نتایج جستجو برای عبارت :

زمین قابل کشت در ایران ، تنها 9 درصد

زراعة الاسنان فی ایران
تهدف زراعة الاسنان فی ایران الى غرس زرعات معدنیة جدیدة مكان الاسنان، عن طریق استبدال الاسنان التالفة او المعطوبة، او لتعویض الاسنان المفقودة، وذلك نتیجة لامراض تتسبب فی تلف متقدم بالاسنان.زراعة الأسنان فی ایران لهدف تجمیلی ووظیفی، وهی تحل مكان الأسنان الطبیعیة. ودائمیة مدى الحیاة، كما نقوم بعملیات زرع الاسنان فی كل الحالات سواء كان عندكم سن مفقود واحد او اثنان او مجموعة.
تستخدم فی مراكز طب الاسنان فی ایران أفضل ا
زراعة الاسنان فی ایران
تهدف زراعة الاسنان فی ایران الى غرس زرعات معدنیة جدیدة مكان الاسنان، عن
طریق استبدال الاسنان التالفة او المعطوبة، او لتعویض الاسنان المفقودة،
وذلك نتیجة لامراض تتسبب فی تلف متقدم بالاسنان.
زراعة الأسنان فی ایران لهدف تجمیلی ووظیفی، وهی تحل مكان الأسنان
الطبیعیة. ودائمیة مدى الحیاة، كما نقوم بعملیات زرع الاسنان فی كل الحالات
سواء كان عندكم سن مفقود واحد او اثنان او مجموعة.
تستخدم فی مراكز طب الاسنان فی ایران أ
الکترسیته:  الكترسیته انرژی نهفته ای در طبیعت و وجود آن در بعضی از مواد موجود درجهان میباشد این نیرو به صورت های مختلف میباشد و دارای 2 قطب میباشد اما به صورت كلی میتوان الكترسیته را به دوبخش تقسیم كرد الكترسیته ساكن++این حالت از الكترسیته عنصری كه آن را بو جود می آورد دارای قطب مثبت+میشود مانند وسیله پلاستیكی كه بر اثر مالش دارای قطب مثبت میشود یا بدن انسان كه بر اثر برخورد با این گونه اشیاء درای قطب مثبت الكترسیته ساكن میشود فقط زمین تامین
نهی از اعتماد بیجا حتی به نزدیک‌ترین افراد
ثقة الاسلام کلینی و ابن شعبه حرانی رضوان الله علیهما روایت کرده‌اند:
محمد بن یحیى، عن أحمد بن محمد، عن علی بن إسماعیل، عن عبد الله بن واصل، عن عبد الله بن سنان قال: قال أبو عبد الله علیه السلام: لا تثق بأخیك كل الثقة فإن صرعة الاسترسال لن تستقال.
امام صادق علیه السلام فرمودند: حتی به برادرت اعتماد كامل و تمام (بدون ملاحضه) مكن؛ زیرا زمین خوردن ناشی از اطمینان كردن، قابل جبران نیست.
الکافی، تالیف ثقة
در هیچ زمانی به اندازه امروز اطلاعات عملی برای دستیابی به موفقیت وجود نداشته است. با این حال،وقتی دوران کاری به سر میرسد،تنها ۵ درصد مردم به استقلال مالی می رسند ۸۰ درصد کسانی که امروز کار میکنند ترجیح می دهند که کار دیگری می کردند. ۸۴ درصد مردم معتقدند که کمتر از حد توان خود کار می‌کنند. تنها پنج درصد مردم معتقدند که در حد کامل توان و ظرفیت خود فعال هستند.
 
در مقایسه با هر زمان دیگری،شمار بیماران،سنگین وزن ها و به دور مانده از آمادگی‌های ج
آلودگی آب شرب و اهمیت تصفیههمان‌طور که می‌دانید آب بیش از سه‌چهارم سطح کره زمین را پوشانده است. ۲/۹۷ درصد از آب‌های موجود در این سیاره در اقیانوس‌ها و دریاها انباشته شده‌اند، لیکن تنها حدود ۸/۲ درصد از آب‌های موجود قابل شرب می‌باشد. قدار قابل توجهی از کل آب‌های سطح کره زمین به‌صورت مناطق قطبی، یخچال‌های طبیعی، رطوبت هوا و خاک می‌باشد که عملاً غیرقابل دسترسی است و تنها ۶۲/۰ درصد از آن در رودخانه‌ها جاری بوده و یا به‌صورت دریاچه‌های
رییس کمیسیون اصل ٩٠ مجلس:
تا چند دهه پیش ایران ٨٠ درصد بازار فرش دستباف دنیا را در اختیار خود داشته که این رقم در حال حاضر به 15 درصد کاهش پیدا کرده
اگر تنها ١٠ درصد حمایت‌هایی که از صنعت خودرو صورت گرفت از فرش دستباف ایرانی می‌شد چندین برابر ارز آوری و اشتغال زایی داشت.
ما همچنان می‌توانیم با افتخار سرمان را بالا بگیریم و فرش ایرانی را تولید ملی بنامیم، بر خلاف خودروی ایرانی که نه تنها افتخار آفرین نیست بلکه باعث سرافکندگی است./ایسنا
@IrNews_24
 
این بررسی ها حاکی از آن است که ضریب نفوذ اینترنت باندپهن ثابت از سال ۹۵ تاکنون رشد قابل توجهی نداشته است و ضریب نفوذ اینترنت موبایل که در سال ۹۵ حدود ۴۰ درصد بوده در منحنی رشد، سیر صعودی خود را طی می کند و در سال ۹۶ به نزدیک ۶۰ درصد رسیده، در سال ۹۷ ضریب نفوذ ۷۰ درصد را رد کرده و در سال ۹۸ به ضریب نفوذ ۸۰ درصد نزدیک می شود.
 
آخرین آمار و اطلاعات بخش فناوری اطلاعات کشور مربوط به پایان خردادماه امسال توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی
✅ تعداد افرادی که 100% زده اند.
ادبیات فارسی : 47 نفر
عربی : 6 نفر
دین و زندگی : 16 نفر
زبان خارجی : 37 نفر
ریاضی : 67 نفر
فیزیک : 31 نفر
شیمی : 3 نفر
زیست شناسی : 1 نفر
✅ تعداد افرادی که درصد 33.33- زده اند.
ادبیات : 16 نفر
عربی : 8 نفر
دین و زندگی : 15
زبان خارجی : 28
ریاضی : 9 نفر
فیزیک : 11 نفر
شیمی : 9 نفر
زیست شناسی : 7 نفر
✅ درصد تعداد افرادی که دروس عمومی را زیر 30% پاسخ داده اند.
ادبیات : 72 درصد داوطلبین
عربی : 85 درصد داوطلبین
دین و زندگی : 76 درصد داوطلبین
زبان خارجی : 86 درصد
دانستنی؟
آیامیدانید؟ احتمال دارد درسال 6000میلادی علم به حدی پیشرفت كند كه خودرو ها دیگر استفاده نشوند و انسان توسط موج برروی زمین باسرعت بالا حركت كند!!!!!!!!!!
آیامیدانید؟ ترانزیستور قطعه ای الكترونیكی است كه توسط این قطعه انقلابی درجهان ایجادشد وباعث بوجود آمدن عصر اطلاعات وارتباطات شد.تمام وسایل الكترونیكی ارتباطی برای ایجاد ودریافت امواج ازاین قطعه استفاده میكنند.
آیامیدانید؟اگر از زمین فراتر وبسیار زیاد دور شویم  آسمان ها را به صورت
کاربرد فیلتر در صنعت تصفیه آب و فاضلاب:آب یکی از واجب ترین عناصر حیات بر روی زمین است و اگر چه بیش از 70 صد از سطح کرة زمین با آب پوشیده شده است اما، کمتر از 3 درصد آن آب شیرین می‌باشد. از این مقدار 79 درصد به قله‌های یخی تعلق دارد، 20 درصد آن آبهای زیر زمینی است که به راحتی قابل دسترسی نمی‌باشند و فقط 1 درصد آن شامل دریاچه‌ها و رودخانه‌ها و چاه‌ها می‌باشد که به راحتی به دست می‌آید. فرایند پاک‌سازی و تصفیه آب بسیار طولانی و زمان‌بر است. یکی از
⭕️راز سرمایه گذاری موفق در 10 سال آینده
اقتصاددانان داخلی میگن باید 30 درصد دارایی ها در طلا سرمایه گذاری بشه و 20 درصد در بورس و 50 درصد مابقی هم در کسب و کار و کارآفرینی باشد.
♦️اقتصاددانان و سرمایه گذاران خارجی هم 30 درصد داراییها به طلا، 30 درصد به صندوق های سرمایه گذاری سهام ، 30 درصد به تجارت کالا و 10 درصد نیز به صندوق سرمایه گذاری در بازار های نوظهور تخصیص می دهند.
نتیجه دو دیدگاه این است که در 10 سال آینده، 30 درصد داراییها باید در طلا سرمایه
طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی (WHO) ، سردردهای میگرنی در بیست علت اصلی ناتوانی قرار دارند و میگرن شدید از جمله ناتوان کننده ترین ، قابل مقایسه با زوال عقل ، چهار سرگیجه و روانپریشی فعال است. تخمین زده می شود که 25 درصد از زنان و 8 درصد از مردان در برخی از نقاط زندگی خود میگرن داشته باشند که این رقم در یک میلیارد نفر در سراسر جهان ترجمه می شود. بیشتر مبتلایان به میگرن در سنین 25 تا 50 سالگی قرار دارند ، اما کودکان در سن 5 سالگی به میگرن مبتلا شده اند.
ا
همه چیز شبیه قمار بود. که من باختم. تمام.
اما مسئله اینجاست که من روی یه احتمال شرط بستم. احتمالی کمتر از پنج درصد. شایدم خیلی کمتر. مسئله اینه، من اون نود و پنج درصد رو ندیدم. نخواستم ببینم. با اینکه همیشه از فریب متنفر بودم و از فریب خودم می ترسیدم. ندیدم. الان مسئله اینه: نود و پنج درصد حقیقت امروزم چیه؟
همه چیز شبیه قمار بود. که من باختم. تمام.
اما مسئله اینجاست که من روی یه احتمال شرط بستم. احتمالی کمتر از پنج درصد. شایدم خیلی کمتر. مسئله اینه، من اون نود و پنج درصد رو ندیدم. نخواستم ببینم. با اینکه همیشه از فریب متنفر بودم و از فریب خودم می ترسیدم. ندیدم. الان مسئله اصلی اینه: نود و پنج درصد حقیقت امروزم چیه؟
یک دندانپزشک پوسیدگی دندان را شایع ترین بیماری جهان دانست و گفت: 
این بیماری تا 90 درصد قابل کنترل است.
دکتر شاهرخ رسولی تبار از پوسیدگی دندان به عنوان شایع ترین بیماری دهان و دندان در دنیا یاد کرد و گفت: پوسیدگی دندان شایع ترین بیماری است که بشر با آن دست به گریبان است، اما به دلیل ناشناخته ماندن عوارض آن چندان مورد توجه نیست. به گفته این دندانپزشک، پوسیدگی دندان در 90 درصد موارد قابل کنترل است و این امر با دقت کافی در نگهداری و بهداشت دهان و د
به گزارش خبرنگار مهر، اگر قصد کاهش مصرف غذای روزانه تان را دارید بهتر است تنها غذا بخورید چراکه تحقیق جدید محققان دانشگاه بیرمینگام بریتانیا نشان می‌دهد افراد در کنار خانواده و دوستان شان بیشتر غذا می‌خورند.
«هلن رادوک»، سرپرست تیم تحقیق، در این باره می‌گوید: «ما دریافتیم افراد در زمان غذاخوردن در کنار دوستان و اعضای خانواده شان بیش از زمانی که تنها هستند غذا می‌خوردند.»
مطالعات قبلی نشان داده‌اند افراد در زمان غذاخوردن همراه با دیگر
این روند با نوساناتی در ماه‌های آینده مواجه شد و در تیرماه ۱۳۹۸ واحدهای ۵۰ تا ۶۰ متر مربع با ۱۴.۶ درصد از کل معاملات، بالاترین سهم را در توزیع فراوانی تعداد معاملات شهر تهران بر حسب سطح زیربنای و احد مسکونی از آن خود کردند. خانه‌های ۶۰ تا ۷۰ متر و خانه‌های ۷۰ تا ۸۰ متر مربع نیز به ترتیب با ۱۳.۸ و ۱۱.۹ درصد از کل معاملات در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.
از سوی دیگر آمار گویای آن است که طی پنج سال گذشته خریداران به‌تدریج به واحدهای قدیمی‌تر روی آ
شمارش آرا مجلس در بعضی از حوزه های انتخاباتی با جمعیت زیاد و درنتیجه  نمایندگان بیشتر مجلس مثل تهران خیلی طول می کشه. اما وزارت کشور می تونه خیلی منتظر نمونه و خیلی سریع جواب اولیه ای رو اعلام کنه که با دقت 98 درصد (یعنی تقریبا 100درصد!!!) مطمئن باشه.
روش کار هم اینه که فرض کنیم در صندوقی 2000 رای انداخته شده و یک نماینده در این صندوق مثلا 600 رای (30 درصد آرا رو داره).حالا اکر فقط 10 درصد آرا این صندوق به طور تصادفی انتخاب بشه و  آراء  شمرده بشه؛ به احتما
میلگرد St52
 
 
میلگرد ST52 در بخش های وسیعی از صنایع مختلف به کار گرفته می شود.
این میلگرد با دارا بودن مقادیر قابل توجهی از عناصر سیلیسیم و منگنز و همینطور خاصیت ارتجاعی بالا، در برابر پیچش و خمش و تحمل وزن رفتار مناسبی از خود نشان می دهد.
میلگرد ST52 با عنوان کامل ST52-3N به عرضه می گردد که حرف N از واژه Normalized گرفته شده است.
میلگرد ST52 دارای حدود ۰٫۲ درصد کربن، ۰٫۵۵ درصد سیلیس و ۱٫۶ درصد منگنز می باشد که خاصیت مقاومت به خمش و خواص ارتجاعی خود را مرهون عن
یک برنامه غذایی مناسب باید کلیه مواد مغذی (مواد نشاسته ای، پروتئینی، چربی، ویتامین ها و املاح) را به نسبت های متعادل در اختیار کودک قرار دهد تا انرژی مورد نیاز او که معمولا بر اساس یکصد کیلوکالری به ازاء هر کیلو گرم وزن بدن است تامین شود.
معمولا 50 درصد انرژی مورد نیاز از مواد قندی، 30 درصد از مواد چربی و حدود 20 درصد از مواد پروتئینی به دست می آید. بدیهی است برحسب عادات مختلف غذایی و افزایش وزن کودک، نسبت های فوق بین 5 تا 10 درصد قابل تغییر هستند.
ن
یکی از سایتهایی که نوعا رتبه بالایی با کلمه سئو داره رو بررسی می کنم. ترفندهای جالبی به کار میبره. و کارشون هم خوبه. مثلا تولید محتوا دارند، لینک می سازند، در رسانه ها فعال اند و نت ورک خاص خودشون رو دارند. خلاصه سئو این روزها صرفا چند کار ساده نیست گویا. اگه می خواهید بدونید کدوم سایت رو میگم، این لینک رو ببینید. فیلتره و نیاز به فیترشکن دارید. از سیمیلاروب کمک میگیرم.
شدیدا به سئو علاقه ویژه ای دارم و معتقدا شاید تنها 50 درصد اسرار سئو توسط گوگ
بیکارترین استان‎ها کجاست؟
مطابق آمارهای ارائه شده از سوی مرکز آمار ایران، بیشترین نرخ بیکاری به ترتیب در استان کرمانشاه با ۱۸.۴ درصد، استان چهارمحال بختیاری با ۱۷.۱ درصد و استان البرز با ۱۶.۱ درصد است.مطابق آمارهای ارائه شده از طرح آمارگیری نیروی کار پاییز ۹۸، استان های سمنان با ۶.۷ درصد و استان مرکزی با ۷.۱ درصد و استان همدان با ۷.۴ درصد به ترتیب کمترین نرخ بیکاری را در کشور دارا هستند.
 
به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم،
معاملات مسکن طی چهار ماه ابتدایی سال با اُفت 50 درصدی روبرو شده و ترمز
رشد شتابان قیمت‌ها در بازار کشیده شد تا جایی که در تیر ماه نرخ خرید مسکن
در مناطق مختلف شهر تهران به طور میانگین تنها 1 درصد رشد کرد و این
براساس آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی است، ولی در واقعیت امر این رشد
تا 10 درصد نیز قابل مشاهده و ملموس است.
در
این میان صحبت‌های بسیاری درباره دریافت مالیات از عایدی مسکن و خانه‌های
خالی از س
یکی از دغذغه های دانش آموزان محاسبه درصداشون توی آزمون و نمره منفیه! جدای ازینکه دانش آموزا از فرمول استفاده می کنند گاهی اوقات یه نرم افزار می تونه سرعت محاسبه درصد رو افزایش بده تا بدون دردسر چند درصد رو سریع حساب کنید.
برای اینکار از درصد گیری کلاسند استفاده کنید تا بدون دردسر درصدتون توی آزمون های مختلف حساب کنید.
تقریبا غیرممکن بتوان تعداد کودکان خیابانی را تخمین زد، هرچند که سازمان بهداشت جهانی و یونیسف در اواسط دهه ۱۹۹۰ تعداد آن‌ها را ۱۰۰ میلیون نفر تخمین زده اند. همچنان‌که جمعیت دنیا رشد می‌کند پدیده اجتماعی کودکان خیابانی افزایش می‌یابد. در همه کشورهای جهان آمار کودکان خیابانی پسر بیش از دختران است. بر طبق مطالعه‌ای که درکشورهای افریقایی انجام شده در زیمبابوه ۹۵ درصد، در آنگولا ۸۴ درصد، در اتیوپی ۸۴ درصد، در زامبیا ۷۰ درصد و در سودان تقریب
بر اساس آمار پزشکی قانونی کشور، در هفت ماهه سال جاری دو هزار و ۱۸۱ عابر پیاده در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند که این رقم حدود یک پنجم (۱۹.۸ درصد) از کل تلفات تصادفات این مدت را به خود اختصاص داده است که این آمار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته (2120 نفر) 2.1 درصد افزایش داشته است.
 
بر اساس این گزارش در هفت ماهه امسال سه چهارم عابران متوفی در تصادفات مرد و یک چهارم زن بوده اند. همچنین استان‌های تهران با ۳۱۷، خراسان رضوی با ۱۷۱ و فارس با ۱۴۹ نف
هر کسی که بر حسب سن و قد، 15 تا 20 درصد زیر وزن طبیعی باشد، به عنوان لاغر تعریف می شود. به عنوان مثال، اگر یک خانم با سن 25 تا 50 سال هستید و قد شما 1.68 متر است، وزن شما در حالت ایده آل باید 59 کیلوگرم باشد. اگرچه، وقتی وزن بدن به 50 کیلوگرم (15 درصد) و 47 کیلوگرم (20 درصد) افت می کند، به عنوان لاغر بیان می شود. یک زن با وزن 59 کیلوگرم باید شاخص توده بدنی 20.90 کیلوگرم/متر مربع داشته باشد. هرچه وزن کاهش پیدا می کند، BMI تا 18.8 (15- درصد) پایین می آید، که همچنان در محدود
همراه سازی مردم مهم‌ترین راه حل انضباط ترافیکی داخل شهر‌ها
رئیس‌پلیس راهنمایی و رانندگی کرمان گفت: انضباط ترافیکی داخل شهر‌ها یکی از چالش‌های پلیس است و تنها فرهنگسازی یکی از راه‌حل‌های مشکل است.

به گزارش ندای زرند، سرهنگ "نجفی" رئیس‌ پلیس راهنمایی و رانندگی استان‌ کرمان در نشست خبری صبح امروز گفت: در حوزه ترافیک مهمترین‌ نکته بحث تخلفات رانندگی است و با مجموعه اقداماتی‌ که در سال‌گذشته انجام شده است کرمان جزو استان‌هایی بوده که
⭕️ریسک های شخصی قبل از ورود به بورس:
تا خانه ندارید، سهام نخرید.
معامله گر باید درآمد کافی برای هزینه زندگی شخصی خود داشته باشد تا تمرکز خود را در مسیر معامله گری از دست ندهد.
به امید بورس، کار فعلی خود را ترک نکنید.
بیش از 30 درصد دارایی خود را در بورس سرمایه گذاری نکنید. اگر حد ضرر 10 درصدی داشته باشید در شرایط بد بازار تنها 3 درصد زیان خواهید کرد.
مسئولیت اشتباه خود را بپذیرید ؛ اگر مسئولیت اشتباه خود را نپذیرید در صدد رفع آن بر نمی آیید.
@TheSFA
پس از روشنگری هایی که متخصصان در رسانه ملی انجام داده اند، نگرانی مردم درباره کرونا کمتر شده است. کرونا یک بیماری ویروسی است که 80 درصد بدون آنکه متوجه ابتلاء بشوند، از آن عبور می کنند! (مبتلا می شوند اما خودشان هم متوجه نمی شوند.) 20 درصد متوجه می شوند و از آن 20 درصد، تنها 2 درصد دچار خطر می شوند.
این 20 درصد هم شامل افراد مسن، بیمار و... هستند. کسانی که مشکل تنفسی دارند. در حال شیمی درمانی هستند و... جالب اینکه کرونا برای این افراد هم در صورتیکه نکات
 
تغذیه اردک تخمگذار
با توجه به اینکه اردک پرنده پرخوری است ، تامین دان به صورت دستی به هیچ وجه مقرون به صرفه نیست ، بنابراین بهتر است نیمچه اردک ها را از سن ۶ تا ۶/۵ ماهگی در کنار برکه ها ، نهرها و شالیزارها و یا در چراگاه ها و باغها رها کرد تا دان خود را بیابند و با این شیوه ، هزینه تولید تخم اردک را کاهش داد. دانه های بازمانده پس از درو انواع غلات و سایر گیاهان مواد انرژی زای مورد نیاز اردکها را تامین می کنند و حلزون ها ، کرم های خاکی، حشرات و ن

«کنکور از ۸۰ درصد کتاب‌های درسی پایه دوازدهم است»
‏معاون وزارت آموزش و پرورش: امتحانات پایه دوازدهم حضوری خواهد بود، حجم امتحانات نیز ۸۰ درصد محتوا با ۲۰ نمره خواهد بود و ۲۰ درصد هم نمره اختیاری است تا آموزش‌های ارائه شده دوره ⁧‫کرونا‬⁩ هم ترتیب اثر داده شود.
اصل پارتو یا قانون 20/80 (که به قانون اندک بخش حیاتی یا اصل تُنُکی فاکتور نیز شهرت دارد) بیان می‌کند که در بیشتر مواقع، 80 درصد نتایج از 20 درصد دلایل به وجود می‌آید.
گفته می‌شود اصل پارتو برگرفته از نظریه اقتصاددان ایتالیایی ویلفردو پارتو است که نظریه 20/80 را در سال 1896 و در دانشگاه لوزان مطرح کرد. ویلفردو پارتو در نظریه خود بیان کرده بود که 80% زمین‌ها در ایتالیا، تنها در مالکیت 20% از جمعیت کشور است.
ادامه مطلب
کشور سنگاپور کوچکترین کشور جنوب شرقی آسیا می باشد که هر ساله تعداد زیادی از گردشگران تور سنگاپور را میزبانی می کند. سنگاپور کشوری متمول و توانگر به حساب می آید و در بین کشورهای آسیایی کشوری گران محسوب می شود. کشور سنگاپور با کشورهای اندونزی و مالزی مرز مشترک دارد. مساحت کلی این کشور در حدود 720 کیلومتر بوده و جمعیت آن طبق سرشماری های انجام گرفته، تقریبا 5 میلیون نفر تخمین زده شده است. قابل توجه گردشگران تور سنگاپور، واحد پول این کشور دلار سنگا
آلودگی آب شرب و اهمیت تصفیههمان‌طور که می‌دانید آب بیش از سه‌چهارم سطح کره زمین را پوشانده است. ۲/۹۷ درصد از آب‌های موجود در این سیاره در اقیانوس‌ها و دریاها انباشته شده‌اند، لیکن تنها حدود ۸/۲ درصد از آب‌های موجود قابل شرب می‌باشد. قدار قابل توجهی از کل آب‌های سطح کره زمین به‌صورت مناطق قطبی، یخچال‌های طبیعی، رطوبت هوا و خاک می‌باشد که عملاً غیرقابل دسترسی است و تنها ۶۲/۰ درصد از آن در رودخانه‌ها جاری بوده و یا به‌صورت دریاچه‌های
من خیلی سر زدم اونجا
وقتی اوضاع خوب بود 
وقتی اوضاع بد بود 
و وقتی اصن اوضاعی نبود 
جالبه خودم پیدا کرده بودم 
تنها رفتم اولین بار و خو ۹۹ درصد موارد هم تنها بودم 
الا دوبار 
هوا چقدر عجیب شده 
دیلمان برف 
اینجا ۷ درجه 
جالبه 
اردیبهشت عجیبیه!
حتما مادرا جاشون جای خوبیه حتی وقتی نیستن 
امیدوارم باعث لبخند باشه برات زندگی دختر کوچولوت.
طبق آمار رسمی ارائه شده از سوی گمرک جمهوری اسلامی ایران و با توجه به بررسی ها و تحلیل های شرکت فرا ترخیص آریا می توان این گونه بیان کرد که در سال ۱۳۹۵ واردات و ترخیص ازگمرک غرب تهران از لحاظ وزنی بیش از ۲۰۱ هزار تن و از لحاظ ارزش دلاری بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون بوده است. در نتیجه سهم ارزشی گمرک غرب تهران در این سال نسبت به کل واردات معادل ۲٫۱۶ درصد و سهم وزنی آن ۰٫۶ درصد می باشد. واردات به گمرک غرب تهران از کشورهای مختلف صورت می پذیرد به گون
یک کتابی خوندم به نام قانون ۷۰ درصد چند جمله ی خیلی واقعی و جالبی داشت. * ۷۰ درصد برنامه های آخرین مدل گوشی ها ، بدون استفاده می ماند! * به ۷۰ درصد سرعت یک ماشین گران قیمت و آخرین سیستم نیاز نیست! * ۷۰درصد فضاهای یک ویلای لوکس، بدون استفاده می ماند! * ۷۰ درصد یک قفسه پر لباس، به ندرت پوشیده می شود! از۷۰درصد استعدادهایمان استفاده نمیشود، ۷۰درصد از محبت وعشقمان را ابراز نمیکنیم * ۷۰ درصد از کل درآمد طول عمرمان ، برای دیگران باقی می ماند! روزهایمان م
چقد خودمو شبیه ترانه میدونم. 90 درصد... شایدم 100 درصد. 
اینکه غصه همه رو میخوره. خودشو برا همه چیز و هرکاری ک هر کس میکنه مقصر میدونه... و... و... 
ولی... ولی... 
اون یکی مثل سهیل رو داره. که حواسش بهش هست. که دوستش داره. که میفهمتش... 
+ دلم گرفته :(
 
علاج العقم فی ایران
یشیر علاج الخصوبة إلى الدواء المتبع من أجل مساعدة أولئك الذین یعانون من مشاكل الحمل ً. لذلك، یتم أخذ المساعدة الطبیة الاصطناعیة لمساعدتهم فی هذه العملیة. منذ أن تم استخدام علاج الخصوبة لعلاج حالات العقم عند المرضى، یشار إلیه أیضًا باسم "علاج العقم" (علاج الخصوبة). هذا النوع من المساعدة الطبیة الاصطناعیة  تساعد علی الإنجاب. و هذه العملیه فی تزاید یوما"بعد یوم.
site : www.dryouna.com
 
علاج العقم
العقم هو مرض یصیب جهاز التكاثر لدى
✅سهمیه مناطق ؛ 
منطقه ۱ : مرکز تهران،اصفهان،شیراز،مشهد،تبریز
منطقه ۲ : بیشتر  شهرستانها
منطقه ۳ : مناطق محروم و برخی شهرهای کوچک
✅سهمیه ایثارگران ؛
۲۵ درصد ظرفیت رشته با نمره‌ی حداقل ۷۰ درصد پذیرش آزاد
۵ درصد ظرفیت سهمیه‌ی  ایثارگران با کمتر از ۲۵٪ جانبازی
✅سهمیه رزمندگان : پذیرش با کسب حداقل ۷۵درصد نمره پذیرش عادی

✅سهمیه تعهد خدمت مناطق محروم : ۳۰ درصد ظرفیت رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی و داروسازی دارای تعهد خدمتی ۳ برابر تحصیل غیرقا
1-گوشت گاوگوشت گاو مانند همه گوشت ها منبع خوبی از ریبوفلاوین است. 85 گرم استیک تندیلین کبابی 24 درصد از ارزش روزانه (DV) ویتامین B را تأمین می کند. با این حال گوشت جگر گاو حتی یک گزینه بهتر است، زیرا 85 گرم گوشت جگر ۱۷۱ درصد از ارزش روزانه ریبوفلاوین را تأمین می کند.
2- جوجهگوشت تیره مرغ (پاها) حاوی ریبوفلاوین بیش تری نسبت به سینه مرغ است. اگر 85 گرم گوشت تیره مرغ پخته شده میل کنید، حدود 11 درصد DV ویتامین B خود را دریافت می کنید. از طرف دیگر، 85 گرم گوشت سین
آشنایی با تمام خواص و فواید آناناس برای سلامت ، درمان و زیبایی پوست و مو
حتما شنیده اید که می گویند برای کسب انرژی بیشتر روزانه برای خود آب آناناس تهیه کنید و صبح زود میل کنید تا روز با نشاطی آغاز کنید. آناناس یک میوه استوایی است که در هر فروشگاهی در دسترس است. کولمبوس بعد از سفر به آمریکای جنوبی، آناناس را به اروپا برد و آناناس به عنوان میوه ای عجیب و غریب شناخته می شد، و تنها در ضیافت های مجلل سرو می شد.
در آمریکای مرکزی و جنوبی، آناناس نه
 
 
 
آب بعد از هوا مهم ترین ماده ی مورد نیاز موجودات زنده است آب از منابع مهم محیط زیست است و زندگی و سلامت همه ی موجودات زنده اعم از انسان ها ، گیاهان و جانوران به وجود آن بستگی دارد.بیش از سه چهارم کره ی زمین را آب فراگرفته است اما بیشتر این آب ها دارای نمک می باشند و تنها یک درصد کل آب های موجود،آب شیرین و قابل استفاده است.تمامی نیازهای انسان ها،گیاهان و جانوران ساکن در خشکی و 90% آب آشامیدنی انسان ها از همین مقدار تامین می شود .
ادامه مطلب
ایران کجای لیست برابری حقوق زن و مرد است؟
بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده بانک جهانی، بلژیک، فرانسه، دانمارک، لتونی، لوکزامبورگ و سوئد تنها کشورهایی هستند که حداقل حقوق یکسان را به طور کامل رعایت می‌کنند.
۸۰کشور از ۱۹۴کشور جهان، در این امتیازبندی رتبه بالای ۸۰درصد را کسب کرده‌اند. 
عربستان سعودی با کسب تنها ۲۵.۶۳ درصد، در رتبه آخر قرار دارد.
ایران با کسب امتیاز ۳۱.۲۵ درصد، جزو کشورهای انتهای لیست قرار گرفته است.
در نمودار ارائه شده، میز
آشنایی با تمام خواص و فواید آناناس برای سلامت ، درمان و زیبایی پوست و مو
حتما شنیده اید که می گویند برای کسب انرژی بیشتر روزانه برای خود آب آناناس تهیه کنید و صبح زود میل کنید تا روز با نشاطی آغاز کنید. آناناس یک میوه استوایی است که در هر فروشگاهی در دسترس است. کولمبوس بعد از سفر به آمریکای جنوبی، آناناس را به اروپا برد و آناناس به عنوان میوه ای عجیب و غریب شناخته می شد، و تنها در ضیافت های مجلل سرو می شد.
در آمریکای مرکزی و جنوبی، آناناس نه
علاج العقم فی ایران
یشیر علاج الخصوبة إلى الدواء
المتبع من أجل مساعدة أولئك الذین یعانون من مشاكل الحمل ً. لذلك، یتم أخذ
المساعدة الطبیة الاصطناعیة لمساعدتهم فی هذه العملیة. منذ أن تم استخدام
علاج الخصوبة لعلاج حالات العقم عند المرضى، یشار إلیه أیضًا باسم "علاج
العقم" (علاج الخصوبة). هذا النوع من المساعدة الطبیة الاصطناعیة  تساعد
علی الإنجاب. و هذه العملیه فی تزاید یوما"بعد یوم.
site : www.dryouna.com

علاج العقم
العقم هو مرض یصیب جهاز التكاثر ل
بیش از نیمی از تجارت های کوچک اعلام کردند که استفاده از تلفن همراه و جستجوی کوچک برای کلمات کلیدی برای بهترین تاکتیک های سئو ، برای آن ها به خوبی عمل کرده است.
در ادامه با نتایج بررسی انجام گرفته و درصد های مربوط به آن با شما همراه خواهیم بود
درصد های زیر، روش های اعلام شده توسط تجارت های کوچک برای ارتقاء سئو و روش های برتر است:
وب سایت موبایل دوستانه: 54%
جستجوی مربوط به کلمات کلیدی: 51%
ایجاد محتوای با کیفیت: 48%
بهینه سازی جستجو: 45%
بهینه سازی س
 
 ۱. رتبه یکمیزان سابقه:  ۲ سالدوره های ضمن خدمت: ۱۲۰ ساعتارزشیابی:۷۵ درصدشاخص صلاحیت معلمی:۶۰ درصد
۲‌. رتبه دومیزان سابقه: ۶ سالتوقف در پایه اول :۴ سالدوره های ضمن خدمت: ۱۸۰ ساعتارزشیابی: ۸۰ درصدشاخص صلاحیت معلمی:۶۵ درصد
 ۳. رتبه سهمیزان سابقه: ۱۲ سالتوقف در رتبه دوم: ۳ سالدوره های ضمن خدمت: ۱۵۰ ساعتشاخص صلاحیت معلمی:۷۰ درصد
۴. رتبه چهارمیزان سابقه: ۱۸ سالتوقف در رتبه سوم : ۴ سالدوره های ضمن خدمت: ۱۲۰ ساعتشاخص صلاحیت معلمی:۷۵ درصد
۵. رتبه پنجم
‏«کنکور از ۸۰ درصد کتاب‌های درسی پایه دوازدهم است»
‏معاون وزارت آموزش و پرورش: امتحانات پایه دوازدهم حضوری خواهد بود، حجم امتحانات نیز ۸۰ درصد محتوا با ۲۰ نمره خواهد بود و ۲۰ درصد هم نمره اختیاری است تا آموزش‌های ارائه شده دوره ⁧‫کرونا‬⁩ هم ترتیب اثر داده شود.
سیمان چیست؟
سیمان به شکل امروزی توسط فردی به نام Jeseph Aspidin کشف شده است. وی از پختن آهک و خاک رس در حرارت بالا و آسیاب کردن آن سیمان را بدست آورد و چون بعد از سخت شدن به رنگ سنگ های جزیره پرتلند در می آید به همین دلیل نام سیمان پرتلند بر آن گذاشته شده است. 
مواد تشکیل دهنده سیمان پرتلند
رایج ترین سیمان مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی اعم از پل، راه سازی و یا ساختمان و غیره سیمان پرتلند می باشد. خاک رس و سنگ آهک مواد اصلی سیمان را تشکیل می دهند. 
اج
حسام عقبایی در گفت‌‍‌وگو با خبرگزاری میزان ، در خصوص وضعیت بازار مسکن در سال 98 و وضعیت مسکن در سال 98 بیان کرد: باوجود اینکه از سال ۹۲ تا ۹۶ رکود در این بازار‌ها حاکم بود و نوید خروج مسکن به گوش می‌رسید، اما در سال ۹۷ به یکباره این رکود عمیق‌تر شد به طوری که حجم معاملات در تیر ماه ۹۷ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد، مرداد ۳۶ درصد، شهریور ۴۵ درصد، مهر ۵۴ درصد، آبان ۵۸ درصد و آذر ۶۲ درصد کاهش داشت. وی در ادامه افزود: عمق رکود معاملات در سال ۹
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، فاصله تورمی در گروه عمده «خوراکی‌ها، آشامیدنی‌ها و دخانیات» نسبت به ماه قبل 0.5 واحد درصد و در گروه عمده «کالاهای غیر خوراکی و خدمات» نسبت به ماه قبل 1.2 واحد درصد افزایش نشان می‌دهد.

متن کامل خبر: نرخ تورم کل کشور به 34.2 درصد رسید
در این پست از سایت غنی فایل طرح درس روزانه آموزش درصد ریاضی پنجم ابتدایی را برای شما قرار  داده ایم. طرح درس روزانه آموزش درصد ریاضی پنجم ابتدایی در قالب فایل ورد و قابل ویرایش آماده خرید و دانلود می باشد. در ادامه توضیحات تکمیلی طرح درس آموزش درصد از کتاب ریاضی پنجم را مشاهده می کنید.
 
شماره پست: ۲۹۵ دویست و نود و پنج.
تعداد صفحات: ۶ صفحه.
فرمت فایل طرح درس: ورد و قابل ویرایش.
برای خرید طرح درس روزانه آموزش درصد ریاضی پنجم ابتدایی بر روی دکمه خ
به عنوان مثال ، در مکانی به اندازه کلرادو ، این درایو نمی تواند به حداکثر توان برسد ، و شما نیاز دارید که بیش از گیربکس چرخانید. به نظر می رسد پژو 407 باید در نظر داشته باشد که یک توربوشارژر 2 لیتری یا یک توربوشارژر 1.2 لیتری پژو 407 نصب کند.در حالت اسپرت ، پدال شتاب دهنده نه تنها عملکرد انتقال را بهبود می بخشد ، بلکه حساسیت بیشتری نیز دارد و فرمان کمی سخت تر است. سیستم درایو همچنین قدرت را با کارآمدتر توزیع می کند. در حالت های اکو و هوشمند ، سیستم تم
 این روزها مردم می پرسند حاصل چهل سال ایستادن پای #انقلاب چه بوده؟! به مناسبت چهل و یک سالگی #انقلاب، چهل و یک #دستاورد_انقلاب اسلامی خصوصا در مقیاس های جهانی قابل تامل است: 
دستاوردهای علمی _ آموزشی1. #ایران رتبه 16 تولید #علم جهان (2018) و رتبه اول شتاب علمی جهان (2017) 2. سرعت پیشرفت علم در ایران ۱۱ برابر دنیا 3. رتبه چهارم تولید علم #نانو در جهان4. رتبه اول آسیا و پنجم جهان در فناوری #لیزر5. رتبه پنجم جهان در زمینه امنیت شبکه #مجازی6. ایران در رتبه 47 #نوآ
به گفته پایگاه اینترنتی سازمان بهداشت جهانی، 80 درصد بیماری ها توسط آب قابل انتقال است این در حالی است که 14000 نفر در سراسر جهان بر اثر آلودگی آب، جان خود را از دست میدهند بنابراین آلودگی آب یک مشکل بزرگ جهانی تلقی می شود. برآوردی که بعمل آمده حاکی از این است در کشورهای جهان سومی میزان تلفات تا 80 درصد بیشتر از کشورهای صنعتی است.
 
 
روزانه بسیاری از انسان ها در جهان با مشکل سلامت آب مصرفی رو به رو هستند ، طبق آمار روزانه 1000 کودک هندی بر اثر عدم به
برحسب آمار اعلام شده در دسامبر سال 2019 ، جمعیت ترکیه رشد صعودی داشته است. در این اطلاعات بدست آمده دیده میشود که جمعیت مردان 136/721/41 نفر ( 2/50 درصد جمعیت) و جمعیت زنان 861/433/41 نفر (8/49 درصد جمعیت) میباشد به طور کلی جمعیت کشور ترکیه به 997/154/83 نفر رسیده و نسبت به سال قبل 115/151/1 افزایش داشته است که میتوان اشاره کرد نرخ رشد جمعیت در سال 2018 ، 7/14 درصد بوده که این نرخ در سال 2019 ، به 9/13 درصد کاهش یافته است. 
استانبول پر جمعیت ترین شهر ترکیه میباشد ،
ادامه مطلب
قرار بود با چند نفر یه شرکت خدمات کشاورزی بزنیم
الان مدیرعاملمون زرنگ بازی در میاره میگه چوون من پارتی دارم برای گرفتن مجوز 30 درصد در آمد شرکت رو بمن بدین و منم قبول نکردم.
اعصابم خیلی خورده
قرار بود با هم برابر و برادر باشیم
تنها دلخوشیم اینه که بنیامینم برمیگرده و من تا دو سه سال دیگه از این مملکت میرم
از بس از رفیق ضربه خوردم از یه آدم غریبه هیچ ناراحتی ندارم تنها ناراحتیم اینه که زمان رو سر یه سری آدم عوضی هدر دادم.
توضیح مهم:
مشخصات کلی: الکل یک لیتریمایعی است بیرنگ ، زلال، فرارقابل اشتعالدر اثر سوختن آن آب و گازکربنیک حاصل میشودبه هر نسبتی در آب حل میشودحجم آن یک لیتر می باشد.با درصد خلوص بالاالکل یک لیتری در ایران تحت نظارت و بر اساس استانداردهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران تولید و به بازار عرضه میشود.سازگار با اکثر مواد طبیعی و مصنوعی و صنعتی مانند پلاستیک، منسوجاتاثرات آلرژی زایی پوستی و تنفسی برای ا
 
آیا تا به حال از آپنه خواب ناشی از چاقی چیزی شنیده اید؟ چاقی یکی از مهمترین علل ابتلا به آپنه خواب انسدادی است. علت ایجاد خفگی در خواب یا همان آپنه انسدادی، افتادن بافت نرم گلو و در نتیجه قطع تنفس به صورت موقتی می باشد. این بافت نرم گلو در افراد چاق ضخامت بیشتری دارد و از این رو این افراد مستعد ابتلا به آپنه خواب ناشی از چاقی می باشند.
حدود ۸۵ درصد از افرادی که به آپنه خواب مبتلا هستند، از چاقی رنج می برند. جالب است که بدانید، این اختلال در ۲۵
کمبود روی می‌تواند با آفت‌ دهان مرتبط باشد. بنابراین مصرف مکمل روی
می‌تواند مشکل را حل کند. اما باید یادتان باشد؛ مصرف طولانی‌مدت قرص زینک
باید حتما تحت نظر پزشک باشد.آزمایشات اولیه‌ی انجام شده در این زمینه نشان
می‌دهد: مصرف روزانه‌ی مکمل‌های حاوی ۱۵۰ میلی‌گرم روی، تعداد دفعات
آفت‌زدن را از ۵۰ درصد به ۱۰۰ درصد کاهش می‌دهد. افراد مورد آزمایش قرار
گرفته که دارای کمبود روی بودند، با انجام این تست پیشرفت قابل توجهی در
بهبود آفت دهان
بسیاری از سایت ها بونوس و هدیه اولیه در اختیار کاربران قرار می دهند، با پیش بینی رایگان در پلتفرم پین اسکور برنده فری بت و مبلغ نقدی تا 10 میلیون تومان شوید. همچنین میتوانید 100 درصد واریز اول در کازینو و یا روز تولد و همچنین 50 درصد واریزی ورزشی تا مبلغ 10.000.000 ریال هدیه بونوس دریافت کنید. از سایر بونوس های پین باهیس می توان به 80 درصد، 20 درصد واریز آنی با درگاه شارژ مستقیم نامحدود اشاره کرد که می توانید دریافت کنید.
 
نیکان لینک، با فراهم آوردن بستری مطمئن و پرسرعت برای فعالیت شما در زمینه
های بازاریابی و فروش فایل، این امکان را آماده نموده تا هم به بازاریابی
محصولات خود و سایر کاربران پرداخته و هم فایل های خود را برای فروش ارائه
نمایند.
بار گذاری فایل ها و بازاریابی آن ها، هیچ گونه هزینه ای برایتان ندارد. تنها کافی است عضو سایت شوید.
دارندگان سایت ها و وبلاگ ها، می توانند با عضویت در سایت و بازاریابی فایل
ها و زیرمجموعه گیری، درآمد ماهانه بسیار بالا و
1⃣تمدید بخشودگی جرائم مالیاتی قابل بخشش در اسفند سال ۹۸ ( تولیدی ها ۹۰ درصد و سایر مودیان ۸۰ درصد ) تا پایان خرداد ۱۳۹۹
2⃣چنانچه برگ مالیات قطعی مودیان از ۱۲ بهمن ۹۸ به بعد ابلاغ شود و مودی نسبت به پرداخت مالیات و جرائم غیرقابل بخشش تا پایان خرداد ۱۳۹۹ اقدام نماید ، مشمول بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرائم خواهد بود
3⃣لغو هیات های حل اختلاف مالیاتی در بخش اشخاص حقیقی ( همه ی منابع ) تا پایان سال ۱۳۹۸ و ادامه جلسات به سال ۱۳۹۹ موکول می گردد
ادامه مطلب
آمار اداره کل گمرک چین نشان داد واردات نفت این کشور از ایران در ژوییه نسبت به مدت ماه پیش از آن ۴.۷ درصد رشد کرده و به ۹۲۶ هزار و ۱۱۹ بشکه در روز رسیده است.
به گزارش ایسنا، بر مبنای تن، صادرات نفت ایران به چین در ژوییه نسبت به ماه پیش از آن ۸.۲ درصد رشد کرد و به ۹۲۶ هزار و ۱۱۹ تن رسید اما در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۷۱.۹ درصد کاهش نشان داد. آمار اداره کل گمرک چین به تن منتشر می‌شود که از سوی پایگاه خبری "اس اند پی گلوبال پلاتس به بشکه تبدیل شده
شکرت اپیک گیمز (Epic Games) به صورت کاملا بی سر و صداریال قابلیت ذخیره‌سازی فایل‌های ذخیره‌ی بازی‌ها را برروی فضای ابری مهیا کرد. البته بر اساس توضیحات یکی از کاربران شبکه‌ی اجتماعی ردیت، این قابلیت تنها در دو بازی قابل دسترس است.
ادامه مطلب
 فرق قسمت آسیایی و اروپایی استانبول در چیست؟
استانبول گردی : استانبول یکی از بزرگ ترین شهرهای ترکیه می باشد که در شمال غربی ترکیه و در کنار تنگه بسفر و دریای مرمر واقع شده است. این شهر دیدنی از پرطرفدارترین شهرهای ترکیه می باشد و به لحاظ گردشگری سومین شهر توریستی جهان محسوب می شود. استانبول تنها شهر بزرگ جهان می باشد که دو قاره ی آسیا و اروپا را از هم جدا می کند.
استانبول دارای آب و هوایی گرم و مرطوب و زمستانهای سرد می باشد. بر اساس آخرین سرش
کمیسیون ملی سلامت چین:
۸۰ درصد از قربانیان کروناویروس در این کشور بالای ۶۰ سال داشتند.
۷۵ درصد از این افراد دست‌کم به یکی از بیماری‌های زمینه‌ای مبتلا بوده‌اند.
دو سوم از فوتی‌های تایید شده، مرد بوده‌اند.
میانگین مدت زمان برای بهبود کامل بیماری ۹ روز است./ایسنا
چهار شنبه ، ۱۶ بهمن ۹۸@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانال
آلودگی آب شرب و اهمیت تصفیههمان‌طور که می‌دانید آب بیش از سه‌چهارم سطح کره زمین را پوشانده است. ۲/۹۷ درصد از آب‌های موجود در این سیاره در اقیانوس‌ها و دریاها انباشته شده‌اند، لیکن تنها حدود ۸/۲ درصد از آب‌های موجود قابل شرب می‌باشد. مقدار قابل توجهی از کل آب‌های سطح کره زمین به‌صورت مناطق قطبی، یخچال‌های طبیعی، رطوبت هوا و خاک می‌باشد که عملاً غیرقابل دسترسی است و تنها ۶۲/۰ درصد از آن در رودخانه‌ها جاری بوده و یا به‌صورت دریاچه‌های
دیشب کم خوابیدم بعد مجبور شدم بعد آزمون بخوابم :| ۴ تا ۷ و نیم خوابیدم با افتخار D: بعد دراز کشیدم رو مبل. مری میگه تو که تا الان خواب بودی چرا دراز کشیدی؟
میگم خب سه ساعت و نیم خوابیدم خسته شدم :| 
کمرش شکست. بعد خیر سرم اومدم اصلاحش کنم گفتم خب تا الان خواب بودم، الان میخوام استراحت کنم :|
آزمونو بگم حالا :)))))))))))))))))))) منو‌چجوری راه دادن توی مقطع دبیرستان اصن؟ :)))))))))) میدونید خوبیش اینه من هرچقدم بد داده باشم، دفعه قبل ریاضیاتمو یک درصد و فیزیکو ۹
پای مرغ دو قسمت دارد : قسمت ران مرغ و ساق مرغ. ساق مرغ قسمت پایینی پای مرغ است.یک ساق پای مرغ بدون پوست و استخوان ( 44 گرم )، حاوی 12.4 گرم پروتئین است. این مقدار برابر با 28.3 گرم پروتئین در هر 100 گرم است.همچنین هر ساق مرغ برابر است با 76 کالری. یعنی 100 گرم آن، 172 کالری می شود. 70 درصد این کالری از پروتئین و 30 درصد آن از چربی می آید.بیشتر مردم، ساق پای مرغ را با پوستش می خورند. یک ساق پای مرغ به همراه پوستش، حاوی 112 کالری است که 53 درصد آن از پروتئین و 47 درصدش از
سیمان چیست؟
سیمان به شکل امروزی توسط فردی به نام Jeseph Aspidin کشف شده است. وی از پختن آهک و خاک رس در حرارت بالا و آسیاب کردن آن سیمان را بدست آورد و چون بعد از سخت شدن به رنگ سنگ های جزیره پرتلند در می آید به همین دلیل نام سیمان پرتلند بر آن گذاشته شده است. 
مواد تشکیل دهنده سیمان پرتلند
رایج ترین سیمان مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی اعم از پل، راه سازی و یا ساختمان و غیره سیمان پرتلند می باشد. خاک رس و سنگ آهک مواد اصلی سیمان را تشکیل می دهند. 
اج
⭕️ مقاله(رتبه بندی کارکنان) ▪️رتبه بندی کارکنان به روش جک ولش (مدیرعامل اسطوره‌ای جنرال الکتریک) رتبه بندی کارکنان مفهومی متداول در بسیاری از سازمان ها است. منتقدان نام آن را «رتبه‌بندی و اخراج» (rank and yank) گذاشته‌اند، اما نام اصلی این مدل، «منحنی سرزندگی» است که نخستین بار توسط «جک ولش»، مدیرعامل سابق شرکت جنرال الکتریک مطرح شد. براساس این مدل، مدیران باید هر سال کارکنان خود را ارزیابی و به سه گروه تقسیم کنند: 1⃣ کارکنان نمونه که ۲۰ درصد
محدود بودن منابع انرژی به چالشی جدی در عصر حاضر تبدیل شده است. برق یکی از مهم ترین انرژی های پاک است که می تواند برای یک اقتصاد در حال توسعه مانند ایران اهمیت بسزایی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از ویژوال کپیتالیست، برق در عصر حاضر یکی از نیازهای اساسی جوامع است و شاید باورنکردنی باشد که در حال حاضر ۱۶ درصد جمعیت کره زمین یا به عبارتی ۱.۲ میلیارد نفر به این انرژی دسترسی ندارند.
در حال حاضر ۱۰۰ و یا حداقل ۹۵ درصد مردم اکثر کشو
عرضه اولیه زشریفسه شنبه 31 اردیبهشت 10 درصد از سهام کشت و صنعت شریف آباد شامل 52 میلیون
سهم در محدوده قیمتی 410 تا 420 تومانی هر سهم در بازار دوم معاملات
فرابورس عرضه اولیه می شود.در این عرضه سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی 250 سهم تعیین شده و سرمایه گذاری
کشاورزی کوثر از طریق کارگزاری بانک دی اقدام به واگذاری خواهد کرد.متعهد
خرید نیز شرکت مرغک و سقف تعهد خرید مجموعا 50 درصد سهام قابل عرضه است.
ادامه مطلب
عضو هیئت علمی مرکز پزشکی، آموزشی دکتر لبافی‌نژاد با بیان اینکه کسانی که یک بار به کرونا ویروس مبتلا شده و بهبود یافته‌اند، نسبت به ابتلای مجدد مصون می‌شوند، قطعی‌ترین راهکار از بین بردن چرخه انتشار ویروس کرونا را توضیح داد.
کورس آقازاده، عضو هیئت علمی مرکز پزشکی، آموزشی دکتر لبافی‌نژاد در پاسخ به این سؤال که آیا گذر زمان و گسترش ویروس کرونا باعث ضعیف‌تر شدن این ویروس می‌شود؟ اظهار کرد: گذر زمان تنها در صورت همراهی و همکاری مردم موجب ج
cnbc:
♦️Turkey’s lira takes another dive as central bank scares investors over interest rate plans.
ترس سرمایه گذاران از طرح بانک مرکزی ترکیه در تعیین نرخ بهره موجب گردید تا لیر ترکیه سقوط دیگری را تجربه کند.
ارزش پول ترکیه 7 درصد نسبت به ماه گذشته کاهش یافته است در حال حاضر نسبت برابری آن در مقابل دلار 5.9 می باشد
سرمایه گذاران تورم دو رقمی را برای ترکیه متصورند در حالیکه نرخ بهره 24 درصد است تنها در سال گذشته 36 درصد ارزش لیر کاهش یافته است
عدم افزایش نرخ بهره و نفوذ سیاست در بانک مرکز
کد تخفیف نت افراز
✔️ با استفاده از کد تخفیف می توانید تا سقف ۱۲ درصد برای هر خرید هاست
تخفیف بگیرید️
✔️ یکی از ویژگی های خرید هاست از نت افراز قابلیت استفاده از کد تخفیف در هنگام خرید است.
✔️ از کد تخفیف نت افراز می توانید در هنگام خرید هاست جدید استفاده کنید
✔️ کد تخفیف نت افراز محدودیت زمانی سرویس نیز ندارد و می توانی حتی در خرید هاست یکماهه نیز از آن استفاده کنید
✔️ همچنین محدودیت تعداد سفارش نیز در این کد لحاظ نشده و می توانید بی ت
در فصل 3 کتاب ریاضی پایه پنجم دبستان، دانش آموزان با درصد و مباحث مرتبط با آن آشنا می شوند. بهتر است برای یاددهی یا یادگیری این درس، از پاورپوینت های مناسب استفاده شود.در این قسمت، سه پاورپوینت آموزشی از درس درصد آورده ایم. این پاورپوینت ها جمعا دارای 37 اسلاید بوده و هر یک در دو قالب معمولی و اسلاید شو آورده شده و امکان ویرایش آن ها وجود دارد.
پاورپوینت اول شامل 8 اسلاید بوده و در ابتدای آن، مفهوم درصد بیان شده است. سپس برای درک بهتر مطالب، چند
 فوق تخصص ریه و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در حال حاضر تفریبا 7 تا 10 درصد کودکان و 3 تا 5 درصد بالغین مبتلا آسم می باشند و شیوع آن روز به روز رو به افزایش است.دکتر"رستم یزدانی" فوق تخصص ریه و در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، در رابطه با بیماری آسم اظهار کرد: آسم بیما ری التهابی مزمن ریه است که منجر به انسداد و تنگی مزمن مجاری تنفسی می شود.
ادامه مطلب
پس از ماجرای لردگان چهار محال و بختیاری و مشخص شدن اینکه امکان دارد افراد بیشتری به ایدز مبتلا باشند و روحشان خبر ندارد. تلنگر بزرگی به افکار عمومی وارد شد.
از آنجایی که ایران مثل سایر کشورها آموزشات و پیگشری های جدی در باره ایدز ندارد. احتمال اینکه هر کسی به ایدز مبتلا باشد بالاست.
مسئول گروه کاهش آسیب ها و ایدز سازمان بهزیستی کشور اخیرا اعلام کرده بود که تنها ۴۰ درصد از کل مبتلایان به ویروس اچ آی وی شناسایی شده اند و این یک اخطار جدی به نظام
 
گابریل کالدرون:
من تمام تلاشم را می‌کنم که تیم نه ۱۰۰ درصد بلکه ۲۰۰ درصد پیشرفت کند این وظیفه من است و مشکلات مالی مربوط به مدیریت باشگاه است
احمدزاده مصدوم بود و به خاطر این مشکل چند روزی به او استراحت دادم، مقابل سایپا بازی کرد و شرایط او در حال بهتر شدن است
سیلیس دستگاه تصفیه آب چیست فروش در اردبیل: مواد معدنی تشکیل شده از سیلیکون و اکسیژن را سیلیس یا سیلیکا می گویند. که با بررسی پوسته زمین میبینیم که ۵۹ درصد آن سیلیکات می باشد. از سنگ سیلیس خالص که خلوصی بیشتر از ۹۹ درصد دارد برای تصفیه آب و فاضلاب انجام می شود همچنین سیلیس مورد استفاده در دیگر صنایع مانند شیشه سازی، سرامیک و ریخته گری تا ۹۹٫۹ درصد سیلیس می رسد. 
 

ادامه مطلب
شاید عشق این‌روزا هفتاد درصد از مغزمو اشغال کرده باشه؛ اما نتونم حتی یک درصدش رو به کار بکشم. مثل اینه که صرفاً یک مسیر تودرتو رو بری و برسی به نقطه‌ی اول. اول که نه؛ نقطه‌ای که هیچ اثری تو دنیای قابل لمس نداشته باشه. هیچ نقشی هم حتی. پنج‌تا حس، اسیر یه حس سردرگم.
سایت سرمایه گذاری Forest4 
سایت سرمایه گذاری   فوق العاد فرصت از دست ندین 
حداقل سرمایه گذاری: ۲۰ دلار
رده بندی ادمین: ۹ از ۱۰
حساب های مورد قبول: پرفکت مانی، پییر، بیت کوین، اتریوم
پلن ها: 
۴درصد روزانه برای ۳۸ روز کاری،  (روزانه 4 درصد میده در پایان 38 روز کاری شما 152 درصد دریافت می کنید 52 درصد سود خالص)
 پلن 15 درصد برای 15 روز   بعد از 15 روز شما 15 درصد سود خالص دریافت می کنید
قیمت خانه در تهران پس از یک ماه ثبات، مجددا روند نزولی به خود گرفت و در آبان ماه ۱.۸ درصد نسبت به مهرماه کاهش یافت.
آبان ماه ۱۳۹۸ قیمت مسکن در تهران به ۱۲ میلیون و ۶۱۷ هزار تومان در هر متر مربع رسید که نسبت به ماه قبل ۱.۸ درصد کاهش و نسبت به ماه مشابه سال قبل ۳۷ درصد افزایش یافته است./ایسنا
دوشنبه ، ۴ آذر ۹۸@IrNews_24
[عکس 640×427]
مشاهده مطلب در کانال
به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از فارس، مرکز آمار ایران اعلام کرد: مقدار باد سالانه فروردین ماه ١٣٩٩ برای خانوارهای کشور به ٣٢,٢ درصد رسیده که نسبت به همین وقوف داخل ماه قبل، ٢.٦ واحد درصد کاهش علامت می دهد. کاهش بها تورم نقطه ای خانوارهای ناحیه منظور از ارج دمل نقطه ای، درصد تغییر مغز شاخص قیمت، نسبت به ماه مانند سال قبل می باشد. نرخ تورم نقطه ای در فروردین ماه ١٣٩٩ به عدد ١٩,٨ درصد رسیده است؛ یعنی خانوارهای قلمرو بوسیله طور میانگین ١٩.٨ در
علائم اصلی بیماری کرونا
با توجه به نوع کروناویروس، علائم می‌تواند از نشانه‌های سرماخوردگی عادی تا تب، سرفه، تنگی نفس و مشکلات حاد تنفسی باشد. همچنین بیمار ممکن است سرفه‌های چند روزه ظاهراً بدون دلیل نیز داشته باشد. کروناویروس مرس، برخلاف سارس، نه تنها دستگاه تنفس بلکه ارگان‌های حیاتی دیگر بدن مثل کلیه و کبد را نیز درگیر می‌کند. در موارد حاد مشکلات گوارشی نظیر اسهال، نارسایی حاد تنفسی، اختلالات انعقادی خون و نارسایی کلیه نیز گزار
با گرفتن ویزای کار کانادا، شما اجازه اقامت موقت در این کشور را خواهید داشت و از امکانات رفاهی و اجتماعی بهره‌مند می­ شوید. با تمدید قراداد کاری، می توان ویزای کاری کانادا را تمدید کرد. 
اخذ ویزای کار کانادا
یکی از روش‌هایی که افراد زیادی برای مهاجرت  انتخاب می­ کنند گرفتن ویزای کار است. با داشتن این ویزا متقاضی می­ تواند در کشور مقصد کسب درآمد کند که قطعا این امر در کشورهای پیشرفته انگیزه بسیار خوبی برای نیروی کار کشورهای درحال توسعه و تو
عصر ایران: بر اساس آمار و گزارش های منتشر شده از سوی کارشناسان و تحلیلگران فعال در موسسه تحقیقاتی کانترپوینت، کاربران چینی ۴۸ درصد از تقاضا و فروش گوشی‌های هوشمند با قابلیت پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت همراه موسوم به شبکه 5G را در سال ۲۰۱۹ میلادی به خود اختصاص داده است.در طول یکی دو سال اخیر شرکت‌های تولیدکننده موبایل بسیاری به سمت و سوی توسعه و تولید گوشی های هوشمند با قابلیت پشتیبانی از شبکه نسل پنجم اینترنت روی آورده‌اند.
بر اساس این آ
عصر ایران: بر اساس آمار و گزارش های منتشر شده از سوی کارشناسان و تحلیلگران فعال در موسسه تحقیقاتی کانترپوینت، کاربران چینی ۴۸ درصد از تقاضا و فروش گوشی‌های هوشمند با قابلیت پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت همراه موسوم به شبکه 5G را در سال ۲۰۱۹ میلادی به خود اختصاص داده است.در طول یکی دو سال اخیر شرکت‌های تولیدکننده موبایل بسیاری به سمت و سوی توسعه و تولید گوشی های هوشمند با قابلیت پشتیبانی از شبکه نسل پنجم اینترنت روی آورده‌اند.
بر اساس این آ
 
با سلام.چهل درصد کشور بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی تحت امر طاووس است.25 در صد هم باز از طریق سپاه و ناجا و صدا وسیما و قضاییه باز تحت امر طاووس است.35 درصد برای دولت و مجلس می ماند. باز تعدادی از نفرات مجلس و دولت وابسته به طاووس است. که 35 درصد را به 25 درصد کاهش میدهد.
یعنی ما در انتخابات برای مجلس و دولت برای اداره ی 25 درصد کشور رای میدهیم. آیا می ارزد؟؟
 
ولی آن چیز که مهم است .برای دولت و مجلس 25 درصدی . ارزش ندارد پای صندوق رفت.   
دیروز تصمیمشو گرفتم..یک برنامه برای خودم نوشتم و امروز شروع میکنم...مهم نیست اگه امروز فقط سی درصد اون برنامه رو با موفقیت انجام بدم...چون مطمئنم فردا اون سی درصد میشه چهل درصد..و بالاخره به همین زودیا میرسه به صد درصد و همون موقع ست که برنامه مو عوض میکنم...تا دوباره از سی و چهل شروع کنم و برم بالا(:مینیمم 417 و ماکزیمم 425 روز فاصله دارم تا اون روز(:
یه حس خوبی ته قلبم هست که حالمو خوب میکنه برای اینکه شروع کنم حتی اگه از خیلی کم شروع کنم...دلم نمیخواد
طبق گزارشات انجمن مهندسین امریکایی در راستای علت خنک نکردن کولر گازی یک کولر گازی در سال اول 7 درصد ، سال دوم 5 درصد و در سال های بعد 2 درصد از کارایی خود را کم کم از دست می دهند و برق بیشتری هم مصرف می کنند. با یک برآرود کوتاه و اولیه می توان نتیجه گرفت کولر های گازی با عمر حدود 20 ساله بالغ بر 40 درصد و نزدیک با نیمی از قدرت خود را از دست می دهند و این درصورتی است که به خوبی کار نگهداری و تعمیرات کولر گازی انجام شده باشد.توصیه گروه تاسیساتی یزدتهویه
ویزای کار در کانادا
با گرفتن ویزای کار کانادا، شما اجازه اقامت موقت در این کشور را خواهید داشت و از امکانات رفاهی و اجتماعی بهره‌مند می­ شوید. با تمدید قراداد کاری، می توان ویزای کاری کانادا را تمدید کرد. 
اخذ ویزای کار کانادا
یکی از روش‌هایی که افراد زیادی برای مهاجرت  انتخاب می­ کنند گرفتن ویزای کار است. با داشتن این ویزا متقاضی می­ تواند در کشور مقصد کسب درآمد کند که قطعا این امر در کشورهای پیشرفته انگیزه بسیار خوبی برای نیروی کار کشور
بالای 94 درصد از کاربران گوگل فقط صفحه اول نتایج جستجوی گوگل را مشاهده میکنند، که اغلب آنها تنها 3 سایت اول را کلیک میکنند. 83 درصد مردم جهان از گوگل استفاده میکنند، اما مفهوم سئو برای دیگر موتورهای جستجوگر نیز مطرح است. اگر شما صاحب کسب و کاری هستید، به نظر شما وبسایت شما بهتر است در صفحه 12 نتایج جستجو باشد یا صفحه اول آن؟
سئو ( SEO ) یا بهینه سازی رتبه سایت ( Search Engine Optimization )، به بالابردن رتبه سایت شما به صورت معمولی و درست، از طریق لینکهای با ارزش
هیچ فرقی
تاکید میکنم هیچ فرقی
بین حزب محافظه کار و لیبرال کانادا نیست
و حتی بین گرین و ان دی پی
چون سیستم کمونیستیه و همه از یه قماشن و فقط دو سه نفر رو علم کردن مثل مترسک که مردم بین بد و دتر به بد رای بدن.
 
ولی باید بگم که لیبرالا یه درصد عقب تر افتادن!
 
یه درصد!
 
احتمالش هست که اون یارو بود؟ همون اندرو شیر که گفتم داشت میگفت هم جنس گراها رو باید نابود کرد؟ اون انتخاب شه.
 
گفتم خبرتون کنم.
علائم ویروس کرونا شبیه به آنفلانزا و سرماخوردگی می باشد. حتی ویروس آنفولانزا بسیار شایع تر و کشنده تر از ویورس کرونا ۲۰۱۹ است. هنگامی که با این علائم مواجه شدید بهتر است هر چه سریعتر به پزشک مراجعه کنید. حدود ۶.۸ درصد از افرادی که مبتلا به آنفولانزا شدند در طول فصل آنفولانزای ۲۰۱۹-۲۰۲۰ درگذشتند! اما در مورد کرونا تنها ۲ درصد از مبتلایان با خطر مرگ روبرو هستند. بنابراین آنفلانزا از کرونا خطرناک تر و کشنده تر می باشد. 
ادامه مطلب
سلام به همه کاربران همیشگی کدینو!
از اسمش هم که معلومه امروز میخوایییم درباره چی حرف بزنیم 
رنگ ها !
اما همین اولش باید بگم که از این حالت کتابی نوشتن دست بردارید و باهام راحت باشید چرا که اینجا جای خاصی نیست و خواستی هم از مطالب کپی کن فقط اخرش بنویس که این منبعش کجا بوده ! به دادگاه که نمیکشونیم 
 
بگذریم 
 
اما رنگ ها که یکی از نقش های اصلی همه چیز هستند اگه درست انتخاب نشوند چه ؟ اگه اذیت کنند چه؟ باید یه راهکاری برای این باشه دیگه؟
خب جوابش
‍ #زنان بار دیگر در انتخابات مجلس شورای اسلامی فقط مردانشان را مشایعت کردند
 پس از چهل سال تلاش، شمار کرسی‌های تعلق گرفته به #زنان در مجلس شورای اسلامی ایران به حدود ۳ درصد از کل کرسی‌ها رسیده است که بنا بر گزارش سازمان ملل متحد هم اکنون: ۳۰.۴ درصد کرسی پارلمانها در کشورهای آمریکایی، ۲۷.۷ درصد در کشورهای عضو سازمان امنیت و همکاری اروپا، ۲۳.۶ درصد در کشورهای جنوب صحرای آفریقا، ۱۹.۵ درصد در کشورهای آسیایی، ۱۷.۸ درصد در کشورهای عربی و ۱۷.۹ د
هفته بعد امتحانام تموم میشه.برای اون تعطیلیا تا آغاز ترم جدید کلی برنامه ریختم..
البته احتمال اجرا شدنشون ۱۰ درصد هست،مثل ادامه آموزشای html,css،ادامه آموزشای فوتوشاپ و...
بعضیاشم به میزان موجودی پولم بستگی داره که احتمال اونام ۵ درصد هست،مثل باشگاه رفتن و ...
 
 
 
 
زندگی چطوره ؟
ترکیه در دو دهه گذشته پیشرفت قابل‌توجهی در بهبود کیفیت زندگی شهروندان خود داشته‌است . با وجود این ، ترکیه در تنها چند مورد از نسبی بودن نسبت به دیگر کشورها در شاخص زندگی بهتر عمل می‌کند . ترکیه بالاتر از میانگین در مشارکت مدنی است . این رده پایین‌تر از میانگین درآمد و ثروت ، وضعیت سلامت ، ارتباطات اجتماعی ، تحصیلات و مهارت‌ها ، مشاغل و درآمد ، رفاه ذهنی ، کیفیت محیطی ، تعادل کار - زندگی ، مسکن و امنیت شخصی است . این رتبه‌بندی‌
برای جلوگیری از آشفتگی در بازار محدودیت نوسان قیمت اوراق بهادار وجود دارد. در حال حاضر، محدودیت نوسان قیمت در بورس اوراق بهادار تهران بر سهام مثبت ۴ درصد و منفی ۴ درصد است و بر حق تقدم سهام مثبت ۸ و منفی ۸ درصد است.
ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها