نتایج جستجو برای عبارت :

نفس سرگش، پشیمانی از غرور، ترس از تعلق

در خویش پوییدم.
سوال این است: ریشه های روانشناسانه تمایل به سلوک معرفت اندیشانه کدامند؟ در خود جستجو کردم. دریافتم که می توانم سه علت را مطرح کنم.
.
یک، نفس سرکش، دوران 16 تا 22 سالگی،نفس عجول، همیشه در آن دوران برای من دغدغه بود. چه در خویشتن داری. چه در توانایی بر نفس برای پیشگیری از علاقه غیرقابل کنترل به دیگران. چه در تمرکز تلاش و غیره. شاید عواملی مانند کمبود محبت، عقده ها و غیره در دیگران وجود داشته باشد، اما واقعیت این است که من هیچ گاه تحت
تفاوت میان خودپسندی و غرور در این است که غرور، اعتقاد راسخ به ارزش فوق‌العاده‌ی خویش در زمینه‌ای خاص است، اما خودپسندی، خواستِ ایجاد چنین اعتقادی در دیگران است و معمولاً با این آرزوی نهان همراه است که در نهایت، خود نیز بتوانیم به همان اعتقاد برسیم.
بنابراین، غرور از درون انسان نشأت می‌گیرد و در نتیجه، قدردانی مستقیم از خویشتن است. اما خودپسندی کوششی است برای جلب قدردانی از بیرون، یعنی دستیابی غیرمستقیم به قدردانی است. از این رو خودپسند
چند روزه دارم بش فکر میکنم. به نظرم یکی از اساسی ترین فاکتورای هر رابطه تعلق و تملکه. اینکه دو طرف چقدر از رابطه شون انتظار حس تعلق دارن چقدر تملک؟ مثلا به نظرم اگه دو نفر از رابطه جویای حس تملک باشند اون رابطه از ی جایی به بعد کار نمیکنه چون حس تملک یک طرف، در پی حس تعلق طرف مقابل میاد. 
حوصله بسط دادم مطلب رو ندارم. 
و اینکه خودم دلم حس تعلق میخواد یا تملک؟ واقعا نمیدونم.
فکر نمیکنم کسی باشه بتونه بین این دو تا یکیشون رو انتخاب کنه، بهرحال مکمل
راهکارهای مؤثر و تاثیر گذار برای حفظ غرور مردانه
بدون تردید، از جمله خصوصیات لاینفک موجود در شخصیت مردان، غرور مردانه محسوب می شود. به طور کلی، مردان در مقایسه با زنان، غرور و اقتدار را به میزان بیشتری در کانون توجهات خود قرار می دهند. از سوی دیگر، خدشه وارد شدن به غرور مردانه، از جمله خط قرمزها و مرزهای یک زندگی مشترک به شمار می رود. چرا که زیر سوال رفتن بزرگی و اقتدار مرد به ویژه در زندگی مشترک می تواند عواقب سنگینی مانند متزلزل شدن پایه  ه
به لطف سیاست های آقایان، چند وقتی بود احساس غرور نکرده بودم. غرور ملی را می گویم. از همان غرور هایی که وقتی تیم ملی والیبال پشتِ هم پیروز می شود، کمی مزه مزه اش می کنی، وقتی دانشمندان کشورت قدمی بر می دارند، در رگهایت حسش می کنی و  وقتی اسطوره ها و تاریخ کشورت را می خوانی، از آنها سرشار می شوی.
چند وقتی بود احساس غرور نکرده بودم تا دیشب که خبر توقیف نفت کش روباه پیر رفت روی خروجی خبرگزاری ها. همان وقتی که وزاری خارجه‌ی کشوری لات جهان، مثل سگ های
به لطف سیاست های آقایان، چند وقتی بود احساس غرور نکرده بودم. غرور ملی را می گویم. از همان غرور هایی که وقتی تیم ملی والبال پشتِ هم پیروز می شود، کمی مزه مزه اش می کنی، وقتی دانشمندان کشورت قدمی بر می دارند، در رگهایت حسش می کنی و  وقتی اسطوره ها و تاریخ کشورت را می خوانی، از آنها سرشار می شوی.
چند وقتی بود احساس غرور نکرده بودم تا دیشب که خبر توقیف نفت کش روباه پیر رفت روی خروجی خبرگزاری ها. همان وقتی که وزاری خارجه‌ی کشوری لات جهان، مثل سگ های
هروقت آدم دچار غرور بی حد و حساب میشه خدا میزنه تو دهنش.آمریکاییا سردار سلیمانیه کشتن. اون تشیع گسترده و جواب سپاه شد تو دهنیشان.ما برای زدن پایگاه آمریکا و انتقام دچار غرور کاذب شدیم هواپیمای مسافربری شد تودهنیمان.تودهنی سنگینی بود. دیشب چقدر افتخار کرده بودم امروز چقدر احساس بی آبرویی و خجالت. تودهنی سنگینی هم برای من بود.خدایا خودت به داد همه ما بنده های بیچاره ت برس.
ما خیلی به هم شباهت داریم,  من برای شاد بودنت خودم را می شکنم  تو هم برای شاد  بودنت مرا می شکنی ... این که غصه ندارد   هر آدمی توی زندگی اش , یک جا می شکند ,  یا دلش  یا غرورش  اما خدا نکتد هم دل بشکند هم غرور ...    #الهام_ملک_محمدی
✍بیمه بیکاری کرونا به چه کسانی تعلق نمی گیرد؟
✅بیمه بیکاری صرفا به  افرادی که هر سه شرط زیر را دارا باشند تعلق می گیرد:
1⃣مشمول قانون کار2⃣مشمول تامین اجتماعی3⃣مشمول قانون بیمه بیکاریدر کل فقط به کارگران مشمول قانون کار.
✅بیمه بیکاری به مشاغل زیر تعلق نمی گیرد:
سایر بیمه شدگان از جمله 1⃣بیمه های خاص2⃣ مشاغل آزاد3⃣ خویش فرمایی 4⃣ بیمه کارگران ساختمانی5⃣ قالیبافان 6⃣ رانندگان حمل و نقل شهری و ... 
منبع: وزارت کار
بسم الله
عن ابن ابی یعفور قال: سمعت أبا عبدالله یقول: من تعلّق قلبه بالدنیا تعلّق قلبه بثلاث خصال: همّ لا یفنی و أمل لا یدرک و رجاء لا ینال. (کافی، ج2، ص320)
امام صادق علیه السلام میفرمایند: کسی که قلبش به دنیا تعلق گیرد در واقع قلبش تعلّق به سه خصلت و ویژگی دارد: 1.همّ و غمّی که تمامی ندارد، 2.آرزویی که دست نیافتنی است، 3.امیدی که به آن نخواهد رسید.
ادامه مطلب
یک گیگ یا دوگیگ اینترنت یک ماهه رایگان همراه اول با زدن کد زیر *1000*211# ⚠️به بعضی از خط ها تعلق میگیره #شانسی اگه کد رو زدید نوشت خرید دو گیگ اینترنت به مبلغ 0(صفر)تومان بود یعنی به شما تعلق  میگیره و تایید کنید اگه مبلغ صفر نبود تعلق نمیگیره و تایید نکنید⚠️یا اینکه میتونید بسته ارزون قیمت از این کد بخرید مثلا پنج گیگ اینترنت یک ماهه 9500تومان میده البته به #شانستون داره چه حجمی براتون بیاد
 
آیا در درمان بیماری هایی مانند جوش غرور جوانی نیز میکرودرم ابریژن جایگاهی دارد؟
حتما همینطور است. جایگاه مهم میکرودرم ابریژن به عنوان یک روش درمانی برای مبتلایان به جوش غرور جوانی سال هاست که به اثبات رسیده است. با توجه به اینکه اساس ایجاد جوش ها ترشح زیاد سبوم یا همان چربی و رشد باکتری ها روی این چربی است. پاکسازی و برداشتن لایه های مرده و چرب پوست توسط میکرودرم ابریژن در درمان جوش غرور جوانی تاثیر مهمی دارد.
 
 
http://WWW.NEGARSKIN.IRhttp://WWW.NEGARSKIN.IR
یه چیزو متوجه شدم اینجا
اون هم اینکه 
ادم ها خیلی وقتها میتونن به هم کمک کنن یا محبت کنن یا حتی حرف بزنن با هم
از سر غرور (احتمالا غرور بریتیشی)
از سر خودخواهی و خودبرتربینی هست که توی روزای سخت دست هم رو نمیگیرن
برای همینم هست که خیلی تنهان.
وضعیت ادمای این کشور دقیقا عین وضعیت بچه پولدارای ایرانه،
پولدار
بی نیاز
بی کس و تنها.
 
نمونه ش ساشا سبحانی.
چه چیز تو را به فردی یا مکانی یا گروهی متصل می‌کند؟
تعلق خاطر داشتن؟
چه چیز برای تو تعلق خاطر می‌آورد؟
چه چیز باعث می‌شود که فکر کنی به آن فرد و مکان و گروع تعلق داری و باید جایی از ذهن و خاطرت را به آن اختصاص دهی؟
من به تمام سوالات بالا جواب هم‌زبان بودن و زبان هم را فهمیدن را می‌دهم. 
تو تا زمانی متعلق به فردی هستی که بتوانی حالیِ آن فرد کنی که چه چیز می‌خواهی و هدفت چیست! 
تا زمانی متعلق به مکانی و جایی هستی که زبان و فهم مشترک داشته باشی. ف
برای ح نوشتم دلم میخواد کسی رو داشته باشم که فقط و فقط مال من باشه و با هیچ کس شریکش نشم خندید و گفت من میتونم داوطلب باشم بهش گفتم که نه تو به صاد تعلق داری به خواهرت به مامان و به عین که اون دوستته دایره ی ادمهایی که بهشون تعلق داری زیاده
بعد بهش گفتم به نظرت من به کیا تعلق دارم ؟ گفت مامانت بابات صاد سین شین اون یکی صاد نون! غین و میم ! اسم خودش رو هم نگفت .
گفتم که جالبه من به هیچ کدوم از این ادمهایی که گفتی احساس تعلق نمیکنم مخصوصا بابام گفت من
می خوام چیزی را براتون بنویسم که احتمالا شما هم با این نوع رفتار برخوردهایی داشته اید. حتما مثالهایی هم در این مورد در ذهنتان هست ولی با این وجود دوست دارم براتون بنویسم. غرور تا حدی خوبه و وقتی که از حد خارج میشه مخرب است. بعضی وقتها این تخریب فقط خود طرف و بعضی از افراد دور و بر او را تحت تاثیر قرار می دهد و بعضا تخریب حاصل از 
ادامه مطلب
ابرِ مادر گریست. من زیر چتر روزهایم بودم. چند قطره‌ی اشک، نوک کفشهایم را نم‌دار کرد. دستم را بیرون گرفتم، قطره‌ها دانه‌دانه لغزید و نقش زمین شد. گریه بی‌صدا بود، بی‌حرف، بی‌نشانه. هیچ نفهمیدم.
ابر مادر گریست. پدر نبود، خبر داده بودیم تا برگردد. من جایش خوابیده بودم. ابر من کنار ابر مادر، پیچیده در خود، بی‌صدا می‌گریستیم. آن شب کذایی. آن بیمارستان، آن اتاق عمل. آن انتظار و چشم‌براهی برای صبح. همان شب کذایی.
راستی امروز چندم است؟ بیستم مردا
یکی از احساس هایی که در همه ی انسان های سالم وجود دارد احساس تعلق و وابستگی است.انسان موجودی اجتماعی است.معنای اجتماعی بودن این است که زندگی او به بودن با دیگران وابسته است.انسان نمی تواند تنها زندگی کند.ممکن است انسان هایی در اطراف شما باشند که تنها زندگی می کنند اما در واقع تنها نیستند.چون دست کم غذایی که می خورند به دست دیگران تولید می شود و یا لباسی را که می پوشند دیگران تهیه می کنند.جدایی از انسان های دیگر و تنها ماندن بیش از حد روان ادمی
مبانی نظری و پیشینه پژوهش غرور (فصل دوم)
دید کلی :
مبانی نظری و پیشینه پژوهش غرور در 17 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت docx
توضیحات کامل :
مبانی نظری و پیشینه پژوهش غرور در 17 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت docx
 
ویژگی های فایل
- 17 صفحه فارسی شامل مبانی نظری، پیشینه تحقیق و منابع (داخلی و خارجی)
- در قالب فایل ورد قابل ویرایش با استاندارد آکادمیک
- منبع نویسی شده به شیوه APA
- منابع بخش مبانی از 2012 به قبل و بخش پیشینه از 2010 به قبل
- شامل 11 صفحه متن و 6 صفحه منابع
​​​​​شیری گرسنه از میان تپه‌های کوهستان بیرون پرید و گاوی را از پای درآورد. سپس در حالی که شکمی از غذا درمی آورد، هر از گاهی یکبار سرش را بالا می گرفت و مستانه نعره می کشید. 
صیادی که در آن حوالی در جستجوی شکار بود صدای نعره های مستانه شیر را شنید و پس از ردیابی با گلوله ای آن را از پای درآورد.
 
هنگامی که مست پیروزی هستیم بهتر است دهانمان را بسته نگه داریم.
غرور، منجلاب موفقیت است.
موفقیت برای اشخاص کم ظرفیت مقدمه گستاخی است
 
حق اولاد به کسی تعلق می‌گیرد که حداقل دو سال سابقه پرداخت بیمه داشته باشد.
برای اولاد ذکور تا زمان سرباز شدن و اگر دانشجو باشند، حداکثر تا ۲۳ سالگی مشمول حق اولاد می‌شوند و بعد از ۲۳ سالگی به شرط ارائه گواهی اشتغال به تحصیل در دانشگاه مشمول حق اولاد می‌شوند.
برای اولاد مونث مادامی که ازدواج نکرده باشند، به پدرشان حق اولاد تعلق می‌گیرد یا اگر بعد از ازدواج، متارکه کردند و ثابت شد که نان‌آورشان والدین‌شان هستند، مشمول حق اولاد می‌شوند.
تو آخرین سکانس فیلم وکیل مدافع شیطان آل پاچینو که نقش مرد شیطانی رو بازی میکنه یه جمله خیلی قشنگ میشه که جزو دیالوگ های ماندگار تاریخ سینماست. از زبان شیطان میگه: " تکبر گناه مورد علاقه منه".
 
سکانس آخر فیلم وکیل مدافع شیطان
 
یکی از گناهان کبیره غرور و تکبره، چون شیطان از سر غرور و تکبر به آدم سجده نکرد.
 
پروپوزال ارائه شده در این بخش از پروپوزال آماده معماری متا دانلود با موضوع پروپوزال مهد علم با احیای حس تعلق به مکان می باشد که با هدف الگوبرداری و افزایش بهره وری هر چه بیشتر شما عزیزان تهیه و تدوین گردیده شده است.
پروپوزال مهد علم با احیای حس تعلق به مکان
مکان عنصر اصلی هویت ساکنان آن است.انسان با شناخت مکان می تواند به شناخت خود نایل شود.یکی از علل سرگردانی انسان امروز نپرداختن به مفهوم مکان و هویت مکانی است.
ادامه مطلب
اغلب ما "سواد رابطه" نداریم...
بلد نیستیم بفهمیم دنیای آدمها با هم فرق دارد
توقع داریم کسی که با ماست، خود ما باشد 
حتی حاضر نیستیم به نیازها , خواسته ها و علایق او توجه کنیم
غرور خودمان را بسیار دوست داریم!
اما توقع داریم او غرور و نیاز و توقع نداشته باشد !
و درکش سخت است برای ما
که او دنیایی دارد که خودش ساخته و آن را صرفا با ما به اشتراک گذاشته...
نه اینکه بخواهد بر اساس خواسته ی ما دنیای تازه ای بسازد...
ما بلد نیستیم کنار هم باشیم...
مورد توجه بودن گاهی به قیمت خیلی گرانی تمام میشود. 

حدود نصف کتاب غرور و تعصب رو خوندم که عنوان اصلیش درواقع غرور و پیش داوری هست. از این که هیچ شباهتی به زندگی الان ما نداره لذت میبرم و خوشحالم که اینجوری. ادم متوجه رسم فرهنگ زندگی آدما توی اون دوره که جین استین زندگی میکرده میشه. تفکراتشو اداب و رسومشون. ولی اخلاق ادما که همینی که الان هست شاید البته یه ذره کمتر. برام جالب این دنبال شوهر بودن. مراسم رقص رفتنو رقصیدن. آشنا شدنا با هم. من که هیچ
همه کارگران دارای فرزند مشمول حق اولاد نیستند؛ اولین شرط تعلق گرفتن این مزایای مزدی ۷۲۰ روز بیمه‌پردازی است.
فرامرز توفیقی: حق اولاد به کسی تعلق می‌گیرد که حداقل دو سال سابقه پرداخت بیمه داشته باشد. برای اولاد ذکور تا زمان سرباز شدن و اگر دانشجو باشند، حداکثر تا ۲۳ سالگی مشمول حق اولاد می‌شوند و بعد از ۲۳ سالگی به شرط ارائه گواهی اشتغال به تحصیل در دانشگاه مشمول حق اولاد می‌شوند.
برای اولاد مونث مادامی که ازدواج نکرده باشند، به پدرشان حق
غرورِ کاذب، مگر غرور صادق و کاذب دارد؟ غرور یک خصلتِ اخلاقیِ بد است که هر چه هم رنگِ زرد رویش بپاشی قناری نمی‌شود. یک آقایی که با ما سرِ دعوا دارد دائما حرف از غرور کاذب و صادق می‌زد و حتی ابایی هم نداشت که بگوید: «آره من مغرورم، چون این قدر کتاب خوندم»
آقای محترم که نمی‌خواهم اسمت را ببرم چون سعی می‌کنم اسمت را حافظه‌ام پاک کنم لازم است به شما عرض کنم که امام علی(ع) در نهج البلاغه می‌فرماید: اگر غرور خوب بود خداوند به پیامبرانش می‌گفت مغرو
ماهیت انسانهای مغرور:
غرور به حالت احساسی گفته می ‌شود که در آن شخص برای خود ارزش بسیار زیادی قائل است و در مقابل تواضع و نیستی بکار می ‌رود. فکر اینکه شخص از همه کس و
 همه چیز خود را بالاتر می ‌داند .پیامدهای غرور تمام زندگی انسان را تحت تاثیر خود قرار می دهد و باعث تخریب زندگی خود فرد و دیگران می شود.


ادامه مطلب
سلام بعد از
یه مدت بی مطلبی به این نتیجه رسیدم که به
بعضی از رذائل اخلاقی بپردازم و کمی جنبه
های این رذیلت ها را مورد بررسی قرار بدم!
اولین
موردی که به ذهنم رسید که بگم «غرور»
است.
مغرور
بودن آفت بد هر انسان آزاده ای است اینکه
کسی خودش رو بالاتر از بقیه بدونه اینکه
فکر کنه من منم و همه هیچ اند و وقتی بهش
مسئولیت می دهی میگوید ال می کنم و بل
میکنم ولی فی الذات هیچ نمی کند و وقتی
کوچکترین کاری می کند با خوشحالی می گوید
من کردم و به همان افتخار می کند
سلام
میگن غرور مرد خیلی براش مهمه، چون بدون پدر بزرگ شدم و ازدواج کردم، الان درک درستی از غرور مرد ندارم، این که چه جوری نباید غرورم رو بشکنم، چه چیزهایی غرور آقایون رو جریحه دار میکنه؟، میشه کامل کامل با مثال با جزئیات حتی کوچیکترین چیزها رو توضیح بدین؟، میخوام حسابی حواسم به غرور و مردونگی همسرم باشه.
مرتبط با شناخت مردان:

علت تناقض های رفتاری پسری که قراره باهاش ازدواج کنم چیه؟
دخترانی که پسران اون ها رو برای تفریح و رابطه جنسی میخوان چ
متن های پرمعنا درباره غرور
گرچــه ای دوســــت غرور دلــــــت احســــاس مـــرا درک نکـــرد…
آفریــــن برغـــم عشــــقـــت کــه مرا ترکـــ نکرد…
.
.
.
ما بدهکاریم به یکدیگر
و به تمام ” دوستت دارم” های ناگفته ای
که پشت دیوار غرورمان ماند
و آنها را بلعیدیم
تا نشان دهیم که منطقی هستیم
.
.
.
برای بودنِ با تو غرورم پایمال شد
تو هم اندکی احساس بگذار
مساوی که نمی شویم
حداقل به من نزدیک شو
.
.
.
من ، مــــن کردن های من و تو بود کــه ،
هیچوقت مـــــــا نش
در ژاپن توجه به احساس تعلق به مکانی به نام مدرسه زیاد است. یک معلم ژاپنی می‌گوید: دانش‌آموزان برای یادگیری به مدرسه نمی‌آیند. آنها برای دیدار با دوستانشان به مدرسه می‌آیند، بنابراین من بیشترین تلاش خود را برای کمک به دانش‌آموزان در پیدا کردن دوست صرف می‌کنم. وقتی دانش‌آموزی در یادگیری کند است تلاش می‌کنم که او با گروه‌های مختلفی از دانش‌آموزان ارتباط دوستانه برقرار کند و از آن لذت ببرد.
ادامه مطلب
از اول اردیبهشت این وبلاگ خصوصی میشه(:
هر شخصی که واقعا دست نویس های من و یگانه رو میخونه و دوست داره رمز بهش تعلق بگیره
زیر همین پست کامنت بذاره(:
در صورت تمایل دو طرفه،رمز به شما تعلق خواهد گرفت(:
از طرف: ماجده و یگانه
ادامه مطلب
شما برو به شکل تصادفی یکی از مناظره‌های پرگار بی‌بی‌سی رو نگاه کن
به احتمال بالای 70 درصد حداقل یکی از طرفین به شدت زبون نفهمه و بدون توجه به حرفای رد و بدل شده، مصره که خودش داره درست میگه
حس میکنم این همونیه که ازش به غرور اهل علم یاد کردن. آدما که فک میکنن چیزی بارشونه دیگه تو خودشون نمیگنجن! ممکنه به نظر بیاد که عالم واقعی متواضعه و بیشتر که یاد میگیره میفهمه کمتر بلده، اما واقعیت اینه که حتی با وجود اینکه میدونن کمتر بلدن هم اصرار دارن به
محبوب من، سلام.
زیباروی من، بی‌صبرانه منتظر روزی هستم که به تو برسم.
نگرانم. نگرانم از روزی که تو را نداشته باشم. اگر تو نباشی انگار دیگر من نیز نخواهم بود! می‌دانی دل بردن از یک دخترِ مغرور و بدبین و مشکل‌پسند چقدر دشوار است؟ اما حالا این من خودم هستم که عاشقت شده‌ام و به ذهنم عاشقِ جز تو بودن راه نمی‌یابد. تمامی آدم‌ها را بررسی می‌کنم؛ امتیازدهی می‌کنم و می‌بینم که امتیازی که به تو تعلق دارد با اختلاف بسیار زیاد، بیشتر از دیگران است! می
خانمی 30 ساله هستم , ارشد یه رشته مهندسی دارم و از 4 سال پیش مشغول به کار شدم، سوالم در رابطه با کار هست، مسئله ای که چه در محیط دانشگاه چه شغل باهاش مواجه بودم نحوه برخورد با آقایون هست.
بار ها و بارها خوندم و شنیدم که آقایون غرور دارن و نباید غرورشون شکسته بشه و میل به برتری دارن و ...، اینها همه برام جا افتاده_ "در جایگاه شریک عاطفی و همسر"_ این مسئله برام با جون و دل پذیرفته س و بهش متعهد خواهم بود حتی لذت هم میبرم نسبت به مردَ م  این طوری باشم . 
به استناد سایت مشاوره حقوق خانواده دینا ، در خصوص مهریه زن نازا باید گفت از زمانی که زن و شوهری به عقد یکدیگر در آمدند ، مهریه به زن تعلق گرفته و در صورت مطالبه ، مرد مکلف به پرداخت آن می باشد . بنابراین در صورتی که زن نازا باشد و توانایی بچه دار شدن نداشته باشد نیز حق مهریه دارد و نازایی زن سبب محرومیت از دریافت مهریه نخواهد شد . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد اینکه آیا به زن نازا مهریه تعلق می گیرد بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvalaw.com/web/a
♫♫
رو به راه نیست احوالم ، شبا بد روزا درگیرِ کارم
حالم خوش نی ، تو منو کشتیــ
پشتِ پنجره میشینم و خنده این پشت نی
اخما توو هم ، غُصه ها کوهن
انگار مجبورم که ازت دورم
بی تو این شب ها چقده شومن
چقده رفتارت تاثیر داره رو من
نه میتونم جلوت این بحثه رو بازش کنم
نه میتونم با غمِ تنهایی سازش کنم
نه غرور اجازه میده که به تو خواهش کنم
ولی من دلم پَر میزنه موهاتو نوازش کنم
نه میتونم جلوت این بحثه رو بازش کنم
نه میتونم با غمِ تنهایی سازش کنم
نه غرور اجازه
هوالعزیز
امروز در میان آشفتگی، درست همان زمان که می گفتم: خدایا چرا همه چیز تا این حد پیچیده است؟! خدایا چه کسی جز تو می فهمد که چقدر حال همه ما پیچیده است؟، به ذهنم رسید که در منظر خدا هیچ چیز پیچیده نیست. همه چیز در بسیط ترین حالت است. این ماییم که حقایق را نمی فهمیم و در دام پیچیدگی می افتیم. در همین احوال بودم که مصرعی از مولوی خواندم؛ با من صنما دل یکدله کن...
و انگار این کلمات با من می گفتند که اگر تو هم با خدا دل یکدله کنی پیچیدگی نداری. اینگو
هوالعزیز
امروز در میان آشفتگی، درست همان زمان که می گفتم: خدایا چرا همه چیز تا این حد پیچیده است؟! خدایا چه کسی جز تو می فهمد که چقدر حال همه ما پیچیده است؟، به ذهنم رسید که در منظر خدا هیچ چیز پیچیده نیست. همه چیز در بسیط ترین حالت است. این ماییم که حقایق را نمی فهمیم و در دام پیچیدگی می افتیم. در همین احوال بودم که مصرعی از مولوی خواندم؛ با من صنما دل یکدله کن...
و انگار این کلمات با من می گفتند که اگر تو هم با خدا دل یکدله کنی پیچیدگی نداری. اینگو
پرسشنامه عوامل موثر بر حس تعلق مکانی
دانلود پرسشنامه استاندارد عوامل موثر بر حس تعلق مکانی

پرسشنامه استاندارد حس تعلق مکانی:
 از اعتبار صوری ، به منظور بررسی اعتبار ابزار اندازه گیری تحقیق(پرسشنامه و سئوالات راهنمای بحث گروهی متمرکز) از طریق مراجعه به متخصصان(اساتید و تعدادی از کارشناسان علوم  اجتماعی) بهره گرفته شده است.
 
 
 
40 سوال در طیف لیکرت همراه با روایی و پایایی معتبر
کاملاً موافقم    موافقم    نظری ندارم    مخالفم    کاملاً مخ
به استناد سایت مشاوره حقوق خانواده دینا ، همین که عقد نکاح به صورت صحیح واقع شد ، زن حق دریافت نفقه خواهد داشت و می تواند از آن بهره مند شود . با این وجود از آن جهت که نفقه زن منوط به تمکین زن از شوهر است ، در صورتی که زن از شوهر تمکین نکند حق دریافت نفقه نخواهد داشت . لازم به ذکر است که در دوران عقد نیز به زن نفقه تعلق خواهد گرفت ؛ به شرط اینکه آمادگی تمکین از شوهر را به وی اعلام کرده باشد و یا اینکه از حق حبس استفاده نماید . برای دریافت اطلاعات بیش
 
            
 
°با سلام خدمت شما همراهان همیشگی سایت شارژ رایگان
 
امروز هم بامعرفی  یکی از بهترین برنامه های شارژ رایگان (دیجی پی) در خدمت شما هستیم 
ساز و کار این برنامه به شکلی است که با دعوت هر نفر مبلغ 2000تومان (دو هزار تومان) به شما تعلق میگیرد که این عدد نسبت به برنامه های مشابه عدد بسیار خوب و بالاییست
 
یکی دیگر از مزایای این برنامه شرکت دادن شما در قرعه کشی های مخطلف است که با دعوت افراد میتونید شانس خود را بالا ببرید !
 
بنابرین شما با
بیا اینقدر بزرگش نکنم . تو مگر کی هستی که اینقدر خودت را تحویل میگیری ? تو دقیقا هیچ چیز نیستی . حتی اگر هرگز دل تو ز علم محروم نشده باشد و کم مانده باشد ز اسرار که مفهوم نباشد :/ ، باز هم هیچ چیز نیستی که بخواهی اینقدر بر سر رضایت خودت و توقعت از آدمهای دیگر جنگ داشته باشی :/ اینکه مثل میمونِ لجباز همه اش در فکر تلافی و خالی کردن حرصت باشی راه به شدت دمِ دستی و مسخره ایست . و بهتر است بروی خودت را در یک باغ‌وحش به جمع شامپانزه ها یا اورانگوتان ها ملح
وب سایت حقوقی حمیرا پارسا وکیل پایه یک دادگستری _ مهرالمثل واژه ای ناشناخته برای اکثر زوجین می باشد. در این مطلب به معرفی و مفهوم مهرالمثل می پردازیم ،زمانی که در عقد نکاح دائم برای زوجه مهریه ای معین نشود و یا مهریه معین شده خارج از عرف باشد و یا بطور کلی برای مهریه به توافق نرسند، بعد از عقد و ازاله بکارت، مهریه به زوجه تعلق می گیرد که مهر المثل نامیده میشود.
مهر المثل بر اساس وضعیت شخصی ،خانوادگی و اقوام  زوجه تعیین می شود.شخصیت اجتماعی، می
دانلود اهنگ جدید تتلو به نام نوازش
♫♫
رو به راه نیست احوالم ، شبا بد روزا درگیرِ کارم
حالم خوش نی ، تو منو کشتیــ
پشتِ پنجره میشینم و خنده این پشت نی
اخما توو هم ، غُصه ها کوهن
انگار مجبورم که ازت دورم
بی تو این شب ها چقده شومن
چقده رفتارت تاثیر داره رو من
نه میتونم جلوت این بحثه رو بازش کنم
نه میتونم با غمِ تنهایی سازش کنم
نه غرور اجازه میده که به تو خواهش کنم
ولی من دلم پَر میزنه موهاتو نوازش کنم
نه میتونم جلوت این بحثه رو بازش کنم
نه میتونم ب
پروپوزال ارائه شده در این بخش از پروپوزال آماده معماری متا دانلود با موضوع پروپوزال مهد علم با احیای حس تعلق به مکان می باشد که با هدف الگوبرداری و افزایش بهره وری هر چه بیشتر شما عزیزان تهیه و تدوین گردیده شده است.
پروپوزال مهد علم با احیای حس تعلق به مکان
مکان عنصر اصلی هویت ساکنان آن است.انسان با شناخت مکان می تواند به شناخت خود نایل شود.یکی از علل سرگردانی انسان امروز نپرداختن به مفهوم مکان و هویت مکانی است.
مکان تنها یک سر پناه برای فعال
سه روز هست که اومدم توی اتاق جدید، اتاقی که برای یک ماه و نیم مهمونش هستم. روز اول که به مرتب کردن وسایل و بشور و بساب بعد از سفر گذشت، روز دوم رو هم از صبح تا شب بیرون بودم، اما امروز از خواب بیدار شدم، صبحونه‌ی مفصل خوردم و به خودم که اومدم دیدم از اون حالت مهمون‌طور خارج شدم و دارم میز رو دستمال میکشم و وسایل روش رو مرتب می‌کنم، این یعنی الان منم متعلق به اینجام. حس تعلق حس عجیبیه. در عین حال که شیرینه، ترسناک هم هست. تا وقتی یه جایی مهمونی؛ م
اگر کسی چیزی را در شرف رسیدن به آن باشد از دست بدهد (چیزی که بارها برای خودم اتفاق افتاده) در نهایت می آموزد که هیچ چیز به او تعلق ندارد؛
و اگر هیچ چیز به من تعلق ندارد پس نباید اوقاتم را صرف محافظت از چیزهایی کنم که مال من نیست.
بهتر است به گونه‌ای زندگی کنم که انگار همین امروز نخستین و آخرین روز زندگی من است.
یازده دقیقه
#پائولو_کوئلیو
ژل موضعی داپسون با نام تجاری آکنوور برای درمان آکنه ولگاریس وارد بازار دارویی شد
این ژل ساخت شرکت گیلارانکو می باشد.
 
ژل موضعی آکنوور ۵ درصد حاوی داپسون دارو درمان #آکنه ولگاریس است.  #ولگاریس  یا رُخ‌جوش یا جوش غرور جوانی، که مردم آن را با عنوان جوش‌های ناشی از غرور جوانی می‌شناسند یکی از شایع‌ترین بیماری‌های پوستی و شایع‌ترین علت مراجعه بیماران به پزشکان متخصص پوست است.
این بیماری معمولاً هم‌زمان با بلوغ شروع می‌شود. اساس ایجاد آک
حکم کارگزینی مدیرگروهمون رو دیدم و شاخ در آوردم. بیست میلیون تومن حقوقش بود. رقم دقیق مزایایی که بهش تعلق میگیره رو نمیدونم فقط میدونم که گاهی ماهانه به میزان حقوقشون مزایایی بهشون تعلق میگیره! میدونم که بعضیا حقوقهایی چندین برابر این میگیرن اما من دارم روزانه مدیرگروهمون و فعالیت هاشو می بینم و بنظرم نصف این حقوق رو بگیره هم از سرش زیاده. بعد آبدارچی ما با اون همه کاری که میکنه دو تومن میگیره! از وقتی که به این بی عدالتی پی بردم نفرتم از
متن آهنگ طهرون آوان بند
 
هی باز چیه اینقده غرور و هی ناز چیه وای قلب منو دردتو این همه آواز چیه
هی دادنزن بسه دیگه دلمو خون نکن نه از دل خود من دیوونه رو بیرون نکن
(هی تو طهرون نزدیک پیچ شمرون بازم اگه منو دیدی یهو رو برنگردون)2
ازین همه تنهایی و بارون چی بگم از قصه عاشق کش طهرون چی بگم
از حال بد این دل بی طاقت من که شده این روزا دست به گریبون چی بگم
هی باز چیه اینقده غرور و هی ناز چیه وای قلب منو دردتو این همه آواز چیه.
(هی تو طهرون نزدیک پیچ شمرون
تا کی به سوز و به ساز باید بسوزی و بسازی با این لکاته‌یِ ناپاکِ دست‌آغشته به دروغ و ریا و تزویر و آلوده‌تَن از کبر و غرور و شر؟ تا کی باید تسلیمِ تحمیلِ فشارِ غیرقابلِ تحمل این انبوهِ گندِ چرک شد؟ آه عزیزم؛ کاش چیزی از زمان نمی‌دانستم... 
تا کی به سوز و به ساز باید بسوزی و سازی با این لکاته‌یِ ناپاکِ دست‌آغشته به دروغ و ریا و تزویر و آلوده‌تَن از کبر و غرور و شر؟ تا کی باید تسلیمِ تحمیلِ فشارِ غیرقابلِ تحمل این انبوهِ گندِ چرک شد؟ آه عزیزم؛ کاش چیزی از زمان نمی‌دانستم... 
کار کردن یه چیزی داره که خیلی جالبه!اونم اینه که همه غرورتو خورد میکنه!
غرور منظورم اون غرور خوبه نیستا!
ادما همیشه یه غرور کاذب دارن که من خوبم که من بهترینم که من بالام من فلانم!
وقتی کار میکنی مخصوصا ماهایی که نمیتونیم به قول بابام اوستا کار خودمون باشیم یاد میگیریم که یه وقتایی باید سکوت کنیم!
یاد میگیریم به موقع حاضر شیم!هر چی راجب کار بگن بگیم چشم!
یاد میگیریم شخصیتمون رو حفظ کنیم
به هر قیمتی هر کاری رو نکنیم
یاد میگیریم به ادما‌حدشونو ن
         
  در این قسمت میخواهیم بهترین کیف پول بیتکوین را به شما معرفی کنیم .
■ کیف پول سایت Freeditcoin
نکته : برای استفاده از این سایت اگر در ایران هستید باید از ف ی ل ت ر ش ک ن استفاده کنید .
مزایا 
۱. قایلیت انتقال بیتکوین به صورت کند و تند . در حالت speed یا تند شما میتوانید با کمترین کارمزد،  در کمتر از ۱۵ دقیقه بیتکوین مورد نظر را در هر زمان به هر آدرسی که میخواهید انتقال دهید . فقط کافیست کارمزد آن را با کیف پولهای دیگر مقایسه کنید . در حالت کند هم
باز هم همنوازی سازهای ایرانی تو گوشمه... باز هم همون حسها. اما این بار روح من تب کرده. 
هر چی که کاسه ی تثبیت شده ام رو به خودم نشون میدم که "ببین! ببین تو ساختی و دوباره ساختی! چرا خراب نشسته ای؟ " جواب ندارم... 
مدتهاست درگیر یه بیماری غیر سختم! اما گوش پزشکان فقط شنوای کلمات کلیدی هست که از دهان من خارج میشن! حوصله نمیکنن قصه رو گوش کنن. حالا یه به خاطر ضیق وقته، یا غرور حرفه... . این گوش ندادن ها، تماما هم به ضرر من نبوده! به خودم یادآوری میکنم که "بذ
خاطره غرور بادکنکی
خاطره غرور بادکنکی
 
غرور بادکنکی
ماشین مان را حججی پوش کرده بودیم و شده بودیم کتابخانه سیار حججی.با ۴ ماشین دیگر که از دوستانمان بودند، همراه شدیمو کیف های کتاب شهید حججی را که پر از کتاب های امام زمانی نذری بود، روی دوشمان گذاشتیم.خیلی زود رسیدیم و بعد از عرض ادب خدمت بی بی، رفتیم سمت دشت.
بیاد داستان بی بی زبیده افتادم:دشت خالی بود و پرنده ای پر نمی زد؛“سربازان رسیدند…وقتی بانو را با دو خادمه اش فراری دادند، شیعیان جنگ
مامان میگفت نه ! مگه غرور نداری تو ؟ بابا میگفت نه آدم وقتی مار نیشش میزنه نمیره دست بکنه تو لونه مار . مریم میگفت نه کسی که قدرت رو ندونسته باید از ذهنت بیرونش کنی ...
اما دل من طاقت نیاورد.  نه بحث داشتن یا نداشتن غرور بود ، نه بحث گزیده شدن و نه بحث قدر دونستن یا ندونستن. و نه این که بحث تنهاموندن و قحطی آدم بود . دلم ناراحت بود ، از پیوند دوستی که بی هیچ صحبتی کنار گذاشته شده . رابطه ای که حالا محدود شده به سلام سرد آلوده به شک !
بالاخره غرور رو مثل
         
  در این قسمت میخواهیم بهترین کیف پول بیتکوین را به شما معرفی کنیم .
■ کیف پول سایت Freeditcoin
نکته : برای استفاده از این سایت اگر در ایران هستید باید از ف ی ل ت ر ش ک ن استفاده کنید .
مزایا 
۱. قایلیت انتقال بیتکوین به صورت کند و تند . در حالت speed یا تند شما میتوانید با کمترین کارمزد،  در کمتر از ۱۵ دقیقه بیتکوین مورد نظر را در هر زمان به هر آدرسی که میخواهید انتقال دهید . فقط کافیست کارمزد آن را با کیف پولهای دیگر مقایسه کنید . در حالت کند هم
سلام دانش آموزان عزیز :
 دانش آموزان توجه کنند که میتوانند در نظرسنجی کارهای دیگر پایه ها نیز شرکت کنند.هر دانش آموز باید حتما با نام و نام خانوادگی خود در این نظرسنجی شرکت کند(الزامی است).در نهایت میتواند کارهای منتخب را در دیدگاه خود بفرستید.لازم به ذکر است که آنهایی که در این نظرسنجی شرکت کرده اند به انها نمره تعلق خواهد گرفت و انهایی که در این نظرسنجی شرکت نکرده اند از آنها نمره کسر نخواهدشد.
در پایان با توجه به رای های دریافتی بهترین کار
سلام دانش آموزان عزیز :
 دانش آموزان توجه کنند که میتوانند در نظرسنجی کارهای دیگر پایه ها نیز شرکت کنند.هر دانش آموز باید حتما با نام و نام خانوادگی خود در این نظرسنجی شرکت کند(الزامی است).در نهایت میتواند کارهای منتخب را در دیدگاه خود بفرستید.لازم به ذکر است که آنهایی که در این نظرسنجی شرکت کرده اند به انها نمره تعلق خواهد گرفت و انهایی که در این نظرسنجی شرکت نکرده اند از آنها نمره کسر خواهدشد.
در پایان با توجه به رای های دریافتی بهترین کاره
چه ساده بود این دل نادانم که به پای تویی که حتی لحظه‌ای ندانستی چه‌قدر مردانه،چه‌قدر صادقانه تو را می‌خواهد تکه تکه شد و دم نزد...
و چه مظلوم بود غرور این مرد که برای تو زیر پا گذاشتم، غافل از آن که تو هم بعد از من رویش پا خواهی گذاشت و بیش از پیش خردش خواهی کرد
 
هردو باختیم عمر من...
من تو را به دست تقدیر باختم
تو بگو عشق و وفای این مرد را به چه باختی؟
 این دو روز که سردار سلیمانی مورد اصابت حمله تروریستی قرار گرفته تو فضای مجازی بین مردم نظرها خیلی متفاوته. من فکر میکنم حمله ی تروریستی و خشونت فی ذاته بد هست و تو این قسمتش سوای اینکه مورد هدف چه شخصی باشه یا توسط چه شخصی صورت گرفته باشه این کار نادرسته.
با شرمندگی باید بگم اونقدرها برام حس غرور ملی باقی نمونده، اصلا اینطور نیست که فکر کنم با اینکار از طرف یه کشور دیگه مورد تحقیر قرار گرفته ام و بخاطر میهنم ناراحت بشم،  یعنی حقیتش را بگم ای
خب کتاب غرور و تعصب نوشتهٔ جین آستین ترجمهٔ رضا رضایی نشر نی با سرخوشی و شادی تموم شد. به شدت خوشحالم. شاید یه دلیلش نشستن کنار پنجره و دیدن ابرای دلبرو هوای فوق العاده ی بهاری هست. بهرحال که حالم خوبه. بالاخره البته و حس تازگیو کم کم تو وجودم حس میکنم. 
در مورد کتاب که قبلا گفتم با این که موضوعشو اولش برام جالب نبود اما کم کم منم غرق کتاب شدمو منتظر بودم ببینم چی میشه. خیلی وقت بود اینجوری کتاب نخونده بودما لم داده بودم به مبل مثل اونوقتا که کسی
مورخ انگلیسی، توماس آرنولد  به بررسی گسترش اسلام در آفریقا پرداخته و می‌گوید:
«بدون شک موفقیت اسلام در آفریقای سیاه اساسا به نبودن هرگونه احساس حقیر شمردن سیاهان وابسته بود. در حقیقت واضح است که اسلام با سیاهان هرگز به عنوان یک طبقهٔ پست برخورد نکرد، چنانکه متاسفانه بسیاری اوقات در جهان مسیحی اتفاق افتاد. سیاه‌پوستِ مسیحی شده به این احساس گرایش دارد که اروپایی‌های هم‌دینش به نوعی از تمدن تعلق دارند که با طبایع او در زندگی هم‌خوانی ندا
⭕️new share issue انتشار سهام جدید
نیاز شرکت ها به سرمایه موجب می شود تا از طریق آورده نقدی افزایش سرمایه بدهند در این حالت سهامداران فعلی از اولویت اول برای خرید سهام برخوردارند که حق تقدم نامیده می شوند و براساس قانون تجارت 60 روز فرصت دارد تا مبلغ اسمی سهام تعلق گرفته را به حساب شرکت واریز کند.
♦️rights issue حق تقدم
از طرفی شرکت ها برای اینکه سود نقدی سهام ندهند و نقدینگی را در شرکت نگه دارند و یا برای تغییر ساختار سرمایه از محل سود انباشته، افزایش
(به نام خداوند بخشنده ی مهربان)                            جنگ کل دنیا بر سر ثروت و زمین خداست جنگ کشورها و جدایی وعلت تفرقه بین انسان ها و خراب شدن روابط دوستانه و عاطفی به خاطر دلبستن به ثروت و حریث بودن بیشتر ما انسانهاست انسان هر چه بیشتر ثروت و مقام داشته باشد بیشتر حریث میشود چون این در ریشه و ذات بیشتر ما انسانها نهفته می باشد .چیزی که باعث جدایی انسانها از همدیگر است .چیزی که زیادی آن باعث کینه و غرور بین انسانهاست.چیزی که انسان را از خدا دو
1. داشتن یک بسته حمایتی کامل هم زمان (پس انداز مالی مطمئن + پوشش های بیمه ای در مقابل حوادث و بیماری های خاص)اختصاص دو نوع سود به پس انداز شما1- سود تضمینی2سال اول 16 درصد2سال دوم 13 درصدسال پنجم به بعد 10 درصد
2-سود مشارکت در منافعاین سود در آخر هر سال  محاسبه شده و علاوه بر سود تضمینی به پس انداز شما تعلق خواهد گرفت
پرداخت : غرامت فوت طبیعی - غرامت فوت بر اثر حادثه - غرامت نقص عضو بر اثر حادثه - غرامت هزینه های پزشکی بر اثر حادثه - غرامت از کارافتادگی ب
دانلود ریمیکس دیجی طبا آب و آتش ۱۱۳
سوپرایز بزرگ جوان ریمیکس ، دانلود ریمیکس دیجی طبا بنام آب و آتش ۱۱۳ با متن و دو کیفیت عالی
Download New Remix Dj Taba Abo Atash 113 With Text And Direct Links 320 & 128 In Javan Remix
 
جدیدترین ریمیکس دیجی طبا عزیز منتشر شد.
در این مطلب قصد معرفی اپیزود ۱۱۳ ریمیکس آب و آتش را داریم.
این ریمیکس در دسته ریمیکس های شاد قرار دارد.
امیدوارم شنوندگان از این ریمیکس دانلود نمایید.
اولین آهنگ این قطعه به آهنگ تاب و تب گروه ایهام تعلق دارد.
دومین قطعه این
سلام
من یک پسر مجرد هستم، ولی هرگز نمیتونم بعضی از پسر ها یا کلا مردها رو درک کنم، مثلا پسرهایی که به دختر ها متلک میندازن یا دنبال شون میافتن یا منت شون رو میکشن و یا مداوم ابراز نیاز برای دوستی میکنن و دختر ها معمولا هیچ محلی بهشون نمیذارن.
آیا این پسر ها چیزی به اسم غرور در وجودشون نیست یا از ذلالت بدشون نمیاد؟، درسته مذکر به مونث گرایش داره اما یک چیزی به اسم شرافت هم وجود داره، جالا این یک طرف قضیه ست، من حتی مردهایی که مداوم خواستگاری میر
به استناد سایت مشاوره حقوق خانواده دینا به محض اینکه زن و مردی با هم ازدواج کردند و صیغه عقد نکاح خوانده شد ، زن استحقاق دریافت مهریه را پیدا می کند و پرداخت مهریه زن بر ذمه یا عهده مرد قرار می گیرد و هیچ امری نمی تواند به مالکیت زن بر مهریه خللی وارد کند ؛ حتی عدم تمکین از سوی زن . به عبارت دیگر ، زمانی که زنی از شوهر خود تمکین نکند ، باز هم مرد مکلف به پرداخت مهریه زن خواهد بود و به لحاظ قانونی عدم تمکین از سوی زن ، مجوزی بابت عدم پرداخت مهریه ب
الاغ زیبا تکانی به خودش داد و بارش را جابجا کرد. او از سنگینی بار لذت می برد. یک بار رنگارنگ سنگین. با خودش فکر می کرد که چه قدر خوشبخت است. چقدر می فهمد. با آنکه راه رفتن چندان هم برایش آسان نبود اما با غرور و تبختر قدم بر می داشت و خیابانهای شهر  را می پیمود. در اینحال ناگهان تصویر خود را درون ویترین یک مغازه دید. کمی به عقب رفت. دوباره جلو آمد. گردنش را کج گرفت. یالهای کوتاه و زبرش را جنباند و تیپ و قواره اش را در دل ستود. در این حال یادش به قصه کود
نقد رمان نفوذ در موساد

نقد رمان نفوذ در موساد : با خواندن این کتاب حس غرور و سربلندی می کنی.

نقد رمان نفوذ در موساد نوشته ی صالح مرسی
این کتاب و دو سه تا برادر
های این کتاب را که می­ خوانی پر از انرژی می­ شوی، احساس غرور و سربلندی
می­کنی حس زنده و پویا بودن در درونت می شکفد.

نویسنده ی این کتاب یک تابوشکن است.

بت بزرگ اما توخالیِ اسرائیل؛ چنان برای خودش هیبت ساخته که دولت­ها و
ملت­ها از ترسشان نمی ­توانند تکان و مخا
دوست داشتن ادم کوچولوهای زمین شبیه حس باریدن نم باران روی ترکهای زمین بعد از روزهای گرم است،مثل حس بی هوا اجابت شدن یک دعا یا همان آرزویی که مدتها بود به فراموشی سپرده شوده بود و یا ده ها وجب غبار نآمیدی نشدن روی ان را پوشانده بود ،مثل حس گرفتن میوه ی تازه افتاده در رود خنک و تازه است ،مثل خبر غرور یک سرباز در دفاع از مرز خاکش غرور دارد مثل حس خوشحالی شکستن اناری که سفید نیست و هندوانه ای که قرمز و شیرین است و مثل حس رقصیدن دیوانه ای در باران ،
بیمه عمر قراردادی بلندمدت است که در این مدت بیمه‌گزار باید حق بیمه بپردازد و در قبال آن از پوشش‌ها و سود این بیمه بهره‌مند می‌شود. بیمه‌گزار می‌تواند در طول مدت قرارداد خود از پوشش‌هایی مثل فوت بر اثر حادثه، امراض خاص، نقص عضو و ازکارافتادگی ناشی از حادثه و... در صورت نیاز استفاده کند. همچنین در طول مدت قرارداد خود از سود تضمینی و سود حاصل از مشارکت این بیمه نیز بهره‌مند خواهد شد. در پایان قرارداد اندوخته بیمه‌گزار که شامل حق بیمه‌های پ
هر انسان عاقلی با کمی تحقیق و تامل در این همه بدبختی مملکت به راحتی به یک موضوع می رسد آن هم نبودن هر فرد در پست های مربوط به خودش یا غرور و تکبر و خود بزرگ‌بینی مسئولان و کاری به شور و شعور و مشورت بااهل علم نداشتن .نمونه کوچک و بارز آن که همیشه در صدا و سیمای میلی نمود داره همین آقایی که به دلیل ژن خوب داشتن از نوجوانی مدیریت رو تمرین کرده ،که با غرور تکبر و از سر لجبازی تیشه جهالت به ریشه درخت ۲۰ ساله برنامه پربیننده تلویزیون زد و خلاص....
 واق
بعضی وقتا آدما بیش از حد به خودشون مینازن،اینجوری میشه که صفت مغرور میچسبه به ته اسمشون
اما گاهی هم آدما برای حفظ جایگاه و احترام گذاشتن به خودشون،مغرور بودن رو انتخاب می کنن و این عالیه
چرا؟چون توی این دنیای گرگ ها اگر مغرور نباشیم،گرگا ما رو با بره اشون ، اشتباه می گیرن.
باید گرگ بود ولی نباید بره گرفت.
وکیل خانواده در مشهد
همانطور که از نظر انسانیت هر فردی صرف نظر از نژاد، رنگ و جنس، زبان، مذهب و ملیت عضو خانواده بزرگ بشریت است
و حق دارد از یک حداقل حقوق که حقوق بشر نامیده می شود، بهره مند شود خانواده نیز به عنوان کوچکترین واحد اجتماعی از حمایت برخوردار بوده و دارای حقوق می باشد.بهترین وکیل خانواده در مشهد
انواع دعاوی خانواده
پرداخت نکردن نفقه زننفقه مخصوص نکاح دائم است و در نکاح موقت نفقه وجود ندارد. برعهده شوهر است که بعد از عقد نکاح
نفق
به استناد سایت مشاوره حقوق خانواده دینا در خصوص تنصیف اموال مرد در طلاق توافقی هنگامی نصف اموال مرد به زن تعلق می گیرد که طلاق از طرف مرد بوده و طلاق از طرف مرد به علت تخلف زن از وظایف زناشویی نباشد ؛ به همین دلیل نصف اموال مرد در طلاق توافقی به زن تعلق نخواهد گرفت . البته بر اساس مقررات مربوط به طلاق توافقی زن و مرد می توانند حین توافق برای جدایی هر شرطی که می خواهند را در توافق نامه خود بگنجانند ؛ لذا زن و مرد می توانند شرط کنند که مالی معادل ن
" تازه‌به‌دوران‌رسیده‌گان و نوکیسه‌گان ، تو را ، ای فلورانس ، آکنده از آن افراطکاری و غروری کرده‌اند که امروز از دست‌ش به فغان آمده‌ای ."
این کلمات را با بانگی بلند و با سری افراشته گفتم ، و آن هر سه که این پاسخ مرا شنیدند به یکدیگر نگریستند ، بدان‌سان که بر چهره‌ی حقیقت بنگرند ؛
کمدی الهی ؛ دوزخ ( دانته آلیگیری )
 
هیچ عزیزم سلاماز حال من اگر بپرسی باید بگویم که خیلی بهترم. البته ضعف و گاه درد ناشی از ضعف هنوز هم می‌آید تا به این زودیها غفلت مرا در خود فرونبرد. روزهایی هم بود که ضعف و بی‌رمقی چنان تنگ در آغوشم می‌فشرد که جانی حتی برای فشردن دکمه‌های صفحه کلید لبتابم نداشتم؛ یا حتی ناتوان‌تر از آن بودم که موبایلم را از جایش بلند کنم. بعد به خود می‌گفتم: «یا ایها الانسان ما غرک بربک الکریم». می‌بینی چه ترکیب قشنگی دارد آیه؟ من اصلا وازۀ «رب» را جور دی
یادمه نوجوون که بودم .. فک کنم15 16 سالم بود!
عشق نوجوانی و این حرفا :|
از اونا ک ملاکت فقط میشه چشم و ابروی خشگل و تیپ و شاید غرور ی پسر
خب راحت بگم ک دل بستم:/ یادمه موزیک گوش میدادم
پروفایلشو چک میکردم و..
خدایی یادم میاد خجالت میکشم از خودم!
شنیده بودم پسر درس خونیه یادمه جو رقابتی تو ذهنم باهاش ساخته بودم
و میگفتم کاش ی دانشگاه باشیم با هم
بعدا از طریق یکی فهمیدم ک انگاری با ی دختره ارتباط داره نمیدونسم تا چ حد اما مشخص بود رابطه جدی نداره باهاش..
✅ سه چیز برادر را از برادر جدا می کن✅ سه چیز برادر را از برادر جدا می کند
1.زن 2.زر 3.زمین
سه چیز در زندگی یکبار به انسان داده می‌شود.
1.والدین 2.جوانی 3.شانس
سه چیز دلتنگی می آورند.
1.مرگ والدین 2.مرگ برادر 3.مرگ فرزند
سه چیزدردنیا لذت بخشند.
1.آب 2.اتش 3.آرامش
سه چیز را هرگز نخور.
1.غصه 2.حرام 3.حق
سه چیز باعث سقوط انسان است.
1.غرور 2.دشمنی 3.جهل
سه چیز را باید افزایش داد.
1.دانش 2.دارائی 3.درخت
سه چیز انسان را تباه میکند.
1.حرص 2.حسد 3.حماقت
سه چیز را همیشه بخ
 
غرور لعنتی همواره چوب لای چرخ زندگی‌های مان انداخت .گوش ندادیم به حرف کسی که دل سوزمان بود .انجام ندادیم کاری را که می‌دانستیم باید .پیام ندادیم به کسی که دل‌تنگمان بود .نگاه نکردیم به کسی که برای دیدنش لحظه‌شماری می‌کردیم .نرفتیم ، نخواستیم ، نپرسیدیم ، چرا ؟چون مثلا غرورمان خدشه‌دار می‌شد ، می‌رفت زیر سوال ، لگدمال می‌شد !ولی اصل ماجرا چه بود ؟ یک لج‌بازی کودکانه‌ی مضحک با دل مان که خیلی چیزها را از ما گرفت !
vekalate-online.com
آیا نفقه به زنان شاغل تعلق می‌گیرد؟

اول آن که طبق ماده ۱۱۰۲ قانون مدنی همین که نکاح به طور صحیح واقع شد، روابط زوجیت بین طرفین موجود و حقوق و تکالیف زوجین از قبیل: مهر، نفقه، حسن برخورد و معاشرت و تمکین، در مقابل یکدیگر برقرار می‌شود. هم چنین وفق ماده ۱۱۰۶ همان قانون، در عقد دایم نفقه زن برعهده شوهر می‌باشد. صرف برقراری رابطه زوجیت مرد را مکلف به پرداخت نفقه می‌نماید و در این باب تمکین شرط استحقاق زن نسبت به نفقه نیست. اما در صور
سلام 
امروز میخوایم  اطلاعات مفید روانشناسی را در اختیار شما قرار دهیم . امیدواریم این مطالب برای شما مفید باشد .
اطلاعاتی در مورد ازدواج
اطلاعاتی در مورد مهریه
شروط ضمن عقد نکاح
شرایط عدم تعلق مهریه
سایتی در مورد نکاح
در چه صورتی مهریه به زن تعلق نمیگیرد
نکاح و سایتی در مورد آن
مهریه زن چگونه حساب میشود
شروط 12 گانه ضمن عقد ازدواج
اطلاعاتی در مورد شرایط عدم تعلق
اطلاعاتی در مورد شروط 12گانه
سایتی در مورد مهریه زن
اطلاعات حقوقی
حل مشکلات حقوق
 
#تامل_کنیم
سرخپوست پیریبرای کودکش از حقایق زندگی چنین گفت :در وجود هر انسان، همیشه مبارزه ایی وجود داردمانند ، مبارزه ی دو گرگ!
که یکی از گرگها سمبل بدیها:مثل، حسد، غرور، شهوت، تکبر، و خود خواهی
و دیگری:سمبل مهربانی، عشق، امید، و حقیقت است.
کودک پرسید :پدر کدام گرگ پیروز می شود؟
پدر لبخندی زد و گفت ،گرگی که تو به آن غذا می دهی ....:)
 
غرور صفت خوبی نیست. کجا؟ در برابر خدا و در برابر بندگان خوب خدا.اما گاهی باید مغرور بود به خصوص آنجا که هویت ملی مذهبی شما در گرو افتخاری است که از رهگذر رشادت و مردانگی به دست آمده باشد.در قاب دوربین با تمام آنچه از مفهوم غرور در ذهن دارید ایستادم.این جا مزار سه سرباز دلیر خطه شیران است. این قبر، جایگاه رفیع سرجوخه ملک محمدی است که همراه با دو سرباز وفادار، دو روز ارتش متجاوز شوروی را در نقطه صفر مرزی رود ارس معطل کردند.ژنرال فرمانده مهاجمین
سوره_اسراء_آیه_۳۷
 وَ لا تَمشِ فِی الاَرضِ مَرحاً؛ اِنکَ لَن تَخرِقَ الاَرضَ وَ لَن تَبلُغَ الجِبالَ طُولا
در روی زمین از روی کبر و غرور، گام بر مدار؛ چرا که تو نمیتوانی زمین را بشکافی! و طول قامتت به کوه ها نمیرسد!
 اشاره به اینکه غالبا افراد متکبر و مغرور به هنگام راه رفتن پاهای خود را محکم به زمین میکوبند تا مردم را از رفت و آمد خویش آگاه سازند، گردن به آسمان میکشند تا برتری خود را به زعم خود نشان دهند!
 ولی قرآن میگوید
⁉ اگر پای خود را به ز
حس مکان یا حس تعلق مکان به معنای ادراک ذهنی مردم از محیط و احساسات نسبتاً آگاهانه‌ی آنها از محیط است که مردم را در ارتباطی درونی با محیط قرار می‌دهد به طوری که درک و احساس افراد با معنای محیط یک‌پارچه می‌شود.
این حس عاملی است که یک محیط یا فضا را به مکانی با ویژگی‌های حسی و رفتاری ویژه برای افراد تبدیل می‌کند. حس مکان علاوه بر اینکه باعث #احساس_راحتی در یک محیط می‌شود، از مفاهیم فرهنگی مردم، روابط اجتماعی و فرهنگی جامعه در یک مکان مشخص حم
کتابِ در باب حکمت زندگی رو چند وقت پیش شروع کردم اما متاسفانه به خاطر مشکلی که برام پیش اومد نصفه رهاش کردم، در اولین فرصت دوباره میخونمش! راستش دلیلی که هنوز نخوندمش اینهکه به این کتاب علاقه زیادی دارم! و منتظرم که توی یه فرصت مناسب و درست و درمون بخونمش!
 
آدمیان در محیطی یکسان در جهان های متفاوت زندگی می کنند. ( از متن کتابِ در باب حکمت زندگی)
 
مبتذل‌ترین غرور، غرور ملی است. زیرا کسی که به ملیت خود افتخار می‌کند در خود کیفیت با ارزشی برای ا
 
 
دل انسان همانند قلعه ای محکم و قوی از موادی  ساخته شده که هیچ انسانی نمی تواند وارد شود . شما می توانید با این مواد قلعه دلتان را محکم محکم نموده تا هیچ نیرویی نتواند وارد قلعه شود . 
وان مواد چیزی جز ....
خشم ،نفرت گله و شکایت ،غرور و کبر، تعصب ، بدبینی و... نیست 
فقط مواظب باشید در ان احساس خفگی نکنید . 
 
 
 
دانلود ریمیکس دیجی امیر پینک پرشین میکس ۳۱
سوپرایز بزرگ جوان ریمیکس ، دانلود ریمیکس دیجی امیر پینک بنام پرشین میکس ۳۱ با متن و دو کیفیت عالی
Download New Remix Dj Amir Pink Persian Mix 31 With Text And Direct Links 320 & 128 In Javan Remix
 
دوستداران موسیقی، هم اکنون می توانید جدیدترین ریمیکس دیجی امیر پینک را دانلود نمایید.
دیجی امیر پینک اپیزود ۳۱ پرشین میکس را منتشر کرد.
این ریمیکس در تاریخ ۷ شهریور در سایت قرار داده شد.
جهت دانلود ریمیکس جدید دیجی امیر پینک با بالاترین کیفیت
30 مارس 2017 در استرالیاآیا ممکن است یک زوج در طول زندگی مشترک با هم در ارتباط باشند؟ هر زوج یک سری مراحل ازدواج خود را پشت سر می گذارند. برای یک زن و شوهر مهم است که بتوانند هرکدام از این مراحل را با هدف پایان دادن به هم در سالهای بعدی زندگی در یک ازدواج که واقعاً از آن ارزش و ارزش دارند ، پیمایش کنند.
وقتی به چند سال اول ازدواج خود فکر می کنم ، زندگی ساده بود. من کار می کردم و نانسی به مدرسه می رفت و بعد هم کار می کرد. مطمئناً ما مبارزات خود را داشتی
وقتی  دخترها و خانمهای توانا را میبینم که تواناییهای خاصشان را در کنار خیلی از محدودیت هایشان بال و پر میدهند و اوج میگیرند، من هم احساس غرور میکنم.
اما اینکه خانمها در هر عرصه ای بال و پر بگیرند خیلی جاها به دلم نمی نشیند.
و یکی از آن جا ها حضور خانمها برای استند آپ است.
خنده ام که نمیگیرد هیچ، دوست ندارم تماشا هم کنم.
و صد البته که این حس من است و درست و غلط ندارد.
حس میکنم به آن مقام ناز، این حجم از طنازی نمی آید.
چون میدونم بعدا حرفم نمیاد اینجا میگمبی اعتناییت جواب داد...پیش خودم گفتم چرا به کسی اهمیت بدم که حتی کوچیک ترین ارزشی برام قائل نیست...ددی!تو از راه غرورم وارد شدی...راهی که صددرصد جواب میدادمنم فرض میکنم میخواستی تولتو پیش خودت نگه داری به هر قیمتیولی دد...دردی که کشیدم شاید از زبونم و ذهنم پاک شه ولی یه جایی توی مارپیچ زمان ثبت شده...این غرور لعنتی چیه که شده نقطه ضعفم:)
به هانی می‌گم دلم می‌خواد از همه‌جا برم و گم شم. با ناراحتی و ذوق توأمان می‌گه وای همه همین‌طوری شدن انگار. می‌گم دلم می‌خواد مثل اون تصور جین با دو خودم رو از بالای یه صخره پرت کنم پایین، وای که چه حالی می‌ده اون لحظه‌ی اولش، عدم تعلق و هیجانِ با هم. می‌گه خب این رو دوست داری چون تو اون فیلمه دیدی.
فکرم می‌ره سمت کلمه‌ی عدم تعلق. راستش فکر می‌کنم ممکنه این وسوسه‌ی رفتن از همه‌جا به‌خاطر رسیدن به همین عدم تعلق باشه. اما احتمال‌های دیگ
به هانی می‌گم دلم می‌خواد از همه‌جا برم و گم شم. با ناراحتی و ذوق توأمان می‌گه وای همه همین‌طوری شدن انگار. می‌گم دلم می‌خواد مثل اون تصور جین با دو خودم رو از بالای یه سخره پرت کنم پایین، وای که چه حالی می‌ده اون لحظه‌ی اولش، عدم تعلق و هیجانِ با هم. می‌گه خب این رو دوست داری چون تو اون فیلمه دیدی.
فکرم می‌ره سمت کلمه‌ی عدم تعلق. راستش فکر می‌کنم ممکنه این وسوسه‌ی رفتن از همه‌جا به‌خاطر رسیدن به همین عدم تعلق باشه. اما احتمال‌های دیگ
گاندو رو دیدیم
لذت بردیم
احساس غرور کردیم
به بچه های اطلاعات احسنت وفتیم و براشون دعا کردیم
ضربان قلبمون خیلی جاها رفت بالا 
اندازه یه سکانس استرس داشتیم
ماها فقط تماشاچی بودیم ولی جوون های اطلاعاتی و سرباز های گمنام شب و روزشون و گذاشتن برای پرونده های ضد جاسوسی
اونوقت دولت انقددددرررر راحت گند میزنه به همه چیز!!!
متنفرم از این دولت
 
با سلام آهنگ غرور (شادمهر)
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.
param name="AutoStart" value="False">


 
 
 
دل انسان همانند قلعه ای محکم و قوی از موادی  ساخته شده که هیچ انسانی نمی تواند وارد شود . شما می توانید با این مواد قلعه دلتان را محکم محکم نموده تا هیچ نیرویی نتواند وارد قلعه دلتان شود . 
وان مواد چیزی جز ....
خشم ،نفرت گله و شکایت ،غرور و کبر، تعصب ، بدبینی و... نیست 
فقط مواظب باشید در ان احساس خفگی نکنید . 
 
 
 
خطرناک ترین جمله دنیا چیست؟
 
گفته می‌شود خطرناک‌ترین جمله این است: 
«من همینم که هستم.»
 در این جمله کوتاه می‌توانیم غرور، لجاجت، خودرایی، خودخواهی، درجا زدن و به ‌تدریج راندن آدم‌ها از اطراف خود را حس کنیم
پس مراقب باشیم ، هر روز فرصتی هست برای یه قدم بهتر شدن.
 
با تغییرات کوچک روز بروز حالمون بهتر میشه...
سلام
مدتیه با یه پسری آشنا شدم، یه مشکل خیلی بزرگی که تو این رابطه دارم اینه که اگه بحثی بشه و اون مقصر باشه و من ناراحت بشم اصلا نمیاد معذرت خواهی، اوایل فکر میکردم علاقه ای نداره بهم میخواستم رابطه رو قطع کنم ولی به شدت بهم میریزه. 
هیچ وقت مستقیم نمیاد عذرخواهی، مثلا اگه قهر باشیم سعی میکنه جلب توجه کنه یا حتی حسادت منو برانگیخته کنه که من برم سمتش، ولی خودش به هیچ عنوان نمیاد معذرت خواهی، نهایتش اینجوریه که یه کاری رو بهونه میکنه یه زنگ م
این مطلب زیر یک معادله بود مسابقه ای برای ریاضیدانان جهان
جواب را در بخش نظرات بنویسید.
مرحله اول
به نفر اول مسابقات جایزه تعلق میگیرد
برای جواب سوال یک فقط 60 ساعت پس از اعلام پست فرصت دارید
اعلام نتایج روز 98/9/10 است 
منتظر چه چیز هستید عجله کنید

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها