نتایج جستجو برای عبارت :

چگونه یک صفحه HTML ایجاد کنید؟

ایجاد لینک
برای ورود به سیستم یا عضویت رایگان برای لذت بردن از این دوره باید ارائه دهد!
در فصل قبل، شما یاد گرفتید که چگونه یک صفحه HTML ساده ایجاد کنید. خوب، واقعا خیلی زیاد نبود، اما یک صفحه HTML کاملا یکسان بود.
همانطور که می دانید، یک وب سایت از چندین صفحه تشکیل شده است. چگونه از یک صفحه به صفحه دیگر بروید؟ با استفاده از لینک ها البته! بنابراین چگونگی ایجاد پیوندهای میان صفحات ما این است که ما میخواهیم این فصل را یاد بگیریم.

ادامه مطلب
اولین 10 برچسب HTML شماست
فقط شروع با HTML در اینجا 10 تگ HTML ضروری است که باید هنگام ساخت صفحات وب خود بدانید. اگر شما یاد بگیرید که چگونه این 10 برچسب ها کار می کنند، شما دانش کافی برای جمع کردن یک صفحه اولیه خواهید داشت.
در انتهای آموزش، کد را برای یک صفحه وب نمونه که شامل همه 10 برچسب است، پیدا خواهید کرد تا بتوانید ببینید که چگونه از آنها استفاده کنید.

ادامه مطلب
چگونه با وبلاگ نویسی و تولید محتوا کسب درآمد کنم: دانلود
 
چکونه طراح پنوماتیک شوم: دانلود
 
چگونه طراحی دکور کنیم: دانلود
 
چگونه به مطالعه علاقمند شوم: دانلود
 
 چگونه وبلاگ نویسی را شروع کنم: دانلود
 
چگونه به منظور رتبه گرفتن در گوگل محتوای سبز بنویسم: دانلود
چگونه باسن بزرگ و زیبا داشته باشیم
چگونه باسنی بزرگ و خوش فرم داشته باشیم
چگونه باسنی بزرگ و برزیلی داشته باشیم
چگونه باسنی بزرگ و برجسته داشته باشیم
 چگونه باسنی بزرگ داشته باشیم
مرتبط: برای سفید شدن پوست صورت چه باید کرد
 
 
 
چگونگی راه اندازی یک صفحه وب با HTML5
این که آیا شما یک طراح صفحه وب با تجربه است یا نه خیلی، شما می توانید یک صفحه HTML5 ساده را به راحتی ایجاد کنید. فقط هر ویرایشگر متن را باز کنید و کد زیر را اضافه کنید:
<! DOCTYPE HTML>
<html lang = "en">
ادامه مطلب
برای اولین بار توسط Tim Berners-Lee در سال 1990، HTML برای زبان نشانه گذاری Hypertext کوتاه شده است. HTML برای ایجاد اسناد الکترونیکی (صفحات به نام) استفاده می شود که در وب جهانی نمایش داده می شوند. هر صفحه حاوی مجموعه ای از اتصالات به صفحات دیگر به نام لینک ها است. هر صفحه وبی که در اینترنت مشاهده میکنید با استفاده از یک نسخه از کد HTML یا دیگری نوشته میشود.
کد HTML فرمت مناسب متن و تصاویر را تضمین می کند به طوری که مرورگر اینترنت شما ممکن است آنها را همانطور که در ن
چگونه در HTML و طراحی وب شروع به کار کنیم
HTML (زبان نشانه گذاری Hypertext Markup Language) ساختار اولیه ساختمان وب سایت است. HTML یک زبان نشانه گذاری بسیار ساده است و نیاز به حفظ چند دستورات HTML چندگانه دارد که شکل و طرح یک صفحه وب را تشکیل می دهند. قبل از نوشتن هر کد HTML یا طراحی اولین صفحه وب شما باید بر روی یک ویرایشگر HTML یا ویرایشگر متن مانند «دفترچه یادداشت» یا «WordPad» تصمیم بگیرید.

ادامه مطلب
• مجموعه بازی های ورزشی کودکان• اطلاعات جمع آوری کنید صفحه 33 علوم هشتم• پکیج آموزش نقاشی ، رنگ آمیزی و تحلیل• پاورپوینت درس سوم آمادگی دفاعی پایه نهم• دانلود بروشور قابل ویرایش زیست بوم تایگا• دانلود بروشور قابل ویرایش زیست بوم جنگل های بارانی استوایی• جمع آوری اطلاعات صفحه 34 علوم پنجم• جمع آوری اطلاعات صفحه ۲۹ علوم ششم• جمعاوری اطلاعات صفحه ۳۰علوم ششم• اطلاعات جمع آوری کنید صفحه ۵۳ علوم هفتم چگونه رزمندگان به منظور عبور از ع
بعد از اینکه اسکلت بندی صفحه ی وب را با استفاده از عناصر HTML انجام دادیم ،
نوبت به رنگ و لعاب صفحه خواهد رسید.
CSS زبانی برای نمایش هر چه بهتر اسناد HTML است .
با استفاده از این زبان میتوانیم ظاهر یک سند HTML را تعیین کرده و
برای تک تک عناصر HTML استایلی مناسب برگزینید .
در این آموزش زبان CSS را از سطح پایه تا پیشرفته خواهید آموخت
 
ادامه دارد   ..........   در حال بروزرسانی اطلاعات هستیم
تگ های تیتر یا Heading در HTML
عناوین یا تیترها یا به انگلیسی Headings از مهمترین تگ ها در یک صفحه ی HTML می باشد، در واقع میشه گفت مهمترین بخش یک صفحه ی HTML یا یک صفحه ی وب همین تگ های تیتر می باشد.
حتما تا حالا دیده اید و یا شنیده اید، مثلا در یک مجله یا روزنامه میگن فلان خبر رو تیتر ۱ زدن یا مثلا فلانی تیتر ۱ روزنامه فلان می باشد، خب این یعنی همین! وقتی میگن فلان خبر تیتر ۱ روزنامه است یعنی این خبر از مهمترین و جذاب ترین و با ارزش ترین خبرهاست.
تیترها یا عناو

آموزش ضبط فیلم از صفحه نمایش در آیفون
 
 آموزش ضبط ویدیو از صفحه نمایش آیفون
 
شما می خواهید از صفحه نمایش خود بر روی آی فون خود فیلم تهیه کنید. بر خلاف بسیاری از گوشی های آندروید،که هیچ روش واضح برای انجام آن وجود دارد، اما اپل دارای قابلیت ضبط صفحه نمایش در iOS است - شما فقط باید بدانید که چگونه آن را پیدا کنید.
ادامه مطلب
زبان نشانه گذاری (HyperText (HTML یک زبان نشانه گذاری  برای ایجاد یک صفحه وب است. وب سایت ها معمولا در یک مرورگر وب مشاهده می شوند. آنها می توانند نوشتن، لینک ها، عکس ها و حتی صدا و ویدئو باشند. HTML برای علامت گذاری و توصیف هر یک از این نوع محتویات استفاده می شود تا مرورگر وب بتواند به درستی آنها را نمایش دهد. HTML همچنین می تواند برای اضافه کردن اطلاعات متا به یک صفحه وب استفاده شود. اطلاعات متا معمولا توسط مرورگرهای وب نمایش داده نمی شود و اطلاعاتی در م
شما نیازی به نرم افزار فانتزی برای نوشتن یا ویرایش HTML برای یک صفحه وب ندارید. یک پردازنده ی کلمه درست کار می کند. ویندوز 10 Notepad یک ویرایشگر متنی است که شما می توانید برای ویرایش HTML استفاده کنید. هنگامی که شما راحت نوشتن HTML خود را در این ویرایشگر ساده، شما می توانید به ویراستاران پیشرفته تر نگاه کنید. با این حال، هنگامی که شما می توانید در دفترچه یادداشت بنویسید، می توانید صفحات وب را در هر کجا بنویسید.

ادامه مطلب
یک صفحه وب پویا در سمت سرور یک صفحه وب است که ساخت آن توسط سرور پردازش پردازش شده است. در اسکریپت سمت سرور، پارامترها تعیین می کنند که چگونه مونتاژ هر صفحه وب جدید، از جمله راه اندازی پردازش بیشتر طرف مشتری، پیش می رود.
یک صفحه وب پویای مشتری، صفحه وب را با استفاده از اسکریپت HTML که در مرورگر اجرا می شود، پردازش می کند. جاوا اسکریپت و دیگر زبان های اسکریپتی تعیین می کنند که کد HTML در صفحه دریافت شده به مدل Object Document یا DOM تجزیه می شود، که نشان دهنده
ساختار HTML
تمام اسناد HTML به دو قسمت اصلی تقسیم می شوند: سر و بدن. هنگامی که هر صفحه جدید را شروع می کنید، باید یک اعلامیه داشته باشد: <! DOCTYPE html> در حال گفتن یا اعلام به مرورگر است که فایل زیر یک فایل HTML است.
برای ساخت هر صفحه وب، شما باید چهار برچسب اصلی: <html>، <head>، <title> و <body> را داشته باشید. اینها همه برچسبهای ظرف هستند و باید به عنوان جفت با یک شروع و یک پایان ظاهر شوند.
ادامه مطلب
مخفف "Language Markup Hypertext". HTML زبانی است که برای ایجاد صفحات وب استفاده می شود. "Hypertext" به لینکهایی که یک صفحه HTML ممکن است در آن باشد ، اشاره دارد. "زبان نشانه گذاری" به روشی است که از تگ ها برای تعریف طرح صفحه و عناصر موجود در صفحه استفاده می شود.
 
 
 
 
در زیر مثالی از HTML که برای تعریف یک صفحه وب اصلی با عنوان و یک پاراگراف متن استفاده شده است.
<! doctype html><html><head><title> TechTerms.com </title></head><body><p> این یک نمونه از پاراگراف در HTML است. </p><
http://uploadboy.me/k0hko23b8dfk/IMG_20171107_200303.jpg.htmlhttp://uploadboy.me/g9o1o89zvcpy/IMG_20171124_190841.jpg.htmlhttp://uploadboy.me/7clrnt209mvl/IMG_20171220_104854.jpg.htmlhttp://uploadboy.me/pey8jj2zas24/IMG_20171026_160044.jpg.htmlhttp://uploadboy.me/9y52y0eqisx7/IMG_20171026_160232.jpg.htmlhttp://uploadboy.me/tsjh8zep6di8/IMG_20171124_190833.jpg.htmlhttp://uploadboy.me/36gwt9cc9zj5/IMG_20171107_200520.jpg.htmlhttp://uploadboy.me/k0hko23b8dfk/IMG_20171107_200303.jpg.htmlhttp://uploadboy.me/xfzc4r6z55ak/MonochromeColor_Jan292019_215143.jpg.htmlhttp://uploadboy.me/2e9vcg7ku69n/MonochromeColor_Jan292019_215130.jpg.htmlhttp://uploadboy.me/6x0zdb3j8nbw/BM_Quran.jpeg.htmlhttp://uploadboy.me/s4p8v0opd09x/4_6003367813035589937.PNG.htmlhttp://uploadboy.me/vzg6n8x9xz32/4_601242462345756
لینک ها
باسلاl خدمت شما بزرگواران در این پست میخوایم در مورد لینک توضیح بدیم و آشنا بشیم امیدوارم بدردتون بخوره.همانطور که میدونید لینک ها باعث رفتن از صفحه ایی به صفحه  دیگر میشوند امروز میخوایم انواع لینک هاو کاربرد دیگر اون ها رو در html توضیح بدیم...
ادامه مطلب
این مطلب به شما می آموزد که چگونه با تغییر HTML خود، رنگ پس زمینه یک صفحه وب را تغییر دهید.

 
روش
1
آماده سازی برای ویرایش HTML شما
رنگ پس زمینه را که می خواهید استفاده کنید تعیین کنید. رنگ های HTML با استفاده از کد ها بر اساس هر سایتی دیکته می 
ادامه مطلب
گه یکم با برنامه نویسی آشنایی داشته باشین حتما واژه ی html رو شنیدین و ممکنه این سوال براتون ایجاد شده باشه که html چیه؟ و چه کاربردی داره؟ در این مقاله آموزشی می خوایم به پاسخ این سوال بپردازیم.
html مخفف hyper Text Markup Language به معنی زبان نشانه گذاری فرا متن که البته این ترجمه نمی تونه بیانگر کارایی اون باشه .
به بیان ساده html  یک ابزاری است که با استفاده از چیزهایی به نام تگ باعث ایجاد قالب کلی صفحات وب میشه. یعنی با استفاده از html می تونیم فنداسیون و اسکل
مخفف "Preprocessor Hypertext".  این یک زبان برنامه نوبسی است. PHP یک زبان برنامه نویسی وب با استفاده از HTML است. این بدان معنی است که می توان کد PHP را در HTML یک صفحه وب وارد کرد.
هنگامی که به یک صفحه PHP دسترسی پیدا می کنید ، کد PHP توسط سروری که صفحه ساکن آنست ، "تجزیه" خوانده یا "تجزیه" می شود. خروجی حاصل از توابع PHP در صفحه به طور معمول به عنوان کد HTML برمی گردد که توسط مرورگر قابل خواندن است.
از آنجا که کد PHP قبل از لود شدن صفحه به HTML تبدیل شده است ، کاربران نمی توانند
ساختار اصلی یک سند HTML
سند HTML شامل دو بخش اصلی است:
سر. عنصر سر شامل عنوان و متا داده سند وب است.
بدن عنصر بدن حاوی اطلاعاتی است که می خواهید در یک صفحه وب نمایش داده شود.
* برای ایجاد صفحات وب خود با HTML 4 سازگار است، شما قبل از عنصر HTML باید یک اعلامیه نوع سند (DTD) را اضافه کنید. بسیاری از نرم افزارهای نوشتن وب، وقتی یک صفحه وب جدید ایجاد می کنید، به طور خودکار DTD و برچسب های اساسی را به طور خودکار اضافه می کنند.
در یک صفحه وب، اولین تگ (به طور خاص، <html&
پی اچ پی یک زبان برنامه نویسی سمت سرور است و در توسعه وب back-end معمولا با MySQL استفاده می شود. در حالی که HTML یک زبان نشانه گذاری است و در توسعه وب سایت های متقابل استفاده می شود که مسئولیت طرح بندی صفحه وب همراه با CSS و جاوا اسکریپت است.
پی اچ پی به عنوان زبان طرف سرور معمولا برای برنامه ریزی دستکاری صفحات وب ساخته شده با HTML استفاده می شود. منظورم دستکاری صفحات وب به عنوان مثال اساسی از درخواست های HTTP است که معمولا در PHP انجام می شود و کد گذاری می شون
 کل بدنه مدل جدید رایانه مک از یک تکه شیشه خمیده شده تشکیل شده است. بخش اصلی این شیشه که نمایشگر را تشکیل می‌دهد به صورت تخت و یکپارچه طراحی شده و بعد از اتمام انحنا در پایین این صفحه شیشه‌ای بخشی برای نصب صفحه کلید و بخشی نیز به عنوان صفحه تراک پد در نظر گرفته شده است.
 
میزان این خمیدگی ممکن است قابل تغییر و باز تنظیم باشد تا بتوان زاویه نمایشگر را تنظیم کرد یا حتی آن را به طور کامل تا زده و بست. اما هنوز مشخص نیست اپل در این زمینه دقیقاً چگون
HTML
 
مخفف "زبان نشانه گذاری بیش از حد متن" است. HTML زبان مورد استفاده برای ایجاد صفحات وب است. "Hypertext" اشاره به لینک هایی است که یک صفحه HTML ممکن است باشد. "زبان نشانه گذاری" اشاره به نحوه استفاده از برچسب برای تعریف طرح بندی صفحه و عناصر درون صفحه است.

ادامه مطلب
بعد از اینکه اسکلت بندی صفحه ی وب را با استفاده از عناصر HTML انجام دادیم ،
نوبت به رنگ و لعاب صفحه خواهد رسید.
CSS زبانی برای نمایش هر چه بهتر اسناد HTML است .
با استفاده از این زبان میتوانیم ظاهر یک سند HTML را تعیین کرده و
برای تک تک عناصر HTML استایلی مناسب برگزینید .
در این آموزش زبان CSS را از سطح پایه تا پیشرفته خواهید آموخت
البته قبلا باید حتما زبان HTML رو یاد گرفته و با این زبان آشنایی کامل داشته باشید .
 
CSS مخفف  Cascading Style Sheets است
سی اس اس روشی ساده ب
عبارت HTML ( اچ تی ام ال ) مخفف Hyper Text Markup Language به معنی زبان نشانه گذاری فوق متن است. Html زبان استاندارد طراحی صفحات وب است و کلیه کدهای صفحه اعم از طرف سرور و طرف مشتری در نهایت به کدهای HTML تبدیل شده و توسط مرورگر نمایش داده می شوند.
به عبارت دیگر مرورگر ها هیچکدام از کدها و کنترل های سمت سرور همچون کدهای asp و php را نمیشناسند و کد قابل فهم برای آنها اچ تی ام ال می باشد.
چگونه PHP و HTML را می توان تعامل کرد؟
 امکان ایجاد HTML از طریق اسکریپت های PHP وجود دارد، و امکان انتقال اطلاعات از HTML به PHP وجود دارد.
پی اچ پی یک زبان طرف سرور است و HTML یک زبان سمت سرویس گیرنده است بنابراین پی اچ پی بر روی سرور اجرا می شود و نتایج آن را به عنوان STRING، ARRAY، OBJECTS و غیره دریافت می کند و سپس از نتایج برای نمایش ارزش های آن در HTML استفاده می کنیم.

ادامه مطلب
,رتبه اول گوگل ,چگونه در صفحه اول گوگل باشیم,رتبه اول گوگل در عرض چند دقیقه ,چگونه رتبه یک گوگل را کسب کنیم؟ ,رتبه اول گوگل به صورت تضمینی ,چگونه در گوگل اول باشیم ,ایده پردازان 27 (1): رتبه اول گوگل شدن! با حقایق SEO ,رتبه اول گوگل : آوردن سایت به صفحه اول گوگل و نمایش سایت در سرچ ,ویژگی سایت های رتبه اول گوگل ,دریافت رتبه اول گوگل به صورت تضمینی ,صفحه اول گوگل را در 10 دقیقه بدست آورید ,صفحه اول گوگل ,سئو و بهینه سازی سایت: رتبه اول گوگل ,نکات طلایی جهت ق
HTML زبان نشانه گذاری استاندارد برای ایجاد صفحات وب است. 
     HTML مخفف Hyper Text Markup Language است
     HTML ساختار یک صفحه وب را توصیف می کند
     HTML از یک سری عناصر تشکیل شده است
     عناصر HTML به مرورگر می گویند چگونه محتوا را نمایش دهد
     عناصر HTML توسط برچسب ها نشان داده می شوند
     برچسب های HTML برچسب هایی از مطالب مانند "عنوان" ، "پاراگراف" ، "جدول" و غیره را نشان می دهد
     مرورگرها تگ های HTML را نشان نمی دهند ، اما از آنها برای ارائه محتوای صفحه استفا
صفحه Black Screen of Death یا همان مشکل سیاه شدن صفحه گوشی ، یک خطا است که توسط سیستم عامل نمایش داده می شود و معمولا به صورت ناگهانی رخ می دهد ، به این صورت صفحه نمایش دستگاه سیاه می شود و هیچ کاری نمی توان انجام داد. مشکل سیاه شدن صفحه گوشی را برخی از کاربران گوشی های اندورید تجربه کرده اند و مطمئنا به دنبال راه حلی برای رفع مشکل سیاه شدن صفحه گوشی هستند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشکل سیاه شدن صفحه گوشی ، به سایت رفع مشکلات رایانه و موبایل هیوات
 فرمت فایل HTM 
یک فایل HTM یک صفحه وب HTML است که توسط مرورگرهای وب مانند Google Chrome، Microsoft Edge و Mozilla Firefox استفاده می شود. ممکن است حاوی لینک ها و زبان نشانه گذاری باشد که عناصر و طرح یک صفحه وب را تعریف می کند.
اطلاعات بیشتر

ادامه مطلب
امروزه برای ایجاد انواع سند از نرم افزار ورد مایکروسافت استفاده می شود ، این نرم افزار کاربردی در ادارات ، سازمان ها ، شرکت ها ، مدارس ، دانشگاه ها و ... استفاده می شود و برای مصارفی چون تهیه سوالات آزمون ، مقالات ، پروژه ها و تحقیقات ، صورت جلسه ، اسناد اداری و ... به کار می رود ، حتما شما هم اسنادی که دارای کادر و حاشیه باشند را دیده اید و می دانید که حاشیه بندی صفحه در ورد یا همان ایجاد کادر دور متن در ورد باعث جلوه بخشیدن به فایل می شود و کاربر پ
اگر قصد دارید برای حذف اکانت تلگرام ایکس خود اقدام کنید احتمالا متوجه شده اید که در این پیامرسان مانند بسیاری دیگر از اپلیکیشن ها گزینه ی دیلیت اکانت وجود ندارد.
برای حذف اکانت تلگرام ایکس شما باید این اپلیکیشن را به طور کامل از گوشی خود حذف کنید. سپس نسخه ی اصلی تلگرام را باز کنید و از طریق سه خط بالای صفحه وارد بخش Settings شوید. در این قسمت Privacy and Security را انتخاب کرده و  سپس Active Sessions را بزنید.  در این صفحه تمام دستگاه هایی که اکانت شما در آن ها فع
halice نام قالبی بسیار زیبا و کاربردی برای طراحی سایت ( تجاری ، کسب
و کار ، چند منظوره ) می باشد. شما با کمک این قالب html می توانید وب
سایتی با موضوعاتی مانند شرکتی و تجاری ایجاد کنید. این قالب دارای صفحه
های مختلفی است از جمله این برگه ها می توان به صفحه اصلی ، تماس با ما و
درباره ما اشاره کرد. طراحی و کد نویسی قالب halice کاملا بهینه و مدرن
بوده از زیبای منحصر به فردی برخوردار می باشد. از ویژگی های بسیار مهم این
قالب html می توان
به سئو بالا ، کدنویسی h
پاسخ: صفحات وب می توانند به صورت ایستا یا پویا باشند. "استاتیک" به معنای بدون تغییر یا ثابت است، در حالی که "پویا" به معنی تغییر یا پر جنب و جوش است. بنابراین، صفحات وب استاتیک شامل همان مطالب پیش ساخته شده هر بار که صفحه بارگذاری می شود، در حالی که محتوای صفحات وب پویا را می توان در پرواز در حال تولید است.
صفحات استاندارد HTML صفحات وب استاتیک هستند. آنها حاوی کد HTML هستند که ساختار و محتوای صفحه وب را تعریف می کنند. هر بار یک صفحه HTML بارگذاری می شود
HTML چیست؟
HTML ترکیبی است که برای نشانه گذاری زبان Hyper Text ترکیبی از HyperText و Markup است. Hyper Text یک روش خاص است که می توانیم با کلیک کردن بر روی لینک هایی که در صفحه بعدی باز می شوند، ما بتوانیم بر روی وب حرکت کنیم. نشانه گذاری تگ های HTML مانند باز کردن و بستن تگ ها با متن درون آنها است که می توانیم متن را قالب بندی کنیم، لینک ها، تصاویر و غیره قرار دهیم. HTML به عنوان بلوک های اصلی ساختمان برای وب جهانی استفاده می شود. HTML ستون فقرات هر وب سایت است به عنوان بخش
لورم ایپسوم یا طرح‌نما (به انگلیسی: Lorem ipsum) به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی و بی‌معنی استفاده می‌کنند تا صرفا به مشتری یا صاحب
لورم ایپسوم یا طرح‌نما (به انگلیسی: Lorem ipsum) به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی و بی‌معنی استفاده می‌کنند تا صرفا به مشتری یا صاحب
لورم ایپسوم یا طرح‌نما (به انگلیسی: Lorem ipsum) به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی و بی‌معنی استفاده می‌کنند تا صرفا به مشتری یا صاحب
لورم ایپسوم یا طرح‌نما (به انگلیسی: Lorem ipsum) به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی و بی‌معنی استفاده می‌کنند تا صرفا به مشتری یا صاحب
لورم ایپسوم یا طرح‌نما (به انگلیسی: Lorem ipsum) به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی و بی‌معنی استفاده می‌کنند تا صرفا به مشتری یا صاحب
لورم ایپسوم یا طرح‌نما (به انگلیسی: Lorem ipsum) به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی و بی‌معنی استفاده می‌کنند تا صرفا به مشتری یا صاحب
لورم ایپسوم یا طرح‌نما (به انگلیسی: Lorem ipsum) به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی و بی‌معنی استفاده می‌کنند تا صرفا به مشتری یا صاحب
برچسب به زبان HTML
برچسب های HTML عناصر HTML هستند که به ما امکان نوشتن یک سند HTML را می دهند.
برچسب ها برای چیست؟
نحوه نوشتن برچسب ها در یک سند HTML
انواع برچسب ها به زبان Html
ویژگی های برچسب
لیست برچسب ها
برچسب ها برای چیست؟
برچسب های HTML به شما امکان می دهد یک ساختار منطقی - سلسله مراتبی بسازید تا نمایش محتوای محتوای متن نمایش داده شده در صفحه مرورگر را سازماندهی کنید.
به عنوان مثال . برچسب ها به ما این امکان را می دهند که یک جمله را به صورت پررنگ یا با ق
دانلود کتاب طراحان چگونه می اندیشند فارسی  
 
دانلود فایل 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب طراحان چگونه می اندیشند How Designers Think ...archibook.blog.ir › دانلود-کتاب-طراحان-چگونه-می-اندیشند-How-Desi...۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - نام کتاب : How Designers Think The Design Process Demystified نویسنده : Bryan Lawson ویرایش : 4 سال انتشار : 2005 فرمت : PDF تعداد صفحه ...
دانلود کتاب طراحان چگونه می اندیشند فارسی :: دانلود کتابdownload-book-ketab2.blog.ir › دانلود-کتاب-طراحان-چگونه-می-اندیش...دانلود رایگان کتاب طراحان چگونه می ان
پاسخ: صفحات وب می توانند به صورت ایستا یا پویا باشند. "استاتیک" به معنای بدون تغییر یا ثابت است، در حالی که "پویا" به معنی تغییر یا پر جنب و جوش است. بنابراین، صفحات وب استاتیک شامل همان مطالب پیش ساخته شده هر بار که صفحه بارگذاری می شود، در حالی که محتوای صفحات وب پویا را می توان در پرواز در حال تولید است.
صفحات استاندارد HTML صفحات وب استاتیک هستند. آنها حاوی کد HTML هستند که ساختار و محتوای صفحه وب را تعریف می کنند. هر بار یک صفحه HTML بارگذاری می شود
یادگیری HTML
HTML مخفف زبان نشانه گذاری Hyper Text است. این یک فرم زبان برنامه نویسی است که برای ایجاد صفحات وب در اینترنت قابل مشاهده است. بنابراین می توان گفت که این به خاطر HTML است که صفحات وب جالب هستند، اما اهمیت HTML اغلب به صورت تصادفی صورت می گیرد.
قبل از معرفی HTML، طراحی یک صفحه وب به دفترچه یادداشت و استفاده از تخیل شما محدود شد. همانطور که هیچ 
ادامه مطلب
• دانلود پاورپوینت دینی پایه دهم درس سوم مبحث پنجره ای به روشنایی - 37 اسلاید• پکیج شماره یک سوالات آزمون های جامع راهنمایان فرهنگی (راهنمایان تور ایرانگردی و جهانگردی) از مرداد 95 تا اسفند 97 با پاسخ تشریحی و بخش خود را بیازمایید• مکالمه انگلیسی مثل آب خوردن1 یک : مجموعه‌ی آموزشی صوتی همراه با متن و ترجمه فارسی + روش درست و اصولی تمرین و یادگیری انگلیسی• دانلود گزارش کارآموزی آماده رشته حسابداری ( فرم کارآموزی تکمیل شده ) ( آماده تحویل به ا
اگر جز افرادی هستید که برای تعویض ویندوز مجبور هستید به مراکز خدمات رایانه ای مراجعه کرده یا همیشه از دیگران می خواهید تا این کار را برای شما انجام دهند ، امروز می خواهیم در خصوص اینکه چگونه ویندوز نصب کنیم ، پستی را منتشر نماییم.
واقعیت اینجاست که نصب ویندوز یک سری نکات دارد و با دانستن و آگاهی از آنها به راحتی می توانید ویندوز را خودتان تصب کنید و هم در هزینه صرفه جویی کنید و هم اینکه در مواقعی که نیاز به این کار دارید و کسی در دسترس نیست ، د
اگر چه این آموزش مبانی اصالت با HTML و CSS را پوشش می دهد، همچنان توصیه می شود تا قبل از خواندن این آموزش، حداقل درک کوچکی از HTML داشته باشید. اگر میخواهید این آموزش را بخوانید اما هنوز کمی درباره آنچه که HTML است، مطمئن نیستید، توصیه میکنم قبل از شروع این مقاله مقاله دیگری را «مقدمه ای برای نوشتن HTML» بخوانید.
مقدمه ای بر نوشتن HTML
مقدمه ای بر ویراستاران HTML و متن. بدانید چگونه یک فایل HTML پایه ایجاد کنید و آن را در مرورگر خود مشاهده کنید و یک خط به صورت
اکسل یکی از کاربردی ترین اپلیکیشن های تهیه شده توسط مایکروسافت است که برای امور محاسباتی ، آماری ، متنی ، ترسیم نمودار ، ایجاد فرم و ... به کار می رود و می تواند خود به عنوان یک پایگاه داده مفید و کاربردی در نظر گرفته شود ، این نرم افزار با کمک ابزارهایی امکان جستجو کردن اطلاعات ، فیلتر کردن و ... را هم فراهم می آورد ، امروز می خواهیم در خصوص تنظیمات کادر دور صفحه در اکسل ، صحبت کنیم. موضوع حاشیه بندی صفحه در اکسل موضوعی است که ذهن کاربران زیادی ر
شارژ مجدد کد٣٢٨٩فقط ٣٩٠٠٠تومان(عمده)
٣٠٪؜زیر قیمت کل بازارداراى۴زیپ مجزا+بند بلند شانه اىسایز کوچک-بسیار جادارابعادکیف: ٣٠در٢۵سانتداراى٣رنگتلفن ۰۲۱۳۶۸۳۲۰۸۵
 
سایت اصلی :
arzankif.ir
صفحه اصلی مطلب :
ورود به صفحه محصول تولیدی 
شارژ مجدد کد٣٢٨٩فقط ٣٩٠٠٠تومان(عمده)
٣٠٪؜زیر قیمت کل بازارداراى۴زیپ مجزا+بند بلند شانه اىسایز کوچک-بسیار جادارابعادکیف: ٣٠در٢۵سانتداراى٣رنگتلفن ۰۲۱۳۶۸۳۲۰۸۵
 
سایت اصلی :
arzankif.ir
صفحه اصلی مطلب :
ورود به صفحه محصول تولیدی 
برای به دست آوردن فالوورها و لایک های زیاد نیاز به نوشتن پست های جذاب و برنامه ریزی شده برای وبلاگ و صفحه های رسانه های اجتماعی سایتتان است. نکته مهم اینکه پست های شما مخاطبان مناسب و مربوطه را به خود جلب کند. رسانه های اجتماعی ابزاری بسیار قدرتمند در بازاریابی است ، اما اگر می خواهید به طور موثر از آن استفاده کنید ، نکته های زیادی وجود دارد که باید توجه داشت.
 
یکی از بهترین راه ها برای نوشتن پست های اجتماعی تاثیرگذار، استفاده از کلمات کلیدی
جلسه اول سخنرانی دهه پابانی صفر ۹۷
شب اول دهه پایانی صفر
۹۷
سخنران :  استاد هدایتخواه
مکان : شهرک امام حسین ع مسجد امام علی ع 
دوشنبه ۹۷/۸/۱۴ 
#هیاتـ_جوانانـ_حسینے_یاسوجـ

@jhyasuj

به تفکیک موضوع :
۱. از نظر قرآن کریم با کدام کافران باید جنگید 
۲. شرحی در خصوص ۱۳ آبان
۳. قرآن مبنای سنجش انقلابی بودن یا نبودن
۴. نظر قرآن درباره رحمت للعالمین بودن یا اشداء بودن پیامبر
۵. نظر قرآن درباره وجود داشتن یا نداشتن دشمن بخش اول
۶. نظر قرآن درباره وجود داشتن
HTML (زبان نشانه گذاری Hypertext) و CSS (Cascading Style Sheets) دو تکنولوژی اصلی برای ساختن صفحات وب هستند. HTML ساختار صفحه را فراهم می کند، CSS (طرح بصری و صوتی) برای انواع دستگاه ها. همراه با گرافیک و اسکریپت، HTML و CSS بر اساس ساخت صفحات وب و برنامه های وب است. درباره موارد زیر بیشتر بدانید:
HTML چیست؟
HTML زبان برای توصیف ساختار صفحات وب است. HTML به نویسندگان کمک می کند تا:

ادامه مطلب
محصول پر فروش کد٣٣٣٠فقط ٣٩٠٠٠تومان(عمده)
کیفیت درجه١(جنس خارجى)سایز بسیار بزرگ(٣خونه)داراى بند بلند دوشىابعادکیف: ۴٣در٢٨سانتطلائى.کرم.سرمه اى.طوسى.نسکافه اى.مشکىتلفن ۰۲۱۳۶۸۳۲۰۸۵
سایت اصلی :
arzankif.ir
صفحه اصلی مطلب :
ورود به صفحه محصول تولیدی 
محصول پر فروش کد٣٣٣٠فقط ٣٩٠٠٠تومان(عمده)
کیفیت درجه١(جنس خارجى)سایز بسیار بزرگ(٣خونه)داراى بند بلند دوشىابعادکیف: ۴٣در٢٨سانتطلائى.کرم.سرمه اى.طوسى.نسکافه اى.مشکىتلفن ۰۲۱۳۶۸۳۲۰۸۵
سایت اصلی :
arzankif.ir
صفحه اصلی مطلب :
ورود به صفحه محصول تولیدی 
HTML را با استفاده از Notepad یا TextEdit بنویسید
صفحات وب با استفاده از ویرایشگرهای حرفه ای HTML قابل ایجاد و اصلاح هستند.
با این حال ، برای یادگیری HTML یک ویرایشگر متن ساده مانند Notepad (PC) یا TextEdit (Mac) را پیشنهاد می کنیم.
ما معتقدیم استفاده از ویرایشگر متن ساده روش خوبی برای یادگیری HTML است.
برای ایجاد اولین صفحه وب خود با Notepad یا TextEdit مراحل زیر را دنبال کنید.
مرحله1 : Notepad یا TextEditرا باز کنید
مرحله 2: نوشتن HTML
 HTML را در Notepad بنویسید یا کپی کنید.
 

<!DOCTYPE html><html&
بیماری بواسیر چیست و درمان آن چگونه است؟
 
 

تقریباً از هر چهار بزرگسال ، تقریباً سه نفر دچار بواسیر می شوند
 
 بواسیر چیست؟
بواسیر (Hemorrhoids) که به آن شمع نیز گفته می شود، رگهای متورم در مقعد و رکتوم تحتانی شماست ، مشابه رگهای واریسی. بواسیر می تواند در داخل رکتوم (بواسیر داخلی) یا زیر پوست اطراف مقعد (بواسیر خارجی) ایجاد شود.
ادامه مطلب
دانشجویان گرامی
با سلام
صفحات مشخص شده از کتاب ابزارهایی برای موفقیت در تدریس آنلاین، مربوط به پروژه عملی بوده و می تواند به عنوان راهنمای انجام این فعالیت مورد توجه قرار گیرد.
- فصل اول: صفحه 11 الی صفحه 29
-فصل دوم : صفحه 41 الی صفحه 62
-فصل سوم : صفحه 75الی صفحه83
-فصل چهارم: صفحه 101 الی صفحه 119
-فصل پنجم:صفحه138 الی صفحه146
-فصل ششم:صفحه164 الی صفحه172
-فصل هفتم:صفحه 198 الی صفحه 206
-فصل هشتم: صفحه 240 الی صفحه 250
-فصل نهم:صفحه268 الی صفحه277
فصل دهم:صفحه287 الی صفحه293
زبان برنامه نویسی HTML به خوبی می‌ تواند اجزای صفحه را ایجاد کند، اما ضعف اصلی زبان HTML عدم توانایی ایجاد رابط کاربری است. برای ایجاد رابط کاربری برای صفحات HTML زبان برنامه‌نویسی CSS یا Cascade Style Sheets ایجاد گردید. این زبان مکملی برای HTML می‌ باشد و سعی در پر کردن خلاها و برطرف کردن نقاط ضعف زبان HTML دارد. CSS شما را قادر می‌ سازد، تا قالب و استایل صفحات وب سایتتان را یک بار طراحی کرده و در دفعات استفاده کنید.
برای واضح‌ تر شدن ماجرا، یک مثال را بیان کنیم
سئو سایت صفحه های تارنما حین برنامه نویسی می بایست به طور عکس العمل‌گرا پباده سازی شوند. این برنامه نویس میباشد که هنگام طراحی وب انتخاب می کند عنصرها HTML در هر نمایشگر چه گونه کنارهم قرار بگیرند. به عنوان مثالً در شرایطی‌که پهنا ورقه از ۴۲۵ پیکسل کمتر باشد معلوم میباشد استفاده کننده با گوشی وارد تارنما گردیده و بایستی موادتشکیل دهنده برگه به سیرتکامل‌ای کنارهم قرار بگیرند که کاغذ‌ی وبسایت درین پهنا شایسته ترین ظواهر را داشته باشد.
شیوه
 
css چیست؟
در مقاله html چیست گفتیم که از html برای نمایش المان ها و لایه بندی ساختار صفحه استفاده می شود و برای طراحی یک صفحه و زیبایی سازی صفحه، امکانات خوبی را در اختیار طراح سایت قرار نمی دهد. با آمدن زبان css این مشکل زیبا سازی صفحات وب حل شد. 
 
ادامه مطلب
این روزها فیس بوک و اینستاگرام دست به دست هم می دهند. این دو سرویس یکپارچه سازی را ارائه می دهند که شما به سادگی در سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی یافت نشد برخلاف توییتر ، که پست های اینستاگرام شما را به عنوان پیوندهای وب اصلی منتشر می کند ، در واقع Facebook به شما امکان می دهد تصاویر را مستقیماً از برنامه اشتراک عکس به جدول زمانی و اخبار خود به اشتراک بگذارید.
منطقی است که برای فیس بوک ارائه ویژگیهای ساده برای یک برنامه محبوب مانند اینستا
دانلود دو جلد کتاب های کمیاب و ارزشمند ابواب الجنان از: میرزا رفیع‌الدین محمد بن فتح‌الله واعظ قزوینی با کیفیت بسیار مناسب  واضح نسخه اول 642 صفحه و جلد دوم 548 صفحه میباشند که پس از پرداخت هردو نسخه را میتوانید از صفحه ای در ادامه لینک آن قرار داده میشود دانلود کنید
ادامه مطلب
وب سایت استاتیک
یک وب سایت استاتیک حاوی صفحات وب با محتوای ثابت است. هر صفحه در HTML کد شده است و اطلاعاتی را برای هر بازدید کننده نمایش می دهد. سایت های استاتیک اساسی ترین نوع وب سایت هستند و ساده ترین آنها برای ایجاد است. بر خلاف وب سایت های دینامیکی، آنها نیازی به برنامه نویسی وب یا طراحی پایگاه داده ندارند. یک سایت استاتیک می تواند به سادگی ایجاد چند صفحات HTML و انتشار آنها به یک وب سرور ایجاد شود.
از آنجا که صفحات وب استاتیک حاوی کد ثابت هستند
معرفی
در این مقاله، ما در مورد چگونگی گرفتن مهارت هایی که در Codecademy آموخته اید را پوشش می دهیم و از آنها برای ایجاد یک صفحه وب اصلی به طور کامل از ابزارهایی که در رایانه خود دارید ایجاد کنید.
مرحله 1: ساخت یک پوشه برای وب سایت خود را ایجاد کنید
اجازه دهید یک ساختار پوشه ای برای پشتیبانی از صفحه وب خود ایجاد کنیم. یک ساختار پوشه به خوبی طراحی شده به شما کمک می کند به سرعت به فایل های HTML یا CSS که حاوی کد شما هستند حرکت کنید.

ادامه مطلب
برای زبان نشانه گذاری HyperText کوتاه، زبان نوشتن برای ایجاد اسناد در وب جهانی استفاده می شود. HTML شبیه به SGML است، اگرچه یک زیرمجموعه سخت نیست.
HTML ساختار و طرح سند وب را با استفاده از انواع برچسب ها و ویژگی ها تعریف می کند. ساختار صحیحی برای یک سند HTML با <HTML> <HEAD> آغاز می شود (<اینجا> کدام سند را وارد کنید) <BODY> و با </ BODY> </ HTML> به پایان می رسد. تمام اطلاعاتی که می خواهید در صفحه وب خود وارد کنید، بین برچسب های <BODY> و </ BODY> متناسب است
تصویر تمام صفحه سایت‌ها در تلفن همراه








ترفند گرفتن تصاویر تمام صفحه از سایت‌های موردنظر در گوشی موبایل
 
دلایل مختلفی ممکن است شما را مجاب کند تا
از یک سایت اینترنتی، تصویری تهیه کنید. این دلیل هرچه باشد یکی از
ساده‌ترین روش‌هایی که کاربران برای پاسخ به این نیاز انتخاب می‌کنند،
استفاده از قابلیت تهیه عکس از صفحه‌نمایش توسط رایانه یا دستگاه هوشمند
همچون تلفن همراه و تبلت است.
ادامه مطلب
نقش HTML
گفته شده است که سند مشخص شده HTML، ساختار لایه یک صفحه وب است. این پایه ای است که بر اساس آن لایه ارائه (دستورالعمل برای چگونگی تحویل یا نمایش عناصر) و لایه رفتاری (اسکریپت و تعامل) اعمال می شود.
آیا اتفاق افتاد که فصل قبل را بخوانید؟ این موضوع ممکن است به موضوع HTML مربوط شود، اما برخی از مفاهیم مبتنی بر XML مبتنی بر وجود دارد که راهنمای نحوه ادراک HTML و در طراحی وبسایت معاصر است. یک مفهوم هدایت کننده این است که هدف اساسی HTML به عنوان یک زبان نشا
تگ Head در HTML
هد یا Head یا سَر یکی از مهمترین و اساسی ترین بخش یک صفحه ی وب و یا بطور کلی یک صفحه ی HTML می باشد، بطور کلی میتونیم بگیم که Head یک صفحه ی وب مغز آن صفحه می باشد.
که در این Head یا سَر یکسری اطلاعات مربوط به صفحه ی وبمان قرار میگیرد، مثلا عنوان صفحه ما برای نمایش در مرورگرها در قسمت هِد قرار میگیرد.
یا مثلا برای اضافه کردن دستورات CSS به یک صفحه ی وب ما باید دستورات CSS رو در قسمت هِد یا Head یک صفحه ی وب قرار دهیم و دیگر مواردی که در ادامه با آنها آ
 هر زمان که یک نسخه جدید آندروید اعلام شود، گوشی های هوشمند OEM شروع به پخش نسخه بتا به دستگاه های پشتیبانی می کند. گوگل نسخه نهایی خود را به روز رسانی آندروید به نام آندروید 9.0 پای را منتشر کرد و بسیاری از OEM ها شروع به پخش بتا و همچنین به روز رسانی های پایدار آغاز کرده اند ، اما گاهی اوقات در برخی از تلفن های همراه مانند هوآوی ، ضمن اینکه قابلیت آپگرید شدن به نسخه بالاتر را دارند اما متاسفانه به دلیل اشکالات و مسائلی مانند پشتیبانی نکردن از برخ
کاملترین جزوه مکانیک ماشین
دارای ۲۷۶ صفحه   جزوه دستنویس
با فرمت عکس با کیفیت بالا
با عناوین
مقدمه و مفاهیم اولیه
حرکت شناسی ساز و کارهای صفحه ای
ترازمندی اجسام چرخان
سرعت شناسی ساز و کارهای صفحه ای
بادامک و پیرو
مجموعه چرخ دنده ها
چرخ لنگر
اثرات چرخ نمایی
شتاب شناسی سازو کارهای صفحه ای
 
 
دانلود فایل
یکی از عمده سوالات کاربران  این است که چگونه باید استعلام اصالت گوشی تلفن همراهی که به تازگی یا اخیرا هدیه دریافت کرده ایم را بگیریم یا رجیستری گوشی هدیه چگونه انجام می شود؟
مسلما زمانی که شما تلفن همراه جدیدتان را به عنوان هدیه دریافت کرده اید ، مراحل خرید تکمیل شده و شما دیگر نمیتوانید در لحظه خرید ، استعلام اصالت آن را بگیرید. از این رو طبق اعلام سازمان مقررات و ارتباطات رادیویی ، جهت رجیستری گوشی هدیه ، فردی که تلفن همراه را خریداری می ک
نحوه مشاهده کد HTML کد یک صفحه وب
تمام مرورگرهای اینترنت به کاربران اجازه می دهد که کد HTML هر یک از صفحات وب را که بازدید می کنند مشاهده کنند. بخش های زیر حاوی اطلاعات در مورد روش های مختلف برای مشاهده کد منبع در هر یک از مرورگرهای بزرگ است. برای ادامه، یک ورودی را از لیست زیر انتخاب کنید و دستورالعمل های آن بخش را دنبال کنید.
اطلاعات مقدماتی
کاربران مایکروسافت لبه.
کاربران مایکروسافت اینترنت اکسپلورر.
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
 
بسم الله الرحمن الرحیم زیبا
بسم الله الرحمن الرحیم فونت
بسم الله الرحمن الرحیم پاورپوینت
بسم الله الرحمن الرحیم اینستاگرام
بسم الله الرحمن الرحیم word
بسم الله الرحمن الرحیم رنگی
بسم الله الرحمن الرحیم متحرک
بسم الله الرحمن الرحیم پایان نامه
بسم الله الرحمن الرحیم
 
مرتبط:
سوره یس دعای معراج دعای توسل
دعای نادعلی آیت الکرسی آیه الکرسی ایة الکرسی
دعای کمیل نماز شب سوره واقعه
بسم الله الرحمن الرحیم بسم الله الر
آموزش html بخش سوماتریبیوت ها
سلام به بخش سوم آموزش html خوش اومدید.
در این پست میخوام درباره اتریبیوت ها کمی توضیح بدم .
اتریبویت ها اطلاعات اضافه تری هستند که به محتویات المنت میدهیم.
اتریبیوت ها در تگ باز شونده نوشته میشوند. 
ادامه مطلب
آسمان مجازی چیست ؟
آسمان مجازی از جدید ترین انواع سقف های کاذب است که در کنار دیگر انواع سقف های کاذب به کار می رود . آسمان مجازی علاوه بر جنبه ی زیبایی ، جنبه ی نورپردازی هم دارد .
 
چگونه می توانیم آسمان مجازی تهیه کنیم ؟
شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که آسمان مجازی چگونه کار می کند یا نحوه ی نصب آسمان مجازی چگونه است . باید به شما بگوییم که عملکرد آسمان مجازی بسیار ساده است ؛ تعدادی لامپ مخصوص بر سقف اصلی قرار می گیرند و بعد با ر
HTML چیست؟
HTML نشانه گذاری استاندارد برای ایجاد صفحات وب است.
HTML مخفف Hyper Text Markup Language می باشد.
HTML ساختار یک صفحه وب را توصیف می کند.
HTML شامل مجموعه ای از عناصر است.
عناصر HTML به مرورگر می گویند که چگونه محتوای نمایش داده شود.
عناصر HTML با برچسب ها نمایش داده می شوند.
تگ های HTML تکه های محتوا مانند عنوان، پاراگراف، جدول، و غیره را برچسب گذاری می کند.
مرورگرها تگ های HTML را نمایش نمی دهند، بلکه از آنها برای نمایش  محتویات صفحه استفاده می کنند.

 
یک سند HTML
چندین مقاله وجود دارد که برخی از ویژگی های مهم HTML5 را که می تواند در مرورگرهای خاصی کار کند، فهرست می کند. این آموزش برای توسعهدهنده وب به شما نشان میدهد چگونه میتوانید از ویژگیهای خاصی از HTML 5 استفاده کنید.
ویژگی های HTML 5 که در حال حاضر مفید هستند عبارتند از:

ادامه مطلب
مخفف "Sheet Style Cascading". برای قالب بندی صفحات وب از ورق های سبک آبشار استفاده می شود. از آنها می توان برای تعریف سبک های متن ، اندازه جدول و جنبه های دیگر صفحات وب استفاده کرد که قبلاً فقط در HTML صفحه تعریف می شدند.
کاربرد css
 
CSS به توسعه دهندگان وب کمک می کند تا یک ظاهر یکنواخت را در چندین صفحه از یک وب سایت ایجاد کنند. به جای تعریف سبک هر جدول و هر بخش از متن در HTML صفحه ، سبکهای متداول باید فقط یک بار در یک سند CSS تعریف شوند. پس از تعریف این سبک در شیوه نا
امروز می خواهیم در خصوص رمز دوم یکبار مصرف پست بانک استفاده کنید. لذا اگر چنانچه مشتریان محترم این بانک اقدام به دریافت رمز دوم پویا نکرده اند ، با مطالعه این مقاله می توانند به راحتی رمز دوم پویا پست بانک را فعال سازی نمایند. در نظر داشته باشید از اوایل بهمن ماه استفاده از رمز دوم یکبار مصرف اجباری شده و دیگر به وسیله رمز دوم هایی که تا کنون تراکنش های بانکی را انجام می دادید نمی توانید به پرداخت ، انتقال وجه و ... بپردازید.
جهت کسب اطلاعات بیش
موضوعی که امروز انتخاب کردیم تا در خصوص آن با شما صحبت کنیم تشخیص هک شدن کامپیوتر است ، زیرا طبق آمار های دریافتی کاربران زیادی پس از مدت طولانی متوجه هک شدن سیستم تان می شوند و زمانی که اطلاعات آنها مورد دستبرد و سواستفاده های مختلف قرار گرفته است به هک شدن سیستم شان شک کرده و به دنبال راه کار می گردند ، تشخیص هک شدن کامپیوتر هر چند کمی دشوار است اما ما همواره در کنار شما هستیم و تلاش مان را می کنیم تا با انتشار مقالات مفید سطح دانش و آگاهی شم

بیماری بواسیر چیست و درمان آن چگونه است؟
 
تقریباً از هر چهار بزرگسال ، تقریباً سه نفر دچار بواسیر می شوند
 
 بواسیر چیست؟
بواسیر (Hemorrhoids) که به آن شمع نیز گفته می شود، رگهای متورم در مقعد و رکتوم تحتانی شماست ، مشابه رگهای واریسی. بواسیر می تواند در داخل رکتوم (بواسیر داخلی) یا زیر پوست اطراف مقعد (بواسیر خارجی) ایجاد شود.
ادامه مطلب
 امروز می خواهیم در خصوص رمز دوم یکبار مصرف بانک سینا ، صحبت کنیم از این رو با مطالعه این پست مشتریان محترم این بانک می توانند به راحتی رمز دوم پویا سینا را دریافت کنند و از این پس با اطمینان بیشتری امور بانکی را انجام دهند. با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر چگونگی دریافت رمز دوم یکبار مصرف بانک سینا.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص چگونگی رمز دوم یکبار مصرف بانک سینا به سایت رفع مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.
 
www.heyvatech.com/web/articles/v
همراه اول یکی از بزرگترین اپراتورهای ارائه دهنده سیم کارت های اعتباری و دائمی است که سال های زیادی مشغول ارائه خدمات به مشترکین محترم بوده است ، این اپراتور در طی سال های گذشته پیشرفت های زیادی کرده و با ارائه پیشنهادات داغ و جذاب بسته های مکالمه ، اینترنت ، پیامک همواره سعی در جلب رضایت مشتریان دارد.
با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر چگونگی و روش های انتقال شارژ همراه اول ، امیدواریم پس از مطالعه این پست بتوانید به راحتی و در اسرع و
اختصاص رایگان یک صفحه وب
 
با امکان اجرای HTML / CSS / JavaScript
 
بر روی دامنه page.MOSATA.ir
 
اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب
بنده یه هاست و دامین دارم ، هر کس کد یه صفحه رو زده
و دوست داره یه جای اینترنت باشه و اجراشه ،
توی نظرات بگه تا براش بزارم اینجا
 
نمونش هم این صفحه هستش : http://page.mosata.ir/nkbp.html
پاورپوینت درس اول (( تو را چگونه بشناسم ؟ )) برای دانلود کلیک کنید.
پاورپوینت درس دوم (( در پناه ایمان )) برای دانلود کلیک کنید.
پاورپوینت درس سوم (( راهنمایان الهی )) برای دانلود کلیک کنید. 
پاورپوینت درس چهارم (( خورشید پنهان )) برای دانلود کلیک کنید.
پاورپوینت درس پنجم (( رهبری در دوران غیبت )) برای دانلود کلیک کنید.
پاورپوینت درس ششم (( وضو ، غسل و تیمم )) برای دانلود کلیک کنید.
پاورپوینت درس هفتم (( احکام نماز )) برای دانلود کلیک کنید.
پاورپوینت درس هش
عناصر HTML (زبان نشانه گذاری Hypertext Markup Language) از لحاظ تاریخی به عنوان عناصر بلوک سطح یا عناصر درون خطی دسته بندی شدند. عناصر درون خطی هستند که فقط فضایی را محدود می کنند که توسط برچسب ها تعریف عنصر را، به جای شکستن جریان محتوای، اشغال می کنند. در این مقاله، ما عناصر درون خطی را بررسی خواهیم کرد و این که چگونه از عناصر بلوک سطح متفاوت است
درون خطی در مقابل عناصر سطح بلوک: تظاهرات بخش
ادامه مطلب
قبل از معرفی
HTML، طراحی یک صفحه وب به شدت محدود بود. و از آنجا که هیچ ویرایشگری برای
HTML وجود نداشت، توسعه دهندگان وب مجبور بودند زبان برنامه نویسی را به
عنوان یک مأموریت یاد بگیرند که بسیار سخت و خسته کننده بود.
برای اینکه وارد دنیای طراحی وب شویم باید ابتدا در مرحله صفر، html و css را یاد بگیریم.HTML مخفف عبارت Hyper Text Mark-Up Language است. این یک زبان برنامه نویسی است که توسط توسعه دهندگان در سراسر جهان برای قالب بندی صفحات وب مورد استفاده قرار می گیرد. اک
شامل جاوا اسکریپت در صفحه شما
از جمله جاوا اسکریپت در صفحه شما یک فرایند نسبتا ساده است.
اول، کد جاوا اسکریپت چیست؟
از سایت W3C مدارس:
جاوا اسکریپت برای افزودن تعامل به صفحات HTML طراحی شده است
جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی است
ادامه مطلب
سلام امروز میخوایم  اطلاعات مفید روانشناسی را در اختیار شما قرار دهیم . امیدواریم این مطالب برای شما مفید باشد .
سایتی در مورد یائسگی
همسر آزاری چیست
یائسگی چیست
اطلاعاتی در مورد زناشویی
اطلاعاتی در مورد تعریف یائسگی
همسر آزاری چگونه است
اطلاعات مهمی در مورد سن یائسگی
اطلاعاتی در مورد سوء رفتار با شوهر
سن یائسگی چقدر است
آزار دادن زن چگونه است
اطلاعاتی در بدرفتاری با همسر
یائسگی زنان یعنی چه
اطلاعات مهم روانشناسی
حل مشکلات روانشناسی
م
 دوره و شماره: دوره 25، شماره 100، زمستان 1395، صفحه 1-156  
روش شناسی کلامی شیخ حر عاملی(ره) PDF
بازخوانی حقیقت اراده انسان دراندیشه متکلّمان و فلاسفه PDF
حدیث امان و امامت اهل بیت(ع) PDF
تحلیل و بررسی دیدگاه‌ها در باره زبان دین PDF
علامه شعرانی و آموزه بداء PDF
حدیث امان و امامت اهل بیت(ع) PDF
 
 دوره و شماره: دوره 25، شماره 99، پاییز 1395، صفحه 1-176  
افضلیت و عصمت اهل بیت(ع) در آیه و روایات صلوات PDF
برهان تمانع؛ برهانی استوار در راستای توحید خالقی و ربوبی PDF
گسترۀ
از طریق همدلی می توانیم دیگران را بهتر درک کرده و ارتباط مثبت تری با آن ها ایجاد کنیم . به همین دلیل یادگیری روش های تقویت مهارت همدلی با دیگران به ما کمک می کند اختلافات در روابط را موثرتر حل کرده و در زندگی شغلی و خانوادگی موفق تر باشیم .
به نقل از سایت روانشناسی فردی فیلیا ، در مورد اینکه چگونه همدل شویم ، مهم است که خوب گوش کنیم ، دیدگاه خود را بیان کنیم ، آسیب پذیر باشیم و علاوه بر اینکه نباید فرضیه بسازیم ، بتوانیم از قوه تخیل خود استفاده ک
زنگ
درس
فعالیت های انجام شده (تدریس)
فعالیت های خواسته شده (تکلیف)

اول
فیزیک 
حل صفحه دوم برگه داده شده
درباره (سوخت های فسیلی چگونه تولید می شوند ) حداقل 2 صفحه تحقیق کن(یک صفحه درباره نفت و گاز و یک صفحه درباره ذغال سنگ ) ، درباره سوخت های فسیلی تحقیق و جند دقیقه صحبت در باره ان (اختیازی)

دوم
عربی
پرسش از دریس  1 2 3 4 5 ، پرسش از درس 6
پرسش از درس 6

سوم
ریاضی
حل نمونه سوال پیشرفت تحصیلی
امادگی برای جلسه بعد

چهارم
هنر
اجرای کسانی که ساز می زنند
کتاب
سلام خدمت کاربران عزیز سایت برنامه نویسی ایلیا غلامی هستم در اموزش ساخت سایت مبتدی بر html در خدمت شما هستیم
دوستان و عزیزان خیلی ها میگن html یک زبان برنامه نویسی است اما اشتباه میکنند چون یه سایت مینویسند که نمیشه گفت زبان برنامه نویسی . Html زبان وب سایت هستش .
بطوری کلی کد های اجباری و اصولی یک وبسایت مبتدی بر html
<doctype html!>
<html>
<head> 
<title>اسم سایت</title>
<head/>
<body>
<div>
محل قرارگیری کد های سایت
<div/>
<body/>
<html/>
تا به حال برایتان اتفاق افتاده که بخواهید بدون از دست دادن تصاویر و اطلاعاتتان ، اکانت اینستاگرام خود را حذف کنید؟ برای این کار می توانید پیش از انجام دیلیت اکانت برای تهیه پشتیبان از اینستاگرام اقدام نمایید. برای این کار می توانید از طریق اپلیکیشن وارد پروفایلتان شده و سپس سه خط بالای صفحه سمت راست را انتخاب نمایید. در ادامه وارد Settings شده و به قسمت Privacy and Security مراجعه کنید. در این مرحله گزینه Download Data را انتخاب کنید و ایمیل مورد نظرتان را وار
آخ مادر، مادر، چگونه توانستی این همه رنج را تاب بیاوری و دیوانه نشوی؟ چگونه صدای شکستن استخوان‌هایت را شنیدی و دم برنیاوردی؟ چگونه پسرِ شیرخواره بر دوش به دیدار مردت رفتی که آن‌سوی میله‌ها از درد شلاق‌های شب، می‌نالید؟ چگونه لب به شکوه نگشودی؟ چگونه روزگار، زخم بر زخمت افزود و تو تاب آوردی؟ چگونه آخر؟ چگونه آن همه زخم ِ زبان و توهین را نادیده انگاشتی و انگار نه انگار برخاستی و روز از نو ادامه دادی این زندگی را؟ چگونه به این انباشت انبوه
همه چیز ارام.....ارامباورت می شود....دیگر یاد گرفته ام شبها بخوابم " با یک آرامبخش "تو نگرانم نشو !همه چیز را یاد گرفته ام !راه رفتن در این دنیا را هم بدون تو یاد گرفته ام !یاد گرفته ام که چگونه بی صدا بگریم !یاد گرفته ام که هق هق گریه هایم را با بالشم ..بی صدا کنم !تو نگرانم نشو !!همه چیز را یاد گرفته ام !یاد گرفته ام چگونه با تو باشم بی انکه تو باشی !یاد گرفته ام ....نفس بکشم بدون تو......و بی یاد تو !یاد گرفته ام که چگونه نبودنت را با رویای با تو بودن...و
کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین بازگشت پول)
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین ...efileforosh.ir › 2019/12/12 › کتاب-چگونه-هر-شخصی-را-عاشق-خود-کن...۲۱ آذر ۱۳۹۸ - کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین بازگشت پول) ... بعضی افراد به سایت شاهین زند با نام نوین بینش پیام ارسال می کنند و ...
کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین ...tesar.loxblog.com › post › کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم (...کتاب چ
آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که تلویزیون های سه بعدی چگونه کار می کنند . در پاسخ به این سوال باید بگوییم که برای سه بعدی دیدن چشم راست و چپ شما باید تصاویر جداگانه ای را ببینند. درست مانند چشمان واقعی که هر کدام یک تصویر مشابه را به اختلاف زاویه ای مختصری نسبت به هم مشاهده می کنند. برای به وجود آمدن چنین شرایطی از عینک های سه بعدی استفاده میکنیم. به این صورت که هر دو تصویر در نمایشگر پخش می شوند و با زدن عینک سه بعدی کاربر با چشم راست خو
باربری عباس آباد | باربری اشرفی اصفهانی | باربری جنت آباد

باربری شهر زیبا | باربری فاطمی | باربری اکباتان | باربری پونک | باربری

باربری باغ فیض | باربری کن | باربری شهرک آپادانا | باربری سازمان برنامه | نرخ باربری
باربری کیهان بار تهران به عنوان بزرگترین باربری تهران موفق به کسب نشان برتر در جلب رضایت مشتریان می باشد. باربری کیهان بار در تمام مناطق تهران با ایجاد شعبه های باربری 24 ساعته آماده ی ارائه ی خدمات باربری و حمل بار به مشتریا
آسمان مجازی چیست ؟
آسمان مجازی از جدید ترین انواع سقف های کاذب است که در کنار دیگر انواع سقف های کاذب به کار می رود . آسمان مجازی علاوه بر جنبه ی زیبایی ، جنبه ی نورپردازی هم دارد .
 
چگونه می توانیم آسمان مجازی تهیه کنیم ؟
شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که آسمان مجازی چگونه کار می کند یا نحوه ی نصب آسمان مجازی چگونه است . باید به شما بگوییم که عملکرد آسمان مجازی بسیار ساده است ؛ تعدادی لامپ مخصوص بر سقف اصلی قرار می گیرند و بعد با ر

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها