نتایج جستجو برای عبارت :

مسابقات امداد و اطفاء حریق شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران

دوازدهمین دوره مسابقات امداد و اطفاء حریق شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران (ایمیدرو) به میزبانی مجتمع پتاس خوروبیابانک برگزار شد.در پایان این دوره از مسابقات که با حضور 15 تیم از معادن و مجتمع های زیر مجموعه ایمیدرو و در 4 آیتم : ( اطفاء حریق - آمادگی جسمانی - حمل مصدوم - نقطه زنی ) برگزار شد ، تیم مجتمع پتاس خوروبیابانک با کسب بیشترین امتیاز حائز رتبه اول گردید و تیم های سنگ آهن جلال آباد زرند و مجتمع معادن سنگ آهن سیرجان نیز به ترتیب موفق به کس
به نام خدا
به مصداق آیه «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» بسی شایسته است از تلاش شبانه‌روزی و همت والای همکاران عزیزی که طی چند روز گذشته با همدلی و همگامی بی‌دریغ به انحاء مختلف قدمی برای میزبانی شایسته و بایسته دوازدهمین دوره مسابقات امداد و اطفاء حریق شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در مجتمع معدنی و صنعتی پتاس خوروبیابانک برداشتند، سپاسگزاری نمایم.
برای همگی آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون دارم و امیدوارم در تمامی مراحل زندگی و کا
زراعة الاسنان فی ایران
تهدف زراعة الاسنان فی ایران الى غرس زرعات معدنیة جدیدة مكان الاسنان، عن طریق استبدال الاسنان التالفة او المعطوبة، او لتعویض الاسنان المفقودة، وذلك نتیجة لامراض تتسبب فی تلف متقدم بالاسنان.زراعة الأسنان فی ایران لهدف تجمیلی ووظیفی، وهی تحل مكان الأسنان الطبیعیة. ودائمیة مدى الحیاة، كما نقوم بعملیات زرع الاسنان فی كل الحالات سواء كان عندكم سن مفقود واحد او اثنان او مجموعة.
تستخدم فی مراكز طب الاسنان فی ایران أفضل ا
زراعة الاسنان فی ایران
تهدف زراعة الاسنان فی ایران الى غرس زرعات معدنیة جدیدة مكان الاسنان، عن
طریق استبدال الاسنان التالفة او المعطوبة، او لتعویض الاسنان المفقودة،
وذلك نتیجة لامراض تتسبب فی تلف متقدم بالاسنان.
زراعة الأسنان فی ایران لهدف تجمیلی ووظیفی، وهی تحل مكان الأسنان
الطبیعیة. ودائمیة مدى الحیاة، كما نقوم بعملیات زرع الاسنان فی كل الحالات
سواء كان عندكم سن مفقود واحد او اثنان او مجموعة.
تستخدم فی مراكز طب الاسنان فی ایران أ
امداد شیراز
 
09173102924
خدمات امداد خودرو در شیراز شامل موارد زیر است :
حمل اتومبیل به تمام نقاط کشور با بیمه و بارنامه رسمی
حمل با یدک کش
حمل و نقل درون شهری انواع خودرو (خاموش ، صفر ، آفرود ، ون ، کلاسیک ، تصادفی و ...)
امداد باطری در شیراز
اعزام مکانیک در محل با لوازم یدکی دیاگ بصورت شبانه روزی
مجهز به مجتمع تعمیرگاهی ، صافکاری ، نقاشی ، مکانیکی ، تنظیم موتور ، برقکاری، تراشکار با کادری مجرب و متعهد
کسب مقام های اول و دوم وسوم رابه دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات شطرنج شهرستان تبیرک عرض می نماییم.دراین مسابقات آقای محمد امین محمدی مقام اول و مهدی رحیمی مقام دوم و یحیی نادری مقام سوم را کسب نموده اند و به مسابقات استانی راه یافته اند با  آرزوی موفقیت برای این عزیزان
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
امداد خودرو یدک کش سیار09120451416

جرثقیل یدک کش امداد خودرو شرق و شمال تهران
حمل خودروبه تمام نقاط تهران| کرایه ها ،توافقی

حمل خودروبایدک کش چرخگیر به تمام نقاط استان تهران
جرثقیل یدک کش امدادخودرو خودروبر،حمل خودرو چرخگیر
حمل تمامی خودروهای نیازبه تعمیر به تعمیرگاه
حمل انواع کمپرسوربادی وکانکس چرخدار
هزینه حمل راباشمابه توافق میرسیم.
کسب مقام های اول دوم وسوم را به دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات شطرنج شهرستان تبریک عرض می کنیم.در این مسابقات آقای محمد امین محمدی مقام اول و مهدی رحیمی مقام دوم و یحیی نادری مقام سوم راکسب کردند و به مسابقات استانی راه یافتند با آرزوی موفقیت برای این عزیزان
ادامه مطلب
تیم راهیان عاشورا برای شرکت در مسابقات فوتبال زیر 17 سال مرحله نهایی عازم تهران شد این مسابقات به میزبانی مقاومت تهران خواهد بود و تیمهای 1_مقاومت تهران2_راهیان عاشورا تبریز 3_ولایت اهواز 4_خلیج فارس شیرازدر این مسابقات حضور خواهند داشت .برای تنها نماینده استان آذربایجان شرقی ، تیم راهیان عاشورا با مربیگری محمد حسین پناهی و امیر پناهی آرزوی موفقیت دلریم
کلاس رباتیک آمل
کسب مقام اول سوپر تیم لیگ جنگنده هوشمند توسط دانش آموزان شرکت رباتیک کاکتوس در هشتمین دوره ی مسابقات بین المللی و جهانی رباتیک و هوش مصنوعی فیراکاپ آزاد ایران۲۰۱۹ و سهمیه شرکت در مسابقات جهانی کره جنوبی
را تبریک عرض می کنیم.
با تشکر از همیاری و سرپرستی ریاست شرکت رباتیک کاکتوس مهندس رضا ابراهیمی

جهت ثبت نام با شماره مربوطه تماس بفرمایید: 09199774784
مسابقات اتومبیل رانی
مسابقات اتومبیلرانی یکی از مهیج‌ترین مسابقات ورزشی است که سالانه در اقصا نقاط جهان دیدگان میلیون‌ها نفر را معطوف
به خود می‌کند.
به راستی چقدر در مورد مسابقات اتومبیلرانی اطلاعات داریم؟ از تاریخچه آن چقدر می‌دانیم؟ آیا می‌دانیم انواع مسابقات
اتومبیلرانی چیست و سالانه چند مسابقه برگزار می‌شود؟ آیا از قوانین مسابقات اطلاعی داریم و اینکه چه نوع خودروهایی
اجازه شرکت در سطوح مختلف مسابقات را پیدا می‌کنند؟ و...
ادام
در چهارمین روز از هفته دولت،24 منرل مدجویی کمیته امداد در آب پخش افتتاح شدند.
رئیس کمیته امداد آب پخش در آئین افتتاح این منازل مسکونی اظهار داشت:این منازل مسکونی با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال و با همکاری سپاه پاسداران،استانداری بوشهر و کمیته امداد ساخته شده است.
رمضان غلامی افزود:36 منزل مددجویی نیز در حال انجام است و انشالله در آینده ای نه چندان دور تحویل مددجویان عزیز خواهد شد.
ادامه مطلب
چهل‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ، قرائت و تفسیر قرآن عربستان، ۱۷ تا ۲۱ شهریورماه جاری، در مکه مکرمه برگزار خواهد شد.
به گزارش شریعت نیوز  به نقل از ایکنا این مسابقات به همت دبیرخانه رقابت‌های قرآنی وزارت ارشاد، تبلیغات و امور اسلامی عربستان برگزار می‌شود.«عبداللطیف آل‌الشیخ»، وزیر ارشاد، تبلیغات و امور اسلامی عربستان در این باره گفت: در چهل‌ویکمین دوره این رقابت‌ها، ۱۴۶ شرکت‌کننده از ۱۰۳ کشور جهان حضور دارند که در رشته‌های
تیم فوتبال استقلال یکی از پرطرفدار ترین باشگاه های ایران است که در سال ۱۳۲۴ در شهر تهران با نام دوچرخه سواران تأسیس شده است  این باشگاه  از ابتدای تأسیس تا سال۱۳۲۸ این نام را داشت سپس تاج نام گرفت  پس از انقلاب اسلامی ایران این باشگاه تغییر نام داد ونام آن استقلال شد   هم اکنون بازی های خانگی این تیم در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و در لیگ برتر ایران جام خلیج فارس و جام حذفی ایران شرکت می کند در مسابقات آسیایی  در لیگ قهرمانان آسیا نیز شرکت م
شرکت روباتیک کاکتوس(خانه رباتیک آمل) جهت ارائه بهترین آموزش دوره ها و کلاس های رباتیک در شهرستان آمل ، ساری ، نور ، محمود آباد ، بهشهر و بابل برای دانش آموزان مازندرانی آماده کار می باشد.
سوابق شرکت رباتیک کاکتوس :
- 9 سال سابقه کار در حوزه رباتیک.
- کسب مقام اول و دوم فوتبالیست هوشمند دانش آموزی جهانی در کشور مکزیک
- کسب مقام اول فوتبالیست هوشمند در  مسابقات جهانی چین
کسب مقام دوم در مسابقات جهانی ربات فوتبالیست هوشمند در مسابقات ترکیه
و کسب م
امداد خودرو ایران
شرکت امداد خودرو ایران کارتکنیک با استفاده از تعمیرکاران مجرب ، توانمند که آشنایی کامل با خودروهای روز و جدید را دارند ، این شرایط را برای مشتریان خود فراهم ساخته که با خیالی آسوده خودروهای خود را برای تعمیر به ما بسپارند .
امداد خودرو ایران با استفاده از این متخصصین یک اطمینان خاطر برای مشتریان خود ساخته تا با خاطر خوب ما را در ذهن داشته باشند و برای کارهای تعمیرات خودرو با ما در تماس باشند .
حمل و نقل در امداد خودرو
هر ی
فروش باتری شیراز
 
خدمات فروشگاه باطری ارزومند در شیراز :
فروش باطری شیراز ، فروش باطری در شیراز ، امداد باطری شبانه روزی ، انواع باطری های ایرانی و خارجی با گارانتی ، باطری امداد ، صبا باطری ، نیروگستران خراسان ، اوربیتال ، شارک ، هگزا ، خدمات تعویض باطری در محل
دارای مجوز رسمی از اتحادیه باطری فروشتحت نظارت امداد خودرو کانون جهانگردی و اتوموبیلرانی۰۹۱۷۸۵۴۰۲۳۴ادرس امیرکبیر پل امام حسن مجتبی
امداد خودرو ایران
شرکت امداد خودرو ایران کارتکنیک با استفاده از تعمیرکاران مجرب ، توانمند که آشنایی کامل با خودروهای روز و جدید را دارند ، این شرایط را برای مشتریان خود فراهم ساخته که با خیالی آسوده خودروهای خود را برای تعمیر به ما بسپارند .
امداد خودرو ایران با استفاده از این متخصصین یک اطمینان خاطر برای مشتریان خود ساخته تا با خاطر خوب ما را در ذهن داشته باشند و برای کارهای تعمیرات خودرو با ما در تماس باشند .
حمل و نقل در امداد خودرو
هر ی
فرمانده تیپ ۱۱۶ قزوین گفت: از شب سه شنبه که برف و کولاک سنگین بخش زیادی از استان گیلان را فرا گرفت، یگان امداد و نجات تیپ ۱۱۶ با تجهیزات و نیروی انسانی به کمک مردم گرفتار شتافتند.
به گزارش روابط عمومی ارتش، سرهنگ بیژن‌وند فرمانده تیپ ۱۱۶ قزوین گفت: درپی وقوع بارش سنگین برف و همچنین کولاک در استان گیلان و بسته شدن راه‌ها و برابر اوامر سلسله مراتب فرماندهی نزاجا، کارکنان تیپ ۱۱۶ قزوین بلافاصله از غروب سه شنبه با یگان بلیات به همراه تجهیزات ب
به گزارش چفچفک، ششصد و پنجاه و هشتمین دوره مسابقات سالیانه کشتی روغنی در شهر ادیرنه برگزار شد. استاندار ادیرنه در مراسم افتتاح این مسابقات٬ کشتی روغنی را نمادی از جوانمردی و فتوت دانست.
کشتی روغنی از انواع ورزش‌ های سنتی و تاریخی ترکیه است که در آن کشتی گیران تمام بدن خود را به روغن آغشته می‌کنند و در نتیجه تماس و گرفتن دست و پا و سرشاخ شدن بسیار سخت می‌شود.
شرکت کنندگان پس از مالیدن روغن زیتون بر بدن خود و شلواری از جنس پوست گاومیش می پوشند
باطری امداد
1423 
۰۹۱۷۲۰۰۲۶۲۲
 
 
شعار امداد خودروبر ایمان : هدف ما جلب رضایت شما مشتری گرامی استامداد خودروبر ایمان یکی از فعالترین امداد خودروها در شیراز می باشد.
 
خدمات امداد خودروبر ایمان به عنوان بهترین امداد خودرو در شیراز شامل موارد زیر است :
 
 
 حمل اتومبیل به تمام نقاط کشور با بیمه و بارنامه رسمیحمل رایگان خودروهای گارانتی دار زیر در استان فارس:
 
 آلفا ،ایرتویا، MG، MVMاعزام مکانیک در محل با لوازم یدکی دیاگ بصورت شبانه روزیمجهز به
ماسک گیسو با کشک :
بهترین شامپو برای ریزش مو
مواد مایحتاج :
 
1 فنجان کشک
دو قاشق غذاخوری پودرآملا
کشک به جهت داشتن ویتامین ب5 ، د به تندرست ، تقویت ساقه گیسو و رفع شوره راز امداد می‌کند علاوه براین آملا درین ماسک به پرورش موی و ارتقا ویتامین ث پوست راز امداد می نماید.
 
شیوه به کار گیری :
 
این دو مواد را تا‌هنگامیکه به طور کامل قابل انعطاف شود، مخلوط فرمائید و بعد از آن روی پوست راز و گیسو بمالید.
 
وقتی که موهایتان کاملا پوشیده گردیده، ماسک را
محمود نامی در سال ۲۰۱۸ میلادی یکی از دوازده نفر زیباترین جوان های دنیا شد.
به گفته BBC محمود نامی اولین فرد ایرانی اهل خراسان جنوبی است که
توانسته خود در مسابقات جهانی زیباترین جوان ها شرکت کند و مقام بیاورد از
بین سه و نیم میلیون شرکت کننده .
مصاحبه BBC با محمود نامی ! 
آقای نامی چیشد تو این مسابقات شرکت کردین ؟ 
من علاقه ی خاصی هم نداشتم فقط میخواستم خودم رو بسنجم ببینم چقدر تیپ و قیافه دارم.
خب نفر چندم شدین در مسابقات ؟ من نفر هفتم شدم .
چه کسا
به گزارش خبرنگار آنلاین ، در مراسمی با حضور رئیس اجرایی سپاه امیرالمومنین استان ایلام ، معاون استاندار ایلام ، مدیرکل آژانس امداد در ایلام و سایر مسئولان ، 10 هزار بشقاب داغ بین اعضای کمیته امداد توزیع شد کمک. این خط ایلام به این شرکت داده است.
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) در ایلام در این جشن توضیح داد: توزیع این مقدار غذای گرم ، تمهیدات حمایتی است و بر اساس همکاری و همکاری سپاه و نیازمندان این نهاد در استان است. بخور
سردار جمال شاکرمی ادامه
هفتمین دوره مسابقات طلاب و روحانیون اهل سنت خراسان به کار خود پایان داد.
به گزارش شریعت نیوز  به نقل از  خبرگزاری صداوسیمای مرکز خراسان رضوی، مسئول برگزاری این دوره از مسابقات گفت: این مسابقات با حضور 200 نفر از روحانیان و طلاب اهل سنت از 24 دی در اردوگاه ثامن الائمه در مشهد آغاز شد.
حجت الاسلام والمسلمین مهربان افزود: شرکت کنندگان در این مسابقات در رشته های حفظ، قرائت، ترجمه و مفاهیم در دو بخش برادران و خواهران با هم به رقابت پرداختند و در ن
امداد خودرو
امداد خودرو چیست :
زمانی که شما به مسافرت میروید یا در جاده هستید باید به فکر بهترین امداد رسانی در زمان خرابی خودرو خود باشید .
با داشتن یک امداد رسان خوب دیگر نگرانی در سفر خود ندارید ، امداد رسان باید تمامی خدمات امداد رسانی را داشته باشد تا بتواند بهترین خدمات رسانی را برای مشتری انجام دهد .
با خرابی خودرو در جاده شما میتوانید با امداد خودرو تهران تماس بگیرید و کمک بخواهید امداد خودرو با تماس تلفنی شما را راهنمایی میکند
امداد خودرو
امداد خودرو چیست :
زمانی که شما به مسافرت میروید یا در جاده هستید باید به فکر بهترین امداد رسانی در زمان خرابی خودرو خود باشید .
با داشتن یک امداد رسان خوب دیگر نگرانی در سفر خود ندارید ، امداد رسان باید تمامی خدمات امداد رسانی را داشته باشد تا بتواند بهترین خدمات رسانی را برای مشتری انجام دهد .
با خرابی خودرو در جاده شما میتوانید با امداد خودرو تهران تماس بگیرید و کمک بخواهید امداد خودرو با تماس تلفنی شما را راهنمایی میکند
امداد خودرو درتهران با مکانیکی فوری
شرایط امداد خودرو
مهمترین شرایطی که امداد خودرو دارد پیگیریهای سریع و دسترسی راحت به آن ، تعمیرکاران خبره در طی شبانه روز، تعرفه های خوب ، تجهیزات کامل و پاسخگوی سریع است تا به شما عزیزان خدمات کاملی دهند.
ابزارهای کارآمدی نیاز هست تا به تعمیر خودرو بپردازیم و مانند قبل برای تعمیرات خودرو ابزار آلات خاصی نیاز نبود نیست زیرا خودروها از لحاظ ابزار و غیره پیشرفت کرده اند .
برای تشخیص درست خرابی و نقص های خ
امداد خودرو درتهران با مکانیکی فوری
شرایط امداد خودرو
مهمترین شرایطی که امداد خودرو دارد پیگیریهای سریع و دسترسی راحت به آن ، تعمیرکاران خبره در طی شبانه روز، تعرفه های خوب ، تجهیزات کامل و پاسخگوی سریع است تا به شما عزیزان خدمات کاملی دهند.
ابزارهای کارآمدی نیاز هست تا به تعمیر خودرو بپردازیم و مانند قبل برای تعمیرات خودرو ابزار آلات خاصی نیاز نبود نیست زیرا خودروها از لحاظ ابزار و غیره پیشرفت کرده اند .
برای تشخیص درست خرابی و نقص های خ
شهرداری فاتح رقابت های هندبال جام رمضان زرند
رقابت‌های هندبال جام رمضان شهرستان زرند با قهرمانی تیم شهرداری پایان یافت.

حسن جعفری دبیر هیئت هندبال شهرستان زرند گفت: در اختتامیه رقابت‌های هندبال جام رمضان شهرستان زرند و در مسابقه نهایی، دو تیم شهرداری و راه آهن به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم شهرداری زرند با غلبه بر حریف خود قهرمان این مسابقات شد.
وی افزود: مسابقات هندبال جام رمضان شهرستان زرند با حضور ۵ تیم آغاز شد که در پایان بعد از
باسمه تعالی 
سلام
رضایت جنسی عوامل مختلفی داره. ولی اساسی ترین و اصلی ترین ارکان اون عبارتند از:
۱- اطفاء کامل شهوت جنسی
۲- اطفاء روانی 
پس اگه این دو رکن در کنار هم تکمیل بشن رضایت جنسی محقق شده و میشه انتظار رابطه‌ای خوب و پایدار داشت. اما اگه این دو رکن یکیش ناقص باشه فرد از رابطه، اون طور که باید و شاید رضایت نخواهد داشت. حالا با بررسی چگونگی تحقق این دو رکن بریم سراغ راز اصلی؛
رکن اول (اطفاء شهوت)
گفتیم یک رابطه رضایت بخش رابطه ای هست که شهو
هرگونه مشکل در سیستم pc لب تاب  نرم افزاری سخت افزاری در شهر قزوین دارید .می تونید از ما کمک بگیرید.درمنزل و محل کار
برخی از خدمات تعمیر کامپیوتر در محل کار در شهر قزوین
 
امداد رایانه درشهر قزوین فرصتی هستش تا به شما همشهریان عزیز بتوانیم خدمات خود را به شما اراِئه بدهیم در اولین زمان ممکن
 
مرکز آمبولانس امداد آریانا کوثر دارای کادر مجرب(پزشک-کارشناس پرستاری-کارشناس و کاردان فوریتهای پزشکی)دارای تجهیزات پزشکی روز دنیا آمبولانس های مجهز به(icu_ccu_Nicu_Picu) و امداد هوایی آماده همکاری با هموطنان عزیز در سراسر کشور و خارج از کشور(انتقال بیمار به کلیه نقاط دنیا) می باشد
 
باسمه تعالی
روز چهارشنبه در دفتر مرکز نیکوکاری بشری میزبان ریاست محترم ناحیه دو کمیته امداد استان قم بودیم.
جناب آقای علیپور به همراه معاونت مشارکت های مردمی جناب آقای متقی آمدند دفتر با یک لیوان‌چای از آنها پذیرایی کردیم.
مطالب مختلفی پیرامون:
۱. مسیرهای تعامل با کمیته امداد
۲. مشکلات سیستم بانکی
۳. و....
مطرح شد
امید که این جلسات راهگشای خدمت بیشتر و بهتر باشد.

چ
فاطیما برازجانی نخبه هشت ساله آبپخشی در مسابقات محاسبات ذهنی ریاضیات در رقابت با ۱۳ ساله‌ها خوش درخشید.
به گزارش سفیر جنوب؛فاطیما برازجانی نخبه هشت ساله آبپخشی در مسابقات محاسبات ذهنی ریاضیات بار دیگر برتری خود را نشان داد و این‌بار برای ورودی به مسابقات کشوری در مرحله استانی در بالاترین سطح با ۱۳ ساله‌ها به میدان رفت و به راحتی و مقتدرانه پیروز شد و به مرحله کشوری صعود کرد.
فاطیمابرازجانی نخبه ۸ساله آبپخشی در رقابت با۱۳ساله هادربالات
امداد فوری
مفهموم امداد خودرو :
در قسمت امداد خودرو متوجه شدیم که با خرابی خودرو در جاده ها میتوانیم با یک تماس از خدمات امداد خودرو ایران استفاده کنیم و خودرو خود را تعمیر کنیم و اگر نشد نیروی خبره امداد خودرو تهران با حضور در محل این مشکل را حل کند.
مفهوم امداد فوری :
زمانی که خودرو به دلیل ایراد فنی و یا حادثه ای در جاده بماند در هر لحظه از شبانه روز و در هر نقطه از کشور که امکان دسترسی خودرو امداد وجود دارد امداد فوری دست به کار میشود و ب
شرکت مشاور آتشنشانی، به شرکت هایی که دارای اطلاعات بروز از سیستم های آتش نشانی ( سیستم اعلام و اطفاء حریق ) ، تجربه و سوابق گسترده در زمینه اجرای صحیح سیستم آتش نشانی باشند اتخاذ می گردد. این شرکت ها از نظر سازمان آتش نشانی، مورد تایید بوده و در لیست شرکت های مورد تایید سازمان اتش نشانی قید می گردند.
ادامه مطلب
امداد فوری
مفهموم امداد خودرو :
در قسمت امداد خودرو متوجه شدیم که با خرابی خودرو در جاده ها میتوانیم با یک تماس از خدمات امداد خودرو ایران استفاده کنیم و خودرو خود را تعمیر کنیم و اگر نشد نیروی خبره امداد خودرو تهران با حضور در محل این مشکل را حل کند.
مفهوم امداد فوری :
زمانی که خودرو به دلیل ایراد فنی و یا حادثه ای در جاده بماند در هر لحظه از شبانه روز و در هر نقطه از کشور که امکان دسترسی خودرو امداد وجود دارد امداد فوری دست به کار میشود و ب
امداد
خودرو یدک کش حمل خودرو به بهترین نحو حمل انواع خودرو خارجی و
داخلی توسط چرخ گیر و یدک کش بدون آسیب دیدن سپر و جلو بندی شما

اگر اتومبیل شما در یکی از خیابان های تهران دچار مشکل شد و قادر به
حرکت نبود اصلا نگران نباشید با یک تماس رانندگان ما در خدمت شما دوستان
هستن
آرتور اش قهرمان افسانه ای تنیس هنگامی که تحت عمل جراحی قلب قرار گرفت، با تزریق خون آلوده، به بیماری ایدز مبتلا شد. طرفداران آرتور از سر تا سر جهان نامه هایی محبت آمیز برایش فرستادند. یکی از دوستداران وی در نامه خویش نوشته بود: "چرا خدا تو را برای ابتلا به چنین بیماری خطرناکی انتخاب کرده؟" 
 
آرتور اش، در پاسخ این نامه چنین نوشت:
در تمام دنیا هر سال بیش از پنجاه میلیون کودک به انجام بازی تنیس علاقه مند شده و شروع به آموزش می کنند.
حدود پنج میلیون
خدمات امداد
خدمات کلی امداد خودرو شامل :
پاسخ سریع  تلفنی به در خواست امداد خواهان
اعزام تیم امداد در اسرع وقت  به محل امداد خواه جهت رفع ایراد خودرو
هماهنگی جهت انتقال خودرو به نزدیکترین مکانیکی
تعمیر سریع خودرو در مکانیکی
تعریفی از خدمات امداد :
به مجموعه خدماتی گفته میشود که به خودروی غیر متحرک یا خودروی غیر قابل حرکت داده میشود تا خودرو تعمیر شود و به حرکت دربیاید.
خدمات امداد :
1.تعمیر خودرو و راه اندازی آن : تعمیر خودرو در محل و امکا
رئیس کمیته امداد آب پخش از ذبح ده ها راس گوسفند بمناسبت عید سعید قربان در سطح بخش خبر داد.به گزارش سفیر جنوب؛رمضان غلامی با اعلام این خبر اظهار داشت:در خجسته یوم عید مبارک قربان، عید ایثار و فداکاری و مبارزه با هوای نفس,و پشت پا زدن به تعلقات دنیوی ،با همت بلند خیرین و نیکوکاران وبا نیت دفع بلا و توجه به محرومین و مستمندان نهاد مقدس کمیته امداد با محوریت مرکز نیکوکاری عالم برجسته ایت الله مهدوی مرتضوی پس از قرائت نماز عید، مراسم قربانی با حض
خدمات امداد
خدمات کلی امداد خودرو شامل :
پاسخ سریع  تلفنی به در خواست امداد خواهان
اعزام تیم امداد در اسرع وقت  به محل امداد خواه جهت رفع ایراد خودرو
هماهنگی جهت انتقال خودرو به نزدیکترین مکانیکی
تعمیر سریع خودرو در مکانیکی
تعریفی از خدمات امداد :
به مجموعه خدماتی گفته میشود که به خودروی غیر متحرک یا خودروی غیر قابل حرکت داده میشود تا خودرو تعمیر شود و به حرکت دربیاید.
خدمات امداد :
1.تعمیر خودرو و راه اندازی آن : تعمیر خودرو در محل و امکا
به همت معاونت فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت فارس، هفتمین دوره از مسابقات استانی قرآن کریم ویژه طلاب، مدرسین و روحانیون اهل سنت فارس در لار برگزار شد.
به گزارش شریعت نیوز ، در این مسابقات و در بخش برادران، شرکت کنندگان در رشته‌های حفظ ۳ جزء، ۵ جزء، ۱۰جزء، ۲۰جزء و حفظ کل، قرائت ترتیل و تحقیق و رشته ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، در حضور داوران برجسته همچون استاد امیر فتح‌پور، استاد سیدرضا نجیبی، استاد سیدجواد هاشم زاده و استاد شی
سیستم اعلام حریق
سیستم اعلام حریق عامل اطلاع رسانی و آغاز مقابله با حریق بوده به منظور هشدار و اعلام آتش سوزی در بخش هایی از ساختمان نصب می شود تا بتوان با اطلاع از این اتفاق در زمان لازم اقدامات پیشگیرانه ای را به منظور جلوگیری از خسارات مالی و جانی در پی آتش سوزی صورت گرفته انجام داد. سیستم اعلام حریق و چگونگی عملکرد آن به گونه ای است که در صورت ایجاد شعله، دود و حرارت ناشی از آن موجب فعال شدن حسگر های تعبیه شده در نقاط مختلف ساختمان شده و
کسب مقامهای درخشان هنرجویان هنرستان حائری در رشته های مختلف مسابقات فرهنگی هنری ناحیه 2 یزد و راه یابی تعداد زیادی از این عزیزان به مرحله استانی این سری از مسابقات را به هنرجویان، خانواده های محترم، هنرآموزان و دبیران و سایر همکاران در هنرستان حائری تبریک عرض نموده و موفقیت روزافزون همگان را در مراحل بعد و نیز سایر عرصه های زندگی آرزومندیم.
مدیریت هنرستان حائری
نتایج مسابقات فرهنگی هنری _ مرحله ناحیه
از دوران پیدایش ورزش‌های رزمی زنان تاکنون و به لطف مبارزان بااستعداد و قابل توجهش، مسابقات MMA زنان رشدی فراتر از حد تصور داشته است. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با بهترین و مشهورترین مبارزان زن در تاریخ این مسابقات رزمی معتبر آشنا سازیم.
ادامه مطلب
مسابقات فوتسال آقایان جام رمضان کاشمر ، با معرفی تیم های  برتر به کار خود پایان داد.
به گزارش پایگاه خبری ترشیز اسپرت از شهرستان کاشمر در گفتگو خبرنگار ما با ریاست محترم هیات فوتبال شهرستان کاشمر جناب اقای هادی پارسا کندری ایشان گفت : مسابقات فوتسال جام رمضان 1398 شهرستان کاشمر  با شرکت پانزده  تیم و در رده سنی آزاد از ابتدای ماه مبارک رمضان در سالن ورزشی انقلاب شهر کاشمر  برگزار شد.

ادامه مطلب
رسیدن به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال نونهالان تهران با تیم انصار المهدی 
دو دوره قهرمانی با تیم منتخب مدارس ابتدایی منطقه 11 در مسابقات فوتبال مناطق شهر تهران 
قهرمانی با تیم منتخب دبیرستان البرز در مسابقات منطقه 6
کسب مقام سوم مسابقات فوتبال مدارس ابتدایی منطقه 11 یا مدرسه میلاد
درخشش تیم فوتبال نونهالان سرخ پوشان در لیگ برتر تهران  
 
سفر یک روزه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)
استان آذربایجان شرقی به شهرستان شبستر
دکتر محمد کلامی ضمن دیدار با امدادگران کمیته امداد شبستر و بازدید از واحدهای مختلف این نهاد، با حضور در منزل برخی از مددجویان تحت پوشش دستورات لازم در جهت رفع نیازهای آنها را صادر کرد.
دیدار با هیات امنای مجمع خیرین شندآباد و بازدید از کارگاه خیاطی و طرح اشتغال مجمع از دیگر برنامه های مدیرکل امداد استان در شهرستان شبستر بود.
شهروز مقصود طالقانی أو یک تکواندو کار است که در خردسالان عناوین زیادی کسب کرد أو توانست:٣بار قهرمان استان مازندران شود در انفرادی در مسابقات تیمی هم در تیّم شهاب نور دوم شد و در مسابقات کشوری تیمی مقام دوم را کسب کرد
او در أوزان های ٢٨ ٣٠ ٣٢ بیشتر کسب مقام کرد و أین مبارز چالوسی یکی إز مدعی های مسابقات بوده و هست أو هم اکنون در نونهالان مبارزه میکند و أو درحال گذر إز مصدومیت هاست و تعویض باشگاه خود به اماتور به سطح حرفه ای.  امید برأی موفقیت ا
برای اولین بار در زرند دختر نقال زرندی به مسابقات کشوری راه یافت
فاطمه محمدی دختر نقال زرندی برای اولین بار در زرند از طریق مسابقات فرهنگی و هنری اداره آموزش و پرورش شهرستان با کسب رتبه اول استانی به مسابقات کشوری راه یافت.
این موفقیت را ابتدا به گروه سیاوش  فاطمه ایرانمنش، امراللهی و سپس به مدیریت دبیرستان دخترانه فرزانگان خانم سیف الدینی وکادر مدرسه و موسس بنیاد رشادت خوانان دکتر اسدی تبریک عرض مینماییم.
انتهای پیام /
رئیس هیات فوتبال شهرستان کاشمرخبر داد:

به گزارش خبرنگار ترشیز اسپرت ، هادی پارسا کندری  درباره مسابقات فوتسال جام رمضان افزود:  در دومین شب از مسابقات فوتسال جام رمضان امسال در روز جمعه (20اردیبهشت) با شرکت ۱۵ تیم و در قالب 3  گروه برگزار می شود.
ادامه مطلب
Robo-WrestleMania 2017,The Jetsons and WWE 2017 1080p BluRay,جتسون,جتسون در مسابقات کشتی کج,جف برگمن,خانوادگی,دانلود رایگان مسابقات WWE,دانلود کشتی کج,دوبله فارسی,دوبله فارسی انیمیشن The Jetsons and WWE,دوبله فارسی انیمیشن جتسون در مسابقات کشتی کج,زیرنویس فارسی انیمیشن The Jetsons and WWE 2017,کارتون جتسون در مسابقات کشتی کج با دوبله فارسی,کمدی,مسابقات کشتی کج,
ادامه مطلب
حضور ریاست محترم هیأت کاراته شهرستان اقلید در باشگاه کیوکوشین سیمرغ به مربیگری سنسی کسری میرسلیمانی و اهدای لوح تقدیر و حکم قهرمانی مسابقات استانی به شرکت کنندگان در این مسابقه که در ۲۸ تیر ماه ۱۳۹۸ که در شیراز برگزار گردید.
امداد رسانی فوری
یک امداد رسان باید کاملا در زمینه امداد خودرو آشنا و خبره باشد تا بتواند به امداد خواه کمک کند و امدادخواه بتواند از راهنمایی آنها استفاده کند .
مکانیکی فوری
یک امدادرسان خودرو باید تمامی اطلاعات و علم مکانیکی را از بر باشد تا بتواند تمامی خودروها را تعمیر کند و وظیفه خود را به نحواحسن انجام دهد.
یک امدادرسان وظایف مختلفی بر عهده دارد که شامل :
1.یک امدادگر باید بعد تماس امداد خواه او را از لحاظ فنی کاملا کمک کند تا خودور را ت
دانش آموزان نیشابوری در مسابقات فرهنگی و هنری کشوری افتخار آفرینی کردند .
دانش آموزان پسر نیشابور که در قالب دانش آموزان خراسان رضوی در سی و هفتمین دوره مسابقات کشوری فرهنگی و هنری شرکت کرده بودند موفق شدند 3 مقام کشوری کسب نمایند .
در این دوره از مسابقات 81 دانش آموز نیشابور موفق به کسب رتبه های برتر خراسان رضوی شدند و 3 دانش آموز پسر و 3 دانش آموز دختر به مسابقات کشوری راه پیدا نمودند که در گروه پسران هرسه دانش آموز به شرح زیر موفق به کسب رتبه
مصوبات کمیته فرهنگی وهنری
1-همکاری در برگزاری مسابقات فرهنگی وهنری
2-جمع آوری وارسال آثار دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات فرهنگی وهنری
3-شناسایی وجذب دانش آموزان مستعد برای همکاری در گروه های فرهنگی  وهنری
4-تشکیل کلاس های آموزشی وبرگزاری مسابقات فرهنگی وهنری
تصویر جلسه
رئیس اداره ورزش و جوانان بخش آب پخش از برگزاری مسابقات ورزشی بمناسبت دهه فجر در آب پخش خبر داد.
عبدالعزیز محمدحسین پور افزود:مسابقات والیبال گرامیداشت دهه مبارک فجر (یادواره شهدا ورزشکار و سردار سپاه اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی) با شرکت ۷تیم از دیلم. گناوه .خارک .آب پخش . برازجان. بوشهر و خشت به مدت دو روز در سالن امام علی (ع)آب پخش با همکاری باشگاه میکاسا برگزار و در روز جمعه ۱۸ بهمن بازیهای پایانی انجام شد که درپایان تیم میکاسای آب پخش
امداد رسانی فوری
یک امداد رسان باید کاملا در زمینه امداد خودرو آشنا و خبره باشد تا بتواند به امداد خواه کمک کند و امدادخواه بتواند از راهنمایی آنها استفاده کند .
مکانیکی فوری
یک امدادرسان خودرو باید تمامی اطلاعات و علم مکانیکی را از بر باشد تا بتواند تمامی خودروها را تعمیر کند و وظیفه خود را به نحواحسن انجام دهد.
یک امدادرسان وظایف مختلفی بر عهده دارد که شامل :
1.یک امدادگر باید بعد تماس امداد خواه او را از لحاظ فنی کاملا کمک کند تا خودور را ت
حمل خودرو با جرثقیل
وقتی خودرو در محل امدادرسانی تعمیر نشد و نیاز به تعمیرگاه داشت امداد رسان خودرو را با جرثقیل حمل کرده و به اولین تعمیرگاه میبرد. پس از تعمیر امدادخواه میتواند بر اساس نرخ بازار هزینه تعمیرگاه را بدهد و خودرو را تحویل بگیرد.
حمل خودرو با جرثقیل در مرحله پایانی است یعنی اگر خودرو به هیچ روشی تعمیر نشد حمل خودرو با جرثقیل انجام میشود.
حمل خودرو
باید در حمل خودرو از نیروهای خبره و با تجربه استفاده کرد تا به خودرو صدمه وا
گزارش تصویری از تیم شهرستان اقلید باشگاه آسیا (برادران مسموعی) در تاریخ ۱۶ و۱۷ اسفندماه نودوهفت شرکت در مسابقات بین‌المللی کرمان باحضور کشورهای عراق،عمان،افغانستان، آذربایجان و ایران که تنها نماینده فارس تیم اقلید خوب درخشیدند و دستاورد هنرجویان با هفده شرکت کننده شش نفر مقام دوم وهفت نفر مقام سوم بوده ودرآخر تشکر میکنم از جناب آقای مبارکی ریاست محترم هیأت استان با حمایت خوب ایشان مایه دلگرمی تیم های استان می باشند.
کلاس توجیهی و آموزشی امداد و نجات در روز 5 آذر در مدرسه با حضور عوامل هلال احمر شهرکرد برگزار گردید . در این کلاس آقای نافیان مسئول کمیته آموزش هلال احمر به آموزش دانش آموزان در زمینه حوادث غیر مترقبه و بخصوص زلزله پرداختند. 
  همکاری خوب بنیاد طلوع کوثر کویر میبد با نهاد های حمایتی شهرستان بویژه کمیته ی امداد امام خمینی(ره) که از بیان کمّ و کیف آن فعلا معذوریم، تحسین و تقدیر مدیر کل این نهاد را نیز در پی داشت.
     در حاشیه دیدار مدیر عامل این بنیاد با ریاست کمیته امداد شهرستان میبد، جناب آقای زین الدینی ریاست محترم، ضمن تقدیر از فعالیت های چشمگیر مجموعه بنیاد طلوع کوثر، هدیه و لوح تقدیر مدیر کل این نهاد را نیز تقدیم نماینده بنیاد طلوع کوثر نمود.  اشتغال زنان و دخ
 سگ لابرادور تریر بیماری های رایج این نژاد: نژاد سگ‌ لابرادور علاوه بر توانایی‌ و استعدادهایی که در فعالیت‌های ورزشی دارد. سگ‌های خدماتی خوبی هستند و از آن‌ها در کارهایی چون راهنمایی افراد نابینا و دستیاری افراد معلول استفاده می‌شود. و می‌توانند سگ‌های درمانی باشند. علاوه بر موارد ذکرشده لابرادورها می‌توانند سگ‌های یابنده مواد مخدر و مواد منفجره و سگ‌های امداد و نجات نیز باشند.
ادامه مطلب
درآبان ماه ۹۸ مسابقات مختلفی در زنگ های استراحت بین دانش آموزان  مدرسه برگزار گردید .یکی از این مسابقات فوتبال بود .  در این مسابقات که به صورت کلاسی برگزار گردید دانش آموزان با علاقه زیاد به تشویق همکلاسیهای خود پرداختند و شور و نشاط خاصی بین آنها به وجود آمد .

 
در رابطه با مسابقات فرهنگی هنری در شورای دانش آموزی تصمیم براین گرفته شد که علاوه برتوجیه دانش آموزان در برنامه های آغازین فرم علاقه مندی دانش آموزان دوره ابتدایی را نیز در اختیار دانش آموزان قرار دهیم جهت تکمیل و اعلام آمادگی در مسابقات فرمها توسط کمیته فرهنگی هنری صبا حسینی در اختیار دانش آموزان قرار گرفت و طبق فرمها در مسابقات مختلف از دانش آموزان ثبت نا م کردیم و پس از استعداد یابی هر کدام از مسئولین کمیته ها مسئول قسمتی از مسابقات شدن
آیین اختتامیه سیزدهمین دوره مسابقات سراسری بانوان دارالقرآن امام علی‌بن ابیطالب(ع) امروز، دهم بهمن‌ماه با حضور استاد علی رجبی (حافظ بین المللی قرآن کریم)، دکتر پور معین، علما و عموم شرکت‌کنندگان و خانواده‌های آنان , در مجتمع یاوران حضرت مهدی(عج) قم برگزار شد.
 
وبسایت رسمی موسسه
ادامه مطلب
   ملاقات با آقایان باقریان قائم مقام و زارع مدیر صندوق امداد ولایت اداره کل کمیته امداد امام خمینی ره استان یزد، به همراه آقایان زین الدینی ریاست و آقای زارعی کارمند محترم کمیته امداد شهرستان میبد، برنامه امروز مدیر عامل موسسه خیریه اباصالح عج و بنیاد طلوع کوثر کویر میبد بود.
    مشارکت مردمی، توانمد سازی خانواده های هدف، استفاده از ظرفیت خیرین، بویژه با اعتمادسازی متقابل و همچنین واگذاری بسیاری از مسئولیت ها به مردم و سازمان های مردم ن
اطلاعیه هشتمین دوره مسابقات جهانی گوجوکای کاراته (IKGA ) در سایت جهانی گوجوکای
مسابقات جهانی هر چهار سال یکبار در یکی از کشورهای عضو گوجوکای برگزار میشود. دوره قبل در کشور کانادا و این دوره که در آگوست 2021 میلادی (تابستان سال 1400) میباشد در کشور زاپن قرار است پیگیری شود.
مسئول روابط عمومی اداره بازی و جوانان جنوب غرب تهران با اعلام این وقوف گفت: «این مسابقات در بخش بانوان داخل رده اهل سنت بزرگسالان و ووشوکاران جنوب باختر به میزبانی مجموعه ورزشی شهدای گلشهر شهرستان چهاردانگه برگزار شد که «فرناز اسلام جمال» و «مائده موسویان» بوسیله نظم در کمیت های ۷۰ و ۷۵ کیلوگرم مقام اول را کسب کردند و «فاطمه اکبری پور» داخل پیمانه ۶۰ کیلوگرم مقام دوم را از آن خود کرد.» «بلیغ محمودی» با بیان اینکه این افتخارآفرینان آبان ما
مسابقات خانه ربایتک آمل 
با کیفیت بالا و مسابقاتی ک در هیچ جای کشور تاحالا ندیده اید 
مسابقات با دقت و تمرکز بالا طراحی مدار پیاده سازی آن و.......
همچنین با جوایز نفیس 
برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره مربوطه تماس حاصل فرمایید 
مدیرت مهندس ابراهیمی: 09199774784 
در تاریخ 98/10/30 ساعت 10صبح شورای دانش آموزی این آموزشگاه تشکیل جلسه داده و در خصوص مواردذیل تصمیماتی بدین شرح اتخاذ نمودند.
1-کمیته ی مذهبی در خصوص دهه ی دوم فاطمیه در مراسم آغازین روز چهارشنبه 98/11/02 از پدر دانش آموز محمد رضا عسگری (عضو شورای دانش آموزی) مداح اهل بیت دعوت بعمل آید جهت نوحه سرایی و استفاده دانش آموزان و همکاران محترم از این برنامه پر فیض ومعنوی.
2-برنامه ریزی کمیته ی فرهنگی جهت مسابقات قرآن و عترت و نماز (مرحله ی آموزشگاهی ) تا انشا
 
مسابقات کشوری کیوکوشین کاراته 8 شهریور ماه. استان های شرکت کننده : اصفهان, ایلام, البرز, آذربایجان غربی, آذربایجان شرقی, بوشهر, زنجان, تهران, خوزستان, چهارمحال و بختیاری, خراسان رضوی, خراسان شمالی, فارس,سمنان, کردستان, کرمانشاه, گیلان, لرستان, مرکزی, مازندران, هرمزگان, همدان و یزد. در این مسابقات 849شرکت کننده در رشته کومیته و 269 شرکت کننده در رشته کاتا به رقابت پرداختند . نمایندگان خوزستان از شهرستان شوش : در بخش کاتا خوزستان تنها ۳ نماینده داشت
فعالیتی ارزشمند از شورای تعالی خانواده
. مدرس: فاطمه رضایی مخترع و پژوهشگر  دارنده مدال طلای مسابقات بین المللی اختراعات سوئیس  دارنده مدال طلای مسابقات بین المللی اختراعات رومانیدارنده مدال طلای مسابقات بین المللی اختراعات کره جنوبی
مسابقات انشای نماز کشوری انشای نماز برگزیده در مسابقات موضوعات انشای نماز برای مسابقات مقدمه ای زیبا برای انشای نماز نمونه سوالات انشای نماز انشا نماز زیباترین نیایش مقدمه زیبا برای شروع انشا نماز نمونه انشای نماز
ادامه مطلب
همه آتش سوزی ها یکسان نیستند. سوخت و منابع خطرآفرین مختلف باعث بروز آتش سوزی های مختلف می‌شوند و نیاز به انواع مختلفی از خاموش کننده ها و کپسول های اطفاء حریق برای مقابله با آتش سوزی ناشی از آنها وجود دارد.

کلاس A – مواد محترقه و مشتعل در این نوع آتش سوزی شامل مواد جامد مانند چوب، کاغذ یا پارچه است.
کلاس B – مواد محترقه و مشتعل در این نوع آتش سوزی شامل مایعات قابل اشتعال مانند بنزین، دیزل یا روغن است.
کلاس C – مواد محترقه و مشتعل در این
همه آتش سوزی ها یکسان نیستند. سوخت و منابع خطرآفرین مختلف باعث بروز آتش سوزی های مختلف می‌شوند و نیاز به انواع مختلفی از خاموش کننده ها و کپسول های اطفاء حریق برای مقابله با آتش سوزی ناشی از آنها وجود دارد.

کلاس A – مواد محترقه و مشتعل در این نوع آتش سوزی شامل مواد جامد مانند چوب، کاغذ یا پارچه است.
کلاس B – مواد محترقه و مشتعل در این نوع آتش سوزی شامل مایعات قابل اشتعال مانند بنزین، دیزل یا روغن است.
کلاس C – مواد محترقه و مشتعل در این
معرفی هلیکوپتر امداد
در سال 1939 بود که بشر توانست اولین هلیکوپتر امداد را بر فراز آسمان ها به پرواز در آورد. شاید در آن زمان بشر فکر نمی کرد که این هلیکوپتر ها به قدری پیشرفت کنند که امروزه یعنی 80 سال پس از آن زمان از این هلیکوپترهای نجات به منظور نقل و انتقال بیمارانی که اوضاع متناسبی ندارند استفاده شود، حتی این پیشرفت به گونه ای است که هم اکنون از مناطقی که عبور و مرور در آن میسر نیست نیز از هلیکوپتر امداد بدون سرنشین کمک می گیرند.
هلیکوپتر
افتخار آفرینی جوان پاوه‌ای در مسابقات کشوری آفرود
زکریا بهرام میرزایی قهرمان برتر کشور در مسابقات اتومبیلرانی آفرود و بهترین تایم پیست در میان ۸۹ نفر شرکت کننده در شهر رودسر در شمال کشور مقام اول را کسب کرد.
/پاوه پرس
خبرهای:
#پاوه
#روانسر
#جوانرود
#ثلاث_باباجانی
#تازه_آباد_ثلاث
با سیروان پرس وقایع چهار شهرستان روانسر،ثلاث باباجانی،پاوه و جوانرود را دنبال نمائید.
@sirwanpress
[عکس 800×800]
مشاهده مطلب در کانال
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از شناسایی ۸۰۲۶ نفر با علائم مشکوک به کرونا در مبادی ۱۹ استان خبر داد.
مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره خروج ۸.۵ میلیون نفر از ۱۹ استان کشور با بیش از ۲.۸ میلیون خودرو طی روزهای گذشته گفت: جزئیات این آمار به این صورت است که به عنوان مثال یک خودرو یا یک شخص از قم عبور می‌کند و یک مرتبه در آنجا شمارش می‌شود، سپس به تهران می‌رسد و یکبار دیگر شمارش شده و تا به کرج می‌رسد باز هم ش
خدمات یدک کش ماشین خودرو بر 09120451416
یدکش ماشین در تهرانپارس
یدک کش امداد خودرو نیسان جرثقیل 24 ساعته شرق تهرانحمل خودروهای فرسودهحمل انواع خودروهای ایرانی و خارجییدک کش سیار نیسان با تعرفه مناسب
نیسان یدک کش امداد خودرو شرق تهرانبا کمترین قیمت سرویس داده میشود به شما همشهریان عزیزاخرین قیمت را از ما بگیرید
سلام به همه
بیاید ابتدا تعریف فیتنس رو ببینیم
تعریف لغوی واژه fitness اشاره به شرایطی دارد که شخص از لحاظ فیزیکی و تندرستی در وضعیت مناسبی قرار داشته باشد. اما تعریف اصطلاحی واژه فیتنس اشاره به سبکی از مسابقات بدنسازی دارد که در دسته های قدی و وزنی مشخصی برگزار می شود و بر خلاف مسابقات پرورش اندام شرکت کنندگان در این مسابقات دارای عضلات بسیار حجیم نمیباشند بلکه دارای عضلاتی با حداقل چربی، متناسب و متوازن می باشند. ضمن اینکه بخشی از مسابقات فیت
«پریسا جهانفکریان» دو روز پیش در دسته ۸۷ کیلوگرم گروه C به روی تخته رفته بود. دیشب هم مسابقات گروه A و  B برگزار شد و به این ترتیب جهانفکریان با ۸۷ کیلوگرم یک‌ضرب، ۱۱۱ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۱۹۸ کیلوگرم در جایگاه بیست و یکم جهان قرار گرفت.
در این گروه ۲۲ وزنه بردار حضور داشتند که نفرات اول تا سوم دسته ۸۷ کیلوگرم بدین شرح است:
«ژویو وانگ» از چین با ۱۲۰ کیلوگرم یک‌ضرب، ۱۵۸ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۲۷۸ کیلوگرم جایگاه اول این گروه را از آن خود کرد. وی د
شرکت علمینوگستر واردکننده مواد مرک آلمان و تامین کننده مواد شیمیایی مرک و سیگما اصلی از مهمترین مراکز فروش و واردات این مواد با قیمتی مناسب و در کمترین زمان می باشد.
 واردات انواع محیط های کشت میکروبی مرک
تیترازول های شیمیایی مرک آلمان
مواد شیمیایی در گریدهای دارویی , کروماتوگرافی و فوق خالص
مواد شیمیایی تخصصی مرک و سیگما
 علمینوگستر آمادگی خود را برای واردات انواع مواد شیمیایی شرکت مرک آلمان و سیگما اعلام می دارد و آماده همکاری و عقد قر
به گزارش خبرگزاری پانا سی و هفتمین مسابقات فرهنگی و هنری کل کشور در حالی در اردوگاه شهید باهنر تهران به پایان رسید که در منطقه محروم کشور در استان سیستان و بلوچستان دو رشته مقام دار این دوره شدند که جناب آقای اقبال نهتانی توانست مقام اول را در رشته نشریه الکتریکی و گروه اجرای سراوان در مقام دوم را بدست آوردند . 
متاسفانه به گفته ی سرپرست استان سیستان و بلوچستان اقبال نهتانی نتوانسته است در اختتامیه مسابقات حضور داشته باشد.
این موسسه دارای 30 سال تجربه در زمینه تامین و تولید مواد شیمیایی مختلف در داخل و خارج از کشور است. حلال ها ، رنگ و رزین ، مواد شیمیایی صنعتی ، کود شیمیایی ، مواد صنایع غذایی ، مواد تصفیه آب و .... نمونه هایی از محصولات این شرکت هستند. در ادامه به معرفی برخی از این مواد می پردازیم :
ادامه مطلب
کپسول آتش نشانی چیست؟یکی از تجهیزات مورد نیاز و ضروری در هر ساختمانی خاموش کننده یا کپسول آتش نشانی می باشد که امروزه استفاده از آن در کارخانه ها ، ادارات ، ساختمان ها ، مراکز فروش و … الزامی است. اما باید بدانید که این خاموش کننده ها حاوی مقدار کمی مواد خاموش کننده هستند و فقط در آتش سوزی های خیلی کم میتوان از آنها استفاده کرد. و در حریق های بزرگ نیاز به تجهیزات اطفاء حریق قوی تری مانند ماشین اتش نشانی می باشد
ادامه مطلب
عقد قرارداد تعدادی از نونهالان کانون باقر العلوم ع جهت شرکت در مسابقات لیگ فوتسال شهرستان تایباد

کانون فرهنگیو هنری باقر العلوم با هدف  ایجاد روحیه ی همدلی،یادگیری کار تیمی،مسئولیت پذیری ، بین نونهالان و با همکاری آقایان صید محمدی و علیمحمدی تیمی را از طرف مسجد امام محمد باقر راهی مسابقات لیک فوتسال شهرستان تایباد کردند .
 
کپسولهای
کپسولهای  پودروگاز
هر سال یکبار میبایست کپسولهای  شارژ شود حتی در صورت عدم استفاده.
مخصوص حریقهای نفتی بوده و جهت حریقهای خاکستردار مانند چوب، کاغذ و
پارچه میبایست پس از استفاده از آن خاکسترهای زیر حریق را با آب خاموش نمود..
در صورت استفاده گرد سفید رنگی از دستگاه خارج میگردد که بر روی لوازم الکترونیکی،
مواد غذائی و پارچه و کاغذ تاثیر مخرب برجا میگذارد.
در صورت استفاده از ۱۰۰ گرم مواد داخل طی ۲۴ ساعت بعد قابل استفاده نبوده و
میب
کپسولهای
کپسولهای  پودروگاز
هر سال یکبار میبایست کپسولهای  شارژ شود حتی در صورت عدم استفاده.
مخصوص حریقهای نفتی بوده و جهت حریقهای خاکستردار مانند چوب، کاغذ و
پارچه میبایست پس از استفاده از آن خاکسترهای زیر حریق را با آب خاموش نمود..
در صورت استفاده گرد سفید رنگی از دستگاه خارج میگردد که بر روی لوازم الکترونیکی،
مواد غذائی و پارچه و کاغذ تاثیر مخرب برجا میگذارد.
در صورت استفاده از ۱۰۰ گرم مواد داخل طی ۲۴ ساعت بعد قابل استفاده نبوده و
میب
امیر محمد سعادت دانش آموز کلاس دهم آموزشگاه یکی از نوابغ و امیدهای آینده کشتی استان و حتی کشورمان می باشد . وی با تلاش و پشتکار و همت عالی در حال طی کردن نربان ترقیست. وی چندی پیش در مسابقات بین المللی کشتی نوجوانان در قزوین موفق به کسب مقام سوم مسابقات شد.
هرگونه مشکل در سیستم pc لب تاب  نرم افزاری سخت افزاری در شهر قزوین دارید .می تونید از ما کمک بگیرید.درمنزل و محل کار
برخی از خدمات تعمیر کامپیوتر در محل کار در شهر قزوین
 
امداد رایانه درشهر قزوین فرصتی هستش تا به شما همشهریان عزیز بتوانیم خدمات خود را به شما اراِئه بدهیم در اولین زمان ممکن
09380338496
 
هرگونه مشکل در سیستم pc لب تاب  نرم افزاری سخت افزاری در شهر قزوین دارید .می تونید از ما کمک بگیرید.درمنزل و محل کار
برخی از خدمات تعمیر کامپیوتر در محل کار در شهر قزوین
 
امداد رایانه درشهر قزوین فرصتی هستش تا به شما همشهریان عزیز بتوانیم خدمات خود را به شما اراِئه بدهیم در اولین زمان ممکن
0938000000000
 
 
 
 
شرایط شرکت در مسابقه :
 
- مسابقات هر شب راس ساعت 22 ، شروع خواهد شد
- تعداد شرکت کنندگان در هر مسابقه : 100 نفر 
- نوع بازی : بتل رویال
- بعد از پرداخت هزینهِ شرکت در مسابقه ( 2000 تومان )
 درخواست شرکت در مسابقه برای شما ارسال خواهد شد
- دقت کنید که باید حداقل نیم ساعت قبل از شروع بازی درخواست شرکت در مسابقه را قبول کرده باشید
- حتما از فیلتر شکن قوی استفاده کنید
 
ثبت نام در مسابقه :
 
- بعد از ورود به قسمت ثبت نام :
 
در بخش مبلغ : 2000 تومان بنویسید ( کم
کسب مقام اول در گروه سرود دوره اول ودوره دوم وکسب مقام اول در نمایش عروسکی  همچنین کسب مقام دوم در نقاشی همگانی ورتبه های اول تا سوم در مسابقات پرسش مهر وفرهنگی وهنری توسط دانش آموزان ومعلمان از افتخارات این آموزشگاه در سال تحصیلی جاری بوده است .
دریافت

کپسول آتش‌نشانی Fire Extinguishers از جمله وسایل و تجهیزات
اطفاء حریق از نوع دستی می باشد. خاموش کننده های دستی ( کپسول اتش نشانی)
از بزرگترین وسایل برای خاموش کردن آتش می باشد. محفظه کپسول
آتش نشانی عموما به شکل استوانه ای و فازی ساخته می شود. کپسول آتش
نشانی با توجه به نوع کاربرد از موادی مانند آب، گاز، پودر و مواد ضد
اشتعال تحت فشار درون محفظه کپسول پر می شود. نحوه استفاده از کپسول
آتش نشانی به این صورت است که می بایست اهرمی را که بر روی
ضامن ق
بسم الله الرحمن الرحیم
(شهید ابراهیم هادی)
یکی از نزدیکان شهید ابراهیم هادی تعریف می کرد:
داشتیم با ابراهیم درباره ورزش صحبت می کردیم. ابراهیم می گفت:
هر وقت برای مسابقات کُشتی یا ورزش می رفتم، وضو داشتم. و قبل
از مسابقات هم دو رکعت نماز می خواندم.
پرسیدم: چه نمازی می خواندی؟
ادامه مطلب
این موسسه دارای 30 سال تجربه در زمینه تامین و تولید مواد شیمیایی مختلف در داخل و خارج از کشور است. حلال ها ، رنگ و رزین ، مواد شیمیایی صنعتی ، کود شیمیایی ، مواد صنایع غذایی ، مواد تصفیه آب و .... نمونه هایی از محصولات این شرکت هستند. در ادامه به معرفی برخی از این مواد می پردازیم :
ادامه مطلب
رئیس کمیته امداد آب پخش از بهره مندی تعداد 100 نفر یتیم از مزایای طرح اکرام و ایتام و پرداخت 150 فقره وام کارگشایی به مددجویان امداد خبر داد.
به گزارش سفیر جنوب، رمضان غلامی با اعلام این اخبار اظهار داشت: افراد حقیقی یا حقوقی  با عضویت در این طرح ارزشمند و مقدس بعنوان حامی در سیستم جامع  تعریف و کارسازی میگردد که ضمن تکمیل فرم اعلام همکاری،آمادگی خود را در جهت تحت حمایت قرار گرفتن یک یا چند کودک یتیم اعلام می نماید.

ادامه مطلب
تصاویر برگزاری مسابقات قرآن ماه مببارک رمضان - بلسم روستای ساریه
برگزار کننده مسابقات هیئت علی بن ابی طالب (ع) (بلسم) بود
این مسابقات 32 شرکت کننده داشت که در سه حوزه ترتیل ، تحقیق و حفظ و با همکاری شورا و دهیاری روستای ساریه و اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی دشت آزادگان برگزار شد. در این مسابقات به تمام شرکت کنندگان هدایایی به رسم یاد اهدا و در ضمن به نفرات اول تا سوم در هر رشته هدایای ویژه ای اهدا شد.






و فراموش نکنیم تصویر جوانان بلسم در حال
تیم هندبال آموزشگاه در مسابقات منطقه با شکست حریفان به مقام قهرمانی رسید. این تیم با وجود داشتن بازیکنان مستعد و خوب استان یکی از شانسهای کسب مقام در کشور می باشد که امیدواریم با تمرینات مستمر و برنامه ریزی درست به این جایگاه برسند. 
در بعضی از شرایط زمانی که با خودرویمان در حال حرکت به مقصدی یا مسافرتی هستیم ، خودروی ما دچار نقص فنی میشود که امکان راه اندازی مجدد آن از عهده ما خارج است. و یا به دلیل نبودن امکانات و تجهیزات مخصوص قادر به راه اندازی مجدد خودرو و تعمیر آن نیستیم . در این صورت بهترین راه برای برطرف کردن مشکل و راه اندازی مجدد خودرو تماس گرفتن با گروه امداد خودرو آرش یا نزدیک ترین مرکز امدادرسانی خودروبر است تا در سریع ترین زمان برای ارائه خدمات امداد خودروی
امسال نیز به مانند سال های گذشته مسابقات مهندس حریری از طرف پژوهش سرای متقین در بین مدارس دشتستان در دو رشته ریاضی و ادبیات برگزار گردید ، دانش آموزان دبیرستان بو علی زیارت در هر دو رشته به رقابت با مدارس دیگر پرداختند که موفق به کسب عنوان های برتر این مسابقات علمی دست پیدا کردند ، دانش آموز علی محمدی از پایه نهم در رشته ریاضی موفق به کسب عنوان سوم این دوره از مسابقات علمی گردید که این مقام برای اولین بار بود که یک دانش آموز روستایی به آن دست

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها