نتایج جستجو برای عبارت :

پیام تبریک باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان کاشمر به مناسبت انتخاب ریاست جدید هیات فوتبال خراسان رضوی

فصل جدیدی از مدیریت فوتبال خراسان شروع شده است ، خراسان بزرگ با
پتانسیل فراوان در هر مقوله ای ، از قدیم الایام با داشتن نوسانات بسیار به
حق خود نرسیده است در این اثنا ، فوتبال این دیار همیشه مظلوم واقع شده و
در یک حالت یک قدم به جلو و چند قدم به عقب بوده است و میانگین مدیران
کارآمد و فوتبال فهم در این استان در حداقل خود قرار داشته است  ، بهر صورت
هر چه بوده و هست و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات جناب آقای دکتر برادران
،رئیس سابق هیات فوتبال خراسا
اختصاصی سایت سپاهان کاشمر 
جلسه معارفه مدیر فنی باشگاه سپاهان کاشمر و نیز سرپرست تیمهای فوتبال
این باشگاه روز یکشنبه 1397/2/15 در محل باشگاه ؛ با حضور آقایان ؛ هادی
کامل، مرتضی قائمی ، کاظم خوشه چین ، علی مزاری ، علی یکتاپرست ، رامین
کاوسی ، مهدی ایزدی و حسن صانعی پور برگزار شد در ابتدا کاووسی سخنگوی
باشگاه ضمن خوش آمد گویی به حاضرین گفت : حضور آقای مجید حسابی را در
باشگاه سپاهان کاشمر را به فال نیک میگیریم و این امر از همین ابتدا باعث
ایجاد ج
این پاورپوینت در 22 اسلاید به شکل منحصر به فرد طراحی شده است در این پاورپوینت مطالبی از تاریخچه باشگاه از زمان تاسیس تا کنون،ورزشگاه خانگی تیم سپاهان،زمین تمرین تیم سپاهان،لوگوی سپاهان از زمان تاسیس تا کنون،شهدای باشگاه سپاهان، روز سپاهان در تقویم ورزشی و سایر مطالب مفید و ارزنده در مورد تیم فوتبال سپاهان در این پاورپوینت درج شده است که امیدواریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید
 
 
 
جهت دانلود فایل کلیک کنید
 
بنا به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر بیستم اسفند ماه 98 مجوز تاسیس  باشگاه کوهنوردی و سنگ‌نوردی طلوع ترشیز خراسان - کاشمر ، پروانه فعالیت این باشگاه برای دومین بار از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تمدید شد.
ادامه مطلب
مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان در پیامی، قهرمانی باشگاه پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر را تبریک گفت.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس،  رقابت دیدنی و جانانه تیم‌ها در صدر جدول رقابت‌های این فصل که در روز آخر بین دو تیم با سابقه پرسپولیس و سپاهان ادامه یافت، از جذابیت‌های این دوره رقابت‌ها بود.
در همین ارتباط، باشگاه پرسپولیس ایران، پیام تبریکی را به مناسبت
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد
باشگاه فوتبال منچستریونایتد یکی از باشگاه های حرفه ای فوتبال در لیگ برتر فوتبال انگلستان است. این باشگاه در سال 1878، با نام باشگاه فوتبال نیوتون هیث تأسیس شد.
تاریخچه باشگاه منچستریونایتد
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد در سال 1878 توسط شرکت راه آهن لانکشایر و یورکشایر و با نام نیوتون هیث شکل گرفت. در ابتدا این تیم فقط با تیم های شرکت های راه آهن دیگر بازی می کرد، ولی در 20 نوامبر 1880 اولین بازی رسمی خود را در برابر بو
کمال بازیکن فوتبال اهل ایران است که سابقهٔ بازی برای مس کرمان، راه‌آهن، شهرداری تبریز، نفت تهران و پرسپولیس تهران را دارد.
از باشگاه هایی که کامی‌نیا در آنها بازی کرده می توان به باشگاه فوتبال مس کرمان ، باشگاه فوتبال راه آهن ، باشگاه فوتبال شهرداری تبریز ، باشگاه فوتبال نفت تهران و باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران اشاره کرد.
پس از عملکرد خوب کمال در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا برای نفت تهران و دعوت به تیم ملی، وی نظر برانکو ایوا
هشتم آبان ماه مصادف با 30 اکتبر از سوی فیفا به عنوان روز مربی نام گذاری شده است تا این قشر زحمتکش در فوتبال شهرستان کاشمر نیز روز مخصوص خود را داشته باشند.هیات فوتبال شهرستان کاشمر این روز را صمیمانه به همه‌ی مردان زحمتکش مربی در شهرستان  تبریک و تهنیت عرض می‌نماید و آرزوی موفقیت روزافزون در زندگی شخصی و حرفه‌ای برای این عزیزان دارد.
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیمباعنایت به پیشینه درخشان فوتبال، در منطقه ترشیز و به خصوص شهرستان کاشمر، نگارش تاریخ فوتبال و فوتسال این منطقه ، ضروری بوده و  پرداختن به تمامی اتفاقات ریز درشت این رشته خالی از لطف نخواهد بود. 
ادامه مطلب
مسابقات فوتسال آقایان جام رمضان کاشمر ، با معرفی تیم های  برتر به کار خود پایان داد.
به گزارش پایگاه خبری ترشیز اسپرت از شهرستان کاشمر در گفتگو خبرنگار ما با ریاست محترم هیات فوتبال شهرستان کاشمر جناب اقای هادی پارسا کندری ایشان گفت : مسابقات فوتسال جام رمضان 1398 شهرستان کاشمر  با شرکت پانزده  تیم و در رده سنی آزاد از ابتدای ماه مبارک رمضان در سالن ورزشی انقلاب شهر کاشمر  برگزار شد.

ادامه مطلب
هاروی بارنز (انگلیسی: Harvey Barnes؛ زادهٔ ۹ دسامبر ۱۹۹۷) بازیکن فوتبال اهل انگلستان است.
از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال بارنزلی، باشگاه فوتبال وست برومویچ آلبیون،باشگاه فوتبال میلتون کینز دونز، و باشگاه فوتبال لستر سیتی اشاره کرد.
 
وی همچنین در تیم‌های ملی فوتبال زیر ۱۸ سال انگلستان،زیر ۲۰ سال انگلستان، و زیر ۲۱ سال انگلستان بازی کرده‌است.
 
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد
باشگاه فوتبال منچستریونایتد یکی از باشگاه های حرفه ای فوتبال در لیگ برتر فوتبال انگلستان است. این باشگاه در سال 1878، با نام باشگاه فوتبال نیوتون هیث تأسیس شد.

همه چیز درباره تیم محبوب منچستر یونایتد
تاریخچه باشگاه منچستریونایتد
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد در سال 1878 توسط شرکت راه آهن لانکشایر و یورکشایر و با نام نیوتون هیث شکل گرفت. در ابتدا این تیم فقط با تیم های شرکت های راه آهن دیگر بازی می کرد، ولی در 20 نو
برادر گرامی جناب اقای صادق ناصریان
داور محترزم فوتبال ساحلی لیگ کشوری
به نام او که مهر را آفرید و مهربانی را و تو را، زادروز تولد شما را صمیمانه تبریک عرض می کنم و عمری پر از سعادت و موفقیت و خوشبختی در کنار خانواده برایتان آرزو دارم.
با احترام ؛
هادی پارسا - رئیس هیات فوتبال شهرستان کاشمر
 
روتبط عمومی هیات فوتبال کاشمر 
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد
باشگاه فوتبال منچستریونایتد یکی از باشگاه های حرفه ای فوتبال در لیگ برتر فوتبال انگلستان است. این باشگاه در سال 1878، با نام باشگاه فوتبال نیوتون هیث تأسیس شد.

همه چیز درباره تیم محبوب منچستر یونایتد
تاریخچه باشگاه منچستریونایتد
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد در سال 1878 توسط شرکت راه آهن لانکشایر و یورکشایر و با نام نیوتون هیث شکل گرفت. در ابتدا این تیم فقط با تیم های شرکت های راه آهن دیگر بازی می کرد، ولی در 20 نو
بنا به گزارش روابط عمومی ، پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال شهرستان کاشمر در گفتگو با محمد شایگان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر وی گفت : با توجه به فرا رسیدن فصل و بهار وشروع نقل و انتقالات و برنامه های هیات فوتبال برابر تقویم اجرایی مسابقات سال 98 و  به منظور کوتاه نمودن زمین چمن های زیر نظر این اداره از جمله استادیوم آزادی ، انقلاب و مجموعه ورزشی روستایی عارف آباد شهرستان اقدام به خرید  یک دستگاه چمن زن موتوری گیربکسی اولیومک ایتال
نَظَّفوا بِکُلِّ مَا استَطَعتُم فَإِنَّ اللّه  تَعالى بَنَى السلامَ عَلَى النَّظافَهِ و َلَن یَدخُلَ الجَنَّهَ إِلاّ کُلُّ نَظیفٍ؛در روزهایی که دغدغه بسیاری از انسان ها حفاظت از خود و خانواده در عدم ابتلا به ویروس کرونا است، مردی از تبار عشق و تعصب، اندیشه فردایی بهتر را در سر پرورانده و دل به دریای خدمت زده است.مهدی یوسف پور مسئول کمیته اجرایی هیات فوتبال با حضور در محل هیات فوتبال کاشمر، اقدام به ضد عفونی و گندزدایی محیط کرده تا شرایط
  کاپیتان تیم فوتبال سپاهان قراردادش را با این باشگاه تمدید کرد.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی کیانی هافبک تیم فوتبال سپاهان قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد.
 
این بازیکن امروز با حضور در محل این باشگاه به مدت ۲ فصل دیگر با طلایی‌پوشان قرارداد بست تا در ادامه راه این تیم را همراهی کند.
 
 
باشگاه سپاهان در حال حاضر در تدارک لیست مد نظر قلعه‌نویی است.
 
انتهای پیام
 
واکنش فدراسیون فوتبال ک
لیگ برتر خلیج فارس یا لیگ برتر فوتبال ایران، مسابقات لیگ حرفه‌ای و بالاترین سطح مسابقات باشگاهی لیگ فوتبال ایران است که بعد از لیگ آزادگان آغاز به کارکرد. در حال حاضر این مسابقات به صورت ۱۶ تیمی برگزار می‌شود.
اولین دورهٔ این لیگ در تاریخ ۱۱ آبان ۱۳۸۰ با حضور ۱۴ تیم به‌طور رسمی آغاز شد.
در این لیگ طی ۱۸ دوره برگزاری، تیم‌های سپاهان (پنج بار، آخرین بار ۱۳۹۴)، پرسپولیس (پنج بار، آخرین بار ۱۳۹۸)، استقلال (سه بار، آخرین بار ۱۳۹۲)، فولاد خو
 
تشان/ سرپرست جدید تیم فوتبال زردپوشان مشخص شد.با تصمیم مدیران باشگاه زردپوشان، عبدالخالق پورولیان به عنوان سرپرست جدید تیم فوتبال این باشگاه انتخاب شد.پورولیان که دو سال پیش همین سمت را در اختیار داشت، جایگزین آقای ص.پ در تیم زردپوشان خواهد شد.
نشست  هم اندیشی کانون صنفی مربیان و داوران استان و کاندیداهای هیات فوتبال استان که در این نشست حضور یافتند  به سوالات حاضرین جواب گفتند در این جلسه دبیر محترم هیات فوتبال کاشمر احمد آریانپور به عنوان عضو منتخب کانون مربیان استان حضور داشتند؛ به بیان مشکلات فوتبال شهرستانها پرداختند وراه های عملی و بدون شعار را از کاندیداهای محترم درخواست نمودند . این جلسه روز شنبه 14 اردیبهشت در محل هتل تابان مشهد برگزار گردید .
به گزارش حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی عصرحباد؛ وحید امیری لژیونر کشورمان جدایی اش از تیم ترابوزان ترکیه قطعی شده است و طبق اعلام وکیل امیری این بازیکن  از چند تیم لیگ برتری برای فصل بعد پیشنهاد دریافت کرده که یکی از این تیم ها سپاهان است.
مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان ضمن تایید این مطلب در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بله طی نامه ای  درخواست رسمی خود را برای جذب وحید امیری به باشگاه ترابوزان ترکیه دادیم و منتظر پاسخ این باشگاه هستی
ناوگان حمل‌ونقل اینترنتی اسنپ همچنان در حال گسترش کار خود است و طبق آخرین خبرها فعالیتش را در شهرهای کاشمر و گنبد کاووس هم آغاز کرده است.
آنطور که روابط عمومی اسنپ خبر می‌دهد، با اضافه شدن کاشمر به فهرست شهرهای فعال در استان خراسان رضوی، شهروندان ۱۲شهر، چناران، سبزوار، شاندیز، طرقبه، طوس، گلبهار، مشهد، نیشابور، تربت جام، تربت حیدریه، قوچان و کاشمر در این استان می‌توانند از خدمات اسنپ در شهر خود استفاده کنند. همچنین علاوه بر شهر گرگان،
■■مصطفی صنوبری:
در روز جمعه ۲۵بهمن ماه ۹۸ فوتبال استان خراسان رضوی، شاهد یکی از  پاک ترین مسابقات لیگ خود بود. 
پیشکسوت فوتبال استان خراسان رضوی، و باشگاه دهداری مشهد، که وظیفه هدایت این تیم را در لیگ ۹۸ فوتبال بزرگسالان استان  برعهده داشت، در خصوص دیدارهای هفته پایانی لیگ ، با وجود رقابتی نزدیک ، حساس ، و تنگاتنگی که در مقابل حریف مدعی خود داشت ، لذا اینگونه سخن به میان آورد : 
درست است که همواره در روزهای انتهایی مسابقات، باتوجه به حساسی
تهیه کنندگان:امیررضا عرب و پدرام غریب
دبیرستان دوست داشتنی معلم 1 متوسطه اول
کد 13
استقلال یکی از تیم های پر افتخار اسیا است.
ین مقاله دربارهٔ باشگاه فوتبال مردان استقلال تهران است. برای تیم زنان، باشگاه فوتبال زنان استقلال تهران را ببینید.

استقلال
ادامه مطلب
مدیرعامل باشگاه سپاهان اعلام کرد حضور امیر قلعه نویی در تیم ملی فوتبال به طور قطع منتفی است.
 

مسعود تابش در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" در پاسخ به این پرسش که وضعیت امیر قلعه نویی و احتمال حضور او در تیم ملی به کجا انجامید بیان کرد: با توجه به اطلاعیه ای که شرکت فولاد مبارکه سپاهان صادر کرد، از نظر ما بحث جدایی آقای قلعه نویی کاملا منتفی شده است.
وی ادامه داد: فولاد مبارکه مقام بالاسری باشگاه سپاهان است و شما دیدید که در اطلاعیه این شرکت به ص
 آشنایی با باشگاه استقلال تهراندر سال 1323 چهار جوان تصمیم گرفتند تا باشگاهی تاسیس کنند.نام آنها میرزایی، نواب، خشایار و جانانپور بود. علاوه بر آنها خاکزاد، گیتی، گریش، کلانی، مهدیون و حسینی نیز دیگر اعضای باشگاه بودند که به دلیل علاقمندیشان به دوچرخه سواری نام باشگاه را دوچرخه‌سواران نهادند.
ابتدا تنها رشته فعال باشگاه دوچرخه سواری بود، اما بعدها رشته های والیبال، پینگ پنگ، بسکتبال، وزنه برداری، کشتی، شنا و فوتبال نیز فعالیت خود را آغا
 
تیم فوتبال بایرن مونیخ
باشگاه فوتبال بایرن مونیخ (به آلمانی: Fußball-Club Bayern München) باشگاه فوتبال آلمانی است که در مونیخ پایتخت ایالت باواریا قرار دارد و سالانه در بوندس‌لیگا، لیگ برتر فوتبال آلمان به رقابت می‌پردازد. بایرن مونیخ به عنوان موفق‌ترین و پرافتخارترین باشگاه فوتبال در آلمان شناخته‌شده که موفق به کسب ۲۹ قهرمانی بوندس‌لیگا و ۱۹ قهرمانی در جام حذفی آلمان شده‌است. باشگاه بایرن مونیخ همچنین در سطح جهان در رتبه سوم قرار دارد.

ادام
                                                                  
 
باشگاه شاهین از بهترین باشگاه های فعال، در رده فوتسال پایه ی کاشمر می باشد. شاهین علیرغم مشکلات موجود توانسته است خدمات فراوانی را به این رشته نموده و بازیکنان مستعد کاشمر را شناسایی و راه ورود آنان را به تیم های بزرگتر استان و کشور هموار کند. در ادامه صحبت های حامد عرب، در مورد فعالیت های باشگاه شاهین را خواهیم خواند:
ادامه مطلب
                                                                  
 
باشگاه شاهین از بهترین باشگاه های فعال، در رده فوتسال پایه ی کاشمر می باشد. شاهین علیرغم مشکلات موجود توانسته است خدمات فراوانی را به این رشته نموده و بازیکنان مستعد کاشمر را شناسایی و راه ورود آنان را به تیم های بزرگتر استان و کشور هموار کند. در ادامه صحبت های حامد عرب، در مورد فعالیت های باشگاه شاهین را خواهیم خواند:
ادامه مطلب
Shirazart.blog.ir 
* زیبا پسندی و علاقه ایرانیان باستان به درخت تا به آن جا کشید که پیامبرش سروی از بهشت به ارمغان آورد و در کاشمر کاشت .
داستان سرو و کاشمر و تقدس آن معروف است و در شاهنامه فردوسی و بسیاری از کتابهای تاریخی ذکر آن رفته است ( آنچنان است که زرتشت درخت سرو را در کاشمر کاشت ) که به قول دقیقی ، چنان کهن شده بود که کمند برگرد او نگشتی .
خلیفه متوکل عباسی به طاهر بن عبدا....حاکم خراسان نامه نوشت که آن را قطع کند و تنه آن را برای پوشش طاق کاخ به بغدا
سم الله الرحمن الرحیم
طبق رسالتی که احساس کردیم، سعی داریم خارج از حب و بغض های مرسوم، وظیفه خود را جهت معرفی و اطلاع رسانی در حوزه فوتبال و فوتسال کاشمر، انجام بدهیم. هدف اصلی ما، فعال شدن حوزه رسانه بوده و بدون وابستگی های خاص و بدور از انعکاس های مخرب، تریبونی برای همه اهالی این صنعت عظیم در شهرمان خواهیم شد. و با ایجاد چالش های مثبت، به دنبال راهکارها و ایده های نوین برای ارتقاء فوتبال و فوتسال شهر هستیم. در این راه، همه عزیزان را به یاری
به گزارش روابط عمومی مخابرات کاشمر با تلاش  مخابرات شهرستان کاشمر سایتbtsهمراه اول با پشتیبانی باند 2gو4gروستای فرگ جهت پوشش و تامین ارتباط روستاهای منطقه و محور کاشمر به تربت حیدریه راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت و با استعانت از خداوند منان در هفته اتی2gو4g در سایت btsهمراه اول بهاریه نیز راه اندازی خواهد گردید .
کمیته فوتسال خراسان رضوی در نظر دارد به منظورمعرفی باشگاه های فعال در رشته فوتسال و تجدید خاطره از هر باشگاه عکس تیمی به همراه اسامی کادر فنی و بازیکنان تیم‌ها را در این گروه بارگذاری نماید.شایان ذکر است به ترتیب رده های سنی و اولویت تیم‌های لیگ برتری اینکار انجام خواهد شد.
باشگاه فوتبال لیورپول، باشگاه فوتبال حرفه ای است که در لیگ برتر کشورانگلستان حضور دارد و بیش از هر باشگاه دیگر انگلیسی افتخارات کسب کرده است. این باشگاه در سال 1892 تأسیس گردید و به سرعت در فوتبال انگلستان به تیم قدرتمندی بدل شد که بین سال های 1900 و 1947 ، پنج بار قهرمان لیگ شد.
جان هولدینگ در آنفیلد رود زمینی را به اورتون اجاره داد که این باشگاه از آن به بعد در آن، بازی های خانگی اش را برگزار می کرد. با قهرمانی در لیگ در سال 1891 و هم چنین کسب اولین م
گناباد- (( شهرستان کاشمر - ترشیز اسپرت ))  در گفتگو با محمد رضا خوش باطن سرپرست هیئت ورزشی روستایی و بازی های بومی محلی خراسان رضوی گفت: در دومین دوره رقابتهای ورزشهای بومی و محلی استان های شرق کشور که در روستای باغ آسیای شهرستان گناباد برگزار شد تیم خراسان رضوی به مقام قهرمانی دست یافت. (+ تصاویر کامل )

ادامه مطلب
گناباد- (( شهرستان کاشمر - ترشیز اسپرت ))  در گفتگو با محمد رضا خوش باطن سرپرست هیئت ورزشی روستایی و بازی های بومی محلی خراسان رضوی گفت: در دومین دوره رقابتهای ورزشهای بومی و محلی استان های شرق کشور که در روستای باغ آسیای شهرستان گناباد برگزار شد تیم خراسان رضوی به مقام قهرمانی دست یافت. (+ تصاویر کامل )

ادامه مطلب
                                   

به گزارش وبلاگ فوتبال کاشمر به نقل از ورزش سه: کیست که شک داشته باشد رونالدو نازاریو یا رونالدوی برزیلی یکی از بهترین فوتبالیست‌های تاریخ است. مریخی چه در زمین‌های فوتبال و چه بیرون از مستطیل سبز شهرتی داشت که همچنان نام او را به عنوان یکی از مهمترین چهره‌های تاریخ فوتبال مطرح می‌کند.
ادامه مطلب
امینی مطرح کرد:
کاشمر قطب صنعت قند و شکر شرق کشور است
رئیس شهرک‌های صنعتی کاشمر با اشاره به وجود ? واحد قند و شکر در این شهرستان گفت: کاشمر به عنوان قطب صنعت قند و شکر شرق کشور مطرح است.
به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشمر، امینی در جلسه حمایت از سرمایه گذاری کاشمر در جمع خبرنگاران گفت: همه ما موظفیم در جهت حمایت از صنایع قدم برداریم.
وی شرکت گیاهان معطر پرند را صادر کننده نمونه کشوری دانست و عنوان کرد: واحد بسته‌بندی کشمش و لبنیات ، واحد تولیدی تر
شهرستان کاشمر - ترشیز اسپورت
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کاشمر با بیان اینکه باید به داشتن چنین آئین‌هایی افتخار کرد، گفت: در زمانه‌ای که هر روز شاهد از بین رفتن یک آئین هستیم، شاهدیم در کاشمر آئین‌هایی مذهبی که برخی از آنها به ثبت میراث معنوی هم رسیده‌اند، زنده بوده و از پویایی و شور خاص خود برخوردار هستند.

ادامه مطلب
سادیو مانه (فرانسوی: Sadio Mané) (زادهٔ ۱۰ آوریل ۱۹۹۲ در سدهیو) بازیکن
فوتبال اهل سنگال در پست وینگراست که در باشگاه لیورپول و تیم ملی سنگال عضویت دارد[۴] و یکی از بهترین بازیکنان کنونی فوتبال جهان درنظر گرفته می‌شود.[۵][۶][۷][۸]
 
او فعالیتش را در تیم باشگاه فوتبال متز فرانسه آغاز نمود، سپس راهی باشگاه فوتبال ردبول زالتسبورگ شد و در سال ۲۰۱۳ به ساوت‌همپتون منتقل شد. مانه در فصل ۱۵–۲۰۱۴ در بازی‌ای که منجر به برد ۶–۱ ساوت‌همپتون مقابل ا
سادیو مانه (فرانسوی: Sadio Mané) (زادهٔ ۱۰ آوریل ۱۹۹۲ در سدهیو) بازیکن
فوتبال اهل سنگال در پست وینگراست که در باشگاه لیورپول و تیم ملی سنگال عضویت دارد[۴] و یکی از بهترین بازیکنان کنونی فوتبال جهان درنظر گرفته می‌شود.[۵][۶][۷][۸]
 
او فعالیتش را در تیم باشگاه فوتبال متز فرانسه آغاز نمود، سپس راهی باشگاه فوتبال ردبول زالتسبورگ شد و در سال ۲۰۱۳ به ساوت‌همپتون منتقل شد. مانه در فصل ۱۵–۲۰۱۴ در بازی‌ای که منجر به برد ۶–۱ ساوت‌همپتون مقابل ا
رئیس اداره ورزش وجوانان کاشمر از برگزاری نشست صمیمی با هیئتهای ورزشی، خیرین ورزشی و دعوت شدگان به تیم ملی به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور صفایی، مسئول امور شهرستان های اداره کل ورزش و جوانان استان خبرداد.
ادامه مطلب
ورزش روستایی در کاشمر باید جدی گرفته شود.
علاوه بر تلاش برای ایجاد امکانات ورزشی در روستاها، باید برای حفظ امکانات موجود نیز جدیت به خرج داده شود.
در کل دهستان بالاولایت کاشمر، تنها یک زمین چمن روستایی وجود دارد که در روستای عارف آباد قرار گرفته است.
ادامه مطلب
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال عصرحباد؛ مسابقه فوتسال رده بندی و فینال جام یادواره شهدای شهر حبیب اباد عصر روزگذشته با حضور حجت الاسلام غفوری نژاد رئیس کمسیون ورزشی شورای اسلامی حبیب آباد، و جمعی از پیشکسوتان و فوتبال دوستان برگزار شد.
در دیدار رده بندی تیم ستارگان مقابل تیم پاسارگاد حاضر نشد و نتیجه ۳-۰ به سود تیم پاسارگاد به پایان رسید.
در فینال مسابقات دو تیم سپاهان و آذرخش به مصاف همدیگر رفتند و بازی با نتیجه ۱-۵ با برد تیم سپاهان به
شهرستان کاشمر - ترشیز اسپرت
بنا به گزارش پایگاه خبری ترشیز اسپورت به نقل از روابط عمومی هیات شطرنج شهرستان کاشمر در گفتگو با رئیس محترم هیات شطرنج شهرستان کاشمر وی گفت : در این مسابقات 80شرکت کننده در9دور به روش سویسی با هم به رقابت پرداختند.
ادامه مطلب
شهرستان کاشمر - ترشیز اسپرتبنا به گزارش پایگاه خبری ترشیز اسپرت از ترشیز بزرگ به نقل از روابط عمومی کمیته والیبال روستایی و عشایری خراسان رضوی  ، وقفه چندین ساله مسابقات روستایی عشایری که سالهای دور در مقطع سنی بزرگسالان برگزار میشد به همت کمیته والیبال روستایی و عشایری استان در خراسان راه اندازی شد ،

ادامه مطلب
باشگاه فوتبال بارسلونا 
ورزشگاه باشگاه بارسلونا، نیوکمپ که با حمایت‌های مالی هواداران در سال ۱۹۵۷ ساخته شد.
بارسلونا با مربیگری هلنیو هررا و لوییز سوارز جوان (بازیکن سال فوتبال اروپا در ۱۹۶۰) و دو بازیکن مجارستانی به توصیه کوبالا با نام‌های ساندور کوچیس و زولتان زیبور توانست دو عنوان ملی دیگر در سال ۱۹۵۹ و لا لیگا و جام بین شهری را در ۱۹۶۰ کسب کند. در ۱۹۶۱ بارسلونا اولین باشگاهی بود که توانست رئال مادرید را در رقابت‌های لیگ قهرم
کاسپر اشمایکل (زادهٔ ۵ نوامبر ۱۹۸۶) بازیکن فوتبال اهلدانمارک است. او برای تیم ملی دانمارک ۵۳ بازی انجام داده‌است. پست تخصصی این بازیکن نیز، دروازه‌بان است.
 
او فرزند پیتر اشمایکل، یکی از بزرگ‌ترین دروازه‌بانان جهان که قبلاً در باشگاه فوتبال منچستر یونایتد و تیم ملی دانمارک بازی می‌کرد، است.
 
وی به همراه باشگاه فوتبال لستر سیتی قهرمان لیگ برتر فوتبال انگلستان در فصل ۱۶–۲۰۱۵ شد.[۱]
 
 
لیگ برتر انگلستان: ۲۰۱۵–۲۰۱۶
■ محمد رمضانی:
مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی نادر خراسان رضوی؛
در خصوص مسائل و اهداف تیم نو ظهور نادر؛در گفتگویی اختصاصی؛ 
با خبرنگار ورزشی هدف؛ توضیحاتی را ارائه داد .
در وبلاگ حاشیه نشینان هدف در فوتبال ایران ؛ 
با این موضوع همراه باشید. 
● خداروشاکریم که توانستیم در نخستین فصل حضور در مسابقات استان خراسان رضوی و در لیگ های پایه و بزرگسالان فصل ۹۸ فعالیت کنیم .
وی با اذعان به این مهم که زحمات سازگار،  مدیرعامل تیم ، و کلیه اعضای کادر فنی و اجر
سلامخدمت شما بیننده محترم عرض میکنم که در فوتبال نرم افزارهای زیادی وجود دارد از جمله نرم افزارهای آنالیز ، مدیریت باشگاه و مدارس فوتبال، جمع آوری اطلاعات و ... نمونه های زیادی که هرکدام بر حسب ایده و تنوع های خاصی با اهداف کاربردی تهیه و طراحی شده است.
ادامه مطلب
با توجه به گسترش روز افزون حجم ترددات در سطح کشور , نیاز مبرمی به ایجاد نظم در بحث ترددات خودرویی و نفر رو احساس می شود . از این رو شرکت حافظان حریم سپاهان با ارایه نمایندگی انحصاری خود به شرکت نوین سازان پاسارگاد این افتخار را به ما داده است تا بتوانیم در خصوص تولید و فروش و نصب و تعمیرات انواع راه بند در بیرجند به هم وطنان عزیز خراسانی مان ارایه خدمت انجام دهیم .
شرکت نوین سازان پاسارگاد در خصوص موارد زیر آماده ارایه خدمت به عزیزان بیرجند ی م
جام حذفی فوتبال ایران نام مسابقات حذفی فوتبال در ایران است. این جام در بزرگداشت و یادبود آزادسازی خرمشهر با عنوان "یادواره آزادسازی خرمشهر" برگزار می‌شود. به همین مناسبت نیز در سالیان اخیر بازی پایانی (فینال) این مسابقات در شهر خرمشهر و ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر برگزار میشد.
هم‌اکنون فدراسیون فوتبال ایران این جام را به صورت تک‌حذفی و تک بازی برگزار می‌کند و یکی از سهمیه‌های اصلی ایران در لیگ قهرمانان آسیا به قهرمان جام ح
فروش ویژه انواع راهبندهای اتوماتیک خودرویی در استانهای خراسان رضوی،خراسان شمالی و خراسان جنوبی و شهرستان های آن:
راهبندمشهد،راهبندامنیتی مشهد،راهبندبجنورد،راهبندبیرجند،راهبندنیشابور،راهبند سرخس،راهبندتربت حیدریه،راهبندطرقبه،راهبندشاندیز و ...
راهبندهای اتوماتیکخودرویی با بالا ترین کیفیت و پایین ترین قیمت و بهترین خدمات تولیدی شرکت هوشمند سازان سپاهان.
راهبندهای بازویی تولید این شرکت همه دارای 4 سال ضمانت تعویض،15 سال خدمات پس از
وریا غفوری  مدافع ملی‌پوش و متعصب استقلال از برخی اتفاقات که در فصل گذشته در این باشگاه رخ داد دلخور است و از تراکتورسازی و سپاهان به عنوان مقاصد بعدی او یاد می شود.

نیوزمای :وریا غفوری مطالبات زیادی هم دارد که هنوز دریافت نکرده و به همین دلیل به پیشنهاد تمدید قرارداد با استقلال که برابر با پیشنهاد فصل قبل است پاسخی نداده و این در حالی است که مهلت باشگاه برای دریافت پاسخ از سوی او به پایان رسیده است.
وریا غفوری البته اگر مطالبات فصل قبلش را
ژسوس کار خود را از باشگاه پالمیراس آغاز کرد. او در سال ۲۰۱۵ جایزه بهترین بازیکن تازه‌وارد به مسابقات را از آن خود کرد، همان سالی که کمک زیادی برای دستیابی تیمش به قهرمانی جام حذفی برزیل کرد. در فصل بعدی عنوان بهترین بازیکن سال لیگ برزیل را همزمان با قهرمانی تیمش پس از ۲۲ سال در مسابقات سری آ برزیل نصیب خود کرد. او در ژانویه ۲۰۱۷ با قراردادی به مبلغ ۳۲ میلیون یورو به تیم فوتبال منچسترسیتی پیوست و در سال ۲۰۱۸ به همراه تیمش موفق به کسب عنوان
پخش زنده بازی تراکتور و ذوب آهن از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
سیمای سراسری
فوتبال حل چدن اصفهان تراکتورسازی تبریز هفته 27 لیگ عالی فوتبال کشور رشت آهن خوزستان فوتبال یکدوم اول موجود حل چدن اصفهان. صاحب باشگاه تراکتورسازی بود هواداران در ورزش مقابل ذوب آهن را مجانی اعلام.
ادامه مطلب
  چهار بازیکن سپاهان اصفهان اردوی این تیم در کردان را ترک کردند.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال سپاهان اصفهان امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف پیکان می‌رود و با انجام این بازی اردوی این تیم در کردان کرج به پایان می‌رسد.
 
سعیدآقایی، محمدکریمی و محمد محبی سه بازیکن ملی پوش سپاهان هستند که روز گذشته اردوی تیم را ترک کردند و به اردوی تیم ملی بزرگسالان فوتبال ایران ملحق شدند. ضمن اینکه مهدی کی
نتیجه بازی سپاهان و تراکتور امروز از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
تراکتورسازی تبریز
فیلم ؛ دوره تراکتور از ناو ملوانان جوک کوچک و عجیب شفر با داور بازی با سپاهان ۷ ۱۵ عکس محسن روشن روی نتیجه تراکتور روش بازداشت کرده بود؟. بهره نهایی مطالب مرتبط با ورزش های امروز عناوین خصوصی لیگ در تسخیر سپاهانی ها گل دوم سایپا با سپاهان رمضانپور پنالتی گل چهارم سپاهان با و الزامات استفاده از سایت  جداول لیگ‌ها   اخبار زنده  لیگ ب
اکنون در فوتبال نرم افزارهای زیادی وجود دارد از جمله نرم افزارهای آنالیز ، مدیریت باشگاه و مدارس فوتبال، جمع آوری و یکپارچه سازی اطلاعات و غیره که نمونه های زیادی از هرکدام با توجه به نوع کاربرد،ایده و ابزارهای آنها با اهداف کاربردی متفاوت تهیه و طراحی شده اند.
ادامه مطلب
باشگاه فوتبال رئال مادرید (به اسپانیایی: Real Madrid Club de Fútbol) یک باشگاه حرفه‌ای فوتبال است که در مادرید، پایتخت اسپانیا قرار دارد. رئال موفق‌ترین تیم تاریخ فوتبال اسپانیا و موفق‌ترین تیم تاریخ فوتبال اروپا و موفق‌ترین تیم فوتبال سدهٔ ۲۰ میلادی به انتخاب فیفا است. آن‌ها دارای رکورد ۳۳ بار قهرمانی در لالیگا، ۱۹ قهرمانی در کوپا دل ری (جام حذفی)، ۱۰ سوپرکاپ اسپانیا، ۱۳ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، ۲ جام یوفا، ۴ سوپرکاپ اروپا و ۴ قهرمانی در جام
گزارش خبرورزشی، بیش از یک سال از آغاز به کار تلویزیون می‌گذرد، ولی به جز دو مصاحبه کوتاه و بی‌اثر چیز دیگری از آن دیده نشده و عملاً یک تلویزیون بی‌اثر است، اما اینکه چرا این تلویزیون از امتیازش استفاده نمی‌کند جای تعجب دارد و مدیر این تلویزیون با مصاحبه‌ای پرده از عدم همکاری بعضی از مدیران باشگاه برداشت. او مدعی بود بعضی از افراد داخل باشگاه به بازیکنان خط می‌دهند تا با تلویزیون رسمی باشگاه هیچ مصاحبه‌ای انجام نشود. در حالی که وقتی رسا
یک بازیکن فوتبال اهل نیجریه است که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال گل‌گهر سیرجان بازی می‌کند.
از باشگاه‌هایی که گادوین منشأ در آنها بازی کرده می‌توان به باشگاه فوتبال کامپوستلا، باشگاه فوتبال بالزان، باشگاه فوتبال موستا، باشگاه فوتبال پیکان تهران، باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران، باشگاه فوتبال استقلال تهران[۱] و باشگاه فوتبال عجمان امارات اشاره کرد.
گادوین منشا پس از یک فصل موفق در پیکان با قراردادی ۲ ساله به پرسپولیس پیوست.
 سایت رسمی این باشگاه در این باره نوشت: اولویت اول تراکتورسازی، برانکو ایوانکویچ است که فوتبال ایران را خوب می شناسد و آن را دنبال می کند و در پی صحبت های بعمل آمده، نامبرده علاقه خود را نسبت به تراکتور اظهار داشته و آماده ی آمدن به تبریز است.
 
البته مشکلی سر راه حضور برانکو بر روی نیمکت تراکتورسازی وجود دارد و آن هم، بدهی مالیات۴۵۰ میلیون تومانی فدراسیون فوتبال به دارایی بابت مربیگری وی در تیم ملی فوتبال ایران است و در صورت عدم پرداخت این
فوتبال و حواشی آن 
روزگاری نه چندان  دور در زمین های فوتبال مردم درکنار هم به تماشای فوتبال می نشستند  باهم کری  میخواندند  
خبری از بگیر، ببند، حیا کن رها کن، سنگ اندازی، فحاشی   و دشنام نبود!!!!
نهایت  همان شعارهای منشوری درمواردی علیه داور بود!! 
و دراین اواخر داور دقت کن  بود!!   
امروزه  به کجا رسیدیم که تماشاگر از راه نرسیده  و بازی شروع نشده 
مسابقه فحاشی وپرتاب سنگ شروع میشه 
چه عواملی دراین کار دخیل هستند؟
چه عواملی  مانع برگزاری یک
کلیک کنید
 
از بازی‌های هفته اول دور برگشت رقابتهای لیگ برتر بانوان تیم وچان کردستان موفق شد دیدار حساس هفته برابر تیم سپاهان اصفهان را با دو گل به سود خود به پایان برساند.
 
کردستانی ها در حالی دیدار امروز برابر سپاهان را با پیروزی به پایان رساندند که در بازی های دور رفت لیگ تنها با یک شکست در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفتند و خود را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ امسال معرفی کردند. الهام فرهمند به عنوان بهترین گلساز و سمیه خرمی به ع
بیوگرافی اوره رنار | اوره رنار ویکی پدیا | اوره رنار سرمربی ایران اوره رنار کیست بیوگرافی و کارنامه اوره رنار سرمربی ایران ایا اوره رنار مربی تیم ملی ایران شد ویکی پدیا اوره رنار
بیوگرافی اوره رنار
اروه رنار  بازیکن سابق و مربی فوتبال فوتبال اهل فرانسه است.از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال کن اشاره کرد. وی به عنوان سرمربی سابقه قهرمانی در جام ملت‌های آفریقا ۲۰۱۲ به همراه تیم ملی فوتبال زامبیا و جام ملت‌های
ز هیاهوی مستطیل سبز تا آرامش امروز



کریمی: به فوتبال بر نمی‌گردم، هیچ وقت!


محمود کریمی
ستاره سابق سپاهان در گفتگویی از دوران حضورش در مستطیل سبز و این موضوع
می گوید که چرا هیچ علاقه ای برای بازگشت به فوتبال ندارد.




جاه طلب نبود اما تا
دلتان بخواهد صداقت دارد. محمود کریمی جاه طلب نبود و در سال های اوجش از
فدراسیون فوتبال درخواست کرد او
موقعیت فرودگاههای خراسان رضوی 
✍️ حمیدرضا جمال آبادی
فرودگاه های فعال:
فرودگاه مشهد (بین المللی) 
فرودگاه سبزوار (مرز مجاز هوایی)
فرودگاه های اختصاصی:
فرودگاه سرخس
(متعلق به منطقه ویژه اقتصادی سرخس و در حال حاضر غیر فعال)
فرودگاه های در دست مطالعه:
فرودگاه گناباد
فرودگاه شهید مدرس
(مشترک بین کاشمر و تربت حیدریه)
عصر سبزوار
گفتنی است همانطور که در این نقشه پیداست در حال حاضر فرودگاه های مشهد و سبزوار به عنوان تنها فرودگاه های فعال خراسان رض
 
فوتبال پرتغال
وقتی صحبت از تیم فوتبال پرتغال می شود،  اغلب ما به یاد اسطوره فوتبال پرتغال و جهان یعنی کریستیانو رونالدو می افتیم. بازیکنی که با خلاقیت ها و تکنیک های فردی و قدرت بالای فوتبال خود، ادبات تازه ای در دنیای فوتبال تولید کرد.
فوتبال پرتغال اما تنها به رونالدو خلاصه نمی شود. این کشور یکی از مهم ترین لیگ های فوتبال دنیا و اروپا را در اختیار دارد که اخیرا با حضور امیر عابدزاده و مهدی طارمی و یا حتی مهرداد محمدی در لیگ یک این کشور بی
فوتبال آلمان فقط یک بازی و سرگرمی نیست. امشب بایرن با 6 گل برنده مسابقه فوتبال در برابر هافنهایم بود.
مالکیت اکثر باشگاه های معروف در آلمان به صورت سهام در دسترس مردم و تماشاگرانیست که برای تماشای بازی حضور دارند. 
اما این مالکیت در باشگاه هافنهایم فقط متعلق به یک فرد است. 
پس از پیروزی پر گل بایرن مونیخ که در اواسط بازی قطعی شده بود هواداران این تیم با شورش در ورزشگاه و توهین به مالک باشگاه هافنهایم باعث ایجاد جو ناخوشایندی شدند. 
با وجود تذ
رقم طلب سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس و دستیارانش از این باشگاه مشخص شد.
برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته راهی کشورش شد تا تعطیلات خود را در کنار خانواده سپری کند، این در حالی است که او از پرسپولیس طلبکار است و برای ادامه همکاری با این باشگاه خواستار تسویه حساب کامل شده است.برانکو که چند وقت پیش حدود ۵۰۰ هزار یورو از مسئولان باشگاه گرفته بود، خواهان این شده تا با او و دستیارانش تسویه حساب شود تا آنها کار خود را در پرسپولی
دوچرخه سواری عمومی و حرفه ای بانوان نیازمند به آموزش های تخصصی است .
طی جلسه ای
معرفی سرکار خانم مژده شافعی کارگر بعنوان مربی بدنساز و تغذیه بانوان هیات دوچرخه سواری شهرستان کاشمر با حضور سرکار خانم مهندس رزمی نائب رئیس هیات دوچرخه سواری بانوان و جناب آقای روح الله اسماعیلی دوچرخه سوار ومعاون اجرایی هیات انجام شد.

دوچرخه_سواری #بانوان #دوچرخه_سواری_بانوان #هیات_ورزشی #منظم #شهرترشیز #کاشمر #خراسان #ایران #ترشیز
بنا به گزارس پایگاه خبری و تحلیلی بخش مرکزی کاشمر ؛ مهندس هادی واله قوژدی دهیار و رابط ورزش روستایی قوژد از اعزام ورزشکاران آقایان و بانوان روستای قوژد به اولین المپیاد ویژه مسابقات خانه های ورزش روستایی منطقه یک استان که در تاریخ 17 مرداد 98 در بخش بانوان به میزبانی کاشمر در سالن ورزشی امام رضا (ع) فروتقه و در بخش آقایان به میزبانی شهرستان تربت حیدریه برگزارمی شود خبر داد ؛

ادامه مطلب
انتصاب مشاور جوان اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر ؛  طی حکمی از سوی محمد شایگان رئیس اداره  ورزش و جوانان کاشمر مشاور جوان این اداره  بنام دکتر مهدی ناظمی را منصوب کرد.
به گزارش گروه اجتماعی ترشیز اسپرت ؛ محمد شایگان رئیس اداره ورزش و جوانان  کاشمر مشاور جوان خود را منصوب کرد.
 دکتر مهدی ناظمی پیش از این مدیر گروه بخش تربیت بدنی مرکز آموزش عالی شهرستان کاشمررا در کارنامه خود دارد.
قرارگاه مردمی سلامت شهرستان کاشمر(مبارزه با کرونا)
ابراهیمیان گفت: در این روزها که همه به فکر سلامتی خویش هستند اعضای کانون و کارگروه فرهنگی مسجد امام علی ع  کاشمر معابر محله امام علی در شهرک سید مرتضی ع کاشمر  را با هماهنگی کاررگوه سلامت شهرستان کاشمر ضد عفونی کردند.
«ابراهیمیان » در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کاشمر گفت: ورود آگاهانه، جهادی و خودجوش اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در کنار دیگر ارگان ها در شبکه‌های اجتماعی و
باشگاه خبرنگاران: در حالی که طبق برخی اخبار منتشر شده در رسانه ها مارک ویلموتس به دلیل دریافت نکردن مطالباتش از فدراسیون فوتبال ایران درخواست فسخ قرار داد کرده، اما طبق اعلام امیر مهدی علوی، سخنگوی این فدراسیون با سفر علی سلیمانی، خزانه دار فدراسیون فوتبال
ادامه مطلب
هکتور بیرین مورونو (اسپانیایی: Héctor Bellerín Moruno؛ زادهٔ ۱۹ مارس ۱۹۹۵) یک بازیکن فوتبال اهلاسپانیا است. از هکتور بیرین به عنوان سریعترین بازیکنان دنیای فوتبال یاد می‌شود.
قد۱٫۸۳ متر (۶ فوت ۰ اینچ)[۲]
پست
دفاع چپ
بیرین کار خودرا در باشگاه بارسلونا (لاماسیا) به عنوان وینگر راست حمله شروع کرد، در سال ۲۰۱۳ به باشگاه آرسنال پیوست و در ۱۹ نوامبر ۲۰۱۶ قرار داد خود را با آرسنال تا سال ۲۰۲۳ میلادی تمدید کرد.
بنابه گزارش روابط عمومی هیئت کاراته شهرستان کاشمر درپی اعزام دونفر کاراته کاربانوات شهرستان کاشمر مراسم استقبال ازاین ورزشکاران گرامی باحضورروسای اداره ورزش و جوانان و هیئت کاراته و مربی این قهرمانان ونیز والدین وپیشکسوتان درروزچهارشنبه مورخه ۹۸/۲/۴ درمحل اداره ورزش و جوانان کاشمر برگزار شد.
ادامه مطلب
مسابقات ورزشی شطرنج  همزمان با ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) ؛ ویژه دانشجویان دختر و پسر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان کاشمر در دانشگاه دولتی کاشمر در روز دوشنبه 30 اردیبهشت ماه 98 ویژه دانشجویان پسر و روز سه شنبه 31 اردیبهشت ماه 98 ویژه دانشجویان دختر برگزار می‌شود.

ادامه مطلب
تیم فوتبال استقلال یکی از پرطرفدار ترین باشگاه های ایران است که در سال ۱۳۲۴ در شهر تهران با نام دوچرخه سواران تأسیس شده است  این باشگاه  از ابتدای تأسیس تا سال۱۳۲۸ این نام را داشت سپس تاج نام گرفت  پس از انقلاب اسلامی ایران این باشگاه تغییر نام داد ونام آن استقلال شد   هم اکنون بازی های خانگی این تیم در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و در لیگ برتر ایران جام خلیج فارس و جام حذفی ایران شرکت می کند در مسابقات آسیایی  در لیگ قهرمانان آسیا نیز شرکت م
باشگاه پرسپولیس با گردآوری مدارک و مستندات، حمله به هواداران خود را در مراجع ذیصلاح پیگیری خواهد کرد.

 
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، با توجه به اقدام‌های صورت گرفته در جریان بلیت فروشی و حوادث رقم زده شده برای هواداران پرسپولیس، باشگاه در حال جمع آوری مدارک و مستندات است که با ارایه آن به مراجع ذیصلاح، این موارد را با جدیت پیگیری خواهد کرد.
 
انتهای پیام
 
بیران
الکساندر لاکازِت (فرانسوی: Alexandre Lacazette)بازیکن فوتبال اهل لیون است
 
 
 
 باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به لیون وآرسنال اشاره کرد.
 
وی همچنین در تیم ملی فوتبال فرانسه بازی کرده‌است.
 
لاکازت در فصل ۱۵–۲۰۱۴ با ۲۷ گل، بالاتر از آندره پیر جیجناک، زلاتان ابراهیموویچ و ادینسون کاوانی آقای گل لوشامپیونه شد.[۲]
 
او در سال ۲۰۱۷ با مبلغی که ۵۲/۶ میلیون پوند اعلام شده بود از لیون به آرسنال پیوست و به گران‌ترین خرید تاریخ باشگاه
به گزارش دورتموند ایران ، تیم فوتبال بورسیا دورتموند در هفته دوازدهم رقابت های بوندسلیگا به مصادف پادبورن رفت. پیش از این دیدار و با تصمیم باشگاه دورتموند، در یک اقدام فرهنگی از شش نفر از هواداران وفادار و دیرینه این باشگاه تقدیر به عمل آمد.
 
باشگاه استقلال فرصت زیادی برای پرداخت پول به شیخ دیاباته ندارد.
خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :
درخشش فوق العاده شیخ دیاباته در ترکیب استقلال باعث شده تا او خیلی زود به یک چهره محبوب در بین هواداران این تیم تبدیل بشود.دیاباته اما مثل سایر بازیکنان خارجی لیگ برتر بعد از تعطیلی لیگ به دلیل شیوع ویروس کرونا به کشورش سفر کرد و دقیقا از همان زمان بود که شایعاتی در مورد اینکه تا او دیگر به ایران باز نخواهد گشت به راه افتاد.
در نهایت پیش
خرید بلیت بازی پدیده استقلال از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
خرید بلیت بازی های پدیده مشهد لیگ برتر و جام حذفی کیو ار تیکت
با خبر گروه دو باشگاه خبرنگاران کودک و با حمل از باشگاه پدیده شهر ماشین تنها ۱۰ درصد ورزشگاه دوست رضا ع با هواداران استقلال ویژه . طرفداری باشگاه پدیده خراسان هدف داشت مانند ورزش ‌های قبل این تیم سر مدفن با خرید بلیت‌های دیدار شنبه آینده با آزادی تماشای وابسته را با منظور هواداران مشهدی.
ادامه
نرم افزار باشگاهی، آکادمی و مدارس فوتبال، فوتسال توسط سامانه فوتبالیت تهیه و طراحی شده است و توانسته بسیاری از نیازهای اولیه آکادمی های فوتبال را برطرف کرده  و مورد استقبال باشگاه ها و آکادمی های فوتبال قرار گیرد.
ادامه مطلب
هافبک تیم سپاهان به خبر مذاکره با باشگاه پرتغالی واکنش نشان داد.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس، یکی از سایت‌های کشور پرتغال از عقد قرارداد تیم آوس با بازیکن تیم سپاهان خبر داد و اعلام کرد مهرداد محمدی با باشگاه پرتغالی به توافق رسیده و قرار است با قراردادی 3ساله پیراهن این تیم را بر تن کند. 
مهرداد محمدی در این خصوص به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: من نمی‌توانم در این مورد صحبتی داشته باشم. نمی‌دانم ای
  بازیکنان تیم فوتبال سپاهان ۳ بازی تدارکاتی را در برنامه دارند.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
رسانه‌های پرتغالی مدعی شدند مهاجم تیم فوتبال سپاهان با تیم آوس این کشور اروپایی به توافق رسیده است.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس، مهرداد محمدی که امسال با تیم سپاهان به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر کشورمان رسید،‌ فصل بعد امکان دارد به عنوان لژیونر در تیمی اروپایی بازی کند.
براساس آنچه رسانه‌های پرتغالی گزارش کرده‌اند، وینگر 25 ساله با تیم آوس به توافق رسیده و برایش بازی خواهد کرد.
سایت روزنامه اوجوگو در
 
فوتبال در انگلیس قصه‌‌ای جادویی دارد. برای بیش از یک قرن است که شنبه‌ها روز فوتبال است. در ابتدای قرن بیستم شنبه‌ها روزی شد که انگلیسی‌ها، دشواری‌های روزمره، هوای ابری و مرارت زندگی با درآمد‌های ناچیز را فراموش می‌کردند و روی سکوها، کسالت روزگار را به فراموشی می‌سپردند. اما این فقط مختص طبقه کارگر بود، طبقه متوسط و پر درآمد به تنیس و اسب‌دوانی گرایش داشت. در آن سالها مثل امروز فوتبال پرطرفدارترین ورزش انگلستان نبود طوری که تا مدت‌
شرکت نوین سازان پاسارگاد نمایندگی انحصاری حافظان حریم سپاهان در جهت ارایه خدمات طراحی و تولید انواع راهبند در سراسر استان خراسان رضوی آماده ارایه خدمت به تمامی هم میهنان عزیزمان می باشد.
تولید و فروش راهبند های هیدرولیکی و الکترومکانیکی در مشهد و همچنین سایر شهرهای استان خراسان رضوی 
تولید و فروش انواع گیت های نفر رو 
طراحی , تولید و فروش گیت های مترویی
اتوماسیون باشگاه ها در مشهد
طراحی و تولید انواع راه بند امنیتی در مشهد
طراحی و تولید ا
محمد صلاح بازیکن فوتبال اهل مصر میباشد وی در باشگاه لیورپول اینگلیس بازی میکند وی در پست هافبک هجومی و حمله و وینگرراست بازی میکند و سابقه عضویت در تیم های المقاولون و العرب وچلسی و فیورنتینا و رم و لیورپول را دارد او همچنان سابقه57بازی و 33گل ملی قد:175      سن:26      شمارهپیراهن:11           تیم:باشگاه لیورپول و تیم ملی مصر
شهرستان کاشمر روستای رزق آباد - ترشیز اسپرت
نوزدهمین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان روستایی روباز روستای رزق آباد دهستان بالاولایت بخش مرکزی کاشمر با حضور 10 تیم از روستا در زمین ورزشی روباز زیر نور روستا در حال برگزاری است.

ادامه مطلب
ایسنا نوشت: امیر قلعه‌نویی با هدایت تیم‌های مختلف در ۴۸۴ بازی و کسب ۵ عنوان قهرمانی و ۴ نایب قهرمانی، باسابقه‌ترین و پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران لقب گرفته است.
پس از گذشت ۱۹ دوره از لیگ برتر فوتبال ایران، مربی‌های مختلف خارجی و داخلی سابقه نشستن روی نیمکت تیم‌های ایرانی را داشتند و توانستند افتخارات بزرگ و کوچک زیادی را کسب کنند. امیر قلعه‌نویی، سرمربی فعلی سپاهان و پیشین استقلال در صدر فهرست باسابقه‌ترین مربی‌های
کیومرث بیات در آستانه آغاز فصل نقل و انتقالاتی رقابت‌های لیگ دسته اول، از مالکیت باشگاه سپیدرود رشت کناره‌گیری کرد.

 
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اداره تیم فوتبال سپیدرود رشت پس از انصراف علی کریمی از مالکیت این باشگاه به اداره کل ورزش و جوانان گیلان سپرده شد، مریم بخشی، باشگاه نیم‌قرنی گیلان را به کیومرث بیات سپرده و رئیس هیئت شطرنج استان گیلان، موقتاً به‌عنوان مالک و مدیرعامل باشگاه فعال
  رئیس فدراسیون فوتبال در نشست خبری امروز از انتخاب 2 ایرانی در کمیته‌های AFC خبر داد.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال امروز در نشست خبری در مورد مسائل مختلف صحبت کرد.
تاج در حاشیه این نشست از ‌ انتخاب 2 ایرانی در کمیته‌های AFC خبر دارد.
 
بر همین اساس دکتر بیگلری نایب رییس کمیته استیناف ای اف سی و همچنین احمدرضا براتی نایب رییس تعیین صلاحیت ای اف سی شد.
 
انتهای پیام
 
بازیکن
فیفا باشگاه تراکتور را به خاطر شکایت کوین کنستانت به جریمه مالی سنگین محکوم کرد.
در حالی که باشگاه تراکتور پس از ترک تیم توسط کوین کنستانت از این بازیکن شکایت کرده بود اما این بازیکن هم به بهانه عدم پرداخت مطلباتش از باشگاه تبریزی به فیفا شکایت کرد. این بازیکن که هفته گذشته از دنیای فوتبال خداحافظی کرد توانسته در این شکایت باشگاه تراکتور را مغلوب کند و فیفا در حکمی باشگاه تراکتور را به دلیل عدم پرداخت به موقع مطالبات این بازیکن به ۸۲۰ هزا
با باز شدن پای پول به فوتبال و تبدیل شدن این ورزش به صنعت، ارقام عجیبی از انتقال بازیکنان در فوتبال به گوش می رسد که در زیر به یک مورد از نقل و انتقالات پرسر و صدا در تابستان امسال اشاره خواهیم کرد.
هازاد از چلسی به رئال
بدون شک جذاب ترین انتقال رئالیها در این فصل نقل و انتقالات، خرید هازاد از چلسی است. پس از درخشش های فوق العاده ی هازاد در ترکیب آبی پوشان چلسی و همچنین علاقه سرمربی رئال ها یعنی زیدان به بازیکن چلسی، شایعات را درباره حضور هازاد
ممرآباد، روستایی است از توابع بخش مرکزی شهرستان کاشمر در استان خراسان رضوی.
این روستا در دهستان پایین ولایت قرار دارد و بر اساس سرشماری سال 1395 جمعیت آن (354 خانوار) 1134 نفر با 570 مرد و 564 زن است.روستای ممرآبادی در4کلیومتری جنوب غربی شهرکاشمر واقع است واز طرف غرب به روستای عشرت آباد ، ازسمت جنوب به به روستای شوکتیه واز سمت شرق به روستای مغان واز سمت شمال به روستای هندآباد منتهی می شود ودر ناحیه آب وهوای گرم وخشک در حاشیه کویر واقع است .محصولات کشا
ممرآباد، روستایی است از توابع بخش مرکزی شهرستان کاشمر در استان خراسان رضوی.
این روستا در دهستان پایین ولایت قرار دارد و بر اساس سرشماری سال 1395 جمعیت آن (354 خانوار) 1134 نفر با 570 مرد و 564 زن است.روستای ممرآبادی در4کلیومتری جنوب غربی شهرکاشمر واقع است واز طرف غرب به روستای عشرت آباد ، ازسمت جنوب به به روستای شوکتیه واز سمت شرق به روستای مغان واز سمت شمال به روستای هندآباد منتهی می شود ودر ناحیه آب وهوای گرم وخشک در حاشیه کویر واقع است .محصولات کشا
در سال زراعی جاری تا به این لحظه سبزوار پنجمین شهر پر بارندگی خراسان رضوی در بین 20 ایستگاه سینوپتیک این استان بوده است.
این آمار توسط پورتال اداره هواشناسی خراسان رضوی منتشر شده که از ابتدای مهر 98 تا 30 فروردین 99 را شامل می شود. این سال زراعی هنوز تا پایان شهریورماه 99 ادامه دارد و بنابراین ممکن است تا آن زمان بر اساس بارندگی هایی که خصوصا در فصل بهار احتمال وقوعشان هست، تغییراتی در این آمار به وجود بیاید.
در حال حاضر در بین   20 ایستگاه سینوپتی
یک ورزش تیمی و محبوب‌ترین ورزش در بیشتر کشورهای جهان است.فوتبال را دو تیم یازده‌نفره متشکل از بازیکنان فوتبال با یک توپ فوتبال بر روی چمن طبیعی یا مصنوعی با هدفگل‌زدن انجام می‌دهند. یازده بازیکن هر تیم شامل چندمهاجم، هافبک، مدافع و یک دروازه‌بان می‌شوند که توسطسرمربی در زمین چیده می‌شوند و مانند یک سیستم عمل می‌کنند که سیستم فوتبال نامیده می‌شود. امروزه بیش از ۲۵۰ میلیون فوتبالیست در بیش از ۲۰۰ کشور وجود دارد.
 
لیونل مسی[۱]

مسی با آرژانتین در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸
اطلاعات شخصی
نام کامل
لیونل آندرس مسی کوچیتینی[۲][۳]

زادروز
۲۴ ژوئن ۱۹۸۷ ‏(۳۲ سال)

زادگاه
روزاریو، آرژانتین[۲]

قد
۱٫۷۰ متر (۵ فوت ۷ اینچ)[۲]

پست
مهاجم
اطلاعات باشگاهی
باشگاه کنونی
بارسلونا

شمارهٔ پیراهن
۱۰
باشگاه‌های جوانان
۱۹۹۴–۲۰۰۰
نیولز اولد بویز

۲۰۰۱–۲۰۰۴
بارسلونا
باشگاه‌های حرفه‌ای*
سال‌ها
باشگاه‌ها
بازی†
(گل)†

۲۰۰۳–۲۰۰۴
بارسلونا سی
۱۰
(۵)

۲۰۰۴–۲۰۰۵
بارسلونا بی
۲۲
(۶)

☑️ اجرای سرود «پیرو علی اکبریم» توسط گروه سرود «رهپویان ظهور» در شب جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) در مسجد و مجتمع فرهنگی امام خاتم الانبیا (ص)گروه سرود رهپویان ظهور شهرستان کاشمر
روابط عمومی کانون فرهنگی هنری امیر عرب مسجد امام علی (ع) شهرستان کاشمر
نعیم نژاد مدیر محترم کانون فرهنگی هنری امیر عرب شهر کاشمر از برگزاری اردوی طرح اوقات فراغت تابستانه "اخلاق ، نشاط و معنویت " ویژه جوانان و نوجوانان کانون و پایگاه مقاومت بسیج مسجد به اردوگاه شهید آیت الله سید حسن مدرس (ره ) (( اردوگاه قدس )) سپاه ناحیه کاشمر خبر داد ؛
ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها