نتایج جستجو برای عبارت :

چرا به خوانندگان و بازیگران، بیشتر از دانشمندان و کار آفرینان توجه میشه؟

سال ها بعد،دانشمندان، یک سرطان جدید کشف می کنند
که برای اولین بار خودش را در بدن یک زن بیست و هفت ساله نشان داده است
دانشمندان می گویند به احتمال بسیار قوی،
این سرطان ریشه در بغض ناشی از صدا نکردن نام محبوب در لحظات سخت دارد...
دانشمندان اضافه خواهند کرد:
نامش را زیاد صدا کنید...حتی اگر محبوب، خود مایه ی بغض باشد...
امام  باقر ع فرمود انکه از شما بدیگری علم اموزید مزد بمقدار مزد دانشجو است با قدری بیشتر پس از دانشمندان دانش اموزید و انرا ببرادران دینی خود بیاموزیدچنانکه دانشمندان بشما اموختگد  3 حدیث او بصیر گوید شنیدم امام صادق ع میفرمود  کسیکه بدیگری چیزی اموزد برای اوست با قدری بیشتر پس از دانشمندان دانش اموزید و انرا ببرادران خود بیاموزید چنانکه دانشمندان بشما اموختند
 
 
 دانشمندان مغز سه نفر را به هم متصل کردند! 
دانشمندان علوم اعصاب موفق به اتصال سه‌گانه مغز شدند تا این امکان را فراهم آورند که این سه نفر در افکارشان با هم سهیم شوند- و در این حالت بازی تتریس را انجام دهند. این تیم تحقیقاتی فکر می‌کند که این آزمایش ماجراجویانه می‌تواند بزرگ‌تر شود تا کل شبکه‌های افراد را به هم متصل کند، و بله، همان‌قدر که به نظر می‌رسد خارق‌العاده است.
ادامه مطلب
به گفته ی وبسایت فوربس، تیلور سوئیفت، پردرآمدترین خواننده ی زن سال ۲۰۱۹ است.
فهرست پردرآمدترین خوانندگان زن ۲۰۱۹، بر اساس درآمد پیش از کسر مالیات خوانندگان زن در بازه ی زمانی یک ژوئن ۲۰۱۸ تا یک ژوئن ۲۰۱۹ تهیه شده.
ادامه مطلب
تعامل با خوانندگان شما برای تجارت آنلاین و برندسازی شما بسیار مهم است. بسیاری از وبلاگ ها / مقالات می توانند به صورت روزانه نوشته شوند و به امید داشتن ردپای تجاری بیشتر در وب سایت های مختلف ارسال شوند. اما اگر مشتریان و خوانندگان بالقوه وقت خود را در صفحات شما نگذرانند و آنها …The post جذب خوانندگان آنلاین: آیا این پنج نکته مهم را مرور کرده اید؟ appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2A5abyW
مشاهده مطلب در ک
چرا تو اکثر کشورای جهان، به خواننده ها و بازیگران، بیشتر از دانشمندان و کار آفرینان توجه میشه؟
من نمیگم فقط ایران، جاهای دیگه هم هست ولی ایران رو بگم، چرا تو کشور ما، یه خواننده از یه دانشمند معروف تر و محبوب تره؟، با اینکه نه خواننده حرفه ای هست و آهنگ هاش همه کپی و شبیه هم ولی کلی طرفدار داره. و بعد جالبه که این خواننده ها و بازیگران، برای طرفداران شون و بقیه مردم خودشون رو میگیرن، با اینکه عملاً آدم خاص و متفاوتی به حساب نمیان.
ولی دانشمن
به نام خداوند جان و خرد
هدف از این وبسایت تاملی در جنبه های معنوی زندگی است. تلاش نویسنده بر این است که بدون حاشیه پردازی و مقدمه چینی غیرلازم به سراغ اصل موضوع برود و تا حد امکان بکوشد تا دیدگاه های مطرح شده را با روشنی و وضوح در معرض دید و قضاوت خوانندگان قرار دهد. 
طرح این دیدگاه ها دست کم سه فایده دارد: نخست این که ذهن نویسنده با نوشتن مطالب روشن تر می شود، دوم این که ممکن است پاره ای از نظرات در بردارنده پاسخ هایی برای پرسش های برخی از خوان
به نام خداوند جان و خرد
هدف از این وبلاگ تامل در جنبه های معنوی زندگی است. تلاش نویسنده بر این است که بدون حاشیه پردازی و مقدمه چینی غیرلازم به سراغ اصل موضوع برود و تا حد امکان بکوشد تا دیدگاه های مطرح شده را با روشنی و وضوح در معرض دید و قضاوت خوانندگان قرار دهد. 
طرح این دیدگاه ها دست کم سه فایده دارد: نخست این که ذهن نویسنده با نوشتن مطالب روشن تر می شود، دوم این که ممکن است پاره ای از نظرات در بردارنده پاسخ هایی برای پرسش های برخی از خوانن
با توجه به استقبال شما خوانندگان از مطالب درج شده با عنوان "اعتراف صمیمانه سوتی ها" و اعترافات شما خوانندگان در بخش نظرات کاربران، تصمیم گرفتیم گزیده ای از مطالب ارسالی شما در بخش نظرات را با نام ارسال کننده در این مطلب درج کنیم
مانیا :
من خودم 4 روز بود نامزد کرده بودم خونه خواهر شوهرم بودم تا رفتم و اتاق همسری اومد دنبالم درو بست بغلم کرد از پشت میخاست بغلم کنه هر چی بهش میگفتم در در ولم نمیکرد تا هلش دادم آخه درو صاف نبسته بود پشت سرش باز شده
فسیل‌های بزرگ لاک‌پشت‌ها از میلیون‌ها سال پیش در منطقه گرمسیری آمریکای جنوبی کشف شده‌اند. اولین بار در دهه ۱۹۷۰ دانشمندان این لاک پشت‌ها را کشف کردند ولی با توجه به محدود بودن شواهد باستان شناسی در آن زمان مطالعات آن‌ها ادامه پیدا نکرد. ولی به تازگی دانشمندان به یافته‌هایی در آمریکای جنوبی دست پیدا کرده‌اند که روند کاری آن‌ها را تغییر داده است.
ادامه مطلب
ترس از به پایان رسیدن زندگی در زمین به قدری مورد توجه قرار گرفته که بسیاری از دانشمندان همواره به دنبال کشف سیاره ای جدید شبیه به زمین هستند تا برای بقای نسل بشر به آنجا مهاجرت کنند.
تا اینجای کار که شبیه به فیلم های علمی تخیلی شد. اما با کشف جدید چینی ها امید به چنین سناریوهایی قوی تر شده است. اخیرا دانشمندان چینی موفق به کشف نشانه هایی از وجود اکسیژن قابل تنفس در یک سیاره دور دست و خارج از کهکشان ما شده اند.
دانشمندان اعلام کرده اند که نشانه ه
تعامل با خوانندگان شما برای تجارت آنلاین و برندسازی شما بسیار مهم است.بسیاری از وبلاگ ها / مقالات را می توان روزانه نوشت و به امید دریافت ردپای تجاری در سایت های مختلف قرار داد.اما اگر مشتریان و خوانندگان بالقوه وقت خود را در صفحات شما نگذرانند و آنها را به طور کامل اعتبار سنجی کنند ، نمی توانید به اهداف خود برسید.طبق یک گزارش ، در سال 2016 ، در حالی که بازاریابی محتوا 300 درصد افزایش یافته ، نرخ تعامل فقط 5 درصد افزایش یافته است.منظورت چیه؟این بد
دانشمندان موسسه پزشکی احیا کننده وایک فارست از سیستم تحویل خود برای ارائه یک ابزار ویرایش DNA برای تغییر توالی DNA و اصلاح عملکرد ژن استفاده می کنند. سیستم بهبود یافته "ضربه و اجرا" سریعتر کار می کند و کارآمدتر است.
 
ادامه مطلب
دانلود آلبوم جدید جمعی از خوانندگان به نام هفت
Download New Album Various Artist Called Seven
دانلود با دو کیفیت ” ۱۲۸ و ۳۲۰ ” و لینک مستقیم و پر سرعت + پخش آنلاین از سایت نایس آهنگ 
نام خوانندگان آلبوم : حامد گیریلا , احمد ۳۱ , ساوش , بهمن احمدی , محمد هیدن , نوید , امیر وینر
 
ادامه مطلب
با سلام و عرض تسلیت ایام حزن آل الله -علیهم السلام-
مخاطبان فاضل و خوانندگان ارجمند؛ با توجه به اینکه چهارماه از راه اندازی این وبلاگ می گذرد، لازم است که بازخورد گیری مناسبی از نظرات خوانندگان محترم و فاضل به عمل آید.
هدف از این وبلاگ، همان هدفی است که در نگارش کتب و مقالات دنبال شده است. وبلاگ به دنبال ایجاد فضایی برای اندیشیدن جدی تر (به نسبی بودن این معیار توجه داشته باشید) درباره مبانی و مباحث علمی در عرصه فقه و اصول و فلسفه و علوم قرآنی د

"انسلادوس" پیچیده‌ترین قمر زحل + تصاویر
  اخبار علمی - "انسلادوس" پیچیده‌ترین قمر زحل + تصاویر
دانشمندان با بررسی تصاویر قطب جنوب "انسلادوس" بیش از ۱۰۱ فوران آبفشان در این قمر کشف کردند.
دانشمندان با تجزیه و تحلیل داده‌ها و تصاویر مدارگرد کاسینی ناسا، در "انسلادوس" قمر یخ زده ی سیاره زحل ۱۰۱ فوران آبفشان که از اقیانوس زیر سطحی این قمر سرچشمه می‌گیرد، کشف کردند.
 
 دانشمندان با بررسی تصاویر قطب جنوب "انسلادوس" بیش از ۱۰۱ فوران آبفشان در این
به نام خداوند جان و خرد
هدف از این وبلاگ تامل در جنبه های معنوی زندگی است. تلاش نویسنده بر این است که بدون حاشیه پردازی و مقدمه چینی غیرلازم به سراغ اصل موضوع برود و تا حد امکان بکوشد تا دیدگاه های مطرح شده را با روشنی و وضوح در معرض دید و قضاوت خوانندگان قرار دهد. 
طرح این دیدگاه ها دست کم سه فایده دارد: نخست این که نویسنده امیدوار است با نوشتن، به خودآگاهی بیشتری برسد، دوم این که ممکن است پاره ای از مطالب این  وبلاگ در بردارنده پاسخ هایی بر
مراقبت از ماشین: SONAX "بهترین نام تجاری" است
بیشتر جشن می گیرند: SONAX "بهترین نام تجاری" است - این همان چیزی است که خوانندگان مجلات مشهور خودرو "موتور خودرو و ورزش"، "موتور کلاسیک"، "4WheelFun" و "Motorsport aktuell" فکر می کنند. در تمام خوانندگان 2009 خوان SONAX بهترین رتبه را به دست آورد و جایزه "Best Brand" را به ارث برده است. رضایت مشتری بالا و همیشه یک عامل رقابتی قاطع برای موفقیت نام تجاری است.
کره زمینی که نژاد بشر بر روی آن خلق گردیده و به حیات خود ادامه می دهد از لایه های مختلفی تشکیل شده است و هر لایه از نظر تراکم ، حرارت و نوع ماده با لایه های دیگر فرق دارد ؛ و عجیب آن است که قرآن کریم این مطلب را در 14 قرن قبل به وضوح بیان نموده است :
بعد ازسالها تحقیق ازسوی دانشمندان زمین شناس روشن گردید که زمین از چندلایه تشکیل شده است. دانشمندان درابتدا تصور می کردند که زمین از 3 لایه تکوین یافته است ؛ ولی با
ادامه مطلب
سلام
به نظرتون ازدواج با یک سلبریتی چه مشکلاتی میتونه به همراه داشته باشه، کسی مثل علی ضیا منظورمه، من به احتمال زیاد قرار مجری یکی از شبکه های تلویزیونی بشم، اما هنوز مرددم، چرا سلبریتی ها ازدواج نمی کنن؟، ممکنه من هم بعد از اینکه مشهور بشم قید ازدواج رو بزنم؟، و اگر پیشنهادی از سمت شون داشته باشم باید بپذیرم؟
از طرفی ازدواج با آدم های معمولی برام خسته کننده است، چیکار کنم؟، برم دنبال مجری گری یا نه؟
پیشنهاد:
چرا به خوانندگان و بازیگرا
در این مطلب قصد دارم یکی از بهترین سایت ها را در زمینه دانلود آهنگ جدید قرار دهم.سایت های بسیاری در این زیمنه فعالیت میکنند و به جد و قطع میگویم که یکی از فعالترین و بهترین سایتها در زمینه دانلود آهنگ و موزیک ویدیو سایت سمفونی با این که با اینکه کمتر از یک سال است که ورود این سایت به دنیای مجازی و اینترنت میگذرد ولی با شیوه وطراحی خاص خود چشم کاربر را به خود جلب می کند.
 
دانلود آهنگ با بهترین کیفیت و با لینک مستقیم
از طریق سایت سمفونی میتوانی
دانشمندان اخیراً دریافته‌اند، یک چاله‌ عظیم در سیاره سرخ وجود دارد که این امر می‌تواند علت از دست رفتن آب در آنجا باشد.
به گزارش خبرگزاری ایسنا و به نقل از تک تایمز، یک چاله در جو مریخ وجود دارد که هر دو سال یک بار باز می‌شود و آب را به فضای بیرون خالی می‌کند.
مشاهدات پیشین نشان داده بود بخار آب زیادی در جو مریخ وجود دارد اما اینکه این بخار آب چگونه به وجود آمده، تاکنون برای دانشمندان یک معما بود. همانند زمین، سیاره سرخ نیز یک لایه میانی در
سلام یه همه خوانندگان عزیز
باعث افتخاره که در وبلاگ من هستید.
راستش این اولین تجربه من در وبلاگ نویسی و امیدوارم مورد توجه شما واقع بشه.
خب بریم سر اصل مطلب...
اول اینکه اینجانب دانشجو رشته ادبیات انگلیسی هستم و علاقه زیادی به ترجمه دارم
پس جرئت به خرج دادم ، و تصمیم گرفنم آثاری که ترجمه می کنم رو در این بلاگ قرار بدم.
تا هم قدرت مترجمیم رو تقویت کنم و هم کسی باشه که منو نقد کنه .
ممنون از وقتی که گذاشتید.
1. پس از هجوم مغولان به ایران چه کسانی با به جان خریدن خطرهای زیاد به مغولان نزدیک شدند؟ 
دانشمندان و بزرگان ایرانی
2. چرا پس از هجوم مغولان، بزرگان و دانشمندان ایرانی به مغولان نزدیک شدند؟ 
آنها می کوشیدند که خوی خشن و ویرانگر بیابانگردان مغول را مهار کنند و مانع خونریزی بیشتر شوند. بزرگان ایرانی همچنین تلاش می کردند که مغولان را با فرهنگ و تمدن ایرانی-اسلامی آشنا کنند و راه و رسم کشورداری را به آنان بیاموزند. 
3. خواجه نصیرالدین طوسی که بو
دوستی دارم که از کودکی با هم بزرگ شدیم. هر دوی ما علایق مشترک زیادی داریم. از جمله خوانندگان مورد علاقه‌مان یکی است. برادرش اما علیرغم علاقه‌ی ما به خوانندگانی همچون شهرام شب پره و حبیب و امید و معین و ... به خوانندگان تازه به میدان آمده‌ی وطنی علاقه داشت (و دارد). تفاوت‌های زیادی بین ما و این عزیزان هست. روز به روز این فاصله و تفاوت زیادتر و زیادتر می‌شود. یکیش را مثال می‌زنم و بعد می‌روم سراغ حرف اصلی.

ادامه مطلب
دوستی دارم که از کودکی با هم بزرگ شدیم. هر دوی ما علایق مشترک زیادی داریم. از جمله خوانندگان مورد علاقه‌مان یکی است. برادرش اما علیرغم علاقه‌ی ما به خوانندگانی همچون شهرام شب پره و حبیب و امید و معین و ... به خوانندگان تازه به میدان آمده‌ی وطنی علاقه داشت (و دارد). تفاوت‌های زیادی بین ما و این عزیزان هست. روز به روز این فاصله و تفاوت زیادتر و زیادتر می‌شود. یکیش را مثال می‌زنم و بعد می‌روم سراغ حرف اصلی.

ادامه مطلب
یادگیری ریاضی پایه و اساس دانشمندان برای رسیدن به هدف بوده است. اگر در راه و روش دانشمندان دقت کنیم از روش های ریاضی برای رسدن به نتیجه دلخواه خود استفاده کرده اند. همانطور که می دانیم ریاضی مادر علوم است و در زندگی هم ما همواره از ریاضی استفاده می کنیم چه بدانیم یا ندانیم.
بنابراین باید این نکته را در نظر بگیریم که برای موفقیت در زندگی دانستن ریاضی و نحوه یادگیری ریاضی اصلی ضروری شده است همانطور که برای ارتباط با دیگران و انجام کارهای روزمر
دانشمندان اعلام کردند که موفق به تولید یک قرص گیاهی شده اند که می تواند چین چروکهای صورت را تا ۱۰ درصد کاهش دهد. قرص گیاهی که به تازگی توسط دانشمندان تولید شده با کلاژن سازی در بدن برای از پیشگیری از چین و چروک های زیر چشم موثر است و موجب می شود که پوست جوان بماند.

ادامه مطلب
سلام بر شما خوانندگان گرامی
من علیرضا متولد 1354 شمسی می باشم. روحانی و دانشگاهی, که سالهای بسیاری از سرمایه جوانی و عمر من در عرصه های علمی آموزشی و نیز اجتماعی و سیاسی و حکومتی سپری گشته و  در این سالهای طولانی از عمر مانند شما خواننده گرامی به عقاید و حقایقی دست یافته و ناملایمات و ناصوابهای بسیاری دیده ام. اکنون نیز چون گذشته بر حسب مسئولیت الهی و انسانی خویش به بیان ظلم و فساد و بی عدالتی هایی که مشاهده می کنم  و علل وعوامل آنها و راههای بر
علت بدبینی برخی افراد چیست؟
 
تصمیم گیری بدبینانه به طور بالقوه می‌تواند به یک هسته غیرفعال مرتبط باشد
مشاهدات جدید دانشمندان نشان داد که تصمیم گیری بدبینانه به طور بالقوه می‌تواند به یک هسته غیرفعال در مغز مرتبط باشد.
چرا برخی افراد در مواقع تصمیم گیری به همه اتفاقات با بدبینی می‌نگرند؟ اکنون دانشمندان علوم اعصاب "ام.آی.تی"(MIT) دریافته‌اند که کدام ناحیه مغز ممکن است باعث بدبینی افراد شود.
ادامه مطلب
دانستنی؟
آیامیدانید؟ احتمال دارد درسال 6000میلادی علم به حدی پیشرفت كند كه خودرو ها دیگر استفاده نشوند و انسان توسط موج برروی زمین باسرعت بالا حركت كند!!!!!!!!!!
آیامیدانید؟ ترانزیستور قطعه ای الكترونیكی است كه توسط این قطعه انقلابی درجهان ایجادشد وباعث بوجود آمدن عصر اطلاعات وارتباطات شد.تمام وسایل الكترونیكی ارتباطی برای ایجاد ودریافت امواج ازاین قطعه استفاده میكنند.
آیامیدانید؟اگر از زمین فراتر وبسیار زیاد دور شویم  آسمان ها را به صورت
به گزارش اسپوتنیک، دانشمندان کالج پادشاهی لندن نشانه اصلی کرونا‌ویروس را کشف کردند. به عقیده آنها، از بین رفتن حس بویایی و چشایی نشانه اصلی این بیماری است نه درجه تب بالا.
کارشناسان می‌گویند در ۵۹ درصد از بیمارانی که دارای این نشانه‌ها بودند، آزمایش کرونا‌ویروس مثبت بوده است.
دانشمندان بر این باورند که از بین رفتن حس بویایی و چشایی، نشانه دقیق‌تری از ابتلا به COVID-۱۹ نسبت به تب است./ایرنا
 پنجشنبه ، ۱۴ فروردین ۹۹@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانا
هرصبح که با چشمان نیمه‌باز روی علامت پاورِ یک قاچِ سبزرنگ کیوی کلیک می‌کنم و بعد، زنبورهای کوچک به پرواز در می‌آیند و علامت پرچم استرالیا یا اوکراین و برزیل و آرژانتین در گوشه‌ی سمت چپ صفحه‌ام می‌افتد و وارد دنیای تلگرام می‌شوم، از مامان چندتا پیام پشت‌سر هم برایم می‌آید. مامان هرروز برایم از کانال‌های پزشکی ای که دارد، آخرین تحقیقات و یافته‌های دانشمندان در مورد "صبحانه نخوردن" را می‌فرستد. مثلا اینکه صبحانه نخوردن باعث ضعف و خست
شواهد نشان می دهد که موسیقی می تواند عملکرد رفتاری را در چندین حوزه از جمله هوش بهبود بخشد. دانشمندان همچنین دریافته اند که موسیقی می تواند مغز را در دو سطح عملکردی و ساختاری تغییر دهد. چنین تغییر عصبی می تواند چندین دامنه را تحت تأثیر قرار دهد ، اما به نظر می رسد که یک دامنه به ویژه از موسیقی تأثیر می گذارد - یعنی زبان. به نظر می رسد موسیقی و زبان ویژگی های ویژه ای دارند که به موسیقی امکان بهبود و شکل گیری پردازش زبان را می دهد. این بررسی ابتدا
چقدر تهاجم فرهنگی شرقِ غربی سنگین بوده که توییتری که محل نزاع سیاسی است، چند ماه است که ترندش کلمه #exo است. #EXO یک گروه ۹ نفره خواننده کره‌ای است که از قضا مشغول برگزاری یک فستیوال هم هستند.
از هالییود بدتر کره جنوبی است که دوست کره دوستِ ما نزدیک به ۳۰۰ هزار تومن برای خریدن یک پک عکس و موزیک اورجینال black pink پول داده.
وی طوری به کره جنوبی عشق می‌ورزد که خواب و بیداری و فکر و ذکرش خوانندگان کره جنوبی و زندگی در کشور چشم بادامی‌هاست.
هزار اکانت تو
مقدمه کتاب را
آخر کار می نویسند. هدف نویسنده از مقدمه یا پیشگفتار این است که بستر گسترده ای که
متن در آن قرار دارد را معرفی کند. مقدمه به خواننده متن می گوید که متن چگونه شکل
گرفته و چگونه باید آن را خواند. به عبارت دیگر، مقدمه به خواننده می گوید که متن چطور تولید شده و چطور باید آن را مصرف کرد. مقدمه، متن را در
راه رسیدن از فرد (نویسنده) به جمع (خوانندگان) هدایت می کند. مقدمه معمولاً
دستورالعملی برای خواندن متن ارائه می کند تا به این طریق خوانندگ
سلام 
مطالعه من نشان داده بسیاری از دانشمندان مانند نیکولا تسلا و لئوناردو داوینچی ، بوعلی سینا و ... خواب نامتعارف داشتند و شب ها بیدار بودند و به نوعی انگار در حالت مدیتیشن یا چیزی مانند این قرار داشتند و انرژی کیهانی رو جذب می کردند و اینگونه فکرشان باور میشده.
خیلی از دانشمندان در شب الهامات رو جذب و در صبح شروع به اختراع می کردند، ادیسون هم خواب کمی داشت به طوری که در سن 60 سالگی حدود 20 سال کمتر از دیگر همسن هایش خوابیده بود. در تعالیم مذهب
تفاوت IQ و EQ افراد در چیست؟
تقریباً همه افراد واژه ‌IQ‌ یا ضریب هوشی را شنیده‌اند و کم و بیش با مفهوم آن آشنا هستند.
اما آنچه کمی ناشناخته باقی مانده و هنوز گروه زیادی با آن غریبه هستند، ‌EQ‌ یا همان هوش هیجانی است؛ همان چیزی که براساس نظر دانشمندان می‌تواند عاملی برای موفقیت افراد باشد، همان چیزی که می‌تواند برای کنترل استرس و اضطراب به فرد کمک کند و همان چیزی که موجب می‌شود افراد در جامعه موفق‌تر عمل کنند.
سال‌های سال دانشمندان تصور می‌
دستاورد جدید دانشمندان در تشریح یکی از بزرگ‌ترین معماهای موجود مبنی بر دلیل چروک‌خوردن پوست انگشتان در حمام می‌تواند به درمان‌های نوین برای بیماری‌های پوستی منجر شود.
به گزارش بهداشت نیوز: دانشمندان آلمانی به یکی از بزرگ‌ترین معماهای موجود مبنی بر دلیل چروک‌خوردن پوست انگشتان در حمام پاسخ دادند.
دستاورد جدید می‌تواند به درمان‌های نوین برای بیماری‌های پوستی و ساخت پوست مصنوعی کارآمد منجر شود.
 
 
 
 
 
ادامه مطلب
 
 
طول عمر طبیعی انسان چند سال است؟
دانشمندان این سازمان بیش از ۲۵۰ گونه از حیوانات با طول عمر شناخته شده را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند تا ۴۲ ژن شناسایی شود که می‌تواند محققان را در تعیین طول عمر سایر گونه‌ها کمک کند.
به گزارش بهداشت نیوز دانشمندان استرالیایی طول عمر انسان در زیستگاه طبیعی را تعیین نمودند. دانشمندان سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی همسود استرالیا (CSIRO) به این نتیجه رسیدند که طول عمر انسان در زیستگاه طبیعی ۳۸ سال است.
دانش
 
 
طول عمر طبیعی انسان چند سال است؟
دانشمندان این سازمان بیش از ۲۵۰ گونه از حیوانات با طول عمر شناخته شده را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند تا ۴۲ ژن شناسایی شود که می‌تواند محققان را در تعیین طول عمر سایر گونه‌ها کمک کند.
به گزارش بهداشت نیوز دانشمندان استرالیایی طول عمر انسان در زیستگاه طبیعی را تعیین نمودند. دانشمندان سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی همسود استرالیا (CSIRO) به این نتیجه رسیدند که طول عمر انسان در زیستگاه طبیعی ۳۸ سال است.
دانش
 
 
طول عمر طبیعی انسان چند سال است؟
دانشمندان این سازمان بیش از ۲۵۰ گونه از حیوانات با طول عمر شناخته شده را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند تا ۴۲ ژن شناسایی شود که می‌تواند محققان را در تعیین طول عمر سایر گونه‌ها کمک کند.
به گزارش بهداشت نیوز دانشمندان استرالیایی طول عمر انسان در زیستگاه طبیعی را تعیین نمودند. دانشمندان سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی همسود استرالیا (CSIRO) به این نتیجه رسیدند که طول عمر انسان در زیستگاه طبیعی ۳۸ سال است.
دانش
 
 
طول عمر طبیعی انسان چند سال است؟
دانشمندان این سازمان بیش از ۲۵۰ گونه از حیوانات با طول عمر شناخته شده را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند تا ۴۲ ژن شناسایی شود که می‌تواند محققان را در تعیین طول عمر سایر گونه‌ها کمک کند.
به گزارش بهداشت نیوز دانشمندان استرالیایی طول عمر انسان در زیستگاه طبیعی را تعیین نمودند. دانشمندان سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی همسود استرالیا (CSIRO) به این نتیجه رسیدند که طول عمر انسان در زیستگاه طبیعی ۳۸ سال است.
دانش
 
 
طول عمر طبیعی انسان چند سال است؟
دانشمندان این سازمان بیش از ۲۵۰ گونه از حیوانات با طول عمر شناخته شده را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند تا ۴۲ ژن شناسایی شود که می‌تواند محققان را در تعیین طول عمر سایر گونه‌ها کمک کند.
به گزارش بهداشت نیوز دانشمندان استرالیایی طول عمر انسان در زیستگاه طبیعی را تعیین نمودند. دانشمندان سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی همسود استرالیا (CSIRO) به این نتیجه رسیدند که طول عمر انسان در زیستگاه طبیعی ۳۸ سال است.
دانش
متروکه و سکوت و صدای جغدی در شب...تمام چیزی که از نویسندگان و خوانندگان بلاگ مونده...و من سنتی که در مقابل هر مدرنیته ای ایستادم...ایستادم پشت خشت خشت این مخروبه و نمیخوام مهاجرت کنم...تا ببینم کی دست از مقاومت میکشم و خودم رو از زیر آجرهایی که روی سرم میریزن نجات میدم...
 
با سلام خدمت خوانندگان و خودم!
پس از حدود 5 ماه مجددا وبلاگ نویسی رو شروع کردم و علتش مشکلی که در تنظیمات بلاگم بوجود اومده بود و امکان ارسال مطلب رو برام با مشکل مواجه کرد...
توی این 5 ماه خیلی اتفاقات خاصی برام افتاد و هم خیلی خوب و هم خیلی بد...!
اتفاقات خوبی که برام بوجود اومد همش لطف خداوند بوده و خیلی شاکر هستم و اما اتفاقات بد زندگیم رو ناشی از سوء مدیریت آدمها بخصوص مسئولین میدونم نه چیز دیه...
واقعا آدم وقتی توی جریان کاری قرار میگیره بخاطر
الکترسیته:  الكترسیته انرژی نهفته ای در طبیعت و وجود آن در بعضی از مواد موجود درجهان میباشد این نیرو به صورت های مختلف میباشد و دارای 2 قطب میباشد اما به صورت كلی میتوان الكترسیته را به دوبخش تقسیم كرد الكترسیته ساكن++این حالت از الكترسیته عنصری كه آن را بو جود می آورد دارای قطب مثبت+میشود مانند وسیله پلاستیكی كه بر اثر مالش دارای قطب مثبت میشود یا بدن انسان كه بر اثر برخورد با این گونه اشیاء درای قطب مثبت الكترسیته ساكن میشود فقط زمین تامین
برای دانشمندان غربی روشن گردیده سنگهایی که ازآنها برای ساختن اهرام درمصراستفاده می شده فقط ازجنس گل بوده است واین دانشمندان تصورمی کنند که این کشف علمی اختصاص به آنان دارد ، درحالیکه قرآن کریم در14 قرن پیش دراین کشف ازآنان سبقت گرفته است ...!
 

 
پژوهشگران فرانسوی وآمریکایی تاکید دارند که سنگهای غول پیکری که فراعنه برای ساخت اهرام استفاده می کردند فقط از گل ساخته شده اند که
ادامه مطلب
دانشمندان با تحقیق بسیار در زمینه آب و آشامیدن سالهاست به این نتیجه رسیده اند که بهترین حالت این است قبل مصرف ، آب تصفیه شود  و نوعی از تصفیه آبی را طراحی کردند که قابل استفاده برای مصرف خانواده و قیمت تمام شده ی مناسبی داشته باشد . در این میان دانشمندان روشهای مختلفی را برای طراحی یک دستگاه تصفیه آب خانگی بررسی  و آزمایش کردند  اما در این میان روشی از تصفیه آب که تاکنون مورد تایید تمامی دانشمندان بوده و ازتمامی لحاظ کاملا مناسب مصرف خانواد
ترکیب ددلاین‌ها و سحر‌های ماه رمضان شرایط جالبی به وجود آورده... مثلا همین الان که در محضرتان هستم، یادم نمی‌آید آخرین بار کی خوابیده‌ام. و نمی‌دانم هم کی وقت خوابیدن خواهم داشت.
+ یک پست طولانی هم در ذهن دارم که احتمالا امروز بعدازظهر در اتوبوس وقت تایپ کردنش را داشته باشم.
+ خیلی منطقی و کاملا مستدل می‌دانم که وقتی یک نفر بدون حتی یک خداحافظی خشک و خالی می‌رود،دیگر نباید فکرم را درگیرش کنم. اما با فکر درگیرم چه کنم واقعا؟!
+ نوشته بود دانش
امروزه دانشمندان به این نتیجه رسیدند که یک مغز در درون قلب وجود دارد که دارای 20000 سلول عصبی است. یعنی همان مغز که در درون قلب است و به مغز فرمان می دهد. به همین دلیل است که خداوند قلب را وسیله‌ای برای تفکر آفریده است است و می‌فرماید:
"چرا در روی زمین سیر نمی کنند تا دارای قلبهایی باشند که با آنها تعقل کنند و گوشهایی که با آنها بشنوند زیرا چشمها نابینا نمی شوند لکن قلبهایی که در سینه ها هستند نابینا می شوند".
(سوره حج – آیه 46)
 
 
این آیه نشان می‌د
جهان امروز و پیشرفت های بدست آمده مدیون تلاش
دانشمندان است واقعیتی که وجود دارد این است که از میان میلیاردها انسانی که از ابتدای
خلقت تا کنون در این دنیا زندگی کردند تنها درصد بسیار کمی از آنها باعث تحول و
پیشرفت انسان شدند
ادامه مطلب
جلال‌الدّین همایی، ادیب و نویسندهٔ فارسی‌زبان، در فرهنگستان زبان و ادب فارسی (فرهنگستان یکم، سال ۱۳۲۲) دربارهٔ موضوع «زبان فارسی زبان دانش و فناوری نیست» سخن ایراد کرد و از اینکه دانشمندان و علمای قدیم تمام همّ خود را در تدوین و تکمیل زبان و ادبیات عرب مبذول داشته و به زبان فارسی چندان اعتنا نکرده‌اند، انتقاد کرد. اما اینک فارسی با پشتکار همان دانشمندان در ایران تبدیل به زبان علمی شده است. این انتقاد به جامعهٔ علمی گیلکی‌زبان نیز وارد ا
امسال با شیوع ویروس کرونا و قرنطینه های اجباری، شاهد تمیز شدن آسمان و کم شدن آلودگی هوا بودیم. گزارشات هواشناسی نیز گواه این مسئله است. اما دانشمندان معتقدند این قرنطینه ها تاثیری بر خنک شدن آب و هوا نداشته است، زیرا که حل شدن مشکل گرمایش زمین نیاز به اقدامات اصولی و برنامه ریزی شده است. گزارشات و تحقیقات دانشمندان نشان می دهد که به احتمال زیاد تابستان 2020 گرمترین تابستان سالهای اخیر باشد.
از ژانویه تا به اکنون گرمای بی سابقه از قطب جنوب و گر
قرآن سوره ذاریات آیه ۴۷
وَالسَّمَاء بَنَیْنَاهَا بِأَیْدٍ وَإِنَّالَمُوسِعُونَ
و ما آسمان را با قدرت خود بر افراشتیم و آن را همچنان گسترش می دهیم.
نکته ی قابل تامل در کلمه ی لَمُوسِعُونَ است که لَ در عربی به معنای مستقبل است و منظور این است که در آینده نیز این عمل ادامه خواهد داشت،که دانشمندان به تازگی به این نکته رسیده اند.
قرآن آشکار می کند که این جهان انبساط پیدا می کند یعنی بزرگ می شود امروزه علم نیز به این موضوع اشاره نموده است.
تا اوای
حمایت از جمله چین
کمپین حمایت از سازنده جمله چین و روند ساخت
امروز در روند ساخت جمله چین به نتایجی رسیده ایم که ارزشمند هستند و نشان دهنده قدرت برنامه نویسی ایرانی است . با اینکه تماما انگلیسی می باشد اما ایرانی های فارسی زبان در زمینه برنامه نویسی پیشتازند . امیدوارم در این شرایطی که هم باید بیکدیگر کمک کنیم نرم افزار جمله چین من به شما کمک کرده باشد . امیدوار باشید که در نسخه های بعدی این نرم افزار شامل تحولات بسیاری می شود . من خودم به شخصه
سلام من زهرا نویسنده ی این وبلاگ هستم .خواستم از شما نظر خواهی کنم برای وبلاگم . به نظر شما این وبلاگ را به وبلاگ بازیگران و خوانندگان ودر کل تمام افراد معروف در هر جای دنیا کنم ؟؟ یا به چیز دیگه ای تبدیل کنم ؟؟ لطفا نظر بدید شدیدا به نظراتتون نیاز دارم . با کمال تشکر .
وظیفه دانش‌آموزان، تنها فراگیری معلومات کتاب‌ها و محتوای علمی درس‌ها نیست، بلکه توجه به رشد شخصیت، شکوفا ساختن استعدادهای نهفته، تقویت روحیه خودباوری از وظایف آنان است.
 
دانش‌آموزان ایران اسلامی می‌توانند هم زمان با تحصیل، بذر باور را در زمین بارور دل‌ها بیافشانند و نهال ایمان را در بوستان جان خود بنشانند تا پس از فراغت از تحصیل شاهد شکفتن شکوفه صداقت بر شاخسار وجودشان باشند.
اگرچه دانش‌آموزان قسمت کوچکی از عظمت و اقتدار کشور ایرا
اقرا بسم ربک الذی خلق ن والقلم و مایسطرونبنام خالق اقرا و بنام آفرینش ن والقلمو انسان با این دوکلمه حیات را حق ملزم میداند قبل از مموتابتدا با درایت خواندیم و با عشق نگاشتیم . همیشه خوانندگان نگارنده گان بحق زیبایی خالق هستند.نگارنده تکمیل کننده زیبایی مخلوق در کره خاکی می باشد.آنکه قلم راسخ را از نی شکوه گر در دست گرفت شکوه را با عشق ،عشق را با صفا ؛صفا را با مهربانی و مهربانی را با عقلانیت به رشته تحریر در خواهد آورد. چه خوانندگان و نگارنده
* طراح: محمد صابر شیخ رضایی :: ۱۳۹۷/ 2019 :: Designer: Saber Sheykh Rezaei

* پوستر فراخوان جشنواره "نشان هُدهُد سفید"
جایزه بزرگ خوانندگان کودک و نوجوان کتابخوان ایران
با شعار؛ کتاب نابود شدنی نیست، فقط از شکلی به شکلی در می آید.

*لینک خبر تکمیلی جشنواره
داستان ازدواجی پرماجرا در قرآن
 
بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ
بنام خداوند بخشنده مهربان
لا حَوْلَ وَلا قُوَّةَ اِلاّ بِاللَّهِ الْعَلِىِّ الْعَظیمِ
داستان ازدواجی پرماجرا در قرآن
خداوند متعال، در قرآن شریف، به داستانى اشاره مى فرماید که از جهاتى، قابل دقت و تأمّل است. با توجّه به اهمیّت آن در قرآن، که نام بزرگترین سوره از این قصه گرفته شده و همچنین به علت نتایج ثمربخش آن، ما مشروح آن را براى خوانندگان گرامى، در این‌جا
ادامه مطلب
خوشحالم که می گویم امروزه روز کمتر با پدیده «معدوم سازی حیوانات» از جانب شهرداری ها مواجهیم. حداقل در شهر کوچکی که نگارنده در آن ساکنم، این پدیده چند سالی است که به طور کامل متوقف شده است. من از شهرداری و شرکت عمران شهر پرند به دلیل توجه کامل به این موضوع تشکر می کنم، اگرچه تصاویر هولناک و دلخراشی از قتل عام حیوانات ولگرد شهرمان در ذهنم مانده که گاهی با یادآوری آن ها چنان برآشفته و مغموم می شوم که حالتی همچون افسردگی به من دست می دهد.
از شما خو
ویدیو برای بارگذاری
دانلود آهنگ جدید
سمفونی به عنوان یکی از بهترین و بروزترین وب سایت های دانلود آهنگ جدید مفتخر است میزبان کاربرانی باشد که در جستجوی دانلود آهنگ های جدید از خوانندگان ایرانی هستند، این مجموعه در تلاش است جدیدترین آهنگ هایی را که توسط خوانندگان فارسی زبان تولید و منتشر میشوند را در سریعترین زمان ممکن برای دانلود قرار دهد،ما برای اینکه کاربران خود را راضی و خوشحال نگه داریم برای همین هم آهنگ جدید از مطرح ترین خواننده های
1-دانشمندان دریافته‌اند، در گل آفتابگردان رشد دانه‌ها از مرکز به سمت بیرون بر اساس الگوی دنباله اعداد فیبوناچی صورت می‌گیرد. طبق تحقیقات انجام شده، نسبت قطر هر مارپیچ به مارپیچ بعدی 618/1 است. این الگو علاوه بر آفتابگردان در بسیاری از برگ‌ها، گلبرگ‌ها و دانه‌ها نیز دیده می‌شود. دانشمندان می‌گویند، علت تبعیت آفتابگردان و دیگر گیاهان از این الگو کارایی آن است. به عبارت دیگر، اگر اندازه زاویه هر دانه با دانه دیگر یک عدد گنگ یا ناگویا باشد د
از بس عادت کردیم همیشه از زائر این سؤال بیخود را بپرسیم؛ "دستت به ضریح رسید؟ توانستی ضریح را ببوسی؟" رفته رفته خیلیها هدف اول و آخر زیارت را در همین دیدند که جواب آبرومندی برای این سؤال داشته باشند! می روند خودشان را به هر زوری که شده به ضریح می رسانند تا اگر کسی از آنها پرسید، که صد البته خواهد پرسید، با افتخار بگویند: بله دستم رسید و بوسیدم ضریح را. کاش این سؤال بیخود باب نمی شد، و خیلیها را به اشتباه نمی انداخت که: هر زورش بیش اجرش بیشتر! هر که
امروز می‌خوام نظرسنجی کنم درباره اینکه کدام خوانندگان مطالب خود را بیشتر دوست دارید؟ میتونید طبق
متن زیر انتخاب کنید و بگید چرا:
مردم دو دسته اند:
یا وبلاگ شما را دنبال می کنند یا نمی‌کنند.
آنهایی که دنبال می‌کنند یا هر بار به مطالب جدید شما سر می‌زنند (1)یا نه.
آنهایی که سر می‌زنند یا صرفا لایک می کنند و می روند(2)
یا مطلب شما را
هم می‌خوانند که اینها خودشون دو دسته میشن:
آنهایی که پست را مطالعه می‌کنند و کامنت می‌دهند(3)
یا مطالعه می‌
مروری
بر دانشمندان یارچه
(یونان،ایران،روسیه،چین،هند)
 
امیرعباس
جمالی، دبیرستان دوره دوم علامه حلی، شهرستان بم
علی
پاپلی برواتی،دبیرستان شاهد دوره دوم،شهرستان بم
سامان
وحدت،دبیرستان شاهد دوره دوم،شهرستان بم
 
معلم
راهنما: لیلا
حافظ‌آبادی نژاد،  دبیر ریاضی اداره آموزش
و پرورش شهرستان بم 
چکیده

در
این تحقیق مسئله‌‌های دانشمندان و ریاضی‌دانان مطرح آورده شده است. برخی از این
مسئله‌ها لاینحل باقی‌مانده‌اند (مانند حدس گلدباخ) و برخ
در خاطرم نیست که هرگز از خوانندگان این صفحه چیزی خواسته باشم. امّا حالا، که شب عید یکی از مهمترین سال ها ست، میخواهم اگر حقّی از ایشان بر من است درگذرند. و همچنین اگر کسی را می شناسند که حقّ او را از بین برده ام، وساطتی کنند که درگذرد. من اینجا از همه ی آنچه که گذشته است می گذرم. از آشنا و بیگانه. دوست یا دشمن. 
..
.
کوشم که ازین جهان پر خار
مردانه برون شوم، نه مردار ... 
.
آلبوم فرکانس جدیدترین اثر کمپانی خط می باشد که در حال حاضر اخبار مرتبط با پیوستن آرتیست های مختلف به آن، در حال انتشار است.
پس از آلبوم موفق اوردوز ۳، حال کمپانی خط تصمیم به تهیه آلبوم جدید فرکانس گرفته است. اوردوز ۳ در نوع خود بی نظیر بود و تعداد بسیاری از مطرح ترین خوانندگان رپ فارسی در آن حضور داشتند. در این آلبوم قرار بود حصین نیز ترکی داشته باشد که در آخرین لحظات به دلیل مشکلات شخصی، ترک وی از این آلبوم حذف شد. اما اوردوز ۳ در نهایت منتشر ش
اقرا بسم ربک الذی خلق
ن والقلم و مایسطرون
بنام خالق اقرا و بنام آفرینش ن والقلم
و انسان با این دوکلمه حیات را حق ملزم میداند قبل از مموت
ابتدا با درایت خواندیم و با عشق نگاشتیم . همیشه خوانندگان نگارنده گان بحق زیبایی خالق هستند.
نگارنده تکمیل کننده زیبایی مخلوق در کره خاکی می باشد.
آنکه قلم راسخ را از نی شکوه گر در دست گرفت شکوه را با عشق ،عشق را با صفا ؛صفا را با مهربانی و مهربانی را با عقلانیت به رشته تحریر در خواهد آورد. چه خوانندگان و نگار
حمایت از جمله چین
کمپین حمایت از سازنده جمله چین و روند ساخت
امروز در روند ساخت جمله چین به نتایجی رسیده ایم که ارزشمند هستند و نشان دهنده قدرت برنامه نویسی ایرانی است . با اینکه تماما انگلیسی می باشد اما ایرانی های فارسی زبان در زمینه برنامه نویسی پیشتازند . امیدوارم در این شرایطی که هم باید بیکدیگر کمک کنیم نرم افزار جمله چین من به شما کمک کرده باشد . امیدوار باشید که در نسخه های بعدی این نرم افزار شامل تحولات بسیاری می شود . من خودم به شخصه
سلام به دوستای گلممم 
تا حالا «انفجار بزرگ» به گوشتون خورده؟؟؟
یا بهتره بگم تا حالا سوالی به فکرتون خورده که این جهانی که الان ما توش هستیم چجوری به وجود اومده؟؟؟
15 میلیارد سال پیش، جهانی که ما میشناسیـــم وجود نداشت. دانشمندان فکر میکنند که جهان بر اثر یک انفجار بزرگ به وجود آمده است. این انفجار باعث پیدایش ستارگان و سیارات شد. دانشمندان به این ماجرا «انفجار بزرگ» میگویند
برداشت از کتاب پاسخ به چرا های من نوشته ی لور کاربوناک و فرانسوا د
سایت علمی (psychology today) در (6 نوامبر 2016) اعلام کرد:
"تعداد زیادی از دانشمندان برجسته از جمله دیوید چالمرز، جالینوس استراوسون و برایان مک لافلین و بسیاری دیگر از دانشمندان مجموعه ای از مقالات را در دانشگاه آکسفورد منتشر کرده اند مبنی بر اینکه هر آنچه در اطراف شماست( از جمله صندلی که روی آن نشسته اید, سنگ, پنجره,  سیارت و...) همگی دارای نوعی هوش ابتدایی هستند"
اینکه هر چیزی(سنگ, کوه, سیارات و...) دارای نوعی هوش باشند شما را یاده چه چیزی می اندازد؟
این دو
آلبوم فرکانس جدیدترین اثر کمپانی خط می باشد که در حال حاضر اخبار مرتبط با پیوستن آرتیست های مختلف به آن، در حال انتشار است.
پس از آلبوم موفق اوردوز ۳، حال کمپانی خط تصمیم به تهیه آلبوم جدید فرکانس گرفته است. اوردوز ۳ در نوع خود بی نظیر بود و تعداد بسیاری از مطرح ترین خوانندگان رپ فارسی در آن حضور داشتند. در این آلبوم قرار بود حصین نیز ترکی داشته باشد که در آخرین لحظات به دلیل مشکلات شخصی، ترک وی از این آلبوم حذف شد. اما اوردوز ۳ در نهایت منتشر ش
بسمه تعالی 
موضوع:فیلسوفی به نام هرمس 
طبق آثار باستانی قابل توجه به حکیمی به نام هرمس اشاره شده است بسیاری از فیلسوفان او را پدر حکمت و فلسفه می دانند.
از آن جهت که از زندگی او آثار بسیار مختصری باقی ماند است قضاوت کردن درمورد افکار او سخت و دشوار است شخصیت هرمس از اسطوره تا واقیعت درحال نوسان است هرمس  در افسانه های یونان به عنوان یکی از خدایان از وی یاد شده است و همچنین مصریان او را از حکمای خود می دانند.
هرمس در نظر دانشمندان ایرانی
برخی ا
آلبوم فرکانس جدیدترین اثر کمپانی خط می باشد که در حال حاضر اخبار مرتبط با پیوستن آرتیست های مختلف به آن، در حال انتشار است.
پس از آلبوم موفق اوردوز ۳، حال کمپانی خط تصمیم به تهیه آلبوم جدید فرکانس گرفته است. اوردوز ۳ در نوع خود بی نظیر بود و تعداد بسیاری از مطرح ترین خوانندگان رپ فارسی در آن حضور داشتند. در این آلبوم قرار بود حصین نیز ترکی داشته باشد که در آخرین لحظات به دلیل مشکلات شخصی، ترک وی از این آلبوم حذف شد. اما اوردوز ۳ در نهایت منتشر ش
آلبوم فرکانس جدیدترین اثر کمپانی خط می باشد که در حال حاضر اخبار مرتبط با پیوستن آرتیست های مختلف به آن، در حال انتشار است.
پس از آلبوم موفق اوردوز ۳، حال کمپانی خط تصمیم به تهیه آلبوم جدید فرکانس گرفته است. اوردوز ۳ در نوع خود بی نظیر بود و تعداد بسیاری از مطرح ترین خوانندگان رپ فارسی در آن حضور داشتند. در این آلبوم قرار بود حصین نیز ترکی داشته باشد که در آخرین لحظات به دلیل مشکلات شخصی، ترک وی از این آلبوم حذف شد. اما اوردوز ۳ در نهایت منتشر ش
آلبوم فرکانس جدیدترین اثر کمپانی خط می باشد که در حال حاضر اخبار مرتبط با پیوستن آرتیست های مختلف به آن، در حال انتشار است.
پس از آلبوم موفق اوردوز ۳، حال کمپانی خط تصمیم به تهیه آلبوم جدید فرکانس گرفته است. اوردوز ۳ در نوع خود بی نظیر بود و تعداد بسیاری از مطرح ترین خوانندگان رپ فارسی در آن حضور داشتند. در این آلبوم قرار بود حصین نیز ترکی داشته باشد که در آخرین لحظات به دلیل مشکلات شخصی، ترک وی از این آلبوم حذف شد. اما اوردوز ۳ در نهایت منتشر ش
آلبوم فرکانس جدیدترین اثر کمپانی خط می باشد که در حال حاضر اخبار مرتبط با پیوستن آرتیست های مختلف به آن، در حال انتشار است.
پس از آلبوم موفق اوردوز ۳، حال کمپانی خط تصمیم به تهیه آلبوم جدید فرکانس گرفته است. اوردوز ۳ در نوع خود بی نظیر بود و تعداد بسیاری از مطرح ترین خوانندگان رپ فارسی در آن حضور داشتند. در این آلبوم قرار بود حصین نیز ترکی داشته باشد که در آخرین لحظات به دلیل مشکلات شخصی، ترک وی از این آلبوم حذف شد. اما اوردوز ۳ در نهایت منتشر ش
آلبوم فرکانس جدیدترین اثر کمپانی خط می باشد که در حال حاضر اخبار مرتبط با پیوستن آرتیست های مختلف به آن، در حال انتشار است.
پس از آلبوم موفق اوردوز ۳، حال کمپانی خط تصمیم به تهیه آلبوم جدید فرکانس گرفته است. اوردوز ۳ در نوع خود بی نظیر بود و تعداد بسیاری از مطرح ترین خوانندگان رپ فارسی در آن حضور داشتند. در این آلبوم قرار بود حصین نیز ترکی داشته باشد که در آخرین لحظات به دلیل مشکلات شخصی، ترک وی از این آلبوم حذف شد. اما اوردوز ۳ در نهایت منتشر ش
برای موفقیت در اینترنت در بلند مدت شما باید یک وب سایت با کیفیت بالا داشته باشید.
این که آیا شما در حال استفاده از یک وبلاگ خبری، وب سایت محتوا و یا فروشگاه الکترونیک هستید، باید متفاوت از ((و بهتر)) از هزاران وب سایت دیگر در همان طاقچه باشد.
یک وب سایت با کیفیت بالا در طول زمان با توجه به خوانندگان وفادار و همچنین با توجه به اعتماد موتور جستجو، معادل بیشتر بازدیدکننده های ارگانیک خواهد شد.

ادامه مطلب
آن چه در پی می آید حاصل تحقیقات بنده می باشد.
در این تحقیقات توانستم به یک شکل کلی برای تنظیم تاریخ ایران، منطقه و جهان برسم.
در این جا فهرست مورد نظر از نظر خوانندگان می گذرد.
ان شاءالله که بتوانیم در این وبلاگ تمامی تاریخ ایران را منتشر کنیم.
ادامه مطلب
جهان ما چقدر بزرگ است؟
 
ابعاد کیهان تا کجا امتداد دارد؟ طول و عرض جهان ما چقدر است؟ اخترشناسان و دانشمندان امروزه با روش‌ها و تکنیک‌های مختلفی می‌توانند ابعاد جهان و گستره‌ی کیهان را اندازه‌گیری کنند.
 
 

دانشمندان با بررسی‌های زیاد فقط توانسته‌اند حدس بزنند که اندازه‌ی جهان هستی چقدر است، زیرا برای فهمیدن بزرگی آن، مشکلاتی وجود دارد که به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد. جهان هستی جای بسیار بزرگی است و اندازه‌گیری آن تقریبا غیرمم
دانلود آهنگ های پرطرفدار جدید خوانندگان ایرانی
دانلود منتخب بهترین آهنگ های جدید از خوانندگان پاپ و مجاز ایرانی
با دو کیفیت فوق العاده عالی mp3 با پخش انلاین و لینک مستقیم
گلچین بهترین آهنگ های سال 98 / 2020
دانلود آهنگ های پرطرفدار جدید ایرانی
دانشمندان با تحقیق بسیار در زمینه آب و آشامیدن سالهاست به این نتیجه رسیده اند که بهترین حالت این است قبل مصرف ، آب تصفیه شود  و نوعی از تصفیه آبی را طراحی کردند که قابل استفاده برای مصرف خانواده و قیمت تمام شده ی مناسبی داشته باشد . در این میان دانشمندان روشهای مختلفی را برای طراحی یک دستگاه تصفیه آب خانگی بررسی  و آزمایش کردند  اما در این میان روشی از تصفیه آب که تاکنون مورد تایید تمامی دانشمندان بوده و ازتمامی لحاظ کاملا مناسب مصرف خانواد
اسرار مرگ (1)
درداخل هرسلولی ازسلولهای بدن ما ساعت بیولوژیکی بسیاردقیقی وجود دارد که آن را خداوند سبحان دراختیارما قرارداده است تا برتمام اعمال بیولوژیکی بدن ازابتدای تولد تا زمان مرگ کنترل وفرماندهی کند .
دانشمندان عقیده دارند برنامه موجود درهر سلول که مراحل دقیقی را طی می کند ازسلول جدانیست واین ساعت بیولوژیکی طوری برنامه ریزی شده است که عمرآن محدود ومشخص است ؛ نه زیاد می شود ونه کاهش می یابد وهنگامیکه آخرین دقیقه ازعمراین ساعت بیولوژی
خیلی وقت است در وبلاگم مطلبی در مورد کامپیوتر یا لینوکس ننوشته‌ام به همین خاطر امروز که درماندگی همکارم در تبدیل یک صفحه اینترنتی به فایل پی‌دی‌اف را دیدم به خودم گفتم الان وقتش است تا راه‌حل مناسب تبدیل هر متنی به پی‌دی‌اف (PDF) در ویندوز را برای خوانندگان وبلاگم به اشتراک بگذارم. 
ادامه مطلب
تمام شهر مدینه ستاره باران شد          نسیم آمد و دل مست عطر رضوان شد
ز آسمان شده نازل دوباره یک قرآن        که نقل مجلس خوانندگان قرآن شد
به روی دست پیمبر نظر بیندازید                 هنرنمایی دست خدا نمایان شد
کسی به دین پیمبر اگر که شکی داشت   فقط به پاس تماشای او مسلمان شد
#ولادت_امام_حسن_مجتبی_ع_مبارک @VIDEOBEH
سلام به تمامی خوانندگان.
اخیرا بهم پیام داده شده که اگه میشه شخصیت های داستانتو بیشتر معرفی کن. میخواستم در جواب اون پیام بگم که بعد از تمام شدن کتاب اول(که الان فصل یازدهمه  و بیست فصل داره)،میرم سراغ یه داستان دیگه که به همین داستان مربوطه و به معرفی شخصیت های داستان میپردازه.
مرسی که این مطلب رو خوندین
دانلود آهنگ زانیار خسروی یکی از پرطرفدارترین عرصه های موسیقی، عرصه موسیقی پاپ است. در این عرصه خوانندگان زیادی پا به میدان گذاشته اند و برخی از آنها با موفقیت های چشمگیری هم همراه بوده اند. از جمله زانیار خسروی را می توان در این زمینه نام برد. زانیار خسروی برادر دانلود آهنگ سیروان خسروی است که هم خواننده و هم آهنگساز، ترانه سرا، تنظیم کننده و بازیگر است. دانلود آهنگ زانیار خسروی در این مقاله از پارسی نو سعی کرده ایم تا بیوگرافی کامل زانیار خ
سلام 
چرا ما انقدر به توریست های خارجی محبت زیادی میکنیم، جوری که طرف مدتها ازش تعریف میکنه؟، این که ما خوبیم، مهربون و مهمون نوازیم به کنار، ولی به این فکر کردیم توریستی که میاد اینجا باید پول خرج کنه و به اقتصاد کشور کمک کنه؟!، انقدر محبت بی جا میکنیم که سفر براش تقریبا مجانی در میاد.
خودم دلیلی که حس میکنم داره تعداد کم توریست ها در ایران و همچنین عدم امکان سفر تعداد زیادی از ما ایرانی ها به کشور های دیگه هست، چون خیلی با دنیا تعامل نداریم
به اطلاع خوانندگان محترم می رساند این وبلاگ هیچگونه کانال، گروه و یا پیجی در هیچکدام از شبکه های اجتماعی موبایلی و تحت وب ندارد.
تمامی کانالها و صفحات همنام و یا مشابه، هیچگونه ارتباطی با این وبلاگ نداشته و مسئولیت مطالب منتشر شده توسط آنها کاملا به عهده مسئولین آنهاست.
با تشکر
م.ح.حفیظی 
نویسنده وبلاگ بارجین ما
از بس عادت کردیم همیشه از زائر این سؤال بیخود را بپرسیم؛ "دستت به ضریح رسید؟ توانستی ضریح را ببوسی؟" رفته رفته خیلیها هدف اول و آخر زیارت را در همین دیدند که جواب آبرومندی برای این سؤال داشته باشند! می روند خودشان را به هر زوری که شده به ضریح می رسانند تا اگر کسی از آنها پرسید، که صد البته خواهد پرسید، با افتخار بگویند: بله دستم رسید و بوسیدم ضریح را. کاش این سؤال بیخود باب نمی شد، و خیلیها را به اشتباه نمی انداخت که: هر زورش بیش اجرش بیشتر! هر که
محققان با استفاده از تجیهزات نجومی موسسه فناوری کالیفرنیا یک سیستم ستاره کوتوله سفید دوتایی کشف کرده‌اند که ۸ هزار سال نوری از ما فاصله دارد.این دو ستاره مرده هر ۷ دقیقه‌ یک بار به دور یکدیگر گردش می‌کنند.
این گردش، دومین گردش سریع میان ستاره های دوتایی کوتوله سفید است که تاکنون رؤیت شده است.ماده تشکیل دهنده کوتوله‌های سفید به اندازه‌ای به هم فشرده‌است که یک فنجان از آن صدها تن وزن دارد. کوتوله‌های سفید که تعدادشان در کهکشان ما نسبتاً
سلام!
بله خوانندگان عزیز، در این قسمت از سریال ژنراتورخان، با آموزش نصب ژنراتور در خدمت شما هستیم. قراره درباره طریقه نصب ژنراتور برق صحبت کنیم و نکاتی مهم و کاربردی برای نصابان محترم ژنراتور بگیم (از همین تریبون خسته نباشید میگم بهشون، خداقوت!).
قبل از هرچیز، لطفاً توجه کنید!
قبل از شروع نصب ژنراتور برق، نقشه‎ها، مشخصات و اطلاعات کامل درباره نوع، قطعات و ویژگی‎های ژنراتور مورد نظر جمع آوری کرده و در دسترس داشته باشید تا اگر در طی مراحل
سلام!
بله خوانندگان عزیز، در این قسمت از سریال ژنراتورخان، با آموزش نصب ژنراتور در خدمت شما هستیم. قراره درباره طریقه نصب ژنراتور برق صحبت کنیم و نکاتی مهم و کاربردی برای نصابان محترم ژنراتور بگیم (از همین تریبون خسته نباشید میگم بهشون، خداقوت!).
قبل از هرچیز، لطفاً توجه کنید!
قبل از شروع نصب ژنراتور برق، نقشه‎ها، مشخصات و اطلاعات کامل درباره نوع، قطعات و ویژگی‎های ژنراتور مورد نظر جمع آوری کرده و در دسترس داشته باشید تا اگر در طی مراحل
دانشمندان معتقدند که حدود ۱۴ میلیون سال پیش نخستین اجداد انسان شروع به راه رفتن روی دوپا کردند و حدود ۲.۴ میلیون سال قبل انسانهای نخستین تکامل یافتند. از این تاریخ طولانی ما تنها در مورد یکی دو هزاره آخر زندگی انسان اطلاعاتی داریم.
مشخص نیست که انسان های باستانی چه فناوری و تکنولوژی هایی داشته اند. در سال ۲۰۰۸، باستان شناسان روس شیئی را کشف کردند که آن را کهن ترین جواهر دنیا می دانند. این دستبند که در حدود ۷۰ هزار سال قدمت دارد در غاری در منطق
راز نام کتابی به قلم راندا برن است و احتمالاً شما هم نام آن را شنیده‌اید. کتابی که در باب قانون جذب و رسیدن به آرزوها و اهداف شما راهنمایی‌تان می‌کند. کتابی که در سال 2006 به‌عنوان پرفروش‌ترین کتاب تابستان و پاییز سال شناخته شد و مخاطبین بسیاری داشت. کتاب راز در حقیقت برگرفته از مستندی به همین نام است و در سراسر این مستند به اهمیت قانون جذب اشاره می‌شود. قدرتی که دررسیدن افراد به آرزوهایشان کمک می‌کند و در بحث ارادۀ آزاد انسان در تعیین سرنو
بسم الله
با تشکر از شما
بابت دیدن وبلاگ بنده
دو نکته:
اول اینکه هرگونه کپی برداری دارای  پیگرد خواهد بود
چون تمام اشعار در سایت حفظ و مالکیت آثار هنری و ادبی و علمی ثبت شده است
دوما
در صورت اینکه به بنده لطف داشتید و قصد بازنشر اشعار بنده رو داشتید
لطفا با ذکر منبع و آدرس وبلاگ باشد 
بسیار ممنون
 
موسیقی فولک چیست؟موسیقی فولک و یا موسیقی فولکلور در حقیقت موسیقی سنتی و محلی هر منطقه است. این نوع موسیقی می تواند مربوط به هر ناحیه از یک کشور و یا منطقه باشد و نشان دهنده آداب و رسوم و سنن آن ناحیه محسوب می شود. یکی از مهم ترین ویژگی های موسیقی فولک، انتقال فرهنگ و سنت های بومی، از هر نسل به نسل بعدی است.
کلمه فولکلور به هر آن چیزی که مختص فرهنگ و هنر یک قوم باشد گفته می شود. این موضوعات می تواند شامل موسیقی، شعر، داستان، ضرب المثل ها، رقص و …
موسیقی فولک چیست؟موسیقی فولک و یا موسیقی فولکلور در حقیقت موسیقی سنتی و محلی هر منطقه است. این نوع موسیقی می تواند مربوط به هر ناحیه از یک کشور و یا منطقه باشد و نشان دهنده آداب و رسوم و سنن آن ناحیه محسوب می شود. یکی از مهم ترین ویژگی های موسیقی فولک، انتقال فرهنگ و سنت های بومی، از هر نسل به نسل بعدی است.
کلمه فولکلور به هر آن چیزی که مختص فرهنگ و هنر یک قوم باشد گفته می شود. این موضوعات می تواند شامل موسیقی، شعر، داستان، ضرب المثل ها، رقص و …
موسیقی فولک چیست؟موسیقی فولک و یا موسیقی فولکلور در حقیقت موسیقی سنتی و محلی هر منطقه است. این نوع موسیقی می تواند مربوط به هر ناحیه از یک کشور و یا منطقه باشد و نشان دهنده آداب و رسوم و سنن آن ناحیه محسوب می شود. یکی از مهم ترین ویژگی های موسیقی فولک، انتقال فرهنگ و سنت های بومی، از هر نسل به نسل بعدی است.
کلمه فولکلور به هر آن چیزی که مختص فرهنگ و هنر یک قوم باشد گفته می شود. این موضوعات می تواند شامل موسیقی، شعر، داستان، ضرب المثل ها، رقص و …
موسیقی فولک چیست؟موسیقی فولک و یا موسیقی فولکلور در حقیقت موسیقی سنتی و محلی هر منطقه است. این نوع موسیقی می تواند مربوط به هر ناحیه از یک کشور و یا منطقه باشد و نشان دهنده آداب و رسوم و سنن آن ناحیه محسوب می شود. یکی از مهم ترین ویژگی های موسیقی فولک، انتقال فرهنگ و سنت های بومی، از هر نسل به نسل بعدی است.
کلمه فولکلور به هر آن چیزی که مختص فرهنگ و هنر یک قوم باشد گفته می شود. این موضوعات می تواند شامل موسیقی، شعر، داستان، ضرب المثل ها، رقص و …
موسیقی فولک چیست؟موسیقی فولک و یا موسیقی فولکلور در حقیقت موسیقی سنتی و محلی هر منطقه است. این نوع موسیقی می تواند مربوط به هر ناحیه از یک کشور و یا منطقه باشد و نشان دهنده آداب و رسوم و سنن آن ناحیه محسوب می شود. یکی از مهم ترین ویژگی های موسیقی فولک، انتقال فرهنگ و سنت های بومی، از هر نسل به نسل بعدی است.
کلمه فولکلور به هر آن چیزی که مختص فرهنگ و هنر یک قوم باشد گفته می شود. این موضوعات می تواند شامل موسیقی، شعر، داستان، ضرب المثل ها، رقص و …
آیا استفاده از گیاه خرفه بی خطر است؟
در مورد خواص گیاه خرفه چه می دانید؟ شاید خیلی از شما این را ندانید ولی مصرف گیاه خرفه برای سلامتتان مزایای بسیاری دارد. در حقیقت، دانشمندان به این حقیقت اعتقاد 
دارند که خرفه به همان اندازه که مورد توجه کشاورزان قرار گرفته باید مورد توجه متخصصان تغذیه هم قرار گیرد. با توجه به تحقیقات “محتوای آنتی اکسیدان و ارزش غذایی گیاه 
خرفه باعث می شود که برای مصرف انسان گزینه مناسبی باشد”. مطالعات انجام شده روی گیا

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

وکیل مدافع