نتایج جستجو برای عبارت :

گل دراسنا

گل دراسنا (dracaena) از گیاهان محبوب و سر سخت به شمار می‌آید. این گیاه بیش از ۴۰ نوع دارد و خانواده بزرگی از گیاهان را دربرمی‌گیرد. گیاه دراسنا که به خون سیاوشان نیز معروف است، در همه جا رشد می‌کنند. انواع مختلف این گیاه بستگی به نوع و محدوده جغرافیای زندگی‌شان رشد متفاوتی را دارند اما به طور کلی رشد آن‌ها سخت و دشوار نیست.
ادامه مطلب
گل دراسنا (dracaena) از گیاهان محبوب و سر سخت به شمار می‌آید. این گیاه بیش از ۴۰ نوع دارد و خانواده بزرگی از گیاهان را دربرمی‌گیرد. این گیاه که به خون سیاوشان نیز معروف است، در همه جا رشد می‌کنند. انواع مختلف این گیاه بستگی به نوع و محدوده جغرافیای زندگی‌شان رشد متفاوتی را دارند اما به طور کلی رشد آن‌ها سخت و دشوار نیست.
ادامه مطلب
تراریوم  یا باغ شیشه ای چیست؟
بر اساس پیشرفت زندگی بشریت،انسان حضور طبیعت در کنار خود را امری ضرورری میداند.
انسان  همواره سعی کرده گیاه و طبیعت را به خود نزدیک تر کند تا بتواند از مزایای و زیبایی های آن استفاده به سزایی کند، در کنار پیشرفت انسانها و پیشرفت علم و تکنولوژی باعث شده تا نگهداری گیاهان آسانتر شده و انسان بتواند در محیط منزل و محیط کار خود نیز از این باغ های شیشه ای استفاده کنند.
تراریوم گردآوردن یک سری گیاهان مختلف در یک مکان و
 
چند گیاه زینتی همیشه سبز در خانه!
 
آگلونما
گیاه همیشه سبز آپارتمانی، با ساقه کوتاه و برگ های نیزه ای شکل و هم شده که طول این برگ حدود 10-25 سانتیمتر است و پهنای 10-15 سانتیمتری دارد. لکه های برگ متفاوت بوده و اغلب نظم خاصی را رعایت می کنند. مقاوم به سایه و خشکی است. زمانی که گیاه گل بدهد، به رنگ سفید نمایان می شود. 
 
 
برگ انجیری
این گیاه همیشه سبز و بالا رونده است. برگ های پهنی دارد که بریدگی های عمیقی روی آن دیده می شوند. این گیاه ریشه های هوایی دا
کوکداما یک گلدان طبیعی منحصربه فرد ژاپنی است که نسبت به بقیه‌ی گلدان‌ها کاملا متفاوت است.کوکداما یا توپ خزه از گیاهی تشکیل شده که داخل خاک مخصوص و خزه قرار گرفته و برای محکم شدن، به دور آن نخ کنفی بسته می‌شود. این طراحی را می‌توان به صورت ایستاده بر روی میز و یا به صورت آویزان در هر جای منزل یا محل کار قرار داد.آموزش جامع ساخت کوکداما به علاقمندان گل و گیاه کمک می‌کند تا کوکدامای خودشان را بسازند. مطمئن باشید با کمی تمرین می‌توانید کوکدام
برای نگهداری گیاهان آپارتمانی از چه وسایل باغبانی استفاده می کنید؟
وسایل خیلی ساده ای دارم مثل آبپاش، تنگ برای آب دادن به گیاهان، بیلچه، قیچی باغبانی، کود،
خاک و گلدان. من معمولا گلدان های ساده تهیه می کنم و خودم آنها را رنگ و تزیین می کنم.
نام گیاهان و نحوه نگهداری یا تکثیر آنها را به ما بگویید.
تعدادی از گیاهان من: بنسای، بنجامین، کاج مطبق، شفلرا، گل چرمی، پتوس، کالان کویه، بگونیا، حسن یوسف،
دراسنا، نخل ماداگاسکار، برگ انجیری، کراسولا

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها