نتایج جستجو برای عبارت :

تولیت آستان مقدس حرم الهی

هر آستان مقدسی، از مسجد تا مدفن پیکر ائمه و بزرگان، نیاز به متولی دارد. متولی باید امورات داخلی آستان را راست و ریست کند تا هیچ دغدغه ای برای زایر باقی نماند. دل انسان حرم مقدس الهیست و این حرم امانتی است در اختیار انسان. ملائکه کارگزاران این حرم پاک هستند و بناست تا هیچ تکلف و بار یا بهتر بگویم وبالی از جهت امورات حرم بر دوش انسان نیوفتد تا او بتواند در یک دوره کارآموزی شیرین پرواز کردن را بیاموزد. 
ادامه مطلب
حقاً و انصافاً خدمت آستان مقدس امام هشتم علیه‌السّلام وقتى با شرایط و
شئون ویژه‌ى آن انجام بگیرد، از بزرگترین ارزشها و بزرگترین افتخارات است و
امروز چنین چیزى میسور است و وجود دارد، بنده هم افتخار مى‌کنم اگر چه به
نام و نه به عمل جزء شما هستم و مشرف به خدمت این آستان قدسم ... این سخن
دل را با شما در میان بگذارم که دل ما آن جایى است که شما همواره در آن‌جا
مشرفید و خوشا به حالتان و حقیقتاً شیرین‌ترینِ لحظات براى بنده، آن لحظاتى
است که به آس
مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی و خدمت رسانی به زلزله زدگان در کنار دستگاه های امداد رسان دستور صادر کرد.قائم مقام تولیت آستان قدس نیز ماموریت یافت تا ضمن بررسی آخرین وضعیت مناطق و نیازهای اولیه زلزله زدگان، تامین و بسیج امکانات لازم متناسب با ظرفیت های آستان قدس در دستور کار قرار دهد.اوایل امسال هم به دنبال وقوع سیلاب در برخی از مناطق کشور، با دستور تولیت آستان قدس رضوی، خدمات گسترده ای توسط آستان قدس رضوی به مردم سیل زده ارائه شد.
وی ضمن درخواست از تولیت آستان مقدس علوی برای افزایش دسترسی زائران به کتاب ارزشمند نهج البلاغه در حرم مطهر، تصریح کرد: کتاب ارزشمند نهج البلاغه گنجینه آموزه‌های اسلامی، فضایل اخلاقی و درس پاک‌ زیستن برای بشریت و بهترین وسیله برای افزایش معرفت زائران نسبت به مولای متقیان امام علی علیه‌السلام است.تولیت آستان قدس رضوی در ادامه با تقدیر و تشکر از میزبانی شایسته عتبه مقدس علوی و مردم نجف از زائران اربعین حسینی، تصریح کرد: خیل عظیم زائران ارب
در
روزهای پایانی ماه صفر و در آستانه سالروز شهادت امام رضا(ع) کاروان‌های
پیاده زائران آستان مقدس رضوی از مسیرهای مختلف در حال رسیدن به سمت مشهد
مقدس هستند تا در سالروز شهادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در جوار بارگاه
مطهر ایشان به عزاداری و سوگواری بپردازند.
 
 
 
 
 
دستور آیت‌الله رئیسی برای بسیج امکانات آستان قدس در خدمت‌رسانی به مناطق سیل‌زده♦️مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی گفت: با توجه به وقوع سیل در برخی شهرها و روستاها و خسارت به هموطنان، تولیت آستان قدس رضوی دستور دادند تمام امکانات آستان قدس رضوی برای ارائه خدمات بیشتر در کنار نهادهای مسئول بسیج شوند.
 کلاس های آموزش مهدویت  ( سه شنبه های مهدویت )
 
 
 
آستان مقدس امامزاده عمادالدین رباط کریم در روزهای سه شنبه هر هفته میزبان مخاطبین و علاقه مندان به مباحث آموزشی مهدویت و زمینه سازی ظهور است . از جمله برنامه های سه شنبه های مهدوی این آستان برگزاری دوره های آموزش مفاهیم انتظار و موعود می باشد .
در این جلسه حجت السلام و المسلمین حاج آقا چراغی به بیان مباحث مهدویت پرداختند .
شما میتوانید برای شرکت در این برنامه به دفتر افق ، در مرکز آستان امام
Danlod Fehreste Moghaddas 720p HD,Download Animation Fehrese Moghadas,انیمیشن ایرانی فهرست مقدس,بهرام زند,دانلود انیمیشن فهرست مقدس با لینک مستقیم,دانلود رایگان انیمیشن فهرست مقدس,دانلود کارتون فهرست مقدس,دانلود مستقیم انیمیشن فهرست مقدس,فهرست مقدس,فهرست مقدس با کیفیت 1080p Full HD,فیلم فهرست مقدس با حجم کم,محمد امین همدانی,
ادامه مطلب
#سه شنبه های فیروزه ایزیارت مسجد مقدس جمکرانسه شنبه،22بهمن،بعد از نماز عشااز امامزاده سیدعلی علیه السلامشرایط ثبت نام:عضویت در پایگاه بسیج حضرت مهدی(ع)بیمه غرامت=1000تومانهزینه ثبت نام=3000تومانمسئول ثبت نام:آقای اسماعیلی09903584810
پایگاه بسیج حضرت مهدی(ع)آستان مقدس امامزاده سیدعلی(ع)
آستان مقدس امامزاده عماد الدین ( علیم السلام ) ضمن تبریک فرارسیدن سال نو ، از همه ی مردم شهر رباط کریم درخواست می نمائیم که با رعایت نکات بهداشتی ، وقت بیشتری از تعطیلات سال نو را در خانه بگذرانید تا همه با هم کرونا را شکست دهیم .
 
 
بر اساس این گزارش؛ این جشنواره به منظور پاسداشت سردار بزرگ اسلام، شهید قاسم سلیمانی و تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.
در این جشنواره، 4 نفر از خادمیاران رسانه‌ای آستان قدس رضوی در بخش‌های عکس، فیلم، نماهنگ، خبر صاحب مقام شدند که از سوی خانواده محترم شهدا مورد تجلیل قرار گرفتند.
لازم به ذکر است، پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان گلستان با نگاهی نو بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در بخش‌های گوناگون برگزار شد.
مبع :آستا
بسم الله الرحمن الرحیم
با توسل بر آستان مقدس اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، سعی بر آن داریم تا حتی قدمی کوچک در راستای تبلیغ معارف ناب اسلامی برداشته باشیم. ان شاء الله مورد خشنودی و رضایت حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف قرار بگیرد.
 
طلبه حقیر، سید علی محمدی موسوی
بسم الله الرحمن الرحیم
با توسل بر آستان مقدس اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، سعی بر آن داریم تا حتی قدمی کوچک در راستای تبلیغ معارف ناب اسلامی برداشته باشیم. ان شاء الله مورد خشنودی و رضایت حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف قرار بگیرد.
 
طلبه حقیر، سید علی محمدی موسوی
به گزارش عصرحباد؛ طبق سنوات گذشته، همزمان با فرارسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یارانش، کاروان پیاده روی حرم تا حرم برای جاماندگان کربلا با حضور هیئات مذهبی و آحاد مردم مومن شهر حبیب آباد، از مسیر آستان مقدس امامزاده عبدالمومن علیه السلام حبیب آباد تا آستان مقدس امامزاده شاهزاده حسن علیه السلام کیجعلی با شعار "حب الحسین یجمعنا" حرکت کرد.
این مراسم به همت هیئت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام شهر ح
رویش‌های قرآنی انقلاب، دیروز
(سه شنبه) در قم تجلیل شدند.
 
 
نشست شورای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی استان قم به ریاست آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی‌فقیه در استان قم، در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.
مدیران‌کل ارشاد و فرهنگ اسلامی و اوقاف و امور خیریه استان قم، رئیس مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) و جمعی دیگر از مسؤولان استانی از جمله مسولین محترم:
کانون مساجد
حوزه علمیه
از این استان تاکنون ۳۰ هزار زائر اولی به مشهد مقدس اعزام شده اند که این رقم اعزام در کل کشور کم نظیر است.وی با اشاره به صدور بیانیه «گام دوم» مقام معظم رهبری گفت: همه ما دوست داریم با زیارت امام رضا(ع) زندگی رضوی و قلبی سرشار از معرفت رضوی داشته باشیم؛ مصداق این مهم کمک های مردم شهیدپرور اصفهان به مردم سیل زده و گستراندن سفره افطار برای نیازمندان است.گنابادی نژاد با اشاره به تعداد شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم استان اصفهان اظهار کرد: زنده نگه دا
 
مشاهده ی ویدیو های جشن مجازی ولادت امام حسن (ع) از طریق لینک های زیر :
 
مشاهده ی کلپ قرائت قرآن استاد کاظمی
مشاهده ی کلیپ سخنرانی حجت السلام چراغی ، تولیت محترم آستان امامزاده عماد الدین (ع)
مشاهده ی مولودی خوانی ایام ولادت
 
 
آستان مقدس امامزاده عماد الدین (ع) ، رباط کریم
همان ابتدا با تولیت سابق آستان قدس رضوی که مبتکر راه اندازی دفاتر استانی بودند، صحبت کردم و هدف از ایجاد نمایندگی‌های آستان قدس رضوی را جویا شدم؛ ایشان تأکید کردند که خیل عظیمی از مردم مشتاق خادمی حضرت رضا(ع) هستند و مراجعات در این زمینه بسیار زیاد است، اما ظرفیت اماکن متبرکه محدود بوده و امکان پذیرش همه متقاضیان وجود ندارد.تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان‌ها راه اندازی شد تا هم به احساسات پاک مردمی ب
"در آستان حسین(ع) آن کسی که سیر کند
یقین که عاقبتش را خدا به خیر کند"
 
نیاز خلق در این آستان برآورده ست
چه حاجت است که عرضه به نزد غیر کند؟
 
فقط نه مسجد و هیئت، که حقّ بندگی اش
نگاه لطف به اهل کنشت و دیر کند
 
شباب جنّت از آن رو بدان مُقام رسد
که طوع سیّدشان شبّر و شُبیر کند
 
بیا! که هر که در این راه می شود جانباز
فراز جنّت جاوید کار طیر کند
 
نترس از عاقبتش، چون سر و تن و جان را
در این معامله آن کس که باخت خیر کند.
 
 
«در آستان حسین(ع) آن کسی که سیر کند
یقین که عاقبتش را خدا به خیر کند»
 
نیاز خلق در این آستان برآورده ست
چه حاجت است که عرضه به نزد غیر کند؟
 
فقط نه مسجد و هیئت، که حقّ بندگی اش
نگاه لطف به اهل کنشت و دیر کند
 
شباب جنّت از آن رو بدان مُقام رسد
که طوع سیّدشان شبّر و شُبیر کند
 
بیا! که هر که در این راه می شود جانباز
فراز جنّت جاوید کار طیر کند
 
نترس از عاقبتش، چون سر و تن و جان را
در این معامله آن کس که باخت خیر کند.
 
 
دستور تولیت آستان قدس رضوی برای کمک به مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی

تولیت آستان قدس رضوی دستور کمک به مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی و خدمت رسانی مطلوب به زلزله زدگان را صادر کرد.
به گزارش آستان نیوز، به دنبال وقوع زلزله 5.9 ریشتری صبح امروز آذربایجان شرقی و بروز خسارت هایی در برخی از روستاها، حجت الاسلام مروی تولیت آستان قدس رضوی برای بسیج امکانات و خادمیاران آستان قدس رضوی به مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی و خدمت رسانی به زلزله زدگان د
قسمت نشد بریم مشهد زیارت، ولی امروز و در چهلمین روز اومدیم قم پابوسی آستان مقدس حضرت معصومه.
این دو روز اول کار آنقدر داستان داشت که میشه ازش یه وبلاگ ساخت و اسمش رو گذاشت روزنوشت های یک مهندس.
خیلی خسته ام. دلم میخاد بخوابم، یک خواب عمیق...
قسمت نشد بریم مشهد زیارت، ولی امروز و در چهلمین روز اومدیم قم پابوسی آستان مقدس حضرت معصومه.
این دو روز اول کار آنقدر داستان داشت که میشه ازش یه وبلاگ ساخت و اسمش رو گذاشت روزنوشت های یک مهندس.
خیلی خسته ام. دلم میخاد بخوابم، یک خواب عمیق...
قبولی سرکار خانم نیکتا عابد فرزند حسین درمقطع کارشناسی ارشد رشته  مهندسی سیستم های انرژی تکنولوژی  (دانشگاه الزهرا تهران) را خدمت ایشان و خانواده محترمشان وجامعه علمی شهر خالداباد و متولیان عزیز آستان مقدس امامزاده آقا علی عباس تبریک عرض می نمائیم.
تاسی به رفتار شهدای انقلاب اسلامی باعث ارتقای سطح بینش کارکنان در فضای خدمتی آستان قدس رضوی خواهد بود.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد: باید بسیجی¬وار متعهد شویم که زندگی ما حرکتی در مسیر تحقق ارزش-های بسیجی و انقلابی باشد تا در اجر و پاداش شهدای بزرگ این مسیر سهیم باشیم.
خاکسار قهرودی همچنین ضمن گرامیداشت یاد شهدای واقعه اخیر گفت: جامعه ایران برخوردار از رهبری حکیم و فرزانه و ملتی بصیر و آگاه است که با پیروی از فرمان ولایت فقیه کشت
در این فضا امکانات تخت خواب، پتو و ملحفه تمیز، حمام، سرویس بهداشتی و صبحانه تدارک دیده شده و تا ۱۰ صبح پذیرای زائران است.
مدیر انتظامات و تشریفات آستان قدس رضوی اضافه کرد: هر شب ۳ دستگاه مینی بوس در ورودی باب الرضا(ع) حرم مطهر از ساعت ۸ شب الی ۱ بامداد کار انتقال زائران به ترمینال مسافربری را بر عهده دارند.
رنجبر خاطرنشان کرد: همکاران ما در اداره انتظامات حریم مطهر در دفاتر هماهنگی و ورودی های صحن های حرم امام رضا(ع) مستقر هستند و این مهم را با
⚫️ انالله و انا الیه راجعون ⚫️ بدینوسیله درگذشت شادروان #بیژن_علویان خادم با اخلاص آستان مقدس امامزاده آقا علی عباس ، را به اطلاع همشهریان عزیز می رسانیم . مرحوم علویان مدتی درگیر بیماری قلبی بود و در نهایت در بیمارستان خاتم الانبیا نطنز ، جان به جان آفرین تسلیم نمود . روحش شاد و یادش گرامی
 
 
مرکز افق آستان مقدس امامزاده عماد الدین ( ع) ، در مبارزه ی همگانی در برابر بیماری کرونا ، با همکاری خادمین افتخاری و ثابت ، شروع به تولید و پخش ماسک های بهداشتی در مناطق کم برخوردار شهرستان رباط کریم نمودند .
همچنین یک گروه از خادمین افتخاریآستان , تعدادی ازعابربانکهای سطح شهر رباط کریم را در روز ششم فروردین ماه ضدعفونی نمودند.
در این راستا همچنین پک های بهداشتی به خانواده های مختلفی اهدا گردید .
 
تاریخ : 6 فروردین 1398
 
 
نوحه سرایی شب نوزدهم ماه مبارک رمضان
توسط مهدی زارعی / معاون فرهنگی اوقاف شهرستان رباط کریم
 
در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان ، آستان امامزاده عمادالدین (ع) ، به منظور بهره مندی زائران و مردم شهرستان رباط کریم از محتوای دینی و استفاده از نوحه سرایی ، اقدام به برگزاری مراسم روضه به صورت تهیه ی کلیپ روضه خوانی کرد. در اینن کلیپ شما مداحی خادم اهل بیت : جناب آقای معدی زارعی را میبینید
 
مشاهده ی فایل مداحی شب نوزدهم ماه مبارک رمضان
 
 
 
آستان مقدس
«نفرت مقدس»
- مبانی ستیز
- برکات ستیز
- مراحل ستیز
 
نگاه جامع قرآنی به جایگاه کلیدی «دشمن» در نظام خلقت؛ برای اولین بار
مقایسه ای بین دو نوع شیطان و شباهتهای اساسی آنها
 
کتاب را از فروشگاههای کتاب آستان حضرت معصومه تهیه بفرمایید.
برخی مستندات و ارجاعات کتاب را هم می توانید در موضوعات دشمن شناسی  و  مبارزه و ستیز و مقاومت و پیشرفت  از این وبگاه دنبال کنید.
پیام تسلیت محمدی گلپایگانی به تولیت آستان قدس رضویحجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری درگذشت همشیره حجت الاسلام و المسلین حاج شیخ احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی را تسلیت گفت.
به گزارش ایسنا، متن پیام تسلیت به این شرح است:حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای حاج شیخ احمد مرویدرگذشت همشیره مکرّمه جنابعالی را از طرف خود و سایر همکاران تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه رحمت واسعه و برای جنابعالی
پیام تسلیت رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) درپی درگذشت خواهر تولیت آستان قدس رضویرئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) درگذشت خواهر تولیت آستان قدس رضوی را تسلیت گفت.
به گزارش ایسنا، متن پیام محمد مخبر به شرح زیر است:
«حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای حاج شیخ احمد مرویتولیت محترم آستان قدس رضوی
سلام و علیکم
ضایعه درگذشت بانوی مومنه، همشیره مکرمه‌تان موجب تاسف و تألم گردید.اینجانب ضمن عرض تسلیت به جنابعالی و بستگان داغدار، از درگ
خیلی از عاشقان و دلسوختتگان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام این سوال را در ذهن خود دارند که سرمطهر و مقدس حضرت سید الشهدا علیه السلام کجا دفن شده است؟
در روایات تاریخی نقل های متفاوتی از مدفن سر مقدس حضرت سیدالشهدا علیه السلام وجود دارد که به معتبر ترین آنها میپردازیم.
سر مقدس امام حسین علیه السلام کجاست؟
ادامه مطلب
ساخت فیلم‌حضرت معصومه(س) به جریان‌افتاد
به نقل از روابط عمومی پروژه، خبر تولید پروژه سینمایی حضرت معصومه (س)، بعد از امضای تفاهم نامه همکاری مشترک با معاونت فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه (س) و طی یک نشست خبری با حضور مجتبی امینی تهیه کننده و جواد افشار نویسنده و کارگردان، اصحاب رسانه و مسئولان تولیت آستان حضرت معصومه (س) تولیت در روز سه شنبه ۱۰ دی ماه در شهر قم همزمان با ولادت حضرت زینب (س) رسانه ای شد.این فیلم قرار است بخش مهمی از زندگی حضرت م
احتراماً بدینوسیله به استحضار میرساند طی هماهنگی های صورت پذیرفته شرکت چند منظوره جهاد نصر با آستان مقدس رضوی در خصوص زائر شهر رضوی که منصوب به امام رضا (ع) در زمین 35 هکتاری به عنوان اسکان ارزان یا رویکرد تکریم از مهمانان امام رضا (ع) با امکانات رفاهی بسیار عالی که هر سوئیت در فضای نورگیر و بزرگ 45 متری و امکانات خوبی مانند تخت و پتوی درجه یک، سیستم سرمایشی و گرمایشی، یخچال و تلوزیون، حمام و سرویس بهداشتی، چای ساز، فلاکس چای، وسایل غذاخوری در
همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی، کاروان پیاده روی حرم تا حرم برای جاماندگان کربلا از مسیر آستان مقدس امامزاده عبدالمومن (ع) حبیب آباد تا آستان مقدس امامزاده شاهزاده حسن (ع) کیجعلی برگزار شد.
عکاس: محمدمهدی منصوری-امیرعلی حامدنیا
آیت‌الله رجبعلی رضازاده در این دیدار با بیان اینکه در شرایط کنونی جامعه، تشرف حضوری به حرم مطهر رضوی جهت زیارت مضجع منورحضرت رضا(ع) به هیچ عنوان ضرورتی ندارد، ابراز کرد: زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) با قرائت زیارتنامه حضرت رضا(ع) می‌توانند فیض زیارت حضوری این امام همام(ع) را در درگاه الهی کسب کنند تا ان‌شاءالله با توسل به حضرت رضا(ع) این خطر رفع شود.وی اضافه کرد: توجه به مسائل بهداشتی و پزشکی باید در اولویت مردم قرار گیرد و در صورت ابتلاء به ا
به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، نشست کتاب خوان  دفاع مقدس، در کتابخانه عمومی شهدای سنجان با حضور نوجوانان برگزار شد.
در این نشست ،نوجوانان با مطالعه زندگینامه شهدا دفاع مقدس ،کتابهای خوانده شده را با علاقه مندان به اشتراک گذاشتند.
 
                                                                                                    
صنعت توریسم و گردشگری با شیب بسیار تندی در حال گسترش می باشد که آن را تبدیل به بزرگترین تجارت جهانی خواهد کرد . گردشگری و جهانگردی واژه‌ای بس پر محتوا است که با اهدافی همچون فراهم سازی سلامت و بوجود آوردن آرامش جسم و روان انسان و دوری از استرس و تنش ، آشنایی با فرهنگ‌ها و آداب و رسوم ملل مختلف، بازدید از جاذبه‌های تاریخی، زیارت اماکن مذهبی مقدسه و... صورت می‌پذیرد. تا گردشگران بتوانند بدین وسیله روندی مثبت در زندگی شخصی و اجتماعی در جهت بهب
به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، نشست کتاب خوان  دفاع مقدس، در کتابخانه عمومی شهدای سنجان با حضور نوجوانان برگزار شد.
در این نشست ،نوجوانان با مطالعه زندگینامه شهدا دفاع مقدس ،کتابهای خوانده شده را با علاقه مندان به اشتراک گذاشتند.
 
                                                                                                    
آستان مقدس امامزاده یحیی ساری
 
آستان مقدس امامزاده یحیی ساری در میدان ساعت، خیابان جمهوری اسلامی، خیابان هشتم شهر ساری استان مازندران واقع شده است.
برج مقبره مذکور با گنبد دو پوسته پوشانده شده که پوسته درونی بر پایه چفتی تیزه‌دار اجرا شده و بر روی آن گنبد بیرونی به صورت رک و ۱۲ ضلعی به ارتفاع حدود ۲۰ متر قرار گرفته است.
صندق چوبین و مرقد دیگری در داخل این برج به‌نام «سلطان امیر شمس الدین» است که روی صندق آن کتیبه به خط ثلث در نهایت ظرافت حک
طراحی لوگوی نوشتاری هیأت عاشقان مهدی (عج)
 
توجه داشته باشید که انتشار لوگوها صرفاً جهت به نمایش گذاشتن نمونه آثار“استدیو طراحی آستان هنر” بوده و هرگونه استفاده شخصی و یا باز نشر شرعا حرام، و مورد رضایـت طـراح اثر نمی باشد.
برای سفارش طراحی میتوانید از روشهای زیر اقدام کنید:
تماس تلفنی و پیغام اینترنتی از طریق شماره تلفنهای: 09167921711 و 09166433420
مراجعه حضوری به دفتر آستان هنر به نشانی: خوزستان-دزفول-خ آفرینش شمالی - نقاطع دهقان - طبقه زیرین - دفت
مولودی خوانی شب ولادت امام حسن (ع)
 
در شب میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) ، ما بر آن شدیم که از طریق فضای مجازی برای شما جشن بزرگی را برگزار کنیم
از طریق لینک مندرج در این پست میتوانید ویدیوی زیبای مولودی خوانی را به مناسبت ولادت امام حسن (ع) مشاهده کنید .
این کیپ در محیط حرم آستان مقدس امامزاده عماد الدین (ع) تهیه گردیده است .
 
برای همه ی شما آرزوی سلامتی و روایی حاجات داریم .
 
 
لینک تماشای ویدیو :مولودی خوانی ولادت امام حسن ع
طراحی لوگوی نوشتاری هیأت عاشقان مهدی (عج)
 
توجه داشته باشید که انتشار لوگوها صرفاً جخن به نمایش گذاشتن نمونه آثار“مرکز گرافیک آستان هنر” بوده و هرگونه استفاده شخصی و یا باز نشر شرعا حرام، و مورد رضایـت طـراح اثر نمی باشد.
برای سفارش طراحی میتوانید از روشهای زیر اقدام کنید:
تماس تلفنی و پیغام اینترنتی از طریق شماره تلفنهای: 09167921711 و 09166433420
مراجعه حضوری به دفتر آستان هنر به نشانی: خوزستان-دزفول-خ آفرینش شمالی - نقاطع دهقان - طبقه زیرین - دفتر
پیش از پرداختن به تور لحظه آخری مشهد مقدس لازم است که اشاره ی مختصری به مشهد مقدس شود . شهر مشهد مقدس , راءس استان خراسان رضوی است که در شمال شرق کشورمان واقع شده‌است . شهر مشهد مقدس از زمان های بدور تحت عنوان یکی‌از شهرهای مشهور کشور‌ایران مطرح بوده و به همین بهانه در عصر سلسله افشاریان تحت عنوان پایتخت کشور ایران تعیین شد . این شهر بعداز تهران با دقت به مساحتی که دارااست تحت عنوان دو‌مین شهر بزرگ به حساب آورده می شود . طبق پایانی سرشماری ان
✅ داستان تشرف ✅

#داستان_تشرف
#بشارت_نزدیکی_ظهور 

امام زمان (عج) وارد مرحله قیام شده است.
 
♦️ میرزا ابوالفضل قهوه چی به ظاهر پیرمردی عامی و ساده اما در واقع یکی از شیفتگان و شرف یافتگان آستان مقدس امام زمان روحی فداه بود آن جناب نسبت به مسجد جمکران علاقه فراوان نشان می داد و چه بسا تشرفات مکرر و توفیقات بی مثالش را از رهگذر انس با آن مسجد شریف به دست آورده بود .
از آن جناب نقل شده است که در یکی از تشرفاتم
ادامه مطلب
 
 
مراسم مولودی خوانی و گرامی داشت ولادت حضرت زینب ( س ) و روز پرستار
 
و سخنرانی پیرامون مسائل بانوان و سبک زندگی اسلامی و اهمیت نقش بانوان در الگو گیری از منش و رفتار زندگی حضرت زینب (س ) توسط حجت السلام و المسلمین حاج آقا چراغی  و هنچنین مولودی خوانی توسط مداح اهل بیت .
 
در آستان مقدس امامزاده عماد الدین رباط کریم
 
1398
به گزارش فارس، همزمان با هفته دفاع مقدسکارت ایثار رزمندگان با حضور سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح رونمایی شد. داخل این مراسم، سرلشکر حسین سلامی فرمانده طاس سپاه، سرلشکر موسوی فرمانده کچل ارتش، امیر حاتمی وزیر دفاع، سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی و جمعی دیگر از فرماندهان و مسئولین نیروهای مسلح پیشگاه داشتند. این کارت بعنوان یک سند ملی و دائمی بخاطر تمام افرادی که با هر نوع عضویت درون دفاع مقدس به مدت متجاوز از ۴۵ روز آستان
آدینهٔ نیک یا جمعهٔ نیک یا آدینهٔ مقدس در روز بزرگداشت مصلوب شدن و درگذشت مسیح است و گاهی با عید پسح یهودیان مصادف می‌شود. آدینه پاک رویدادی مهم در مسیحیت است، که نشان دهنده فداکاری‌ها، از خودگذشتگی‌ها، درد و رنج در زندگی عیسی مسیح است. این روز مربوط به هفتهٔ مقدسی است که عیسی در یکشنبهٔ نخل به بیت‌المقدس وارد شد و پس از دستگیری توسط سربازان رومی و تحمل مصائب و سختی‌ها بر فراز تپه گلکتا در اورشلیم به صلیب کشیده‌شد.
روز شنبه پس از آدینهٔ ن
هیچ چیز مقدس نیست...نه مادر،نه پدر،نه پزشک،نه معلم،نه پوششی خاص،نه حرف خاص،نه زمان خاص،نه مکان خاص،نه لباس خاص،نه هیچ چیز دیگر!


مقدس را که میچسبانیم تنگ چیزی؛ حق نقد، حق گلایه، حق شک، حق رشد، حق فکر،حق هر آنچه که برای بهتر شدن نیاز است را از آن مسئله میگیریم!

مقدس را که میچسبانیم تنگ چیزی، مادر به پاس مقامش حق زندگی را از خود
میگیرد و پر از بغض و مهرطلبی و هزار درد بی درمان میشود و فرزندی وابسته و
هراسان تربیت میکند... که اگر او اینکار را نکن
پیام تسلیت رهبرانقلاب در پی درگذشت آقای محمد سلگی: درگذشت جانباز عزیز و سردار فداکار جناب آقای میرزا محمد سلگی را به همه کسانی که به ایثارگران دفاع مقدس ارادت می ورزند وبه همه خانواده های شهید و جانبازان و خانواده های آنان و همه یادگاران دفاع مقدس تسلیت عرض میکنم. این مجاهد فداکار در دوره پس از پایان دفاع مقدس نیز با تحمل رنج جسمانی، مجاهدت در راه خدا را ادامه داد تا به لقاءالله پیوست.
اصلا خدا از آدم های قالبی خشکه مقدس یک بعدی بدش می آید....اگر نه چرافرشته های مطیع و پاکش را که همگی از آغاز خلقت شان یا در حال رکوعند یا در حال سجود...به پای آدم خطاکار خون ریز می افکند...علی چرا چهار هزار خر مقدس حافظ قرآن و شب زنده دار صائم الدهر قائم الیل را در نهروان به زیر شمشیر مردانه اش می گیرد؟
موضوع پایان نامه معماری: طراحی موزه دفاع مقدس
چکیده:
این رساله تحت عنوان « طراحی موزه دفاع مقدس در اراک » ابتدا به بررسی موزه دفاع مقدس و در نهایت طراحی آن در اراک می پردازد . در فصل اول معرفی و تحلیل موزه دفاع مقدس مورد مطالعه قرار می گیرد و ضمن آن تاریخچه موزه در ایران و جهان، مقایسه موزه جنگ و موزه دفاع مقدس آورده می شود. هویت، نحوه بیان، ظرف بیان و انگیزه مراجعه به موزه از جمله دیگر مباحثی است که در این قسمت مطرح می شوند. فصل دوم به بررسی نمو
انتهای ستون مهره ها تا انتهای دنبالچه و دو پروانه ای که در اطرافش وصله که از ۵ یا ۷ مهره که به هم وصل شدن و جایگاه استارت کندالینی هست و بالای اون که بشکل قیف یا پیله کرم پروانه هست یک استخوان پهن مثلثی بهش متصل هست اونو میگن استخوان مقدس.
کندالینی قدرت امیال پاک هر انسان است...
بطور غیر فعال و نهفته در انتهای ستون فقرات و مابین استخوان مثلث شکلی بنام اُساکرُم ( استخوان مقدس ) قرار گرفته است.
 
 
 
 
ادامه مطلب
حسین سپهری رییس هیات امنا و مدیر اجرایی استان مقدس حضرت آقا علی عباس و شاهزاده محمد ع از همکاری و هماهنگی و مساعدت ، همه دست اندازان برگزاری مراسمات اخیر آستان مقدس، اربعین، بیست و هشتم صفر و شهادت امام رضا ع، از جمله مدیرکل محترم اوقاف و امور خیریه استان، جناب حاج آقا بلک، مدیریت محترم بحران استان اصفهان جناب آقای شیشه فروش فرماندهی محترم انتظامی استان جناب سردار معصوم بیگی، مدیریت محترم اورژانس استان جناب آقای دکتر راستین و ریاست محترم
به مناسبت هفته دفاع مقدس وهمزمان با اآعاز سال تحصیلی جدیدفعالیت ها واقدامات زیر در این آموزشگاه برگزار گردید.
-سخنرانی در رابطه باآرمانها وارزشهای هشت سال دفاع مقدس
- هماهنگی باسایر مدارس روستا حضور بر سر تربت پاک شهدا
-آشنا سازی دانش آموزان بااندیشه های امام راحل
در سال 2006 ، مثل همیشه ، موفقیت در استفاده از عمره رمضانی به مدت 22 روز در مدینه الرسول و رفتن به این اقامتگاه مقدس بهشت ​​و معبد مقدس با حضور آیت الله علوی بروجردی ، ولیعهد بزرگ اقتدار آیت الله بروجردی از دیر و غیره ما موارد برگزیده ای داریم که من هر سال موفق می شوم به آنها بپیوندم.
اتفاقاً یک هفته قبل از مرخصی من ، در دیدار با فاضل ارجمند و آیت الله حاج زاده محسن وحید خراسانی ، درباره بازدید آیت الله وحید خراسانی به سرزمین مقدس دو خدای مقدس به
سلام
ان شاالله از 25 تا 30 مرداد قصد سفر زیارتی مشهد مقدس داریم هر که دارد هوس مشهد الرضا بسم الله . . . 
هزینه سفر 280.000
برای اطلاعات بیشتر با آقای مفتاحی مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان پسر شیراز تماس بگیرید:
09171063200
 
 
 
 
 
برگزاری محفل انس با قرآن کریم
با حضور پرشور نوجوانان و جوانان ، در آستان مقدس امامزاده عماد الدین ( علیه السلام )
محفل قرآن خوانی برگزار گردید .
 
د راین مراسم قاری های بزرگ و بین المللی قرآن کریم به تلاوت آیات زیبای قرآن پرداختند .
 
1398
حسین سپهری رییس هیات امنا و مدیر اجرایی استان مقدس حضرت آقا علی عباس و شاهزاده محمد ع از همکاری و هماهنگی و مساعدت ، همه دست اندازان برگزاری مراسمات اخیر آستان مقدس، اربعین، بیست و هشتم صفر و شهادت امام رضا ع، از جمله مدیرکل محترم اوقاف و امور خیریه استان، جناب حاج آقا بلک، مدیریت محترم بحران استان اصفهان جناب آقای شیشه فروش فرماندهی محترم انتظامی استان جناب سردار معصوم بیگی، مدیریت محترم اورژانس استان جناب آقای دکتر راستین و ریاست محترم
مولودی خوانی شب ولادت امام حسن (ع)
توسط حاج آق فغانی
 
در شب میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) ، ما بر آن شدیم که از طریق فضای مجازی برای شما جشن بزرگی را برگزار کنیم
از طریق لینک مندرج در این پست میتوانید ویدیوی زیبای مولودی خوانی را به مناسبت ولادت امام حسن (ع) مشاهده کنید .
این کیپ در محیط حرم آستان مقدس امامزاده عماد الدین (ع) تهیه گردیده است .
 
برای همه ی شما آرزوی سلامتی و روایی حاجات داریم .
 
 
لینک تماشای ویدیو :مولودی خوانی ولادت امام حسن
منبع تصویر | پرتال جامع آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)
عمل به توصیه‌های پزشکان هم لازم عقلی و هم شرعی استاین روزها با شیوع کرونا در کشور و جهان، بسیاری از افراد، این ویروس را نوعی گرفتاری و بلای طبیعی می‌دانند. نظر شما در این باره چیست و چه راهی برای رهایی از آن توصیه می‌کنید؟موضوع ابتلای انسان به بیماری یا آزمون الهی سنت دیرینه عالم طبیعت و دنیا است و‌ اختصاص به امروز و مردم امروز ندارد، بلکه از گذشته در بین بشر و دوران‌های مختلف چنین ام
برگزاری همایش بزرگ ۱۲۰۰۰ رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس در زرند
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران زرند از برگزاری همایش بزرگ ۱۲۰۰۰ رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
 حسن عرب رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران زرند با گرامیداشت هفته دفاع مقدس از برگزاری همایش بزرگ 12000 رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
عرب افزود: این همایش بزرگ روز یکشنبه 7 مهرماه از ساعت 15:30 با حضور پیشکسوتان، جانبازان و خانواده های محترم شهدا در
نام مانهوا : کتاب مقدس و عالیجناب ژانر: #فانتزی ، #عاشقانه ، #کمدیمنتشر شده از #webcomicsوضعیت: #در_حال_انتشار
خلاصه: دختر سی ساله ای که به خاطر اهانت به کتاب مقدس وارد دوره باستان میشه به عنوان یک کتاب تا پرنسی که تمایلی به داشتن فرزند را ندارد مجبور به بچه دار شدن کند که در این صورت می‌تواند به دنیای خود بازگردد و...

ادامه مطلب
سلام سلام امیدوارم حالتون خوب باشه چند وقتی درگیر درس و دانشگاه بودم فعالیت نمیکردم ولی بازم برگشتم باانگیزه بیشتر چون دهه کرامت است و ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر البته با تاخیر به خودم و بقیه دختران تبریک میگم و  مطالب رو به معرفی موزه آستان مقدس حضرت معصومه (س) اختصاص دادم امیدوارم خودتون  برای بازدید یرین و از اشیا وآثار گرانبهای موزه دیدن کنید.
ادامه مطلب
زیاران روستایی در راه طالقان با زبان و فرهنگ شبیه طالقان.خوبی اش آب و هوایش است از یک طرف و نزدیکی اش به مرکز شهرستان و به تهران و مرز دو استان البرز و قزوین بودن.
روستایی با قدمت طولانی البته گاهی آش را شور کرده و دهیاری تابلویی بزند که به مبدا تاریخ خوش آمدید این قدر هم قدیمی نیست. مشکل آب دارد و مشکل وقف با آستان قدس رضوی که امید است در دادگاه حل شود و اگر نشد شاید با مذاکره. وقتی ایران اسلامی با آمریکای جنایتکار مذاکره کرد چه اشکال دارد زیار
تور مشهد مقدس اصلی ‌ترین و پرطرفدارترین مقصد مهاجرت زیارتی ما ایرانیان به اکانت میاید , شما هر زمان به شهر مشهد مسافرت فرمایید علی الخصوص در روز ها تعطیل , این شهر را آکنده از عاشقان علی ‌ابن موسی ‌الرضا خواهید رویت کرد , درضمن مشهد مقدس به واسطه‌ وجود بقعه مطهر امام هشتم شیعه ها , به پایتخت فرهنگی کشور ایران هم تبدیل شده‌است و کلیه رونق و کار ‌های اقتصادی , فرهنگی و اجتماعی این شهر وامدار میزبانی امام مهربانی‌ ها ( امام رضا) است , در‌این مق
به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج ، اداره کل اوقات  و امور خیریه استان البرز ، سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز و بسیج کانون مداحان استان البرز  و آستان مقدس امام زاده محمد( ع) آیین معنوی خطبه خوانی عید سعید غدیر با شعار ولایت علوی ، اکمال دین نبوی با شکوه در آستان مقدس امام زاده محمد( ع ) منطقه حصارک برگزار گردید. 
 در این مراسم  معنوی  بیش از ۲۵۰ مداح آقا و خانم ، مردم ولایت مدار کرج علی الخصوص خانواده معظم شهدا  حضور داشتند 
گواهی مقدس اردبیلی به حسن عقیده و درستی کار مختار
علامه مقدس اردبیلی قدس سره عالم بزرگ شیعه در مورد مختار رضوان الله علیه در کتاب شریف حدیقة الشیعة چنین می‌نویسد:
در حسن عقیده‌ی مختار سخنی نیست و علامه‌ی حلی رحمت الله علیه او را مقبول شمرده و امام باقر علیه السلام جمعی را که مختار را به بدی یاد می‌کردند از این کار منع فرمود و امام صادق علیه السلام بر او رحمت فرستاد و امام زین العابدین علیه السلام وی را به دعای خیر یاد کرده است.
مقدس اردبیلی
برگزاری کلاسهای سبک زندگی
( خانم دکتر میرعطایی )
 
 
مدیریت زندگی در این روزها ، یکی از نیازهای کلیدی خانواده ها به خصوص مادران است . با توجه به اینکه مادران خانواده علاوه بر حفظ خانواده وظیفه ی تربیت فرزندان را نیز به عهده دارند ، نیازمند به آموزش های مهارت های سبک زندگی میباشند .
در خصوص آستان مقدس امامزاده عمادالدین (ع) اقدام به برگزرای کلاس های سبک زندگی کرده است .
خانم ها و مادران علاقه مند بسیاری در این برنامه شرکت کرده اند .
جهت آشنایی
این پاورپوینت در 23 اسلاید طراحی و اسلاید بندی شده است د راین پاورپوینت مطالبی از تولد،ازدواج مقدس اردبیلی،نامه به شاه عباس اول،د ردربار صوی و سایر مطالب مفید و ارزنده در مورد مقدس اردبیلی در این پاورپوینت درج شده است که امید واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید
 
حهت دانلود فایل کلیک کنید
سرکار خانم خواجه امیری از
هنرمندان شهر خالدآباد هستند که از خاندان هنرمند خواجه امیری که کل
سرسبدشان استاد ایرج می باشد پا به عالم هنر نهاده اند ، این هنرمند عکاسی
را به صورت حرفه ای دنبال می کند و عکاس جراید معتبر داخلی و سایت دویچه
وله ی آلمان هستند . 
باسلام. بنده احسان شاه سنائی، شاعر، منتقد ادبی، مترجم متون انگلیسی وفعال جهبه فرهنگی و سواد رسانه، از شهر اصفهان و با افتخار گویم که پاسدار ارزش های انقلاب و دفاع مقدس در جنگ رسانه ای علیه انقلاب مقدس سال ۵۷ می باشم.
و آنچه مهم است این است که همه ما سربازان گردان سید علی خامنه ای و لشکر مهدی موعود هستیم.
به اطلاع خادمیاران محترم میرساند :
با تو جه به ابلاغیه نمایندگی آستان قدس رضوی در استان  وبا عنایت به ضرورت ساماندهی و پالایش نهایی خادمیاران استان مقتضی است جهت تعین و تکلیف وضعیت ثبت نام و فعال نمودن سامانه خادمیاری و همچنین مشخص نمودن عرصه و مصداق خدمتی خوددر بازده زمانی یک ماهه از تاریخ1398/8/20الی تاریخ 1398/9/20 اقدام لازم ر ا انجام دهید ودر صورت هر گونه مشکل و سوال و یا راهنمایی اموزش و همچنین در هنگام هر گونه ابلاغی از طرف خادمیاران ستادی 
«نفرت مقدس»
- مبانی ستیز
- برکات ستیز
- مراحل ستیز
 
نگاه جامع قرآنی به جایگاه کلیدی «دشمن» در نظام خلقت
مقایسه ای بین دو نوع شیطان و شباهتهای اساسی آنها
برکات و فواید ظاهری و باطنی ستیز، که بسیاری آن را یک ارزش بی فایده یا حتی مضر تلقی می کنند!
حاصل زحمت چندین ساله ی دوستان شما در «بیا با هم...»
 
سطرهای اولیه ی این کتاب در قالب برخی از پست های همین وبلاگ به رشته ی تحریر درآمد. چند سال پیش که دغدغه ی نفوذ و میل به دشمن در سخنان رهبر انقلاب خیلی پرر
با پیگیری حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی؛ تولیت آستان قدس رضوی، مراسم وداع با پیکر مطهر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یکشنبه  در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.
به گزارش آستان نیوز، پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی یکشنبه صبح مهمان بارگاه منور امام هشتم شیعیان خواهد بود و بر دوش زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج(علیه السلام) تشییع خواهد شد.
 جزییات مراسم وداع با پیکر این شهید والامقام 
حرم مطهر رضوی آمادگی کامل برای اجرای م
باسمه تعالی
اماکن مقدس
غزل ۱
امروز جهان شاهد تخریب قبور است
امید بشر اذن خدا، بهر ظهور است
چشمان همه گریان ز تخریب بقیع اند
امروز دل شیعه پر از خون و صبور است
آرامگه چار امام است و بود مدفن اصحاب
آن باعث احیای ولایت و حضور است
ویران شده آثار قبور حسن و باقر و سجاد
هم صادق و هم آمنه اصحاب غرور است
خدیجه بود دفن، در این خاک مقدس
در بین زنان شاخص و در کسب جسور است
یوم الهدم است روز خرابی عمارت
آن قوم ستم فاقد ادراک و شعور است
این روز دل شیعه پر از د
زیارت
حرم امام رضا(ع) از قدیم تا به امروز در نزد مردم کشور ما جایگاه ویژه ای داشته و
دارد. بسیاری ازمردم چندین ماه ازسال را کار می کنند سپس برای آنکه خستگیشان را در
کنند و آرامش و سلامت روحی و جسمی خود را ارتقا دهند به مشهد مقدس و زیارت حرم
امام رضا (ع) می روند.  سالانه میلیون ها
نفر از اقصی نقاط جهان به شهر مشهد روانه می شوند تا پای به حرم امام رضا(ع)
بگذارند و زیارت کنند. درهای حرم امام رضا(ع) 24ساعته به روی زائران باز است
وخادمان حرم همواره به مرد
زیارت
حرم امام رضا(ع) از قدیم تا به امروز در نزد مردم کشور ما جایگاه ویژه ای داشته و
دارد. بسیاری ازمردم چندین ماه ازسال را کار می کنند سپس برای آنکه خستگیشان را در
کنند و آرامش و سلامت روحی و جسمی خود را ارتقا دهند به مشهد مقدس و زیارت حرم
امام رضا (ع) می روند.  سالانه میلیون ها
نفر از اقصی نقاط جهان به شهر مشهد روانه می شوند تا پای به حرم امام رضا(ع)
بگذارند و زیارت کنند. درهای حرم امام رضا(ع) 24ساعته به روی زائران باز است
وخادمان حرم همواره به مرد
زیارت
حرم امام رضا(ع) از قدیم تا به امروز در نزد مردم کشور ما جایگاه ویژه ای داشته و
دارد. بسیاری ازمردم چندین ماه ازسال را کار می کنند سپس برای آنکه خستگیشان را در
کنند و آرامش و سلامت روحی و جسمی خود را ارتقا دهند به مشهد مقدس و زیارت حرم
امام رضا (ع) می روند.  سالانه میلیون ها
نفر از اقصی نقاط جهان به شهر مشهد روانه می شوند تا پای به حرم امام رضا(ع)
بگذارند و زیارت کنند. درهای حرم امام رضا(ع) 24ساعته به روی زائران باز است
وخادمان حرم همواره به مرد
درست در اوجِ اوجِ شادمانی غمی بر دل می نشیند . غمی نه جانکاه بلکه غمی عمیق. اما این غم از کجاست؟ برای چیست؟ 
تو را گرامی میدارم ای غم جان افزا !
گرامی میدارمت ای غم مقدس
ای الهی تر از هر نوع شادی !
ای نور خداوند
ای پیامبر !
گرامی میدارمت که به یادم می آوری برای چه نفس می کشم و به کجا باید بروم.
ای گرامی چون عشق
ای خود عشق که هوشمندانه لباس غم به تن کردی!
مشهد دارنده بیش تر از ۱۲۰۰ اماکن مسافرتی دربرگیرنده هتل ها , هتل سوئیت ها و مهمانسراها است که‌این آمار نسبتاً متساوی همگی اماکن مسافرتی در بقیه شهرهای جمهوری اسلامی ایران است . همان می توان اعلام کرد نیمی از هتل ها و اماکن اقامتی در شهر مشهد مقدس قراردارد و شما در سفرتان با تور مشهد تنوع بالایی از هتل ها را پیش رو دارید . در حالتی که قصد اقامت گران قیمت در شهر مشهد مقدس را دارید در‌این مقاله بعضا هتل های مشهد مقدس ( پنج ستاره ) را به شما معرفی م
میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) ، کریم اهل بیت بر همگان مبارک
 
ویژه برنامه های نیمه ی ماه رمضان آستان مقدس امامزاده عماد الدین (ع) :
 
* کاروان شادی ( سرود و برگزاری جشن در مرکز شهر رباط کریم )
 
* مولودی خوانی ( و ضبط کلیپ و انتشار در فضای مجازی )
 
* سخنرانی پیرامون ولادت امام حسن (ع) و انتشار کلیپ
 
* توزیع بسته های ارزاق ( کمک مومنانه )
 
 
 
 
بهار 1399 / ایام ولادت امام حسن (ع) / امامزاده عماده الدین (ع) / رباط کریم /
نام هایی که دارای جز مشترکی هستند⭐️سِتا سِتایش : به معنی پرستش اِستاتیرا : به معنی دختر ستایشگراَوِستا : به معنی اشعار مورد پرستشسِتایان : به معنی ستایش کنندهاِسپانتا : به معنی مقدس و قابل ستایشسِپَنتا : به معنی مقدس و قابل ستایش
مراسم راهپیمایی عظیم زائران و مجاوران علیه اقدامات آشوب‌طلبانه، رأس ساعت 9:30 با قرائت قرآن، سرود ملی و صلوات خاصه امام رضا(ع) آغاز شد و در ابتدای مراسم شاعران و مداحان به شعرخوانی و مدیحه سرایی حماسی پرداختند و مردم نیز با شعارهایی «چون الله اکبر جانم فدای رهبر»، «این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل» و ... حماسه‌ای عظیم را رقم زدند.در این راهپیمایی عظیم که با همراهی آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در خرا
روایت اینستاگرامی پرویز پرستویی از
پیدا شدن یک پلاک جامانده از دفاع مقدس، همزمان با بالا آمدن آب کارون
خلوت گزیدگان
ماییم و اشک دیده و سودای عشق یاروز بارگاه بخشش جرمش امیدوار پوشیده نیست زیور مهر از لقای دوست روز الست لطف مزیدش شد آشکار
گر رهروی به ملک یقین در طریق عشق پاینده باش که کار جهان نیست پایدار باید که در طریق طلب جمله جان شوی تا جان به پای دلبر جانان کنی نثار
گر سقف آستان جهانی شود خراب ما را غم فراق نگار است و درد یار
مجلس به بزم عشرت مستانه می رود از فیض جام و ساقی گلفام و گلعذار
ساقی به تیر غمزه مزن بر دل سبو ساغر به لطف باده بگرد
رفت و برنگشت و این رسم روزگار ماند / چشم جاده ها هنوز، محو در غبار مانداین همه شب است و باز، این همه حضور تلخ / فصل‌های محکم خالی از بهار ماند . . . ای روشنای خانه امید، ای شهید / ای معنی حماسه جاوید، ای شهیدچشم ستارگان فلک از تو روشن است / ای برتر از سراچه خورشید ای شهیدیاد شهیدان دفاع مقدس گرامی بادپایگاه و مسجد امام حسین علیه السلام سده لنجان وبلاگ ما:www.tkanoon.blog.ir
مشهد مقدسآشنایی با مشهد بی تردید برای هر که هر ساله یک سری توشه به‌این شهر مسافرت می نماید فراوان دیدنی خواهد بود ; شهر مشهد شهری زیارتی و سیاحتی است که در شمال استانهای شرقی جای خوش نموده است و می توان بیان کرد که مهم‌ترین قطب توریسم مذهبی مرز و بوم و هم دو‌مین شهر مذهبی عالم به اکانت می‌آید و این‌که این شهر در همسایگی شهرهای سرخس , درگز , چناران و نیشابور می‌باشد , دیدنی است بدانید شنیده ها حاکی بر آن است که عمر 
 چرا قبر حر بن ریاحی خارج از کربلاست؟
 
 
پیکرآن آزاد مرد را قبیله اش، بن ریاح، از میدان جنگ خارج کرد و در روستایی در 7 کیلومتری شمال غربی کربلا به خاک سپرد. همان جا که امروزه به سبب وجود قبر او به « روستای حرّ » معروف است. آستان مبارک آن شهید در 370 ق به دستور عضدالدوله دیلمی ساخته شد. در 914 ق شاه اسماعیل صفوی، که خود به زیارت این آستان مشرف شده بود، به تجدید بنای آن پرداخت. این بنا یک بنای ساده در میان صحرا است که به صورت یک چهار دیواری آجری و قلعه
من یک معلم هستم. نه به اعتبار یک عدد پرسنلی و حق الزحمه ای که بهای کارم نیست. معلمی برای من نه یک شغل که یک فیض بی انتها و یک هدیه آسمانی است. معلمی یک دغدغه مقدس است در جهانِ تلاطم زده و جهلِ نوین امروزی. معلمی یک ایثارِ مقدس برای احیای انسانیت و اعتلای آزادی است. من معتقدم هر کس به اندازه ای که از خود می گذرد درجه ای از معلمی دارد. معلمی استمرار حرکت همه ی انبیا ، اولیا و شهیدان است.
وقتی محصول سال ها خرد و اندیشه و تجربه را در کام شاگردانت می ریز
ارنی انظر الیک...
پی نوشت:
یادمه بهش گفتم می خوام بهت هدیه بدم اما دستم بهت نمیرسه
گفت به جای من بده به کسایی که منو دوست دارن
فلیصل شیعتنا 
الان یادم افتاد وقتی به خیالم خواستم چنین کاری بکنم باز هم با دعوت نامه او اجازه پیدا کردم و از طرف آستان او راهی شدم
چرا همیشه یک قدم جلوتری...
حال من همه‌ی این‌ها را تکّه‌تکّه می‌خواهم، همه این‌ها را پاره‌پاره می‌خواهم. هر که بر سر جان خویش، به پای تخت خویش، به پایتخت خویش می‌خواهم. حال همه را به پایتخت خویش می‌خوانم.

همه را بر سر جان خویش می‌خوانم، بر سر جای خویش. هر که به دین خویش، به سرزمین خویش می‌خوانم. آنک برادران توأمان. 
زنان به آستان خویش می‌خوانم و مردان به آستان خویش، و هر دو از خویش رها می‌خوانم.
حلمی | هنر و معنویت
در آستان امامزاده سلیم دراز به دراز افتادم تا ان شاءالله نیم ساعت دیگه اذان بگن افطار کنم 
حال چشمام خوبه الحمدلله 
بالای کوه تهوع گرفته بودم! بس که عرق کردم صورتمو شستم و دو دقیقه نشستم خوب شدم 
اما الان دیگه بی حالم دوست دارم بخوابم 
دیشب تا ۶ صبح بیدار بودم و شش خوابیدم تا یک ظهر
پاسخ جامع به شبهه ی روایات دفع بلا و فتنه از شهر مقدس قم و ویروس کرونا
ادعای اسلام ستیزان: صدها حدیث در کتب معتبر شیعیان وجود دارد در مورد عظمت شهر قم و رفع بلا و پناه بردن به این شهر اما ویروس کرونا که منشاء آن در ایران شهر قم میباشد، به تنهایى کل علم و دانش ائمه شیعه را زیر سوال برد !!
ادامه مطلب
                     شاهکاری نوین در ادبیات انقلاب اسلامی ایران
 
   تقدیم به ساحت مقدس رهبر عزیزمان ، حضرت امام خامنه ای ( مد ظله العالی  ) :
 
        عاشقان ولایت
 
   ما پیروان رهبر دلداده ی ولایت
   یاران با وفا و آماده ی ولایت
   عشق علی بر دل ، شور حسین بر سر
   مطیع امر رهبر ، افتاده ی ولایت
   عشاق و شیفتگان روح خدا خمینی
   رهرو راه حق حقیم ، در جاده ی ولایت
   دلدادگان مهدی ، در مکتب حسینی
   مستی و بیقراری ، با باده ی ولایت
   بر آستان رهبر
یکی از مقاصد انبیا به طور کلی و به طور قطع این است که آزادی اجتماعی را تامین کنند و با انواع بندگی ها و بردگی های اجتماعی و سلب آزادی هایی که در اجتماع هست، مبارزه کنند. دنیای امروز هم آزادی اجتماعی را یکی از مقدسات خودش می شمارد. اگر مقدمه اعلامیه جهانی حقوق بشر را خوانده باشید، این را می فهمید. در آنجا می گوید: علة العلل تمام جنگ ها، خونریزی ها و بدبختی ها که در دنیا وجود دارد، این است که افراد بشر به آزادی دیگران احترام نمی گزارند.
آیا منطق ا
یکی از مقاصد انبیا به طور کلی و به طور قطع این است که آزادی اجتماعی را تامین کنند و با انواع بندگی ها و بردگی های اجتماعی و سلب آزادی هایی که در اجتماع هست، مبارزه کنند. دنیای امروز هم آزادی اجتماعی را یکی از مقدسات خودش می شمارد. اگر مقدمه اعلامیه جهانی حقوق بشر را خوانده باشید، این را می فهمید. در آنجا می گوید: علة العلل تمام جنگ ها، خونریزی ها و بدبختی ها که در دنیا وجود دارد، این است که افراد بشر به آزادی دیگران احترام نمی گزارند.
آیا منطق ا
۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی
ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است. این جنگ با دستور
صدام حسین و حمله نیروهای نظامی عراق در سال ۱۳۵۹ به ایران آغاز شد و پس از
۸ سال جنگ، بالاخره با پذیرش قطعنامه ۵۹۸ از سوی ایران در مرداد ماه سال
۱۳۶۷ به پایان رسید.
دوران هشت سال دفاع مشروع امت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس
اسلامی و حراست از مرزهای عزّت و شرف این مرز و بوم، به مثابه یکی از
حسا
۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی
ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است. این جنگ با دستور
صدام حسین و حمله نیروهای نظامی عراق در سال ۱۳۵۹ به ایران آغاز شد و پس از
۸ سال جنگ، بالاخره با پذیرش قطعنامه ۵۹۸ از سوی ایران در مرداد ماه سال
۱۳۶۷ به پایان رسید.
دوران هشت سال دفاع مشروع امت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس
اسلامی و حراست از مرزهای عزّت و شرف این مرز و بوم، به مثابه یکی از
حسا
 
برای خواندن قسمت های آپلود نشده در سایت به کانال تلگراممون مراجعه کنید
 

 
نام مانهوا : کتاب مقدس و عالیجنابژانر: #فانتزی ، #عاشقانه ، #کمدیمنتشر شده از #webcomicsوضعیت: #در_حال_انتشار
خلاصه: دختر سی ساله ای که به خاطر اهانت به کتاب مقدس وارد دوره باستان میشه به عنوان یک کتاب تا پرنسی که تمایلی به داشتن فرزند را ندارد مجبور به بچه دار شدن کند که در این صورت می‌تواند به دنیای خود بازگردد و...
 

ادامه مطلب
با صدای باران، لبریز از احساس پاک گل های آن طرف پنجره میشوم، گل های سمت راست حیاط همسایه،دست هایشان به سمت مهربانی خداوند و نگاهشان سرشار از زندگانی و عشق است، به سمتشان دست تکان میدهم و با چشمکی عشقم را بروز میدهم، نگاهم به آسمان است، به راستی که آسمان مرا به یاد تو می اندازد، مرا به یاد بزرگی و تمامِ تمامِ عشق بی نهایتت، راستی میدانستی آسمان پیغام دوست داشتن تو را هر روز صبح همزمان با پخش اذان مسجد محله مان برایم به ارمغان می آورد؟ آن زمان
در فرازی از زیارت نامه حضرت مهدی(عج) می خوانیم: « السلام علی ربیع الانام» سلام بر مهدی، بهار بشریت
حضرت صاحب الامر ارواحنا فداه  مانند باران بهاری، قلب های پژمرده را که به واسطه گناه افسرده شده اند نشاط و شادابی می بخشد، برای همین هر پدیده ای بخواهد زنده شود و شادابی معنوی و کمال و بصیرت را کسب کند باید از وجود امام زمان (عج) بهره ببرد و اساساً بهار، فصل روی آوردن به آستان مبارک امام مهدی(عج) است.
 اینک که در ماه پر فیض رجب، ماه استغفار و  آمرزش
چند وقت پیش رفته بودیم یه جای مقدس:)
 به دیوار تکیه داده بودم و به اونجای مقدس نگاه میکردم 
و تو اوج آشفتگی ذهنی بودم :)
یه خانم مسنی کنارم قران میخوند . چند بار نگاهش بهم افتاد.
میفهمیدم که نگاهش بهم افتاده ولی عکس العملی انجام نمیدادم.
فقط به اونجای مقدس خیره شده بودم و حالت صورتم اوج افسردگی 
رو نشون میداد:)
خانم مسن قرانش رو خوند و وقتی داشت میرفت زد رو شونم
و گفت : نگرانش نباش . درست میشه. به خودش توکل کن .
نا خود آگاه لبخند زدم . انگار خود خدا د
با دقت نگاه کن در هرجا هر چیزی که رشد میکندخداوند حضور داردچرا که تنها خداوند است که رشد میکنددر هر چیز قابل رشد خدا حاضر استوقتی برگی جوان بر درختی ظاهرمیشود،خداوند است که در او رشد میکندوقتی اشک از چشمان زن  یا مرد فرو میچکداین خداوند است که می گریددر هر کجا که زندگی جاری است خدا هم هستخوب گوش کنیدنزدیک تر بیاییدبا دقت احساس کنید آگاه باشیدشما در سرزمین مقدس هستید
 
مریم کریمی 
اسفند 1398

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها