نتایج جستجو برای عبارت :

مسواک کردن با چوب اراک و مثل آن

اسلام فرمان داده و ترغیب نموده است که با چوب اراک مسواک بزنیم چرا که رشته های داخلی چوب اراک بعد از برخورد با آب یا لعاب، یک حالت ملایم و بسیار نرمی برای عمل مسواک پیدا می کند و از این رو حالت نرم و لینی پیدا می کند که شبیه مسواکی است که در این روزها تا حد زیادی استعمال می شود و با چوب اراک دیواره های دندانها و ریشه های لثه هم خراب نمی شود و به هر حالتی که ممکن باشد از آن حالت، ضرری متوجه لثه هاشود، درنمی آید همانطور که چوب زیتون نیز چنین است.
ادا
شرکت نوین سازان پاسارگاد بزگترین تولیدکننده و وارد کننده انواع سیستم های کنترل تردد در سراسر ایران و همچنین استان مرکزی و اراک .
ارایه ۲ سال گارانتی تعویض روی تمامی محصولات و ۱۰ سال خدمات پس از فروش بی هیچ قید و شرطی .
فروش انواه راه بند در اراک
انواع راه بند در اراک
فروش راهبند در اراک
راهبند هیدرولیکی
راهبند الکترومکانیکی در اراک
راهبند امنیتی در اراک
راه بند اراک
گیت اراک
گیت تردد در اراک
راهبند اراک
راهبند بازویی
گیت ورودی اراک
قیمت گیت
در اینجا اشاره می کنیم به اینکه در مسواک کردن، منافع بزرگی است که می بینیم امام باقر (علیه السلام ) می فرمایند: ((اگر مردم منافعی که در مسواک است بدانند، مسواک را همراه خودشان در رختخواب می برند)). [1] و مقدم شد قول پیغمبر به حضرت علی که فرمودند: ((بر تو باد به مسواک کردن و اگر می توانی از مسواک کردن کم نکنی این کار را بکن )). پس این احادیث به ما این را می فهماند که فواید مسواک، فوق حد تصور است و ضررهای ترک مسواک کمتر از اهمیتی که از نظر اسلام به فواید ه
فروش ویژه راهبند بازویی اتوماتیک در مرکزی.
راهبند بازویی آگسا با بالاترین سطح کیفیت و پایین ترین قیمت موجود در بازار.
راهبند اتوماتیک آگسا با دوسال گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش.
راهبند بازویی آگسا با ترمز ابتدا و انتهای حرکت جهت کاهش خسارت به موتور و گیریبکس.
دارای بدنه فولادی با بازوی آلومینیومی تلسکوپی قابل تنظیم از 4 تا 6 متر.
دارای پک کامل راهبند.
 
جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش ما تماس حاصل فرمایید
مدیریت فروش:09130520455
https://hhs
مرحله اول مسواک زدن ارتودنسی
برای این منظور باید از مسواک مخصوص ارتودنسی که
تهیه کرده اید استفاده کنید. مسواک زدن را در ۶ مرحله انجام دهید این
ترتیب به شما کمک می کند تا هیچ سطحی از دندان های خود را مسواک نزده باقی
نگذارید. در ابتدا از بیرون دندانها شروع کنید. الیاف مسواک عمود بر براکت
ها بوده و از حرکات چرخشی با دامنه کوتاه استفاده کنید.
ادامه مطلب
چگونه از چوب مسواک استفاده کنیم؟:
ابتدا چوب مسواک را که از بسته بیرون آورید
با دندانهای جلویی یا با چاقو به اندازه یک سانت پوست چوب مسواک را بکنید.
قسمت بدون پوست را با دندانهای آسیا فشار دهید و چوب را بچرخانید تا چوب به شکل برس درآید.
سپس دندانها را با آن مسواک بزنید.
دقت داشته باشید که پشت دندانها را نیز با چوب مسواک می توان مسواک زد.(البته با کمی تمرین)
پس
از استفاده قسمت های برس شده را با چاقو، قیچی یا کاتر … برش دهید و چوب
را در جای خشک و تم
 
دندان‌های سفید داشتن نشانه‌ی توجه افراد به بهداشت است. برای جلوگیری از خراب شدن دندان‌ها و عدم تغییر رنگ‌ آن‌ها که در اثر استفاده از مواد غذایی مانند چای و قهوه و .. بروز می‌کند باید روزانه 2 الی 3 بار از مسواک استفاده کرد. مسواک زدن روش و اصولی دارد که اگر رعایت نشود به تنهایی فایده ندارد. طریقه‌ی درست مسواک زدن ومدت زمان آن بسیار مهم است به همین دلیل برای تکمیل بهداشت دهان و دندان، شرکت اورال- بی مسواک‌های برقی را تولید کرده است که قدرت
باربری مشهد
باربری مشهد ارزان ترین خدمات حمل بار را در بین همه شرکتهای باربری بین شهرهای مشهد و اراک ارائه می دهد. حمل بار ارزان با بالاترین کیفیت بارگیری حمل و تخلیه بار تنها توسط باربری مشهد با نام تجاری نتسان به انجام می رسد.
ارزان ترین حمل بار مشهد اراک
مختاری با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد واگن های باری در حال سیر تولید واگن پارس هستند گفت: از بین هشت شرکت مذکور تنها شرکتی که صادرات داشته  واگن پارس است که  ۲ هزار دستگاه واگن مسافری و باری را به پنج کشور ارسال کرده است.
 
 
 
مدیرعامل شرکت واگن پارس اراک گفت: شرکت واگن پارس اراک نخستین تولیدکننده لوکوموتیو در کشور و منطقه خاورمیانه  است که تولید این محصول بیش از ۲۰ سال در آن متوقف شده بود و به دنبال تلاش های مستمر، قرارداد تولید ۱۰ لوکوموتیو ب
نحوه صحیح مسواک زدن کودکان


انتخاب صحیح مسواک مناسب
جنس مناسب رشته‌های سر مسواک: متخصصین دندانپزشکی توصیه می‌کنند که از یک مسواک با سر نرم برای پاک کردن ایمن پلاک‌های دندانی استفاده کنید. از طرف دیگر استفاده از مسواک با سر زبر و سخت و مسواک زدن کودکان به طور محکم و خشن، باعث می‌شود لثه‌های شما تحلیل بروند و مینای دندان شما نیز سابیده شده و در نتیجه ریشه‌ی دندان در معرض عوامل مخرب بیرونی قرار بگیرد.
طراحی مناسب: رشته‌های
سر مسواک باید
دستگاه بسته بندی مسواک هتلی از جدیدترین و پر فروش ترین ماشین آلات صنایع ماشین سازی مسائلی می باشد خلال دندان ، خمیر دندان و مسواک نیز در یک پک کنارهم با این دستگاه می توانند بسته بندی گردند از مزایای منحصر به فرد این دستگاه بسته بندی به سیستم خطایاب و آلارم جهت بروز هرگونه ایراد برقی و مکانیکی اشاره نمود.
یکی از مسائل مهمی که همه ما باید به آن توجه کنیم مسواک زدن است. هر شخص در روز باید لااقل سه بار مسواک بزند و با استفاده از نخ دندان لا به لای دندان ها را تمیز کند. در غیر این صورت ذرات باقی مانده از غذاها در لابه لای دندان ها باعث از پوسیدگی و از بین رفتن دندان ها می شود.پلاک ها در ابتدای کار به مینا و تاج دندان حمله ور می شوند و با از بین بردن آنها خود را به ریشه و قسمت زنده دندان یعنی پالپ می رسانند. پلاک ها فقط با جرم گیری از روی دندان ها زدوده می
ساخت گریتینگ در کشور شامل مراحل مختلفی همچون برش تسمه گریتینگ، پانچ، مونتاژ گریتینگ روی میزکار، جوشکاری گریتینگ، تمیزکاری و سنگ زنی و در نهایت گالوانیزه گرم گریتینگ می باشد. همچنین بعد از انجام پروسه آبکاری، مجددا گریتینگ ها بازبینی شده و اگر احتیاجی به تمیزکاری پوشش گریتینگ داشته باشد، انجام می گیرد.
در این بین، شهر اراک در بین صنعتگران کشور به عنوان قطب گریتینگ ایران و حتی خاورمیانه شناخته شده است. علت این امر علاوه بر وجود متخصصین و نی
یک شتره بود. یا شاید هم نبود. آخه شتره توی خانه نبود. چون مسواکش را گم کرده بود. برای همین رفته بود بیرون تا مسواکش را پیدا کند.
تا مارمولک را دید، گفت: «تو مسواک منو ندیدی؟ می خوام دندونام رو مسواک کنم.»
مارمولک دُمش را تکان داد و گفت: «نه که ندیدم، آخه مسواک تو به چه درد من می خوره.»
شتره رفت و مارِ فیس فیسو را دید، گفت: «تو مسواک منو ندیدی؟»
مارِ فیس فیسو گفت: «بله دیدم. تو دست مورچه خانوم بود اما نمی دونم مسواک تو، توی دست اون چیکار می کرد.»
شتره
مقوله زیبایی یک کدام از گرفتاری های اشخاص به خصوص خانم ها از روزگار های دور دست بوده و می‌باشد و برای دستیابی به زیبایی به ویژه درباره ی پوست و مو خویش از هیچ هزینه ای دریغ نمی‌کنند . ولی نکته حائض اهمیت و قابل تامل این است که زیبایی را به چه بها و بوسیله چه افرادی می بایست به دست آورد؟
ادامه مطلب
روش استفاده از نخ دندان
متاسفانه اکثر مردم اطلاعات کافی از نحوه مراقبت از دندانهای خود ندارند و رعایت بهداشت دهان و دندان را در این خلاصه کرده اند که توصیه بکنند که مسواک بزنید …. مسواک
 بزنید و….. مسواک بزنید …. در صورتی که مسواک زدن یک بعد محدودی از مقوله بهداشت دهان و دندان میباشد . حتی نحوه مسواک زدن نیز مهمتر از مسواک زدن میباشد و 
کیفیت مسواک زدن مهمترین چیزی است که کمتر بدان توجه میشود . انشاالله در یک مقاله جداگانه به نحوه صحیح مسواک
برند آمریکایی اورال بی در زمینه تولید محصولات بهداشت دهان و دندان مانند مسواک،خمیر دندان، نخ دندان و دهانشویه فعالیت می کند.
دکتر رابرت هات سان در سال 1950 اولین مسواک خود را طراحی کرد و نام آن را هیوستون (Hutson) نهاد و این اختراع را به نام خود ثبت کرد. اولین محصول تحت نام اورال بی توسط او به نام اورال بی 60 ثبت شد نام این محصول از روی تعداد پرز های مسواک گرفته شده بود. در سال 1984 برند اورال بی به شرکت ژیلت واگذار شد، این زمان بود که این شرکت به تولید
گروه واتساپ اراک هم راه اندازی شده و شما دوستان اراکی میتونید در گروه با هم دیگه تو گروه چت کنید و از این گفتگو و دورهمی اراکی ها در واتساپ لذت ببرید و ما رو از هم تو گروه اذیت نکیند.
این گروه اراکی ها در واتساپ رو به دیگر دوستان اراکی هم معرفی کنید تا اونها هم به جمع ما بپیوندند و در این گروه به همه خوش بگذره و تبلیغات شهر اراک هم بکنبم.
اما گروه با مدیریت شما میتونه به کارش ادامه بده و برای این موضوع هم نیاز هست تا همه ما مدیریت کنیم و نگزاریم ک
مسواک شما نقش مهمی در سلامت دهان و دندان شما دارد. این سوال ممکن است برای شما در زمان خرید مسواک به وجود بیاید که یک مسواک مناسب چه ویژگی هایی دارد؟ مسواک نرم باید بخریم یا مسواک سخت؟ هر مسواک طول عمرش چقدر است ؟ مسواک برقی یا مسواک دستی کدامیک بهترند ؟ تمام اینها سوالاتی است که ذهن شما را در خصوص انتخاب یک مسواک مناسب به خود مشغول میکند. در ادامه این محتوا با ما همراه باشید تا به جواب همه سوالاتتان برسید.
 
ویژگی های یک مسواک مناسب
مسواک مناسب
#فوریتایید ابتلای ۳ مورد جدید به #کرونا ویروس/ به اماکن زیارتی نرویدرییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت:بر اساس شواهد آزمایشگاهی، ابتلای سه نفر از بیماران بستری در قم و اراک به کرووید ۱۹ تایید شده و بیماران مذکور در حال حاضر در بیمارستان تحت مراقبت قرار دارندهر سه بیمار تابعیت ایرانی داشته و فرد مبتلا در اراک نیز ساکن قم و از همکاران پزشک ما است. /ایسنا
ادامه مطلب
خیلی از پوسیدگی‌های دندان به این علت اتفاق می‌افتد که یا به بخشی از دندان، خوب دسترسی نداشته‌ایم یا وقت کافی برای پاک کردن دندان و برس کشیدن روی آن صرف نکرده‌ایم. نتیجه‌اش شده پلاک دندانی و بعد هم پوسیدگی و در نهایت صدای اعصاب خردکن دستگاه‌های دندان‌پزشکی. با این حساب نه تنها استفاده از مسواک اهمیت زیادی دارد، بلکه درست مسواک کردن اهمیت بیشتری دارد.
اگر قرار باشد مراقبت از دندان‌ها را بی‌عیب و نقص انجام دهیم به جز مسواک دستی، گزینه دی
مسواک بین دندانی مسواکی است که از آن برای تمیز کردن فاصله بین دندان ها در دندان های ارتودنسی شده استفاده می شود با استفاده از مسواک های معمولی شما تنها می توانید جلو ، پشت و سطح دندان هایتان را تمیز کنید اما به خاطر داشته باشید که سطوح بین دندان های شما جایی است که باکتری ها خود را در آنجا پنهان می کنند این برس ها مخصوص قسمت هایی ساخته شده اند که مسواک های معمولی به آن مناطق دسترسی ندارند.
کاربرد های مسواک بین دندانی
تمیز کردن فاصله بین دندانی
مسواک زدن و نخ دندان کشیدن به طور منظم، می تواند به کاهش درد آبسه دندان کمک کند.کودکان باید دو بار در روز (صبح و شب) دندانهای خود را مسواک بزنند. مسواک زدن باید پس از رویش اولین دندان ها، به کودک آموزش داده شود.والدین باید به کودکان کمک کنند که نخ دندان بکشند و آن ها را به انجام اینکار عادت دهند.بسیاری از کودکان تا سن ۶ تا ۸ سالگی، نمی توانند دندان هایشان را به تنهایی مسواک بزنند. مسواک زدن تا این سن، باید با کمک والدین انجام شود. اگر فرزند شما ب
نصف شبی یاد این ماجرا افتادم
ی بار مادرم داشت میرفت خونه داداشش چهار پنج روز بمونه ،وسیله هاشو جمع کرد گذاشت تو کیف مسافرتی و راهی شد 
بعد رفتنش ی خورده اوضاع خونه بهم خورد ،جا بعضی وسیله ها رو نمیدونستیم 
منم تو اون اوضاع مسواکم گم شده بود هر چی گشتم نبود رفتم یکی دیگه خریدم 
خلاصه مادرمم برگشت و دور هم نشسته بودیم گفتم مسواک منم خود به خود غیب شده !!
ادامه مطلب
 

 
چه ارتودنسی باشد چه نباشد، مسواک همیشه حرف اول را می‌زند!
مسواک همیشه و در هر شرایطی یکی از ملزومات بهبود و ارتقاء بهداشت دهان و دندان است. چه موها و فرچه آن نرم باشد چه زبر و خشن، در هر صورت دوست دندان های شما است و باید همواره با کمک خمیر دندان های حاوی فلوراید، روزانه دست کم 2 بار مسواک بزنید.
طریقه مسواک زدن با داشتن بریس ارتودنسی
در ابتدا شما باید الاستیک یا باند را از دستگاه ارتودنسی ثابت خود بردارید قطعات متحرک را نیز از دهان خود
رفتیم فروشگاه، میخواستم برای علی مسواک بخرم، چند مدل مسواک بچگونه دیدم.یه مدل بود، که تو بسته بندی هر مسواک، یه چیزکوچیکی اشانتیون گذاشته بودن.
یکیش یه مدل فیگور شکل بتمن بود، یکیش ماشین آتش نشانی، و آخری هم مکعب روبیکِ جاسوییچی...
سه تا رو برداشتم و به علی نشون دادم، گفتم کدوم رو میخوای؟
گفت این (مکعب روبیک)
گفتم این آقاهه هم قشنگه ها
گفت این (بازمکعب روبیک) 
گفتم ماشینه رو نمیخوای؟
باز با قاطعیت گفت این!
از اولم مطمئن بودم مکعب رو انتخاب میک
به گزارش زومیت مسواک‌های برقی، محصولات جدیدی نیستند اما نوآوری شرکت‌های بهداشت دهان و دندان برای عرضه‌ی فناوری‌های جدید و بهبود سلامت دهان و دندان همچنان ادامه دارد. مسواک‌های دستی شاید چندان هم بد نباشند اما مجموعه مسواک‌های جدید هوشمند، خطر زوال دندان، بیماری‌های لثه و دیگر عوارض دندانی را کاهش می‌دهند. در CES 2020، دو شرکت محبوب Oral-B و Colgate، مسواک‌های هوشمند خود را معرفی کردند که به کاربر در بهبود عادت‌های مسواک زدن کمک می‌کنند.
Oral B
پاورپوینت کامل و جامع با عنوان بررسی شهر اراک در 154 اسلاید
                اراک یکی از کلان‌شهرهای ایران و از بزرگترین شهرهای مرکز ایران و مرکز استان مرکزی و شهرستان اراک است. جمعیت اراک در سال ۱۳۹۵ خورشیدی برابر با ۵۲۰٬۹۴۴ نفر بوده که از این نظر قطب جمعیتی استان مرکزی و هجدهمین شهر پرجمعیت ایران به حساب می‌آید. از سده دوم اسلامی ناحیه میان همدان، ری و اصفهان عراق نامیده شد که بعدها برای تمایز با عراق عرب آن را عراق عجم نامی ...دریافت
 
 
نماینده مردم اراک در مجلس در خصوص معرفی مونسان به عنوان وزیر پیشنهادی از سوی رئیس جمهوری به مجلس نیز گفت: «اولویت با مونسان است، مدتی در این خصوص کار کردند و تجربیات خوبی در این خصوص دارد. با توجه به این که یکی از مشکلات سازمان میراث فرهنگی در سال های گذشته تغییر مکرر مدیریت آن بوده است،
نماینده اراک در مجلس با بیان اینکه در 2 سال گذشته مونسان در 3 حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قدم‌های خوبی برداشته است گفت: «باید صداوسیما به کمک
طراحی سایت در اراک
اگر اهل استان مرکزی و شهر اراک هستید میتوانید برای آنلاین کردن کسب و کارتان برای و برای داشتن یک سایت بسیار مناسب ,شکیل, و قدرتمند با پشتیبانی بسیار عالی از خدمات گروه طراحی اراک وب دیزاین استفاده کنید.
تیم اراک دیزاین با سابقه بیش از ۱۰ سال در حوزه های فضای مجازی طراحی مانند طراحی سایت, دیجیتال مارکتینگ و تمام زیر شاخه های آن می توانند شما را به راحتی تا رسیدن به موفقیت همراهی کند.
متخصصان اراک وب دیزاین دارای ۱۰ سال تجر
هنگام نصف کردن میوه با چاقو ، دسته ی چاقو می شکند(n بار رخ داده است :) در هنگام مسواک‌ زدن ، مسواک نیز می شکند . برس دستشویی در چاه گیر می کند ، تلاش برای در آوردنش صورت می گیرد ، برس و چاه بند با هم در می آیند (چاه بند نیز می شکند ) . با برخورد ملایم پا به سیم شارژر ، گوشی خواهر از روی میز بر زمین پرتاب می شود و...
+ حس می‌کنم نیروی عجیبی درونمه :))  اگه معلم خوبی نشدم ، قول میدم یک ابر قهرمان بشم ^_^ 
طراحی سایت در اراک
اگر اهل استان مرکزی و شهر اراک هستید میتوانید برای آنلاین کردن کسب و کارتان برای و برای داشتن یک سایت بسیار مناسب ,شکیل, و قدرتمند با پشتیبانی بسیار عالی از خدمات گروه طراحی اراک وب دیزاین استفاده کنید.
تیم اراک دیزاین با سابقه بیش از ۱۰ سال در حوزه های فضای مجازی طراحی مانند طراحی سایت, دیجیتال مارکتینگ و تمام زیر شاخه های آن می توانند شما را به راحتی تا رسیدن به موفقیت همراهی کند.
اگر ساکن استان مرکزی هستید در شهرستان ش
همانطور که گفتم من دانشجوی برق در اراک هستم 
هر بار که از تهران  به سمت  اراک حرکت می کنم با خودم می گویم " آیا ارزش شو داره ؟؟؟؟"
یک حس درونی به من می گوبد این تاوان سستی و درس نخواندن در دبیرستان است 
این افکار تا شهر قم من رو آزار می ده پس از اون به این فکر می کنم که وقت شروع رسیده 
برای تک تک روز هایم برنامه ای در ذهنم می چینم وقتی که به اراک می رسم منتطر فردایی هستم که این برنامه را آغاز کنم
ولی خوب این فردا هرگز ار راه نمی رسد اما چرا ......
این
مدیریت محترم هنرستان زینب کبری منطقه خنداب اراک نرم افزار کارنامه ماهانه مدرسه شما آماده است.
شما می توانید با رمز ارسالی به تلفن همراه تان آن را از لینک زیر دانلود نمایید.
 
دریافتعنوان: نرم افزار کارنامه ماهانهحجم: 5.69 مگابایتتوضیحات: هنرستان زینب کبری 
اراک یکی از کلانشهرهای ایران و یکی از بزرگترین شهرها در مرکز ایران و مرکز استان مرکزی و شهر اراک است. جمعیت اراک در سال 1395 برابر با 520.944 نفر بود که هجدهمین شهر پرجمعیت ایران است. از قرن دوم اسلام ، منطقه بین همدان ، ری و اصفهان به نام عراق نامگذاری شده بود که بعدها برای تمایز این کشور از عراق عرب ، عراق عجم نامیده شد.
. اراک در مقایسه با بسیاری از شهرهای دیگر ایران یک شهر جوان است. این شهر در دوره قاجار تأسیس شده و قدمتی کمی بیش از دو قرن دارد. نام
بهداشت دهان
دندان‌‌های تمیز و سفید علاوه بر سلامت جسمی، در زیبایی ظاهری افراد نیز مؤثّر است. پیامبر اسلام(ص) فرمودند:
جبرئیل، مرا چنان به مسواک زدن سفارش کرد که گمان بردم آن‌را واجب خواهد کرد[1].
از سوی دیگر، بوی بد دهان مانع ارتباط بهتر با دیگران است و در طرف مقابل، بوی مطبوع دهان و رعایت بهداشت دندان‌ها زمینة ارتباط بهتر را فراهم می‌آورد. اسلام برای روابط اجتماعی اهمیّت زیادی قائل است. از نظر اسلام، اهمیّت استشمام بوی خوش از دهان انسان م
اراک یکی از کلانشهرهای ایران و یکی از بزرگترین شهرها در مرکز ایران و مرکز استان مرکزی و شهر اراک است. جمعیت اراک در سال 1395 برابر با 520.944 نفر بود که هجدهمین شهر پرجمعیت ایران است. از قرن دوم اسلام ، منطقه بین همدان ، ری و اصفهان به نام عراق نامگذاری شده بود که بعدها برای تمایز این کشور از عراق عرب ، عراق عجم نامیده شد.
. اراک در مقایسه با بسیاری از شهرهای دیگر ایران یک شهر جوان است. این شهر در دوره قاجار تأسیس شده و قدمتی کمی بیش از دو قرن دارد. نام
محسن یه روز مسواک می زد یه روز نمی زد. یه بار دندوناش درد گرفت.
مامانش اونو برد پیش اقای دندون پزشک. اقای دندون پزشک دندونای
محسن نگاه کرد و گفت وای وای وای معلومه که درست وحسابی مسواک
نمی زنی. دندونات زرد و کثیفن. بکی شونم که خراب شده. پسر گلم اگه
همین جوری ادامه بدی تا چند وقت دیگه همه دندونات می پوسن وخراب
می شن. بهم قول بده که دیگه مرتب مسواک بزنی. مخصوصا شب قبل از
خواب.
محسن گفت: چشم اقای دکتر. حتما دیگه روزی سه بار مسواک می زنم. از
اون به بعد
1- برگزاری مراسم سیاهپوشان وسوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)درایام محرم بین 5 تا 10 شب متوالی باحضور فرهنگیان عزیر وسایراقشار.
2- برگزاری محافل شبی باقرآن درمدارس اراک .
3- برگزاری مراسم جشن وسرورمیلادپیامبراعظم (ص) و رئیس مذهب شیعه امام جعفرصادق (ع).
4- برگزاری مراسم محفل انس باقرآن دردانشگاه فرهنگیان زینب کبری (س) اراک.
5- نشستهای هماهنگی به تعداد65 جلسه .
6- تهیه ونصب بنر وتراکت درمناسبتهای مختلف درسطح شهر.
ویژگی های مسواک جلبک:
جلوگیری از جرم دندان
دفع مواد مضر و بوی بد مربوط به پر شدگی دندان
شامل بسیاری از مواد مغذی مورد نیاز بدن
جلوگیری از آسیب لثه
سفیدکننده طبیعی
تمیزکننده بین دندان‌های
 
با خرید و معرفی افراد به ما پورسانت دریافت کنید. احمد رضا سازواری 09217709172 - 09139256703
 
فرش دستباف شهرجرد با طرح زیبای ساروق 
فرش دستباف شهرجرد الهام گرفته از طرح های زیبای ساروق با رنگبندی زیبا و طراحی فوق العاده باعث روح بخشیدن به منزل شما میشود. فرش اراک که قبلا به نام های فرش ساروق, فرش سلطان آباد, فرش محل,مشک آباد و... شناخته میشده در دنیا بسیار پرآوازه بوده است که این شهرت به دلیل , پشم باکیفیت بهاره ,رنگ های گیاهی خاص طرح های فوق العاده که مناسب با سلیقه اروپاییان و امریکا بوده, بوده است. یکی از اهداف فرش فراهان بازتولید طرح
شرکت حافظان حریم سپاهان تولید کننده مستقیم گیت های نفر رو ، گیت های میله ای ، گیت های شیشه ای ، گیت های متروئی و تمامی گیت های کنترل تردد در اراک 
تنها شرکت انحصاری گیت های کنترل تردد در زمینه نصب و خدمات پس از فروش در اراک 
دارای 14 سال سابقه کاری درخشان در اراک 
معمولا گیت های نفر رو به دلیل سرعت بالایی که در عبور و مرور افراد دارند بیشتر در وروری مکان های شلوغ و پر رفت و آماده مانند بیمارستان ها ، ورزشگاه ها ، ایستگاه های متروئی و دیگر مکان ها
دیشب به ح گفتم دیگه پیام نده و کل چتمون رو پاک کردم. خسته‌ شده بودم از این سردرگمی و انفعال.
امروز منابع پایان‌نامه رو آماده می‌کنم و می‌فرستم‌ و دیگه جدا کارم تمومه امیدوارم استادم گیر نده و همه چی بخوبی و زود تموم شه بره.
یه جور بی‌حالی و بی‌کاری دارم. دلم می‌خواد همه چیز رو نظم بود و من اینهمه اشتباه نداشتم که الان پشت خرواری از اشتبااه کمرم خم باشه. دلم نمی‌خواد آدم مبتذلی باشم یه آدم میان‌مایه و باید برای اینجور نبودن تلاش کنم به یقی
یک
دستگاه خودروی وَن حامل زائران عراقی در جاده ملایر - اراک و نزدیکی شهر
زنگنه واژگون شد که پس از انتقال مصدومان به بیمارستان یکی از آنها جان
باخت.
این خودروی «ون» با 9 سرنشین هنگام بازگشت از مشهد  در جاده ملایر -
اراک تردد می کرد که به علت لغزندگی سطح جاده و تردد با سرعت غیرمطمئنه در
سر پیچ، واژگون شد. هفت تن از سرنشینان این خودرو به صورت سطحی مصدوم شدند اما وضعیت جسمی 2 تن از آنها وخیم بود. یکی از مصدومان دچار شکستگی های متعدد بود و دیگر مصدو
مسواک زدن دندان ها یک عادت دیرینه است اما تعداد کمی از افراد آن را به روش صحیح انجام می دهند. مسواک زدن نامناسب منجر به آسیب دندان ها و بروز بیماری های لثه می شود.
بیشتر بدانید : 8 خطایی که موقع مسواک زدن انجام می‌دهیم
بیشتر بدانید : چرا با وجود مسواک زدن دندان هایم می پوسند و خراب می شوند؟ 
اشتباه شماره 1: استفاده از مسواک نامناسب
در زمان خرید مسواک به اندازه دهان خود توجه کنید. اگر در هنگام مسواک زدن ناچارید دهان خود را با تلاش، بیشتر باز کنید
موضوع پایان نامه معماری: طراحی موزه دفاع مقدس
چکیده:
این رساله تحت عنوان « طراحی موزه دفاع مقدس در اراک » ابتدا به بررسی موزه دفاع مقدس و در نهایت طراحی آن در اراک می پردازد . در فصل اول معرفی و تحلیل موزه دفاع مقدس مورد مطالعه قرار می گیرد و ضمن آن تاریخچه موزه در ایران و جهان، مقایسه موزه جنگ و موزه دفاع مقدس آورده می شود. هویت، نحوه بیان، ظرف بیان و انگیزه مراجعه به موزه از جمله دیگر مباحثی است که در این قسمت مطرح می شوند. فصل دوم به بررسی نمو
عادت های بهداشتی دهان و دندان را یاد بگیرید. چهار هفته طول می کشد تا به چیزی عادت کنیم، بنابراین اگر می خواهید لبخند خود را در کمتر از ۵ هفته روشن کنید به مسواک زدن درست عادت کنید.
مسواک زدن ممکن است هیجان کمتری نسبت به سفید کردن داشته باشد و روش سریعی هم نیست، اما یک لبخند روشن فقط یک لبخند سفید نیست، بلکه یک لبخند خوب هم هست.
با مسواک زدن و ملاقات دندان پزشک خود به طور مرتب، از رشد باکتری جلوگیری خواهید کرد و دندان های سفید، تمیز و سالم خواهید
۱. یه آدم خفن خارجی از یه چیزی ناراحت بود...من اومدم بهش آرامش و اعتماد به نفس بدم و بگم "شما آدم خیلی خاص و متفاوتی هستی و پیدا کردن دوستی مثل شما برای دوستاتون سخته..برای همین کسی که شما رو دوست داره تمام تلاششو میکنه که شما رو از دست نده..."
این طوری شروع کردم که you are not a normal person!
یعنی شما آدم نرمالی نیستی...
چشماش گرد شده بود که بگه خودت نرمال نیستی....
اما سریع ادامه دادم که مثل شما کم پیدا میشه! 
این شد که آروم شد و فهمید زبانم خیلی عالیه و تقصیری ن
سئو و بهینه سازی سایت در اراک
تیم اراک وب دیزاین با ده ها نمونه موفق سئو و بهینه سازی سایت در اراک و در کشور آماده همکاری با شما برای بهینه سازی و انجام سئو داخلی و سئو خارجی وبسایت های شما است. 
سئو و بهینه سازی سایت در استان مرکزی
سئو تخصص ماست . تیم ما با ده ها نمونه کار موفق در شهرستان های مختلف استان مرکزی در خدمت هم استانیان عزیز می باشد. سئو سایت در ساوه , سئو سایت در فراهان, سئو سایت در محلات , سئو سایت در خمین , سئو سایت در شازند را به
 
بنا به اعلام سازمان هواشناسی کشور از اواخر وقت امروز به تدریج از شدت آلودگی هوا در تهران، کرج، اراک، قم و اصفهان کاسته می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس آخرین نقشه های پیشیابی هواشناسی امروز برای مناطقی از شمال غرب و غرب بارش باران در برخی ساعات همراه با رعد و برق همراه با وزش باد و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف، برای ارتفاعات و دامنه های البرز مرکزی در استان های زنجان، قزوین، البرز و تهران رگبار باران و در ارتفاعات بارش برف و در برخ
یکی از پر کاربردترین روش هایی که می توان اصلاح طرح لبخند انجام داد، لامینیت می باشد.
ونیر کامپوزیت نیز نوعی از لامینیت است که نسبت به نوع سرامیکی آن از استحکام کمتری برخوردار است در نتیجه طول عمر آن کمتر می باشد و باید از آن مراقبت ویژه ای شود.
1) پرهیز از جویدن خوراکی های سخت
2) تا چند روز بعد از انجام ونیر کامپوزیت از نوشیدن نوشابه و موادی که رنگی هستند بپرهیزید.
3)بعد از هر وعده غذایی مسواک بزنید و اگر به مسواک دسترسی ندارید چند لیوان آب بنوشی
ده رتبه برتر مدارس استان در ثبت سفارش کتب درسی


رتبه
منطقه
کد مدرسه
نام مدرسه
دوره


1
خمین
17134605
الزهرا
ابتدایی


2
خمین
17147808
شهدای
پانزده خرداد
ابتدایی


3
اراک-ناحیۀ
2
16213306
شهیدحمیدبهرامی
ابتدایی


4
اراک-ناحیۀ
2
96012217
ادیب
ابتدایی


5
خمین
17157201
آتیه
سازان
ابتدایی


6
دلیجان
17300703
17شهریور
ابتدایی


7
اراک-ناحیۀ
1
16114409
فارابی
ابتدایی


8
اراک-ناحیۀ
1
16104000
شهید آیت
الله صدر1
ابتدایی


9
در این مطلب قصد داریم مراحل ثبت شرکت در اراک را برای شما توضیح دهیم.
در این مطلب به 10 اقدام و مرحله برای ثبت شرکت در شهر اراک خواهیم پرداخت.
مراحل ثبت شرکت در اراک چیست
برای اینکه لیست  این شرکت ها بسیار طولانی است.
و برای اینکه متوجه شوید، انجام این کار را اسن تر کرده ایم. به مطالب توجه کنید:
شریک خوب پیدا کنید
همانطور که میدانید برای ثبت شرکت باید شریک مناسبی را انتخاب کنید. مسئولیت هر سرمایه گذار در شرکتی با مسئولیت محدود،متقابل با سرمایه ای
8 راه برای سالم نگه داشتن دندان های خود
 
 
مراقب دندان های خود باشیددستیابی به دندانهای سالم یک عمر مراقبت لازم دارد. حتی اگر به شما گفته شده که دندانهای خوبی دارید ، بسیار مهم است که هر روز اقدامات لازم را برای مراقبت از آنها و جلوگیری از بروز مشکلات انجام دهید. این شامل به دست آوردن محصولات مناسب برای مراقبت از دهان و همچنین توجه به عادات روزانه شما می شود.
1. بدون مسواک زدن به رختخواب برویدهیچ راز نیست که توصیه کلی این است که حداقل دو بار در
 
رفته‌ بودم بانک ، ایستاده بودم و  داشتم فرم پر میکردم که یهو یه آقای هیکلی قد بلندی 
با سیبیل بلند (دراز؟) و پر پشت رو بهم کرد و با صدای بلند  گفت خانم سلاممم 
سلام گفتن اون آقا همان و خراب شدن حال من همان :| 
یعنی رسما از بوی دهان نامبرده خفه شدم :| انگار یکی دو سالی  میشد مسواک نزده بود :/
+  
سلامشو جواب دادم و تو دلم گفتم خدایا یعنی چی میخواد ؟
یهو گفت خانم ببخشید شما رو با کارمندای بانک اشتباه گرفتم :/
درسته بهش گفتم خواهش میکنم ولی واقعا حال
به راحتی می شود با مواد شستشویی که در اختیار دارید مثل آب و صابون (و شاید آمونیاک) درخشندگی اون رو برگردانید.
این آموزش مختص یک گونه از زیورآلات خاص نیست! هر گونه زیورآلات مثل انگشتر اسم، دستبند اسم، پلاک اسم و ... را میتوانید با این آموزش ها زیورآلات خود را شسشتو دهید.
سنگ‌های قیمتی (الماس٬ زمرد٬ یاقوت و یاقوت کبود)انگشتر نامزدی و حلقه‌های عروسیتون رو در محلول شامل ۱ فنجان آب گرم و ۴/۱ فنجان آمونیاک به مدت ۳۰ دقیقه خیس کنید، سپس اون‌ها رو به ک
مدرسه علمیه سپهداری اراکدر بافت سابق شهر اراک و جنب بازار این شهر , گروه مسجد و مکتب مضاعف زیبایی جای‌دارد که در طول حکومت فتحعلی فرمان روا قاجار هم‌زمان با شهر سلطان‌ آباد ( اراک ) بوسیله یوسف‌ خان سپهدار سازه شده و مرحوم آیت‌ الله حاج‌آقا محسن عراقی در بسط آن نقش مهمی داشته‌ است . این مسجد که از ابتدا به صورت حوزه علمیه اراک درآمده است , راس مهمی برای علم آموزی و درس دادن مشاهیر و علمای استان مرکزی بوده است . در سال ۱۳
هر فرد ایرانی نام «فراهان» را می شنود به یادنام آوران ادبیات و سیاست مداران اسلام شناس و ضد استعماری چون قائم مقام فراهانی و میرزا تقی خان امیرکبیر می افتد. لغت شناسان فراهان را فشرده واژه فراهامون می دانند.
شهرستان فراهان سرزمینی که از یکسر به خورهه و از سویی به تفرش و از سوی دیگر به کمیجان کشیده شده بود فراهان نامیده می شد. فراهان در سده نخستین هجری قمری از متعلقات همدان بوده و مردم بومی آن پیرو آئین زرتشت بودند  آتشکده آذرگشنسب تا سال 282 ه
فروش راهبند در استان مرکزی  
قیمت راهبند در استان مرکزی 
تعمیرات راهبند در استان مرکزی 
نصب راهبند در استان مرکزی 
فروش راهبند  اقساطی در مرکزی 
 
شرکت حافظان حریم سپاهان بزرگترین تولید کننده سیستم های کنترل تردد راهبند در استان مرکزی آماده ارائه خدمت بشما همیهنان عزیز اراکی میباشد .
این شرکت با در نظر گرفتن نیاز مبرم مردم جامعه به تنظیم تردد و همچین از بین رفتن بی نظمی در جامعه تولیدات خود را در زمینه راهبند های امنیتی و راهبند های بازوی
هر فرد ایرانی نام «فراهان» را می شنود به یادنام آوران ادبیات و سیاست مداران اسلام شناس و ضد استعماری چون قائم مقام فراهانی و میرزا تقی خان امیرکبیر می افتد. لغت شناسان فراهان را فشرده واژه فراهامون می دانند.

شهرستان فراهان سرزمینی که از یکسر به خورهه و از سویی به تفرش و از سوی دیگر به کمیجان کشیده شده بود فراهان نامیده می شد. 
فراهان در سده نخستین هجری قمری از متعلقات همدان بوده و مردم بومی آن پیرو آئین زرتشت بودند  آتشکده آذرگشنسب تا سال 282
در عقد موقت (صیغه) بر خلاف تصور بسیاری از افراد،«حق طلاق برای زن وجود ندارد»
به عبارتی بانوانی که میخواهند عقد موقت را قبول کنند بدانند که در عقد دائم قانونگذار برای زن مواردی را ذکر نموده که با تحقق آن وکالت در حق طلاق  برای زوجه بوجود می آید مثل عدم پرداخت نفقه یا سو رفتار زوج و....لیکن در عقد موقت اینگونه نیست
علی ایحال تا زمانیکه مدت تعیین شده صیغه پایان یابد یا شوهر مدت باقی مانده را ببخشد یا به علتی فسخ گردد، زن کماکان در‌ علقه زوجیت می ب
سلاح جنگ با میکروب‌های دهان و دندان




 
 
از جمله لوازم بهداشتی که در هر خانه و
خانواده‌ای یافت می‌شود مسواک است، اما این‌که چقدر از این وسیله بهداشتی
درست استفاده می‌شود، بحث‌های زیادی به همراه دارد، چرا که با وجود
آموزش‌های فراوان بهداشت دهان و دندان بیش از نیمی از مردم هنوز روش
مسواک‌زدن صحیح را نمی‌دانند.
ادامه مطلب
یماریهای لثه ،نشانه‌های بیماری لثه








رعایت بهداشت دهان و دندان مثلاً با مسواک
کردن و نخ کشیدن، خطر پوسیدگی دندان را می‌کاهد و از بیماریهای لثه نیز
جلوگیری می‌کند. جرم دندانی رسوبی از باقیمانده‌های غذا، مخاط، باکتریها و
سایر مواد محرک است که منجر به پوسیدگی دندان و آسیب به لثه می‌گردد.
بیماریهای لثه معمولا با ورم و آماس لثه شروع می‌شود که بیماری در این
مرحله به راحتی قابل درمان است. علائم ورم و التهاب، حساسیت و خونریزی
هنگام مسو
کودک نوپا ۱ تا ۳ سالگی


در این زمان معرفی مسواک برای عمل برداشتن پلاک اگر در دوره سنی قبلی انجام نشده باید آغاز شود همچنین در حدود سن دو سالگی استفاده از خمیر دندان می تواند شروع شود به دلیل ناتوانی این گروه سنی در تف کردن و پتانسیل شان برای بلع فلوراید تنها مقدار کمی از خمیر دندان به اندازه نخود باید استفاده شود اغلب کودکان از تقلید از والدین شان لذت می برند و به راحتی مسواک زدنشان را تمرین خواهند نمود متأسفانه رفع پلاک به اندازه کافی معمول
کودک نوپا ۱ تا ۳ سالگی


در این زمان معرفی مسواک برای عمل برداشتن پلاک اگر در دوره سنی قبلی انجام نشده باید آغاز شود همچنین در حدود سن دو سالگی استفاده از خمیر دندان می تواند شروع شود به دلیل ناتوانی این گروه سنی در تف کردن و پتانسیل شان برای بلع فلوراید تنها مقدار کمی از خمیر دندان به اندازه نخود باید استفاده شود اغلب کودکان از تقلید از والدین شان لذت می برند و به راحتی مسواک زدنشان را تمرین خواهند نمود متأسفانه رفع پلاک به اندازه کافی معمول
با سلام خدمت اعضای محترم خانواده برتر
از کسانی که تجربه مشابه من رو داشتند یا این که دندانپزشک هستند ممنون میشم که نظرات شون رو بیان کنند. 
راستش من چهار تا از دندون های پایینم جرم زیادی گرفته به طوری که این جرم ها به صورت یه رسوب خیلی سخت در اومده که با مسواک از بین نمیره، بخصوص پشت دندون هام وضعیت بدتری داره. این رسوب ها باعث شده که لثه هام ملتهب بشه و موقع مسواک زدن یا بعضی مواقع با یه فشار ناچیز خونی میشه. از اون طرف این جرم ها باعث شده لثه ه
پاک کننده موثر و قوی جرم و چربیماندگاری بالای درخشندگی جواهربراق کننده انواع جواهراتهمراه با مسواک مخصوصتولید شده از مواد نانو ارگانیکطریقه مصرفپاک کننده را برروی طلا و جواهر اسپری کرده و سپس با مسواک مخصوص سطح طلا را پاک کنیدشماره پروانه بهداشتی محصولات لینکس 1657
 قیمت کالا :299500 ریال
جهت سفارش:09388262920
مسواک زدن دندان ها نه تنها برای لبخند قشنگ تر و تنفس مطبوع تر لازم است، بلکه برای سلامتی شما نیز مهم است.اگر می خواهید یاد بگیرید چگونه دندان های خود را به طور موثر بشویید، این پیشنهادات کلینیک دندانپزشکی تاج کمک خواهند کرد.
1. با استفاده از ابزار های درست
   1. از یک مسواک با الیاف نایلونی نرم استفاده کنید.
مسواک باید بتواند به طور موثر پلاک ها و بقایای غذا را از دندان های حذف کند بدون آنکه به لثه ها و یا مینای دندان آسیب برساند.
مسواک باید ب
دو چیز تو این مملکت معلوم نیست 
پول نفت کجا میره
موزیکای جدید مرتضی پاشایی از کجا میاد :)))))
................. 
به یارو میگن چرا همسرت باهات قهر کرده ؟
 میگه خیلى وسواسیه
زیادی حساسه 
بی اندازه بی منطقه
 
 
 
 
 
 
 
 
گیر داده که چرا با مسواک من زیر بغلتو خاروندى؟!!! ‎‌‌‌‌‌‌
 
 
 
میکائیل از پنج سالگی پشت چراغ‌قرمزهای بولوار اشرفی اصفهانی گل و نوارکاست و سی‌دی و آب‌معدنی و چیپس‌وپفک و بادکنک می‌فروخت و گاهی هم اسپند دود می‌کرد. این را خودش بعد از هفت سال برایم تعریف کرد. میکائیل زیباترین کودک کاری بود که در عمرم دیده بودم. آن روز که دیدمش صورتی سفید با چشمانی تیله‌ای و موهای مجعد و خرمایی رنگ داشت. در یک کلام خود یوسف زمان!ماشینم را در کوچه‌ی بعد از چراغ‌قرمز پارک کردم و آن روز در فروش فال‌ها به میکائیل کمک کردم.
مسواک زدن یکی از اصلی‌ترین راه‌های حفظ بهداشت و سلامت دهان و دندان است.
هرچندوقت یکبار باید مسواک بزنید؟ و چطور باید این کار را انجام دهید؟ بهترین روش صحیح مسواک زدن کدام است؟
به گزارش مجله پیام دلتا؛ دکتر «اوگو ایز» مدیر یک مرکز دندان‌پزشکی در لندن ، توصیه می‌کند که حداقل دوبار در روز مسواک بزنید.
اما زیاد مسواک‌زدن، آن هم به روش نادرست، باعث مشکلاتی می‌شود. «ایز» می‌گوید: «مردم فکر می‌کنند اگر محکم و شدید مسواک بزنند، کارشان درست است
عصب کشی که اصطلاحی عام است یکی از روش های عمومی در درمان دندان است. اصطلاح پزشکی آن روت کانال تراپی یا n2 می باشد.
برای اینکه دچار پوسیدگی دندان نشویم و به این درمان نیاز پیدا نکنیم باید دندان های خود را بعد از هر وعده غذایی مسواک کنیم همچنین از نخ دندان نیز کنار مسواک استفاده کنیم تا بتوانیم همیشه دندان هایی سالم و زیبا داشته باشیم.
در اثر رعایت نکردن بهداشت دندان ها ابتدا جرم و پلاک در امتداد خط لثه به وجود می آید.
با انباشته شدن آن ها باکتری ه
اصلی ترین علت به وجود آمدن بوی بد دهان، عدم رعایت بهداشت دهان و دندان ها است.
بعد از هر وعده غذایی دندان های خود را به خوبی مسواک بزنید و با نخ دندان لا به لای آن ها را تمیز کنید.
وجود باکتری های بی هوازی در دهان باعث به وجود آمدن پلاک ها در دهان می شوندکه خود عامل ایجاد بوی بد دهان هستند.
از دیگر علت های به وجود آمدن بوی بد دهان می توان به مشکلات معده، خالی بودن معده، باکتری های پشت زبان و عفونت لوزه ها اشاره کرد.
برای برطرف کردن بوی بد و نامطبوع
طرز قرمز رنگ کردن لب با برگهای گل رزماسک خانگی قرمز‌رنگ کردن لب1- برای قرمز رنگ کردن لب ها آب لیمو و پاره ای وازلین را با هم ادغام فرمائید و در زمان شب روی لبها قراردهید. در حین تعدادی شب به طور مکرر انجام دهید.
بهترین مارک رژلب
2- ماست بی آلایش با لیمو به پر‌نور شدن و قرمزی رنگ لب یاری می‌کند همینطور می‌توانید تنها چندقطره آب لیمو بزنید فارغ از ماست.
3- شیر سرد و پاره ای پودر زردچوبه خط مش بسیار نیکی برای پر‌نور کردنشان میباشد! صرفا مقداری پود
قطار نیم ساعت تا رسیدن به اراک فاصله داشت و من به تازگی متوجه شدم که چه چیزها از آن کس که به او محبت دارم نمی دانم. بعد از این صحبت هایی که رد و بدل شد به فکر رفته بودم که دوست داشتنی که پایه و اساسش شناخت درست و حسابی نباشد سخت سست و متزلزل است و آخرش همین می شود که من شدم؛ با نیم بند بادی از ریشه کنده شدم و از اصلم دور.
 
ادامه مطلب
پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله می فرمایند:
پنج چیز از سنت پیغمبران است: حیا، بردبارى، حجامت کردن، و مسواک و عطر زدن.
نهج الفصاحه ح 1463
پیامبر صلى الله علیه و آله : 
مسواک زدن دوازده فایده دارد: دهان را پاکیزه، خداوند را خشنود، دندان ها را سفید، جرم دندان ها را پاک، بلغم را کم، غذا را مطبوع، حسنات را چندین برابر مى کند، به سنت عمل مى شود، فرشتگان حضور پیدا مى کنند، لثه محکم مى شود، بر گذرگاه تلاوت قرآن مى گذرد و دو رکعت نماز با مسواک، نزد خداون
 
نظم امام رضا (ع) مثال زدنی بود.
✍یاران امام (ع) هربار که همراه ایشان می‌شدند، متوجه سبک زندگی خاص و زیبای ایشان می‌شدند. مثلا امام (ع)، برای اینکه برای همه امور خود فرصت کافی داشته باشند، هر روزِ خود را به چهار قسمت تقسیم می‌کردند و به یاران خود هم می‌فرمودند: «بکوشید روزتان را در چهار بخش تنظیم کنید: بخشی برای عبادت و خلوت با خدا، بخشی برای تأمین معاش، بخشی برای معاشرت و مصاحبت با برادران و بخشی برای تفریح. از نشاط به‌دست‌آمده از تفریح، ن



جرم دندان چیست؟







 
 
 
چرا اغلب مردم تمایل به جرم گیری ندارند ؟عواقب جرم چیست ؟آیا جرم گیری ضرر دارد ؟
 
 
برای جواب دادن به سؤالات فوق ابتدا باید
ببینیم جرم دندان چگونه تشکیل می شود، از لحظه ای که مسواک زده می شود،
حدوداً 10 دقیقه بعد روی سطوح دندانی موادی شروع به تجمع می کنند که
اصطلاحاً پلاک دندانی نامیده می شوند. پلاک دندانی از مواد غذایی مصرف شده
یا مواد معدنی موجود در بزاق ایجاد میشود، اگر کمی دقت کنیم بعد از مسواک
زدن در شب
معرفی فرش دستباف ساروق- فراهان 
شهر اراک که در قدیم سلطان آباد خوانده میشده است دارای قدمتی طولانی در تولید فرش های دستباف اعلا و با کیفیت بوه است. در این منطقه با ورود شرکت های امریکایی و انگلیسی به منظور تولید فرش دستباف و صادر کردن آن به اروپا و آمریکا تولید فرش دستباف بسیار رونق گرفت. در منطقه سلطان آباد از زمان صفویه و افشاریه و به احتمال زیاد قبل تر  بافت و تولید فرش دستباف در منطقه فراهان, ساروق, مشک آباد, لیلیان, سلطان آباد, محل رواج دا
«مار از پونه بدش میاد، در لونه اش سبز می شه»این را آرش گفت، وقتی که قطار به ایستگاه قم رسید و بیرون قطار رو به روی کوپه ی ما آخوندی منتظر بود تا در واگن باز شود و او سوار.آرش رو به من کرد و گفت: شرط می بندم این حاجی می آید سر ما خراب می شود و هم کوپه ای ما است.بعد رو به آسمان کرد و گفت: خدایا! دو ساعت دیگر به اراک می رسیم، نگذاشتی این دو ساعت با خوشی و آرامش برسیم؟ آدم قحط بود آخوند سراغ مان فرستادی.
 
ادامه مطلب
«مار از پونه بدش میاد، در لونه اش سبز می شه»این را آرش گفت، وقتی که قطار به ایستگاه قم رسید و بیرون قطار رو به روی کوپه ی ما آخوندی منتظر بود تا در واگن باز شود و او سوار.آرش رو به من کرد و گفت: شرط می بندم این حاجی می آید سر ما خراب می شود و هم کوپه ای ما است.بعد رو به آسمان کرد و گفت: خدایا! دو ساعت دیگر به اراک می رسیم، نگذاشتی این دو ساعت با خوشی و آرامش برسیم؟ آدم قحط بود آخوند سراغ مان فرستادی.
 
ادامه مطلب
موقعیت جغرافیائی:: شهرستان ملایر سرزمینی است بادره ها ودشت های وسیع محاط در میان کوها با مساحتی در حدود 132008کیلومتر مربع  که از شمال به شهرستان همدان، ازمغرب به شهرستان توسرکان  ونهاوند از جنوب به شهرستان بروجرد و از شرق به شهرستان اراک محدود میشود این شهرستان پیوند ناگسستنی  از نظر طبیعی و همچنین ودر پیوندی دیرینه وتاریخی از نظر مناسبات اجتماعی واقتصادی با استان مرکزی ولرستان دارد واز نظرجمعیتی اغلب آنها شهر نشی
بوی بد دهان بسیار زننده است و اغلب با مشکلات دهانی و مشکلات سلامتی مرتبط هستند اما بدتر اینکه بوی بد دهان می تواند نشانه بیماری جدی باشد .مطالعات نشان می دهند که 5-10 درصد از بوی بد تنفس ناشی از بیماری در خارج از دهان هستند و باقی می توانند خبر از مشکل و بیماری داخلی دهند 
دلایل بوی بد دهان
بوی بد ناشی از برخی خوراکی ها
برخی غذاها دارای بوی تند از جمله پیاز، سیر و غذا های تند و همچنین نوشیدنی هایی که بوی تندی دارند مثل قهوه یا نوشیدنی های الکل دا
گریتینگ پله
در ابتدا لازم است به استحضار شما مشتریان عزیز برسانیم تمامی تولیدات
گریتینگ پله شرکت اراک ریل مطابق با استاندارد MBG531 و BS4592 ساخته و
تولید میشود.
برای تولید گریتینگ پله، ابتدا پنل گریتینگ به ابعاد مورد نظر برش خورده
و سپس قسمت های دیگر پله به گریتینگ اتصال می یابند که در نهایت به اصطلاح
گریتینگ پله نامگذاری شده است. این مجموعه پله ای قابل اطمینان، استاندارد
و ایمن برای استفاده در پلکانها و مسیر دسترسی بین طبقات را تشکیل می
ده
التهاب لثه
التهابی که در بافت های محافظ دور دندان ایجاد می شود، التهاب لثه است. این التهاب معمولا ناشی از رعایت نکردن بهداشت دهان ودندان است.
علائم التهاب لثه
قرمزی لثه
تورم لثه
خونریزی لثه هنگام مسواک
خونریزی لثه هنگام استفاده از نخ دندان
لکه های سفید یا پلاک روی لثه
چرک بین لثه ها
تغییر در مدل قرارگیری دندان مصنوعی
 
برای بهره مندی از 50% تخفیف دندانپزشکی و سلامت دهان و دندانهایتان میتوانید از بیمه دندانپزشکی مهراز استفاده کنید.
 
تفاوت
موقعیت جغرافیائی:: شهرستان ملایر سرزمینی است بادره ها ودشت های وسیع محاط در میان کوها با مساحتی در حدود 132008کیلومتر مربع  که از شمال به شهرستان همدان، ازمغرب به شهرستان توسرکان  ونهاوند از جنوب به شهرستان بروجرد و از شرق به شهرستان اراک محدود میشود این شهرستان پیوند ناگسستنی  از نظر طبیعی و همچنین ودر پیوندی دیرینه وتاریخی از نظر مناسبات اجتماعی واقتصادی با استان مرکزی ولرستان دارد واز نظرجمعیتی اغلب آنها شهر نشین هستند
فروش اسکوپ سنگ در تهران | فروش اسکوپ سنگ در کرج | فروش اسکوپ سنگ در تبریز | فروش اسکوپ سنگ در ارومیه | فروش اسکوپ سنگ در اردبیل | فروش اسکوپ سنگ در تهران | فروش اسکوپ سنگ در اصفهان | فروش اسکوپ سنگ در ایلام | فروش اسکوپ سنگ در بوشهر | فروش اسکوپ سنگ در شهرکرد | فروش اسکوپ سنگ در بیرجند | فروش اسکوپ سنگ در مشهد | فروش اسکوپ سنگ در بجنورد | فروش اسکوپ سنگ در اهواز | فروش اسکوپ سنگ در زنجان | فروش اسکوپ سنگ در سمنان | فروش اسکوپ سنگ در زاهدان | فروش اسکوپ سنگ
مسواک برقی اورال-بی مدل Vitality D12.513w 3D White 
 
برند : Oral-B
برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.
 
 
نقد و بررسی تخصصی
استفاده از مسواک برقی‌های اورال-بی انتخاب مطمئنی برای شست‌وشوی دقیق دندان‌هاست. کاربرد ساده و آسان این نوع مسواک‌ها امکان صرف زمان مناسب برای مسواک زدن کامل دندان‌ها حتی در دورترین نقطه‌ی دهان را می‌دهد.
نقد و بررسی
مسواک برقی اورال-بی Vitality 3D White
تاریخچه‌ی ساخت مسواک برقی به سال 1940 و کشور سوئیس بازمی‌گردد. دلیل اصلی طراحی آن،
مارچوبه چیست؟
مارچوبه یکی از سبزیجات از راسته ی مارچوبه می باشد که بومی اروپا، آفریقای شمالی و غرب آسیاست و به رنگ ها مارچوبه سفید، مارچوبه سبز و مارچوبه بنفش یافت می شود. مارچوبه در ایران بیشتر در خوی، تبریز، جلفای اصفهان، اراک، کرمانشاه و مهارلو در شیراز کاشته می شود.مارچوبه فواید زیادی برای بدن دارد که ما در این مقاله از سایت کوکا به طور کامل خواص مارچوبه سبز تازه و مارچوبه خشک را برای سلامتی، بارداری، لاغری و پوست و مو شرح داده ایم.
ادام
13 اسرار بهداشت دهان و دندان دندان ها نیاز به مراقبت روزانه دارند و با نشانه های بیماری لثه یا حتی بدتر، از بین می روند.در اینجا 13 راه برای حفظ سلامت دهان شما وجود دارد:1_دندان هایتان را حداقل دو بار در روز بشویید و روزانه یک بار نخ بکشید.2_قرقره آب فلوراید شده و استفاده از خمیر دندان فلوراید.3_به آرامی روی تمام دندان های خود را با یک برس نرم بشویید.4_زبان خود را به آرامی با مسواک تمیز کنید تا مواد غذایی جا مانده را از بین ببرد.5_از دندانپزشک خود بپ
دوره قبل از مدرسه ۳ تا ۶ سالگی


در حالی که کودکان در این محدوده سنی شروع به نشان دادن پیشرفت های مهمی در توانایی شان در انجام دادن مسواک می نمایند این هنوز مسئولیت پدر یا مادر است که تامین کننده اصلی اقدامات بهداشت دهان باشد غالباً والدین این کودکان احساس می کنند که کودک به مهارت های لازم برای پاک کردن دندان هایش به اندازه کافی نائل آمده است تاکید به والدین مهم است که آنها باید به مسواک زدن دندان کودکان شان ادامه دهند ولی فلوراید برای این گر
اسکوپ سنگ در تهران | اسکوپ سنگ در کرج | اسکوپ سنگ در تبریز | اسکوپ سنگ در ارومیه | اسکوپ سنگ در اردبیل | اسکوپ سنگ در تهران | اسکوپ سنگ در اصفهان | اسکوپ سنگ در ایلام | اسکوپ سنگ در بوشهر | اسکوپ سنگ در شهرکرد | اسکوپ سنگ در بیرجند | اسکوپ سنگ در مشهد | اسکوپ سنگ در بجنورد | اسکوپ سنگ در اهواز | اسکوپ سنگ در زنجان | اسکوپ سنگ در سمنان | اسکوپ سنگ در زاهدان | اسکوپ سنگ در شیراز | اسکوپ سنگ در قزوین | اسکوپ سنگ در قم | اسکوپ سنگ در سنندج | اسکوپ سنگ در کرمان | اسک
آیا میکرودرم برای من مناسب است ؟
اگر جای جوش های شما به اسکارهای آکنه ای تبدیل شده اند این درمان برای شما چندان موثر نخواهد بود.درست مثل این می ماند که برای رفع پلاک های دندانی بگوییم که مسواک زدن بهترین روش است
http://WWW.NEGARSKIN.IRhttp://WWW.NEGARSKIN.IR
باربری مشهد
حمل انواع بار و خرده بار و اثاثیه از بهترین مسیر و با بهترین خدمات به استان یزد توسط باربری مشهد. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان کرج قم کرمانشاه ارومیه رشت زاهدان کرمان اراک همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهرکرد سمنان یاسوج و...
بهترین مسیر حمل بار مشهد یزد
وقتی امروز صبح از خواب بیدار شدید، اول از همه چه کاری کردید؟ آیا زیر دوش پریدید،اینستاگرام یا تلگرامتان را چک کردید،یا دندان هایتان را مسواک زدید.اول بندهای کفش راستتان را بستید یا چپ را؟ در حالی که از درمی رفتید به بچه هایتان(پدر مادرتان)چه گفتید؟ از چه راهی به سمت محل کارتان (مدرسه) رفتید؟
ادامه مطلب
یکی از اولین درمان ها، استفاده از زغال چوب فعال است. به نظر وحشتناک می رسد. شاید فکر کنید توسط یک وبلاگ نویس فریب خورده اید تا دندان هایتان را به طور دائمی رنگ کنید اما بعد از شستشوی دهان متوجه می شوید که دندان هایتان سفید تر به نظر می رسند. زغال فعال ماده ای بسیار متخلخل است که به لکه های دندان می چسبد و باعث از بین رفتن آن ها می شود. علاوه بر آن مزایای دیگری هم دارد از جمله:
زغال فعال در تغییر ph و سلامت دندان مفید است و به همین دلیل در جلوگیری از
70 سال عمر با سگ دوئی و زندگی متوسط تقریبا رو به بالا و با کلی عقده و رویا ی به سرانجام نرسیده !
یا 
30،35 سال عمر که توش به همه چیزهایی که خواستی رسیده باشی .. ببین همه چیز .... حتی اون مدال !!!
+همین الان فیلم 8mile تموم شد و داره تیتراژپایانیش پلی میشه !
+از باشگاه میام و دستگاه و شام و فیلم و مسواک !
و خدا میدونه چه بلایی قراره سر خودم بیاره ! خدا رحم کنه ..
این شیر بیدار شده !
به وقت الان ..
همین الان نه الان !
سلاااام ! دیدید چه زود دی تموم شد؟ ( البته حقیقتش اینه خیلی هم دیر و بد گذشت، ولی خب؛ گذشت. ) 
حالا وقت محاسبه کارنامه اعماله D: و هدف گذاری برای ماه جدید، بهمن.
خب اگه یادتون باشه توی این پست برای دی هدف‌گذاری کرده بودم. و با کمال تاسف باید بگم که اینجانب نتونستم تمام و کمال به هدف برسم؛ لذا، متوجه تنبیه می‌گردم و در ماه جاری حق ندارم هیچ فیلم یا سریالی (حتی از تلویزیون) ببینم. 
با اینحال از خودم و عملکردم توی این ماه راضی بودم، مخصوصاً وجود مولو
درباره فواید مسواک برقی بیشتر بدانید
شیوه ی مسواک زدن از اهمیت بالایی برخوردار است و فشار بیش از حد مسواک می تواند موجب از بین رفتن مینای دندان یا تحریک لثه شود. علاوه بر این ها مسواک زدن بعضی از نقاط دندان ها که دور از دسترس هستند احتیاج به دقت بالایی دارد .
اگرچه با استفاده از یک مسواک معمولی و صرف وقت و دقت بیشتر می توان به نتیجه ی مناسب رسید اما راه راحت تر استفاده از مسواک برقی است. سر مسواک برقی با سرعت حرکت بالایی که دارد بسیار سریع تر و ر
باربری مشهد
باربری مشهد ارزان ترین خدمات حمل بار و خرده بار و اثاثیه را از بهترین مسیر بین مشهد و زنجان ارائه می دهد. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان کرج قم کرمانشاه ارومیه رشت زاهدان کرمان اراک همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهرکرد سمنان یاسوج و...
حمل بار ارزان سریع مشهد زنجان
مسواک بین دندانی مسواکی است که از آن برای تمیز کردن فاصله بین دندان ها در دندان های ارتودنسی شده استفاده می شود.
با استفاده از مسواک های معمولی شما تنها می توانید جلو ، پشت و سطح دندان هایتان را تمیز کنید.
اما به خاطر داشته باشید که سطوح بین دندان های شما جایی است که باکتری ها خود را در آنجا پنهان می کنند.
این برس ها مخصوص قسمت هایی ساخته شده اند که مسواک های معمولی به آن مناطق دسترسی ندارند.
البته این مسواک به غیر از ارتودنسی کاربرد های دیگری
امروز تمام امیدم از خوندن اینه که آخرشب برسه،دوشی بگیرم،مسواک بزنم،آهنگ دهه شصتی پلی کنم،برقصم و صورتم رو بند بندازم و هیچ ایده ای ندارم که چطور میتونم همه ی این کارها رو طی چهل و پنج دقیقه ای که وقت دارم انجام بدم.
 
*من از آدمی که هستم تعجب میکنم...امروز به مادرم گفتم نمیدونم به چه منبع انرژی وصلم که تمام نمیشه...امیدوارم که تمام نشه البته!
باربری مشهد
باربری سراسری مشهد با نام تجاری نتسان جهت حمل بار از مشهد به تهران تا هفتاد درصد تخفیف در نظر گرفته است. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان کرج قم کرمانشاه ارومیه رشت زاهدان کرمان اراک همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهرکرد سمنان یاسوج و...
حمل بار اثاثیه بیمه کالا مشهد تهران
در این مقاله  از سری مقالات کلینیک دندانپزشکی تاج سعی داریم در مورد مراقبت از دهان و دندان صحبت کنیم .
پوسیدگی دندان
دندان ها عمر طولانی دارند. با در نظر گرفتن مراقبت خوب از دندان ها و لثه ها، می توانید از آنها برای سال ها محافظت کنید.
پوسیدگی دندان فقط یک مشکل برای کودکان نیست. این می تواند تا زمانی که دندان های طبیعی در دهان شما وجود دارد.
پوسیدگی دندان مینای دندان را  پوشش می دهد و دندان های شما را، خراب می کند.
هنگامی که مراقبت از دهان خ
گاهی می بینیم که کودکان دهانشان بوی بدی می دهد, یکی از علت های بوی بد دهان بچه ها پوسیدگی دندان می باشد.
ترس از پوسیدگی های دندانی در همه والدین وجود دارد. در موارد مستعد پوسیدگی، مسواک زدن دندانها به تنهایی کمک نمی کند و باید تمامی موارد دندانپزشکی و سلامت بهداشتی دهان و دندان رعایت شود.
ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها