نتایج جستجو برای عبارت :

طرح دو فوریتی مجلس برای جبران خسارات سیل

شرح طرح دوفوریتی مجلس برای جبران خسارات سیل اخیر و کاهش خسارات سیل در آینده
⭕️⭕️ توضیحات مهندس مقدسی رئیس فراکسیون پیشگیری و مدیریت بحران مجلس:
استفاده از منابع مختلف برای جبران خسارات
توجه به دستورات ارزشمند مقام معظم رهبری 
توجه ویژه به کشاورزان و پشتیبانی بیمه از ایشان
توجه به زیر ساختهای شهری و روستایی و خسارات وارده به منازل و مغازه ها
♦️ توجه ویژه به هواشناسی کشور و خرید تجهیزات پیشرفته برای پیش بینی های بلندمدت تر
طراحی سیل ب
رضا خان قلدر و کرونا: 
شباهتها هر دو
۱.  می کشند کم یا زیاد
۲.توطئه بیگانگانند و ریشه خارجی دارند
۳.به صغیر و کبیر رحم نمی کنند
۴.مجلس اهل بیت (ع) را تعطیل می کنند
تفاوت ها:
۱. یکی به زور حجاب از ناموس مردم بر می داشت دیگری باعث پوشاندن دست و صورت هم شده.
۲.کرونا چند ماهه جمع می شه اما خسارات و خیانت های رضا قلدر هنوز جبران نشده.
۳. کرونا بر  جسم ضرر می زند و رضا شاه بر دین ضربه می زد.
 
http://ziarani1.blog.ir/     وبلاگ زیارانی
در مطلب قبل درباره اهمیت بیمه خودرو صحبت کردیم، حال انواع بیمه خودرو را معرفی می‌کنیم. انواع بیمه خودرو شامل بیمه بدنه خودرو و بیمه شخص ثالث می‌باشد. بیمه بدنه خودرو تنها می‌تواند بدنه خودرو را در برابر خسارت های کلی و جزئی بیمه کند. در حالی که بیمه شخص ثالث خسارات وارد شده به سرنشینان خودرو یا اشخاص عابر را هم جبران می‌کند. به دلیل اهمیت این بیمه و خسارت‌های جبران ناپذیری که ممکن است ایجاد کند؛ طبق ماده قانونی ۴۲ داشتن بیمه شخص ثالث اجبا
بامدرس مجلس مااسوه کشورشود/یاوراسلام وقرآن عشق پیغمبرشود/بامدرس مجلس مامیرود راه علی/با ولایت تاشهادت گفته حیدرشود/با مدرس مجلس ما در دفاع از ولی/آشنای اهل عالم زمزم کوثرشود/با مدرس مجلس ما کربلایی مسلک است/جانفشان اهل بیت وحامی رهبرشود/بامدرس مجلس ما هست رهرو برامام/چون شهیدان خدایی در جهان سرورشود/بامدرس مجلس ما هست یک خدمتگزار/دردرونش هر وکیلی جلوه گوهرشود/بامدرس مجلس ماتیربردشمن زند/برمسلمان و ولایت واقعا یاورشود/بامدرس مجلس ماهست
انشای بسیار زیبای یکی از دوستام، حتما بخونیدش!
مستی به وقت نیمه شب
درست در تکاپو برای یافتنی اوجی دردناک برای این سری که گرمای پرواز بر فراز نوشته را بال بزند و بعد در نقطه ای که انتظارش را ندارید با ترس سقوط آشنا کند.

ادامه مطلب
در آغاز چهل سال دوم انقلاب سیلی ویرانگر بسیاری از نقاط کشور رو ویران کرد...
شاید خسارات این سیل از خسارات هشت سال جنگ تحمیلی بیشتر بود...
اما برکت این سیل کمتر از برکت اون هشت سال نبود... شاید تو بعد از گذر سالها این حرف رو بهتر درک کنی...
⭕️ خسارت‌های سیل سال ۹۵، هفته آینده پرداخت می شود
جهانگیری در روستای شعیبیه در خوزستان: دولت تمام خسارت‌های ناشی از سیل را جبران خواهد کرد، اگرچه خسارت‌های سیل سال ۹۵ تاکنون پرداخت نشده اما قطعا خسارت‌های سیل ۹۵ و سیل سال جاری جبران می‌شود. از هفته آینده خسارت‌های سیل سال ۹۵ پرداخت خواهد شد
◀️دقت فرمایید پس از دوسال میخواهند تازه خسارات سیل سال ۹۵ را بدهد
اهمیت داشتن بیمه
همانطور که میدانید این روزها با پیشرفت چشمگیر تکنولوژی و روی کار آمدن سیستم های امنیتی باز هم ما همیشه در معرض خطر هستیم و حتی محتاط تزین آدم ها ممکن است دچار حوادثی شوند که خسارات ناشی از آن تا حد زیادی غیر قابل جبران باشد و افراد برای جبران آن باید متحمل فشار های زیاد مالی و روحی شوند .
اما با داشتن بیمه دیگر جای نگرانی نیست زیرا شما یک حامی و پشتیبان بزرگ دارید که از شما محافظت خواهد کرد .
اکنون قصد داریم با معرفی انواع بیمه
دوم اسفند انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می شود و برای 4 سال بعدی تکلیف 290 کرسی مجلس مشخص خواهد شد. با توجه به عملکرد مجلس فعلی و وضعیت نامناسب اقتصادی مردم پیش بینی می شود مشارکت در انتخابات مجلس 98 پایین باشد و احتمالا اقبال مردم از اصلاح طلبان برمی گردد و اصولگرایان بخت بیشتری برای انتخاب شدن خواهند داشت.
 
راهبرد معاصر تصویری کاملی از انتخابات مجلس یازدهم در اختیار شما قرار می دهد و پیشنهاد می کنم اخبار انتخابات مجلس را از این رسانه دن
1/ رهبر انقلاب در دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی: ملت عزیز ما بخاطر سیل دچار گرفتاری و خسارات است که امید داریم ان شاءالله مسئولین با پشتیبانی عظیم مردمی بتوانند بار سنگین این حادثه را از مردم ایران بردارند/ تلاش مردمی در این قضیه بسیار خوب بود. این روح همبستگی و حالت بسیج شوندگی استثنائی است/ کارهای اصلی بعد از این است. ویرانی ها و تخریب خانه ها و مزارع باید جبران شود و خواهد شد.
 
هنگام نیاز شما به تعمیرات پکیج دیواری بوتان انتخاب یک تعمیرکار پکیج بوتان متخصص مهم ترین بخش از کار تعمیرات می باشد، زیرا کمک گرفتن از افراد آماتور و غیر حرفه ای، نه تنها ایراد و مشکل آن را برطرف نمی کنند گاهی موجب ایجاد خسارات جبران ناپذیری هم می شود.
ادامه مطلب
به گزارش خبرنگار تاریخ خبرگزاری فارس، دومین دوره مجلس شورای ملی پس از یک سال و ۴ ماه و ۲۱ روز وقفه از یکمین مجلس شورای ملی، در تاریخ ۲۴ آبان ۱۲۸۸ مطابق با دوم ذیقعده ۱۳۲۷ بازگشایی شد. این مجلس به دنبال اولتیماتوم دولت روسیه در ۳ دیماه ۱۲۹۰ منحل شد. از ۱۲۹۰ تا ۱۲۹۳، سه سال تهران و بخش شمالی کشور ایران در اشغال ارتش روس بود. سومین دوره مجلس شورای ملی ۱۴ آذرماه ۱۲۹۳ آغاز شد و بعد از یک سال و هفت روز در ۲۱ آبان ۱۲۹۴ خورشیدی تعطیل شد. 

ادامه مطلب
مجلس شورای اسلامی رکن اصلی نهاد قانون‌گذاری در کشور ایران است که از نمایندگان برگزیده در  انتخابات مجلس، تشکیل شده‌است. در فرمان مشروطیت از مجلس ایران هم به عنوان مجلس مقدس شورای ملی و هم مجلس شورای اسلامی نام برده شده‌است. در قانون اساسی مشروطه و قانون اساسی جمهوری اسلامی پیش از بازنگری نام این نهاد مجلس شورای ملی بوده‌است. هر چند که در ۳۱ تیر ۱۳۵۹ نمایندگان مجلس این نهاد را «مجلس شورای اسلامی» نامگذاری نمودند.
مصوبات مجلس شورای اسلام
مجلس شورای اسلامی رکن اصلی نهاد قانون‌گذاری در کشور ایران است که از نمایندگان برگزیده در  انتخابات مجلس، تشکیل شده‌است. در فرمان مشروطیت از مجلس ایران هم به عنوان مجلس مقدس شورای ملی و هم مجلس شورای اسلامی نام برده شده‌است. در قانون اساسی مشروطه و قانون اساسی جمهوری اسلامی پیش از بازنگری نام این نهاد مجلس شورای ملی بوده‌است. هر چند که در ۳۱ تیر ۱۳۵۹ نمایندگان مجلس این نهاد را «مجلس شورای اسلامی» نامگذاری نمودند.
مصوبات مجلس شورای اسلام
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «عرض کردم به ملّت ایران که علاج مشکل ما با دشمنان قوی‌پنجه‌ی بی‌رحمِ بین‌المللی این است که باید قوی بشویم؛ یکی از مؤلّفه‌های قوی شدن این است که مجلس قوی داشته باشیم. مجلس شورای اسلامی که محلّ قانون‌گذاری است بایستی قوی باشد؛ کِی مجلس قوی خواهد شد؟ آن وقتی که مجلس شورای اسلامی با رأی بالایی تشکیل بشود.»
ادامه مطلب
⚠️‏جوان بودمومن بودانقلابی بودنماینده مجلس بودبه جرمِ افشای ذاتِ زهرا رهنورد و ‎#میرحسین_موسوی (۲۸ سال زود تر از سال ۸۸) توسط منافقین به شهادت رسید.
۶۶ روز مانده تا انتخابات مجلس..کاندیداهای جوان و شجاع و متخصص و جهادی و انقلابی  شهرتان را شناسایی کنید و از آن ها برای رفتن به مجلس حمایت کنید..
#شهید_دیالمه#مجلس_انقلابی #مجلس_جوان_حزب_اللهی #اولویت_انتخاب_جوانان_انقلابی#گام_دوم_انقلاب #مدیریت_جهادی #جوانگرایی ✊ کمپین حمایت از تحقق مجلس و
مسئولیت حق العمل عملالف : داد و ستد نسیه یا این که پیش اقساطیب : فروش به کمتر از دستکم ارزش تعیینی الج : فعالیت اشتباه حق العمل فعالیت اید دلال و حق العمل عمل ید امانی است و اساسا تقصیرکار نیستند مگر آنکه بر خلاف آن اثبات شود . قاعدهکلی مسئولیت حق العمل فعالیت در ماده 36 قت , پیش گویی شده‌است . طبق این ماده حق العمل عمل می بایست از عهده همه خساراتی که از تقصیر وی ناشی شده برآید چه بسا در شرایطی‌که زیان در فیض ی عدم رعایت فرمان آمر باشد . با دقت به م
2/ رهبر انقلاب: خدمات انجام گرفته و هماهنگی میان دستگاهها و حضور مسئولان و فرماندهان نظامی در دل حادثه، از نکات قابل توجه بود/ مسئله پیشگیری از ویرانیها و خسارات باید از قبل پیش بینی میشد/ جدای از خسارات، موضوع صدمات روحی و روانی این حوادث بلندمدت و تأثیرگذار است و باید بگونه ای برنامه ریزی شود که به کمترین میزان برسد/ این حادثه باید یک درس عبرت باشد تا در طرحهای آینده از جمله سدسازی ها، راه سازی ها، احداث راه آهن و عمران شهری، همه جوانب دیده
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.
#مجلس_چه_غلطی_میکند؟
حجت‌الاسلام #پناهیان خطاب به نمایندگان مجلس گفته: "چرا مخالف #شفافیت_آراء_نمایندگان هستید؟ چرا عده‌ای از نمایندگان شفاف شدن آرایشان را تفتیش عقاید می‌خوانند! ما کاری به عقاید شما نداریم می‌خواهیم رای شما، نظر شما و کارشناسی شما را بدانیم. این حق مردم است".
پناهیان لابلای صحبت‌هاش گفته: "مجلس چه غلطی می‌کند؟ چه چیزی را از ملت پنهان می‌کنند؟"
❗️سایت #مجلس با برخی از نمایندگان مخالف #شفافیت_آرا، مصاحبه کرده که بله پناه
کاندیدای انتخابات مجلس یا نامزد انتخابات مجلس افرادی هستند که واجد شرایط نمایندگی مجلس بوده و جهت شرکت در انتخابات مجلس ثبت نام نموده اند. در فصل سوم قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی شرایط انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان(شرایط نمایندگی) ، توضیح داده شده است.که این قانون چندبار اصلاحیه داشته است.در ماده 28 این قانون شرایط عمومی و اختصاصی کاندیدهای انتخابات مجلس ذکر شده است. در ماده 29 قانون انتخابات مجلس اشخاصی که بواسطه ی مقاوم و شغل نمی تو
تست کرونای 23 نماینده مجلس مثبت اعلام شد
باشگاه خبرنگاران نوشت: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:تاکنون تست کرونای ۲۳ نفر از نمایندگان مثبت بوده چراکه این افراد ارتباط تنگاتنگی با مردم دارند.
 عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به تعطیلی جلسات علنی مجلس، اظهار کرد: برابر مصوبه شورای عالی امنیت ملی و ستاد مبارزه با کرونا جلسات علنی مجلس فعلاً اجازه تشکیل ندارد.

ادامه مطلب
Recoverable Damages in International Contracts  :خسارت قابل مطالبه در قراردادهای بین المللی :
Not all damages resulting from or arising out of a breach of contract is recoverable.Some damages is regarded in law as too remote, no compensation will be awarded for such loss.
همه خسارات ناشی از نقض قرارداد قابل مطالبه نمی باشند.
بعضی از خسارات در حقوق انقدر بعید تلقی می شوند که هیچ حکمی برای جبران خسارت انها داده نمی شود.
The plaintiff will be entitled to:خواهان ذیحق می باشد نسبت به :
1) Such damages as may fairly and reasonably be considered as arising naturally,from the breach of contract; or
١) خساراتی که م
جوون تر که بودم، مثلا ترم پنج لیسانس، وقتی یک روزم تلف میشد، به خودم می گفتم اشکال نداره، فردا جبران می کنی.
واسه نیم ترم ریاضی مهندسی، دو روز وقت داشتم که روز اولش فقط پنج ساعت درس خوندم.
همین انگیزه دادن و جبران کردنه باعث شد که روز دوم دوازده ساعت درس خوندم و اون امتحان رو ماکس کلاس شدم.
الان این یک هفته رو هیچ کار نکردم.
امیدوارم جبران کنم...
 
با این بیمه‌نامه خسارات جانی و مالی وارد به اشخاص ثالث ناشی از نگهداری و یا مالکیت انواع تابلو، در صورت احراز مسئولیت بیمه‌گذار جبران خواهد شد. پوشش بیمه‌ای در این نوع بیمه‌نامه پس از نصب بوده و خسارات وارده به خود تابلوها نیز استثنا می‌باشد.
جهت استعلام قیمت می‌توانید با ما تماس بگیرید:
01334563661
خواسته یا موضوع
تقاضای صدور ابطال سند وکالت بلاعزل به شماره……تنظیم شده در دفترخانه شماره…… به انضمام کلیه خسارات قانونی هزینه دادرسی و حق الوکاله وکیل

دلایل و منضمات
۱٫ قرارداد مشارکت ۲٫ وکالت‌نامه بلاعزل ۳٫ دادنامه فسخ ۴٫ اظهارنامه
ریاست محترم دادگاه عمومی حقوقی
احتراماً به استحضار می‌رساند:۱٫ موکل اینجانب در مورخ…… به خاطر انجام کار مشارکت و ساخت و ساز با خوانده پرونده به ایشان در خصوص نقل و انتقال سه دانگ از شش‌دانگ پلاک ثبتی …
رهبر انقلاب در پاسخ به درخواست مجوز رئیس جمهور برای برداشت از صندوق توسعه ملی به منظور تأمین بخشی از هزینه های ناشی از خسارات سیلهای اخیر، جدیت دستگاههای مسئول در پیگیری و جبران خسارتهای مالی سنگین سیل بویژه خسارتهای وارده بر کشاورزان را لازم دانستند و از دولت خواستند که با استفاده از محلهای قانونی موجود، سریعاً اقدامات لازم را آغاز کند و در ادامه پس از جمع بندی وضعیت و در صورت نیاز، برداشت از صندوق توسعه ملی مورد تأیید خواهد بود. http://farsi.kh
روز یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ و پس از پایان ثبت نام انتخابات مجلس یازدهم در روز شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸، حیدرقاسمی (رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان) گفت: هزار و ۲۲۴ داوطلب برای ۱۵ حوزه انتخاباتی یازدهمین مجلس شورای اسلامی استان اصفهان نام نویسی کردند.
وی با بیان اینکه ۸۸ درصد داوطلبان مرد و بقیه زن هستند گفت:در ثبت نام مجلس قبلی (دهم) هم همین تناسب وجود داشت، مدرک تحصیلی ثبت نامی‌های یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی،۹۵۹ کارشناسی ارشد،۱۳۸ نفر دکترا،۶۵ نفر
عناوین اصلی کتاب : اشاره؛ پیشگفتار؛ بخش اول: آثار و تبعات منفی گناه و معصیت؛ بخش دوم: راهکارهای جبران گناه و معصیت ؛ فهرست منابع و مآخذ؛ فهرست منشورات مسجد مقدّس جمکران مشخصات کتاب: عنوان و نام پدیدآور : آثار گناه در زندگی و راه جبران علی اکبر صمدی مشخصات نشر : قم : مسجد […]
نوشته دانلود کتاب آثار گناه در زندگی و راه جبران اولین بار در گناه شناسی. پدیدار شد.
انتخابات ۹۸| نام‌نویسی داوطلبان مجلس یازدهم در سراسر ایران/ ثبت‌نام برخی نمایندگان فعلی و سابق مجلس در روز نخست
گروه استان‌ها ـ فرآیند ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ‌از دقایق اولیه صبح روز یکشنبه همزمان با ستاد انتخابات وزارت کشور در فرمانداری‎‌های سراسر ایران اسلامی آغاز شده است.

ادامه مطلب
رهبر اقلیت جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد جمهوریخواهان مجلس نمایندگان پیش نویس قطعنامه ای را در محکومیت اقدام نانسی پلوسی رییس مجلس در پاره کردن نطق سالانه ترامپ آماده کرده اند./ سی ان ان -عصرایران
@IrNews_24
[عکس 780×438]
مشاهده مطلب در کانال
روزنامه شرق نوشت:
در صورتی که مجلس آتی سهم قالیباف و یارانش شود که نشانه‌ها و برخی اخبار درزکرده از شورای وحدت و ائتلاف اصولگرایان گویای این امر است، به نظر می‌رسد بین او و قالیباف همسویی بیشتری وجود دارد و راحت‌تر بتوانند با هم کنار بیایند.
حتی این گزینه محتمل است که پشت پرده سهم‌ها هم تقسیم شده باشد.
مجلس به قالیباف می‌رسد و ریاست‌جمهوری با حمایت مجلس قالیبافی به لاریجانی/عصر ایران
سه شنبه ، ۱۲ آذر ۹۸@IrNews_24
[عکس 420×325]
مشاهده مطلب در کان
روش‏‌‌های جبران خسارت در مسیولیت مدنی در واقع، طرق اجرای تعهد فاعل زیان است.تقریبا در تمام نظام‏‌‌های مختلف حقوقی این مطلب مورد توجه قرار گرفته و موادی نیز به آن اختصاص یافته است.در
مقاله حاضر، هدف اساسی بررسی و مطالعه انواع روش‏‌‌های ترمیم خسارت در
حقوق ایران و فقه اسلامی، شناخت روش‏‌‌های مرجح و مقدم دراین نظام‏‌ها و
سایر کشورهای جهان و همچنین حقوق بین الملل است که در نوع خود مطلبی بدیع و
بکر به شمار می‌رود.برای نیل به این مقصو
طرح دوفوریتی مجلس برای توقف افزایش قیمت بنزین
یوسف نژاد عضو هیات رئیسه مجلس:
جمعی از نمایندگان در حال تهیه یک طرح دو فوریتی هستند که قیمت بنزین به قبل از روز ۲۴ آبان ماه برگردد.
بر اساس این طرح هرگونه افزایش قیمت بنزین در حد تورم و آن هم در سال‌های آتی و با نظر مجلس اعمال خواهد شد.
این طرح که از سوی اعضای فراکسیون امید پیگیری می‌شود، فردا (یکشنبه) به هیات رئیسه مجلس ارائه خواهد شد/عصرایران
┄┅═══✼✼✼═══┅┄
عضو شوید و عضو بمانید
️ #پیک_
قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب هشتم مهر ماه 6831 کمیسیون مشترک رسیدگی به لایحه مدیریت خدمات کشوری مجلس شورای اسلامی مطابق اصل هشتاد و پنجم ) 38 ( قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران که به مجلس شورای اسلامی تقدیم گردیده بود، پس از موافقت مجلس با اجرای آزمایشی آن به مدت پنج سال، 6831 به تایید شورای نگهبان رسید /7/ در جلسه علنی مورخ 63 31 جهت /7/ و در تاریخ 58 اجرا طی نامه ای از سوی رئیس مجلس به دولت ابلاغ گردید
می توانید آیین نامه را از اینجا دانلود کنید
مطابق ماد ٣٩٩‏قانون مدنی: «هریک از متبایعین بعد از عقد فی المجلس و مادام که متفرق نشده اند اختیار فسخ معامله را دارند.» این خیار مختص عقد بیع بوده و در سایر عقود راه ندارد. اگر یک نفر ازسوی دوطرف، معامله را منعقد کند خیار مجلس قابل تصور نیست. اداره حقوقی قوه قضاییه طی نظریه 7/2354 – 1379/4/6 در خصوص خیار مجلس اعلام داشته است:معمولا در اسناد رسمی مربوط به معاملات قطعی، اسقاط کافه خیارات قید می شود و طرفین آن را امضا می کنند، اگر سندی دارای چنین عبار
  انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران، انتخاباتی است برای تعیین نمایندگان مجلس شورای اسلامی که بر اساس اصل ۶۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران هر چهارسال یکبار برگزار می شود.رقابت های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی که ایرانیان قانونگذاران خود را در آن انتخاب می کنند ازجمله با اهمیت ترین تحولات سیاسی در جامعه محسوب می شود، چراکه نتیجه آن تأثیر گسترده ای بر حیات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه در دست کم چهار سال آتی بر جای می گذارد.از آنجا که آغاز ب
اگر آشنایی با بیمه آتش سوزی داشته باشید، حتما می‌دانید که بیمه آتش سوزی در همه شرکت‌های بیمه دارای پوشش‌های اصلی به همراه پوشش‌های اضافی می‌باشد که در واقع این شرایط تقریبا در همه بیمه نامه‌های آتش سوزی از قبیل بیمه آتش سوزی سامان، بیمه آتش سوزی پاسارگاد و …. برقرار می‌باشد.
 
پوشش های اصلی
شرکت بیمه کارآفرین پوشش‌های زیر را به عنوان پوشش‌های اصلی این بیمه نامه ارائه می‌کند
آتش سوزی
صاعقه
انفجار
هر خسارتی که در اثر هر کدام از خطر
 حمایت مجلس از انقلاب «رسول اشرف‌زاده» در پتروشیمی؛عضو کمیسیون انرژی مجلس: تولید اوره پتروشیمی لردگان تا دی آغاز می‌شود/ مجلس از طرح «پترول» برای ساخت اولین پارک اوره ایران در لردگان حمایت می‌کند طرح «پارک پتروشیمی»‌ انقلاب جدید تکمیل زنجیره ارزش پتروشیمی‌‎هاست.
آیا شما اشتباه جبران نشدنی تو زندگیتون داشتین؟! ایا تا به حال با دستای خودتون به خودتون آسیب زدید؟!
آیا تونستین تا جایی که میتونین سعی کنید برای خودتون جبران کنید و از دل خودتون در بیارین؟! آیا بعدش خودتون رو بخشیدید؟؟!
+ برام بنویسین. من هم تو پست بعدی راجع به خودم مینویسم...
مجلس در نظام جمهوری اسلامی ایران از اهمیت ویژه و والایی برخوردار بوده و محور بسیاری از تصمیم گیری ها، قانونگذاری ها، برنامه ریزی ها است و چراغ هدایت دولت و ملت را به دست دارد. مجلس پایگاه اساسی نظام و مردم و مایه حضور و مشارکت واقعی مردم در تصمیم گیری ها و مظهر اراده ملی است. 
ادامه مطلب
یه حس درونی میگهتو نمی تونی، دیر به خودت اومدی و دیر شروع کردی، خیلیییی دیرِ برای جبران و رسیدن به موفقیت
اما یه حس دیگه میگه
اگه تو واقعا بخوای، اگه هدفت برات مهمه، توی این زمان کم هم میتونی همه چیزُ جبران کنی...تو میتونی عالیترین بشی...

#کی بشه این ناامیدی و این بی انگیزگی از زندگی من بره بیرون...:/
##من میتونم! میتونم بشم اون چیزی که میخوام و اون چیزی که ازم توقع دارن(از خودم توقع دارم)
گرگان- بارندگی شدید و سیلاب در روزهای پایانی سال سبب خسارت گسترده به استان های گلستان و مازندران شد و بسیاری از روستاها خالی از سکنه شدند.
خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها- اعظم محبی: بدون شک سیلاب هم از نظر تلفات جانی و هم از نظر خسارات مالی مهیب‌ترین بلای طبیعی در جهان محسوب می‌شود.
ادامه مطلب
بیمه بدنه درواقع پرداخت بخش بزرگی از خسارات مالی وارد به خودرو را تقبل می‌کند به‌جز در مواردی که خسارات وارده ناشی از حادثه تصادفی باشند که صاحب وسیله نقلیه در آن مقصر نیست؛ که در این صورت پرداخت خسارت بر عهده بیمه نامه خودرو مقصر خواهد بود.
بیمه بدنه البرز
بیمه بدنه آسیا
تاریخ انتخابات مجلس 98 و کلیات برنامه زمانبندی برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی
۹۸/۲/۱۰: اعلام رسمی تاریخ ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از طریق رسانه‌های گروهی توسط وزارت کشور
۹۸/۳/۱۰ تا ۹۸/۳/۱۶: مهلت استعفای داوطلبان انتخابات مجلس مشمول ماده ۲۹ قانون انتخابات
۹۸/۹/۱۰ تا ۹۸/۹/۱۶: دستور شروع انتخابات و ثبت نام از داوطلبان
۹۸/۹/۱۰ تا ۹۸/۹/۲۱: بررسی سوابق داوطلبان در مراجع چهارگانه
۹۸/۹/۱۷ تا ۹۸/۹/۲۶: بررسی صلاحیت
مجلس سنا
وظیفه اصلی مجمع تشخیص مصلحت که انتصابی است، رفع اختلافات قوای سه گانه است. پس مجلس سنا نیست. اکثر نمایندگان مجلس اذعان دارند که دیگر مجلس در راس امور نیست. این مجلس رنگ و بوی  محلی دارد.ما برای مباحث کلان کشور نیاز به مجلس سنا داریم. تا نیروی هر دو مجلس تازه باشد. و لزوم اصلاح قانون اساسی خیلی زیاد است. اصولا مجلس سنا باید اکثرا از پختگان مجلس محلی شد. فردی که چندها دوره نماینده ی مجلس بوده  پخته است و قانون کشور ر می داند جایگاهش مجلس
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی عصر امروز مجلس در حال جمع‌آوری امضا برای استیضاح وزیر نفت است.
به گزارش خبرنگار مهر، احمد امیرآبادی عضو هیئت رئیسه مجلس و عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی در حاشیه جلسه علنی عصر امروز مجلس در حال جمع‌آوری امضا برای استیضاح بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت است.
گفتنی است، علت استیضاح  زنگنه «حذف کارت سوخت» و «عدم اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها» عنوان شده است.
استیضاح کنندگان وزیر نف
بسمه تعالی
سلام
 
سوال:
آیا مستأجر در مقابل موجر۱، نسبت به ملکی که اجاره نموده است، امین است یا ضامن؟ اصلاً چه تفاوتی بین امین و ضامن است؟
پاسخ:
ابتدا لازم است توضیح مختصری درباره‌ی امین و ضامن دهیم تا ارزش بحث روشن شود.  
امین کسی است که به صورت قانونی بر مال غیر، به قصد حفظ و نگهدارى، به نفع خودش یا به نفع کسی که قانون معین کرده است تسلط یابد؛ که ممکن است این تسلط توسط عقد ودیعه۲ به وجود آید یا سایر عقود مانند عقد ­اجاره.
ضامن نیز به معنای ملت
♦️خدا رحمت کند ، شاعر انقلابی ، آقاسی می گفت :
اگر نماز قضا بشه میشه جبران کرد اگر روزه قضا بشه میشه جبران کرداگر ...
ولی اگر ولایت قضا بشه ، نمی شه جبران کرد 
یکبار در سقیفه قضا شد ، حضرت زهرا (س) را شهید کردند ،یکبار در صفین قضا شد ، حضرت علی (ع) را شهید کردند .یکبار در کوفه قضا شد ، تابوت امام حسن (ع) تیرباران شد.یکبار در کربلا قضا شد ، بر پیکر امام حسین (ع) اسب تازاندند.
مواظب باشیم ولایتمان قضا نشود .
قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب هشتم مهر ماه 6831 کمیسیون مشترک رسیدگی به لایحه مدیریت خدمات کشوری مجلس شورای اسلامی مطابق اصل هشتاد و پنجم ) 38 ( قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران که به مجلس شورای اسلامی تقدیم گردیده بود، پس از موافقت مجلس با اجرای آزمایشی آن به مدت پنج سال، 6831 به تایید شورای نگهبان رسید /7/ در جلسه علنی مورخ 63 31 جهت /7/ و در تاریخ 58 اجرا طی نامه ای از سوی رئیس مجلس به دولت ابلاغ گردید
می توانید آیین نامه را از اینجا دانلود کنید
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
بسم الله
 
اول باید خدا را شکر کرد؛ امید به این که مجلس یازدهم بهتر از مجلس دهم باشد بسیار است.دوم این‌که این مجلس در عین بهتر بودن از مجلس قبل، قرار نیست نهایت ظرفیت نیروهای انقلاب باشد و همین مجلس هم می‌توانست قوی‌تر تشکیل شود.سوم این‌که خیال باطل است که فکر کنیم کارمان تمام شده! همان‌طور که رأی نیاوردن به این معنی نیست که چهار سال بی‌کاریم، رأی أوردن هم به معنی راحت بودن خیال تا چهار سال نیست. از الآن باید محکم یقه‌ی افرادی را که به اسم
ابوترابی نماینده اصفهان در مجلس:
اخیراً جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تدوین طرحی با قید دو فوریت به دنبال شفافیت مالی نمایندگان هستند، قرار است که در جلسه روز یکشنبه هفته آینده برای این طرح امضا جمع‌آوری شود و سپس برای بررسی بیشتر به هیات‌رئیسه پارلمان تقدیم شود/ تسنیم
پنج شنبه ، ۲۱ آذر ۹۸@IrNews_24
[عکس 700×394]
مشاهده مطلب در کانال
حداقل ویژگی های مجلس شورای اسلامی
1: ولایت مدار باشد: به این معنا که همه ی ساز وکارهای لازم رو برای اجرایی‌ شدن سیاست های ابلاغی مقام‌ معظم رهبری در عرصههای اقصادی ،فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی فراهم بکند.
2: بصیر، شجاع و
ادامه مطلب
اگر شما بخواهید یک لیست از کارهایی که نباید انجام داد تا به محیط زیست آسیب وارد شود تهیه کنید بدون شک تمامی کارهایی که به غلط ما در چهارشنبه سوری انجام می دهیم در آن لیست پیدا خواهد شد. از دود ناشی از آتش زدن پلاستیک و کاغذ و چوب و لاستیک گرفته تا بقایا و زباله هایی که از این شب به یادگار می گذاریم و درست زمانی که از پایان این جشن باستانی ابراز شادمانی می کنیم افرادی برای آنچه ما جشن گرفته ایم باید شبانه روز تلاش کنند تا تنها بتوانند خسارات بصر
 زمان انتخابات مجلس ۹۸ در دو دور به تاریخ‌های ۲ اسفند ۱۳۹۸ و اردیبهشت ۱۳۹۹ خواهد بود. همچنین اولین انتخابات میان‌دوره‌ای دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری استان‌های تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، استان فارس و قم نیز به صورت همزمان برگزار خواهد شد.پس از بررسی سوابق و صلاحیت داوطلبان در مراجع چهارگانه و اعلام نظر شورای نگهبان، وزارت کشور در ۲۲ بهمن اسامی نهایی نامزدهای انتخابات را به مراکز حوزه‌های انتخابیه اعلام می‌کند.در اواخر سال ۹
حمل و نقل از یک مکان به یک مکان جدید اتفاقیست که برای بسیار از افراد پیش امده و حدااکثر سالی یک بار مستجرنشین ها   اسباب کشی می کنند، که خسارات ها و هزینه های قابل توجهی را در پی دارد ، برخی از این خسارات به چشم نمی آیند و به مرور و با اسباب کشی های زیاد مشخص می شوند انگلیسی زبان ها یک ضرب المثل دارند که می گویند سه بار اسباب کشی به اندازه یک آتش سوزی می باشد اما اگر شما فوت و فن اسباب کشی را بدانید می توانید از درصد بسیار بالایی از این خسارات جلو
 
بالاترین امید مردم برای انتخاب یک نماینده، تاثیرگذاری در امور مرتبط با معیشت است. میلیون ها تومان برای تشکیل یک جلسه در مجلس و امتیازاتی که به نماینده می رسد، صرف می شود.
اگر قرار است یک امضای موازی از طرف چند نفر جایگزین مصوبات مجلس شود و نمایندگان نتوانند در مهمترین تصمیمات اقتصادی که زندگی ملت را زیر و رو می کند نظر موافق یا مخالف بدهند، خوب در مجلس را گل بگیرید تا لااقل بودجه ای هنگفت به نفع بیت المال صرفه جویی شود.
رییس مجلس، مسئول ادا
۱۹ ویژگی نماینده اصلح از دیدگاه رهبر انقلاب
با نزدیک شدن به انتخابات مجلس یازدهم و انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان و مشخص شدن اسامی نامزد‌های انتخابات، حالا این ما هستیم که باید قدم نهایی یا همان انتخاب نامزد‌ها برای ورود به مجلس را برداریم.
انتخاب نمایندگان اصلح برای حضور در مجلس می‌تواند موفقیت‌های زیادی برای کشور به ارمغان بیاورد و مجلس را به راس امور کشور بازگرداند.
اما انتخاب نمایندگان اصلح بدون استفاده از رهنمود‌های مقام معظ
امسال مجلس یازدهم زیاد جمعیتی را به خود جذب نکرد و اکثر مساجد و مدارس محلی خالی از جمعیت بودند. ساعت مشخصه ی انتخابات ۶ عصر بود ولی بعد به ساعت ۸ شب انتقال یافت و حتی تا ساعت ۱۱:۳۰ نیمه شب هم پیش رفت. چون واقعا فکر می کردند با تمدید ساعت می توانند مردم را تشویق کنند و به پای صندوق ها بکشانند.
امسال مثل سال های پیش نیست . دیگر مجلس قوی ای وجود ندارد. مردم هم دلسرد و ناامید شده اند.
شعار نمایندگان ما شده : ما دزد نیستیم!!!!
در اکثر نظام های حقوقی نهاد داوری در کنار دستگاه قضایی، از مراجع رسیدگی به دعاوی شناخته شده است. در برخی کشورها قضات در مقام رسیدگی به دعاوی به طور مطلق یا محدود، مسئولیتی برای جبران خسارت وارده به طرفین دعوا ندارند. در حقوق ما نیز قضات تحت شرایط خاصی وفق اصل 171 قانون اساسی، اگر در راستای رسیدگی موجب ورود ضرر به اصحاب دعوا شوند و منشا ورود ضرر اشتباه یا قصور قاضی باشد، مسئولیتی برای جبران خسارات وارده نخواهند داشت. بدیهی است چنان چه علت ورود
نماینده مجلس و یا کاندیدای انتخابات مجلس باید مهارت های مختلفی جهت انجام هرچه بهتر وظایف خود داشته باشد.اولین مهارت نمایندگان مجلس برنامه ریزی است زیرا در جامعه ما وظیفه مجلس برنامه ریزی تعریف شده بنا بر قول آیت الله عمید زنجانی مجلس ما، مجلس قانونگذاری نیست بلکه مجلس برنامه ریزی است. اولین شرط برنامه ریزی در مجلس برخورداری از تخصص های لازم در کشور است.برنامه ریزی از شروع انتخابات مجلس تا پایان دوره نمایندگی.نمایندگان مجلس باید نخبگا
حوزه انتخابیه قم تنها حوزه انتخاباتی‌ استان قم برای انتخابات مجلس شورای اسلامی است. این حوزه به مرکزیت قم شامل شهرستان قم با بخش های مرکزی، جعفرآباد، بخش خلجستان، بخش نوفل لوشاتو، بخش سلفچگان می باشد.حوزه انتخاباتی قم با جمعیتی بالغ بر ۱,۲۹۲,۲۸۳ نفر ۳ کرسی از مجلس شورای اسلامی را به خود اختصاص داده است. انتخابات مجلس 98 از مجلس شورای اسلامی را به خود اختصاص داده است.
گاهی پیش میاد که توی خبرها میشنویم که مجلس دو فوریتی فلان طرح رو تصویب کرد یا در مورد لایحه خبری رو میخونیم، اما تفاوت این‌ دوتا چیه؟ 
لایحه همون پیشنهادی هست که دولت برای تصویب به مجلس تقدیم می‌کنه. طرح قانونی پیشنهادی هست که با امضاء حداقل ۱۵ نفر از نماینده‌های مجلس به رئیسشون داده می‌شه!
ادامه مطلب
پولیش و واکس 3 اکستریم هایبریدنت سوناکس : 

پودر اکسید آلومینیومی بسیار ریز باعث رفع نور Verkratzungen ، لایه های خشک شده و صاف شدن رنگ می شود.
براق عمیق و براق ، ترمیم و ترمیم شدید رنگ کارایی دارد.
مناسب برای بدنه
براق کننده، محافظت کننده، پولیش کاری،تشکیل لایه‌ای با دوام بر روی رنگ خودرو

شناسه محصول : 202200
خداوند آرامشی عطا فرما تا بپذیرم، آنچه را که نمی توانم تغییر دهم شهامتی عطا فرما تا تغییر دهم، آنچه را که میتوانمو دانشی عطا فرما تا تفاوت این دو را بدانم پروردگارا مرا فهم ده تا متوقع نباشم، دنیا و مردم آن مطابق میل من رفتار کنند آمین ؛)
دیوان محاسبات کشور مستقیماً زیر نظر مجلس شورای اسلامی است و به کلیه حسابهای وزارتخانه‌ها، موسسات، شرکتهای دولتی و سایر
دستگاه‌هایی که به نحوی از انحاء از بودجه [سالانه] کل کشور استفاده می‌کنند به
ترتیبی که قانون مقرر می‌دارد رسیدگی یا حسابرسی می‌نماید و
گزارش تفریغ بودجه هر سال را به مجلس شورای اسلامی
تسلیم می‌نماید. این گزارش باید در دسترس عموم گذاشته شود.

+ در راستای بحث سیاسی :)
+ امروز تصادفی متوجه شدم که دیوان محاسبات کشور وابست
نشست علنی صبح امروز سه‌شنبه(19 فروردین ماه 99) مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست مسعود پزشکیان آغاز شد
این جلسه در حالی آغاز شد که بیش از دو سوم از نمایندگان در جلسه حضور داشتند. این نخستین جلسه مجلس پس از شیوع بیماری کرونا است که با حضور نمایندگان تشکیل شده است/ فارس
سه شنبه ، ۱۹ فروردین ۹۹@IrNews_24
[عکس 520×290]
مشاهده مطلب در کانال
حمیدرضا فولادگر نماینده دوره‌های هفتم تا دهم مجلس شورای اسلامی، عضو کمیسیون صنایع و معادن و رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی، با انتشار بیانیه‌ای، از عدم حضور خود در انتخابات مجلس یازدهم خبر داد.
متن بیانیه فولادگر به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق واجعلنی من لدنک سلطانا نصیرا
با عرض تشکر از اظهار لطف و توصیه به حضور در انتخابات آتی شهرستان اصفهان از سوی همه اقشار مردم عزیز،
دبیر ستاد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی
گفت: آمار انصراف داوطلبان مازنی از گردونه رقابت‌های انتخاباتی به ۳۹ نفر
رسید.....

به گزارش شمال نیوز، مهدی محمدی افزود : براساس آمار بیشترین داوطلبان
انصرافی از رقابت های انتخاباتی مجلس یازدهم در مازندران  با ۱۰ نفر مربوط
به حوزه انتخابیه شهرستان نوشهر و چالوس است که در این حوزه ۴۶ نفر برای یک
کرسی نمایندگی در مجلس ثبت نام کردند.به گفته وی از بین داوطلبان انصرافی ۳۸ نفر مرد و یک نفر زن ا
به استناد سایت مشاوره حقوقی دینا ، مجلس خبرگان رهبری که وظیفه نظارت بر مقام رهبری را بر عهده دارد ، متشکل از نمایندگانی است که توسط مردم انتخاب می شوند و برای مدت هشت سال در مجلس خبرگان رهبری فعالیت می کنند . در این خصوص ، قانونی تحت عنوان قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری به تصویب رسیده است که شرایط شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری را شرح داده است . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انتخابات مجلس خبرگان رهبری بر روی لینک زیر کلیک کنید
به نام "او"
 
آمدم خودم را قربانی کنم که جبران کنم...
 
که نگذارم کسی کاری که من کرده ام را بکند...
 
خودم را تندیسی کرده ام از عبرت... که دیگران شبیه من نشوند...
 
به او گفتم نکن... چیزی هست در جهان که اگر خاموش شود دیگر هیچ شادی ای را احساس نخواهد کرد..
 
و کاش خاموش نمیشد...
 
تمام شد... باید تمام میشدم...
 
"مسافر"
امروز در دبیرستن مجلس عزاداری بانو فاطمه زهرا (س) با مداحی کربلایی مجید فرهنگیان (معلم دینی‌مون) برگزار شد و مجلس پر فیضی بود و معلممون خیلی صدای خوبی داشت و دزست بعد از مراسم باهاش کلاس داشتیم و کلاس به شدت کیف داد واقعا جاتون خالی
ایشان یک قول گرفتند که دلم نمیاد نگم:
بیاید قول بدیم امشب رو گناه نکنیم و به مادر های خودمون بیشتر کمک و محبت کنیم
خداییش واسه یک شب کار سختی نیس و خود امام زمان (عج) حاجتتون رو روا می‌کنه
نماز و روزه هاتون قبول درگ
با توجه به اتفاقات اخیر و تجربه موفق تصویب طرح افزایش قیمت بنزین همراه با سهمیه بندی آن در جلسه سران قوا یک پیشنهاد برای تغییر قانون اساسی داشتم که به استحضار می رساند:
 
1- ساختار فعلی مجلس شورای اسلامی ملغی اعلام شده و در ساختار جدید فقط یک نماینده که عنوان ریاست قوه مقننه را خواهد داشت انتخاب شود و به عنوان نماینده قوه مقننه در جلسات مجلس شورای اسلامی سران قوا شرکت کند.
2- نهاد جدیدی با نام مجلس شورای اسلامی سران قوا تشکیل شود و اعضای آن را ت
حذف چهار صفر از واحد پول ملی ایران درکمیسیون اقتصادی مجلس تصویب شد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، لایحه اصلاح ماده یک قانون پولی و بانکی ایران برای حذف چهار صفر از واحد پول ملی این کشور در کمیسیون اقتصادی مجلس تصویب شد.
ادامه مطلب
سلسله مباحث قانونگذاری و وظائف نمایندگان مجلس شورای اسلامی ۱ — وظائف اصلی و ذاتی : به استناد اصل ۷۱ و۷۲ قانون اساسی مهمترین و اصلی ترین وظیفه مجلس قانون گذاری در عموم مسائل مختلف کشور در حدود مقرر در قانون اساسی است که لزوما جهت وضع یک ماده قانونی مطالعه دقیق وشناخت از نیاز […]
بزرگ‌ترین تغییری که شامل تخفیف‌های بیمه شخص ثالث شده است این است که در صورت بروز تصادف و استفاده از کوپن بیمه، تخفیف‌های بیمه شما از بین نمی‌رود و به‌صورت پلکانی کم می‌شود. دیگر این‌گونه نیست که چندین سال تخفیف بیمه ثالث با یک‌بار استفاده از کوپن بیمه از بین برود. برای مثال درصورتی‌که یک‌بار مرتکب خسارت مالی به اشخاص ثالث شوید، 30% تخفیف بیمه شخص ثالثتان از بین می‌رود. درصورتی‌که 2 بار مرتکب خسارت مالی شوید، 40% از تخفیف بیمه شما کاست
تاریخ انتخابات مجلس 98
۹۸/۱۰/۲۲ تا ۹۸/۱۱/۱۱: ابلاغ مراتب تأیید یا رد صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس توسط فرماندار مرکز حوزه انتخابیه و دریافت شکایت از داوطلبان رد صلاحیت شده و اظهار نظر قطعی و نهایی شورای نگهبان در خصوص کلیه داوطلبان و اعلام آن به وزارت کشور
۹۸/۱۱/۱۲ تا ۹۸/۱۱/۱۴: دریافت شکایت از داوطلبانی که در سیر مراحل قبلی تأیید شده‌اند لیکن شورای نگهبان نظر به رد صلاحیت آنان دارد.
۹۸/۱۱/۱۵ تا ۹۸/۱۱/۲۱: رسیدگی به شکایات داوطلبان توسط شورای نگ
بسم الله الرحمن الرحیم
 
حدود هشتاد درصد مجلس به اصولگرایان رسید و این یعنی این جبهه هر طرحی را که بخواهد میتواند در مجلس تصویب کند و هیچ گونه احتیاجی به رأی اصلاح طلبان و مستقلین ندارد . اصولگرایی یعنی انقلابی و حال باید دید این مجلس نشان مردم ایران میدهد که انقلابی بودن یعنی چه و چه ثمره مفیدی برای کشور خواهد داشت یا نه . به یقین که عملکرد مثبت یا منفی این مجلس به پای نظام و انقلاب گذاشته خواهد شد چرا که اصولگرایان انقلابیون جمهوری اسلامی ا
دعاوی حقوقی
به مجموعه ای از دعاوی اطلاق میگردد که رسیدگی به آنها تابع قانون آئین دادرسی مدنی بوده و در دادگاههای عمومی حقوقی پیگیری میگردد . بطور معمول دعاوی حقوقی نقطه مقابل دعاوی کیفری قرار میگیرد.
اعم دعاوی حقوقی به شرح ذیل عبارتند از:
دعاوی مربوط به اجرای تعهدات قراردادی
دعاوی مربوط به اثبات مالکیت و تضمین حقوق مالکان در برابر دیگران
دعاوی مربوط به خلع ید
دعاوی مربوط به مطالبه وجه
دعاوی مربوط به اثبات اعسار
دعاوی مربوط به استرداد اسنا
اخبار ناراحت کننده از فساد درون حالی از کمیسیون بوسیله گوش می رسد که تا انتخابات اسفندماه بخاطر مجلس یازدهم کمتر از ۹ ماه باقی باقی مانده است و احتمالا افشاگری های سیاسی در روزهای آینده محصول طیف های رقیب در مجلس شدت خواهد گرفت. عباسعلی کدخدایی، سخنگویشورای نگهبان روز گذشته در پاسخ به سؤال خبرنگاری درباره طرح موضوعی مبنی بر اینکه نماینده ای نشانی کرده است فداکار از نمایندگان برای انصراف از استیضاح وزرا، آپارتمان پژمان اند، گفت: در این خص
احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم، در مجلس شورای
اسلامی و عضو هئیت ریسه مجلس دهم، در بازدید از پایگاه های خدمات نوروزی
جمعیت هلال احمر استان در پایگاه نوزدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت
مسافرین نوروزی جمعیت هلال احمر استان قم در عوارضی قم_ کاشان به کمپین
بهرفت پیوست.
ادامه مطلب
سلام مامان عزیزم 
هیچ وقت بهت نگفتم  که بهترین و عزیزترین کس من تویه دنیای . مادر تو را چه طور خدا خلق کرد که اینچنین مهربانی .. بعضی وقت ها فکر می کنم که  آیا  کسی شبیه تو در این دنیا هست .. خورشید ماه آسمان و فرشته ها در مقابل مهربانی تو کمر خم کرده اند ... مادر من، تو شبیه هیچ کس نیستی ،تو یه نشانه هستی .. تو نشانه خدا بر روی زمینی ، کلام تو ،رفتار تو .. خدای من را فریاد میزند، وجودت مثل آب زلالی است که با دیدنت .. شنیدنت  بوییدنت تمام غصههایم می رود
دوره نخست مجلس شورای اسلامی #انتخابات اولین دوره #مجلس_شورای_ملی ،پس از #انقلاب ۵۷ ،که مرحله اول آن در ۲۴ #اسفند ۱۳۵۸ خورشیدی و مرحله دوم آن در ۱۹ اردیبهشت ۱۳۵۹ ،برگزار گردید و در تاریخ ۷ #خرداد ۱۳۵۹ خورشیدی ،اولین جلسه مجلس اول برگزار گردید.بیشتر نمایندگان حاضر در این دوره از مجلس،در دوره #رژیم_پهلوی ،از زندانیان سیاسی بودند .رئیس سنی مجلس اول در ابتدا با #یدالله_سبحانی بود و نا ئب رئیس اول مهندس #مهدی_بازرگان بود .پس از تصویب اعتبارنامه ها و
 
کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جلسه چهارم آذر ۹۸ خود یک طرح و یک لایحه را بررسی می کند و یک رای گیری دارد ؛ - طرح مالیات بر عایدی سرمایه املاک - لایحه اصلاح قانون پولی و بانکی کشور -رای گیری در مورد گزارش نهایی هیات تحقیق و تفحص از نحوه اجرای قانون هدفمندی یارانه ها 
 
هر کس یکی از اشیای ذیل را جعل کند یا به علم به جعل یا تزویر استعمال کند یا داخل کشور نماید علاوه بر جبران خسارت وارده به‌حبس از یک تا ده سال محکوم خواهد شد: 
1⃣احکام یا امضاء یا مهر یا دستخط معاون اول رئیس جمهور یا وزراء یا مهر یا امضای اعضای شورای نگهبان یا نمایندگان مجلس شورای‌اسلامی یا مجلس خبرگان یا قضات یا یکی از روسا یا کارمندان و مسوولین دولتی از حیث مقام رسمی آنان. 2⃣ مهر یا تمبر یا علامت یکی از شرکتها یا مؤسسات یا ادارات دولتی یا نها
انتظارات از انتخابات دوم اسفند
دوم اسفندماه یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود و به رغم آنکه بازنگری قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۶۸ تا حدودی نظام سیاسی کشورمان از پارلمانی به ریاستی تغییر کرد، اما این بدان معنا نیست که قوه مقننه و مجلس شورای اسلامی فاقد هرگونه جایگاه و نقش اساسی در حاکمیت کشور باشد. در ساختار کنونی هرچند رئیس‌جمهور و به‌طورکلی قوه مجریه سکان‌دار اصلی اجرا در کشور است، اما نقش تقنینی و از آن
موشن گرافی مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار برای انتخابات مجلس یازدهم کدام نامزد را باید انتخاب کنند.
  به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، سازمان هنری، رسانه‌ای اوج به مناسبت نزدیک شدن به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال جهت تنویر افکار عمومی در انتخاب فرد اصلح اقدام به طراحی موشن گرافیک با عنوان «مردم برای انتخابات مجلس کدام نامزد را باید انتخاب کنند» با موضوع شاخصه‌های مختلفی که یک نماینده داشته باشد و
حسن کامران دستجردی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی لیست اموال خود را به صورت عمومی اعلام کرد.
این عضو با سابقه مجلس شورای اسلامی که در تمامی ادوار چهارم تا دهم مجلس شورای اسلامی، به استثنای دوره ششم، نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی بوده و اکنون نیز کاندیدای حضور در مجلس یازدهم از اصفهان است، در نامه ای خطاب به ریاست قوه قضائیه لیست اموال خود را منتشر کرد.
وی در این نامه که در راستای شفافیت و اعلام دارایی های مسئولین کشور است، ت
با پایان شمارش آرا، ۹ نماینده لرستان در مجلس یازدهم مشخص شدند.

با پایان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، وضعیت کلیه نمایندگان لرستان در مجلس یازدهم مشخص شده است.
در حوزه خرم‌آباد و چگنی مرتضی محمودوند و مهرداد ویسکرمی توانستند بیش از یک پنجم آرا صحیح ماخوذه را بدست آورند و به مجلس راه یابند.
بر اساس این گزارش در حوزه کوهدشت و رومشکان حجت الاسلام محمدرضا مبلغی توانست اکثریت آرا را به دست آورد و به مجلس راه یابد.
در حوزه بروجرد و اش
ستاد انتخابات کشور:
ثبت نام از داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره­ مجلس از روز یکشنبه دهم آذرماه آغاز می‌شود.
ثبت نام تا پایان وقت اداری روز شنبه شانزدهم آذرماه جمعا به مدت ۷ روز به عمل خواهد آمد.
سه شنبه ، ۲۱ بان ۹۸@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانال
حوزه انتخابیه یا حوزه انتخاباتی (انگلیسی: Electoral district) یک واحد جغرافیایی انتخاباتی است که رقابت‌های انتخاباتی در چهارچوب آن انجام شده و برگزیده یا برگزیدگان انتخابات در درجه اول متعلق به آن حوزه انتخابیه تلقی می‌شوند. آسان‌سازی فرایند انتخابات و ایجاد تناسب عادلانه بین جمعیت و شمار برگزیدگان از جمله اهداف اصلی حوزه‌بندی انتخابات است. 
در انتخابات ریاست جمهوری ایران، کل ایران یک حوزه انتخابیه است؛ مسئولیت برگزاری انتخابات در حوزه انتخ
 
با سلام.چهل درصد کشور بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی تحت امر طاووس است.25 در صد هم باز از طریق سپاه و ناجا و صدا وسیما و قضاییه باز تحت امر طاووس است.35 درصد برای دولت و مجلس می ماند. باز تعدادی از نفرات مجلس و دولت وابسته به طاووس است. که 35 درصد را به 25 درصد کاهش میدهد.
یعنی ما در انتخابات برای مجلس و دولت برای اداره ی 25 درصد کشور رای میدهیم. آیا می ارزد؟؟
 
ولی آن چیز که مهم است .برای دولت و مجلس 25 درصدی . ارزش ندارد پای صندوق رفت.   
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس از تهیه طرح دوفوریتی برای تک‌نرخی شدن بنزین ۱۵۰۰ تومانی و تقدیم آن به هیات رئیسه مجلس خبر داد.در ادامه همراه با عبیاتی باشید.



بهرام پارسایی، نماینده مردم شیراز و سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از عملکرد هیئت رئیسه‌ی مجلس اظهار کرد:

ما در یک طرح دوفوریتی پیشنهاد کردیم که قیمت بنزین با نرخ ۱۵۰۰ تومان تک‌نرخی شود، چرا که دو نرخی بودن آن منشاء فساد است، ضمن اینکه قیمت ۱۵۰۰ تومان برای هر لیتر
مسدودسازی صفحات برخی از مقامات حاکمیتی ایران از جمله فرماندهان سابق و فعلی سپاه پاسداران باعث واکنشات مختلفی شده و به نظر می‌رسد مجلس شورای اسلامی نیز به این موضوع ورود پیدا کرده است. یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس اعلام کرده که خانه ملت قصد دارد در طرحی متقابل، اینستاگرام را در ایران
ادامه مطلب
از سال های اولیه حفر چاه نفت ایران، چشم طمع بیگانگان به دنبال استثمار منابع زیرزمینی کشور بوده و آنان در هر فرصتی به گرفتن امتیازهای گوناگون نفتی اقدام می کردند. پس از لغو امتیاز نفتی دارسی بین ایران و انگلستان، قرارداد الحاقی گس - گلشاییان به منظور کشف و استخراج نفت توسط شرکت های نفتی انگلیسی منعقد گردید. این قرارداد را جهت تصویب به مجلس بردند که با مخالفت عده ای از نمایندگان مجلس و علماء به ویژه آیت اللَّه کاشانی و مردم روبرو شد. پافشاری ه
تعیین خواسته وبهای آن استرداد جهیزیه مقوم به ریال به انضمام کلیه خسارات قانونیدلایل ومنضمات دادخواست کپی مصدق : 1- عقدنامه،‌2- لیست جهیزیه، ” 3-مدرک مورد نیاز دیگر”
ریاست محترم مجتمع قضایی “شهرستان محل اقامت خوانده”باسلام احتراماً به استحضار می رساند:اینجانبه به استناد کپی مصدق عقدنامه شماره مورخ / / باخوانده عقدازدواج دائمی در دفترخانه “شماره ونام شهرستان” منعقد کرده ایم. نظر به اینکه جهیزیه به شرح لیست ضمیمه متعلق به اینجانبه می باش
 
نماینده مجلس شورای اسلامی گرمی

پیروزی آقای ولی اسماعیلی را به مردم فهیم شهرگرمی تبریک میگویم
 
نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان اردبیل


سیدکاظم موسوی   کدنامزد۲۹۱

علی نیکزاد         کدنامزد۴۱۴

صدیف بدری         کدنامزد۱۵۱
امام صادق (ع) نقل کرده اند:در یکى از روزها، شخصى از مسلمان ها به محضر مبارک
امام سجّاد، حضرت زین العابدین علیه السّلام وارد شد و پس از عرض سلام ، به حضرت
عرضه داشت :اى پسر رسول خدا! در فلان مجلس با جمعى از دوستان نشسته بودیم ، که
شنیدیم شخصى نسبت به شما ناسزا مى گفت و توهین مى کرد و در بین صحبت هاى ناپسندش
گفت : علىّ بن الحسین علیهماالسّلام گمراه و بدعت گذار است .امام زین العابدین
سلام اللّه علیه ، پس از شنیدن سخنان آن شخص ، فرمود: تو حقّ مجلس و
پاورپوینت جبران ساز در سیستم های قدرت فرمت فایل دانلودی: .pptxفرمت فایل اصلی: pptxتعداد صفحات: 15حجم فایل: 320 کیلوبایت قیمت: 12000 تومان 
دانلود پاورپوینت با موضوع جبران ساز در سیستم های قدرت،
در قالب pptx و در 15 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
 
مقدمه
عبور توان راکتیو در سیستم قدرتتوان راکتیو و جبران‌سازی و کنترل توان راکتیو
انواع جبران‌سازی
جبران‌سازی انفرادیجبران‌سازی گروهیجبران‌سازی مرکزیجبران‌سازی مخلوط
جبران‌ساز SVC
 
 
بخشی از متن پاورپوی
نمایندگان مجلس به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کارت زرد دادند.
به گزارش ایسنا، در جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه) مجلس، سوال محمود سلامی نماینده خواف و رشتخوار از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره علت عدم تحقق موارد مندرج بند ط ماده ۳ قانون وظایف و اختیارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح شد.

بعد از توضیحات نماینده سوال کننده و وزیر، مصری رئیس جلسه از نگهبان سلامی پرسید که آیا از پاسخ قانع شده است، که این نماینده در پاسخ گفت: ضمن ت
رهبرمعظم انقلاب خطاب به نمایندگان مجلس:روحیه‌ی ایمان و انگیزه‌ی انقلابی باید بر همه‌ی کارهای نماینده‌ی محترم مجلس حاکم باشد.
♦️نگهبانی از دستاوردهای انقلاب و مبانی نظام، جزو سوگند نمایندگی شما است که اگر این انجام نگیرد، حضور نماینده، هم از لحاظ قانونی اشکال پیدا میکند، هم از لحاظ شرعی اشکال پیدا میکند.♦️اگر چنانچه دستاوردهای انقلاب مراعات نشود و دستاوردهای نظام مورد توجّه قرار نگیرد، این، هم از لحاظ قانون اساسی، هم از لحاظ شرع دچ
بیمه شخص ثالث موتور سیکلت بیمه‌ای اجباری است که هر موتورسواری باید تهیه کند. این بیمه خطرات جانی راننده مقصر و شخص ثالث را پوشش می‌دهد. غرامت فوت، نقص عضو و هزینه‌های پزشکی و درمانی برای راننده مقصر تا سقف 330 میلیون و برای شخص ثالث تا سقف 440 میلیون مطابق با قانون دیه است.
سقف پوشش هزینه‌های مالی بیمه موتور سیکلت بین 11 تا 220 میلیون تومان است که خسارات واردشده به اموال شخص ثالث را می‌پردازد اما در مورد خسارات واردشده به راننده مقصر مسئولیتی
باسم رب الجمیل
تنها راه مأیوس شدن دشمنان، قوی شدن ایران است و یکی از مصادیق ایرانِ قوی، مجلسِ قوی است، مجلسی که بتواند با تصویب قوانین لازم و با هدایت دولتها به مسیر مطلوب، کشور را مصونیت ببخشد.تأثیرات مجلس فقط محدود به چهار سال نیست بلکه مجلس قوی و یا مجلس ضعیف و خود باخته با تصمیمات خود می توانند تأثیرات بلندمدتی بر کشور بگذارند.
 
کاندیداهای مجلس شورای اسلامی گرمی

۱-ولی اسماعیلی کدنامزد15  حمایت دکتر صدیقی از ولی اسماعیلی در انتخابات98
۲-پرستوقاسمی
۳-هادی رزمجو
۴-محمدی
 کاندیداهای مجلس شورای اسلامی استان اردبیل
رسول  پوررسول   کدنامزد۱۵۶

سیدکاظم موسوی   کدنامزد۲۹۱

علی نیکزاد         کدنامزد۴۱۴
کاظم دبیر           کدنامزد۱۷۸
صدیف بدری         کدنامزد۱۵۱

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها