نتایج جستجو برای عبارت :

سلطه طلبی سرمایه داران

مزایا :
0- کنترل و سلطه بر منابع و تجمیع منابع
1- سلطه بر مردم با کنترل دبی آب 
2- بستن تنگه ها و گذرگاهها و کوره راه ها و کمک به چاه کن ها
3- ساخت کانالها تونلها و را ههای ارتباطی دومنظوره و چند منظوره 
عوارص :
0- هزینه زیاد
1- تبخیر آب
2- سیل افسار گسیخته 
بدلیل تجمع گل و لای در زمین های اطراف سد و سخت شدن آن در طول زمان بعد از یک بارش طبیعی آب در زمین فرو نمی رود و سیل جاری خواهد شد و مناطقی که چند هزار سال زیر آب نرفته بود به ناگهان اسیر سیلاب می شود .
به
پاسخ سوالات هفته دهم
 
 «پاسخ سؤالات مسابقه» برنامه 98/09/21
 
«سؤالات مسابقه»
 
1- واژه «دین» به چه معناست؟
 
1) راه رسیدن به آخرت
2) راه و روش زندگی ✅ (صحیح)
3) راه رسیدن به خدا
 
 
2- کمونیست‌ها، عامل پیدایش و گسترش ادیان را چه می‌دانستند؟
 
1) جهل و ناآگاهی مردم
2) تبعیض اقتصادی در جامعه
3) سلطه سرمایه‌داران بر کارگران ✅ (صحیح)
 
 
3- آیه 130 سوره آل‌عمران، از چه کاری نهی می‌کند؟
 
1) رباخواری ✅ (صحیح)
2) کم‌فروشی
3) گران‌فروشی
 
 
4- روان‌شناسان بی‌ای
قاعده نفی سبیل یعنی چه؟!
 
قرآن کریم از مسلمانان می خواهد که سلطه بیگانگان را نپذیرند و زیر بار آن ها نروند؛ این حکم قرآنی را « #قاعده_نفی_سبیل » می گویند. مستکبران و ستمگران جهان همواره در پی آنند که بر جوامع دیگر مسلط شوند و از منابع مادی آنان بهره ببرند. تشکیل حکومت اسلامی، با آن رهبری که خداوند معین فرموده، هم مانع سلطه بیگانگان می شود.
با ورود به کانال تلگرام دینی لند از طرح رایگان آنتی کرونا استفاده کنید❤️
 
https://t.me/Dini_land
وضیحات براساس انیمیشن

ماهی ها با حدود بیست و نه هزار گونه شناخته شده، بزرگترین  گروه مهره داران روی زمین
هستند اگر یادتان باشد مهره داران آنهایی هستند که ستون فقرات دارند
بیشتر ماهیان خونسردند که معنی آن این است که نمی توانند حرارت بدن خود را تولید کنند
ادامه مطلب
صبح امروز در دیدار جمعی از موکب داران عراقی: از صمیم قلب خودم و ملت ایران تشکر میکنم؛ هم از شما موکب داران که در ایام اربعین، کرامت و مودّت را به منتهادرجه میرسانید، هم از ملت بزرگ عراق و هم از مسئولین عراق که امنیت و زمینه را فراهم کردند و بخصوص از علما و مراجع بزرگ عراق که فضای زیارت و برادری را بین آحاد مردم و دو ملت فراهم کردند
نظام سلطه، دشمنیِ دستپاچه و سراسیمه دارد. تدابیر، جنجال‌ها و تبلیغاتی که دنبالش می‌گذارند، همه به‌خاطر این است که اینها در مواجهه‌ی با این حرکتِ عظیم و متین و بنیانیِ اسلامی در کلیه‌ی جهان اسلام، دچار انفعالند.فصل اول: مبانی، خصوصیات و مواجهات انقلاب اسلامی ایران 
امروز کشور از استقلال برخوردار است و این خواسته‌ی عمومی این مردم در انقلاب بوده، یعنی واکنش ملّت ایران به دویست سال سلطه‌ی بیگانگان بر این کشور است. این را خوب است جوانهای ما، اهل فکر و تحقیق ما، مورد توجّه قرار بدهند. تا قبل از انقلاب، حدود دویست سال قدرتهای سلطه‌گر بر این کشور مسلّط بودند و حکومتها زیر سایه‌ی قدرتهای بیگانه حکومت میکردند. حکومت قاجار با تضمینِ دولتِ تزاریِ روسیه بر سرِ پا بود؛ یعنی در جنگهای ایران و روس، در قضیّه‌ی ترک
امروز اربعین شهدای کربلاست، آن آزادگانی که در برابر دهر و ابرقدرت‌های آن روز تسلیم نشدند، آزادانه زندگی کردند، و آزاد و پرافتخار به لقای پروردگار خود نایل آمدند.در آن روزگار سلطه‌گران جبّار می‌خواستند همه‌ی نفس‌ها را در سینه خفه‌کنند، همه‌ی آدم‌ها را به زیر سلطه‌ی خود به اسارت بکشند، و با پول و تهدید به‌قتل و شکنجه، همه را وادار به سکوت و اطاعت‌کنند، آن‌جا حسین بن علی علیهما السلام وارث والای ولایت و نبوت، فرزند برومند علی و فاطمه
سئو خارج از صفحه: سئو خارج از صفحه به سلطه وب سایت شما کمک می کند تا بتوانید آگاهی بیشتری کسب کنید. از طریق اقدامات انجام شده در صفحه ، می توانیم در وب سایتهای خود آگاهی از آنها کسب کنیم. با این حال ، سیستم های سئو خارج از صفحه به بهبود موقعیت سایت …The post تکنیک های سئو خارج از صفحه appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2YimJgo
مشاهده مطلب در کانال
اللهمَ  اجْعلْ صِیامی فـیه صِیـام الصّائِمینَ وقیامی فیهِ قیامَ القائِمینَ ونَبّهْنی فیهِ عن نَومَةِ الغافِلینَ وهَبْ لی جُرمی فیهِ یا الهَ العالَمینَ واعْفُ عنّی یا عافیاً عنِ المجْرمینَ.
 
خدایا قرار بده روزه مرا در آن روزه داران واقعی وقیام وعبادتم در آن قیام شب زنده داران وبیدارم نما در آن از خواب بی خبران وببخش به من جنایتم را در این روز ای معبود جهانیان ودر گذر از من ای بخشنده جنایات کاران.
 
مشاهده ویدیو
سالهاست که تنهایی روزه می گیرم. سالهاست که دیگر برای من خبری از سحری های دسته جمعی و افطارهای خانوادگی نیست. مامان هرسال میگوید:
خدا رو شکر کن که تنت سالمه و میتونی روزه بگیری.
و من هم از خدا در دلم تشکر میکنم.
سالهاست که عادت کرده ام در یک جمع، بین اقلیت اندک روزه داران باشم. و دوباره و دوباره شوخی های بی مزه شان و متلک های احمقانه شان را تحمل کنم.
سالهاست که در دنیای کوچک اطراف من، رمضان فقط برای من معنا دارد. 
 
راستش امروز اولین بار بود که وقت
نوسان نرخ ارز، کاهش ارزش پول و تورم صعودی رکودی روندی را در کسب وکار رقم زده که نرخ کالا و خدمات افزایش یابد، اما هنوز هستند چاپخانه دارانی که با مرکب کلیلویی نود و چند هزارتومان چهار رنگ چاپ را زیر 80 هزار تومان چاپ میکنند!!!
این تنها مشکل چاپخانه داران نیست،گرانی کاغذ و باطبع محصولات تولیدی مانند سررسید 99 ، تقویم رومیزی 99 و.. دچار گرفتاری می شوند.
آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، وقتی به فروشگاه یا کسب و کاری برای خرید مراجعه می کنید شاهد ارا
 فضیل بن یونس گوید حضرت ابو الحسن ع فرمود بسیار بگو بار خدایا مرا از عاریه داران ایمان قرار مده واز تقصیر ببیرون مبر عرض8کردم معنی عاریه داران را میدانم که مردی دین را بطور عاریه میگیرد و سپس از ان خارج میشود چون دینش مستقر و ثابت نبوده پس از اندکی کافر وبیدین شود معنی مرا از تقصیربیرون مبر چیست فرمود هر عملی که بمقصد خدای عزوجل میکنی  خودر ا در ان مقصر  شناس زیرا مردم همگی در اعمال خویش میان خود و خدا مقصرند جز انکه را خدای عزوجل نگهداریکند
در تعریف حق، نظرات گوناگونی وجود دارد. برای شناخت «حق»، اطلاع از این تعاریف ضروری است.
بر مبنای تعریف اول «حق» عبارت است از: «قدرت یا سلطه ارادی که قانون در اختیار شخص قرار می دهد.»
بر مبنای تعریف دوم «حق» عبارت است از: «مصلحتی که قانون از آن حمایت می کند.»
بر مبنای تعریف سوم «حق» عبارت است از: «قدرتی ارادی که قانون در اختیار شخص قرار داده است و از این طریق، مصلحت معینی را ایجاد می کند.»
بر مبنای تعریف چهارم «حق» عبارت است از: «امتیازی که قانون د
زندگی تنها دو بُعد دارد:
سیاست و دیانت.
و تو یا در این بُعد هستی و یا در آن بُعد.
اگر با دیانت نباشی، پس الزاماً سیاستگر خواهی بود. شاید رسماً در کار سیاست نباشی، ولی سیاستگر هستی. و سیاست خودش را به راه های گوناگون نشان می‌دهد. شاید تو با همسرت سیاستگر باشی: تو سلطه گر هستی و او سلطه پذیر. و شاید با فرزندانت سیاستگر باشی: تو مستبد هستی و آنان باید از تو پیروی کنند. و شاید در اداره سیاستگر باشی: تو رئیس هستی و سایرین بنده ی تو. و شاید در فکر انباشتن
مقصود از «هدف» قیام قائم (عج)، چیزی است که آن حضرت برای دست یافتن به آنها با تحقق آنها حرکتی جدّی را آغاز خواهد کرد. فهرستی از اهداف مقدّس به این صورت است:1- احیای اسلام که بر اثر کجرویها زنگار گرفته است.2- تأمین قسط و عدل اجتماعی و اجرای قانون شرع.3- اصلاح جامعه و به حرکت در آوردن امّت.4- حاکم ساختن حقّ و نیرو بخشیدن به حق پرستان.5- احیای سنّت نبوی و سیره ی علوی.6- از بین بردن بدعتهای جاهلانه.7- آزاد سازی اراده ی ملّت از محکومیّت سلطه و زور.8- آگاه ساختن
قاطعیت در روابط چیست؟
قاطعیت یعنی نشان‌دادن صریح و محترمانه‌ی این‌که من چه کسی هستم، در چه موقعیتی قرار دارم و دوست دارم چگونه با من رفتار شود.
محور اصلی قاطعیت، توانایی "خودافشایی" یا آشکارکردن افکار، احساس‌ها، علائق و دیدگاه‌های خودم به دیگران است.
هر چه دو طرف رابطه بیشتر خود را برای دیگری به شکل مناسب افشا کند، هم کدورت‌ها در رابطه زودتر برطرف می‌شود و هم سوءتفاهم‌ها رفع می‌گردد.
خودافشایی یعنی گفتن چیزی درباره‌ی خود در رابطه. مث
 
                             ربنا اتهم ضعفین من العذاب و العنهم لعنا کبیر ا
بسم الله الرحمن الرحیم
دعاى آنان که به سلطه ستمگران گرفتارند
یک وظیفه اساسى و همیشگى مؤمنان این است که در راه خدا پیکارکنند و براى نجات مستضعفان، از چنگال حکومت کفر و ظلم تلاش کنند. چرا که ستمگران و زورگویان براى آنان قدرتى باقى نگذاشته اند تا بتوانند از خود دفاع کنند. به همین جهت دست به دعا بر مى دارند و مى گویند:رَبَّنا أَخْرِجْنا مِنْ هذِهِ القَرْیَةِ الظالِم
سفره خوش طعم افطاری برای روزه داران عزیز :
 
افطار جدا از اینکه لحظه مقدسی ست، لحظه ای ست که خیلی از افراد دور هم و بر سر سفره جمع خواهند شد  تا کنار یکدیگر غذایی نوش جان کنند و شکرگذار نعمت و سلامت باشند.
خیلی از ما دوست داریم که در این لحظه سفره ای درخور پذیرایی از روزه داران فراهم بیاوریم
و به نحوی لحظه افطار را جشن بگیریم.
برای زیبا و خوش طعم کردن افطاری بهترین و ساده ترین راهکار، استفاده از دسر ها می باشد .
برای اینکه در زمان بسیار کم و با حد
پرورش شترمرغ
 
 
پرورش شتر مرغ یک فعالیت تولیدی-تجاری بسیار سودآور است
به شرطی که با زیر و بم این کار آشنا شوید
روشهای پرورش
گزینه های مختلفی برای پرورش شترمرغ وجود دارد.
چرخه کامل( Full Cycle) 
این حالت شکل معمول است. شما مولدهایی دارید که تخم می گذارند، انکوباسیون و جوجه کشی را انجام می دهید و سپس خودتان جوجه ها را تا رسیدن به سن کشتار پرورش می دهید.
 2- پرورش مولدها
برخی از مزرعه داران، مولد پرورش داده و تخمهای آنها را می فروشند.
3- تجهیزات جوجه کش
بعد از هرج و مرجی که در اوائل مشروطه به وجود آمد، به فاصله‌ی چند سال، همان دولت بیگانه‌ی سلطه‌گر خارجی _یعنی انگلیس_ یک دیکتاتور خشن و بیرحم و بسیار خطرناک‌تر از سلاطین قبل از مشروطه _یعنی مظفرالدین شاه و ناصرالدین شاه_ را بر سر کار آورد که او رضا خان بود. دیکتاتورىِ رضا خان بمراتب از دیکتاتوری ناصرالدین شاه و مظفرالدین شاه برای کشور و ملت ما بدتر و خشن‌تر بود که انگلیس‌ها او را سر کار آوردند. در واقع ما از دوران استبداد، وارد دوران آزادی ن
عسل طبیعی شهد
عسل هایی که توسط زنبور عسل منحصرا از شهد گل ها تولید می شود .
\تولید عسل شهد خالص در شرایطی که زنبوردار در فصول مناسب بتواند
زنبورستان خود را در مناطق پر گل و گیاه مستقر کند ،
هم ممکن است و هم به علت رایگان بودن استفاده از شهد گل ها ، برای زنبوردار بسیار مقرون به صرفه است .
معمولا در کشورهایی با مناطق سرسبز فراوان ، زنبورداران به راحتی می توانند عسل شهد خالص تولید کنند .
در کشورهای پیشرفته ، علاوه بر استفاده زنبورداران از شهد طبیعت
مشاور پرورش شترمرغ
 
روش های پرورش شتر مرغ
پرورش شتر مرغ روش های مختلفی دارد که در ادامه به بررسی هرکدام می پردازیم:
 
1- چرخه کامل (Full cycle)
این حالت شکل معمول پرورش شترمرغ است. در این روش شترمرغ ها تخم می گذارند. سپس باید بعد از انکوباسیون و جوجه کشی، پرورش جوجه ها را تا رسیدن به سن کشتار ادامه دهید.
 
2- پرورش مولدها
برخی مزرعه داران فقط شترمرغ ها را پرورش داده و پس از تخم گذاری تخم آنها را به فروش می رسانند.
 
3- تجهیزات جوجه کشی
برخی فقط تجهیزات ج
روند تشکیل و ثبت شرکت سهامی خاص 
1- در شرکت های سهامی خاص، تشکیل مجمع عمومی موسس الزامی نیست و ارائه مدارک ذیل به مرجع ثبت شرکت ها کافی است. ( م 82 ل. ا. ق. ت )
2- جلب نظر کارشناس رسمی دادگستری برای تقویم آورده های غیرنقدی ضروری است و نمی توان آورده های غیرنقد را به مبلغی بیش از ارزیابی کارشناس قبول کرد. ( م 82 ل. ا. ق. ت )
3- موسسین شرکت که همان سرمایه گذاران شرکت باشند، مدارک ذیل را به مرجع مربوطه تسلیم می کنند : (م 20 ل. ا. ق. ت )
- اظهارنامه ثبت که به امضای هم
همشهری آنلاین - مریم قاسمی:  رئیس راه اندازی فرهنگی شهرداری منطقه۱۶با بیان این مطلب گفت: «در این طرح کاسبان اهل کتاب از طریق شورایاران، مدیران محله و مدیران مدنی شناسایی شده اند و با استراحت اعطا کردن تاریخچه داخل یکی از قفسه های مغازه شان، اهالی را با ادب تاریخچه و کتابخوانی آشنا می کنند.» «سیدمحمدرضا رضوی» با اظهار اینکه کتاب های مورد نظر از طرف اداره فرهنگی شهرداری منطقه۱۶دراختیار کاسبان فراغت می گیرد، افزود: «تو این طرح، گروهی اجتماع
بسم الله

دعاى روز اوّل
اَللّهُمَّ اجْعَلْ صِیامى فیهِ صِیامَ الصّاَّئِمینَ وَقِیامى فیهِخدایا قرار ده روزه ام را در این ماه روزه روزه داران واقعى و شب زنده داریم راقیامَ الْقاَّئِمینَ وَنَبِّهْنى فیهِ عَنْ نَوْمَةِ الْغافِلینَ وَهَبْ لى جُرْمى فیهِنیز همانند شب زنده داران و بیدارم کن در آن از خواب بیخبران و جنایتم را بر من ببخشیا اِلهَ الْعالَمینَ وَاعْفُ عَنّى یا عافِیاً عَنِ الْمُجْرِمینَ اى معبود جهانیان و درگذر از من اى درگذرنده
{دلایل عقلی امامت و مهدویت - شماره 34}
 
وظایف خلیفه مسلمانان
 
از وظایف اصلی خلیفه ‌ی مسلمانان، استمرار اسلام اصیل و تداوم آن است. آیا بدون وجود رهبری الهی و پیامبر گونه، انتظار اسلام اصیل و استقرار و تداوم آن بدون انحراف و لغزش، انتظاری عبث و بیهوده نخواهد بود؟
در اسلام دین وسیله ‌ی تحکیم حکومتها نیست تا هر کسی به هر طریق ممکن به آن برسد و ادعای خلافت و جانشینی رسول خدا، برای اداره ‌ی جامعه ‌ی مسلمانان را داشته باشد و هر روز به طریقی بر مسلم
بازی Clash of Kings یک بازی استراتژیک real time است. در این بازی شما باید برای سلطه بر 7 سرزمین خیالی، به نبرد با رقبا بروید. اگر به بازی‌های PVP یا چند نفره علاقه مند هستید، شیفته این بازی جنگی استراتژیک خواهید شد. در این بازی، شما باید برای بقا، سرزمین‌های مختلف را تحت سلطه خود در آورید.این بازی جذاب و سرگرم‌کننده شما را در تقابل با سایر رقیب‌هایتان در سرتاسر جهان قرار می‌دهد.در این بازی هیجان انگیز، امپراطوری‌های پهناور را پایه گذاری کنید و به نبر
اَللّهُمَّ اجْعَلْ صِیامى فیهِ صِیامَ الصّاَّئِمینَ وَقِیامى فیهِ خدایا قرار ده روزه‌ام را در این ماه روزه روزه‌داران واقعى و شب‌زنده‌داریم را قیامَ الْقاَّئِمینَ وَنَبِّهْنى فیهِ عَنْ نَوْمَةِ الْغافِلینَ وَهَبْ لى جُرْمى فیهِ نیز همانند شب‌زنده‌داران و بیدارم کن در آن از خواب بی‌خبران و جنایتم را بر من ببخش یا اِلهَ الْعالَمینَ وَاعْفُ عَنّى یا عافِیاً عَنِ الْمُجْرِمینَ اى معبود جهانیان و درگذر از من اى درگذرنده از جنایتکارا
بسم الله

دعاى روز اوّل
اَللّهُمَّ اجْعَلْ صِیامى فیهِ صِیامَ الصّاَّئِمینَ وَقِیامى فیهِخدایا قرار ده روزه ام را در این ماه روزه روزه داران واقعى و شب زنده داریم راقیامَ الْقاَّئِمینَ وَنَبِّهْنى فیهِ عَنْ نَوْمَةِ الْغافِلینَ وَهَبْ لى جُرْمى فیهِنیز همانند شب زنده داران و بیدارم کن در آن از خواب بیخبران و جنایتم را بر من ببخشیا اِلهَ الْعالَمینَ وَاعْفُ عَنّى یا عافِیاً عَنِ الْمُجْرِمینَ اى معبود جهانیان و درگذر از من اى درگذرنده
بنام خالق عشق
 

دعاى روز اوّل
اَللّهُمَّ اجْعَلْ صِیامى فیهِ صِیامَ الصّاَّئِمینَ وَقِیامى فیهِخدایا قرار ده روزه ام را در این ماه روزه روزه داران واقعى و شب زنده داریم راقیامَ الْقاَّئِمینَ وَنَبِّهْنى فیهِ عَنْ نَوْمَةِ الْغافِلینَ وَهَبْ لى جُرْمى فیهِنیز همانند شب زنده داران و بیدارم کن در آن از خواب بیخبران و جنایتم را بر من ببخشیا اِلهَ الْعالَمینَ وَاعْفُ عَنّى یا عافِیاً عَنِ الْمُجْرِمینَ اى معبود جهانیان و درگذر از من اى در
رهبر معظم انقلاب (بیانیه‌ی
گام دوم انقلاب):
تحرّک جدید نهضت
بیداری اسلامی بر اساس الگوی مقاومت در برابر سلطه‌ی آمریکا و صهیونیسم؛ شکست
سیاست‌های آمریکا در منطقه‌ی غرب آسیا و زمین‌گیر شدن همکاران خائن آنها در منطقه؛
گسترش حضور قدرتمندانه‌ی سیاسی جمهوری اسلامی در غرب آسیا و بازتاب وسیع آن در
سراسر جهان سلطه، اینها بخشی از مظاهر عزّت جمهوری اسلامی است که جز با شجاعت و حکمت
مدیران جهادی به دست نمی‌آمد.
ادامه مطلب
نفوذ زبان انگلیسی شده است در حال رشد برای چندین دهه به عنوان یک نتیجه از جهانی شدن تجارت و فن آوری, تحت سلطه قدرت های عمده صحبت انگلیسی, انگلستان و ایالات متحده به طور خاص. نوشتن در ۱۹۸۹ ، موریس پرگمر ، [10] این وضعیت را در این شرایط تداعی:
ادامه مطلب
تاثیر نور خورشید روی پرندگان
 بسیاری از پرنده داران هر کاری را برای شاداب و سالم نگه داشتن پرهای پرنده در اسارت می‌کنند. ما برایشان اسباب‌بازی می‌خریم، انواع غذا را برای کامل کردن رژیم غذای‌شان 
با هم میکس می‌کنیم، ساعت‌ها به فکر کردن برای پیدا کردن راهی برای ورزش‌شان صرف می‌کنیم و ما هر کاری را برای امنیت آنان می‌کنیم همزمان مطمئنم می‌شویم که از نظر
 فیزیکی و روحی شاد باشند. در کل بیشتر پرنده داران شبیه به والدین هستند – کاملا اشتی
مشاور پرورش شترمرغ
 
گروه های منطقه ای 
برخی طرفدار گروههای منطقه ای هستند چون مزرعه داران توسط یکدیگر حمایت می شوند. کار گروهی از هر لحاظ مفید است.
مزرعه داران همگی دارای مولد بوده و همه تخم شترمرغشان را به یک فرد تحویل می دهند.
هر مزرعه دار به طور چرخشی هر هفته تعدادی از جوجه ها را تحویل می گیرد. این بدین معنی است که مزرعه دار اول همه جوجه های هفته اول را تحویل می گیرد. مزرعه دار دوم همه جوجه ها را هفته دوم و ..، سیستم کاملا تعاونی است به طوری ک
 
 
ضربه‌فنی
نظام سلطه، داعش را به ‌وجود می‌آورد و هنگامی‌که با همّت مقاومت و جوانان مؤمن، داعش به نفس‌های آخر خود رسیده است، به دنبال راه‌های خباثت آمیز دیگری می‌رود؛ اما به توفیق الهی و به همت جوانان ایران، بار دیگر بینی کارگزاران نظام سلطه به خاک مالیده خواهد شد.
۱۳۹۶/۶/۲۶-رهبر انقلاب
نکات بهداشتی برای روزه داران در ماه مبارک رمضان
بهترین شربت‌ها در ماه مبارک رمضان برای برطرف کردن عطش انسان شربت آبلیمو، شربت خاکشیر و شربت بیدمشک است بهتر است این شربت‌ها در سحر میل شوند.
زمان افطار تا سحر از عرقیات خنک مثل شاطره و کاسنی استفاده کنید تا حرارت کبد و قلبتان فروکش کند و تشنگیتان برطرف شود.
بدترین کاری که میتوانید با بدنتان انجام دهید نخوابیدن و خوردن مداوم از زمان افطار تا سحر استبهتر است شب‌های ماه مبارک رمضان زود بخوابی
از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دست آورد های نرم آن می باشد. برای معرفی این دستاوردها شناخت آن ها لازم و ضروری است. در نوشتار قبل برخی از دستاوردهای نرم انقلاب اسلامی مطرح گردید در این نوشتار نیز برخی دیگر از دستاوردهای نرم بیان می شود. بررسی های انجام شده نشان می دهد تأثیر جدی انقلاب اسلامی بر نظریه های سیاسی، ارائه الگوی نه شرقی نه غربی، تأثیرگزاری بر مسائل منطقه، همچنین ایجاد و تقویت روحیه جهادی انقلابی از دیگر دستاوردهای نرم انقلا
خرید و فروش خودرو پس از مسکن مهمترین انتخاب افراد برای خرید می‌باشد‌، چراکه بیشترین بهای پرداختی را بعد از مسکن دارد و امروزه خودرو یک نیاز مبرم برای افراد است که طبیعتاً امنیت و رفاه نیز جزو پارامترهای مهم آن خواهد بود.
 
شاید بتوان خودرو را یکی از محصولات گران قیمت و در بعضی موارد لوکس ( در ایران ) به حساب آورد  چرا که خرید این کالا نیازمند صرف بخش زیادی از درآمد مصرف کننده ی ایرانی است و در برخی موارد هم مشتری برای خرید خودرو مجبور به دریا
پارک جنگلی خشکه دارانجنگل های بکر خشکه داران تنکابن با پوشش های اختصاصی به موزه بکر مورخ ارگانیک غرب مازندران مبدل شده که پذیرای گردشگران است . این حوزه‌ حفاظت شده که 120 متر با دریا مسافت داراست , به‌عنوان صرفا بیشه جلگه‌ای و بکر از نهایی بازمانده‌های اکوسیستم‌های جنگلی جلگه‌ای شمال جمهوری اسلامی ایران به‌شمار میرود . در لبه این ناحیه هم یک موزه تاریخی ارگانیک ساخت شده که در مجموعه‌ای , تاکسیدرمی حیوان ها وحشی شمال 
دامان گوده مره تنگ بومه گیله لایداران خاله جی مره سنگ بومه ی گیله لایمی تیلیفه مار می جنگ بومه ی گیله لایمره تو بزه ی مره تو بزه ی گیله لایتی خواب رگه ده داس بزنه ای ده داس بزنه ای... گیله لای جاننه تنها تی چوشم باران ببارست گیله لایمرغ و ماهی مره زار بناله ست گیله لایداران چو جی خون بکله ست گیله لایمره تو بزه ی مره تو بزه ی گیله لایتی خواب رگه ده داس بزنه ای ده داس بزنه ای... گیله لای جانمو خواستی تره خوشبخت بوکونم گیله لایتی جانه تازه رخت دوکونم
پرورش شتر مرغ یکی از کارهایی ست که حتما درباره آن شنیده یا خوانده اید چراکه این سالها بحث آن داغ شده و اکثرا میگویند بسیار پولساز است! اما آیا واقعا همینطور است؟ اگر بیشتر درباره آن جستجو کنیم میبینیم کسانی هم هستند که در این کار متحمل ضررهای بزرگی شده اند! پس راه چاره چیست؟ با خواندن این مقاله میتوانید به خوبی ارزیابی کنید که این کار برای شما مناسب است یا نه؟ آیا میتوانید با این کارآفرینی به ثروت آفرینی هم برسید؟ جواب سوالاتتان را در این مق
چگونه در مسافرت ها بهترین و بد ترین رستوران را از هم تشخیص دهیم؟!
سعی کنید وارد رستوران هایی که مقابل آنها اتوبوس پارک کرده نشوید! یک قانون بین المللی بین راننده های اتوبوس و رستوران داران بین راهی وجود دارد که میگه: مسافر از شما… و غذا، سیگار رایگان برای راننده ها و شاگردان اتوبوس و همچنین شستشوی رایگان اتوبوس از ما ..
به عبارتی مسافران قربانی خدمات رایگانی که رستوران داران به راننده های اتوبوس می دهند، می شوند
ولی بی شک موقع سفر رستوران
نژاد گوسفند رومانوف به خاطر ویژگی زایش های متوالی و پر تعداد از نژادهایی به شمار می رود که مورد استقبال گله داران سراسر دنیا قرار گرفته است. این نژاد خاص به خاطر ویژگی های فیزیکی که دارد و همچنین گوشتی بودنش استفاده های فراوانی برای پرورش دهندگان گوسفند داشته و همین عامل سبب شده تا صاحبان گله از قوچ رومانوف برای اصلاح گله های خود کمک بگیرند. در این مقاله قصد داریم نژاد گوسفند رومانوف را به شما معرفی کنیم و ویژگی های آن ها را بررسی نماییم.
خری
مشاوره پرورش شتر مرغ
 
 
پرورش شتر مرغ یکی از کارهایی ست که حتما درباره آن شنیده یا خوانده اید چراکه این سالها بحث آن داغ شده و اکثرا میگویند بسیار پولساز است! اما آیا واقعا همینطور است؟ اگر بیشتر درباره آن جستجو کنیم میبینیم کسانی هم هستند که در این کار متحمل ضررهای بزرگی شده اند! پس راه چاره چیست؟ با خواندن این مقاله میتوانید به خوبی ارزیابی کنید که این کار برای شما مناسب است یا نه؟ آیا میتوانید با این کارآفرینی به ثروت آفرینی هم برسید؟ جوا
به نام خدای شنهای طبس




رهبر معظم انقلاب ؛ امام خامنه ای 83/12/24:این‌که میبینید ملت ما بعد
از بیست‌وشش سال «مرگ بر امریکا» را فراموش نمیکند، به‌خاطر این است که
غفلت از توطئه‌ی استکبار جهانی همان، و اسیر توطئه شدن همان. در واقع «مرگ
بر امریکا»یی که مردم ما میگویند، مثل همان «اعوذ باللَّه من الشّیطان
الرّجیم» است که اول هر سوره‌ی قرآن قبل از «بسم‌اللَّه‌الرّحمن‌الرّحیم»
گفته میشود. استعاذه‌ی به خدا از شیطان رجیم برای چیست؟ برای این اس
قیمت سهام بعد از تقسیم سود چه تغییری میکند؟
 
 
یکی از ویژگی‌های مثبت بورس و بازار سرمایه، شفافیت آن است. هر شرکتی که در این بازار فعالیت دارد باید سالانه یک مجمع تشکیل دهد، درباره عملکرد یک‌ساله خود گزارشی ارائه کند و در مورد مسائلی مانند تقسیم سود تصمیم بگیرد. قیمت سهام بعد از تقسیم سود تغییر می‌کند و این مسئله روی تصمیماتی که سهام‌داران می‌گیرند تأثیر خواهد گذاشت. معمولاً سهام‌داران ترجیح می‌دهند هر چه زودتر بازده نقدی سرمایه‌گذار
خطر حیوانات درنده برای گله داران)
 
تذکری مهم برای دامپروران  :
گوسفندان برای قشر روستایی و عشایری جزو دارایی های ارزشمند آنها به شمار می آید . نگهداری و پرورش صحیح و درست آنها برای این دسته از افراد بسیار حائز اهیمت می باشد به طوری که وارد آمدن هر گونه آسیبی به این حیوانات ، آسیب به معیشت و زندگی شان می باشد.
امروز قصد داریم درباره سگ هایی که برای حفاظت از گله خود استفاده می کنید نکته ای را ذکر کنیم که کم تر کسی به آن توجه دارد .
سگ به صورت کلی ح
محققان ساختار سه بعدی یک مجموعه پروتئینی درگیر در بینایی مهره داران را با وضوح اتمی حل کرده اند، یافته ای که پیامدهای گسترده ای برای درک ما در مورد فرآیندهای سیگنالینگ بیولوژیکی و طراحی بیش از یک سوم از داروهای امروز در بازار دارد.
 
ادامه مطلب
خب از همین تریبون اعلام میکنم آزمون توشهری قبول شدم و به جمع گواهینامه‌داران پیوستم :))))
خیلیم خوشحالم. تابستونم بی‌ثمر نموند. 
همیشه از رانندگی میترسیدم. واقعا خوشحالم که توو دو ماه کلاس هام رو رفتم و اونقدر یاد گرفتم که دفعه ی دوم با وجود یه افسر سختگیر و جدی قبول شدم :) الان چشمام قلبیه  :)))
 
چند تا چیز دیگه هم هست که باید بنویسم ، حالا میام مینویسم بعدا.
 
 
 
از گوشه و کنار میشنوم که انگار خبر ندارند که اینجا تعطیل نشده!
بلکه کمی جمع و جور تر شده!
و محفلی خصوصی تر...
اگر از اندک دوست داران این پن‌دار نویسه ها بودی
بیا... اما خودت را و انگیزه ات را معرفی کن...
چون متن هام سمی اند!
باید آماده مردن باشی!
http://eitaa.com/pen_daar
پ.ن: سعیم بر این‌ست که خواب آسوده اینجا را بر هم نزنم!
علت سردردها در ایام ماه رمضان
 علت سردردهایی که برخی از روزه‌داران به آن مبتلا می‌شوند:
سردردهایی که گاهی روزه‌داران دچار آن می شوند می‌تواند چندین علت داشته باشد. یکی از شایع‌ترین علت‌ها «کافئین» است. بسیاری از افراد در طول روز چای و قهوه بسیار مصرف می‌کنند و چون در ماه رمضان از کافئین محروم هستند در نتیجه دچار سردرد می شوند. عمدتاً این افراد در چهار تا پنج روز اول ماه رمضان سردرد دارند و بعد از مدتی سردرد از بین می رود چرا که بدنشان به
چگونه سهام عدالت خود را آزاد کنیم؟
سهام‌داران یک بار حق انتخاب دارند
دو روش آزادسازی فرقی با هم ندارند
 
 
فرایند آزادسازی سهام عدالت از امروز آغاز شده و سهام‌داران باید یکی از دو روش آزادسازی از طریق بورس یا از طریق شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی را انتخاب کنند و این انتخاب قابل تغییر نیست.
ادامه مطلب
ترسیدم ادعا کنم که "حکومت بر این مردم آسونه"
چون ممکنه بگن "اگه راست میگی بیا این پست و مقام، حکومت کن"
منم که میدونید چقد از ریاست طلبی و سلطه جویی بیزارم.
خلاصه دیگه ادعای آسانی حکومت رو کنار گذاشتم چون میدونم حکومت بر مدعیانی مثل خودم چقدر ممکنه سخت باشه.
از آنجایی که روزه داران در ماه رمضان، برای زمان قابل توجهی از مصرف مواد غذایی محروم هستند (مخصوصا اگر ماه رمضان در فصل‌های گرم و روزهای طولانی سال باشد)، ضروری است که در این ماه، مواد غذایی خیلی سالم و مقوی، بیشتر مصرف گردد.
ادامه مطلب
شرح دعای روز اول ماه مبارک رمضان
 
 

 
 
اللهمَ اجْعلْ صِیامی فـیه صِیـام الصّائِمینَ وقیامی فیهِ قیامَ القائِمینَ ونَبّهْنی فیهِ عن نَومَةِ الغافِلینَ وهَبْ لی جُرمی فیهِ یا الهَ العالَمینَ واعْفُ عنّی یا عافیاً عنِ المجْرمینَ.
خدایا روزه مرا در این روز، روزه روزه‏داران حقیقى قرار بده و شب‏زنده‏داریم را در آن، چون قیام شب زنده‏داران قرار بده و مرا در این‏روز از خواب بى‏خبران بیدار کن و در این روز گناهم را ببخش، اى‏خداى جهانیان و از
زنبور عسل
مهم ترین ارزش زنبور عسل برای انسان
زنبور عسل یکی از مفیدترین ، مولدترین و شگفت انگیزترین مخلوقات خداوند است
که بدون آن زندگی بر روی کره زمین ، اگر غیر ممکن نشود ،
بسیار مشقت بار و هولناک می شود .
در غیاب زنبور عسل یا در شرایط عدم استفاده موثر از زنبورعسل در تولید محصولات زراعی و باغی نیازمند به این حشره برای گرده افشانی ، قابلیت تولید در کشاورزی ، منابع طبیعی ، دامپروری و ... به طور روزافزون کمتر می شود
و با نابودی تدریجی این منابع ؛ گ
می دونیم که خیلی ایرادات اساسی داریم در اقتصاد یا سیاست یا هر چی، دوست داریم در کشوری بدون رانت و پارتی بازی زندگی کنیم، و چیزهای دیگه ...
ولی من یه چیز برام سخته، از 400 سال پیش به این طرف، غرب با دریانوردی و تجارت خودش رو رسوند به کشورهای دیگه. پایگاه زد به زیر سلطه در آورد، اقتصاد رو از دست مردم مناطق در آورد و اون ها رو به خودش محتاج کرد.
زیر سایه این ثروت های سرشار، تبدیل شدن به یقه سفیدها و فکرشون راه افتاد و پیشرفت های فکری و علمی کردن و کام
دین‌داران یکی از مهمترین دلایل خود را برای وجود خدا و ضرورت دین، هدف‌مندی جهان بیان می‌کنند همراه با این پرسش که «آیا امکان دارد این جهان بدون هدف به وجود آمده باشد؟» خیلی هم سر راست آدرس می‌دهند که هدف کمال انسان است و بهشت و وصال و معبود و فلان! من با این گزاره‌ها راضی نمی‌شوم چون آنها را نمی‌فهمم. خودم را هم گول نمی‌زنم.
ادامه مطلب

«لطف بی‌پایان خداوند»  
خدا به ما زیاد می‌بخشد، ولی از ما کم می‌خواهد.
ما را غنی می‌کند، ولی از ما نمی‌خواهد فقیر را غنی کنیم. فقط می‌فرماید:
فقیر را طرد نکنید «وَ أَمَّا السَّائِلَ فَلا تَنْهَرْ «ضحی/10» 
و بر یتیم سلطه نیفکنید فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلا تَقْهَرْ «ضحی/9» 
(تفسیر نور)
جنجال بیش از این ویرایش پخش
در سخنرانی در ایالات متحده در ۲۰۰۰ ، مارگارت تاچر به تسلط انگلیسی به سلطه سیاسی و اقتصادی آن کشور ربط دارد: [۲۰] "در قرن ۲۱ ، قدرت غالب آمریکا ، زبان غالب انگلیسی است ، مدل اقتصادی غالب ، سرمایه داری بریتانیایی ساکسون است. " همچنین لازم به ذکر است که در ۲۰۰۵ ایالات متحده با شدت مخالفت با تصویب این کنوانسیون از یونسکو در تنوع فرهنگی است. این به نظر می رسد برای نشان دادن تمایل به تحمیل زبان انگلیسی در سطح بین المللی است.
چند روزیه عصر که میشه هوا میگیره و شروع میکنه به باریدن،صدای رعد و برقی که تو صدای ممتد قطرات تند بارون قدرت نمایی میکنه و نور برقی که وسط رنگ طوسی آسمون جلوه میکنه و بادی که سلطه جویانه می وزه...تو این لحظه کارم میشه نشستن تو اتاق و بغل کردن زانوهام و گوش سپردن به نوای آسمون و ذهنی که بی اختیار یک سال پیش رو یادآوری میکنه،روزایی که دقیقا مثل همین روزا بود...
ادامه مطلب
مقدمه
در مواجهه با اقدامات سلطه گرایانۀ امریکا، درمجموع، دو دیدگاه مطرح شده است: یک دیدگاه معتقد به لزوم سازش و پذیرش خواسته های امریکا است. از نظر این دیدگاه، هرگونه چالش و مقاومت در مقابل امریکا پیامدها و هزینه‎هایی همچون تحریم و حملۀ نظامی را بر کشور تحمیل می‎کند. لذا، برای در امان ماندن از هزینه‎ها و پیامدهای مذکور، باید دست از مقاومت و ایستادگی برداشت و تن به سازش با امریکا داد و خواسته های آن کشور را پذیرفت. اما در مقابل، دیدگاه دیگر
مشاوره پرورش شتر مرغ
 
 
پرورش شتر مرغ یکی از کارهایی ست که حتما درباره آن شنیده یا خوانده اید چراکه این سالها بحث آن داغ شده و اکثرا میگویند بسیار پولساز است! اما آیا واقعا همینطور است؟ اگر بیشتر درباره آن جستجو کنیم میبینیم کسانی هم هستند که در این کار متحمل ضررهای بزرگی شده اند! پس راه چاره چیست؟ با خواندن این مقاله میتوانید به خوبی ارزیابی کنید که این کار برای شما مناسب است یا نه؟ آیا میتوانید با این کارآفرینی به ثروت آفرینی هم برسید؟ جوا
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.



ما روزه داران همه یاد لب تو اییم ای تشنه لب تر از همه تشنه ها حسین.......
 
سکوت جایز نیستمحمدآصف عطایىمظلوم از ماده ظلم، به معناى ستمدیده است و به کسى که مورد بیدادگرى قرار گرفته و به حق و حقوقش، تعدى و تجاوز شده، اطلاق مى شود. در قرآن کریم، کلمه مظلوم، یک بار آمده است آنجا که مى خوانیم:« ... وَ مَن قُتِلَ مظلُماً فقد جعلناهُ لولِیه سُلطاناً؛ سوره اسرا ایه 33و آن کس که مظلوم کشته شده است براى ولى اش سلطه [حق قصاص] قرار دادیم.»در آموزه هاى دینى، همان گونه که از ظلم و ستمگرى، به شدت اعلام انزجار شده، از تن داده به ظلم و س
امام چهارم ع فرمود اگر مردم بدانند در طلب علم چه فایده است  انرا میطلبیدند اگر چه با ریختن خون دل و فرو رفتن در گردابها باشد خداوند تبارک و تعالی بدانیال وحی فرمود که منفور ترین بند گانم نزد من نادانی است  که حق علما را سبک شمرد و پیرو ی از ایشان نکند  و محبوترین بند گانم پر هیز کاریستکه طالب ثواب بزرگ و ملازم علما پیرو خوبشتن داران و پذریرنده حکما باشد
توزیع روزانه 1500 بسته افطاری ساده در امامزادگان زرند 
 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زرند گفت: در ایام ماه مبارک رمضان روزانه بیش از ۱۵۰۰ بسته افطاری ساده در بین روزه‌داران در محل اماکن متبرکه این شهرستان توزیع می‌شود.
به گزارش ندای زرند ، حجت‌الاسلام ابوالقاسم قادری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زرند دیروز دوشنبه، ۲۳ اردیبهشت با اشاره به اجرای برنامه‌های طرح ضیافت الهی در جوار اماکن متبرکه این شهرستان گفت: برنامه‌های
به نام خدای مهدی (عج)


رهبر معظم انقلاب ؛ امام خامنه ای 83/12/24:این‌که میبینید ملت ما بعد از بیست‌وشش سال «مرگ بر امریکا» را فراموش نمیکند، به‌خاطر این است که غفلت از توطئه‌ی استکبار جهانی همان، و اسیر توطئه شدن همان. در واقع «مرگ بر امریکا»یی که مردم ما میگویند، مثل همان «اعوذ باللَّه من الشّیطان الرّجیم» است که اول هر سوره‌ی قرآن قبل از «بسم‌اللَّه‌الرّحمن‌الرّحیم» گفته میشود. استعاذه‌ی به خدا از شیطان رجیم برای چیست؟ برای این است که ا
فولکس‌واگن برنامه دارد یک شاسی‌بلند تمام‌برقی را تا سال ۲۰۲۱ برای بازار
چین تولید کند که می‌تواند به سلطه مدل ایکس‌تسلا در این کشور پایان دهد.
خودروی مذکور جدید‌ترین تلاش فولکس‌واگن در چارچوب استراتژی تهاجمی رشد
فروش برای بازار چین است؛ کشوری که دولت آن توجه زیادی را به توسعه تولید و
فروش خودروهای برقی معطوف ساخته است.
ادامه مطلب
دانشگاه فردوسی مشهد طرحی ارائه کرده است که دانشجویان با پرداخت وجه های میلیونی میتوانند آزمایشگاه! پارک، سایت، راهرو، پلاک فلزی و... به نام خود در دانشگاه ثبت کنند.
روزگاری نام کلاس ها و اماکن دانشگاهی به نام اساتید بزرگ و شهیر دانشگاهی بود، اما امروز در عصر سرمایه داری همه چیز را می توان با پول خرید. ۵۰ میلیون بدهید و یک کلاس را برای ۵ سال به نام خود سند بزنید.. اینجا مشهد، دانشگاه فردوسی بیچاره...
حقیقتا نادر ابراهیمی راست میگفت که:* "انسان اگ
راستی یادم رفت بگم خریدای اینترنتی ام رسید و تقریبا راضی بودم... لباسهای تو خونه ایم را واسه عید تنم کردم
چند روز قبل عید یکی از گلخانه داران، ۶۰ شاخه گل رز برامون اورد و سهم من ۱۲ شاخه گل بود و چقدر خوشحال بودم و به وجد آمدم از اینهمه گل رز و دلم میخواست همشو بزنم بغل و خودمو توی عطرشون و رنگشون خفه کنم
 
#هر_روز_با_شهدا
 
❇️ شهید سیدعلی اندرزگو
 
شهید شده بود. با شهید عراقی و مرحوم حاج احمد آقا پیش امام رفتم و عرض کردم اندرزگو شهید شده است. امام دستمالشان را در آوردند و روی چشم ها گذاشتند و فرمودند : شهادتش سنگین است، اگر ده نفر ( ده مسئول) مثل آسید علی داشتیم دنیا را می توانستیم زیر سلطه اسلام ببریم.
 
⚪️ اگر مدیر در هر بخشی مسئولی زبده و ارزشمند داشته باشد کل مجموعه رشد و تعالی می یابد.
 
برگرفته از کتاب معبری به آسمان
اکنون با این مقدمه به بررسی "خط مشی و کنترل فرایند" می پردازیم.
خط مشی و کنترل فرایند ورابطه بودجه وطرح وبرنامه با تصمیم گیری دولتی:تصمیم نهایی وخط مشی نهایی برمینای میزان اعتبار وقابلیت اجرای طرح اتخاذ می شود ومتناسب بودن پشتوانه مالی و قابلیت اجرای طرح درعمل بررسی می گردد.بودجه بندی وجریان تخصیص پول واعتبار به طرح های اجرایی دردستگاههای دولتی تا حدود زیادی تحت تأثیر خط مشی های دولت است. دراین تخصیص، براساس اولویت ها ونیازدستگاه ها اعتبا
مردم مسلمان و رورزه داران عزیز
روز قدس که نماد وحدت و اراده امت اسلامی در برابر جنایات رژیم اشغالگر فلسطین است از راه رسید .روزی که یادگار رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مربوط به قبله نخستین مسلمانان است بلکه این روز،متعلق به همه مظلومان و محرومان جهان و نماد مقابله مستضعفین با مستکبرین است .
ادامه مطلب
چرا رشتی بی غیرت شد؟!!!زمان قاجار که زنها حق رفتن به مدرسه رو نداشتند، اولین مردمانی که به دخترهاشون اجازه درس خوندن دادند رشتی ها بودند، وقتی این خبر به شهرهای دیگر رسید، مردمانشان می گفتن رشتی ها چقدر بی غیرت هستند که دخترانشان را به مدرسه میفرستن! و این تا الان هنوز موندهدر حالیکه در زمان حمله خلفای ناحق اعراب به ایران همه جای ایران بزرگ (ایران، پاکستان، افغانستان، تاجیکستان، ازبکستان، عراق ، آذربایجان و ارمنستان امروزی) زیر سلطه اعراب
روز گذشته شایعه ای تو فضای مجازی پیچید مبنی کنار اینکه براثر خسارت لبالب ی چند مورد از برندهای حقیقی سرآوا، حال سهام داران این هلدینگ به دنبال انحلال آن و تبدیل سهام شان به سهام مستقیم در شریک های زیرمجموعه هستند. بوسیله نظر می رسد لب شایعات به توییت اخیر خبرنگاری به معروفیت بهنام رئوف بازمی گردد.رئوف در لفافه توییت اخیر خود، مشکلات منتسب بوسیله سرآوا باعث شده است تا بزرگترین زیرمجموعه ی این هلدینگ در از کار افتادن درخواست وام بانکی اش دچ
باسلام به همه دغدغه داران فرهنگ وطندر عصبانیت نباید قضاوت کرد و تصمیم گرفت. چرا که اگر حق هم باشی ناحق ظاهرخواهی شد.اصل انتقاد از عملکرد عده ای در تحریم مراسم خودشان، آنهم بخاطر یک حادثه غیر عمدی که در کنار عزت و شرف و اقتدار پدید آمد را نباید زیر سؤال برد. مواظب باشیم  جای «جنایتکار و مظلوم » عوض نشود. تحریم کنندگان «نمک خورده نمکدان شکن » باید پاسخگو و عذرخواه ملت باشند...
امام رضا ع فرموددر یکی از جنگها جماعتی را نزد رسولخدا  بردند فرمود این مردم چه کسانند گفتندیا رسول الله مومنین تند  فرمود ایمان شما در چه پایه است وگفتند بردباری هنگام بلا و و سپاسگزاری زمان نعمت  ورضای بقضاخدا  رسولخدا  ص فرمود اینما صفات خویشتن داران دانشمندانی است که از کثرت دانش بپیغمبران نزدیک شده اند اگر چنانکه. گفتید هستید پس ساختمانی را که در ان سکونت نمیکنبدنسازیدو چیزی را که نمیخوریدگرد نیاوریدو از خداییکه بسویش باز گشت میکنید
شرکت سیسکو یکی از مشهورترین شرکت های پیشرو در حوزه ی IT و شبکه است که در سال 1984 در سانفرانسیسکو تاسیس شد . حوزه ی سوئیچ های شبکه از جمله حوزه هایی است که می توان سلطه ی سیسکو بر آن را مشاهده کرد که حجم عظیم سوئیچ های سیسکو در سراسر جهان و ارائه ی انواع سرویس ها از طرف این شرکت گواهی بر این ادعا است . در این مقاله ( راهنمای خرید سوییچ سیسکو ) به معرفی انواع رده های سوئیچ سیسکو و بررسی ویژگی های مهم آن ها می پردازیم .
ادامه مطلب
فروش کولر گازی جنرال غرب تهران: ایران اسپلیت یکی از بهترین فروشگاه‎‌ داران کولر گازی است. این مجموعه به فکر این بوده که یک فروشگاه اینترنتی کولر گازی با قیمت‌های مناسب راه اندازی کند،شما برای خرید هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی می توانید اقدام کنید.
ادامه مطلب
تا همین اواخر، دنیای طراحی تحت سلطه طراحی های بسته ، متقارن، متوازن و ساکن قرار گرفته بود. با آمدن سال 2016 و 2017 ، تعداد زیادی از وبسایتها از این سبک فاصله گرفتند. طراحی های سایت با سبک باز حاوی عناصری معلق،و محرک که با سرعت و آزادانه به جایی خارج از صفحه نمایش می گریزند، محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند- نمونه هایی از این کار را می توان در سایت های:
booneselections.com
durimel.io
romainpsd.comمشاهده کرد.حرکت و پخش این عناصر روی صفحه وبسایت های مورد نظر، این تصور را می
در دیدار جمعی از موکب داران عراقی: راهپیمایی اربعین در تاریخ نظیر ندارد. چشمهای مردم دنیا به این حرکت دوخته شده است/ منطق حسین(ع) منطق دفاع از حق، ایستادگی دربرابر ظلم، و طغیان در مقابل گمراهی و استکبار است. پیام امام حسین، پیام نجات دنیا است. حرکت عظیم اربعین دارد این پیام را منتشر میکند و این حرکت باید تقویت شود. این خون حسین بن علی است که بعد از ۱۴۰۰سال دارد میجوشد.
فمینیسم آموزه ای است که وجه اصلی تمامی تفاسیر و گونه های آن بر این باور استوار است که زنان به دلیل جنسیتشان، گرفتار تبعیض هستند و لذا لازم است برای تغییر این وضعیت اقدام شود. بدین ترتیب می توان، اصلی ترین سوالات فمینیسم را برای فلسفه سیاسی و علوم اجتماعی در این سه قالب شکل داد:
1)     مردان چگونه مسلط شده اند؟
2)     چرا این سلطه پذیرفته شده است؟
3)     نتایج این سلطه چیست؟
.
مطالب مرتبط:
مدرنیته، اومانیسم و سکولاریسم
لیبرالیسم فرهنگی: فردگرای
داستان Plunderer
در دنیای پس از آخرالزمانی که تحت سلطه افرادی بنام "اعداد" است، هویت انسان‌ها با چیزی به نام "شمار" نشانه گذاری شده است. این شمار مسافتی را که فرد طی می‌کند و میزان تعریف و تمجید از آنها را مشخص می کند و در صورت صفر شدن باعث نابودی آنها می شود...
ژانر : اکشن، فانتزی، ایچی، شونن
زبان : ژاپنی
رده سنی:+13
زبان انیمه : ژاپنی
تعداد قسمت ها:زمان هر قسمت : 23 دقیقهکیفیت : HD 720p - 480p - 1080pآغاز پخش : 2020-وضعیت Plunderer : در حال پخشروز پخش Plunderer : جمعه ها
جهت
 تغذیه مناسب در ماه رمضان
تغذیه مناسب در ماه رمضان بسیار مهم و حائز اهمیت است. بهتر است روزه داران در ماه رمضان
تغذیه مناسبی داشته باشند. خیلی مهم است که روزه داران وعده سحر را فراموش نکنند و  حتما
هنگام سحر غذا بخورند تا در طول روز ضعف نکنند.
در ماه رمضان به خاطر روزه داری و اینکه بدن مقاومت بالایی داشته باشد باید تغذیه مناسبی
را تهیه دید.تغذیه مناسب برای سلامت جسم مفید است.
در ماه رمضان استفاده از رژیم غذایی مناسب می تواند به شما در روزه دار
 ماه مبارک رمضان هم فرا رسید و امروز اولین روز از این ماه با عظمت و پر خیر و برکت است. این ماه از جهت عظمت، شرافت و معنویت به‌ عنوان برترین ماه سال شناخته می‌شود. در بیان عظمت ماه رمضان همین بس که قرآن کریم کتاب هدایت تمام بشریت در این ماه آن هم در شب قدر که برتر از هزار ماه است، نازل شده است، ماهی که به ماه مهمانی الهی شناخته می‌شود و بر اساس روایتی از رسول گرامی اسلام(ص)، ماهى است که ابتدایش رحمت، میانه‌‏اش مغفرت و پایانش اجابت و آزادى از
با ارائه مدرک معتبرمخاطب: دوست‌داران قرآن کریم | کودکان و نوجوانان، بزرگسالان و تمامی علاقه‌مندان به انس با قرآن کریم | همچنین افرادی که مشتاق به فراگیری فنون تمرکز و تندخوانی در سایر مطالعات درسی و غیردرسی خود می‌باشند.تعداد جلسات : ۱۲ جلسه ۱/۵ ساعته در ۶ هفته ( آنلاین و حضوری )شروع دوره: ۱ اسفند ۱۳۹۸
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
آیا کاسه‌ی کسانی که شش سال پیش طرح قبلی سوخت را بی‌هوده خواندند و آن را صرفا به جهت حرف‌های انتخاباتی که زده بودند، برداشتند
و دو نرخی بودن آن را عامل فساد دانستند
 
و کسانی که خالصا لوجه الله و برای مردم کار می‌کنند و به غرب و شرقی که منهدم شده، متمایل نیستند، یکسان است؟
***
یک جریان، جریان انقلابی که به نفع مردم کار کرده‌اند و همیشه در صحنه بوده‌اند.
 
در مقابل شبه جریانات مختلفی حضور دارند:
یکی از آن‌ها شبه جریانی
تغییر عادات روزمره غذایی روزه‌داران در ماه رمضان، یک متخصص گیاهان دارویی و یک مدرس تغذیه گیاهی را بر آن داشته است تا دست به قلم شوند و از روزه‌داری با محوریت خوراکی‌ها و غذاهای طبیعی بنویسند. دکتر محمد دریایی و رسول حیدری در این کتاب تلاش کرده‌اند ضمن تشریح تاثیر روزه بر بخش‌های مختلف بدن انسان و ویژگی‌های رژیم غذایی این ماه، انواع و اقسام خوراکی‌ها و غذاهای طبیعی و شیوه تهیه آنها را ذکر کنند. 

خوراکی‌هایی که استفادۀ آنها در سحر و افط
بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها
دونفر با هم حرف می زدند...یکی خدا و دیگری بنده. کلمات رد و بدل شده حکایت از مسلط بودن خدا و مرتبه بلند او داشت.
بنده گفت: خدایا هر چیز برای من سخت است برای تو راحت است... تو مسلطی ولی من در سلطه تو راحتم
خدا گفت: تو را برای خودم ساختم... مخلوق طاغوت شکن من... با اذن من مختصات قدرت را عوض کن.
طاغوت گفت: بی اذن من حق ایمان آوردن به خدا را نداشتی...
بنده گفت: خدا با آن همه قدرت مجبورم نکرد...تو ه
دو مقاله در مورد دلار نفتی و مذاکرات هسته‌ای
دو مقاله در مورد دلار نفتی و مذاکرات هسته‌ای
نویسنده: امید نقشینه ارجمند - ۱۳٩٤/٤/۱۳
امروز 12 تیر، سال‌روز فاجعه هواپیمای ایرباس است؛ سال 1367، ناو امریکایی وینسنس که در آب‌های خلیج فارس مستقر بود با پرتاب دو موشک به سمت هواپیمای مسافربری ایرانی، 290 مسافر که حدود 60 کودک در میان آن‌ها بود را در آسمان به آتش کشید تا ثابت کند آمریکا برای رسیدن به خواسته‌هایش برای انجام هر کاری «آزاد» است!
 اخیراً دو
سرشت ایرانی در طی زمان و بر اثر عواملی ریشه دار چنان شده که بیشتر گراینده به تفکر اشراقی باشد، نه استدلالی؛ بیشتر عاطفی باشد تا واقع بین. فکر اشراقی یعنی آنکه احساس و جهشهای آنی ذهن بیشتر از تفکر و منطق در داوری و تصمیم گیری مداخله داشته باشند. نتیجه این طبیعت احساسی غلبه افراط و تفریط بر امور است و موجب شده ایرانی یا چیزی را زیاد دوست بدارد یا زیاد دشمن...آنچه برای ما از نان شب واجبتر است گسترش سلطه عقل و ضابطه و قاعده می باشد.
محمّد‌علی اسلام
«ای کسانی که از آب و گِل آفریده شده اید، ای غفلت پیشگان مغرور و مست به آن چیزی که بر شما حرام شده است، توجهی نمی کنید. آیا فرقی میان آلودگی و ناپاکی نیست؟ و میان حوریان خوش خویی که از دروغ بدورند و بدون ملال و خشم برای انسان ماندگارند و بکارت شان پیوسته ثابت است، آرام تر از کف و شیرین تر از عسل در میان بستری معلق در امواج متلاطم دریای شراب و عسل که پایانی ندارد. این سلطه ای ناتمام و نعمتی جاودانگی و دائم است. جهان در اختیار خداوند حکیم و باقی است
تهران- ایرنا- بررسی میدانی خبرنگار ایرنا از بازار خودروهای داخلی حاکی از افت دو تا هشت میلیونی قیمت ها در ۱۰ روز گذشته است و رکود همچون هفته‌های گذشته بر این بازار حکمفرماست.
امروز (سه شنبه)‌ در مقایسه با یک هفته تا ۱۰ روز گذشته، در گروه سایپا قیمت هر دستگاه پراید ۱۳۱ صندوق دار از ۴۵ میلیون تومان به ۴۳.۵ میلیون تومان، پراید ۱۱۱ از ۵۱ میلیون به ۴۸ میلیون تومان، تیبا صندوق دار از ۵۳.۵ میلیون به ۵۱.۵ میلیون تومان، تیبا ۲ هاچ بک از ۵۹ میلیون به ۵۶.
دستگاه کول لیفتینگ cool lifting frozen skin
 
۵ دقیقه برای ۱۰ سال جوان تر شدن
نتایج لحظه ای استفاده از روش لیفتینگ پوست
بدون اثر زیانبار یا ناراحتی ناشی از این روش درمان
بهترین دستگاه حذف چین و چروک صورت و جوان کردن پوست
بدون درد و یا حالت سوزش
مناسب سالن داران و آرایشگران حرفه ای
محصولی از لیسانس اسپانیا
جلسات کربلایی محمد صادق ابوالحسن
سه شنبه مورخ 4/4/98راس ساعت 20:30
میادگاه :تهران قبله تهران شهر ری ظلع شرقی حرم عبدالعظیم حسنی استان مقدس امام زادگان پنج تن 
سه دختران علی و قاسم علیه اسلام 
منتظر قدم تک تک دوست داران اهلبیت هستیم

التماس دعا
استقلال اقتصادی مهم است، [امّا] اوّل در زمینه‌ی فرهنگی عرض بکنم؛ استقلال فرهنگی به اعتقاد بنده از همه‌ی اینها مهم‌تر است. استقلال فرهنگی در این است که سبک زندگی را، سبک زندگی اسلامی - ایرانی انتخاب بکنیم. بنده در باب سبک زندگی دو سه سال قبل از این مفصّل صحبت کردم؛ سبک زندگی از معماری، از زندگی شهری، از زیستِ انسانی، از پیوندهای اجتماعی تا همه‌ی مسائل گوناگون را شامل میشود. تقلید از غرب و از بیگانه در سبک زندگی، درست نقطه‌ی مقابل استقلال ف
امام ششم ع فرمود ای پسر آدم اگر دل ترا پرنده  ای بخورد سیرش نکند واگر بر چشمت سوراخ سوزنی نهند آنرا بپوشاند تو خواهی با این دو عضو کوچک سلطه آسمانها و زمین را بشناسی اگر راست میگویی این خورشید است که مخلوقی از مخلوقات خداست اگر توانستی چشمت را بان بدوزی چنان ست که تو میگویی  شرح حاصل روایت اینستکه انسان در برابر ذات باریتعلو بی نهایت  حقیر ونادان و نا چیز است و خدا که واهب خیر واعظی گم ال او است باو آن استعداد را نداده که بتواند حقیقت دات خدا
 جریان تبشیر که این روزها با روی کار آمدن دولت‌های دست راستی و افراطی در اروپا و آمریکا به شدت از سوی آنها حمایت می‌شود برای نابودی ایران اسلامی نقشه‌های زیادی در سر می‌پروراند. از جمله تحریک دولت‌های جهان سلطه برای جنگ با ایران برای توسعه اقدامات تبشیری و بدین منظور از کتاب مقدس بهره‌ می‌گیرد.
ادامه مطلب
فینگر فود غذایی است که بدون نیاز به قاشق و چنگال یا کارد و به سادگی با دست خورده شده و در مجالس و میهمانی‌ها اغلب به عنوان پیش غذا سرو می‌شود. منبع این خوراکی را می‌توان به آمریکا نسبت داد، زمانی که کافه داران آمریکایی تصمیم گرفتند غذا‌های ساده‌ای به عنوان میان وعده درست کنند تا به راحتی با دست خورده شوند. پس از آن فینگر فود‌ها در کشور‌های غربی توسعه یافتند، تا جایی که امروزه به عنوان غذای اصلی نیز سرو می‌شوند.

ادامه مطلب
یونیک بای ، موتور جست و جوگر محصولات و فروشگاه ها ، در یونیک بای همه اجناس را با بهترین برندها با نازلترین قیمت خریداری کنید. مکانی امن و قابل اعتماد برای مشتریان عزیز با ابزار فیلتر محصولات یونیک بای تفکیک بندی و دسته بندی عالی را ببینید و محصول مورد نظر را در کمترین زمان ممکن پیدا کنید و با محصولات فروشگاه های دیگر مقایسه کنید. یونیک بای ، فروشگاهی بزرگ که همه نیاز روزمره ما را رفع خواهد کرد. با یونیک بای دیگر لازم نیست وقت گرانه بهای خود را
بسم الله الرحمن الرحیم
₪ هوای خوب بهاری و درختهای انار خوابگاه که دلبری میکنند... 
میتونی تصور کنی؟ :)
₪ امتحان بیوشیمی فردا و ویس استاد؛
فقط اونجاش که استاد واسه بیماری ویلسون میگه یه حلقه طلایی
بچه ها میگن: اسمتو روش نوشتم... :)))
خداحفظتون کنه نکمدونها:)))
₪ روزه داران طاعاتتون قبول انشااللّه
کتاب انسان خردمند اثر یووال نوح هراری با ترجمه نیک گرگین است؛ نویسنده در این کتاب سیر تحول زیستی و فکری انسان را به چهار بخش تقسیم می‌کند: انقلاب شناختی که انسان خودش و پیرامونش را شناخت. انقلاب کشاورزی که بین ۸۵۰۰ تا ۹۵۰۰ سال پیش از میلاد رخ داد و انسان را یکجانشین کرد. بخش سوم در مورد وحدت بشر است، که نشان می‌دهد چطور به تدریج سازمان‌های سیاسی تحکیم یافتند و به سمت یک امپراتوری جهانی حرکت کردند. در بخش چهارم کتاب، به موضوع انقلاب علمی می‌
# ماه رمضان تا رمضان دیگر کفاره ی گناهانی به شمار می رود که در بین آن دو انجام می پذیرد و  همچنین بهشت از این سال تا سال بعدی برای روزه داران عزیز ماه رمضان مزیّن می شود.

 # با روزه گرفتن سلامت خودتان را تضمین کنید.


# در ماه مبارک رمضان، حسنات دو برابر می شود و (و ثواب آن دو برابر ) حساب می گردد.

# یک مومن حقیقی را می توان از سه نشانه ادای نماز، پرداخت زکات و انجام روزه شناخت.

# هر فردی که در راه خدا حتی یک روز را به روزه داری بگذراند، خداوند به مدت

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها