نتایج جستجو برای عبارت :

مطالب که انشالله در این سایت به مرور گذاشته خواهد شد

بنام خدا
باعرض سلام و خوش امدگویی برای ورود به این سایت،در این سایت سعی میشود،مطالب تخصصی و خوب و علمی و کاربردی در رابطه با کلیه مسائل که بدرد حل مشکلات شخص در امروز و فردا می باشد،مطرح شود

مباحث شامل الکترونیک،کامپیوتر،نجوم،فیزیک و شیمی،اخلاقی و قرانی،وسایل ساختنی کاربردی و ساده و علمی،برنامه نویسی،آشنایی با قطعات مختلف و مباحث زیاد که به مروز به سایت اضافه خواهد شد.
احتمالا به مروز بروزسانی سایت و گذاشتن مطلب به روی سایت بیشتر خواهد
بنام خدا
باعرض سلام و خوش امدگویی برای ورود به این سایت،در این سایت سعی میشود،مطالب تخصصی و خوب و علمی و کاربردی در رابطه با کلیه مسائل که بدرد حل مشکلات شخص در امروز و فردا می باشد،مطرح شود

مباحث شامل الکترونیک،کامپیوتر،نجوم،فیزیک و شیمی،اخلاقی و قرانی،وسایل ساختنی کاربردی و ساده و علمی،برنامه نویسی،آشنایی با قطعات مختلف و مباحث زیاد که به مروز به سایت اضافه خواهد شد.
احتمالا به مروز بروزسانی سایت و گذاشتن مطلب به روی سایت بیشتر خواهد
در این نوع مرور مطالب مهم را در حین خواندن کتاب یا جزوه 
علامت میزنیم و در زمان مرور همین نکات علامت زده را میخوانیم.
به نظر می آید این روش مرور،زمان زیادی را صرف خواهد کرد
 چون باز هم باید کتاب یا جزوه را بخوانید.
مرور با تست:
در این روش همراه با تست زدن درس ها را مرور میکنیم.
تست های هر مبحث را بصورت رندمی در بازه زمانی مختلف مرور پاسخ میدهیم تا مبحث برایمان بازیابی شود.
مرور از روی خلاصه نویسی:
این روش برای مطالعه مناسب و سریع ترین شکل مرور ا
دو روش برای بهبود یادآوری و جلوگیری از اشکال در بازخوانی اطلاعات وجود دارد که عبارت است از:
الف: یادگیری تفهیمی:روش اول بیان می کند که شما برای اینکه بتوانید مطالب را به یاد بیاورید و بازخوانی کنید، باید ابتدا بسته های اطلاعات را به درون حافظه بلند مدت فرستاده باشید. این پرتاب بسته های اطلاعات به انرژی نیاز دارد که این انرژی را کیفیت مطالعه شما، میزان توجه و علاقه شما به موضوع مورد مطالعه و تکرار مباحث تأمین می کند. پس برای مرور مطالب، باید آ
در این روش بعد از کلاس و مطالعه یک برگه ی A4 را از عرض به چهار قسمت تا کرده و صفحه های پشت و رو را به ترتیب شماره گذاری کنید و مطالب مطالعه شده را با استفاده از رنگ های مختلف و ریز و نموداری نوشته و پس از نوشتن برگه را از طول نیز به دو قسمت تا کنید و این برگه را در جیب خود گذاشته و در اوقات مرده آن را مرور کنید.
کانال تلگرامی لبنایران نوشت: خبری منتشر شد مبنی بر اینکه سید عمار موسوی بر سر مزار شهید حاج قاسم سلیمانی گفته سید حسن نصرالله قسم خورده است تا نابودی آمریکا و اسراییل به زیارت قبر تو نیاید! ضمن اینکه این ترجمه کاملا غلط است، می‌شد از فحوای کلام فهمید که سخن سید حسن نصرالله نیست.
چون وی هیچگاه شعاری نمی‌دهد که به آن عمل نکند یا آن را عملی نکرده باشد.سخنان سید عمار:
«السید حسن نصرالله مشتاق لک یا حاج قاسمانت یده وعضده وسندهاسرائیل الى زوال ان
گاه پیش آمده که مطلب یا کتابی را بخوانید و مطالب آن را به خوبی درک کنید، اما پس از چند روز احساس کنید که بیشتر مطالب آن را فراموش کرده اید و فقط تصویری کلی از آن در حافظه شما باقی مانده است. مطالبی را که مطالعه می کنید برای اینکه قابل باز خوانی بشوند، باید ابتدا در حافظه بلند مدت شما ثبت شوند. اکثر روانشناسان معتقدند مدت کمی پس از یادگیری و حد اکثر تا شش ساعت بعد از یادگیری، فراموشی یا شیبی تند آغاذ می شود به طوری که بعد از گذشت 24 ساعت، حدود 80 در
در این روش در بالای صفحه ی تمامی طرح های شبکه ای تمام دروس که باید در اندازی ای یکسان که مناسب ترین اندازی برگه A4 یا کلاسور بزرگ است شماری طرح و نام درس را برای مثال فقه 7 نوشته می شود. طرح های هر درس به ترتیب شماره طرح به صورت جدا نگهداری می شود. در گوشه پایین طرح نیز تاریخ مرور چهار گانه به صورت ریز نوشته می شود. برای تاریخ هایی که می بایست در طرح های شبکه ای ثبت شود به تاریخ روز مطالعه یک روز اضافه می گردد تا تاریخ اولین مرور به دست آید. به عدد حا
عید همه مبارک باشه،تو سال جدید واسه همه ارزوی سلامتی و حال خوب دارم،انشالله تو سال جدید به هدفامون نزدیک تر بشیم و چن قدم بیشتر به سمت انسانیت حرکت کنیم ... عاشق تر بشیم ،اگاه تر باشیم و هلاصه هر چی ارزوی خوبه واستون ارزو میکنم .... انشالله به جز شادی چیزی نبینید و غصه راه به دلتون پیدا نکنه 
عیدتون مبارک باشه❤
ادامه مطلب
بعد از کمی مطالعه در رابطه با استراتژی به این نتیجه رسیدم که چقدر خوب می شد اگر منبعی وجود داشت که این همه ابزار در این کتاب ها رو بصورت خلاصه داشت و کاربردش و نحوه استفاده از اون ها رو توضیح می داد.
به همین دلیل تصمیم گرفتم که این کار رو به لطف خدا، خودم انجام بدم و یک منبعی هرچند ناقص ایجاد کنم که در اون در رابطه با ابزارهای مختلفی که در تدوین و تحلیل استراتژی استفاده میشه کمی صحبت کنیم.
این مطالب رو انشالله در دسته بندی های کسب و کار و دانشگاه
دین و زندگی را برای کنکور چگونه باید مطالعه کنیم که آیه ها و احادیث را باهم اشتباه نگیریم؟
١. دین و زندگی از نوع مباحث خواندنی می باشد، یعنی برای یادگیری این درس نیاز به استدلال و حفظ کردن مطالب دارید. 
٢. در قسمت آیات این درس، در مرحله اول به تسلط در ترجمه آیه رسیده سپس تمرکز خود را روی مفهوم آیه و ارتباط آن با متن بگذارید. 
٣. متن های این درس را باید به شیوه لایه ای مطالعه کرد، به این صورت که ابتدا یک پاراگراف را مطالعه کرده و حاشیه نویسی آن را
برای یادگیری بهتر زیست شناسی بهتر است این درس در برنامه روزانه قرار گیرد.
سعی کنید ابتدا روزنامه وار مطالب را بخوانید تا چکیده ای از مطالب را به خاطر داشته باشید.سپس برای بار دوم مطالب را عمقی تر و هایلایت شده بخوانید.
شکل های کتاب درسی به یادگیری شما کمک میکند.
برای تست زنی از علامت گذاری کردن تست استفاده کنید برای مثال اگر تستی را شک داشتید در کنار تست از حرف ش استفاده کنید و برای مرور بعدی تست ها این تست های نشانه گذاری شده را در اولویت قرار
امروز 12 آبان هست . یه سخنرانی گوش می دادم که درباره ی تئوری تغییر بود . ایجاد عادت های خوب ... درباره ی نوشتن هم می گفت . تصمیم گرفتم مثل گذشته گاهی برای خودم روزانه هام رو بنویسم .
گاهی که میرم مطالب وبلاگ قدیمیم رو می خونم خیلی خوشم میاد . انگار جریان بزرگ شدن و رشد خودم رو میبینم . میبینم کجاها خسته بودم ، کجاها قوی بودم . انگار مرور می کنم که چی بر من گذشته و از چه مسیری عبور کردم تا رسیدم به اینجایی که هستم .
داستانهایی رو نوشتم و دادم چند نفر از د
سلام دوستانم
خوبیییین ؟
عیدتون مبارک باشهههه دوستانم ☘️
انشالله که سال 99 سال پر برکتی باشه ، براتون آرزوهای خوب خوب می کنم 
انشالله که همیشه شاد و سلامت باشینننن و سال خوبی در کنار خانواده تون داشته باشین
خیلی خیلی دوستتون دارم
فعلا ، خدانگهداررررتونننن
 
سلام دوستانم
خوبیییین ؟
عیدتون مبارک باشهههه دوستانم ☘️
انشالله که سال 99 سال پر برکتی باشه ، براتون آرزوهای خوب خوب می کنم 
انشالله که همیشه شاد و سلامت باشینننن و سال خوبی در کنار خانواده تون داشته باشین
خیلی خیلی دوستتون دارم
فعلا ، خدانگهداررررتونننن
 
 
دیروز عشقم اورد یک پست کوتاه رو نشونم داد که خنده مردم و کلی هم ناراحت شدم.
گفت تو رو خدا ببین این عشق سابقت که مانی لاندری هم دوست داره چی گذاشته.
بچه ها گرگ زاده یه پست خیلی مضحک و چیپ گذاشته بود در این شکل:
ای ارایشگر یا بیا موهام کوتاه کن یا میام میکنمت. یه همچین خزعبلی.
اینقدر دلم براش سوخت. و برای خودم.
میدونید ادمها لایه های زیادی دارن.
وقتی تو باتجربه میشی به مرور زمان و کاریزمای ادمها و همه چیشون میریزه.
وای من اینقدر خنده م گرفت.
بتونم ا
بسم الله الرحمن الرحیم 
انشالله قرار است که خلاصه ای از مطالبی که استاد بزرگوار قرآن حاج آقای اخوت در مسجد الزهرا(س) برقرار کرده اند ، در این مکان قرار داده شود.
پ ن : صلوات  
پ ن ۱ : این مطلب همیشه در ابتدای وبلاگ میباشد برای مطالعه مطالب جدید به پست پایین این مطلب رجوع کنید.
 
خوب دوستان عزیز و همراهان همیشگی دت هک (هک 1404 قدیم) کم کار بودیم و خیلی ریزش کردیم ولی برگشتیم که غوغا کنیم میدونم که این وبلاگ همونی خواهد بود که شما میخواستین انشالله سربازیمونم تموم شد دیگه بهانه ای برای کم کاری نداریم منتظر باشید که کلی مطالب کمیاب داریم (تو این مدت که نبودیم خیلیا شاخ شدنو هرچی دم دستشون میاد میفروشن و خیلیم ساده اند و این پکیج ها رو میخرند )
ادامه مطلب
یکی از امکانات مفید سرویس بلاگ بیان ، نشانه مطالب هست . شما با استفاده از نشانه مطالب می تونید یک سری از مطالب رو در یک جای دیگری از وبلاگتون نمایش بدید !
مثلا شما یک سری مطالب دارید که دوست دارید بیشتر جلو چشم مخاطب باشه و داخل بخش جداگانه ای بنام مهمترین مطالب باشه ، استفاده از نشانه مطالب مشکل شما رو حل خواهد کرد .
اما برای استفاده تمام و کمال از نشانه مطالب باید تا حدودی به زبان های نشانه گذاری مثل اچ تی ام ال و سی اس اس آگاهی داشته باشید ولی
بعد از سه سال فعالیت مثمر ثمر در واریانشهر کرج در آغاز چهارمین سال وب سایت این مرکز به بهره برداری رسید و شروع به خبررسانی و آگاهی دادن به مشتریان محترم خود نمود.
انشالله از این به بعد شما عزیزان میتوانید با رجوع به این سایت از فعالیت‌های تازه این مرکز خرید پوشاک باخبر شوید.
ما هرزمان که لباسهای جدید آوردیم از این مکان اطلاع رسانی خواهیم کرد.
انشالله در آینده نزدیک در همین سایت قسمتی را برای در خواستها وسفارشات شما عزیزان اختصاص میدهیم تا ب
با سلام و درود خدمت شهروندان و هموطنان گرامی، این رادیو با هدف پیشرفت اندیشه های والا طراحی شده است، ایده ساخت این رادیو در شرایط نیاز جامعه به فکر ما رسیده است، انشالله با این رادیو  که نمایانگر رادیو اینترنتی است، بتوانیم به رشد فکری و مدنی برسیم، برای پیشرفت جامعه ابهر و منطقه ...از جمله فعالیت های این رادیو: پخش مطالب فرهنگی،اجتماعی،خبری،تاریخی، موسیقی، گردشگری و...
یکی از مسائلی که در موفقیت تحصیلی تاثیر مهمی دارد، خواندن به موقع درس‌هاست. در این رابطه اصل بر این است که درس هر روز در همان روز خوانده شود. این روش باید در آغاز سال تحصیلی به‌ کار گرفته شود.
بهتر است که خواندن درس‌ها بر اساس اولویت باشد و درس‌هایی که یادگیری آن مشکل‌تر است در صدر برنامه‌ی درسی قرار گیرد، زیرا ممکن است فرصت مطالعه‌ی همه‌ی درس‌هایی که در یک روز تدریس شده پیدا نشود.
هم‌چنین به جهت آمادگی برای امتحانات شفاهی و کتبی، در هر
بالاخره آقای کاشی کار از روز شنبه مورخ 7 اردیبهشت ماه 1398 به همراه شاگردش شروع به کار کردند و سرویس بهداشتی پشت بام خانه را شروع به ساختن کردن تا دیگه انشالله بنایی خانه ما به طور کامل تمام شود انشالله .این عکسها رو در روز یکشنبه 8 اردیبهشت ماه گرفتم یعنی روز دوم شروع ساخت سرویس های بهداشتی در پشت بام .
*
*
*
افزایش تمرکز
لوازمی که باعث حواس پرتی شما می‌شوند مثل تلویزیون، گوشی و کامپیوتر را کنار بگذارید و بیشتر مطالعه کنید. سعی کنید چیزهای جدید یاد بگیرید و آن‌ها را به خاطر بسپارید.
جایی آرام برای مطالعه خود در نظر بگیرید. اگر فرزند خردسال دارید، او را تحت مراقبت شخص دیگری بگذارید و برای خودتان یک جلسه مطالعه بدون وقفه بگذارید.
استراحت
بعد از مطالعه چند دقیقه چشمان‌تان را ببندید و استراحت کنید. سعی کنید در این چند دقیقه به هیچ عنوان حواس‌تان پ
با
عرض سلاممطالب
موجود در وبلاگ پس از مدتی از وبلاگ حذف
می‌شوند، منتها لیست مطالب در همین پست
قرار داده خواهد شد و چنانچه نیاز به
مراجعه‌ی مجدد بود در قسمت نظرات اعلام
کنید، لینک مطلب در همینجا به اشتراک
گذاشته می‌شود ان‌شاء‌الله.

p { margin-bottom: 0.1in; direction: ltr; line-height: 115%; text-align: right; }p.ctl { font-family: "B Nazanin"; font-size: 12pt; }
علت اصلی فراموش کردن مطالب درسی نداشتن برنامه مرور درس هاست. هر چی بیشتر مرور درس ها و مطالب درسی رو انجام بدین بیشتر تو ذهنتون میمونه و میره تو حافظه بلند مدت. مرور درس ها میتونه از رو کتاب یا جزوه درسی باشه که البته چون حجمشون زیاده خسته کننده و وقت گیر ممکنه باشه، مرور میتونه با استفاده از تست زدن باشه اما این روش مرور هم ممکنه همه مطالب رو پوشش نده، همچنین مرور میتونه با استفاده از نکته برداری و یادداشت برداری باشه که کامل تر و دقیق تره. ه
 
فکر کنید می خواهید عکسی از خودتان را که پیش از سال 2010 میلادی جایی در اینترنت، به جز فیس بوک یا ایمیل تان قرار داده اید، پیدا کنید؛ یا متن هایی که روی مسیج بوردها یا صفحه دوست تان گذاشته اید. آیا به این محتواها دسترسی دارید؟
به نظر می رسد عمده مطالب و تصاویری که از دهه قبل میلادی از خودتان روی اینترنت گذاشته اید، دیگر در دسترس نیست.
ادامه مطلب
خاطره فقط مال گذشته نیستیه ردپا میذاره از خودش تو قلبمونکه هر گوشه‌ای دوباره انگار دنبالش می‌گردیم...
.
و خب من امروز تمام حرف‌هایی که این مدت برام مرور می‌شد و گذاشته بودمشون برای یه وقت نامعلومی
همه رو گفتم...
و خب قشنگ بود همه چی مثل ۱۶ آذر ۹۵... ۵ فروردین ۹۹ هم رنگی شد تو این فصل 
فواید کلاس های آنلاین چیست ؟
 
در عصر ارتباطات هریک از ما حداقل از طریق یک تلفن همراه هوشمند با جهان پیرامون در ارتباط هستیم، بدیهی است ارتباطات اینترنتی بر روی همه چیز حتی بر روی لباس پوشیدن ما نیز تاثیر گذاشته اند و بی دلیل نیست که به صورت روز افزون متودهای آموزشی جدید آنلاین و از راه دور بیشتر میشوند .
 
در این مطلب سعی داریم تا با یکدیگر به صورت کلی و جزیی مزایا و فواید آموزش ها و دوره های آنلاین را بررسی نماییم .
 
دوره های آموزش آنلاین اک
 
آدمی گل سرسبد عالم هستی است . موجودی است که خداوند او را شایسته مقام خلافت خودش قرار داده است .( إِنِّی جَاعِلٌ فِی الأَرْضِ خَلِیفَةً. بقره - 30) . لذا صفات انسان - این نماینده خدا - پرتوی از صفات پرودگار جهانیان است. این آفریده ای که قرار است نماینده خدا باشد می بایست دارای عقل و هوش و ادراک و استعداد ویژه ای باشد تا بتواند رهبری و امامت موجودات زمینی را بر عهده گیرد . برخی دانشمندان حافظه انسان را 280 تریلیون بایت (هرتریلیون برابربا 10 به توان 18
سلام دوستان عزیز :
به زودی با مطالب جدید می آییم .
نظرات وپشنهاد های شما در بهتر شدن این وبلاک کمک زیادی می کند .
صفحه های جدید با آزمون آنلاین وآدرس جدید همراه خواهد بود .
که البته باید رمز ورود به آزمون داشته باشید  .
 برا ی هر چه بهتر شدن مطالب منتظر نظر شما هستم .
جیمل من abcasan88@gmail.com
فروغ یه گفتگو داشت سه سال پیش گذاشته بودمش. البته از وبلاگ یکی از بچه ها که اون موقع معرفیش کردم. 
میگفت «کار بی فایده ایه شرح حال دادن. طبیعی که هر ادمی به دنیا میاد تاریخ تولدی داره در یک شرایطی بزرگ میشه اتفاقای معمولی که تو زندگیش میفته و از این دست چیزها و اما اگه این شرح حال توضیح دادن مسائلی که به کار ادم مربوط میشه در مورد من میشه شعر که برای من زوده هنوز موقعش نرسیده.» فکر میکنم باید به حرف فروغ گوش بدمو اتفاقای معمولی زندگیمو نگم و شر
 تولد چیست؟ تولد زندگی دوباره است.
 امروز تولد بهترین کس زندگیمه ،امروز تولد همسرمه ،امسال تولد همسرم با تولد امام جوادالائمه علیه السلام یکی شده بود، و مااز این اتفاق هر دومون خیلی خوشحال شدیم .
انشالله که همسر خوبم همیشه در همه مراحل زندگیشون موفق و موید باشند و انشاالله جز یارانه خاصه امام زمان باشند .
براشون آرزوی عاقبت به خیری وشهادت میکنم .
انشاالله که سایشون همیشه بالای سر من و بچه هام باشه انشالله ۱۲۰ ساله بشین همسر عزیزم.
خواندن با سرعت بالا:
⚠️همراه داشتن ✏️ وکاغذ
⚠️حداکثر سرعت مطالعه به همراه یادداشت نکات کلیدی
⚠️به هیچ عنوان پروسه یادداشت برداریرا به تعویق نیندازید
⚠️نکات را بصورت کلیدی و خطی بنویسید.
⚠️اگر هم احیانا مطلبی را متوجه نشدید هرگز توقف نکنید یک علامت ❓ کوچک قرار دهید و به خواندن ادامه دهید

بازنگری
⚠️ابتدا به کلمات کلیدی نگاهی بیندازیم اگر نتوانستیم در ذهن تداعی کنیم باید مجددا به متن مراجعه کنیم ☹️ و کلمات خود را کامل یا تصحیح کنی
برای موفقیت در امتحان ریاضی علاوه بر اینکه در طول ترم باید سعی کنید در کلاسهای خودتان در مدرسه و دانشگاه شرکت کنیدف اینکه شب امتحان هم خوب درس بخوانید و مطالب را خوب مرور نمائید بسیار مهم است. در حقیقت شب امتحان هم باید عملکرد خوبی داشته باشید و خوب درس بخوانید تا در نهایت در امتحان ریاضی موفق باشید.اگر در طول ترم درس ریاضی را خوانده باشید شب امتحان هم کار شما راحت تر خواهد بود. بنابراین اگر هنوز تا شب امتحان زمان دارید سعی کنید خواندن ریاض
باتوجه به سری جدید فعالیت های نجومی و برنامه های علمی، ان شاء الله به مرور این صفحه بروز رسای خواهد شد. مطالب مربوط به وقت و تقویم امت اسلامی اولویت محتوا خواهد بود. متاسفانه دانش عمومی مردم و گروه های علمی مختلف در این زمینه بسیار اندک است. 
روز یکشنبه یکی از مهندسین نقشه بردار که به احتمال زیاد نجوم را هم در دانشگاه «پاس» کرده بودند خیلی بی منطق به هلال یابی و استهلال ایراد می گرفتند. 
امروز در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برای اعضای هیئت علم
✍ دوستان عزیز سلام
 
از این پس فایل‌های انگیزشی، مهارتی و روانشناختی بصورت کلیپ به اشتراک شما عزیزان گذاشته میشه امیدوارم که مورد پسند و رضایت شما باشهاگه قصور و کوتاهی در مطالب از اینجانب دیدین به بزرگی خودتون ببخشید هدف من فقط و فقط یادآوری این مطالب به شماها هست چرا ک میدونم همگی شما از مدیران موفق این کشور هستین و من واقعا در برابر شما بزرگواران قابل مقایسه نیستم.
بابت همراهی تک تک شما صمیمانه تشکر و قدردانی میکنم.
واقعا مچکرم
✍ مروت
هر که می‌خواهد که قوی‌ترین مردم باشد بر خدا توکّل نماید.
امام موسی کاظم.ع‌.
مژده ای دل که دگرباره بهار آمده است
خوش خرامیده و با حسن و وقار آمده است
به تو ای باد صبا می دهمت پیغامی
این پیامی است که از دوست به یار آمده است
شاد باشید در این عید و در این سال جدید
آرزویی است که از دوست به یار آمده است
سال نو بر شما بزرگوار و خانواده محترمتان تبریک و تهنیت باد انشالله سالی سرشار از سلامتی و بهروزی و موفقیت در پیش داشته باشید.
ارادتمند داود سه یک کار
نکات خیلی مهم در استفاده از وبلاگ:
لطفا در استفاده از وبلاگ به نکات زیر توجه بفرمایید:
1- هر روز بعد از ساعت 4 به وبلاگ مراجعه نمایید و مطالب جدید را ملاحظه نمایید
2- همیشه صفحات وبلاگ را از اولین صفحه مرور کنید چون ممکن است برخی از مطالب تغییر یا اضافه یا کم شود(خصوصا به جداول توجه بفرمایید)
3-مطالبی که در روزهای بعد به مطالب قبلی اضافه می شوند رنگشان با قبلیها فرق می کند.
4- دانش آموزان موظف هستند کلیه تکالیف گفته شده در وبلاگ را انجام داده و بعد
Prescription:مرور زمان :In international contracts ,the general period of prescription is three years.در قراردادهای بین المللی ، مدت عام و کلی مرور زمان  سه سال است.Period for a Claim Established by Legal Proceedings :(1) The period of prescription for a claim established by judgment is ten years.(2) The same applies to a claim established by an arbitral award or other instrument which is enforceable as if it were a judgment.مدت مرور زمان در دعاویی که با رسیدگی قضایی به اثبات رسیده اند:١) مدت مرور زمان برای ادعایی که با حکم دادگاه ثابت شده است ده سال است.٢) در مورد ادعایی که در مراجع داوری یا از طری
امروز بعد از مدت ها فرصتی دست داد تا مطالب منتشر شده قبلی وبلاگ تازه های بیان را مرور کنم. متاسفانه برخی از وبلاگ های که در گذشته بسیار فعال بودند حذف شده بودند و موضوع و محتوای برخی از وبلاگ ها به طور کامل تغییر داده شده بود. به همین دلیل یک بررسی روی همه وبلاگ های معرفی شده داشتم و به ناچار برخی از مطالب را حذف کردم.
در نهایت برای اینکه مخاطبان این وبلاگ با لینک های حذف شده یا وبلاگ هایی با محتوای اشتباهی مواجه نشوند، تصمیم دارم که با وسواس بی
برای فصل دوم، با عنوان «سابقه تاریخی/ مبانی نظری/ ادبیات پژوهش» نیاز به صرف وقت زیاد و کار بیشتری دارید. آنچه که قبلا برای پیشنهاد پژوهش خود تهیه نموده اید، پایه کار است، ولی باید در حد گسترده ای توسعه یابد.
در برخی از پژوهش ها و به ویژه پایان نامه ها و رساله ها، فصل دوم می تواند هر دو بخش سابقه تاریخی و مبانی نظری با عناوین جداگانه درج شود. گاه ممکن است بنا به ضرورت و یا عدم دسترسی به منابع مربوط، یکی از این بخش ها را حذف نمایید. اما بخش سوم، یعن
روز 30 دیماه 1398 از راه رسید و این روز مصادف بود با تولد سه سالگی کیان و کیانا ( دوقولوها ) .
کیان و کیانا به همراه داداش کوچولو ( کیهان ) اومده بودن خونه باباجان و مامانی و شب رو خونه باباجان جشن تولد گرفتن . عمه ها و عمو ها هم بودن . مامانِ دوقولوها شب قبل با عمه اکرم هماهنگ کرده بود واسه کیک جشن تولد و کیک جشن تولد رو عمه اکرم درست کرده بود به همراه ژله های خوشمزه . البته خامه ها رو رفته از قنادی خریده ...
*
 
این هم کیک جشن تولد دوقولوها ... چقدر قشنگ شد
بنام خداوند بخشنده و مهربان
باسلام.
در تلاش هستم،که یک سایت جدید با قابلیت ها ی خوب بسازم! سایتی که نو و جدید باشد! 
هدف سایت جدید به مانند همین وبلاک مسائل علمی و اخلاقی و مهارتی و پیشرفت می باشد! منتها قابلیت ها بیشتر می باشد! 
تلاش میشود در سایت جدید قابلیت چون اعتبار بیشتر برای کاربران که نظر ارسال می کنند داده شود و همچنین مطالب ارسالی اگر اشکال و غلط داشت،کاربران بتوانند ان قسمت بخصوص را گزارش دهنده
داشتن یک دانش نامه اینترنتی ! با قابلی
می گویند متولد هر فصل و ماهی که باشی به آن علاقه مند می شوی!
و من با اینکه فرزند پاییزم ولی، همیشه دلم را در اردیبهشت ها جا گذاشته ام!
هر سال که اردیبهشت می آید هر جای دنیا که باشم بهترین اردبهشت ها در ذهنم مرور می شود؛ حال و هوای من پیش از سفرهای کربلا در ماه های رجب و شعبان، قم زیبا {می دانم خنده دار است، اصلا شما اولین نفری نیستید که به من برای گفتن این جمله می خندید ولی...}
باید دلت را در یک بهار، در اردیبهشت، در قم دوست داشتنی، در کنار دورترین ی
با سلام 
این وبلاگ به مدت یک سال به علت بروز مشکلاتی مسکوت مانده بود. گرچه همواره مطالب را در بلاگفا بارگذاری کردیم.
http://peikeketabdari.blogfa.com
پس از پیگیری‌های بسیار و ارتباط با مرکز پشتیبانی بلاگ بیان مشکلات ایجاد شده رفع گردیده است.
بابت این تأخیر یک ساله از تمامی دنبال کنندگان انجمن علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه الزهرا(س) عذرخواهی می‌کنیم و مطالب این یک سال به مرور بارگذاری خواهد شد و انجمن پویاتر از همیشه ادامه خواهد داد.
سپاس
با ستاره دار کردن مطالب وردپرس در گوگل می توانید از کاربران خود امتیاز دریافت کرده و در بین نتایج گوگل نسبت به سایر رقبای خود در رده بالاتری قرار بگیرید.
ستاره دار کردن مطالب سایت در نتایج جستجو گوگل به افزایش بازدید سایت و اعتماد بیشتر کاربران کمک میکند. با ستاره دار کردن مطالب در نتایج گوگل بیشتر در چشم کاربران هستید و CTR شما بالاتر خواهد رفت بنابراین روی سئو سایت شما بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
ادامه مطلب
با اینکه قوول داده ام هیچ وقت خاطراتت را مرور نکنماما هر از گاهی یواشکی توی ذهنم تو را مرور میکنم
دعا میکنم که خدا کند دل به دل راه نداشته باشد
که اگر داشته حتما تو هم میفهمی که من یادت افتاده ام
ننهههه اصلا دعا میکنم کاش دل به دل راه داشته باشد 
آنوقت دلم خوش است به اینکه شاید اول تو خاطراتمان را مرور کرده ای و من به یادت افتاده ام 
#دلخوشی_های_کوچک
#به_وقت_دلتنگی
با لطف و عنایت شما عزیزان و جهت سهولت شما کاربران عزیز جدولی با عنوان جدول مطالب ارسالی توسط تیم سابا نیو تهیه و تنظیم گرددیده است
شما عزیزان میتوانید با ورود به بخش حدول مطالب ارسالی در قسمت بالای وبلاگ مطالب ارسالی در روز های مختلف رو رویت بفرمایید
به اطلاع دوستان عزیز می رسانم قصد دارم به یاری خدا صفحه ای به نام قهرمان من در این وبلاگ ایجاد نمایم که کل مطالب آن در ارتباط با سردار شهید قاسم سلیمانی باشد. در همین راستا از همه دوستان دعوت می کنم کلیه مطالب شامل متن، عکس و فیلم مربوط به این شهید عزیز را در اختیار بنده قرار دهند. مراجعه حضوری، ایمیل یا هر نوع روش ارتباطی دیگر برای این منظور مناسب خواهد بود. در صورت تمایل مطالب مذکور با نام خود شخص منتشر خواهد شد. لطفا جبهه فرهنگ را جدی بگیریم
سلام دوستانم
خوبیییین ؟
عیدتون مبارک باشهههه دوستان
انشالله که سال 99 سال پر برکتی باشه ، براتون آرزوهای خوب خوب می کنم
انشالله که همیشه شاد و سلامت باشینننن و سال خوبی در کنار خانواده تون داشته باشین
خیلی خیلی دوستتون دارم
فعلا ، خدانگهداررررتونننن
 
حالا درسته نصفه شبه و فردام امتحان دینی دارم کله سحر و نخابیدم
آما
غرغر که دارم.. 
پس
۱.نه شما بگو..  دونستن تمدن های جدید و مسولیت های ما و اینا چه صیغه ایه؟؟ نه اقا شما بگوووووووووو حوزه های علم و عدل و قسط و. . رو من فردا یادم بره خودم و بزنم نگید چرااااااهاااا.. بعد میگن چرا بین درسا فرق میزاری اخه قربون شکل ماهت بشم... یه درسه دینیه... لامصب به فارسی و جامعه شناسی نزدیکتر تا دینی.. 
از اتاق فرمان اشاره میکنن بخاب.. ولی من غرای بعدی و فردا مینویسم
سال نو مبارک
من عید نوروز امسال ( 1399 ) به همسرم 100 هزار تومان عیدی دادم . عید نوروز 1399 اولین عید نوروز زندگی من و همسرم می باشد که عروسی گرفتیم و اومدیم خونه خودمون . البته متاسفانه بخاطر شیوع بیماری کرونا در ایران و حتی در کشورهای جهان امسال دید و بازدید عید را منع کردند و انشالله این بیماری ریشه کن خواهد شد .
 
 
تفاوت برنامه موسسه حرف آخر با برنامه سایر موسسه ها
تفاوت در آموزش رایج یا پیشرفته و مشاوره حرف آخر می باشد اما آن چه که می تواند به شما در این بازه زمانی کمک کند و باعث پیشرفت شما شود کدام است؟ با ما باشید تا بهترین ها را برای شما معرفی کنیم.
آموزش رایج
دانش آموزی که از تیرماه یا همان ابتدای تابستان تصمیم دارد تا به شروع مطالعه دروس خود بپردازد طبق برنامه های رایجی که در کشور ما وجود دارد دانش آموز تا دی ماه فقط می تواند نصف سال دوازدهم و نصف یک
1️⃣ تصور غلط بسیاری از دانش آموزان این است که برای یادگیری بهتر و دقیق تر و کسب نمرات خوب در امتحانات مطالب را باید با سرعت خیلی کم مطالعه کرد. این مسئله که یادگیری مطلوب نیازمند تمرکز است، غیر قابل انکار است اما اگر سرعت مطالعه شما کمتر از سرعت مطلوب باشد، تمرکز شما کاهش پیدا کند. 
2️⃣  برای اینکه بتوانید دروس را با کیفیت مطلوب یاد بگیرید، باید با سرعت مطلوب مطالعه نمایید. این سرعت در افراد مختلف متفاوت است.بنابراین باید سرعت مطالعه خود را
تعدادی "مسعود" میشناسم و همه شون به زبان انگلیسی ربط دارن.
دیروز رو پنل خوابگاه یه اعلامیه آموزش زبان فرانسوی بود و من داشتم بال درمیاوردم، بابا اکی داد و قراره انشالله ثبت نام کنم.
حدس بزنین اسم کوجیک تیچر عاینده ام چیه؟!درسته:))
Related-to-learning-a-language-masouds forever!
سلام به همه دوستان و همراهان..امیدوارم از مطالب این وبلاگ استفاده کرده باشید و باعث شود قدری درباره قرآن،خداوند و ... تفکر کنیم.با توجه به اینکه قصد دارم وبلاگ رو به سایت تبدیل کنم لذا چند روزی وبلاگ به روز رسانی نمیشه و مطالب و مقالات منبعد از طریق سایت AmirTabasi.com منتشر خواهد شد.
به محض آماده شدن مراحل طراحی سایت، از طریق همین پست به اطلاع شما خواهد رسید.
ممنون از همراهیتون..  
خدا لطفی کرده و چند نفری مطالب وبلاگ رو دنبال می کنن و گهگاهی نظر هم می گذران و لطفشون رو ابراز می کنن اما یک سوال ذهنم رو درگیر کرده و درخواست دارم بعنوان کسی که مطالب دیگران رو دنبال می کنید و براش نظر می گذارید حس واقعیتون رو بگید !
وقتی نظری برای کسی می گذارید دوست دارید اون طرف بهتون پاسخ هم بده یا نه ؟ منظور نظراتی که حالت پرسشی دارن نیست بلکه یک سری از نظرات که حالت تایید مطلب یا تشکر و یا مثال هایی از این دست دارن !!
مثلا وقتی بر می گردید و
از اون خوابایی که بعضی وقتا میبینم و خودم میدونم درسته ...
دیشب قبل اذون صبح خواب میدیدم با قاسم سلیمانی و 4 نفر دیگه تو یه خیمه بودیم . اونا نشسته بودن و من ایستاده و رو به شهید سلیمانی گفتم :
من میدونم شما جز 313 فرمانده ی آقا امام زمان (عج) هستید .
ایشون و کسایی که تو خیمه بودن همه با هم چند بار گفتن : انشالله ، انشالله ...
بعدش گفتم : اصلا من مطئنم شما بین اون 313 تا هم سرلشگری ، فرمانده ای ...
بازم همشون گفتن : انشالله انشالله .
هر کس ذره ای به خدا ایما
یکی از امکانات مفید سرویس بلاگ بیان ، نشانه مطالب هست . شما با استفاده از نشانه مطالب می تونید یک سری از مطالب رو در یک جای دیگری از وبلاگتون نمایش بدید !
مثلا شما یک سری مطالب دارید که دوست دارید بیشتر جلو چشم مخاطب باشه و داخل بخش جداگانه ای بنام مهمترین مطالب باشه ، استفاده از نشانه مطالب مشکل شما رو حل خواهد کرد .
اما برای استفاده تمام و کمال از نشانه مطالب باید تا حدودی به زبان های نشانه گذاری مثل اچ تی ام ال و سی اس اس آگاهی داشته باشید ولی
همه شاگردان توجه کنند که غیبتها و تاخیر ها به دقت مورد بررسی و اعمال قرار میگیرد. در صورتیکه برای غیبت خود و یا تاخیر خود دلیلی دارید زودتر ارائه دهید.سعی کنید برای جلساتی که غایب مجاز بوده اید تکلیف کلاسی از بنده طلب کنید و انجام دهید.یادتان باشد میزان کلاسها و ساعات حضور ملاک بخشی از کار شماست. یعنی کسی که  کلاس ندیده و مطلب را نخوانده امتحان هم که بدهد از مطالب کلاس محروم است و چون تکلیفی انجام نداده و با کسی که حاضر بوده فرق دارد در امتحان
به امید خالق 
سلام امروز 21 ماه رمضان 1399 که یک جوری پیوند عاطفی خورده با من چون من در 21 ماه مبارک رمضان 1367 به دنیا اومدم و امروز هم وبلاگ خودم و راه اندازی کردم که به کمک و مدد گرفتن از ستون بشریت علی (ع) بتوانم مطالب و موضوعاتی رو با دوستانم به اشتراک بزارم که انشالله بتونه مفید باشه و کمکی هر چند کوچک در جهت موفقیت روز افزون خودم و شما باشه ./
برای کسب و کارهای اینترنتی سریعا امکانی به وجود بیاورید که دسترسی به گوگل و به منابع لازم برای انجام سفارش‌های شغلی خود داشته باشند، مشکل فقط چند روز نیست مشکل این است که با ادامه ی این رَوند اصلا دیگر کسی سفارش محتوا نخواهد داد و مدتی قید وب سایت خود را خواهد زد.
من از مخابرات که به اجبار اینترنت ما (به دلیل مخصوص بودن فیبر نوری به فقط مخابرات) از آنجا تامین میشود پرسیدم که من باید شکایتم را کجا مطرح کنم؟ جوابش این بود: «به من چیزی نگفته‌
نویسندگی:نوشتن داستان و مقاله نویسی به عهده این گروه است
موسیقی:ترکیب موسیقی با علم که روی بخش ساز ها بیشتر تمرکز دارد
نمایش:نمایش ها را اجرا میکنند یا اینکه فیلمنامه یا نمایشنامه مینویسند
تاریخ:در این بخش روی تاریخ مطالعه دارند
جغرافیا: در این بخش روی جغرافیا مطالعه داند
شیمی :ازمایش های شیمی
فیزیک:ازمایش های فیزیک
زیست شناسی:زیست شناسی
زمین شناسی :زمین شناسی
فنی و حرفه ای :رشته هایی مثل مکانیکی و الکتونیک و... را فنی و حرفه ای مینامند
فضای
باسلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی؛
این سایت به تازگی آغاز به کار کرده است و بزودی مطالب جذابی پیرامون ازدواج ٬ خانواده و همسرداری بر روی آن بارگزاری خواهد شد.
همچنین بخشی به پاسخ سؤالات شما اختصاص می یابد.
اگر شما بدنبال مطلبی به این سایت آمده اید و آن را پیدا نمیکنید ! ما به شما میگوییم سیاستمان اندکی فرق کرده است و بنابه دلایلی تعدادی از مطالب حذف شده اند !
اما به شما این مژده را می دهیم که با دنبال کردن ما و دادن نظرات خود می توانید مطالب م
 یکی از روش هایی که مشاوران و متخصصان امورآموزشی به مطالعه گران توصیه می کنند، روش Murder است. نام این روش نیز از کنار هم قرار دادن حروف اول ۶ مرحله ی آن، شکل گرفته است.
1- (Mood حال و هوا ) M پیش از شروع مطالعه باید حال و هوای آن را پیدا کنید، یعنی سرحال باشید و آماده ی یاد گرفتن. این حالت را باید تا پایان مطالعه حفظ کنید. افکار مثبت را جانشین افکارمنفی کنید و زمینه را برای یک مطالعه ی مفید و مؤثر مهیا کنید.
2- (Understand درک و فهم)u این مرحله توصیه می کند آن چ
مرور زمان در جرائم کیفری : در این پست و مطلب قصد داریم برای شما کاربران در مورد مرور زمان در جرم ها توضیحاتی را ارائه بدهیم ، همانطور که میدانید در بعضی از جرم ها پس از گذشت مدت زمانی جرم ها پاک شده و یا خفیف هایی برایشان در نظر گرفته میشود ، در این مطلب به سوالاتی مانند ، مرور زمان در جرم چه تاثیراتی دارد ؟ مرور زمان در تعزیری چگونه است ؟ مرور زمان در شکایت خواهیم پرداخت . در ادامه با موسسه امین همراه باشید.
سه دسته مرور زمان تعقیب، مرور زمان صد
با سلام
هر وقت اسم کنکور میاد لذت میبرم چون هیچ امتحانی مثه کنکور برام جذاب نیس. رقابت سخت باعث میشه آدم بیشتر از تواناییش زحمت بکشه. شاید خیلی ها حالشون از کنکور بهم بخوره. ولی من ازش لذت بردم. انشالله که کنکور ۹۸ برای بچه های ریاضی، تجربی و انسانی مطابق میلشون باشه.
یا حق
 کتاب تابستان،کتابی متناسب باروزهای تابستاندر کتاب تابستان متناسب با نیاز شما، دو هدف در نظر گرفته ایم.
هدف اول ( نگاه به گذشته): دراین قسمت درس های سال قبل را مرور می کنیم. برای دروس ریاضی، علوم و فارسی دو صفحه درس نامه در نظر گرفته ایم تا بتوانید مطالب را یادآوری کنید. کل مطالب کتاب را در بخش نگاه به گذشته مرور می کنیم و سوالات این بخش را تستی و تشریحی تالیف کرده ایم.
هدف دوم( نگاه به آینده) : هدف این است که درس های سال بعد را پیشخوانی کنید. قرا
چگونه خلاصه کتاب بنویسیم؟
به طور کلی خلاصه ‌نویسی و یادداشت ‌برداری به چهار دلیل پیشنهاد می‌شود:
اول اینکه هنگام مطالعه و دقیق خوانی از اصول مهم به شمار می‌آید و در عمیق تر کردن یادگیری مؤثر است. دوم حجم و زمان مرور کمتر شده و امکان مرورهای چندین باره را به شکلی سریع فراهم می ‌کند و سوم اگر به شیوه‌ای صحیح انجام گیرد به هنگام مرور بهتر و مؤثر از خود مطلب مفید واقع می ‌شود و چهارم این امکان را فراهم می‌کند که تمام مطالب و مباحث مرتبط با یک
از این به بعد تمام پست‌ها رمز‌دار خواهد بود.
از دوستانی که وبلاگ من رو میخونن و مطالب رو دنبال می‌کنن خواهش می‌کنم آدرس وبشون رو به صورت خصوصی بذارن تا رمز ثابت مطالب عمومی براشون ارسال بشه.
مطالبی که شخصی باشن هم به نحو دیگه‌ای توی عنوانشون مشخص میشه.
ممنونم از همراهی‌تون :)
 
+ چقدر جای خاتون خالیه... اگه اینجا رو میخونی لطفا برگرد، دلم برات تنگ شده.
مرکز تعمیرات برد نوین تکنیک
کاربران عزیز درصورت سوال یا ارسال برد پیام بگزارید و یا با شماره های درج شده در وبلاگ تماس بگیرید.
جهت برقراری ارتباط میتوانید در بخش نظر مشکل خود را بیان کنید و شماره تماسی برای ما قرار دهید تا ما در اسرع وقت مشکل شما را پیگیری کرده و با شما تماس بگیریم.
اطلاعات تماس شما محرمانه خواهد بود و تنها نام وارد شده و نوع مشکل جهت راهنما برای دیگر کاربران  در بخش نظرات به نمایش در خواهد امد.
انشالله هم وبلاگ هرچه سریعتر بر
تبریک وتهنیت برای شهادت دونفس زکیه-!!
 
بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است تبریک وتهنیت به دو نفس زکیه- والحمدالله جنایات غرب وحشی بخوبی روشن شئ که خط قرمزی نمیپذیرد- واین نشانه روبه ذوال رفتن انها است یکی از نژاد ایرانی ودیگری تا حدی از نژاد ترکمن- عرب شده-این اغاز یک جریان جدید است-  امام معص.م فرمودند از شهادت ما نارحت نباشید ستاره ای پرفروختر خواهد امد جای نگرانی نیست گه چه ئدر رویاول خوب وبود وبعد تلخ بود ولی من انرا بفال نیک گرفتم
سلام دوستان.حتما برای شما هم پیش اومده که موقع نصب بازی یا اجرای اون اخطار هایی دریافت کنید که شما رو کلافه کرده باشه.در این پست قصد دارم طی چند قسمت کلیه خطاهای مربوط به نصب و اجرای بازی ها رو با هم مرور کنیم.مطالب از ساده شروع خواهد شده و به مرور به اخطار های سخت تر می رسیم.
ادامه مطلب
داستانی که در این وبلاگ با شما به اشتراک خواهم گذاشت. داستان سرگذشت یک معلم سپاه دانشی در اواخر حکومت پهلوی هست.
داستان به پایان نرسیده و به مرور کامل می شود.
پس شاید به بعد از انقلاب هم کشیده شود.
داستان به زبان فارسی روایت شده ولی گفتگوی میان اشخاص، گیلکی است. 
در شیوه نوشتار گفتگوها به گیلکی به اصول نگارش بر مبنای حروف عربی که در فارسی نیز رعایت می شود پایبند مانده ام.
اگر پرسشی درباره شیوه نگارش در این داستان دارید با کمال میل پاسخگو هستم.
✅ همایش ویژه خانواده های عضو انجمن های اسلامی دانش آموزان در دوره دوم متوسطه برگزار شد. 
هدف از این برنامه ▪️ آشنایی با فعالیت های اتحادیه در زمینه های مختلف و ارائه منظومه فکری تربیتی اتحادیه به اولیا گرامی و همچنین 
معرفی فعالیت های تابستانی پیش رو که در هفته دوم تیر ماه اجرا خواهد شد بود.
_ در این همایش استاد حمیدی نیا (متخصص در مدیریت فضای مجازی و بازی های رایانه ای) پیرامون مدیریت_دوره_نوجوانی_و_بلوغ / مدیریت نظام خانواده در عصر فضای_مج
بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- درس  تاریخ- درفرانسه زنان سخت کوش وباهوش زیادی امدند ورفتند اما هیچکس مانند خانم ژاندارک جاویدان نشدند وبه مقام قدیس نرسیدند-چر ایشان دریک دست شمشیر دردست دیگرانجیل داشت  برعلیه استبداد انگلستان جنگید- استاد رضویه رحمت الله علیه فرمودند درغرب اول فکر میکردند که اثبات یک قانون مهم است وعلم میاورد وبعدمتوجه شدن رد یک قانون علم بیشتری میاورد باید قانون را  بزیر کشید کسی امروزه برگزیده میشود که نقاط ض
یه مرضی هم هست که میری سراغ خاطره های قدیمی، بدترین ها رو انتخاب می‌کنی و لحظه به لحظه اش رو با خودت مرور می‌کنی. عکس ها رو می‌بینی یا حرفای رد و بدل شده رو مرور می‌کنی. انقدر توی خاطرات فرو میری که نمی‌فهمی چند دقیقه است داری گریه می‌کنی... 
با درود بی پایان به شما خوانندگان این وبلگ امیدوارم که از خواندن مطالب این وبلگ زانوی غم بغل نگیرید و بالعکس مسرور بشوید از اینکه وقتتان رو صرف خواندن محتوای با ارزشی کرده اید .
نویسنده تاکید می نماید که هر گونه برداشت از مطالب این وبلگ آزاد بوده و خواننده مطالب مختار خواهد بود که هر طور میخواهد بهره برداری کافی برده و اگر مطالب را مفید دانست به دیگران هم به هر شکلی که مختار است معرفی نماید اینجا نه جایی برای خودنمایی است
و نه غرور و تکبر بی
با سلام خدمت همه شما هم کلاسی ها و بازدید کنندگان گرامی
کلیه فایل و سایر مطالب درسی در این وبلاگ قرار میگیرد
برای راحتی کار شما عزیزان مطالب دسته بندی شده و هر مطلب در دسته مربوط به خود قرار خواهد گرفت
لطفا با نظراتتون برای پیشرفت کار به ما کمک کنید
با تشکر
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، دبیرخانه «مسابقه آموزشی و جشنواره مرور نویسی» با صدور دومین اطلاعیه آغاز بخش دوم این جشنواره را با معرفی منابع مسابقه و بارگزاری فایل منابع برای مطالعه و نگارش مرورها و گزارمان ها اعلام کرد.
در این اطلاعیه ضمن تبریک فرارسیدن سال ۱۳۹۹ بر انتخاب کتاب های مورد علاقه از فهرست پیشنهادی، مطالعۀ کتاب و نگارش و ارسال مرور و گزارمان تاکید شده است.
در بخش دوم این جشنواره به‌اقتضای منابعِ
دوستان کامپیوتر بنده امروز خراب شد و مطالب تا اطلاع ثانوى با پیامک گذاشته مى شود و از همه خواهش مى کنم دعا کنید هزینه تعمیرش زیاد نشه چون من بلیت مشهد براى 8 روز دیگه دارم و پول هم زیاد جمع نکردم و اگه هزینش زیاد بشه بیچاره میشملطفا دعا کنید مشهد جبران مى کنم خیلى ممنون
با سلام و آرزوی سلامتیحضور گرامی هم وطنان عزیز
همان گونه که همه  عزیزان درجریان هستند به علت خطرات شیوع ویروس کرونا، مدارس جهت پیشگیری و کنترل این بیماری تعطیل شده اند؛ باتوجه به فاصله گرفتن فرزندانمان از فضای آموزشی و درس و مدرسه در صورت عدم چاره اندیشی و عدم نظارت اولیای محترم، آسیب های آموزشی و افت درسی جدی را دردانش اموزان عزیز شاهد خواهیم بود.
 و لذا بدین وسیله خواهشمندم عنایت و همکاری لازم را جهت نظارت بر مطالعه ی دروس خوانده شده در م
* تریبون چرا ساخته شده است ؟۱. نحوه ایستادن شما را مخفی می کند۲. حس تسلط در ارائه مطالب (هر دو دست را روی تریبون گذاشته اید)۳. ایجاد تمرکز از طرف مخاطب (یعنی همه مخاطبین به این قسمت توجه کنید)۴. متنی را که پیشاپیش آماده کرده اید می توانید پیش رو داشته باشید .۵ . استرس و اضطراب را کاهش می دهد (همانند سنگر عمل می کند و انگار شما در جایی مصون و ایمن هستید)
مناسب ترین کتاب برای آمادگی آزمون تیزهوشان چه کتابی است؟
کتابهای زیادی با عنوان منابع آزمون تیزهوشان منتشر شده است. بسیاری از این کتب، فقط با سخت نشان دادن سطح آزمون تیزهوشان و انباشتی از مطالب اضافی سعی در فروش کتاب دارند. مثلا اگر نگاهی به کتاب کاهه پلاس بنیدازید. با یک مرور نکات آن می بینید بسیاری از مطالب مربوط به پایه دهم و یازدهم است و به هیچ عنوان تستی از آنها در آزمونهای تیزهوشان آورده نشده است. البته این موضوع در مبحث احتمال برای اک
زن شانزده ساله ی باردار تخت نوزده نمیدونست روش پیشگیری از بارداری یعنی چی و از بدو ازدواجش از هیچ روش پیشگیری استفاده نکرده بود!
یک دست و جیغ و هورای بلند به افتخار قانون گذاران عزیز و حامیان قانون کودک همسری...پدرسوخته های عزیزی که با تمام توان از افزایش نسل مسلمان ها مراقبت میکنن...خدا حفظشون کنه انشالله!
سلام ! 
اگر به هر طریقی رمز این وبلاگ رو پیدا کردین و قصد خوندن مطالب رو دارین، باید عرض کنم که این وبلاگ به جز خاطرات شخصی و البته یکسری مطالب دیگه چیزی رو شامل نمیشه.
به هرحال من از خوندن حتی یک خط از این مطالب توسط هر فرد رضایت ندارم و ممنون میشم که همین حالا این وبلاگ رو ترک کنین.
با احترام.
در این قسمت یادداشت‌هایم را در زمینه هستی‌شناسی ، آفرینش و نجوم گذاشته‌ام. این مطالب جالب و خواندنی هستند. و پاسخ به سوالاتی نظیر اینکه این جهان مادی چگونه آفریده شده بوده است ؟ و طراح هستی چه مراحل را در آفرینش طی کرده است؟ جهان‌های معنوی ماورا طبیعه در کجا هستند و چه مشخصاتی دارند ؟ و معادلات بنیادین و اساسی خلقت چگونه نوشته شده‌‌اند؟  و  سوالاتی از این دست را بررسی می‌کند و پاسخ می دهند.
انصافاً با خواندن این یادداشت‌ها درک می‌کنید،
بنام خدا
باسلام 
زبان برنامه نویسی،یک زبان گفتگو،با ماشین سخت افزار می باشد! به کمک زبان برنامه نویسی،می توان بسیار کارها مختلف انجام داد! به عنوان مثل همین صفحه و کل سایت که در حال تماشا کردن هستید! خود سیستم عامل و نرم افزارها ان و .. همگی به کمک کدهای برنامه نویسی نوشته و ساخته شده اند.
زبان های برنامه نویسی بسیار زیاد و متنوع هستن،و هر زبان برنامه نویسی،برای کاری ساخته شده اند،که ما در این وبلاگ و در اینده،انشالله به مرور با زبان ها برنام
بنام خداوند بخشنده و مهربان.
باسلام.
خوب با عرض پوزش بابت طولانی شدن گزارش! الان نزدیک به 8 ماه که درگیر طراحی و اماده سازی سایت جدید هستم. که البته خدا شکر پیشرفت ها تا به امروز خوب بوده. منتها تا به انتها راه،هنوز راه مونده! میشه گفت پیشرفت کار در حال حاضر بین 20 تا 30 درصد بوده! و در حال حاضر پیشرفت ها بهتره و زودتر از گذاشته انجام میشه. منتها یکی از دلیل طولانی شدن سایت،این بوده،که سایت رو تقریبا کامل خودم در حال برنامه نویسی اش هستم..انشالله خد
بازهم لیگ برتر شروع شد و حرص و جوش خوردن ماهم دنبالش. 
به خدا نمیدونم چیکار کنم چی بگم ازی طرف اولین بازی استقلال بود ولی از طرف دیگه همین بازی اول هست که میبازیم و آخرش کارمون با یک دو امتیاز ضایع میشه.
خلاصه، داستان این فصل استقلال خدا کنه حکایت این چنداسال نباشه و انشالله این آخرین باخت فصلمون باشه
خیلی دوستش داشتم و البته دارم ، 
من جدیدا رفتم توی توئیتر ؛ فضاش درست و حسابیتر از بقیه شبکه های اجتماعی هست و من باهاش راحت ترم ": )
 
امروز رفتم آزادی ؛ به استقبال و بدرقه ... 
---------------------------------------------------
اما توی توئیت های توئیتر ، یک توئیت به نکته جالبی اشاره کرده بود
سردار گفته بود که اقای ترامپ قمار باز ، خودم حریف شما هستم ، البته ویدیوش هم هست ولی این وسط یک نکته جالب و کوچولو هست ، شاید منظور سردار از این حرفش این بوده که ( شهید ) سلیمانی یک
حاج قاسم شهادتت مبارک 
با شهادت تو یک قدم دیگر به فتح بیت المقدس نزدیکتر شدیم
دارند دست و پا میزنند برای بقایشان
آمریکا از منطقه اخراج خواهد شد و درگیر مسائل داخلی خود خواهد شد انشالله 
آنوقت ما خواهیم ماند و حزب الله و سوریه و ایران و آن طرف هم اسرائیل
و به پناهگاها پناه خواهند برد برای آخرین بار 
آن روز ، روز سختی بر دشمن خواهد بود...
سردار شهادتت مبارک 
ابو مهندس شهادتت مبارک
با سلام
اساتید و عزیزانی مایل به کمک به وبلاگ ما میباشند می بایست از روش زیر اقدام به ارسال مطالب در قالب فایل های الکترونیکی PDF نمایند:
 
1- آماده سازی فایل
2- مراجعه به وب سایت پیکوفایل
3- آپلو فایل
4- ارسال لینک دانلود فایل به ما از طریق این وبلاگ سربرگ تماس باما
درصورت تایید منتشر خواهد شد.
خسته نباشید.
بررسی مطالب می تواند بسیار کسل کننده باشد. نه تنها تدریس برای شما خسته کننده است ، بلکه به این فکر کنید که دانش آموزان چه احساسی دارند! هنگام بررسی برای یک واحد یا کنکور سراسری ، سعی کنید فعالیت ها و بازی های کلاسی را که دانش آموزان را درگیر می کند ، در اختیارتان قرار دهید ، آنها را خسته نکنید. ترفند این است که آن را بسیار سرگرم کننده کنیم که دانش آموزان حتی متوجه نمی شوند که مطالب را مرور می کنند. چند مورد از ایده های معلم تست شده را در زیر امتح
بنام هستی بخش مهربان
باسلام.
سایت کماکان در حال طراحی می باشد. در حال حاضر در قسمت ها نظر و گفتگوها و ویرایشگر ارسال نظر و گفتگو در حال تغییرات و ساخت ساز هستم ..
کارهای جدید:
تعداد کسانی که که نظر را دیده اند در کنار نظر ذکر میشود،(و در اینده احتمالا لیست کسانی که ان نظر را خوانده نیز در دسترس قرار میگیرد) همچنین مدت زمان که شخص وقت گذاشته و ان متن و گفتگو را تایپ کرده است،نیز مشخص می باشد و همگان می توانن ان  را ببیند، همچنین سرعت نوشتن متن نیز
انشالله همه با روی ماه باشیم
 

هو الرحمن الرحیم 
شما چهل روز دایم الوضو باشید خواهید دیدکه درهای رحمت خداوند چگونه یک به یک در مقابل شما باز خواهد شدنمازهای واجب خود را دقیق و اول وقت بخوانیدخواهید دید که چگونه درهای خداوند در مقابل شما باز خواهد شدسوره واقعه را هر شب یک مرتبه بخوانیدخواهید دید که چگونه فقر از شما روی برمی گرداندانسان اگر می خواهد به جایی برسد، با نماز شب می رسدبرادران و خواهران من،اگر ما در راه امام زمان(عج) نباشیم بهتر اس
بهترین آموزش تصویری کنکور با استفاده از انیمیشن و الگو توسط موسسه حرف آخر

اگر تمایل دارید زندگی تان بهتر شود و وضعیتش تغییر پیدا کند باید رشد پیدا کنید، اگر میخواهید رشد کنید باید تغییر پیدا کنید، اگر می خواهید تغییر پیدا کنید باید همواره در حال یادگیری باشید و از هر کسی که یک مطلب خوب و مفید را به شما یاد داد از او بپذیرید و اجازه بدهید در طول زندگی همین یک گام، یک گام شما را بالا ببرد و مطمئن باشید که موفقیت تدریجی است. قرار نیست که در یک شب
مراجعه کنندگان عزیز در بعصی موضوعان مثل (آموزش برنامه نویسی c++‌) بخش ها از پایین به بالا هستد .
همینطور از شما می خواهم حتما نظر بدهید .   
و در بعضی قسمت ها به دلیل زیاد بودن مطالب شما در
پایین صفحه قسمت « مطالب قدیمی تر» را کلیک کنید تا مطالب اولیه به دست شما برسد .   
  با تشکر .
طبی که بنای خودش را بر تجربه گذاشته امروز ناتوانی خودش را بیشتر از هر روز نشان داده.
وقتی از او می پرسیم: فلان چیز مفید است یا نه؟ می گوید: اثبات نشده!
آن یکی چطور؟ : تحقیقی صورت نگرفته!
آن دیگری چطور؟ : معلوم نیست.
فلان ترکیب... : باید تحقیق شود...
مگر تجربه کردن اینها چقدر وقت می برد؟ بعد از چند ماه انگار در مورد هیچ چیز تحقیق نکرده اند. یا اینکه اصلاً بنا گذاشته اند در مورد بعضی چیزها تحقیق نکنند!!!
خوش انصاف هایشان می گویند: نمی دانیم! بی انصافهایش
برای مرور مطالبی که فرا گرفته اید، راه های مختلفی توصیه شده است که از میان آنها، روش مرور با جعبه لایتنر آسان ترین و علمی ترین روشی است که تا به حال شناخته شده است. البته آشنایی با جعبه لایتنر و طرز استفاده صحیح از آن، در ابتدا دشوار و وقت گیر به نظر می رسد، ولی پس از استفاده از آن و مشاهده ی تأثیرات چشم گیر آن بر روی فرایند های یادگیری، حتما مشتری خواهید شد.
برای استفاده از جعبه لایتنر می توانی آن را از بازار خرید کنید یا آن را به صورت زیر بسازی
نکند این همه که دوستتدارم را ، بابت عذاب وجدان داشته باشم؟
نکند حس میکنم جایی برایت کم گذاشته ام که حالا میخواهم توی هر نفسی که میکشی یقین بداری عاشقت هستم؟
نکند کسی جایی برایت کم گذاشته و حالا داریم زور میزنیم جای خالی چیزی را پر کنیم نگار؟
عاشقانه دوستت دارم نگار. نه. نقل هیچکدام از این حرف ها به تنهایی نیست. همه شان درست، کمت گذاشته ام و کمت گذاشته اند. ولی تو تنها چیزی هستی که در این جزیره متروک برایم مانده. دارم میسازم. دارم بالای درخت ها خ
سلام. بنده یکی از وبلاگ نویسان بیان هستم و طبق توافق نامه ای که با گروه HB به تازگی بسته شده، قرار هست مطالبم در این وبلاگ منتشر بشود. در واقع مطالب خودم با مطالب وبلاگ گروه HB تلفیق خواهد شد. به هر حال امیدوارم در کنار هم لحظات خوشی داشته باشیم.
ادامه مطلب
بعضیا هستن ایشالا خدا شفاشون بده، نمیدونم چرا ولی میان اون فلش قرمزه که نشونۀ مخالفته رو روی چند تا از مطالب میزنن و بعدشم د برو که رفتیم اصلانم کاری ندارن اون شخص کیه و یا چه مطلبی گذاشته فقط میخوان یجوری بگن «آره ما هستیم
ادامه مطلب
1- با توجه به شرایط خاص بوجود آمده و لزوم آموزش از راه دور، مطالب درس خلاصه تر و در قالب ویدئو و pdf در بخش "مطالب  درس مقاومت مصالح 1" قرار گرفته است.
2- اطلاعیه های درس را به طور مستمر از این بخش سایت پیگیری کنید.
3- تا اطلاع بعدی، دوشنبه های هفته های زوج، ساعت 10-11، جلسه آنلاین برگزار خواهد شد (حضور و غیاب انجام خواهد شد). لینک ورود به جلسه: https://webinar2.qiet.ac.ir/rqwr7ldkvqcb
4- جلسات آنلاین اختصاص به تدریس قسمتی از مطالب درس که فرمت pdf آن در سایت وجود دارد (اما وید

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها