نتایج جستجو برای عبارت :

همه چیز درباره دستگاه حضور و غیاب هوشمند!

خانه هوشمند چیست؟ویکی پدیا، درباره اینکه خانه هوشمند چیست و اتوماسیون خانگی یعنی چه، اینطور می نویسد که:
«خانه هوشمند یک فناوری نوظهور و در حال گسترش است. خانه هوشمند در پایین‌ترین سطح خود می‌تواند به همهٔ خدماتی اشاره داشته باشد که بدون دخالت صاحب‌خانه عملی را در محیط خانه اجرا می‌کنند»
چیزی متوجه شدید؟!بله، قرارمان سرجای خودش باقی ست. قرار است به زبان ساده با شما درباره هوشمند سازی صحبت کنیم و بگوییم که خانه هوشمند چیست ؟
پس بی خیال وی
همه چیز درباره دستگاه حضور و غیاب هوشمند!
دستگاه حضور و غیاب هوشمند از جمله برترین و بهترین وسایل برای ثبت اطلاعات مهمی از جمله زمان های ورود، خروج، مرخصی و... برای کارمندان یک اداره یا کارکنان در هر مکانی است. انواع ماموریت ها و مرخصی ها توسط افراد اداره مذکور قابل ثبت است.
در این مقاله قصد داریم تا به صورت دقیق درباره دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره هوشمند برای شما صحبت کنیم. همچنین ویژگی های مهم و جدید برخی از این دستگاه ها نیز در انتهای این م
 
 
تفاوت اصلی خانه های هوشمند با خانه های معمولی در این است که همه ی وسایل در خانه های هوشمند به یکدیگر متصل هستند و با یک دستگاه مرکزی کنترل می شوند. کنترل آب و هوا، چراغ ها، لوازم، قفل ها و انواع مختلفی از دوربین ها و مانتیورهایی که می توانند به خانه های هوشمند و خودکار اضافه شوند از هر جای خانه و حتی دور از خانه قابل کنترل می باشند.
 
 
معرفی قفل هوشمند
در قفل هوشمند دیگر نیازی به داشتن کلید برای باز و بسته کردن درب ندارید. با قفل هوشمند شما می‌توانید با استفاده از گوشی خود، اثرانگشت یا حتی حسگر شناسایی چهره درب را باز کنید. این در حالی است که قفل هوشمند همچنین می‌تواند با استفاده از وارد کردن رمز به صورت دستی درب را به روی صاحب‌خانه باز کند. عموما قفل هوشمند یا قفل دیجیتال دارای پروفایل های مختلفی است که می توانید برای تک تک اعضا رمز ، اثر انگشت و چهره گوناگون تعریف کنید.
 
ظهور اینترنت پر سرعت به همراه دستگاه های قابل حمل پیشرفته مثل گوشی های هوشمند، استفاده از برنامه های ردیابی برای نظارت بر گوشی فرزندان را ضروری ساخته است.
به این دلیل که اکثر تهدیدهایی که کودکان را تهدید می کند، مربوط به استفاده از دستگاه های قابل حمل پیشرفته مثل گوشی های هوشمند و دیگر دستگاه ها است.
در سال های اخیر، نگرانی والدین در مورد رفتارهای بد کودکان و اعتیاد آن ها به تلفن های همراه و دیگر دستگاه های هوشمند بیشتر شده است.
شاید بپرسی
در این گزارش راهکارهایی که به بالا رفتن عمر باتری گوشی کمک می‌کنند، بررسی شده‌اند.
به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عمر باتری تلفن‌های همراه در حال حاضر یکی مهم‌ترین مسائل برای کاربران این دستگاه‌های هوشمند است و از آنجایی که کاربران به طور مداوم از گوشی‌های هوشمند خود استفاده می‌کنند؛ عمر باتری‌ها روز به روز کاهش پیدا می‌کند و هیچ کس توانایی جلوگیری تخریب باتری‌ها را نخواهد داشت. یکی از م
مشخصات دوربین Mi Note 10 شیائومی رسما اعلام شد
شیائومی ۲۳ آبان در کشور لهستان از تلفن هوشمند Mi Note 10 رونمایی خواهد کرد. گفته می‌شود که این دستگاه نسخه جهانی Mi CC9 Pro خواهد بود که قرار است ۱۴ آبان معرفی شود. حالا امروز پوستر جدیدی از این دستگاه منتشر شده که مشخصات سنسورهای دوربین پنج‌گانه این گوشی هوشمند را مشخص می‌کند.
اتوماسیون خانه هوشمند و اینترنت اشیا(IoT) در سالهای اخیر آوازه خود را در صنعت فناوری اطلاعات به گوش همگان رسانده است. زندگی روزمره با افزایش روزافزون خانه هوشمند و دستگاه های متصل شده به انها ساده تر، بهتر و راحت تر شده است. خانه هوشمند زندگی مردم را تغییر داده است. برای مثال، چگونه تهویه مطبوع خانه خود را قبل از اینکه به ان داخل شوید کنترل کنید؟ چگونه در مورد درخواست خانواده تان برای پخش موسیقی مورد علاقه انها و به روز رسانی آب و هوا در حال
تعمیرات ساعت هوشمند را می توان یکی از دستگاه هایی بشمار آورد که نیازمند دقت و توجه بالایی دارد. تعمیر قطعات ساعت هوشمند، آی سی ساعت هوشمند، تعمیر تغذیه ساعت هوشمند، تعمیر آنتن، وایرلس، باتری و آی سی شارژ از مواردی است که به هنگام خرابی ساعت هوشمند با آن مواجه شده و نیاز به تعمیر آن دارید. تعمیر ساعت هوشمند اپل و سامسونگ به هنگام باز و بسته کردن آن نیازمند نکاتی است که در صورت رعایت نکردن آن باعث صدمه یه ساعت می گردد.
 
 

ادامه مطلب
مولتی تک
قبل از هر چیز درباره سیستم های هوشمند مولتی تک براتون مختصر توضیح میدهم. شرکت مولتی تک یک شرکت هوشمند ترکیه ای است که محصولات متنوعی در رابطه با خانه های هوشمند و مدیریت خانه های هوشمند و تجهیزات ساختمان های هوشمند از قبیل پنلهای لمسی هوشمند ,پنلهای روشنایی , پنل های هوشمند هتلی از قبیل کارت هولدر , درب ضد سرقت , سیستم هوشمند صوتی , کارتهای روشنایی , آیفون تصویری , دوربین مدار بسته , سوئیچ شبکه , کنترلر های پرده و ..  را در محصولا
حدود یک سال است که غول‌های تکنولوژی همچون سامسونگ و هواوی از برنامه‌های خود برای معرفی و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو و انعطاف‌پذیر خبر داده‌اند.
از آنجا که بازار گوشی‌های هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت‌های سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید، دیگر نمی‌دانند باید برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان چه کار کنند، به سمت گوشی‌های هوشمند تاشو و منعطف روی آورده‌اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی تلاطم را رونق بخشد و ت
سی پی یو زد در دستگاه های رایانه ای حکم قلب را در بدن انسان دارد به طوری که فعالیت دستگاه کاملا به این قطعه وابسته است . با پیشرفته تر شدن تکنولوژی گوشی های هوشمند، سی پی یو نیز نقش پررنگ تری را در این دستگاه های الکترونیکی بازی می کند .
ادامه مطلب
یکی از نیازهای مدیرهای امروزی کنترل دقیق و نظارت بر کارکرد کارمندان و بهره وری آن ها است. یکی از این موارد کنترل و نظارت بر تردد کارمندان و همچنین محاسبه حقوقشان بر اساس این داده ها است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ورود دستگاه‌های پیشرفته با بازار این امکان به راحتی و با کمترین هزینه‌ها در اختیار مدیران قرار گرفته‌است. با نصب دستگاه‌هایی که برای همین منظور طراحی شده‌اند (دستگاه حضور و غیاب ) در ادارت و شرکت‌ها, کارمندان در هنگام ورود و خ
 
هشدارها می توانند با نمایش پاپ آپ ها بر روی صفحه، صدای هشدار، یا چشمک زن دوربین بر روی نقشه و غیره به اپراتور اطلاع دهند. این دستگاه اطلاعات مربوط به محصول و قیمت آن را بر روی بسته بندی درج می کند. ساعت حضور و غیاب AC2100 plus قابلیت اتصال دستگاه اثر انگشت و کارت خوان جانبی را هم دارد. یعنی ما میتوانیم در برخی از محیط کارها فرهنگی را حاکم کنیم که نیازی به کارت ساعت زدن نباشد. از تماس با ما میتونید با ما در تماس باشید. دستگاه حضور و غیاب کارت و اثر ان
وایت برد هوشمند
 
عرضه وایت برد های هوشمند با کیفیت بالا،قابل اتصال به اینترنت،وصل به چاپگر،از2تا 10 کاربر.....
 
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید09121144229
تاچ برد
یک سیستم کامل شامل صفحه هوشمند،کامپیوتر داخلی ،بدون نیاز به پروژکتور ،بدون نیاز به سیم کشی،بدون نیاز به تنظیم نقاط،قابل استفاده بعنوان تلویزیون......
در دنیای تکنولوژی امروز دستگاه های زیادی به کمک افراد آمده اند تا زندگی را برای آن ها آسان تر کنند. یکی از دستگاه های مهمی که در ادارات و شرکت های مختلف استفاده های گسترده ای دارد دستگاه حضور و غیاب می باشد . پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه کار و کاربرد این دستگاه ؛ادامه این مطلب را از دست ندهید.
دستگاه حضور و غیاب چیست؟
این سیستم در واقع یک نمونه کامپیوتری و دیجیتال برای ثبت رفت و آمد کارمندان یک شرکت می باشد. دستگاه های مرب
 
دستگاه حضور و غیاب مدل LX14  از جدیدترین و ساده ترین تکنولوژی برای شناسایی اثرانگشت بوده و قابلیت ثبت تردد با کد (رمز ) هم دارد.
دریافت اطلاعات در این دستگاه از طریق پورت USB  و فلش انجام می پذیرد .
مشخصات فنی LX14
 
ویرایش

ظرفیت اثرانگشت
۵۰۰

ظرفیت کاربر
۵۰۰

ظرفیت ثبت تردد
۵۰۰۰۰

نسخه الگوریتم
ZKFinger VX 10.0

ارتباطات
USB Host/Client

توابع استاندارد
Scheduled-bell , SSR Recorder , 9 Digit User T9 Input Record

منبع تغذیه
۵V 800 mA

ابعاد
۳۰*۱۴۰*۱۸۵ میلیمتر

 
این دستگاه شامل ۱۲ماه گارانت
مدرسه هوشمند چیست؟
مدرسه هوشمند مدرسه ای است که که کنترل و مدیریت آن بر اساس تکنولوژی کامپیوتر و شبکه بوده است. بطور کلی مفهموم مدرسه هوشمند در سال ۱۹۸۴ توسط دیوید پرکینز در دانشگاه هاروارد معرفی شد که بعد از آن به تدریج در چند مدرسه اجرا گشت و بعدها تا حدودی توسعه یافت، به طوریکه امروزه برخی از کشورهای توسعه یافته ، از این مدارس جهت تربیت نیروی انسانی در برنامه های توسعه خود استفاده می کنند.
خصوصیات یک مدرسه هوشمند
یکی از خصوصیات برجسته مد
روشنایی اتوماتیک: می توان تمامی فضاهای خانه هوشمند را به این سیستم مجهز کرد.البته معمولا برای احتیاط فضای حمام را به این سیستم مجهز نمی کنند.
اعلام سرقت: این سیستم برای بالا رفتن امنیت خانه هوشمند مورد استفاده قرار
اعلام حریق: در کلیه اتاقها، سالن و آشپزخانه و... امکان اتصال اعلام حریق مرکزی به سیستم.
اعلام نشت گاز: در تمام مناطقی که انشعاب گاز قرار دارد مانند آشپزخانه و محل شومینه.
شیر برقی گاز: جهت قطع جریان گاز ورودی واحد در زمان حریق یا نش
بهترین سیستم های هوشمند هتلی باید چگونه باشند؟ و عملکرد مناسب آنها به چه صورت است ؟از کجا بفهمیم سیستم ها هوشمند هستند ؟
اینه ها همه سوالاتی است که شاید خیلی از شماها دوست داشته باشید بدونید که هتل هوشمند چطوری معروف و خدماتی بی نظیر ارائه میدهند...
ادامه مطلب
دستگاه حضور و غیاب دارای مدل های مختلفی می باشد که قیمت گذاری آن را مشخص می کند. نوع حضور و غیاب برای هر سازمانی متفاوت است. بهترین دستگاه حضور و غیاب را زمانی می توان انتخاب کرد که متناسب با مجموعه ی ما باشد. در واقع نمی توان گفت که ارزانترین دستگاه حضور و غیاب خوب است.
سیستم حضور و غیاب
اگر کمی جستجو کرده باشید متوجه این موضوع می شوید که دستگاه حضور و غیاب دارای چند نوع می باشد در ابتدا می خواهیم هر کدام از این دستگاه ها رو یه مختصر توضیحی بدهی
 
کاربران گرامی ،در این بخش پاورپوینت بسیار حرفه ای و با کیفیت با موضوع خودرو هوشمند در ۱۶ اسلاید قابل ویرایش اماده دانلود گردیده است که پس از پرداخت آنلاین می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت خودرو هوشمند ،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
– مطالبی که قراره در ادامه با آنها آشنا شویم:
* مقدمه* خودرو هوشمند چیست؟* تاریخچه خودروی هوشمند* نحوه کار خودروهای هوشمند*آپشن های خودرو
تفاوت اصلی خانه هوشمند با خانه معمولی در این است که همه ی وسایل در Smart Home ها به یکدیگر متصل هستند و با یک دستگاه مرکزی کنترل می شوند.
کنترل آب و هوا
چراغ ها
لوازم
قفل ها
و انواع مختلفی از دوربین ها که می توانند به خانه هوشمند اضافه شوند و از هر جای خانه و حتی دور از خانه قابل کنترل باشند.
 
ارتباط وسایل در خانه هوشمند چه فایده ای دارد؟
در یک کلام و به طور خلاصه جواب این است: راحت بودن!
داشتن یک خانه هوشمند باعث می شود بتوانید کارهای زیادی را با
دستگاه‌کنترل از راه دور TR-44
کنترل لوازم برقی ساختمان و تابلوهای برق صنعتی از فاصله ی صدها کیلومتر با گوشی موبایل.با TR-44 دارای ۴ رله خروجی و میتوانید ۴ وسیله برقی خود را با گوشی هوشمند کنترل نمایید. با قابلیت نصب سنسور دما و چشمی دزدگیر
کارت پارکینگ
چاپ کارت پارکینگ | چاپ کارت پارکینگ هوشمند | کارت پارکینگ
چاپ کارت پارکینگ | چاپ کارت پارکینگ هوشمند | کارت پارکینگ
برای سرعت بخشیدن به روند کاری پارکینگ می باشد این کارت ها برای وسایل نقلیه برای استفاده از پارکینگ های عمومی، پارکینگ طبقاتی و.. مورد استفاده قرار می گیرد.این روش های برای حذف هزینه در ثبت اطلاعات پارکینگ می باشد و همچنین تخلفات و توقف اتومبیل هنگام  ورود و خروج به پارکینگ را کاهش می دهد  مدیریت پارکینگ  راحتتر به 
خرابی باتری، یکی از مشکلات شایع در دستگاه حضور و غیاب است.

باتری در دستگاه حضور و غیاب، وظیفه تأمین انرژی الکتریکی قطعات را هنگام قطعی برق برعهده دارد. وقتی دستگاه به برق متصل باشد، باتری شارژ شده و در زمان قطعی برق، دستگاه را روشن نگه می دارد. مدت کارکرد دستگاه حضور و غیاب به کمک باتری و بدون برق شهر به طور متوسط 5 ساعت است که  به نوع دستگاه حضور و غیاب، نوع باتری و میزان استفاده از دستگاه در زمان قطعی برق بستگی دارد.
اکثر دستگاههای حضور و غیا
بازاریابان باید یک استراتژی صوتی داشته باشند که موارد استفاده متفاوت دستگاه های سخت افزاری و کانال های مختلف را شناسایی کند.
گرگ استرلینگ در 12 فوریه 2019 در ساعت 5:14 بعد از ظهر    بیشترتحلیلگر شرکت Juniper Research پیش بینی می کند "نزدیک به 8 میلیارد دستیار دیجیتال دیجیتال برای استفاده در سال 2023" است که نشان دهنده رشد سالیانه بیش از 25 درصد است.این تخمین بسیار تهاجمی است که بستگی به نفوذ گوشی های هوشمند و گسترش دستیاران مجازی به مجموعه ای از سایر دسته ه
دستگاه تشخیص چهره و انگشتی مدل MB20 :     
دستگاه حضور و غیاب MB20 جدیدترین دستگاه حضور و غیاب که دارای صفحه نمایش ۲.۸ اینچی با قابلیت تعریف تشخیص چهره، اثرانگشت و رمزعبور بوده که از شبکه و USB پشتیبانی می کند . این دستگاه قابلیت افزودن ریدر کارتخوان را دارد.
ویژگی های مدل MB20:
قابلیت استفاده از تشخیص چهره
قابلیت استفاده از اثرانگشت و رمز عبور
پشتیبانی از شبکه و USB
صفحه نمایش رنگی ۲.۸ اینچی
ظرفیت ۵۰۰۰۰ تردد
جلوگیری از ثبت تکراری چهره
و …
مشخصات فنی د
مراحل کار دستگاه حضور غیاب
کار را برای شما در 4 مرحله ساده خلاصه کرده ایم
مرحله اول:جمع آوری اطلاعات
اولین قدم جمع آوری اطلاعات تردد پرسنل میباشد. فقط کافی است اطلاعات تردد از طریق هر یک از روش های کارت، اثرانگشت یا شناسایی چهره سریعتر و دقیق تر از آنچه انتظار دارید ذخیره و نگهداری خواهند شد.
مراحل کار دستگاه حضور غیاب
محله دوم:انتقال اطلاعات
ابزارهایی را فراهم آورده ایم تا رکوردهای جمع آوری شده توسط دستگاه ها بصورت آنلاین یا زمان بندی شده ب
گزارشی جدید به تاریخ عرضه مودم 5G اینتل اشاره می کند. این مودم از سال 2020 در گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار می گیرد.
کوالکام و سامسونگ مودم های 5G خود
را معرفی کرده اند و امسال آن ها را روانه بازار می کنند. کوالکام چیپست
اسنپدراگون 855 را در نسخه ای مجهز به مودم 5G در اختیار تولیدکنندگان قرار
می دهد و سامسونگ نیز به تازگی گلکسی اس 10 5G را معرفی کرده است.
ادامه مطلب
هوشمند سازی ساختمان
شاید شما اتوماسیون خانه هوشمند را به عنوان الزام استفاده از تکنولوژی برای بهبود کیفیت زندگی بشر بدانید. اما بدون تردید مزایای علمی شگفت انگیزی نیز برای خانه بوجود خواهید آورد. مهم ترین مزیت ها هوشمند سازی ساختمان در اینجا بیان شده اند :
مدیریت تمام دستگاه های برقی خانه از یک مکان
از مهم ترین مزایا خانه هوشمند است. راحتی کار با تجهیزات خانه در اینجا بسیار مشهود است. مخصوصاً زمانی که در یک خانه ویلایی سکونت دارید و در سرما
اوپو نیت دارد ۱۰ اکتبر (۱۸ مهر)، گوشی هوشمند جدیدی معرفی و بوسیله بازار عرضه کند. شریک شدن تولیدکننده ی چینی با نشر پوستر رسمی از اوپو رینو Ace، طراحی و مشخصات عمده دستگاه جدید خود را پیش از فرارسیدن موعد رونمایی رسمی به ابونمان گذاشت. پوستر جدید نشان می دهد باید خواستار دستگاهی با بریدگی بالای نمایشگر و نمایشگر با نرخ بدیع سازی ۹۰ هرتز باشیم.مقاله ی مرتبط:ریل می X2 نمایشگر Super AMOLED و حسگر اثر انگشت دامن نمایشگر خواهد داشتاوپو رینو Ace از دوربین
دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی
 
دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی ساعت حضور و غیاب مانند ابزاری نامریی است که می‌تواند زمان دقیق حضور و غیاب پرسنل را ثبت کند.ین ابزار علاوه بر اینکه مانع تخلف در ثبت ترددها می‌شود؛ مزیت‌های دیگری مانند حفظ مسایل امنیتی نیز دارد. کارکنان تنها با اثر انگشت خود می‌توانند وارد و یا خارج شوند.
 دستگاه حضور و غیاب اثر انگشت‌ها را همراه با اطلاعاتی که در پایگاه داده خود دارد؛ مقایسه می‌کند و تنها در صورت تطابق، به فرد
اندروید One نسخه‌ای از سیستم عامل موبایل گوگل است که برای تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند توسعه یافته است. گوشی‌های مجهز به این سیستم عامل روی پنل پشتی خود دارای نماد آن، Android One هستند. حضور این نماد روی پنل پشتی این محصولات به معنای تضمین عرضه بروزرسانی نرم‌افزاری است.این نسخه از سیستم عامل اندروید فاقد اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های اضافه است. در حقیقت اندروید وان تجربه کاربری مانند اندروید خام را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
گوگل با ارائه ای
تاکنون، اخبار مختلفی درباره ی گوشی هوشمند بعدی آیفونمنتشر شده است. اوایل بهمن ، مدل سازی مفهومی آیفون  ۱۱  با دوربین سه گانه گانه درون ویدئویی مشاهده شد. در رندرهای مفهومی منتشرشده، پنل پشتی آیفون  ۱۱  با طراحی دوربین مربع شکل و یکروز مندی از دوربین سه گانه به شمایل کشیده شده حیات. Olixar، تولیدکننده ی کالا جانبی و کیس گوشی های آیفون، سه استاندارد مختلف گلس بخاطر سه نسخه ی گوشی آیفون متاخر کوپرتینویی ها طراحی کرده است.مقاله های مرتبط:نگرانی
معمولا هنگامی که در خانه نیستید ممکن است دچار شک و تردیدهایی در مورد امنیت منزلتان شوید که باعث می شود ذهنتان از کاری که در آن لحظه انجام می دهید منحرف شده و به طور کلی روند فعالیت های روزانه شما را دچار اخلال کند. به عنوان مثال به مسائل امنیتی همچون قفل بودن درب منزل و  تنظیمات آژیر خطر یا خطرات احتمالی ناشی از روشن ماندن یکی از وسایل برقی فکر می کنید و یا نگران به هدر رفتن انرژی در محیط خانه هستید. اما با داشتن یک خانه هوشمند ، می‌توانید تم
 
گوشی‌های هوشمند با ورود خود به عرصه زندگی انسان‌ها جایگاه و اهمیت بسیار مهمی را کسب کرده‌اند و به جرات می‌توان گفت که محبوب‌ترین ابزار هوشمند در جهان می‌باشند که طیف وسیعی از مردم دارای یک گوشی هوشمند بوده و یا به دنبال خرید آن هستند. شرکت‌های مطرح تولید کننده گوشی‌های هوشمند در جهان نیز در رقابت شدید با یکدیگر قرار دارند تا با ارائه مدل‌های مختلف با امکانات متفاوت و به‌روز توجه کاربران را به سوی محصول خود جلب نموده و سهمی از بازار
حضور و غیاب زد کی تی اکو IN02-A
نحوه شناسایی : اثر انگشت و کارت شناساییظرفیت اثر انگشت : 3000 عددنمایشگر : TFT
معرفی و بررسی دستگاه حضور و غیاب زد کی تکو IN02-A
دستگاه IN02-A یک دستگاه حضور و غیاب
و کنترل تردد با اثر انگشت است. این محصول برای ثبت زمان حضور و همچنین
کنترل دسترسی افراد به مکان ها و محل های ساختمان مورد استفاده قرار می
گیرد.
برای
کنترل و محدود کردن دسترسی به بخش های مهم دپارتمان خود از جمله دفاتر
مدیریت، آزمایشگاه ها و یا انبار وسایل خود می
حضور و غیاب زد کی تی اکو IN02-A
نحوه شناسایی : اثر انگشت و کارت شناساییظرفیت اثر انگشت : 3000 عددنمایشگر : TFT
معرفی و بررسی دستگاه حضور و غیاب زد کی تکو IN02-A
دستگاه IN02-A یک دستگاه حضور و غیاب
و کنترل تردد با اثر انگشت است. این محصول برای ثبت زمان حضور و همچنین
کنترل دسترسی افراد به مکان ها و محل های ساختمان مورد استفاده قرار می
گیرد.
برای
کنترل و محدود کردن دسترسی به بخش های مهم دپارتمان خود از جمله دفاتر
مدیریت، آزمایشگاه ها و یا انبار وسایل خود می
مشکل ارتباط با دستگاه حضور و غیاب - حافظه Flash

برای برقراری ارتباط و تبادل اطلاعات بین دستگاه حضور و غیاب و کامپیوتر روشهای مختلفی وجود دارد. یکی از متداول ترین روشهای ارتباطی، استفاده از پورت (درگاه) Usb است.
در پاره ای از موارد، ارتباط از طریق اتصال پورت Usb کامپیوتر و دستگاه حضور و غیاب از طریق کابل رابط Usb صورت می گیرد. اما در اکثر موارد از یک حافظه فلش (Flash disk) برای تبادل اطلاعات با دستگاه حضور و غیاب استفاده می شود. این روش بسیار ساده بوده و فقط
مشکل ارتباط با دستگاه حضور و غیاب - حافظه Flash

برای برقراری ارتباط و تبادل اطلاعات بین دستگاه حضور و غیاب و کامپیوتر روشهای مختلفی وجود دارد. یکی از متداول ترین روشهای ارتباطی، استفاده از پورت (درگاه) Usb است.
در پاره ای از موارد، ارتباط از طریق اتصال پورت Usb کامپیوتر و دستگاه حضور و غیاب از طریق کابل رابط Usb صورت می گیرد. اما در اکثر موارد از یک حافظه فلش (Flash disk) برای تبادل اطلاعات با دستگاه حضور و غیاب استفاده می شود. این روش بسیار ساده بوده و فقط
امروزه لوازم جانبی موبایل یا گجت‌های پوشیدنی طرفداران زیادی پیدا کرده است. یکی از این محصولات مچ‌بند هوشمند است.اگر قصد تهیه مچ‌بند هوشمند را دارید و قصد ندارید هزینه بالایی برای برند پرداخت کنید، مچ بند هوشمند سلامتی M4 یکی از گزینه‌هایتان می تواند باشد.
مشخصات مچ بند هوشمند M4
مچ بند M4 با صفحه مستطیل شکل و جنس بدنه، سیلیکونی شما را یاد مچ‌بندهای برندهای دیگر می‌اندازد. یکی از ویژگی‌های این محصول زیبایی آن است. نمایشگر ۰٫۹۶ اینچی رنگی ا
قابلیت های مخفی گوشی های هوشمند چیست
اساسا
گوشی های هوشمند این روزها به عنوان یکی از دستگاه های ضروری برای هر شخص
تبدیل شده اند و کاربران بسیاری از کارهایشان را با این دستگاه انجام می
دهند. جالب است بدانید که بسیاری از کاربران، از بخش قابل توجهی از قابلیت
های موبایل خود مطلع نیست
ند. قابلیت های مخفی موبایل ، شامل تمامی ترفندها و
ویژگی های گوشی های هوشمند است که کاربری این محصول را راحت تر می کند.
گوشی های هوشمندی که امروزه در دست هر شخصی م
شهر هوشمند مفهومی است که چند سال است بسیار شنیده می شود. هدف از این ایده، استفاده از ظرفیت های اینترنت و فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدیریت یک شهر یا یک منطقه شهری است.مهمترین اهداف ایجاد شهرهای هوشمند انجام کارها در سریعترین زمان و ارائه خدمات مناسب به شهروندان و همچنین جلوگیری از اتلاف سرمایه و انرژی است.
در دهه های اخیر و با توجه به افزایش جمعیت و همچنین تمایل به مصرف گرایی، حجم زباله های تولیدی بسیار بیشتر شده است که مدیریت آنها از دغدغ
دستگاه شرینک پک|دستگاه شیرینگ پک
از دستگاه شرینک پک جهت چسباندن سلفون به محصول به صورت حرارتی استفاده میشود.
جهت کسب اطلاعات و خرید دستگاه شیرینک با ماتماس بگیرید.
تلفن تماس: ۰۹۱۰۰۱۸۶۹۹۴
دستگاه شیرینگ،دستگاه شرینک،دستگاه شیرینک
هوشمند سازی ساختمان یکی از مواردی است که میتواند سبب لوکس شدن ساختمان گردد عمدتا مخاطبان هوشمند سازی به فاکتور لوکس شدن ساختمانشان بیشتر از فاکتورهای دیگر ایمنی و امنیتی اهمیت میدهند اما در هوشمند سازی ساختمان همه این موارد یکجا به ساختمان اعطا شده و ساختمان هوشمند نه تنها لوکس است بلکه ابمنی آن هم بیشتر و از نظر امنیت ساختمان بروز تری است
 
 
لطفا به لینک زیر سر بزنید
حکاکی لیزری - دستگاه حکاکی و برش لیزری
✅ دستگاه حکاکی و برش لیزری ( لیزر)حکاکی و برش انواع mdf پلکسی چرم پارچه و... آکبند دست دوم در انواع:میز ثابت و آسانسوری130×90 - 60×90 - 130×180▪ برد rd و لترو▪ سیستم عیب یاب هوشمند▪ ادامه کار پس از قطع برق▪ میز شمشیری و زنبوری▪ تغییر توان و سرعت حین کار▪ چیلر هوشمندو... شرایط فروش:▪ اقساط تا 18 ماه با 50% پیش پرداخت▪ تا یکسال گارانتی قطعات و دستمزد▪ 5 سال ضمانت تامین قطعات بدون ریسک خرید کنید! 6 ماه گارانتی عودت بی قید
افراد در سنین و از نسل‌های مختلف استفاده‌ها و برخورد‌های متفاوتی در مواجهه به موضوع خانه هوشمند دارند، در این مقاله به بررسی خانه هوشمند در ارتباط با نسل‌ها ، کاربردها، نگرش و نحوه ی استفاده از سیستم های خانه هوشمند توسط گروه های سنی مختلف می پردازیم.
باید گفت که هوشمندسازی ساختمان ها یکی از مطلوب ترین مزیت های اینترنت اشیا است و همگان بر این نکته باور دارند که ظهور تکنولوژی اینترنت اشیا(IOT) عملا تمامی نسل‌ها و گروه‌های سنی را تحت ت
دستگاه شرینک پک|دستگاه شیرینگ پک
از دستگاه شرینک پک جهت چسباندن سلفون به محصول به صورت حرارتی استفاده میشود.
جهت کسب اطلاعات و خرید دستگاه شیرینک با ماتماس بگیرید.
تلفن تماس: ۰۹۱۰۰۱۸۶۹۹۴
دستگاه شیرینگ،دستگاه شرینک،دستگاه شیرینک
دستگاه شرینک پک|دستگاه شیرینگ پک
از دستگاه شرینک پک جهت چسباندن سلفون به محصول به صورت حرارتی استفاده میشود.
جهت کسب اطلاعات و خرید دستگاه شیرینک با ماتماس بگیرید.
تلفن تماس: ۰۹۱۰۰۱۸۶۹۹۴
دستگاه شیرینگ،دستگاه شرینک،دستگاه شیرینک
توضیحات فایل
کاربران گرامی ،در این بخش پاورپوینت بسیار حرفه ای و با کیفیت با موضوع خودرو هوشمند در ۱۶ اسلاید قابل ویرایش اماده دانلود گردیده است که پس از پرداخت آنلاین می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت خودرو هوشمند ،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
- مطالبی که قراره در ادامه با آنها آشنا شویم:
* مقدمه* خودرو هوشمند چیست؟* تاریخچه خودروی هوشمند* نحوه کار خودروهای هوشمند*آپشن
دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی
 
دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی ساعت حضور و غیاب مانند ابزاری نامریی است که می‌تواند زمان دقیق حضور و غیاب پرسنل را ثبت کند.ین ابزار
علاوه بر اینکه مانع تخلف در ثبت ترددها می‌شود؛ مزیت‌های دیگری مانند حفظ مسایل امنیتی نیز دارد. کارکنان تنها با اثر انگشت خود می‌توانند وارد
و یا خارج شوند.
 
 دستگاه حضور و غیاب اثر انگشت‌ها را همراه با اطلاعاتی که در پایگاه داده خود دارد؛ مقایسه می‌کند و تنها در صورت تطابق، به ف
الکسا، دستیار صوتی آمازون در سال‌های گذشته به مرور پیشرفته و پیشرفته‌تر شده و به نظر می‌رسد در حال حاضر پخته‌تر از همیشه است اما برای بعضی از کاربران، اسپیکر هوشمند آمازون اکو که در آن از دستیار صوتی الکسا استفاده شده خود نیاز به بروزرسانی‌هایی دارد. برای مثال بعضی از کاربران علاقه‌مندند که قابلیت‌های صوتی و سخت‌افزاری این اسپیکر هوشمند هم‌زمان با بالارفتن قابلیت‌های هوش مصنوعی، ارتقا یابد.
حال یک گزارش جدید از خبرگزاری بلومبرگ بر
حضور و غیاب ویردی AC-2100 Plus
نحوه شناسایی : اثر انگشت و کارتظرفیت اثر انگشت : 1500 اثر انگشتنمایشگر : 1.77 اینچ رنگی
معرفی و بررسی دستگاه حضور و غیاب ویردی AC-2100 Plus
اگر قصد خرید دستگاه حضور و غیاب را دارید و در جستجوی یک دستگاه با دوام و دارای امکانات متعدد هستید، دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد ویردی Virdi AC-2100 Plus یک گزینه ایده آل برای شما است. این دستگاه حضور و غیاب برای استفاده در انواع محیط های اداری و شرکتی و همچنین کارگاه ها، کارخانه ها، محیط های صنعت
دستگاه شرینک پک|دستگاه شیرینگ پک
از دستگاه شرینک پک جهت چسباندن سلفون به محصول به صورت حرارتی استفاده میشود.
جهت کسب اطلاعات و خرید دستگاه شیرینک با ماتماس بگیرید.
تلفن تماس: ۰۹۱۰۰۱۸۶۹۹۴
دستگاه شیرینگ،دستگاه شرینک،دستگاه شیرینک
 هوشمند سازی یکی از مواردی است که در سال های اخیر خیلی نامشان را میشنویم، تجهیزاتی مانند تلویزیون های هوشمند، تلفن هوشمند و قفل هوشمند. اما چه ویژگی ای در این وسایل وجود دارد که باعث میشود که با این پسوند آنها را صدا کنیم ، مفهموم هوشمند سازی چیست و چرا باید از این تجهیزات استفاده کنیم. در این نوشته در این باره توضیحاتی را در اختیارتان قرار خواهیم داد.
به این دلیل به این تجهیزات هوشمند گفته میشود که در آنها از ویژگی هایی مشابه رفتارهای انسان
قیمت کلیه دستگاه تصفیه آب ارائه شده در فروشگاه سلامت به روز بوده و تخفیف های مورد نظر مصرف کنندگان  موقع حضور مشتری لحاظ می گردد. قابل ذکر است که گارانتی محصولات بصورت کتبی به مشتریان ارائه میش شود.
همچنین مجموعه سلامت علاوه بر نصب دستگاه و اخذ فرم رضایت از نحوه راه اندازی دستگاه توسط تکنسین دارای خدمات پس از فروش نیز می باشد تا مصرف کنندگان گرامی از همکاری با ما اطمینان خاطر را داشته باشند.مدیریت:عظیمیهمراه : 305 97 95 912- 5618 254 913یزد - میدان امام
در ابتدا برای نصب درایور واسط (میان افزار) دستگاه اخذ اثر انگشت در سامانه ثبت الکترونیک اسناد (ثبت آنی) ، فایل FingerPrintMiddlewareSetup را از صفحه زیر دریافت کنید. تا به اینجا ، درایور واسط اسکنر اثر انگشت و سامانه ثبت الکترونیک اسناد (ثبت آنی) نصب شده است. 3. الزامات محیطی، آیا اسکنر اثر انگشت در محیط کاری شما به خوبی کار می کند؟ روش تشخیص سه بعدی چهره از یک چشمه نور مادون قرمز و یک اسکنر به عنوان دریافت کننده استفاده میکند. در تصویر برداری مادون قرمز، بخ
کارت شبکه که به اختصار NIC خوانده میشود و مخفف عبارت Network Interface Card است در واقع سبب ارتباط دستگاه هوشمند شما با دستگاه های هوشمند دیگر یا یک شبکه جهانی گسترده است. از طریق کارت شبکه میتوان به اینترنت متصل شد ولی این امر تنها با استفاده از کارت شبکه انجام نمی گیرد و برای اتصال به اینترنت به روتر نیز نیاز داریم. کارت شبکه یک سخت افزار است که در مادربورد قرار میگیرد و انواع مختلفی دارد که دو نوع اصلی آن wired و wireless است که wired همانطور که از نامش پیداست
همه شواهد حاکی از این هستند که گوگل به شدت در حوزه همکاری برای ساخت بلندگوهای هوشمند همراه با دستیار صوتی فعال شده است. ظاهرا گوگل قصد دارد رقابت با آمازون را از آنچه پیشتر شکل گرفته بود هم شدیدتر کند.
طبق جدیدترین اطلاعاتی که در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته شرکت‌های مختلفی امسال بلندگوی هوشمند معرفی می‌کنند که در میان آن‌ها حضور شرکت‌هایی مثل JBL، لنوو، ال‌جی و سونی بیشتر جلب توجه کرده‌اند چون احتمالا صفحه‌‎نمایش خواهند داشت و از دستیا
دستگاه حضور و غیاب
معرفی دستگاه حضور و غیاب غدیر
دستگاه حضور و غیاب یک دستگاه الکترونیکی است که پرسنل سازمان را قادر می سازد از طریق آن تردد (ورود و خروج)، مرخصی و ماموریت و ... را ثبت نمایند، در سازمان های بزرگ ثبت ورود و خروج کارمندان بدون دستگاه حضور و غیاب کار دشواریست و لزوم وجود دستگاهی جهت کنترل تردد پرسنل امری ضروری برای افزایش امنیت و مدیریت آسان محسوب می شود. همچنین دستگاه حضور و غیاب با بهره گیری از نرم افزار مرتبط خود می تواند به صو
کنترل ورود و خروج افراد یا همان حضور و غیاب از دیرباز تا امروز کلید برقراری نظم برای یک مجموعه بوده است. همواره تمامی مدیران در مدارس، ادارات و کارخانجات برای برقرای نظم در بین دانش آموزان، کارگران و یا کارمندان خود ساعات مشخصی را برای حضور و غیاب در نظر می گیرند. در گذشته این حضور و غیاب به صورت دستی در لیست برگه ها انجام می شد که با گذشت زمان دستگاه حضور و غیاب جایگزین آن شد. از آنجایی که روش های حضور و غیاب در مدارس، ادارات/ف کارخانجات و …
دستگاه دوخت پدالی
از دستگاه دوخت پدالی برای دوخت زدن انواع کیسه جهت بسته بندی استفاده میشود.
دوخت پدالی به جهت داشتن پدال سهولت کار را بالاتر میبرد.
دوخت پلاستیک و دوخت نایلون سر کیسه ( دوخت پدالی) برای انواع بسته بندی در سایزهای مختلف استفاده میشود.
جهت کسب اطلاعات درباره دستگاه دوخت پدالی با ما تماس بگیرید.
دستگاه دوخت پدالی
۰۹۱۰۰۱۸۶۹۹۴
 امکانات فوق‌العاده بی‌شمار تلفن‌های هوشمند موجب شده تا این دستگاه‌ها به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شوند. برقراری تماس صوتی و ویدئویی، ارتباط با اینترنت، فضای مجازی، ثبت فیلم و عکس و استفاده از هزاران اپلیکیشن کاربردی، تنها بخشی از قابلیت‌هایی است که توسط این این دستگاه چند اینچی ارائه می‌شود. امروزه همه مردم دنیا از کاربران و مخاطبان تلفن‌های هوشمند هستند و از این رو شرکت‌های مختلف، با تولید گوشی‌های جذاب، مقرون‌به‌صرف
اگر به تازگی تصمیم به نصب کرکره هوشمند گرفته اید با مرکز خدمات کرکره برقی "ایران کرکره" تماس بگیرید.(02155449064)
ما بهترین نصاب کرکره برقی را در کوتاه ترین زمان نزد شما اعزام می نماییم. تمامی نصابان ایران کرکره دارای سال ها سابقه حرفه ای در زمینه خدمات کرکره هوشمند می باشند.
برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنم مقاله "معرفی کرکره هوشمند" را مطالعه نمایید.
برای مشاهده یکی از پروژه های ایران کرکره از لینک زیر دیدن نمایید:
"نصب کرکره هوشمند در عباس
برای کنترل کامل و مدیریت بهتر دستگاه ها و سنسورهای خانه هوشمند و انجام تنظیمات و بهره مندی کامل از مزایای خانه هوشمند، شما نیاز به یک مرکز کنترل همه کاره به عنوان مغز متفکر خانه هوشمند خود دارید.
شرکت فیبارو با تولید دو مدل مرکز کنترل مرکزی خانه هوشمند با نام های Home center 2  و Home center lite  کار شما را راحت کرده است.
در ادامه با شرکت خانه هوشمند رهنما فردا نمایندگی محصولات فیبارو در ایران همراه باشید تا به معرفی این دو دستگاه قدرتمند و جذاب بپ
در ابتدا برای نصب درایور واسط (میان افزار) دستگاه اخذ اثر انگشت در سامانه ثبت الکترونیک اسناد (ثبت آنی) ، فایل FingerPrintMiddlewareSetup را از صفحه زیر دریافت کنید. تا به اینجا ، درایور واسط اسکنر اثر انگشت و سامانه ثبت الکترونیک اسناد (ثبت آنی) نصب شده است. 3. الزامات محیطی، آیا اسکنر اثر انگشت در محیط کاری شما به خوبی کار می کند؟ روش تشخیص سه بعدی چهره از یک چشمه نور مادون قرمز و یک اسکنر به عنوان دریافت کننده استفاده میکند. در تصویر برداری مادون قرمز، بخ
 
معرفی دستگاه حضور و غیاب K14:
دستگاه حضور و غیاب K14 جدیدترین و پیشرفته ترین تکنولوژی برای شناسایی اثرانگشت برخوردار است.
علاوه بر سنسور اثر انگشت جهت ثبت تردد پرسنل، دارای کارتخوان بدون تماس نیز می باشد که می توان برای افراد از هر کدام به دلخواه استفاده کرد.
سنسور ثبت اثر انگشت این دستگاه، نوری، ضد تقلب و ضد خش و محافظ سنسور می باشد.
همچنین این دستگاه مجهز به باتری پشتیبان است که در زمان نوسانات برق، می توان از آن استفاده کرد. بنابراین حتی زم
گوشی هوآوی جان یک انسان را نجات داد
عملکرد خوب باتری یکی از گوشی‌های هوشمند هوآوی باعث نجات جان یک انسان در شرایط اضطراری شد.

فناوری‌های مرتبط با سلامتی در عصر نوین، در دستگاه‌های الکترونیکی متفاوتی ادغام شده‌اند. به عنوان نمونه می‌توان به گوشی‌های همراهی اشاره کرد که با تشخیص‌دهنده‌های هوشمند می‌توانند در شرایط حاد و ضروری به طور خودکار با مرکز فوریت‌های پزشکی تماس بگیرند. علاوه بر این، سیستم‌های ویژه پایش وضعیت سلامتی افراد که
دستگاه های چسب زن از مناسب ترین و پرکاربردترین دستگاه های بسته بندی می باشند. دستگاه چسب کش (چسب زن) در صنف های مختلف کاربرد دارد و امکان بسته بندی سایزهای مختلف کارتن با آن وجود دارد. این دستگاه ها انواع مختلفی دارد و یکی از پر مصرف ترین دستگاه های صنایع بسته بندی، دستگاه های چسب زن کارتن است که در بخش های مختلفی از جمله کارخانجات صنعتی، مواد غذایی، صنعت خودروسازی، فرآورده های لبنی و ... کاربرد دارد. 
 
خرید دستگاه چسب زن دستی - قیمت دستگاه کا
 ساعت هوشمند مدل M3

ساعت هوشمند مدل M3- شارژ شدن از طریق کابل رابط و 6 ساعت حفظ شارژ- قابل استفاده بر روی موبایل های اندروید و آیفون- دارای قابلیت اعلان تماس‌ها و پیامک‌های دریافتی- محاسبه‌ی مسافت طـی شده و شمارش گام ها- پایش فعالیت‌های ورزشی از جمله دویدن و ...- دارای صفحه نمایش رنگی- دارای سنجش فشار خون- قابلت امکان انتخاب تم- شمارشگر ضربان قلب- اتصال از طریق بلوتوث- امـکان تنظیم هشدار- پایش وضعیت خواب- هشدار عدم تحرک- محاسبه‌ی کالری- مقاوم د
وایت برد هوشمند
 
عرضه وایت برد های هوشمند با کیفیت بالا،قابل اتصال به اینترنت،وصل به چاپگر،از2تا 10 کاربر.....
 
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید09121144229
تاچ برد
یک سیستم کامل شامل صفحه هوشمند،کامپیوتر داخلی ،بدون نیاز به پروژکتور ،بدون نیاز به سیم کشی،بدون نیاز به تنظیم نقاط،قابل استفاده بعنوان تلویزیون......
تکنولوژی جزء جدانشدنی از زندگی های امروز است و تاثیر آن بر آسان تر شدن زندگی انسان ها غیرقابل انکار است. پیشرفت تکنولوژی کمک می کند که هر آنچه که در اطراف ما هستند، حتی خانه ها، هوشمند شوند. اگر علاقه مند هستید که با خانه هوشمند آشنا شوید و بدانید که خانه هوشمند چیست با ما همراه شوید.
خانه هوشمند
خانه هوشمند به خانه ای گفته می شود که وسایل آن را بتوان از راه دور کنترل کرد. نظارت و کنترل را با هر وسیله ای که به اینترنت متصل  شود (مانند تلفن همراه)
خانه هوشمند
خانه هوشمند یک مجموعه از تجهیزات الکترونیکی مناسب است که در آن می توان لوازم خانگی و سایر وسایل برقی را بطور خودکار از راه دور و از هر مکان متصل به اینترنت در جهان با استفاده از تلفن همراه یا دستگاه های تحت شبکه دیگر ( لپ تاپ ، دستیار صوتی آمازون و Google ) کنترل کرد. یک خانه هوشمند دارای دستگاههای الکترونیکی است که از طریق شبکه های داخلی ( Wifi , Ethernet , Zigbee , Z-Wave ) و اینترنت با هم در ارتباط هستند و کاربر می تواند عملکردهایی از قبیل دسترسی ا
در دنیای امروزه به کمک سیستم های پیشرفته که طی سالیان سال توسط مهندسین طراحی و توسعه داده شده اند، می توان ساختمان های پیشرفته تر و امن تری ساخت. با بهره گیری از سیستم های هوشمند در   ساختمان هوشمند می توان علاوه بر کنترل محیط، امنتیت آن را نیز تضمین کرد. در ادامه به اختصار به این موارد میپردازیم
کنترل عبور و مرور
با سیستم های جدید و تولید شده می توان در تمامی ساعات شبانه روز در ساختمان تجاری و مسکونی و اداری ورود و خروج افراد را کنترل کنیم.ای
تکنولوژی جزء جدانشدنی از زندگی های امروز است و تاثیر آن بر آسان تر شدن زندگی انسان ها غیرقابل انکار است. پیشرفت تکنولوژی کمک می کند که هر آنچه که در اطراف ما هستند، حتی خانه ها، هوشمند شوند. اگر علاقه مند هستید که با خانه هوشمند آشنا شوید و بدانید که خانه هوشمند چیست با ما همراه شوید.
خانه هوشمند
خانه هوشمند به خانه ای گفته می شود که وسایل آن را بتوان از راه دور کنترل کرد. نظارت و کنترل را با هر وسیله ای که به اینترنت متصل  شود (مانند تلفن همراه)
رهبر انقلاب در خطبه‌های #نمازجمعه27دی:یک مطلب راجع به انتخابات: برادران و خواهران عزیز، حضور ملت ایران مهمترین عامل اقتدار است، و این حضور در جاهای متعددی است، یکی از مهمترینش انتخابات است. در انتخابات حضور ملت ایران، کشور را بیمه می کند و دشمن را مایوس میکند.سعی و تلاششان بر این است که نگذارند با انواع و اقسام حیل، که مردم با شوق در انتخابات شرکت کنند.
من عرض می کنم مردم با شوق و ذوق باید در انتخابات شرکت کنند. حالا مسائل گوناگونی درباره انت
وبلاگ هوشمند سیستم درنظر دارد تا اطلاعات جامع و کاملی درخصوص سیستم های هوشمند ، دیتالاگر آنلاین، خرید دیتالاگر ، قیمت دیتالاگر و ... برای مخاطبان محترم منتشر نماید. امید به این که بتوانیم در جهت آگاهی شما مخاطبان گرامی مثمرثمر باشیم .
موفق باشید
دستگاه سیل لیوان|دستگاه پک لیوان
از دستگاه سیل لیوان جهت بسته بندی لیوان های یکبار مصرف استفاده میشود.
جهت کسب اطلاعات و خرید دستگاه سیل لیوان با ما تماس بگیرید.
تلفن تماس: ۰۹۱۰۰۱۸۶۹۹۴
دستگاه پک لیوان،دستگاه سیل لیوان
سانا پک گستر
سیستم های حضور غیاب در سراسر دنیا جزو پر استفاده ترین و کارآمدترین وسیله ها جهت کنترل ساعات ورود و خروج افراد در یک سازمان بوده و می توانند برای اهداف خاصی مانند محاسبه حقوق و مزایای پرسنل و یا اهداف امنیتی مورد استفاده قرار می گیرند.
سیستم های حضور و غیاب تحت عنوان سیستم های کنترل دسترسی نیز شناخته می شوند. این سیستم ها بسیار دقیق بوده و اگر به یک دستگاه مسدود کننده مسیر همانند گیت های مترویی نفر رو و یا به یک راهبند پارکینگی لینک شده باشند
مدیریت نیروی کار، به تنهایی یک فعالیت چند جانبه و زمان ‌بر است اما زمانی که اتوماسیون به آن اضافه می گردد، بسیار راحت ‌تر انجام خواهد شد. اتوماسیون حضور و غیاب در واقع یک سیستم خودکار هوشمند است که اعمالی نظیر حضور، غیبت و یا تاخیر کارکنان در محل کار را کنترل می کند. با پیگیری حضور، غیبت و تاخیر روزانه کارمندان در زمان کار، شما به سرعت و به راحتی می‌توانید مسائل مربوط به نیروی کار شرکت را ببینید و به آن‌ها رسیدگی کنید. این اتوماسیون می توا
حضور و غیاب دینگ AT480-15
نحوه شناسایی : گوشی موبایلظرفیت اثر انگشت : نداردنمایشگر : ندارد
معرفی و بررسی دستگاه حضور و غیاب دینگ AT480-15
دستگاه حضور و غیاب دینگ AT480-15 از یک دستگاه وایرلس و یک اپلیکیشن موبایل تشکیل شده و یکی از دستگاه های مقرون به صرفه، حرفه ای و با کیفیت به شمار می آید.
از دستگاه حضور و غیاب می توان در شرکت های استارت آپی و انواع محیط های اداری کوچک و دارای پرسنل کم جهت ثبت ساعات ورود و خروج کارمندان استفاده کرد. نکته قابل توجه در رابط
تاثیر فناوری اینترنت اشیا بر ساخت اپ موبایل
در آینده ای نزدیک اینترنت مانند چسبی مجازی، تمامی اشیای دیجیتال و افراد را در یک شبکه به هم متصل می کند؛ شبکه ای از ارتباطات بین اشیای هوشمند، افراد با اشیا یا افراد با افراد برای تبادل سریع اطلاعات. ساخت اپ موبایل این امکان را به وجود می آورد که با داشتن یک گوشی و دانلود اپلیکیشن هوشمند به وسایل اطراف خود در مقیاس های کوچک (دستگاه قهوه ساز) و بزرگ (مته استخراج نفت) با وای فای و بلوتوث وصل شده و آنها
واحد پردازش مرکزی (CPU) که از آن با عنوان مغز رایانه یاد می‌شود، تنها واحد پردازشی رایانه نیست؛ اما مهم‌ترین آن‌ها به شمار می‌رود. سی‌پی‌یو در واقع آن بخش از رایانه است که اقدامات، محاسبات و اجرای برنامه‌ها را بر عهده دارد.سی‌پی‌یو داده‌های دستوری را از RAM دریافت، کدگشایی و پردازش می‌کند و تحویل می‌دهد. سی‌پی‌یو در انواع و اقسام دستگاه‌ها از رایانه‌ و لپ‌تاپ‌ گرفته تا گوشی‌ هوشمند، تبلت‌ و تلویزیون‌ هوشمند وجود دارد. این تراشه‌
محافظت از گوشی‌های هوشمند از اهمیت زیادی برخوردار است و با توجه به حمله‌ هر روزه‌ هکرها نباید از امنیت در سیستم عامل دستگاه هوشمند غافل شد. اندروید نیز که یک سیستم عامل متن باز است، آسیب‌پذیری زیادی دارد که با راه‌های امنیتی می‌توان تا حدی از این آسیب‌ها جلوگیری کرد.
 
ادامه مطلب
خانه هوشمند
خانه هوشمند یک مجموعه از تجهیزات الکترونیکی مناسب است که در آن می توان لوازم خانگی و سایر وسایل برقی را بطور خودکار از راه دور و از هر مکان متصل به اینترنت در جهان با استفاده از تلفن همراه یا دستگاه های تحت شبکه دیگر ( لپ تاپ ، دستیار صوتی آمازون و Google ) کنترل کرد. یک خانه هوشمند دارای دستگاههای الکترونیکی است که از طریق شبکه های داخلی ( Wifi , Ethernet , Zigbee , Z-Wave ) و اینترنت با هم در ارتباط هستند و کاربر می تواند عملکردهایی از قبیل دسترسی ا
دستگاه کربوکسی پالوما
با وجود تجهیزات پزشکی گوناگون در زمینه درمان و جوانسازی پوست دستگاه کربوکسی توانسته با توانایی خود در این زمینه موفقیت های چشمگیری در زمینه درمان و بهبود بیماران بدست آورد.
به عمل تزریق گاز دی اکسید کربن در بافت زیر پوست و چربی زیر پوست را کربوکسی گفته و دستگاهی که این عمل را انجام می دهد دستگاه کربوکسی می گویند.

دستگاه کربوکسی پالوما دستگاه ساخته شده توسط مهندسان ایرانی در دو مدل پالوما و مدل پالوما پلاس می باشد.
در
دستگاه های چسب زن از مناسب ترین و پرکاربردترین دستگاه های بسته بندی می باشند. دستگاه چسب کش (چسب زن) در صنف های مختلف کاربرد دارد و امکان بسته بندی سایزهای مختلف کارتن با آن وجود دارد. این دستگاه ها انواع مختلفی دارد و یکی از پر مصرف ترین دستگاه های صنایع بسته بندی، دستگاه های چسب زن کارتن است که در بخش های مختلفی از جمله کارخانجات صنعتی، مواد غذایی، صنعت خودروسازی، فرآورده های لبنی و ... کاربرد دارد. 
 
خرید دستگاه چسب زن دستی - قیمت دستگاه کا
نام جی ال ایکس را بوسیله گمان زیاد شنیده اید. این همدستی ارائه کننده ی گوشی های هوشمند با جهیز عامل اندروید و لیبل ساخت ایران است که سرود دارد جای خویشتن را میان انبوهی از گوشی های هوشمند در بازار ایران پیدا درنگ. شرکت جی ال ایکس ۱۲ سال پیش فعالیت خود را به صورت محدود و با گوشی های کیبوردی آغاز کرد. این انبازی توانسته است شلنگ های محسوسی در پیشرفت محصولات بردارد؛ بوسیله طوری که از گوشی های کلاسیک به گوشی و تبلت های میان رده روی آورد.گوشی هوشمن
کارت شبکه رابط بین دستگاه های الکترونیکی و هر دستگاه هوشمندی با اینترنت می باشد.یکی از فواید مهم و اساسی آن،این است که می توان به وسیله آن دستگاه های هوشمند را به هم یا به شبکه جهانی(اینترنت) متصل کرد.
انواع کارت شبکه از نظر اتصال
۱-کارت شبکه سیمی
۲-کارت شبکه وایرلس
۳-کارت شبکه USB
مرا با ایمیل از دیدگاه های آتی این نوشته مطلع کن. اخیراً برد اسمیت، یکی از مدیران ارشد مایکروسافت مقالهای را در مورد فرصتها و چالشهای فناوری تشخیص چهره و مسیر آیندهی این صنعت نوشته است. این برنامه در اوایل سال 2018 به صورت آزمایشی و به دنبال یک رشته بررسیهای قابل توجه در مبارزه با تروریسم آغاز شد تا محدودیتهای توانایی فناوری اف.بی.آی را محک بزند. در جلسه اخیر در دفاتر Megvii، (یکی از پیشگامان هوش مصنوعی پیشرو و یکی از ارائه دهنده اصلی فناوری تشخیص
در چندین سال گذشته به دلیل استفاده بی رویه از تلفن های همراه مضرات این جعبه کوچیک جادویی نیز چندین برابر شده است.
نتایج تازه‌ترین تحقیقات نشان داده است، گوشی‌های هوشمند روی مغز دانش‌آموزان تأثیر منفی می‌گذارد و می‌تواند موجب آسیب به مغز آنها شود. 
بر اساس این بررسی صورت گرفته، دانش‌آموزانی که به طور مداوم از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند و در فضای مجازی حضور دارند، دچار استرس و اضطراب بیشتری می‌شوند و در نهایت بیش از دیگران مستعد
تصاویر ردمی 8A به اینترنت راه پیدا کرد
تصاویر ردمی 8A توسط تاییدیه TENAA در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این گوشی هوشمند اقتصادی دارای دوربین اصلی تکی است.
ردمی 8A یک گوشی ارزان قیمت بوده که انتظار می رود همراه با ردمی 8 معرفی شود. در گذشته تصاویر زنده این دستگاه در اختیار رسانه ها قرار گرفته که البته با توجه به تاییدیه TENAA، این تصاویر مروبط به گوشی هوشمند دیگری بودند. به تازگی تصاویر این گوشی اقتصادی توسط تاییدیه TENAA در فضای مجازی منتشر شده است.
وب‌سایت معتبر MasterLu که در حوزه گوشی‌های هوشمند فعالیت می‌کند، با بررسی دستگاه‌هایی که در سال 2019 وارد بازار شده‌اند به تحلیل عملکرد آنها در حوزه‌های مختلف از جمله سریع و روان بودن رابط کاربری پرداخته است.
طبق آمار و اطلاعات منتشر شده در رتبه‌بندی نهایی این وب‌سایت، گوشی پرچمدار Huawei Mate 30 Pro 5G توانسته با امتیاز ۱۷۴.۸۴ به بالاترین رده از حیث سرعت و عملکرد روان برسد و عنوان “Smoother Smartphone” را کسب کند.
علاوه بر پردازنده، باید به دیگر بخش‌های یک
علاوه بر این، شرکت های زیادی به تولید این دستگاه ها پرداخته و درحال رقابت با یکدیگر هستند؛ به همین دلیل تنها مسیله موجود برای سازمان ها درحال حاضر این است که کدام دستگاه موجود در بازار را خریداری نمایند. شاید بتوان گفت که این مدل یکی از به روزترین و مجهزترین مدل های موجود در بازار دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره Virdi AC7000 است. پردازنده این سیستم ثبت ورود و خروج یا همان حضور و غیاب 1.2گیگا هرتزی Dual Core می باشد که در زمره پردازنده های قوی قرار گرفته اس
علاوه بر این، شرکت های زیادی به تولید این دستگاه ها پرداخته و درحال رقابت با یکدیگر هستند؛ به همین دلیل تنها مسیله موجود برای سازمان ها درحال حاضر این است که کدام دستگاه موجود در بازار را خریداری نمایند. شاید بتوان گفت که این مدل یکی از به روزترین و مجهزترین مدل های موجود در بازار دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره Virdi AC7000 است. پردازنده این سیستم ثبت ورود و خروج یا همان حضور و غیاب 1.2گیگا هرتزی Dual Core می باشد که در زمره پردازنده های قوی قرار گرفته اس
۸ کار جدیدی که می توانید با الکسا در سال ۲۰۱۹ انجام دهید
داشتم به این فکر می کردم که درباره چه چیزی مقاله بنویسم و در نهایت به این رسیدم که بهتر است مقاله مختصری درباره ۸ کار جدیدی که می توانید با الکسا انجام دهید بنویسم. نه این ها مهارت های قدیمی که درباره الکسا شنیده اید نیستند. اگر امروز اینجا هستید پس دستگاه الکسا دارید و می خواهید ببینید چه کارهایی می توانید با آن انجام دهید. شاید دوست دارید جوک های بامزه برایتان تعریف کند یا اینکه ممکن
پاورپوینت خانه‌ های هوشمند فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: pptxتعداد صفحات: 73حجم فایل: 379 کیلوبایت قیمت: 30000 تومان 
دانلود پاورپوینت با موضوع خانه‌ های هوشمند،
در قالب ppt و در 73 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
خانه های هوشمندمدیریت هوشمند ساختمان BMSکابل ها و تجهیزات فیبر نوریدستگاه های فیوژن و تستقفل هوشمندآسانسور هوشمندآنتن مرکزیبخشی از متن پاورپوینت:خانه هوشمند معمولاً یک خانه یا ساختمانی است که در آن از تجهیزات خاصی با ساختار ویژه جه
سنسورهای دما با تبدیل داده های مقاومت به درجه فارنهایت یا سلسیوس دمای محیط را اندازه گیری می کنند. یک قطعه فلز کوچک در داخل سنسور وجود دارد که هنگام فعال بودن سنسور، جریان الکتریکی از طریق آن جریان می یابد. هر چه هوای اطراف سنسور داغ تر باشد ، مقاومت فلز بالاتر می رود. سپس این مقاومت توسط ریزتراشه به عنوان یک درجه حرارت دقیق اندازه گیری و تفسیر می شود. سنسورهای دمای هوشمند کاربردهای گسترده ای دارند. آنها در دماسنج های هوشمند و ایستگاه های هوا
در این قسمت به برخی از نکات کلیدی که شما را در انتخاب دستگاه حضور و غیاب متناسب با نیازهایتان کمک خواهد کرد، اشاره خواهد شد. ارسال و بررسی برخی داده های طبیعی بدن از راه دور دشوار و هزینه بر است در حالی که با همراهی یک میکروفون و دوربین های دیجیتال کوچک این شناسایی به راحتی انجام می شود. اما امروزه نرم افزار دستگاه حضورغیاب اغلب تحت ویندوز طراحی میشوند و اطلاعات بسیاری را از این ورود و خروجها در اختیار مدیران قرار میدهند. دستگاه حضور و غیاب WL2
دستبند هوشمند می بند 4 شیائومی خرداد ماه وارد بازار شد و حال وانگ هوانگ، موسس و رئیس هوامی (شرکتی که می بند را برای شیائومی تولید می ‎کند) گفته که در حال توسعه ‎ی می‎ بند 5 (Mi Band 5) است. این خبر از طرف وب ‎سایت Wareable منتشر شده است. 
وانگ هوانگ گفته که هنوز زمان دقیق انتشار می بند 5 مشخص نیست، اما مرحله‎ی تولید آن با شرکت شیائومی شروع شده و به زودی وارد بازار خواهد شد. انتظار می‎رود که این دستگاه سال آینده وارد بازار شود. از آنجایی که هوانگ گفته
طراحی و ریسپانسیو ، یا RWD، یک صفحه وب را طراحی می کند تا بتواند به طور مطلوب مشاهده و ناوبری را در طیف گسترده ای از دستگاه ها از جمله کامپیوترهای رومیزی و رایانه ای رایانه ای رایانه ای رایانه ای رایانه ای رایانه، رایانه لوحی و رایانه، تلفن های هوشمند و سایر دستگاه های تلفن همراه بسازد. با تشخیص عرض صفحه دستگاه با استفاده از CSS  Query، این امکان برای مشاهده بین دستگاه های مختلف را با کاهش یا افزایش عرض تصویر، تغییر اندازه فونت، کاهش حاشیه ها و پن
پوشک هوشمند جدیدی که در نمایشگاه CES ۲۰۲۰ رونمایی شده به والدین درباره دمای بدن و میزان ادرار کودکان و نکات خطرآمیز‌ آنها هشدار می‌دهد.
 
نمایشگاه علم و فناوری CES ۲۰۲۰ به طور رسمی از ۷ تا ۱۰ ژانویه سال جاری میلادی در شهر لاس وگاس ایالات متحده آمریکا برای عموم برگزار شد و میزبان شرکت‌های بزرگ و غول‌های تکنولوژی متعددی در جهان بود.
 
این پوشک به یک اسکنر مجهز است که روی پوشک‌های دیگر نیز متصل می‌شود؛دستگاه به برنامه‌ای متصل می‌شود که به مرا
 
چند سالی میشه که مدیرای سازمان های بزرگ برای جلوگیری از تقلب کارمندها توی ثبت ساعات ورود و خروجشون و صرفه جویی در هزینه های سازمان، از دستگاه های حضور و غیاب استفاده می کنن.خریدن دستگاه حضور و غیاب در ابتدا ممکنه کار پرخرجی به نظر بیاد که یه هزینه ی اضافی رو به سازمان تحمیل می کنه؛ اما اگر مدیران بدونن که با خریدن دستگاه حضور و غیاب چه سرمایه گذاری بزرگی میکنن و چقدر توی هزینه هاشون صرفه جویی میشه بیشتر از این خریدن دستگاه رو پشت گوش   نمی ن
ژوئن امسال «جین مونستر» یکی از مدیران اسبق مرکز «وال استریت» اعلام
کرد عینک هوشمند اپل مجهز به فناوری واقعیت افزوده (AR) سال 2020 میلادی
وارد بازار می شود و این محصول گسترده‌تر از گوشی هوشمند آیفون بازار جهانی
را در دست می‌گیرد.
این تحلیل‌گر در حالی پیش‌بینی‌های خود را منتشر کرد که «الکس کیپمن» مخترع عینک هوشمند
«هولولنز» و «دونا ساکار» مدیر مرکز «ویندوز اینسایدر» مایکروسافت هم
پیش‌بینی مشابهی را انجام دادند. هر دو این افراد با مون

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها