نتایج جستجو برای عبارت :

2074 : اتمام یک فصل

خب این فصل هم تموم شد رسیدیم به شکل گیری قرون وسطای فرهنگی و حاکمیت کلیسا. امیدوارم جذاب تر باشه. 
اقا یه چیزی بگم این که میگن خدا از همه چیز آگاه هست و سرنوشت تمام انسانهارو میدونه از قبل یجور بدی مشکوک نیست؟ نمیدونم چجوری بگم. آدم حس بدی بهش دست میده. حداقل من که اینجوری فکر میکنم که یه جای کار میلنگه یا من نمیدونم. بگذریم. 
 زایمان
کار راحتی نیست و مسلما درد هم دارد، اما لازم نیست از این درد بترسید.
بسیاری از خانمها آن قدر از درد زایمان وحشت دارند که ترجیح میدهند بیهوش
شوند و زیر تیغ جراحی سزارین بروند اما زایمان طبیعی را تجربه نکنند؛ اما
متخصصان بارها از مزایای زایمان طبیعی نسبت به سزارین گفته اند و این روزها
هم روشهایی برای کنترل درد زایمان پیشنهاد شده است
ادامه مطلب
آدم هایی هستند که با آدم های زندگی شان دقیقا مانند کالا رفتار می کنند آن هم کالای مصرفی، تا تاریخ مصرف شان تمام نشده عزیز اند و مفید اما دقیقا یک روز بعد از اتمام تاریخ مصرف بدون هیچ بحث و گفتگویی دور ریخته خواهند شد، نه بحثی نه توضیحی و نه حتی خداحافظی ای، هیچ چیز از نظر شان برای اتمام این ارتباط به طرفه غیر منطقی نیست، تا حالا کسی دیده با بسته پنیر تاریخ مصرف گذشته اش خداحافظی کند.... نه...  حذر کنید از این دسته آدم ها، روح تان را تمام می کنند ان
سلام خدمت بینندگان عزیز و بخصوص طرفداران این سری بازیها
شاید کسانی هستند که بازی قلعه 1 که سال 2001 منتشر شد را برروی سیستم هایشان دارند ولی نمیتوانند زودتر بازی را به اتمام برسانند و یا زمان ندارند و یا کسانی که با تقلب کردن دوست دارند بازی را به اتمام برسانند.
ما برای راحتی شما عزیزان ترینر این بازی را آماده کرده ایم.

ادامه مطلب
اپ دوم این کتاب (با  تغییرات کلی در فصول نخست+اضافه شدن نمایه) توسط محسن امیری تألیف و توسط انتشارات دانشگاهی کیان به چاپ رسیده و به بازار عرضه شده‌ است. کتاب 960 صفحه دارد و حاوی یک دی‌وی‌دی نیز هست که محتوای آن شامل اصل نرم‌افزار (نسخه‌ی SELECTseries 5) به همراه بیش از 1000 مگابایت فایل‌های کمکی و راهنماست که در متن کتاب از آن‌ها به عنوان مثال‌های راهنما استفاده شده‌ است.
نکته‌ی بسیار مهمی که باید مد نظر قرار گیرد این است که محتوای این کتاب
«فوق‌لیسانسه‌ها» از ۱۷ آبان روی آنتن می‌رود
با اتمام پخش فصل سوم سریال ستایش، شبکه سه اقدام به نمایش یک مینی سریال به نام «گیله‌وا»خواهد کرد و پس از اتمام آن در هفته آینده، از روز ۱۷ آبان ماه «فوق‌لیسانسه‌ها» به روی آنتن می‌رود.هوتن شکیبا، امیر کاظمی، امیرحسین رستمی، عرفان برزین، بهنام تشکر، بیژن بنفشه‌خواه، مهران رجبی، متین ستوده، رویا میرعلمی، کاظم سیاحی، عزت‌الله مهرآوران و آتنه فقیه نصیری از بازیگران مشترک در دو فصل گذشته این
روز آخر خدمتش دل تو دلش نبود!
انقدر شنگول بود که از راه رفتنش هم میشد فهمید براش یه روز دیگه ست!
روز آخر خدمت سربازی برای اکثری خیلی لذتبخش و منحصر به فرده. حتی برای دوست من که تو همون محل خدمتش باید کارش رو ادامه میداد.
حالا سرباز رفته و تقریبا همه جا سوت و کوره.
و ما گاهی با خاطرات شیطنتها و شوخیهاش لبخند حسرت باری میزنیم!
و البته یه خوششش بحالش از ته اعماقمون:)
امروز به این فکر کردم که روزی که خدمت من تموم بشه و برم بدیار باقی چه چیزایی از اطراف
Prevention Principle in EPC Contracts (Oil & Gas Sector)اصل ممانعت در قراردادهای ئی پی سی در بخش نفت و گاز :یکی از مزایای یک  قرارداد ئی پی سی  تعهد اتمام ان در تاریخی معین می باشد .  به طوری که اگر پیمانکار کارها را در ان تاریخ به اتمام نرساند، وی ملزم به پرداخت وجه التزام مقرر در قرارداد می باشد.با این حال در شرایط خاصی پیمانکار مستحق تمدید زمان تکمیل پروژه می باشد.بطوریکه عدم اعطا این زمان اضافی توسط کارفرما  به وی منجر به ابطال مبلغ وجه التزام تعیینی و جایگزینی
استاندار بوشهر بر اتمام پروژه آب شیرین کن آب پخش در موعد مقرر تاکید کرد.به گزارش سفیر جنوب؛دکتر عبدالکریم گراوند صبح امروز در بازدید از پروژه در حال اجرای آب شیرین کن آب پخش اظهار داشت:با توجه به بروز مشکلات آب شرب در سطح شهرستان دشتستان،بر آن شدیم تا با احداث آب شیرین کن،تا حدودی مشکلات مردم در این حوزه را برطرف کنیم.
وی افزود:در همین راستا،پروژه آبشیرین کن آب پخش-سعدآباد را به عنوان ناحیه 1 دشتستان با ظرفیت 8500 متر مکعب تعریف کرده و انشالله
بله...من زمین خوردم...من شکست خوردم...پیرتر شدم ولی این پایان تلخ بهم فهموند که من اگه واقعا تلاش کنم می تونم موفق بشم.
دیشب خیلی مریض بودم.تب و لرز و نفس تنگی شدید داشتم.راستشو بخواید فکر میکردم کرونا گرفتم و سر کار نرفتم و خوابگاه موندم . امشب خیلی بهترم.از دیشب تا الان با اون حال بدم و در حالی که چندین قرص و داروی خواب آور مصرف کرده بودم خیلی به زندگیم و آیندم فکر کردم.من به زودی از پروژه میرم چون نمی تونم چنین زندگی ای رو برای خودم متصور بشم.از ص
{شناخت شناسنامه ای امام زمان(عج) - شماره 38}
 
قبل از آمدن «حجت» خدا اتمام حجت می کند!
 
امام کاظم(ع) فرمودند: «خدا بر مردم دو «حجت» قرار داده؛ یکی ظاهر و آن عبارت است از پیامبران و رهبران دینی، و دیگری باطن و آن عقل است»
به آیه ۱۶۵ سوره نِساء، دقت کنید: «تا اینکه برای مردم، پس از فرستادن پیامبران، در مقابل خدا "بهانه و حجتی" نباشد و خدا توانا و حکیم است»
آیا فکر کرده اید؛ چرا یکی از القاب یار غائب از نظر، «حجت» است؟! و چرا به "حجة" بن الحسن العسکری، ش
خاتمه ی چرخه ی تست
این مرحله آخرین مرحله بوده که در آن ما گزارشی برای به اتمام رسیدن تست تهیه می کنیم.
در این مرحله تیم تست برای جلسه ای فراخوانده می شوند تا معیارهای تکمیل چرخه بر اساس پوشش تست، کیفیت، زمان، هزینه، نرم افزار، اهداف تجاری ارزیابی شوند.
تیم تست مدارک تست (مانند تست کیس، گزارش ایرادات و…) را برای شناسایی استراتژی هایی که باید در آینده عملی شوند که همین امر باعث جلوگیری از چالش های پیش روی پروژه می شود، تجزیه و تحلیل می کنند.
گ
در راستای تکمیل زمین ورزشی روستا،اجرای کانیوو و عملیات بتن کف این مجموعه جهت نصب چمن مصنوعی به اتمام رسید.
به گفته امین ترک زاده دهیار روستا: این مرحله با اعتباری بالغ بر 400/000/000 ریال و از محل درآمدهای محلی دهیاری انجام گرفت.وی عنوان کرد: چمن مصنوعی مورد نیاز این مجموعه خریداری شده و بزودی نصب خواهد شد.
 
 
آرشیو تصاویر در ادامه مطلب
ادامه مطلب
در راستای تکمیل زمین ورزشی روستا،اجرای کانیوو و عملیات بتن کف این مجموعه جهت نصب چمن مصنوعی به اتمام رسید.
به گفته امین ترک زاده دهیار روستا: این مرحله با اعتباری بالغ بر 400/000/000 ریال و از محل درآمدهای محلی دهیاری انجام گرفت.وی عنوان کرد: چمن مصنوعی مورد نیاز این مجموعه خریداری شده و بزودی نصب خواهد شد.
 
 
آرشیو تصاویر در ادامه مطلب
ادامه مطلب
باوجود برگزاری مراسم کلنگ‌زنی گازرسانی به منطقه چهاردانگه در سال 1394 و اظهارات متعدد مسئولان در خصوص اتمام این پروژه تا پایان سال‌جاری، اما تاکنون از 97 روستای این بخش تنها شهر کیاسر از این نعمت برخوردار شده است و این پروژه با طی فراز و نشیب‌های متعدد هنوز به پایان نرسیده است.

ادامه مطلب
شهید قاسم سلیمانی در ۱۲ سالگی و پس اتمام دروه ی دبستان از قنات ملک کوچ و به کرمان مهاجرت و به کار بنایی مشغول شد سردار رزمی کار هم بود و کاراته کار می کرد  چندی بعد  در سازمان اب مشغول به کار شد . ایشان اول در بخش اداری و بعد در بخش روابط عمومی کار می کرد .
ادامه مطلب
آموزش Revit و Dynamo
 
Autodesk Dynamo به مشتریان امکان می دهد آموزش Revit و Dynamo تعداد زیادی از مشکلات برنامه را که در Revit با آن روبرو هستند ، تسخیر کنند.
استفاده از دینامو ، در داخل مبدل ها می تواند دلیل منطقی بصری برای نزدیک شدن به مشکلات نمایشی خود را به روش های حیرت انگیز و فزاینده ای داشته باشد.
این دوره بهترین راه برای استفاده از Revit متنوع را شامل می شود - و کمک مکانیکی از دینامو — برای ساده سازی ساختار و روند اسناد در Revit.
ایده های کلیدی دینامو ، از جمله ن
تا آخر تیرماه به خودم مهلت دادم. آخرین مهلت...
اگر کرم فرمودند، که هیچ
اگر باز لایق نبودم، جنازه ام روی دست های مبارکشان خواهد ماند. دفنم کنند...
+ فکر میکنم این اولین پستی باشد که صریح ننوشتم. این هم خیانت در امانت. یک جور تلخی کشنده ای زیر زبانم حس میکنم که میخواهم تمام وجودم را به بیرون تف کنم. تف، تف...
به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، سازمان سنجش بعد از اتمام زمان ثبت نام کنکور سراسری اقدام به تمدید زمان ثبت نام کنکور سراسری 99 می کند . تمدید تاریخ ثبت نام آزمون 99 بلافاصله بعد از اتمام زمان ثبت نام صورت می گیرد و با توجه به اینکه این بازه زمانی آخرین تاریخ ثبت نام کنکور سراسری 99 است داوطلبان میبایست نسبت به تکمیل فرم ثبت نام کنکور 99 در سایت سازمان سنجش اقدام نمایند . 
برای مطالعه متن کامل خبر بر روی لینک زیر کلیک نمایید :

www.heyvagroup.com/shownews/4846/
طبق آمار تعداد بیت کوین های استخراج شده به بیش از ۱۸ میلیون رسیده است. تعداد کلی ارز دیجیتال بیت کوین ۲۱ میلیون اعلام شده و این تعداد استخراج این نوید را به ما می دهد که تنها ۳ میلیون بیت کوین برای استخراج باقی مانده است. طبق آماری که توسط Chainalysis منتشر شده است تعداد ۴ میلیون از بیت کوین ها گم شده است و امکان بازگشت آن ها نیز وجود دارد .
 
بیت کوین از بسیاری از جهات همانند طلا است. باید طلا را از زمین و بیت کوین را از طریق دستگاه های دیجیتالی استخر
 آموزش تعمیر گوشی اپل زیر نظر تعمیرکار مجرب که در ریکاوری محصولات اپل مهارت دارد صورت میگیرد . ترمیم و بازیابی آیفون ، ریکاوری مک بوک ، رفع ایراد آی مک ، بازیابی آیپد ، تعمیر آیپاد ، ترمیم اپل واچ و حل مشکل اپل تی وی در این مرکز تدریس میشود . مدرسین مرکز آموزش تعمیرات اپل بصورت کاربردی به کارآموزان اموزش میدهند.  تدریس در مجهزترین کارگاه ریکاوری صورت میگیرد . کاراموزان پس از اتمام دوره صاحب مدارکی معتبر میشوند .
پروسه آموزش زیر نظر با سابقه
 
معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در حال حاضر در مراحل نهایی کار به سر می‌بریم. به ویژه در بخش تجهیزات طی گفت‌وگو‌هایی که با آقای حسینی معاون مسکن و ساختمان وزارتخانه داشتیم در نظر است تا هماهنگی بیش‌تری با شرکت بهره‌بردار برای تحویل مترو انجام شود
ادامه مطلب
ظاهرا برای نسل ما درک این موضوع که «تلاش برای شناخت بیش‌تر با نیت ازدواج» الزاما قرار نیست به ازدواج ختم شود، کار سختی است.زیاد دیده‌ام که مدافعین روابط خارج از شرع دخترها و پسرها، این نوع روابط را بستری برای شناخت واقعی دو طرف از یکدیگر می‌دانند و در مقابل، جلسات آشنایی در ازدواج‌های سنتی را به همین دلیل ناکارآمد می‌دانند و بعضا مسخره می‌کنند.
الان که البته ازدواج‌های سنتی هم به شکل گذشته برگزار نمی‌شوند و شامل جلسات مفصل آشنایی و بی
معاون وزیر ارتباطات:
یکپارچه‌سازی آدرس ایرانیان تا یک سال دیگر به اتمام می‌رسد
معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه ۶۰ درصد از پروژه ملی یکپارچه‌سازی آدرس ایرانیان به اتمام رسیده است، گفت: این پروژه تا یک سال آینده به اتمام می‌رسد.
ادامه مطلب
همچنان در درس پس دادن هایم یک نت و در حالت وخیم تر، یک میزان شامل چند نت را جا میگذارم و بعد از اتمام قطعه متوجه میشوم که سودی ندارد و چقدر آن لحظه به این حافظه ی داغانم تاسف میخورم‌. میدانم تمرین بسیار و پی در پی این مشکل را رفع میکند ولی متاسفانه با شروع مدارس و ماموریتهای پی در پی مهربان همسر و مسئولیت خانه و بچه ها وقتی که ناب باشد و حال خوب هم در پی اش، کم برایم پیش آمده است. با این حال آهسته و نرم نرمک قدم برمیدارم باشد که رستگار شوم
شمارش م
نام رمان:تولد باران
ژانر:عاشقانه-درام
خلاصه:آراد سهرابی،دانشجوی دکتری حقوق در تهران است.او در بیمارستانی که مادربزرگش آنجا بستری ست،با محیا رو به رو می شود و ...
مقدمه:دلم برایش تنگ می شود،یادگاری اش کافی نیست.
این رمان قبل از اتمام،به صورت آنلاین در همین وبلاگ پارت گذاری می شود.فایل نهایی و تکمیل شده ی آن فروشی خواهد بود.
 
این چند روزه با توجه به اینکه صد گیگ به اینترنت های خانگی اضافه شده باز هم خط های ما شلوغ شده..
و ثبت نام،دوباره آمار ثبت نام هم خیلی زیاد شده..
آخه این حجم فقط تا 29 اسفند فعاله و شما اگر الان ثبت نام کنی رانژه خطت سه روز تا یک هفته طول می کشه. اصلا صرف می کنه این ثبت نام؟!تازه اگر همه چیز خوب پیش بره .. رانژه خط اوکی باشه، لینک بگیری و خودت آشنایی داشته باشی برای نصب چون فعلا کارشناس هم مراجعه نمی کنه...
اکثرا هم بعد از اتمام حجم دوباره تماس می گیر
«سرور محمد فیاض» شهردار منطقه۱۸هدف از اجرای این عملیات را جمع آوری آب های سطحی و تسهیل تو تردد افزار نقلیه عبوری و شهروندان به هنگام باران نزولات فلکی نشانی کرد و افزود: «کلیات متخصص اجرای این طرح تمامیت بر مبنای اجرای پروژه جمع آوری آب های سطحی حوزه آبریز شمال منطقه به مساحت ۱۸۸هکتار و ارجاع آن به کانال آب سجاد تهیه و تدوین شده که پس از اتمام، معضل عدم کشش نهرها و آبگرفتگی بخش متناسب توجهی از منطقه۱۸برطرف خواهد شد.» وی افزود: «این پروژه مه
باید بگوییم که بریج دندان عبارت می باشد از پر نمودن فضای خالی که، به وسیله یک یا جند دندان از دست رفته ایجاد شده است. لازم به ذکر می باشد که یک بریج دندان متشکل از دو تاج برای دندان هایی که در دو طرف دندان از دست رفته قرار دارند ، می باشد . دو دندان کناری ( یا بیشتر) که به عنوان لنگر محسوب شده و دندان مصنوعی میان آن ها قرار می گیرد.در این روش درمانی به دندان پایه « اباتمنت»می گویند.

ادامه مطلب
 
دوستانی که علاقه مند به شرکت در فعالیت تیمی  در ضمینه مهندسی برق هستند میتوانند با ارسال ایمیل  به آدرس
smheybatei@gmail.com
ویا ایدی تلگرامی
https://t.me/pouya_hbt
 پیام بدهند و برای انجام کار های تیمی برقی  اعلام آمادگی نمایند.
نکته قابل توجه این است که تیم بعد از اتمام دانشگاه نیز پا برجا خواهد ماند.
حالا قرار است در خلاف جهت حرکت آب شنا کنم. کاری سخت و نیازمند تلاش زیاد. باید قدم‌های کوچک و پیوسته بردارم. اینجا بنویسم که تا آخر هفته باید کارهای زیر را انجام دهم:
۱. اتمام کتاب اقتصاد ایران در تنگنای توسعه
۲. وارد کردن منابع مطالعه شده در فایل اکسل
۳. ازسرگیری آموزش ویراستاری
۴. سر نزدن به شبکه‌های مجازی تا ساعت ۲۳ روز جمعه
۵. به‌روزرسانی اینجا
ویرایش دوم کتاب (با تغییرات کلی در فصول نخست و اضافه شدن نمایه‌ی تفصیلی) توسط انتشارات دانشگاهی کیان منتشر شده است. کتاب دارای 960 صفحه و حاوی یک DVD است که محتوای آن شامل اصل نرم‌افزار و بیش از 40 مثال است که در متن کتاب از آن‌ها به عنوان راهنما استفاده شده است.
این کتاب در پیوند با کتاب «تحلیل جریان ناپایدار و ضربه‌ی قوچ با HAMMER»، تحلیل جریان سیال در دو حالت پایدار و ناپایدار را پوشش می‌دهد.
 
جهت دانلود مقدمه و فهرست کتاب اینجا را کلیک کنید.
ج
موقع دفاع کردن هم، همین شد. اینقدر خون به جگرم کردن و شدم، که موقعی که دفاع کردم و خانوادم خوشحال و خندان دورم رو گرفته بودن که اره اره، پس خیلی خوشحالی الان؟ من واقعا حسی نداشتم.
تا هفته پیش خوشحال بودم از نزدیک شدن به موعد اتمام طرح ولی الان که معلوم نیست تا کی و کجا و چطور. هیچ حسی دیگه ندارم. هیچی. هیچی. فقط خستگی.
 تاسیس مسجد حضرت عبدالعظیم علیه السلام  به حول وقوه الهی درسال 1396 شروع شد و یکسال بعد تقریبا به اتمام رسید و این امر فقط به همت خود مردم و
اهالی شهرکهای گلستان ارغوان مفتح (گام) وهمچنین خیرین محترم  بدون بودجه وکمکهای سازمانی ودولتی صورت پذیرفت.
ویرایش دوم کتاب (با تغییرات کلی در فصول نخست و اضافه شدن نمایه‌ی تفصیلی) توسط انتشارات دانشگاهی کیان منتشر شده است. کتاب دارای 960 صفحه و حاوی یک DVD است که محتوای آن شامل اصل نرم‌افزار و بیش از 40 مثال است که در متن کتاب از آن‌ها به عنوان راهنما استفاده شده است.
این کتاب در پیوند با کتاب «تحلیل جریان ناپایدار و ضربه‌ی قوچ با HAMMER»، تحلیل جریان سیال در دو حالت پایدار و ناپایدار را پوشش می‌دهد.
 
جهت دانلود مقدمه و فهرست کتاب اینجا را کلیک کنید.
ج
امروز همونطور که دیشب با دوستم صحبت کردم قرار شد برای معاینات پزشکی با هم به کرمان برویم چون پدر جان سرکار بودن ومن وسیله نداشتم.
ساعت 6/30 دقیقه از شهر به سوی مرکز استان حرکت کردیم و وقتی که به دانشگاه رسیدیم دیدیم بلللله بیشتر همکلاسی هام می خواهند بروند فرهنگیان ...
ولی خب در کل تعداد خیلی کمتر بودن با اینکه از سه تا شهر بودن ...
بعداز اتمام مراحل به سوی شهر(قبل از ظهر ) حرکت کردیم.
از اونجایی که شیطان کش یا به عبارتی دیگر Kimetsu no Yaiba قرار است در شنبه این هفته و در شماره 205 این سری مجموعه به اتمام برسد نگاهی کوتا به ویژگی های خوب و بد این مانگا میندازیم ،مانگایی که تونسته رکورد بیشترین فروش در یک سال را بزند 
ادامه مطلب
شخصیت جدید و کار جدید 
هر معامله گر فعال که ماموریت های فروش را به اتمام رسانده یا به مرحله ۵ ارتقا داده باشد (نقش trader) از طریق کریپس مقدماتی را دریافت میکند تا با زنی بدنام مگی فیک یک بوت لنجر با تجربه و زخم برای اثبات آن دارد دیدار کند . مگی ارتباطات و دانش لازم را برای کمک به شما در پیشبرد کار خود دارد .
داشتم فکر می‌کردم که چی باعث میشه آدم‌ها بعد از اتمام یک رابطه سریعا بپرن برن توی یک رابطه‌ی دیگه؟ یا چطور ممکنه به فاصله‌ی کوتاهی از دوست داشتن یک نفر، فردی دیگه رو دوست بدارن؟ 
تنها جوابی که براش پیدا کردم که ربطی به اخلاقیات نداشته باشه، اینه که احتمالا این یه مکانیزم دفاعیه برای تحمل نکردن و فرار کردن از رنج‌هایی که از پایان اون روزها به دست اومده. 
 
سلام دوستان اگه شمام کنجکاوید که وارد بازار بورس و فرابورس ایران بشید، کارگزاری آگاه رو بهتون معرفی می کنیم. به راحتی می توانید با ورود به لینک زیر (کارگزاری آگاه) نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام نمایید و پس از اتمام ثبت نام بایستی به یکی از شعب کارگزاری یا پیشخوان ها مراجعه کنید تا احراز هویتتون انجام بشه. حالا حساب شما آمادست که معاملات بورسی خودتی رو انجام بدید.
یادتون نره بعد از اتمام مراحل ثبت نام وارد باشگاه آگاه بشید و از مزایای آن استف
شب سوم محرم
( این پست بخاطر ذوق زیادی که دارم عکس زیاد داره ) 
توی ماشین بودم که یه پست جدید تو بلاگ گذاشتم ، 
گوشیو خاموش کردم و گذاشتم تو کیفم 
- اینجا رو ببین 
+ ... چی ؟ 
- شعبه ی فلان فروشگاه بود 
اصلا نمیفهمیدم چی میگه ، یه حس بیتابی داشتم که برام شیرین بود ...
از ماشین پیاده شدم ، یک صف طولانی از ادم هایی که
منتظر بودند سوار ماشین بشن تا ماشین ببرتشون دم حرم ...
مگه میتونستم صبر کنم ؟ مگه میتونستم منتظر بشم دیگه ؟ 
گفتم : نمیتونم صبر کنم ، پیاد
به هنگام کار با نرم افزارهایی مانند نرم افزارهای خانواده office و adobe بعد از اتمام کار برای ذخیره تغییرات صورت گرفته از این از دکمه های save و save as استفاده میکنیم.
در ابتدای کار اگر فایلی را که وجود خارجی ندارد بخواهیم ایجاد کنیم پس از اتمام کار فرقی نمیکند که کدامیک از این دکمه ها را بزنیم بلافاصله بعد از این کار یک پنجره باز میشود و از ما میخواهد که نام فایل و محل ذخیره را مشخص کنیم (البته در برخی موارد قادر به تغییر پسوند فایل نیز هستیم).
اما اگر
اسفند هم آمد ولی روز تولدم همراهش نیست! مانده ام با تولدی که روزی ندارد! ای اسفند بگو کجا روز تولدم را جا گذاشته ای تا به سمتش رهسپار شوم. ای اسفند، نشانی از روز تولدم بده. نگو باید یک سال دیگر به انتظار آمدنش بنشینم. ابراز ناراحتیت این دل پر خون را آرام نمی کند، سه سال شده و هر سال قول سال بعدی را می دهی! اسفند، نگاه کن، سال دارد به اتمام می رسد و من دلیلی برای جشن گرفتن ندارم. محدثه از من می پرسد؛ تولدت کی هست؟! جوابش را چه بدهم؟! بگویم: اسفند آخری
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از اتمام هجدهمین دوره لیگ برتر از جمع قرمزهای اهوازی جدا شد.

 
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
به گزارش خبرگزاری فارس، فولاد خوزستان بعد از کنار رفتن سیدسیروس پورموسوی در اواخر نیم فصل اول  افشین قطبی به عنوان سرمربی جدید فولاد معرفی شد و او در یک بازی پایانی نیم فصل اول هدایت قرمزهای اهوازی را برعهده گرفت‌.
در همین راستا بعد از اتمام لیگ فصل جاری بار دیگر مسئولان فولاد با افشین قطبی مذاکره کرد
به هنگام کار با نرم افزارهایی مانند نرم افزارهای خانواده office و adobe بعد از اتمام کار برای ذخیره تغییرات صورت گرفته از این از دکمه های save و save as استفاده میکنیم.
 
 
در ابتدای کار اگر فایلی را که وجود خارجی ندارد بخواهیم ایجاد کنیم پس از اتمام کار فرقی نمیکند که کدامیک از این دکمه ها را بزنیم بلافاصله بعد از این کار یک پنجره باز میشود و از ما میخواهد که نام فایل و محل ذخیره را مشخص کنیم (البته در برخی موارد قادر به تغییر پسوند فایل نیز هستیم).
اما ا
فرمایشات مهم مقام معظم رهبری را تا پایان بخوانید. اتمام حجت رهبر معظم انقلاب برای مردم: همه ما ایرانیها اعم از شیعه و سنی ، همه اقوام از ، کرد ،عرب، لر ، ترک ، بلوچ ، ترکمن ، بختیاری ، و....گرفته تا همه جریانات سیاسی اصولگرا ، اصلاح طلب و....باید بدانیم. ◻جایگزینی برای نظام جمهوری اسلامی فعلی وجود نخواهد داشت.
ادامه مطلب
کم کم آخرین لحظات سال 97 هم سپری میکنم. در این لحظات مثل همه آدم ها دعاهای کلیشه و البته مهم سلامتی، شادی و موفقیت برای خودم و همه افراد دارم.
مهمترین اتفاقی که برام توی سال جددی می تونه رخ بده اتمام سربازی و خروج از کشور هستش. حداقل خروج از خونه فعلی کمترین حد توقع من از کائنات و خداوند هستش.
خدا کمک کنه بتونم مفید باشم و شاد و ستون!
به امید 98 پر از شادی و موفقیت برای همه :)
دوستیمو با آرزو بهم زدم
از نظر من آرزو آدمیه که رفتارای زشت خودشو نمیبینه اما رفتای بد منو با لحن بد ب روم میاره
اما من درمورد رفتارا وحرفایی ک خیلی وقتا ناراحتم کرده حرفی نمیزنم چون جز عصاب خوردی چیزی برام نداره
فکر میکنه خیلی عاقل وفهمیدست وبقیه نفهمن وفاز نصیحت برمیداره :/
 
خیلی خوشحالم از اتمام این دوستی...
 
اما آشفتم از این جهت که هرچی درس میخونم یادم میره وامتحانامو خراب میکنم
میترسم از مشروط شدن
تنها امیدم خداست
خدایا حال دل منو همه آ
دبیرستان آپادانا در تابستان برای دانش اموزان دوازدهم کلاس های کنکوری و مشاوره ای، برای دانش آموزان یازدهم و دهم کلاس های مهارت های زندگی و ریاضی برگزار میکند، از دانش اموزان کنکوری بعد از اتمام مطالب درسی ازمون هایی گرفته میشود. که در ادامه درصد های دانش اموزان در این وبلاگ قرار خواهد گرفت. 
غرقِ در دود و سکوت و حالی بد از بارانی سهمگین!
درب اتاق قفل است ، پنجره‌ای نیست و فانوسی که نفت‌ش به اتمام رسید.
دمر روی زمین ...
زمزمه‌های زیر لب خبر از مردی شکسته دارد ...
اکنون چه ساعتی از روز است؟
اصلا روز است یا شب؟
این لباس را کی به تن کردم؟
چشمانم گرم خواب است ، آرام آرام میگذارم پلک‌هایم خودشان به هم برسند!
و با دهانی پرخون ، به آخرین اصوات تنفسم اجازه‌ی خاموشی میدهم ...
ساعت مرگ : ۰۳:۲۵ بامداد
- بیمار اتاق شماره ۴۲۷
سوم مرداد 1398 نیز به اتمام رسید 
دیروز یاد گرفتم که صورت مساله تمام مساله نیست
یاد گرفتم نباید خیلی زود خسته شد و دست کشید
باید بیشتر تلاش کرد و نشدن و نتوانستن را دور ریخت
یاد گرفتم گاهی به جای بحث و جدل بهتر است که عبور کنیم و 
بیشتر مراقب ذهن و اندیشه مان باشیم
جهت
رنگ آمیزی دیوار ها و سقف های خانه های نو ساز اولین کاری که انجام می شود
گچ کاری دیوار ها است. وقتی کار گچ کاری به اتمام می رسد باید یک مدت
زمانی را منتظر ماند تا کاملا خشک شوند و سپس تمامی دیوار ها و سقف ها با
روغن زیر کاری شوند.
ادامه مطلب
یکی‌از مواقعی که در کلیه انواع پروژه های عمرانی حائذ اهمیت است، این مسئله میباشد که برای پیروزی در یک پروژه عمرانی، باید تمام مخارج لازم برای به اتمام وصال پروژه به طور کامل احتساب گردیده تا پروژه یک پروژه برنده کنیه بگیرد. در صورتی که در پیش گویی و محاسبه هزینه ها، به صدق فعالیت نشود،
ادامه مطلب
طریقه نصب صحیح Bluetoothبرروی کامپیوتر
1-نصب patch های usb مادر برد ازروی cd motherboard بروی کامپیوتر
2-اتصال bluetooth خریداری شده (microsimاینجا این مدل گفته میشود ) بهusb
 
3-بعد از اتمام شناختن سخت افزار usb بر
روی کامپیوتر بصورت اتوماتیک تا اتمام نصب آن توسط windows صبر می کنیم
ویندوز پیشنهادی windows xp pro sp2 می باشد
4-بعد از اتمام کار ویندوز usb را در می آوریم « خیلی مهم »
5- حالا cd bluetoothکه داخل پکیج
خریداری شده موجود می باشد را داخل cd گذاشته تا این بار پروتکلهای مربوط
به ای
اقتصاد نیوز: یک کارشناس اقتصاد
مسکن گفت: بر اساس رفتار گذشته، دوره افزایش قیمت بازار مسکن به اتمام
رسیده؛ اما چهار عامل ناشی از شرایط عمومی اقتصاد باعث سردرگمی فروشندگان
شده است.
ادامه مطلب
آسفالت و ایزوگام در تهران
آسفالت و ایزوگام کاری در تهران و کرج از خدمات بارز این شرکت می باشد . شما می توانید آسفالت کاری و نصب ایزوگام خود را به ما بسپارید تا در کمترین زمان ممکن و با قیمت عادلانه پروژه خود را به اتمام برسانید. شما می توانید پروژه آسفالت و ایزوگام خود را در شهر تهران و کرج و شهرهای اطراف به ما بسپارید.
شرکت ما در کنار استفاده از محصولات با کیفیت با قیمت عادلانه اکیب مجربی را در اختیار داشته که در کمترین زمان پروژه شما را به نحو
 غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه در چهاردهمین نشست خبری با حضور اصحاب رسانه اظهار کرد: ایام ولادت پیامبر رحمت و مهربانی از ناحیه قوه قضائیه با اخبار خوبی همراه بود، اما با حوادثی که رخ داد شیرینی این اخبار از بین رفت.
ادامه مطلب
 
Kelly Bonyata مشاور شیردهی میگوید: درد سینه ها بعد از شیر گرفتن در هر جای پستان ، از جمله آرئولا یا نوک پستان رخ می دهد.
درد در یک یا هر دو سینه ایجاد می شود ، که اغلب اوقات چند روز بعد از اتمام دوره ی شیردهی به اوج می رسد و سپس به آرامی کاهش می یابد.
احتمالا سینه ها بعد از شیر گرفتن کودک ، متورم می شود یا در آن ناحیه احساس سفتی دارید و همچنین ممکن است تب کنید.
نشت شیر ​​از نوک سینه ها به خصوص هنگام دوش گرفتن ، شنیدن گریه ی فرزند یا کودک دیگر و همچنین اص
سلام
دارم پستها رو پاک میکنم جهت حذف وبلاگ  و رسیدم به خاطرات تلخ و شیرین بازی های اسیایی
چقدر دور به نظر میرسه اون خاطرات :)
چالش یکساله رو یادتونه؟؟؟
فقط بنویسم که بدونید تو این یه سال دقیقا هیچ غلطی نکردم
عمر ملی پوش بودن هم بالاخره با تلاش های اون کادر فنی بوووق به اتمام رسید
فقط بعد یکسال عدم آگاهی!! کادر فنی سابق  با کمی کنجکاوی فهمیدم که
بنده 
رکورددار رشته ی تفنگ خفیف آسیا بودم از سال ۲۰۱۹تا الان
 
سلام
دارم پستها رو پاک میکنم جهت حذف وبلاگ  و رسیدم به خاطرات تلخ و شیرین بازی های اسیایی
چقدر دور به نظر میرسه اون خاطرات :)
چالش یکساله رو یادتونه؟؟؟
فقط بنویسم که بدونید تو این یه سال دقیقا هیچ غلطی نکردم
عمر ملی پوش بودن هم بالاخره با تلاش های اون کادر فنی بوووق به اتمام رسید
فقط بعد یکسال عدم آگاهی!! کادر فنی سابق  با کمی کنجکاوی فهمیدم که
بنده 
رکورددار رشته ی تفنگ خفیف آسیا بودم از سال ۲۰۱۸ تا الان
 
به اطلاع همکاران گرامی می رساند نتایج نهایی امتحانات دی ماه در تمامی مقاطع از طریق سامانه فاینال قابل دریافت است و برای ارسال فارغ التحصیلی دانش آموزان متوسطه نظری و فنی تا دوشنبه 98/11/13 فرصت خواهید داشت . برای ارسال فارغ التحصیلی دانش آموزان پیش دانشگاهی فرصت تا 98/11/5 بوده و به اتمام رسیده است . 
قابل توجه کلیه مسافرین گرامی و متقاضیان ثبت اطلاعات تلفن همراه مسافری
به دلیل انجام عملیات بروزرسانی در سامانه "اظهارنامه گمرکی (تلفن همراه) در حال حاضر  ثبت تلفن همراه مسافری امکان پذیر نمی باشد.
به محض اتمام بروزرسانی مراتب طی اطلاعیه تکمیلی از همین طریق اطلاع رسانی می گردد.
پ.ن.1: اگه نخونیدش چیزیو از دست نمی‌دین! این متن‌ها رو برای خودم می‌نویسم که بعده‌ها یادم بیاد چه‌ها کردم توی این ماه :)
---------------------------
عمیق‌تر درگیر شدن تو گروه DeArc و طراحی حرفه‌ای آموزش‌های شخصیت شناسی در سطوح مختلف...
اینترنت وصل شد :)))!
شخصیت پردازی هیرکان تهامی با صادق..
حامی طلبی هرا-گونه‌ی یه دوست :)
بانک رفتن و ریختن پولایی که اشتباه شده بود به حسابم (امیدوارم بعدا خودم بفهمم چی نوشتم :دی)
آموزش MBTI به بچه‌های سایه ^_^
خوندن رشد بصورت هف
به گزارش عصرحباد؛ حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست صمیمی اهالی رسانه ی شهرستان برخوار که به همت پایگاه خبری عصرحباد به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد از اتمام فاضلاب حبیب آباد تا 2 سال دیگر خبرداد و گفت: حدود 9 کیلومتر از تصفیه خانه تا حبیب آباد فاصله است که به علت حفر عمق زیاد به شن خیس برخورد کرده و متاسفانه هزینه هارا بالا برد اما ابلاغی که آلان برای فاضلاب حبیب آباد گرفتیم بنا بر این بوده که کار ادامه پیدا کند و پیمانکاری گرفته شود تا ادامه خط ب
یک سال دیگر به اتمام رسید و JavaScript همیشه در حال تغییر است. گرچه، برخی نکات وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند تا کد مرتب و موثری بنویسید که حتی در سال ۲۰۱۹ هم مقیاس‌پذیر است. در اینجا ۹ نکته عملگرا را مشاهده می‌نمایید که شما را تبدیل به یک توسعه دهنده بهتر می‌نمایند.
ادامه مطلب
سریال
وضعیت
روزهای آپ
ساعت پخش

آخرین قسمت های
آپ شده
لینک های سریال

1
why are you
اتمام پخش
یکشنبه
22:00
13 قسمت آخر
مشاهده

2
2gether
درحال پخش
شنبه
22:00
10
مشاهده

3
my engineer
درحال پخش
یکشنبه
22:00
9
مشاهده

4
Friend Zone
اتمام پخش
دوشنبه - چهارشنبه
22:00
4
مشاهده

5
sotus 2
اتمام پخش
یکشنبه - چهارشنبه 
22:00
به زودی
مشاهده

6
love by chance
اتمام پخش
سه شنبه - جمعه
22:00
14 قسمت آخر
مشاهده

7
theory of love
اتمام پخش
شنبه - چهارشنبه
22:00
12 قسمت آخر
مشاهده

8
kiss me againe
درحال پخش
سه شنبه - پنجشنبه
22:00
14 قسم
تَحمل حرف های آدمای دورم رو دیگه ندارم ، چون بلد نیستم حمایت کردنو ، بلد نیستم دلیل آوردنو ، بلد نیستم توضیح دادنو...! 
دیگه یکی که با ۴۰ سال زندگی هیچی نمیفهمرو من ِ ۱۹ ساله نمیتونم حالی کنم میتونم؟!
این روزا فقط شنیدم توهین ، تهمت ، این تهمت هایی که میزنیم به آدما یه روزی جوابشو باید بدیم ، هرچی یادمون رفته باشه ، خواهشا خدا نره ، تمام قضاوت هات به آدمایی که نمیشناسیشون خوب اون دنیا یقمونو میگیره...!
این روزا بیش از حد میشه گناه کرد، اونم از نو
اهتمام جدی جهت بهره برداری از بیمارستان سینا زرند تا نیمه اول سال جاری
معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید سرزده خود از پروژه در حال احداث سینا زرند، از اهتمام جدی عوامل جهت بهره برداری از بیمارستان تا قبل از اتمام نیمه اول سال جاری خبر داد.
ظهر امروز ۱۰ خرداد، مهندس علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی به اتفاق دکتر امیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، بلوردی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان، خنجری فرماندار و جمعی از مسئولین اجرایی، بهداش
دستگاه وکس و موم داغ کن قابلمه ای
عینک آفتابی ریبن کلاب مستر Ray Ban
چراغ قوه جیبی پلیسی - مخصوص کمپ و مسافرت
ماسک طلا سودا Sevda اصل - با مجوز بهداشت
سشوار جانسون اصل مدل Super 1200W
صابون زردچوبه (تهیه شده از گیاه زردچوبه)
کیف پول کتی چرم مردانه- دارای جعبه کادویی
موم عدسی - وکس عدسی با رایحه های مختلف
روغن آرگان اصل Argan Oil
ماکت و اسباب بازی نیسان آبی
شارژر خشابی به همراه یک عدد باطری چراغ قوه های پلیسی
بند انداز برقی به همراه نخ و پودر مخصوص پرومکس
سشوار
✔️ فهرست اچیومنت های بازی Blair Witch منتشر شد
بازی Blair Witch در مجموع دارای ۲۵ اچیومنت است و شما با دریافت تمام اچیومنت‌های بازی ۱۰۰۰ امتیاز کسب خواهید کرد. اگرچه کسب تمام اچیومنت‌های بازی کار ساده‌ای است اما قدت شید به دلیل وجود اچیومنت Pacifist، برای این کار باید حداقل دو بار بازی را تجربه کنید؛ بار اول به کشتن هیولاهای بازی پرداخته، اچیومنت‌های مربوطه را به دست آورید و در بار دوم برای کسب اچیومنت Pacifist، بازی را بدون اینکه هیچ یک از هیولاهای آن ر
یک وکیل میتونه وکالت زوجین رو قبول کنه ؟
اگر هر فرد باید وکیل بگیره هزینه هر نفر چقدر میشه ؟
و چه مدت طول میکشه تا به اتمام برسه؟؟

سلام نه هریک اززوجین باید یکنفر وکیل داشته باشند وحق الوکاله وکیل توافقی وقراردادی است مدت زمان طلاق توافقی بستگی به تعدادجلسات مرکزمشاوره دارد

منبع: سایت وکالت دادراه
عشق، موضوع صحبت دیشب بچه ها بود. هر چی می گفتند یکی بود بگه نه این تمام عشق نیست. از دوست داشتن های زیاد، دلتنگی های ترمز بریده و انتظارهای به مقصد نرسیده، اما یک نفر بود در حالی که داشت گوشیشو چک می کرد، بگه این تمام عشق نیست. صبرشان به اتمام رسید و از سوشیانت فرزند سکوت اندکی هنجارشکنی خواستن. 
عشق، همچون تپه ای می مونه که عاشق خورشیده. هر صبح با طلوعش برایش آواز می خواند و غروب که فرا می رسد، اشک می ریزد و شب ها در انتظار می نشیند. او عاشق است ب
 
شارژ ال کارت مشهد به اتمام رسیده است.
ولی کارت تلفن مشهد موجود می باشد.
برای خرید ال کارت (کارت تلفن) مشهد به فهرست مطالب موجود در سایت مراجعه نمایید.
 
نکته: شماره تماس(تماس با من) و شماره کارت(درباره من) در لینک زیر(درباره من) موجود می باشد:
 
http://incard.blog.ir/page/about-me
 
نکته: قیمت خرید هر 8000 تومان شارژ ، 15000 تومان می باشد.
نکته: حداقل میزان خرید شارژ، 8000 تومان می باشد.
نکته: برای شارژ کردن یک کارت تلفن محدودیتی در مبلغ شارژ وجود ندارد.
 
ولی بهتر است اگ
نزول آیه اکمال بعد از قضیه غدیرخم و بیعت عمر با امیر المومنین علیه السلام (به روایت اهل سنت)
 
خداوند در آیه سوم سوره مائده می‌فرماید: «الْیَوْمَ أَکْمَلْتُ لَکُمْ دینَکُمْ وَأَتْمَمْتُ عَلَیْکُمْ نِعْمَتی‏ وَرَضیتُ لَکُمُ الْإِسْلامَ دینا.» (امروز، دین شما را کامل کردم و نعمت خود را بر شما تمام نمودم و اسلام را به عنوان آیین (جاودان) شما پذیرفتم‏.) روایاتی در منابع اهل تسنن با سند صحیح وجود دارد و نشان می‌دهد که این آیه بعد از اتمام خطبه
یک ماه و اندی از پاییز گذشته. پاییزی که برای بار دوم دانشجو هستم. اونم سالها بعد از اتمام لیسانس.. 
رشته خوبی قبول شدم؛ حیطه‌ای که دوستش دارم و مثل قبلی، از سر حساب و کتاب و سنجشهای عوامانه نیست. مباحثش هم درگیرم می‌کنه هم سیراب. وجد جلسات حکمت و فلسفه برام واقعا جذابه. هیچ دلم نمیاد کلاسای محبوبمو ترک کنم.
از همکلاسیها که نگم. تو این هفته‌ای که تصمیم گرفتیم تعطیل کنیم، چقدر دلتنگشونم. امشب چت حسابی‌ای کردیم و یادم اومد چقدر بهشون عادت کردم ت
1.استفاده درست و به جا از قیر شل و سفت و قیر خالص و بدون دمندگی.
2.تمیزکاری سطح زیر قیر و گونی به طوری که حتی گرد و خاک هم نداشته باشد.چون مانع چسبندگی قیر به سیمان می شود.
3.هم پوشانی گونی ها روی هم حداقل باید 10 سانتی متر باشد.
4.اورلب یا هم پوشانی گونی ها میبایست حتما در جهت شیب باشد.
5.اگر از دو لا یا بیشتر گونی استفاده شود بهتر است که گونی ها در لایه های مختلف عمود بر هم اجرا شوند‌.
6.بعد از اتمام قیر کاری به خاطر آسیب ندیدن و سوراخ نشدن ایزولاسیون ب
️استفاده درست و به جا از قیر شل و سفت و قیر خالص و بدون دمندگی.
تمیزکاری سطح زیر قیر و گونی به طوری که حتی گرد و خاک هم نداشته باشد.چون مانع چسبندگی قیر به سیمان می شود.
هم پوشانی گونی ها روی هم حداقل باید 10 سانتی متر باشد.
اورلب یا هم پوشانی گونی ها میبایست حتما در جهت شیب باشد.
اگر از دو لا یا بیشتر گونی استفاده شود بهتر است که گونی ها در لایه های مختلف عمود بر هم اجرا شوند‌.
بعد از اتمام قیر کاری به خاطر آسیب ندیدن و سوراخ نشدن ایزولاسیون بهتر ا
با اتمام امتحانات و شروع تابستان، رسماً سال کنکور 99 برای دانش آموزان آغاز میشود و آن دسته از داوطلبین هم که کنکور داشته اند و چندان از آن راضی نبوده اند به فکر مطالعه برای سال بعد می افتند و برنامه ریزی کنکور را شروع میکنند.
ادامه مطلب
تست پذیرش هم چنین به عنوان تست پیش تولید (pre-production testing) از آن یاد می شود.
این نوع تست توسط کاربران نهایی همزمان با تیم تست انجام می شود تا عملکرد تمام اپلیکیشن ارزیابی شود.
با اتمام تست پذیرش مشخص می شود که اپلیکیشن بر اساس نیازمندی های درخواستی از سوی مشتری تولید شده است یا خیر.
این به مشتری این اجازه را می دهد تا اپلیکیشن را قبول و یا رد کند. انواع تست پذیرش عبارتند از:
1- تست آلفا
2- تست بتا
3- تست گاما
ادامه این مطلب را در سایت ما دنبال کنید.  www
 
 
مهلت برای تهیه وسایل تا دو هفته بعد از اعلام کار است.مهلت برای ارائه تا هفته سوم یعنی یک جلسه بعد از انجام کار یا بلافاصله پس از اتمام کار است.در صورت هر گونه سوال حتما نظرات خود را بنویسید.به اندازه  هفت کاشی  پنج در پنج بر روی کاغذ گلاسه پرینت گرفته شود.
ادامه مطلب
آسفالت سازی در تهران
 
آسفالت سازی در تهران یا قیمت منصفانه در اسرع وقت توسط شرکت ما. امروزه  استفاده از اسفالت بیشتر از گذشته به چشم می خورد به طوری که علاوه بر جاده های اصلی در اکثر محوطه سازی ها و پارگینگ ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
اجرای اسفالت با کیفیت بالا و فیمت منصفانه توسط شرکت ما. شما می توانید پروژه های اسفالت کاری خود را به شرکت ما بسپارید تا در کمترین زمان ممکن پروزه شما را تحویل دهیم. استفاده از جنس مرغوب اولیه درتولید محص
 
اداره ی ثبت شرکت ها بصورت پیشفرض زمان
اخذ دفاتر پلمپ در شرکتهای تاسیس شده را فعال میسازنند و شرکت های تازه
تاسیس کافی است فقط مدارک خود را تکمیل کنند و اوراق و اسناد لازم را ارسال
نمایند.شرکت هایی که یک سال از تاسسیشان میگذرد باید دفاتر خود را تا پیش
از اتمام اسفند ماه اخذ و سپس پلمپ نمایند.
برای دانلود فایل لایه باز و قابل ویرایش به ایدی تلگرام زیر مراجعه کنید
ebrahimaqajani@
مسلمان در روز جمعه مانند حاجی در لباس احرام است، پس هنگامی که نماز جمعه را بخواند حجش به اتمام می رسد. ( کنز العمال ج7 ص 720) بسم الله الرحمن الرحیم نبی مکرم خدا حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله وسلم فرمودند: «اَلمُسلِمُ یَومَ الجُمعَةِ مُحرِمٌ، فَإِن صَلّی الجُمعَةَ فَقَد أَحَلَّ» مسلمان در روز جمعه مانند حاجی در لباس احرام است، پس هنگامی که نماز جمعه را بخوا
 
استاندار نجف اشرف تاکید کرد که به توصیه سازمان بهداشت جهانی و دولت عراق زیارت عتبات عالیات برای زائران داخل و خارج عراق تا زمان اتمام بحران شیوع کرونا ممنوع است.رسانه‌های عراقی هم روز سه شنبه به نقل از کمیته گذرگاه‌های مرزی عراق هم ازسرگیری سفر ایرانیان به عتبات عالیات عراق را رد کردند.
بسم الله الرحمن الرحیم
دور زندگی می کنیم، از همه ی خانواده
دیشب وقتی پدربزرگ و مامان جون و خاله هات داشتن با دخترک خداحافظی می کردن.
می گفت منم میخوام بیام گچساران
بهش می گفتن مامان نمیاد ها!
می گفت چرا میاد
شب که توی گهواره تکونش می ئادم باهام اتمام حجت می کرد که من فردا می خوام با پدر بزرگ و مامان جون و مامان ع برم گچساران
صبح بعد از نماز صبح راه افتادن همه و رفتن
دخترک توی گهواره خواااب...
چقدر ئل مامان جون و پدربزرگ نرفته براش تنگ شده بود
چقد
بسم الله الرحمن الرحیم
دور زندگی می کنیم، از همه ی خانواده
دیشب وقتی پدربزرگ و مامان جون و خاله هات داشتن با دخترک خداحافظی می کردن.
می گفت منم میخوام بیام گچساران
بهش می گفتن مامان نمیاد ها!
می گفت چرا میاد
شب که توی گهواره تکونش می ئادم باهام اتمام حجت می کرد که من فردا می خوام با پدر بزرگ و مامان جون و مامان ع برم گچساران
صبح بعد از نماز صبح راه افتادن همه و رفتن
دخترک توی گهواره خواااب...
چقدر ئل مامان جون و پدربزرگ نرفته براش تنگ شده بود
چقد
تعطیلات شروع شد و ما هم با خانواده راهی شمال شدیم اما راه ۵ ساعته رو ۱۱ ساعت تو راه بودیم .خیلی شلوغ بود . اون وقتا که دانش آموز بودم یادمه هر سال یکی دوباری رو شما میرفتیم.یعنی یک مسافتی که از شهرهای شمال شروع میشد و به کردستان ختم میشد و از اونجا هم راه رو کج میکردیم و بر میگشتیم خونه . جنوب هم که تا ۲۲ بهمن میشد میرفتیم . البته هدف از جنوب بازارش بود تا تفریح و خوشگذرونی و انصافا اون موقع هم مثل الان امکانات تفریحی نداشت حالا بماند که نزدیک ۶ سا
گواهی پایان کار چیست؟
عملیات اجرایی و ساخت و ساز یک پروژه مسکونی با پروانه ساخت آغاز و با دریافت گواهی پایان کار خاتمه می بابد. به عبارتی برای هر گونه ساخت و ساز بایستی در ابتدای کار مجوز های لازم از شهردای اخذ شود و پس از آن اقدامات لازم جهت اجرای کار صورت پذیرد. پس از انجام کلیه مراحل ساخت و امور اجرایی ساختمان نیز در صورت رعایت کلیه اصول مربوطه و ضوابط شهرداری، می توان گواهی پایان کار را دریافت کرد. لازم به ذکر است که در صورت عدم دریافت گوا
اگر قصد دارید در آینده معمار شوید هم اکنون به شما هشدار میدهم که خواب شب را فراموش کنید... لازمه معمار شدن نخوابیدن است. اگر میخواهید یک معمار موفق باشید باید بدانید که راهی ست راه عشق که هیچش کناره نیست. این رو درحد اتمام حجت بدونید.

ادامه مطلب
اگر قصد دارید در آینده معمار شوید هم اکنون به شما هشدار میدهم که خواب شب را فراموش کنید... لازمه معمار شدن نخوابیدن است. اگر میخواهید یک معمار موفق باشید باید بدانید که راهی ست راه عشق که هیچش کناره نیست. این رو درحد اتمام حجت بدونید.


ادامه مطلب
گواهی پایان کار چیست؟
عملیات اجرایی و ساخت و ساز یک پروژه مسکونی با پروانه ساخت آغاز و با دریافت گواهی پایان کار خاتمه می بابد. به عبارتی برای هر گونه ساخت و ساز بایستی در ابتدای کار مجوز های لازم از شهردای اخذ شود و پس از آن اقدامات لازم جهت اجرای کار صورت پذیرد. پس از انجام کلیه مراحل ساخت و امور اجرایی ساختمان نیز در صورت رعایت کلیه اصول مربوطه و ضوابط شهرداری، می توان گواهی پایان کار را دریافت کرد. لازم به ذکر است که در صورت عدم دریافت گوا
افراد موفق و مؤثر کسانی هستند که مستقیماً به سراغ کارهای اصلی خود میروند و خود را موظف میکنند تا به طور مداوم و بدون آنکه ذهنشان منحرف شود به انجام آن کارها ادامه دهند تا آنها را به اتمام برسانند.
برایان تریسی
پ ن : چند ماهی نیستم دعام کنید 
خداحافظ :) 
دیپلم نام مدرکی در نظام آموزشی ایران است که دانش آموزان پس از اتمام مقطع دبیرستان موفق به دریافت آن می‌شوند.
دوره تحصیل تا اخذ مدرک دیپلم در ایران ۱۲ سال است. در سال‌های ۱۳۷۱ تا ۱۳۹۱، دوره اخذ دیپلم در ایران یازده ساله شد و یک سال برای دانش‌آموزانی که تمایل به ادامه تحصیل داشتند، به عنوان دوره پیش‌دانشگاهی در نظر گرفته شد ولی در سال ۱۳۹۱ با ایجاد نظام جدید آموزشی (۳-۳-۶) و در پی آن (۳-۳-۳-۳) دوباره مدت زمان دریافت این دوره ۱۲ ساله شد.
ادامه مطل
دیپلم نام مدرکی در نظام آموزشی ایران است که دانش آموزان پس از اتمام مقطع دبیرستان موفق به دریافت آن می‌شوند.
دوره تحصیل تا اخذ مدرک دیپلم در ایران ۱۲ سال است. در سال‌های ۱۳۷۱ تا ۱۳۹۱، دوره اخذ دیپلم در ایران یازده ساله شد و یک سال برای دانش‌آموزانی که تمایل به ادامه تحصیل داشتند، به عنوان دوره پیش‌دانشگاهی در نظر گرفته شد ولی در سال ۱۳۹۱ با ایجاد نظام جدید آموزشی (۳-۳-۶) و در پی آن (۳-۳-۳-۳) دوباره مدت زمان دریافت این دوره ۱۲ ساله شد.
ادامه مطل
پیرو اطلاعیه مورخه ۹۸/۱۰/۰۴ پیرامون ثبت نام آزمون های ورود به حرفه نوبت دوم سال جاری، بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت نام آزمون های ورود به حرفه مهندسی و کاردانی و تعیین صلاحیت معماران تجربی اسفند ماه ۹۸ می رساند:
با توجه به اتمام مهلت ثبت نام آزمون های موصوف، عدم موفقیت برخی از داوطلبان در تکمیل مراحل ثبت نام و درخواست های بعضی از استان ها، مهلت ثبت نام این آزمون‌ها تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۹۸/۱۰/۱۶ تمدید می‌شود.
 
دفتر مقرر
ما نمیفمیم کی پرکشید رفت از پیشمون رفت پیش دوستاش رفت خوشگذرونی رفت پیش اربابش امام حسین(ع) تا بگه آقا جون من عاشقتم مشتاق دیدار خدایا قطعش کن دیگه نیارش رو زمین نیاد پیکر پرپر شده ش رو ببینه مستقیم بنشونش سر سفره ارباب خدایا بگو برا ما دعا نکنه اصلا به یاد ما نباشه دیگه آروم شد قبلش شرمنده بود آخه عزیز جانم اگه میخواست عراق درست بشه امام علی (ع) رو نمیکشتن این مردم امام حسین (ع) رو تکه تکه نمیکردن دیگه بعد از این اتمام حجته دیگه روی خوش عراق نخ
  وضعیت دبیر کل فدراسیون فوتبال بعد از اتمام زمان حضور سرپرست به زودی مشخص می‌شود.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال امروز در نشست خبری در مورد مسائل مختلف به صحبت پرداخت.در این نشست تاج در مورد وضعیت دبیرکل فدراسیون هم توضیحاتی ارائه داد.
 
با توجه به اتمام تاریخ مدت زمان حضور سرپرست دبیرکلی تاج اعلام کرد به زودی دبیرکل جدید معرفی خواهد شد.بعد از برکناری محمدرضا ساکت در ای
واسه طلاق توافقی یک وکیل میتونه وکالت زوجین رو قبول کنه یا هر شخص یک وکیل میخواد و چه مبلغی باید تقبل کنن؟؟؟ و چه مدت طول میکشه تا به اتمام برسه؟؟


سلام نه هریک اززوجین باید یکنفر وکیل داشته باشند وحق الوکاله وکیل توافقی وقراردادی است مدت زمان طلاق توافقی بستگی به تعدادجلسات مرکزمشاوره دارد

منبع : سایت وکالت دادراه
همینطور که میدونید من سربازی هستم اونم توی جزیره سیری
روز شمار سربازی من داره به حرکت در میاد تا آخرین روز ها رو برای من تاریخی کنه.
پس وقتی از آخرین حضور توی جزیره سیری و پایان سربازیم برگردم ( ان شاء الله ) ، 40 نوشته رو که هر روز می نویسم براتون منتشر می کنم.
اتمام سربازی من یه شروع بسیار جالب خواهد داشت که اونو اگه زنده بودم براتون مطرح میکنم از یه فرصت بسیار جالب و مهم
شهید قاسم سلیمانی در ۱۲ سالگی و پس اتمام دروه ی دبستان از قنات ملک کوچ و به کرمان مهاجرت و به کار بنایی مشغول شد سردار رزمی کار هم بود و کاراته کار می کرد  چندی بعد  در سازمان اب مشغول به کار شد . ایشان اول در بخش اداری و بعد در بخش روابط عمومی کار می کرد .
برادر کوچک ایشان سهراب سلیمانی تقریبا از کلاس پنجم با ایشان زندگی می کردند و زمانی که سردار در سازمان اب مشغول به کار شد  سهراب و دو پسر خاله ی ان ها درخانه ی اجاره ای کوچکی زندگی می کردند. 
 ح
☑️ هر لنت بسته به کیفیت و میزان مواد مصرفی و همچنین سبک و میزان استفاده، عمری مفید دارد که به مرور زمان با کم‌شدن عمرش، کم‌کم ساییده شده و تا حد تمام‌شدن نیز پیش می‌روند. اگر لنت‌ها ساییدگی بیش از حد داشته باشند که تعویضشان را در دستور کار قرار می‌دهد، نشانه‌های زیر را از خود بروز می‌دهند:
✅ ‌هنگام ترمز‌گیری، از سیستم ترمز صدای جیغ شنیده می‌شود.
✅ ‌هنگام ترمز‌گیری، نیاز به طی کردن بیشتر مسیر عملیاتی پدال حس می‌شود‌ (‌پدال بیش از ح
سینه ها در طول دوران بارداری رشد می کنند. بعد از عبور جفت ، بدن شروع به ساختن پرولاکتین می کند ، هورمونی که باعث تولید شیر می شود.
اگر شما شیرده نیستید ، سینه هایتان باید در عرض چند روز شروع به کوچک شدن کنند. اگر در حال شیردهی هستید ، احتمالاً سینه ها همچنان بزرگ خواهند بود ، اگرچه ممکن است بعد از هر بار شیردادن متوجه شوید که سینه ها کمی کوچک تر می شوند.
هنگامی که کودک شما شروع به خوردن غذاهای جامد کرد (معمولاً در حدود ۶ ماهگی و گاهی اوقات زودتر)
سلام 
امروز میخوایم در مورد شارژ اپراتورهای ایرانسل و همراه اول با شما صحبت کنیم .
و با معرفی سایت های مختلف به حل مشکلات شما کمک کنیم .
امیدواریم این سایت ها برای شما مفید باشد .
شارژ ایرانسل و اطلاعات مربوط به آن
شارژ همراه اول و اطلاعات مربوط به آن
خرید شارژ ایرانسل
سایتی در مورد کم شدن شارژ همراه اول
 همه روش های خرید شارژ ایرانسل
اتمام شارژ همراه اول
اطلاعاتی در مورد نحوه خرید شارژ
سایتی در مورد دلیل اتمام شارژ
خرید شارژ ایرانسل از طریق و
رضا بهرام از خواننده های محبوب و صاحب سبک ایرانی است که با اهنگ های زیبا و دلنشین اخیر خود توانسته محبوبیت زیادی را در بین طرفداران خود به دست بیاورد. در این مقاله از سایت بیوگرافی ها میخواهیم زندگینامه این هنرمند را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم.
رضا بهرام در استان یزد و در بیستم دی ماه سال ۱۳۷۰ به دنیا آمده اند. ایشان تحصیلات خود را در لیسانس مدیریت مالی و در دانشگاه علم و فرهنگ یزد به اتمام رسانده اند. ایشان علاوه بر موسیقی علاقه فراوانی نیز ب
هر پیامبر معجزه‌ای داشت و *خدا* در این فکر که چه معجزه‌ای برای خود برگزیند تا برازنده‌ی مقام والایش باشد و اتمام تمام تلاش‌های تفکری.
چه چیزی بهتر از موسی و عصایش، عیسی و دَمِ مسیحایش، محمد و کلامش؟ چه چیزی بالاتر و والاتر از این‌ها؟
در نهایت تصمیم بر این گرفت که خویش را در وجود *مادر* جلوه‌گر سازد و بر روی زمین پدیدار آید.
و به این طریق برای پیروان تمام ادیان حضور بی واسطه‌ی خویش را فراهم ساخت.
همه چیز بر همه کس اثبات گشت و روند صدور مجوز مع

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها