نتایج جستجو برای عبارت :

تصاویری از پست صحنه و آماده سازی روز اجرا یکم شهریور 1397

یه بار دیگه آهنگ همه دزدا پخش میشه. یه بار دیگه من و پویا کنار هم میایم روی صحنه. یه بار دیگه از بین نور کور کننده لبخند رضایتتو میبینم. یه بار دیگه جلوی تشویقا تعظیم میکنیم. یه بار دیگه مث گورخر می‌خندیم و میگیم یه من! یه بار دیگه آی کانتکت. یه بار دیگه بغلای پایین صحنه. یه بار دیگه غصه‌ی شب آخر اجرا می‌خوام. و یک بار دیگه، نیاز دارم که یکی مثل سبحان از بازیم تعریف کنه.
          
          
تصاویری از پست صحنه و آماده سازی روز اجرا یکم شهریور 1397
ارکستر پاپ آراد به تنظیم و سرپرستی استاد امیر کریمی
(برای دیدن سایز بزرگ روی تصاویر کلیک کنید)
به گزارش روابط عمومی آکادمی آراد، رسیتال تخصصی سازهای جهانی و اجرای ارکستر پاپ آراد به تنظیم، سرپرستی و رهبری استاد امیر کریمی در روز 1 شهریور 1397 از ساعت 18 الی 20 برگزار شد که با استقبال خوب مردم هنردوست شهرستان شاهین شهر نیز همراه بود، همچنین جمعی از پیشکسوتان عرصه موسیقی و
          
          
تصاویری از پست صحنه و آماده سازی روز اجرا یکم شهریور 1397
ارکستر پاپ آراد به تنظیم و سرپرستی استاد امیر کریمی
(برای دیدن سایز بزرگ روی تصاویر کلیک کنید)
به گزارش روابط عمومی آکادمی آراد، رسیتال تخصصی سازهای جهانی و اجرای ارکستر پاپ آراد به تنظیم، سرپرستی و رهبری استاد امیر کریمی در روز 1 شهریور 1397 از ساعت 18 الی 20 برگزار شد که با استقبال خوب مردم هنردوست شهرستان شاهین شهر نیز همراه بود، همچنین جمعی از پیشکسوتان عرصه موسیقی و
درباره سریال
مانکن سریالی درام محصول سال ۱۳۹۷ کشور ایران است. کارگردانی آن بر عهده
حسین سهیلی زاده بوده و بازیگرانی چون محمدرضا فروتن، مریلا زارعی،
امیرحسین آرمان، نازنین بیاتی، فرزاد فرزین، حسین پاکدل، لیندا کیانی، شبنم
قلی خانی، الهام پاوه نژاد، سیاوش خیرابی، نفیسه روشن و همایون ارشادی
دراین سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

حالا برای شما عزیزان پشت صحنه این سریال پرطرفدار آماده شده


برای دانلود کلیک کنید
تئاتر داستان خرس های پاندا ، نوشته مائتی ویسنی یک ، به کارگردانی علیرضا خادمپور و به آذین کرامتی و بازی مجتبی نجم الدینی و نیلوفر نوبختی ، کاری از گروه نمایش صحنه اوز پس از بازبینی انجمن نمایش اوز و تایید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز به مرحله اجرا رسید.
این نمایش که در سالن کف حکیم عمر خیام دانشگاه آزاد اسلامی اوز به روی صحنه رفته است داستانی عاشقانه همراه با مسائل فلسفی و عرفانی در به کمال رسیدن انسان از دنیای فانی به دنیای باقی است.
یکم د
بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون های ورود به حرفه ‌می‌رساند، نوبت بعدی آزمون‌های مربوط، در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ بهمن‌ماه سال ۱۳۹۷ برای کلیه رشته های مهندسی، شهرسازی، عمران (محاسبات، نظارت و اجرا)، معماری (طراحی، نظارت و اجرا)، تاسیسات مکانیکی (طراحی و نظارت)، تاسیسات برقی(طراحی و نظارت)، نقشه‌برداری و ترافیک و رشته‌های کاردان‌های فنی ساختمان شهرسازی، عمران، معماری، نقشه برداری، تأسیسات مکانیکی و تأسیسات برقی و تعیین ص
فیلم سینمایی 23 نفر
فیلم سینمایی 23 نفر، اقتباسی از خاطرات گروهی از رزمندگان نوجوان ایرانی است که در جریان جنگ ایران و عراق در سال ۱۳۶۱ به اسارت نیروهای عراقی درآمدند. این گروه کم سن و سال بین ۱۳ تا ۱۷ سال سن داشتند و خاطرات‌شان از دوران اسارت پیش‌تر در قالب کتاب «بیست و سه نفر» توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده بود.
سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه ملّی در اختتامیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر
حضور قاسم سلیمانی در پشت صحنه فیلم 23 سینمایی نفر
میخوام درباره صحنه ای در فیلم ونوم باهاتون مطلبی رو به اشتراک بذارم که شاید در زندگیتون بتونید ازش استفاده کنید. صحنه ای در فیلم وجود داره که وقتی ادی براک ان ویینگ، همسر سابقش رو میبینه یه جمله تاثیر گذار بهش میگه.
ادامه مطلب
Shirazart.blog.ir 
* این اصطلاح از دهه ی ۱۹۷۰ رواج یافت و توصیف گر : 
     ۱- نوعی هنر نمایشی است که در خیابان اجرا می شود و فاقد هر نوع صحنه پردازی رسمی ، و غالبا به جهت یک هدف سیاسی است .
      ۲- پوسترها و دیوارنگاری های غیر تجاری که معمولا در ارتباط با مسائل اجتماعی بومی است .
 
اکسسسوری ها در پوشش، تکمیل کننده ی زیبایی ها هستند.
کراوات ها،دستکش های خوشرنگ،شال گردن ها، چتر،شنل،عینک آفتابی،کلاه های شیک و ...اکسسوار صحنه و دکور هم همین طور ،کمک می کنند به واقعی تر شدن صحنه ی نمایش.
مثلا گلدان،میز،پرده،ساعت و...حس می کنم متاسفانه انگار من مثل همین جزییات تکمیل کننده اما غیر اصلی بودم در زندگی آدم های اصلی زندگی ام .
بدون من هم برایشان مقدور است دراجتماع ظاهر شوند و یا نقششان درصحنه های خالی از اثاثیه را آن طور که م
خروج از صحنه‌ی انسانی مصادف است با ورود به پشت‌صحنه‌ی روح؛ خروج از جهان اوهام و ورود به جهان حقیقت. انسان یک بازتاب از روح و اوهام یک پرده از حقیقت است. سرانجام زمان آن‌ می‌رسد تا روح از بازیگر صحنه‌ها بودن به مقام کارگردانی و صحنه‌گردانی تقدیر خویش نائل آید. 
حلمی | کتاب لامکان
کتابهای حلمی را می توانید در اینجا بخوانید.
جمشید پوراحمد 
اسی و اختر بانو 
آخرین نمایشی که خود روی صحنه رفتم 
در کلاسهای بازیگری که بسیار موفق بودند روشی را اتخاذ که خود روزگاری در بیرون کشور توسط استادان آموخته بودم و اینکه کلاس روی صحنه برگزار می گردید نه روی نشستن و تکیه  دادن  صندلی و این روش احساس جذاب و شیرینی داشت و دارد
اما من با گذشت زمان خلاقیت بیشتری ارائه نمودم ، در هر دوره کلاس هنر آموزان را به چند گروه تقسیم و برای هر گروه جداگانه نمایشنامه ای را می نوشتم و براساس توانا
صحنه‌های حذف شده، بخشی از فرآیند ساخت هر فیلمی هستند و اپوس مارول، یعنی Avengers: Endgame هم از این قاعده مستثنی نیست. حالا هم با شروع به کار سرویس استریم دیزنی پلاس، مشخص شده که اندگیم روی این سرویس شامل تعدادی صحنه حذف شده می‌شود. و مسلما هم ادامه متن حاوی اسپویلر برای فیلم خواهد بود.
ادامه مطلب
عروسکها مدلی از انسانها هستند که اغلب به عنوان اسباب بازی استفاده می شوند اما گاه در موارد سحر و جادو و حتی مراسم مذهبی هم مورد استفاده قرار می گرفتند. عروسک ها از دوران مصرباستان، یونان و رم ساخته می شدند و خاک رس، سنگ، استخوان، عاج ، چرم ،پرچه و موم مواد اولیه ساخت این عروسک های باستانی بوده اند.
عروسک های چوبی یکی از قدیمی ترین عروسک های یافت شده در مقبره های مصریان قدیم که مربوط به 2 هزار سال قبل از میلاد مسیح بوده اند. رومی ها هم عروسکهای خ
بسمه
تعالی

در تاریخ 97/11/8 روز دوشنبه چهارمین جلسه شورای دانش
آموزی با محوریت بزرگداشت دهه فجر تشکیل شد. در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر
مقرر شد که جهت اجرای این جشن تمامی دانش آموزان سرود همگانی را تمرین کرده و برای
اجرا در روز یکشنبه مورخ 97/11/14 در سالن شهرداری آماده شوند و هر یک از کلاسها
با نظارت اعضای شورا برنامه ای جهت اجرا آماده کنند و رئیس شورا لیست برنامه های
پیشنهادی را به مسئول اجرایی جشن تحویل دهد. همچنین مقرر شد که جهت انتخاب مجری
از زیر سنگ هم شده پیدایم کن!
دارم کم کم این فیلم را باور می کنم
و این سیاهی لشکر عظیم
عجیب خوب بازی می کنند.
در خیابان ها
کافه ها
کوچه ها
هی جا عوض می کنند و
همین که سر برگردانم
صحنه ی بعدی را آماده کرده اند
از لابلای فصل های نمایش
بیرونم بکش
برفی بر پیراهنم نشانده اند
که آب نمی شود
از کلماتی چون خورشید هم استفاده کردم
نشد!
و این آدم برفیِ درون
که هی اسکلت صدایش می کنند
عمق زمستان است در من
 
اصلا
از عمق تاریک صحنه پیدایم کن!
از پروژکتورهای روز و شب
خواهرم زنگ زد گفت فردا بریم سراب صحنه 
منم خواب بودم با صدای گوشی بیدار شدم 
گیج و منگ گفتم سراب صحنه همون سراب نیلوفره؟
خواهرم گفت نه همون جایی که تو و بنیامین رفتید 
گفت فردا وسیله میبریم میرسم اونجا پیک نیک 
گفتم من بخاطر اینکه این هفته سه بار رفتم کرمانشاه و برگشتم خیلی خسته
ممکنه نتونم بیام 
گوشی رو قط کردم .
دلم هری ریخت شروع کردم به اشک رو سایلنت 
من اونجا چطوری پا میزاشتم وقتی بنیامین اونجا خاطره داشتم.
یک مدرسه با محیط جذاب می تواند بیشترین شوق و ذوق را در دانش آموزان ایجاد کند، بلعکس محیطی که نشانی از نشاط و صحنه های روح انگیز در خود ندارد عاملی است برای کاهش انگیزه و نشاط دانش آموزان.
بعلاوه مدرسه باید موقعیتی فراهم کند تا دانش آموزان بتوانند فارغ از دغدغه های بزرگ سالانه، زندگی را بازی و تمرین کنند و کم کم آماده شوند تا در زمین واقعی زندگی به اجرا درآورند. محیط ظاهری و فیزیکی شاد بر شادابی و شادمانی افراد تأثیر دارد. یک محیط شاداب شامل مو
ساعت 8:25 صبح روز گذشته آتش‌سوزی توسط ساکنان ساختمان مسکونی در میدان امام حسین (ع)، خیابان خواجه‌ نصیرطوسی، خیابان سلمان فارسی به سامانه 125 اطلاع داده شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های دو و 93 این سازمان به محل حادثه اعزام شدند.
عباس قاسمی؛ افسر آماده منطقه 6 عملیات درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: آتش‌سوزی در طبقه دوم و نورگیر یک ساختمان مسکونی دو طبقه به مساحت 55 متر مربع، رخ داده بود.
وی ب
ساعت 8:25 صبح روز گذشته آتش‌سوزی توسط ساکنان ساختمان مسکونی در میدان امام حسین (ع)، خیابان خواجه‌ نصیرطوسی، خیابان سلمان فارسی به سامانه 125 اطلاع داده شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های دو و 93 این سازمان به محل حادثه اعزام شدند.
عباس قاسمی؛ افسر آماده منطقه 6 عملیات درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: آتش‌سوزی در طبقه دوم و نورگیر یک ساختمان مسکونی دو طبقه به مساحت 55 متر مربع، رخ داده بود.
وی ب
صدا ، لحن و بیان :بزرگترین رمز کلام لحن است و لحن همان ملودی گفتار است . تا زمانی که شما لحن پیدا نکنید به هیچ موفقیت کلامی نمی رسید .    
تا زمانی که لحن را وارد گفتارتان نکردید اجرا نکنید ؛ چون اجرا کردن لحن و ملودی بیان می خواهد .در نفوس کلام سه گزینه مهم است :- انتخاب واژه- لحن ادای کلمه- زبان بدناین سه گزینه یکی از اصول کلیدی در اجرا و سخنرانی می باشد و هر اجرا کننده می بایست هریک از اینها را بشناسد .
باز هم کار دل در میان است و برای دانلود سریال دلدار باید لحظه شماری کنیدسریال ایرانی دلدار با یک رویکرد منطقی و عالی به جامعه در مورد مسائل مختلف صحبت هایش
را مطرح می کند
صحبت های جامع و بدون درد سر را میتوان در این سریال
با تمام وجود حس کرد
این که چطور میتوان با دلیل و مدرک عالی در مورد سریال ایرانی دلدار قضاوت کرد
و اینکه چطور میتوان مدرکی مستدل ارائه نمود
در حاله ای از ابهام قرار دارد
با این وجود همیشه بخت با انسان های استاد است
و انسان های
سلام
این پست رو خاطرتون هست؟
امروز میخوام این مژده رو به جوامع بشری بدم که استاد سبک جدیدی از آثار رو دارن خلق میکنن که خداروشکر تمایل بیشتری به رئالیسم داره و کم کم داره به واقعیات دنیای پست مدرن نزدیک میشه :)
برای اینکه عمق و ارزش اثر اخیر رو پی ببرید عکس واقعی صحنه ای که در این اثر به نمایش گذاشته شده رو هم براتون قرار میدم ^_^

ادامه مطلب
ای لشکر مجاهدین آماده‌باش آماده‌باشبهر نبرد دشمنان آماده‌باش آماده‌باشفداییان اسلامیم و سوی جانان می‌رویمبا عشق دیدار خدا ما سوی رضوان می‌رویمچون عشق پاک کبریا در جان ما افکنده شدما چون علی مرتضی شیری به میدان جهادمثل سهاب بر جهاد آماده‌باش آماده‌باشما سربازان خالد و فاروق اعظم گشته‌ایمما با خدای لا یظال مردانه پیمان بسته‌ایمتا فتح دین مصطفی ماتم بگردانید فداای عاشق دین خدا آماده‌باش آماده‌باششوق شهد شهادت را در جان و دل داریم
کارگردان : فرزاد موتمنژانر : خانوادگی، کمدیسال تولید : 1397تاریخ انتشار : 1399مدت زمان : 93 دقیقهنوع : سینماییمخاطب : خانوادهکیفیت ویدئو : WEB-DLفرمت : MP4تهیه کننده : امیرحسین آشتیانی‌پورخلاصه داستان : مردی توسط یک زن تبهکار کشته می‌شود و دو غریبه را به جرم قتل بازداشت می‌کنند. یکی صحنه قتل را ندیده چون نابیناست، آن یکی هم فقط صحنه را دیده چون ناشنواست! آنها یک صبح تا غروب فرصت دارند که از این مهلکه جان سالم به در ببرند…بازیگران : امین حیایی، بهرام ا
در زمینه حضور امام سجاد(ع) در نهضت حسینی جای تردیدی نیست. اما از صحنه های اجتماعی و سیاسی امام سجاد(ع) در برهه آغازین نهضت، آگاهی های زیادی از تاریخ به دست نمی آید، یعنی از نیمه رجب، نقطه آغاز نهضت کربلاتا شب دهم محرم، آخرین شب حیات امام حسین(ع) هیچ گونه گزارشی در منابع تاریخی به چشم نمی خورد؛ آنچه که هست از این تاریخ به بعد است. صحنه گزارش شده حیات اجتماعی و سیاسی امام زین العابدین(ع) در قیام حسینی، مربوط به شب عاشوراست.
امام علی بن الحسین(ع) در
نوشتن درباره این فیلم که توی جشنواره فیلم فجر دیدم حالا بعد از دو ، سه هفته شاید یک کم راحت تر باشه !
فیلمِ « دیدن این فیلم جرم است » اولین ساخته کارگردانش آقای رضا زهتابچیان است و با اینکه عنوان اولین فیلم را برای کارگردانش یدک می کشد به نظر من اثر قابل قبول و تاثیرگذاری از آب در آمده بود.
قصّه پرکششی داشت و من تا به آخر بر روی صندلی میخکوب شده بودم .
   
           
 
فیلم با صحنه تیکه اندازی چند دختر جوان و شُل حجاب به مرد میانسالی درون یک خودر
به همت اداره‌ی تربیت بدنی دانشگاه امام صادق علیه السلام و اداره‌ی امور فرهنگی، کارآموزی کوهپیمایی در قالب طرح «هم‌قدم» متشکل از دوره‌ های تئوری و عملی، همراه با صعود به قله‌ها‌ی خلنو و بام ایران دماوند در تابستان 1397 برگزار شد.


ادامه مطلب
تصویر
هر چه می‌خواهیم وادارش کنیم بنشیند و به عروسک‌ها نگاه کند و از نمایش لذّت ببرد زیر بار نمی‌رود. مدام توجّه‌اش سمت پشت صحنه و گردانندگان عروسک‌هاست. نهایتاً رضایت داد به اینکه بنشیند و نگاه کند و فقط صحنه‌های خنده‌دار را برود با پشت صحنه شریک شود.
در حالیکه می‌خندد می‌دود سمت عمه و مادربزرگش، عروسک‌ها را از دستشان می‌گیرد و خودش را توی بغلشان رها می‌کند. "ممنون"ی می‌گوید و برمی‌گردد سرجایش.
حواشی:
1.کاش همان بچه‌ای باشم که حواسش
توی این اوضاع خراب که هر دم از این باغ صاحب نمرده (بخونین صاب مرده) خبری می‌رسد! واسه آروم کردن اعصابم، چند دست مبارزه بازی Mortal Kombat X می‌زنم و خون چند نفر رو می‌ریزم و روشون Fatality های شخصیت بالا رو اجرا می‌کنم (معمولاً یا نصف کردن صورت با شمشیر و بیرون افتادن مغزه و یا کندن سر حریف از بدن و دوختنش با یه کاتانا به یه دیوار جهنمیه) و یا این‌که اصلاً تکنیکی رو اجرا نمی‌کنم و نتیجه‌ش می‌شه صحنه غرورآمیز تصویر بالا (تصویر رو خودم اسکرین شات گرفتم).
دو کلیپ از صحنه های پس از تیتراژ فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه لو رفت. این این فیلم های اسپویل های بزرگی برای فیلم و آینده فیلم های دیگر مارول به حساب می آیند پس اگر نمی خواهید از اسپویل شدید در عذاب نباشید این مطلب را تماشا نکنید. البته ما فیلم ها را قرار نمی دهیم و صرفا جزئیاتی که در آن ها وجود دارد را ذکر می کنیم.
ادامه مطلب
به صحنه های آخر فیلم آخرین مسئله دقت کردید؟همون صحنه هایی که خانواده ی هلمز بعد از مدت ها دور هم جمع می شن.مادر،پدر،مایکرافت،شرلوک و یوروس.همون صحنه ای که مادر دست پسرش(مایکرافت)رو می گیره و بهش لبخند می زنه.همون صحنه ای که همه خوشحال اند.یوروس می خنده.حتی دوستی شرلوک و جان هم عمیق تر شده.رزی کوچولو بزرگ تر شده.شرلوک رزی رو به آغوش پدرش می سپره.لستراد آشفته(ولی اگه دقت کنید خوشحال. :) )از اتاق بیرون می ره.مالی با خوشحالی وارد اتاق می شه.
و مری......
علیرضا عصار ۲۷ و ۲۸ آذر ماه در تالار وزارت کشور به صحنه می رود.
؛ علیرضا عصار ۲۷ و ۲۸ آذر ماه سال جاری در تالار وزارت کشور به صحنه می رود و این روزها در حال تمرین با اعضای گروه است
این کنسرت با کنسرت های دیگر متفاوت است زیرا قرار است او با یک گروه ۱۶ نفره سازهای زهی و ۲۵ نفر گروه کر به صحنه رود.
بخشی از این کنسرت به اجرای قطعات قدیمی و خاطره انگیز اختصاص دارد و قرار است این کنسرت در فصل های دیگر سال هم برگزار شود تا علیرضا عصار بیشتر با مخاطبان خود
..::هوالرفیق::..
انگار که همین دیروز باشد، صحنه‌اش کامل جلوی چشمانم هست. با شهریار1 ویدئو کنسرت گروه آریان را میدیدیم؛ در یکی از آهنگ‌هایی که اجرا کردند کریس دی‌برگ (Chris DeBurgh) هم در جمع‌شان بود و یکی از آهنگ‌های معروفش2 را می‌خواندند. توی یکی از آهنگ‌ها حرکت دست گیتاریست گروه، به همراه ژست نشستنش و آرامشی که هنگام تک‌نوازی داشت همه‌ی وجودم را تسخیر کرده بود. اگر بگویم آن قطعه...
ادامه مطلب
بلند میشوم و می ایستم پشت همان پنجره کوچک؛با همان چشمان نگران.در این شرایط ثانیه ها به واقع دیگر واقعی نیستند؛ارزشمند میشوند و سه برابر به نظر می آیند،تا ابدیت.تو را تا أبدیت نگاه میکنم...
این لحظه را وصل میکنم به همزادش در گذشته ؛به آن همزاد واقعی اش درست ده اسفند و این لحظه ی خیالی خوش بو....
بند به بند همه اش را میاورم جلوی چشمانم.این بار باید درست نگاه کنم،راه برگشتی نمانده،میترسم از خیال خالی شوم و دیگر نتوانم به خاطر بیاورمت.نمیشود ماند.گ
معرفی رشته ها به مرور تکمیل خواهد شد.اگر درخواست معرفی رشته خاصی را دارید اعلام کنید تا در اولویت قرار گیرد.
معرفی رشته دندانپزشکی
معرفی رشته دامپزشکی
معرفی رشته فیزیوتراپی
معرفی رشته بینایی سنجی

معرفی رشته داروسازی
ادامه مطلب
اجرای بلوار امام خمینی(ره)
در روستای دستجرد 
◀️ این بلوار به طول ۴۲۰ متر میباشد
 که دراین پروژه جدولگذاری حدوداً به طول ۷۰۰متر، زیرسازی و آسفالت حدوداً به مساحت ۸۰۰۰ مترمربع،رفوژ آن وایجاد فضای سبز وپارک بازی کودکان به مساحت ۳۵۰۰مترمربع دردست اجرا ست 
و تمام تلاشمان براین است تاقبل از شروع بارندگی ها و سرمای شدید،بخش عمده ای از کار به اتمام برسد و پروژه آسفالت اجرا شود.
برای مشاهده سایر تصاویر به ادامه مطلب مراجعه کنید .
ادامه مطلب
دردفاع ازسپاه قهرمان آماده ایم/بهردین وانقلاب وشیعیان آماده ایم/پاسدارباولایت مردمیدان جهاد/برنبردجاودان بادشمنان آماده ایم/دشمن از روی خباثت طعنه داردبرسپاه/بهرنابودی شیطان هرمکان آماده ایم/پاسداربابصیرت خادم این ملت است/برصدورگام دوم درجهان آماده ایم/ماهمه سرباز رهبر دررکابش پرخروش/بهرفتح قدس هم ای دوستان آماده ایم/دوره آخرزمان وفصل هم عهدی رسید/برظهورت حضرت صاحب زمان آماده ایم/
ویدئوی خودتان را طراحی کنیدقبل از آغاز تهیه‌ی ویدئو برای یوتیوب باید محتوای مدنظرتان را طراحی کنید. برای هر صحنه یا بخش از ویدئو، فیلمنامه مصور(storyboard) تهیه کنید. در مورد پیامی که می‌خواهید به مخاطب منتقل کنید، فکر کنید. ببینید در کجای ویدئو می‌خواهید از مخاطب درخواست کنید تا اقدامی عملی(calls-to-action) را صورت دهد. بعد از تماشای ویدئو باید از افراد بخواهید تا کاری را صورت دهند و این امر، اهمیت دارد.
فیلمنامه‌ی(Script) مدنظرتان را بنویسیدطبق ویدئوی
ساعت حدوداً ۱۳:۳۰ بود که داشتم تو پیاده رو و تو گرما به سمت خونه میرفتم/ دیدم که یه مادری داره دخترشو با عصبانیت صدا میکنه که زود بیا/ اول تو دید نبود بعد که کمی جلوتر رفتم/ دیدم یه دختر کوچولوی خوشگل خندان و لبخند به لب داره با پرنده ها بازی میکنه/ بالا و پائین میپره/ و پرنده ها رو میپرونه/ خیلی صحنۀ قشنگی بود/ کاشکی از این صحنه هاهم ما تو زندگی داشته باشیم...
سالی که گذشت چی خوندم :
نامه به کودکی که هرگز زاده نشد
از دو که حرف میزنم از چه حرف میزنم
بریدا
زن در ریگ روان
مکتوب
وقتی نیچه گریست
گریز دلپذیر
ساحره ی پورتوبلو
مردی به نام اوه
دومین مکتوب
رویا در نیمه شب تابستان
پدران فرزندان نوه ها
جاناتان مرغ دریایی
زهیر
همه ی ما باید فمنیست باشیم
مانیفست یک فمنیست
ملت عشق
پیرمرد و دریا
قلعه حیوانات
آیین دوست یابی
غرور و تعصب
وقتی داشتم اسم هارو جمع اوری میکردم و مینوشتم از هر اسم که میگذشتم اینگار در اون
زمستان سبز روایتگر بخشی از ماجراهایی است که در روزهای سال 1357 برای مردم ایران روی داد. این رویدادها از زاویه دید یک نوجوان و با زبانی نوجوانه حکایت می شوند. آنچه در این داستان بیشتر به آن توجه شده است، توصیف صحنه های باشکوهی است که در جریان انقلاب و در تظاهرات های میلیونی مردم است. صحنه هایی که در همه آنها همبستگی و همدلی مردم با یکدیگر چشم گیر است.
ادامه مطلب
سلام و درود به همه دوستان عزیز
نرم افزار های زیادی برای حذف کردن جسمی در صحنه وجود دارد ولی Superpose یه چیز دیگست.
ما قبلا برای حذف شخص یا جسمی در صحنه از Mocha استفاده میکردیم ولی باید کار های زیادی انجام میدادیم.
همچنین توجه کنید اگه دوربین حرکت میکنه خوب باید از همون Mocha استفاده کنید ولی اگه ثانیه از پلاگین.
این پلاگین میاد تمام پیکسل های صحنه رو آنلایز میکنه و قتی جسمی حرکت میکنه از پیکسل های قبلی که اون جسم داخل صحنه نیست برمیداره و میندازه روی
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کارمندان یک شبکه تلویزیونی در برزیلدر جریان پخش زنده اخبار تو ظهر صحنه مبتلا آب بازی بودند. هنگامی که صندوق برزیلی مبتلا اجرای اخبار ورزشی بود درون تعاقب عریضی موافقت عجیبی رخساره داد و بینندگان را شوکه کرد. دو نفر از کارکنان عاری اینکه بیدار پخش زنده شوند در دنبال صحنه مشغول  آب ورزش بودند و تصاویر آن ها درون حال پخش بود. جالب اینجاست که هیچکس از عوامل پشت صحنه وارد آستان این دو
نشستیم شبی که ماه کامل شد دیدیم، یادت افتادم یاد ظهری که باهم رفتیم سینما دیدیمش، وقتی صورتت با صحنه های فیلم روشن و تاریک میشد و حتی تو اوج جدی ترین صحنه ها هم یه چیز خنده دار میگفتی واسه اینکه توجه منو از فیلم به خودت جلب کنی، ظهر بود ولی موقع فیلم دیدن از سرما لرزیدیم تابستون بود ولی انگار توی سالن زمستون زودتر از راه رسیده بود، مثل شب یلدا که ظهرش گرمه شبش زمستون... دلم تنگته ولی نباشی بهتره
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، طرح کتاب‌خوان
آذر ماه با ارائه کتاب‌های «ادب نبوی» از آیت الله حاج آقا مجتبی
تهرانی، «سزمین آرزوها» از مرتضی عبدالوهابی، «ماهک و غول سرزمین پارچه‌ها»
از اعظم سبحانیان و «قصه های شب چله» از الهام ابراهیمی معرفی شد.
ادامه مطلب
در ابلاغیه حسن روحانی رئیس جمهور به وزارت اقتصاد و بانک مرکزی آمده است:  در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به پیوست «قانون اصلاح قانون صدور چک» که در جلسه علنی روز یکشنبه مورخ سیزدهم آبان‌ماه یکهزار و سیصد و نود و هفت مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 23/8/1397 به تأیید شورای نگهبان رسیده و طی نامه شماره 72083/52 مورخ 29/8/1397 مجلس شورای اسلامی واصل گردیده، جهت اجرا ابلاغ می‌گردد.
ادامه مطلب
سمینار زندگی ایده آل
اولین سمنیار ترکیبی ایران در استان کردستان ( شهرستان قروه ) در مورخ 24 اسفند ماه 1397 برگزار گردید.
این رویداد با همکاری صنایع رباتیک استان کردستان ، اداره ورزش و جوانان شهرستان قروه و سایر ارگان ها و ادارات دولتی و خصوصی با استقبال بی نظیر مردم شهرستان روبرو شد.
در این سمینار برنامه های مختلفی از جمله : سخنرانی موفقیت ، موسیقی ، مسابقه و... به اجرا درآمد و در پایان با رضایت حداکثری مردم همراه شد.
یوسف اسدی مجری توانمند و محبو
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، طرح کتاب‌خوان
دی ماه با ارائه کتاب‌های «امیر کبیر» نوشته فرهاد حسن‌زاده، «پَر» نوشته
چائو وِن شوان، «حماسه ۹ دی» با گردآوری سعید صلح‌میرازیی و «عصر طلایی
دایناسورها» از عرفان خسری معرفی شد.
ادامه مطلب
بی مقدمه
یه نمایش تو تالار کوچیک مولوی میره رو صحنه ،که کارگردانش یکی از خلاق ترین دوستامه. 
دوشنبه 4 آذر خودم صندلی 3ی ردیف دو رو گرفتم. تاحالا اینقدر نزدیک به صحنه نبودم تو تئاتر!
بیاید خوشحال میشم . احتمالا هم استفاده خواهید کرد
تخفیف دانشجویی هم داره تو سایت راهنماییتون میکنه : 
https://www.tiwall.com/p/amoshelbi
معرفی رشته ها به مرور تکمیل خواهد شد.اگر درخواست معرفی رشته خاصی را دارید اعلام کنید تا در اولویت قرار گیرد.
معرفی رشته دندانپزشکی
معرفی رشته دامپزشکی
معرفی رشته فیزیوتراپی
معرفی رشته بینایی سنجی

معرفی رشته داروسازی

معرفی رشته علوم آزمایشگاهی
ادامه مطلب
مصاحبه لنگلت با Rac1:
"مسی بهترین بازیکن دنیاست و قرار گرفتن در جلوی اون سخته"
"حرکت گریزمن برای انتشار فیلم قرار اشتباه بود ولی اون الان اینجاست و یک بازیکن مفید برای حال و آینده تیم ماست"
"فاتی بازیکن با استعدادیه و شایسته حضور در تیم اوله ولی نباید به اون فشار آورد"
"اخراجم مقابل ختافه درست بود و در هر دو صحنه باید کارت زرد میگرفتم"
"دمبله در پیش فصل به سختی خودش رو آماده کرد و میخواد که بهترین فرم خودش رو نشون بده و امیدوارم بتونه بطور مداوم بر
وضعیت مصدومان پرسپولیس
ماهینی و انصاری خوب پیش می‌روند
میثم علیپور: ربیع‌خواه تا ده روز دیگر آماده می‌شود
فیزیوتراپیست تیم
فوتبال پرسپولیس گفت: ربیع‌خواه با درمان، فیزیوتراپی و تمرین مناسب تا ده
روز دیگر آماده تمرینات است و در مورد ماهینی و انصاری نیز همه چیز خوب
پیش می‌رود.




میثم علیپور در گفتگو با سایت
رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: ت
فکر کن مجری یه برنامه خبری تحلیلی وقتی منتظر تماسه ببیندگان نشسته، یکی زنگ میزنه و بهش میگه دختر نوجوونش و گروگان گرفته و اگه پخش زنده رو قطع کنن تموم اعضای بدنش و قطع میکنه و هرکدوم و یه طرف شهر میندازه . این آدم هدفش چیه واقعا؟ دنبال تریبون واسه حرفاشه؟ دنبال لذته؟ یه مریض روانیه و نمیدونه داره چیکار میکنه؟ 
چی میخواد و یا بهتره بگم از مجری چه خواسته هایی ممکنه داشته باشه؟ 
میتونید تصور کنید جلوی میلیون ها نفر نشتین و هرکی هرچی که دوست دار
ترجمه رسمی اسناد و مدارک
عبارت است از ترجمه اسناد و مدارک بر روی سربرگ قوه قضاییه.البته این اسناد زمانی اعتبار دارند که مهر قوه قضاییه به زبان ترجمه شده داشته باشند.
در صورت لزوم می‌توانید ترجمه رسمی را به تایید اداره مربوطه در وزارت دادگستری و امور خارجه نیز برسانید.برای ترجمه رسمی، مدارک و اسناد باید دارای شرایط لازم برای تایید توسط دادگستری و امور خارجه را داشته باشند.
ترجمه رسمی در دفتر ترجمه رسمی ۴۰۳ تهران، به شماره پروانه ۹۰۴ زیر ن
خیلی شکست خوردم و خیلی برنامه ها ریختم و خیلی اعصاب خوردی ها داشتم تا بالاخره فهمیدم:
هرکاری کنی همه برنامه های خوب از فردا اجرا نمی شن!
 
نمیشه که از فردا هم یرب ورزش کنی، هم شیرینی نخوری، هم مهربون باشی، هم 20 مین مطالعه کنی، هم برنامه های بچه ات رو اجرا کنی ...
با اینکه همش ریزه ریزه و بنظر عملی میاد و هر کدومش یک ماه طول میکیشه تا اجرا بشه یا جا بیفته!
با این همه کاری که داریم پذیرش این موضوع خیلی سخته ولی گویا چاره ای ندارم!
نمونه ای از دوخت سرمه دوزی به شیوه برجسته را در این پست می بینید که توسط خانم مهری صالحانی از آموزشگاه شب افروز،دوخته شده است. این سرمه دوزی که روی پارچه ای از جنس مخمل اجرا شده، به رنگ بنفش تیره می باشد و برای یک رومیزی مربع در نظر گرفته شده است.
خانم صالحانی برای این رومیزی طرحی از یک گل را با چند شاخه در یک گوشه رومیزی قرار داده و با استفاده از تکنیک های مختلف سرمه دوزی و ذغره دوزی؛ آن را به شیوه سایه روشن؛ سوزندوزی نموده است. این رومیزی زیبا
به ‌اطلاع‌ کلیه‌ متقاضیان‌ ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌ سراسری‌ سال ١٣٩٨ برای‌ پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های‌ روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور (آموزش‌ از راه‌ دور) و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی‌ و همچنین متقاضیان تحصیل در رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی می‌رساند که‌ ثبت‌نام‌ برای‌ شرکت‌ در آزمون‌ مذکور از ام
تئاتری بودم که بخاطر آنکه هنوز اینجا و در این شهر روی اجراست و نمیخواهم نظر شتابزده‌ای به حاصل کار تیم تلاشگرشان بدهم، نامش را نمی‌نویسم. از یک نمایشنامه‌ی آمریکای جنوبی اقتباس شده بود ولی نسبت صحنه‌های احساسی و اجرای روابط خصوصی بین بازیگران مرد و زن به صحنه‌های جدی خیلی زیاد بود. به نظر من آمد این یک درجه‌ی آزادی است که اجرای تئاتر در خارج کشور در اختیار مجموعه‌ی بازیگران و کارگردان قرار می‌دهد. قبل از این هم یک تئاتر دیگر اینجا اجرا
شرکت اژدری نوین چندین سال است که در زمینه نماسازی ساختمان فعالیت می کند .
این شرکت بر اساس سوابق موجود در حال حاضر در حوزه مشاوره، طراحی و اجرای نماهای ساختمانی در پروژه های متفاوت مشغول به کار است و آماده همکاری با پروژه های مورد نظر در زمینه فعالیت های کاری خود می باشد.
واحد فنی و مهندسی شرکت شیشه اژدری نوین با دارا بودن متخصصین و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بهره گیری از نرم افزارهای تخصصی در حوزه های نماسازی، مدیریت کلیه پروژه های
ساختارهای تصمیم عبارتی را ارزیابی می‌کنند. در صورت درست بودن عبارت، تکه کدی اجرا می شود. در صورت نادرست بودن عبارت تکه کد دیگری اجرا می شود.الف) ifاین ساختار تصمیم عبارتی را ارزیابی می کند و در صورت درست بودن عبارت، تکه کدی اجرا می شود.ب) if ... elseاین ساختار تصمیم عبارتی را ارزیابی می کند و در صورت درست بودن عبارت، تکه کدی اجرا می شود اما در صورت نادرست بودن عبارت، تکه کد دیگری اجرا می‌شود.
ج) if ... else if . . . else
د)switch . . . case  عبارتی توسط switch ارزیابی م
 
با سلام و احترام از قشنگ ترین کارهایی که در اسفاد قدیم انجام می شد اجرای تئاتر یا نمایش کمدی و دراماتیک برای عموم مردم بود و معمولا 22 بهمن روز جشن پیروزی انقلاب اسلامی اجرا می شد. اوج این کار ، زمان جنگ و در محل مدرسه قدیم یا انجمن اسلامی، که بالاتر از چهار راه و روبروی منزل آقای شهریاری بود برگزار می شد ، تمرین بازیگران ، تهیه لباس گریم و ساختن سن نمایش با نیمکت های چوبی و کشیدن چادری بر روی چارچوب آن ، کار ی واقعا  سخت در آن محیط باز و سرد ب
فروش انواع ماستیک قیری گرم اجرا وسرد اجرا:ماستیک نوعی درزبند است که به هر ماده ای می چسبد و پس از خشک شدن حالت الاستیکی دارد، به همین دلیل در زمان چسباندن سطوح مورد نظر انعطاف خود را حفظ می کند . ماستیک پلی پورتان به شیشه، آلومینیوم، بتن، مرمر، استیل، تخته کانال و چوب به خوبی می چسبد . ماستیک مقاومت گرمایی بالایی دارد و از کاربردهای  این چسب در صنعت در تعمیر کانال گرمایشی و تهویه هوا می توان اشاره کرد.

ادامه مطلب
 قصه ی کودکانه گویی یک بازی است، هنگامی که با عروسک ها بازی می کنید، وانمود می کنید که آن ها سخن می گویند، راه می روند و فعالیت می کنند.
هنگام بازی، ممکن است که داستان جنگ بین سربازان را روایت کنید،‌ یا رویدادی را در یک میهمانی چای بازی کنید و یا این که در زمان و مکان به حرکت درآیید و به سوی ماجراجویی های دور و دراز بروید.  
هنگام بازی کردن، نیازی به آغاز، میانه و پایان ندارید. تنها چیزی که برای این کار نیاز دارید، این است که حرکت کنید و به جای ش
 قصه ی کودکانه گویی یک بازی است، هنگامی که با عروسک ها بازی می کنید، وانمود می کنید که آن ها سخن می گویند، راه می روند و فعالیت می کنند.
هنگام بازی، ممکن است که داستان جنگ بین سربازان را روایت کنید،‌ یا رویدادی را در یک میهمانی چای بازی کنید و یا این که در زمان و مکان به حرکت درآیید و به سوی ماجراجویی های دور و دراز بروید.  
هنگام بازی کردن، نیازی به آغاز، میانه و پایان ندارید. تنها چیزی که برای این کار نیاز دارید، این است که حرکت کنید و به جای ش
 قصه ی کودکانه گویی یک بازی است، هنگامی که با عروسک ها بازی می کنید، وانمود می کنید که آن ها سخن می گویند، راه می روند و فعالیت می کنند.
هنگام بازی، ممکن است که داستان جنگ بین سربازان را روایت کنید،‌ یا رویدادی را در یک میهمانی چای بازی کنید و یا این که در زمان و مکان به حرکت درآیید و به سوی ماجراجویی های دور و دراز بروید.  
هنگام بازی کردن، نیازی به آغاز، میانه و پایان ندارید. تنها چیزی که برای این کار نیاز دارید، این است که حرکت کنید و به جای ش
همواره در سالن‌های آمفی تئاتر، نورپردازی در کنار انتخاب صندلی آمفی تئاتر به عنوان یکی از عوامل مهم به شمار می‌آید. اغلب در چنین فضاهایی نیاز است که نورپردازی متناسب با حال و هوای فضای اجرای برنامه تغییر پیدا کند. تأثیر نورپردازی در آمفی تئاتر به قدری زیاد است که لازم است هنگام اجرای نمایش تئاتر یا هر برنامه دیگری، در صورت نیاز فضای سالن با نور گاهی شاد شود، گاهی غمگین، گاهی آرامش بخش باشد و گاهی دلهره آور!
نورپردازی در سالن‌های آمفی تئات
مسجد شیخ لطف‌الله یکی از مسجدهای تاریخی و شناخته شده شهر اصفهان، در ضلع شرقی میدان نقش جهان، اصفهان است. میدان نقش جهان است که در دوران صفوی ساخته شده است. این مسجد شاهکاری از معماری و کاشی‌کاری قرن یازدهم هجری است که توسط استاد محمدرضا اصفهانی از معماران نامدار آن دوره ساخته شده‌است.
مسابقه دارت در ایام الله دهه فجر در کتابخانه عمومی شهید عراقی از طرف واحد مقاومت بسیج مدرسه فارابی و با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کنگاور و اداره کتابخانه های عمومی شهرستان برگزار و با حضور جمعی از بسیجیان اغاز شد و به نفرات برتر جوایز اهدا شد .
یک خواننده کاباره‌ای بنام ابراهیم خوش لحن (پرویز پرستویی) که قبل از انقلاب 1357 از صحنه کنار می‌رود اما چون به اندازه کافی مشهور نبود،نتوانست خواننده لس آنجلسی شود و در نهایت به خواننده مراسم تبدیل شد.سالها در حسرت اجرای دوباره روی صحنه می‌ماند تا یک روز، دختر ابراهیم (الناز شاکردوست) ترتیبی می دهد تا پدرش در برنامه‌ای در شهر استانبول ترکیه روی صحنه برود و ..

ادامه مطلب
وقتی در قعر تاریکی‌ام یا دورافتاده در کهکشان، وقتی به لمس خالصانه‌ی غم می‌رسم، در خلوت تاریک اتاق زیر شیروانی به تماشای کنسرت‌ Imagine Dragons می‌نشینم. کنسرت ریو. شروع می‌کنیم، فریاد می‌زنیم، زمزمه می‌خوانیم و آرام‌آرام گریه می‌کنیم. آن‌لحظه را تماشا می‌کنم که دن رینولدز دراز کشیده روی صحنه‌ی اجرا، دست‌هایش را باز کرده و به آسمان نگاه می‌کند. به‌جای او جمعیت می‌خواند. لبخند عجیبی دارد. سفر روحش در چشم‌ها پیداست. می‌گوید همین امشب می
 
مدافع مراکشی آژاکس در دیدار برابر تاتنهام یک صحنه جالب و خاص را رقم زد و در اواسط نیمه نخست افطار کرد و روزه‌اش را شکست.در دیدار پایانی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آژاکس در ورزشگاه خانگی خود از تاتنهام پذیرایی کرده است.در این دیدار یک صحنه جالب و خاص رقم خورد. نصیر المزراوی بازیکن مسلمان و مراکش آژاکس با وجود آنکه هشدارهای زیادی به او داده شد اما اصرار داشت که روز بگیرد.
او در دقیقه ۲۱ بعد از آنکه مطمئن شد زمان روزه به پایان رسیده در زم
قیمت نقاشی ساختمان هر سال تغییر می‌کند.
قیمت نقاشی ساختمان و تعرفه‌های مشخص در سال ۱۳۹۷ بر اساس تعرفه‌های رایج شهر تهران هستند و مسلما در سایر استان‌ها و شهرهای کشور، باید انتظار قیمت‌های کمتری را داشته باشید
.قیمت نقاشی هر مترمربع با استفاده از رنگ روغنی در سال ۱۳۹۷ بین ۸ تا ۱۲ هزار تومان است. قیمت بر اساس میزان کار مورد نیاز تغییر می‌کند و کمترین مقدار آن برای دیواری است  که زیرسازی چندانی نیاز نداشته باشد. این دیوار با یک لایه بتونهو
نمایش بوقلمون تمدید شد،نمایش «بوقلمون» به کارگردانی خیرالله تقیانی پور تا روز پنجشنبه ۱۰ بهمن‌ماه در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه خواهد بود.«بوقلمون» با بازی مه‌لقا باقری، هدایت هاشمی، علی سلیمانی سرنسری، سیروس همتی، جواد پورزند، وحید نفر، احمد لشینی، محسن زرآبادی، محمدهادی عطایی، حسین شفیعی، میلاد ابراهیمی، علی‌اکبر اعتماد مقدم، علی سلیمی، مرتضی موسوی محسن صادق پور ساعت ۲۰:۴۵ روی صحنه می‌رود.
Will the hard or soft target be the one that they take

When the rites are going down?
آیا اونا وقتی مراسم داره اجرا میشه هدف سخت رو انتخاب می کنن
یا آسون؟

Will this terrible silence be broken with agitated
Calls to hunt you down?
آیا این سکوت وحشتناک با صداهای پریشونی که بهت هجوم میارن
تموم میشه؟
When the stage is set, the line is drawn
وقتی صحنه آماده شد، محدودیت ها مشخص شد
The curtains up, the lights are on
پرده بالا کشیده شد، چراغ ها روشن شد
And you're on your own
و تو تنهایی
When the fever's set, the crowd is hot,
هیجان شروع شد، جمعیت شعله ور
The gloves are off, the knives are out
دس
برای رفع خطای زمان اجرا 339 ، باید مفهوم خطای 339 را بفهمید و ابتدا علل آن را شناسایی کنید. خطای زمان اجرا 339 چیست؟ این خطا معمولاً هنگام نیاز اتفاق می افتد. پرونده OCX یا DLL در رایانه شما ثبت نشده است. این یک مشکل بسیار معمول است که کاربران ویندوز اکنون و پس از آن حلق آویز شوند.چگونه خطای زمان اجرا 339 را تعمیر کنیم؟شماره 1 از آنجا که خطای 339 مربوط به پرونده های از دست رفته / فاسد شده .dx یا DLL است ، می توانید لیست رجیستری را دوباره ثبت کنید تا مشکل 339 برطر
✍ درخواست قصاص برای عمو
⬅️ دختر نوجوان در حالی از دادسرا خواهان قصاص عمویش شد که پدربزرگ و برادرش از خون قاتل گذشت کردند.
◀️ شامگاه 26 فروردین 1397 مأموران کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس هنگام گشت در خیابان دماوند – تقاطع خیابان اتحاد با خودروی آزرایی مواجه شدند که راننده‌اش به قتل رسیده بود. با کشف جسد موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم اعلام شد.
◀️ با حضور تیم تحقیق مشخص شد راننده خودرو با شلیک گلوله به قتل رسیده است. در باز
✍ درخواست قصاص برای عمو
⬅️ دختر نوجوان در حالی از دادسرا خواهان قصاص عمویش شد که پدربزرگ و برادرش از خون قاتل گذشت کردند.
◀️ شامگاه 26 فروردین 1397 مأموران کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس هنگام گشت در خیابان دماوند – تقاطع خیابان اتحاد با خودروی آزرایی مواجه شدند که راننده‌اش به قتل رسیده بود. با کشف جسد موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم اعلام شد.
◀️ با حضور تیم تحقیق مشخص شد راننده خودرو با شلیک گلوله به قتل رسیده است. در باز
داستان کودکانه
قصه کودک
قصه کودکانه
 قصه صوتی رایگان گویی یک بازی است، هنگامی که با عروسک ها بازی می کنید، وانمود می کنید که آن ها سخن می گویند، راه می روند و فعالیت می کنند.
هنگام بازی، ممکن است که داستان جنگ بین سربازان را روایت کنید،‌ یا رویدادی را در یک میهمانی چای بازی کنید و یا این که در زمان و مکان به حرکت درآیید و به سوی ماجراجویی های دور و دراز بروید.  
هنگام بازی کردن، نیازی به آغاز، میانه و پایان ندارید. تنها چیزی که برای این کار نیا
KillApps به شما امکان می دهد تمام برنامه های در حال اجرا را با یک لمس ساده ببندید! موجب صرفه جویی در مصرف باتری و بهبود عملکرد می شود. دیگر نیاز نیست چه کنید کدام برنام هها در حال اجرا هستند و با باز کردن این اپلیکیشن میتوانید برنامه های در حال اجرا را مشاهده کنید و در صورتی که تمایل ندارید آنها فعال باشند آنها را غیر فعال کنید.
ادامه مطلب
تو مترو داره بو کباب میادخدایا ینی چه اتفاقی داره میفته ؟.اذیت نکن خودتو فقط یکم خستمه.من اگه یه صحنه از زندگی بودممیشدم اون دختری که ...پلان اول :خسته و کوفته تو زمستون زیر برف و بارون داره میره خونش ( تیپش : شلوار لی با کفش آل استارِ سرمه ای و چادر عربی و شال بنفش و تونیکِ چهارخونه ) و دستش یه فوم برد و کاغد طراحی هاشه و رو دوشش یه کوله سفید مشکیه و اون یکی دستش هم یه کیفِ دوربین و تو گوشش داره صدای دلارام پلی میشه و یه مسیر طولانی رو داره پیاده می
در اینجا نمونه‌ی متن مجری برای برنامه‌های دهه‌ی فجر و گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را می‌بینید. 
فایل WORD و PDF مطلب نیز به پیوست برای دانلود آماده شده است. 
به خاطر داشته باشید که پیش از اجرا، لازم است متن را مطابق برنامه‌ی خود ویرایش نموده و نکات لازم را اضافه کنید.
دریافت فایل WORD متن به صورت مستقیم:
دریافت فایل PDF متن به صورت مستقیم:

در زیر می‌توانید متن اجرای دهه ی فجر را مشاهده کنید:
ادامه مطلب
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، طرح کتاب‌خوان
بهمن ماه با ارائه کتاب‌های «بحثی کوتاه پیرامون خطبه فدک» نوشته حاج‌آقا
مجتبی‌تهرانی، «در طلوع آزادی» حمیدرضا شاه‌آبادی، «شکنجه‌گران می‌گویند»
نوشته قاسم حسن‌پور، «گرگ‌سالی» نوشته امیرحسین فردی و «موهای تو خانه
ماهی‌هاست» نوشته محمدرضا شرفی خبوشان معرفی شد.
ادامه مطلب
کلش آف کلنز بدون نیاز به اینترنت
به صورت کاملا رایگان
اگر شما هم از بازیکنان بازی معروف کمپانی سوپرسل یعنی کلش آف کلنز باشید میدانید که این بازی استراتژیک یک بازی آنلاین است و برای اجرا و بازی شما باید به صورت دائمی به اینترنت متصل باشید.شاید تا به حال به این فکر کرده باشید که آیا میتوان بازی کلش آف کلنز را به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت بازی کرد یا خیر.سایت رویدمستر این بار نسخه آفلاین بازی کلش آف کلنز را برای شما آماده کرده است یعنی م
کارگردان :  فرزاد مؤتمنبازیگران: آناهیتا درگاهی,امین حیایی,بهرام افشاری,پوریا پورسرخ,لینداکیانی,مسعودکرامتی, محمدرضا صولتی 
خلاصه داستان : مردی توسط یک زن تبهکار کُشته میشود و دو غریبه را به جرم قتل بازداشت میکنند. یکی صحنه قتل را ندیده چون نابیناست، آن یکی هم فقط صحنه را دیده چون ناشنواست! آنها یک صبح تا غروب فرصت دارند که از این مهلکه جان سالم به در ببرند …مردی توسط یک زن تبهکار کُشته میشود و دو غریبه را به جرم قتل بازداشت میکنند. یکی صح
کارگردان :  فرزاد مؤتمنبازیگران: آناهیتا درگاهی,امین حیایی,بهرام افشاری,پوریا پورسرخ,لینداکیانی,مسعودکرامتی, محمدرضا صولتی 
خلاصه داستان : مردی توسط یک زن تبهکار کُشته میشود و دو غریبه را به جرم قتل بازداشت میکنند. یکی صحنه قتل را ندیده چون نابیناست، آن یکی هم فقط صحنه را دیده چون ناشنواست! آنها یک صبح تا غروب فرصت دارند که از این مهلکه جان سالم به در ببرند …مردی توسط یک زن تبهکار کُشته میشود و دو غریبه را به جرم قتل بازداشت میکنند. یکی صح
(پرده اول)
صحنه: جلوی سوپرمارکت
دختر: برام خوراکی بخر
مادر: کارتم همرام نیست. تو کارت آوردی؟
دختر: آره
مادر: خب تو بخر
دختر: نمیخوام

(پرده دوم)
صحنه: سر کوچه
مادر روی سکویی مینشیند
مادر: من نمیام خونه
دختر: چرا؟
مادر: تو برام خوراکی نخریدی!
دختر: پا شو بریم خونه!
مادر: تا نخری نمیام
دختر: دیگه با خودم نمیارمت بیرون
و از صحنه خارج میشود
چند دقیقه بعد دختر با پلاستیکی در دست وارد صحنه میشود.
مادر: خریدی؟
دختر: بله
و هر دو از صحنه خارج میشوند
+ این داستا
1-جهت: هر چیزی که گرایش یا تغییر را بوجود آورد جهت در آهنگسازی را شکل
می‌دهد. چیزی که فرد را از نقطه «الف» به نقطه «ب» سوق می‌دهد. تغییر بین
حس‌ها، سطح انرژی، صحنه‌ها. ملودی، توالی هارمونیکی که موجب ایجاد تنش شده و
موسیقی بی کلام را جلو می‌برد و با اضافه کردن سازهای مختلف، انرژی آن نیز بیشتر
می‌شود (ارکسترنوازی)، میزان شدت یا تراکم موسیقی می‌توانند در جهت دادن به
موسیقی متن مؤثر باشند.
2-حرکت: هر چیزی در موسیقی که صحنه‌ها را جلو ببرد مثل
 
 
 
کرکره برقی
✔ فروش و نصب کرکره برقی با بهترین تیغه ها بدون صدا صد در صد تضمینی با انواع موتور ساید با یکسال ضمانت✔ فروش و نصب جکهای پارکینگی ریلی و بازویی برند ( سوزوکی محک بارزانته و...) با ضمانت✔ ارام بند و قفل برقی لرن کردن ریموت✔ فروش و نصب شیشه سکوریت (میرال)
¶راهبند اجرا سیستم تردد بالا و محدود با تنوع قیمت و برند¶کرکره برقی با تیغه بی صدا با انواع موتور ساید و توبلار با 30 ماه گارانتی بی قید و شرط¶درب شیشه ای اتوماتیک برند ایتالیایی ,
خاطره مجید مظفری از فیلم ساوالان
 سر فیلم «ساوالان» ساخته مرحوم صمدی حدود یک هفته بود به خوی رفته بودیم، بعد از یک هفته، من یک شب بلند شدم دیدم آقای صمدی در لابی قدم می‌زنند و کمی نگران هستند، پرسیدم: چه شده؟ گفتند: حسن هدایت که طراح لباس و دکور این کار بود، برای دریافت جایزه‌اش رفت. پرسیدم: چرا نگرانی؟ گفت: از فردا چه کسی کار‌های صحنه ما را انجام دهد؟ گفتم من! گفت: تو؟ گفتم: بله من، گفت: تو می‌خواهی بازی کنی، گفتم خیالت راحت باشد. هر روز صبح س
#گزارش_تصویری از پشت صحنه تئاتر #جابر
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.



 
بیش از صد و سی اجرا در بیش از سی شهر و شهرستان ایران
#کانون_فرهنگی_تبلیغی_نورالهدی
ادامه مطلب
به نام خدا
شرکت ساختمانی خوشبین آماده ی خدمت رسانی به همه ی هموطنان عزیز در رابطه با اجرا و فروش خدمات و محصولات ساختمانی اعم از نقاشی ساختمان،کاغذ دیواری،پتینه و بلکا،کنیتکس و رولکس و ،،،، می باشد 
برای گرفتن مشاوره ی رایگان جهت اجرا،نصب و فروش محصولات شرکت با شماره تلفن زیر تماس برقرار کنید ،با تشکّر شرکت ساختمانی مهندسی خوشبین
۰۹۱۲۶۸۰۵۵۱۲
دانلود برنامه خندوانه 28 اسفند 97 با لینک مستقیم 
در حال آماده سازی این برنامه میباشیم 
   
برنامه خندوانه یکی از برنامه های پر طرفدار تلویزیون میباشد . در این برنامه برای شما قسمت اول سری جدید خندوانه را برای شما آماده میکنیم . سری جدید خندوانه در سال 98 پخش خواهد شد .
ادامه مطلب
خلاصه داستان فیلم سینمایی هزارتو
زندگی ی هزارتووی پیچیده‌اس ٬ همه آدما دنبال راهی برای فرار هستند اما فقط ی راه خروج وجود داره و تا موقعی که به مرکزش نرسی متوجه‌اش نمی‌شی فیلم سینمایی هزارتو ..
فیلم سینمایی هزارتو به کارگردانی امیرحسین ترابی، نویسندگی طلا معتضدی و تهیه‌کنندگی سپهر سیفی محصول سال ۱۳۹۷ است. نام قبلی این فیلم لابیرنت بوده‌است.
این فیلم در تاریخ ۱ آبان ۱۳۹۸ در سینماهای ایران اکران شده است.
بازیگران فیلم هزارتو
در ادامه باز
 
رئیس پلیس راهور تهران به خبرنگار عصرایران گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و تصمیم شورای ترافیک شهر تهران، طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا، در سطح شهر تهران اجرا نخواهد شد و این عدم اجرا تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت.سردار مهماندار افزود: از شهروندان عزیز میخواهیم از تردد‌های غیر ضروری در تهران خودداری کنند تا هرچه بیشتر بتوان با این بیماری مقابله کرد.گفتنی است، امروز اعلام شده بود که از فردا صبح طرح ترافیک کاهش آلود
کد زیر را در نظر بگیرید:
def main():
print “hello world!”
print “Guru99”
در اینجا ما دو قطعه از چاپ را داریم که یکی در یک تابع اصلی تعریف شده است که “hello world” و دیگری مستقل است که “Guru99” را چاپ می کند. وقتی تابع ()main را اجرا می کنید :
فقط “Guru99” چاپ می شود
و از کد ” hello world” خبری نیست.
زیرا تابع فراخوانی”if__name __ ==” __main__ را اعلام نکردیم.
هنگامی که مترجم پایتون یک سورس فایل را بخواند ، تمام کدهای موجود در آن را اجرا می کند.
وقتی پایتون ” source file” را به عنوان برنامه اصل
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، سامی صالحی ثابت کارگردان نمایش «باب اسفنجی کرگدن»، گفت که قطعا اجرای نمایش خود را تا روز جمعه ۲۷ تیرماه دنباله خواهد عدل. عرضه «باب اسفنجی کرگدن» همان گونه که از نامش پیداست، تلفیقی از انیمیشن «باب اسفنجی» و نمایشنامه «کرگدن» اوژن یونسکو است که با ورزش پرسنل از هنرجویان نوجوان تئاتر روی چیز پهن می جوی. داخل خلاصه داستان این اثر نمایشی آمده است: «عده ای نوجوان و جوان گوشه ای از شهر، یک بازی نمایش
ابتدا گروه بندی کلاسی به صورت گروه های پنج و شش نفره انجام تعداد گروهها و نام سر گروهها مشخص و ثبت شد.دو نفر به عنوان مسولین مراسم آغازین به کل دانش آموزان معرفی گردیدند ، شرح وظایف ایشان گفته شد . مناسبت ها به تفکیک روز و تاریخ و ماه مشخص و در بورد پرورشی نصب شد . گروهها با توجه به تاریخ نصب شده به اجرا پرداختند ، نحوه ی مراسم اغازین به چند صورت بوده است : روزهای سه شنبه رادیو صبحگاه اجرا شد . در هر هفته به دلخواه  ،اعضا، و هماهنگی با مسئولین مدر
به استناد سایت مشاوره حقوقی دینا ، از جمله دلایلی که موجب اثبات جرم می شود عبارتند از : اقرار ، شهادت ، قسامه و سوگند و علم قاضی . علم قاضی بر طبق قانون مجازات اسلامی عبارت است از یقین حاصل از مستندات بین در امری است که نزد وی مطرح می شود . اگر فردی دعوای را علیه کسی مطرح کند باید دلایل و شواهدی برای اثبات آن به مقام قضایی یا قاضی ارائه کند اگر این مستندات باعث شود که قاضی به حقانیت فرد علم پیدا کند می گویند علم قاضی . برای دریافت اطلاعات بیش
بعضی دردها هستند که چنان عقده ای و مریض هستند که دست از باز کردن خاطرات تلخ برنمی دارند. در حال باز کردن کاغذ دور خاطرات هم حسابی خش خش راه می اندازند تا ذره ذره از خاطرات را تا زمانی که کاملا نمایان بشه را ببینی و بیشتر دردشو حس کنی. 
بعد خاطره رو عین یک سگ هار کوکی راه می اندازه و باعث یک صحنه گروتسک میشه که تو بدو، خاطره بدو دنبالت! گاهی جاشون عوض میشه و گاهی هم خسته میشن و می شینن یه گوشه کرکری برای هم می خونن. خلاصه که صحنه ی خشن و طنزی می تونه
مواد لازم برای سوپ اتم را مواد کاملا طبیعی تشکیل می دهند که از تهیه این سوپ خوشمزه می توانید نهایت لذت را ببرید.مواد لازم برای سوپ اتم
 
* کره : 2 قاشق
* پیاز : 1 عدد
* هویج : 1 عدد
* کدو : 1عدد
* سیب زمینی : 1 عدد
* شیر : نصف لیوان
* نمک و فلفل : به مقدار لازم

ادامه مطلب
این عکس خانه و ماشین من است . 
من این خانه رو از اسفند سال 1395 شروع به ساخت کردم و حالا در اواخر سال 1397 کاملاً تکمیل شده و در دیماه 1397 هم این ماشین پراید رو صفر خریدم به مبلغ 36 میلیون تومان . الان هم که این مطلب رو نوشتم روز 6 فروردین ماه 1398 هست و 23 خرداد 1398 یعنی تقریباً کمتر از سه ماه دیگه مراسم عروسی دارم و چند هفته هست که تالار رزرو کردم .
ممکن است در طول برنامه شرایطی ایجاد شود که لازم باشد یک دستور را چندین بار اجرا کنید. به طور کلی دستورها پشت هم اجرا می شوند و اجرای دستورات از اولین دستور تابع آغاز می شود و سپس دوم، سوم و الی آخر.زبان برنامه نویسی ساختارهای کنترلی مختلفی را فراهم می کند تا به کمک آن بتوان دستور های پیچیده را به راحتی اجرا کرد.حلقه ها در برنامه نویسی به ما اجازه می دهند تا یک دستور و یا گروهی از آنها را چندین بار اجرا کنیم. فرم کلی یک حلقه به صورت زیر است:
ادام
امشب یاد اون صحنه ای افتادم که اردلان با چشمای خونِ خیس ولو شده بود و چیز زیادی تنش نبود. سیگار میکشید و روی پای خودش خاموششون میکرد. چهره‌اش حس خاصی نداشت. نه، حتی درد اینم باعث نمیشد درد بزرگتر درونش برای یه لحظه ساکت بشه. والرین این وسط زنگ زده بود و اولش خوب بود. اردلان با محبت عمیقی که بهش داشت جوابشو میداد. مثل همیشه. بعد والرین یهو تلخ شد و حرفای تندی زد. اردلان به روی خودش نیاورد.‌ چیزی نگفت. گذاشت بگه. تموم که شد چشماش رو‌ بست. جایی نداش
در برنامه خندوانه 11 خرداد چه گذشتبرنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان شب گذشته 11 خرداد 1397 ساعت 23 روی آنتن شبکه نسیم رفت. رامبد جوان شبی متفاوت و شلوغ را در خندوانه سپری کرد. ارژنگ امیرفضلی که چند شبی است در خندوانه حضور دارد شب گذشته نیز مهمان این برنامه بود و رامبد جوان را در اجرا همراهی میکرد. بهزاد قدیانلو و محمد معتضدی که با عنوان گروه صدا سیما در بخش خنداننده شو حضور داشتند در این برنامه از خندوانه اجرای متفاوتی را به نمایش گذاشتند.
ادامه

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها