نتایج جستجو برای عبارت :

اورژانس

این پاورپوینت در 16 اسلاید به شکل زیبا و منحصر به فرد طراحی و اسلاید بندی شده است در این پاورپوینت مطالبی از تاریخچه اورژانس اجتماعی،چه کسانی از اورژانس اجتماعی کمک می گیرند؟،اورژانس اجتماعی چیست؟ و سایر مطالب مفید و ارزنده در مورد اورژانس اجتماعی در این پاورپوینت درج شده است که امید واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید
 
 
 
جهت دانلود فایل کلیک کنید
بسم الله الرحمن الرحیم 
من اورژانس سرپایی شیفت بودم و سمیرا اورژانس بستری،شیفت من بیست دقه زودتز تموم میشدم،رفتم اورژانس بستری و منتظرش موندم تا با هم برگردیم خونه،اشتراک مسیرمون از جلو در بخش تا جلوی در بیمارستان بود بعدش اون سمت راست میرفت و من سمت چپ!
ادامه مطلب
 
بیست و ششم شهریور ماه روز فوریتهای پزشکی و اورژانس بر تلاشگران این عرصه خصوصا جناب دکتر مجتبی زینالی خالدی سخنگوی اورژانس کشور و همچنین  اقایان محمود مدرسی ، علیرضا کمالی ، داود علیپور و عباس ماندنی و سایرتلاشگران مبارک باد .
 
با وجود حضور به موقع و سریع عوامل اورژانس فرد به دلیل جراحات وارده ناشی از برخورد با قطار در دم جان باخت.
 
ساعت 20 و 28 دقیقه سه شنبه شب، وقوع برخورد یک نفر با قطار در شهر قم به اورژانس گزارش شد و ماموران اورژانس به سرعت خود را به محل حادثه رساندند.
با وجود حضور به موقع و سریع عوامل اورژانس فرد به دلیل جراحات وارده ناشی از برخورد با قطار در دم جان باخت.
دو شبه پام تو اورژانس بیمارستان آموزشیه. یه پزشک مقیم هست اونجا... دیشب فهمید دانشجو پزشکی ام کلا یه جور دیگه برخورد کرد ! کلی بحث تخصصی و ...
حالا امشب وسط اورژانس پرستارا داشتن فشارم رو میگرفتن ،از پشت میز منو دید بلند بلند داد میزد خانوم دکتر ! عزیزم! چی شدی دوباره؟! 
[من درحال انفجار از خجالت و عصبانیت ذوق زدگی غیرعادی ایشون...] خوبم آقای دکتر .شما به کارتون برسید . نوبتم میشه الان. 
+ همرام بیا میخوام برم بالا سر مورد سوساید! 
بعد از احیا و خلوت
پاورپوینت اورژانس های محیطی
دانلود پاورپوینت با موضوع اورژانس های محیطی، در قالب ppt و در 77 اسلاید، قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: اورژانس های محیطی اورژانس های گرما و سرما اورژانس های مربوط به فشار ( عمق –ارتفاع ) گزیدگی ها تشعشعات هسته ای بیوتروریسم غرق شدگی و ... ر
 دو روز پیش به عنوان همراه بیمار رفتم اورژانس بیمارستان شاید از اینکه بگم من اورژانس رو خیلی دوست دارم تعجب کنید و یا فکر کنین من دیوونه ای روانی چیزی هستم :)  
خب من خودمم یه زمانی یه حس بدی به فضای بیمارستان و اورژانس داشتم همیشه اینا منو یاد مرگ و درد مینداختن ... ولی حالا به دلایلی نظرم عوض شده و اورژانس رو دوست دارم اولین نکته درمورد اورژانس که برای من دوست داشتنیه آرامش کادر اورژانسه... با وجود همه ی شلوغیا ، اتفاقا، گاهی حتی داد و بیداد ها
پاورپوینت اورژانس های جراحی قلب (بیماری ها و جراحی های داخلی)
دانلود
پاورپوینت با موضوع اورژانس های جراحی قلب (بیماری ها و جراحی های داخلی)،
در قالب ppt و در 15 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: مقدمه تشخیص شرح حال
گرفتن معاینات فیزیکی بررسی های کلینیکی اقدامات پرستاری اقدامات قبل از
عمل ...
دیشب که شیفت بودم حساااااابی خسته شدیم.انقدرررررر مریض آوردن که تخت اضافی گذاشته بودیم بین تخت های خود اورژانس.  ۴ تا تخت اضافی گذاشته بودن ما بین تخت ها جوری که رفت و آمد سخت می شد.نمی دونم دیشب چه خبر بود که انقدر شلوغ شده بود.بیشتر از ۳۰ تا پذیرش داشتیم.دکتر می گفت من وقت نمی کنم به خوبی نوار قلب ها رو امضا کنم تو چه جوری نوار قلب می گیری؟
بعضی اوقات مغزم کار نمی کرد دیگه،  که از کدوم مریض نوار قلب باید بگیرم از کدوم نباید بگیرم.
از شلوغی اونج
در تاریخ 9/7/98 در مرکز اورژانس اجتماعی با حضور جناب آقای اندخورا ، سرکار خانم حاجی زاده و کارشناسان اورژانس اجتماعی تشکیل شد و در خصوص ضرورت انجام پژوهش با موضوع خودکشی تبادل نظر صورت گرفت و در نهایت مقررر گردید پژوهشی با عنوان فراوانی افکار و اقدام به خودکشی در میان سه گروه مراجعین اورژانس اجتماعی، دانش آموژان دبیرستانی و مراجعین مراکز خصوصی انجام گیرد.
 

ادامه مطلب
پاورپوینت اورژانس مسمومیت ها و مصرف بیش از حد داروها فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: .pptتعداد صفحات: 29حجم فایل: 671قیمت: 4500 تومانبخشی از متن:پاورپوینت اورژانس مسمومیت ها و مصرف بیش از حد داروها فرمت فایل: پاورپوینتتعداد اسلاید: 29مسمومیت ها یکی ازعلل شایع مراجعه به اورژانسسم :هر ماده ای که مصرف آن برای بدن آسیب رسان باشد .علل مسمومیت : 1- عمدی (بیشتر در بزرگسالان )2- اتفاقی (در اطفال و سالمندان )
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر اس
رئیس اورژانس کرمان خبر داد:
برخورد دو خودرو در زرند 5 مصدوم بر جای گذاشت  
رییس اورژانس کرمان از وقوع یک تصادف در شهر زرند خبر داد و گفت: امروز 7 تیرماه در ساعت 12 و 41 دقیقه یک دستگاه پیکان با یک دستگاه پژو 206 با یکدیگر برخورد کردند.
وی محل این حادثه را چهارراه شهید باهنر زرند اعلام کرد و افزود: در این حادثه 5 نفر در رده سنی 10 ماهه الی 25 ساله که 2 خانم و 3 آقا بودند ، مصدوم شدند.
وی خاطر نشان کرد : یکی از دو خودرو به علت نشت گاز در معرض انفجار قرار داشت ک
باسلام و احترام
باتوجه به نزدیک شدن ایام آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ و رقابت داوطلبین عزیز حوزه مناطق تحت پوشش دانشگاه شهرستانهای ( ایرانشهر ، مهرستان  ، سرباز ، دلگان ، فنوج ، نیکشهر ، قصرقند ، کنارک ، چابهار ، بمپور ) 
و نظر به کمبود نیرو در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی ( اورژانس ۱۱۵ ) و عدم وجود فارغ التحصیل جهت استخدام ، لذا از اولیا محترم دانش آموزان تقاضا میشود در ایام انتخاب رشته یکی از گزینه های انتخابی ( رشته فوریتهای پزشکی مقطع کاردانی ناپ
هوای تهران در آستانه ناسالم بودن برای همه افراد
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران،شاخص آلودگی هوا هم اکنون ۱۴۴ است و هوا در آستانه ناسالم برای تمام گروه هاست./فارس
رئیس مرکز اورژانس تهران از آماده باش پایگاه های اورژانس در مناطق ۲۲ گانه خبر داد./صدا و سیما
فردا مدارس در تمام مقاطع تحصیلی بجز دانشگاه ها تعطیل میباشد.‌‌
 
به گفته وی نیروهای امداد و اورژانس در محل حضور دارند و در حال خارج کردن کشته شدگان این حادثه از داخل اتوبوس هستند.
 
به گزارش اسپوتنیک، سخنگوی اورژانس منطقه یاروسلاول، امروز شنبه، اعلام کرد، که در اثر برخورد یکدستگاه اتوبوس با یک کامیون در این منطقه 9 نفر کشته و 21 تن نیز مصدوم شدند.
به گفته وی نیروهای امداد و اورژانس در محل حضور دارند و در حال خارج کردن کشته شدگان این حادثه از داخل اتوبوس هستند.
پاورپوینت اورژانس های روانپزشکی فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: .pptتعداد صفحات: 20حجم فایل: 2261قیمت: 4500 تومانبخشی از متن:پاورپوینت اورژانس های روانپزشکیفرمت فایل: پاورپوینتتعداد اسلاید: 20تعریف و مقدمهاورژانس های روانپزشکی حالاتی هستند که مداخله فوری درمانی را ا یجاب میکنند و تاخیر در پرداختن به آنها میتواند موجب بروز صدماتی به خود بیمار و یا اطرافیان گردد.مانند: پرخاشگری – خودکشی - ...در زنان و مردان – در متاهلین ومجرد ها هردو دیده م
پاورپوینت اورژانس اجتماعی
این پاورپوینت در 16 اسلاید به شکل زیبا و منحصر به فرد طراحی و اسلاید بندی شده است در این پاورپوینت مطالبی از تاریخچه اورژانس اجتماعی،چه کسانی از اورژانس اجتماعی کمک می گیرند؟،اورژانس اجتماعی چیست؟ و سایر مطالب مفید و ارزنده در مورد اورژانس اجتماعی در این پاورپوینت درج شده است که امید واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید ...دریافت فایل
رییس مرکز اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان از مصدوم شدن 16 نفر بر اثر تصادف اتوبوس با کامیون در اتوبان نطنز به کاشان خبر داد. حسین ریاحی اظهار کرد: در ساعت ۲۱:۵۷ دقیقه شامگاه یکشنبه نهم تیرماه تماس مردمی با مرکز ارتباطات اورژانس مبنی بر برخورد یک دستگاه اتوبوس با کامیون در حوالی عوارضی قمصر کاشان دریافت شد.
ادامه مطلب
در موارد زیر با اورژانس تماس بگیرید :
کودک دچار مشکل تنفسی شده و یا بدلیل غوطه ور شدن و فرورفتن در آب تنفس او متوقف شده باشد.( بیاد داشته باشید کودکان میتوانند حتی در ۳ سانتی متری زیر آب هم غرق شوند).
دچار حادثه ای نزدیک به غرق شدن شده باشند.
هدف این مقاله از دکتر زخم بکارگیری آن بعنوان راهنما می باشد. یادگیری اقدامات احیای قلبی بطور صحیح برای والدین و پرستاران کودک بسیار حائز اهمیت میباشد.
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
 
انتهای حیاط بیمارستانِ محل کارم،درست روبروی در ورودی اورژانس پشت درختای سر به فلک کشیده ی جنگل طور بیمارستان، ساختمان قدیمی به جا مانده ای از دوره ی پهلوی با شیشه های شکته و درهای چوبی و پله های بلند ورودی و سقف شیروانی باقی مونده که به دستور میراث فرهنگی قراره تبدیل به موزه بشه، به عنوان ساختمانی دست نخورده‌ وسط حیاط و در ضلع غربی دفتر پرستاری و بلافاصله اورژانس بستری قرار داده.
ادامه مطلب
    احساس ناراحتی در قفسه سینه که بیش از چند دقیقه طول بکشد و یا برطرف شود و دوبارره ظاهر شود : احساسی شبیه فشار ، تنگی و یا درد.    درد و یا ناراحتی در قسمت بالای بدن، شامل دست، بازو، شانه چپ، پشت ،گردن، فک و یا زیر استخوان سینه.    مشکل تنفسی و یا تنگی نفس (همراه و یا بدون درد قفسه سینه).    عرق کردن و یا عرق سرد.    سوء هاضمه، سوزش قلب، تهوع و استفراغ.    سبکی سر ، سرگیجه و ضعف شدید.    اضطراب و یا ضربان قلب تند و نامنظم. اقدامات بعدی    اگر بیم
اتوبوس آمبولانس
اتوبوس آمبولانس یکی از امکانات پیشرفته اورژانس پیش بیمارستانی در صحنه حوادث و بحرانها می باشد.
 
این اتوبوس آمبولانسها ویژه حوادث جاده ای و اورژانس 115 بوده و دارای 9 تا ۱۳ تخت برای رسیدگی و درمان حادثه دیدگان حوادث جاده ای و حوادثی چون زلزله و سیل می باشدکه بعضآ  قابلیت افزایش به 15تخت خواب را نیز دارد. یکی از مزایای اتوبوس آمبولانس این است که با تغییراتی در تجهیزات داخلی آن می توان با کمک حداقل 3 دستگاه اتبوس آمبولانس در کنار
 
#دکترمجتبی_زینالی_خالدی ، سخنگوی اورژانس کشور  ، در قالب ماموریت عازم کشور چین شدند تا دانشجویان ایرانی که در این کشور مشغول تحصیل هستند را به کشور باز گردانند برای این عزیز آرزوی موفقیت میکنیم و دعا میکنیم سفری بی خطر داشته باشند .
امروز صبح آخرین شیفت کارورزی اورژانس بود که از اول صبح حالت سرگیجه داشتم
ساعت تقریبا 10 صبح بود که کارهای بخش تا حدودی انجام شده بود و ترخیصی و انتقالی ها
مشخص شده بودن که دیدم وااااقعا حالم خوب نیس رفتم پیش دکتر اورژانس فشارم 8 بود :/
واسم یه سرم 1/3 2/3 نوشت و Bکمپلکس، رفتم داروخونه بیمارستان اینا رو گرفتم و با حال زار و نزار
و دارو به دست برگشتم تو بخش ، دادم سرم رو دوستام واسم زدن و بگذریم که کلی مسخره بازی
درآوردن که سوزنشو تا ته نکن تو و سر سوزن
کارورزی های بیمارستان "و" با همه ی خوبی ها بدی هاش امروز با شیفت عصر بخش اورژانس
تموم شد ! ( الان فردا عه :/ و باید گفت دیروز تموم شد :|)
انقدر این بیمارستان رو دوس دارم که هر جای دنیا که برم مطمئنم دلم واسه اینجا تنگ میشه ...
 
امروز آخر وقت رفتم از پرسنل ارتوپدی خداحافظی کردم و گفتم که کارم اینجا دیگه تموم شد
چرا ارتوپدی؟ چون کارورزی مدیریت اونجا بودم ... اه اصن یادم نبود از مدیریت چیزی اینجا ننوشتم ...
 
 
خب ی قرار (با خودم !)
تا خاطرات یواش یواش از ذه
حادثه برق گرفتگی در هنگام نصب کولر آبی در #زرند 
 به گزارش ندای زرند، حادثه ی برق گرفتگی صبح دیروز پنج شنبه١۶خرداد باعث مصدوم شدن یک خانم در سیریز شد.
 این خانم در هنگام نصب کولر آبی دچار حادثه برق گرفتگی شد که توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ سیریز به بیمارستان امام علی(ع) زرند منتقل شدند .
مجتبی بنداد از پرسنل اورژانس ۱۱۵ سیریز: حال عمومی مصدوم مساعد است.

از همشهریان محترم تقاضا داریم با توجه به شروع فصل گرما و نصب کولر نکات ایمنی را رعایت و در نصب کو
 
 

 
در رابطه با برنامه حوادث غیرمترقبه بیمارستانی سئوالاتی به ذهن خطور می‌کند که عبارتند از :مگر
یکی از فعالیت‌های عادی هر بیمارستانی مقابله با موارد اورژانس و اضطراری
نیست پس چرا بیمارستان به چنین برنامه ای نیازمند است؟آیا حوادث غیرمترقبه
همان اورژانس‌های روزمره بیمارستان ولی در مقیاس بزرگتر نیستند؟آیا بهترین
راه پاسخ به حوادث غیرمترقبه گسترش پاسخ روزمره بیمارستان به موارد اورژانس
در کنار افزایش تعداد پرسنل و منابع اورژانس، ت
به گزارش روابط عمومی و کتابخانه ملی کتابخانه های عمومی ، طبق بخشی که مصوب چهارشنبه 15 اردیبهشت توسط دبیرکل و کارکنان شرکت است ، کتابخانه های عمومی در سراسر کشور – پس از حدود سه ماه رعایت اورژانس با قوانین و مقررات بهداشتی و درمانی ، اورژانس را آغاز خواهد کرد. دارن کار میکنن.طبق راهنما ، در مثال اول ، بخش های بهداشتی موظفند مطابق با تعداد کتابخانه ها و کتابخانه ها ، مراکز بهداشتی از جمله سپر صورت ، ماسک ، دستکش یکبار و ضدعفونی کننده دست را تأم
سلاماین پست برای اینه که خواهش کنم درصورتی که کسی میخواد برای پست اورژانس افسردگی دو درخواست رمز بده فقط درصورتی درخواست بده که:افسردگی‌های عود کننده رو تجربه کرده (یعنی افسرده شده، دوباره حالش خوب شده و این روند بارها تکرار شده) و هنوز هم باتوجه به زمینه‌ی درونی (ژنتیکی، فیزیولوژیکی یا هرچی) و شرایط محیطیش، بیم این میره که دوباره مبتلا بشه. بعلاوه یقین داشته باشه افسردگی رو تجربه کرده (از جمله شامل احساس عدم توانایی برای اینکه کاری در جهت
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سازمان ژئوفیزیک دانشگاه تهران، در برآوردهای اولیه، شدت این زمین نوسان را ۵.۹ درجه داخل مدل ریشتر حوالی "ترک" تو استان آذربایجان شرقی اطلاع دادن کرد. این زمین لرز که در ساعت ۰۲:۱۷:۰۳ بامداد جمعه درون عمق دو کیلومتری زمین به سانحه پیوست، استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، گیلان، قزوین، البرز و دیگر استان های سرزمین را لرزاند. بنا کنار گزارش های رسیده، این زمین لرزه نیز با همان شدت در کشور جمهوری آ
دوره فوریت های پزشکی | امدادگر اورژانس
دوره فوریت های پزشکی ، جایگزین دوره کمک بهیاری:

مدت زمان دوره : ۵ جلسه ۴ ساعته تئوری ( ۲۰ ساعت )                      + ۳ جلسه ۴ ساعته عملی بیمارستان ( ۱۲ ساعت )
ارائه جزوات تخصصی
صدور مدرک رسمی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

ادامه مطلب
یک کشته طی واژگونی پژو در زرند
رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان زرندگفت: واژگونی یک دستگاه پژو پارس در زرند یک کشته بر جای گذاشت.

به گزارش خبرنگار ندای زرند ، امین عرب پور رییس مرکز حوادث وفوریت‌های پزشکی زرند گفت: واژگونی یک خودرو پژو پارس در حوالی یزدانشهر به مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی زرند اعلام شد و بلافاصله نیرو‌های اورژانس در صحنه حاضر شدند.
وی افزود: دراین خودرو حادثه دیده یک مادر و دختر بوده اند.
عرب پور بیان داشت: فرد م
به گزارش شریعت نیوز : آقای محسن عباس زاده مسئول پایگاه اورژانس ۱۱۵سیریز از واژگونی خودروی زانتیا حامل مسافران افغان با ۱۱ کشته و زخمی خبر داد .
وی در ادامه بیان کرد: صبح امروز پنج شنبه مورخ ۷ شهریور۱۳۹۸ در ساعت ۴:١۰ دقیقه  در محور سیریز- نوق-بافق؛  در تقاطع سه راهی سیریز – نوق – بافق واژگونی سواری زانتیا حامل مسافران افغان ۳ کشته و۸ مصدوم بر جای گذاشت.
وی بیان کرد :سواری زانتیا از سمت نوق به سمت بافق در حال حرکت بوده در تقاطع مذکور  واژگون م
 
 
اورژانس ارتودنسی تنها در چند مورد اضطراری واقعی برای درمان ارتودنسی وجود دارد. 
آسیب به دندان ، صورت و یا دهان
عفونت یا تورم لثه ، دهان و یا صورت
ناراحتی یا درد شدید و غیر قابل کنترل در این مناطق
التهاب لب ها و گونه ها
در آغاز درمان ارتودنسی دندان (ارتودنسی ثابت)، بخش هایی از براکت ها و سیم قوس دار ارتودنسی شما ممکن است باعث التهاب در بافت های نرم لب ها و گونه ها ی شما شوند .
دندان درد عمومی یا احساس شل بودن دندان
دندان شما در طی درمان ارتود
باز هم حادثه در محور #سیریز_بافق/
برخورد سواری رونیز با موتور سیکلت در محور سیریز _بافق ۵ مصدوم‌ برجای گذاشت 

ندای زرند - آقای عباس زاده مسئول پایگاه اورژانس ۱۱۵ سیریز : شب گذشته پنج شنبه مورخ ٢٣/خرداد/١٣٩٨ در ساعت ۲۱ برخورد  سواری رونیز  با یک دستگاه موتور سیکلت در ۸ کیلومتری محور سیریز _بافق محدوده پیچ اکبر آباد ۵ نفر مصدوم برجای گذاشت .
وی در ادامه بیان کرد: خودروی سواری رونیز از سمت سیریز به بافق در حال حرکت بوده که با یک دستگاه موتور سیکلت
رییس تیم سلامت مرکز خدمات جامع سلامت تنگ ارم از عملیات موفقیت آمیز احیای جوان 16 ساله ای که دچار سانحه تصادف شده بود خبر داد.
به گزارش اتحاد خبر به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان ؛دکتر سید رضا حسینی با اعلام این خبر افزود:ساعت ۵ عصر روز ۲۱ آبان ماه  جوان ۱۶ ساله( راکب موتور سیکلت) که در  اثر برخورد با خودرو سواری دچار سانحه شده بود ،توسط آمبولانس اورژانس جاده ای  ۱۱۵  به مرکز خدمات جامع سلامت تنگ ارم آورده شد.دکتر حسینی  بیان دا
ساعت هشت رفتم اورژانس که یک ویزیت کوچیک انجام بدم و برگردم،ساعت 1:30تونستم لش گشنه و شرحه شرحه ی خودم رو برسونم پاویون برای شام...
آآما...مورنینگ رو لغو کردم!!!
خداییش بُرش تا کجا?انقدر برا کارای مریض سگ دو زده بودم که اتند قند عسل با وجود تمام سخت گیری هاش گفت باشه باشه باشه دکتر،لغو!!!تو فقط انقدر جیغ جیغ نکن و من زدم زیر خنده و گفتم ما چاکر شماییم خانم دکتر...یعنی کاری کردم که دکتر از شدت خنده دل درد گرفت و رفت خونه(ناگفته نماند که این خانم دکتر سخ
آدما رو شرایط عوض میکنه عجیبم عوض میکنه.من تا قبل اینترنی واسه تخصص دنبال ی رشته ی پر هیجان بودم.طب اورژانسی ، جراحی، قلبی چیزی
ولی الان مطمئنم امکان نداره حتی در آینده بهشون فک بکنم.بحث ترس نیست.بحث اون فرسایش روحی و جسمی هست ک تو این رشته هاس.اورژانسهاشونو بدو بدو هاشون.ینی تو بخش قلب من تمام مدت درحال بدو بدو بودم.بدو اورژانس..مریضو بدو بدو ببر CCU..بدو بدو برو دارخونه رتپلاز و اس کا بگیر.با پرستار دعوا ک زود باش.با بیماربر دعوا ک کجا موندی با
بیمارستان کوثر شیراز
بنیاد قلب فارس با کمک خیرین و با هدف والا و انسانی کمک به همنوعان در سال 1376 شروع به ساخت بیمارستان کوثر نمود. در شهریور ماه 1384 فاز اول آن با یکصدوپنجاه تخت شروع به کار نموده و در نهایت با گسترش و تکمیل بخشهای دیگر بیمارستان در مجموع با بیش از سیصد تخت آماده خدمات رسانی به بیماران می باشد .
 
بیمارستان در خیابان قصردشت و دریکی از سرسبزترین مناطق شیراز متناسب با نیاز بیماران قلبی مکان یابی و بنا نهاده شده است . زمین بیمارستا
سعدینی، سرپرست مدیریت بحران استانداری هرمزگان در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه تیم های ارزیاب برای بررسی خسارت به محل اعزام شده اند، تصریح کرد: تاکنون خسارتی گزارش نشده است.
دکتر فاطمه نوروزیان، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان در این خصوص به ایسنا، گفت: تیم های ارزیاب اورژانس به محل مورد نظر در لافت اعزام و به بیمارستان قشم و بندرخمیر و اورژانس آماده باش اعلام شده است.
تیم های ارزیاب به منطقه اعزام شدند
مدیرعامل جمعیت
مصدومان راهپیمایی 22 بهمن 98 :
در شبکه های اجتماعی شایعه شده در رابطه با مصدومان راهپیمایی 22 بهمن 98 و تصاویری منتشر شده از اینکه در راهپیمایی مردم آسیب یا کشته شده اند.
 
 
همچنین بخوانید: 
     "تصاویر راهپیمایی 22 بهمن 98 + فیلم"
     "عفو رهبری عید نوروز 99"
 
 

 
هیچکدام از تصاویر انتشار یافته صحت ندارد و هر کدام از تصاویر مربوط به اتفاقات گذشته می باشد و برخی ها سعی به بد جلوه نشان دادن راهپمایی و غلط بودن آن داشته و متاسفانه موفق به آن نشده اند
را
پاورپوینت اورژانس های روانپزشکی
پاورپوینت اورژانس های روانپزشکی
فرمت فایل: پاورپوینت
تعداد اسلاید: 20
 
 
 
 
 
 
تعریف و مقدمه
اورژانس های روانپزشکی حالاتی هستند که مداخله فوری درمانی را ا یجاب میکنند و تاخیر در پرداختن به آنها میتواند موجب بروز صدماتی به خود بیمار و یا اطرافیان گردد.مانند: پرخاشگری – خودکشی - ...
در زنان و مردان – در متاهلین ومجرد ها هردو دیده میشوند .
20% آنها مساله ای مربوط به خودکشی دارند.  
10-30% پرخاشگر یا تهاجمی اند.  4
حسین فرشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قشم اظهار داشت: ۳۸ پزشک متخصص در حوزه‌های مختلف تخصصی متناسب با نیاز قشم در این جزیره وجود دارند.
وی با بیان اینکه چهار تخصص پزشکی زنان، جراحی عمومی، ارتوپد و طب اورژانس نیازهای اصلی جزیره قشم هستند، افزود: چهار متخصص زنان، چهار متخصص طب اورژانس و در هر کدام از تخصص‌های جراحی و ارتوپد نیز ۲ متخصص فعالیت دارند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان ادامه داد: یک جراح مغز و اعصاب و یک متخصص مغز و اعص
چموش ترین و بدقلق ترین پسربچه ی دوازده ساله ی دنیا رو با DKA(تقریبا شدیدترین عارضه ی حاد دیابت)آوردن اورژانس و مادر ریلکسش حتی در جریان دوز انسولین روزانه اش نیست!بچه هر لحظه ممکنه بره توی ادم مغزی و ما مثل اسفند روی آتیش استرس داریم بعد مادرش نشسته یک گوشه و توی دلش به ما میخنده و میگه بچه ام که حالش خوبه چرا اینا انقدر بزرگش کردن!
این مادر مثال بارز کسایی هست که مریض شون توی بیمارستان میمیره و بعد فضای مجازی رو پر میکنن که وای مریضمون با حال خو
در موارد زیر با اورژانس تماس بگیرید :    بی حسی و ضعف در صورت، دستها، پاها مخصوصا در یک طرف بدن    مبهم و غیر طبیعی صحبت کردن    مشکل در ره رفتن، سرگیجه یا عدم تعادل    گیجی ناگهانی    سر درد شدیدهنگامی که اولین علائم رامشاهده کردید زمان آن را بخاطر بسپارید.    به کارکنان اورژانس زمان دقیق بروز اولین علائم را گزارش دهید.    بسته به نوع سکته، دارویی وجود دارد که ممکن است اثرات دراز مدت آن را کاهش دهد البته در صورتی که ظرف ۴ ساعت و نیم از از زم
آخرین ساعات آخرین کشیک طب اورژانس:۴:۴۰ : آقای هفتاد و چند ساله‌ای با سابقه‌ی تیموما (سرطان) و سابقه‌ی بیست ساله‌ی مشکلات قلبی را آوردند با اپیستاکسی (خونریزی بینی).۴:۴۵ : بیمار ویزیت شد. خونریزی متوقف شده. بیمار استیبل است.۴:۵۵ : بیمار شیرینگ شد. مایع دریافت کرد.۵:۱۰ : بیمار هنگام گذاشتن مش بینی زیر دستم ارست (ایست قلبی تنفسی) کرد. رزیدنت نبود (کجا بود؟ نمی‌دانم.) اتند نبود (کجا بود؟ خواب بود.) چه کسی توی بخش بود؟ فقط من بودم و یک پرستار. شروع کردم
یک سال و نیم قبل...اینترن کشیک جراحی بودم و موقع تحویل گرفتن اورژانس،اینترن شب قبل گفت اون چندتا مریض order انتقال به بخش دارن و رزیدنت سال چهار ویزیتشون کرده و هیچ پیگیری ندارن و من هم به روال این مواقع فقط مریض های جدید رو تحویل گرفتم و مشغول ویزیت هایی شدم که بعد از اون برامون میذاشتن.
قانون بخش جراحی این بود که تا ساعت دوازده شب اینترن فیکس اورژانس باشه و خب بعد از دوازده هم انقدر مریض زیاد بود که عملا فیکس بودیم...اورژانس اون بیمارستان چند بخ
خدمت به بیماران و نجات جان آنان فرصتی است مغتنم که پروردگار متعال نصیب بندگان برگزیده خود می نماید
و همراهی با دنیای پاک کودکان فرصتی است برای آینده ای بهتر
بازدید گروه کودک ایمن - ناجی فردا از دیسپچ اورژانس تهران به مناسبت روز اورژانس 26شهریور ماه 97 با همراهی کودکان آموزش دیده
امدادگران کوچک هلنا و پرنیای عزیز
دانلود مقاله امداد و نجات در غرق شدگی(فرمت وورد)
حوادث مربوط به آب گروهی از اورژانس‌های محیطی را می‌سازند که روش‌های ویژه‌ای را جهت کمک‌رسانی و درمان مطرح می‌کند. بیماران در چنین حوادثی اغلب متحمل آسیب‌های تهدیدکننده حیات می‌شوند. آن‌ها به مراقبت‌های طبی اورژانس حتی‌الامکان سریع‌تر نیاز دارند؛ اما شرایطی که آن‌ها در آن دچار آسیب شدند شاید کارکنان طبی در حال کمک به آن‌ها را درخطر آسیب قرار دهند. مراقبت از بیماران در چنین شرایطی ن
مورنینگ خنده دارم که بعد از کلی فک زدن،از طرف استاد به افتخار آخرین مورنینگم بهم آوانس دادن و از شب قبل case رو مشخص کردن و حتی بهم گفتن مورنینگ لغو نیست ولی لازم نیست درس بخونی و من با خیال راحت به بچه ها پیتزا و ساندویچ شیرینی دادم و با بچه هایی که بخاطر آخرین کشیکم آمده بودن پاویون فیلم دیدم را ارائه دادم ....سر مادری که طفل مبتلا به CP خودش رو شب توی اورژانس رها کرد به امان خدا و رفت خونه و امروز صبح برگشت و گفت مرخصش کنین ببرمش خونه عصبانی شدم...
همین حالا که استکان چای داغ را گذاشته ام روی فرش، و به بخارش نگاه می کنم به سرم می زند امروز قرار نبود چای داغی کنار دستم باشد و به بخارش نگاه کنم. از تقریبا 24 ساعت گذشته حرف می زنم. چرا تقریبا چون دیشب این وقت تازه داشتم امضاهای آخر را پای پرونده می زدم و برگه ی ترخیص می گرفتم و هنوز تمام نشده بود ساعت 10:15 دقیقه.
ترسیده بودم از تنهایی، کی؟! وقتی که با وجود درد زیاد بعد بیست دقیقه که گردنم را پایین گرفته بودم که صورتم جز فیلم ها و لایوهای تماشاگره
پاورپوینت ضوابط و استاندارد طراحی اورژانس
 
در این فایل ضوابط و استاندارد طراحی اورژانس مورد تحلیل قرار گرفته است. این فایل در قالب پاورپوینت ودارای 27 اسلاید قابل ویرایش می باشد. این فایل برای رشته معماری تهیه شده است.
مشخصات فایل
 
 

تعداد صفحات
27

حجم
1475 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
ppt

دسته بندی
معماری

توضیحات کامل
 
 
پاورپوینت ضوابط و استاندارد طراحی اورژانس
 
وجود این فضاها در تمام اورژانس ها الزامی است:
1. پیش ورودی یا ایرلاک در ورودی اورژ
بهتر نبود این لباس صورتی بیمارستان ها سایز بندی داشت؟
خیلی داغون شده تیپم
دارم توی لباسه گم میشم
فعلا بخش اورژانس بستری شدم،اوضاع انقدر خنده داره
خانوم روبروییم نشسته داره تخمه میشکنه :)))
 البته منتظر جواب ازمایش خون هستم
دکتر گفت باس خون تزریق بشه بهم
★پیام تشکر★
بدینوسیله از  مهندس عابدی معاون محترم استاندار، جناب اقای حجت الاسلام مرتضایی نیا امام جمعه محترم زیرکوه ، دکتر دهقانی رئیس شبکه علوم پزشکی استان  ، جناب اقای مهندس عربشاهی فرماندار محترم زیرکوه ، جناب اقای موهبتی مشاور اجرایی استانداری ،جناب اقای صفاجو بخشدار محترم شاسکوه ، جناب اقای دکتر ناصری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ، مهندس رجبی ریاست اداره منابع طبیعی ، شورای شهرستان زیرکوه ، شورای بخش شاسکو ، مسئولین ادارات
بسم الله الرحمن الرحیم
یکی یکی از بالا دست می کشیدم روی زخمهای دستم و بعدش می‌رسیدم روی طرح لبخند کمرنگی که یادگار اعزام بیمار بدحال ساعت پنج صبح و دعوا با طب اورژانس بیمارستان مقصد بود، جاش هنوز کمرنگ روی دستم مونده !
ادامه مطلب
به گزارش همشهری آنلاین، مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفت وگو با ایلنا درباره آخرین آمار حوادث جوی تا صبح امروز ۱۳ فروردین گفت: تاکنون براثر حوادث جوی در ۱۵ استان کشور ۲۲ نفر مصدوم شده اند. همچنین از کل مصدومان ۱۴ نفر بوسیله صورت زمینی بوسیله مراکز درمانی واگذاری یافته اند و ۸ نفر در محل به عارض سرپایی تداوی شده اند. وی درباره مصدومان این حوادث گفت: ۲ نفر تو بوشهر، ۶ نفر در سیستان و بلوچستان، یک نفر در فارس، ۲ نفر داخل خراسان جنوبی،
دارند مستند حیات وحش می‌بینند. یک پلنگ در حال خوردن یک بز کوهیست. نفرین می‌کنند که "ای تو زهر بخوری به جای بز!"
می‌گویم "خب اون بیچاره چیکار کنه؟ غذاش همینه."
می‌گویند "خب اون بیچاره‌ی طفلک گناه داره!"
می‌گویم "خب شما هم دارین یه بیچاره‌ی طفلک رو می‌خورین که! عجبا! تو همین لحظه که گوشت گوسفند تو دهنتونه، پلنگو نفرین می‌کنین؟"
راضی نمی‌شوند که، همیشه و بلااستثنا، با دیدن صحنه‌ی شکار، به درنده‌های وحشی دشنام می‌دهند.
چند روز قبل، در بیمارس
دیروز که شیفت بودم یکی از پرستارها بهم گفت آقای فلانی رو برات جور کنیم برای ازدواج.
گفت همکار که هستید دانشجویید قدتون هم که بهم می یاد.یکی دیگه از پرستارها رفت ازش بپرسه متولد چه ماهیه.قبلا شنیده بودم که از من یه سال کوچیکتره ،شاید هم چند ماه کوچیکتر.
قد من ۱۸۰ و قد این آقا نزدیک ۲ متره.فوریت خونده یعنی بعد اینکه درسش رو تموم کنه با آمبولانس کار می کنه و بیمارها رو به اورژانس منتقل می کنه که ما پرستارها بهش می گیم  EMS.
وقتی اینو بهم گفتن منم گفت
بسم الله الرحمن الرحیم
 
یکی از مشکلاتی که توی اورژانس سرپایی هرشیفت باهاش درگیریم،مساله ی بیمارای اورژانسیه،بیمارهایی که باید فورا براشون اقدامات درمانی انجام بشه،هرچند به ظاهر حال عمومیشون خوب باشه و سرپا باشن..
مثلا چطور؟!
ادامه مطلب
شب خواب دیدم یه نیسان‌آبیِ بالگرد به دیوار همسایه روبه‌رویمون خورد. چند آدم و کلی حیوون بیچاره آسیب دیده بودند. مرغ، اردک، گربه، سگ، گوسفند و ...، [بالگردِ حملِ حیوون بود!] هی از من اصرار که زنگ بزنید دامپزشک، از بقیه انکار. اورژانس دامپزشکی میخواستم زنگ بزنم، شماره‌شون رو نداشتم. به یه دامپزشک هم زنگ زدم گفت متاسفم، همکارهام نمی‌خوان بیان. 
دیشب سپیده اومد اینجا، علی که رفت خودمو شل کردم و پخش شدم، به سپید گفتم آی گردنم آی شونم آی سرم!! همون یه ذره آخ و اوخی که کرده بودم هی علی رو بغضی و ناراحت میکرد، مجبور بودم همش بگم خوب شدم چیزی نیست. علی که رفت وا دادم
اون روز یکی ساعت حدودا بعد از اینکه علی اومد بود، من کمی بیحال بودم، ملتحمه م رو نگاه کرد و گفت سفیدِ سفیده. یکم یخ بود دستام. یکم چشام میسوخت و تار بود. نمیفهمیدم تاری واقعیه یا واسه اینه که از موقع تصادف عینکم نفهمیدم کجا پرت شد و
پاورپوینت بررسی طرح 4، بیمارستان ( اورژانس )

دید کلی : 
پاورپوینت بررسی طرح 4، بیمارستان ( اورژانس ) در 50 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


توضیحات کامل : 
پاورپوینت بررسی طرح 4، بیمارستان ( اورژانس ) در 50 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx
 
فهرست مطالب:
کلیات بیمارستان
بیمارستان مهرگان
پلان های بیمارستان
ورودی های بیمارستان
لابی بیمارستان
لیست فضاهای اورژانس بیمارستان
تفکیک فضاهای بخش اورژانس
شبکه دسترسی اورژانس
نمایش فضاهای اورژانس
امروز یه اینترن فوق العاده خوب داشتیم.مریض ها که می یومدن اورژانس، بستریشون نمی کردمثلا برای مریض قرص می نوشت می فرستاد برهکلا ۶ تا پذیرش داشتیمبه معنای واقعی مگس پروندیم.خلوت خلوتالبته این رو هم بگم که مریض هایی که می یومدن خیلی بدحال نبودن و از همه چی مهم تر و جالب تر اینکه امروز هیییییچ مریضی رو با آمبولانس نیاوردن.اگه با آمبولانس مریض بیارن حتما بستریش می کنن.
دیروز از صبح تا ۲ یک سره داشتم کار میکردم ‌...
ساعت دو پام رسید پاویون تا اومدم نهار بخورم باز زنگ زدن که بیا اورژانس ویزیت خوردی ...
خلاصه نهار نخورده رفتم کارها رو انجام دادم ...
برگشتم سریع نهارم رو خوردم و رفتم اورژانس پیش پزشک اورژانسش نشستم و با هم مریض دیدیم ...
تا ساعت ۱۲ شب ...
مریض میدیدیم و دفترچه ها دست من بود و میگفت تو تجویز کن بنویس ، منم سریع میگفتم فلان دارو و ... اگر لازم بود دارو اضافه میکرد ، کم میکرد و بعد من مینوشتم ....
کلی دستم راه
دو روزی بود دخترم تب داشت و بهش بروفن و استامینوفن میدادم و جواب می داد براش 
از عصرش شوهرم و دایی ش که تازه از شهر دیگه اومده بود خونه شون رفته بودن بیرون .سر شب باز دخترک تب کرده بود و بهش استامینوفن داده بودم ساعت ده و ربع دیدم تبش پایین نمیاد باز ده و ربع بهش بروفن دادم و ساعت یازده باز تب داشت با توپ پر زنگ زدم بهش که من و بچه تب دار رو گذاشتی و کجا رفتی آخه 
یازده و نیم اومد خونه و دخترک رو بردیم اورژانس بیمارستان.اونجا تبش کشیده بود پایین و
دیروز غروب که کلی سیم بهم وصل بود و روی تخت اورژانس دراز کشیده بودم سعید چشمهاش پر از اشک شد. گفت فاطمه تو رو از دست ندم یکوقت.
چشمهام رو بستم و لبخند زدم؛ قشنگ نیست یکی دلشوره ی نبودنتو داشته باشه؟ یکی که کلی آدم دوستش دارن وسط شلوغیهاش چشمش به نبودن تو هست.
چشمهای سرخش همه عمرم یادم می مونه؛ دستهاش که از دیدن نوار قلبم یخ کرد یادم می مونه. در برابرش خلع سلاح میشم. نمیشه دوستش نداشته باشم:)
میگن آدم وقتی می میره تمام خاطرات زندگیش در یک لحظه جلوی چشماش میاد. دیشب آخرین کشیک رزیدنتی ام بود و چنین حسی را از خاطرات چهار سال گذشته داشتم. باران سیل آسایی می بارید و آب گرفتگی در اغلب خیابانها بود. ساعت ۹ شب رسیدم سر کشیک. از ورودی کارکنان که وارد شدم، هر قدم که می گذاشتم، خاطرات چهار سال جلوی چشمام رژه میرفت از روزی که اولین بار وارد بیمارستان شدیم و هنوز راه پاویون را هم بلد نبودم تا خود امروز . یادمه اولین روز که اومدیم گفتن برنامتونو
تعطیلی مدارس کل کشور تا آخر هفته:
اعضای شورای تامین استانها از تعطیلی مدارس کل کشور تا آخر هفته خبر داد؛ جهت جلوگیری و مقابله با ویروس کرونا (کووید) تمام مدارس کشور تا آخر هفته تعطیل می باشد.
 
 

همچنین بخوانید: 
     توصیه‌های ایمنی اورژانس برای جلوگیری از منتشر شدن ویروس کرونا

 
 
به گزارش خبرگزاری برنا؛ با تصمیم اعضای شورای تامین استانها و  بمنظور حفظ سلامت دانش آموزان تمامی مدارس و مراکز آموزشی شامل: مدارس دوره های پیش دبستانی، ابتدایی
ندای زرند گزارش می‌دهد:
10 مصدوم در اثر برخورد دو خودرو در محور زرند - جرجافک
طبق اعلام کارشناس فوریت های پزشکی اورژانس ۱۱۵ زرند : شب گذشته طی برخورد دو خودروی جک s5 و ساندرا ده مصدوم در محور زرند - جرجافک به جای گذاشت.
به گزارش خبرنگار ندای زرند، خانم حسن زاده در تشریح این خبر افزود : هشت تن از این مصدومین، سرنشین خودروی ساندرا از افاغنه بودند که کم سال ترین آنها 7 ماهه و بزرگسال ترین آنها 33 ساله می باشد و 5 کودک زیر ده سال سرنشین این خودرو بودند. 
کاربران گرامی ،در این بخش لینک دانلود پاورپوینت شکم حاد (Acute Abdomen ) با فرمت pptx در حجم 45 اسلاید قابل ویرایش آماده گردیده است که پس از پرداخت آنلاین،می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت شکم حاد ،بخشی از متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
محتوای اسلاید 2
žتعریف :
هر اختلال ناگهانی غیر تروماتیک که تظاهر بالینی عمده آن درد شکمی و تندرنس باشد و به عمل جراحی اورژانس نیاز داشته باشد .
شکم حا
صحنه ی اول _ جاده ی اهواز امیدیه . خودرو 207 با سه سرنشین. زن و شوهر و فرزند یک ساله. 
نگار: حمید ! حالت تهوع دارم ، بزن کنار. 
حمید: چیزی نیست بد ماشین شدی ، یه کم آب خنک بخور خوب میشی .
چند دقیقه بعد ... طاقت نگار طاق شده ، حمید به سمت اورژانس امیدیه میراند. 
صحنه ی دوم _ درمانگاه . اتاق پزشک طرحی . نگار و فرزند یک ساله اش ، دکتر !
نگار: آقای دکتر از یکی دو ساعت پیش توی ماشین حالت تهوع و سرگیجه بهم دست داده . 
دکتر حین نوشتن نسخه ...
نگار: سابقه ی روماتیسم دار
خب ما فعلا ابزرور هستیم و اجازه مهر کردن پرونده بدون اجازه سال بالاهامون نداریم...تو دوتا چیز من خیلی شانس اوردم یکی اینکه با اورژانس شروع کردم...یکی اینکه بهترین رزیدنت سال بالا افتاده با من ...کم کم دارم دارم یاد میگیرم چجوری شرح حال بگیرم چجوری نت بذارم چجوری مریص ها رو منیج کنم و غیره
رروزای اول یه مریض داشتم ازمردم شهر طرح یه اقای 22 ساله که با کمک لوله نفس میکشید وفلج بود و از 11 سال پیش بدون هیچ علت مشخصی تشنج غیر قابل کنترلش شروع شده بود...ب
کولیوند:
روزی با احساس خستگی به بیمارستان خاتم‌الانبیا مراجعه کردم که با انجام سی‌تی اسکن مشخص شد به کرونا مبتلا شده‌ام.
از همان شب بمدت ۱۴ روز بیهوش شدم و حتی پزشکان از بنده قطع امید کردند اما خوشبختانه بهبود یافتم/ایسنا
پنجشنبه، ۱۸ اردیبهشت ۹۹@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانال
استفراغ دخل بیماری که به طرف طور کامل هشیار نیست، خطرناک است؛ سبب مواد استفراغی فصل کنار واصل سارق تنفسی میشود و الکل و بعضی از داروها با گشادکردن رگهای سطحی پوست سبب از دستدادن دمای بدن بیمار یا هیپوترمی میشود. شرنگ ممکن است با خوردن، تنفس، تزریق و ربایش از قطاع الطریق پوست یا پاشیدن برای چشم، رسیده بدن شود. کیسه خواب پَر ماموت از بهترین نوع کیسه خواب های موجود مدخل بازارهای کل دنیاست . اگر پیشنهادی برای بهبود کیفیت کیسه خواب دارید، حتماً
گفتنی‌هایم بسیارند. خسته‌ام. نیاز به نوشتن دارم. ولی بیشتر از نوشتن، نیاز به استراحت کردن و حمام گرم دارم. نیاز دارم خودم و همه‌ی لباس‌هایم را بشویم تا بوی سگ و موهای چسبیده به لباس‌هایم را فراموش کنم. آنفولانزا گرفته‌ام و آمده‌ام خانه‌ی مادرم. مادربزرگم را با اورژانس به بیمارستان بردند و همین کافی بود تا اضطراب بخواهد مرا قیمه قیمه کند. خوشبختانه حالش بهتر است.
مدارس تا چه زمانی تعطیل می شود :
مدارس تا چه زمانی تعطیل میشود حق دوست، اپیدمیولوژیست بیماری های عفونی: بسیاری از مبتلایان، شرایط خفیفی دارند و ممکن است من هم مبتلا باشم، بنابراین همه باید مراعات کنیم.
 
 

همچنین بخوانید: 
     توصیه‌های ایمنی اورژانس برای جلوگیری از منتشر شدن ویروس کرونا

 
 
گزارش تصویری در این نشست خبری در رابطه با جلوگیری از کرونا رو ببینید
 
 
 
 منبع: سایت خبری خبرینو
 
 
میدونم زیادی لوسم ولی این پسره هم خیلی بی ادبه... وقتی باهاش حرف
نمیزنم اینم کسی تو اورژانس نیس میاد به من میچسبه میگه امروز گرفته ای :/
منم هر سری یه جوری می پیچونمش...
بعد امروز داشت از خوش کشیکیش میگف
منم گفتم امروز احتمالا خیلیم تو بخش کارت دارند که تو نتونی بخوابی...
بعد میگه اگه اینجوری بشه زنگ میزنم بهت فحش میدم :/ من همینجوری مونده
بودم
+فک کنم تو مخش اصلا مدار های تفاوت رفتار بین هم جنس و جنس مخالف شکل نگرفته.
++ فک کن :| چقدر بی تربیت و پرر
داد زد دنبالم نیاین، موندیم‌بیرون از بیمارستان، تنها رفت تو،چند دقیقه بعد زنگ زدم گفت باید چکاپ انجام بدن، سی تی اسکن، ریه، خون، سرفه زد قطع کرد. زنگ زدم گفت چهل دقیقه دیگه. چهل دقیقه می تابیدم و با سه چهار متر فاصله خانم جوانی هم می تابید، بابا کنار ماشین بود کسی آن طرف با فاصله ایستاده بود می گفت:" حالا خودش میاد بیرون." 
بعد چهل دقیقه اومد بیرون رنگ پریده بود ولی بیرون بود و همین طور که زیر لب می گفت:" منفی" خیره شده بود به زنی که با سه چهار مت
+ اولین چیزی که از شما تو بخش اورژانس میپرسن اینه که از یک تا ده به دردت چه شماره‌ای میدی...این سوال رو صدها بار از من پرسیدن...و یادمه یه بار وقتی که نمی‌تونستم نفس بکشم و قفسه سینه‌ام تو آتش میسوخت، با اینکه نمیتونستم حرف بزنم ۹ تا انگشتم رو بالا گرفتم و نُه رو نشون دادم...بعداً وقتی بهتر شدم پرستار اومد و بهم گفت که من یه مبارز واقعی هستم.ازم پرسید: میدونی از کجا میدونم؟چون دردی رو که ده بود، گفته بودم ۹!اما حرفش خیلی هم حقیقت نداشت... بخاطر شجا
سکته گوش چیست و چه علتی دارد؟
کری ناگهانی یا سکته گوش نوعی ناشنوایی حسی-عصبی ناگهانی است که معمولاً در یک گوش اتفاق می افتد. کری ناگهانی یا سکته گوش به فرد احساس گیجی می دهد و زنگ گوش نیز ایجاد می کند.
آیا برای سکته گوش باید به پزشک مراجعه کرد ؟کری ناگهانی اورژانس پزشکی تلقی می شود و فرد در صورت تجربه ی چنین اتفاقی باید سریعاً به پزشک مراجعه کند. زیرا، عدم مراجعه ی به موقع به پزشک ممکن است در روند درمانی اختلال ایجاد کند.

ادامه مطلب
رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان از ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ۵۷هزار نفر از آغاز طرح سلامت نوروزی تاکنون در شهرستان دشتستان خبر داد. 
دکتر ماریا خویش‌دوست با اعلام این خبر اظهار داشت: با آغاز طرح سلامت نوروزی در دشتستان ۳۴هزار  نفر از خدمات بهداشتی و درمانی که توسط ۹ مرکز کشیک تعیین‌شده و ۱۱ پایگاه اورژانس شهری و جاده‌ای ارائه‌شده بهره‌مند شده‌اند و ۲۳ هزار و ۷۴۰ نفر خدمات درمانی خود را توسط بیمارستان شهید گنجی دریافت نموده‌اند.
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از بیوته  : مرکز لرزه نگاری تبریز اعلام کرد : این زمین لرزه به بزرگی  5.9 (پنج ممیز نه دهم) و کانونش در بخش ترک شهرستان میانه در عمق 2 کیلومتری زمین است.
این زمین لرزه در تبریز و شهرهای اطراف مانند هشترود، مهربان، اسکو بسیار محسوس بود و موجب وحشت مردم آن مناطق شد.هنوز از خسارتهای این زلزله خبری اعلام نشده است.
همچنینین بخوانید:
۵ دستاورد جدید نیروی زمینی ارتش رونمایی شد
جام جهانی والیبال| صعود ۳ پله‌ای ایران در
یکی از دلایلی که خواستم فقط افراد مذکور رمز رو بگیرن این بود که فکر کردم شاید کسایی که افسردگی داشتن فقط جلوی افرادی مث خودشون راحت باشن که به این اعتراف کنن!
اما بهرحال احتمال اینکه یه نفر الکی بگه و رمز رو بگیره هست!
درنتیجه:
پست هنوز به دلایل دیگه‌ای رمزدار می‌مونه اما کسایی که فکر میکنن تمایل دارن به افراد مذکور کمکی بکنن هم می‌تونن رمز رو بخوان.
 
 
در موارد زیر با اورژانس تماس بگیرید:
نوزاد ناگهان دچار التهاب پوستی همراه با علائم دیگر مانند مشکل در تنفس شود. تقریبا از هر ده نوزاد و کودک یک نفر به این بیماری دچار میشود.اگزمای پوستی و جوش هایی که موجب خارش میشوند معمولا در کودکان دیده میشوند و بزودی هم برطرف میشوند ، این شرایط خطرناکی نمیباشد اما موجب ناآرامی و خارش در کودک و آزار والدین میشوند.
ادامه مطلب
باید گریه کنم...باید دست کنم توی گلوم و تهوعی که راه نفس کشیدنم رو بسته بالا بیارم...آزمون دادم و همون که میترسیدم سرم اومد...ورای تصور نتیحه ام بد بود...در حدی بد که انگار باید قید خوندن رشته ی مورد علاقه ام توی دانشگاه مدنظرم رو بزنم و بسپارم به سرنوشت...به طب اورژانس،اطفال،داخلی،پزشکی اجتماعی...اون هم بعد از اینهمه مدت تلاش بی وقفه...
بغضم شکست و دارم اشک میریزم و کلمات کیبورد تار شدن...من از این امتحان وحشت کردم...هیچکس نمیدونه توی دلم چه غوغایی
محدودیت ترافیکی 22 بهمن 98 در پایتخت:
به گزارش خبرینو - با تبریک پیروزی انقلاب اسلامی پلیس راهور تهران بزرگ تا کنون اعلامیه برای محدودیت ترافیکی 22 بهمن 98 برای پایتخت اعلام نکرده اند.
به محض اینکه اطلاعات جدیدی به دستمان برسد به سرعت در سایت اطلاع رسانی می شود
 

همچنین بخوانید:
     “پیش بینی هواشناسی سه شنبه 22 بهمن 98“
     "تعطیلی مدارس 20 بهمن 98 یکشنبه"
     “بازبینی شیوه گزینش دانشجو معلمان“
     “کسر از حقوق دانشجو معلمان تصویب شد!“
     “
از جام بلند شدم 
مانتوی نازکم رو انداختم روی دوشم 
اومدم بیرون گفتم کی پایه اس بریم تو این هوای بارونی تو حیاط پیاده روی و حرف بزنیمممم ؟؟؟ 
هیچی یه متخصص اورژانس و سه تا اینترن پایه شدن و رفتیم...
زیر نم بارون نفس عمیق میکشیدیم و ریه هامون پر میشد از عطر صنوبر و کاج...
ماه کامل بود...
دکتر گفت یکی یکی بیاین برای هم آرزوهای خوب کنیم...
میگن هروقت به ماه کامل نگاه کنی آرزوت برآورده میشه... 
پویان گفت سلامتی مادر پدرهامون...
تانی گفت خلاص شدن از این زن
من فعلا ایران میمونم ...
امکان رفتن دارم اما به دلایلی الان نمیتونم برم ... 
همین جا آزمون تخصص میدم ...
و سه رشته ی مورد علاقه ام رو از بینشون تا اون روز انتخاب میکنم ... 
برام مهم نیست چشم و هم چشمی ها ...
من اون رشته ای رو که دوست دارم میرم ...
بذار بگن کم آورده بوده این رشته رو انتخاب کرده ! 
تنبل بوده اومده این رشته ...
به درک که میگن پول توش نیست ، این نیست اون نیست...
من دوست دارم...
من عاشق رشته ی داخلیم...
از طب اورژانس و اطفالم خوشم میاد...
و احتمالا بین
کاهش 20-25% MAP در صورتیکه اورژانس‌های دیگر نرولوژی مانند CVA  ایسکمیک رد شده باشد.
داروهای کاربردی:
نیکاردیپین
لابتالول
فنولدوپام
 
برای آشنایی با فایل پی دی اف برخورد با اورژانس‌های فشارخون اینجا کلیک کنید.
برای آشنایی با فایل پاورپوینت اجرایی برخورد با اورژانس‌های فشارخون اینجا کلیک کنید.
 
 
افزایش فشارخون + اختلال در ارگان‌های هدف:
مغز
قلب
ریه
کلیه
درگیری در عروق کوچک و بزرگ بروز میکند.
برای آشنایی با فایل پی دی اف برخورد با اورژانس‌های فشارخون اینجا کلیک کنید.
برای آشنایی با فایل پاورپوینت اجرایی برخورد با اورژانس‌های فشارخون اینجا کلیک کنید.
پدرم هفت اسفند سرما خورد اوایل سرما خوردگی بود سوپ بهش دادیم، چهار تخمه اما بدتر شد و رفت دکتر .تشخیص دکتر سرماخوردگی بود سفکسیم و استامینوفن داد.
چند روز بعد بازم پدرم بدتر شد دوباره رفت دکتر نوروبیون و مسکن و چرک خشک کن و شربت معده به خاطر تهوعش گرفت و اومد خونه . یازده اسفند من تب کردم و سه روز توی خونه خوابیدم آویشن و استامینوفن و از این چیزا خوردم تا تب و بدن دردم رفع شد رفتم دکتر گفت آنفولانزاست دارو داد که خوردم و حالم بدتر شد بی خیالش شد
سکانس اول: روی بنر بزرگی نوشته شده کباب سیخی 4000 تومان!
سکانس دوم: مغازه پلمپ شده! یخچال ها که از پشت شیشه مغازه دیده می شن، خالی هستند و فقط برگه پلمپ روی در مغازه است. مردمی که از جلو مغازه رد میشن شروع می کنن فحش دادن که خدا لعنتت کنه گوشت خر میدادی به خورد ملت.
سکانس سوم: روز قبل از سکانس دوم، آشپز که پسر جوون 25 ساله ایه، بعد از اینکه حلیم اول صبح رو می فروشه، میره نونوایی و سفارش سنگک ناهار رو میده. برمی گرده مغازه و برنج رو خیس می کنه، کباب ها
سلام، وقت بخیر
ما گروهی هستیم که از سال 1380 در حوزه های مختلف سخت افزار و نرم افزار فعال هستیم.
از اول دی‌ماه  اقدام به ایجاد یک اورژانس کامپیوتر در تبریز نموده‌ایم تا خدمات «سرویس در محل» کامپیوتر، شبکه و اینترنت را به همشهریان خود ارائه نماییم.
اگر مشکلاتی در زمینه کامپیوتر، شبکه و اینترنت شرکت یا سازمان یا ... خود دارید با ما تماس بگیرید تا به صورت «سرویس در محل» اقدام به رفع آن نماییم.
شماره تماس 09397991032
لطفا ما را به بقیه دوستان، آشنایان و
پیمان صابریان رئیس سازمان اورژانس تهران در گفت‌وگو با فارس، از وقوع آتش‌سوزی در انبار ابزار و یراق در میدان حسن آباد تهران خبر داد. وی افزود: 3 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده است. صابریان گفت: تاکنون گزارشی در خصوص مصدومیت افراد در این حادثه گزارش نشده است.
منبع : جامعه خبری تحلیلی الف | " جذاب ترین " نقشی در تولید محتوای این مطلب ندارد، مطلب منتشر شده با ذکر منبع می باشد.
دانلود پاورپوینت درس ارگونومی با عنوان ارگونومی و سالمندان
کاربران گرامی ،این فایل حاوی مطالعه کامل پروژه درس ارگونومی با عنوان ارگونومی و سالمندان می باشد که با فرمت پاورپوینت در ۲۸ اسلاید تهیه و تدوین گردیده است.
فهرست مطالب پروژه:
مقدمه
محدودیت های فیزیکی سالمندان
موقعیتهای خطرناک منزل برای سالمندان
شایع ترین علل حوادث سالمندان در منزل
سالن‌ها و اتاق نشیمن خانه سالمندان
نکات قابل توجه در اتاق سالمندان
دمای منزل سالمندان
دستشویی و
تا به حال شیش تا سرم نوش جون کردم،هفتمی هم مثل آیینه دق جلوم هست :|
دیشب دو واحد خون گرفتم
تراژدی ترین و درعین حال کمدی ترین لحاظات رو میگذرونم
دستام کبود شده از جای سرنگ برای ازمایش های ساعت به ساعت، آنوژکت (تسنیم املاش درسته؟) هم امونم رو بریده،برش داشتن دستم ورم کرده :|
تا به اینجا بدترین تزریق ها از جانب پرستارها بوده اما تا دلت بخواد بهیارها حرفه ای هستن
دیشب تراژدی ترین شب زندگیم بود :| توی یک دستم سرم،اون یکی دستم کیسه خون بهم وصل بود :|
حا
گاز گرفتگی 5 مرد اصفهانی در حال کندن چاه فاضلاب
خبرگزاری صدا و سیما: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت:در این حادثه که دیشب رخ داد پنج مرد جوان و میانسال که در حال کندن چاه فاضلاب بودند دچار گاز گرفتگی شدند. 
فرهاد کاوه آهنگران افزود:با توجه به بعد مسافت و خارج از محدوده بودن محل حادثه و تلاش های فراوان اکیپ نجات آتش نشانی هر پنج نفر مصدوم حادثه بنا بر اعلام اورژانس فوت کرده بودند. 
وی گفت:با توجه به وضع صحنه حادثه و تج
حدود ساعت ۲۳ از خونه راه افتادم که کشیک سپیده رو توی اورژانس تحویل بگیرم تا بتونه نصف شب بره فرودگاه امام دنبال داداشِ از فرنگ برگشته ش. و مواجه شدم با اوضاع داغونی که من و سپیده دو تایی با همدیگه هم از پسش برنمیومدیم. سپیده کاملا هول کرده بود و نگران از اینکه تو این وضعیت آیا می تونه به من اعتماد کنه و کشیکشو بسپاره بهم یا نه. و من تازه از راه رسیده دارم نگاه می کنم یکی یکی به تخت ها، می رم سراغ پرونده ها و نت های سپیده رو می خونم ؛ در حالی که سپی
همنشین کرونا | روزنوشت‌هایی از یک پرستار داوطلب در اورژانس کرونا
روز دوم: «حرم حرمه دیگه!»
تعداد مراجعین اورژانس کمتر شده بود.
خانم آژیر پایین آمد و بعد از سر زدن به اساتید و پزشکان رو به ما کرد و گفت: اوضاع چطوره بچه‌ها؟
یکی از بچه‌ها گفت: خدا رو شکر کمی خلوت‌تر شده؟
خانم آژیر گفت: الحمدلله. امیدوارم به همین خلوتی بمونه. بیایین براتون یه چیزی تعریف کنم؛ چند ساعت پیش خانمی که فکر کنم حدود ۷۰ سال داشت و به سختی راه می‌رفت و کمی خمیده شده بود؛ خ
این درحالی است که دولت از مردم خواسته بود به خاطر شیوع کرونا از رفت و آمدهای غیرضروری بپرهیزند.
https://bbc.in/3dbqt8q@Parsa_Night_narrator
#کانال_آوای_شبانه_پارسا
#اخبار_روز_ایران_و_جهان
-tumblrhttps://avayeshabane.tumblr.com
آخرین خبرها و اتفاقات روز در وب سایت:
websitehttp://aparssa.wordpress.com
منبع خبری کانال:
#BBC_News
[عکس 1080×1080]
مشاهده مطلب در کانال
فریدون در جشن کباب پزی سکندری خورد و به زمین افتاد. اما به دوستانش که پیشنهاد کردند به اورژانس زنگ بزنند گفت حالش خوب است و فقط به خاطر اینکه به کفش های جدیدش عادت ندارد پایش به سنگفرش گیر کرده.آن ها به او کمک کردند تا بلند شده و یک بشقاب غذای دیگر برای خود بکشد.فریدون با اینکه کمی هول شده بود ولی تا آخر آن بعدازظهر خود را سرگرم کرد.همان شب همسر فریدون تماس گرفت و به همه اطلاع داد که فریدون را به بیمارستان منتقل کرده اند و وی ساعت 6 بعد ازظهر فوت
حالا که نزدیک به دو هفته از دفاع و بستن پرونده ی دکتری گذشته، بد نیست کمی هم در مورد اتفاقی که شب قبل از دفاع افتاد بنویسم؛ همین به این علت که یادم بمونه توی چه شرایطی دفاع کردم و هم اینکه خودش تجربه ی جالب و جدیدی از زندگی در آمریکاست.
شب قبل از دفاع خود را چگونه گذراندید؟ در اتاق انتظار اورژانس بیمارستان دانشگاه!!! ماجرا از اینجا شروع شد که دوستی از دوستان ما اینجا چند روزی بود که حالش خوب نبود و هر بار ازش می پرسیدم که چطوری، یا بهتر شدی؟ می گ
اگر شما فکر می کنید که جزو افراد باهوش هسیتید بگویید اشبتاه در کجاست؟
۱۲۳۴۵۶۷۸۱۲۳۴۵۶۷۸
...............
....................یعنی الان شما روی این موضوع تمرکز کردید !؟من نگفتم که اشبتاه در اعداد است !!!
کلمه هستید ''هسیتید'' و کلمه اشتباه ''اشبتاه'' نوشته شده بود!!
پس بهتر نیست برگردیم از اول راهمنایی بخونیم؟؟؟؟!!!
حتی کمله راهنمایی رو هم اشتباه خوندی !!
پس بهتره برگردیم اول دبستان چون کلمه ''کمله'' رو هم اشتباه خوندی !!
پس برگردیم از مهد کودک بخونیم !!........
.........حتی کل
سلام !
روز پرکاری بود، پر از سوژه، اگه بگم جالب ممکنه دعوام کنید که اخه اینا مگه جالبه؟
اولی:
موقع استراحت بود و اومدم توی پایون
نیم ساعتی بود دراز کشیده بودم و یک ساعت و نیم از زمان استراحتم هموار باقی مونده بود، که ناگهان صدای پیجر بلند شد!
"کد ۹۹ سریعا به اورژانس"
"کد ۹۹ سریعا به اورژانس"
این فرصتی نبود که به راحتی از دست بدی! استراحت چیه؟ بپر بریم 
و من همانند باز شکاری از تخت پریدم پایین و نفهمیدم چطوری بند کفش رو بستم و دویدم سمت اورژانس
بقی
آسیب‌های ناشی از تروما و صدمات عمدتا در زنده‌گی روزمره روی‌داده و قابل پیش‌گیری هست‌ند. با این‌جال عمدتا پیش‌گیری از بروز این حوادث مغفول مانده و آن‌ها را نیازمند اقدام درمان‌ی و بستری بیمارستان‌ی می نمای‌د.
مدیریت خدمت‌رس‌ان‌ی به این بیماران و مصدوم‌ین هم‌چون سایر موارد مربوط به اورژانس‌ها از صحنه‌ی حادثه می‌بایست آغاز گردد؛ در طی این سلسله مباحث به تدریج با انواع این آسیب‌ها و ضروری‌ترین اقدام‌ات اول‌یه و اساس‌ی برای پی

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها