نتایج جستجو برای عبارت :

چند راهکار برای رونق تولید

 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
انشای بسیار زیبای یکی از دوستام، حتما بخونیدش!
مستی به وقت نیمه شب
درست در تکاپو برای یافتنی اوجی دردناک برای این سری که گرمای پرواز بر فراز نوشته را بال بزند و بعد در نقطه ای که انتظارش را ندارید با ترس سقوط آشنا کند.

ادامه مطلب
   زمانی  تولید رونق پیدا می کند که کار در راس و ملاک باشد. تا زمانی که به تولید کننده به چشم جهاد گر نگاه شود هیچگاه تولید رونق پیدا نمی کند. زمانی رونق به تولید باز می گردد که به جای برخورد با افرادی که نظم بازار را بر هم میزنند به افراد دور و بر مان که با سیاست های غلط سعی در انجام کار هستند توجه و آنها را محاکمه کنیم.
 
   دکتر هاشم اورعی- استاد دانشگاه صنعتی شریف-رئیس انجمن علمی انرژی بادی ایران:
رونق تولید چیزی نیست که با نام گذاری به دست بیا
  با برسی بیشتر کشور های پیشرفته متوجه میشویم با استفاده از اقتصاد مقاومتی به رونق تولید دست یافته اند. در واقع دولت مردان و مردم آن کشور ها به این مهم دست یافته اند که با حمایت از کالای داخلی و اقتصاد مقاومتی می توان به رونق تولید رسید.
  با خریدن از کالای داخلی و نه به کالا خارجی کاری است که شهروندان میتوانند به رونق تولید دست یابند.
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
پایگاه رسانه ای رونق تولید از امروز یعنی بیستم مهرماه 98 شروع به فعالیت می نماید.
محوریت وبلاگ مبتنی بر مسائل مرتبط با رونق تولید ، شیوه ها ، راهکارها و موانع آن و ... می باشد .
امیدواریم محتوای وبلاگ مورد استفاده شما واقع گردد.
 
با تشکر / مدیریت پایگاه رسانه ای رونق تولید
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.
  با هدف کاهش روند خام فروشی محصولات داخلی از ابتدای ماه مهر امسال تعرفه صادرات مواد خام معدنی ۲۵ درصد بیشتر شد تا هم کمکی به رونق تولید شود و با کمبود مواد برای ساخت تولیدات داخلی مواجهنشویم.
  این تصمیم زمانی باعث توسعه تولید می شود که دولت علاوه بر کار آفرینی با فرهنگ سازی به مردم بگویید که کالای ایرانی بخرند. اما اگر این اتفاق نیفتد نتها تولید رونق پیدا نمی کند که حتی صادرات ما نیز از بین می رود درواقع نه تنها با یک تیر دو نشان نمی زنیم بل
  با هدف کاهش روند خام فروشی محصولات داخلی از ابتدای ماه مهر امسال تعرفه صادرات مواد خام معدنی ۲۵ درصد بیشتر شد تا هم کمکی به رونق تولید شود و با کمبود مواد برای ساخت تولیدات داخلی مواجهنشویم.
  این تصمیم زمانی باعث توسعه تولید می شود که دولت علاوه بر کار آفرینی با فرهنگ سازی به مردم بگویید که کالای ایرانی بخرند. اما اگر این اتفاق نیفتد نتها تولید رونق پیدا نمی کند که حتی صادرات ما نیز از بین می رود درواقع نه تنها با یک تیر دو نشان نمی زنیم بل
این پاورپوینت در 20اسلاید به شکل کاملاً منحصر به فرد طراحی شده است در این پاورپوینت مطالبی از معنی رونق،تولید ملی،الزام ها، اندوخته ها و فواید رونق تولید کشور،رونق تولید و حمایت از کالا ایرانی،یکی
از مهم ترین راه های رونق تولید داخلی مبارزه با قاچاق است و سایر مطالب
مفید و ارزنده در مورد رونق تولید در این پاورپوینت درج شده است که امید
واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید

جهت دانلود فایل کلیک کنید
پیام نوروزی رهبری ایران رونق تولید را مورد توجه قرار می‌دهد. این سخن البته به عنوان یک راه حل مطرح نیست. این که تولید باید رونق بگیرد بیشتر یک مسئله است که باید به راه حل آن پرداخته شود. احتمالا رهبری هم این مورد را به عنوان مسئله طرح کرده‌اند و نه راه حل. اما به هر حال این سخن سخن تازه‌ای هم نیست که مختص امسال یا سال قبل و سال دیگر باشد. معیار تولید ملی یکی از معیار‌های کهن و مقبول همگان اقتصاد است.
تولید دکمه‌ای ندارد که کسانی که مخاطب حرف ر
امسال مسئله‌ی «تولید» مطرح است. مسئله‌ی تولید به نظر من مسئله‌ی محوری امسال است؛ لذا من شعار را امسال
این قرار دادم: «رونق تولید». باید همه تلاش کنند تولید در کشور رونق پیدا
کند. از اوّل سال تا آخر سال ان‌شاءاللّه این معنا به صورت چشمگیری در کشور
محسوس باشد. اگر این [طور] شد، امیدواریم که ان‌شاءاللّه حلّ مشکل اقتصادی
راه بیفتد.
مردم سراسر جهان همیشه برای بهبود مهارت های مدیریت زمان خود تلاش می‌کنند. مردم غالبا احساس می‌کنند وقت کافی برای رسیدگی به هر کاری که می‌خواهند در طول روز انجام بدهند، ندارند. آن‌ها مشغول کار هستند و سرشان حسابی شلوغ است، اما روی چیزهایی که به آن‌ها شادی زیادی می‌بخشد یا تأثیر واقعی در کسب و کار و زندگی آن‌ها می‌گذارد، کار نمی‌کنند. در ادامه این نوشتار با ما همراه باشید تا ۸ راهکار مدیریت زمان برای افراد پرمشغله را بدانید.

ادامه مطلب
در هر سال رئیس جمهور یک شعاری با توجه بر اوضاع کشور میگذارد ک امسال شعار ما:رونق تولید است.
رونق تولید یعنی چه؟
رونق تولید در کل به معنی اهتمام دستگاه قضا به برخورد به ویژه خواری.اقازادگی.سوءاستفادهایی که توسط برخی از صاحبان قدرت یا وابستگان آنها در جهت تاراج ثروت های ملی و بیت المال مسلمین انجام میگردد و موجب برهم خوردن بازار و رقابت صحیح میشود
ادامه مطلب
‏وزیرکشاورزى در جواب به گرانى گوشت و مرغ گفته برید دعا کنید که هست!
قرار بود اووووووونچنان رونق اقتصادى ایجاد کنه که به یارانه احتیاجى نداشته باشیم
 حالا باید دعا کنیم که خدایا شکرت که با یارانه مون میتونیم نیم کیلو گوشت بخریم!!
  در خصوص مفاهیمی مانند رونق تولید نمی‌توان بصورت یک بعدی به موضوع پرداخت، بدین معنی که نمی‌توان رونق تولید را صرفا با نگاه اقتصادی بررسی نمود، زیرا این رونق در بستر جامعه و به دست افراد جامعه باید اتفاق بیافتد، بنابراین عوامل اجتماعی و فرهنگی نیز به آن وارد است.
  اقتصاد در سراسر جهان معنی و مفهومی دارد.تا جایی که در برخی موارد زندگی را جز، فعالیت اقتصادی نمی‌بینند و اقتصاد را جز، کسب منفعت مادی معنی نمی‌کنند ولی در خصوص کشور ما قضیه مت
راهکار مؤثر برای مراقبت از پوست
مراقبت از پوست صورت و بدن به ویژه بعد از ۳۰ سالگی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد. معمولاً در این دوران دچار تغییراتی می‌شوید که تا پیش از این سن با آن‌ها رو به رو نشده‌اید. اما برای مراقبت از پوست چه کنیم. جای نگرانی نیست؛ با چند راهکار ساده می‌توانید پوست جوان و شاداب داشته باشید. این مقاله را دنبال کنید تا همه‌ی روش‌های مفید را بدانید. فهرست زیر نکات مهمی است که برای داشتن پوست خوب باید بدانید.
ادامه مطلب
آفتاب یزد گزارش می‌دهدفضای مجازی کلید اصلی رونق تولیدصفحه یک - تاریخ: ۲۶-۰۱-۱۳۹۸, ۰۹:۰۱آفتاب
یزد- گروه اجتماعی: سال 98 که تنها یک ماه از شروع آن می‌گذرد بنا به
سخنان مقام معظم رهبری سال رونق تولید نامگذاری شده است و همین امر میزان
توجه سیاست‌ها‌ی داخلی به مسئله اشتغال و مشکلات اقتصادی را نشان می‌دهد،
وقتی از رونق تولید حرف می‌زنیم ناخودآگاه به یاد استارت آپ‌ها‌یی می‌افتیم
که این روزها به مدد فضای مجازی رشد قابل توجهی داشته‌اند. خیلی
طرح به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۸؛ رونق تولید
 
 تولید اگر چنانچه به راه بیفتد، هم میتواند مشکلات معیشتی را حل کند، هم میتواند استغناء کشور از بیگانگان و دشمنان را تأمین کند، هم میتواند مشکل اشتغال را برطرف کند، هم حتّی میتواند مشکل ارزش پول ملّی را تا حدود زیادی برطرف کند. لذاست که مسئله‌ی تولید به نظر من مسئله‌ی محوری امسال است؛ لذا من شعار را امسال این قرار دادم: «رونق تولید». باید همه تلاش کنند تولید در کشور رونق پیدا کند. 
این تو بودی کز ازل خواندی به من درس وفا را
این تو بودی کاشنا کردی به دل این مبتلا را
من که این حاشا نکردم از غمت پروا نکردم
دین من دنیای من از عشق جاویدان تو رونق گرفته
سوز من سودای من از نور بی پایان تو رونق گرفته
شکیلا آشفته حالی میخونه و من به این فکر میکنم که آدم نباید همه ی تخم مرغ هاش رو تو یه سبد بگذاره. کاش فقط یک نفر بودی.
 
  مهم ترین مسئله در اقتصاد ، مسئله تولید است اگر تولید اصلاح شود اقتصاد رشد می کند. جامعه اسلامی باید به صورتی باشد که به کشوری متکی نبود و اگر هم بود بسیار جزئی. باید سیستم وام به بنگاه های اقتصادی اصلاح شود در غیر این صورت تولید رونق پیدا نمی کند.
  یکی از دلایلی که اقتصاد را متزلزل میکند قاچاق و واردات نادرست است که از نظر بنده واردات نادرست بیشترین ضربه را به کشور میزند و کمر اقتصاد را خم میکند.
  برای حمایت از کالا ایرانی که نتیجه اش رون
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با ارزیابی مشکلات اقتصادی کشور و استفاده از نظر کارشناسان سال ۹۸ را به نام «رونق تولید» نامگذاری کردند. نوجوان خامنه‌ای ابعاد مختلفی را که رهبر انقلاب درباره رونق تولید در پیام نوروزی و بیانات در حرم مطهر رضوی مطرح کردند در این اطلاع‌نگاشت منتشر می‌کند.
           
رهبر انقلاب اسلامی واکنش مردم به تحریمهای شدید آمریکا و اروپا را در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی واکنشی محکم و مقتدرانه برشمردند و افزودند: در عرصه سیاسی مظهر این واکنش راهپیمایی عظیم 22 بهمن و موضع‌گیری‌ها مردم در طول سال بود و در عرصه تقابل اقتصادی نیز با «افزایش ابتکارات علمی و فنی»، «افزایش چشمگیر شرکتهای دانش‌بنیان»، «افزایش تولیدات زیربنایی و اساسیِ داخلی مانند افتتاح فازهای متعدد گاز جنوب کشور و افتتاح پالایشگاه بزرگ بندرعباس»، مل
بازار شیراز دیدن دارد؛ شهری که در گذشته های دور یکی از مراکز مهم مبادلات کالا بین بازرگانان هندی و عربی با ایرانیان بوده است. نزدیکی به بنادر جنوبی و قرار گرفتن در مسیر کاروان هایی که از شرق به غرب یا از شمال به جنوب می رفتند، موجب رشد و رونق کسب و کار تجارت در این شهر شد. انتخاب این شهر به عنوان پایتخت در دوره زندیه، رونق این بازار را بیشتر از پیش کرد. روند این تجارت پر رونق تا امروز هم ادامه داشته است.

ادامه مطلب
هرگاه لفظ عامیانه شود از لطافت و رونق شعر و کلام ادبی می کاهد ؛ زیرا لفظ چون جامه کسوتی است که اندام معنی با آن پوشیده می شود و هر قدر جامه زیبا تر باشد بر برازندگی و لطافت و رونق معنی افزوده می شود و به همین سبب شاعران و نویسندگان در تمام ادوار کوشیده اند که این کسوت (‌ لفظ ) متناسب با اندام ( معنی ) باشد .
راهکار بهینه کنترل مصرف بنزین چیست؟





یکی از مهم ترین
روش های کنترل مصرف بنزین، افزایش جایگزین های آن مانند حمل و نقل عمومی
است. توسعه حمل و نقل عمومی نیازمند بودجه و برنامه ریزی صحیح است.
ادامه مطلب
بارش مطلوب باران باعث رونق پسته #زرند شد
فرماندار زرند : میزان بارندگی‌ها در شهرستان زرند در سال جاری افزایش قابل‌توجه دارد و باغ‌ها به‌خصوص در بخش تولید پسته در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارند.
حبیب‌الله خنجری افزود: در این شهرستان ۴۰ هزار هکتار باغ پسته وجود دارد که ۳۷ هزار هکتار از این باغ‌ها بارور هستند و پیش‌بینی ما برداشت ۲۲ تن پسته در مجموع باغ‌های شهرستان است.
وی تصریح کرد: وضعیت باغ‌ها با نظارت جدی کارشناسان جهاد کشاورزی مطلوب ا
پولیش و واکس 3 اکستریم هایبریدنت سوناکس : 

پودر اکسید آلومینیومی بسیار ریز باعث رفع نور Verkratzungen ، لایه های خشک شده و صاف شدن رنگ می شود.
براق عمیق و براق ، ترمیم و ترمیم شدید رنگ کارایی دارد.
مناسب برای بدنه
براق کننده، محافظت کننده، پولیش کاری،تشکیل لایه‌ای با دوام بر روی رنگ خودرو

شناسه محصول : 202200
به استناد سایت حقوقی دینا یکی از مشکلاتی که امروزه افراد با آن دست به گریبانند مزاحمت و پر سر و صدا بودن همسایه است . ما در این مقاله به بررسی راهکار های مسالمت آمیز و قانونی برای حل این مشکل پرداخته ایم . از جمله راهکار های قانونی برای مقابله با پر سر و صدا بودن همسایه می توان به ارسال اظهار نامه و طرح دعوا در شورای حل اختلاف اشاره کرد . البته به علت هزینه بر و زمان بر بودن راهکار های قانونی توصیه ما این است که ابتدا با استفاده از روش های مسال
  6 #راهکار برای #کنترل_خشم به یاد داشته باشید :افکار شما باعث #خشم شما شده‌اند نه بقیه مردم بپرسید :آیا #عصبانیت م میتونه کمکم کنه که به اهدافم برسم؟بس کنید :از اینکه حالت دفاعی داشته باشید. به بقیه گوش کنید و سعی کنید آینده نگری اونارو درک کنید.فکر کنید :به موقعیت و میزان خشمتون تمرین کنید :نفس عمیق کشیدن و تکنیکهای ریلکسیشن اگر لازم بود :پیاده روی کنید تا آرام شوید.
 
(رونق تولید )که به‌عنوان نام و شعار سال ۱۳۹۸ تعیین شده است، در موضوع و منظومه اقتصاد مقاومتی اهمیت ویژه‌ای دارد. رونق تولید به این معناست که منابع مالی، سرمایه‌های عظیم داخلی، نیروی کار، کارگاه‌های کوچک و بزرگ و کارخانه‌های صنعتی با تکیه بر منابع سرشار داخلی ازجمله نیروی جوان و متخصص انسانی به‌گونه‌ای مدیریت شوند که جای‌جای میهن پهناور اسلامی صحنه جنب و جوش و تولید انواع کالاهای مورد نیاز شود. رونق تولید نه‌ فقط نیازهای فوری را پا
خلاصه کتاب مدیریت حقوق و دستمزد یوسف رونق

جهت دانلود و مشاهده فایل به روی لینک زیر کلیک نمایید.
دانلود خلاصه کتاب مدیریت حقوق و دستمزد یوسف رونق

مدیریت حقوق و دستمزد : کاربران گرامی در این بخش لینک دانلود خلاصه کامل کتاب مدیریت حقوق و دستمزد یوسف رونق pdf در حجم 82 صفحه تایپ شده با کیفیت عالی به همراه نمونه سوالات .. دانلود جزوه مدیریت حقوق و دستمزد یوسف رونق کاربران گرامی در این بخش لینک دانلود خلاصه کامل کتاب مدیریت حقوق و دستمزد یوسف رونق pd
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با ارزیابی مشکلات اقتصادی کشور و استفاده از نظر
کارشناسان، سال ۹۸ را به نام «رونق تولید» نامگذاری کردند. پایگاه
اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR ابعاد مختلفی را که رهبر انقلاب درباره رونق تولید در پیام نوروزی و بیانات در حرم مطهر رضوی مطرح کردند در این جدول منتشر میکند.
ادامه مطلب
-----------------------------------------------------------------
همیشه فکر میکردم رونق تولید یعنی اینکه حتماً باید یه محصول صنعتی ایجاد بشهولی با مطالعه و بررسی یه کشور پیشرفته متوجه شدم لزوماً رونق تولید این نیستبلکه توسعه امر گردشگری هم میتونه به رونق تولید ناخالص ملی کمک کنهبعنوان مثال ، سهم درآمد فرانسه از توسعه گردشگری ١٥ درصد تولید ناخالص ملیش هستو سهم ایران تنها ٧ درصدهضمن اینکه بهبود کیفیت این موضوع هم خودش موضوعیت داره و میتونه این سهم رو افزایش بدهباماگرد
آقای خامنه ای امسال رو سال رونق تولید نامید که هر شهروند وظیفه ای بسیار کوچکی در قبال این رونق داره؛ اما مسئله دیگری که این وسط برای من باز شده اینه که هر انسانی فقط تو جامعه زندگی نمی کنه و زندگی هر انسانی شامل بخش قابل توجهی به نام زندگی شخصی هم میشه.من امسال سال ۱۳۹۸ سال خودم رو سال اصلاح مینامم (فقط اصلاح خودم) و امیدوار و آرزومندم که تمام بدی هام رو تو این سال از بین ببرم و با قدرت و پشتوانه و توشۀ بیشتری به سوی آینده اگر عمری باشه بروم و به
درمان قطعی خشکی چشم مزمن
گاهی اوقات خشکی چشم به حدی آزار دهنده است که احساس می‌کنید گرد و غبار یا یک جسم خارجی در چشمتان فرو رفته است. برای درمان خشکی چشم ما راهکار‌هایی
 را توصیه می‌کنیم که می‌تواند فوق العاده موثر باشد. برای آشنایی با درمان‌های خانگی خشکی چشم با مجله دلگرم همراه باشید.

ادامه مطلب
مراقبت از پوست صورت و بدن به ویژه بعد از ۳۰ سالگی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد. معمولاً در این دوران دچار تغییراتی می‌شوید که تا پیش از این سن با آن‌ها رو به رو نشده‌اید. اما برای مراقبت از پوست چه کنیم. جای نگرانی نیست؛ با چند راهکار ساده می‌توانید پوست جوان و شاداب داشته باشید. این مقاله را دنبال کنید تا همه‌ی روش‌های مفید را بدانید. فهرست زیر نکات مهمی است که برای داشتن پوست خوب باید بدانید.
ادامه مطلب
رهبرحکیم انقلاب اسلامی در تداوم نامگذاری سال، سال ۹۸ را سال رونق اقتصادی نامیده اند.
برای تحقق این مهم:
یک دسته از کارها را نباید انجام داد؛ همایش‌های کلیشه‌ای و تشریفاتی، تبلیغات محیطی و پرهزینه و غیرمفید، صدور بیانیه های حمایت آمیز، سخنرانی‌ها، خطبه‌ها و نوشته‌هایی که نوعی رفع تکلیف درآن دیده می‌شود و از همه مهم تر اجتناب رسانه ها به خصوص صداوسیما از کمی گرایی زیاد به موضوع که همه آفات تحقق اهداف سال هستند.
دسته دوم اقداماتی لازم، ضر
گاهی برخی از افراد ساختار پاهایشان به گونه ای است که برایشان حسابی دردسر ساز می شود. هنوز علت اصلی و مشخصی برای بروز اختلال در ظاهر پاها مشخص نشده است و تنها در برخی از موارد نادر، نرمی استخوان شدید می تواند دلیلی برای ابتلا به این نوع اختلال باشد ولی این مشکل، علت اصلی برای این موضوع محسوب نمی شود.
 

ادامه مطلب
گوگل یک صندوق مالی برای کسانی که به خاطر کرونا ویروس نمی توانند سر کار بروند، ایجاد کرد؛ آمازون یک صندوق ٥ میلیون دلاری برای کمک به کسب و کار های کوچک ایجاد کرد، خوزه آندرس رستوران دار معروف آمریکا، ٨ رستوران خود را تبدیل به آشپزخانه کرد، یعنی کار اصلی خود را تهیه غدا برای افرادی که در خط مبارزه با کرونا هستند قرار داد؛ مدیرعامل اندپیزا اعلام کرد پیتزای رایگان در اختیار کارمندان خود و کارکنان بیمارستان قرار می دهد؛ دولچه و گابانا که در زمی
عیدنوروزاست ودل راهم معطر میکنیم/ما فدایی خویش را ازبهر رهبرمیکنیم/هست ایران ولایی باوجودش سرفراز/رونق تولید اورا ما میسر میکنیم/اعتقاد ماهمیشه هست عشق اهل بیت/باولایت سال را آغاز دیگر میکنیم/مشکلات کشورماحل بگردد بی گمان/درجهان مشهورخود باحب حیدرمیکنیم/رونق تولیدباشد رهگشابهروطن/باامام وبا شهیدان یادکوثرمیکنیم/شیعه درآمادگیها بهر مهدی وظهور/خویش راسرباز کوی نور آخر میکنیم/
کسانی که رعایت نمی کنند و بدون ملاحظه و اضطرار از خونه بیرون می زنند در این ایام...مدیونند...مدیون پرستارانی که قریب یک ماه است از خانواده خود دورند...مدیون کسانی که به امید کنترل بیماری در جامعه تن به در خانه ماندن داده و از ملاقات عزیزترین کسانشان محروم   شده اند...مدیون همه کاسبان و  بازاریان و دست فروشانی که رونق کسب و کارشان منوط به رونق سلامتی مردم است...مدیون بچه های جهادی که شبانه روز در بیمارستان ها و کوچه ها مشغول خدمت اند...من یکی از حقم
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «اگر تولید رونق گرفت، آن وقت در بخشهای مختلفی تحوّل ایجاد خواهد شد؛ هم تأثیر میگذارد در اشتغال، هم تأثیر میگذارد در کم کردن تورّم، هم حتّی تأثیر میگذارد در وضع توازن بودجه، هم تأثیر میگذارد در بالا رفتن ارزش پول ملّی. ببینید، اینها همه مشکلات مهمّ اقتصادی ما است. صاحب‌نظران و کسانی که مطّلع از مسائل اقتصادی هستند، تصدیق میکنند، تأیید میکنند. [آنها] معتقدند که ظرفیّتهای کشور برای شکوفایی اقتصاد، ظرفیّتهای بسیار آ
پاورپوینت شناخت خطر راهکار های کاهش عوامل خطر (Risk Reduction) مهم در سطح فرد و جامعه - 70 اسلاید
پاورپوینت شناخت خطر راهکار های کاهش عوامل خطر (Risk Reduction) مهم در سطح فرد و جامعه پاورپوینت شناخت خطر راهکار های کاهش عوامل خطر (Risk Reduction) مهم در سطح فرد و جامعه پاورپوینت شناخت خطر راهکار های کاهش عوامل خطر (Risk Reduction) مهم در سطح فرد و جامعه پاورپوینت شناخت خطر راهکار های کاهش عوامل خطر (Risk Reduction) مهم در سطح فرد و جامعه پاورپوینت شناخت خطر راهکار های کاهش عوام
  در مطلب های گذشته راجع به راه اندازی تولید خانگی و تاثیراتی که بر توسعه تولید ملی صحبت کردیم.
  حالا نوبت این است که کسب کار خود را رونق بدیم. چگونه و چطور؟ این این مقاله بنده سعی کردم ده روش برای رونق اشتغال پیشنهاد بدهم. انتخاب روش (یا روشهای) مناسب، به نوع کسب و کارتان، منابع موجود، میزان پول، وقت و انرژی ای که می‌توانید برای توسعه کسب و کار خود سرمایه گذاری کنید بستگی دارد.
ادامه مطلب
از سال ۱۳۷۳ که با ابتکار رهبر معظم انقلاب اسلامی (دامت برکاته)
اولین شعار سال اعلام شد، تا امسال که شعار «رونق تولید» توسط ایشان
به‌عنوان شعار سال برگزیده شد، با توجه به شرایطی که کشور در آن قرار
داشته، بخش عمده این شعارها به مباحث اقتصادی کشور و بهبود شرایط معیشتی
مردم اختصاص یافته است.
اما طبیعی است، همان‌گونه که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سخنرانی ابتدای
سال در حرم رضوی تأکید فرمودند، رونق تولید تنها با تعیین شعار سالانه محقق
نخواه
راهکارهای مهم برای کاهش نرخ پرش سایت
کاهش نرخ پرش سایت
 
قطعا برایتان پیش آمده که موضوعی را در گوگل جستجو کنید و با انبوهی از نتایج مرتبط با موضوع مورد نظرتان،  بر خورد کرده اید. سپس چند وب سایت را باز کرده و بخش عمده آن ها را بدون صرف زمان و با چند ثانیه مرور ، بسته و به سراغ نتایج بعدی می روید. به این عمل، پرش سایت می گویند. البته وارد شدن به صفحه دیگری از وب سایت را نیز پرش سایت می گویند.
توجه هر چه بیشتر  و به کار گیری راهکار های کاهش نرخ پرش سا
#موهبت_کامل_نبودن نوشته ی #برنی_براون کتابی است که به ما گوشزد می کند ناقص بودنمان را قدر بدانیم و به ما راهکار می دهد که چطور با خودِ واقعی مان زندگی خوبِ مدنظرمان را بسازیم و از دنیای فکر و خیالِ خودنبودن بیرون بیائیم..کتاب در ۱۰ سرفصل اصلی راه هایی برای نزدیک شدن به خود اصیل ارائه می دهد:.راهکار ۱ (پرورش اصالت) اگر خود واقعی مان نباشیم، هرچه تلاش هم بکنیم یک روز به بن بست می خوریم. این روز شاید فردا باشد شاید سال بعد، اما نهایتا می آید و خِفتِم
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۳۹۸، سال جدید را سال «رونق تولید» نام‌گذاری کردند.نوجوان خامنه‌ای به همین مناسبت نماهنگ «رونق تولید» را منتشر می‌کند.
           


با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید : 
کیفیت خوب و فرمت Mp4 و با حجم 108.7 MB
کیفیت متوسط و فرمت Mpeg و با حجم12.1 MB
کیفیت پایین و فرمت Flv و با حجم 9.8 MB
سلام دوستان 
در این مطلب از وبلاگ پرورش بلدرچین می خواهیم شما را با راهکار های ساده بازاریابی و فروش تخم بلدرچین اشنا سازیم
شاید در هیچ وبلاگ یا وبسایت دیگری این تکنیک ها را به شما یاد ندهند اما من در امروز قصد دارم آنها را به شما یاد دهم
اولین تکنیک بازایابی --- استفاده از منابع رایگان است. اینترنتی بهترین راه برای بازاریابی است. سایت های زیادی هستند که حاضرند تبلیغ شما را به صورت کاملا رایگان بر روی وب سایت خود قرار دهند.دیوار و شیپور نمونه
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «تولید اگر چنانچه به راه بیفتد، هم میتواند مشکلات معیشتی را حل کند، هم میتواند استغناء کشور از بیگانگان و دشمنان را تأمین کند، هم میتواند مشکل اشتغال را برطرف کند، هم حتّی میتواند مشکل ارزش پول ملّی را تا حدود زیادی برطرف کند. لذاست که مسئله‌ی تولید به نظر من مسئله‌ی محوری امسال است؛ لذا من شعار را امسال این قرار دادم: «رونق تولید». باید همه تلاش کنند تولید در کشور رونق پیدا کند.» ۱۳۹۸/۰۱/۰۱
نوجوان خامنه‌ای براسا
(رونق تولید )که به‌عنوان نام و شعار سال ۱۳۹۸ تعیین شده است، در موضوع و منظومه اقتصاد مقاومتی اهمیت ویژه‌ای دارد. رونق تولید به این معناست که منابع مالی، سرمایه‌های عظیم داخلی، نیروی کار، کارگاه‌های کوچک و بزرگ و کارخانه‌های صنعتی با تکیه بر منابع سرشار داخلی ازجمله نیروی جوان و متخصص انسانی به‌گونه‌ای مدیریت شوند که جای‌جای میهن پهناور اسلامی صحنه جنب و جوش و تولید انواع کالاهای مورد نیاز شود. رونق تولید نه‌ فقط نیازهای فوری را پاسخ
رونق تولیدرا هرجا مهیامیکنیم/باحمایت ازولایت شوربرپا میکنیم/کشت وکار وصنعت ماباز گرددرهگشا/بهرایران ولایی عشق معنامیکنیم/یک نگاه بردرون و ناامید از دشمنان/چون عمل برآن کلام ناب آقامیکنیم/هست ایرانی شریف وافتخاردرجهان/دلسپاری برولایت تابه فردا میکنیم/جلوه خوب جوانان اقتدارکشوراست/خویش رادائم مهیابهر مولامیکنیم/گشته ایرانی همیشه اسوه روی زمین/دشمن جبارخودرا بازرسوا میکنیم/بهرمهدی وظهورش دررکاب رهبریم/شادمان ازحرکت خود ذات یکتامیکن
مقاله راه کارهای برای میگرن
 
 
 
چند راهکار برای مقابله با سردردهای میگرنی   میگرن تنها یک سردرد ساده ‏نیست، بسیاری از اوقات با علائم مختلف و آزاردهنده همراه است که عملکرد و فعالیت‌های روزانه فرد را مختل ‏می‌کند . فرمت پی دی اف 10 صفحه ...
دریافت فایل
مقاله راه کارهای برای میگرن
 
 
 
 
 
چند راهکار برای مقابله با سردردهای میگرنی   میگرن تنها یک سردرد ساده ‏نیست، بسیاری از اوقات با علائم مختلف و آزاردهنده همراه است که عملکرد و فعالیت‌های روزانه فرد را مختل ‏می‌کند . فرمت پی دی اف 10 صفحه ...
دریافت فایل
دوستان عزیز، لطفا به این جمله های خبری دقت کنید!
"رونق تولید ملی در سایۀ جهاد اقتصادی امکان پذیر است؛
حمایت از تولید ملی استمرار جهاد اقتصادی است؛
رونق تولید ملی منجر به اشتغال زایی می شود؛
استقلال کشور در گرو حمایت از تولید ملی است؛
حمایت از تولید ایرانی، چرخ کارخانه ها را می چرخاند؛
و ...
شما چه تعداد از این جمله ها را با دقت خواندید؟
اصلا آیا این عبارت ها را مطالعه کردید؟
اگر مطالعه کردید، آیا تلنگری در شما ایجاد شد؟
ادامه مطلب
راهکار های تقویت چشم
کاربران رایانه معمولا عادت به پلک زدن ندارند و اغلب وقتی پای تلویزیون می نشینند پلک نمی زنند. حال به عنوان یک تمرین و برای تقویت عضله چشم به مدت چند دقیقه و هر ۴ثانیه یک بار پلک بزنید. البته تعداد زیادی هستند که به علت بیماری ها و مشکلات چشمی باید از عینک یا لنز استفاده کنند اما بیشتر مردم و افرادی که به قصد اصلاح دید خود عینک می زنند، می توانند با تمرینات ساده ای که طی ۵مرحله عضله چشم را تقویت می کند، به میزان زیادی از ضعی
رونق تولید ۱۳۹۸


امسال مسئله‌ «تولید» مطرح است. می‌خواهم مسئله‌ تولید را به‌عنوان محور فعّالیّت قرار بدهم. که مسئله‌ تولید به نظر من مسئله‌ محوری امسال است؛ لذا من شعار را امسال این قرار دادم: «رونق تولید». باید همه تلاش کنند تولید در کشور رونق پیدا کند.
۱۳۹۸/۱/۱- رهبر انقلاب
             
تحلیل رویایی یا واقعیت باور نکردنی؟؟؟!!!!!
به گزارش اقتصادنیوز امید علیجانی در گفتگو با ایبِنا، عنوان کرد: در
پایان سال ۹۶ و بعد از اعلام ورود به دوران رونق، در قالب ۲ سناریوی کلی
آینده بازار مسکن قابل پیش بینی بود. وی افزود: سناریوی اول، رشد قیمت تا
۵۰ درصد، افزایش هیجانی خرید در بازه‌ای کوتاه‌مدت و در گام بعد شروع دوران
رکود در پایان سال ۹۷ یا اوایل سال ۹۸ است. در سناریوی دوم حفظ نسبی
قیمت‌ها و رشد سطح معاملات و در گام بعد تداوم دوران رون
از سال ۱۳۷۳ که با ابتکار رهبر معظم انقلاب اسلامی (دامت برکاته) اولین شعار سال اعلام شد، تا امسال که شعار «رونق تولید» توسط ایشان به‌عنوان شعار سال برگزیده شد، با توجه به شرایطی که کشور در آن قرار داشته، بخش عمده این شعارها به مباحث اقتصادی کشور و بهبود شرایط معیشتی مردم اختصاص یافته است.
اما طبیعی است، همان‌گونه که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سخنرانی ابتدای سال در حرم رضوی تأکید فرمودند، رونق تولید تنها با تعیین شعار سالانه محقق نخواهد شد
سلامی دوباره به همراهان عزیزم. امیدوارم احوالتون خوب و دلتون شاد باشه.این پست با احترام تقدیم همگی شما همراهان و  عزیزانی که پست قبل رو مطالعه کردند و به دنبال راهکار برای رفع کولیک هستند.
❇️ مادر بعد از شیر خوردن و بین شیردادن باید به دفعات،نوزاد را بغل کند تا هوایی که وارد معده او شده با آروغ زدن خارج گردد.
❇️ بعضی از مواقع هوا در معده نیست و در روده هاست، بنابراین مالش دادن شکم و خم کردن پاها نوزاد روی شکم او کمک خواهد کرد و سبب جابچایی گا
سلامی دوباره به همراهان عزیزم. امیدوارم احوالتون خوب و دلتون شاد باشه.این پست با احترام تقدیم همگی شما همراهان و  عزیزانی که پست قبل رو مطالعه کردند و به دنبال راهکار برای رفع کولیک هستند.
❇️ مادر بعد از شیر خوردن و بین شیردادن باید به دفعات،نوزاد را بغل کند تا هوایی که وارد معده او شده با آروغ زدن خارج گردد.
❇️ بعضی از مواقع هوا در معده نیست و در روده هاست، بنابراین مالش دادن شکم و خم کردن پاها نوزاد روی شکم او کمک خواهد کرد و سبب جابچایی گا
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
شخصی که به دبی مسافرت میکند،باعث رونق اقتصادی دبی میشود و رونق اقتصادی دبی باعث قاچاق هرچه بیشتر زنان ایرانی و خاک ایران به آنجا و تحکیم شدن ادعای امارات مبنی بر خلیج عربی میشود
امارات در حال افزایش مالکیتش بر خلیج فارس می باشد و خاکش را از ایران وارد میکند.
دولت های جمهوری اسلامی نتوانست یا نخواست اقدامی انجام دهد و فریاد های دکتر عباسی هم به جایی نرسید.
ولی کاش غیرت ایرانی باعث میش
(رونق تولید )که به‌عنوان نام و شعار سال ۱۳۹۸ تعیین شده است، در موضوع و منظومه اقتصاد مقاومتی اهمیت ویژه‌ای دارد. رونق تولید به این معناست که منابع مالی، سرمایه‌های عظیم داخلی، نیروی کار، کارگاه‌های کوچک و بزرگ و کارخانه‌های صنعتی با تکیه بر منابع سرشار داخلی ازجمله نیروی جوان و متخصص انسانی به‌گونه‌ای مدیریت شوند که جای‌جای میهن پهناور اسلامی صحنه جنب و جوش و تولید انواع کالاهای مورد نیاز شود. رونق تولید نه‌ فقط نیازهای فوری را پاسخ
قل شد و شنیده شد که وزارت اقتصاد، برای رونق فضای کسب و کار تصمیم‌هایی را گرفته است، کارهایی را که مانع رونق فضای کسب و کار است حذف کرده است؛ این کار مثبتی است، این کار را بایستی دنبال بکنند. مسئله‌ی مبارزه‌ی با فساد به‌صورت جدّی بایستی دنبال بشود؛ همین‌طور مبارزه‌ی با اسراف. جوانانی که در بخشهای تولیدی و سازندگی فعّالند -که بحمدالله این در کشور بسیار گسترش پیدا کرده است که جوانانی در کارهای تولیدی فعّالند، دارند کار میکنند، تلاش میکنند
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.شایدبرایش دنیاجوردیگری معنی پیدامینمو
راهکار‌هایی برای انتخاب جراح بینی
 
مهم‌ترین مرحله در پروسه جراحی بینی، انتخاب یک جراح کاربلد و با تجربه است. باید به این موضوع دقت شود که هر ارزانی بی‌دلیل نیست و بهتر است در هنگام انتخاب جراح بینی، به سراغ ارزان‌ترین گزینه ممکن نروید و مواردی مانند تجربه پزشک را در اولویت قرار دهید.
یک جراح بینی کم‌تجربه ممکن است علاوه بر عدم دستیابی به نتیجه ظاهری مطلوب، مشکلات و اختلالات تنفسی خاصی را نیز در بیمار ایجاد کند. مشکلاتی که معمولاً منجر ب
 
طراحی وب سایت امروزه به یکی از مهمترین درگاه های تجارت الکترونیکی و ارتباطی هر کسب و کاری با دنیای اطراف آنها تبدیل شده است که امروزه هر کسب و کاری به جهت ارتباط دقیق تر و دسترسی بهتر سایر به کسب و کار آنها نیازمند داتشن وب سایت هستند و به همین دلیل توصیه میکنیم با ما همراه باشید
دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی به یکی از مشاغل پر رونق امروز تبدیل شده است و با توجه به اینکه مردم زمان کمتری را در پیش دارند به همین جهت تمایل دارند خریدا
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: تولید اگر راه بیفتد، میتواند مشکلات معیشتی را حل کند، استغناء کشور از بیگانگان و دشمنان را تأمین کند، مشکل اشتغال را برطرف کند، و حتّی مشکل ارزش پول ملّی را تا حدود زیادی برطرف کند. ۱۳۹۸/۰۱/۰۱نوجوان خامنه‌ای براساس این بخش از پیام نوروزی رهبر انقلاب به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۸، لوح «اگر تولید رونق بگیرد» را منتشر می‌کند.
         
         
چند راهکار برای پیشگیری از آلزایمر
 
مطالعه را به قصد آموختن و به خاطر سپردن انجام دهید 
  - این کار فعالیت عصبی مغز را بیشتر کرده و مغز را به چالش میکشد 
 
پیاده روی
سه بار در هفته پیاده روی کنید سی دقیقه با سرعت متوسط  تا تند راه بروید و گردش خون مغز را بهبود بخشید 
 
ویتامین B12 و ویتامین E
ویتامین B12 و ویتامین E به داشتن حافظه بهتر شما کمک میکند و باعث بهبود عملکرد مغز میشود
ادامه مطلب
توصیف یک سیکل کامل بازار مسکن: رکود ⬅️ گذار به رونق ⬅️ رونق ⬅️ گذار به رکود
با نگاهی به پیشینه بازار مسکن طی سه دهه گذشته می تواند سیکل‌های متوالی بازار مسکن را مشاهده نمود.هر سیکل کامل (رکود، گذار به رونق، رونق، گذار به رکود) پنج تا هفت سال به درازا کشیده است.با اغماض فراوان می توان وقایع یک سیکل را اینگونه برشمرد:
• گردش نقدینگی در بازار مسکن، کم است.• خریدار جدی در بازار کم است.• معاملات اغلب از نوع جایگزینی هستند (خرید، اغلب با فروش هم
به گزارش فرینا، کمال رضایی افزود: شرکت توسعه و سرمایه‌گذاری منطقه آزاد اروند برای راه‌اندازی مجدد این چهار واحد ۱۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال سرمایه گذاری کرد.
رضایی محصولات تولیدی این واحدهای صنعتی را کربورسیلیسیم، آلومینیم، محصولات سلولزی، قیر و تولید سازه‌های فلزی اعلام کرد و افزود: شرایط تحریم‌، نوسان شدید ارز، کمبود منابع نقدینگی و منابع مالی از مهمترین عوامل رکود و جاماندن این واحدها از چرخه تولید بود.
وی احیای واحدهای صنعتی نی
دکتر اسپنسر جانسون، نویسنده کتاب چه کسی پنیر من را برداشت، فرق بین آدم‌ها و موش‌ها را این طور توصیف می‌کند.
وقتی یک موش حس می‌کند تلاش‌هایش به نتیجه نمی‌رسد، روش خود را عوض می‌کند، اما وقتی آدم‌ها حس می‌کنند کاری که انجام می‌دهند به نتیجه نمی‌رسد، عصبانی و خسته می‌شوند و دوست ندارند روش خود را عوض کنند. حتی گاهی اگر کسی راهکار تازه‌ای را به آنها نشان دهد، حالت دفاعی به خود می‌گیرند و می‌گویند: «من همیشه این کار را همین طور انجام داد
مثلث ماموریت
یک راهکار ساده برای اینکه بدانیم چطور میتوانیم توانمندی ها و علایقمان را پیدا کنیم
و بدانیم در چه مرحله ای میتوانیم پیشرفت کنیم.
این راهکار استفاده از مثلث ماموریت است
سه ضلع این مثلث شامل هدیه ها،عشق و مهارت است.
هدیه ها همان توانمندی هایی است که خداوند به ما عطا کرده
توانمندی هایمان را لیست کرده و بررسی میکنیم که نسبت به کدام یک عشق و علاقه بیشتری داریم
سپس مهارتمان را در آنچه که توانمندیم و به آن علاقه داریم افزایش می دهیم.
ا
متخصصان موفق به شناسایی مکانیسم جذب کلسیم و استخوان‌سازی در نوزادان شده‌اند و این راهکار می‌تواند به درمان پوکی استخوان در بزرگسالی منجر شود.
منافذ و خانه‌های استخوانِ پوک، بسیار بزرگتر از استخوان سالم است. در این حالت استخوان ها به تدریج تراکم خود را از دست می‌دهند و بسیار حساس و شکننده می‌شوند. متاسفانه این بیماری هیچ علامت اولیه‌ای ندارد و به همین دلیل به آن بیماری خاموش گفته می‌شود.
محققان به تازگی در مطالعات جدید خود موفق به شنا
 نماینده خوشه انگشتر استان نیز در این همایش به مشکلات فعالان این عرصه اشاره کرد و گفت: نبود بازاچه ویژه صنایع دستی ، نبود بیمه هنرمندان، نبود تسهیلات کم بهره، اجرایی نشدن قانون حمایت از هنرمندان و حمایت نکردن از ثبت جهانی عقیق  و انگشتر قم از عمده مشکلات فعالان این عرصه است .
 
 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما در این همایش استاندار قم گفت: رونق تولید در بخش صنعت یکی از محورهای مدیریتی سطح استان در سال رونق تولید است که راه اندازی خوشه انگشتر اس
اکبر ابدالیرهبر انقلاب در پیام نوروزی شان رونق تولید را کلید حل مشکلات کشور از جمله حل مشکل کاهش ارزش پول ملی بیان کردند. این بدان معناست که تورم یا همان کاهش قدرت خرید مردم (یا به اصطلاح عموم مردم گران شدن کالاها) در کشور با رونق تولید کنترل خواهد شد. در چند یادداشت این موضوع را بررسی می کنیم: یکی از دلایل اصلی کاهش ارزش پول ملی رشد بالای #نقدینگی است. وقتی رشد نقدینگی سریع‌تر و بیشتر از رشد #تولید_ملی باشد یعنی همین مشکلی که در چند سال اخیر با
 
چهار راهکار ویژه برای بهبود مالی زندگیتان.
فرقی نمی‌کند شما مجرد، متاهل، بازنشسته، خانه‌دار، بیکار یا شاغل باشید. پول بخش مهمی از زندگی شما را تشکیل می‌دهد. باور ندارید؟ چند ماه را بدون پول تصور کنید. ببینید چه اتفاقی برای دیگر بخش‌های زندگیتان می‌افتد.
ادامه مطلب
راهکار نظارت تصویری پارکینگ
 
بهترین دوربین مداربسته برای پارکینگ
در شرایط فعلی، افزایش جمعیت در شهرها موجب افزایش چشمگیر اهمیت وجود پارکینگ ها و نظارت بر آنها با دوربین مداربسته نسبت به گذشته شده است. پارکینگ ها بهره وری های متفاوتی دارند که از مهمترین آنها می توان به پارکینگ مجتمع های تجاری اشاره کرد. پارکینگ مجتمع های مسکونی و پارکینگ های شهری نیز از دیگر کاربری های مهم پارکینگ ها در سطح شهر هستند که در راه مدیریت هر کدام، مشکلات مختلف
 

چهار راهکار ویژه برای بهبود مالی زندگیتان.

فرقی نمی‌کند شما مجرد، متاهل، بازنشسته، خانه‌دار، بیکار یا شاغل باشید. پول بخش مهمی از زندگی شما را تشکیل می‌دهد. باور ندارید؟ چند ماه را بدون پول تصور کنید. ببینید چه اتفاقی برای دیگر بخش‌های زندگیتان می‌افتد.
ادامه مطلب
سلام خدمت همه دوستان دقت کردین تا میخوایین تو اینترنت دنبال راهکار کنترل شهوت باشین،یه روش هایی میاره که اصلا آدم نمیدونه چی بگه...مثلا میگن به یاد خدا باش و یا برو فلان چیزو بخور شهوتت کلا میپره و فلان...ببینید برای یه کسی که گناه براش تبدیل به یه عادت ریشه ای شده هرچقدرم بگین به فکر خدا باش و از این حرفا اثر نمیذاره اما شاید برای کسایی که اول راهن اثر بذاره... یا مثلا میان میگن که برنامه داشته باش بیکار نباش که اینا واقعا خوبه و اصلا بدون اینا
اسفاد همانطور که از لحاظ فرهنگی . اجتماعی . دینی و مذهبی همیشه پیشرو بوده است از لحاظ صنعت و کشاورزی نیز منحصر به فرد بوده است محصولات کشاورزی و صنعتی اسفاد تا مور ( مرو ) و سرخس و هرات رفته است .می توان گفت اسفاد اولین نقطه کشت زعفران در منطقه زیرکوه است .وجود آب شیرین و زمین مرغوب باعث شده است که این روستا از قدیم از رونق فراوانی برخوردار باشد.اولین بار مرحوم حاج محمد نوروزی پیاز زعفران را از منطقه مهموئی قائن به اسفاد می آورد و به کاشت زعفران
 صرفا موعظه مردم؟  ایجاد کسب و کار و ورود مستقیم در اقتصاد؟  یا هدایتگری و تنویر اذهان مردم نسبت به واقعیت‌ها؛ تبیین جایگاه اقتصاد در دین؛ مبارزه با تفکرهای غلط رشدیافته در ذهن مردم؛ ارائه راهکارهای عملی به مردم و... تبلیغ رمضان، فرصت طلایی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️ پرونده تبلیغ رمضان با رویکرد رونق تولید و اشتغال‌زایی
کانال مناهج در پیام‌رسان ایتا
کانال مناهج در تلگرام
از سال ۱۳۷۳ که با ابتکار رهبر معظم انقلاب اسلامی (دامت برکاته) اولین شعار سال اعلام شد، تا امسال که شعار «رونق تولید» توسط ایشان به‌عنوان شعار سال برگزیده شد، با توجه به شرایطی که کشور در آن قرار داشته، بخش عمده این شعارها به مباحث اقتصادی کشور و بهبود شرایط معیشتی مردم اختصاص یافته است.
اما طبیعی است، همان‌گونه که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سخنرانی ابتدای سال در حرم رضوی تأکید فرمودند، رونق تولید تنها با تعیین شعار سالانه محقق نخواهد شد
به گزارش واحد سنجش و راه حل های رفتاری در بازار (آبسیم) بورس نیوز، اختلال در هسته معاملات بازار سرمایه ایران به امری تکراری بدل شده و هر از گاهی شاهد برهم خوردن و توقف معاملات هستیم و با وجود اهمیت بالای این موضوع، اقدام جدی برای حل این مشکلات انجام نمی‌شود.
ادامه مطلب
 
همسر [علی چیت‌سازیان] می‌گوید در آخرین باری که آمد منزل و بعد از ان رفت و شهید شد و دیگر ندیدیمش؛ نیمه‌شب همین‌طور نشسته بود و اشک می‌ریخت و گریه می‌کرد. با اینکه مرد باصلابت و قدرتمند و فرمانده کاملاً باصلابتی بود و اصلاً اهل گریه و این چیزها نبود؛ اما اشک می‌ریخت. گفتم چرا این‌قدر گریه می‌کنی؟ 
گفت: معاونش را (سردار مصیب مجیدی)راخواب دیده بود که قبل از او شهید شده بود. می‌گوید دستش را محکم گرفتم و گفتم باید به من بگویی. ما این‌همه با ه
کسب درآمد از اینترنت با ۱۷ راهکار فوق‌العاده
 


۲۹
اشتراک‌گذاری
امروزه افراد زیادی در حوزه‌های مختلف تخصص دارند، اما تاکنون همیشه برای شرکتی به عنوان کارمند فعالیت کرده‌اند، مشکل اینجاست که این افراد به درستی نمی‌دانند که چگونه می‌توان به کسب درآمد از فضای آنلاین پرداخت؟ در این مقاله با چطور همراه باشید تا شما را با روش‌های مختلف کسب درآمد از اینترنت آشنا کنیم.
ادامه مطلب
در انار علاوه بر کشاورزی و دامداری،صنایع دستی نیز رونق خاصی داشته است.فرش بافی با طرح های کاشان،اصفهان و کرمان ازجمله صنایع دستی پر رونقی بوده که امروز نیز همچنان در انار وجود دارد،هرچند رونق گذشته را ندارد.
«کاربافی،لبافی،چرخ ریسی و اسی»از جمله صنایع دستی سنتی و قدیمی دیگری در انار بوده که این روزها جز نام و خاطره از آن ها چیز دیگری باقی نمانده است.
ساکنان انار در گذشته ها در صنعت کاربافی،«سفره،جاوند،پارچه نخی و پارچه کرباس»تولید می کرد
حمید ملانوری در دیدار با مدیر و کارکنان جهاد کشاورزی به مناسبت هفته جهاد کشاورزی اظهار داشت: 80 هزار هکتار سطح زیر کشت پسته در رفسنجان داریم که عمده اشتغال شهرستان را در بخش کشاورزی شامل می‌شود.برای اطلاعات بیشتر در مورد چاپ سررسید و سالنامه برروی لینک کلیک نمایید.
به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، وی بیان داشت: در بخش پرورش دام و طیور نیز زمینه‌های اشتغال در این شهرستان فراهم است و این اشتغال نشاط و رونق کسب و کار در حوزه کشاورزی ر
رونق اقتصادی، راهکار نجات کشور از وابستگی و مسیر پیشرفت و توسعه این
مرز و بوم است.
یک کشور با اقتصاد قوی و مستقل می تواند در قبال همه فشارها و تحریم
های دشمنان مقاومت نشان داده و اهداف و آرمان هایش را پیش ببرد.
در این بین باید دقت داشت که رونق تولید ملی به عنوان شرط اصلی رشد
اقتصادی ممکن است با موانعی مواجه باشد که برای رفع آن باید چاره ای اندیشید و به
بعضی ضرورت ها توجه نشان داد:
·        
واردات
بی رویه کالای خارجی که مشابه داخلی دارد، سمّی م
چگونه از طراحی اپلیکیشن به درآمدزایی برسیم؟
در این مقاله به این موضوع می پردازیم که بعد از یادگیری برنامه نویسی، چگونه از طراحی اپلیکیشن به درآمدزایی برسیم. حرفه های زیادی وجود دارند که زیر مجموعه علم نرم افزار و تکنولوژی IT هستند اما در بین آنها توسعه و طراحی اپلیکیشن از رونق بیشتری در بازار دیجیتال برخوردار است. این رونق به گونه ای بوده که از سال 2009 تا 2019 در زمینه های مختلفی چون هوش مصنوعی تا خدمات و سرگرمی در حدود 3.6 میلیون اپلیکیشن حرفه
محمدحسین توکلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در کرمان با توجه به اهمیت موضوع گردشگری به‌ویژه گردشگری مزرعه در رشد، توسعه و درآمدزایی ارزی کشورها اظهار کرد: رونق گردشگری در سال‌های اخیر در کشورهایی که بحران‌ شدید مالی را پشت سر گذاشته‌اند به‌خوبی توانسته راه‌گشای برون‌رفت از دغدغه‌ کشورها و گره‌گشای مشکلات معیشتی  مردم باشد.
وی اضافه کرد: در این بین نقش دولت‌ها و تصمیم‌های بزرگ ملی در تحقق رونق بخش گردشگری بسیار بااهمیت است؛ چرا
راهکار برای داشتن قلبی سالم وقوی
بیماری های قلبی تا به حال تلفات بیشتری نسبت به سایر بیماری ها داشته است. بر طبق نظریات انجمن قلب آمریکا، تقریباً 33 میلیون فرد در آمریکا دچار بیماری های قلبی هستند و بیش از 430000 نفر هر ساله از این بیماری ها جان خود را از دست می دهند. متاسفانه باید بگوییم که بسیاری از این مرگ ها قابل جلوگیری بوده است.
پس از همین حالا دست به کار شوید. نگذارید که اولین سکته قلبی در شما بروز کند. شروع به ورزش کنید و برنامه غذایی سالم ت
در راستای منویات مقام معظم رهبری که راهبرد برون رفت از رکود تولید و اقتصاد را سرلوحه ی امور و تصمیمات کشور قرار داده اند ، شایسته است آحاد مردم و مسولین با میزان قرار دادن آن اقدامات خود را انجام دهند ، 
برای رونق تولید بایستی بازار تقاضا تنظیم شده و نیاز مصرف کننده به خرید و مصرف کالای تولید داخل باشد  و از سوی دیگر امکانات شناسایی بازارهای صادراتی در اختیار تولید کننده قرار گیرد ، آنچه مسلم است سازمان توسعه تجارت ایران میتواند با انجام وظ
سلام دوستان ، من چند وقت پیش یک آموزش متن + تصویر در سایت برای حل مشکل فارسی نوشتن در فتوشاپ در سایت دانیال طاهری فر گذاشتم 
بعضی از دوستان ویدئوی آموزشی رو احتیاج داشتن 
این ویدئو هم ساخته شده و در صفحه قرار گرفته شده 
اما ویدئوی رفع مشکل تایپ فارسی در فتوشاپ در کانال یوتیوب قرار داده شده 
و خب خیلی از دوستان ظاهرا برای دسترسی به ویدئو به مشکل خوردن
 
در کل سعی می کنم تمام آموزش های فتوشاپ و ایلوستریتور به همراه ویدئو باشن و با همراهی کردن کا
رونق دادن به کسب و کار
باور محدود کننده همان افکار تکراری است که باعث می شود ما به خواسته هایمان نرسیم، به عبارتی خواسته را جذب نکنیم.
 
⛔️ باورهای منفی سبب بوجود آمدن افکار منفی می شوند.
 
➖ افکار منفی سبب بوجود آمدن احساس منفی می گردند و احساس منفی سبب بوجود آمدن ارتعاش منفی می شود که همه این ها سبب می شود ما به خواسته های خود نرسیم.      
 
پس تمام تلاش را باید بکنیم تا افکار محدود کننده را از بین ببریم.
 
https://inoti98.blog.ir
 
 
 
بدون سختی و شکست
چگونه جیبمان را پر نگه داریم؟
اگر شما هم می‌خواهید در زندگی به فقر و سختی در معیشت دچار نشوید و جیبتان همیشه پر باشد، پیشنهاد می‌شود به این 10 راهکار ساده که برگرفته از روایات معصومین است توجه کنید و از آن‌ها غافل نشوید.




بسیاری از آیات و روایات دینی به مسئله رزق و روزی پرداخته‌اند و توصیه‌های زیادی در این زمینه به ما رسیده که برخی موانع رسیدن روزی را معرفی می‌کنند و برخی دیگر عوامل افزایش روزی را بیان می‌کنند. البته خوب است که بدانید آن
۷ اشتباه رایج در طراحی اپلیکیشن موبایل
ساخت اپ موبایل از حساس ترین پروژه هایی می باشد که نقش اساسی در رونق یا شکست یک کسب و کار خواهد داشت. به همین دلیل دانستن اشتباهاتی که باعث می شوند ساخت اپ با شکست مواجه شود، راهکاری منطقی برای جلوگیری از هدر رفت سرمایه، زمان و انرژی خواهد بود. رونق صنعت طراحی اپلیکیشن موبایل و آنالیز عوامل شکست یا موفقیت اپلیکیشن به ما این امکان را داده است که ۷ مورد از اشتباهات رایج در طراحی اپلیکیشن را پیدا و بررسی
#ارسالی_اعضا
واقعا گاهی به عمل کار برآید به سخندانی نیست
محمد موحدی همیشه برای این که به مردم منویات رهبری را گوشزد کنم سراغ محتوای علمی در زمینه اهمیت رونق تولید و کارآفرینی می‌رفتم؛ ولی گاهی احساس می‌کردم مخاطب من حرفهایم را می‌داند و قبول دارد و حتی می‌خواهد به آن عمل کند ولی راه و چاره‌اش را نمی‌داند؛ به خاطر همین با نگاه سؤالی، سخنان مرا بدرقه می‌کند. برای پیدا کردن راه و چاره سراغ انسانهای با تجربه و کارآمد منطقه رفتیم و ظرفیتهای
ریشه یاب: فردی است که در مواجهه با بحران‌هایی که اتفاق می‌افتند، به دنبال پیدا کردن علت اصلی آن است و همین که علت آنرا پیدا کرد، آرام می شود. دغدغه اصلی او در شرایط کنونی این است که علت اصلی ورود کرونا به کشور چه چیزی است.
مسئله یاب: فردی است که در شرایط بحرانی کشور به دنبال پیدا کردن مسائل و مشکلاتی است که در کشور به وجود آمده است. هر چه قدر به مسائل و ابعاد بیشتری از بحران برسد، رضایت بیشتری پیدا می کند. شاید بتوان بخشی از رسانه ها را در این دس
افزایش تمرکز در نماز
مطمئنا برای خیلی از شما عزیزان پیش آمده که در هنگام نماز خواندن حواستان پرت شود و ندانید رکعت چندم هستید و همین مورد اعصاب شما را بهم بریزد و یا همین حواس پرتی شما را برای خواندن نمازهای بعدی دلسرد کند.اما نگران نباشید چون من در این مقاله کوتاه و جذاب 2 راهکاری را بیان کردم که با توجه به ساده بودنشان بسیار بسیار بسیار مؤثر هستند.
افزایش تمرکز در نماز با 2 راهکار فوق العاده مؤثر
راهکار اول:به مهر نگاه کنید!
شاید این حرف من
1. چه عاملی نقش و سهم زیادی در رونق و شکوفایی فرهنگ و تمدن ایرانی-اسلامی داشت؟ 
خلافت عباسیان پس از یک قرن ضعیف شدند. از این رو شرایط مناسبی برای  تشکیل سلسله های ایرانی به وجود آمد. این سلسله ها نقش و سهم زیادی در رونق و شکوفایی تمدن ایرانی-اسلامی داشت.
2. مهم ترین سلسله های ایرانی که در فاصلهی قرن های سوم تا پنجم هجری بر بخشهایی از ایران حکومت میکردند چه نام داشتند؟ 
طاهریان - صفّاریان - علویان - سامانیان - آل بویه
ادامه مطلب
فروش آنلاین عینک طبی زنانه به رونق کسب و کار شما کمک می کند.
 
از این طریق می توانید محصولات خود را به سرعت به فروش برسانید و در نهایت برندی در فضای مجازی باشید که امروزه نیز بازار آن بسیار رونق گرفته است.
مزایای خرید آنلاین عینک طبی زنانه 
خرید آنلاین محصولات به شما کمک می کند تا در کم ترین زمان ممکن و بدون صرف هزینه های اضافی از جمله کرایه ماشین و .... در خانه بمانید و محصول مورد نظر خود را سفارش بدهید.
 
راهنمای خرید عینک بچه گانه | عینک آفتابی
با شروع همه گیر شدن استفاده از شبکه های اجتماعی ، گروه هایی هم بین دوستان ، خانواده ها و طایفه ها شکل گرفت که خوبی هایی هم داره ولی در کنار این خوبی ها ، معضلاتی هم هست که یکی از این معضلات ، عدم توجه به سن افراد و شخصیت اجتماعی افراد هست که بخشی از این مشکل مربوط میشه به عدم شناخت اعضای گروه از یکدیگر.
افراد با تفکرات ، سلایق و سنین و جنسیت مختلف دور همی مجازی دارن و برخلاف دورهمی های فیزیکی که سعی می کنن هر حرفی رو نزنن در فضای مجازی هر مطلبی ر
درود
در این سلسله بحث ها تصمیم داریم با نظر هم به ریشه کاهش ازدواج و ارائه راهکار بپردازیم.
همچنین اگه به صورت ایده آل پیش بریم ، انتظار اعلام نتایج حاصل از عملی کردن راهکار ها رو پس از چند ماه داریم (حالت آرمانی) . 
برای اینکه این سلسله بحث ها مفید باشه چند تا قانون وجود داره ؛
۱- از شعار دادن و کتابی حرف زدن پرهیز کنیم تا رغبت ایجاد بشه
۲- از بی احترامی ، متهم کردن جدا پرهیز کنیم و این رو درک کنیم که هر انسانی در هر مقامی کرامت بالایی داره
۳- ظرفی
بهتر است برای صادرات خودمان مقصدی را انتخاب کنیم که سطح میزانی با اجناس ما خواهد داشت چرا که نوسانات در هر دو مکان چه محل تولید چه محل صادر شده بر صادرات مؤثر است
مسلماْ اجناسی که برای صادرات تولید می شوند باید کاملا مطابق با مقصد صادرات باشند و صادرات الزامی برای تقارن با رسوم دیگر مناطق تجاری نیست و نباید باشد و اصولا صادرات فرصتی برای کشف محلهای تجاری دنیاست
رابطه ی میان صادرات و واردات مانند رابطه ی دو دست باز است اگر این دو دست تبدیل ب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها