نتایج جستجو برای عبارت :

مارکسیست‌بودن به چه معناست؟

تفکرو سبک زندگی
 -نکات کلیدی را که در انتخاب اهداف مطالعه باید در نظر داشت باشیم بیان کنید ؟ 
 -مدیریت زمان به چه معناست؟
- هدف به چه معناست ًاهداف به چند دسته  تقسیم میشوند ؟ 
 -اهمیت برنامه ریزی و مدیریت زمان چیست ؟
سوالات کامل در قسمت ویژه دانش آموز
چگونه می‌توانم تعداد فالورهای خود را با واحد K (هزار نفر) نمایش دهم؟

این تغییر به‌صورت خودکار و پس از رسیدن فالورها به چند هزار نفر توسط اینستاگرام انجام شده و در اختیار شما نیست.
نقطه آبی در اینستاگرام در هنگام جستجو به چه معناست؟


این نقطه به معنای پست جدید و دیده نشده از سوی کاربر مورد نظر است و ارتباطی به فعال یا آنلاین بودن ندارد.
خطای Your account has been disabled for violating our terms به چه معناست؟

ادامه مطلب
در اغلب جواهرات نقره عددی با شماره ۹۲۵ حک شده است که عیار نقره می باشد . ولی این عدد به چه معناست ؟
اگر به جواهرات نقره ای که خریداری کرده باشید یا دارید حتما متوجه یک عدد شده اید که روی نقره حک شده است .
عددی که اغلب بر روی جواهرات نقره حک شده عدد ۹۲۵ می باشد . البته در نقره های دست ساز ایرانی عدد ۹۵۰ یا ۹۹۹ هم گاهی اوقات مشاهده می شود .
حال سوالی که به ذهنمان می آید این عدد به چه معناست ؟ عیار ۹۲۵ در اصل عدد ۹۲٫۵ می باشد و بدین معناست که ۹۲٫۵% از فلز
چطور بیزینس خودمون رو شروع کنیم؟!
قسمت اول
 
این عنوانِ مبحثیه که بهتون کمک میکنه تجارت خودتون رو از ابتدا شروع بکنید و دید مناسب تری نسبت به کسب و کارها و راه اندازی و ادامه شون پیدا کنید.
 
پس مستقیم بریم سراغ اصل مطلب
 
قدم اول:
 
قطعا هر کسب و کار و تجارتی با یک ایده شروع میشه!
وقتی ایده تون رو پیدا کردید ، باهاش بازی کنید!
تو گوگل راجع بهش سرچ کنید و تحقیقات روش انجام بدید!
اینکه موفق بوده یا نه!
اینکه توش رقابت هست یا نه!
و از این دست تحقیقات
 
چطور بیزینس خودمون رو شروع کنیم؟!
قسمت اول
 
این عنوانِ مبحثیه که بهتون کمک میکنه تجارت خودتون رو از ابتدا شروع بکنید و دید مناسب تری نسبت به کسب و کارها و راه اندازی و ادامه شون پیدا کنید.
 
پس مستقیم بریم سراغ اصل مطلب
 
قدم اول:
 
قطعا هر کسب و کار و تجارتی با یک ایده شروع میشه!
وقتی ایده تون رو پیدا کردید ، باهاش بازی کنید!
تو گوگل راجع بهش سرچ کنید و تحقیقات روش انجام بدید!
اینکه موفق بوده یا نه!
اینکه توش رقابت هست یا نه!
و از این دست تحقیقات
 
هزار بار تصورت کرد در لحظۀ خواندن، کاش می‌توانست خودش را ضمیمه کند به کاغذ، به تو. درین دم، چه بی‌معناست پیش و پس. آنچه به نیت تو آغازیدن گرفت، لاجرم کنار توست حتی پیش از آنکه بخوانیش. حتی دور از تو، عطر تو را می‌دهد...
 
مرقومه را بوسید و بویید و فرستاد.
پیش بینی در روابط:
شما همین حالا می‌توانید بگویید در روابطتان چه داده‌اید. اگر رابطه‌ای عالی است، بدین معناست که شکرگزاری و عشقی که می‌دهید از نیروی منفی و گلایه‌های شما از آن رابطه بیشتر است. اگر رابطه‌ای بغرنج و پر کشمکش است، بدین معناست که احساسات منفی که ناخواسته و یا شاید حتی خواسته بروز می‌دهید بیشتر از عشق است.
سؤال:چگونه همین حالا رابطه ی عاشقانه ام ‌را جذب کنم؟
جواب:تمرینی به شما می دهم: با جستجوی چیزهایی که در آن شخص دوست دارید
اینکه رابطه ی عاطفیت با یه نفر به هم خورده، از نظر همه به این معناست که دیگه گذشته، گذشته و تموم شده و حال و آینده ی اون آدم هم کلا دیگه به تو چه! ولی از نظر من اینطور نیست.
یه وقتایی یهو! به پشتوانه ی هوش سرشارِ خودت (قربونِ هوشِ خودم برم!) متوجهِ یه داستانایی تو گذشته میشی! مثلا میفهمی اون ج*ده ای که باهات بخاطرش کات کرده، از دو سال قبل باهم بودن! مثلا خارجه باهم میرفتن، باهم توی خارجه استخر مختلط میرفتن و خیلی کارهای دیگه باهم میکردن و بعده دو س
وقتی دیدم که پست «نقطه ی عطف» یک تیک منفی خورده، بسیار ذوق زده شدم! می دانی چرا؟ آخر وقتی که پای یک پست تیک منفی میخورد، به این معناست که یک نفر واقعی و نه فیک و مجازی، صادقانه پست تو را خوانده و روی آن ایستاده و اندیشیده؛ هرچند به دلش ننشسته.
 
+ ای کسی که به پست «نقطه ی عطف» من منفی زدی، دمت گرم! چشم! از این به بعد، سعی می کنم تا بهتر و صادق تر بنویسم... 
انزال زودرس در مردان به چه معناست؟





امروزه
زوجین جوان زیادی به بنده مراجعه می کنند که از اختلال در نعوظ و مخصوصاً
انزال زودرس شاکی و نگران هستند. تعداد این مردان جوان که آمارها نشان می
دهد در رده سنی 25 الی 35 سال هستند روز به روز به علت های مختلف از جمله
افزایش استرس ها ی روحی فراوان، مشغولیت زیاد زندگی و غیره در حال افزایش
می باشد.
ادامه مطلب
 
 
اسلیو معده نوعی جراحی لاغری است که طی آن اندازه معده به منظور کمک به کاهش وزن، کوچک می شود. حدود ۸۰ درصد از معده به شکل غیر قابل بازگشتی، برداشته می شود و بخش لوله مانند معده باقی می ماند. گنجایش بخش باقی مانده معده تنها ۴ اُنس یا ۱۲۰ میلی لیتر است که بسیار کمتر از گنجایش طبیعی معده است.
نشتی اسلیو معده به چه معناست؟
نشتی معده یکی از عوارض اسلیو معده محسوب می شود و به معنی وجود سوراخ یا درز کوچکی در کیسه ی جدید معده و خروج شیره گوارشی از مع
 
1. دو زبانه بودن موجب تأخیر زبانی می شود
نادرست
با اینکه واژگان یک کودک دو زبانه در هر یک از زبان ها ممکن است کمتر از متوسط باشند، کل واژگان او (از هر دو زبان) حداقل برابر با یک کودک تک زبانه است. کودکان دو زبانه شاید اولین کلمات خود را کمتر دیرتر از کودکان تک زبانه به زبان آورند، ولی با این حال در همان محدوده سنی نرمال (بین 8 تا 15 ماهگی) به زبان می آیند. وقتی کودکان دو زبانه شروع به ساختن جملات کوتاه می کنند، در کنار همان الگوها و در همان بازه زما
 که هراکلیتوس پایداری و ثبات در عنصرهای جهان را رد می‌کرد و معتقد بود همه چیز در جهان در سیلان است؛ تا آنجا که وی گفته‌است: "هیچکس نمی‌تواند در یک رودخانه دوبار گام بنهد".
... که طبق باور اگزیستانسیالیست‌ها زندگی بی‌معناست مگر اینکه خود شخص به آن معنا دهد؛ این بدین معناست که ما خود را در زندگی می‌یابیم، آنگاه تصمیم می‌گیریم که به آن معنا یا ماهیت دهیم.
... که نظریه فلسفی سهروردی (شیخ اشراق ) این بود که هستی غیر از نور چیزی نیست و هر چه در جهان
فشرده سازی تصویرتصاویر معمولاً فایلهای بسیار بزرگی هستند. این بدان معناست که داشتن تصاویر زیاد می تواند باعث کاهش سرعت سایت شما شود و منجر به بی حوصلگی افراد شود و قبل از بارگیری کامل آن را ترک کند. این به عنوان "تندرست" از صفحه شناخته شده است.
ادامه مطلب
امروز تنها بودم.هیچ اسنرسی نداشتم.
گفتم خوبه بشینم چیزهایی را از آنها لذت می برم،بنویسم.
نشستم فکر کردم و فکر کردم.....
۱- از با دوستانم بودن لذت می برم....
۲-از با فرزندانم بودن لذت می برم.....
۳-از با همسرم بودن لذت می برم.....
۴_از با پدر و مادرم بودن لذت می برم....
۵- از با خواهرم بودن....
۶-با برادرم بودن....
۷-با خواهرزاده هام بودن....
۸-با پدر و مادر شوهرم بودن....
۹-با خواهرشوهرهایم بودن....
۱۰-با بچه های خواهرشوهر ها بودن....
۱۱-با برادرشور و جاری بودن....
۱۲-در
یاعلی سرفصل خوب درعبادت بودن است/عشق حیدرمعنی آن باولایت بودن است/گشته آغاز پرستش باعلی و مصطفی/شیعه راگویم که بااو درسعادت بودن است/کیست مانندولایت ریشه دین مبین/سروقامت مثل حیدردرشجاعت بودن است/یاوران حضرت او قله های افتخار/رمزاسلام محمدبا بصیرت بودن است/حامی خوب علی شدمثل زهراو حسین/کربلاقاموس دینی درصلابت بودن است/رهبرم سیدعلی راهست تیغ ذوالفقار/چون سلیمانی برایش درارادت بودن است/میرسدکم کم ظهور مهدی صاحب زمان/مسلمین آنجا زمان باش
شبکه اینترنتی چیست

شبکهٔ رایانه‌ای 
 به اتصال دو یا چند سیستم (مانند کامپیوتر، لپ‌تاپ، و…) که قابلیت انتقال اطلاعات بین خود را دارند شبکه رایانه‌ای گفته می‌شود.
انتقال داده ها میتواند توسط کابل چند رسانه ای، کابل نوری یا بیسیم منتقل شود.
شبکه رایانه‌ای باعث تسهیل ارتباطات میان کاربران شده و اجازه می‌دهد کاربران منابع خود را به اشتراک بگذارند.
کامپیوترها
شبکه‌های کامپیوتری مجموعه‌ای از کامپیوترهای مستقل و متصل به یکدیگر هستند که با
 
عشق نوعی میلاد است .اگر «پس از عشق» همان انسانی باشیم که «پیش از عشق» بودیم ، به این معناست که به‌قدر کافی دوست نداشته‌ایم .اگر کسی را دوست داشته باشی ، با معناترین کاری که می توانی بخاطر او انجام بدهی ، تغییر کردن است ! باید چندان تغییر کنی که تو از تو بودن به در آیی .
ملت عشق #الیف_شافاک
بچه ها به سوالای زیر جواب بدید
تا بفهمیم چقدر عاشق هستید
(اگر دوست داشتید میتونید جواباتونو بگید
اگرم ن میتونید بر طبق پاسخ های عاشقانتون از 60 نمره به خودتون درصد بدید و اونو کامنت کنید
هر گدوم از سوالات زیر 10 نمره)
 
 
سوال اول: شما به طرف خانه کسی که دوستش دارید می‌روید. 2 راه برای رسیدن به آن‌جا وجود دارد: یکی کوتاه و مستقیم است که شما را سریع به مقصد می‌رساند ولی خیلی ساده و خسته‌کننده است. اما راه دوم به‌طور قابل ملاحظه‌ای طولانی‌تر ولی
بسم الله الرحمن الرحیم
یوگا از تبلیغ تا تحقیق(شماره 10)
یکی از اصول پنجگانه ی نیاما (الزامات) در یوگا «ایشوارا پرانیدهانا» است. "ایشوارا پرانیدهانا" در فضای تبلیغی و ویترینی یوگا به "تسلیم خدا بودن" ترجمه می شود ، ولی حقیقت چیز دیگری است زیرا مفهوم خدا برای آنچه در یوگا با نام ایشوره یا با سایر نام ها و سمبل ها معرفی می شود معادل مناسبی نیست.
"ایشوره" نماد خدایان هندو می باشد و "پرانیدهانا" در یوگا به این معناست که شخص تمام امیال و گرایش ها و ارزش
گاهی زندگی، مجال نمی دهد. گاهی محال است که مجال زندگی نمی دهد.   اگر از نقطه ای که تفاوت ظاهری مجال و محال است، بگذریم به دو راهی افکار می رسیم".  بودن" وقتی میسّر است  که باید و نباید رنگ ببازد و هرچه می ماند، صرفاً و  صرفاً موجودیت، " بودن " در معنای حقیقی باشد.  در غیر اینصورت " بودن " و " نبودن " در یک کفه ی ترازو قرار می گیرد.  
اگر "بودن " منوط به "نبودن " است.  هر عقل سلیمی می داند که "نبودن " بهتر از"بودن " است.  اگر" بودن " منوط به " بودن " است.  حافظ می
برد مدار چاپی چند لایه از بیش از دو لایه ساخته شده است و این بدان معناست که این نوع PCBها حداقل سه لایه مسی رسانا دارند. برای محافظت از برد، مابین لایه ها از عایق استفاده می شود تا اطمینان حاصل شود که گرمای بیش از حد به هیچ یک از قطعات مدار آسیب نمی رساند.
طراحی این نوع PCB بسیار پیچیده است است و از فضای بسیار کم و مدار جمع و جوری استفاده می شود. این نوع PCB ها در سیستم های ماهواره ای، جی پی اس، تجهیزات پزشکی، سرور فایل و استوریج داده ها استفاده می شود
..::هوالرفیق::..
در بخش زنان و مامایی (OBGYN) روزهای دوشنبه معادل دو کشیک به حساب می‌آید چرا که بیماران اسکجول (Schedule) را در آن روز در بخش می‌خوابانند و این به آن معناست که این بیماران نوبت عمل دارند، بنابراین آزمایشات و پیگیری‌های قبل از عمل‌شان حسابی کار کشیک را زیاد می‌کند. البته یک نکته‌ی نانوشته‌ی دیگر هم دارد و تنها برای آن‌هایی که در بیمارستان فقیهی هستند صدق می‌کند: راند روزهای سه‌شنبه استاد پارسانژاد ساعت 7:30 صبح!
من هم دقیقا...
ادامه م
جدا شدن روح از بدن هنگام مرگِ قطعی  در کسری از ثانیه انجام میشود این لحظه چنان سریع اتفاق می افتد که حتی کسی که چشمانش لحظه ی مرگ باز است فرصت بستن آن را پیدا نمیکند 
 یکی از شیرین ترین تجربیات انسان دقیقا لحظه جدا شدن روح از جسم میباشد حس سبک شدن و معلق بودن .
بعد از مرگ اولین اتفاقی که می افتد این است که روح ما که بخشی از آن هاله ذهن است و در واقع آرشیو اطلاعات زندگی دنیوی اوست شروع به مرور زندگی از بدو تولد تا لحظه مرگ میکند و تصاویر بصورت یک
زن بودن در جهان مردسالار کار دشواری است ولی زن بودن در جامعه ی ایرانی به نظر دشوار تر می آید. جامعه ای که پُر است از ما مردان بلاتکلیف...زندگی در کنار ما مردانی که همه چیز را با هم میخواهیم خود نوعی خشونت است.پدران ما از مادرانمان تنها خانم خانه بودن را می خواستند. آنها
ادامه مطلب
ما میخوایم ازاد باشیم
ولی خب ازاد بودن یعنی چی
هیچوقت نمیشینیم معنیش کنیم یعنی چی
وقتی بتونیم داد بزنیم یعنی ازادیم
وقتی بتونیم لخت بریم یعنی ازادیم
وقتی بتونیم 
ما روش هایی که انتخاب میکنیم درسته
اما در عمل کارهای اشتباهی میکنیم
در واقع همه کارهایی که تو رو به سمت خودت بودن میبره یعنی ازاد بودن
اما چی؟
لخت بودن؟
لخت بودن انتخاب خودته یا بقیه انقدر تبلیغ کردن فکر میکنی لخت بودن انتخاب خودته؟
ازادی یعنی خودت بودن
منتهی چند  نفر از اونایی که
به دنیا آمدم. پیرمردی درویش از کنارم رد شد. به صورتم نگاهی انداخت. گریه‌ام بند آمد. برایش لبخند زدم. لبخند از لبش رخت بربست. به مادرم گفت. «این دختر پستی و بلندی زیادی دارد. دل پاک و بی‌آلایشی دارد. اما رنگ عشق را هیچ وقت نخواهد دید. زندگی بی‌عشق، بی‌معناست. تا در گهواره است و رنج عشق را به خودش نکشیده، ببرید و جایی سر به نیستش کنید. دردش کمتر است و زجر نمی‌کشد».
مادرم هیچی نگفت. نگاهش کردم. گرمی نگاه و امیدش، آرام آرام از گونه‌اش سرید. ریخت روی
زن بودن در جهان مردسالار کار دشواری است ولی زن بودن در جامعه ی ایرانی به نظر دشوار تر می آید. جامعه ای که پُر است از ما مردان بلاتکلیف...زندگی در کنار ما مردانی که همه چیز را با هم میخواهیم خود نوعی خشونت است.پدران ما از مادرانمان تنها خانم خانه بودن را می خواستند. آنها دوست داشتند
ادامه مطلب
۱-افکار بلند داشته باشید.
از Michelangelo Buonarroti هنرمند بزرگ رنسانس: بزرگترین خطر برای ما این نیست که اهدافمان را بسیار بالا ببریم و سقوط کوتاهی داشته باشیم، بلکه این است که اهداف پایینی داشته باشیم و به هدفمان برسیم.
هنرمندان کمی به اندازه ی Michelangelo موثر و بانفوذ هستند. کارهای او هنوز هم قرن ها پس از مرگش الهام بخش مردم است. هنرمند موفق بودن کار بسیار سختی است. تصور کنید که او میخواست آرزوهای آسانتری داشته باشد. بیشتر اوقات مردم میخواهند آرزوهایشان
مرا تهدید نمودند به جرم زن بودن                                  که ناتوان و ضعیف و کم طاقت بودن
مرا به طبخ در آشپزخانه به جارو                                    شستن کهنه کودک تمجید نمودن
که تو زن هستی و همچون ریگی کوچک                          درون رود می چرخی بی هویت بودن
که زن را ناتوان است در امر مدیری                                  که ریگ را در رودخانه سرگردان بودن  
که دنیا بهر زن چشم طمع داشت                                   به سرکوب کردن زن در خانه نمودن
خی
حتما شما هم در دوربین ها و یا گوشی های هوشمند خود با موردی به نام f-stop یا aperture برخورد کرده اید و برایتان سوال شده است که این اعداد اعلام شده چیست و به چه معناست؟ در این مطلب تلاش دارم شما رو به طور خلاصه با یکی از امکانات و موارد تاثیرگذار در عکاسی آشنا کنم.حتما
شما نیز درباره گشادگی دریچه لنز مطالبی شنیده اید و برایتان سوال شده است
که در واقع کاربرد آن چیست؟ در واقع در لنز ها تعدادی تیغه فلزی وجود دارد
که میزان نور گذرنده از لنز به سمت فیلم یا
نشستم به صفحه ی گوشی که هر دفعه بهش نگاه می کنم نگاه میندازم و نگاه میندازم و آهنگ پلی شده بیشتر توی مغز استخونم رسوخ میکنه بی تابی درد پوچ گرایی همه به ذهنم هجوم میارن . "تقصیر" کلمه ی نا مفهومی شده که دلم نمی خواد موشکافیش  کنم . من دیگه گریه هم نکردم حتی ، دست از تلاطم برداشتم فقط بیشتر روی آهنگ تمرکز می کنم به تصورات بی سر و تهی که توی سرم پیچ و تاپ می خورن به چشم یک موجود خارجی که احراز هویت کرده و مثل همیشه تشنه ی جنگیدنه و من فقط با لبخند بغل
در کتاب اصول تشیع آمده است:[1]
«در اصطلاح شیعه غیبت، اسم زمانی است که شیعیان نه دسترسی به پیغمبر دارند نه به امام ع و نه نائب­های خاص آن حضرت، بلکه امور شیعه در آن زمان به نائب­های عام واگذار شده است. و غرض از نائب­های عام این است که امام زمان(عج) یک صفاتی را به طور کلّی بیان فرموده و دستور داده است که هر کس دارای این صفات بود از او تقلید کنید.
و فقهای ما هنگامی که درباره این صفات بحث می­کنند آنها را به چند شرط که اهم آنها «افقهیت» یعنی در علم فقه د
1. تعریفهرمنوتیک (Hermeneutics) در تعریفی ابتدایی، علم تعبیر، تفسیر و تاویل، نام گرفته است. هرمنوتیک به معنای تعبیر و تفسیر برای دستیابی به معناست. (1) این واژه در فارسی «زندآگاهی » نیز ترجمه شده است. (2) پل ریکور، هرمنوتیک را فن تشریح و توضیح نمادها بخصوص نمادهایی که معنی صریح دارند می شناسد. (3) او در مقاله «رسالت هرمنوتیک » تعریف زیر را تعریف کارآمدی از هرمنوتیک تلقی می کند: هرمنوتیک نظریه عمل فهم است در جریان روابطش با تفسیر متون. (4)
ادامه مطلب
معادرا چه معناست؟                        مرا همین تمنا است
یعنی بشر تماما                             زنده شوند حتما
با روح وبا همین تن                         دوباره بعد مردن
فاعل هر نیک وبد                           سزای خویش بیند
آن که نماز خوانده                          شیطان ز خویش رانده
امر به خیر کرده                            نهی زبد نموده
چشم ز نامحرمان                         پوشیده در هر مکان
عمل به امر خدا                            کرده ارآن ابتدا
بود بهشت ج
تبلیغات کلیکی به چه معناست؟
اگر در زمینه تبلیغات اینترنتی کمی اطلاعات مختصری داشته باشید، احتمالا می دانید که، یکی از راههای تبلیغات در سطح اینترنت، تبلیغات کلیکی است که نه تنها در ایران، بلکه در دنیا نیز بسیار متداول است.

کسب درآمد به دلار از سایت معتبر استار کلیکس
تبلیغات کلیکی، روشی می باشد که شرکت های تبلیغ کننده به ازای هر کلیک بر روی تبلیغ شما، از شما هزینه دریافت خواهند کرد. برای مثال شما یک تبلیغی را به شرکتی میدهید که مثلا بصورت
من از قوی بودن میترسم!از آن جنس قوی بودن ها که در ذهن اتفاق نمی افتد… که فقط تظاهر است، نمایش قدرت است…از آن ها که وقتی کسی غمی دارد، سکوت می کند، معمولی رفتار می کند، لبخند می زند تا به همه نشان دهد که محکم است اما در حقیقت آنقدر به گذشته فکر می کند که امیدهایش زیر خروارها حسرت دفن می شوند، و احساس زنده بودن را از خودش می گیرد …قوی بودن، خودسانسوری نیست سکوت نیست…گریه کن !فریاد بزن به در و دیوار مشت بکوب دلت را خالی کناما بعدش روی پاهایت
ویژگی دیگری که به آن اشاره کردیم ( نوشته گشوده یا این که اپن سورس ( بودن PHP است . نوشته گشوده بودن به‌این مضمون‌ است که سورس کد دارای اهمیت برنامه در دست عموم جای‌دارد و برای استعمال از آن سورس کد نیازی به اخذ جواز و یا این که صرف هزینه نیست . این خصوصیت سبب ساز می شود که سورس کد اساسی گویش PHP به راحتی در اختیار یوزرها و توسعه و گسترش دهنده های متفاوت در سرتاسر دنیا قرار گیرد و بوسیله آن‌ها سنجیده شود و در غایت ارتقاء پیدا نماید .احتمال دارد برای
چرا اکو آجر(پازلی)؟
این بدان معناست که به نوعی به محیط زیست کمک می کند. به طور خاص برای این مورد  ، همانطور که فرآیند پخت به شکل "رطوبت و استراحت" است تا به نقطه ایده آل مقاومت خود برسد.
برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق کانال تلگرامی ما و سفارش آجر های پازلی نوشته زیر را لمس کنید
@ajor_pazeli
باور چیست ،چگونه شکل میگیرد و چگونه آن را تغییر دهیم ؟
باور چیست ؟
✅ باور فکر یا رفتاری است که در اثر تکرار،انسان به درستی آن اعتقاد داشته و به عنوان یک حق مسلم پذیرفته است.
یک تعریف دیگر:
عمیق ترین رفتارها در سطح ناخودآگاه انسان.
اگر فکر میکنید که برای موفق شدن باید سخت کار کنید
به این معنی است که شما باور داریدکه کارهای سخت منجربه موفقیت میشود و بالعکس.
اگر فکر میکنید هوای تهران آلودست قطعا برای شما همینطور خواهد بود .
پس باور یعنی اینکه به
را به انجام کاری وا دار کند که به آن خاتمه دهید .اما اگر کاری برای پایان دادن انجام ندهید به احتمال زیاد به این معناست که شما تیره  روزی را امری طبیعی می دانید و اساساًروان زندگی را این گونه می بینید .در این حالت شما گرفتار دردی مزمن هستید که برایتان بهنجار جلوه میکند. گاه گرفتار ی ما به دلایلی است که واقعا خارج از کنترل ماست.اما اگر دقت کنیم متوجه خواهیم شد که بیشتر ، عوامل درونی مانع از آن می شوند که ما به شرایط نامطلوب پایان دهیم ، نه عوامل ب
Shirazart.blog.ir 
*اسطوره عبارت است از : روایات یا جلوه ای نمادین درباره ی ایزدان، فرشتگان و موجودات فوق طبیعی و به طور کلی جهان شناختی که یک قوم به منظور تفسیر خود از هستی به کار می برد اسطوره سرگذشتی راست و مقدس است که در زمانی ازلی رخ داده و به گونه ای نمادین ، وهم انگیز ، تخیلی می گوید که چگونه چیزی پدید آمده ، هستی دارد و از میان خواهد رفت و به شیوه ای تمثیلی کاوشگر هستی است و بینش شهودی دارد. هر چه در ردیف حماسه ، افسانه و قصه های پریان قرار می گیرد
دانلود رایگان انیمیشن UglyDolls 2019 دوبله فارسی
دانلود انیمیشن عروسک های زشت 2019 کیفیت عالی 1080p
دانلود نسخه کم حجم انیمیشن UglyDolls 2019
لینک دانلود قرار داده شد
مطابق با قوانین جمهوری اسلامی
 
موضوع فیلم :
انیمیشن بسیار زیبا و جذاب که در یک شهر دوست داشتنی به نام “آگلی ویل”
اتفاق می افتد که عروسک های زشت در آن زندگی می کنند. آگلی ویل جایی است که
هر چه افراد غیر عادی تر باشند، مشهورتر هستند و خاص تر به نظر می رسند.
همه چیز به صورت عادی پیش می رود تا اینک
وقتی تو باشیزندگی برایم زیباست ؛ عاشقی برایم با معناستوقتی تو باشیقلبم بی آرزوست ، ای تنها آرزوی من در لحظه های تنهاییوقتی تو عزیز دلم باشیهمدمم باشیسر پناهم باشیطلوع آفتاب برایم آغاز یک روز پر خاطره دیگر با تو استتو هستی ، برای من هستی ، تا آخرش همه هستی ام هستیحالا من هستم و یک عشق پاک در قلبم !وقتی تو باشیعشق در وجودم همیشه زنده است
کنترل کارکنان به چه معناست ؟
کنترل کارکنان بخشی از 4 وظیفه اصلی یک مدیر است ( برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی، هدایت و رهبری و کنترل ) است. کنترل کارکنان به عنوان یک وظیفه به مدیریت منابع انسانی سازمان تفویض می‌گردد و معنای آن قرارداد نیروی انسانی در یک چهارچوب اخلاقی و رفتاری بر اساس الگوی فرهنگی مدنظر سازمان و نظارت بر دستیابی به سطح مشخصی از کنترل است.
زمانی که کارکنان به مدیر خود احترام نمی‌گذارد ، آیا می‌توان کنترل کارکنان را مجددا به دست گ
ورود به سایت سامانه سهام عدالت www.samanese.ir برای ثبت شماره شبا, ثبت نام, مشاهده سود و صورتحساب سهام عدالت
جهت ورود روی عکس بالا کلیک کنید
 
کاربر گرامی
لطفا قبل از ورود به سیستم به نکات ذیل توجه فرمایید:
۱- در صورتی که دعوتنامه سهام عدالت را دریافت کرده اید برای ثبت نام می بایست به شرکت تعاونی سهام عدالت شهرستان ذیربط مراجعه نمایید در غیر اینصورت برای دریافت دعوتنامه به سازمان امور اقتصادی و دارایی استان مربوطه مراجعه فرمایید.
۲- چنانچه پس از ورو
ورود به سایت سامانه سهام عدالت www.samanese.ir برای ثبت شماره شبا, ثبت نام, مشاهده سود و صورتحساب سهام عدالت
جهت ورود روی عکس بالا کلیک کنید
 
کاربر گرامی
لطفا قبل از ورود به سیستم به نکات ذیل توجه فرمایید:
۱- در صورتی که دعوتنامه سهام عدالت را دریافت کرده اید برای ثبت نام می بایست به شرکت تعاونی سهام عدالت شهرستان ذیربط مراجعه نمایید در غیر اینصورت برای دریافت دعوتنامه به سازمان امور اقتصادی و دارایی استان مربوطه مراجعه فرمایید.
۲- چنانچه پس از ورو
اگر تا به حال بدنسازی کار کرده باشید یا حتی از کنار باشگاه بدنسازی هم رد شده باشید، قطعا اسم تخم مرغ و سفیده تخم مرغ و تاثیر آن بر بدن را شنیده اید. در این مطلب برای شما از خواص و مزیت های پودر سفیده تخم مرغ صحبت کرده ایم.
اگرچه سفیده تخم مرغ محتوی میزان بالایی پروتئین است اما زرده آن را نیز نباید نادیده بگیرید. یک تخم مرغ بزرگ ۳.۶ گرم پروتئین در سفیده و ۲.۷ گرم پروتئین در زرده خود دارد. این بدین معناست که ۶۰ درصد پروتئین موجود در تخم مرغ در سف
بعد از چند ماه، بالاخره اومدم و یه چرخی توی وبلاگا زدمخیلیا رفته بودن خیلیا بودن خیلیا هم در حال تصمیم گیری برای رفتن بودنخیلیا هم زیر اب بودن و به ظاهر خبری ازشون نبود دوست داشتم یه پست بنویسم و منتشر کنم، رفتم دیدم یه پست نیمه تموم توی پیش نویسام دارم اومدم کاملش کنم که دیدیم حالشو ندارم احتماا فردا منتشرش کنم تاریخ نوشتنش 27 فروردینه :|
انتشارات حوض‌نقره منتشر کرد: آیا می‌دانستید وقتی که صورتتان سرخ می‌شود، همه‌ی بدنتان سرخ می‌شود..حتی داخل شکمتان؟ یا این‌که بیش از یک میلیارد نفر در جهان کرم روده دارند؟ این بدین معناست که روزانه 10 میلیون لیتر از خون مردم توسط آن‌ها مکیده می‌شود! دوست قصه‌گوی ما و دوستانش نشان خواهند داد که بدن شما چه‌قدر شگفت‌انگیز است، آن‌قدر که حتی تصورش را هم نمی‌کنید! حقایق شگفت‌آوری درباره‌ی آن‌چه در بدن می‌گذرد؛ مهاجمانی نامرئی که بدنتان
{دولت کریمه امام عصر(عج) - شماره 40}
 
""«آخرین دولت»""
 
تعابیری که در روایات در مورد دولت مهدوی آمده چنین است:
۱-دولت جهانی: قلمرو حکومت.
۲-دولت عدالت: گسترش عدالت.
۳-دولت کریمه: محوریت کرامت انسان.
۴-دولت صالحان: صالح بودن زمامداران.
۵-دولت حق: حق مداری و بسط حق و رفع باطل.
۶-دولت مستضعفان: حاکمیت کسانیکه از سوی صاحبان زر تضعیف شده اند.
۷-دولت امنیت: امنیت فراگیر.
۸-دولت رفاه: فراگیری رفاه در کل جهان.
 
اما "آخرین دولت" از تعابیری است که کمتر مورد توجه
کانال ما در سروش #مثبت_دیدن ➕ ツ  یاد بگیرید محکم بودن را،قوی بودن را،کوه و سنگ بودن را،لازمتان می‌شود برای وقت‌هایی که آدم‌های زندگیتان دستشان می‌رود روی نقطه ضعفتان و دلتان را بند می‌کنند به نبودنشان...یاد بگیرید که هیچ جای زندگی ‌جواب محبت‌هایتان چیزی نمی‌شود که شما می‌خواهید...از من به شما نصیحت! قوی بودن را یاد بگیرید برای تمام روزهایی که قرار است تنتان بلرزد از آدم‌هایی که قلبتان می‌لرزانند..
 
کلماتی که برای توصیف پروردگار به کار می‌بریم، همچون آینه‌ای است که خود را در آن می‌بینیم.
هنگامی که نام خدا را می‌شنوی ابتدا اگر موجودی ترسناک و شرم‌آور به ذهنت بیاید، به این معناست که تو نیز بیشتر مواقع در ترس و شرم به سر می‌بری.
اگر هنگامی که نام خدا را می‌شنوی ابتدا عشق و لطف و مهربانی به یادت بیاید، به این معناست که این صفات در وجود تو نیز فراوان است.
 
بشنوید
 
 
 
کلماتی که برای توصیف پروردگار به کار می‌بریم، همچون آینه‌ای است که خود را در آن می‌بینیم. هنگامی که نام خدا را می‌شنوی ابتدا اگر موجودی ترسناک و شرم‌آور به ذهنت بیاید، به این معناست که تو نیز بیشتر مواقع در ترس و شرم به سر می‌بری. اگر هنگامی که نام خدا را می‌شنوی ابتدا عشق و لطف و مهربانی به یادت بیاید، به این معناست که این صفات در وجود تو نیز فراوان است.
 
بشنویم
مرز بین یه سری چیزا خیلی باریک هست. 
یه سری چیزها رو با دقت زیاد میشه از یه سری چیزا تمییز داد و ولاغیر. شاید هم کلا جواب قطعی ندارن این چیزا.
مرز بین با سیاست بودن٬ رند بودن٬ محاسبه گر بودن در عین حال معصوم بودن و تو دنیای سیاهِ خاله زنک ها وارد نشدن...
ادامه مطلب
طراحی سایت  AngularJs یک کادر‌ورک متن گشوده و بدون‌پول بر اساس‌ی جاوا اسکریپت میباشد. پروژه‌ی آنگولار جی اس، از سال ۲۰۰۹ به وسیله فردی به اسم میسکو هوری (Hevery) مقدمه شد و در حال حاضر بوسیله گوگل بسط داده میشود.این کادر ‌ورک برای تولید اینترنت‌وب سایت‌های تک کاغذ‌ای (SPA) بسیار مطلوب میباشد. پیاده سازی ساختار MVC درآن منجر میشود کدهایی با ساختار بهتر و آزمایش پذیرتر داشته باشید.
قاب‌ورک به چه معناست؟جاوا اسکریپت چه است؟
امرها این کادر‌ورک با ان
پاره شدن تسمه پروانه یا شل بودن آن. 
 کمی آب رادیاتور. 
کثیف بودن رادیاتور و گرفتگی شیارهای آن. 
کار نکردن واتر پمپ (پمپ آب) 
خراب بودن ترموستات. 
نامیزانی دلکو. 
 نامیزانی باد لاستیک. 
تازه تعمیر بودن موتور یا نو بودن موتور. 
 بار زیاد. 
استفاده زیاد از دنده های سنگین. 
سربالائی زیاد. 
نامیزانی سوپاپها. 
عدم تنظیم فاصله پلاتین. 
شکستن پره های پروانه. 
کثیف بودن فیلتر هواکش کاربراتور 
خرابی درب رادیاتور 
سوراخ بودن رادیاتور 
سفت بودن یا کار
ذرت و کالوس به چه معناست ؟
 
ذرت و کالوس ها تکه هایی از پوست سخت و ضخیم هستند. آنها می توانند در هر نقطه از بدن شما ایجاد شوند ، اما به طور معمول در پاهای شما ظاهر می شوند.
ذرت دایره هایی کوچک و گرد از پوست ضخیم است. شما به احتمال زیاد ذرت هایی را در قسمت های بالای یا انگشتان پا یا کف پا ایجاد می کنید. آنها بیشتر در پاهای استخوانی رخ می دهند که فاقد بالشتک هستند.
کالوس ها لکه های پوستی سخت و خشن هستند. آنها به احتمال زیاد روی پاشنه یا توپ پای شما ظاه
چقدر این جملات به دلم نشست....
انگار که از وجود من برخواسته بود:
عشق نوعی میلاد است...
اگر پس از عشق همان انسانی باشیم که پیش از عشق بودیم،
به این معناست که به قدر کافی دوست نداشته ایم.
اگر کسی را دوست داشته باشی
با معناترین کاری که میتوانی به خاطر او انجام دهی،
تغییر کردن است...
باید چنان تغییر کنی که تو از تو بودن به در آیی.
(کتاب ملت عشق _ الیف شافاک)
عروق و رگ های ریوی ریوی وظیفه گردش خون را بر عهده دارند. این بدان معناست که آنها وظیفه حمل خون حاوی اکسیژن را از ریه ها به قلب و حمل خونی که اکسیژن آن دفع شده است را از قلب به ریه ها دارند. گردش خونی که حاوی اکسیژن است با خونی که اکسیژن آن دفع شده است نظر سیستمی متفاوت است. این تفاوت ناشی از این واقعیت است که هر رگ خونی که خون را از ریه به قلب منتقل می کند، رگ است، در حالی که رگی که خون را از قلب به ریه منتقل می کند شریان است. در این مقاله از بخش قلب و
نوع خاصی از ثبت شخصیت حقوقی در قانون تجارت ایران وجود دارد که شرکت نسبت و اهداف تجاری را دنبال نمی کند ، این نوع شخصیت حقوقی به نام موسسات غیرتجاری در قانون تجارت تعریف می شود . موسسه غیرتجاری ماهیت تجاری ندارند و فعالیت تجاری انجام نمی دهند ، این بدین معناست که فعالیت های تجاری از قبیل خرید و فروش – واردات و صادرات – تولید و امور بازرگانی در موسسه غیرتجاری در موضوع فعالیت نمی توان ذکر نمود و صرفا جهت ارائه خدمات در زمینه های مختلف قابل ثبت
هنگام استفاده از کارت سوخت شخصی ممکن است با پیام‌هایی همچون «کد ۲۵» یا «کارت ابطال‌شده» مواجه شوید که این مساله به دلیل استفاده نادرست از کارت و مخدوش شدن فیزیک کارت است.
همچنین ممکن است مالک کارت آن را ابطال کرده باشد که درصورت دریافت این پیام، مالکان برای صدور المثنی کارت باید به مراکز پلیس +۱۰ مراجعه کنند/ ایسنا
دوشنبه ، ۴ آذر ۹۸@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانال
برد مدار چاپی چند لایه از بیش از دو لایه ساخته شده است و این بدان معناست که این نوع PCBها حداقل سه لایه مسی رسانا دارند. برای محافظت از برد، مابین لایه ها از عایق استفاده می شود تا اطمینان حاصل شود که گرمای بیش از حد به هیچ یک از قطعات مدار آسیب نمی رساند.
طراحی این نوع PCB بسیار پیچیده است است و از فضای بسیار کم و مدار جمع و جوری استفاده می شود. این نوع PCB ها در سیستم های ماهواره ای، جی پی اس، تجهیزات پزشکی، سرور فایل و استوریج داده ها استفاده می شود
1- جاذبه های بی نظیر امام راحل:
✅ ناکامی دشمنان در کم رنگ کردن یاد و نام امام در طول سالها✅ ماندگاری روز قدس بعد از چهل سال آن هم به وسیله توده های مردم✅ حضور اجتماعات عظیم مردمی در مراسم ارتحال بعد از ۳۰ سال
2- سرّ جاذبه امام راحل:
✅ حکیم و باتدبیر بودن امام✅ شجاع و مجاهد بودن امام ✅ پارسا و پرهیزکار بودن امام✅ ظلم ستیز و حامی مظلومان بودن ✅ عدالتخواهی و صادق بودن
هر کس با این خصوصیات باشد دلها به اوجذب میشود این وعده خداست
ادامه مطلب
زن بودن شگفت انگیزترین وجه بودن است،خوب که نگاه مى کنم مى بینمخنده یعنى زن، گریه یعنى زن،خیال یعنى زن، خط و خال یعنى زن،پرنده یعنى زن، قمار یعنى زن،برنده یعنى زن، بهار یعنى زن،شروع یعنى زن، تبار یعنى زن،نگار یعنى زن، شکار یعنى زن،ستاره یعنى زن، سه تار یعنى زن،پنجره یعنى زن، غبار یعنى زن ومرد یعنى زن...همین که عطر خوش زن از مشام شعر رد مى شودتمام هستى شعر مى شود زن، مى شود من.در جهانى که بر مبناى زن بودن شکل گرفتههر روز، روز زن است.روزتان مبارک
 
می دانیم که زانو در حال دژنراسیون یک بیماری مزمن است که باعث درد و ناراحتی می شود. در بسیاری موارد ، حتی می تواند باعث ناتوانی شود. به همین دلیل است که بسیاری از پزشکان جراحی برای تعویض زانو را توصیه می کنند. اگرچه ژنتیک نقش مهمی را ایفا می کند ، اما می توانید بسیاری از عوامل دیگر را برای کاهش آسیب کنترل کنید. این بدان معناست که با تغییراتی در شیوه زندگی می توانید برای سلامتی زانو مبارزه کنید.
ادامه مطلب
TFT یکی از بهترین تکنولوژی‌های صفحات کریستال مایع (LCD) می‌باشد که کیفیت تصویر و سرعت پاسخ دهی بسیار بالایی را ارائه می‌دهد. اما این تکنولوژی نقاط ضعفی نیز دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مصرف انرژی و قیمت بالای این نوع صفحات اشاره کرد.TFT همانند صفحات TFD، از تکنولوژی شبکه-فعال استفاده می‌کند. این بدین معناست که در کنار هر پیکسل یک دیود قرار دارد و به کمک آن‌ها پیکسل‌ها می‌توانند به صورت جداگانه خاموش یا روشن شوند که باعث افزایش کنترا
سلام 
دختری ۱۹ ساله هستم، حدود سه چهار ماهی هست احساس میکنم هیچ انگیزه ای برای زندگی ندارم، دیگه هیچی خوشحالم نمیکنه ... زندگی واسم بی معناست، گاهی میرم تو فکر به خواسته هام و به علایقم فکر میکنم که هیچ کدوم رو نمیتونم به دست بیارم، گاهی فقط برام شبیه یه رویا هستند، رویاهایی که فکر کردن بهشون لبخند رو لبم میاره. 
میدونم که اگه به خواسته هام برسم انگیزم دوباره برمیگرده اما اینجا یه مشکلاتی هست به عنوان مثال؛
میخوام برم یه کشوری که خیلی دوستش
"در زندگی نیازی به جست و جوی معنا نیست
زندگی نه بی‌معناست نه با معنا
معنا یک چیز ذهنی است
زندگی یک طعم است
آیا تا به حال فکر کرده‌ای طعم چه معنایی دارد؟
به هنگام خوردن اسپاگتی، آیا میپرسی که طعم آن چه معنایی دارد؟ 
به هنگام نگاه کردن به غروب آفتاب، با رنگ‌های بسیار زیادش که در تمام افق پخش شده است، آیا پرسیده ای که غروب آفتاب چه معنایی دارد؟
سوال اشتباه بپرس تا به جواب اشتباه برسی."
اوشو
از یه قسمت از شخصیتم به شدت متنفرم... اینکه وقتی با آدمای
چرا اسباب بازی های جنسی می تواند مردم را در معرض "مواد شیمیایی ناسالم" قرار دهد و چگونه اطمینان حاصل کند که یک ماده امن را انتخاب می کنید
آنها در حال حاضر با میلیون ها فروخته شده در سراسر جهان در هر سال از رونق فروش و محبوبیت برخوردار هستند ، اما آیا می دانید ویبراتور شما می تواند سلامتی شما را خراب کند؟
به گفته کارشناسان ، از آنجا که اسباب بازی های جنسی اغلب از مواد و پلاستیک های کم درجه ساخته می شوند ، می توانند بر سلامتی افراد تأثیر منفی بگذ
آیا این غذاها برای سلامتی مفید است ؟
 
همه ما می دانیم که چرا چوب هویج برای میان وعده سالم تر از میله های آب نبات ایجاد می کند. با این حال ، گاهی اوقات تفاوتهای ظریف تری بین دو محصول مشابه وجود دارد - این بدان معناست که یک ماده غذایی برای ما دارای برچسب می شود ، و دیگری به عنوان گزینه بد یا ناسالم کنار گذاشته می شود.
هنگامی که یک غذا راه خود را به کانن مواد غذایی سلامتی - که اغلب از طریق بازاریابی هوشمندانه و هدفمند - یافت می شود ، توصیف می کند که د
پاسخ سوالات هفته دهم
 
 «پاسخ سؤالات مسابقه» برنامه 98/09/21
 
«سؤالات مسابقه»
 
1- واژه «دین» به چه معناست؟
 
1) راه رسیدن به آخرت
2) راه و روش زندگی ✅ (صحیح)
3) راه رسیدن به خدا
 
 
2- کمونیست‌ها، عامل پیدایش و گسترش ادیان را چه می‌دانستند؟
 
1) جهل و ناآگاهی مردم
2) تبعیض اقتصادی در جامعه
3) سلطه سرمایه‌داران بر کارگران ✅ (صحیح)
 
 
3- آیه 130 سوره آل‌عمران، از چه کاری نهی می‌کند؟
 
1) رباخواری ✅ (صحیح)
2) کم‌فروشی
3) گران‌فروشی
 
 
4- روان‌شناسان بی‌ای
یکی بود یکی نبود
و شروع مشکلات از همان بودن بود
بودن یا نبودن مسأله ای نیست
مسأله در بودن است
وقتی بود بودی
مسأله ات چرا بودن است
چگونه بودن
و مشکلات ات شروع میشود با دیگر بود ها
نگران بی انصافی میشوی
نگران مظلوم واقع شدن
نگران دیده نشدن
نگران ندانستن
نگران نادان خوانده شدن
و اگر بودی مسلماً آزاد نخواهی بود
اگر بودی به ناچار باید حرکت کنی
و باید بسازی
و ساختن و ایجاد کردن بدون ساخته شدن و ایجاد شدن معنی ندارد
ذات نایافته از هستی بخش که تواند
دیروز غروب پارک بودم. دو تا گربه مقابل هم ایستاده بودن و برای هم غر غر می کردن. بعد کم کم حالت درگیری شد. پیشونی هاشون رو چسبونده بودن به هم و حالت دعوا گرفته بودن . چند دقیقه همین مدلی بودن و هی غرش ریز می رفتن. بعد یکیشون نشست. اون یکی هم نشست کنارش. یکیشون روبرو رو نگاه می کرد و اون یکی یه سمت دیگه رو. انگاری قهر بودن.
خیلی ناز و دوست داشتنی هستن گربه ها.
داشتم به همراهم می گفتم من گربه خیلی دوس دارم و از این حرفا و کلی برای همین اتفاق ساده ای که اف
مطلب درباره دل که پاک است زبان بی باک است
دل که پاک است زبان بی باک است به چه معناست
دل که پاک است زبان بی باک است دانشچی

داستان دل که پاک است زبان بی باک

معنی دل که پاک است
مثل نویسی خفته را خفته کی کند بیدار
انشا درباره ضرب المثل خفته را خفته کی کند بیدار
یک داستان برای ضرب المثل دل که پاک است زبان بی باک است
اولین چیزی که به‌محض ورود به آنکارا نظر شمارا جلب خواهد کرد، پوشش سرسبز آنکارا هست، آنکارا سرسبزتر و خوش آب‌وهوا تر از استانبول است. انبوه درختان سرسبز در کنار خیابان‌ها، پارک‌ها جلوه زیبایی به شهر داده است. برخلاف استانبول که امکان پیاده‌روی در محیطی آرام وجود ندارد، پارک‌های آنکارا به زیبایی، سر سبزی و آرامی مشهورند، مکانی که گردشگران می‌توانند برای ساعت‌ها پیاده‌روی آرامی داشته باشند.سفر با تور آنکارا سفر به شهر مسکونی و سیاسی ت
آنها می توانند اندازه های خودرو را دوباره کشف کنند
این یک ویژگی است که توسط سازمان ها به عنوان مثال ، آلامو به پایان رسیده است. مدتی پیش وقتی آنها توسط Enterprise به دست آوردند ، آلامو وسایل نقلیه خود را تغییر نام داد. این ممکن است به نظر نمی رسد یک معامله جدی باشد تا زمانی که درک کنید که آنچه معمولاً به یک وسیله نقلیه محافظه کار محول می شود ، به عنوان یک اندازه متوسط ​​مشاهده می شود. توسط دفتر اجاره
مرتبط: 10 اسرار کارکنان هتل نمی خواهید شما بدانید
امروز یک مطلب روانشناسی خواندم درباره اینکه انسان برای رسیدن به اعتماد به نفس و قدرت برقراری ارتباط و در کل تبدیل شدن به شخصیت مطلوب از نظر روانشناسی، باید "قدرت آسیب پذیر بودن" داشته باشد. که به این معناست که ما باید خودمان را، خودِ واقعیمان را در رفتارمان بروز دهیم و نظراتمان را بیان کنیم هرچند که ممکن است از طرف بعضی افراد قضاوت شویم یا حتی مورد حمله لفظی قرار بگیریم.
خب این مطلب به نظرم برای خودم و خیلی از افراد اطرافم صدق میکند و ما باید
من از نوشتن اسم واقعی ادمها اینجا هیچ ابایی ندارم.
ولی فکر میکنم اوج بی شخصیتی، عجول بودن در حین تصمیم گیری، چیپ بودن، بی عقل بودن، و لاشی بودن من و مشابهات من هست،
که بخوایم برای بالا بردن خودمون، از اسم بقیه استفاده کنیم.
برای اینکه خودت رو بکشی بالا یا نشون بدی که با ادم حسابیا سر و کار داشتی یا با ادمای دروغگو و بدقول و ناحسابی تعامل داشتی، نیازی نیست اونها رو معرفی کنی. همین که خود اون ادمها بخونن و بفهمن کارشون زشت بوده کافیه.
تا زمانی که سایت‌های اینترنتی وجود دارند، مرورگر یکی از نیاز‌های اصلی هر فرد به شمار می‌آید که مطمئناً دلیل آن برای شما مشخص و روشن است.
برای دسترسی به محتوای هر سایتی باید از مرورگر کمک بگیرید تا صفحه موردنظر را اجرا کند.ایران بیشترین کاربر اینترنتی را در خاورمیانه دارد، به این معناست که بیشترین استفاده از مرورگر را در خاورمیانه دارد.
ازآنجایی‌که بسیاری از فعالیت‌های ما در اینترنت به کمک مرورگر انجام می‌شود باید کمی در انتخاب مرورگر
تحلیل کارنامه اولیه کنکور سراسری 98 رتبه منطقه
رتبه منطقه کارنامه کنکور سراسری 98 به چه معناست؟(مهمترین رتبه و ملاک انتخاب رشته)
رتبه در منطقه چیست؟ (رتبه بر اساس موقعیت مکانی)
رتبه منطقه در پذیرش تاثیرگزارتر است یا رتبه کشوری؟(مطالعه مقاله)
در انتخاب رشته کنکور سراسری 98 رتبه منطقه چه اندازه تاثیر در قبولی دارد؟(مشاوره تحصیلی درخت دانش)
و ... ؟؟؟
هرساله پس از اعلام نتایج اولیه کنکور 98  تعداد زیادی از داوطلبان پس از دیدن کارنامه اولیه و جداول
در کتاب اصول تشیع آمده است:
«روح تقیه عبارت است از مراعات قانون اهم و مهم که علمای اصول بیان فرموده ­اند. یعنی حکم مهم اسلام را فدای حکم مهمتر قرار دادن، البته در موردی که رعایت و عمل کردن هر دو با هم از عهده و توانائی مکلّف بیرون باشد.»[1]
 
[1] - اصول تشیع، انصار زنجانی، ص 125
ایمیل مارکتینگ شکلی از بازاریابی مستقیم یا direct marketing است و ابزاری ضروری برای بازاریابی در کسب و کار به شمار می‌رود. به عمل ارسال ایمیل‌های تجاری به گروهی از افراد که در حال حاضر مشتری بالفعل یا بالقوه ما هستند، ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی گفته می‌شود.
 
 
فکت : در نظرسنجی که لیتموس (LITMUS) از بین ۳۷۲ دیجیتال مارکتر انجام داده بود ، میانگین نرخ بازگشت سرمایه (ROI) را (۳۸:۱) محاسبه کرده بود. این بدین معناست که از هر ۳۸ گیرنده ایمیل یک نفر ت
 
نصیریان اضافه کرد: کیفیت غذای تولیدکنندگان داخلی در سطح کشورهای همسایه است و می تواند با غذاهای مشابه رقابت کند و این بدان معناست که اگر از تولیدکنندگان داخلی حمایت شود می توانیم علاوه بر پاسخگویی به نیازهای داخلی به صادرات نیز امیدوار باشیم.
 
 
نوید نصیریان دامپزشک و تولید کننده غذای حیوانات با بیان این مطلب گفت: وقتی صحبت از غذای حیوانات می شود بسیاری حیوانات تزئینی خانگی را به یاد می آورند درحالی که سگ های بمب یاب، مواد یاب، گارد، سگ
 
«آیا شما یک «منتظر» همیشگی هستید؟ چه مدت از زندگی خود را به انتظار کشیدن می‌گذرانید؟ انتظار برای تعطیلات بعدی، شغل بهتر، بزرگ شدن بچه‌ها، یک رابطه پرمعنا، موفقیت، پولدار شدن، مهم شدن یا روشن بین شدن. چندان نامتعارف نیست که اشخاص همه عمر را به انتظار شروع زندگی سپری کنند. انتظار، یک حالت ذهنی ست و در اصل به این معناست که شما آینده را می‌خواهید و اکنون را نمی‌خواهید. آنچه را دارید نمی‌خواهید و آنچه را ندارید می‌خواهید. با هر نوع انتظار،
یکی از عوامل یا بهانه‌های بی‌حجابی بانوان علاقه آن‌ها به شیک بودن است؛ و به این بهانه آرایش‌های زننده و محرک می‌کنند و هرگونه لباس نامناسبی را بر تن می‌نمایند درحالی‌که شیک‌پوشی باید در چارچوب قوانین و ضوابط شرع و عقل باشد چون بسیاری از به‌اصطلاح شیک بودن‌ها بسترساز ارتکاب گناه از جانب دیگران است […]
نوشته رابطه تمایل به شیک بودن و بی‌حجابی اولین بار در گناه شناسی. پدیدار شد.
فلش کردن به چه معناست ؟
عبارت فلش کردن را بارها و بارها ممکن است شنیده باشیم ولی ندانیم که دقیقا به چه معناست و در چه شرایطی به کار می آید؟ از آنجایی که گوشی های سامسونگ کاربران زیادی دارد می خواهیم در این مقاله در خصوص فلش گوشی سامسونگ آموزش های لازم را بدهیم. ابتدا می خواهیم عبارت فلش کردن را معنا کنیم :
با یک مثال ساده توضیحات را بیان خواهم کرد. در نظر بگیرید یک سیستم کامپیوتری دچار مشکل شده است ، شما برای حل کردن مشکل آن راه های مختلف و تمام
استفاده از دیکشنری های انگلیسی به انگلیسی
زبان انگلیسی بر خلاف زبان فارسی از نظر تعداد لغات و کلمات بسیار گسترده است و مثلا برای یک کلمه مثل راه رفتن چندین مدل و مفهوم وجود دارد و به همین دلیل نباید انتظار داشته باشیم که در هنگام ترجمه، فقط با استفاده از یک لغت ،بتوانیم کلمه ای را که در زبان ما وجود ندارد را عینا ترجمه کنیم. به همین علت بعضی از مترجمان می توانند از ترجمه و توضیحات لغت انگلیسی که در دیکشنری ها و لغتنامه های انگلیسی به انگلیسی
یادم باشه خیلی از کسایی که در برابرشون حس مدیون بودن و کم بودن داشتم و فک میکردم بهم دارن لطف میکنن اشتباه میکردم...
جز در موارد معدود در دنیا... در باقی موارد و روابط هیییچ گربه ای برای رضای خدا موش نمیگیره...
 به عبارت بهتر هیچ کس بدون نظر گرفتن منافع خودش کاری نمیکنه و خودش رو قربانی نمیکنه...
دیگه هیچ وقت عذاب نمی کشم از حس کم بودن و مورد عنایت بودن از استاد و دوست و بقیه....
جای دولا راست شدن و تشکر کردن باید حقمو بگیرم با خجالتی نبودن و شل و ول ن
بسم الله الرحمن الرحیم
عرضم به حضور انورتون که من دوران دبستان و قسمتی از راهنمایی یک آدم قرتی بودم به لحاظ رقاص بودن
یعنی کسی نمیتونست منو جمع کنه...
دوم سوم راهنمایی حرام بودن رقص رو متوجه شدم و مقداری کنترل کردم این اسب سرکش رو
در دوران دبیرستان که با یه جو مذهبی رفیق شدم و به شدت مبارزه کردم البته گاهی دچار وسوسه میشدم و...
دوران دانشجویی گند زده شد به همه مبارزاتم چجوری؟عرض میکنم
اتاق روبرویمون یه ترم از ما بالاتر بودن رکیک ترین حرفایی که
در این مطلب آموزشی وبلاگ ادیوسی ها می خواهیم به معرفی نرم افزار ادیوس بپردازیم. نرم افزاری که باعث بوجود آمدن وبلاگ ادیوسی ها شده است!
 
ادیوس چیست؟ (معرفی نرم افزار ادیوس)
ادیوس یک نرم افزار برای تدوین فیلم و ویدئو هاست که برای سیستم عامل ویندوز عرضه شده است. ادیوس در ابتدا توسط شرکت ژاپنی Canopus تولید و توسعه یافت که بعد ها توسط شرکت Grass Valley خریداری شد و از نسخه Edius 4.0 به بعد توسط شرکت Grass Valley عرضه شد و الان که بنده در حال نوشتن این متن می باشم نسخ
آدم بایدتوی زندگیش استراتژی داشته باشه، اینکه بدونه اهدافش چیه،چه کارهایی رو باید انجام بده و چه کاری رو نباید انجام بده
مسئله فقط دانش آموز بودن،دانشجو بودن،پزشک، مهندس،تاجر،رئیس و کارمند بودن نیست...ی موضوع مهم شناخت خودمون،و دیگران هست.
ادامه مطلب
زندگی همین است که میبینی . به دنبال معنا و مفهوم بودن مشغله یا بهتر است بگویم مفری است که خودمان برای خودمان درست کرده ایم تا از حس پوچی فرار کنیم .
حس پوچی هم ناشی از همین نگرش است که به دی ان ای ما نفوذ کرده و ما را با این پیش شرط به دنیای خاکی فرستاده . بیایید اسمش را بگذاریم بدگشت در مقابل فرگشت !
تناقض کلیشه ی ذهنی ما با حس غریزی مان هیچ دستاوردی ندارد به جز همین حس پوچی .
حالا بیایید فرض کنیم که زندگی فقط زندگیست . و معنا و مفهوم هیچ محل اعرابی
من خیلی گریه کرده بودم،سرمم بالا گرفتمو گریه کرده بودم،به زمین زمان فحش داده بودم و بی قرار شده بودم،برای از دست دادنای بی معنی برای درجا زدنای تکراری برای حسای مزخرفی که بی وقت به سراغم اومده بودن،برای تکه های جدای روحم برای خلا های طولانی،برای یه دختر تنها بودن(عجیبه آدم تنها بودن با دختر تنها بودن فرق داره حس بی پناهیش بیشتره) اما اگه همه ی اون مچاله شدن ها لازم بود تا منِ الان ساخته بشه میتونم کم کم دوسشون داشه باشم
امروز همونطور که دیشب با دوستم صحبت کردم قرار شد برای معاینات پزشکی با هم به کرمان برویم چون پدر جان سرکار بودن ومن وسیله نداشتم.
ساعت 6/30 دقیقه از شهر به سوی مرکز استان حرکت کردیم و وقتی که به دانشگاه رسیدیم دیدیم بلللله بیشتر همکلاسی هام می خواهند بروند فرهنگیان ...
ولی خب در کل تعداد خیلی کمتر بودن با اینکه از سه تا شهر بودن ...
بعداز اتمام مراحل به سوی شهر(قبل از ظهر ) حرکت کردیم.
  #سلامت_روان را می توان در دو عبارت خلاصه کرد: 
۱-واقعیت پذیری
۲-مسئولیت پذیری
✅ پذیرش واقعیت به این معناست که فرد توانمندی و قدرت پذیرشِ پیامدهای منطقی و طبیعی رفتارِ خود را داشته باشد. این پیامدها بخشی از دنیای واقعیست و هنگامی که ما پیامدهای رفتار و تصمیماتمان را نمی پذیریم، در واقع واقعیت را انکار می کنیم.
✅ مسئولیت پذیری، یعنی فرد مسئولیت ارضای نیازهای شخصیش را به عهده می گیرد، و در راستای این هدف به نیازهای دیگران تعدی نمی کند و یا ای
یک چیزهایی تجسم انسان بودن است. مثل لحظه‌ای که به غذا خوردن نیازمند می‌شوی. مثل نیازی که به دیگری پیدا می‌کنی.یک چیزهایی تجسم انسان بودن است مثل وقتی که کلمه‌ها توی سرت خودشان را به این سو و آن سو می‌زنند، به دنبال راهی برای خلاص شدن.یک چیزهایی تجسم انسان بودن است مثل آن حجم کریه ادرار و مدفوعی که روزی چند بار می‌بینی که از تو دفع می‌شود. مثل دسته مویی که می‌ریزد. مثل رشته موهایی که سرخ می‌شوند، زرد می‌شوند، سفید می‌شوند. مثل بدنی که بو م
می دونی چیه! ما بد وقتی به دنیا اومدیم! درست زمانی به دنیا اومدیم که شعر بزرگان خودشو پیدا کرده، موسیقی ساز بزرگان این قلمرو هنری رو شنیده و نویسندگی قلم نویسنده های بزرگ رو به خودش دیده. نه فقط شعر و موسیقی و نویسندگی، که اصلا کل هنر؛ یعنی نقاشی و خطاطی و منبّت و فیلمسازی و معماری و هرچی که توی این اقلیم بِگُنجه!پس باید معمولی باشیم. معمولی بودن به منزله ی زندگی نکردن و تلاش نکردن نیست، بلکه مفهومِ غاییِ پذیرشِ "خود" رو می رسونه.این که باشیم، ه
انواع پیام رسان



 سیگنال ( Signal)
اپلیکیشن پیام رسان سیگنال که برای نخستین به منظور در دسترس قرار گرفتن عموم مردم و کاربران در سال 2014 میلادی توسعه و منتشر شد، همواره بعنوان یکی از امن ترین پیام رسان های جهان نامیده می شود. دلیل امن بودن این پیام رسان آن است که از قابلیت Encryption End- to End یا رمزنگاری پیشرفته بهره مند است و مکالمات صوتی و تصویری و همچنین پیام های متنی کاربران در پلت فرم اپلیکیشن سیگنال به صورت کاملا محرمانه و خصوصی باقی خواهد ماند. ای
برای بیان قطر مس برد PCB از واحد oz یا اونس استفاده می کنند.
اما چرا از واحد وزن برای بیان قطر استفاده می کنند!در تولید برد خام PCB، اهمیت به وزن مس مصرفی است نه به قطر مس!
این وزن با oz یا اونس بیان می شود و معمولا برد های خام به صورت یک اونس یا دو انس یا حتی 6 اونس تولید می شود.
 وقتی مسی به وزن یک اونس در ابعاد یک فوت مربع پرس می کنند قطر آن به واحد متر 0.0347 میلی متر یا حدودا 0.035 میلی متر می شود که معادل یک oz است!
1oz = 0.0347mm or 0.035mmیا 35 میکرون2oz = 0.0694mm or 0.007mmیا 70
از اونجا که ما هنوز موفق به خرید خط تلفن ثابت نشدیم اینترنت وایفای نداریم و از حق نگذریم برای کار با سیستم خونگی لازمه وایفای فعال باشه . الانم که همت کردم اومدم بعد از نیم ساعت سر و کله زدن با گوشی و سیستم جهت اتصال و اشتراک گذاری نت در نهایت موفق نشدم و گفتم با یو اس بی امتحان کنم که به محض اتصال گوشی از طریف یو اس بی زارپ اینترنت فعال شد [این زارپ پر از معناست :)] و من بابت نیم ساعتی که الکی وقت و اعصابم هدر رفت خشمگینم :) مثلا . 
چند وقتی هست که با
وقتی شهروندان «حق آزادی بیان» دارند در اجرای  آن حق (مادامی که به حقوق دیگران تجاوز نکنند) ممکن است مطالبی را بیان نمایند که از دیدگاه اخلاقی ویژه‌ای، مصداق یک «بیان بد یا خطا» باشد، به همان اندازه که ممکن است مطالبی را بیان نمایند که از دیدگاه اخلاقی خاصی، مصداق یک «بیان خوب یا درست» باشد. اما در هر دو صورت از حمایتهای قضایی و سیاسی برخوردارند. بر چنین مبنایی فیلسوفان حق از «حق بر خطا بودن» سخن به میان می‌آورند (حق و نه تکلیف خطا کردن)(سیدفا
تدوین فیلم به چه معناست؟!!
در مطلبی با عنوان ادیوس چیست در این وبلاگ توضیح دادیم که ادیوس یک نرم افزار برای تدوین فیلم و ویدئو هاست که برای سیستم عامل ویندوز عرضه شده است و درواقع ادیوس نرم افزاری برای تدوین فیلم هاست اما شاید این سوال مطرح شود که تدوین فیلم به چه معناست و کلا با نرم افزار ادیوس چه کار می توان کرد؟ در این پست قصد داریم کمی توضیح بدم که کلا تدوین کردن فیلم چیه و به چه معناست!
 
به عبارت خیلی ساده تدوین یعنی پشت سرهم قرار دادن
قیمت سیم کارت به چه عواملی بستگی دارد؟
شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که قیمت یک سیم کارت به چه عواملی بستگی دارد؟ چه چیز باعث می شود که یک سیم کارت با قیمت 5000 تومان به فروش برسد و سیم کارت دیگر با قیمت 5 میلیون تومان؟
میتوان گفت که در واقع راه های بسیاری برای قیمت گذاری سیم کارت وجود دارد که از جمله آنها میتوان به رند بودن آن اشاره کرد. اما بسیاری عوامل دیگر هم در قیمت گذاری سیم کارت موثر هستند. اگر شما هم میخواهید با نحوه قیمت گذاری سیم ک
میگه که : فتقطعوا امرهم بینهم زبرا
              کل حزب بما لدیهم فرحون
و من به این فک می‌کنم که فرح بودن ما معنیش این نیست که داریم راه درستی رو می‌ریم. و تازه بعدش هم میگه فذرهم فی غمرتهم حتی حین. یعنی بذار خوش باشن... 
اینروزا خیلی حس می‌کنم مردم معیار "خوب" بودنشون "خوش" بودن شده. حتی خود منم از این مردم مستثنی نیستم. باید دنبال چیز دیگه‌ای بگردم. 
بعدش میگه : ایحسبون انما نمدّهم به من مال و بنین
                   نسارع لهم فی‌الخیرات
             

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها