نتایج جستجو برای عبارت :

ویزای فوری دانمارک

برای اینکه بتوانید در کشور دانمارک ثبت شرکت انجام دهید لازم است که مدارکی را از قبل تهیه کنید. مدارک لازم به صورت زیر هستند:
1- پر نمودن فرم ثبت شرکت در کشور دانمارک2- تهیه اساسنامه شرکت3- کپی پاسپورت سهامداران شرکت با اسکن از کپی پاسپورت مدیرعامل شرکت متقاضی4- ایجاد حساب بانکی برای شرکت ثبت شده در کشور دانمارک5- ارائه طرح توجیهی برای فعالیت اقتصادی در کشور دانمارک
6- ارائه نام شرکت توسط فرد متقاضی که اقدام به ثبت نمودن شرکت در دانمارک نموده است
دانمارک (به دانمارکی: Danmark) با نام رسمی پادشاهی دانمارک (به دانمارکی: Kongeriget Danmark) کشوری است در شمال اروپا و پایتخت آن کپنهاگ است. جمعیت این کشور ۵٫۵ میلیون نفر و زبان رسمی آن دانمارکی است. زبان‌های فاروئی، گرینلندی و آلمانی نیز به عنوان زبان‌های محلی در این کشور رسمیت دارند. واحد پول این کشور کرون دانمارک است و با اینکه این کشور در سال ۱۹۷۳ به اتحادیه اروپا پیوسته اما به منطقه یورو نپیوسته‌است. ۸۰٫۴ درصد مردم دانمارک مسیحی لوتری هستند.
ادامه
دانمارک (به دانمارکی: Danmark) با نام رسمی پادشاهی دانمارک (به دانمارکی: Kongeriget Danmark) کشوری است در شمال اروپا و پایتخت آن کپنهاگ است. جمعیت این کشور ۵٫۵ میلیون نفر و زبان رسمی آن دانمارکی است. زبان‌های فاروئی، گرینلندی و آلمانی نیز به عنوان زبان‌های محلی در این کشور رسمیت دارند. واحد پول این کشور کرون دانمارک است و با اینکه این کشور در سال ۱۹۷۳ به اتحادیه اروپا پیوسته اما به منطقه یورو نپیوسته‌است. ۸۰٫۴ درصد مردم دانمارک مسیحی لوتری هستند.

ادامه
نویسنده: لوییس لوری / ناشر: افق / تعداد صفحات: 144                 دسته بندی: کتاب های کودک و نوجوان، ادبیات داستانی
 اینبار هم معرفی کتابی در سبک داستانی رو داریم که برنده ی جایزه ی نیوبری در سال 1990 شده. جریان اون مربوط به جنگ جهانی دوم میشه. داستان درباره ی زندگیه دختری 10 ساله به نام آنه مری هست که به همراه مادر و پدر و خواهر کوچکش در دانمارک زندگی میکنند. آنه دوستی به نام آلن داره که با پدر و مادرش در دانمارک هستند. 3 ساله که دانمارک در اشغال آلمانی
پاورپوینت نظام سلامت دانمارک
پاورپوینت نظام سلامت دانمارک     35اسلاید   دانمارک یک کشور کوچک با بیش از5ملیون نفر است.با این حال یکی از ثروتمندترین کشور های جهان است.بخش مراقبت های بهداشتی دانمارک توسط بخش عمومی اداره میشودو از طریق مالیات های محلی و دولت تامین  میشود.سیستم مراقبت های دانمارک تحت  نظارت ترکیبی از نهاد های دولتی  مناطق و شهرداری های ملی مجمع های دموکراتیک را در همه سطوح انتخاب میکند.سطح دولتی مسئول چارچوب قانونی  برای مرا
با توجه به استقبال عزیزان شرکت کننده در سیمنار اول و دوم مهاجرت به کشور نروژ و دانمارک، آموزشگاه پارسیانا در صدد است در تاریخ پنجشنبه 98/10/19 دی ماه سیمنار سوم مهاجرت به کشور نروژ و دانمارک ویژه کادر درمانی را در مرکز زبانهای اسکاندیناوی پارسیانا برگزار نماید.علاقمندان برای رزرو و ثبت نام میتوانند با شماره های زیر تماس بگیرند.ظرفیت محدود و برای 16 نفر در نظر گرفته شده است.
88027187
88022476
09196364945 ( ایمو، واتس آپ،تلگرام)
ویزای دانمارک
ویزای شینگن دانمارک-گرفتن وقت سفارت دانمارک-ویزای تضمینی دانمارک-ویزای توریستی دانمارک-ویزای فوری دانمارک

یکی دیگر از کشورهای دیدنی شمال اروپا، کشور پادشاهی دانمارک است. این کشور از لحاظ فرهنگی و زبان شباهت زیادی به کشورهای سوئد و نروژ دارد. از جاذبه های گردشگری دانمارک می توان به کاخ روزنبرگ، برج گرد، افلاک نمای توشه براهه، گالری ملی دانمارک و بندر پر رفت و آمد نوهاون اشاره کرد. این کشور علاوه بر جنبه های توریستی بی نظی
کاسپر اشمایکل (زادهٔ ۵ نوامبر ۱۹۸۶) بازیکن فوتبال اهلدانمارک است. او برای تیم ملی دانمارک ۵۳ بازی انجام داده‌است. پست تخصصی این بازیکن نیز، دروازه‌بان است.
 
او فرزند پیتر اشمایکل، یکی از بزرگ‌ترین دروازه‌بانان جهان که قبلاً در باشگاه فوتبال منچستر یونایتد و تیم ملی دانمارک بازی می‌کرد، است.
 
وی به همراه باشگاه فوتبال لستر سیتی قهرمان لیگ برتر فوتبال انگلستان در فصل ۱۶–۲۰۱۵ شد.[۱]
 
 
لیگ برتر انگلستان: ۲۰۱۵–۲۰۱۶
مدارک لازم برای اخذ ویزا ی دانمارک چیست؟ شرایط دریافت ویزای دانمارک کدام است؟ ویزای دانمارک با چه اهدافی صادر می شود؟ در صورتی که قصد سفر به دانمارک را دارید و می خواهید از شرایط و مدارک اخذ ویزا مطلع شوید و اطلاعات جامعی در این باره به دست بیاورید با ما در ادامه ی این مقاله همراه باشید.
ویزای دانمارک
ویزا برگه ای است که از جانب کشور مقصد صادر می شود و در واقع نشان می دهد که با ورود فرد به آن کشور موافقت شده است ویزا باید به گذرنامه الصاق شود
مدارک لازم برای اخذ ویزا ی دانمارک چیست؟ شرایط دریافت ویزای فوری دانمارک کدام است؟ ویزای دانمارک با چه اهدافی صادر می شود؟ در صورتی که قصد سفر به دانمارک را دارید و می خواهید از شرایط و مدارک اخذ ویزا مطلع شوید و اطلاعات جامعی در این باره به دست بیاورید با ما در ادامه ی این مقاله همراه باشید.
ویزای دانمارک
ویزا برگه ای است که از جانب کشور مقصد صادر می شود و در واقع نشان می دهد که با ورود فرد به آن کشور موافقت شده است ویزا باید به گذرنامه الصاق
گرفتن وقت سفارت دانمارک
در حال حاضر گرفتن وقت سفارت دانمارک بر عهده مرکز وی اف اس گلوبال دانمارک است. این شرکت در تهران مسئول بررسی مدارک و انجام عملیات بیومتریک برای متقاضیان ویزای کوتاه مدت دانمارک است. طبق اطلاعات مندرج در سایت VFS دانمارک درخواست ویزای کوتاه مدت در این مرکز فقط از طریق قرار ملاقات های قبلی و با دعوت نامه امکان پذیر است. به همین منظور متقاضیان باید درخواست خود را به همراه جزئیات لازم به ایمیل  appointmentdenmark@vfshelpline.com ارس
به این بزرگواران نگاه کنید!

اینان نتیجه ی سه چهار ساعت تلاش بی وقفه ی من، در راستای سورپرایز ویژه ی شب نیمه ی شعبانه! معرفی میکنم: شیرینیِ دانمارکی!
شاید شما هم مثل حضرت آقا، به خودتون بگید واای، چقدر زیبا! لابد چقدر خوشمزه! 
اما سخت دراشتباهید!
اینان مزخرفترین و خمیرترین شیرینی هایی هستند که تاریخِ دانمارک به خودش دیده!
انقدر افتتتتتضاح شده بود، که وقتی پس از پخت، یه کم ازشون تست کردم، اومدم توی هال، و مثل کنیزِ کفگیرخورده، وا رفتم روی مبل!
دوئیت شروت سخنرانی داشت،
جیم هلپرت برای اینکه اذیتش کنه سخنرانیای هیتلر و موسولینی رو بهش داد که از روی اونها تمرین کنه و حرکات دست و حرف زدن اونها رو تقلید کرد.
 
دوئیت رفت سخنرانی کرد و مردم براش غش و ریسه رفتن و کلا سر پا واسادن و حمایتش کردن و داد و هورا و تشویق راه انداختن.
 
یاد اون موقع افتادم که یه نفرو توی المان و دانمارک شبیه هیتلر ساختن،
 
و رفت توی خیابون ها راه رفت،
و مردم المان و دانمارک هم حمایتش کردن و پشت سرش راه افتادن (فکر کنم س
نادر رستمی
کارشناس امور تربیتی جوانان و مدیر بازنشسته باشگاه‌های اوقات فراغت در دانمارک

خودکشی در شادترین کشور جهان پدیده‌ای است که صرفا نمی‌توان آن را با اعداد و ارقام اقتصادی و ریاضی یا شاخص رفاه و ... تعبیر و تفسیر کرد.
من همیشه آمار را بیشتر از تفسیر و تحلیل های ذهنی از واقعیات قبول دارم اما معتقدم با صرف تکیه بر آمار اقتصادی و ریاضی نمی توان پدیده‌های پیچیده اجتماعی و انسانی را تعبیر و تفسیر کرد.  
 
احتمالا همه‌ ما می‌دانیم که کشور
به نام خدای دانمارک
شاید از قبل میدانستید که دانمارک چند سال پیاپی به عنوان شاد ترین کشور دنیا انتخاب شد. برای شما جذاب نیست که ببینید چرا چنین اتفاقی افتاده است؟
مردم دانمارک بخشی از این شادی را مدیون فرهنگ هوگه هستند. هوگه میگوید برای لذت بردن از زندگی باید سرعت زندگی را پایین آورد و از لحظه لحظه زندگی لذت برد. حالا میخواهم شما را با چند اصل آشنا کنم تا هوگه به زندگی شما وارد شود:
مهمترین جز این فرهنگ شمع است. برای شروع زندگی هوگه ای، همین ال
تولد و خانواده
مهرانگیز دولتشاهی در سال 1296 خورشیدی در شهر اصفهان دیده به جهان گشود.اوخواهرزاده صادق هدایت، دختر محمدعلی میرزا شکوه الدوله، وزیر پست و تلگراف و تلفن در حکومت پهلوی، خواهر مهین دولتشاهی، همسر مظفر فیروز وزیر کار در کابینه احمد قوام می‌باشد.

تحصیلات
مهرانگیز دولتشاهی تحصیلات دانشگاهی خود را در آلمان گذراند و موفق به کسب مدرک دکترا در رشتهٔ علوم اجتماعی شد.

فعالیت‌های اجتماعی
مهرانگیز دولتشاهی بخش عمده‌ای از عمر خود را صر
 
تاریخ: 16 بهمن 1398‏‏   ‏نرخ ارز ها :‏  .............................................................‏   (USD)  دلار : 134,200‏  ‏ (EUR)  یورو : 149,200‏  ‏ (GBP)  پوند : 177,300‏   (AED)  درهم امارات :3,741‏   (JPY)  ین ژاپن : 123,000‏   (CHF)  فرانک سوئیس : 142,520‏   (AUD)  دلار استرالیا : 91,480‏   (CAD)  دلار کانادا 102,970‏   (NZD)  دلار نیوزیلند 89,400‏   (TRY)  لیر ترکیه 22,830‏   (SEK)  کرون سوئد 14,380‏   (DKK)  کرون دانمارک 20,420‏   (NOK)  کرون نروژ 15,330‏   (KWD)  دینار کویت 447,490‏   (SAR)  ریال عربستان 36,090‏  ‏ (CNY)  یوان چین 19,520‏   (
نرخ بهره تسهیلات در ایران در حالی دو رقمی است که بررسی‌ها نشان
می‌دهد، بسیاری از کشورها به دوره بهره صفر درصدی تسهیلات و حتی بهره منفی
ورود کرده‌اند.
گسترش‌نیوز - از
دهه ۹۰ میلادی بسیاری از کشورهای جهان برای بهبود وضعیت اقتصادی اقدام به
کاهش نرخ بهره خود کردند به گونه‌ای که درحال‌حاضر نرخ بهره وام در بسیاری
از کشورهای جهان صفر است. در این میان، برآوردها حاکی از ان است که ژاپن،
سوئیس، سوئد و دانمارک به دلیل شرایط
ادامه مطلب
آلمان ( به زبان آلمانی Deutschland و به زبان انگلیسی Germany ) بزرگترین و پر جمعیت ترین کشور اتحادیه اروپا با پایتخت برلین می باشد. مساحت این کشور 41/357121 کیلومترمربع است و جمعیت مردمان این کشور 82 میلیون نفر می باشد. این کشور از سمت شمال با دانمارک، از سمت شرق با لهستان و جمهوری چک، از سمت جنوب با اتریش و سوئیس و از سمت غرب با فرانسه، بلژیک، هلند و لوکزامبورگ همسایه می باشد.
ادامه مطلب
 
بازار تهران طلا, [13.02.20 11:52]بازار تهران طلا98/11/24 ساعت 11:52نرخ ارزهادلار 140,200یورو 151,600پوند انگلیس 182,000درهم امارات 38,500لیر ترکیه 24,200فرانک سوئیس 145,000یوان چین 20,300ین ژاپن 127,940دلار کانادا 109,000دلار استرالیا 95,000دلار نیوزیلند 90,910دلار سنگاپور 101,720روپیه هند 2,110روپیه پاکستان 940دینار عراق 126کرون نروژ 15,260کرون سوئد 14,660کرون دانمارک 20,710ریال عربستان 37,530ریال قطر 38,760ریال عمان 365,280دینار کویت 462,960دینار بحرین 371,390رینگیت مالزی 34,210بات تایلند 4,580دلار هنگ کنگ 18,270
نام : خانه‌ای که جک ساخت
ژانر: خانوادگی,علمی تخیلی,ماجراجویی
امتیاز: 7.0/10 از  24,700 رای 
جوایز:  برنده 0 اسکار و 0 برنده و 4 نامزدی دیگر
زبان فیلم: دوبله 2 زبانه
خلاصه داستان:
فیلم داستان یک قاتل زنجیره‌ای بسیار باهوش به نام جک را در طول 12 سال روایت میکند. طرح و نوع قتل‌هایی که انجام می‌دهد او را به یک قاتل زنجیره‌ای حرفه‌ای تبدیل کرده است…
کارگردان:    Lars von Trier 
ستارگان: Bruno Ganz, Matt Dillon, Uma Thurman
محصول : آلمان | دانمارک
مدت زمان : 152  دقیقه 
بزرگترین کتابخانه های جهان کدامند؟ هر جا اسمی از کتاب و کتابخونی می آد حتما در مورد کتابخانه هم بحث می شود. در این مطلب بزرگترین کتابخانه های جهان را معرفی میکنیم و براتون از قدمتشون توضیحاتی ارائه می دهیم.
 
 
 کتابخانه بریتانیا
این کتابخانه در لندن واقع شده و در سال ۱۹۷۳ تاسیس شده است. در این کتابخانه بالای ۱۵۰ میلیون نسخه کتاب موجود می بالشد. این کتابخانه بزرگترین کتابخانه جهان می باشد اگر یک فرد هر روز ۵ چلد کتاب بخواند و فرض را بر این ب
زنوفوبیا
یعنی تو نسبت به مردمی که از کشورهای دیگه میان جهت گیری داشته باشی و bias باشی.
در دنیای امروز، نژاد و مذهب و دین و منطقه زندگی و زبان و ... خیلی به هم آمیخته شدن.
در نتیجه شما اگه این کلمه رو گوگل کنین ممکنه که معادل های متفاوتی براش پیدا کنین از جمله همون نژادپرستی یا ریسریزم.
مسئله ای که با کلمه نآدپرستی هست اینه که تصور کنین
جک از ایران رفته دانمارک
جک هفت جدش وایت دانمارکن و و از نظر نژادی و نه ملیتی، اصالتا دانماریکه و پدر و مادرش و.. ه
یک جایی می خواندم که هنر نویسندگی یعنی از کاه کوه ساختن. ولی بعدها به این نتیجه رسیدم که تعبیر مزخرفی بوده. به این رسیدم که هنر نویسندگی یعنی شکوه بخشیدن به لحظه های خرد زندگی، به خصوص توی داستان کوتاه. ما آدم ها راحت از پیش پای ثانیه ها می گذریم و گذران لحظه های روز و شب برایمان شفافیت ندارد. ابر تیره و کثیف عادت لحظه هایمان را بی شکوه می کند و راستش من عاشق داستان کوتاه هایی هستم که شکوه لحظه های خرد زندگی را ابهتی عظیم به آن ها برمی گردانند.
پ
 
هواکش اکسیال قطر ۴۰ سانت برند Asea,دانمارک/موتور 0/37kw,دور موتور 1400 rpm,ولتاژ220/380vبا ما تماس بگیرید۰۹۱۲۵۰۰۵۴۲۴#هواکش #سانتریفیوژ #تهویه #اگزوزفن #الکتروموتور #ضدانفجار #دمنده #مکنده #جت_فن #هواکش_سانتریفیوژ #محاسبه #اجرا #صنعتی #هواکش_صنعتی #طراحی
کشور آلمان واقع در قاره اروپاست و نام رسمی آن جمهوری فدرال آلمان است. پایتخت این کشور قبلا شهر بن بوده است و هم اکنون برلین می‌باشد. برلین بزرگترین شهر آلمان است و با ۳ میلیون و هفتصد هزار شهروند ساکن در برلین، این شهر پر جمعیت ترین شهر آلمان نیز می‌باشد. وسعت آلمان ۳۵۷۱۲۱.۴۱ کیلومتر مربع و جمعیت آن حدود ۸۳ میلیون نفر است. زبان رسمی این کشور زبان آلمانی است که شاخه ای از زبان های هندو-اروپایی است و به جز آلمان، در اتریش، سوئیس، لیختن اشتاین،
ایران کجای لیست برابری حقوق زن و مرد است؟
بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده بانک جهانی، بلژیک، فرانسه، دانمارک، لتونی، لوکزامبورگ و سوئد تنها کشورهایی هستند که حداقل حقوق یکسان را به طور کامل رعایت می‌کنند.
۸۰کشور از ۱۹۴کشور جهان، در این امتیازبندی رتبه بالای ۸۰درصد را کسب کرده‌اند. 
عربستان سعودی با کسب تنها ۲۵.۶۳ درصد، در رتبه آخر قرار دارد.
ایران با کسب امتیاز ۳۱.۲۵ درصد، جزو کشورهای انتهای لیست قرار گرفته است.
در نمودار ارائه شده، میز
در سال جاری ژاپن قویترین و افعانستان ضعیف ترین پاسپورت جهان را دارد.  پاسپورت ایرانی در رتبه ۹۸ قرار دارد و دارندگان این پاسپورت می توانند به ۴۱ کشور و منطقه جهان بدون نیاز به اخذ ویزا یا با دریافت ویزا به محض ورود به کشور مقصد سفر کنند.
در این لیست میبینیم:ژاپن (۱۹۱ مقصد)سنگاپور (۱۸۹ مقصد)کره جنوبی، آلمان (۱۸۹ مقصد)ایتالیا، فنلاند (۱۸۸ مقصد)اسپانیا، لوگزامبورگ، دانمارک (۱۸۷ مقصد)سوئد، فرانسه (۱۸۶ مقصد)سوییس، پرتغال، هلند، ایرلند، اتریش (۱۸۵
طبق نتایج یک مطالعه جدید، ورزش و به خصوص دویدن می تواند به پیشگیری از سرماخوردگی کمک کند.به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، ورزش به حفظ تناسب اندام و زندگی عاری از استرس کمک می کند. حال یک مطالعه جدید نشان می دهد ورزش می تواند از افراد در مقابل سرماخوردگی هم محافظت کند.نتایج مطالعه مشترک توسط محققان دانشگاه کپنهاگ دانمارک و دانشگاه گلف کانادا نشان داد دویدن به ایجاد عضله در اندام بدن کمک می کند. همین عضلات بهترین عامل دفاعی در مقابل سرماخورد
این مدل چرخ خیاطی ضمن دوخت دکمه، ساده دوزی، هفت و هشت، قابلیت دوخت جا دکمه  را نیز دارد. از جمله دیگر ویژگی های رز ۲۱۰  قابلیت دوخت ۱۰ مدل دوخت حاشیه دوزی است. شما میتوانید ROSE 210 را از  تخت به بازویی تغییر حالت دهید و این قابلیت کارایی بسیاری در دوخت های لوله ای شکل دارد. این محصول از سبک ترین تولیدات کاچیران می باشد که در عین حال از استحکام مناسبی برخوردار است.
همچنین قطعات یدک، لوازم جانبی و ملزومات این نوع چرخ خیاطی ها نیز توسط مجموعه فروشگ
سلام.
این نوشته ها و مطالب وبلاگ قبلیم، تو اینترنت وول می زنن. می لولن و هستن و وقتی یادم بره وبلاگ داشته ام یا بمیرم، روشون خاک می خوره مثل یه صندوقچه ی قدیمی.
دیشب ل اینجا بود. وقتی بهم رسیدیم، هر دو اصبانی بودیم. اون اصبانی از شلوغی قطار و روز پر کارش، من غمگین و عصبانی از ظعف کاریم و رفتار ل که وانمود کرد روزمره اش جدی تر و پر کار تره تا روز مره ی من.
امروز که رفت، خواستم نامه ی انگیزه ام را بنویسم برای دانمارک تا درخواست بورسیه کنم. سه خط نوشتم
در آمریکا قیمت مسکن 4 برابر درآمده ، در کویت قیمت مسکن 5 برابر درآمده ، در ترکیه قیمت مسکن 9 برابره درآمده ، در دانمارک قیمت مسکن 11 برابر درآمده ، منتهی در کشور ما با وجود منابع طبیعی قیمت مسکن 26 برابر درآمده !!!!!!!!
خیلی خیلی خیلی عجیبه !!!!!
انواع پشم سنگ یا پشم معدنی از ذوب کردن سنگ بازالت که از گروه سنگ های آذرین می باشد تولید شده است. این سنگ ها در دمای بسیار بالا ذوب شده و در مجاورت هوا پیش از سرد شدن و رشتن و فشرده کردن آنها تبدیل به انواع پشم سنگ می شوند. 
اگر شما تا به حال از یک آتشفشان بازدید کرده اید، احتمالا این الیاف را در اطراف آتشفشان اطراف پرواز کرده اید. پس از اینکه فیبرها چرخش می شوند، آنها را به یک تشک متصل می کنند که سپس به اسلب ها و مکعب ها بریده می شود. گرانول های سن
۱.  کتابخانه بریتانیا: این کتابخانه در لندن واقع شده و در سال ۱۹۷۳ تاسیس گردیده است. در این کتابخانه بالای ۱۵۰ میلیون نسخه کتاب موجود است. اگر یک فرد روزی ۵ کتاب بخواند ۸۰۰۰ سال طول میکشد تا تمام کتابهای آن را بخواند.
۲. کتابخانه کنگره: این کتابخانه در واشنگتن آمریکاست و بیش از ۱۴۰ میلیون نسخه کتاب و سند در آن جای گرفته است.
۳۰ کتابخانه سلطنتی کپنهاک: این کتابخانه در سال ۱۹۹۹ در کشور دانمارک تاسیس شده است. به خاطر معماری خیره کننده آن به الماس س
هتل چهل پنجره و کلیسای وانکهتل چهل پنجره در پارک سعدی , ضلع جنوبی حاشیه دریا زاینده رود مابین پل مارنون و پل فلزی , واقع شده‌است . هتل مشرف به فضای سرسبز کرانه زاینده رود بوده و هر پنجره چهل پنجره قابی است بر چشم انداز ای سبزاز اصفهان .هتل چهل پنجره اصفهان در راس شهر جای دارد . این هتل تا کلیسای وانک آبادی دقیقه پیاده روی دارااست و تا سی و سه پل حدود 20 دقیقه پیاده روی کفایت می‌کند . همینطور تا عرصه نقش عالم حدود نیم ساعت پیاده رو
معضلی به نام زباله
کره زمین مشکل عظیمی  به نام زباله دارد. براساس اعلام بانک جهانی، سالانه دو میلیارد تن پسماند جامد شهری در سطح جهان تولید می شود. با افزایش جمعیت شهری، برخی از شهرها در تلاشند تا راه حلی برای این مشکل پیدا کنند. بسیاری از آنها نیز برای دستیابی به راه حل های مقرون به صرفه برای پاکسازی زباله ها به فناوری های جدید روی آورده اند.
براساس گزارشی از مرکز تحقیقات  Allied Market، بازار جهانی مدیریت پسماند در حال پیشرفت است. پیش بینی می شود
پکیج دیواری بوتان، پکیج گرمایشی با آب گرم فوری ، دائمی و فراوان آسایش شما عزیزان را فراهم می آورد.این پکیج گرمایشی مجهز به سیستم های الکرونیکی و مکانیکی بسیاری است.از جمله: سیستم هواگیری خودکار ، سیستم خودکار جریان گاز و سیستم عیب یاب الکتونیکی پیشرفته…
پکیج دیواری بوتاناین سیستم شما را با تامین آب گرم مصرفی در کمترین زمان ممکن متعجب می سازد.راندمان این محصول بالا بوده و قابلیت اتصال به ترموستات اتاقی را دارد.پکیج دیواری بوتان اولین، بزر
 
 
کار در آلمان
کار در آلمان که کشوری از حوزه اتحادیه اروپا و عضو شنگن می باشد. جمعیت آلمان حدود ۸۲ میلیون نفر می باشد و پر جمعیت ترین کشور اروپا است. آلمان بعد از آمریکا و ژاپن سومین قدرت بزرگ صنعتی جهان است. اتحادیه اروپا ۲۸ کشور اروپایی را شامل می شود و اقتصاد اروپا از زمان تشکیل این اتحادیه به صورت یکپارچه درآمده و قوانین کار در کشورهای این اتحادیه هم تقریبأ مشابه شده است. این کشورها همچنین در اعطای اجازه اقامت و تابعیت اکثرأ مشابه عمل می
توی پروسه مهاجرت،
شما یهو یه ادم جدید نمیشین یا مشکلات شما همه یهو حل نمیشن.
 
شما همون آدم هستین،
فقط مثلا به جای اینکه توی تهران زندگی کنین رفتین توی یه جای دیگه با یه زبان و فرهنگ و جهان بینی دیگه زندگی میکنین.
 
انگار به جای مثلا روانشناسی قراره جامعه شناسی بخونین،
بماند که زبان عوض میشه و فرهنگ هم، و اینها بر مشکلات می افزاید.
مهاجرت یه تجربه جدیده، تنها خوبیش به اینه.
یه سری چیزهای جدید به دست میاری که ممکنه هرگز توی محل قبلی به دست نیاری.
بر اساس مستندات و آمارهای رسمی، نه توهمات و شنیده ها و برداشت های شخصی:
 
کشورهایی که بالاترین میزان خیانت به همسر در دنیا و دارن (2016)
تایلند، دانمارک، ایتالیا، آلمان، فرانسه، انگلیس...
 
 
 
کشورهایی که بالاترین میزان بی خانمان در دنیا رو دارن (2012 تا 2019)
آلمان، آمریکا، انگلیس، فرانسه، سوئد، کانادا...
 
 
 
کشورهایی که بالاترین میزان خودکشی در دنیا رو دارن (2016)
آمریکا، ژاپن، فرانسه، استرالیا، آلمان، انگلیس، ترکیه...
 

ادامه مطلب
فیلم stan and Ollie و دندارم
 
 
 
میخواستم بگم روایت دوران افول این زوج،  ولی لعنتی ها همیشه تو اوج بودن . روایت پر فراز و نشیب ترین دوران این زوج کمدی . فیلمی جمع و جور، منظم، بی ادعا و قابل احترام از نظر من . 
لورل و هاردی نیازی به تعریف ندارن و بهتون قول میدم از دیدن این فیلم پشیمون نمیشین .
 
اگه فکر میکنید سینمای داستانگو داره از بین میره پس باید حتما شاهکار سینمای دانمارک یعنی guilty و ببینید . تک لوکیشن و تک بازیگر . بی نظیره . اگه فیلم لاک با بازی تا
ترجمه تخصصی آلمانی 
امروزه زبان آلمانی در ایران از اهمیت فوق العاده ای برخوردار می باشد , زبان آلمانی از زبان های شاخه هند و اروپایی است , زبان المانی با شاخه زبان های ژرمنی نیز مشهور است 
زبان المانی امروزه بیش از 100 میلیون گویشور در جهان دارد وقتی میگوییم گویشور به این معنا است که در کشور های مختلف هستند افراد المانی زبان که مقیم بوده و یا در ان کشور ها به تحصیل میپردازند این رقم یک رقم تقریبی است چه بسا ممکن است بیشتر از این مورد باشد .
زبان
در کتاب چرا عقب افتاده‌ایم علی محمد ایزدی نقل شده است:
در کشور دانمارک با قطار سفر می‌کردم. بچه‌ای بسیار شلوغ می‌کرد. خواستم او را آرام کنم به او گفتم اگر آرام باشد برای او شکلات خواهم خرید. آن بچه قبول کرد و آرام شد. قطار به مقصد رسید و من هم خیلی عادی از قطار پیاده شده و راهم را کشیدم و رفتم.
 ناگهان پلیس مرا خواند و اعلام نمود شکایتی از شما شده مبنی بر اینکه به این بچه دروغ گفته‌ای. به او گفته‌ای شکلات می‌خرم ولی نخریدی!!! با کمال تعجب بازدا
‌ویکتور اوربان، نخست‌وزیر مجارستان روز چهارشنبه پس از دیدار با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد کشورش آماده است هرچه سریعتر به پروژه خط لوله گاز روسیه به اروپا موسوم به ترک استریم (TurkStream) بپیوندد.
او در جریان این دیدار که در بوداپست برگزار شد، تاکید کرد حضور در این پروژۀ استراتژیک برای مجارستان یک اولویت است. آقای اوربان گفت: «ترک استریم برای ما یک اولویت است. هرچه سریعتر به آن بپیوندیم، بهتر است.»
تا کنون گاز روسیه از مسیر اوکر
شاهزاده فیلیپ ، دوک ادینبورگ ، همسر ملکه الیزابت دوم ، پدر شاهزاده چارلز و پدر بزرگ شاهزاده هری و پرنس ویلیام است.شاهزاده فیلیپ کیست؟شاهزاده فیلیپ در جزیره کورفو در یونان ، در 10 ژوئن 1921 به دنیا آمد. به عنوان اعضای پادشاهی یونان و دانمارک ، فیلیپ و خانواده اش هنگام جوانی از کشور مادری خود تبعید شدند ، با پسری که متعاقبا در فرانسه ، آلمان زندگی می کرد. و انگلیس فیلیپ قبل از صعود خود به تخت انگلیس در سال 1952 با الیزابت ویندزور (ملکه الیزابت دوم) ا
 
 
زبان آلمانی
زبان آلمانی (Deutsch با تلفظ دویچ) یکی از زبان‌های گرمانیک است که بیش از ۱۰۰ میلیون گویشور در سراسر جهان دارد. زبان آلمانی زبان رسمی کشورهای آلمان، اتریش و لیختن‌اشتاین و یکی از زبان‌های رسمی سوئیس، لوکزامبورگ و بلژیک است. زبان آلمانی در کشور نامیبیا در آفریقا نیز زبان ملی به شمار می‌رود. آلمانی همچنین در منطقه آلزاس و لورن در فرانسه، در استان تیرول جنوبی در شمال ایتالیا و در بخش‌های کوچکی در جنوب دانمارک گویشورانی دارد.
بسیا
دانلود فیلم Out Stealing Horses 2019
امتیاز : 6.7 از 10
کیفیت : Bluray 1080p
ژانر : درام, راز آلود
کارگردان : Hans Petter Moland
ستارگان : Bjørn Floberg, Danica Curcic, Stellan Skarsgård, Tobias Santelmann
سال : 2019
کشور : دانمارک, سوئد, نروژ
سازندگان : Hans Petter Moland,Per Petterson
مدت زمان : 2 ساعت و 03 دقیقه
مردی که همسرش را از دست داده است، به کشوی سفر می کند و دیداری اتفاقی باعث یادآوری خاطرات گذشته اش می گردد.
ادامه مطلب
دانلود فیلم Birds of Passage 2018



اطلاعات فیلم: IMDB

امتیاز فیلم: 7.8

ژانر: درام،

فرمت:MKV

کیفیت: BluRay

مدت زمان: 125 دقیقه

محصول کشور: کلمبیا،دانمارک،مکزیک،آلمان،سوئیس

سال ساخت: 2018

کارگردان: Cristina Gallego,Ciro Guerra

بازیگران فیلم Birds of Passage 2018: Carmiña
Martínez,José Acosta,Natalia Reyes,Jhon Narváez,Greider Meza,José
Vicente,Juan Bautista Martínez,Miguel Viera,Sergio Coen,Aslenis
Márquez,José Naider,Yanker Díaz,Víctor Montero,Joaquín Ramón,Jorge
Lascarro

خلاصه داستان فیلم Birds of Passage 2018: داستان این فیلم در دهه‌ی هفتاد میلادی رخ
 
جغرافیای آلمان
جغرافیای آلمان به این شرح است که آلمان در اروپای غربی و اروپای مرکزی قرار دارد و از شمال با کشور دانمارک، از شرق با لهستان و جمهوری چک، از جنوب با اتریش و سوئیس، از جنوب غرب با فرانسه و لوکزامبورگ و از شمال غرب با بلژیک و هلند مرز مشترک دارد. عرض این کشور بین مدار ۴۷ درجه شمالی و مدار ۵۵ درجه شمالی و طول آن بین نصف‌النهار ۵ درجه شرقی و نصف‌النهار ۱۶ درجه شرقی واقع شده‌است. جغرافیای آلمان همچنین از جنوب با دریاچه کنستانس که س
تو این دوسالی که تو وبلاگم ننوشتم خیلی سفرنامه ننوشته دارم، از مقاصد خیلی دور تا سفرهای یه روزه و دو روزه داخل ایران..البته بیشترش مال همون سال ۹۶ بوده که یجورایی بهترین سال عمرم تا حالا بوده،هعیییی حالا میخوام بنویسم میگم اونجوری کل وبلاگم میشه سفرنامه، تازه از اون مهمترش اینه که سفرنامه نوشتن مخصوصا همراه عکس گذاشتن تو وبلاگ خیلی وقت‌گیره مخصوصاتر که ماهها هم از سفره گذشته باشه.. یعنی یه تایم میخواد که در اتاقت رو ببندی کسی هم کار به کار
دانلود فیلم Vivarium 2019
امتیاز : 6.1 از 10
کیفیت : WEB-DL 1080p
ژانر : ترسناک, راز آلود, علمی تخیلی, کمدی
کارگردان : Lorcan Finnegan
ستارگان : Danielle Ryan, Imogen Poots, Jesse Eisenberg, Molly McCann
سال : 2020
کشور : ایرلند, بلژیک, دانمارک
سازندگان : Lorcan Finnegan,Garret Shanley,Garret Shanley
مدت زمان : 1 ساعت و 37 دقیقه
این فیلم داستان دو زوج جوان را به تصویر می‌کشد که به دنبال یک خانه‌ی عالی و بی‌ عیب و نقص می‌گردند، آن‌ها بزودی در یک محله‌ی اسرارآمیز خانه‌ی مورد نظرشان را پیدا می‌کنند، اما خیلی ز
هفتم تیر ماه ۱۳۶۷، بمباران شیمیایی رژیم بعث عراق علیه مردم غیرنظامی سردشت و سکوتی منزجرکننده از سوی مجامع بین‌المللی مدعی حقوق بشر، به‌ویژه شواری امنیت سازمان ملل متحد. شورای امنیت در اقدامی منفعلانه تصمیم به صدور بیانیه‌ای غیرالزام‌آور در محکومیت عراق نمود که در همان حد هم با وتوی آمریکا و آرای ممتنع بریتانیا، فرانسه، استرالیا و دانمارک ناکام ماند. این‌جانب نه‌فقط به‌عنوان یک شهروند ایرانی و یا کسی که سال‌ها در کلاس درس برای دانشج
دو روز قبل که عکسهای عروسی یکی از افرادی که دنبالش میکنم را دیدم با خودم گفتم الهی خوشبخت شوند اما کاش در این اوضاع اقتصادی حداقل عکس منتشر نکنند تا آه دیگران دربیاید! چیزی نگفتم و سعی کردم از این مسئله عبور کنم اما به همسرم گفتم می‌دانم که انسان آزاده‌ای پیدا می‌شود که در این باره حداقل یک پست بگذارد و درست چندساعت بعد جناب حجت الاسلام صدرالساداتی همان عکسها را گذاشت و از پدر داماد که سفیر این خاک و بوم هست چندسوال پرسید و گفت در صورت پاسخ
اردن: عبدالله دوم (١٩٦٢-م) پادشاه اردن از ١٩٩٩ م
اسپانیا: فلیپ ششم (١٩٦٨-م) پادشاه اسپانیا از ٢٠١٤ م
امارات عربی متحده: شیخ خلیفه بن زاید بن سلطان آل نهیان (١٩٤٨-م) امیر ابوظبی از ٢٠٠٤ م / شیخ محمد بن راشد آل مکتوم (١٩٤٩-م) امیر دوبی از ٢٠٠٦ م
بحرین: حمد بن عیسی آل خلیفه (١٩٥٠-م) پادشاه بحرین از ١٩٩٩ م
برونئی: حسن البُلقیه (١٩٤٦-م) سلطان برونئی از ١٩٦٧ م
بریتانیا: الیزابت دوم (١٩٢٦-م) ملکه بریتانیا از ١٩٥٢ م
بلژیک: فیلیپ (١٩٦٠-م) پادشاه بلژیک از ٢٠١٣
شاخصهای تکنولوژی اطلاعات در جهان و ایران در بخش ارزیابی کشور ها از منظر معیار ارزیابی توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات IDI از بین 166 کشور 3 رتبه اول توسعه یافته ترین کشورها به ترتیب به دانمارک، کره جنوبی و سوئد با امتیاز 8.87 و 8.86 و 8.67 از سقف 10 امتیاز تعلق دارد . 30 کشور اول در این رتبه بندی، کشورهایی از اروپا و کشورهایی با درآمد بالا مانند استرالیا، بحرین، کانادا، ژاپن، چین، نیوزلند، سنگاپور و ایالات متحده هستند. ...دریافت فایل
الکا به خوبی یادش هست زمانی را که خانواده اش را برای آخرین بار
دید. همان موقع میدانست که آن آخرین باری بود که آنها را میدید. آنها به کشور دیگر
مهاجرت کردند. الکا را با خودشان نبردند، نه برای اینکه به او علاقه نداشتند یا
اینکه الکا نمیخواست با آنها بیاید.
 
آن موقع الکا سی سالش بود. هنوز خبری از نامه های عجیب خانم شارل
نبود. الکا هنوز به شکل منزجر کننده و زباله واری که اکنون بود در نیامده بود.
هنوز تعدادی دوست داشت. هنوز خانواده اش پیشش بودند. هنو
قبایل Angles، Saxons و Jutes از دریای شمال، جایی که امروزه دانمارک و شمال آلمان است، عبور کردند.
در آن زمان ساکنان بریتانیا به زبان Celtic صحبت میکردند؛ اما بسیاری از آنها از سوی مهاجمان به شرق و شمال برده شدند- که در حال حاضر ویلز، اسکاتلند و ایرلند است. Angles از Englaland آمده است و زبان آنها Englisc بود که کلمه های England و English از آن گرفته شده است.
قبایل آلمانی مهاجم، به یک زبان مشابه صحبت میکردند که در بریتانیا امروزه انگلیسی قدیمی Old English- نامیده میشود. انگلیسی ق
ویزای شینگن برای سفر سریع‌تر و آسان‌تر بین تمام کشورهای اتحادیه اروپا که عضو این پیمان هستند، استفاده می شود. در واقع زمانی که برچسب ویزای شینگن در پاسپورت شما باشد می توانید به راحتی به یکی از کشورهای حوزه شینگن سفر کنید. این کشورها عبارتند از: آلمان، فرانسه، سوئد، دانمارک، یونان، استونی، فنلاند، ایتالیا، اسپانیا، ایسلند، لوکزامبورگ، لتونی، لیتوانی، هلند، مالت، لهستان، نروژ، پرتغال، اسلوونی، چک، مجارستان، اتریش و بلژیک. البته لازم ب
شش دیپلمات اروپایی دیروز با حضور در وزارت خارجه ایران در تلاش بودند که مواضع این اتحادیه را در پی اعمال تحریم‌های جدید توجیه کنند که با واکنش تند مقام مسئول در وزارت خارجه مواجه شدند.


شش دیپلمات اروپایی دیروز با حضور در وزارت خارجه ایران در تلاش بودند که مواضع این اتحادیه را در پی اعمال تحریم‌های جدید توجیه کنند که با واکنش تند مقام مسئول در وزارت خارجه مواجه شدند.اتحادیه اروپا روز گذشته بر مبنای ادعای بی اساس دانمارک و در اولین دور تح
انتخاب رنگ اولین چیزی نیست که وقتی درباره یک شهر فکر می‌کنیم به ذهن خطور کند. واقعیت این است مشغله روزمره باعث می‌شود به ندرت متوجه معماری ساختمان‌ها شویم. معدود ساختمان‌ها و سازه‌هایی در کلان‌شهرهای بتونی و سیمانی هستند که نظر ما را جلب می‌کنند. لزوما یک شهر نباید به رنگ خاکستری باشد. شاید تصور کردن یک شهر رنگین‌کمانی یا شهری به رنگ آبی دشوار باشد اما این ایده‌ها فقط برای کتاب‌های داستان نیست. شهرهای رنگی زیادی در جهان وجود دارند که
سکانس اول:
دیشب دوست مهدی شیرینی پایان خدمتش رو داد و مهدی گفت اپلای کرده بره آمریکا و در ادامه کلی حسرت خورد از فرار نخبه ها و تعریف و تجمید از مزایا و شرایط اونور
سکانس دوم:
بحث کشیده شد به ناسا و اولین خانومی ک رکورد بیشترین حضور در فضا رو زده و مهدی از آرزوی همکاریش با ناسا گفت ضمن تاسف از این که در اونصورت باید دائم اونجا باشه
سکانس سوم:
نگرانی من از تمایل مهدی به مهاجرت دائمی و مطرح کردنش با اون به عنوان موضوع آتی و پیگیری بحث همون موقع توس
ویژگی های پکیج دیواری بوتان مدل PARMA 24RSI :
• تأمین آبگرم فوری، دائم و فراوان
• مجهز به پمپ سیرکولاتور سه سرعته با کنترل‌های خودکار پیشگیرانه
• دارای شیر سه طرفه خودکار Grundfos دانمارک
• برخورداری از دو مبدل حرارتی گرمایش و آب گرم مصرفی با کمترین میزان رسوب‌گیری
• دارا بودن مشعل اتمسفریک با سیستم جرقه زن خودکار و سیستم آیونایز حفاظت از شعله
• سیستم ایمنی تخلیه گازهای ناشی از احتراق
• سیستم عیب‌یاب الکترونیکی و سیستم ضد یخ زدگی
• سیستم ضد گر
دانلود فیلم سونامی با لینک مستقیم
 فیلم ایرانی سونامی با کیفیت عالی
تیزر فیلم قرار گرفت
دانلود فیلم سونامی
مشخصات فیلم
منتشر کننده :  یوز دی ال
نام فیلم : سونامی
 گروه فیلم: درام , ورزشی
محصول سال : 1396
محصول کشور : ایران
تهیه کننده : علی سرتیپی
نویسندگان : علی اصغری, محمدرضا صدرعاملی
کارگردان : میلاد صدرعاملی
بازیگران : بهرام رادان, رعنا آزادی ور, مهرداد صدیقیان, فرشته حسینی, محمدرضا غفاری, امیرمهدی ژوله, علیرضا شجاع نوری, علیرضا ورزنده, ص
دانلود فیلم سونامی با لینک مستقیم
 فیلم ایرانی سونامی با کیفیت عالی
تیزر فیلم قرار گرفت
دانلود فیلم سونامی
مشخصات فیلم
منتشر کننده :  یوز دی ال
نام فیلم : سونامی
 گروه فیلم: درام , ورزشی
محصول سال : 1396
محصول کشور : ایران
تهیه کننده : علی سرتیپی
نویسندگان : علی اصغری, محمدرضا صدرعاملی
کارگردان : میلاد صدرعاملی
بازیگران : بهرام رادان, رعنا آزادی ور, مهرداد صدیقیان, فرشته حسینی, محمدرضا غفاری, امیرمهدی ژوله, علیرضا شجاع نوری, علیرضا ورزنده, ص
دانلود فیلم سونامی با لینک مستقیم
 فیلم ایرانی سونامی با کیفیت عالی
تیزر فیلم قرار گرفت
دانلود فیلم سونامی
مشخصات فیلم
منتشر کننده :  یوز دی ال
نام فیلم : سونامی
 گروه فیلم: درام , ورزشی
محصول سال : 1396
محصول کشور : ایران
تهیه کننده : علی سرتیپی
نویسندگان : علی اصغری, محمدرضا صدرعاملی
کارگردان : میلاد صدرعاملی
بازیگران : بهرام رادان, رعنا آزادی ور, مهرداد صدیقیان, فرشته حسینی, محمدرضا غفاری, امیرمهدی ژوله, علیرضا شجاع نوری, علیرضا ورزنده, ص
دانلود فیلم سونامی با لینک مستقیم
 فیلم ایرانی سونامی با کیفیت عالی
تیزر فیلم قرار گرفت
دانلود فیلم سونامی
مشخصات فیلم
منتشر کننده :  یوز دی ال
نام فیلم : سونامی
 گروه فیلم: درام , ورزشی
محصول سال : 1396
محصول کشور : ایران
تهیه کننده : علی سرتیپی
نویسندگان : علی اصغری, محمدرضا صدرعاملی
کارگردان : میلاد صدرعاملی
بازیگران : بهرام رادان, رعنا آزادی ور, مهرداد صدیقیان, فرشته حسینی, محمدرضا غفاری, امیرمهدی ژوله, علیرضا شجاع نوری, علیرضا ورزنده, ص
 
تارخ امروز : 1398/11/21 ساعت : 08:25
قیمت روز ارز و سکه
اونس طلای جهانی 1573
مظنه بازار تهران 2،244،000
گرم طلای18عیار 518،000
آبشده نقدی 2،241،000
آبشده فردایی 2،245،000
سکه امامی 5،075،000
سکه قدیمی 5،055،000
نیم سکه 2،570،000
ربع سکه 1،570،000
سکه یک گرمی 930،000
 
دلار تهران 13،930
یورو اروپا 15،180
درهم امارات 3،780
 
 
قیمت های بهمن ماه 98 (ریال)
 

عنوان نرخ
قیمت زنده
تغییر
زمان

اونس طلا
1,568.70
(0.28%) 4.46
۰۸:۲۱:۴۴

مثقال طلا
22,510,000
(0%) 0
۲۱ بهمن

گرم طلای ۱۸
5,192,000
(0%) 0
۲۱ بهمن

گرم طلای
کماکان از اثار قرص اهن نخوردن در ایام درگیری سفر خون به مغزم نمیرسه و چشمام نیمه بازه در کل روز...
امروز دیدم توی گروه دختر دانمارکی غده خبر داده بود که داره از اینجا میره برای شروع ترم بعد و استاد دانشگاه کلرادو شده....
این دختره به ۵ زبان میتونه صحبت کنه و از من یه سال کوچیکتره...
اما خوب دانمارک دنیا اومده خیلی شیک دنیا رو چرخیده و ارشد هم نداشتن و دکتراشون هم کوتاه بوده و خودشم حتما درسخون و باهوش بوده و جای قرتی بازی تلاش کرده...
اون سه تا استا
دانلود فیلم سونامی
دانلود فیلم ایرانی سونامی با لینک مستقیم و کیفیت عالی (اچ دی)
شما عزیزان میتوانید فیلم سونامی را از رسانه مجاز تب مووی با سرعت بالا دریافت نمایید.
کارگردان : میلاد صدرعاملی
نویسنده : علی اصغری , محمدرضا صدرعاملی
تهیه کننده : علی سرتیپی
ژانر : اجتماعی , درام
مدت زمان فیلم : – دقیقه
نمونه کیفیت : کلیک کنید
بازیگران : بهرام
رادان , مهرداد صدیقیان , علیرضا شجاع نوری , رعنا آزادی‌ور , فرشته حسینی
, علی استادی , علیرضا ورزنده , با حضو
دانلود فیلم سونامی
دانلود فیلم ایرانی سونامی با لینک مستقیم و کیفیت عالی (اچ دی)
شما عزیزان میتوانید فیلم سونامی را از رسانه مجاز تب مووی با سرعت بالا دریافت نمایید.
کارگردان : میلاد صدرعاملی
نویسنده : علی اصغری , محمدرضا صدرعاملی
تهیه کننده : علی سرتیپی
ژانر : اجتماعی , درام
مدت زمان فیلم : – دقیقه
نمونه کیفیت : کلیک کنید
بازیگران : بهرام
رادان , مهرداد صدیقیان , علیرضا شجاع نوری , رعنا آزادی‌ور , فرشته حسینی
, علی استادی , علیرضا ورزنده , با حضو
معرفی قطعات اصلی پکیج بوتان :
•    پمپ پکیج بوتان پارما تولید کشور دانمارک و با برند Grandfous می باشد که این پمپ جزو بهترین و با کیفیت ترین پمپ پکیج دیواری می باشد
•    فن پکیج دیواری بوتان Parma   تولید کشور ایتالیا می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است و به نسبت فن های موجود در بازار از صدای کمتری برخوردار است.
•    برد پکیج دیواری بوتان مربوط به کشور ایتالیا می باشد که یک برد بسیار پشرفته با امکان اتصال به ترموستات اتاقی می باشد.
•    شیرگاز پ
ژانر:درام
خلاصه داستان : دیوید دوازه ساله با یک قطب نما، یک نامه سر بسته، یک قرص نان و دستوری برای رساندن نامه به دانمارک از اردوگاه کار کمونیستها فرار میکند و برای اولین بار پا در دنیای واقعی گذاشته و دور اروپا را سفر میکند
DOWNLOAD  
دانلود انیمیشن نینجای شطرنجی با دوبله فارسی Checkered Ninja 2018 BluRay
کارتون Checkered Ninja 2018 با کیفیت 1080p & 720p & 480p
برنده 3 جایزه و نامزد 3 جایزه دیگر


نام انیمیشن: چکرد نینجا (نینجای شطرنجی) – Ternet Ninja | ژانر: کمدی |  تاریخ انتشار: 2018
زبان: دانمارکی | زیرنویس فارسی: ندارد | مدت زمان: 81 دقیقه | محصول دانمارک
حجم: 1.6 گیگابایت + 873 مگابایت + 477 مگابایت | امتیاز: 7.7 از 10
خلاصه داستان:
یک گروه دو نفره متشکل از یک پسر نوجوان به همراه عروسک شطرنجی نینجایی اش
عازم سفری ماج
با اعلام بانک مرکزینرخ رسمی ۲۶ ارز کاهش یافت
بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۸ ارز افزایش و قیمت ۲۶ واحد پولی دیگر از جمله یورو و پوند کاهش یافت. قیمت ۱۳ ارز هم ثابت ماند.
به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین امروز هر پوند انگلیس با ۳ ریال کاهش نسبت به روز گذشته ۵۱ هزار و ۷۵ ریال و هر یورو نیز با ۱۰ ریال کاهش نسبت به روز
با سلام واحترام فراوان
امروز قثد داریم وبسایت یوروپ تورز رو به شما معرفی کنیم.این وبسایت اطلاعات دقیقی در خصوص سفر به کشور های اروپایی همچنین راهنمایی درخصوص ویزای کشور های اروپایی و انجام خدمات مرتبط به آن شما را راهتمایی میکند.
خدمات وبسایت یوروپ تورز وقت سفارت کشور های اروپایی و سایرموارد مرتبط به آن میباشد.
از جمله خدمات در وبسایت یوروپ تورز میتوان به مواردی همچون،وقت سفارت اسپانیا، وقت سفارت آلمانف وقت سفارت فرانسهریال وقت سفارت سو
خدمات ویزای شینگن
ویزای شینگن
با ویزای شینگن می‌توانید به تمامی کشورهای عضو اتحادیه اروپا سفر کرد. منطقه شینگن شامل کشورهای آلمان، نروژ، اتریش، فرانسه، ایسلند، ایتالیا، بلژیک، پرتغال، اسپانیا، دانمارک، سوئد، فنلاند، لوکزامبورگ، یونان و هلند است. مسافران با داشتن ویزای شینگن می‌توانند در زمان و شرایط مشخصی به هر یک از کشورهای عضو اتحادیه شینگن سفر کنند.
اولین گام جهت اخذ ویزای شینگن دریافت وقت سفارت و تکمیل مدارک می باشد. آژانس فرا
همه مردم به همان دلیلی به شهربازی می روند که به خاطرش فیلم ترسناک نگاه می کنند! آن ها به دنبال هیجان و آدرنالین هستند و خیلی هایشان از ترسیدن استقبال می کنند! اما این وسط یک مشکل بزرگ وجود دارد و آن هم این است که در شهربازی ها برعکس فیلم های ترسناک، به صورت واقعی آدم ها کشته می شوند و هیجانات آن در دنیای واقعی اتفاق می افتد. شاید باورش برایتان سخت باشد، اما خیلی از شهربازی های بزرگ و خوب دنیا کشته های زیادی داده اند! ما در ادامه به شما ترسناک تری
سلام.
الآن در اتاقم در هومه ی شهر آرهوسِ دانمارک هستم. دوشنبه آمدم اینجا برای یک ترم تحصیل.می دونی ترسِ اصلیِ من چیه بود تو کل روز های گذشته؟ یعنی چیزی که بیشتر از کم آوردن پول و موفق نشدن در تحصیلم می ترسونتم.. این که دوست پیدا نکنم. و راستش من معمولا من راحت با آدم ها ارتباط می گیرم. اما این ترس خیلی عمیق در من هست.چرا؟ هنوز دقیق نمی دانم. احتمالا تنها یک علت ندارد، بلکه افکار، تجربیات و احساسات زیادی باعث این ترس در من شدند. شاید در مهد کودک شرو
چیزی که دانشمندان و محققان به آن رسیده‌اند این است که در میان همه انواع سرطان، سرطان‌های ریه، سینه، و پروستات در دنیا شایع‌تر و معمول‌ترند.

سرویس جهان مشرق- «بنیاد بین‌المللی پژوهش در مورد سرطان» در تازه‌ترین گزارش خود خبر از ۵۰ کشوری که دارای بیشترین آمار سرطان در دنیا هستند داد. جدول مربوطه کشورهایی را در راس خود می‌بیند، که به هیچ وجه باور نمی‌شد که این کشورها با داعیه سبک زندگی پیشرفته دچار چنین وضعیتی باشند.
طبق آمار سال ۲۰۱۲ «بن
تو این دوسالی که تو وبلاگم ننوشتم خیلی سفرنامه ننوشته دارم، از مقاصد خیلی دور تا سفرهای یه روزه و دو روزه داخل ایران..البته بیشترش مال همون سال ۹۶ بوده که یجورایی بهترین سال عمرم تا حالا بوده،هعیییی حالا میخوام بنویسم میگم اونجوری کل وبلاگم میشه سفرنامه، تازه از اون مهمترش اینه که سفرنامه نوشتن مخصوصا همراه عکس گذاشتن تو وبلاگ خیلی وقت‌گیره مخصوصاتر که ماهها هم از سفره گذشته باشه.. یعنی یه تایم میخواد که در اتاقت رو ببندی کسی هم کار به کار
سه تا خونواده در اینستاگرام هرازگاهی دنبال میکردم که هر سه خیلی عجیب مهاجرت کردند ترکیه !
مهاجرت قضیه پیچیده هست و چند بعدی.
مسلما اونی که مهاجرت میکنه حتما وضع مالیش توپ نیست که رفته ،چه بسا ادمایی دیدم که حاضرن در شهرهای خیلی خیلی کوچیک کشورای اروپایی تو خونه هاق ۳۰ متری زندگی کنند ولی فقط اسمش اینه که رفتند 
همینجا هم‌ادمایی داریم که خیلی خیلی پولدارن ولی حاضر نیستن حتی دقیقه ای در چنین شرایطی در اروپا یا آمریکا و...زندگی کنند.
اینو‌نمی
نتایج یک تحقیق پزشکی که اخیرا در «ژورنال پزشکی بریتانیا» منتشر شده نشان می‌دهد،‌ فقط بازدید از یک نمایشگاه در طول سال می‌تواند سال‌ها به عمر شما اضافه کند.
به گزارش ایسنا و به نقل از آرت‌نت نیوز،‌ محققان کالج دانشگاهی لندن (UCL) با انجام تحقیقی با استفاده از جامعه آماری متشکل از ۶,۷۱۰ بزرگسال ساکن انگلستان که ۵۰ سال یا بیشتر سن داشتند رابطه بین هنر و مرگ را بررسی کردند.
این مطالعه طولی، تعداد دفعاتی که شرکت‌کنندگان در این تحقیق به موزه، گ
لامصب میدونی همشه یک صحنه و تصویر است اما همون یک صحنه هم دایم منو وسوسه میکنه که برم. برم و کنار بقیه یا تنها به این خانه های رنگی به این صخره و به این منظره خیره شوم. کدوم منظره؟ بفرمایید:
 
 
ذهن رو قشنگ درگیر خودش میکنه و خیره میشی به روبرو. آدمهای مست و خشوحالی که روی صخره نشسته اند یا در کوچه ها می لولند رو شاید ببینم و شاید نبینم . نه. نمیشه. باید برم.
اروپا از اون دست مقاصدی است که هنوز به نظرم کشف نشده. همه زرتی میرن فراسنه و ایتالیا و آلمان.
کتابخانه‌هایی در دنیا وجود دارد که به جای کتاب می‌شود انسانی که داوطلبانه آنجا حضور دارد را انتخاب کنید تا به عنوان کتاب زنده به داستانش گوش دهید. این مکان‌ها به افراد کمک می‌کند با کسانی که به طور معمول ملاقات نمی‌کنند، صحبت کنند. این افراد تعصب، محرومیت اجتماعی و سوء استفاده اجتماعی را تجربه کرده‌اند و شرکت کنندگان می‌توانند سوالاتی از آن‌ها بپرسند تا درباره داستان آنها بیشتر بدانند. کتابخانه انسانی یا زنده یک سازمان و جنبش بین الم
بونگ جون هو کارگردان‌هایی را که در حال حاضر به کار آن‌ها علاقه دارد، انتخاب کرد و نام یک ایرانی هم در میان آن‌ها دیده می‌شود.
 
بونگ جون هو با تاریخ سازی که در نود و دومین دوره جوایز آکادمی اسکار انجام داد، اکنون جزو فیلمساز‌های مطرح جهان محسوب می‌شود.
فیلم اجتماعی و هیجانی بونگ جون هو اولین جایزه اسکار کشور کره جنوبی را دریافت کرد و به اولین فیلم خارجی زبانی تبدیل شد که جایزه بهترین فیلم آکادمی اسکار در بخش بهترین فیلم را به خود اختصاص
  تیم ملی کشورمان در رده بندی جدید فدراسیون جهانی فوتبال با یک پله صعود در رده 20 جهان ایستاد.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) رده بندی جدید تیم های ملی جهان را اعلام کرد که تیم ملی کشورمان با هدایت مارک ویلموتس با صعود یک پله ای در رده بیستم جهان و اول آسیا ایستاد.
*رده‌بندی 10 تیم ملی برتر فوتبال جهان:
1- بلژیک 3- برزیل4- انگلیس 5- پرتغال 6- کرواسی 7- اسپانیا 8- اروگوئه 9- سوئیس10- د
1) تحقیقات
عفو بین‌الملل نشان می دهد علی رغم اینکه پادشاهی دانمارک به کنوانسیون
پیشگیری و مبارزه با خشونت علیه زنان و خشونت خانگی موسوم به کنوانسیون استانبول، پیوسته است اما همچنان فرهنگ «گسترش خشونت جنسی» مخصوص به خود را دارد و و از این منظر «مشکلی بنیادین دربارۀ
چگونگی برخورد با تجاوز دارد».
پادشاهی دانمارک دارای شهرتی قابل توجه
برای برابری جنسیتی در شمال اروپا است، با این حال این تحقیقات نشان از این دارد
که روند گزارش خشونت‌های جنسی
دانلود فیلم ایرانی سونامی
دانلود رایگان فیلم ایرانی سونامی با لینک مستقیم و کیفیت بالای HD
دانلود با سرعت بالا
دانلود فیلم سونامی با لینک مستقیم

موضوع : درام – ورزشی
محصول کشور : ایران
محدودیت سنی : ندارد
مدت زمان فیلم : – دقیقه
سال ساخت : ۱۳۹۶
کارگردان : میلاد صدرعاملی
تهیه کننده : علی سرتیپی
بازیگران : بهرام رادان , رعنا آزادی ور, مهرداد صدیقیان , فرشته حسینی , محمدرضا غفاری , امیرمهدی ژوله , علیرضا شجاع نوری, علیرضا ورزنده , صبا محمد
سازمان جهانی بهداشت (WHO) در گزارش جدیدی اعلام کرد: تعداد موارد ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در خارج از مرز‌های چین به ۱۴ هزار و ۷۶۸ نفر رسیده است.به گزارش ایسنا، کروناویروس جدید در ۸۵ کشور جهان گسترش پیدا کرده که پس از چین کشور‌های ایتالیا، ایران و کره جنوبی بیشترین موارد ابتلا و فوتی را بر اثر بیماری کووید-۱۹ داشته‌اند.سازمان جهانی بهداشت روز گذشته (پنج شنبه) در گزارشی اعلام کرد: تعداد افراد آلوده به کروناویروس در خارج از مرز‌های چین به ۱۴ هزا
مجموعه سرویسکاران یزد تهویه (در خصوص نصب تعمیر و سرویس پکیج رادیاتور ) برگرفته از کادری مجرب و با تجربه آماده خدمت رسانی در سراسر شهر شیراز با ارزان ترین قیمت و سرویس دهی در محل می باشد. پکیج شوفاژ دیواری بوتان که در دو مدل فن دار با نام و بدون فن با نام تولید می گردد؛ دارای ویژگی های زیر می باشد.  •    دارای دو مبدل حرارتی دارای شمعک خودکار (آیونایز) •    دارای محفظه احتراق باز و بسته (فن دار و بدون فن( •    دارای پمپ سیرکولاتور سه مرحله ای
چطور ویزا بگیریم؟
خیلی از مردم روش دریافت ویزای شینگن را نمی دانند و این آگاهی را ندارند که چطور باید ویزای شینگن دریافت کرد. برای یادگیری و یا بررسی مراحل درخواست ویزای شینگن حتما با مونتیکال و این مقاله همراه باشید.
مراحل درخواست ویزای شینگن
مراحل درخواست ویزای شینگن به شرح زیر است:1- بررسی مدارک متقاضی توسط کارشناسان بخش ویزا با هدف تایید واجد شرایط بودن2- پر کردن فرم‌ های مربوطه3- عقد قرارداد با هلدینگ4- درخواست وقت سفارت توسط کارشناس
در سال های گذشته استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای در ورودی ساختمان ها چندان رایج نبوده و یک موضوع تجملاتی و غیر ضروری به شمار می رفت اما امروزه درب های اتوماتیک شیشه ای در ورودی بسیاری از ساختمان های پرتردد نظیر فروشگاهها، بانک ها و مراکز دولتی و خصوصی مورد استفاده قرار میگیرد.
اگرچه استفاده از درب شیشه ای در زیبایی نمای داخلی و بیرونی ساختمان موثر می باشد اما عواملی دیگری در استقبال افراد از نصب درب شیشه ای اتوماتیک نقش دارد. از جمله این موا
این آهنگیه که دارم الان می‌خونم. مال سلین دیونه. به سارا فکر می‌کنم که رفته دانمارک و دوستای جدیدش و زندگی‌ای که ممکنه براش رقم بخوره. به ترانه که امروز شماره میلاد رو بهش دادم تا بتونه ازش راجع به مصاحبه کاری کمک بگیره.
و به تو. تویی که ازم پرسیدی دختری خوب مثلی خودد سراغ نداری برای من؟
و این حرف علیرغم اینکه بالاخره وسط یه صحبت ازم راجع به یه دختر دیگه پرسیدی و با توجه به همه چیزایی که در گذشته در قلبم میگذشته و شاید الان هم میگذره، علیرغم ه
افغانستان، آلبانی، الجزایر، آندورا، آنگولا، آنتیگوا و باربارا، آرژانتین، ارمنستان، استرالیا، اتریش، آذربایجان، باهاماس، بحرین، بنگلادش، باربادوس، بلاروس، بلژیک، بلیز، بنین، بوتان، بولیوی، بوسنی و هرزگوین، باتسوانا، برزیل، برونای، بلغارستان، بورکینافاسو، بروندی، کمبودیا، کامرون، کانادا، کیپ ورد، جمهوری آفریقای مرکزی، چاد، شیلی، چین، کلمبیا، کوموروس، کونگو، جمهوری دمکراتیک کونگو
کوزوو، کویت، قرقیزستان، لائوس، لاتویا،لبنان، لس
فیلیپ چهارم ١٦٠٥-١٦٦٥ م پادشاه اسپانیا، ١٦٢١-١٦٦٥ م
کریستین نهم ١٨١٨-١٩٠٦ م پادشاه دانمارک، ١٨٦٣-١٩٠٦ م
ادموند هوسرل ١٨٥٩-١٩٣٨ م فیلسوف آلمانی
آلبرت یکم ١٨٧٥-١٩٣٤ م پادشاه بلژیک، ١٩٠٩-١٩٣٤ م
مری پیکفورد ١٨٩٢-١٩٧٩ م بازیگر آمریکایی زادۀ کانادا
سونیا هنی ١٩١٢-١٩٦٩ م فیگور اسکیتر نروژی
بتی فورد ١٩١٨-٢٠١١ م همسر جرالد فورد رئیس‌جمهور آمریکا
یان اسمیت ١٩١٩-٢٠٠٧ م نخست‌وزیر رودزیا، ١٩٦٥-١٩٧٩ م
وارطان گریگوریان ١٩٣٤-م رئیس ایرانی آمریکایی
قصر دروتنینگهلم استکهلم
 
قصر «دروتنینگهلم» در استکهلم، محل رسمی اقامت خاندان سلطنتی سوئد، در قرن هفدهم و به عنوان کاخ تابستانی ساخته شد.
این مجموعه یکی از زیباترین قصرهای شمال اروپا به شمار می‌رود. قصر دروتنینگهلم (Drottningholm) در جزیره «لوون» (Lovön) و در کرانه دریاچه «مالارِن» (Mälaren) قرار دارد. بازدیدکنندگان می‌توانند با یک سفر پنجاه دقیقه‌ای از مرکز شهر استکهلم با قایق به قلمرو قصر سلطنتی برسند. در قرن شانزدهم، «کاترین» همسر پادشاه «جان سو
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
این روزها مهاجرت کاری و انتخاب بهترین مقصد دغدغه‌ی خیلی‌ها است. در این مقاله سفرمی رزرواسیون آنلاین خرید بلیط هواپیما با تعدادی از بهترین‌ کشورها برای مهاجرت آشنا می‌شوید.
 
راهنمای کار و مهاجرت به نیوزیلن
مهاجرت کاری یک گام بزرگ است و نیازمند برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری دقیق و حساب شده است. کار در خارج از کشور ممکن است فرصت‌های شگفت‌انگیزی برای آینده کاری شما فراهم آورد؛ چند سال (یا بیشتر) کار در خارج از کشور می‌تواند رزومه کاری شما را
 
 
سی و پنجمی فستیوال فیلم کوتاه تهران , مریم صلح کارگردان فیلم «دریاچه ماهی» در رابطه اهمیت برگزاری سی و پنجمی فستیوال فیلم کوتاه تهران ذکر کرد : فستیوال فیلم کوتاه تهران که فیلم های زیادی نشان میدهد , راهی برای چشم شدن است و امیدوارم فقط فستیوال فیلم کوتاه تهران و تعدادی فستیوال کوچک دیگر نباشد . مهم ترین واقعه قبلی از برگزاری فستیوال فیلم کوتاه این است که متخصص ها و کارشناسان سینما گوش به زنگ و مهیا برای شناسایی استع
ژان دوم ١٣١٩-١٣٦٤ م پادشاه فرانسه، ١٣٥٠-١٣٦٤ م
آناتول فرانس ١٨٤٤-١٩٢٤ م رمان‌نویس فرانسوی
ویلبر رایت ١٨٦٧-١٩١٢ م مخترع آمریکایی هواپیما
جان میلینگتون سینگ ١٨٧١-١٩٠٩ م نمایشنامه‌نویس و شاعر ایرلندی
چارلی چاپلین ١٨٨٩-١٩٧٧ م بازیگر، فیلمساز و آهنگساز انگلیسی
تریستان تزارا ١٨٩٦-١٩٦٣ م شاعر رومانیایی فرانسوی
مرس کانینگهام ١٩١٩-٢٠٠٩ م رقصنده و طراح رقص آمریکایی
پیتر یوستینف ١٩٢١-٢٠٠٤ م بازیگر بریتانیایی
هنری مانچینی ١٩٢٤-١٩٩٤ م آهنگسا
شرکت لگو که خط تولید اسباب بازیهای پلاستیکی لگو را در اختیار دارد، شرکت خصوصی دانمارکی است که دفتر مرکزی اش در شهر بیلاند (Billund) دانمارک واقع شده است و تاریخچه اش به سال ۱۹۳۲ باز می گردد. در سال ۲۰۱۶ این شرکت به درآمد ۲.۴ میلیارد دلار رسید و پر درآمدترین شرکت اسباب بازی سازی دنیا محسوب می گردد. این کمپانی محصولات فرهنگی و هنری و بازی های کامپیوتری را نیز عرضه می کند.
در ادامه به ۸ حقیقت جالب درباره شرکت لگو اشاره خواهیم داشت:
واژه lego برگرفته از
قالیشویی در مشهددرین مقاله با تاریخچه فرش لهستان و برهان نامگذاری این فرش ها به فرش های لهستانی آشنا می‌شوید . به دنبال با ما یار و همدم باشید.به فرش های زربافتی که‌این ایام در بازار موجود هست فرش های لهستانی میگویند .در واقع تاریخچه این فرش به این شکل میباشد که در حین های به دور فرمانروا لهستان به یکی‌از بازرگانان میگوید تا از کشور ایران برایش سوغات آورد و وی فرش هایی از کاشان برده و به وی نثار می‌کند .که حالا این فرش ها در موزه جانور است .
سلام!
من رفتم فرانسه و توی یکی از جشنواره های قدیمیِ عکاسی خبری شرکت کردم. زمان خیلی خوبی بود که توانستم با دوستام بگذرانم. و انگیزه پیدا کنم برای عکاسی و حرفه ام.
به خاطر اتفاقات زیاد، خلاصه می نویسم :)
دیروز دبیرم تو برنا حالم رو پرسید. بهش گفتم یادتونه به من برنامه نمی دادین به خاطر یه حلقه که از دماغم آویزون بود؟ حالا روزنامه هر جوری که دلم بخواد می توانم کار کنم.رسانه هامون داغونن! داغون!
اینستاگرامم رو بستم چون حس خوبی بهم نمی داد و یک عالم
۱. چین (۶۵۸ بیلیونر)
۲. ایالات متحده آمریکا (۵۸۴ بیلیونر)
۳. آلمان (۱۱۷ بیلیونر)
۴. بریتانیا (۱۰۹ بیلیونر)
۵. هند (۱۰۴ بیلیونر)
۶. سوئیس (۷۷ بیلیونر)
۷. روسیه (۵۹ بیلیونر)
۸. برزیل (۵۳ بیلیونر)
۹. تایلند (۵۰ بیلیونر)
۱۰. فرانسه (۴۸ بیلیونر)
۱۱. کانادا (۴۱ بیلیونر)
۱۲. ایتالیا (۴۰ بیلیونر)
۱۳. ژاپن (۳۸ بیلیونر)
۱۴. کره جنوبی (۳۶ بیلیونر)
۱۵. استرالیا (۳۲ بیلیونر)
۱۶. سنگاپور (۳۱ بیلیونر)
۱۷. ترکیه (۳۰ بیلیونر)
۱۸. اندونزی (۲۹ بیلیونر)
۱۹. مکزیک (۲۷ بیلیون
در شاخص امسال اعتبار گذرنامه‌های جهان که هر سال توسط موسسه بریتانیایی هنلی تهیه و منتشر می شود اعتبار گذرنامه‌های بریتانیایی و آمریکایی کاهش یافته و در مقابل گذرنامه چند کشور آسیایی در صدر جدول هستند.
معیار اصلی تنظیم این فهرست تعداد کشورهایی است که دارنده هر گذرنامه بدون ویزا می تواند به آنها سفر کند. این ارزش یابی براساس داده‌های ویژه «انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی» که همه جانبه‌ترین و دقیق‌ترین اطلاعات در زمینه سفرهای بین المللی

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تجهیزات قرعه کشی گلپایگانی