نتایج جستجو برای عبارت :

بچسبید به خوب خودتون

آیا شما اشتباه جبران نشدنی تو زندگیتون داشتین؟! ایا تا به حال با دستای خودتون به خودتون آسیب زدید؟!
آیا تونستین تا جایی که میتونین سعی کنید برای خودتون جبران کنید و از دل خودتون در بیارین؟! آیا بعدش خودتون رو بخشیدید؟؟!
+ برام بنویسین. من هم تو پست بعدی راجع به خودم مینویسم...
هیچ وقت نگاهتون به دیگران نباشه،همیشه نگاهتون به خودتون باشه.چون به دیگران نمیشه اعتماد کرد،به هیچکس نمیشه اعتماد کرد.پس همیشه خودتون رو ببینید.منظورم خودخواهی و غرور نیست بلکه هدفم از زدن این حرف اینه که،منتظر کمک و نگاه دیگران نباشین،اونا کار خودشون رو می کنن،هیچکس حواسش به اون یکی نیست.شما هم حواستون به خودتون باشه،منتظر کمک،تلاش و نگاه خودتون باشید.چون دنیا هیچ وقت آدمایی رو نداشته که بخوان به دیگری کمک کنن و حواسشون بهش باشه.مراقب خ
هیچ وقت نگاهتون به دیگران نباشه،همیشه نگاهتون به خودتون باشه.چون به دیگران نمیشه اعتماد کرد،به هیچکس نمیشه نمیشه اعتماد کرد.پس همیشه خودتون رو ببینید.منظورم خودخواهی و غرور نیست بلکه هدفم از زدن این حرف اینه که،منتظر کمک و نگاه دیگران نباشین،اونا کار خودشون رو می کنن،هیچکس حواسش به اون یکی نیست.شما هم حواستون به خودتون باشه،منتظر کمک،تلاش و نگاه خودتون باشید.چون دنیا هیچ وقت آدمایی رو نداشته که بخوان به دیگری کمک کنن و حواسشون بهش باشه.م
ای کسایی که دوستون دارم لطفا مراقب خودتون باشید. کسی نمیتونه جای شما رو بگیره. واقعن اعصابم به هم میریزه وقتی حالتون خوب نیست.
با مامان دارم دعوا میکنم که چرا سهل انگاری کردی و رفتی اون بالای ارتفاع اخه چی کار داشتی اونجا الان خوب شد ازون بالا افتادی :((( نکنید دیگ نکنید.
مواظب خودتون باشید. بخش بیشتر حال خوب من حال خوب شماست:(
اگر به دنبال لباس مجلسی خوب برای خودتون میگردین، پیشنهاد من به شما استفاده از لباس گرام هست، در این کانال لباسهای مجلسی گزاشته شده که میتونید با توجه به سلیقه خودتون یک لباس مجلسی برای خودتون تهیه کنید.
کانال لباس مجلسی در نظر دارد تا بهترین پوشاک مجلسی مورد علاقه شما را در این کانال قرار دهد و شما هم میتوانید لباس مجلسی خودتون رو از همین کانال تهیه کنید.
میخوام برا اولین بار چالش بزااارم ...
 
۱_ عضو مورد علاقتون تو بدنتون
۲_ کسی که تو این اکیپ عاشقشین 
۳_ کسی که تو این اکیپ ازش بدتون میاد 
۴_ چه چیزی تو خودتون از نظر خودتون زیبا تره 
۵_ چه استعدادی دارین که بقیه نادیده اش میگیرن 
۶_ اولین کراشتون 
7_ دلتون برای کی خییلییی تنگ شده ؟
۸_ بدترین روزتون تو عمرتون 
۹_بهترین روزتون 
۱۰_شباهت بین خودتون و بایستون 
۱۱_ چه چیزی تو شما منحصر به فرده؟
 
اونی که باید افردا باشن ۳ تا گزینه باید بنویسین ....
 
برین
شما چه خودتاون رو باور داشته باشین چه نداشته باشین در وجودتون بمبی از انرژیه...شما سرشار از توانایی و استعداد هستید حتی اگه خودتون حسش نکرده باشید....شما بینظیر و منحصر به فرد هستین حتی اگه خودتون رو کوچیک بدونین...هر دیدگاه بدی که از خودتون دارین فقط از باورهای غلط و افکار منفی خودتون ساخته شدهولی واقعیت اینه که خداوند بزرگ در وجود ما منبع عظیمی از قدرت قرار دادهپس باورهای منفی و نادرست رو تموم کنبذار این انرژی و قدرت درونی وجودیت خودش رو نشو
لینکدونی واتساپ با هدف انتشار لینک گروه های چت و گپ واتساپ ایجاد شده است و شما میتوانید عضو گروه های واتساپ این لینکدونی شوید و یا لینک گروه خود را برای تبلیغ به لینکدونی واتساپ بدهید.
بله دوستان این لینکدونی بهترین لینکدونی در واتساپ می باشد و هر روز لینک گروه های چت و گپ واتساپ داخل این کانال گزاشته میشه و شما میتوانید با توجه به علاقه خودتون عضو گروه مورد علاقه خودتون در واتساپ بشید.

ضمنا از این لینکدونی میتوانید برای تبلیغ لینک گروه خود
خوابایی که میبینید رو چه خوب چه بد بلافاصله بعد از بیدار شدن با ضبط صوت برای خودتون تعریف کنید و بعد سره فرصت بشینین پاکنویس کنین بنویسینش تو دفتر مخصوص خواباتون. اگه نقاشی هم بلد باشین یا در حد وسع بتونین اون تصویری که دیدین بکشین که چه بهتر... 
 
 
+ بهترین نویسنده دنیای خودتون باشین ؛)
به نام خداسلام دوستان عزیز آیا شما می خواین برنامه نویسی یاد بگیرید؟ یا میخواین یه انیمیشن بسازید؟ ⏳و یا شاید میخواین یه بازی ساده و جالب درست کنین؟ و یا حتی، یک قطعه ی جالب موسیقی بسازید؟ و شایدم بخواین نقاشی کنید و با تصاویر خودتون یه فیلم داستانی خوب درست کنید؟! و حتما هم دوست دارید که کارهای خودتون رو به دیگران نشون بدید و طرفدارایی رو برای خودتون جمع کنید. یه خبر خوب براتون داریم!ما قراره همه ی این کارها رو با یه روش خیلی آسون و جذاب بهت
سلام
امیدوارم حال همگی خوب باشه. یه سوال داشتم:
خودتون رو توی شرایط زیر تصور کنید و بگید کدوم شخص رو انتخاب می‌کنید؟ چرا؟
الف) کسی که بهتون علاقه داره و توجه میکنه
ب)  کسی که خودتون بهش علاقه دارید (و ممکنه حتی به شما علاقه‌ای هم نداشته باشه)
این بار از یارتون که جدا شدید چو کاروان رود فغانم از زمین...گوش ندید. ابر می بارد و من میشوم از یار جدا هم گوش ندین. 
برید کلاس رقص ثبت نام کنید یا هرکاری که سرخوشتون کنه و احساس زندگی به شما بده. حواستون هم باشه که عاقل باشید و زندگی رو برای خودتون زهرمار نکنید. دنیا انقدری طولانی نیست که خودتون رو در پروسه ی رنج های تحمیلی قرار بدید.
کانال لباس مردانه و کانال لباس زنانه انواع لباس های زنانه و مردانه را در کانالخودش به فروش میرسونه و شما هر لباسی با هر سایزی بخواهید در کانال هست و شما میتونیدا این فرصت برای جستجوی لباس مورد علاقه خودتون استفاده کنید.
این کانال سفارش شما را با پست برای شما ارسای میکنه و بعد از رسیدن محصول به دستتتون شما میتونید حداکثر ظرف مدت 24 ساعت از گرفتن محصول خودداری کنید.
کانال لباس سعی داره تا برای همه گروههای سنی لباس ارسال بکنه و شما هم لباس مورد پ
هوراا مقاله م مورد تایید کارفرما بودد
اما می خواستم من باب رابطه حرف بزنم.
روابط آدم ها با همدیگه یه جوریه که هرکس بیشترین دقت رو داشته باشه روی خودش و عکس العمل هاش بهترین روابط رو خواهد داشت، در مقابل تنها ٤٠درصد توجه خودتون رو به رفتار مخاطب اختصاص بدین. این کار بر افزایش خود آگاهی باعث بالا رفتن سطح کیفیت روابط شما میشه. 
خیلی پیش اومده در یک موقعیت مشابه یک عکس العمل تکراری از خودتون نشون بدین که از انجامش پشیمان باشین. اگر در هنگام برخو
چگونه یک روز تاستانی را آغاز کنیم؟خب شما حتا اگه به سختی از خواب بیدار شدین بعد که بیدار شدین به رو خودتون نیارین و هی خودتون رو دعوا نکنین. در بطری خود مقدار کافی یخ بریزید و تخم شربتی را که در اب جوش خیسانده اید به آن اضافه کنید. سپس مقدار خاکشیر گلاب و لیمو و اب لییمو داخلش بریزید و از خانه بیرون بزنید:)روز خود را حالا بسازید.
لینکدونی واتساپ با هدف انتشار لینک گروه های چت و گپ واتساپ ایجاد شده است و شما میتوانید عضو گروه های واتساپ این لینکدونی شوید و یا لینک گروه خود را برای تبلیغ به لینکدونی واتساپ بدهید.
بله دوستان این لینکدونی بهترین لینکدونی در واتساپ می باشد و هر روز لینک گروه های چت و گپ واتساپ داخل این کانال گزاشته میشه و شما میتوانید با توجه به علاقه خودتون عضو گروه مورد علاقه خودتون در واتساپ بشید.

ضمنا از این لینکدونی میتوانید برای تبلیغ لینک گروه خود
سلام مهربونم 
دلم بدجووور داره مث سیرو سرکه میجوشه اینکه قراره چه انفاقی بیفته خیلی دیوونه کنندس خداجون خودتون کمک کنید مردم ما دیگه توان جنگ رو ندارن اونقد شرایط مردممون داغون هست که دیگه از جنگ دووم نیارن خدایا مهربونترینم خودتون کمک کنید که به خیر بگذره و این جنگ ادامه پیدانکنه فقط شمایید که میتونید یه تغییراتی تو یه مشت آدم دیوانه ایجاد کنید ک جلوی این کارو بگیرن مهربونم کشور ما پر شده از استرس و بدی برای مردممون واقعن دیگه تحمل این ی
سلام. 
این روزها چند درصد از خودتون راضی هستین؟
این روزها چند درصد خودتون رو دوست دارین؟
این روزها چند درصد خانوادتون رو دوست دارین؟
این روزها چند درصد ادمهای اون محیطی که بعد از خونه بیشترین تایم رو در اون میگذرونین دوست دارین؟
این روزها چند درصد امیدوار هستین؟
این روزها اگر احساس بدی دارین از خشم گرفته تا ناامیدی و ترس و ... چند درصد محیط رو در ایجاد این احساس شریک میدونین؟ چند درصد خودتون رو ؟ به نظرتون شما سیاه میبینین یا سیاه هست؟
اگر ن
اگر گروه واتساپ دارین و دوست دارین تا گروه واتساپ خودتون رو تبلیغ کنید میتونید به آیدی که در آخر میدم پیام بدین تا گروه شما رو براتون تبلیغ کنه، البته حتما میدونید که تبلیغ گروه واتساپ باعث افزایش ممبر میشه و اعضای گروه واتساپ شما بیشتر میشن.
این تبلیغ باعث میشه تا همه دختر پسرایی که به چت در واتساپ علاقه دارند به گروه شما بیان و با هم دیگه چت کنند و چتکده شما پر رونق میشه.
گروههای واتساپ خودتون رو تبلیغ کنید و ممبر گروه خودتون رو افزایش بدین
اگر گروه واتساپ دارین و دوست دارین تا گروه واتساپ خودتون رو تبلیغ کنید میتونید به آیدی که در آخر میدم پیام بدین تا گروه شما رو براتون تبلیغ کنه، البته حتما میدونید که تبلیغ گروه واتساپ باعث افزایش ممبر میشه و اعضای گروه واتساپ شما بیشتر میشن.
این تبلیغ باعث میشه تا همه دختر پسرایی که به چت در واتساپ علاقه دارند به گروه شما بیان و با هم دیگه چت کنند و چتکده شما پر رونق میشه.
گروههای واتساپ خودتون رو تبلیغ کنید و ممبر گروه خودتون رو افزایش بدین
نحوه کسب درامد از طریق کنتل
شرکت دو نوع پورسانت میده :
اول همراهی : اینکه شما فقط خودتون باشین و هیچ خطی رو از طریق لینک معرف خودتون ثبت نام نکنید شرکت به عنوان همراهی ماهیانه 1 الی 100 هزار تومان بسته به فعالیتتون به شما میده.
دوم همیاری : شما علاوه بر پورسانت ثابت خودتون هر چی بیشتر خط از طریق لینک معرف خودتون ثبت نام کنید و به زیر مجموعه شما اضافه بشه بابت هر کدام پورسانت میگیرید و تا ۷ سطح (شما یک نفر رو ثبت نام می کنید و نفر بعدی هم یک نفر تا ۷
اگر میخواهید در گروه تلگرام دوستیابی شرکت کنید میتوانید به مرجع گروهها سری بزنید و لینک مورد نظر خودتون رو پیدا کنید؛ همچنین در کانال لینکدونی لینکرام هم میتوانید عضو شوید و با جستجو به لینک موردنظرتون دست پیدا کنید.
اگر نیاز به افزایش ممبر واقعی داشتید و خواسنید که گروههای خودتون رو شلوغ کنید لینک گروه تلگرام خودتون رو در کانال ثبت کنید، برای این منظور به پشتیبان لینکدونی مراجعه کنید.
گاهی اوقات خیلی ادم توداری میشم،خودمو نگه میدارم چه سخت میگذره اون تایم اخه میدونین من از اون ادمام که باید گریه کنم تا حالم خوب شه باید حرفامو بزنم تا راحت شم اون وقت اگر هیچی نگم و بق کنم یه گوشه بدترین تنبیهِ برام.
ادما از اینکه بشینن رو کاناپه شون و فیلم مورد علاقه شون ببینن بیشتر لذت میبرن تا اینکه بخوان روی یه مبل استخونی مجلسی خشک بشینن و خیره شن به رو میزی و پایه های میز ...
این خیلی واضحه.
یکم با خودتون مهربون باشید کسی به غیر خودتون نگر
ترجیح می دهم ببینم که امروز زیاد رنج میکشی تا این که مابقی زندگی ات همیشه کمی رنج بکشی.بعضی موقع ها وقتی میگم "حالم خوبه." دلم یکی رو میخواد که بهم نگاه کنه و بگه "می دونم که نیستی."چرا وقتی مثل خودتون باهاتون برخورد میکنن، بهتون برمیخوره؟!از خودتون بدتون میاد؟!در اسیب زدن پیش دستی میکردم تا بعد ها به خاطر اسیب های احتمالی که از ادم ها خواهم دید خودم را سرزنش نکنم. |اطاق خودکشی|
مراقب خودتون باشین. قضیه کرونا جدی شده. مثل سین نشین که از یه بی فکری این اتفاق براش افتاد.به قول یه بنده خدایی "هعی".نگران سین نباشین، اون خوب میشه; نگران خودتون باشین¤¤¤ جنگ بیولوژیکی حقیقت داره. کلی دلیل و مدرک هم هست (که اگر عمری باقی بود شواهد رو رو میکنم) ¤¤¤اگر به هر دلیلی سین جزو اون دو درصد شد،(سین دو درصدی) شما #انتقام_سین رو بگیرین+سین عاشق پایان باز هست; پس: ¤¤¤ صبحتان بخیر، ظهرتان بخیر، و اگر ندیدمتان شبتان هم بخیر¤¤¤
لینکدونی واتساپ با هدف انتشار لینک گروه های چت و گپ واتساپ ایجاد شده است و شما میتوانید عضو گروه های واتساپ این لینکدونی شوید و یا لینک گروه خود را برای تبلیغ به لینکدونی واتساپ بدهید.
بله دوستان این لینکدونی بهترین لینکدونی در واتساپ می باشد و هر روز لینک گروه های چت و گپ واتساپ داخل این کانال گزاشته میشه و شما میتوانید با توجه به علاقه خودتون عضو گروه مورد علاقه خودتون در واتساپ بشید.

ضمنا از این لینکدونی میتوانید برای تبلیغ لینک گروه خود
خودتون میدونین چرا اینقد دستنیافتی شدم ببخشینم،هنرستان خیلی کوفتیه خصوصا روزایی که باید عمومیا رو تحمل کنم علاوه بر کتابای چرند درسی باید قیافه ی یه سری آدم مزخرف لعنتی رو از اول هفته تا اخر هفته ببینم،عذاب دهنده نیست؟شما خودتون رو بذارید جای من این همه صبوری رو از کجا آوردم جا دادم تو دلِ خودم!حسِ قلب شکستگی میکنم.برام دعا کنین که زود دی ماه بگذره!زود و خوب!.
ما آدم ها همیشه دوست داریم دیگران رو تغییر بدیم، نگاه می کنیم ببینیم
هرکسی چه عادت یا رفتار و ویژگی بدی داره تا سریع بهش گوشزد کنیم. اما لطفا
انقدر دنبال انتقاد کردن از دیگران نباشید. تنها کسی که می تونیم تغییر
بدیم خودمونیم. ما فقط می تونیم روی خودمون تاثیر بذاریم و باور کنید اگه
خودتون رو تغییر بدید رفتار دیگران هم با شما تغییر خواهد کرد. به جای
تمرکز روی دیگران روی خودتون تمرکز کنید و سعی کنید هرروز بهتر از دیروز
بشید هرروز بیشتر پیشرفت
شما چطور نصیختی رو بیشتر دوس دارید؟
براتون فرقی داره از طرف چه کسی دریافتش کنید؟
یا توی چه زمینه ای باشه؟
 
خودتون چی؟
چقدر نصیحت میکنید؟
کی نصیحت میکنید؟
چطوری و با چه لحنی؟
 
دوس دارید کسی که ازتون داره یه نصیحتی میشنوه چه واکنشی داشته باشه؟
 
خودتون چه واکنشی نشون میدین؟
 
 
درستش چیه؟
 
اول شما جواباتون بذارید
بعد منم جوابمو میذارم
روی سنگ قبرم یک حوض بگذارید، و توی حوض - همیشه پر از آب. پر ماهی قرمزایی که شنا می‌کنن و از زیر برگای پاییزی حوض نقاشی تند تند رد می‌شن و بازی می‌کنن. شاید بهتر باشه که ماهی نذارید، تا بتونید بازتاب درختای قبرستون رو توی سنگ قبر - بدون مزاحمت بازیگوشی ماهیای قرمز ببینید. شاید هم عاشق تصویر خودتون توی سطح آب بشید و روزها و روزها خیره به سنگ قبر، محو تماشای چشم‌های خودتون از بازتاب آبی بشید. و شاید چند روز بعد، یه گل نرگس از لای سنگ‌فرش‌های کنا
کانال لباس زنانه با انواع لباس های زنانه در خدمت شما هست و شما میتونید لباس خودتون رو از طریق این کانال تهیه کنید، اما برای تهیه لباس زنانه خودتون کافی هست تا به ما پیام بدین تا ما لباس مورد نظر شما را برایتان ارسال کنیم و شما میتوانید هزینه لباس خریداری شده خودتان را درب منزل پرداخت کنید.
این کانال لباس زنامنه انواع لباس های زنانه رو هم داره و شما میتونید هر لباسی رو که دوست داشتین به ما بگین و شاید انون لباس در داخل کانال هم نباشه، ولی مهم ن
بانک جامع کانال تلگرام کانالی هست که در داخل آن بهترین کانال های تلگرامی قرار دارد و شما میتوانید با توجه به نیازی که دارید عضو کانال تلگرامی مورد علاقه خودتون بشید.
این کانال ها همان لینک هایی هستند که توسط شما دوستان عزیز معرفی شده اند و ما لینک ها و کانال های شما را که خودتان معرفی کرده اید داخل این کانال قرار داده ایم.
این کانال ها با موضوعات متفاوتی هستند و شما با توجه به رشته کاری خودتون میتونید عضو کانال بشید، و از همه شما درخواست دارم
سلام دوستان
 یه موضوع انشا دارم برای رفقای خفن و اهل قلم، با موضوعات کلاسیک‌طور:
- به یاد موندنی‌ترین کمکی که انجام دادین.- موردی که خودتون چیزی رو دوست داشتید، ولی به کسی بخشیدینش. - روایت داستانی که کسی به نیازمندی کمک کرده و شما در جریان بودین.- اگر جایی واسطۀ کمک شدین و به نتیجه رسیده. 
فقط اینکه متن خیلی بلند نباشه، لحنش ترجیحاً محاوره باشه و اگر دوست دارید عکسی براش در نظر بگیرید و بفرستید، یا تو وبلاگ خودتون بنویسید و لینک بذارید برام.
سلام دوستان
 یه موضوع انشا دارم برای رفقای خفن و اهل قلم، با موضوعات کلاسیک‌طور:
- به یاد موندنی‌ترین کمکی که انجام دادین.- موردی که خودتون چیزی رو دوست داشتید، ولی به کسی بخشیدینش. - روایت داستانی که کسی به نیازمندی کمک کرده و شما در جریان بودین.- اگر جایی واسطۀ کمک شدین و به نتیجه رسیده. 
فقط اینکه متن خیلی بلند نباشه (حدود 15 خط) ، لحنش ترجیحاً محاوره باشه و اگر دوست دارید عکسی براش در نظر بگیرید و بفرستید، یا تو وبلاگ خودتون بنویسید و لینک ب
دهه شصتی ها از بهترین و پر خاطره ترین افراد جامعه هستن و اگه بشینید پای خاطارتشون میبینید که چقدر خاطره برای تعریف کردن دارند و امروز هم با معرفی گروه دهه شصت واتساپ این دوستان عزیز در خدمت شما هستیم.
شما برای ورود به این گروه دهه شصت کافی هست تا روی لینک زیر کلیک کنید و به جمع دیگر دوستان خودتون بپیوندین و ما نیز در این راه شما رو همراهی میکنیم.
بچه های دهه شصت به گروه واتساپ دهه شصت بیان و با دیگر دوستان خودتون چت و گپ دوستانه داشته باشید، ای
 
 
 
نمیدونم تا حالا شده از خودتون متنفر شده باشین! از اینکه مجبور به تحمل کسی مثل خودتون هستین ناراحت باشین و اعصابتون خورد باشه. تا حالا  شده فقط احساس بیهودگی بکنین. به خودتون نگاه کنین و تو دلتون بگین چقدر بی مصرفی! ای کاش هیچوقت بدنیا نمیومدی. شده اونقدر احساس کسالت و بی حوصلگی بکنین که حتی نای بلند شدن از سرجاتون رو نداشته باشین! از همه ی ادم و عالم فراری باشین و تا اسم مهمون میاد عزا بگیرین. شده هزار بار برنامه بچینین تا روزتون رو طبق بر
دنبال یه راهی می گردین که زبان انگلیسی خودتون رو تو منزل تقویت کنین؟ ولی
پیشرفت چشمگیری با برنامه ای که در پیش گرفتین احساس نمی کنین؟ تو این
مطلب می خوایم شما رو با 22 راهکار موثر برای یادگیری زبان انگلیسی در خانه
آشنا کنیم تا سریعتر به نتیجه دلخواهتون برسین. آماده این؟
یه جای راحت و دنج انتخاب کنین
یه برنامه زمان بندی برای خودتون درست کنین
کتابخونه انگلیسی خودتون رو بسازین
فیلم ها رو با زیرنویس انگلیسی ببینین
اخبار انگلیسی رو دنبال کنین
ا
حله هوله و فست فود ها
فست فود ها و حله هوله ها بدترین نوع تغذیه هستن چونکه مقدار زیادی  نشاسته بی ارزش دارن و علاوه بر اون پر از چربی های مضر هستن که برای بدن خیلی بده 
منظور من از چربی های بد چربی های اشباع شده هست البته همیشه هم بد نیستن
بامصرف حله هوله ها و فست فود ها تنها خودتون رو چاق و چاق تر میکنید و در واقع کار خودتون رو در تناسب اندام سخت تر میکنید برای اینکه از دست این دوتا خلاص بشید باید تا جایی که میتونید خودتون رو با غذاهای سالمی مثل
امروز به معرفی لباس گرام در خدمت شما هستم، لباس گرام یک کانال تلگرام لباس هست و در این کانال میتونید لباس مورد نظر خودتون رو تهیه کنید.
در این کانال انواع لباس های مردانه و زنانه و بچگانه به فروش میرسه و شما با توجه به جنسیت و سن و اندازه خودتون میتونید نسبت به انتخاب لباستون اقدام کنید.
قبل از انتخاب لباس حتما در خصوص سایز خودتون اطاعات درستی به دست بیارید تا در انتخاب لباس به مشکلی برخورد نکنید و لباس هم اندازه و مناسب رو انتخاب کنید.
شما بر
نرم افزار جدید بازدید بگیر سایت و وبلاگ ها 
اگه سایت یا وبلاگتون بازدید پایینی داره میتونید بازدید سایت یا وبلاگ خودتون رو افزایش بدید اونم بصورت رایگان !
لازم نیست که دیگه بایت بازدید فیک پول پرداخت کنید از این به بعد میتونید خیلی راحت بازدید وبلاگ و سایت خودتون رو به میزان دلخواه افزایش بدید!
ادامه مطلب
شما می توانید لینک گروه تلگرام خودتون رو برای افزایش ممبر واقعی در گوگل ثبت کنید.
آموزش ثبت لینک گروه تلگرام در گوگل
شما نمی توانید به صورت مستقیم لینک گروه تلگرامتون رو در گوگل ثبت کنید.
باید سایت لینکدونی تل را جست وجو کنید و روی دکمه ارسال در بالای صفحه کلیک کنید.
و لینک گروه تلگرام خودتون رو به صورت رایگان با قوانین و عکس خودتون ثبت کنید.
گفتنی است که شما لینک گروه تلگرام خودتون رو به صورت رایگان ثبت می کنید.
و هیچ هزینه ای از شما گرفته نمی
 
 
 
 
نوشته نشر پوسترها به هر شکلی آزاده؛ حتی لوگوی خودتون رو روی کارهای ما بزنید و پخش کنید!
این همه زحمت بکش، وقت بذار، طراحی کن، آخرش بگو پخش کنید حتی اگه به نام خودتون باشه!
این رو می‌گن کار برای خدا…
آدرس سایت حدیث گراف:  https://dglink.ir/4Asy8
آدرس کانال ایتا: https://dglink.ir/1FOvqM
 
حقیقتش بچه ها،
من امیدی ندارم که اوضاع فکری و روحی مردم کانادا درست بشه.
یعنی احتمالش ناچیز هست.
 
مشکل مردم کانادا اغلب (نه البته جدیدترها، اونایی که زیر چهل سالن تقریبا، خیلی بهترن)، اینه که در یه کوته فکری مطلق، توام با یکمی خنگی و یکمی نفهمی به سر میبرن.
بعدها براتون میگم.
ولی جدا اگه توی این کشور به خودتون نهیب نزنین، واقعا خنگ میشین به مرور.
خیلی مراقب خودتون باشین.
 
این ویدئو رو هم ببینین از اندی، مصاحبه شه، خیلی قشنگه.
 
اندی سال 2019
 
 
سلامی گرم به شما در این هوای سرد 
من مثل تمام خانم های شاغل با مشکل شام روبرو می شم اونهم با وقت کمی که بعد از برگشتن از سر کار دارم.
تن ماهی معمولا یک شام سریع محسوب می شه که متاسفانه این روزها قیمتش هم بالا رفته و کم کم داره به یک غذای لوکس تبدیل می شه.
با این حال اگه نخواهیم با سبزی پلو بخوریمش، خوردنش با نان به تنهایی سخت می شه.
من گاهی تن را با ذرت پخته شده می خورم ولی این سالاد تن ماهی هم که امتحان کردم مورد استقبال خانواده قرار گرفت.
تن ماهی
به نام خدا
در این پست میخوام به شما یاد بدم چطور میتونید چیت مورد نظر خودتون رو انتخاب و از ما خریداری کنید
ابتدا از اینجا به فروشگاه ما برید و چیت مورد نظر خودتون رو انتخاب کنید
حالا چیت رو بخرید و در تلگرام ایدی بنده رو یعنی ancheatvip@
و یا از اینجا به من پیام بدید و از پیام واریز ایدی پی عکس بدید
لینک دانلود رو از بنده دریافت و طبق اموزش ها پیش برید
تمام .
یه عده هم هستن فقط به همه چیز اعتراض دارن :-/ و جز نق زدن هیچی بلد نیستن!
من ۴۰ سالمه و کارمندم ولی خونه ندارم! 
من ۳۰ سالمه ولی دستم تو جیب بابامه !
من ۴۰ سالمه نتونستم ازدواج کنم چون زمین کجه !
همه تو این دوره زمونه دارن پول درمیارن من نمیتونم !
اون کنار خانوادشه من نیستم !
......
بس کنین دیگه ! اینقدی که انرژی میذارن سرتون نو زندگی مردمه اگه به فکر زندگی خودتون بودین الان شاید راضی بودین از خودتون -_- (شاید بگین الان سرم تو زندگی مردمه !) 
اگه یکی دوسال
یه تریبون آزاد، برای شما.
کامنت‌های این پست به تایید نیازی ندارن دیگه حواستون باشه :))
بنویسید از هر چیزی که دوست دارید، خطاب به من، خطاب به خودتون... خاطره تعریف کنید، جک بگید، از وبلاگ من یا نوشته های من بگید، نقد کنید، تعریف کنید، سوال کنید... هرچی هرچی خودتون دوست دارین...
دوست دارم بشنومتون شماهایی که هنوز اینجا رو دنبال میکنید :)
تو کتاب میثاق پنجم اثر دون میگوئل روئیز یه قسمت هستش که داره در مورد میثاق دوم صحبت میکنه و اون رو توضیح میده یعنی میثاق " هیچ چیز را بخود نگیرید"
میگه تصور کنید که توی یه ساختمون هستید که پر از اتاق های سینماست، یکیش رو انتخاب میکنید و وارد میشید، میبینید که یک نفر تماشاچی وجود داره و داره فیلمی رو میبینه که مربوط به شماست، یعنی تمام بازیگرهای توی فیلم پدر و مادر و خواهر و برادر و همسر و فرزندان و خلاصه همه ی کسایی که میشناسید هستن و شخصیت اول
راه های جلوگیری از کرک
1- اولین قدم انتخاب یک پسورد غیر قابل تشخیص است 
۲- از پسوردی  استفاده کنید که شامل عدد ، کارکتر ، حروف بزرگ و کوچک باشد 
۳- از حروف فارسی داخل پسورد خود استفاده کنید زیرا اکثر کرکر ها حروف فارسی رو کارکتر نامعلوم تشخیص میدن و نمیتونند کرک کنند 
۴- سعی کنید از ۱ پسورد برای چندین اکانت در فضای مجازی استفاده نکنید زیرا به هر دلیل با هک شدن ۱ حساب تمامی حساب های شما در خطر می‌باشد 
۵- از پسورد اصلی خودتون داخل سایت های متفرقه
مورد چهارم 
سرزنش کردن
سرزنش کردن شریک زندگی به این خاطر است که شما تمایل دارین احساس بهتری نسبت به خود پیدا کنید.
این کار هنگام بحث و مشاجره به هیچ وجه درست نیست.
مسولیت کارهای خودتون رو به عهده بگیرید و اشتباهات خود تون رو به گردن دیگران نیندازید.
زمان صحبت کردن با همسر خودتون از کلمه های مناسب استفاده کنید و بهش احترام بزارید تا مجال برقراری ارتباط صحیح رو پیدا کنید.
پس سرزنش ممنوع!!!! 
به خصوص زمانی که میخواین خودتون رو تبرئه کنید!
نکته پنج
برای تغییر متن بازگشتی توکن اشتباه در پاسپورت لاراول به مسیر زیر برید :
app/Exceptios/Handler.php
و متد زیر رو به کلاس داخلش اضافه کنید و ساختار بازگشتی رو خودتون با سلیقه خودتون تغییر بدید :
 
    protected function unauthenticated($request, AuthenticationException $exception)
    {
        if ($request->expectsJson()) {
            /** return response()->json(['error' => 'Unauthenticated.'], 401); */
                $response = ['status' => 'error','message' => 'You pass invalid token'];
                return response()->json($response);
        }
        return redirect()->guest('login');
    }
سلامی گرم به شما در این هوای سرد 
من مثل تمام خانم های شاغل با مشکل شام روبرو می شم اونهم با وقت کمی که بعد از برگشتن از سر کار دارم.
تن ماهی معمولا یک شام سریع محسوب می شه که متاسفانه این روزها قیمتش هم بالا رفته و کم کم داره به یک غذای لوکس تبدیل می شه.
با این حال اگه نخواهیم با سبزی پلو بخوریمش، خوردنش با نان به تنهایی سخت می شه.
من گاهی تن را با ذرت پخته شده می خورم ولی این سالاد تن ماهی هم که امتحان کردم مورد استقبال خانواده قرار گرفت.
تن ماهی
اومممم... بنظرم درباره نامه نگاری به حد کافی نوشتم. امشب تصمیم گرفتم انشاالله در باب گفتگوهای پرتنش نکاتی بهتون هدیه کنم. اینا تجربه و نظرات شخصی منه. بنابراین به فراخور وضعیت خودتون و همسرتون ، اصلاح و تکمیل و با شرایط خودتون آداپته ش کنین لطفا.

ادامه مطلب
اگر دوست دارید تا در گروههای واتساپ عضو بشین، یهترین گزینه رفتن به لینکدونی واتساپ و عضویت در گروههای هست که داخل این کانال گزاشته میشه.
این کانال مجموعه از بهترین گروههای چت واتساپی رو جمع آوری کرده و شما با توجه به شهری که زندگی میکنید و علاقه ای که دارید میتونید یکی از این گروه ها رو انتخاب کنید و در اون گروه عضو بشین.
شما میتوانید بهترین گروههای دوستیابی واتساپ رو در این لینکدونی واتساپ مشاهده کنید و دیگر دوستان خودتون رو هم به این کانال
من در تلگرام یک گروه زدم برای دورهمی شما کرمانشاهی ها و از  همتون دعوا میکنم بیان گروه تلگرام کرمانشاه و با دیگر همشهریای خودتون چت کنید .
اگر دوست داشتین با اجازه مدیر گروه تبلیغ کنید و تبلیغات مرتبط با شهر خودتون رو در گروه انجام بدین و ما هم از این موضوع استقبال میکنیم که افراد در گروه مربط به شهر خودشون چت داشته باشند و اون هم یک چت دوستانه
https://t.me/joinchat/MJzCP1iSIaxVpMrW8cjcnw
شما هم چنین میتونید به دیگرگروههای شهر ما بپیوندین.
کانال لباس شیک با هدف ارائه بهترین لباس های شیک و مجلسی ایجاد شده است و یک کانال لباس هست که میتونید لباس خودتون رو از طریق این کانال تهیه کنید.
لباس شیک این کانال برای شما خوش سلیقه ها و افرادی که به دنبال لباس شیک هستن ایجاد شده و شما میتونید لباس شیک رو از طریق این کانال تهیه کنید.
کانال لباس تلگرام رو به همشهریای خودتون معرفی کنید و از محصولات ما براشون بگین و امیدواریم که بتونید اون لباس شیک مورد نظرتون رو در داخل کانال بیابید
اگر بدنبال گروههای فعال و شلوغ از هر شهر و محله ای در تلگرام هستید، به طوری که براحتی بتونید لینک مورد نظر خودتون رو دریافت و در آن شرکت کنید راههای مختلفی وجود دارد، ما در اینجا به شما عضویت ذر کانال گروه تلگرام رو پبشنهاد میکنیم.
همچنین میتونید در مرجع گروه چت تلگرام مراجعه کرده و بدنبال لینک خودتون باشید. برای بالا بردن ممبر کانال یا گروه هم میتونید به پشتیبان پیام بفرستید و از شرایط درج مطلع شوید.
از خوبیای چند اکانت داشتن اینه که میتونی اکانت‌های شخصی و پنهون اطرافیانت رو چک کنی و البته از حرفایی که مستقیماً نمیتونن بهت بزنن باخبر بشی و در بهترین موقعیت انتقامت رو بگیری.  البته لازمه بگم طوری باید در نقش خودتون فرو برید تا در رویارویی با طرف مقابل، سوتی ندین و خودتون رو بی‌خبر از همه‌جا بدونید.
دارم سریال می بینم. یه سریال ایتالیایی به اسم "دوست نابغه ی من"... حوادث فیلم به حدود سال 1950 بر میگرده. نگاه می کنم و فقر و ناآگاهی گلوم رو فشار می ده... برای اولین بار حس می کنم "دونستن" چقدر خوبه.
راستش... خیلی وقتا فکر می کردم یک سری چیزا رو زودتر از سنی که باید یاد گرفتم و فکر می کردم این بده. اما وقتی تو این فیلم دیدم که "ناآگاهی" می تونه چقدر به آدم ضربه بزنه خدا رو شکر کردم.
بخونید. یاد بگیرید. راجع به خودتون، روحتون، بدنتون، نیازهای خودتون و دیگر
بازی F1 Mobile Racing یه تجربه نزدیک از رانندگی ماشین های فورمول 1 و با گرافیک خوب بهتون ارائه میده. توی این بازی در سه حالت تکنفره . دوئل و مسابقات فصلی میتونید رانندگی کنید . سطح خودتون و بالا ببرید و ماشین خودتون و از نظر ظاهر و موتوری بهبود ببخشید . اگه اهل بازی های اتومبیل رانی هستین و به فورمول 1 هم علاقه دارید مطمئن باشید شما رو پشیمون نمی کنه . برای اندروید و آی او اس هم موجوده.
ادامه مطلب
برای تهیه لباس زنانه به شما پیشنهاد میکنم که حتما به کانال لباس زنانه که لینکش در پایان همین مطلب آمده سری بزنید، خیلی خوشجال میشم که لباس زنانه مورد علاقه خودتون رو تهیه کنید.
لباسهای زنانه مجلسی زیادی در این کانال وجود داره که شما میتونید با کلیک روی لباس ها از اونها دیدن کنید و برای خودتون یک لباس خوشگل تهیه کنید.
https://t.me/dressgram
همیشه و در همه حال خودتون باشین. اگه احساسی رو بروز میدین، همون احساسی باشه که واقعا دارین. اینطوری بعدش هرچی بشه، مجبور نیستین پای احساسی وایسین که مال خودتون نیست. مجبور نیستین بابت پیامد های احساسی که واقعا نداشتین جواب پس بدین. و شب تو رختخواب پهلو به پهلو نمیشین که «یعنی اگه واقعا خودم بودم هم باز اینطوری میشد؟»
برای همینه که من الان میام و بهتون میگم خوب نیستم. نگرانم. از خودم نامطمئنم. تنهام. و می ترسم. خیلی می ترسم. میام و بهتون میگم، ب
امروز داستان عجیب و جذاب یکی از دوستام رو گوش دادم 
اینکه که برای یه کار مهم که هیچ کس نمیتونسته انجامش بده توکل کرده بود یه توکل واقعی از جنس آرامش یعنی توکلی که هیچ استرسی تو دلش نبوده.
و در آخر هم همه چیز به نفعش تموم شده....گاهی وقتا ما آدما زورمون به بعضی کارا نمیرسه باید کسی رو وکیل مدافع خودمون قرار بدیم و فقط تلاشمون رو بکنیم و قطعا نتیجش به نفع خودمون میشه
مگه میشه خدا خودش گفته باشه کسی که اون رو وکیل کار خودش قرار بده کفایتش میکنه و بع
برای دریافت لینک گروههای چت یزدی میتونید وارد لینکدونی یزد شوید و براحتی لینک موردنظر خودتون رو پیدا کنید؛ در کانال لینکدونی لینکرام میتونید عنوان لینک خودتون رو از بخش جستجو وارد کرده و دریافت کنید.
اگر میخواهید لینکتون بیشترین بازدهی ممکن رو با هزینه بسیار ناچیز داشته باشه به پشتیبان لینکدونی پیاک بفرسنید و از شرایط مطلع شوید.
خب دوستان عزیزم قراره تو این وبلاگ تجربه وبگردی هامو با شما به اشتراک بذارم...مطالب جذاب، مقالات جدید، تازه های علمی/فناوری و فیلم و سینما
قراره با هم سفری داشته باشیم به دنیای وب و در این مسیر همسفر هم باشیم از شما میخوام تا من رو در این مسیر همراهی کنین و از اونجایی که هر تجربه ای به همراهی هر دو طرف نیاز داره شما هم به نوبه خودتون لینک های جذاب رو برام ارسال کنین و همینطور نظرات و انتقادات و پیشنهاد های خودتون رو با من در میون بذارین
 
 
به ام
یکی از بهترین مکان هایی که می توانید تبلیغات لینک گروه تلگرام و کانال تلگرام خودتون رو داخل اون انجام بدهید.
لینکدونی تلگرام است.
چرا لینکدونی تلگرام؟؟؟؟؟؟؟
شما برای افزایش ممبر واقعی باید لینک خودتون رو تبلیغ کنید و کانال هایی که اصلا در زمینه فعالیت شما نیستند.
مثلا در یک کانال که 60 هزار ممبر دارد که بماند فیک یا واقعی است.
باید از 100 هزار تومان تبلیغ بدهید تا میلیون تومان...
ولی شما می توانید لینک گروه و کانال تلگرام خودتون رو در 4 کانال لین
دانش آموزان عزیز سلام
امیدوارم که حالتون خوب باشه و با رعایت نکات بهداشتی سالم و سرحال باشید.
 
1- برای شرکت در کلاس مجازی آنلاین در تاریخ مشخص شده روی لینک زیر کلیک کنید:
کلاس آنلاین کاروفناوری هفتم
2- بعد از کلیک بر روی پیوند بالا به عنوان "مهمان" وارد شوید.
3- نام و نام خانوادگی خودتون رو در کادر بعدی وارد کنید.
توجه: اگر در ورود به کلاس مشکل دارید ، مرورگر خودتون رو بروزرسانی کنید.
مرورگرهای پیشنهادی:  Chrome  یا Firefox
 
CryptoTab یک افزونه برای گوگل کروم و فایرفاکس است که با نصب و اجرای  اون روی مرورگر خودتون و معرفی اون به دیگران می تونید بصورت پلکانی کمیسیون بدست آورده ،  که با فعالیت خودتون و اشتراک لینک و زیرمجمعه گیری به درآمد حتی بیشتر از یک بیت کوین در ماه دست پیدا کنید
لینک عضویت
https://get.cryptobrowser.site/3138942

12n1mTm8bDm2xm9TxBhfsto1CwaozvyzGf
2000 تومان اعتبار «ایزی‌پی»
#ایرانسل #همراه_اول #رایتل 
بدون هزینه و بدون نیاز به لغو
 
1-وارد لینک زیر شده و تیک من ربات نیستم را بزنید و شماره خودتون رو وارد کنید و سپس دکمه ثبت رو بزنید
ezpayapp.tosansoha.com
 
2-اپلیکیشن ایزی‌پی رو دانلود کنید
3-از قسمت پروفایل گزینه دعوت از دوستان لینک دعوت خودتون رو دریافت کنید
 
هر دعوت = 2000 تومان (دعوتی ها با تاخیر اضافه میشه)
سقف دعوت روزانه: 50 نفر
از قسمت شارژ موبایل میتونیدبا اعتبارتون شارژ دریافت کنید
 
قابل توجه دوستان و عزیزان مشهدی!
خیلی راحت میتونید در کانال لینکدونی مشهد عضو بشید و گروه تلگرام مورد نظر خودتون رو به راحتی پیدا کرده و در آن شرکت کنید؛ لینک بهترین گپ های تلگرام مخصوص دخترا و پسرای گل مشهدی
جهت سفارش تبلیغ هم میتونید با هزینه بسیار کم و بازدهی بالا لینک های خودتون رو به پشتیبان لینکدونی بفرستید.
خاله زَنَک نَباشینکته ای که خیلی در مورد ارتباطات شما و خانواده همسرتون مهمه اینه که گاهی خودتون رو نباید در مسائل مربوط بهشون قاطی کنین. مثلا بین مادر شوهرتون و جاری تون یه مشکلی پیش امده .مثل این خانووم های خاله زنک هی نرین از این یکی و اون یکی 0بپرسین که چی شده و چی نشده ...انگار که نمیدونین خودتون رو سنگین نگه دارین.اگر مثلا چیزی از مادر شوهرتون شنیدین و جاری تون زنگ زد به شما و درباره حرف های مادر شوهرتون پرسید حواستون باشه که وسط ماجرا هیز
مامانم زن خیلی خوبیه.
از اون خوبایی که واسه خودش یه‌پا خانوم خونه‌ست.
از اونا که آشپزی و کدبانوییش بیسته!
از اون زنایی که با حرف زدن با مرد غریبه لپشون گل میندازه و چادرشو سفت میگیره!
مامانم خیلی زن خوبیه!
از اون خوبا که بابام دوست داره و هی قربونش میره و هی دورش میگرده!
چند سال پیش یه روز داداش بزرگم اومد و گفت عاشق شده!
می‌گفت طرف دختر خیلی خوبیه!
از اونا که تو دانشگاه جزء نمره‌اول‌هاست!
از اونا که ته منطقن و میشه یه عمر زندگیو باهاشون ساخت!
تصور کنید تصمیم دارید یک ویلای شیک و زیبا خارج از شهر در یک منطقه خوش آب و هوا برای خودتون بسازید، قبل از ساخت ویلا شما باید یک زمین با موقعیت مناسب برای خودتون خریداری کنید تا پس از ساخت ویلا از دوستان و آشنایانتون بخواین برای تعطیلات آخر هفته به ویلای شما بیان و اوقات فراغتشون رو در اونجا سپری کنند، برای این که دوستان شما بتونن به ویلای شما بیان باید آدرس ویلاتون رو داشته باشند در حقیقت آدرس ویلای شما منحصر به فرد شماست و دوستانتون فقط با د
ما در کانالی که به شما معرفی میکنیم بهترین لباس های ایرانی رو به فروش میرسانیم و شما میتوانید برای تهیه لباس ایرانی مورد علاقه خودتون به این کانال برید و لباس مورد علاقه خودتون رو تهیه کنید.
شما میتوانید با خرید لباس های کانال ما از تولید ملی حمایت کیند و باعث رونق بخشیدن به تولیدات داخلی بشین، برای عضویت در کانال لباس ایرانی روی لینک زیر کلیک کنید.
https://t.me/dressgram
حتی اگه وانت هم هستین، به اندازه‌‌ی بنز‌ زیبا باشین. وانت بودنتون دست خودتون نیست ولی زیبا بودنتون که دست خودتون هست! نکته دقیقا اینه که اگه بپذیرم وانتیم، میتونیم سایر جنبه‌های زندگیمون رو قوی کنیم تا مثل بنز زیبا باشیم. پذیرفتن نقص‌ها و کاستی‌ها اولین قدم برای رسیدن به صلحه. با خودمون که وارد صلح بشیم، با تموم جهان می‌تونیم صلح کنیم:)) مثلا همین کشور زیبا(!) اگر نقص‌هاشو بپذیره میتونه دچار صلح درونی بشه و بعد با تموم جهان صلح کنه که انق
سلام
اگه‌ یه پسر، حوالی سن ۳۰ - ۳۱ سالگی، خیلی وضع مالیش خوب باشه، طوری که ماهی مثلا ۲۰۰ میلیون درآمد داشته باشه، هر سال هم بیشتر بشه ثروتش، و چند میلیارد سرمایه اش باشه، شما چه فکری در موردش می کنید؟، پیش خودتون میگید طرف حتما خلاف کار هست؟
با این پیش فرض که پدرش یه کارگر ساده بوده و دارایی شون یه خونه و ماشین و پس انداز بانکی بوده، پیش خودتون چی میگید؟، میگید طرف دزد هست، مواد فروشه، یا میگید باهوش و نابغه ست یا میگید احتکار کرده و ...، از
چند تا نکته دارم براتون انتقادی  :
هر موقع دلتون خواست انتقاد کنید ولی نه از مدیرتون که جنبه انتقاد نداره چون اخراجتون میکنه :-)
حتما انتقاد کنید حتی اگه مدیرتون اخراجتون کنه :-(
الکی غر نزنید دقت کنید واقعا از اشکالات دقیق حرف بزنید و اگر طرف حرفش درست بود ازش قبول کنید و سعی نکنید خودتون رو اثبات کنید.:-0
جنبه انتقاد داشته باشید و مثل اون مدیر بی جنبه هر کی بهتون گفت آدم مزخرفی هستی به حرفاش گوش کنید شاید واقعاً آدم مزخرفی باشید.:-))
اگر آدم مزخر
اگر دوست دارید تا در گروههای واتساپ عضو بشین، یهترین گزینه رفتن به لینکدونی واتساپ و عضویت در گروههای هست که داخل این کانال گزاشته میشه.

این کانال مجموعه از بهترین گروههای چت واتساپی رو جمع آوری کرده و شما با توجه به شهری که زندگی میکنید و علاقه ای که دارید میتونید یکی از این گروه ها رو انتخاب کنید و در اون گروه عضو بشین.
شما میتوانید بهترین گروههای دوستیابی واتساپ رو در این لینکدونی واتساپ مشاهده کنید و دیگر دوستان خودتون رو هم به این کانا
حواستون باشه به صفحاتی از این قبیل وارد نشید و اگر هم شدید سریعا خارج بشید!!!
اگر ادرش اشتباه باشه و شما نام کاربری و رمز عبور خودتون رو وارد کنید دیگه باید با حساب کاربری تون خداحافظی کنید!
توصیه: هیچ وقت نام کاربری و رمز خودتون رو روی مرورگر ذخیره نکنید! روی دفترچه یاداشت بهترین راهکار ممکن است!
لطفا به دوستان خود اطلاع دهید تا فریب ادرس های فیشینگ رو نخورن!
این دقیقا همون کاری هست که هکر ها برای دزدیدن پول حساب های بانکی انجام میدن!
برای اطلا
دو سه روزی بود که از فرط دل درد به خودم میپیچیدم اما مادر جان فکر میکرد دروغ میگم چون نمیخوام روزه بگیرم...کل دیشب خواهری خونه رو به گند کشید و منم از امروز صبح نفله طور به زندگی خودم دارم ادامه میدم...حتی آب های بدنم رو هم بالا آوردم...بدترین حس ممکن اینه که اسهال و استفراغ و بدن درد و همه چیو با هم بگیری...القضا فردا هم ی امتحان کوفتی داشته باشی که از رو تنبلی و دل درد نخوندی...امروز رسما یا خواب بودم یا دسشویی...الانم میبینید اینجا میخواستم بهتون
اگر به دنبال لینک گروههای خاص و لاکچری تلگرام هستید، کافیه وارد مرجع گروهها شوید تا هر لینکی که مورد نظرتون هست به راحتی پیدا کنید، بهترین گپ از تمام شهرهای ایران
همچنین میتوانید در کانال گروه دوستیابی عضو شوید، و به راحتی گروه و گپ مورد نظر خودتون رو دریافت کنید.
اگر هم تمایل داشتید لینک گروه یا کانال خودتون رو تبلیغ کنید، جهت هماهنگی به ایدی ادمین کانال پیام بدید.
هیچ آدم موفقی روز رو بااین فکر شروع نمیکنه 
من نامرئی هستم،هیچ کس رو نگاه نمیکنم یه آدم بدبختم من یه بازنده ام فکرمیکنید آدم های موفق فقط خوش شناس هستن اشتباه میکنید.
اونا آدمای هستن که زندگیشون و دوست دارن وهمیشه برنده اند.
شما کی تو زندگی خودتون نقش مکمل شدین؟ وقتی بقیه داشتن نقش اصلی رو بازی میکردن
زندگی به این بستگی داره که ترجیح بدین وچجوری زندگی کنید به خودتون اعتماد داشته باشین قدرت درونتون رو باور داشته باشین 
لیدر شماهستید ،شماتو
برای داشتن بانک کانال تلگرام نیاز هست تا عضو کانال تلگرامی بشید که داخل اون لینک کانال های تلگرامی گزاشته شده باشه و بهتون پیشنهاد میدم که حتما یک بانک جامع کانال تلگرام داشته باشید.
در این بانک که به شما معرفی میکنم انواع کانال های تلگرامی با موضوعات متفاوت گزاشته شده و شما با توجه به نیاز و کارتون میتونید به کانال مورد علاقه خودتون برید.
این بانک کانال حاصل تلاش روزها و ساعت ها کار شبانه روزی هست و امیدوارم که بتونه به شما در رسیدن به کانا
اگه دوست داشتید بیاید تو نظرات این پست بنویسید کدوم جملهٔ کوتاه یا حدیث از معصومین هست که خیلی وقتا با خودتون تکرارش می‌کنید. اگرم چندتا است می‌تونید همه یا یکی رو به انتخاب خودتون بنویسید.خودم:
«أَقَلُّ مَا یَلْزَمُکُمْ لِلّهِ أَلاَّ تَسْتَعِینُوا بِنِعَمِهِ عَلَى مَعَاصِیهِ» 
مولا علی _علیه افضل صلوات المصلین_
البته اون چیزی که معمولا تکرارش می‌کنم یه ترجمهٔ روون از متن عربی حدیثه به این شکل:
کم‌ترین حق خدا بر شما این است که با نعمت‌
اگه اهل بازی های رانندگی یا بهتر بگم، شبیه سازی رانندگی هستین، بازی اندروید Truck Simulator 2018 : Europe از اون بازیاست که حسابی خوشتون میاد . توی این بازی کمپانی باربری خودتون و میسازید و راننده استخدام میکنید و از بین محموله ها با مبلغ های پیشنهادی هم به راننده کار میسپرید و هم خودتون میشینید پشت فرمون . سعی شده رانندگی با کامیون کاملا واقعی به نظر بیاد و تقریبا موفق هم بودن . میتونید از آینه ها، پدال گاز اتومات، رادیو، راهنما و چندین قابلیت دیگه که ر
نرم افزار جدید بازدید بگیر سایت و وبلاگ ها 
اگه سایت یا وبلاگتون بازدید پایینی داره میتونید بازدید سایت یا وبلاگ خودتون رو افزایش بدید اونم بصورت رایگان !
لازم نیست که دیگه بایت بازدید فیک پول پرداخت کنید از این به بعد میتونید خیلی راحت بازدید وبلاگ و سایت خودتون رو به میزان دلخواه افزایش بدید!
ادامه مطلب
سلام به همه دوستانی که به دنبال خرید دمنوش های نیوشا هستند، باید خدمت همه شما دوستان عرض کنم که شما برای خرید دمنوش نیوشا میتونید از فروشگاه طلنوش که معتبر هست استفاده کنید و دمنوش مورد نیاز خودتون رو از طریق این فروشگاه خریداری کیند.
این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیک هست و یکی از فروشندگان اصلی دمنوش نیوشا است و تا کنون دمنوش های زیادی رو هم روانه یازار کرده است و هم مشاوره میده.
پس برای خرید دمنوش خودتون معطل نکیند و یک سری به این فر
واکنش های متفاوت به وبلاگ نویسی من:
مرد اول: خب که چی؟ الان چه چیزی رو داری به مردم اضافه می‌کنی و وقت اون ها رو هدر میدی؟ واقعا بچه ای و تفکرات بچگانه داری!
نتیجه: یاس و نا امیدی. تلاش جهت قانع کردن فرد مذکور. پنهان‌کاری. خشک شدن ذوق و قریحه. پاک کردن وبلاگی که جز ۱۰۰ وبلاگ برتر بوده. خودسانسوری.
مرد دوم: چقدر خوب می نویسی. تو توانایی نوشتن داستان و رمان هم داری. من در تو این توانایی رو می‌بینم و ... .
نتیجه: خوشحالی. تلاش برای ادامه فعالیت وبلاگ نو
سلام به همگی
ظلم هایی در زندگی بهم شده که تصور می کنم فرد ظالم عقوبتی هم ندیده. شاید هم دیده و من مطلع نشدم. از اول زندگی کلا انگار خدا با من مشکل داشت. اصلا به این اعتقاد دارید که هر کاری در دنیا بکنید بازتابش به خودتون برمیگرده؟
از تجربیات خودتون در ماجرای ظلم کردن و تاوان پس دادن بگید. داستان های واقعی از زندگی خودتون یا اطرافیان تون بگید، شاید من و امثال من دل مون آروم بگیره که خدایی هم هست. یک عده هم حواس شون به نامردی هایی که در حق دیگران می
 
اگر کارتون به دادگاه و پاسگاه و ... افتاد، مراقب خودتون باشید. هیچ وقت تنهایی اینجور جاها نرید. همیشه همراه یکی دیگه برید تا شاهد ماجرا باشه.
 
دوربین‌های دادگاه و پاسگاه و ... به هیچ وجه به درد شما نمی‌خوره و شما نمی‌تونید از دوربین‌های دادگاه و پاسگاه در پرونده‌ی خودتون استفاده کنید.
تو پرونده من که گفتند ما دوربین ها را هر روز پاک می‌کنیم! (نمی دونم مخاطبشون رو چی فرض می‌کنند.)
 
اونجاهایی هم که دوربین هست، خودشون بلد هستند و شما رو می کش
سلام دوستان، ممنون واسه نطرات دلگرم کننده و زیباتونهمونطور که فهمیدید یک موضوعات به وبلاگ اضافه شده تحت عنوان "دانلود های همیار" که تنها برای افرادی هستش که از قسمت "کسب درآمد از همیار (کنتل)" ثبتنام کرده و با شمارهء ثبتنام شده از طریق پیامک به شماره بنده 09206803737 درخواست دانلود بدهند... البته محدودیت هایی داره که بسته به امتیازتون میتونید ماهانه درخواست دانلود بدید. (سوالات خودتون رو با نظر روی مطالب بپرسید)
زیرمجموعه گیری منجر به کسب درآمد وا
یه جوری اسم گذاشتم واسه پستم انگار اتفاق نادریه! :|
نود و نه درصد مواقع همینم!
.
عاشق رانندگی ام ولی از دنده عقب متنفرم!
.
دلم میخواد یه چیزی بنویسم که همه دچار سوءتفاهم بشن، و بعد بیوفتم دنبال آدمایی که برام مهمترن و از سوتفاهم درشون بیارم! ولی الان یه جوری شده که اصن دچار سوءتفاهم نمیشین! به یه شناخت نسبی رسیدین درحدی که تهِ تهش با خودتون میگین این دیوونه باز قرص آنتی قاطیشو نخورده!
.
آبجی آرام باز وبشو بسته
.
همه وبایی که فالو میکنم یه جوری درحا
سلام و درود
امروز با آموزش ثبت نام در سامانه فوق العاده ام آی ام برند در خدمت عزیزان هستم.
برای ثبت نام مراحل زیر را طی نمایید.

1-از قسمت جعبه های سمت چپ => پیوندهای وبلاگ روی ثبت نام کلیک کنید.تا وارد فرم ثبت نام سامانه بشید.
2- نام کاربری دلخواه برای خودتون انتخاب کنید (مثل آیدی تلگرام هست فقط اعداد و حروف انگلیسی و آندرلاین مجازه)
3-نام و نام خانوادگی رو بصورت صحیح و فارسی وارد کنید.
4-یک شماره موبایل فعال وارد کنید.(در صورت فراموشی رمز عبورتون
مانع سوم
هرج و مرج در دعواها !
ما یادگرفتیم که دعوا باید عادلانه باشه!
14 قانون وجود دارد که باید رعایت شود.
1،مشکل به وجود آمده را روشن کنید.
2.فقط روی همون مشکل تمرکز کنید.( مشکلات گذشته رو قاطی دعوا نکنید )
3.سعی کنید ارتباط فیزیکی ملایمی داشته باشید.(قدم زدن و تکان دادن شدید دستان هنگام بحث ممنوع )
(مثلا:دستان همدیگر رو بگیرید .این احساس در آرامش شما و همسرتون بسیار موثر خواهد بود )
4.از طعنه زدن به هم خودداری کنید.حتی اگه همسر شما اهل طعنه زدن اس
گروه های تلگرام زیادی وجود دارد که برای تبدیل شدن به سوپر گروه تلگرام تلاش می کنند. 
ما می خواهیم به شما آموزش بدهیم که چگونه ممبر واقعی برای گروه تلگرامتون بگیرید.
روش اول :
ثبت لینک گروه تلگرامتون در سایت لینکدونی تل 
شما می توانید لینک گروه تلگرام خودتون همراه با قوانین و عکس گروه تلگرام خودتون در سایت لینکدونی تل به صورت کاملا رایگان ثبت کنید و ممبر واقعی رایگان بگیرید.
روش دوم :
ثبت لینک در 6 کانال لینکدونی تلگرامی 
شما می توانید لینک گر
 
فرهنگ رو شما جوون ها می سازید. وقتی شما نتونید برا زندگی خودتون تصمیم بگیرید ، بی سواد ترین فرد فامیل یا آدم های دور و برتون برای شما تصمیم می گیرند. جوون ها به تشخیص خودتون اعتماد داشته باشید ، وقتی تشخیص میدین کسی برای شما مناسبه مصمم باشید. جوون ها وجهه تون رو توی خانواده و جمع های مختلف درست کنید ، تا شما رو جدی بگیرند. حجت الاسلام شهاب مرادی - کلاس مجردها
 
  
سلام  
این روز ها چشم دلم قفل حرم امام رضاست هر وقت تو خودم میرم دلم برای درد و دل باهاش میره تا گوشه گوهر شاد همون جا که گنبد اقا در زیبا ترین و با عظمت ترین حالت خودش حال دل آدم و خوب میکنه 
 
رفیقم از دستم شاکیه چن وقته نشستم درست و مردونه با هم حرف بزنیم همش در حد یه فاتحه بوده وبس   خودت ببخش رفیقم 
 
خدایا دل تنگمون و به  دست دلگشای بی مانند یعنی خودت میسبارم خودتون کنارم باشید یعنی کنارمون  باشید 
 
برم یکم دعا کنم  
 
خدایا کمک کن انقدر عا
برای این که زحمات شما در کاهش وزن به هدر نره، باید بین کالری های دریافتی و مصرفی خودتون تعادل ایجاد کنید، یعنی همون قدر که انرژی وارد بدن تون می کنید، همون قدر هم انرژی مصرف کنید.
باید حواس تون به غذایی که می خورید باشه، اگه شبی مهمان بودید! یا ... و پرخوری کردید، فردای اون روز کمتر غذا بخورید تا به تعادل برسید.
هر هفته خودتون رو وزن کنید، اگه وزن ایده شما مثلا 70 کیلوگرم هستش، اگه وزن تون به 72 کیلو گرم افزایش یافت مجددا چند روزی کمتر غذا بخورید و
راستش من به تازگی با سیستم طراحی ورد پرس آشنا شدم.  در واقع این واژه رو می شناختم ولی از ابهت کلمش ،  می ترسیدم سمتش برم ‌ و متاسفانه این باعث شد عمرم رو الکی در سیستم های بلاگ دهی به درد نخوری مثل بلاگفا و بیان و ... تلف کنم . 
شما میتونی از سایت های مختلف هاست و دامنه رایگان بگیرید و وردپرس رو روی هاست خودتون ذخیره کنید . ( البته من توصیه می کنم هاست و دامنه اختصاصی خودتون رو بخرید ) 
دوستان وبلاگ نویس عزیز: تا کی می خواید تو سیستم محدودی مثل همین
سلام دوستان عرفان اوجاقلو هستم،بزودی فعالیت در صفحات مجازیمو شروع میکنم.اگه دیدید زیاد پست نمیزارم و در این زمینه فعال نیستم به دلیل اینه که زیادی خوشم نمیاد و فقط در راستای انجام کارام از فضای مجازی و اجتماعی استفاده میکنم و معتقدم فقط وقتم رو میگیره؛باز شما به بزرگی خودتون ما رو ببخشید ضمنا نظرات توی صفحه اینستاگرامیم رو دیدم و فهمیدم همتون خیلی ازتکنولوژی ویکی خوشتون اومده و مایل بودید من توضیحات بیشتری راجع بهش بدم ولی متاسفم که دست
هاستل چیست؟
چون توی ایران ما خیلی کم هاستل داریم بهترین جایی که بخوام با هاستل مقایسش کنم خوابگاه دانشجویی هست.
توی هاستل مثل خوابگاه شما یک تخت دارید، یک اتاق دربست برای خودتون ندارید.
وقتی قصد رزرو کردن یک تخت در هاستل رو دارید معمولا بهتون گفته میشه اتاقی که دارید یک تختش رو رزرو میکنید در کل چند تا تخت داره. من اتاق هاستل از دو تخته دیدم تا ۳۰ تخته و حتی جایی که اصلا نمیشد تخت هاش رو شمرد!
هاستل با مسافرخانه فرق داره، مسافرخانه یک هتل خیلی
لینکدونی تلگرام لیست تمام گروه های تلگرام را منتشر می کند.
کانال لینکدونی کانال تلگرامی می باشد که لینک گروه های چت تلگرام، گروه گپ تلگرام و .... را منتشر می کند.
گروه های تلگرام در لینکدونی ممبر واقعی می گیرند و می تونند شلوغ بشند و رشد کنند.
گروه چت تلگرام ، وفتی اعضای بیشتری داشته باشد.
می تواند به چیزهای مفید و سودمندی برسد.
فقط کافی هست تا گروه تلگرام خودتون رو بسازید.
و برای گروه تلگرام خودتون عنوان مناسب انتخاب کنید.
و برای گروه تلگرامتون
این روزها که اینترنت تمامی افراد جامعه رو درگیر کرده نقش بازی آنلاین بین افراد خیلی پررنگ تر و زیاد تر شده . بازی آنلاین تراوین هم که یکی از بازی های قدیمی و پرطرفدار آنلاین بین کاربرا هست از این قاعده مستثنی نیست .
شما تو تراوین میتونید دهکده خودتون رو بسازید و بین بقیه کاربرا نفر برتر باشید .
ورژن جدید بازی تراوین با عنوان دنیای اساطیر تو ایران راه افتاده که ورژن تراوین اسپید هست که شما میتونید با سرعت خیلی بالا به بازی بپردازید
و برنده جو
این روزها که اینترنت تمامی افراد جامعه رو درگیر کرده نقش بازی آنلاین بین افراد خیلی پررنگ تر و زیاد تر شده . بازی آنلاین تراوین هم که یکی از بازی های قدیمی و پرطرفدار آنلاین بین کاربرا هست از این قاعده مستثنی نیست .
شما تو تراوین میتونید دهکده خودتون رو بسازید و بین بقیه کاربرا نفر برتر باشید .
ورژن جدید بازی تراوین با عنوان دنیای اساطیر تو ایران راه افتاده که ورژن تراوین اسپید هست که شما میتونید با سرعت خیلی بالا به بازی بپردازید
و برنده جو
بببینید، مخالفت با تغییر، منطقی نیست. اما وقتی در عرض کمتر از یک‌سال کسی تغییرات بنیادین در عقایدش می‌ده، برای من قابل‌پذیرش نیست که اون فرد دلایل تغییراتش رو در خودش عمیق کرده باشه، و متاسفانه تا جایی که در حافظه‌مه، همیشه در رفتارهای این افراد بی‌اعتمادی به خود و رفتارهای متناقض و جوگیرانه دیده‌م. پس لااقل توی چنین وضعی، منبر نگیرید و موعظه کنید دیگران رو، یا لااقل مخاطبتون رو در نظر بگیرید و بعد موعظه‌ش کنید و بلافاصله خودتون رو رو

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها