود جمع کرده است. با این همه عالم برزخ، بخشی از جهان پیش از قیامت است و پس از قیامت، دیگر عالمی به نام عالم برزخ وجود نخواهد داشت. از این رو برخی گفته اند که عالم برزخ بخشی از عالم دنیاو یا همان نشئه اولی است و با فروپاشی این نظام مادی دنیا و برپایی نشئه آخرت و جهان رستاخیز، دیگر چیزی به عنوان عالم برزخ نخواهد بود.

ادامه مطلب
معرفی کتاب
این کتاب روایتی است از خاطرات یکی از مدافعان حرم که در جریان عمل جراحی برای لحظاتی از دنیا می رود و سپس با شوک در اتاق عمل، دوباره به زندگی برمی گردد؛ اما در همین زمان کوتاه چیزهایی دیده که درک آن برای افراد عادی سخت است.از دیدگاه قرآن و روایات، برزخ و قبر یک چیز است که گاهی از آن به عالم قبر و گاهی از آن به عالم برزخ یاد می شود. برزخ در لغت یعنی چیزی که حایل بین چیزی و چیز دیگر باشد.ازاین رو به جهانی که میان دنیا و آخرت واقع می شود برزخ
“… علی‌ گفته‌ است‌ که‌: “گروهی‌ بهشت‌ می‌جویند، اینان‌ سود‌جویان‌اند و طماع‌، گروهی‌ از دوزخ‌ بیم‌ دارند و اینان‌ عاجزند و ترسو، و گروهی‌ بی‌طمع‌ بهشت‌ و بی‌بیم‌ دوزخ‌اش‌ می‌خواهند عشق‌ بورزند، و اینان‌ آزادگان‌اند و آزاد”. عشق‌ چرا؟ عشق‌ تنها کار بی‌چرای‌ عالم‌ است‌، چه‌، آفرینش‌ بدان‌ پایان‌ می‌گیرد، نقش‌ مقصود در کارگاه‌ هستی‌ اوست‌. او یک‌ فعل‌ بی‌برای‌ است‌. غایت‌ همه‌ غایات‌ عالم‌ “برای‌” نمی‌توا
مرحبابرملت ایران ولایت محور است/ازبرخلق حماسه درجهانی برتراست/فجرپیروزی خودرا یادمان هرشهید/رهروراه امام ولاله های پرپراست/گریه برحاج قاسم اربعین آن عزیز/وحدتش تیری به چشم دشمنان کافراست/این شکوه و اقتدارش شادکرده رهبری/انقلاب مانشانی برفروغ کوثراست/حضرت سیدعلی هم مقتدای شیعیان/ازتبار آل احمد او امام ورهبراست/چشم دنیاخیره گشته ازحضور بیشمار/بر سلیمانی ایرانی صدسلام دیگر است/انقلاب مابگردد متصل سوی ظهور/دست رهبر بهردشمن ذوالفقار حید
ترافیک در آزادراه کرج-تهران نیمه سنگین است/ بارش برف و باران در مازندران، تهران، البرز و قزوین
رئیس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا:
در حال حاضر ترافیک در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال محدوده‌های گدودک، شورآب و ورسک نیمه سنگین است.
در محور‌های هراز، چالوس، فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت بارش باران و برف را شاهد هستیم.
در حال حاضر ترافیک در آزادراه کرج-تهران نیمه سنگین است.
در محور‌های استان‌های مازندران، تهران، البرز و قزوین ب
مناظرۀ پژو و پراید! (با رخصت از پروین اعتصامی!) «پژو» یک‌روز طعنه زد به «پراید» که تو مسکین چقدر یابویی! با چنین شکلِ ضایعی بالله بی‌جهت توی برزن و کویی رنگ لیمویی مرا بنگر ای که تیره، شبیه هندویی من تمیزم ولی تو ماه به ماه مطلقاً دست و رو نمی‌شویی بچه می‌ترسد؛ آن‌طرف‌تر رو! که به هیئت شبیه لولویی من نه خودرو، گُلم، سَمن‌بویم تو نه خودرو، گیاه خودرویی!
ادامه مطلب
متن آهنگ بهنام صفوی بنام بازی
 
کسی جز خود تو شبیه تو نیستنمی تونم اصلا شبیه تو شمرسیدن به تو غیر ممکن شدهنمی دونم اصلا به چی دلخوشمتو انقدر خوبی که دریا شدینمی گم خودت رو تو من غرق کننه می شه که با تو مساوی بشمنه می شه بگم با خودت فرق کنمن این بازی رو می بازمتو از قلبم خبر داریتو چشمات آس گم می شهیه عالم برگ سر داریمن این بازی رو می بازمتو از قلبم خبر داریتو چشمات آس گم می شهیه عالم برگ سر داری
دیگه بسه حرفامو یادم نیارکه هرچی بهت گفتمو از برمهن
این هفته یه مهمان بزرگ داریم خونمون ..
مهمانی که دلیل خلقت این عالم هستی است
مهمانی  که خدا به حضرت محمد درموردش فرمود 
ای محمد اگر تو نبودی افلاک را نمی افریدم اگر علی نبود تو را نمی آفریدم و  اگر فاطمه نبود شما دوتن را نمی آفریدم 
مادرمون حضرت فاطمه دلیل خلقت علم هستی است 
وایی چقدر من خوشبختم . 
یعنی خوشبختی بیشتر از اینه که  مادری داشته باشی 
که تمام عالم هستی برای او آفریده َشده باشه 
پس اگه این دنیا برای مادرمون آفریده شده،ایشون همه کا
حاج علی شانظری کاندیدای مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار حسینعلی حاجی دلیگانی را به مناظره انتخاباتی دعوت کرد.
  به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حاج علی شانظری امشب در جمع مردم شهر گز با انتشار خبری مبنی بر کناره‌گیری وی به نفع آقای حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده کنونی مردم شاهین‌شهر در مجلس اظهار کرد: این شایعات از پایه کذب و بی‌اساس است چراکه با قاطعیت تمام تا پایان این ماراتن در صحنه رقابت حضور خواهم داش
باز این چه شورش است که در خلق عالم است
باز این چه نوحه و چه عزا و چه ماتم است

باز این چه رستخیز عظیم است کز زمین
بی نفخ صور خاسته تا عرش اعظم است

این صبح تیره باز دمید از کجا کزو
کار جهان و خلق جهان جمله در هم است

گویا طلوع می‌کند از مغرب آفتاب
کاشوب در تمامی ذرات عالم است

گر خوانمش قیامت دنیا بعید نیست
این رستخیز عام که نامش محرم است

در بارگاه قدس که جای ملال نیست
سرهای قدسیان همه بر زانوی غم است

جن و ملک بر آدمیان نوحه می‌کنند
گویا عزای اشرف
برتری حضرت امیر المومنین و حضرت زهرا سلام الله علیهما بر همه‌ی مردم (به روایت اهل تسنن)
از جمله فضائل حضرت علی بن ابی طالب سلام الله علیه و حضرت زهرا سلام الله علیها، محبوبیت ایشان نزد رسول خدا صلی الله علیه و آله می‌باشد چنانچه نسائی از علمای بزرگ اهل تسنن در خصائص چنین روایت کرده است:
۱۱۰- أخبرنی احمد بن شعیب ، قال : اخبرنی زكریا بن یحیى ، قال : اخبرنا ابراهیم بن سعد قال : حدثنا شاذان ، عن جعفر الاحمر ، عن عبد الله ابن عطاء عن ابن بریدة ، قال :
بسم الله الرحمن الرحیم
امام، قلب عالم هستی است.
عالم هستی به مثابه بدن است؛
و موجودات عالم، اعضا و اجزای پراکنده و قوای ادراکی این بدن هستند.
امام اعضا و اجزای پراکنده ی این بدن واحد را بهم پیوند می دهد و ادراک های قوای ادراکی آنرا تنظیم می کند.
شخصیت حضرت زهرا(س) از ادراک ما خارج است
حجت الاسلام علی سرلک گفت: شخصیت حضرت زهرا (س) از ادراک ما خارج است. آن هایی که اهل معنا هستند و می‌فهمند و حکیم هستند می گویند که ما نتوانستیم این ابعاد را بشناسیم.
به گزارش ایکنا، مهر نوشت: حجت الاسلام علی سرلک گفت: شخصیت حضرت زهرا (س) از ادراک ما خارج است و همان قدر می‌دانیم که درباره ایشان گفته شده: انسیه الحوراء. جنبه انسانی ایشان و وجوه زمینی ایشان در نهایت رشد و کمال و شکوفایی استعدادها بود. ایشان یک
به نام تنها حقیقت عالم
کجا هستند برادران من! آنانکه در شاهراه دین بر مرکب های حق سوار گشتند و در مسیر حق قدم گذاردند؟! أین عمار؟!أین ابن التیهان؟! أین ذو الشهادتین؟! وکجا هستند امثال آنها از برادرانشان؟! آنانکه در نوشیدن شربت مرگ با یکدیگر هم پیمان شدند؟! تا پای جان برای حقیقت بودند تا آنجا که حقیقت در رگهایشان جریان داشت..
بیایید خون دیگری در رگهای خود احساس کنیم؛ انگار همگی مرده ایم. نه ما بلکه عالم ، جان در بدن ندارد. تنها انتظاری سرد...بس است
ز شراب لعل نوشین من رند بی نوا را
مددی که چشم مستت به خمار کشت ما را
ز وجود خود ملولم قدحی بیار ساقی
برهان مرا زمانی ز خودی خود خدا را
بخدا که خون رز را به دو عالم ار فروشیم
بخریم هر دو عالم بدهیم خون بهارا
پسرا ز ره ببردی به نوای نی دل من
به سرت که بار دیگر بسرا همین نوا را
من از آن نیم که چون نی اگرم زنی بنالم
که نوازشی است هر دم زدن تو بینوا را
دل من به یارب آمد ز شکنج بند زلفت
مشکن که در دل شب اثری بود دعا را
طرف عذار گلگون ز نقاب زلف مشکین
بنمای ت
در زیر نقشه بزرگ راه و آزاد راه های برخوار را آورده ام . خط آبی رنگ مسیر محور پیامبر اعظم برخوار است که به گفته مسئولین ، برخوار را از بن بست در می آورد . این محور حدود ۲۳ کیلومتر مسیر برخوار (از فلکه انقلاب دولت آباد) را به کاشان و نطنز کم می کند . همچنین مسیر خلوت تر و ایمن تر خواهد بود . امکان دسترسی به روستاهای شمالی برخوار به مرکز شهرستان حدود ۲۹ کیلومتر می شود و همچنین دسترسی مسئولین و مردم به اراضی  و معادن و مزارع شمالی شهرستان سهل خواهد شد
مناظره حضرت آقا امام صادق علیه السلام با ابو حنیفه در مورد بطلان قیاس
شیخ مفید رضوان الله علیه روایت کرده است:
محمد بن عبید، عن حماد، عن محمد بن مسلم قال: دخل أبو حنیفة على أبی عبد الله علیه السلام فقال له: إنی رأیت ابنك موسى یصلی والناس یمرون بین یدیه فلا ینهاهم، وفیه ما فیه فقال أبو عبد الله علیه السلام: ادع لی موسى، فلما جاءه قال: یا بنی إن أبا حنیفة یذكر أنك تصلی والناس یمرون بین یدیك فلا تنهاهم، قال: نعم یا أبه إن الذی كنت اصلی له كان أقرب إ
"بسم ربّ الودود"《مسجدی
که در آن شبکه سازی انجام نشود یعنی نتواند مومنین را باهم مرتبط کند و
توان های آنها را با هم به اشتراک گذارد، به رسالت مسجد بودن خود نرسیده
است.》
دعوتید به: همایش جهانی مسجدهای تدبرمحورهمراه با رونمایی از سند فعالیت‌های مسجدچهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ١۶الی١٨محل برگزاری: مسجد دانشگاه تهران
کسب‌وکار آموزش محور.
این کسب‌وکار برای کسانی که سرمایه‌ای ندارند ولی در عوض اطلاعات زیادی دارند یا در زمینه بخصوصی مهارت دارند، فوق‌العاده است. امروزه افرادی زیادی بدون سروصدا و چراغ خاموش در حال کسب‌ درآمد چند میلیون تومانی در ماه هستند. آنها با تولید محتوی آموزشی و فروش اطلاعات خود به سود بالایی دست پیدا کردند.
ادامه مطلب
وضعیت سینمای قهرمان محور پس از انقلاب؛
نگاهی کلی به آثار قهرمان‌ محور در تاریخ سینمای ایران پس از انقلاب، نشان می‌دهد که قهرمان‌های برجسته فیلم‌های ایرانی به دو گروه قهرمان‌های ملی و قهرمان‌های دینی تقسیم می‌شوند.
سینمای ایران در مقایسه با جهان، کمتر به بازسازی زندگی قهرمان‌های واقعی تمایل نشان می‌دهد و فیلمسازان ایرانی عموماً ترجیح می‌دهند قهرمان‌هایشان را شخصاً از صفر تا صد خلق کنند. این در حالی است که سینمای جهان (و بالاخص هالی
عالم و آدم چپ و تو راست باشآنچنان حق سیره‌ات آراست باش
راه پنهانی رو خود را سِیر کنوانگهی آنگونه جان پیداست باش
مشت گِل وا کن عبور روح بینهمچو آن خویشی که بی‌پرواست باش
همره بادی که از بی‌سوست رو همچو آن جانی که بی‌همتاست باش
عقل گوید مرگ و دیگر هیچ نیستهمچو آن هیچی که از خود خاست باش
عشق گوید هیچ هست و هیچ مستآنچنان هستی که از خود کاست باش
مست باش و راه بین و روح شوهمدم آن «او» که نامیراست باش
حلمیا بی‌گاه شد پرواز کندر دمی آن خانه که بی‌ج
باز هم حادثه در محور #سیریز_بافق/
برخورد سواری رونیز با موتور سیکلت در محور سیریز _بافق ۵ مصدوم‌ برجای گذاشت 

ندای زرند - آقای عباس زاده مسئول پایگاه اورژانس ۱۱۵ سیریز : شب گذشته پنج شنبه مورخ ٢٣/خرداد/١٣٩٨ در ساعت ۲۱ برخورد  سواری رونیز  با یک دستگاه موتور سیکلت در ۸ کیلومتری محور سیریز _بافق محدوده پیچ اکبر آباد ۵ نفر مصدوم برجای گذاشت .
وی در ادامه بیان کرد: خودروی سواری رونیز از سمت سیریز به بافق در حال حرکت بوده که با یک دستگاه موتور سیکلت

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

شرح حال