نتایج جستجو برای عبارت :

آرزوی مرگ زودهنگام

مزایای درمان زودهنگام ارتودنسی
 
 
 

مزایای درمان زودهنگام ارتودنسی
ارتودنسی - توصیه انجمن ارتودنتیست‌های آمریکا این است که از کودکان در 7 سالگی معاینه ارتودنسی به عمل آید. البته برای بعضی از کودکان خیلی زود است اما می‌تواند برای خیلی از ناهنجاری‌ها سن مناسبی باشد مثل کراس بایت دندانی، عادت به مکیدن انگشت و غیره.
ادامه مطلب
حمله ملخ‌ها از جنوب ایران به هند و پاکستان
سازمان خواروبار و کشاورزی ملل متحد با اشاره به زاد و ولد زودهنگام ملخ‌ها در جنوب ایران به خاطر هوای گرم‌تر و بارندگی‌های خوب نسبت به هجوم ملخ‌ها از ایران به مناطق مرزی هند و پاکستان هشدار داد.
 
حمله ملخ‌ها از جنوب ایران به هند و پاکستان سازمان خواروبار و کشاورزی ملل متحد با اشاره به زاد و ولد زودهنگام ملخ‌ها در جنوب ایران به خاطر هوای گرم‌تر و بارندگی‌های خوب نسبت به هجوم ملخ‌ها از ایران به م
دیروز از میم برای مح گفتم و تموم شد. هنوز تشنه‌شم... دیشب یه عالمه گریه کردم و قرص خوردم و الان که اول صبحه ولوام و منتظرش..
نمی‌دونم شاید بهتر شد گفتم تا باازیش ندم و منصفانه باهاش باشم.
دوسش داشتم... اونم منو و تقریبا بعد میم اولین فرد مهربون به تمام معنی بود...
کاش بزگرده ‌... ولی خیلی لجبازه و کوتاه نمیاد ... حق هم داره ... اون من رو برای خودش می‌خواست ... بگذریم... اینم یه پایان دیگه بهرحال ...
پیامدهای ازدواج زودهنگام
ازدواج زود هنگام، ممکن است در ابتدا باعث کاهش اضطراب خانواده ها شود، هزینه ها را کاهش دهد یا نگرانیشان بابت این که فرزندشان به گناه آلوده شود را از بین ببرد. اما پیامد های منفی بیشتری برای فرد، خانواده و جامعه دارد. در ادامه پیامدهای ازدواج زودهنگام را بررسی می کنیم:
پیامدهای فردی
1- روانشناسان تا حدود 18 سالگی را سنین نوجوانی در نظر می گیرند. یعنی فرد پایین تر از 18 سال هنوز وارد دوران بزرگسالی نشده است. نوجوانی دور
یکی دیگه از آرزو هام اینه که زودتر اون مردک عوضی بمیره! چرا فکر میکنن جای خالی کسی که نه بهم محبت کرده نه حمایت کرده ازم نه خیر خواهم بوده اذیتم خواهم کرد؟! اتفاقا من میخوام جاش خالی شه فضای عملکردم بازتر بشه ! جا اشغال کرده آقا جا اشغال کرده بفهمید اینو. 
یک جای کار می‌لنگد. روحم نشتی دارد انگار و من نمی‌دانم آن منفذ لامصب کجاست که توش و توانم شرّه می‌کند ازش. این را از همان چند روز پیش که ساعت خوابم بیش‌تر شد فهمیدم. وقتی باز عجول شدم و به دنبال نتیجه‌ی زودهنگام، پنجره‌های خیالم را گشودم. وقتی باز آن‌چه هست کافی نبود و حسرت آن‌چه باید باشد به جانم افتاد. نمی‌دانم چطور اتصالات روانم را کف بگیرم، چگونه ذهنم را صابون‌کاری کنم تا آن حباب بزرگی که رو به ترکیدن است، رخ بنماید. 
جزیره کیش، با آب  هوای متفاوت و خاص خود، در اکثر فصل ها، خصوصا ایام عید نوروز و زمستان، از بهترین گزینه های برای گردشگری و تفریح است. اما برای اقامت در این جزیره مرجانی با مقایسه هب جزیره کیش، معمولا باانواع و اقسام پیشنهادات و طیف گسترده ای از قیمت های رو به رو می شویم. اما،جدای از اینکه چگونه می توانیم هتل های خوب و لوکس جزیر کیش را پیدا کنیم و ... هدف ما در این مقاله بیشتر ارائه نکاتی ساده، اما بی نهایت مهم برای رزرو هتل های جزیره کیش، ان هم ا
تشخیص نشانه‌ های اوتیسم در نوزادان کار بسیار سختی است، چون یک نوزاد تازه متولد شده حتی تا دو سالگی هم رفتارهای اجتماعی خیلی زیادی از خود نشان نمی‌دهد. اما مهمترین نکته در برخورد با اوتیسم تشخیص زودهنگام آنست تا آموزش‌ها هرچه سریعتر شروع شود. در این مقاله با ستاره همراه باشید تا به شناخت بیشتری از اوتیسم برسید.
ادامه مطلب
پیش از پرداختن به عوارض بلوغ زودرس به تعریف آن می پردازیم. بلوغ زودرس به ظاهر شدن زودهنگام علائم بلوغ جسمی و هورمونی گفته می‌شود. این اختلال میتواند دلایل بسیار مختلفی داشته باشد و مانند هر پدیده ی غیرطبیعی دیگری، پیامدهایی در پی خواهد داشت. در این مقاله سعی میکنیم در این زمینه اطلاعات کاملی به شما بدهیم.

ادامه مطلب
امروزه شمار زیادی از ازدواج ها پس از گذشت مدت زمانی به طلاق و جدایی زوجین ختم می‌شود که واقعا بردباری آن برای طرفین سخت هست. بر  زمینه آمار سازمان ثبت احوال، در سال 95 بیشترین طلاق مربوط به ازدواج هایی بوده که کمتر از یک سال از عمر آن ها قبل هست. در این مطلب به 5 علت اصلی این طلاق های زودهنگام اشاره می‌کنیم.
دلایل اصلی طلاق در ازدواج های امروزی
باورش سخت هست زن و شوهری که با هزاران امید و آرزو ازدواج می کنند، کمتر از یک سال در کنار هم باشند و
سایت بلژیکی voetbalkrant :
به نظر می رسد همه چیز تمام شده است، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران مراسم بهترین های فوتبال آسیا در هنگ کنگ را برای ملاقات با مارک ویلموتس ترک کرد.
قرار است قرارداد ویلموتس با فدراسیون ایران با رضایت طرفین فسخ شود و بعد از آن برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایرانی معرفی خواهد شد/صداوسیما
سه شنبه ، ۱۲ آذر ۹۸@IrNews_24
[عکس 600×327]
مشاهده مطلب در کانال
حمله ملخ‌ها از جنوب ایران به هند و پاکستان
سازمان خواروبار و کشاورزی ملل متحد با اشاره به زاد و ولد زودهنگام ملخ‌ها در جنوب ایران به خاطر هوای گرم‌تر و بارندگی‌های خوب نسبت به هجوم ملخ‌ها از ایران به مناطق مرزی هند و پاکستان هشدار داد.
 
حمله ملخ‌ها از جنوب ایران به هند و پاکستان سازمان خواروبار و کشاورزی ملل متحد با اشاره به زاد و ولد زودهنگام ملخ‌ها در جنوب ایران به خاطر هوای گرم‌تر و بارندگی‌های خوب نسبت به هجوم ملخ‌ها از ایران به م
 تغییرات قلب زنان پس از یائسگی شناخته شده است، اما یک مطالعه جدید دانشگاه گوئلف اولین بار است که تغییرات پنهان را که در دوران قبل از یائسگی، مرحله پیش از شروع یائسگی (پریمنوپوز) اتفاق می افتد را نشان می دهد.این تغییرات اندک و کم، پیامدهای بالقوه ای برای محافظت از قلب زنان با معرفی استفاده از درمان جایگزینی هورمون زودهنگام دارد.
ادامه مطلب
و ماه، در نیمه شبی به اندازه ی نیم قرن پیرتر شد.
ما به اندازه ی نیم قرن خسته تر شدیم.
حالا چه کسی می خواهد صدای جوانی ما را
از زیر خروارها خاکِ سرخِ گرم،
و ترک های زودهنگام پوستمان را
از زیر بوتاکس های پی در پی، بشنود؟
 
صدای ما را که در گورهای خانگی دفن شده ایم،
خواب هایمان را که در فکرهای خونین غرق شده اند،
و نفس هایی که در سینه ها حبس کرده ایم را،
چه کسی می خواهد بخت بگشاید؟!
 
من قول داده بودم که بخندم!
من پاییز را در میانه ی راه پشت سر گذاشته بو
برخی افراد فرق چندانی بین انگورها و طعم آن ها قائل نیستند. اما واقعیت این است که طعم انگور قرمز با بقیه انواع آن متفاوت است. این میوه آبدار را باید به صورت کامل یعنی با پوست و هسته هایش خورد و از طعم ترش و شیرین آن لذت برد. در بین خواص متعدد این انگور میزان آنتی اکسیدان رسوراترول آن چشمگیر است چون مانع از پیری زودهنگام و آسیب های سلولی می شود. یادتان باشد که مصرف منظم و متعادل این میوه خوشمزه جوانی و سلامت را به شما هدیه خواهد کرد. در ادامه مطلب
 
نشانه های خرابی ترمز
برخی اوقات می بینید که ترمز خودرو به خوبی کار نمی کند و کارآیی گذشته را ندارد،
در این مطلب می خواهیم به برخی از مهم ترین دلایلی که موجب بروز این مشکل و خرابی ترمز می شد، بپردازیم:
 
 
سوت کشیدن
ممکن است که در مواقعی که تزمز می کنید از چرخ ها صدای سوت شنیده شود،
که این مساله به دو دلیل اتفاق می افتد؛ اول اینکه شاید لنت های خود را جدیدا عوض کرده اید
و آن ها از مرغوبیت کافی برخوردار نیستند و یا اینکه عمر لنت های شما به پایان رس
دسترسی زودهنگام و گسترده کودکان به فضای مجازی، رسانه و بلوغ زودرس موجب پرسشگری کودک و نوجوان در مورد مسائل جنسی شده و عدم مهارت پاسخگویی و یا تقبیح این رفتار موجب مراجعه ی کودک و نوجوان به افراد نامناسب خواهد شد.
تلفن هماهنگی و ثبت نام:۴۴۰۳۹۸۴۵-۴۴۰۳۹۷۵۶-۰۹۰۳۴۷۶۶۸۶۲یکشنبه ۲ دی کلینیک طلیعه صبح
در حال حاضر واکسنی برای پیشگیری ابتلا به ویروس کرونا وجود ندارد.
تنها راه جلوگیری از سرایت آن تشخیص زودهنگام و درمان بیمار در قرنطینه است.
در قدم بعدی باید محدودیت‌های مسافرتی ایجاد کرد و از گردهمایی‌های عمومی جلوگیری کرد.
ویروس کرونا عفونت باکتریایی نیست بنابراین نمی توان آن را با آنتی بیوتیک ها درمان کرد.
 روش پیشگیری اکنون مرطوب نگه داشتن گلو است، اجازه ندهید گلوی شما خشک شود. 
بنابراین خود را تشنه نگه ندارید زیرا وقتی غشای گلوی شما خش
 
 
 گریپ فروت و رفع زود انزالی چه ارتباطی با هم دارند؟
گریپ‌فروت را می توان ویاگرای طبیعی دانست در شرایطی که به طور منظم و به میزان کافی مصرف شود.
در این صورت گریپ‌فروت می‌تواند باعث تاخیر در انزال گردد.
این میوه حاوی نارنژنین می‌باشد که مانند ویاگرا مانع از ترشح زودهنگام آنزیمی می‌شود که مسئول بروز انزال است.
ادامه مطلب
  عیب یابی و تعمیر کولر گازی اجنرال  نیازمند مهارت ، تجربه و آشنایی کامل با کد خطای کولر گازی اجنرال است که مطمئنا فقط یک تعمیرکار ماهر  میتواند به داد مشکلات برسد و به بهترین شکل ممکن به تعمیر کولر گازی بپردازد.
چه زمانی باید به تعمیر و سرویس کولر گازی اجنرال بپردازیم؟
یکی از عواملی که به شدت روی راندمان کولر گازی تاثیر مثبت میگذارد ، سرویس کولر گازی آن هم به صورت دوره ایست حال سوال اکثر افراد این است که دوره سرویس کولر گازی باید چه زمان های
نامزدهای تایید صلاحیت شده در جلسه ای در فرمانداری حضور داشتند که دادستان محترم بابل تاکید داشت، نامزدها باید از وقوع تخلف و جرم  پیشگیری کنند و به مسئولین دفاتر خود نیز اعلام کنند تخلف  و جرمی مرتکب نشوند. آقای دادستان همچنین "اضافه کردن" یا همان "اد کردن" افراد در گروههای تلگرامی، تبلیغات زودهنگام ،سخنرانی های انتخاباتی و .....،را نمونه هایی از تخلفات  انتخاباتی دانست.
و نیک می دانیم که چه کسانی تخلفات انتخاباتی را مدتها قبل کلید زدند! از نظ
تعطیلی مدارس در برخی مناطق آذربایجان شرقی
 
تظاهرات مردم عراق امروز
راه های به تاخیر انداختن خطرات یائسگی زودهنگام
غذاهایی که سیستم ایمنی شما را ضعیف می کند
چگونه غول اضطراب را شکست دهیم؟
صدای لالایی مادر، معجزه رشد نوزاد
غذایی که موجب استحکام استخوان‌ها می‌شود
 
***************
خطبه های کامل نمازجمعه مهربان
 
4 بهمن 1398
 
قسمتی از خطبه دوم مهربان4 بهمن 98
با تعمیر کولر گازی ال جی با استقبال گرما بروید
تعمیر کولر گازی ال جی یکی از آن کارهای تخصصی است که تعمیر کار آن باید از دانش و مهارت خاصی در این زمینه برخوردار باشد تا ضمن تعمیر و سرویس کولر گازی آسیبی به آن وارد نکند.
خدمت از ما به عنوان یک شرکت معتبر در زمینه تعمیر کولر گازی ال جی در شرق تهران  این بار مطلبی ویژه برای شما اهالی ساکن شرق تهران با موضوع تعمیر و سرویس کولر گازی ال جی در شرق تهران آماده کرده تاشما عزیزان را به خوبی با نحوه تعمیر ک
این روزها که به 2 اسفند نزدیک می شویم:
برنامه ریزی شده ،برخی از جاده های روستایی آسفالت می شود!
برنامه ریزی شده ،مشکلات برخی از مردم که باید زودتر حل میشد ، حل می شود!
برنامه ریزی شده ،تبلیغات زودهنگام برخی از نامزدها شروع می شود!
برنامه ریزی شده ،پولهای شبهه ناک زیادی به حساب افراد خاص در گردش می افتد!
خلاصه، این روزها درصد ناچیزی از پولهای حَبس شده توسط اختلاسگران ،به شیوه های فریبکارانه و در قالب طرح های عمرانی و ......به مردم بر می گردد! و این
به گزارش دورتموند ایران، مارکو رویس کاپیتان باتجربه و آلمانی تیم فوتبال بورسیا دورتموند پس از نمایش ضعیف این تیم مقابل پادرپورن تیم ته جدولی بوندسلیگا در مصاحبه با خبرنگار گفت : " دیگر هرگز نباید به این شکل بازی کنیم. عملکرد امشب ما بسیار ضعیف بود و ما شرمنده هواداران شدیم. از هوادران معذرت می خواهم.
تیم فوتبال بورسیا دورتموند در این دیدار با دریافت سه گل در نیمه اول بازی را به تیم قعر جدولی پادربورن واگذار کرد. اما با شروع نیمه دوم آنها یک گ
خودرو،فنّی/ نگهداری صحیح از خودرو به تعویض زودهنگام مایعات‌حیاتی و کنترل اجزای مکانیکی آن محدود نمی‌شود. می‌توان ادّعا کرد که "عدم اطلاع مالکین از چند و چون نگهداری از اتومبیل"، عاملی تاثیرگذاری بر عمرپایین خودروها در کشورمان است. البته مواردی همچون کیفیت پایین اتومبیل نیز در این مورد صادق است. 
اغلب‌رانندگان در کشورما به پیش پا افتاده‌ترین مسائل‌فنی‌خودرو آگاهی ندارند. متأسّفانه باید گفت هم‌اکنون فرهنگ «استارت بزن و برو!» مرسوم ا
ازدواج زودهنگام | علل و پیامدهای ازدواج در سن 
 ازدواج زودهنگام مسئله رایجی در برخی از جوامع از جمله ایران می باشد. البته این مسئله چالش بر انگیز طرفداران و مخالفانی دارد که به نقد آن می پردازند. ازدواج زود هنگام به ازدواج زیر 18 سال گفته می شود که به علل مختلفی در ایران رواج دارد. مسائل فرهنگی، اقتصادی، مذهبی و فردی از عوامل سوق دهنده افراد به سمت ازدواج در سن پایین است. اما این پدیده خود منجر به مشکلات زیادی برای فرد، خانواده و جامعه میشود.
به دست آوردن نتایج بهینه هنگام انجام تست نرم افزار بدون انحراف از هدف مد نظر، بسیار مهم است.
اما چطور مطمئن شویم که از راهبردی درست برای این منظور پیروی می کنیم؟ برای این منظور شما باید از قواعدی پایه ای کمک بگیرید. در اینجا هفت قاعده مشترک تست نرم افزار که به طور گسترده در صنعت نرم افزار استفاده می شود را بیان خواهیم کرد.
اصول تست نرم افزار (قسمت اول) : تست کامل ممکن نیستاصول تست نرم افزار (قسمت دوم) : خوشه بندی عیب هااصول تست نرم افزار (قسمت س
آب طالبی و خواص آن
 
 
آب طالبی باعث آب رسانی بیشتر به پوست و درخشندگی و نرم شدن پوست می شود
 
کسانی که با مشکل سفید شدن زودهنگام مو و پیری زودرس پوست مواجه‌اند، از این آبمیوه طبیعی استفاده کنند.
 
طالبی میوه‌ای معطر و شیرین است که این روز‌ها مهمان سفره‌های شماست. محققان برای انجام یک آزمایش، مقداری از پلاکت های خون را گرفته با مقدار کمی عصاره یا آب طالبی شیرین مخلوط کردند.
ادامه مطلب
هرصبح که با چشمان نیمه‌باز روی علامت پاورِ یک قاچِ سبزرنگ کیوی کلیک می‌کنم و بعد، زنبورهای کوچک به پرواز در می‌آیند و علامت پرچم استرالیا یا اوکراین و برزیل و آرژانتین در گوشه‌ی سمت چپ صفحه‌ام می‌افتد و وارد دنیای تلگرام می‌شوم، از مامان چندتا پیام پشت‌سر هم برایم می‌آید. مامان هرروز برایم از کانال‌های پزشکی ای که دارد، آخرین تحقیقات و یافته‌های دانشمندان در مورد "صبحانه نخوردن" را می‌فرستد. مثلا اینکه صبحانه نخوردن باعث ضعف و خست
تعمیرات تبلت 
تعمیرات تبلت در حال حاضر با توجه به کاربرد بالای این دستگاه نیاز بسیاری از کاربران است. اگرچه خرابی‌های تبلت می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد لیکن تنها راه حل موجود جهت رفع همه‌ی آن‌ها، مراجعه به یک مرکز مجاز و استاندارد تعمیرات موبایل است. در صورتی که به دست کارشناسان این حیطه و با استفاده از تجهیزات تخصصی این کار انجام پذیرد می‌تواند کیفیت اولیه موبایل معیوب را بازیابی کرده و مجدداً به کاربر، لذت کار با یک دستگاه نو و سا
تعمیرات تبلت 
تعمیرات تبلت در حال حاضر با توجه به کاربرد بالای این دستگاه نیاز بسیاری از کاربران است. اگرچه خرابی‌های تبلت می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد لیکن تنها راه حل موجود جهت رفع همه‌ی آن‌ها، مراجعه به یک مرکز مجاز و استاندارد تعمیرات موبایل است. در صورتی که به دست کارشناسان این حیطه و با استفاده از تجهیزات تخصصی این کار انجام پذیرد می‌تواند کیفیت اولیه موبایل معیوب را بازیابی کرده و مجدداً به کاربر، لذت کار با یک دستگاه نو و سا
تعمیرات تبلت 
تعمیرات تبلت در حال حاضر با توجه به کاربرد بالای این دستگاه نیاز بسیاری از کاربران است. اگرچه خرابی‌های تبلت می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد لیکن تنها راه حل موجود جهت رفع همه‌ی آن‌ها، مراجعه به یک مرکز مجاز و استاندارد تعمیرات موبایل است. در صورتی که به دست کارشناسان این حیطه و با استفاده از تجهیزات تخصصی این کار انجام پذیرد می‌تواند کیفیت اولیه موبایل معیوب را بازیابی کرده و مجدداً به کاربر، لذت کار با یک دستگاه نو و سا
چگونه بفهمیم دیابت نوع 2 داریم ؟ علائم و نشانه های اولیه دیابت نوع 2 چیست و چگونه زودهنگام آن را تشخیص دهیم. ما همچنین در مورد خطرهایی که این بیماری برای ما ایجاد می کند نیز صحبت می کنیم.
دیابت نوع 2 باعث می شود سطح قند خون فرد بیش از حد بالا رود. شناخت علائم و نشانه های اولیه این بیماری مزمن می تواند فرد را زودتر تحت معالجه قرار دهد که این امر خطر عوارض آن را کاهش می دهد.
دیابت نوع 2 یک بیماری شایع است. یک گزارش معتبر از سال 2017 از مراکز کنترل و پیشگ
دانلود فیلم The Bachelors 2017
امتیاز : 6.8 از 10
کیفیت : Bluray 1080p
ژانر : درام, کمدی
کارگردان : Kurt Voelker
ستارگان : J.K. Simmons, Jean Louisa Kelly, Odeya Rush, Spencer List
سال : 2017
کشور : آمریکا
سازندگان : Kurt Voelker
مدت زمان : 1 ساعت و 39 دقیقه
پس از مرگ زودهنگام همسرش، یک پدر عزادار با پسر نوجوانش در سراسر کشور برای مدرسه خصوصی مشغول به تحصیل می شود. زندگی آنها به دلیل دو زن منحصر به فرد شروع به تغییر می کند، که به آنها کمک می کند زندگی و عشق را دوباره بپذیرند.
ادامه مطلب
وقتی داری ماست درست می‌کنی علاوه بر لحظۀ هیجان‌انگیز "داغ باشه ولی دستت رو نسوزونه" که می‌شه راجع بهش چند خط نوشت، اون لحظۀ درستی که ماست رو اضافه می‌کنی و شیرت تبدیل به ماست می‌شه هم، خیلی جای حرف داره! اون لحظه برای من، یعنی بعد از تحمّل یک داغی زیاد، حالا رسیدی به جایی که هنوز داغی، ولی نمی‌سوزی، هنوز شرایط سخته ولی نمی‌پاشی، مقاومت داری؛ اون لحظه، لحظه‌ایه که آمادۀ تغییر هستی. اگر خواهان تغییر زودهنگام باشی، اگر توی بحبوحۀ جوشیدن و
سکته مغزی
سکته مغزی (stroke) اصطلاحی است که پزشکان وقتی به کار می برند که قسمتی از مغز از کار بیفتد زیرا برای مدت طولانی خون به آن نرسیده است.
دو نوع اصلی سکته مغزی وجود دارد: انواعی که به علت بسته شدن یک رگ خونی در مغز رخ می دهد و انواعی که به علت خونریزی در مغز یا نواحی اطراف رخ می دهد.
در ایالات متحده آمریکا تقریباً هر سال 700000 سکته مغزی رخ می دهد که بیشتر آنها به دلیل انسدادی در یک رگ خونی رخ می دهد. سکته های مغزی می توانند
 باعث ناتوانی دراز مدت یا
بسم رب الشهدا
 
نمیخواستم تا دوماه پست بذارم اما
دیگه سکوت بسته واقعا 
 
️می‌پرسد بهتر نبود حضرت آقا سکوت می‌کردند؟ اینطور دست‌کم برای خودشان هزینه نمی‌تراشیدند، چرا باید برای اقدام نسنجیده یک دولت ناکارآمد آبروی خود را هزینه کنند؟می‌پرسد اصلاً چرا دستور لغو این سیاست پرهزینه را ندادند، فوقش رئیس جمهور عصبانی می‌شد و استعفا می‌کرد که چه بهتر، نظام انتخابات زودهنگام برگزار می‌کرد و کشور از دست این دولت نجات پیدا می‌کرد‌.
می‌دانم
به گزارش "ورزش سه"، مارک ویلموتس در اولین تجربه خود روی نیمکت ایران از زوج طارمی – انصاری فرد در خط حمله بهره برد تا بعد از سال ها شاهد حضور هم زمان دو مهاجم نوک در ترکیب اولیه ایران باشیم، زوجی که از همان دقیقه اول و اولین یورش عطش سیری ناپذیر خود برای گلزنی را نشان داد گرچه در این راه درخشش دروازه سوری ها اجازه نداد تا گلی زودهنگام به ثمربرسد.
وبلاگ ورزشی


ادامه مطلب
باز دوباره از تجربه درس نگرفتیم و درباره مسئله ای مهم و بحث برانگیز چت کردیم:( نتیجه ش شد چی؟؟ اینکه طولانی ترین دعوا و بدترین دلخوری رو رقم زدیم! و تا حدود ۳ نصف شب طول کشید بحث. چیشد؟ یه سوءتفاهم بسیار مسخره ک برای مهدی پیش اومد و یه سوال و تعجب مسخره تر از طرف من ک باعث شد اون بشدت برنجه و بخواد بره یهویی وسط بحث. و من ک حس میکردم دلم واقعا داره میشکنه. سر چی؟ سر برداشت مسخره م و مهدی ک نمیفهمید حرفاش چه منظوری رو ب من میرسونه و سنگینه برام. هرچی
سلام
تابستان نه
نخست: اگر تنها یک چیز مشخص و قطعی در مورد گرمای تابستان وجود داشته باشد، این است که کاملاً تحلیل برنده انرژی همطاف است. این فصل از سخت‌ترین دوره‌های سال برای من است.
صبح‌ها برای جدا شدن از رختخواب نیاز به تلاش زیادی دارم و یا بعد از ناهار احساس خواب‌آلودگی دارم به حدی که فقط دلم می‌خواهد دراز بکشم.
البته عادت به خواب شبانه زودهنگام، سحرخیزی را برایم آسان کرده با این حال خلاف تصور دیگران که در این فصل، روز طولانی است و کارها
تیم نساجی مازندران در دیدار تدارکاتی خود برابر گل گهر سیرجان با یک گل به برتری رسید.




به گزارش
"ورزش ‌سه"، عصر امروز نساجی مازندران در ششمین بازی تدارکاتی خود در
ورزشگاه کارگران برابر گل گهر سیرجان قرار گرفت که این دیدار تا پایان 90
دقیقه با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان مهاجری پایان یافت.

نساجی که تقریبا با تمام تیم‌های جنوبی لیگ برتر بازی کرده است پیش از ای
 
 
مارسلو مدافع چپ رئال به شکست امشب رئال مادریدبرابر سوسیداد و حذف از کوپا دل ری واکنش نشان داد.                          
به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در زمین خود برابر سوسیداد 3-4 شکست خورد و در یک چهارم نهایی با کوپا دل ری وداعی زودهنگام داشت. رئال تا دقیقه 81 با نتیجه 1-4 عقب بود و سپس توانست دو گل به ثمر برساند ولی برای جبران کفایت نمی کرد.
                                              
 
مارسلو مدافع چپ رئال در بازی امشب به خبرنگاران گفت:« هر کا
دانش آموزان از روز اول مدرسه در مقاطع ابتدایی شروع به رشد و آگاهی از خود می کنند و اعتماد به نفس شان را شکل می دهند. سالهای آغازین دوره تحصیلی برای ایجاد پایه و اساس یادگیری مفید در پیشرفت تحصیلی آن ها بسیار مهم است. مشاوره درسی و رفع اشکال در مدارس ابتدایی به دانش آموزان در زمینه تصمیم گیری، ارتباط و مهارت های زندگی کمک می کنند. دانش آموزان همچنین شروع به کشف شخصیت خود، ایجاد روابط و همکاری های مثبت در جهت یادگیری در مورد کار گروهی و مطالعه م
پاورپوینت مهار افسردگی فرمت فایل دانلودی: .pptxفرمت فایل اصلی: pptتعداد صفحات: 31حجم فایل: 2964 کیلوبایت قیمت: 7000 تومان
پاورپوینت مهار افسردگی، در 31 اسلاید.بخشی از متن فایل :افسردگی یکی از شایع‌ترین اختلالات روانی است که به احساس غم محدود نمی‌شود و به تشخیص زودهنگام و اقدامات درمانی مناسب نیاز دارد. در صورتی که این بیماری در مراحل اولیه تشخیص داده شود، فرد بسته به تجویز پزشک از طریق اخذ دارو، شرکت در جلسات روان‌درمانی یا حتی دگرگونی ها سبک زن
چگونگی تشخیص تاخیر در گفتار و مشکلات آن
چنانچه فکر می‌کنید کودکتان مشکل گفتاری دارد، مهم است که ارزیابی اولیه توسط آسیب شناس زبان و گفتار درمانگر صورت بگیرد. پاتولوژیست گفتار و زبان، مهارت های گفتاری و زبان کودک شما را در بستر وسیعی از آزمایشات، ارزیابی خواهد کرد.
پاتولوژیست آزمون‌های استاندارد را انجام خواهد داد و نقاط ضعف و قوت کودک شما را بررسی خواهد کرد و در نهایت بر اساس نتایج آزمایش، ممکن است گفتار درمانی را برای کودک شما توصیه کند.
چگونه از لباس های خود نگهداری کنیم؟؟؟؟؟
 همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم مراقبت از لباس شامل سه بخش شستن-خشک کردن و نگهداری کردن است و به این مورد اشاره کردیم که اگر قوانین مراقبت از لباس را به درستی یادبگیریم میتوانیم عمرلباس خود را افزایش داده و از آسیب زودهنگام آن جلوگیری کنیم.
 همراهان عزیز سایت هات ناز قبلا در مورد چگونگی شست وشو درست لباس و خشک کردن آن صحبت کردیم  .
 نگهداری از لباس دارای اصول و موارد بسیار دیگری می باشد که ما قصد داری
دنیای اقتصاد : در پنجمین روز هفته، دلار دو رفتار متفاوت داشت؛ در ابتدای روز چهارشنبه، بازار بیشتر رویه افزایشی گرفته بود و معامله‌گران توانستند با خریدهای خود قیمت را به بالای محدوده ۱۳ هزار و ۱۰۰ تومانی ببرند؛ در حالی که انتظارات برای شکسته شدن سد مقاومتی ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومانی در بازار بالا رفته بود، به یکباره مسیر قیمتی دلار تغییر کرد و این ارز راه کاهشی را در پیش گرفت.
این کاهش در ابتدا آرام بود، ولی از حدود ساعت ۲ بعدازظهر سرعت افت کمی بی
این گفته ، از آنجا که ما در تلاش برای دسترسی به کودکان خردسال به یک آموزش موسیقی با کیفیت هستیم ، باید توجه داشته باشیم که معلمان کلاس اغلب در هنگام وظیفه ادغام موسیقی در آموزش روزانه خود دچار ناراحتی می شوند و به همین دلیل باید ارائه شود. پشتیبانی برای انجام کار همانطور که نتایج این مقاله نشان داد "معلم موسیقی" بود که روشهای مستقیمی راجع به چگونگی ادغام موسیقی در برنامه درسی کلی پیشنهاد کرد. بنابراین ، علاوه بر آموزش موسیقی ، ممکن است برای م
مشاور پرورش شترمرغ
 
فضولات :
 
مدفوع بایستی تا حد امکان از جایگاه های جوجه برداشته شود. 
مدفوع بایستی توسط دامپزشک یا آزمایشگاه بطور دوره ای بررسی گردد تا امکان تشخیص زودهنگام بیماری ها فراهم آید.
 
 انتقال بیماری :
 
بایستی از انتقال بیماری بهرطریق ممانعت بعمل آید . 
ناقلین بالقوه بیماری ها عبارتند از :
هوای تهویه شده آلوده :
هواده ها بایستی در ارتفاع بالاتر از هواکش ها قرار گرفته و به فیلتر مجهز شوند.
آب آشامیدنی گرم و مانده :
آب آشامیدن
مشکلات ارتوپدی در کودکان
تا چه اندازه با مشکلات و بیماری های زانو اگاهی دارید؟یکی از مشکلات رایج زانو ، مشکلات ارتوپدی در کودکان است با ما در ادامه همراه باشید تا به این مشکلات و راه حل های آن بپردازیم.ساختار سیستم اسکلتی کودکان از موقع تولد تا بلوغ دائماً در حال تغییر است، از طرف دیگر به علت توانایی بسیار بالای بدن کودکان در بهبود و ترمیم ضایعات، درمان بسیاری از آسیب‌های اسکلتی در سنین پایین راحت‌تر و موفقیت آمیزتر از بزرگسالان است.تشخی
مشکلات ارتوپدی در کودکان
تا چه اندازه با مشکلات و بیماری های زانو اگاهی دارید؟یکی از مشکلات رایج زانو ، مشکلات ارتوپدی در کودکان است با ما در ادامه همراه باشید تا به این مشکلات و راه حل های آن بپردازیم.ساختار سیستم اسکلتی کودکان از موقع تولد تا بلوغ دائماً در حال تغییر است، از طرف دیگر به علت توانایی بسیار بالای بدن کودکان در بهبود و ترمیم ضایعات، درمان بسیاری از آسیب‌های اسکلتی در سنین پایین راحت‌تر و موفقیت آمیزتر از بزرگسالان است.تشخی
ظهار نظرات در مورد اثرات مصرف تخم‌مرغ بر بدن متفاوت است؛ یک روز کلسترول موجود در آن عامل نگران کننده برای سلامت تلقی می‌شود و روز دیگر این نگرانی برطرف می‌گردد.
 پس از آنکه در سال ۲۰۱۸ مطالعه‌ای انجام گرفت و نشان داد مصرف یک عدد تخم‌مرغ در روز برای افراد سالم مفید است،‌ نتایج مطالعه انجام شده در سال ۲۰۱۹ نشان داد که مصرف این میزان تخم‌مرغ با خطر بروز بیماری‌های قلبی عروقی و مرگ زودهنگام مرتبط است.
به گفته متخصصان تغذیه در مصرف تخم‌مرغ
علت بیرون زدگی دیسک کمر
فتق یا بیرون‌زدگی دیسک کمر پی‌آمد آسیب‌دیدگی و بلند کردن اشیا به روش اشتباه است و گاهی خود به خود و بدون دلیل رخ می‌دهد. سن نیز یکی از عامل‌های خطر فتق دیسک محسوب می‌شود. به موازات بالاتر رفتن سن، دیسک خشک و سخت‌تر می‌شود. دیوارهٔ فیبری و سخت بیرونی دیسک ضعیف می‌شود. هسته‌ٔ ژلاتینی مانند دیسک از پارگی ایجاد شده در دیوارهٔ دیسک بیرون می‌زند و درد در اثر تماس پیدا کردن آن با عصب شروع می‌شود. ژنتیک، استعمال دخانیات
علت بیرون زدگی دیسک کمر
فتق یا بیرون‌زدگی دیسک کمر پی‌آمد آسیب‌دیدگی و بلند کردن اشیا به روش اشتباه است و گاهی خود به خود و بدون دلیل رخ می‌دهد. سن نیز یکی از عامل‌های خطر فتق دیسک محسوب می‌شود. به موازات بالاتر رفتن سن، دیسک خشک و سخت‌تر می‌شود. دیوارهٔ فیبری و سخت بیرونی دیسک ضعیف می‌شود. هسته‌ٔ ژلاتینی مانند دیسک از پارگی ایجاد شده در دیوارهٔ دیسک بیرون می‌زند و درد در اثر تماس پیدا کردن آن با عصب شروع می‌شود. ژنتیک، استعمال دخانیات
لحظه‌هایی مثلِ حالا که برای از بین بردنِ اضطراب و تعارض‌های درونی به گوشۀ تنهایی‌ام می‌خزم و با ذره‌بین به جانِ بالاوپایینِ زندگی می‌افتم و مدام فکر می‌کنم و فکر می‌کنم تا آرام شوم، غمی سنگین روی دلم می‌نشیند. من برای از بین بردنِ اضطراب‌هایی که از مواجهه با دیگران ـ که تجسمِ اندیشه‌هایی مختلف و مخالف هستند ـ نشأت گرفته‌اند به اندیشیدن پناه می‌برم؛ این اندیشیدن تلاطمِ درونی‌ام را آرام می‌کند اما دوباره مرا با اضطراب‌هایی اساسی
1) پایداری حق اعتراض سیاسی و برگزاری
اجتماعات در زمان کرونا

دیوان قانون اساسی جمهوری آلمان در رای
مورخ 15 آوریل 2020 تصریح کرد که شهروندان در صورت پیروی از قوانین فاصله گذاری اجتماعی
جهت جلوگیری از  تسریع گسترش کرونا، دارای حق
اعتراض سیاسی هستند.

2) مجلس جمهوری ترکیه لایحه
آزادی زودهنگام زندانیان را تصویب کرد که به دلیل محرومیت تعداد زیادی از زندانیان
از جمله سیاستمداران، روزنامه نگاران، نویسندگان و دانشگاهیان به شدت مورد انتقاد مخالفان
ق
منتشر شده در: بخش فارسی خبرگزاری دولتی روسیه (اسپوتنیک)
باز نشر در: مثلث آنلاین / نامه نیوز / مجله خواندهی‌ها / رکنا
 
علی اکبر ولایتی مشاور مقام رهبری ایران در امور بین الملل اعلام نمود که تجربه ما از آمریکا و سه کشور اروپای غربی برجام یعنی فرانسه، انگلیس و آلمان این است که بنا ندارند به تعهداتشان در برجام عمل کنند چنانچه ماه‌ها گذشته و آنها به هیچ یک از تعهداتشان عمل نکرده اند و حتی برعکس، آمریکا تحریم‌های اضافه وضع کرده و اروپایی‌ها هم ب
علت بیرون زدگی دیسک کمر
فتق یا بیرون‌زدگی دیسک کمر پی‌آمد آسیب‌دیدگی و بلند کردن اشیا به روش اشتباه است و گاهی خود به خود و بدون دلیل رخ می‌دهد. سن نیز یکی از عامل‌های خطر فتق دیسک محسوب می‌شود. به موازات بالاتر رفتن سن، دیسک خشک و سخت‌تر می‌شود. دیوارهٔ فیبری و سخت بیرونی دیسک ضعیف می‌شود. هسته‌ٔ ژلاتینی مانند دیسک از پارگی ایجاد شده در دیوارهٔ دیسک بیرون می‌زند و درد در اثر تماس پیدا کردن آن با عصب شروع می‌شود. ژنتیک، استعمال دخانیات
منتشر شده در: بخش فارسی خبرگزاری دولتی روسیه (اسپوتنیک)
باز نشر در: مثلث آنلاین / نامه نیوز / مجله خواندهی‌ها / رکنا
 
علی اکبر ولایتی مشاور مقام رهبری ایران در امور بین الملل اعلام نمود که تجربه ما از آمریکا و سه کشور اروپای غربی برجام یعنی فرانسه، انگلیس و آلمان این است که بنا ندارند به تعهداتشان در برجام عمل کنند چنانچه ماه‌ها گذشته و آنها به هیچ یک از تعهداتشان عمل نکرده اند و حتی برعکس، آمریکا تحریم‌های اضافه وضع کرده و اروپایی‌ها هم ب
به گزارش "ورزش سه"، سون هیونگ مین، بازیکن اهل کره‌جنوبی باشگاه تاتنهام دیشب در جریان دیدار این تیم با منچسترسیتی در بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بازی را طوفانی آغاز کرد و در همان 10 دقیقه اول دو بار دروازه شاگردان گواردیولا را باز کرد.
 سون به این ترتیب تعداد گلهای خود در لیگ قهرمانان را به عدد 12 رساند تا رکورد گلزن‌ترین بازیکن آسیایی تاریخ چمپیونزلیگ را به خود اختصاص دهد. این رکورد پیش از این در اختیار ماکسیم شاتسکی
کاردرمانی  به عنوان تاثیرگذارترین روش توانبخشی برای نوزادان و کودکان مطرح است.
 این علم عبارت است از هنر استفاده از فعالیت های هدفمند درمانی، در جهت مشغول ساختن ذهن، روان و جسم کودک، به منظور کاهش اثرات مشکل، افزایش توانمندی فردی و رشد استقلال.
چه در مواردی که کودک دارایی نوعی از نقص مادرزادی است و چه در مواردی که آسیبی در حین تولد ایجاد شده باشد، کاردرمانی به منظور رفع نواقص ایجاد شده و یا ژنتیکی تجویز می شود.
  از آنجایی که نیاز هر نوزاد ب
 
چه زمان به دکتر متخصص پوست و مو در شیراز باید مراجعه کنیم؟
از مهمترین دلایل مراجعه به متخصص پوست:
آکنهاگر به نوعی از آکنه مبتلا باشید که نسبت به درمان‌های بدون نسخه، واکنش مثبت نشان نمی دهد، بهتر است که ادامه روند فعلی را متوقف کنید و به متخصص پوست مراجعه کنید. متخصص پوست می‌تواند تعیین کند که کدام نوع از درمان‌های تجویزی دارای بیشترین اثربخشی برای نوع آکنه شما هستند و بیشترین تناسب را با سبک زندگی شما دارند.
سرطان پوستمتخصص پوست شیراز
جشنواره فیلم مستند "سینماحقیقت" کار خود را از سال 1386 آغاز کرده و به ایستگاه دوازدهمین دوره خود رسیده، جشنواره‌ای که در ابتدای راه خود از نظرها دور ماند اما رفته رفته جای خود را میان فیلم‌سازان باز کرد و امسال که سومین سالِ پیاپی پردیس سینمایی 4سو میزبان این جشنواره است استقبال پر شور مخاطبان سینما بویژه مخاطبان عرصه مستند را به همراه داشته.
یکی از نکات مورد توجه این جشنواره دغدغه‌مندی فیلم‌سازان نسبت به مسائل اجتماعی است که در حال حاضر د
فعلِ شکستن و تَرَک برداشتن . توضیح می‌دهیم که شکستن را می‌توانیم حاصل برخورد یک قلوه‌سنگ با شیشه و ترک برداشتن را نتیجه‌ی پرتاب سکه‌ای به سمت شیشه در نظر بگیریم.
همه می‌دانیم که در ادبیات رایج و آشنا، شکستن فعلی شدید‌تر و حادثه‌ای مهم‌تر از ترک خوردن محسوب می‌شود. اما فرض کنید می‌خواهید حس خود را هنگام شنیدن یک خبر بد (مثلاً درگذشت پدرِ دوست‌تان) بیان کنید. کدام ترکیب اثر عمیق‌تری را منعکس می‌کند:
دلم شکست یا دل‌شکسته شدم)
قلبم ترَ
چند وقت پیش، از انجمن آلزایمر ایران بازدید کردیم. حیرت‌انگیز بود. هفده سال پیش، از یک اتاق شش متری آغاز شده و امروز، در یک ساختمان فاخر استقرار دارد. هدفشان این است که کیفیت زندگی مبتلایان، بهتر شود. درباره این سازمان مردم‌نهاد، بسیار می‌توان گفت: از مناعت طبع گردانندگانش تا وسعتِ پوششِ فعالیت‌هایشان تا روابط بین المللی درخشان؛ اما رویکرد پیشگیرانه و مبتنی بر پژوهش آن‌ها، نظرم را بیش از هر چیز جلب کرد.

از آنجا که تشخیص زودهنگام، بار ناش
شاید شما هم جزء افرادی باشید که ترجیح می‌دهید حتما بعد از بزنین زدن، از مکمل بنزین یا همان اکتان استفاده کنید. اما آیا واقعا می‌دانید چرا باید از اکتان استفاده کرد؟ اصلا نقش مکمل بنزین در کارکرد بهتر خودرو چیست؟ آیا دلیل قانع کننده‌ای پشت استفاده از مکمل اکتان دارید؟ و یا تنها تحت تاثیر تبلیغات مسئول جایگاه بنزین قرار گرفته‌اید؟ اصلا در مورد اکتان بنزین چه می‌دانید؟ آیا بنزین سوپر هم نیاز به مکمل اکتان دارد؟
اکتان بنزین چیست؟آیا اصلا ت
فعلِ شکستن و تَرَک برداشتن . توضیح می‌دهیم که شکستن را می‌توانیم حاصل برخورد یک قلوه‌سنگ با شیشه و ترک برداشتن را نتیجه‌ی پرتاب سکه‌ای به سمت شیشه در نظر بگیریم.
همه می‌دانیم که در ادبیات رایج و آشنا، شکستن فعلی شدید‌تر و حادثه‌ای مهم‌تر از ترک خوردن محسوب می‌شود. اما فرض کنید می‌خواهید حس خود را هنگام شنیدن یک خبر بد (مثلاً درگذشت پدرِ دوست‌تان) بیان کنید. کدام ترکیب اثر عمیق‌تری را منعکس می‌کند:
دلم شکست یا دل‌شکسته شدم)
قلبم ترَ
تا ۶ ماهگی، بینایی نوزاد به صورت طبیعی تار است. در زمانی که کودک شروع به هماهنگ سازی نگاه در هر دو چشم می کند، بهبود پیدا می کند. با این حال، گاهی این اتفاق نمی افتد یا دیگر مشکلات بینایی خود را نشان می دهد.
علل احتمالی تاخیر های بینایی: خطاهای انکساری مثل نزدیک بینی و دور بینی در کودکان متداول هستند. مشکلات دیگر چشم عبارتند از:
تاربینی (تنبلی چشم): دید ضعیف در یک چشم که ممکن است به سمت بیرون بچرخد.
آب مرواردی نوزادی: تیره شدن عدسی های چشم- یا دیگر
عوارض فشار خون بالا
تغییر در درمان و شیوه ی
زندگی می تواند به کنترل فشار خون بالا کمک کند تا خطر ابتلا به عوارض فشار خون
بالا را کاهش دهد. در ادامه نگاهی به عوارض فشار خون بالا که می توانند تهدید
کننده ی زندگی باشند، می اندازیم.
· آسیب به شریان ها
· آنوریسم
· آسیب به قلب
· آسیب به مغز
· آسیب به کلیه ها
چه زمانی باید برای درمان
فشار خون بالا در کودکان به پزشک مراجعه کرد؟
در مواردی که کودکتان یک
مشکل زمینه ای دارد، احتمالا برای بررسی فشار خون فر
حفظ سلامتی از نظر حکمای قدیم؛ مقدم بر درمان
تن‌‌ساز با بیان اینکه حفظ سلامتی از نظر حکمای قدیمی مقدم بر درمان بوده است، گفت: علم پزشکی به دو شاخه نظری و عملی تقسیم می‌شود؛ طب نظری به بررسی عملکرد طبیعی بدن انسان و عوامل مؤثر بر آن‌که منجر به سلامتی و بیماری می‌شود پرداخته و و در نهایت پزشک را به تشخیص می‌‌رساند؛ در طب عملی نیز روش‌‌های حفظ سلامتی یا برگرداندن سلامت در صورت بیماری بررسی می‌‌شود.
وی طب نظری را شامل سه بخش امور طبیعیه، عل
تفاوت آزمایش HPV و پاپ اسمیر چیست؟
آزمایش پاپ اسمیر نوعی بررسی سلولی برای شناسایی تغییرات احتمالی سلول های دهانه ی رحم است و آزمایش hpv تشخیص وجود ویروس پاپیلوما (یا زگیل تناسلی) در این بافت است.
همانطور که گفتیم این آزمایش برای تشخیص ویروس HPV است نه تغییرات یاخته ای یا سلولی. جالب است بدانید این آزمایش بر روی همان نمونه پاپ اسمیر انجام می شود و نیازی به گرفتن نمونه جداگانه وجود ندارد. در نتیجه بسته به صلاحدید پزشک معالج می توانید همزمان هم آز
قالب برداری ستون
قالب برداری باید وقتی
انجام شود که بتن قادر به تحمل تنش ها و تغییر شکل های وارده باشد. قبل از
آنکه اعضا و قطعات بتنی ، مقاومت کافی برای تحمل وزن خود و بارهای وارده را
کسب نمایند، نباید پایه ها و قالب های باربر برچیده شوند.
عملیات قالب برداری و جمع کردن پایه ها باید گام به گام بدون ضربه و اعمال فشار ، چنان صورت گیرند که
اعضا
و قطعات، تحت بارهای ناگهانی قرار نگرفته ، بتن صدمه نبیند و خدشه ای به
ایمنی و قابلیت بهره برداری قطعات
افسردگی چیست؛ ۹ نشانه و ۶ عامل این بیماری شایع
 
 

 


 
 

آیا می‌دانید افسردگی چیست، چه علائمی دارد و چگونه درمان می‌شود؟ افسردگی یکی از شایع‌ترین اختلالات روانی است که به احساس غم و اندوه یا تجربه‌ی بحران‌های زندگی محدود نمی‌شود و به تشخیص زودهنگام و اقدامات درمانی مناسب نیاز دارد. چنانچه این بیماری در مراحل اولیه تشخیص داده شود، فرد بسته به تجویز پزشک از طریق دریافت دارو، شرکت در جلسات روان درمانی یا حتی تغییرات سبک زندگی به میزان ق
تاخیر های رشدی ممکن است مرتبط با مشکلات با مهارت های حرکتی درشت مثل چهار دست و پا رفتن یا راه رفتن یا مهارت های حرکتی ریز مثل استفاده از انگشتان برای گرفتن قاشق باشد.
علل احتمالی تاخیر های مهارت حرکتی. کودکانی که به صورت زودهنگام به دنیا می آیند ممکن است عضلاتشان با سرعت مشابه با کودکان دیگر رشد نکند.
علل احتمالی دیگر تاخیر های رشدی عبارتند از:
آتاکسی، نقصی که هماهنگی عضلات را مختل می کند.
فلج مغزی، شرایطی که با آسیب مغزی قبل از زایمان ایجاد م
تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:
پنجشنبه 5 سپتامبر 2019
رأی اعضای پارلمان انگلیس به لغو برکسیت بدون توافق و انتخابات سراسری.
ادامه صعودهای پوند/دلارآمریکا تا بالای 1.2200.
اعمال مجدد فشار از سوی اردوغان روی بانک مرکزی ترکیه برای کاهش نرخ ها.
اعضای پارلمان انگلیس با هدف لغو خروج بدون توافق در 31 اکتبر با 327 رأی به 299 ،رأی به تأخیر در لایحه برکسیت دادند . مجلس عوام نیز درخواست جانسون برای انتخابات زودهنگام را که حزب کارگری رأی ممتنع درمورد آن داده بو
ورم مفاصل التهابی یک سیستم ایمنی سالم است . این بیماری التهاب داخلی را تولید می‌کند تا از شر عفونت خلاص شود و از بیماری جلوگیری کند . اما سیستم ایمنی می‌تواند به اشتباه برود ، به اشتباه به مفصل‌ها حمله کند و به طور بالقوه باعث فرسایش مشترک شود و ممکن است به اندام‌های داخلی ، چشم‌ها و دیگر قسمت‌های بدن آسیب برساند . آرتروز Rheumatoid و psoriatic آرتروز ، نمونه‌هایی از آرتروز inflammatory هستند . محققان بر این باورند که ترکیبی از عوامل ژنتیکی و محیطی می‌ت
ترمیم مو چیست ؟
ترمیم مو روشی است که در حال جایگزینی به جای کاشت مو برای رفع طاسی سر می باشد . در این روش بر خلاف کاشت مو نیازی به بانک مو نمی باشد . در این روش که با نام علمی HRD نیز شهرت دارد از تار مو های همرنگ و همچنس با موهای شما استفاده می شود که قابل تشخیص حتی برای آرایشگران زبده نیز نمی باشد . ترمیم مو در کشور های توسعه یافته اروپایی رواج بسیاری دارد .
آیا ترمیم مو دائمی است ؟
این روش به دو نوع دائمی و موقت وجود دارد . در ترمیم موی موقت که هزینه
تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:
چهارشنبه 4 سپتامبر 2019
رأی اعضای پارلمان انگلیس برای در دست گرفتن پارلمان.
نوسانات و معامله بالای جفت ارزی پوند/دلارآمریکا با توجه به ضعف دلارآمریکا.
ادامه صعودهای جفت ارزی دلاراسترالیا/آمریکا پس از گزارش GDP.
اعضای پارلمان شب گذشته رأی به در دست گرفتن دستور کار امروز پارلمان گرفتند. اعضای اپوزسیون و حزب محافظه کار با آرای 328 به 301 جانسون را شکست دادند. این شکست به اعضای پارلمان این اجازه را می دهد تا قانون فوریت ل
 
 
والدین همیشه نگرانی هایی در مورد استفاده از پستانک و تداخل آن با تغذیه با شیر مادر داشته اند ترس آنها از گرفتن پستانک دلسرد شدن کودک از شیر مادر است استفاده طولانی مدت از پستانک ممکن است تاخیر گفتاری و مشکلات دندانی را در بر داشته باشد.
اما پستانک در کودکانی که عادت به مکیدن انگشت دارند ممکن است بهتر و محافظ تر باشد از طرفی پستانک ارتودنسی می تواند به نوعی یک پیشگیری از ارتودنسی در آینده کودک باشد.
عادات غلط و اشتباهاتی که کودکان در دوران
بسم الله الرحمن الرحیم الحمدلله رب العالمین
فضای مجازی یکی از  نسل جدیدی درفضای روابط اجتماعی است با اینکه عمر زیادی هم ندارد ولی خیلی خوب خودش را در زندگی و سبد فرهنگی مردم جا باز کرده.
من و شما که یکی از کاربران پر و پا قرص فضای مجازی هستیم مشاهده می کنیم خیلی ها در سنین مختلف و از گروه های اجتماعی و در فضای مجازی کنار هم قرار می گیرند و با تمام معایب و محاسن این فضا با هم در حال ارتباط گیری و کسب آشنایی هستند.
یکی از نکاتی که باید خیلی مورد تو
 
 
سازه چادری و معیارهای یافتن شکل
مفهوم سازه چادری ؛
 
روش های مورد استفاده برای طراحی سازه چادری
مفهوم سازه چادری
الف) مدل های رایانه ای فریم سیم
این مدل های رایانه ای نقطه شروع برای بررسی اشکال مختلف پارچه و توسعه طرح مفهوم به صورت عملی برای اطمینان از رضایت از معیارهای طراحی هستند.
تأمین لنگرگاههای مناسب و سازه های پشتیبانی باید در اولین مراحل فرآیند طراحی مورد بررسی قرار گیرد.
عدم رسیدگی زودهنگام به این مسائل می تواند منجر به ایجاد س
آخ جون امروز افتابیه  
شب کلی برنامه میریزم صبح میگیرم می‌خوابم. کی تحمل روبرو شدن با این زندگی رو داره آخه؟ ولی الحمدلله امروز هوا آفتابیه و منم رو به بهبودی احوالاتم دارم میرم. چیه این بارون افسرده. 
البته من معتقدم به اندازه‌ی کافی کارشناس نیستم که به خدا فیدبک بدم از بارونت خوشم اومد یا نه. و اونروزی که نودت گفت " چه خوب که امسال اینقد بارون میاد"، سکوت کردم و یواشکی دوستیمو باهاش بهم زدم. چون نمیخوام با یه کسی که فقط به خودش فکر میکنه دوس
بهداشت دهان در نوزادان ۰ تا ۱ سالگی 


در طی اولین سال زندگی مهم است که محدودی از روش های پایه بهداشت دهان در خانه برای کودک شروع شود عموما توافق بر این است که فعالیت‌های برداشتن پلاک باید با رویش اولین دندان شیری شروع شود برخی از اطبا پاک نمودن و ماساژ دادن لثه ها را قبل از این روش دندان شیری برای کمک به برقراری یک برنامه بهداشت دهانی و کمک به دندان درآوردن توصیه می نماید این پاک نمودن زودهنگام تماما باید توسط والدین انجام شود و می‌تواند تو
بهداشت دهان در نوزادان ۰ تا ۱ سالگی 


در طی اولین سال زندگی مهم است که محدودی از روش های پایه بهداشت دهان در خانه برای کودک شروع شود عموما توافق بر این است که فعالیت‌های برداشتن پلاک باید با رویش اولین دندان شیری شروع شود برخی از اطبا پاک نمودن و ماساژ دادن لثه ها را قبل از این روش دندان شیری برای کمک به برقراری یک برنامه بهداشت دهانی و کمک به دندان درآوردن توصیه می نماید این پاک نمودن زودهنگام تماما باید توسط والدین انجام شود و می‌تواند تو
آنها می توانند اندازه های خودرو را دوباره کشف کنند
این یک ویژگی است که توسط سازمان ها به عنوان مثال ، آلامو به پایان رسیده است. مدتی پیش وقتی آنها توسط Enterprise به دست آوردند ، آلامو وسایل نقلیه خود را تغییر نام داد. این ممکن است به نظر نمی رسد یک معامله جدی باشد تا زمانی که درک کنید که آنچه معمولاً به یک وسیله نقلیه محافظه کار محول می شود ، به عنوان یک اندازه متوسط ​​مشاهده می شود. توسط دفتر اجاره
مرتبط: 10 اسرار کارکنان هتل نمی خواهید شما بدانید
چرا از چمن مصنوعی در حیاط مدارس استفاده می‌کنیم؟
یک زنگ تفریح را تصور کنیمکه کودکان با جنب و جوش فراوان به این سو و آن سو می‌دوند و مشغول تفریح و بازی هستند.در همین حیاط زنگ ورزش و در بعضی مواقع مسابقات ورزشی نیز برگزار می‌شودامّا پوشش قالب مدارس کشور چیست؟آیا این پوشش ایمنی کودکانمان را در برابر ضربات احتمالی ناشی از بازی و ورزش تأمین می‌کند؟
همان‌طور که می‌دانید بیشتر مدارس کشور دارای پوشش آسفالت هستند که هیچ­گونه استاندارد ضربه‌پذ
زخم پا یکی از مهمترین عوارض دیابت محسوب می شود. زخم پا از بزرگترین مشکلات پزشکی، اجتماعی و اقتصادی در سراسر جهان است و تا حد زیادی بر کیفیت زندگی بیمار تاثیر می گذارد. خطر ابتلا به زخم پا در بیماران دیابتی نزدیک به ۲۵٪ است و اغلب منجر به ناتوانی و قطع عضو می شود. تخمین زده شده است که در هر ۳۰ ثانیه یک اندام تحتانی در جایی از جهان به علت زخم دیابت قطع می شود. ارتباط بین زخم های دیابتی و قطع عضو غیر قابل انکار است، زیرا دیابت عامل ۵۰ درصد از همه قط
امروزه درمان ارتودنسی تنها برای کسانی که سالم و سرحال هستند، انجام نمی‌شود بلکه برای افرادی که دچار برخی مشکلات پزشکی هستند نیز انجام می‌شود. هنگامی که درمان ارتودنسی برای برخی بیماران که مشکلات پزشکی دارند انجام می‌شود، ممکن است با برخی چالش‌ها روبرو شویم. یکی از این قبیل چالش‌ها، مشکلاتی است که عمدتاً به دنبال اختلالات خونریزی رخ می‌دهد.
مراقبت‌های دندانی در صورت وجود اختلالات خونی
بهداشت دهان و دندان مناسب در تمامی افراد، از جمله
دهه شناخت مغز
پیشرفت
تمدن و دانش پزشکی، با ایجاد رفاه و شرایط زندگی بهتر، باعث افزایش طول عمر انسان­ها
شده است. در سایه پیشرفت دانش پزشکی نوین در عصر جدید، بسیاری از بیماری­های عفونی
به بوته فراموشی سپرده شده ­اند یا در زرادخانه ­های سیاست­ بازان بی ­اخلاق جا خوش
کرده ­اند.
 ولی، امروزه بشر با بیماری­­های جدیدی مواجه شده است، که بسیاری از آنها
به مغز و اعصاب مربوط می­ شوند. به دلیل اهمیت دانش مراقبت از مغز و تاثیرات مخرب
بیماری­های مغز و اع
برای تمامی برندهای کولر گازی ممکن است مشکلاتی در کارکرد درست کولر به وجود آید. اما مهم این است که کار تعمیر کولر گازی یا سرویس کولر گازی را به دست چه کسی بسپاریم.
اگر در شهرک غرب زندگی می کنید و به متخصص تعمیر کولر گازی شهرک غرب نیاز دارید، به سراغ چه کسانی می روید؟ آیا نیروی متخصص تعمیر کولر گازی در شهرک غرب به تمامی برندهای کولر گازی مسلط است؟
در ادامه با ما همراه باشید تا جواب تمام سوالات خود را بیابید.
 
چه زمانی نسبت به سرویس و تعمیر کولر
بعد مدت‌ها به لینکدین سر زدم یه پستی توجه‌ام رو جلب کرد به خودش. مطلبش رو میذارم اینجا.
 
مونا جراحی متولد ژانویه ۱۹۷۹ است که در سن ۲۱ سالگی موفق به کسب مهندسی الکترونیک از دانشگاه صنعتی شریف شد و فوق‌لیسانس خود را از دانشگاه استنفورد در سال ۲۰۰۳ و مدرک دکتری خود را نیز در سال ۲۰۰۷ از همین دانشگاه گرفت.[۲][۳] وی همچنین مقطع پسادکتری خود را در دانشگاه کالیفرنیا برکلی گذرانده‌است. ایشان در حال حاضر استاد دانشگاه ایالتی کالیفرنیا UCLA هستند.
عصبانیت در هنگام رانندگی دلایل متفاوتی مانند، ساعات طولانی ماندن در ترافیک و دیر رسیدن به مقصد، احساس خستگی برای ساعات طولانی رانندگی، کم‌خوابی، ابتلا به اختلالات روانی مثل اختلال دوقطبی، مشکلات شخصیتی، اعتمادبه‌نفس پایین، عدم مدیریت هیجانات، شرایط آب و هوایی نامساعد و... می‌تواند داشته باشد.
زهرا زین‌الدینی روانشناس و مشاور  درباره راهکار برای کنترل خشم هنگام رانندگی اظهار کرد: تجربه احساس خشم و عصبانیت در هنگام رانندگی، یک احساس ک
وقتی افرادی مانند من توصیه های نوشتن را به محققان دکترا ارائه می دهند ، آنها / اغلب ما روی نوشتن مقاله های جداگانه تمرکز می کنیم - پایان نامه ، مقاله کنفرانس ، مقاله ژورنال. با این حال ، واقعیت ممکن است این باشد که ، دقیقاً مانند سرپرستان آنها ، محققان دکترا به طور هم زمان چندین چیز می نویسند.
حتی اگر آنها در حال نوشتن یک پایان نامه بزرگ برای کتاب هستند ، محققان دکترا معمولاً می خواهند در کنفرانس های کلیدی شرکت کنند ، و ممکن است مشتاق باشند که ق
آیا باردار هستم؟
تاخیر در قاعدگی، می تواند اولین نشانه بارداری باشد. در این مواقع معمولا خانم ها از تست های خانگی بارداری یا همان بِی بی چک استفاده می کنند. اگر نشانه های اولیه بارداری مثل خونریزی لانه گزینی را نیز داشته باشید، حتی لازم است که قبل از عقب افتادن قاعدگی تان، از تست بارداری خانگی استفاده کنید.
برخی از بی بی چک ها حساس تر از انواع دیگر هستند و می توانند وجود بارداری را چند روز پیش از عقب افتادن قاعدگی نیز نشان دهند. اما بعد از ا
هیچ ” اکسیر جادویی” برای درمان زود انزالی (پی‌ای) یا انزال زودرس وجود ندارد زیرا دلایل آن کاملا شناخته‌شده نیستند. با این وجود، این مشکل نباید مانع یک زندگی جنسی سالم شود زیرا طیفی از گزینه‌های درمان وجود دارد که می‌توانید راجع به آن‌ها با پزشک یا درمانگر جنسی خود صحبت کنید. در ادامه این نوشتار ۳۵ روش درمان انزال زودرس که تاثیر آنی دارند آمده است و امیدواریم این مقاله برای شما سودمند باشد.
من به عنوان متخصص سکس تراپی ( آمیزش درمانی یا کا
ارتودنسی کودکان
اطلاعات مفید که قبل ارتودنسی کودکان باید بدانید
اگر کودک شما دارای دندانهای کج و کوله یا فک ناهمتراز می باشد، به یک بهتر است قبل از 15 سالگی به متخصص ارتودنسی کودکان مراجعه کنید.در ادامه دلایل این موضوع و اصلی ترین سوالاتی که در این رابطه وجود دارد را برای شما از زبان دکتر مهریزی متخصص ارتودنسی و دارای بورد تخصصی آورده ایم. در بخش نظرات نیز میتوانید تمامی سوالات خود را مستقیما با ایشان مطرح کنیدو یا سوالات دیگران را مشاهده ک
راههای پیشگیری از ویروس کرونا
 
 پیشگیری از ویروس کرونا
نام این نوع ویروس از خوشه های تاج مانند که در سطح آن وجود دارد گرفته شده است. ویروس کرونا گروه بزرگی از ویروس ها هستند که بیشتر خفاش ها ، خوک ها  و پستانداران کوچک را آلوده می کنند. طبق موارد مراکز کنترل و پیشگیری از بیماریهای ایالات متحده ، در موارد نادر ، مواردی است که دانشمندان آن را زونوتیک می نامند ، به این معنی که می توانند از حیوانات به انسان منتقل شوند.
 
ویروس کرونا چگونه گسترش م
با وجود پبشرفت های پزشکی، هنوز درمان اوتیسم به طور قطع یافت نشده است. اما خوشبختانه با آموزش و درمان های غیردارویی تا حد زیادی می توان از پیشروی بیماری جلوگیری کرد. والدین با اطلاع از راه های شناسایی اوتیسم می توانند به تشخیص زودهنگام اختلالات طیف اوتیسم کمک کرده و مانع از مشکلات اوتیسم در بزرگسالی شوند. شناختعلائم اوتیسم زیر سه سال در روند بهبودی بیماری تاثیر زیادی دارد. برایدرمان اوتیسم، نحوه برخورد والدین کودکان اوتیستیک اهمیت زیا
درمان لکنت زبان کودکان به اندازه درمان مشکلات جسمانی او اهمیت دارد. لکنت زبان یکی از اختلالات گفتاری است که می تواند بر عملکرد، تعاملات، انگیزه و دیگر ابعاد زندگی کودک تاثیر منفی بگذارد. لکنت زبان معمولا در خردسالی و از سنین 2 تا 4 سالگی شروع می شود. لکنت زبان در بین پسران شایع تر از دختران است. در شروع مدرسه ممکن است لکنت زبان شدیدتر شود. عوامل متعددی از جمله ژنتیک، آسیب های جسمانی و روانی می توانند در بروز لکنت زبان نقش داشته باشند. برای در
فلسفی رژیم غذایی نامناسب، استفاده از غذاهای فرآوری شده مانند کنسروها،
چاقی، درمان‌های هورمونی جهت افزایش قد، جهش ژنی، سیگار کشیدن مادر در
دوران بارداری، مصرف بیش از اندازه گوشت قرمز، تماشای بیش از اندازه
تلویزیون، استفاده بیش از حد کودکان از فضای مجازی و حضور کمرنگ پدر در
خانواده را از عوامل بروز بلوغ زودرس در ایران و دیگر کشورهای جهان دانست.

به گفته وی اگر والدین در زمینه بلوغ آگاهی صحیحی نداشته باشند و یا با
وجود آگاهی نتوانند اطلا
درمان زخم پای دیابتی
درمان موفق درمان زخم پای دیابتی شامل رسیدگی به این سه مساله اصلی است: debridement ، تخلیه تخلیه ، و کنترل عفونت .
debridement debridement شامل حذف همه بافت necrotic ، callus peri ، و بدنه‌های خارجی به بافت ماندگار است . مراقبت مناسب برای کاهش خطر عفونت و کاهش فشار پیش از جراحت ضروری است که می‌تواند مانع از انقباض و درمان نرمال بدن شود . پس از debridement ، زخم باید با آب‌نمک یا تمیز کننده آبیاری شود و یک آرایش باید اعمال شود .
Dressings باید از مسدود کردن باف
آیا باردار هستم؟
تاخیر در قاعدگی، می تواند اولین نشانه بارداری باشد. در این مواقع معمولا خانم ها از تست های خانگی بارداری یا همان بِی بی چک استفاده می کنند. اگر نشانه های اولیه بارداری مثل خونریزی لانه گزینی را نیز داشته باشید، حتی لازم است که قبل از عقب افتادن قاعدگی تان، از تست بارداری خانگی استفاده کنید.
برخی از بی بی چک ها حساس تر از انواع دیگر هستند و می توانند وجود بارداری را چند روز پیش از عقب افتادن قاعدگی نیز نشان دهند. اما بعد از ا
سلام
تابستان نه
نخست: اگر تنها یک چیز مشخص و قطعی در مورد گرمای تابستان وجود داشته باشد، این است که کاملاً تحلیل برنده انرژی همطاف است. این فصل از سخت‌ترین دوره‌های سال برای من است.
صبح‌ها برای جدا شدن از رختخواب نیاز به تلاش زیادی دارم و یا بعد از ناهار احساس خواب‌آلودگی دارم به حدی که فقط دلم می‌خواهد دراز بکشم.
البته عادت به خواب شبانه زودهنگام، سحرخیزی را برایم آسان کرده با این حال خلاف تصور دیگران که در این فصل، روز طولانی است و کارها
آیا کودک من مشکل رشد دارد؟
همان طور که رشد کودک را تماشا می کنید و نقاط عطف او را پیش بینی می کنید؛ طبیعی است که متعجب شوید که آیا رشد و تکامل او در مسیر درست دنبال می شود یا نه اما احتمالاتی وجود دارد که او درست به خوبی براساس جدول زمانی خودش رشد خواهد کرد.  بیشتر وقت ها کودکان به هریک از نقاط عطف رشد درست حوالی سن مورد انتظار دست پیدا می کنند ، در غیر این صورت رشد آنان به زودی به عقب می افتد. از طرف دیگر ، اگر فرزندتان تاخیر در رشد هوشی دارد تشخی

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها