نتایج جستجو برای عبارت :

جزیره ی ناشناخته

داستان ذره ناشناخته، داستانی کوتاه و علمی تخیلی تألیف شده در کانون نشر علم رازا است. 
مقدمه داستان:
جملاتی رو که دارم میخونم باورم نمیشه دست نوشته های فردی است که تحقیقاتش سفر به مریخ را ممکن کرد ... 
لینک دانلود PDF داستان در ادامه ....
دانلودعنوان: داستان علمی تخیلی ذره ناشناخته حجم: 212 کیلوبایت
داستان ذره ناشناخته، داستانی کوتاه و علمی تخیلی تألیف شده در کانون نشر علم رازا است. 
مقدمه داستان:
جملاتی رو که دارم میخونم باورم نمیشه دست نوشته های فردی است که تحقیقاتش سفر به مریخ را ممکن کرد ... 
لینک دانلود PDF داستان در ادامه ....
دانلودعنوان: داستان علمی تخیلی ذره ناشناخته حجم: 212 کیلوبایت
ناشناخته(باکی نباشد) 
قال الصادق علیه السلام:
إنْ قَدَرْتُم أنْ لا تُعْرَفوا فافْعَلوا، وما علَیکَ إنْ لَم یُثْنِ علَیکَ النّاسُ ؟! وما علَیکَ أنْ تکونَ مَذْموما عِندَ النّاسُ؟! إذا کنتَ عِندَ اللّه ِ مَحْمودا ...؟!
اگر توانستید ناشناخته بمانید، چنین کنید؛ 
وقتى نزد خدا ستوده باشى نگران نباش که مردم ستایشت نکنند و نگران نباش که در نظرشان نکوهیده باشی!
- بحار الأنوار: ۷۳/۱۲۱/۱۱۰
کاش ناشناخته می ماندند...آدم هایی که فکر می کردیم بهترین اند!آن هایی که رو معرفتشان حساب کرده بودیمکاش سر از کارشان در نمی آوردیم...آن روے سکه شان را نمی دیدیم...ونقابشان را کنار نمی زدیم...کاش تصوراتمان را...اعتمادمان را...آرامشمان را...خراب نمی کردیم!!!"نرگس_صرافیان_طوفان"
١٣٩٧/٨/١۵
ناشناخته‌ها همیشه باورپذیر تر اند. در هر زمان، بی هیچ محدودیتی در هر قالبی می‌گنجند. با تمام چشم‌ها می‌نگرند، با تمام صداها سخن‌ می‌گویند، از تمام صداها شنیده می‌شوند، از تمام راه‌ها می‌رسند، با تمام راه‌ها دور می‌شوند. و من، تمام این مدت با ناشناخته‌ات زندگی کرده بودم؛ ناشناخته ات را با هزاران چهره، هزاران نام، هزاران هویت مجسم کرده بودم. اشک‌هایش را دیده بودم، و لبخندهایش را، حرف‌هایش را شنیده بودم و این ندانستن، اگرچه
سفر آگاهی‌ست...
✅ تور سواحل زیبای مکران ✨بصره تا ونک✨
سفری مسئولانه به ناشناخته های شرق هرمزگان
⏰رفت: چهارشنبه ۲۰ آذر ساعت ۲۴:۰۰ از بندرعباس.
⏰برگشت: جمعه ۲۲ آذر حدود ساعت ۲۲:۰۰ رسیدن به بندرعباس.
- جاذبه ها:

- شوشل یا دره های عمیق پیوشک
- کلوتهای زیبای پیوشک
- ساحل زیبای ونک
- گل فشان یا پوراف توجک و گتان
- کوه های مریخی یا مینیاتوری
- ساحل سنگی زیبای گتان
- جزیره صخره ای فرهاد
- کلوتهای زیبا در مسیر کرتی
- ساحل بسیار زیبای آبکوهی
- تلاقی کویر و
هر دو زنده هستندو هر دو سالهاست انتظار می کشند برای روزی که خدا وعده داده است...روزی که جهان طعم عدالت و انسانیت را میچشد.
اما قصه ی غربت آن دو این است:همانگونه که حضرت مهدی حتی در بین پیروان و شیعیان خود غریب و ناشناخته است، حضرت عیسی هم در بین مسیحیان ناشناخته و غریب است. چرا که فکر میکنند پیامبرشان به صلیب کشیده شده و کفاره گناهان آنان را داده است.
میلادت مبارک ای یار غریب مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)
 
منبع: موسسه مصاف
بعد ناشناخته
کتاب پی دی افی در مورد بعد ناشناخته اسراری را بیان میکند . . . این نوشته محصول پرسش های عدیده ای است که من در طول عمر از خود کرده ام. هر کسی کم و بیش این سوال ها را از خود می کند. بعضی ها به جواب هایی می رسند که به یکباره مسیر زندگی آن ها را عوض می کند. برخی دیگر به نیز جواب ها را ...
دریافت فایل
 
 
دانلود کتاب اسرار ناشناخته
کتاب ناشناخته ها
دانلود کتاب اسرار غریبه
دانلود کتاب دنیای متافیزیک
دانلود کتاب طریقت متافیزیک
دانلود کتاب ه
اسیر حسین یا کرونا؟
اینکه کرونا ویروسی کاملا عادی و طبیعی نیست، همه دنیا فهمیده اند. اما عامل جهش و یا شیوع آن ناشناخته مانده. البته برای اهل فن ناشناخته نیست، ولی فرض بر این است که ناشناخته است. لذا درواقع ما با عامل کوید 19روبرو نیستیم، بلکه ویروس یا خفاش یک وسیله، در دست یک عده توطئه گر هست که: به دولت یا سازمان شناخته شده ای هم وابسته نیستند. یا لا اقل نمی توان آن را اثبات کرد. پس در واقع باید آگاه بود که اهداف شوم آنها، از این شیوع چه بوده اس
 
 
دنیای پیچیده ایست
آنقدررررر با باید و نباید ها بزرگ میشیم
که تازه بعد از ۳۰-۴۰ سال زندگی متوجه میشیم :
کل زندگیمون اشتباهه
باورهامون غلطه
آدم‌های دورمون رو کاش جور دیگه ای انتخاب میکردیم
آنقدرررررر بنده شرایط و کاندیشن های ثابت و از قبل فراهم شده ای هستیم که بعد از ۵۰-۶۰ سال متوجه میشیم :
من مال این زندگی نیستم
من شاید حتی هیچی نیستم و تا حالا خبر نداشتم 
کار و شغلی که سالهاست دارم رو دوست ندارم
مهارتهایی دارم که خودم تا به حال (که دیگه دیر
از عِشق چه میگوینداین هرزه گویان..وقتی عاشق زبانش عاجز میماند در توصیفشو عشق چیستجز کابوسیجز سکوتیو جز سِرّی که عاشق و معشوق هردو دانند و اما ندانند!
مظلوم ترین ناشناخته ی عالم..عشق است
..که همدیگر را به این کلمه هر چه بیشتر صِدا میکنند بیشتر نبودش را میتوان فهمید..
عشق را نمیشود با هر زبانی خواند..
عشق باید ناشناخته ای بماند..
رازی میانِ عاشق و معشوق فقط!
که ایشان هم ندانند جز معشوقِ یگانه
که بداند
چه در جانِ معشوق
و چه در روانِ عاشق می روید..
ای
شما به عنوان مشاور در کتابخانه ای در بریتانیا استخدام شده اید. شما به خاطر این موضوع بسیار هیجان زده هستید و همراه با خواهر خود جشنی ترتیب داده اید. اما هنگامی که خواهرتان توسط کتابی اسرارآمیز و خطرناک بلعیده می شود همه چیز به سرعت تغییر کرده و ترس و وحشت تمام وجود شما را فرا می گیرد. حال این وظیفه شماست تا برای نجات او به دنیای ناشناخته ها که سرشار از دلهره و وحشت است سفر کرده و خواهر خود را نجات دهید. اما آیا شما قدرت کافی برای مقابله با اهریم
درس فیزیک همانند درس ریاضی بخش های حل مسئله ای دارد که دانش آموزان را گاهی گیج می کند. روش های بسیار ساده و منطقی برای حل هرگونه مسئله در درس فیزیک وجود دارد که ما در این بخش از مقالات آرموو می خواهیم به آن ها بپردازیم.
 
۱)آرامش خودتان حفظ کنید
این فقط یک مسئله از درس فیزیک است، دنیا که به آخر نرسیده!
 
۲)مسئله را دوباره مرور کنید
خواندن درست یک مسئله باعث می شود که به درک بهتری از آن برسید. آنقدر مسئله را برای خود مرور کنید تا به درکی حتی جزئی از
برای تو اما غروب مه‌آلود و نم نم ریز باران و تشویش همیشه دیر بودن و اضطراب هرگز نرسیدن و لغزیدن پا در لحظه آخر و شکسته شدن تمام پل ها و گم کردن مقصد و سرگردانی در زمین های ناشناخته و بی زبانی زبان ها و سکوت چشم ها. در پس زمینه فریادهای به آمیخته شاهین و نامجو و حتا آدریان...
دانشمندان برای نخستین بار ۳۹ کهکشان رصد کرده اند که تا به حال شناخته نشده بودند. این کهکشان ها حتی با تلسکوپ هابل نیز قابل رصد نبوده اند.
به نقل از دیلی میل، دانشمندان گنجینه ای از کهکشان های باستانی عظیم و ناشناخته را کشف کرده اند. این نخستین باری است که چنین کشفی با این تعداد کهکشان انجام شده است.
این تحقیق در نشریه نیچر منتشر شده است. طبق اطلاعات موجود دانشمندان ۳۹ کهکشان کشف کرده اند که به وسیله سیاهچاله های بزرگ و ماده تاریک به یکدیگر متص
در تاریکی ناشناخته های ذهن ما کابوس هایی وجود دارد، که از سیاه ترین مناطق تخیل ما سرچشمه می گیرند. و در چنین نا امیدی های غیر قابل تصوری است که وحشت بزرگترین قدرت خود را به دست می آورد. این ترسهای ناشناخته همیشه وسعت اقتدار خود را حفظ می کنند، زیرا هرچه سعی می کنیم آنچه را که در تاریکی آنها پنهان است درک کنیم، هرگز نمی توانیم شکل آن هیولا ها و شیاطین پنهان و چیزهایی را که در آن طرف تاریک هستند را درک کنیم. این ترس ها به شکل عجیبی پنهان و نامحسوس
یا معید 
سلام و درودی صمیمانه
هیچ کودکی به میل و اختیار خود به دنیا نیامده بلکه والدین یا با تصمیم و یا بدون تصمیم او را به دنیایی ناشناخته و سرشار از شگفتی ها آورده اند . 
و ما در جایگاه والد که فرزندآوری کرده ایم ، مکلف هستیم مسئولیت مان را بپذیریم و آن را به بهترین شکل انجام بدهیم .
مکلف هستیم در دنیای ناشناخته ها و شگفتی ها برایش همراه باشیم وحامی
مسئولیت ما فرزندپروری ست و ابزارش آگاهی .
در مسیر فرزندپروری آگاه باشید وعاشق و معتمد بر خداون
فیلم های وحشت آبزی یک زیر ژانر آشنا است که در سال های اخیر کمتر به آن پرداخته شده است، اما تب دریا ساخته Neasa Hardiman نشان می دهد که چرا باید هنوز از آنچه در زیر اقیانوس ها نهفته است ترسید. این فیلم ضمن ارائه موجودات آبزی خطرناک، با داستانی نسبتا مطلوب که فرضیات شما را از ناشناخته به چالش می کشد، کلاسیک هایی مانند بیگانه و موجود را به شما یادآوری می کند. با توجه به وضعیت فعلی جهان، تماشای فیلمی مانند SEA FEVER که در آن کلمه "قرنطینه" به شدت وارد فیلمنام
تنها توی خیابان ناشناخته‌ای گم شده بودم
هوا ابری بود و پر از غبار
شارژ موبایلم صفر بود
محض رضای خدا هیچ آدمی نبود
پریود بودم 
و سرم پر از صدای فریادهای او
و قطع شدن نفس...
 
پ.ن: چقدر این روزها احتیاج دارم صحبت کنم با کسی و قضاوت نشوم.
پ.ن: بریدن از آدم‌هایی که دوست‌شان داری اما نه می‌گویند و از آن می‌ترسند، چقدر سخت و دردناک است
 
        32 Variations on an Original Theme in C minor, WoO 80
مهران مظلوم مقدم
 
از پر اجرا ترین آثار در میان مجموع بیست و دو تم و واریاسیون بتهوون. اگر چه، بتهوون، به دلیلی مرموز و ناشناخته آن را متعلق به خود نمی دانست. این اثر به فرم پاساکالیا نوشته شده است و اغلب می گویند در نیمۀ راه شاکن ویولن باخ و موومان پایانی سمفونی چهارم برامس قرار دارد.
هر کارآفرین برای پیشرفت، علاوه‌بر برنامه‌ریزی دقیق و تحلیل موقعیت‌ها، به ریسک کردن هم نیاز دارد. البته، شناخت احتمال ضرر و زیان مرحله‌ی مهم‌تری است.

سبک زندگی کارآفرینی همیشه با ریسک همراه است. وقتی قصد دارید شرکتی را از پایه تأسیس کنید، قطعا در وضعیتی کاملا جدید و ناشناخته خواهید بود؛ درنتیجه، ترس از ناشناخته‌ها و احتمال ضرر و زیان واردشدن به آن‌ها، همیشه شما را همراهی خواهد کرد.
ادامه مطلب
هر کارآفرین برای پیشرفت، علاوه‌بر برنامه‌ریزی دقیق و تحلیل موقعیت‌ها، به ریسک کردن هم نیاز دارد. البته، شناخت احتمال ضرر و زیان مرحله‌ی مهم‌تری است.

سبک زندگی کارآفرینی همیشه با ریسک همراه است. وقتی قصد دارید شرکتی را از پایه تأسیس کنید، قطعا در وضعیتی کاملا جدید و ناشناخته خواهید بود؛ درنتیجه، ترس از ناشناخته‌ها و احتمال ضرر و زیان واردشدن به آن‌ها، همیشه شما را همراهی خواهد کرد.
ادامه مطلب
امروز داشتم فکر می‌کردم اگر امروز واقعا آخرین روز زندگیم باشه، مسلما پرحسرت‌ترین روز هم هست. من دیگه نمی‌تونم تو رو ببینم. این حالی که الان دارم نمی‌دونم چیه اسمش. دلتنگی نیست. غم نیست. شادی نیست. شبیه یک ماده‌ی ناشناخته ست که همش رنگش عوض میشه. گاهی سبزه و گاهی آبیه، گاهیم نیست.  
 
کم پیش میاد از کاری که کردم پشیمون شم. چون معتقدم ما مسئولیت تمام تصمیم ها و رفتارهامون رو به عهده داریم.اگه هم تصمیمی گرفتیم در اون لحظه فکر میکردیم بهترین کار ممکنه. پشیمونی واسه کارِ انجام شده فایده ای نداره. اما یه جاهایی میترسم از پشیمونی، برای کارهای نکرده، برای حرفای نگفته، برای تصمیم های نگرفته، البته نکردن هم خودش یه فعله، من تصمیم گرفتم یه کاری رو نکنم، یه حرفی رو نزنم. اما خب نمیدونم چرا از این نوع  پشیمونی یکم میترسم.
به هر حال، م
باید فاصله بگیرم از خودم ..از خودم و از وزوزهای توی سرم خسته شدم .. از لقمه های آماده ای که
 
فرود میاد توی مخم وسط درس خوندن و دست کاری میکنه اعصابم رو تا حدی که عصبانی ام کنه مثل یه گرگ زخمی رفتار کنم با زندگیم .
باید فاصله بگیرم و نگاهش کنم به آدمی که ساختم یا گداشتم ساخته بشه
یه مترسک تنها یا هر چیز ناشناخته دیگه . میدونم که خیلی براش کم گذاشتم خیلی
 
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از مندل : یک تحقیق بین المللی به رهبری استرالیا با کشف یک هدف جدید و در عین حال ناشناخته در سلول های سرطانی که میتوان داروهای درمانی را برای آن استفاده کرد ، زمینه های تازه ای در کشف درمانهای مؤثرتر برای سرطان نوروبلاستوم کودکان ایجاد کرده است.
ادامه مطلب
Parsley یک پسر بسیار بسیار خوب است. شغل او ، کشف کردن چیزهای ناشناخته است و بسیار زیاد گیاهان را دوست دارد ، مخصوصا گیاهی دارویی به اسم «Herd Tea» . او از سرما و فصل زمستان و غذا های بد پخت را اصلا دوست ندارد.
تولد او در Spring 16 « بهار» است.
زنیان، گیاهی ناشناخته اما پرخاصیت
 
 
 
فواید و موارد استفاده زنیان
 
زنیان گیاهی دارویی و پرخاصیت است که برای تقویت و بهبود عمکرد سیستم گوارش، معده، اعصاب، پوست و مو و... اثر برخش بوده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. این گیاه علاوه بر کاربرد‌ در طب سنتی، در دارو‌های نوین و صنایع غذایی نیز کاربرد دارد. در ادامه با بیتوته باشید تا با خواص بی‌نظیر گیاه زنیان به طور کامل آشنا شوید.
گیاه‌شناسی زنیان
ادامه مطلب
نقش ژل رویال در تقویت سیستم ایمنی بدن:
 
سیستم ایمنی بدن یکی از مهمترین و حساس ترین سیستم های موجود در بدن انسان است. وجود این سیستم برای بدن حیاتی است و به همین جهت باید در تقویت این ویژگی در بدن انسان تلاش کرد. در صورتی که سیستم ایمنی بدن انسان به خوبی کار نکند، ویروس ها و قارچ ها به بدن انسان حمله ور شده و باعث بروز انواع بیماری های ویروسی از جمله کرونا می شوند. 
شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید یکی از مهمترین ویژگی ها و خواص ژل رویال برای
فشرده سازی با نرم افزار هایی مثل وینرر و زیپ و … در بهترین حالت فقط میتوانند نرم افزار ها را تا میزان ۲۰ یا ۳۰ درصد حجم اولیه فشرده کنند اما نرم افزار های ناشناخته ای موجو می باشند که امکان فشرده سازی را تا ۹۹ درصد (و بیشتر) میدهند .
یکی از این نرم افزار های ناشناخنه KGB Archiver نام دارد .
ادامه مطلب
فشرده سازی با نرم افزار هایی مثل وینرر و زیپ و … در بهترین حالت فقط میتوانند نرم افزار ها را تا میزان ۲۰ یا ۳۰ درصد حجم اولیه فشرده کنند اما نرم افزار های ناشناخته ای موجو می باشند که امکان فشرده سازی را تا ۹۹ درصد (و بیشتر) میدهند .
یکی از این نرم افزار های ناشناخنه KGB Archiver نام دارد .
ادامه مطلب
این دو تا خیلی بهم میان 
دیدن دو تا از ساکت ترین و سردترین بچه های کلاس وقتی از ته دل باهم میخندن قشنگه 
دوست داشتن اتفاق عجیبیه انگار یه بعد جدید و ناشناخته از وجودتو حس کنی 
من تغییرو تو کمترین مدت ممکن تو این دوتا دیدم 
اونا خوشحال ترن و این کافیه تا به وجود عشق ته دل آدما ایمان بیارم 
عشق میتونه قشنگی خودشو اندازه یه چسب زدن پسر رو دست دختر بعد از آنژیوام  نشون بده 
دوست داشتن این دو تا خیلی قشنگه تو کلاسمون :) 
امیدوارم همه این حس و حال خوب
دوست دارم در جمع باشم.دوست دارم در تمام این جمع‌ها باشم.دوست دارم که دوست‌هایی داشته باشم و تنها نباشم.
تلاش می کنم.تلاش می کنم و باز هم تلاش می کنم.
در نهایت روزی موفق خواهم شد.روزی مثل این‌ها می شوم و در آن روز من تنها کسی خواهم بود که می‌دانم رنگم اینجا ناشناخته‌ست.
پشتم خارش گرفته بود. دست از روی شانه می‌بردم، نمی رسید به نقطه ی مورد نظرِ خارش گرفته. از کمرم هم دست دراز می‌کردم تا حد کش سانی اش بازهم نمی رسید. تصورش کردم که مثل یک جریزه ی ناشناخته و دور از دسترس برای خودش زندگی‌یی دارد خاص! شاید هم موجودات ریزی در آن زندگی می‌کنند که همه با هم فامیل هستند و ازدواج‌هایشان فامیلی است. بچه هایشان عجیب و غریب است؛ یک چشم و چهار انگشتی، یا دم دارد و باله‌ای روی کمر که وقتی برگی روی دوش می‌اندازند تا از سرما
امروز متوجه شدم
که زخمها روی دل ما میمونن ها! قلب رو خراش میدن.
مثل آینه میمونن
که وقتی میشکنه 
هر قدر بخوای تیکه هاشو به هم بچسبونی
نمیتونی مثل روز اولش کنی.
نمیتونی
جای شکستگیا میمونه رو اینه.
هیچوقت فکر نمیکردم ادمی اینطوری باشه.
هیچوقت!
هیچوقت فکر نمیکردم تو تحت هیچ شرایطی نتونی یه سری زخم ها رو از بین ببری از دلت!
آدمی خیلی موجود ناشناخته ای هست!
دل کسی رو نشکنین بچه ها. برای درست کردنش زمان زیادی نیاز خواهید داشت. شاید هیچوقت درست نشه و به
آدم ها چه با اومدنشون، چه با رفتنشون باعث به وجود اومدن تغییرات بزرگی توی زندگی و شخصیت ما می شن. 
آدم های زیادی وارد زندگی من شدند و بعد از مدتی، یا خودشون رفتند و یا از روی اجبار یا علاقه، از کنارم حذفشون کردم. هر بار این کار، جزو سخت ترین و تکون دهنده ترین تجربه های زندگیم بود، اما چه میشه کرد؟ این زندگی هست و زندگی هم ادامه داره! و من در حال تبدیل به آدمی هستم که برای خودم ناشناخته و گاهی ترسناکه!
گاهی در دنیای خیالات خود با کتاب ها سخن می گوییم بدون اینکه خودمان ،متوجه شویم.
شاید این کتاب ها همان دوستان ناشناخته هستند که به دنبالشان بوده ایم وحالا با آنها آشنا می شویم
امیدوارم در این وبلاگ با خواندن رمان های من بتونید وجود این کتاب ها را در دنیای خیالات خود حس کنید.
جاذبه های گردشگری بی نظیر زاهدان
زاهدان دارای جاذبه های تفریحی و گردشگری بسیاری می باشد که از دید گردشگران پنهان است و به نوعی ناشناخته می باشد ، زاهدان در مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد در این گزارش خواندنی ما را همراهی کنید تا با جاذبه گردشگری زاهدان قدری بیشتر آشنا شوید.
جاذبه های گردشگری و دیدنی در زاهدان
با وجود اینکه زاهدان در مرکز استان پهناور سیستان و بلوچستان واقع است ولی همانند نقاط دیگر این استان ناشناخته مانده است ، ای
ترم آخر و آخرین درس معارف را با استادی گذراندم که از فرهنگ حافظ صحبت می‌کرد. خاطرات کسانی که به او ضربه زده بودند را تعریف می‌کرد و نام آن‌ها را ابلیس می‌گذاشت. آخر ترم فهمیدیم که خودش یک ابلیس حرام خور است. موقع سحر از اتاق بیرون آمدم و دیدم گنجشکی خودش را به مهتابی سالن می کوبد. از یک مهتابی به سمت مهتابی دیگر می رفت و خودش را به آن می کوبید. همه پنجره ها را باز کردم و چراغ ها را خاموش کردم. رفت بیرون. بعضی جاها ما انتظار خیر دارید اما شر می رس
وظایف کارشناس مجازی گمرک چیست ؟
در سال 1393 پس از راه اندازی ای پی ال(EPL) توسط گمرک ،سیستمی ایجاد شده است که بعد از کوتاژ و ارسال اطلاعات اظهارنامه گمرکی و تعیین مسیر ، اگر محموله در مسیر قرمز باشد ، سیستم  خود به صورت اتوماتیک یک کارشناس را در یکی از گمرکهای  کشور به عنوان کارشناس گمرک ناشناخته برای بررسی  و
ادامه مطلب
 مقایسه گلکسی S10 لایت با هوآوی P30 پرو و ریلمی X2 پرو،به تازگی گوشی گلکسی اس 10 لایت برای کشور هند معرفی شده است. این گوشی هوشمند از زمان معرفی رسمی تا به امروز، نگاه‌های زیادی را جذب خود کرده است. برای اولین بار شاهد عرضه یک گوشی لایت از سری گلکسی S هستیم. سال گذشته میلادی سامسونگ از گوشی گلکسی S10e به عنوان یک پرچمدار ارزان‌ قیمت رونمایی کرده بود.
 رندر محصول ناشناخته‌ای از موتورولا به همراه قلم هوشمند منتشر شد،شب گذشته، یکی از افراد مشهور در حو
آدما یه توان هایی، دارن که هنوز بروز ندادن، این توان ها لازمه شناخته بشه، این نیروهایی که هنوز بالفعل نشدن، می تونن ویرانگر باشن، و یا بُعدی از زیبایی درون فرد رو نمایان کنه .. 
 
 
یکی از این پتانسیل ها طغیان آدمه .. آدمی پتانسیل عجیبی برای طغیان و نافرمانی داره .. گاهی این طغیان در برابر هواهای نفسه .. و گاهی در برابر مسئولیت ها و حقوقیه که به عهده انسانه ..
 
الهی .. از خودم .. طغیان خودم .. در برابر هر چه که حقی به گردنم داره !!!! به تو پناه می برم ..
سلام!
معمولا هر از گاهی سری به گوگل پلی میزنم و اپلیکیشن های جذاب در زمینه های مختلف رو دانلود می کنم تا در فرصتی مناسب از اونها استفاده کنم،سعی کردم در این پست مفید ترین اپلیکیشن هایی که تا به حال استفاده کردم و احتمالا شاید کمی ناشناخته باشند رو همراه با توضیخ مختصر معرفی کنم!
ادامه مطلب
در ناشناخته بودن انسان همین بس که پارسال با شوق و هیجان غیر قابل وصفی قصد دانشگاه و ادامه تحصیل کردم و قبول که شدم هیچ خبری ازون ذوق و شوق نبود!
و در حال حاضر دارم در دو مسیر کاملا متفاوت ( شایدم ۳ مسیر) کار میکنم که هر دوش تمرکز زیاد میخواد!! و هر روز هم فکر میکنم که کارم درسته یا نه؟؟ و ممکنه پشیمون بشم یه روز؟؟؟
امیدوارم که نشم.. اخیرا دارم طوری زندگی میکنم که حداقل روزی یکبار از خودم میپرسم " این واقعا تویی؟؟؟" 
دارم میگردم که خودمو از لا به لای
سلام تا چندی پیش فکر میکردم مثلث برمودا یه پدیده طبیعی باشه اما با نظریه هایی که دانشمدان مطرح کردند تقریبا مطمن شدم مثلث برمودا نمیتونه یه پدیده طبیعی باشه راستش خودم فکر میکنم یک نوع نیروی ناشناخته جاذبه زمین باشه بازم در ادامه مطلب این پدیده شگفت انگیز را برسی میکنیم با وبلاگ هالووین همراه باشید
ادامه مطلب
همه چیز درباره فال حافظ 
معنی فال
فال در لغت به معنای طالع، بخت و نیز پیشگویی و عاقبت بینی است. کلمه ای عربی است و در فارسی یعنی شگون، هم در معنای خوب و هم در معنای بد. فال گرفتن یعنی اطلاعات از ناشناخته ها؛ و در عربی به فال خوب زدن، ?تفأل? و به فال بد زدن ?طیره? می گویند. در فارسی، فال خوب زدن را ?مروا? و فال بد زدن را ?مرغوا? گویند که از دو کلمه ?مرغ? و ?آوا? تشکیل شده است. ایرانیان با آواز و جهت حرکت پرندگان فال می زده اند؛ مثلاً با دیدن عقاب به عقوبت
همه چیز درباره فال حافظ 
معنی فال
فال در لغت به معنای طالع، بخت و نیز پیشگویی و عاقبت بینی است. کلمه ای عربی است و در فارسی یعنی شگون، هم در معنای خوب و هم در معنای بد. فال گرفتن یعنی اطلاعات از ناشناخته ها؛ و در عربی به فال خوب زدن، ?تفأل? و به فال بد زدن ?طیره? می گویند. در فارسی، فال خوب زدن را ?مروا? و فال بد زدن را ?مرغوا? گویند که از دو کلمه ?مرغ? و ?آوا? تشکیل شده است. ایرانیان با آواز و جهت حرکت پرندگان فال می زده اند؛ مثلاً با دیدن عقاب به عقوبت
 
 
دانلود بازی Pentagonal Saloon برای کامپیوتر
| بازی معمای سالن پنج ضلعی |
| نسخه TiNYiSO |
 
Pentagonal Saloon بازی جدیدی در سبک ماجرایی می باشد که در سال 2019 توسط .BERARTS LTD ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما گیمرهای عزیز در نظر داریم، امکان تجربه یک ماجراجویی جذاب و منحصر به فرد را در محیطی ناشناخته برایتان به ارمغان خواهد آورد. در محوریت داستانی بازی آمده که شما به عنوان فردی که قرار است در این بازی
جاذبه های گردشگری بی نظیر زاهدان
زاهدان دارای جاذبه های تفریحی و گردشگری بسیاری می باشد که از دید گردشگران پنهان است و به نوعی ناشناخته می باشد ، زاهدان در مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد در این گزارش خواندنی ما را همراهی کنید تا با جاذبه گردشگری زاهدان قدری بیشتر آشنا شوید.
جاذبه های گردشگری و دیدنی در زاهدان
با وجود اینکه زاهدان در مرکز استان پهناور سیستان و بلوچستان واقع است ولی همانند نقاط دیگر این استان ناشناخته مانده است ، ای
جاذبه های گردشگری بی نظیر زاهدان
زاهدان دارای جاذبه های تفریحی و گردشگری بسیاری می باشد که از دید گردشگران پنهان است و به نوعی ناشناخته می باشد ، زاهدان در مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد در این گزارش خواندنی ما را همراهی کنید تا با جاذبه گردشگری زاهدان قدری بیشتر آشنا شوید.
جاذبه های گردشگری و دیدنی در زاهدان
با وجود اینکه زاهدان در مرکز استان پهناور سیستان و بلوچستان واقع است ولی همانند نقاط دیگر این استان ناشناخته مانده است ، ای
 سفر آگاهی ست...
❤️تور جزیره بنی فارور❤️
سفری مسئولانه به جزیره نابیو فرور (فرور کوچک)
جاذبه ها: به همراه دوستان خود قدم بگذارید در پیمایش دور جزیره زیبای بنی فارور، یکی از پدیده های طبیعی شگفت انگیز و ناشناخته ایران و همراه ما باشید در دیداری ماجراجویانه و سرشار از حس های شیرین، با هدف آشنایی اکوسیستم و زیست بوم این جزیره مرجانی و فوق العاده دیدنی...
مدت سفر: 2 روزه
زمان اجرا:
رفت: بامداد پنجشنبه ۵ دیماه حرکت از بندرعباس.
برگشت: ظهر جمعه ۶ دیم
یکی از مهم ترین موضوعات در فضای مجازی حفظ حریم شخصی و حیاتی ترین اطلاعات است که با یک اشتباه رایج عموماً شما را در معرض خطر قرار می دهد.
با اینکه همه ما می دانیم که یکی از کلیشه ای ترین روش های هک کردن وصل شدن به اینترنت های ناشناخته است ولی همچنان کاربران به محض یافتن یک وای فای رایگان به آن متصل می شوند.
برای اثبات این قضیه، محققان شرکت «آوست» با نصب یک سری از شبکه های شبه وای فای در فرودگاه بارسلونا، سعی کردند که مهمانان کنگره جهانی را به دا
اینکه بهم ریختگی حالم از چیه و چرا روز بروز بیشتر میشه گاهی با دلیله گاهیم بی دلیل.. یا لااقل دلایل ناشناخته
اما اینکه چطور خوب بشه راه هایی هست
۱- خوندن کتابهای خودیاری 
۲- مراقبه
۳- گوش دادن به فایلای افلاکی
۴- راه رفتن تو پارک و دار و درخت و طبیعت
از اسفند ک به خاطر ریه های نازنین نصفه نیمم بیرون نرفتم جز یبار ب دلیل ماموریت مامی و چند بار اخر هم برای خونه و ...
دو سه هفته اخیر هم به خاطر اسباب کشی از بقیش جا موندم کلا
نتیجش میشه اینکه جنی شدم حسا
خب مثل هر وبلاگ دیگه ای پست اول مربوط به معرفیه 
من ریحانه باقری ام واین وبلاگ منه.. ۱۶ سالمه ساکن  اصفهان هستم . بسیار عاشق او و ریاضیات نوشتن نقد بحث ایده های جدید کتاب و فیلم واهنگ قدم زدن با سرعت نور ویک عالمه فن دوم و از همه مهم تر جهان اطرافم هستم. میخوام چیزای تازه یاد بگیرم زکات علمم رو بدم خوب زندگی کنم و از لحظه لحظه اش لذت ببرم. ولی با تمام این حرف ها وی هنوز یک ناشناخته بزرگ است 
خلاصه اینم یه اشنایی مختصر با من بود امیدوارم بیشتر اشن
برای اینکه تجربه های بازسازی ساختمان خود را برای شما در میان بگذاریم در این بخش از مقالات نوسازی و بازسازی ساختمان یکی از روش هایی که می توان یک مکان ناشناخته را به مکانی پر تردد و پر بازدید تبدیل کرد می گوییم،معمولا تنها دغدغه هتل داران و تمام مجموعه هایی که می خواهد بازسازی ساختمانشان به شکلی نوین اجرا شود تا بازدید کنندگان زیادتری داشته باشند این است که مکانی که دارند  بازدید کننده را به نوعی مسحور کند، باید گفت این عمل تنها با یک بازساز
الحمدلله علی کل حال.الحمدلله علی نعماعه اجمعین.خدایا لطف تو اگر نبود از هلاک شدگان بودم.عین خواب و خیال همه اش از منظر چشمم داره رد میشه.وقتی پیامک نظام وظیفه اومد که مشکین شهر خودتو معرفی کن چطور به فاصله یک هفته تا کنکور دنیا سرم خراب شد.چطور با چشم گریون و بدنی خسته مینشستم پای کتاب و مجبور بودم بخونمشون.چطور دو ماهی که مرخصی گرفته بودم برای کنکور بخونم،ی پام نظام وظیفه بود ی پام دانشگاه قبلی برای توجیه غیبت .آخر سر هم درب و داغون میرسیدم خ
کیکی است که آرام خواهرم دیشب فاصله ی بین ۱۲ شب تا۴صبح برام درست کرده
و ۴ صبح با صدای آرامِ آرام خانوم، و عطر مطبوع کیک، بیدار شدم، هم خودم هم اون موجود ناشناخته ی درونم که عاشق کیک و شیرینیجاتِ
روزم که خیلی عالی شروع شد خداروشکر.....امروز کلا روز خوبیه
 
یه راه برای نشون دادن محبت به عزیزان، همینه، راحته، آقایونم میتونن انجام بدن ظاهرش ممکنه جذاب نباشه، ولی خیلی خوشمزه ست هرچند من ظاهرش دوس دارم
ادامه مطلب
 آبشار اوسانسو آنتالیا در مسیری که از جاده سانتا کلاوس آنتالیا(بابا نوئل ترکیه) می گذرد واقع شده است. هنوز هم ایده خوبی برای توقف در آبشار اوچانسو وجود دارد که هنوز هم طبیعی است که ناشناخته است.
آبشار اوسانسو یک مکان کاملاً ناشناخته است که در کوههای شمال گبیز در استان آنتالیا واقع شده است.رسیدن به آن از طریق جاده خاکی خشن شروع می شود که از دهکده Akçapınar آغاز می شود ، می توانید 20 کیلومتر رانندگی کنید اما هشدار داده می شود که هوای مرطوب جاده لغزن
کرونا عامل بیولوژیکی‌ئه یا نه، آمار چین واقعی‌ئه یا شوخی تلخ، این داستان واقعاً توی چین تموم شده یا اونا هم مثل این‌جا می‌گن سلامتی مردم مهمه ولی «چرخ اقتصاد هم باید بچرخه»، نمی‌دونم. و هیچ ذهن عاقلی هیچ گزاره‌ای رو به‌طور قطعی رد نمی‌کنه وسط این دریای گل‌آلود. ذهن‌م خیلی وقته وسط این اخبار مونده و به هیچ سمتی تمایل نداره، ولی خیلی می‌ترسم از جهان ناشناخته‌ی پساکرونا. 
 
 
پی‌نوشت: روزگار قرنطینه‌م ُ با «آن فرانک» مقایسه می‌کنم که
دختر معنی مشخصی ندارد
هر سال در این روز ها هر کس معنی ای به آن میدهد، تبریک میگوید و به زندگی خویش ادامه میدهد... همین
و بعد فراموشی...
نمیدانم حالا معنی دختر چیست؟
شاید دختر همانی ست که در شادی رفیق است و در ناراحتی شریک...
شاید هم همانی که وقتی رنجید صدایش در نیامد بلکه محکوم نشود به دوست داشتنی نبودن...
شاید هم یعنی مهربانی های بی دلیل...
دختر میتواند در آن واحد رفتارش را تغییر دهد
چه کسی میداند در سر او چه میگذرد؟
به نظر من نمی توان معنی مشخصی بر
مطمئنا "برنارد" اولین اسمی نخواهد بود که برای نام‌گذاری یک سیاره سابقا ناشناخته در منظومه شمسی، به ذهن ما خطور می‌کند. اما ما در ماه فوریه 2017 مطلع شدیم که یک ریز سیاره که بین سیاره‌های مریخ و مشتری قرار گرفته است، به اسم "برنارد" یا اسم کامل "برنارد باون" نام‌گذاری شده است!
دانشمندان مرکز ملی تحقیقات ستاره‌شناسی رادیویی استرالیا (JCRAR)، پس‌ازآن که در رقابت پروژه جستجوی اجرام آسمانی TheSkyNet برنده شدند نام مدیر و موسس این مرکز را به عنوان نام سی
مقامات بهداشتی چین از کشف ویروسی «اسرارآمیز» خبر داده‌اند که موجب التهاب ریه می‌شود و شرایط برخی بیماران را وخیم اعلام کرده است. هنوز معلوم نیست این ویروس چیست، اما علائم آن شامل تب، تنگی نفس و التهاب ریه‌ها، سرفه، گلودرد و سردرد است.
چین می‌گوید تاکنون ۵۹ نفر در شهر ووان در مرکز چین به این ویروس ناشناخته مبتلا شده‌اند که همه آنها قرنطینه شده و تحت مراقبت‌های ویژه هستند.
وضعیت هفت تن از آنها وخیم گزارش شده، اما هنوز گزارشی درباره مرگ بی
بسم الله الرحمن الرحیم
نکته ای را لازم به تذکر میدانم, قدردانی و قدرشناسی از استاد فاطمی نیا می باشد.خبر کسالت و بیماری ایشان بسیار ناراحت کننده وخسارت بزرگی است برای جهان شیعه.درتمام ساعات شبانه روز باید برای سلامتی این استاد بزرگ که به حق آبرو و افتخار جهان شیعه و مدافع بزرگی برای قرآن و اهل بیت دربرابر دشمنان دین و در برابر خرافات هستند،دعا کنیم.تا هرچه زودتر سلامتی خود را بازیافته و به تحقیقات وتالیفات خویش مانندگذشته مشغول شوند.
آنچه
آفت دهان چیست؟
آفت دهانی یک بیماری دردناک و عود کننده مخاط دهان بوده که به صورت زخم های کوچک و بزرگ ، گرد و کم عمق هستند که در داخل دهان شکل میگیرد
علت آفت دهان
زخم های آفتی زمانی ایجاد می شود که به دلایل نامشخص سیستم ایمنی بیمار وجود یک مولکول ناشناخته را اعلام می دارد، حضور این مولکول سبب حمله لنفوسیت خواهد شد نتیجه این فرآیند پیدایش زخم های آفتی خواهد بود.

ادامه مطلب
خطرات کمبود فریتین خون
فریتین (Ferritin) نوعی پروتئین در بدن انسان است که آهن را در خود ذخیره می کند و زمانیکه بدن نیاز به آهن دارد آن را آزاد می کند درست مانند یک حساب پس انداز بانکی که پول های مازادمان را در حساب پس انداز نگهداری می کنیم و هنگام نیاز برداشت می نمائیم.
بنابراین میزان موجودی فریتین در بدن معادل است با میزان موجودی آهن بدن. زمانی که جذب آهن به هر دلیلی ضعیف باشد و یا خونریزی نهفته و ناشناخته داشته باشیم و یا بانوان در سنین قبل از یائ
خب یه وقت هایی هم حرف های آدم ته میکشه حتی اگر مخش سوخته باشه
یکی از دیوار نویس ها خواستند که از ندای درون هم بگیم
من خیلی نمیدونم اما به عنوان طرح بحث این که:
ندای درون را به مثابه وجدان میشه دربارش حرف زد
ندای درون را به مثابه محاکات یعنی همگرایی حس جمعی آنچه در حج هم هست میشه دربارش حرف زد
ندای درون را به مثابه الهام آنچه در حل مسأله به کار میرود میشه دربارش حرف زد
ندای درون را به عنوان پیام هایی از درون شخصیت ناشناخته خود میشه دربارش حرف
یک دندانپزشک پوسیدگی دندان را شایع ترین بیماری جهان دانست و گفت: 
این بیماری تا 90 درصد قابل کنترل است.
دکتر شاهرخ رسولی تبار از پوسیدگی دندان به عنوان شایع ترین بیماری دهان و دندان در دنیا یاد کرد و گفت: پوسیدگی دندان شایع ترین بیماری است که بشر با آن دست به گریبان است، اما به دلیل ناشناخته ماندن عوارض آن چندان مورد توجه نیست. به گفته این دندانپزشک، پوسیدگی دندان در 90 درصد موارد قابل کنترل است و این امر با دقت کافی در نگهداری و بهداشت دهان و د
۱. شهر داره پر میشه از جونور های هالووینی...از مترسک و اسکلت و کدو تنبلای بزرگگگ....
۲. سه روز تعطیله...نصف روز برم خرید...موزه....پارک...انشالله...
۳. انتظار گاهی کشنده نیست اما ازار دهنده است...امروز زخمش بی درده اما فردای دور دردناکه و چرکی....
۴. صدای این خواننده جدید که اسمش هنگامه برچی هست رو میشنوم و یه جایی انتهای قلبم میلرزه....
۵. موهامو شاخه شاخه میکنم و میریزم توی سطل اشغالی که کنارمه...و چه قدر این کار لذت بخشه....
۶. بعد از مدت ها IP کسایی که میان و
دَلقَک‌ماهی نسبت به تنتاکولهای سمی شقایق دریایی مقاوم است . دلقک ماهی نوعی رابطهٔ هم‌زیستی با شقایق دریایی دارد.دلقک ماهی نوعی مادهٔ مخاطی و ناشناخته در پوست خود دارد که مانع آزاد شدن نماتوسیست‌های شقایق دریایی می‌شود.در حالی که اگر ماهی دیگری با بازوهای شقایق دریایی تماس پیدا کند، طعمهٔ جانور می‌شود.به این ترتیب شقایق دریایی پناهگاه ماهی می‌شود و ماهی نیز ممکن است با حرکات خود ،آب را جابجا کند،رسوبات روی بدن شقایق دریایی را بردارد و
در پستهای قبلی در مورد تفاوت میان طبقه بندی و خوشه بندی بحث کردیم. در مورد سوال این پست نیز اولین پاسخی که می توان داد این است که الگوریتم K نزدیکترین همسایگی (KNN) یک الگوریتم طبقه بندی و الگوریتم k-means یک الگوریتم خوشه بندی است. منطق الگوریتم KNN به زبان ساده این است که اگر شما شبیه به همسایگانتان باشید، آنگاه شما یکی از آنها خواهید بود. یا اگر سیب شباهت بیشتری به موز، پرتقال و ملون (میوه) نسبت به یک میمون، گربه یا موش (حیوان) دارد، آنگاه به احتمال
گلوسولالیا[1] یا «سخن گفتن به زبان‌ها» پدیده‌ای است که در آن افراد به زبانی که برای آنان ناشناخته است سخن می‌گویند. یک تعریف از این پدیده که توسط زبان شناسان ارایه شده است این است که فردی سیلاب‌های مکالمه‌گونه را بی آنکه معنا روشنایی در آن وجود داشته باشد بر زبان جاری کند، که در برخی موارد شامل یک عمل دینی می‌شود که در آن تصور می‌شود گوینده در حال سخن گفتن به یک «زبان الهیِ» ناشناخته برای او است. به عنوان مثال، عبارتی مانند «اجی مجی لا ترج
بسم‌الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
تمدن جدید استعداد را فلج نموده است، ...نمیتوانید حقیقتا باور کنید که تمدن جدیدتاچه اندازه استعداد ذاتی ما رافلج نموده است...اگر چه در ظاهر امر زندگی ما براحتی میگذرد ولی باید دانست وقتی که ما از نیروی صنعتی استفاده نمودیم انرژی طبیعی ما که باید در حدود خصوصیات و استعدادما بکار برده شود عاطل و بیکارمانده و از این حیث موجبات بهم خوردن تعادل مارا فراهم میسازد.
... چون انرژی ما زیاد مصرف ن
خواص عسل و فواید آن برای سلامتی
همانطور که در مطلب قبل به آن اشاره شد خواص عسل از دیرباز برای جوامع مختلف بشری آشکار بوده است. اما در مناطق مختلف با توجه به موقعیت جغرافیایی و همچنین فرهنگ و رسوم مردم تنها بخشی از خواص عسل بررسی و مورد استفاده قرار می گرفته است. امروزه با توجه به پژوهش ها و تحقیقات گسترده ایی که بر روی عسل صورت گرفته می توان به جرات گفت خواص عسل برای هیچکس ناشناخته نیست. . .
ادامه مطلب
رفتم که سردرگمی و بیقراری تموم شه. رفتم که بگه بابا من حالم از تو یکی به هم میخوره اصلا...
میگم بگو ازت خوشم نمیاد که برم. 
میگه این و بگم درست نیست بار منفی داره.
میگم اینجوری نشد که اومده بودم این و بگی.
میگه ببخشید اونی که میخواستی رو نگفتم. 
و میره... و میفهمم درست که نشد هیچ، خراب ترم شده.
ولی یه دختر پررو اینجاست که بعد رفتنش همون جایی که هست دراز میکشه، آهنگ گوش میده، میخنده و پشیمون نمیشه :)))
نتونستم هرچی تو دلمه بگم و به قول موراکامی به "بیما
پشت هر رفتار، هر تصمیم، هر انگیزه ای، یه نیروی پنهانی هست. درواقع مسلط شدن به این نیروی پنهان، مسلط شدنبه زندگیه! یعنی میشه تجربه زندگی رو اونطوری که میخوایم درست کنیم.
منظورم قانون جذبه؟
نه! خود قانون جذب هم زیر مجموعه‌ی این موضوع هست و اینجا میتونین تعیین کنین که قانون جذبی وجود داشته باشه یا نه!
این نیرو که برای اکثریت ناشناخته س، سیستم باورهای شماست.
سیستم باورها چیه؟!
چطور تشکیل شده؟!
کِیا متزلزل میشه؟ 
میشه عوضش کرد؟ چطور؟! 
و ...
تو این
کتاب دریاچه ارومیه با عنوان رگه های شور کار مشترک کاوه مناف زاده و حسین محمودی در شهر بن آلمان توسط انتشارات گوته و حافظ به سه زبان انگلیسی، آلمانی و فارسی منتشر شد.

این کتاب شامل موضوعات حیات وحش, جزایر, عکسهای هوایی، مستند انسانی، طبیعت، چشم اندازها و زیبایی های دریاچه اورمو، تغییرات اکوسیستمی، رودخانه ها، تالاب ها، فعالیت های انسانی و تاثیرات آن بر طبیعت دریاچه و... می باشد.

در این کتاب تلاش بر آن شده که به عنوان یک اثر مستند روایت هر آنچ
بإسمک الأعظم   یکی از زوایای ناشناخته‌ی امام عصر علیه السّلام، مهر و محبّت آن بزرگوار به انسان ها و به ویژه شیعیان است. متأسفانه از گذشته‌ی دور چنین بوده است که امام را تنها با شمشیر و خونریزی و قهر و انتقام معرفی کرده و چهره‌ای خشن از آن حضرت نشان داده اند؛ حال آنکه آن حضرت مظهر رحمت بی کران الهی و پدر مهربان امّت و همدمی دلسوز و همراهی خیرخواه است.
ادامه مطلب
هیچ وقت فکر نمیکردم از درس خوندن اینهمه لذت ببرم!!
اونم من!!!
اونم این درسایی که اینهمه برام مبهم و سخت و ناشناخته بود از اول
واقعا انسان جونور عجیبیه در این پهنه ی خلقت!!
 
با اینکه میدونم چی دوست دارم و با چه کاری حالم خوبه اما گاهی فشارای اطراعیان نزدیک چنان منو به اشتباه میندازه که باز راه غلط میرم! بعدم خیلی زود پشیمون میشم!
این بیراهه رعتنتی وسط کار کلی ادمو از زندگی عقب میندازه
 
بعضی روزا با اتوبوس میرم بیرون. همینکه حرص رانندگیهای چهارپ
احضار روح 1 و 2 و 3 ، یک مجموعه فیلم ترسناک می باشد که رکن اصلی داستانش درمورد دو شخص متخصص مسائل ناشناخته می باشد که در قسمت اول به خانواده ای کمک میکنند که خانه تازه خریداری شده اشان تسط شیطان احاطه شده است و آنها را مورد اذیت قرار میدهند ، سری دوم فیلم درمورد یک دخترخانواده است که روحش توسط شیطان تسخیر شده است و در قسمت سوم درمورد دختری است که درموقع عکاسی همیشه یک روح را در عکس های خود مشاهده میکند.
ادامه مطلب
رفتم که سردرگمی و بیقراری تموم شه. رفتم که بگه بابا من حالم از تو یکی به هم میخوره اصلا...
میگم بگو ازت خوشم نمیاد که برم. 
میگه این و بگم درست نیست بار منفی داره. به نظرم ما باهم مچ نیستیم. 
میگم میدونم ولی با این حال باز از سرم نپرید.
میگم اینجوری نشد که اومده بودم اون و بگی.
میگه ببخشید اونی که میخواستی رو نگفتم.
و میره... و میفهمم درست که نشد هیچ، خراب ترم شده.
ولی یه دختر پررو اینجاست که بعد رفتنش همون جایی که هست دراز میکشه، آهنگ گوش میده، میخند
زیباشناسی در عصر امپرسیونیسم به اوج بسط و کمال خود می رسد و معیارهای خاص آن، یعنی نگرش منفعل و فکورانه به زندگی، زودگذری و ناپایداری و احساس گدائی متبنی بر لذت جوئی است. مرم درباره اسرار هستی و عمق روح بشری یاوه می سرایند، یزهایی معقول را لوس و بی مزه می دانند و می خواهند در چیزهای ناشناخته کندو کاو کنند.

دانلود - 1000 تومان
پیش از آنکه واپسین نفس را بر آرمپیش از آنکه پرده فرو افتدپیش از پژمردن آخرین گلبر آنم که زندگی کنمبر آنم که عشق بورزمبرآنم که باشمدر این جهان ظلمانیدر این روزگار سرشار از فجایعدر این دنیای پر از کینهنزد کسانی که نیازمند منندکسانی که نیازمند ایشانمکسانی که ستایش‌انگیزندتا در یابمشگفتی کنمباز شناسمکه‌امکه می‌توانم باشمکه می‌خواهم باشم؟تا روزها بی‌ثمر نماندساعت‌ها جان یابدلحظه‌ها گران‌بار شودهنگامی که می‌خندمهنگامی که می‌گریمهن
رفتم که سردرگمی و بیقراری تموم شه. رفتم که بگه بابا من حالم از تو یکی به هم میخوره اصلا...
میگم بگو ازت خوشم نمیاد که برم. 
میگه این و بگم درست نیست بار منفی داره. به نظرم ما باهم مچ نیستیم. 
میگم میدونم ولی با این حال باز از سرم نپرید.
میگم اینجوری نشد که اومده بودم اون و بگی.
میگه ببخشید اونی که میخواستی رو نگفتم.
و میره... و میفهمم درست که نشد هیچ، خراب ترم شده.
ولی یه دختر پررو اینجاست که بعد رفتنش همون جایی که هست دراز میکشه، آهنگ گوش میده، میخند
تفاوت IQ و EQ افراد در چیست؟
تقریباً همه افراد واژه ‌IQ‌ یا ضریب هوشی را شنیده‌اند و کم و بیش با مفهوم آن آشنا هستند.
اما آنچه کمی ناشناخته باقی مانده و هنوز گروه زیادی با آن غریبه هستند، ‌EQ‌ یا همان هوش هیجانی است؛ همان چیزی که براساس نظر دانشمندان می‌تواند عاملی برای موفقیت افراد باشد، همان چیزی که می‌تواند برای کنترل استرس و اضطراب به فرد کمک کند و همان چیزی که موجب می‌شود افراد در جامعه موفق‌تر عمل کنند.
سال‌های سال دانشمندان تصور می‌
این‌ تصویر از تلسکوپ هابل، کهکشان M86 را نشان می‌دهد. با وجود اینکه بیش از ۲۳۵ سال پیش توسط ستاره شناس "شارل مسیه" کشف شده، طبقه بندی ریخت شناسی آن هنوز ناشناخته است. ستاره شناسان هنوز در مورد اینکه M86 کهکشانی بیضوی یا مارپیچ است، بحث می‌کنند.
این کهکشان که بخشی از خوشه کهکشانی سنبله است، در فاصله پنجاه میلیون سال نوری از زمین قرار دارد و با سرعت باور نکردنی ۵۴۳۰۰۰ مایل بر ساعت در حال حرکت در فضا است و مسیر فعلی‌، آن را در مواجهه با ما قرار می
به وقت۷مرداد،ساعت۵صبح:
فردا یه عالمه کاردارم وتاالان بیدارم...
ولی نمازو اول وقت خوندن حال خوبی داره...
امشب یکی ازبچه ها یه پست زده بودفقط استیکر گریه گذاشته بود دلم میخواست برم براش کامنت بذارم باهاش حرف بزنم گفتم منو خیلی نمیشناسه دردودل نمیکنه 
کامنت نذاشتم
دیروز طی وب گردیام دیدم یکی از بچه ها که وبشو پاک کرده بود برگشته بودخوشحال شدم که میتونم ازش خبرداشته باشم...
دیشبم یکی از بچه ها انگار بیخواب بود نصف شب پست زد...قبلاً یه شب کلی باهم ح
دو روزه تقریبا درگیر کارای خونه جدیدمم.
حس بهتری دارم وقتی توو خونه خودمم
فیلم Her رو بالاخره دیدم.دوستم بهم معرفی کرده بود.
راستش زیاد خوشم نیومد ازش،عاشقانه تباه شده ای بود و تفاله متن  «نوای اسرار آمیز» نوشته اشمیت.
موسیقی جذابش منو نگه داشت وگرنه نه ریتم نگهدارنده ای داشت و نه داستان عجیب و منحصر به فردی!
صرفا یک عشق درپیت و کسل کننده و بدون پیوستگی.
کنش های ناشناخته،روابط پیچیده،اشخاصی با شخصیت پردازی های دم دستی،بازی های لوس و سانتی مان
خلاصه داستان : احضار روح ۲ فیلمی ترسناک ، محصول سال ۲۰۱۶ آمریکا به کارگردانی جیمز وَن است. این فیلم دنباله‌ای بر فیلم ترسناک احضار روح به شمار می‌رود که در ۱۹ ژوئیه ۲۰۱۳ اکران شده بود. پاتریک ویلسون و ورا فارمیگا یکبار دیگر نقش دو متخصص مسائل ناشناخته به نام‌های اِد و لورین وارن را ایفا می‌کنند. احضار روح ۲ در تاریخ ۱۰ ژوئن ۲۰۱۶ توسط برادران وارنر اکران شد.فرانسیس اوکانر (بازیگر سریال آقای سلفریج) نقش مادری را بازی می‌کند که دخترش جن‌زده
بیماری مزمن دریچه ‎ایسگهای کوچک مانند پامرانین مستعد ابتلا به این بیماری قلبی هستند که معمولا علت آن ناشناخته است.
در این بیماری قلبی، تغییرات دژنراتیو در دریچه های قلب رخ میدهد و لبه ی دریچه ها ضخیم می شود و شکل آن دچار تغییر می شود.
در نتیجه، لبه های آزاد دریچه ها نمی توانند بخوبی با هم تماس بگیرند.
این امر موجب کاهش عملکرد قلب و خروجی ان می شود که باعث علائم و صداهای مشخصی از بیماری های قلبی مزمن در سمت چپ قفسه سینه می شود.
این بیماری مزمن و
دیود منتشر کننده نور که به طور رایج led نامیده می شود واقعاً قهرمان ناشناخته جهان الکترونیک است. آنها دوجین کار متفاوت انجام می دهند و در همه وسایل الکترونیکی یافت میشوند آنها شماره ها را در ساعتهای دیجیتال نشان می دهند اطلاعات را از کنترل تلویزیون میفرستند و نور آنها به شمانشان می دهد که چه وقت وسایلتان روشن است و تصاویر را روی تلویزیون های پلاسما نشان می دهند.
اساسآ LED ها لامپهای کم نوری هستند که به آسانی در مدار های الکترونیکی قرار می گیرن
- ای انسان مرموز، آنکه بیش از همه دوست می‌داری کیست؟ 
پدرت؟ مادرت؟ خواهرت یا برادرت؟
- نه پدر دارم، نه مادر، نه خواهر و نه برادر.
- دوستانت؟
- سخنی بر زبان می‌آورید که معنایش هنوز برایم ناشناخته مانده.
- وطنت؟
- نمی‌دانم که در کدام نقطه از جهان است.
-زیبایی؟
- او را دوست می‌داشتم، اگر به کمال رسیده و جاودانی بود.
-زر؟
- از آن بیزارم همانگونه که شما از خدا بیزارید.
- آه، پس چه دوست‌داری، ای غریبه‌ی شگفت انگیز؟
- من ابرها را دوست دارم...ابرهایی که م
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
نکته ای را که لازم به تذکر میدانم, قدردانی و قدرشناسی از استاد فاطمی نیا می باشد.خبر کسالت و بیماری ایشان بسیار ناراحت کننده وخسارت بزرگی است برای جهان شیعه است، درتمام ساعات شبانه روز باید برای سلامتی این استاد بزرگ که به حق آبرو و افتخار جهان شیعه و مدافع بزرگی برای قرآن و اهل بیت دربرابر دشمنان دین و در برابر خرافات هستند،دعا کنیم.تا هرچه زودتر سلامتی خود را بازیافته و به تحقیقات
مطلب کوتاه است . قهوه‌ باید تازه رُست باشد . قهوه‌ی مورد نیازتون رو‌ مستقیما از  رُستری بخرید .  چرا ؟ چون قهون باید تازه رُست باشه . یعنی از مدت برشته کاریش نگذشته باشه . کاری که اکثر قهوه فروشی ها توی شهر میکنن اینه که واسطه میشن و قهوه رو‌به صورت فله از رُستری های ناشناخته با قیمت پایین میخرن و مدت زیادی نگه میدارن و به صورت آسیاب شده و مونده بهتون میفروشن که باعث میشه طعم‌تلخی و موندگی بیش از حدی تو فنجونتون داشته باشید . قهوتون رو مستقیم
این روزها دنیا شرایط عجیبی را تجربه میکند! ویروس عجیب و ناشناخته ای از یک شهر دور افتاده در چین به نام ووهان منتشر شد! میگویند که منشا این ویروس مهلک خفاش است! اما دلایل علمی و رسمی نیست که بر این ادعا صحه بگذارد! تنها ساختار این ویروس با ژن خفاش و مورچه خوار همخوانی دارد! از طرفی میگویند احتمال حمله ی بیولوژیکی وجود دارد! اصلا اینها چه اهمیتی دارد؟ مهم این است که این ویروس مرگبار انتشار یافته و اکنون پشت در خانه هایمان است! مهم این است که با اس
اولین کتابی که امسال خوندم یا بهتره بگم امسال تمومش کردم "کجا ممکن است پیدایش کنم"بود،عکس رو زمانی گرفتم که خیلی سردم بود و اون گل رو جوجه رنگی بهم داد،شاید بعدا بیشتر راجبش حرف زدم اما الان نه.کتاب مجموعه داستان بود(پنج داستان)و من سه تا از داستان هارو پارسال خونده بود و دیروز هم یکی و امروز هم یکی دیگه،و کتاب همین حالا تموم شد.قلم موراکامی برام آشنا و در عین حال ناشناخته و عجیب غریبه،همونطور که داری میخونی کلی به فکر فرو میری و عمیقا توی داس
 دانلود بازی Dark Fall Ghost Vigil برای PC
 
 
دانلود بازی Dark Fall Ghost Vigil برای کامپیوتر
| بازی اثبات وجود ارواح در تاریکی |
| نسخه HOODLUM |
 
Dark Fall Ghost Vigil بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های ماجرایی می باشد که در سال 2020 توسط Darkling Room ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما علاقه‌مندان به سبک عناوین ماجرایی آماده کرده‌ایم، تجربه‌ای جذاب را در فضایی تاریک و خالی از سکنه به تصویر می‌کشد که در آن شما به عنوان
سرم را زیر آب فرو می‌کنم سردترین آبی که فکرش را بکنی، مغزم منجمد می‌شود، گوش‌هایم بی حس. نفس نمی‌کشم، صدایی نمی‌شنوم و هیچ چیز نمی‌بینم ولی باز هم افکار آزاردهنده رهایم نمی‌کنند. سرما یادم می‌رود. ناخودآگاه سرم را بالا می‌آورم. گوشهایم سوت می‌شنوند و صدای دندان هایی که از سرما می‌لرزند. حرفهایم به جمله‌ی قابل فهمی تبدیل نمی‌شوند. آدمهای درونم درگیرند و جسم خسته و ناتوانام را میان امواجی از تردید تنها می‌گذارند. تا بخواهم جان بگیر
اضطراب عبارت است از یک عامل ناشناخته و نا معلوم که موجب پریشانی فکر وگاه باعث بروز علائم احساس خطر از جمله تپش قلب و رنگ پریدگی می شود. در فرآیند اضطراب بر خلاف ترس طبیعی، یک عامل حقیقی ترس آور یا خطرناک یا آسیب رسان وجود ندارد بلکه فقط به طور خود کار و ناخود آگاه ذهن آدمی دچار احساس خطر می شود و هر گاه ذهن در اثر تنش های روانی و استرس های عصبی و حوادث ناخوشایند و ناگواری که در زندگی مکررا” برایمان رخ می دهد از روال عادی خارج شود و حساسیت بیش از
خیلی وقت‌ ها برای آدم‌ ها هیچ تفاوتی نداره که تو باشی، یا مترسکی از جسدت که روحش مرده. آدم‌ ها از مبدا و نقطه‌ ی خودخواهانه‌ ی وجودشون به تو نگاه می‌کنن. شکل واقعی تو، غم تو، شادی تو ، آرامش تو برای آدم‌ها ناشناخته‌ اس . چون آدم‌ ها دورن! اونقدر دور که از تو و وجود تو جز نقطه‌ای نمی‌بینن :) بخاطر همین سعی می‌کنم احساسات رو از دلم بکشم بیرون و اون‌ها رو به شکل کلمات دربیارم بلکه کمی آروم شم از فشار این حبس‌ شدگی‌ ها و دل‌ گرفتگی‌ ها :)
گاهی اوقات یک قابلیت مفید در یک نرم‌افزار برای بسیاری از کاربران ناشناخته باقی می‌ماند. Watch Window در نرم‌افزار Microsoft Excel مثال خوبی در این زمینه است. اگر از اکسل زیاد استفاده می‌کنید، ممکن است با صفحه‌ای کار کرده باشید که دارای صدها یا حتی هزاران سلول است. در این میان برخی سلول‌ها هستند که با آن‌ها بیش‌تر سروکار دارید و نیاز است که از مقدار کنونی آن‌ها در هر لحظه اطلاع داشته باشید. Watch Window در اکسل دقیقاً برای همین کار تعبیه شده است و به شما
محققان یک تونل در گلاسگو اسکاتلند کشف کرده‌اند که قدمت آن به قرن چهاردهم میلادی بازمی‌گردد.
به گزارش
فارس به نقل از دیلی‌میل، باستان‌شناسان موفق به کشف یک تونل در اسکاتلند
شدند که قدمت آن به قرن چهاردهم میلادی بازمی‌گردد.
این تونل
بیش از 91 متر طول دارد و به خوبی حفظ شده است؛ باستان‌شناسان می‌گویند:
این تونل یکی از بهترین آثار به جامانده از دوران تاریخی است که علاوه بر
سلامت بودن، ناشناخته هم بوده است.
علت دقیق سرطان پستان ناشناخته است اما عوامل خطر زیادی مانند سابقه ی خانوادگی احتمال ابتلا به آن را بالا میبرند. هر زنی میتواند در معرض سرطان سینه قرار داشته باشد بخصوص زنانی که بالای 40 سال سن دارند. اگر بیماری زود تشخیص داده شود، درمان موفقیت آمیز خواهد بود. معاینه ی منظم، فاکتور مهمی در تشخیص و درمان است. علایم و نشانه ها:
توده ی دردناک و سفت در پستان
خارش و دانه های پوستی اطراف نوک پستان
خونریزی یا ترشحات غیرمعمول از نوک پستان
متورم و ضخیم
من هم مثل خیلی از شماها کتاب خوندن رو با داستان‌ها و قصه‌ها شروع کردم. بعد آروم آروم کشیده شدم سمت رمان‌های ایرانی و خارجی. دوران نوجوانی بیشتر به رمان‌ها و داستان‌های فانتزی و علمی تخیلی علاقه داشتم. بعدها گوش به زنگ بودم ببینم کی چه کتابی می‌خونه تا من هم اون رو بخونم. توی دانشگاه بیشتر از هرچیزی کتاب شعر و رمان می‌خوندم. تا اینکه یه روز به نظرم رسید چه کار بیهوده‌ای! چرا به جای این همه داستان ماجرایی، نباید بشینم و یک کتاب علمی‌تر بخون
برخی از سیاست های رسانه های اجتماعی استفاده از اصطلاحات آناتومیک مستقیم را دشوارتر می کند ، که به طور مستقیم به تابوی صحبت در مورد بدن ما کمک می کند.توسط ویتنی کیمبال 
تبلیغ کنندگان نمی توانند فقط در توییتر "واژن" بگویند ، زیرا ناشران این هفته روش سخت را در تلاش برای تبلیغ کتاب مقدس واژن ، یک کتاب پزشکی در مورد بهداشت واژن توسط متخصص زنان و زایمان جن گونتر آموختند. ناشر به VICE گفت که از تبلیغ توئیتی در رابطه با مصاحبه با دکتر گونتر درمورد "سلام
من هم مثل اکثر افراد قهرمان‌های داستان را دوست دارم. اما نه همیشه. به یکسری آدم‌بدهای داستان خیلی جذب می‌شوم. آن‌هایی که پیشینه عاطفی ضعیف یا آکنده از خشم و بی‌مهری دیدن دارند. دلم خیلی برایشان می‌سوزد و موقع خواندن/دیدن آن فیلم/کتاب دوست دارم آدم‌بد و آدم‌خوب داستان با هم به توافق برسند یا آشتی کنند. هنگام مبارزه و درگیری، از اینکه کدام را از لحاظ عاطفی حمایت کنم گیج می‌شوم. همیشه تصمیم سختی است: نوعی دلسوزی ناشناخته برای پیروزی کسی ک

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها